Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs

Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs!

Ska du köpa eller sälja en bostad här i Bollnäs eller området runtomkring? Vi på Svensk Fastighetsförmedling kan området i detalj och har lång erfarenhet av mäklarbranschen. Vi har koll på hela kedjan, från värdering till köp eller försäljning.

Vi hjälper dig med alla frågor som dyker upp under bostadsaffären, vare sig det handlar om skolor, kommunikationer eller aktiviteter. Med oss får du garanterat ut det mesta av din affär och hittar drömboendet inom kort!

Läs vad 192 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs 2

• Voxnabruk
    2021-08-04
    Bra bemötande, trevlig, snabb att göra annons som jag ville
    2021-08-04
    När man är ute i sista sekunden och behöver snabb och effektiv hjälp. Så tacksamt!
    2021-08-01
    Var endast med när kontrakt skrevs med köpare och den upplevelsen var mycket positiv.
    2021-07-29
    Trevligt proffsigt bemötande, kunnig i sitt yrke.
    När jag själv valt mäklare har jag alltid anlitat Svensk Fastighetsförmedling och kommer även att göra det i fortsättningen.
    2021-07-29
    Professionellt bemötande, tillmötesgående och hjälpsam när vi önskade svar på frågor gällande fastigheten och praktiska funderingar gällande t.ex närliggande fastigheter. Smidigt förfarande gällande hela processen från början till slut. Tack!
    2021-07-28
    Johanna är ett super-proffs och jag skulle rekommendera henne för alla.
    Allt gick så snabbt och smidigt som det bara kan i vår bostadsaffärer.
    Tack så mycket för din rekommendation Stefan! Det gläder mig att läsa att du är nöjd. Jag vill också tacka för att jag fick förtroendet att hjälpa er att sälja ert fina hus! Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    2021-07-26
    Bra bemötande och snabb återkoppling. Hade önskat att fler visningar hade bokats men det blev bara en visning och ett par som budade utgångspriset och jag blev tvingad att sälja och acceptera det. Tur att jag drog upp utgångspriset med 100 000 än det som Mäklaren rekommenderade från början. Jag hade förväntat mig sälja för några hundratusen till.
    2021-07-23
    Proffsigt och ödmjukt bemötande från Johanna. Tillgänglig 24/7 med 100% fokus på kundens bästa.
    Tack snälla Sofie för din rekommendation! Och även tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen. Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    2021-07-22
    Proffsig och trevlig mäklare. Snabbt svar när vi ville boka visning.
    Stort tack för din rekommendation Kristina! Önskar er lycka till med ert nya fritidshus! Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    2021-07-22
    Trevlig och tydlig jänta. Var tydlig och noggrann när hon gick igenom alla handlingar. Har stort förtroende att det kommer att bli en lyckad affär. 5 av 5 Solar👍😃
    Mvh Thomas
    Stort tack för dom fina orden, det värmer att höra! Jag hoppas att ni ska trivas med ert nya fritidshus! Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    2021-07-06
    Johanna Strandberg är som alltid noggrann och proffsig. Allt gick fort och bra.
    Tack för ditt betyg Lars, och tack för att jag återigen fick förtroendet att hjälpa er med en husförsäljning! Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    2021-07-04
    Mycket bra!@! Smart och vacker mäklaren,!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Tack för din rekommendation och tack för att jag fick förtroendet med att hjälpa er sälja ert fina hus i Knåda! Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    2021-07-02
    Bra bemötande, kunnig och lätt att samarbeta med. Inga konstigheter alls under processen, allt har fungerat kanon. Bra på sitt jobb helt enkelt!
    Tack för dom fina orden Jonas, det värmer att höra. Önskar er stort lycka till med ert nya fina hus! Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    2021-07-01
    Mycket trevliga och tillmötesgående.
    Bra service.
    Stort tack för ditt omdöme Anders! Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    2021-07-01
    Kunnig och trevligt bemötande hade kanske förväntat något högre pris men det är ju inte mäklarens fel.
    Tack för din rekommendation och stort tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er att sälja er fars hus! Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    2021-06-25
    En helt fantastisk känsla. Johanna Strandberg va helt ärlig med allt och mycket hjälpsam. Jag är svin nöjd.
    Tack för en fin rekommendation Stefan, kul att höra att du är nöjd! Tack så mycket för att jag fick förtroendet att sälja din fina sommarstuga. Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    • Sörbo
    2021-06-23
    För tidigt att betygsätta ju! Köp-processen är långt från klar.
    • Flugbo
    2021-06-17
    Bra bemött, bra affär, hela affären gick smidigt till
    Stort tack för förtroendet Lena och kul att höra att du är nöjd med vårt arbete. Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    2021-06-15
    Superbra bemötande av mäklaren, bra dialog och information. Snabbt agerande trots seg budgivning!
    Stort tack Charlotte för din rekommendation. Önskar er all lycka i ert nya fina hus! Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    2021-06-02
    Jag har köpt hus första gången. Service från annonsering till kontrakt skrivning var enkelt och smidigt. Mäklaren var professionell och hjälpsam. Snabb kommunikation med säljaren via mäklaren. Vid kontrakt skrivning varje steg förklarat tidligt. Kändes tryggt och säkert.
    Tack för bra jobb!
    Stort tack för det fina omdömet Nona! Önskar er en fin sommar så ses vi på tillträdet! Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    • Brånan
    2021-06-01
    Jag och mina systrar valde bland tre olika mäklarfirmor när vi skulle sälja mammas hus. Per på Svensk Fastighetsförmedling skiljde ut sig i förhållande till de övriga. Per kom till vårt möte och var påläst och väl förberedd med information om hur försäljningen i området sett ut över tid och hur prisbilden så ut. Han kunde också lyfta fram intressant information om läget i kommunen. Underlaget han visade om hur processen skulle kunna se ut och vilka tjänster han erbjöd förmedlades på ett enkelt och trovärdigt sätt. Per var saklig och objektiv i sitt bemötande - något som vi uppskattade. Under mötet var han också en god lyssnare. Själva budgivningen har sedan skötts mycket bra och vi har nu tecknat ett avtal med en köpare. Även mötet med köparen genomfördes på ett förtroendeingivande sätt.
    Tack Elisabet för de fina orden, det värmer. Roligt att höra att ni är nöjda med oss. Stort tack för att ni gav oss förtroendet att förmedla er mammas villa. Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    • Övre Brånan
    2021-05-24
    Exemplariskt och proffsigt bemötande genom hela processen.
    Tack Johan för en fin Reco och tack för förtroendet att få sälja er fina villa! Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    • Vallsta
    2021-04-03
    Johanna är en mycket duktig mäklare, trevlig och lyssnar på kunden. Hon ger mycket goda råd och håller mycket bra kontakt med mig som kund.
    Vill verkligen rekomendera henne
    Vad roligt att höra att ni är nöjda! Jag tackar så mycket för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen! Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    • Järvsö
    2021-04-01
    Vi har köpte ett fritidshus i trakterna kring Järvsö. Allt har funkat väldigt bra i kontakterna med mäklaren.
    Tack Mats för en fin Reco! Hoppas ni kommer trivas i ert nya fritidshus. Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    • Ren
    2021-03-24
    Sålde liten etta,min mäklare var kompetent och trevlig.Fick toppen-bud,som min mäklare jobbade hårt för att få fram.Tack.
    Tack för din rekommendation Stefan. Så roligt att du uppskattar vårt arbete! Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    • Rengsjö
    2021-03-19
    Ett mycket bra bemötande från alla inblandade i husaffären.
    Kul att höra att du är nöjd med oss och tusen tack för förtroendet att sälja din fina villa! Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    2021-03-18
    Jag har köpt ett radhus. Hade väldigt bra intryck av mäklaren på visningen och även bra bemötande på telefon och när vi skrev första kontraktet. Har ännu inte gjort det slutgiltiga och fått nycklar men tvivlar på att jag kommer tycka annorlunda på det mötet.

Har även tidigare köpt hus genom Svensk fastighetsförmedling, samt värderat hus några gånger och bara positiva upplevelser 👌
    Stort tack Rebecca för de fina orden, det värmer att höra! Roligt att du trivs med oss på Svensk Fast. Önskar dig och din familj all lycka i ert nya fina boende! Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    2021-03-14
    Vi köpte hus privat och valde/kontaktade den mäklare vi har stort förtroende för, som också för några år sedan sålde vårt hus.
    Vi har stort förtroende för honom.
    Tack Sara för de fina orden och kul att få hjälpa er även fast ni hittade ert nya hus privat. Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    • Ren
    2021-02-27
    Vi har precis köp hus. Mäklaren var väldigt bra, uppträdde professionellt, sakligt och trevligt. Det var en glad stund för oss och han gjorde sig tid att svara på alla frågor vi hade. Man kan säga att han uppfyllde våra förväntningar vid ett husköp.
    Tack så mycket för den rekommendationen. Det har varit trevligt att få vara del i ert fastighetsförvärv. Önskar all lycka till! Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    2021-02-08
    Köpt en bostadsrätt och fick, som vanligt, ett väldigt bra bemötande av mäklare Pär Tynell och som genomförde försäljningen/köpet på ett både trevligt och professionellt sätt.
    Tack Sören! Kul att höra att ni är nöjda! Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    • Rengsjö
    2021-02-04
    Dem var mycket bra det jag hade förväntad mig levde mäklaren upp till sammantaget var det mycket bra
    Tack Bert för ett fint omdöme och tusen tack för förtroendet att förmedla ditt fritidshus. Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    2021-02-03
    Vi har köpt en brf lgh och är mycket nöjda med Johanna som mäklare.
    Tusen tack för ditt betyg och dina ord, Stefan. Jag hoppas ni kommer trivas i er nya lägenhet! Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    2021-01-01
    Vi träffar i Runemovägen.
    Mäklaren är trevligt, omtänksam och snäll.
    Tack för det fina omdömet! Jag hoppas att ni ska trivas i ert nya hus, vi ses på tillträdet! Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    2020-12-26
    Jag har köpt en lägenhet och är jättenöjd med mäklaren, fantastiskt bra bemötande tyckte både jag och mina föräldrar som var med under visningen.
    Vad glad jag blir för ditt betyg, Hedda. Tack så mycket! Jag hoppas att du kommer trivas bra i din nya lägenhet! Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    2020-12-11
    Bostadsrätt av en mycket professionell mäklare.
    Mäklaren levde upp till mina förväntningar och jag rekommenderar henne till andra köpare.
    Jag är mer än nöjd med fastighetsaffären hitintills.
    Vad glad jag blir att läsa att du är nöjd med mitt arbete. Så kul att jag kunde hjälpa dig att äntligen hitta rätt bostad! Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    2020-12-06
    Engagerad mäklare som vi har stor tillit till. Duktig med stor kunskap.
    Vad roligt att höra! Tack för förtroendet vi fått med att förmedla ert fina lilla hus. Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    2020-12-02
    Vi har sålt vår villa. Mäklaren va suveränt duktig, i talade om vad som gällde hur vi skulle gå till väga. Vi hade förväntningar och vår mäklare levde upp till dessa med bravur👍👍tycker hon gjort ett toppen bra jobb. Bostaden blev såld när rätt köpare kom😉Vi hade några visningar och vissa la under utsatt pris vi ville ha, vi fick då vägledning av mäklaren vad hon tyckte och ansåg. Då vi målat om huset o Garaget sommaren 2020 samt lagt nytt tak, o renoverat alla fönster, ville mäklaren att en ny besiktning skulle göras, det gjordes. Allt ok👍kändes tryggt att ha försäljningen via vår mäklare✨kan varmt rekommendera er för andra som går i säljartankar 👍🏡
    Vilka fina ord Ingela, det värmer att höra! Vill även tacka för förtroendet jag fått av er under hela resans gång. Önskar er stort lycka till med nya boenden i framtiden.Vi ses på tillträdet på måndag! Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    2020-11-16
