Svensk Fastighetsförmedling Boden

Drottninggatan 11, 961 35 Boden — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Boden!

Ska du köpa eller sälja en bostad här i Boden? Vi är mäklaren som kan området i detalj. Vi har koll på hela kedjan i bostadsaffären, allt från värdering till köp och försäljning. Dessutom vet vi var alla intresserade spekulanter finns.

Vi tillhör en kedja full med kunniga fastighetsmäklare som alltid gör vårt yttersta för att din bostadsaffär ska bli så lyckad som möjligt. Kontakta oss om du ska flytta till eller från Boden så ska vi bevisa vad vi går för!
Mån-Tor: 09:30-17:00
Fre: 09:30-15:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 147 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Boden

• 2020-10-13

Simon G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Sålt Villa
    Bra bemötande, hjälpsam. Vi pratade förbi varandra en del, kanske mer tydliga frågor om datum och liknande så att vi hade haft en mer gemensam bild av allt.
    Hade förväntningar på mäklaren att han skulle arbeta in det vi berättade i försäljningen och det tyckte jag att han gjorde.
    Försäljningen gick väldigt fort vilket först var positivt men nu med lite distans känns det som att det kanske blev lite väl stressat. Svårt som amatör att veta om vi skulle ha väntat lite längre på fler bud, men jag tror att vi kände oss lite stressade av köparen och att mäklaren spädde på det. Men som sagt nöjd, bara lite fundersam. Läs mer
  • 2020-10-13

Mattias T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Köpt en tomt.
    Mycket bra bemötande, kan sammanfatta det hela hittills som en snabb och smidig affär.
    Kan verkligen rekommendera Svensk fastighetsförmedling Boden. Läs mer
  • 2020-10-12

Marcus C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Köpt lägenhet.
    Blev väldigt bra bemött av mäklaren och fick bra hjälp med alla frågor jag hade, var mitt första bostadsköp. Läs mer
  • 2020-10-05

Evelina I skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Tillmötesgående, professionell och har svar på alla funderingar jag haft. Läs mer
  • 2020-10-05

Carolina P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Köpt hus och ska sälja vårat. Mäklaren, Andre är trevlig, kunnig, lättsam, tillgänglig och inger förtroende. Läs mer
  • 2020-10-01

Johan S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    En bra mäklare med bägge fötterna på jorden.

Hjälpsam och förklarar så man förstår

Kan svara på frågor som man undrar över.

Man känner sig trygg i vad han säger

Vi kan bara vara nöjd med våran mäklare😀 Läs mer
  • 2020-09-23

Linnea G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Sålde vår villa. Mäklaren (André) var trevlig och informerade bra om hur försäljningen skulle gå till.
    Det gick väldigt snabbt att sälja och vi fick ett bra pris, så vi är mycket nöjda med Svensk Fastighetsförmedling Boden. Läs mer
  • 2020-09-17

Jerika P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Köpte ett hus i Boden.
    Professionellt och vänligt bemötande.
    Förväntningarna var att köpa mitt blivande hem.
    Och mäklaren André har gjort sitt yttersta och jag är mycket imponerad och nöjd med allt.
    Kan varmt rekommendera och ser gärna ett samarbete igen. Läs mer
  • 2020-09-12

Camilla W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Hade önskat lite mer respons av mäklaren, att hen var lite mer framåt och vilja visa objektet.
    Köpt en 3:a. Läs mer
  • 2020-08-31

Anastassia O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Köpt ett hus i Harads. Fick hjälp som jag behövt av mäklaren. Kommuniceringar mellan oss har skett via mail. Däremot dröjdes svar på vissa frågor, ett snabbare svar och återkopplingar önskades. Annars var jag nöjd 🙂 Läs mer
  • 2020-08-18

Erland E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Köpt fritidshus hitintills så är jag nöjd men affären är inte klar ännu men det borde inte vara något problem/
    Tackar Läs mer
  • 2020-07-25

