Svensk Fastighetsförmedling Boden, sid 2

Drottninggatan 11, 961 35 Boden — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Boden!

Ska du köpa eller sälja en bostad här i Boden? Vi är mäklaren som kan området i detalj. Vi har koll på hela kedjan i bostadsaffären, allt från värdering till köp och försäljning. Dessutom vet vi var alla intresserade spekulanter finns.

Vi tillhör en kedja full med kunniga fastighetsmäklare som alltid gör vårt yttersta för att din bostadsaffär ska bli så lyckad som möjligt. Kontakta oss om du ska flytta till eller från Boden så ska vi bevisa vad vi går för!

Läs vad 153 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Boden

• 2019-12-16

Åsa J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    trevlig och kunnig mäklare, vi hade en enkel och smidig affär som jag hoppas fortsätter skötas bra ända tills den är färdig. Snabb hantering, precis som vi ville. Läs mer
  • 2019-12-12

Christian M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Mycket nöjda vid våran försäljning och köp av ny bostad. Upplevde att vi fick ett bra stöd vid både försäljning och vid budgivning. Läs mer
  • 2019-12-09

Ingegerd N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Sålt en bostadsrätt. Vänligt och tillmötesgående. Blev en försäljning och ett pris som levde upp till vad vi förväntat. Läs mer
  • 2019-11-19

Lillianne R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Blev bemött med seriösitet och jordnära meklare.
    Holder på å köpe hus men icke klar. Läs mer
  • Susanne E

2019-11-14

Susanne E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Jag har sålt min näringsfastighet.
    André och Åsa är proffsiga och mycket kunniga, flexibla, vänliga, hjälpsamma och trevliga.
    Bemötandet är proffsigt och trevligt. Kan inte bli bättre. De vet hur man bemöter en kund.
    Mina förväntningar att få min fastighet såld till rätt människa är uppfylld.
    Det har varit en speciell resa att sälja mitt hus då det är ett väldigt speciellt och fantastiskt hus och jag säljer det med sorg i hjärtat men var sak har sin tid. Att välja André och Åsa på Svensk Fastighetsförmedling i Boden var självklar då de ser människan bakom huset och inte bara en siffra på sista raden i bokföringen. Läs mer
  • 2019-11-10

Lena H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Sålt radhus och samtidigt köpt lägenhet. Utmärkt process. Läs mer
  • 2019-11-09

Catarina H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Toppen! Den bäste av alla mäklare jag mött både när det gäller lugn, trygghet och kunskap vid köpet. Läs mer
  • 2019-11-08

Siv E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Min mor Siv har sålt bostadsrätt och vi anlitade då samma mäklare som hade försäljningsuppdraget då bostadsrätten köptes 2015, i samband med fick han då uppdraget att sälja Sivs villa då vi tyckte att vi blev väldigt professionellt och vänligt bemötta. Intrycket var att marknadskunskapen var väldigt god och de råd vi fick var väl grundade något som också bekräftades då affärerna genomfördes. Vi är mycket nöjda med de tjänsterna som levererades och kommer absolut att rekommendera mäklaren till andra om det blir aktuellt. Läs mer
  • 2019-11-07

Peter Å skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Sålde ett 1800 tals hus i Harads.
    Positivt, väldigt trevligt och proffsigt bemötande!
    Levde absolut upp till mina förväntningar.
    Rekommenderar starkt Svensk Fastighetsförmedling Boden! Läs mer
  • 2019-11-03

Gunilla N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Sålt villa. Har anlitat Svensk Fastighetsförmedling både vid försäljning och köp vid tidigare tillfällen och alltid blivit professionellt och trevligt bemött av André och Åsa, så även denna gång. Rekommenderar verkligen dem. Läs mer
  • 2019-11-01

Angelica J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Noggranna, service minded och väldigt trevliga. Läs mer
  • 2019-10-30

Jeanette J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Sålt fritidshus. Mkt väl bemött. Levde upp till alla förväntningar, totalt sett en perfekt upplevelse. Läs mer
  • 2019-10-20

Charlotta N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Pålitlig och trygg. Hör av sig då det är utlovat. Läs mer
  • 2019-10-19

Eivor L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Sålt en gård utanför Boden. Fick mycket bra bemötande av mäklaren. Mina förväntningar överträffades med råge. Försäljning gick snabbt och priset blev mycket över förväntan. Läs mer
  • 2019-10-18