    Vi har nyligen köpt hus i Bollnäs området, och ser med förväntan fram emot att flytta in efter årsskiftet.
    Vi hade bestämt en helg då vi ville titta på några hus i Bollnäs och ringde då flera mäklare i området. Mäklaren för just det huset vi föll för, hade inte möjlighet själv att visa men ordnade så att det kunde visas av ägaren själv.
    Allt därefter har flutit smidigt och sista fasen- övertagandet, tror jag går minst lika smidigt ! Tack!
    Tack Maria för en fin rekommendation! Välkomna till Bollnäs och vi hoppas ni kommer trivas bra ert nya hus. Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
  • Bassam S
    köpte sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    • Enviken
    2020-10-31
    Jag har köpt ett hus i Svabensverk och hade Johanna Borg som mäklare! Hon är ärlig, saklig, smidig och trevlig! Affären gick hur bra som helst och jag är supernöjd! jag kan definitiv rekommenderar Johanna Borg som mäklare!
    Tusen tack!
    Tusen tack för din rekommendation Bassam, det värmer att höra! Jag önskar dig stort lycka till med ditt fina hus! Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
  • Veronica S
    sålde sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    2020-10-04
    Jag tycker att Johanna Strandberg är en driven och engagerad mäklare utöver det vanliga. Hon är inte rädd för att göra det där lilla extra för en lyckad och smidig försäljning för både köpare och säljare. Hon är väldigt lugn, lyhörd och trevlig i sitt bemötande och har varit mycket professionell samt tillgänglig genom hela processen. Jag är extremt nöjd med Johanna som mäklare och kan rekommendera henne starkt.
    Tack Veronica, vad roligt att läsa att du känner dig nöjd! Stort tack för att jag fick förtroendet att hjälpa dig med båda försäljningarna! Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    • Sjörgrå
    2020-09-22
    Vid försäljning av vårt sommarställe utanför Bollnäs hade vi Johanna Strandberg som vår mäklare. Vi kan enbart lämna en mycket positiv rekommendation för henne. Hon har varit mycket effektiv och har kommunicerat med oss på ett utmärkt sätt. Så vi kan definitivt rekommendera Johanna som en mycket bra och trevlig mäklare !
    Tusen tack Östen och Lena, för er rekommendation. Och stort tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen! Det gläder mig verkligen att läsa att ni är nöjda med mitt arbete. Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    2020-09-14
    Mäklaren Johanna Borg i Bollnäs får alla plus. Redan från start ett fint och lugnt bemötande. Och under hela processen kändes det betryggande och lätt att ha kontakt med. Ett positivt och peppande sätt vad gäller att få vårat hus sålt. Dödsbo efter pappa. Informativ och hjälpsam. Så supernöjd med att vi valde just den mäklaren. Tack Tack! 🌸🌸🌸🌸🌸
    Stort tack för de fina orden Kristina! Jag är tacksam för att ha fått förtroendet av er att sälja er fars hus. Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    2020-09-11
    Hon var kunnig och väldigt hjälpsam både vid visning och under hela köpet. Topp betyg
    Tack för det fina omdömet Robin. Önskar dig stort lycka till i ditt nya hus! Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
  • sålde en tomt med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    • Ovanåker
    2020-08-29
    Trevlig och kunnig mäklare. Informerade bra under hela försäljningsprocessen.
    Tack för din rekommendation och för förtroendet jag fick av er att sälja er tomt! Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    2020-08-19
    Objektet var mitt föräldrahem från 1920-talet, förhoppningarna var inte stora från början.Mäklaren Johanna var från början väldigt positv, kom med tips vad vi kunde göra för att få fram positiva intryck av objektet, städning och röjning i tre veckor. Resultatet utmynnade i mycket beröm från Mäklaren Johanna som lyfte utgångsbudet med 20%, Slutresultatet blev över förväntan, 44% över utgångsbudet är jag synnerligen nöjd med.Ett gediget jobb av Johanna som ställde upp trots sin semester, stort tack till Svensk Fastihetsförmedling i Bollnäs Och särskilt till Mäklaren Johanna Borg

