Alla kategorier Mäklare Gävleborg Bollnäs Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs

Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs

Nygatan 4, 821 42 Bollnäs — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs!

Ska du köpa eller sälja en bostad här i Bollnäs eller området runtomkring? Vi på Svensk Fastighetsförmedling kan området i detalj och har lång erfarenhet av mäklarbranschen. Vi har koll på hela kedjan, från värdering till köp eller försäljning.

Vi hjälper dig med alla frågor som dyker upp under bostadsaffären, vare sig det handlar om skolor, kommunikationer eller aktiviteter. Med oss får du garanterat ut det mesta av din affär och hittar drömboendet inom kort!
Öppet just nu
Mån-Tor: 10:00-17:00
Fre: 10:00-15:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 42 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs

• Simon S
    Simon S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Trevlig och riktigt bra mäklare. Alltid anträffbar och avslappnad. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Vincent F
    Vincent F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Jag och min fru har köpt en bostad via Svensk fatighetsfömedling och Kristoffer Holm. Vi kan varmt rekommendera Svensk fastighetsförmedling. Kristoffer tillsammans med sina kollegor håller absolut högsta nivå. Läs mer
  • Jennie P
    Jennie P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Jag har köpt en sommarstuga. Johanna är väldigt trevlig, duktig och har ett bra bemötande. Jag är väldigt nöjd med hela köpprocessen och kan varmt rekommendera henne som mäklare. Läs mer
  • Mikael S
    Mikael S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Har precis sålt en bostadsrätt. Affären gick snabbt och var supersmidig. Riktigt proffsigt bemötande! Läs mer
  • Therese W
    Therese W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Har köpt ett hus. Mäklaren har varit ärlig och kommit med bra förslag. Samtidigt hela tiden trevlig och ödmjuk. Har verkligen levt upp till förväntningarna och alltid vetat vad han pratat om och haft koll på allt. Sammantaget en trevlig och rolig upplevelse. Jag och min sambo kan definitivt rekommendera denna mäklare till andra. Läs mer
  • Åsa L
    Åsa L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Gett ett lugnt, trevligt bemötande. Ger sammanfattande information regelbundet under tiden som går. Tack! Läs mer
  • Marcus H
    Marcus H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Vi har köpt ett fritidshus. Under budgivningsprocessen var mäklaren svår att nå. Vi saknade information kring budgivningens start samt när denna var klar. Men vi är väldigt nöjda med den efterföljande kontraktsskrivningen samt tillträdet. Han var väldigt tydlig och saklig. Läs mer
  • Inga-Lill E
    Inga-Lill E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Vi sålde vårt hus i Bollnäs och hade Per Tynell som mäklare. Han var suverän! Han var lugn och vänlig, tydlig och enkel, trygg och säker. Att sälja sitt hus efter många år är ett stort steg och förstås också vemodigt. Han var förstående och tröstande i det och vi kände oss väldigt trygga med honom. Läs mer
  • Rasmus B
    Rasmus B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Vi köpte hus med Pär som mäklare och tittade på några olika objekt som han visade innan det till sist blev köp. Pär skötte allt väl och gav mycket omsorgsfullt information i samband med kontraktsskrivning. En bra köpupplevelse! Läs mer
  • Mikael N
    Mikael N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Har sålt ett fritidshus. Fantastiskt bemötande och kunnande av mäklaren Kristoffer Holm. Oerhört nöjd. Läs mer
  • Viktor H
    Viktor H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Duktig, välkomnande, proffsig Läs mer
  • Frida H
    Frida H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Sålde vår familjsstuga! Allt gick perfekt, grym mäklare som jag skulle använda mig av igen! Läs mer
  • Marina H
    Marina H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Proffsigt och trevligt bemötande rätt igenom Läs mer
  • Fredrik K
    Fredrik K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Jag sålde en sommarstuga och allt funkade bra. Läs mer
  • Lillemor Å
    Lillemor Å skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Fritidshus.

Snabb, professionell och trevligt bemötande! Läs mer
  • Birgitta A
    Birgitta A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Har sålt en villa, Pär Tynell har på alla sätt och vis varit otroligt kunnig,hjälpsam. Mina förväntningar på mäklare var att få villan såld så fort som .möjligt och till det pris som var satt. Pär Tynell var helt fantastiskt kunnig och han är mycket noggrann i sitt uppdrag. Alltid duktig att informera om händelserna kring försäljningen. Jag kan verkligen rekommendera Pär Tynell som en mycket kunnig pålitlig mäklare. Villan såldes till ett högre pris än ut priset. Både jag som säljare och köparen var mycket nöjda med Pär Tynell. Läs mer
  • Johan H
    Johan H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Vid köp av villa i Bollnäs tycker jag att bemötandet av mäklaren var mycket bra.
    Han levde mer än väl upp till mina förväntningar genom att dels vara sakkunnig men även väldigt noga med att genomgående förklara alla detaljer genom köpeprocessen så det inte var några frågetecken. Läs mer
  • Hans-Peter (AEFAB) H
    Hans-Peter (AEFAB) H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Enkel att nå, bra kommunikation. Tydlig att ha att göra med.

Ordnar och korrigerar ev ändringar på ett enkelt och snabbt vis. Läs mer
  • Erik N
    Erik N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Har precis köpt ett hus, är väldigt nöjd med mäklarens arbete. Har fått den hjälp och den information vi har behövt. Läs mer
  • Rolf Göran H
    Rolf Göran H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Vi har köpt en villa i Arbrå och har under en längre tid haft kontakt med mäklaren Pärs om alltid varit lugn och inte påstridig.
    Han har varit den bästa mäklaren vi mött genom åren och och vi har sålt och köpt 4 hus genom åren.
    Vi fick det bemötande vi förväntat oss.
    Tack än en gång! Läs mer
  • Steve D
    Steve D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Trevlig, snabb, tillmötesgående! Gav svar på mina frågor. Läs mer
  • Ida O
    Ida O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Har sålt mina föräldras hus. Blev jättebra bemött av Kristoffer Holm, jag kommer att rek honom till fler. Läs mer
  • Ann-Catrin A
    Ann-Catrin A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Pär Tynell gjorde försäljningen av min villa till en positiv upplevelse. Vänligt och kunnigt bemötande.
    Så nöjd med allt Läs mer
  • Helena L
    Helena L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Jag har köpt en bostadsrätt och fick den bästa service man kan få. Snabbt och väldigt proffsigt bemötande men ändå med mycket hjärta och värme.

Väldigt positiv upplevelse. Läs mer
  • Lena R
    Lena R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Sålde en bostadsrätt. Det gick snabbt smidigt och helt enligt mina önskemål. Pär Tynell är helt enkelt bästa mäklaren i stan! Läs mer
  • Lars W
    Lars W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Johanna gjorde ett proffsigt intryck och arbetade för att få tillstånd en affär på ett målmedvetet sätt, och till nytta för både köpare och säljare. Läs mer
  • Peter L
    Peter L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Har köpt bostadsrätt. Jag tycker att jag blev väldigt bra bemött av mäklaren. Jag hade inte några speciella förväntningar. Jag tycker att min upplevelse var trevlig och intressant. Läs mer
  • Anne-Sofie P
    Anne-Sofie P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Kristoffer är en grymt bra mäklare!
    Modernt synsätt på mäklaryrket.
    Trevlig mot såväl säljare som köpare.
    Trovärdig i sin yrkesroll. Läs mer
  • Anders T
    Anders T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Det blev bra trots missödet i första visning. Däremot fick vi visning på egen hand. Vi hittade vårt nya hem i Hälsingland!1
    Mäklaren satta fart och allt blev klart å 2 dagar!!
    Trevligt möte på kontoret med många goda skratt. Läs mer
  • Bettina W
    Bettina W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Vi blev vänligt och kunnigt bemötta genom hela försäljningen av vårt rätt gamla hus.Tack för det! Läs mer
  • Lena B
    Lena B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Trevlig, insatt, kunnig, ger ett gott bemötande, saklig och lugn. Proffsig. Läs mer
  • Andreas O
    Andreas O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Vi är mycket nöjda med Pär! Detta är fjärde fastighetsaffären vi gör tillsammans och han lever alltid upp till sitt goda rykte! Ska ni sälja i- och kring Bollnäskommun är valet enkelt. Läs mer
  • Ann-Kristin S
    Ann-Kristin S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Upplevt ett proffsigt bemötande. Är kunnig och förklarar tydligt på de frågor jag har.
    Känner mig lugn och trygg med min mäklare som går igenom steg för steg vad som händer i processen.
    Är mycket nöjd! Läs mer
  • Gulgina A
    Gulgina A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Smidigt och trevligt bemötande

Jag är supernöjd med mitt bostadsförsäljning och mäklaren Pär Tynell skötte allting på ett smidigt och bra sätt trots att jag bodde långt ifrån mitt försäljöingfastighet! Jag vill rekommendera honom om du vill sälja eller köpa! Han är en snäll mäniska! Läs mer
  • Johan S
    Johan S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Fullt förtroende för Pär. Förklarar allt när han ser att man ej förstår. Lugn och helt enkelt grym. Läs mer
  • Angelica E
    Angelica E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Pär Tynell är den mäklaren jag köpt hus av, en otroligt engagerad och trovärdig person! Ska man köpa/sälja så skulle jag inte rekommendera någon annan än honom, helt rätt kille på rätt plats.
    Han ser till att det inte finns några frågetecken någonstans och gör ett exepionellt jobb! Läs mer
  • Andreas W
    Andreas W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Pär Tynell är en extremt bra mäklare. Jag fick ett väldigt bra intryck av han och han levde upp till mina förväntningar mer än väl. Nästa gång jag ska sälja en bostadsrätt eller villa i Bollnäs så kommer jag anlita Pär igen och jag kommer att rekommendera Pär till alla jag känner. Läs mer
  • Romans K
    Romans K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Johanna Strandberg
    Thank you! very good attitude, great individual approach-very much like the girl doing her job ... thanks Läs mer
  • Sonja H
    Sonja H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Proffsigt och trevligt.
    Vi är nöjda med bemötandet och handhavandet av affären.

Trodde man skulle klicka o 5 cirklar.
    Vi menar förstås utmärkt. Läs mer
  • David L
    David L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Utmärkt service och kunnighet. Genomgående proffesionell i sitt agerande, Kristoffer år mäklaren du ska anlita om du vill få en lyckad affär! Läs mer
  • Anki  B
    Anki B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Mycket trevlig och lätt att samarbeta med. Läs mer
  • Carin W
    Carin W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Lugn och fin kontakt. Fick förtroende direkt. Fick bra goda råd.
    Kommer att rekommendera mäklaren till de som går i säljar tankar. Läs mer

Nygatan 4, 821 42 Bollnäs