Alla kategorier Mäklare Gävleborg Bollnäs Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs

Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs

Nygatan 4, 821 42 Bollnäs — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs!

Ska du köpa eller sälja en bostad här i Bollnäs eller området runtomkring? Vi på Svensk Fastighetsförmedling kan området i detalj och har lång erfarenhet av mäklarbranschen. Vi har koll på hela kedjan, från värdering till köp eller försäljning.

Vi hjälper dig med alla frågor som dyker upp under bostadsaffären, vare sig det handlar om skolor, kommunikationer eller aktiviteter. Med oss får du garanterat ut det mesta av din affär och hittar drömboendet inom kort!
Mån-Tor: 10:00-17:00
Fre: 10:00-15:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 74 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs

• 2019-07-09

Kim L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Har sålt fastighet Viksjöforsvägen 91, blev väldigt bra bemött av mäklare Johanna Borg och allt gick fort och smidigt, väldigt nöjd! Läs mer
    2019-07-16 Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs svarar Kim L
    Roligt att höra Kim! Tack för förtroendet och ett gott samarbete!
  • 2019-07-09

Sanna L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Supergullig trevligt tjej som har hjälpt oss på alla sätt. Läs mer
    2019-07-16 Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs svarar Sanna L
    Tack så mycket för rekommendationen och förtroendet Sanna!
  • 2019-07-07

Viola N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Jag har nyligen sålt mitt hus på Björktjära i Bollnäs. Jag är mycket nöjd med min mäklare Johanna Strandberg på Svensk fastighetsförmedling. Redan vid första besöket kände jag ett stort förtroende för henne. Hon är kunnig och lyhörd. Hela försäljningsprocessen präglades av ett professionellt och effektivt handläggande. Jag kan varmt rekommendera henne till er som går i köp- eller säljtankar!

Viola Norrbin Läs mer
    2019-07-08 Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs svarar Viola N
    Vad roligt att höra, Viola. Tack för förtroendet och för rekommendationen!
  • 2019-07-02

Helena Å skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Vår husförsäljning gick klockrent & smidigt, tack vare Johanna Borg.
    Finns absolut ingenting att klaga på, bara beröm.
    Tack för oss! Läs mer
    2019-07-02 Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs svarar Helena Å
    Tack för gott samarbete och för de fina orden Helena!
  • 2019-07-01

Daniel Å skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Johanna hjälpte mig och min syster att sälja vårat barndomshem.
    Jag har inget annat än gott att säga om denna mäklare.
    Bra bemötta, svar på alla frågor antingen via telefon eller sms.
    Jag tycker att Johanna som mäklare mycket väl levde upp till våra förväntningar. Läs mer
    2019-07-02 Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs svarar Daniel Å
    Kan inte annat än hålla med, allt har gått smidigt och flutit på fint! Tusen tack för de fina orden!
  • 2019-06-26

Carl R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Köpt fritidshus
    Enkelt och trivsamt bemötande

En bra genomgång av objektet när vi träffades Läs mer
    2019-06-27 Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs svarar Carl R
    Tack för ett fint omdöme, Carl. Stort lycka till med fritidshuset!
  • 2019-06-25

Nathalie P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Vi skulle sälja vår lägenhet, när vi köpte den var det Pär Tynell som höll i hela proceduren. Så nu när vi skulle sälja den själva ville vi anlita Pär att göra det åt oss då vi kände sånt stort förtroende för honom efter att vi köpte den genom honom. Han får en att känna sig trygg, lugna ner sig istället för att stressa. Han är väldigt informativ och förklarar allt till punkt och pricka. Genomtrevlig och en otroligt lätt person att ha att göra med. Läs mer
    2019-06-26 Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs svarar Nathalie P
    Tusen tack Nathalie för ett fint omdöme!
  • 2019-05-30

Per Olof L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Jag har köpt en villa.
    Proffesionellt och sakligt bemötande, bra och utförligt dokumenterade fastighetshandlingar. Läs mer
    2019-06-03 Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs svarar Per Olof L
    Roligt att höra att du är nöjd med vårt arbete och tack för rekommendationen!
  • 2019-05-29

Eva L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Mycket bra bemötande vid alla tillfällen. Per visade förvånansvärd kunskap om försäljningshandläggandet när det gällde servitut och övrigt pappersarbete Läs mer
    2019-06-03 Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs svarar Eva L
    Alltid kul när vi lyckas infria vår kunders förväntningar, ännu roligare när vi överträffar dem, tack för ett fint betyg!
  • 2019-05-28