Anders L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Vi har letat länge efter ett objekt och med Åsas hjälp kunde vi hitta rätt. Åsa gav redan vid första mötet ett fint och välkomnade intryck och ser möjligheter istället för hinder. Hon löste vår fastighetsaffär på ett smidigt sätt. Vi rekomenderar SvenskFastighetsförmedling varmt. Läs mer
  • 2020-07-25

Lars L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Mycket vänlig kunnig och hjälpsam i vår fastighetsaffär. Rekommenderas i alla lägen. Läs mer
  • Emma S

2020-07-22

Emma S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Ett trevligt bemötande, bra insatt i objektet som jag tittade på, snabb återkoppling, och vid budgivning och köp upplevde jag att mäklaren var lika mån om mig som om köparen. Läs mer
  • 2020-07-21

Helena D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Hej jag har sålt ett fritidshus.
    Fick bra bemötande av mäklarna.
    Trevliga o positiva.
    Känner oss nöjda de blev en kortvarig process, vi vet att de kunde bli mycket bättre men vi hade tidspress och kände att vi måste sälja.
    Men positivt överaskade av trevliga mäklarna. Läs mer
  • 2020-06-30

Henrik Å skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Det blir första gången vi anlitar eller utnyttjar en mäklare för ett köp av en bostadsrätt..
    Tyckte det fungerade bra...
    Hitta drömboende i Sävast (tror vi).
    Liten villa med 4 rum och stort kök,
    Tvättstuga, hyfsat stort badrum med duschkabin. Öppen kamin i v-rum. Och vedeldad "fristående" bastu utomhus. Läs mer
  • 2020-06-24

Irene J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Sålt bostadsrätt.
    Bemötande utmärkt
    En erfaren mäklare som är van att möta människor, uppfyllde förväntningarna.
    En mäklare man gärna rekommenderar. Läs mer
  • 2020-06-13

Håkan N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Har sålt villan.
    Mäklaren och jag är överens om att priset blev lite väl lågt. Läs mer
  • 2020-05-26

Åsa H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Sålt villa.
    Vi blev bemötta på utmärkt och trevligt sätt.

Att huset skulle bli sålt snabbt och smidigt till minst
    utgångspris, vilket det också blev.

Mindre bra var att vi skrev på kontraktet men köpet var inte klart förrän fem dagar senare det borde varit klart samma dag som vi skrev på.
    Mäklar arvodet drogs redan från handpennigen, vilket vi tycker är fel.
    I övrigt sköttes det på föredömligt sätt. Läs mer
  • 2020-05-25

Björn J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Köpt Rädisvägen 15 med Andre Widenrot som mäklare.

Det var en mkt god erfarenhet med ett trevligt bemötande och proffisionellt agerande från honom.

Jag är mycket nöjd med hur allt fungerade och kommer tveklöst kontakta honom för framtida affärer. Läs mer
  • 2020-05-21

Safi A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Jag har köpte en bostad
    Jag blev väl bemött av mäklaren
    Jag tyckte att mäklaren var väldigt trevligt och hon var en glad person :) Läs mer
  • 2020-05-20

Mariangela M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Vi köpte ett hus. Mäklaren var hjälpsam och svarade alltid våran frågor. Han var tydlig och vi känner oss trygga för att köpa. Läs mer
  • 2020-05-15

Annica E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Köpt villa. Avslappnat och proffsigt bemötande av mäklaren. Läs mer
  • 2020-05-14

Sven M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Jag har budat på en stuga och har högsta budet: köpet blir klart vid månadsskiftet maj/juni-20. Jag har bara normalt positiva erfarenheter av mäklaren. Bemötandet vid kontakter under visningen och handläggningen av ärendet i övrigt har varit professionellt och helt ok. Informationen och all kommunikation från mäklarens sida har varit tydlig, lättfattlig och saklig samt har hon oxå varit lyhörd för synpunkter och frågor som jag haft. Läs mer
  • 2020-04-24

Berit B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Vi har sålt vårt hus via Svensk fastighetsförmedling. Åsa vår mäklare har varit mycket proffsig och haft ett trevligt bemötande. Läs mer
  • 2020-04-17

Fredrik N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Suveräna på alla sätt o vis......
    Rekommenderas definitivt.... Läs mer
  • Jan-Olof J

2020-04-13

Jan-Olof J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Fastighet på landet.
    Mycket trevlig och kunnig.
    100% nöjd. Läs mer
  • 2020-04-07

Linda E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Har köpt gård. Väldigt nöjd med kontakt med mäklare. Trygg och hjälpsam och försöker hjälpa både köpare och säljare. Läs mer
  • 2020-04-07

Torbjörn P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Köpa en gård
    O sälja villa
    Hitintills över förväntan Läs mer
  • 2020-03-27

Peter G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Jag har sålt ett hus.
    Jag upplevde en väldigt trevlig och engagerad mäklare.
    Tyckte mäklaren var proffsig från början till slut. Bra bemötande, bra annons på hemnet, bra feedback under försäljningen.
    Kändes tryggt att ha den mäklare och ska gärna rekommendera till andra. Läs mer
  • Fekra O

2020-03-25

Fekra O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Jag ska köpa en lägenhet och jag blev väldigt bra bemött av mäklaren. Allting går bra med sälja en och jag är väldigt nöjd😊 Läs mer
  • 2020-03-24

Christopher O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Trevlig, tillmötesgående och kunde snabbt svara på frågor som uppkom. Mycket hjälpsam och lätt att komma i kontakt med. Läs mer
  • 2020-03-24

Nina Helena L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Vi köpte nyligen hus, vårt första gemensamma boende. Vi var väldigt nöjda med det trevliga bemötande vi fick och den stora hjälpsamheten hos mäklaren. Han har varit väldigt hjälpsam med alla våra frågor och funderingar. Läs mer
  • 2020-03-19

Therese S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Sålt ett hus, inom 2 månader. Trevligt och bra bemötande av mäklaren. Läs mer
  • 2020-01-31

Krister F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Jag köpte ett en och halv plans hus med dubbelgarage via Svensk fastighets förmedling. Det bemötande vi fick var mycket bra varmt, personligt och professionellt. vi träffade mäklaren på en annan visning där hon frågade vad vi letade efter, vi berättade att vi letade ett hus där vi skulle rymmas (fyra) och ha plats för utökning med ett barn. Hon rekommenderade detta vilket lede till en affär. Måste säga att det var klart över mina förväntningar, trodde inte att jag skulle få ett så varmt mottagande och sådan stöttning. De var bra på att hålla kontakten och skapa ett bra första möte med säljaren. Läs mer
  • 2020-01-31

John Å skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Jag har köpt en villa med hjälp av svesnkfastighetsförmedling. Allt har gått smidigt och de har skött allt utmärkt. Har ingen tidigare erfarenheter med mäklare så hade inga direkta förväntning, men dom levde klart upp till ens förhoppningar. Smidigt, enkelt och proffsigt. Rekommenderar verkligen. Läs mer

Esko H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Sålt min bostadsrätt. Mäklaren uppfattade jag som trevlig, engagerad och professionell. Uppskattar att det gick snabbt från första kontakt till försäljning. Läs mer

Hanna S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Jag har köpt en lägenhet och blev väldigt bra bemött av mäklarna! Hade inga speciella förväntningar eftersom att det var mitt första lägenhetsköp men jag är supernöjd med bemötandet och hela förfarandet av köpet! Läs mer

Thomas B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Fick mycket bra hjälp att sälja min villa. Väldigt bra bemötande och mån om att både köpare och säljare ska bli nöjd med överlåtelsen. Mycket tydlig information kring kontraktskrivningen. Läs mer
  • 2020-01-26

Valborg B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Jag har sålt min bostadsrätt via André Widenroth och Åsa Adeholm vid Svensk Fastighetsförmedling i Boden som visat ett mycket kunnigt och proffsigt bemötande. Andre har på ett mycket lättsamt och tydligt sätt förklarat allt under hela försäljningsprocessen, bl a läst upp alla punkter och förklarat i avtalet dess innebörd före undertecknandet.
    Mina förväntningar uppfylldes mer än väl.
    Jag kommer att rekommendera André och Åsa när jag hör att någon annan ska sälja eller köpa bostadsrätt eller fastighet då de visar en mycket hög kompetens som mäklare. Läs mer
  • 2019-12-28

Lisa A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Vi ska i dagarna köpa en bostadsrätt och har varit väldigt nöjd med bemötandet från mäklaren. Har upplevt dem som ärliga och tillmötesgående. Läs mer
  • 2019-12-20

Moritz I skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Jag sålde en bostad som var i stora behov av renoveringar.
    Min kontakt med mäklaren har varit mycket bra och mäklaren har hela tiden varit lugn och professionell.
    Första intrycket från denna mäklare fick jag från en husvisning som han höll, intrycket var så pass bra att valet blev självklart när jag skulle välja mäklare vid försäljning.
    Mina förväntningar var väldigt höga, dels på grund av skicket på den bostad som var till försäljning samt det intryck som mäklaren tidigare givit.
    Jag har inte blivit besviken på någon punkt, mäklaren har gjort ett klanderfritt jobb och jag har endast behövt engagera mig då beslut behövde fattas, som inte mäklaren kunnat ta själv.
    Sammanfattningsvis så är min erfarenhet bara positivt och min egna insatts minimal, mycket nöjd med val av mäklare. Läs mer
  • 2019-12-20

Maeda L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Jag har köpt en ett-an i Boden. Jag kontaktade mäklaren. Jag blev glad att köpa min lägenhet från Svensk Fastighetsförmedling. Min upplevelse var att på Svensk Fastighetsförmedling jobbar professionella och duktiga personer. Läs mer
  • 2019-12-18

Mathilda S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Köp och försäljning av bostadsrätt samt köp av hus via Svensk Fastighetsförmedling i Boden. Både jag och min sambo är väldigt nöjda med det. Bemötandet har känts professionellt och ärligt kring varje objekt, något vi inte alltid upplevt bland andra mäklarbyråer. Detta känns förstås viktigt vid ett så pass stort köp som ett husköp. Vi skulle gärna använda samma mäklarbyrå igen. Läs mer
  • 2019-12-16

Åsa J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    trevlig och kunnig mäklare, vi hade en enkel och smidig affär som jag hoppas fortsätter skötas bra ända tills den är färdig. Snabb hantering, precis som vi ville. Läs mer
  • 2019-12-12

Christian M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Mycket nöjda vid våran försäljning och köp av ny bostad. Upplevde att vi fick ett bra stöd vid både försäljning och vid budgivning. Läs mer
  • 2019-12-09

Ingegerd N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Sålt en bostadsrätt. Vänligt och tillmötesgående. Blev en försäljning och ett pris som levde upp till vad vi förväntat. Läs mer
  • 2019-11-19

Lillianne R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Blev bemött med seriösitet och jordnära meklare.
    Holder på å köpe hus men icke klar. Läs mer
  • Susanne E

2019-11-14

Susanne E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Jag har sålt min näringsfastighet.
    André och Åsa är proffsiga och mycket kunniga, flexibla, vänliga, hjälpsamma och trevliga.
    Bemötandet är proffsigt och trevligt. Kan inte bli bättre. De vet hur man bemöter en kund.
    Mina förväntningar att få min fastighet såld till rätt människa är uppfylld.
    Det har varit en speciell resa att sälja mitt hus då det är ett väldigt speciellt och fantastiskt hus och jag säljer det med sorg i hjärtat men var sak har sin tid. Att välja André och Åsa på Svensk Fastighetsförmedling i Boden var självklar då de ser människan bakom huset och inte bara en siffra på sista raden i bokföringen. Läs mer
  • 2019-11-10

Lena H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden