Svensk Fastighetsförmedling Årjäng

Svensk Fastighetsförmedling Årjäng

I gränslandet mellan Norge och Sverige, endast en dryg timme från Oslo ligger Årjäng. Här kan du njuta av vackra vandringsleder och vildmarksliv i skogen eller vid de många sjöarna och vattendragen. Årjäng har även en anrik travbana och norra Europas enda travmuseum!

Funderar du på att flytta hit eller flytta i området? Vi på Svensk Fastighetsförmedling har varit aktiva i Årjäng sedan 1996 och vi kan Årjäng. Vi vet var köparna finns och vilka bostäder som är ute, eller snart kommer ut, på marknaden tack vare vårt lokala starka nätverk och gedigna lokalkännedom.

Välkommen in till oss på Svensk Fastighetsförmedling i Årjäng om du har frågor kring ditt boende!

Läs vad 120 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Årjäng 2

• 130.0 m²
    2021-03-27
    Har solgt hus. Er fornøyd ed megler.
    Tack för rekommendationen och jättekul att Ni känner Er nöjda.. Svensk Fastighetsförmedling Årjäng
    • 99.0 m²
    2021-03-24
    Caroline Persson er profesjonell og hjelpsom. Kan anbefales på det varmeste!
    Tack så mycket Dag, jättekul att höra och hoppas du kommer trivas gott! //Caroline Svensk Fastighetsförmedling Årjäng
    • 45.0 m²
    2021-03-03
    Fritidsboende, bra bemötande och alltid tillgänglig!

På det stora hela bra!
    Roligt att höra och kul att ni hittade ett ställe ni gillade ! //Caroline Svensk Fastighetsförmedling Årjäng
    2021-02-24
    Såld fritidshus. Mycket nöjd. Kan absolut rekommandera mäklaren. 100% pålitlig.
    Vad roligt att höra, jättekul att ni är nöjda! :) Tusen tack!// Caroline Svensk Fastighetsförmedling Årjäng
    • 67.0 m²
    2021-02-07
    Kompetent och effektivt . Fin rådgivning och vänlig bemötande varje gång.
    Tack :) Härligt att höra och stort tack för Ert förtroende att sälja Erat lilla paradis mitt i vackra Glaskogen.. Ser fram emot att träffa Er igen vid tillträdet Svensk Fastighetsförmedling Årjäng
    • 67.0 m²
    2021-02-05
    Hej, Jag köper ett fritidshus att bo i. P Andersson är väldigt trevlig och professionell 👍. Jag är väldigt nöjd
    Uwe
    Tusen tack Uwe, hoppas du kommer njuta lugnet i din nya fastighet i den vackra Glaskogen Svensk Fastighetsförmedling Årjäng
    • Karlanda
    2021-01-23
    Bra och tydlig information vid köp av fastighet.
    Tack :) Kul att det blev en affär, och jag hoppas storoxen kommer till dig på dina nya skogar. Svensk Fastighetsförmedling Årjäng
  • köpte en tomt med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Årjäng
    • 5:a
    • 100.0 m²
    • Åmotfors
    2021-01-04
    Jag har köpt timmerstuga Valfjällsfoten 9.
    Mäklaren har bemött mig bra.
    Mäklaren har levt upp till mina förväntningar.
    I corona tider så har det inte varit normalt för varken mäklare, säljare samt köpare. Jag är nöjd med allt som skett hittils.
    Hoppas avslutningen blir bra också vilken är 21.01.2021.
    Kul att höra och hoppas allt går bra nu! Mvh Caroline Svensk Fastighetsförmedling Årjäng
    2020-12-17
    Engagerad och professionell . Enligt alla förväntningar
    Tusen tack, kul att höra!// Caroline Svensk Fastighetsförmedling Årjäng
    2020-11-04
    Sålt mindre gård, upplever mäklaren som kompetent och lätt att samarbeta med. Hade ingen aning om hur processen gick till men inga problem att fråga vad som helst. Okomplicerat och bra 😊
    Tackar så jätte mycket för förtroendet att sälja Eran gård. Och jag tackar för Eran smidighet och alla snabba svar jag fick från Er så jag lätt kunde guida våra kunder till en trygg affär. // Patrik Svensk Fastighetsförmedling Årjäng
    2020-10-19
    Vi har sålt vår gård/skogsfastighet.
    Vänligt, öppet, hjälpsamt bemötande. Alla parter ska vara nöjda.
    Förväntningarna var nöjd säljare och nöjd köpare och smidig affär. Ja, mäklaren levde upp till dem.
    Tack för de orden, vad roligt att ni är nöjda och kul att hjälpa till:) // Caroline Svensk Fastighetsförmedling Årjäng
    • 3:a
    • 74.0 m²
    2020-10-05
    Meget god service. Fikk veldig god info fra megler, og hun gjorde en bra og rask meglerjobb
    Tack vad roligt att höra! Hoppas ni kommer trivas bra :) Mvh Caroline Svensk Fastighetsförmedling Årjäng
    • Sillerud
    2020-09-29
    Köpt hus Snarkil. Trevligt bemötande, flexibel och snabb med att svara. Frågor som hon inte kunde svara på direkt, tog hon snabbt reda på. Vi är väldigt nöjda.
    Tack, jätteroligt att höra! Hoppas ni kommer trivas bra :)// Caroline Svensk Fastighetsförmedling Årjäng
    • Sillerud
    2020-09-24
    Sålde lägenhet.
    Blev bra och trevligt bemött och smidigt försäljning
    Tack för omdömet, det var trevligt att hjälpa till med försäljningen av er fina lägenhet! / Gert A Svensk Fastighetsförmedling Årjäng
    • 137.0 m²
    2020-09-14
    Hej!
    Caroline Persson är superduktig.
    Väldigt bra bemötande och ett bra stöd i svåra beslut. Verkar jobba jämt. Tack!

Mvh, Ama K-Morris🏠
    Tusen tack Ama vad kul att höra. Hoppas ni kommer trivas bra! :) //Caroline Svensk Fastighetsförmedling Årjäng
    2020-09-10
    Bara jättebra på alla sätt 😀 jag är jättenöjd
    Tack, det var roligt att hjälpa dig till ett bra boende som jag tror du kommer att trivas gott med./Gert Svensk Fastighetsförmedling Årjäng
  • köpte sin stuga med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Årjäng
    • 10:a
    2020-09-09
    Trevlig, kunnig och hjälpsam vid köp av bostad. Löst affären snabbt och smidigt.
    Tack för fina ord... Det ska verkligen bli spännande att se Era planer utvecklas för denna fastighet / Patrik Svensk Fastighetsförmedling Årjäng
    2020-09-08
    Mäklaren hade goda kunskaper, och jag fick hjälp med att söka tillstånd och ordna lagfart. God service. Flexibilitet , så att kontrakt gick att ordna även i denna coronatid, med utmaningar kring stängde gränser.
    Lätt att vara flexibel när man har smidiga kunder ;) Tusen tack för affären och lyckat till i vår vackra kommun Svensk Fastighetsförmedling Årjäng
    • 1:a
    • 36.0 m²
    2020-08-03
    Har köpt en etta i Årjäng
    Nöjd.
    Kul att höra och hoppas du kommer trivas bra! // Caroline Svensk Fastighetsförmedling Årjäng
    2020-07-28
    Vänlig, effektiv, tydlig. Högt rekommenderad
    Vi tackar jätte mycket för en fin rekommendation /Patrik & Caroline Svensk Fastighetsförmedling Årjäng
  • Carl A
    köpte sin bostad med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Årjäng
    • Arvika
    2020-06-16
    Har köpt gården Hälle 1:50.

Mäklaren har uppfyllt alla mina förväntningar med snabb information och utlovade återkopplingar har skett snabbt.

Har fungerat mycket bra!
    Jätte roligt att höra :) Hoppas detta blir en fin liten oas för Er att utveckla på sikt,, Det ska bli spännande att se vad Ni kommer göra med denna mysiga plats.. // Patrik Svensk Fastighetsförmedling Årjäng
    • 68.0 m²
    2020-06-07
    Har kjøpt fritidsbolig i Årjeng. God kontakt med megler og vært borte på visning på flere salgs-objekter. Alltid hatt en positiv kontakt med megler over en ca. 6 måneders tid før det ble kjøp.

Meget bra oppfølging av megler.
    Roligt att höra och grattis till köpet! Hoppas ni kommer att trivas där :) Mvh Caroline Svensk Fastighetsförmedling Årjäng
    • 206.0 m²
    • Östervallskog
    2020-06-06
    Mycket proffsig hjälp och perfekt service.
    Tackar och bugar för detta.. Jag ser fram emot fortsatta affärer / Patrik Svensk Fastighetsförmedling Årjäng
    • 68.0 m²
    2020-06-05
    vi har fåt hjälp av Carolin att sälja vårat fritidshus Årjäng Sanda ( Mimbro )och hon var mycket bra arbetade mycket flitigt hade visning på helger . VI har haft huset till försäljning för året men den mäklaren jobbade inte så som Carolin .Carolin arbetade mycket proffsigt
    Tusen tack för de orden :) Jätteroligt att få vara med er under er försäljning och kul att höra att ni är nöjda! Mvh Caroline Svensk Fastighetsförmedling Årjäng
    • 58.0 m²
    2020-06-02
    Professionell och kunnig så jag kände ett stor förtroende för min mäklare när jag fick visningen på bostadsrätten jag köpte.
    Tack för fina ord och hoppas verkligen du ska trivas i ditt nya boende .. Ska bli spännande att få höra om hur det blir när det är lite "modernare" stuk på den :) / Patrik Svensk Fastighetsförmedling Årjäng
    2020-05-26
    Har solgt et torp. Hyggelig og profesjonell megler.
    Tusen tack Steinar jätte kul att höra.. Önskar dej lyckat till och vi får se om vi kan finna ett annat projekt åt dej / Patrik Svensk Fastighetsförmedling Årjäng
    • 120.0 m²
    • Södra
    2020-05-14
    solgt villa
    Mäklaren inte på allerten hela tiden
    Fann själv köpare!
    Annars OK
    2020-05-12
    Kontaktade mäklaren i mars för att sälja vårat bostadslantbruk. Möttes av en positiv och mycket engagerad mäklare som lyssnade till våra önskemål och synpunkter. Hon har verkligen engagerat sig och nått fram till potentiella köpare på ett professionellt sätt.
    Tusen tack Mikael! Roligt att ni är nöjda och jättekul att få vara med vid er försäljning :) Mvh Caroline Svensk Fastighetsförmedling Årjäng
    • 110.0 m²
    • Töcksfors - Centralt
    2020-04-22
    Vi har solgt bolig og har kun positive opplevelser med megler i dette salget. Han var imøtekommende, behjelpelig og tydelig.
    :) Tusen tack för detta och hoppas allt blir jätte bra för Er när Ni flyttar tillbaka till Norge.. Årjäng/ Töcksfors står kvar ifall Ni längtar tillbaka / Patrik Svensk Fastighetsförmedling Årjäng
    • 61.6 m²
    • Åmotfors
    2020-03-28
    Har kjøpt leilighet og har en leilighet til salg. Helt suverent behandlet av meglere. Helt supert veldig hyggelige samtaler. Fikk all informasjon jeg trengte. Veldig hyggelig og raske svar på alt. De hadde god tid av vår blide og hyggelige
    Roligt att höra att du är nöjd och kul att du hittade en lägenhet i området som passade! Mvh Caroline Svensk Fastighetsförmedling Årjäng
    • 123.0 m²
    2020-03-23
    Köpte ett hus i Årjäng mäklaren var lättvindig att ha att göra med!
    Tack Per :) Och väldigt roligt att du och din familj flyttar tillbaka till Årjäng Mvh Patrik Svensk Fastighetsförmedling Årjäng
  • Ann L
    • 123.0 m²
    2020-03-20
    Sålt villa. Bra kontakt med mäklaren .
    Tack för ert förtroende att sälja Era föräldrars hem. Kul att de blev en barnfamilj som kommer ge nytt liv i huset Svensk Fastighetsförmedling Årjäng
    • 138.0 m²
    2020-03-14
    Solgt hus. Kjøpt hus
    Kjempefornøyd , seriøst.
    Roligt att höra, tack så mycket! Mvh Caroline & Patrik Svensk Fastighetsförmedling Årjäng
    2020-01-23
    Jag har sålt 2st tomter.
    Caroline Persson på Svensk fastighets förening i Årjäng tog hand om uppdraget och sköte allt. Supernöjd.
    Tack.
    Tack så mycket och roligt att du är nöjd ! Mvh Caroline Svensk Fastighetsförmedling Årjäng
    2019-12-19
    Jeg er veldig fornøyd med den hjelpen jeg har fått fra megleren.
    Hun har en utmerket service.
    Vad roligt att höra och kul att få hjälpa till med er försäljning! God jul & Gott nytt år önskar Caroline Svensk Fastighetsförmedling Årjäng
    • Töcksfors
    2019-12-12
    Det fungerade bra! Proffsigt och och välskött.
    Tack för att du tog dig tid att svara, och tack för en trevlig affär! Svensk Fastighetsförmedling Årjäng
    2019-11-18
    Salget var en fridtidsstuga tilhørende en avdød tante.
    Jeg kontaktet svensk fastighetsførmedling i Årjäng, og kom i kontakt med Caroline Persson. Hun har hele veien vært veldig hyggelig. Vært tilgjengelig og fulgt godt opp. Dette var et dødsbo hvor det ikke var foretatt et skifte fra vår avdøde onkel, som døde i 2001. Det skulle vært gjort for lenge siden og det vanskeliggjorde salgsprossen i forholdt til krav fra lantmäteriet.
    Så salget skjedde litt sent på høsten. Men dette til tross så fikk vi solgt til prisantydning. Jeg er veldig fornøyd med megleren, og vi har hatt en fin kommunikasjon hele veien. Og vi fikk solgt til rett pris.
    Tack Jörn! Skönt att allt ordnade sig till slut och det blev affär. Har varit trevlig att jobba med er alla // Caroline Svensk Fastighetsförmedling Årjäng
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Årjäng
    2019-11-14
    Köp av fritidshus.

Mycket seriös , kunnig och trevlig mäklare.
    Jag ger toppbetyg på alla punkter.
    Tusen tack Fredrik! Kul att det blev affär . Mvh Caroline Svensk Fastighetsförmedling Årjäng
  • Odd Vidar J
    2019-11-14
    Som förventat. Det er så det ska va
  • Thorbjørn V
    • 128.0 m²
    2019-11-06
    Min mäklare har gjort et myket bra arbeide med salg av min villa her i Årjäng
    Stort tack, vad roligt att höra! // Caroline Svensk Fastighetsförmedling Årjäng
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Årjäng
    • 3:a
    • 75.5 m²
    2019-11-01
    Har sålt min lägenhet. Mycket trevligt bemötande från första dagen. Fick information om hur en försäljning gick till på ett mycket tydligt och professionellt sätt. Ordnade sedan med visningar, marknadsföring och all kontakt med budgivare och intresserade. Höll kontinuerlig kontakt med mig om allt som hände och steg för steg tog mig igenom försäljningen på ett snabbt, smidigt och respektfullt sätt. Även om man bestämt sig för att sälja så är det ändå med ett visst vemod bakom som jag tyckte mäklaren tog hänsyn till. Mycket nöjd med upplevelsen.
    Tusen tack! Jätteroligt att höra att du är nöjd med försäljningen och jag hoppas att du kommer trivas lika gott i ditt nästa boende. Mvh Caroline Svensk Fastighetsförmedling Årjäng
    • 250.0 m²
    2019-10-29
    Småbruk Torgelsbyn, Årjeng. Faglig dyktig selger, god oppfølging under budgivningen. Sånn skal det være for å skape trygghet.
    :) härligt att höra då har vi uppnått våra mål.. Nöjd säljare och även en nöjd köpare det känns härligt.. Tusen tack för fina ord och Ert förtroende att sälja gården // Patrik Svensk Fastighetsförmedling Årjäng
    2019-10-26
    Vi köpte ett fritidshus och vårdades av Caroline Persson. Hon var oerhört vänlig, kompetent hjälpsam och tålamod. Vi är mycket nöjda och kan rekommendera dig.
    Tack så mycket för de orden och jag hoppas ni kommer trivas bra i stugan! // Caroline Svensk Fastighetsförmedling Årjäng
    2019-10-24
    Har bare positive erfaringer med kjøpsprosessen
    Härligt att höra då är allt precis som ja vill ha det 😀 //Patrik Svensk Fastighetsförmedling Årjäng
    • 90.0 m²
    2019-10-23
    Mycket bra service & bemötande!
    Tack.. och välkommen tillbaka till Årjäng igen 😊 // Patrik Svensk Fastighetsförmedling Årjäng
    Solgt friidsbostad
    Ble bemøtt på behagelig og god måte
    Mine forventninger ble vel imøtekommet

Bra. gjennomført, men jeg hadde som megleren forventet høyere salgssum
    Tack Arnfinn för ditt förtroende att du både köpt och sålt hytta genom mig känns extra bra.. Blir du sugen på nått nytt i Årjäng så vet du vart ja håller till 😊 // Patrik Svensk Fastighetsförmedling Årjäng
    Salg av fritidshus
    Fikk god veiledning og oppfølging gjennom hele salgsprosessen. Vi er kjempefornøyde!
    Vad roligt att höra, tusen tack ! // Caroline Svensk Fastighetsförmedling Årjäng
    • 90.0 m²
    2019-10-22
    Har sålt en villa! Är mycket nöjd.
    Härligt att höra Tommy .. kul det gick vägen även om det kommer kännas konstigt att du inte bor där i Lennartsfors // Patrik Svensk Fastighetsförmedling Årjäng
    • 250.0 m²
    2019-10-22
    Köpte hus hösten 2019, professionellt av mäklare och biträdande mäklare. Hel nöjd med hela processen.
    Härligt att höra Jesper och kul att det äntligen gick din väg ;) Hoppas Ni kommer få många trevliga stunder i detta härliga hus // Patrik Svensk Fastighetsförmedling Årjäng
  • Tomas S
    • 112.0 m²
    2019-10-22
    Sålt ett hus å blev proffsigt bemött o fick alla frågor väl besvarade! Mycket nöjd!
    Tusen tack för Ert förtroende att sälja denna fina gård./ Patrik Svensk Fastighetsförmedling Årjäng