Alla kategorier Mäklare Gävleborg Bollnäs Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs

Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs

Nygatan 4, 821 42 Bollnäs — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs!

Ska du köpa eller sälja en bostad här i Bollnäs eller området runtomkring? Vi på Svensk Fastighetsförmedling kan området i detalj och har lång erfarenhet av mäklarbranschen. Vi har koll på hela kedjan, från värdering till köp eller försäljning.

Vi hjälper dig med alla frågor som dyker upp under bostadsaffären, vare sig det handlar om skolor, kommunikationer eller aktiviteter. Med oss får du garanterat ut det mesta av din affär och hittar drömboendet inom kort!
Mån-Tor: 10:00-17:00
Fre: 10:00-15:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 63 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs

• 2019-04-23

Christina K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Pär har sålt en mycket svårsåld stuga åt mig och kontakten mellan oss har fungerat utmärkt! Läs mer
    2019-04-23 Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs svarar Christina K
    Tack Christina för din rekommendation och jätteroligt att höra att du är nöjd!
  • 2019-04-21

Torbjörn M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Det var enkelt och smidigt att ha med mäklaren Per Tynell vid köpet av ett fritidshus i Bollnäs. Raka och klara besked från honom.
    Vänligen,
    Torbjörn Meisingseth Läs mer
    2019-04-22 Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs svarar Torbjörn M
    Tack för ett fint omdöme Torbjörn. Lycka till med ditt nya fritidshus!
  • Wera D

2019-04-04

Wera D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Sålt villa på attraktivt område. Allt gick bra, smidig kontakt osv. Tog ca två månader från första kontakt till att huset blev sålt. Läs mer
    2019-04-05 Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs svarar Wera D
    Kul att höra Wera, tack för förtroendet och för rekommendationen.
  • Nils E

2019-04-03

Nils E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Vi har köpt vårat första hus via Johanna.
    Hon har från första mötet bemött oss strålande. Hon har svarat på alla frågor vi haft och alltid varit snabb med respons.
    Vi har känt oss otroligt trygga i alla skeden med Johanna. Vi kunnde inte önska oss en bättre mäklare.
    Johanna kommer få fortsatt förtroende nu när vi ska sälja våran lägenhet. Läs mer
    2019-04-04 Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs svarar Nils E
    Tack så mycket för din fina rekommendation, Nils! Vi är så glada att ni är nöjda!
  • Benny B

2019-03-27

Benny B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Mycket bra bemötande,snabba bud och stort förtroende för mäklaren per Tynell
    Och framförallt trevligt att en barnfamilj från bygden tar över mitt hus.👍👍👍👍👍/5 Läs mer
  • 2019-02-26

Marie H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Sålt en gård och Pär har skött allt väldigt bra. Han har sålt hus inom familj och släkt tidigare så det var självklart att välja han som mäklare då han skött allt bra även på tidigare försäljningar. Lugn, tydlig, kunnig och lyhörd. Läs mer
  • 2019-02-26

Britta U skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Mycket noggrann och tydlig mäklare som gjorde att vi som förstagångsköpare kunde känna oss trygga. Läs mer
  • 2019-02-25

Mattias A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Engagerad, påläst och bemötande mäklare. Läs mer
  • 2019-02-21

Hans Axel L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Har sålt ett hus i Alfta Hälsingland
    mycket väl bemötande bra återkoppling under hela försäljningen

uppfyller helt mina föväntningar Läs mer
  • 2019-02-20

Gun A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Mycket trevlig, hjälpsam och bemötande. Läs mer
  • 2019-02-12

Patrik Lennartsson skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Vi har använt oss av Per Tynell och hans medarbetare i flera fastighetsaffärer, och det har funkat jättebra.
    Rekommenderas klart. 👍🏻 Läs mer
  • 2019-02-03

Isabelle P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Vi har köpt ett hus. Mäklaren var mycket bra, inte för påflugen men berättade bra om huset och svarade bra på frågor. Lätt att få kontakt med. Läs mer
  • 2018-12-29

Doris L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Sålde en bostadsrätt och fick ett väldigt bra bemötande helavägen fram till affären avslutades. Allt gick smidigt och vi fick hela tiden bra information om vad som hände på vägen mot försäljning. Läs mer
  • 2018-12-28

Johnny O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    bra och tydlig Läs mer
  • Krister P

2018-12-07

Krister P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Vi sålde en villa på landet, blev mött på ett otroligt bra sätt från första dag tills nu.
    Vet egentligen inte vad jag hade för förväntningar mer än att få hjälp med att sälja huset, så dom levdes absolut upp och mer där till :)

Trevliga och lättsamma genom hela affären :) Läs mer
  • Maria K

2018-10-27

Maria K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Professionellt och engagerat har Johanna hjälpt oss med att sälja vår villa. snabba svar på alla frågor som dykt upp under vägen och ett bra slutpris 👍 Läs mer
  • 2018-10-14

Almir C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    köpt ett hus , jättebra mäklare Läs mer
  • 2018-10-12

Gunnar E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Jag har sålt Vickerstigen 8 i Alfta med hjälp av Per Tynell och det gick smidigt och bra.
    Alt gick smidigt lungt och bra.
    Gunnar. Läs mer
  • 2018-10-11

Anna E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Sålt vår villa. Upplevelsen var positiv mäklaren mycket trevlig och han gav oss tydlig information om allt vi ville veta och måste veta. Tack för all hjälp Pär Tynell! Läs mer
  • 2018-09-21

Jenny M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Lugn och metodisk. Mycket hjälpsam. Trevlig att ha att göra med! Läs mer
  • Anki K

2018-09-20

Anki K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Mycket nöjd med Pär Tynell, kunnig, lugn återkopplar snabbt och fullföljer allt snabbt. Skulle inte tveka att anlita honom igen. Rekommenderar honom om ni vill ha en trygg affär genomförd. Läs mer
  • 2018-09-15

Simon S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Trevlig och riktigt bra mäklare. Alltid anträffbar och avslappnad. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2018-09-07

Vincent F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Jag och min fru har köpt en bostad via Svensk fatighetsfömedling och Kristoffer Holm. Vi kan varmt rekommendera Svensk fastighetsförmedling. Kristoffer tillsammans med sina kollegor håller absolut högsta nivå. Läs mer
  • 2018-09-03

Jennie P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Jag har köpt en sommarstuga. Johanna är väldigt trevlig, duktig och har ett bra bemötande. Jag är väldigt nöjd med hela köpprocessen och kan varmt rekommendera henne som mäklare. Läs mer
  • 2018-09-01

Mikael S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Har precis sålt en bostadsrätt. Affären gick snabbt och var supersmidig. Riktigt proffsigt bemötande! Läs mer
  • 2018-08-29

Therese W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Har köpt ett hus. Mäklaren har varit ärlig och kommit med bra förslag. Samtidigt hela tiden trevlig och ödmjuk. Har verkligen levt upp till förväntningarna och alltid vetat vad han pratat om och haft koll på allt. Sammantaget en trevlig och rolig upplevelse. Jag och min sambo kan definitivt rekommendera denna mäklare till andra. Läs mer
  • 2018-08-29

Åsa L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Gett ett lugnt, trevligt bemötande. Ger sammanfattande information regelbundet under tiden som går. Tack! Läs mer
  • 2018-08-06

Marcus H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Vi har köpt ett fritidshus. Under budgivningsprocessen var mäklaren svår att nå. Vi saknade information kring budgivningens start samt när denna var klar. Men vi är väldigt nöjda med den efterföljande kontraktsskrivningen samt tillträdet. Han var väldigt tydlig och saklig. Läs mer
  • 2018-07-13

Inga-Lill E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Vi sålde vårt hus i Bollnäs och hade Per Tynell som mäklare. Han var suverän! Han var lugn och vänlig, tydlig och enkel, trygg och säker. Att sälja sitt hus efter många år är ett stort steg och förstås också vemodigt. Han var förstående och tröstande i det och vi kände oss väldigt trygga med honom. Läs mer
  • 2018-07-04

Rasmus B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Vi köpte hus med Pär som mäklare och tittade på några olika objekt som han visade innan det till sist blev köp. Pär skötte allt väl och gav mycket omsorgsfullt information i samband med kontraktsskrivning. En bra köpupplevelse! Läs mer
  • 2018-07-01

Mikael N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Har sålt ett fritidshus. Fantastiskt bemötande och kunnande av mäklaren Kristoffer Holm. Oerhört nöjd. Läs mer
  • 2018-06-28

Viktor H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Duktig, välkomnande, proffsig Läs mer
  • 2018-06-28

Frida H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Sålde vår familjsstuga! Allt gick perfekt, grym mäklare som jag skulle använda mig av igen! Läs mer
  • 2018-06-26

Marina H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Proffsigt och trevligt bemötande rätt igenom Läs mer
  • 2018-06-23

Fredrik K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Jag sålde en sommarstuga och allt funkade bra. Läs mer
  • 2018-06-21

Lillemor Å skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Fritidshus.

Snabb, professionell och trevligt bemötande! Läs mer
  • 2018-06-20

Birgitta A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Har sålt en villa, Pär Tynell har på alla sätt och vis varit otroligt kunnig,hjälpsam. Mina förväntningar på mäklare var att få villan såld så fort som .möjligt och till det pris som var satt. Pär Tynell var helt fantastiskt kunnig och han är mycket noggrann i sitt uppdrag. Alltid duktig att informera om händelserna kring försäljningen. Jag kan verkligen rekommendera Pär Tynell som en mycket kunnig pålitlig mäklare. Villan såldes till ett högre pris än ut priset. Både jag som säljare och köparen var mycket nöjda med Pär Tynell. Läs mer
  • 2018-06-20

Johan H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Vid köp av villa i Bollnäs tycker jag att bemötandet av mäklaren var mycket bra.
    Han levde mer än väl upp till mina förväntningar genom att dels vara sakkunnig men även väldigt noga med att genomgående förklara alla detaljer genom köpeprocessen så det inte var några frågetecken. Läs mer
  • 2018-06-19

Hans-Peter (AEFAB) H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Enkel att nå, bra kommunikation. Tydlig att ha att göra med.

Ordnar och korrigerar ev ändringar på ett enkelt och snabbt vis. Läs mer
  • 2018-06-19

Erik N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Har precis köpt ett hus, är väldigt nöjd med mäklarens arbete. Har fått den hjälp och den information vi har behövt. Läs mer
  • Rolf Göran H

2018-06-15

Rolf Göran H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Vi har köpt en villa i Arbrå och har under en längre tid haft kontakt med mäklaren Pärs om alltid varit lugn och inte påstridig.
    Han har varit den bästa mäklaren vi mött genom åren och och vi har sålt och köpt 4 hus genom åren.
    Vi fick det bemötande vi förväntat oss.
    Tack än en gång! Läs mer
  • 2018-06-10

Steve D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Trevlig, snabb, tillmötesgående! Gav svar på mina frågor. Läs mer
  • 2018-06-04

Ida O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Har sålt mina föräldras hus. Blev jättebra bemött av Kristoffer Holm, jag kommer att rek honom till fler. Läs mer
  • 2018-06-02

Ann-Catrin A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Pär Tynell gjorde försäljningen av min villa till en positiv upplevelse. Vänligt och kunnigt bemötande.
    Så nöjd med allt Läs mer
  • 2018-05-26

Helena L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Jag har köpt en bostadsrätt och fick den bästa service man kan få. Snabbt och väldigt proffsigt bemötande men ändå med mycket hjärta och värme.

Väldigt positiv upplevelse. Läs mer
  • 2018-05-16

Lena R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Sålde en bostadsrätt. Det gick snabbt smidigt och helt enligt mina önskemål. Pär Tynell är helt enkelt bästa mäklaren i stan! Läs mer
  • 2018-05-12

Lars W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Johanna gjorde ett proffsigt intryck och arbetade för att få tillstånd en affär på ett målmedvetet sätt, och till nytta för både köpare och säljare. Läs mer
  • 2018-04-23

Peter L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Har köpt bostadsrätt. Jag tycker att jag blev väldigt bra bemött av mäklaren. Jag hade inte några speciella förväntningar. Jag tycker att min upplevelse var trevlig och intressant. Läs mer
  • 2018-04-02

Anne-Sofie P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Kristoffer är en grymt bra mäklare!
    Modernt synsätt på mäklaryrket.
    Trevlig mot såväl säljare som köpare.
    Trovärdig i sin yrkesroll. Läs mer
  • Anders T

2018-03-30

Anders T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Det blev bra trots missödet i första visning. Däremot fick vi visning på egen hand. Vi hittade vårt nya hem i Hälsingland!1
    Mäklaren satta fart och allt blev klart å 2 dagar!!
    Trevligt möte på kontoret med många goda skratt. Läs mer

Nygatan 4, 821 42 Bollnäs