Kaisa Lindblom m, familj
    Stort, stort tack för det fina omdömet Kajsa. Det värmer att få så fina ord! Jag tackar för förtroendet jag fick av er för att sälja ditt gamla, men ack så charmiga barndomshem. Vi ses på tillträdet! Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    • Gärdet
    2020-08-17
    Sålt en 1:a.
    Jag kontaktade själv min mäklare personligen då jag kom ihåg ett möte på en visning för tre år sedan. Intrycket då var mycket bra och jag står kvar vid det efter denna affär.
    Raka och enkla svar, ett professionellt bemötande där jag känner mig förstådd. Känner mig trygg i att lämna över allt pappersarbete.
    Tack för ditt betyg, Marcus! Det gläder mig att du var så pass nöjd med visningen för flera år sedan att du valde att anlita mig nu när du själv skulle sälja! Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    2020-08-13
    Vi sålde vår vackra villa med hjälp av Johanna B som var till stor hjälp både inför visning och under resterande process av försäljningen. Vi kan varmt rekommendera henne till andra som går i flytt tankar.
    Tack för den fina rekommendationen och stort tack för förtroendet vi fick för att sälja ert vackra hus! Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    • Segersta
    2020-08-10
    Snart Sålt en bostad, inte riktigt klart så svårt att ge betyg på allt.
    Men hitintills.

Bra och trevligt bemötande.
    Duktig på att lyssna på köpare och säljare.
    Inte alla som går in och jobbar på sin semester, än så länge 100% nöjd säljare.
    Tack Jonas för en fin rekommendation. Vi ska göra allt för att ni blir nöjda även fram till tillträdesdagen! Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
  • Stefan A
    sålde sin stuga med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    2020-07-16
    Jag har sålt ett sommarhus

Funkade perfekt 👌

Mvh Stefan Asp
    • Vallsta
    2020-07-12
    Sålt fritidshus och mäklaren var jättetrevlig och vi har fått den hjälp som vi vill ha
    Vad roligt att höra. Lycka till med ert nya boende. Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs