Svensk Fastighetsförmedling Arvika

Svensk Fastighetsförmedling Arvika

4.5
Ring 0570-197 70 Dela

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Arvika Letar du mäklare i Arvika, Lycke, Mötterud, Taserud, Holm, Dottevik, Långvak eller Högvalta med omnejd? Vi på Svensk Fastighetsförmedling Arvika har duktiga mäklare på plats som hjälper dig att få ut det mesta av din nästa bostadsförsäljning. Vi har den kunskap som krävs, god...

15 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Arvika

Ling P
Charlottenberg

The agent communicated with us many times, understood our needs, and was very responsible.

Lina J
Arvika

Alltid trevligt bemötande av Anna-Karin som stöttade oss genom den rätt så långa processen att sälja vårt hus. Lätt att nå henne och hon är kunnig och arbetar strukturerat.

Monika Elsa Agneta F
Arvika

Trevlig, engagerad mäklare. Svarade raskt på frågor och kontaktade säljare.

Ulla Maria F
Sålde sin bostad med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Arvika
Klässbol

Bra bemötande , trovärdig värdering , fin kontakt under hela processen , svar på alla frågor , smidigt vid visningar.

Jan C
Klässbol

Trevligt och personligt, effektivt och professionellt! Vi är mycket nöjda med vårt fastighetsköp och kan varmt rekommendera Svensk Fastighetsförmedling i Arvika!

Sten Patrik K
Arvika

Bra trevligt bemötande. Det var en mycket lättvindigt bemötande från mäklaren med en bra service.

Elin N
Charlottenberg

Mäklaren har lite väl mycket köparens perspektiv och pushade för försäljning redan vid låga bud. Annars bra i form av ordning och reda.

Nickolina J
Charlottenberg

Mäklaren ingav förtroende och var mycket trevlig. Hon hjälpte till och svarade på alla frågor. Hon var väldigt snabb på att svara på sms och Mail. Rekommenderar henne varmt!!

Birgit B
Glava

Jeg vil først og temaet trekke fram eiendomsmegleren, hun var en imøtekommende og kunnskapsrik person.

Mattias J
Sålde sin bostad med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Arvika
Glava

Tycker allt har fungerat väldigt bra. Finns inget direkt negativt jag kan peka på. Så i sin helhet mycket gott betyg.

Tony P
Arvika

Dåld budgivningen är ett oskick som inte borde få förekomma.

Lena V
Mangskog

Jag är mycket nöjd med ert bemötande. Vänligt och proffessionellt. Bra på Alla vis! Jag har INGET att anmärka på och rekommenderar er gärna vidare! Mvh Lena Volmefalk

Svein Lage S
Mangskog

Mycket professionellt och bra. Fick mer enn forventet for fastigheten. God service. Kann anbefalas !!

Christian D
Glava

Best service. Adam Falk is very professional.

Daan B
Gunnarskog

Vi är mycket nöjda, professionella och ändå personliga. God kunskap om bostadsmarknaden.