Alla kategorier Mäklare Gävleborg Bollnäs Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs

Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs

Långgatan 29, 821 43 Bollnäs — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs!

Ska du köpa eller sälja en bostad här i Bollnäs eller området runtomkring? Vi på Svensk Fastighetsförmedling kan området i detalj och har lång erfarenhet av mäklarbranschen. Vi har koll på hela kedjan, från värdering till köp eller försäljning.

Vi hjälper dig med alla frågor som dyker upp under bostadsaffären, vare sig det handlar om skolor, kommunikationer eller aktiviteter. Med oss får du garanterat ut det mesta av din affär och hittar drömboendet inom kort!

Läs vad 15 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs

• Anne-Sofie P
    Anne-Sofie P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Kristoffer är en grymt bra mäklare!
    Modernt synsätt på mäklaryrket.
    Trevlig mot såväl säljare som köpare.
    Trovärdig i sin yrkesroll. Läs mer
  • Anders T
    Anders T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Det blev bra trots missödet i första visning. Däremot fick vi visning på egen hand. Vi hittade vårt nya hem i Hälsingland!1
    Mäklaren satta fart och allt blev klart å 2 dagar!!
    Trevligt möte på kontoret med många goda skratt. Läs mer
  • Bettina W
    Bettina W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Vi blev vänligt och kunnigt bemötta genom hela försäljningen av vårt rätt gamla hus.Tack för det! Läs mer
  • Lena B
    Lena B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Trevlig, insatt, kunnig, ger ett gott bemötande, saklig och lugn. Proffsig. Läs mer
  • Andreas O
    Andreas O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Vi är mycket nöjda med Pär! Detta är fjärde fastighetsaffären vi gör tillsammans och han lever alltid upp till sitt goda rykte! Ska ni sälja i- och kring Bollnäskommun är valet enkelt. Läs mer
  • Ann-Kristin S
    Ann-Kristin S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Upplevt ett proffsigt bemötande. Är kunnig och förklarar tydligt på de frågor jag har.
    Känner mig lugn och trygg med min mäklare som går igenom steg för steg vad som händer i processen.
    Är mycket nöjd! Läs mer
  • Gulgina A
    Gulgina A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Smidigt och trevligt bemötande

Jag är supernöjd med mitt bostadsförsäljning och mäklaren Pär Tynell skötte allting på ett smidigt och bra sätt trots att jag bodde långt ifrån mitt försäljöingfastighet! Jag vill rekommendera honom om du vill sälja eller köpa! Han är en snäll mäniska! Läs mer
  • Johan S
    Johan S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Fullt förtroende för Pär. Förklarar allt när han ser att man ej förstår. Lugn och helt enkelt grym. Läs mer
  • Angelica E
    Angelica E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Pär Tynell är den mäklaren jag köpt hus av, en otroligt engagerad och trovärdig person! Ska man köpa/sälja så skulle jag inte rekommendera någon annan än honom, helt rätt kille på rätt plats.
    Han ser till att det inte finns några frågetecken någonstans och gör ett exepionellt jobb! Läs mer
  • Andreas W
    Andreas W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Pär Tynell är en extremt bra mäklare. Jag fick ett väldigt bra intryck av han och han levde upp till mina förväntningar mer än väl. Nästa gång jag ska sälja en bostadsrätt eller villa i Bollnäs så kommer jag anlita Pär igen och jag kommer att rekommendera Pär till alla jag känner. Läs mer
  • Romans K
    Romans K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Johanna Strandberg
    Thank you! very good attitude, great individual approach-very much like the girl doing her job ... thanks Läs mer
  • Sonja H
    Sonja H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Proffsigt och trevligt.
    Vi är nöjda med bemötandet och handhavandet av affären.

Trodde man skulle klicka o 5 cirklar.
    Vi menar förstås utmärkt. Läs mer
  • David L
    David L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Utmärkt service och kunnighet. Genomgående proffesionell i sitt agerande, Kristoffer år mäklaren du ska anlita om du vill få en lyckad affär! Läs mer
  • Anki  B
    Anki B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Mycket trevlig och lätt att samarbeta med. Läs mer
  • Carin W
    Carin W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Lugn och fin kontakt. Fick förtroende direkt. Fick bra goda råd.
    Kommer att rekommendera mäklaren till de som går i säljar tankar. Läs mer

Långgatan 29, 821 43 Bollnäs