Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs

Nygatan 4, 821 42 Bollnäs — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs!

Ska du köpa eller sälja en bostad här i Bollnäs eller området runtomkring? Vi på Svensk Fastighetsförmedling kan området i detalj och har lång erfarenhet av mäklarbranschen. Vi har koll på hela kedjan, från värdering till köp eller försäljning.

Vi hjälper dig med alla frågor som dyker upp under bostadsaffären, vare sig det handlar om skolor, kommunikationer eller aktiviteter. Med oss får du garanterat ut det mesta av din affär och hittar drömboendet inom kort!
Öppet just nu
Mån-Tor: 10:00-17:00
Fre: 10:00-15:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 144 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs

• Stefan A

2020-07-16

Stefan A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Jag har sålt ett sommarhus

Funkade perfekt 👌

Mvh Stefan Asp Läs mer
  • 2020-07-12

Anne L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Sålt fritidshus och mäklaren var jättetrevlig och vi har fått den hjälp som vi vill ha Läs mer
    2020-07-13 Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs svarar Anne L
    Vad roligt att höra. Lycka till med ert nya boende.
  • 2020-07-11

Kicki B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Christoffer Holm jobbade snabbt och effektivt med försäljningen av min fastighet. Gav bra information till mig som säljare och säkerställde snabbt avslut efter budgivning. Kan varmt rekommendera honom till andra som går i säljtankar! Läs mer
    2020-07-13 Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs svarar Kicki B
    Mycket tack för din rekommendation Kicki. Jag vill återigen tacka dig för förtroendet!
  • 2020-07-10

Maria E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    En bra o tydlig mäklare Johanna Strandberg! Läs mer
    2020-07-12 Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs svarar Maria E
    Tack så mycket för din rekommendation, Maria!
  • 2020-07-09

Gunilla E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Mäklaren var oerhört tillmötesgående när det gällde att anpassa tid för egen visning när jag var intresserad av ett objekt. Svarade snabbt på mina funderingar via sms och telefon. Ett stort förtroende visade han oss, då han i samspråk med säljaren beslöt att låna ut nyckel till oss, för att gå in och göra ytterligare inspektion. Hela kontakten kändes serös! Läs mer
    2020-07-13 Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs svarar Gunilla E
    Tack för de fina orden Gunilla. Det har varit riktigt roligt att få förmedla ert nyinköpta fritidshus till er.
  • 2020-06-26

Karl-anders E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Mitt första intryck är att Johanna verkar vara närvarande och bemötande i en personlig nivå. Det finns stor kunskap som inte kastas över de potentiella kunderna vid ex. visning av fastighet. När detta sedan närmar sig affär visar sig en mycket kompetent och professionell karaktär. På ett tydligt och sakligt sätt berättar hon om processen och ger en tydlig bild av detta. Vid själva mötet mellan säljare och köpare är allt mycket väl förberett och utrymme finns för en bra kontakt mellan dessa trots att hon hade en full agenda påverkade hon inte processen negativt. Hennes tillgänglighet via telefon, mail mm är 100% Läs mer
    2020-06-29 Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs svarar Karl-anders E
    Vad roligt att höra, det värmer. Stort tack för er rekommendation och lycka till med er nya stuga!
  • 2020-06-25

Naime Lilian H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Snabb och proffesionell försäljning av en villa. Mäklaren är mycket trevlig och hjälpsam. Läs mer
    2020-06-25 Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs svarar Naime Lilian H
    Tack för er rekommendation. Det har varit väldigt trevligt från dag ett att arbeta med er.
  • 2020-06-11

Anna Sara D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Toppenbra bemötande och service rakt igenom! Proffsig och förtroendeingivande mäklare. Snabbt jobbat. Vi är 100% nöjda. Läs mer
    2020-06-11 Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs svarar Anna Sara D
    Tack för ditt betyg, Anna Sara. Det var så roligt att få hjälpa er med försäljningen!
  • 2020-06-10

Emma S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Johanna Strandberg i Bollnäs bemötte oss på bästa tänkbara sätt. Vi har inte en gång tvivlat på hennes kunskaper eller bemötande gentemot oss som säljare eller våra spekulanter då vi sålde vår villa. Vi rekommenderar henne och Svensk fastighetsförmedling till alla vi känner Läs mer
    2020-06-10 Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs svarar Emma S
    Tusen tack för dina fina ord och ditt betyg, Emma. Och tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen!
  • 2020-05-29

Richard J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Otroligt nöjda med det trevliga och professionella bemötandet vi fick när vi köpte sommarstuga via Johanna Strandberg. Vi har tidigare köpt och sålt lägenheter, radhus och villor på en sjukt överhettad stockholmsmarknad. En fröjd att ha med Johanna att göra, bästa mäklaren 😊 Läs mer
    2020-06-01 Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs svarar Richard J
    Tackar ödmjukast för ditt fina betyg, Richard. Jätteroligt att läsa att ni är nöjda. Hoppas ni kommer trivas bra i sommarstugan!
  • 2020-05-23

Anders L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Sålt en etta. Trevligt bemötande. Hade inte så stora förhoppningar om att få sålt lgh men det gick vägen om än till något lägre pris än begärt. Läs mer
    2020-05-26 Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs svarar Anders L
    Tack för din rekommendation, Anders. Och tack för att jag fick förtroendet att hjälpa dig med försäljningen!
  • 2020-05-18

Shuping S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Hejsan!
    Jag är väldigt nöjd med min mäklare. Jag köpte lägenheten av honom för några år sedan. Jag är mycket nöjd med hans service, så nu måste jag sälja lägenheten. Jag är väldigt glad att hitta samma mäklare igen. Tack så mycket för hans hög kvalitet service! Tusen Tack!
    Shuping Sörqvist MVH
    2020-05-22 Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs svarar Shuping S
    Tack så mycket för din rekommendation. Jätte roligt att få varit med under hela din resa från inköp till försäljning. Lycka till med ditt framtida boende!
  • 2020-05-18

Ingrid L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Vi håller på att sälja en fastighet och fått hjälp och råd före, under och förväntar oss också under slutskedet av försäljningen. Vi är mycket nöjda. Läs mer
    2020-05-18 Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs svarar Ingrid L
    Så roligt att höra att ni är nöjda Ingrid. Självklart ska vi slutföra affären på bästa sätt också.
  • 2020-05-10

Lars Tomas B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Sålt en villa
    Mäklarens bemötande har varit mycket bra.
    Det blev mycket bätte än jag förväntat mig
    Perfekt genomfört mäklaruppdrag. Tack Läs mer
    2020-05-11 Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs svarar Lars Tomas B
    Tack Tomas för ett fint omdöme och för förtroendet att sälja er villa.
  • 2020-05-10

Edvin B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Såld en bostadsrätt.
    Toppenbemötande av mäklaren! Allt gick bra, snabbt och smidigt. Supernöjd med Johanna.
    Med vänlig hälsning,
    Edvin Läs mer
    2020-05-11 Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs svarar Edvin B
    Tusen tack för ditt betyg, Edvin. Och tack för att jag fick förtroendet att sälja din lägenhet!
  • 2020-05-05

Åke N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Köpt hus i Arbrå

Trevligt bemött

Svarade på det jag frågade om.

Köpte huset. Läs mer
    2020-05-07 Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs svarar Åke N
    Tack så mycket för din rekommendation, Åke. Hoppas ni kommer trivas bra i ert nya hus!
  • 2020-04-06

Maria Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Sålde en villa. Fick bra bemötande och hjälp vid försäljningen Läs mer
    2020-04-07 Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs svarar Maria Ö
    Tack Maria för ett fint omdöme och tusen tack för att vi fick förtroendet att sälja ert fina hus!
  • 2020-03-31

Per M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Sålt villa.
    Bra bemötande, handläggning och information under uppdraget.
    Mäklare levde väl upp till de förväntningar jag hade. Läs mer
    2020-04-02 Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs svarar Per M
    Tack Per, för både förtroendet och för en fin Reco! Kul att höra att ni är nöjda med vårt arbete.
  • 2020-03-25

Linnea T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Jättebra och gav väldigt bra information, allt va glasklart Läs mer
    2020-03-25 Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs svarar Linnea T
    Tusen tack för en fin rekommendation, vi hoppas ni kommer trivas i ert nya boende.
  • 2020-03-22