Håkan J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Köpt en jordbruksfastighet av mina föräldrar. Mycket lungt, sakligt och snabbt bemötande. Dock dyrt arvode men det är alla mäklare. Läs mer
  • 2019-10-18

Charlotte N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Jag har bara positivt att säga om min upplevelse av Svensk fastighetsförmedling i Boden. Läs mer
  • 2019-10-17

Johan L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Köpt en gård
    Dom är 😀👍👍
    Och nu ska dom sälja vår villa Läs mer

Eva S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Förtroendeingivande och mycket hänsynstagande till kundens önskemål. Personlig& proffsig samt ödmjuk. Läs mer

Ingrid W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Villa i Boden, Hermelinsgatan. Åsa har skött kontakter och försäljning på ett professionellt sätt. Läs mer

Anton R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Har köpt en jordbruksfastighet, det var smidigt och enkelt Läs mer

Rahel C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Jag köpte ett vackert och mysigt hus i Hundsjö. Mäklaren var väldigt trevlig och hjälpsam. Eftersom jag bor i Schweiz var det mycket viktigt för mig att ha en hjälpsam och trovärdig mäklare. André Widenrot gjorde ett mycket bra jobb. Jag är mycket tacksam!

Hälsning från Schweiz
    Rahel Läs mer

Lars E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Jag har aldrig träffat mäklaren. Läs mer

Karin S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Vi fick bra kontakt och vår mäklare sålde lägenheten till det pris som vi hoppats på. Toppen helt enkelt! Läs mer

Jan-Åke W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Tog lpng tid.
    Dålig information om hur det gick och vad som hände..
    För lång tid i budgivningen.. Läs mer

Milena W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Har sålt ett radhus och vi var tvungna att acceptera ett lägre bud. Läs mer
  • 2019-09-20

Stefan P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    En hårt arbetande mäklare som med stor kunnighet och ett vänligt bemötande hjälpte oss att sälja vår släktgård. Som ordförande i en bostadsrättsförening har jag träffat många mäklare genom åren men ingen som Åsa, hon är av en helt egen kaliber.

Vi kan varmt rekommendera Åsa, hon är uppriktigt mån att hennes kunder ska vara nöjda. Det är vi. Läs mer
  • 2019-08-08

Robin H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Köpt bostadsrätt. Snabbt, enkelt. Läs mer
  • 2019-07-13

Ida S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Köpte ett litet hus i Boden. Mäklaren va trygg lugn och förstående för min ångest över husköpet i början.
    Bra bemötande! Läs mer
  • 2019-06-30

Lars L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Trevlig och positiv.Realistisk värdering av bostadsrätten .
    Snabb säljprocess med bra fortlöpande information. Läs mer
  • 2019-06-29

Anita S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Bostadsrätt 3:a
    På ett professionellt sätt , bra kontakt/återkopplingen var väldigt bra under försäljningen .
    Stort tack till vår mäklare Läs mer
  • Åke N

2019-06-28

Åke N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Har sålt en trerumslägenhet. Har fått all hjälp som jag har behövt. Mäklaren var lätt att ha att göra med, kände mig väl bemött. Mäklaren levde upp till de förväntningar jag hade. Läs mer
  • 2019-06-24

Camilla B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Fritidshus, bra och sakligt bemötande. Läs mer
  • 2019-06-02

Mikael L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Sålt en lägenhet i centrala Boden. Mäklaren kändes lugn, trygg och seriös då vi träffades första gången, denna känsla följde med hela vägen.

Mäklaren var lätt att få tag på och svaren på frågorna var raka och tydliga.

Intresset på lägenheten var lågt, men André lyckades ändå få till en försäljning till ett bra pris.

Jag träffade andra mäklare innan jag bestämde mig för vem som skulle få uppdraget att sälja.

Jag upptäckte att det är en ganska stor skillnad mellan mäklarna, endel pratar om allt möjligt annat än objektet och andra pratar mycket om hur bra de lyckas med försäljningarna och sedan är det skillnaderna på arvodets storlek m.m.

Jag känner att jag valde rätt mäklare och rekommenderar varmt Svensk Fastighetsförmedling i Boden. Läs mer
  • Per W

2019-05-30

Per W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Sålt radhus, blev mycket bra bemött på ett proffesionellt sätt. Hela företaget levde mycket väl upp till de förväntningar vi hade. Rekommenderar Svensk Fastighetsförmedling i Boden om du skall sälja din fastighet. Läs mer
  • 2019-05-23

Jill W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Jag och min man har köpt ett parhus via Svensk fastighetsförmedling och är mycket nöjda. Seriös, trovärdig och trevlig mäklare. Ett mycket trevligt bemötande. Läs mer
  • Petronella R

2019-05-17

Petronella R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Vi är mycket nöjda att Andre lyckades med en bra försäljning av vårat hus! Läs mer
  • 2019-05-09

Simon J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Sålt en villa med hjälp av Åsa. Hon har varit helt toppen och verkligen tagit sig tid att lyssna på oss som kund med våra egna önskemål och förhoppningar som utgångspunkt under hela försäljningen. Men också på ett professionellt och engagerat sätt hjälpt oss med alla möjliga frågor man som säljare har. Går alltid att få tag i Åsa när man undrar över något och svarar även fastän det är utanför arbetstid. Att rekommendera Svensk fastighetsförmedling i Boden är en självklarhet efter denna smidiga procedur. Tusen och åter tusen tack! Läs mer
  • 2019-05-02

Lars B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Jag har köpt en bostadsrätt trevligt bemötande av mäklaren och ett snabbt och okomplicerat förfarande. Läs mer
  • 2019-04-21

Kerstin B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Sålt en villa, bemötandet var mycket bra. Blev bättre och snabbare affär än vad jag kunde tro. Allt har gått över förväntan. Läs mer
  • 2019-04-19

Nikolina F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Vi köpte vårt första hus. Mäklaren var seriös och hjälpsam på alla sätt och fanns som stöd genom hela affären. Läs mer
  • 2019-04-18

Lage E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Toppen kille Bra genomförande i allt Läs mer
  • 2019-04-15

Sandra L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Vi har köpt en villa i Boden. Vid visningen blev vi mycket väl bemötta. Vår mäklare svarade på de frågor vi ställde och upplevdes insatt och påläst om huset.
    Vidare mejl och telefonkontakt förflöt snabbt och smidigt.
    Vi är mycket nöjda och skulle varmt rekommendera vänner och bekanta att anlita Andre på Svensk Fastighetsförmedling. Läs mer
  • 2019-04-11

Eija A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Proffsig hantering. Bra information. Trevligt bemötande. Läs mer
  • 2019-04-09

Linn N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Fantastiskt trevlig och bra mäklare. Kändes ärligt och roligt att köpa hus via er Läs mer
  • Robert B

2019-04-08

Robert B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Vi sålde ett större hus, under lågsäsong. Trots detta levde dom upp till våra förväntningar om lättsamhet, ärlighet och trygghet.

Alltid tryggt med Åsa och hennes kollegor. Läs mer
  • 2019-04-03

Bo J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Vi har sålt en bostadsrätt i Boden. Under hela processen har Åsa varit mycket engagerad och skött det hela professionellt. Vi kan starkt rekommendera Åsa vare sig ni ska sälja eller köpa bostad. Läs mer
  • 2019-03-26

Berit L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Jag sålde mitt hyreshus som varit i familjens ägor i 51 år. Åsa fanns alltid tillgänglig för att svara på alla frågor. Åsa förklarade väldigt bra allt som rörde försäljningen på ett proffsigt sätt . Jag är väldigt nöjd med försäljningen och den gick väldigt snabbt ca 1 1/2 månad och jag fick betalt det jag begärde. Läs mer
  • 2019-03-04

Felicia F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Jättebra hjälp och service. Har köpt en bostad, första bostaden någonsin vilket varit väldigt nytt för mig. Jag tycker hjälpen varit bra och vi har fått veta hur vi ska gå till väga med allt.

Jag kommer rekommendera er till andra.
    Tack för all hjälp! Läs mer
  • 2019-03-02

Andreas N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Sålt Bostadrätt i Boden. Trevlig och går att lita på , levde upp till mina förväntningar av en mäklare Läs mer
  • 2019-03-01

Jesper I skrev om Svensk Fastighetsförmedling Boden
    Köpte min lägenhet på 40 kvm med vägledning av Andre som mäklare.

Andre är väldigt professionell, saklig samt kunnig. Tack för det! Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte