Svensk Fastighetsförmedling Åmål

Torggatan 14, 662 31 Åmål — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Åmål!

Vi mäklare här på kontoret i Åmål vet var köpare och säljare finns och vad de vill ha. Vi kan vår sak och har koll på hela processen när det kommer till bostadsaffärer, från värdering till slutaffär. När du anlitar oss får du mäklare som tillhör en av Sveriges största mäklarkedjor och har all den erfarenhet som krävs för att guida dig till drömboendet. Dessutom känner vi såklart till Åmål som område mycket väl.

Kontakta oss så berättar vi mer om dina bostadsmöjligheter!

Läs vad 125 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Åmål

• 2020-05-13

Anneli J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åmål
    Vi har sålt vår villa.

Vi är mycket nöjda med bemötandet av vår mäklare och annan personal som vi haft kontakt med.

Våra förväntningar var ett gott samarbete runt försäljningen och detta uppfyllde vår mäklare utmärkt.

Vi rekommenderar verkligen Svensk Fastighetsförmedling i Åmål. Läs mer
  • 2020-04-12

Kenneth L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åmål
    Jag har köpt ett hus och allt har gått jätte smidigt. Läs mer
  • 2020-04-10

Niklas S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åmål
    Vi har sålt vår villa , bra genomfört utav Mats och Frida , arbetar på ett mycket trevligt och affärsmässigt sätt .
    Toppen !!!! Läs mer
  • 2020-04-06

Christina N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åmål
    Jag har sålt en villa. Jag blev väldigt bra bemött av mäklaren (som alltid), bra bilder, snabb affär och en väldigt bra köpeskilling Läs mer
  • 2020-04-03

Lodewijk H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åmål
    Fijne afwikkeling bij de aankoop van ons huis Viken.
    Mvrgr
    L. Harmeling Läs mer
  • 2020-04-01

Lena W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åmål
    Jag har köpt en bostadsrätt. Blev mycket bra bemött vid visningen och vid kontraktsskrivningen. Har tidigare använt mig av Svensk fast vid försäljning av mitt hus. Tycker det känns tryggt och säkert att använda deras tjänster.

Fick svar på frågor jag hade och har fått den hjälp jag behövt. Rekommenderar denna mäklare varmt. Läs mer
  • 2020-03-09

Anna A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åmål
    Har sålt hus och köpt lägenhet, håller nu även på att sälja en lägenhet. Alltid lika proffsigt bemött och man känner sig trygg i deras händer. Läs mer
  • 2020-02-27

Tommas och Agneta S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åmål
    Vi har sålt vår villa. Vi har blivit mycket väl bemötta av mäklaren. Han har ett trevligt sätt och är väldigt duktig.Har fått svar på alla våra frågor samt känt att han verkligen stöttat oss i vår försäljning. Vi rekommenderar denne mäklare till andra. Läs mer
  • 2020-02-22

Margareta O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åmål
    Sålt bostadsrätt. Fint bemötande, noggrannhet och bra information. Förväntningar infriade. Läs mer
  • 2020-02-15

Gunilla L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åmål
    Sålde en lägenhet.
    Jättebra och trevlig mäklarfirma👍 Läs mer
  • 2019-12-26

Per Å skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åmål
    Trevligt och snabbt bemötande. Vi hade önskat lite mer information från början om objektet vi köpte Läs mer
  • 2019-12-22

Fredric N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åmål
    Väldigt bra mäklare. Man känner sig trygg och lugn med en affär hos mats. Läs mer
  • 2019-12-18

Christofer H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åmål
    Perfekt service och mottagande. Läs mer
  • 2019-12-05

Ann-sofie E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åmål
    Har sålt mitt radhus . Jätte trevlig mäklare bra kunskap😃 Läs mer
  • 2019-11-19

Rune Karl-Erik B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åmål
    Mats Sjöberg med team i Åmål har skött vårt uppdrag att sälja ett fritidshus med visat kunnighet som har varit till vår fulla belåtenhet Läs mer
  • 2019-11-17

Monika H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åmål
    Mats visar ett trevligt bemötande, lugn, proffsig och vi känner stor trygghet. Mvh Monika o Gunnar . Läs mer
  • 2019-11-16

Petter F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åmål
    Trevlig och kunnig mäklare. Mycket bra support med försäljningen. Läs mer
  • Heather L

2019-11-10

Heather L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åmål
    Vår första mäklare upplevelse på 33år, och det blev så bra ! Ett trevligt och proffsigt bemötande från början till slut.
    Upplevde oss själva som ivriga kunder, saker skulle hända fort, i vårt fall tog det lite tid med budgivningen, men allting sköts proffsigt och ett stort eloge till våran mäklaren.
    Ett ny början, och det första steget har vi bara upplevt som positivt och proffsigt. Läs mer
  • 2019-11-08

Elsa N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åmål
    Sålt bostadsrätt.Korrekt och proffsigt bemötande från såväl mäklare som övrig personal.Överträffade våra förväntningar- Läs mer
  • 2019-11-06

Emil T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åmål
    Smidig och snabb affär med en kanon bra och duktig mäklare. Läs mer
  • 2019-10-24

Fredrik N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åmål
    Bra bemötande och kunnig på att lyssna på vad som är relevant. Läs mer
  • 2019-10-22

Ulla L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åmål
    Mycket trevlig mäklare som ger ett bra och tryggt intryck.
    Dock känner jag att det saknades engagemang när det gällde att lägga upp annonsen på Hemnet. Det blev en slät och tråkig annons först som jag insisterade att lägga till mer info och foton.
    Därefter var jag nöjd.
    Ligger mycket lågt i prisbilden jfrt med andra mäklare). Sanningen är kanske mittemellan el något lägre.
    Dessutom fick jag under försäljningstiden endast info om två olika visningar för kunder som man haft. När vi väl skrev på kontraktet fick jag reda på att det hade varit många visningar osv. Jag var helt oinformerad vilket jag inte tycker är ok.Det är ändå mitt hus.
    Men huset blir sålt och vi har hela tiden fått bra hjälp med allt. Läs mer
  • 2019-09-30

Fredrik M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åmål
    Jag och min sambo köpte en 1,5 plansvilla från 1965. Eftersom detta var vårat första hus så var vi lite nervösa eftertänksamma eftersom det är ett stort beslut/ansvar att köpa hus. Många funderingar hur vi på vårt bästa sätt och vår budget kunde köpa ett så gediget hus som möjligt. Ifrån vår första kontakt med Mats så har vi känt att han är väldigt mån om att vi ska känna oss trygga och ger tydlig och bra info. Vi känner oss väldigt glada efter att ha köpt vårt första hus, Mats har guidat oss genom alla steg lugnt och proffesionellt
    och var med oss genom hela besiktningsprocessen där vi kunde ställa frågor till besiktningsman samt ägare vilket var väldigt viktigt för oss.
    Vi känner oss väldigt nöjda/glada och trygga genom hela processen och väldigt nöjda med bemötandet vi har fått av Mats som mäklare! Vi kan verkligen rekommendera honom.
    Mvh: Fredrik och Sanna. Läs mer
  • 2019-09-11

Jan L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åmål
    Sålt lägenhet Malmgatan 8 i Åmål.
    Mats har varit mycket snabb och behjälplig.
    Lägenheten såld före visning.
    Mycket proffesionellt. Läs mer
  • 2019-09-06

Per Åke O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åmål
    Positiv första kontakt. Professionellt hanterade vid försäljning av hus. Mycket bra bildmaterial. Lätt att kommunicera med. Läs mer
  • 2019-09-03

Jonas H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åmål
    Både köpt och nu sålt med samma mäklare, helnöjd Läs mer
  • Arne S

2019-08-28

Arne S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åmål
    Sålt en bostadsrätt. Blev trevligt bemött. Gav sig tid och var tydlig.Lugnt bemötande. Svarade alltid och snabbt på sms, mail osv. Vi hade förväntningar på att nå upp till utgångsbudet, vilket inte riktigt lyckades.
    Antagligen låg inte försäljningen "rätt" i tiden. Antagligen låg inte försäljningen "rätt" i tiden. Litet intresse för 2:or just nu? Läs mer
  • 2019-08-26

Anna-Carin H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åmål
    Sommarstuga. Trevligt bemötande kunnig och noggrann.
    Upplevde att mäklaren levde upp till mina förväntningar, inget att anmärka på.
    Kan rekommenderas. Läs mer
  • 2019-08-25

Nina G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åmål
    Sålde en bostadsrätt i Åmål. Mäklaren var superproffsig, effektiv, kunnig, svarade på alla mejlar och dessutom mycket trevlig. Läs mer
  • 2019-08-16

Per-eric A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åmål
    Helt suveränt, rekommenderas
    Hus, sålt på ca 2,5 vecka
    Mats med personal helt suveräna :-) Läs mer
  • 2019-08-16

Christina H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åmål
    Vi har sålt vår sommarstuga. Mycket bra bemötande från mäklaren.
    Bra kommunikation med mäklaren. Läs mer
  • Jenni-lie V

2019-08-13

Jenni-lie V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åmål
    Har sålt en villa , vår mäklare har bemött oss bra fått känsla av förtroende av att vår bostad skulle bli såld vilket ger oss känsla av trygghet till vår mäklare . Varit lyhörd av våra önskar ang vår bostad och kommit med förslag och idéer tillsammans är nöjd med svensk fastighetsförmedling i Åmål och vår mäklare mats Sjöberg . Läs mer
  • 2019-08-12

Brit H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åmål
    Vi har kjøpt Nässkogsvägen 11 i Åmål og er veldig fornøyd med Mats sin håndtering av salget. Han er lugn, strukturert, svært kunnskapsrik og har lang erfaring hvilket gjør at man blir trygg for at alle forhold av salget skal gå rett for seg. Han har også et godt smil og er vennlig - det liker vi!.

Vi skal selge vår fritidseiendom i løpet av 19/20 i Låbyn, Mo, og vil gjerne at Mats skal få det oppdraget.

Takk for et meget godt møte med Svensk fastighetsformedling.

Mvh Brit Helle & Henning Jensen Läs mer
  • 2019-08-09

Joakim L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åmål
    Mycket bra bemötande. Tydliga och klara svar på frågor ja hade. Läs mer
  • Jonas A

2019-08-08

Jonas A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åmål
    Underbart bemötande, och snabb och smidig affär vid köpet av min fastighet. Läs mer
  • 2019-07-18

Wilhelm B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åmål
    Mats var professionell i sitt bemötande och visningen var bra. Vi fick god information och affären hanterades smidigt. Läs mer
  • 2019-07-16

Birgitta L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åmål
    köpt lägenhet. sålt radhus
    mycket proffsigt utfört arbete.
    mycket bra bemötande Läs mer
  • 2019-07-14

Edin M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åmål
    Köpt en villa och sålt en bostadsrätt. Upplevelsen var bra. Läs mer
  • Christina S

2019-07-12

Christina S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åmål
    Är mycket nöjd med hur försäljningen av mitt fritidshus sköttes.
    Proffesionellt bemötande, engagerad , och förtroendeingivande.
    Om jag ska sälja i framtiden kommer jag att välja
    samma mäklare.
    Stina Läs mer

Bernt L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åmål
    Excellent assistance with Sell & Buy properties in Sweden, coming from a UK base. (Differences in systems and legal aspects) Well guided through these issues to enable a seamless (but interesting) Bidding process. Successful outcome with prompt responses and advice.
    The Amal Team made everything smooth regarding the purchase of our Villa .

Very friendly and attentive,
    Bernt L Läs mer

Anders B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åmål
    Sålt villa köpt lägenhet,sålt lägenhet allt inom 10 månader.

Helt mästerligt skött. Läs mer

Kim M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åmål
    Köpte villa och sålde bostadsrätt allt gick riktigt smidigt och bra, inte mycket man behövde tänka på, all information man behövde var tydlig och lätt att förstå.
    Mycket nöjd. Läs mer
  • 2019-05-24

Dalsland Outdoors AB skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åmål
    Enkel kommunikation, bra och snabb service. Toppen. Läs mer
  • 2019-05-23

Hannah Å skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åmål
    Emelie har på ett väldigt proffsigt och tillmötesgående sätt hjälp oss under vårt sökande av gård.
    Vi har genom denna tid träffat många mäklare som skulle behöva ta del av Emelies ödmjuka och respektfulla sätt att bemöta kunder. Läs mer
  • 2019-05-23

Göte L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åmål
    Sålt en bostadsrätt.
    Mycket bra bemötande.
    Förväntningarna var att få sålt lägenheten inom rimlig tid och till ett acceptabelt pris, vilket skedde. Läs mer
  • Trude B

2019-05-21

Trude B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åmål
    I løpet av de siste årene har vi kjøpt og solgt hus i Åmål ved fire anledninger, hver gang med assistanse av Svensk Fastighetsförmedling og Mats Sjöberg.
    Vi har hver gang fått den best tenkelige mottakelse, assistanse og behandling... profesjonellt, respektfullt og pesonlig..
    Dette har skapt en fantastisk tillit og trygghet.
    Bedre kan det ikke bli !!!
    Vi anbefaler Svensk Fastighetsförmedling ved Mats Sjöberg og hans medhjelpere på det varmeste.
    Mvh Trude Berg og Egil Haftun Läs mer
  • 2019-05-20

Dan Levi B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åmål
    Sjøberg bisto med salg av bolig. Meglerkontoret utførte dette meget godt, rask respons, og profesjonell oppfølgning.
    Sjøbergs fremstår begge som effektive, seriøse og profesjonelle i hele prosessen med salget. Fra bestilling av oppdrag til annonse var ute gikk det under en uke.
    Kontoret kan anbefales til alle som skal avhende eiendom i Åmål og omegn.

Dan Levi Berg - Nilsen
    Vestengveien Eiendomsutvikling AS Läs mer
  • Sara O

2019-05-19

Sara O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åmål
    köper villa
    har varit professionellt bemött genom hela affären Läs mer
  • 2019-05-19

Birgitta R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åmål
    Vi har sålt en bostadsrätt. Bemötandet har varit bra och det har känts professionellt.vi fick rimliga förväntningar på marknaden, pris och hur snabbt det kunde tänkas gå. Mäklaren hade mycket god kunskap om den lokala marknaden. Läs mer
  • 2019-05-16

Tryggve L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Åmål
    Har köpt en 3:a på Centralgatan. Mats visade oss lägenheten som var väldigt fin. Mats visade en mycket proffsigt inriktning. Har ikväll varit och fotat vår lägenhet på ett mycket trevligt sätt. Med mycket fina bilder. Läs mer

Torggatan 14, 662 31 Åmål