Karin B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Sålt en lägenhet på Ren i Bollnäs
    Bra bemött av mäklaqren Läs mer
    2020-03-25 Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs svarar Karin B
    Tack för förtroendet att sälja din lägenhet Karin och tack för ditt omdöme.
  • 2020-03-22

Robert P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Sommarstuga tycker allt gått bra Läs mer
    2020-03-25 Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs svarar Robert P
    Tack för din Reco, Robert! Härligt att höra att du tycker att allt gått bra.
  • 2020-03-21

Inga-lisa O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Sålt hus
    På landet
    Fina bilder på huset och omgivningen som jag tror gör mycket för intresse.
    Tycker det har gått väldigt smidigt .
    Rätt tid för visning o försäljning.
    Mycket .nöjd med priset
    Per Tynell har varit bra för mig som mäklare .
    Känner mig mycket nöjd med allt
    Tack Läs mer
    2020-03-25 Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs svarar Inga-lisa O
    Så roligt att höra att du är nöjd, Inga-Lisa. Tack för förtroendet och för en fin rekommendation!
  • 2020-03-20

Per-erik P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Köpt hus. Bra bemötande och engagemang från mäklaren. Nöjd. Läs mer
    2020-03-20 Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs svarar Per-erik P
    Tack för din rekommendation, Per-Erik. Jätteroligt att läsa att ni är nöjda! Hoppas ni kommer trivas i ert nya hus!
  • 2020-02-28

Oscar S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Köpt lägenhet, mycket trevlig och hjälpsam mäklare! Läs mer
    2020-03-02 Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs svarar Oscar S
    Tack för din rekommendation, Oscar. Jag hoppas du kommer trivas bra i din nya lägenhet!
  • 2020-02-01

Julia Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Bra bemötande.
    Snabba svar.
    Över förväntningarna.
    💪🏼 Läs mer
    2020-02-03 Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs svarar Julia Ö
    Roligt att höra Julia! Jag vill även tacka för att jag fick förtroende att hjälpa dig att hitta en ny ägare till din fina lägenhet. Så syns vi på tillträdet!
  • 2020-01-31

Agnetha E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Har sålt ett sommarhus, blev väldigt vänligt o proffsigt bemött. Läs mer
    2020-02-03 Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs svarar Agnetha E
    Tack Agnetha för din rekommendation och stort tack för förtroendet att sälja ditt fritidshus!
  • 2020-01-13

Marie S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Bara positivt, proffsig och trevlig mäklare, rekommenderas! Läs mer
    2020-01-14 Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs svarar Marie S
    Tack för din rekommendation, Marie. Jag hoppas att ni kommer trivas i huset!
  • 2020-01-01

Jenny H S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Trevligt bemötande, bra service och smidig affär Läs mer
    2020-01-08 Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs svarar Jenny H S
    Tack för de fina orden Jenny! Jag hoppas att ni ska trivas i ert nya hus och önskar er lycka till!
  • 2019-11-15

Joel R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Har både köpt och sålt bostad genom Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs. Pär och Johanna som mäklare har haft bra bemötande och hanteringen genom hela processen. Läs mer
    2019-11-18 Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs svarar Joel R
    Tack för din rekommendation, Joel. Så roligt att läsa att du är nöjd med vårt arbete!
  • 2019-11-14

Marie E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Mycket hjälpsamma och proffsiga! Tillgänglig mäklare och snabba svar. Det kändes tryggt att köpa hus via Svensk Fastighetsförmedling i Bollnäs. Läs mer
    2019-11-18 Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs svarar Marie E
    Tack Marie för en fin rekommendation och stort lycka till med ert nya boende!
  • 2019-11-05

Mai S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Har nyligen köpt hus och mäklaren har varit ett bra stöd och alltid tillgänglig när jag haft frågor innan och efter köpet. Kan varmt rekommendera mäklaren jag varit i kontakt med. =) Läs mer
    2019-11-06 Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs svarar Mai S
    Tack för de fina orden Mai! Jag hoppas att ni ska trivas i ert nya hem i framtiden.
  • 2019-11-02

Thomas W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Köpt en bostad.
    Trevligt och kunnigt bemötande, lätt och nå för frågor och funderingar, även ordnat extra visning. Läs mer
    2019-11-04 Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs svarar Thomas W
    Stort tack för din rekommendation, Thomas. Jag hoppas att ni ska trivas i ert nya hus!
  • 2019-10-28

Owe E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Vi fick hjälp att sälja vårat hus, och vi blev väldigt bra bemötta av Pär, som är en saklig och kunnig mäklare, han svarade på alla frågor vi hade kring försäljningen och såg till att den gick smidigt för alla parter. Läs mer
    2019-10-30 Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs svarar Owe E
    Tack för din Reco, Owe och tusen tack för att vi fick förtroendet att sälja ert fina hus!
  • 2019-10-28

Anders M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Mycket bra , påläst och lyhörd mäklare. Läs mer
    2019-10-30 Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs svarar Anders M
    Tack Anders, härligt att höra är du är nöjd med vårt jobb. Lycka till med ert nya boende!
  • 2019-10-27

Christer Bengt T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Jag har som delägare i fastigheten sålt en f.d. småbondefastighet i Sjösveden i Hälsingland med hjälp av Kristoffer hos Svensk Fastighetsförmedling i Bollnäs.

Efter ett gediget arbete med analys av objektet, presenterades det på marknaden i en representativ dokumentation, och budgivning startade och fastigheten gick till försäljning. Mina förväntningar var försiktiga, beaktat prisnivån på tidigare sålda objekt i närområdet, men Kristoffer hittade rätt intressenter.

Som säljare är jag mycket nöjd med Svensk Fastighetsförmedlings i Bollnäs insatser i form av dokumentation, aktiva insatser med kontakter och visningar och ett tryggt avslut mot mig som kund. Läs mer
    2019-11-04 Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs svarar Christer Bengt T
    Stort tack för ditt fina omdöme. Så roligt att läsa att du är nöjd med vårt arbete.
  • 2019-10-26

Anneli S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Har fått hjälp både vid försäljning och köp av hus i Bollnäs. De mäklare vi har haft kontakt med är proffsiga känner väl till hur marknaden ser ut, är trevliga och inger förtroende.
    Våra förväntningar har alltid införlivats med bravur.
    Kan verkligen rekommendera Pär Thynell och hans kollegor! Läs mer
    2019-10-30 Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs svarar Anneli S
    Tack för de fina orden Anneli, det värmer att höra att vi lyckats införlivat dina förväntningar.
  • 2019-10-26

Lennart S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Sålt å köpt totalt 5 hus genom dom och alla gånger supernöjd. Trevligt och proffsigt bemötamde Läs mer
    2019-10-30 Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs svarar Lennart S
    Tack för din fina rekommendation! Så glädjande att höra att du varit supernöjd vid samtliga dina fastighetsaffärer med oss.

Anne-sofie S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Hus i litet samhälle. Trevlig mäklare som verkligen gjort sitt för att hjälpa oss vid husförsäljning. Läs mer
    2019-10-25 Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs svarar Anne-sofie S
    Tack för rekommendationen Anne-sofie! Roligt att höra. Vi syns på tillträdet!

Joakim H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Sålde min bostadsrätt, väl bemött och serviceinriktad mäklare. Smidig och tillmötesgående, hade valt samma mäklare igen om det skulle bli aktuellt. Läs mer
    2019-10-25 Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs svarar Joakim H
    Tack för ditt fina omdöme, Joakim. Och stort tack för att jag fick förtroendet att hjälpa dig med försäljningen.

Tony L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Smidig och bra affär.
    Enkel att kontakta, svarade gärna på frågor. Proffsigt.
    Inga konstigheter. Läs mer
    2019-10-25 Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs svarar Tony L
    Tack Tony, stort lycka till med ert nya boende!
  • 2019-10-23

Patrik L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Köpt hus av min morbror där mäklaren värderade och ordnade pappren. Läs mer
    2019-11-04 Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs svarar Patrik L
    Tack för din Reco, Patrik. Kul att läsa att du är nöjd med vårt arbete.
  • 2019-10-23

Malin W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Försäljning av villa. Proffsigt och seriöst bemötande. Bra återkoppling mellan väntetider och ärlig och förstående attityd. Toppen helt enkelt! Läs mer
    2019-10-25 Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs svarar Malin W
    Kul att höra att du är nöjd Malin och tack för gott samarbete!
  • Martin Å

2019-10-22

Martin Å skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Vi har sålt ett hus.
    Bemötandet av mäklaren var mycket bra och professionellt.
    Vi hade mycket höga förväntningar på mäklaren och dessa uppfylldes till punkt och pricka.
    Vi är mycket nöjda med allt vad mäklaren har gjort och uträttat. Kändes helt rätt från början till slut. Läs mer
    2019-10-22 Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs svarar Martin Å
    Tack Martin för din fina rekommendation. Tack också för förtroendet!
  • 2019-10-20

Magnus E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Sålde en lägenhet, bra bemött å lät att kontakta mäklaren. Läs mer
    2019-10-21 Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs svarar Magnus E
    Tack för ditt omdöme Magnus! Tack även till att jag fick förtroendet att sälja din lägenhet. Önskar dig lycka till med din nya bostad!
  • 2019-10-02

Gunhild Å skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Sålt villa
    Jättebra
    Att snabbt få huset sålt .
    Mäklaren uppfyllde mina förhoppningar till fullo
    Jättebra Läs mer
    2019-10-02 Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs svarar Gunhild Å
    Tack för ditt fina omdöme Gun, det värmer! Och tack för förtroendet jag fått av dig, att sälja ditt hus med det fina läget längs med ån.
  • 2019-09-25

Maria S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Jag har köpt en bostad. Tycker att mäklaren, Johanna Strandberg, Har varit väldigt bra. Hon har bemött mig, och mina miljoners frågor, på ett proffsigt och tålmodigt sätt.
    Haft ett vänligt bemötande och varit bra! Läs mer
    2019-09-25 Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs svarar Maria S
    Tack för ditt omdöme, Maria! Det värmer att läsa. Jag har full förståelse för att det dyker upp massa frågor och funderingar vid ett husköp :) Hoppas du kommer trivas i ditt nya hus!
  • 2019-09-24

Elin P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Vi köpte en villa och mäklaren var professionell och svarade snabbt på frågor. Läs mer
    2019-09-24 Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs svarar Elin P
    Tack Elin för din rekommendation!
  • 2019-09-23

Patrik O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Sålt en mindre fastighet.
    Jag har haft bra kontakt med mäklaren hon har varit tydlig och bra.
    Känns tryggt att få bra hjälp med försäljningen och har inget att klaga på. Läs mer
    2019-09-24 Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs svarar Patrik O
    Jag får tacka så mycket för förtroendet och för för det fina omdömet Patrik!
  • Ruth Ing-Marie K

2019-09-17

Ruth Ing-Marie K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Sålt: Fritidshus med strandtomt
    Försäljningen genomfördes snabbt och effektivt.
    Upplevde mäklaren som kunnig och saklig. Kände mej trygg i att lämna över försäljningen till honom. Han var mycket flexibel vid genomförandet av visningarna utifrån omständigheterna
    (tillgänglighet och väder).Stort plus för både mej och intressenterna. Fick fortlöpande info i ärendet och mäklaren var lätt att komma i kontakt med via telefon.
    Mycket nöjd med presentationen av objektet vid annonseringen.
    I efterhand kan jag tycka att objektet var lite undervärderat i utgångspriset. Slutpriset är jag dock nöjd med. Läs mer
    2019-09-18 Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs svarar Ruth Ing-Marie K
    Vi tackar för förtroendet Ing-Marie och kul att höra att du är nöjd med vårt arbete!
  • 2019-09-12

Sylvia C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Köpt fastighet. Kunde ej komma på den utlagda visningen. Mäklaren ville ej ge oss tillfälle att se fastigheten inomhus varken ge oss nycklar eller komma dit själv.
    Sa att det var säljarens beslut!
    Dåligt! Läs mer
    2019-09-12 Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs svarar Sylvia C
    Vad tråkigt att höra. Vi tar till oss av reflektionerna. Vi hoppas att ni trots allt kommer trivas i ert nya fritidsboende och önskar er lycka till.

Nygatan 4, 821 42 Bollnäs