Karin D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Vi har fått så himla bra hjälp att sälja vårt fina lilla hus. Förra året fick vi lika bra hjälp av samma mäklare att köpa sommarstuga. Vi är snabba när vi väl bestämt oss så på så sätt är mäklaren perfekt för oss. Förutom mäklarens snabbhet är hon rak, tydlig, kunnig och dessutom rolig att samarbeta med. Vi planerar inga bostadsaffärer på ett tak men om det skulle bli så vill vi anlita samma mäklare igen. Kortfattat så levererade mäklaren det vi önskade och lite till. När vi sålt vår lilla pärla och skaffat en annan så har mäklaren bidragit mycket till att det affärerna/besluten känts rätt. Läs mer
    2019-05-29 Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs svarar Karin D
    Tack så mycket, Karin. Det har varit så roligt att få hjälpa er med stugköpet och husförsäljningen!
  • 2019-05-02

Lina R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Toppen på alla sätt! Snabb och bra service och information - proffsigt och smidigt hela vägen! Läs mer
    2019-05-03 Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs svarar Lina R
    Tack för de fina orden Lina, roligt att höra! All lycka till dig och dina nya bostad!
  • 2019-04-23

Christina K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Pär har sålt en mycket svårsåld stuga åt mig och kontakten mellan oss har fungerat utmärkt! Läs mer
    2019-04-23 Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs svarar Christina K
    Tack Christina för din rekommendation och jätteroligt att höra att du är nöjd!
  • 2019-04-21

Torbjörn M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Det var enkelt och smidigt att ha med mäklaren Per Tynell vid köpet av ett fritidshus i Bollnäs. Raka och klara besked från honom.
    Vänligen,
    Torbjörn Meisingseth Läs mer
    2019-04-22 Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs svarar Torbjörn M
    Tack för ett fint omdöme Torbjörn. Lycka till med ditt nya fritidshus!
  • Wera D

2019-04-04

Wera D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Sålt villa på attraktivt område. Allt gick bra, smidig kontakt osv. Tog ca två månader från första kontakt till att huset blev sålt. Läs mer
    2019-04-05 Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs svarar Wera D
    Kul att höra Wera, tack för förtroendet och för rekommendationen.
  • Nils E

2019-04-03

Nils E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Vi har köpt vårat första hus via Johanna.
    Hon har från första mötet bemött oss strålande. Hon har svarat på alla frågor vi haft och alltid varit snabb med respons.
    Vi har känt oss otroligt trygga i alla skeden med Johanna. Vi kunnde inte önska oss en bättre mäklare.
    Johanna kommer få fortsatt förtroende nu när vi ska sälja våran lägenhet. Läs mer
    2019-04-04 Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs svarar Nils E
    Tack så mycket för din fina rekommendation, Nils! Vi är så glada att ni är nöjda!
  • Benny B

2019-03-27

Benny B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Mycket bra bemötande,snabba bud och stort förtroende för mäklaren per Tynell
    Och framförallt trevligt att en barnfamilj från bygden tar över mitt hus.👍👍👍👍👍/5 Läs mer
  • 2019-02-26

Marie H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Sålt en gård och Pär har skött allt väldigt bra. Han har sålt hus inom familj och släkt tidigare så det var självklart att välja han som mäklare då han skött allt bra även på tidigare försäljningar. Lugn, tydlig, kunnig och lyhörd. Läs mer
  • 2019-02-26

Britta U skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Mycket noggrann och tydlig mäklare som gjorde att vi som förstagångsköpare kunde känna oss trygga. Läs mer
  • 2019-02-25

Mattias A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Engagerad, påläst och bemötande mäklare. Läs mer
  • 2019-02-21

Hans Axel L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Har sålt ett hus i Alfta Hälsingland
    mycket väl bemötande bra återkoppling under hela försäljningen

uppfyller helt mina föväntningar Läs mer
  • 2019-02-20

Gun A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Mycket trevlig, hjälpsam och bemötande. Läs mer
  • 2019-02-12

Patrik Lennartsson skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Vi har använt oss av Per Tynell och hans medarbetare i flera fastighetsaffärer, och det har funkat jättebra.
    Rekommenderas klart. 👍🏻 Läs mer
  • 2019-02-03

Isabelle P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Vi har köpt ett hus. Mäklaren var mycket bra, inte för påflugen men berättade bra om huset och svarade bra på frågor. Lätt att få kontakt med. Läs mer
  • 2018-12-29

Doris L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Sålde en bostadsrätt och fick ett väldigt bra bemötande helavägen fram till affären avslutades. Allt gick smidigt och vi fick hela tiden bra information om vad som hände på vägen mot försäljning. Läs mer
  • 2018-12-28

Johnny O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    bra och tydlig Läs mer
  • Krister P

2018-12-07

Krister P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Vi sålde en villa på landet, blev mött på ett otroligt bra sätt från första dag tills nu.
    Vet egentligen inte vad jag hade för förväntningar mer än att få hjälp med att sälja huset, så dom levdes absolut upp och mer där till :)

Trevliga och lättsamma genom hela affären :) Läs mer
  • Maria K

2018-10-27

Maria K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Professionellt och engagerat har Johanna hjälpt oss med att sälja vår villa. snabba svar på alla frågor som dykt upp under vägen och ett bra slutpris 👍 Läs mer
  • 2018-10-14

Almir C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    köpt ett hus , jättebra mäklare Läs mer
  • 2018-10-12

Gunnar E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Jag har sålt Vickerstigen 8 i Alfta med hjälp av Per Tynell och det gick smidigt och bra.
    Alt gick smidigt lungt och bra.
    Gunnar. Läs mer
  • 2018-10-11

Anna E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Sålt vår villa. Upplevelsen var positiv mäklaren mycket trevlig och han gav oss tydlig information om allt vi ville veta och måste veta. Tack för all hjälp Pär Tynell! Läs mer
  • 2018-09-21

Jenny M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Lugn och metodisk. Mycket hjälpsam. Trevlig att ha att göra med! Läs mer
  • Anki K

2018-09-20

Anki K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Mycket nöjd med Pär Tynell, kunnig, lugn återkopplar snabbt och fullföljer allt snabbt. Skulle inte tveka att anlita honom igen. Rekommenderar honom om ni vill ha en trygg affär genomförd. Läs mer
  • 2018-09-15

Simon S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Trevlig och riktigt bra mäklare. Alltid anträffbar och avslappnad. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2018-09-07

Vincent F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Jag och min fru har köpt en bostad via Svensk fatighetsfömedling och Kristoffer Holm. Vi kan varmt rekommendera Svensk fastighetsförmedling. Kristoffer tillsammans med sina kollegor håller absolut högsta nivå. Läs mer
  • 2018-09-03

Jennie P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Jag har köpt en sommarstuga. Johanna är väldigt trevlig, duktig och har ett bra bemötande. Jag är väldigt nöjd med hela köpprocessen och kan varmt rekommendera henne som mäklare. Läs mer
  • 2018-09-01

Mikael S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Har precis sålt en bostadsrätt. Affären gick snabbt och var supersmidig. Riktigt proffsigt bemötande! Läs mer
  • 2018-08-29

Therese W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Har köpt ett hus. Mäklaren har varit ärlig och kommit med bra förslag. Samtidigt hela tiden trevlig och ödmjuk. Har verkligen levt upp till förväntningarna och alltid vetat vad han pratat om och haft koll på allt. Sammantaget en trevlig och rolig upplevelse. Jag och min sambo kan definitivt rekommendera denna mäklare till andra. Läs mer
  • 2018-08-29

Åsa L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Gett ett lugnt, trevligt bemötande. Ger sammanfattande information regelbundet under tiden som går. Tack! Läs mer
  • 2018-08-06

Marcus H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Vi har köpt ett fritidshus. Under budgivningsprocessen var mäklaren svår att nå. Vi saknade information kring budgivningens start samt när denna var klar. Men vi är väldigt nöjda med den efterföljande kontraktsskrivningen samt tillträdet. Han var väldigt tydlig och saklig. Läs mer
  • 2018-07-13

Inga-Lill E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Vi sålde vårt hus i Bollnäs och hade Per Tynell som mäklare. Han var suverän! Han var lugn och vänlig, tydlig och enkel, trygg och säker. Att sälja sitt hus efter många år är ett stort steg och förstås också vemodigt. Han var förstående och tröstande i det och vi kände oss väldigt trygga med honom. Läs mer
  • 2018-07-04

Rasmus B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Vi köpte hus med Pär som mäklare och tittade på några olika objekt som han visade innan det till sist blev köp. Pär skötte allt väl och gav mycket omsorgsfullt information i samband med kontraktsskrivning. En bra köpupplevelse! Läs mer
  • 2018-07-01

Mikael N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Har sålt ett fritidshus. Fantastiskt bemötande och kunnande av mäklaren Kristoffer Holm. Oerhört nöjd. Läs mer
  • 2018-06-28

Viktor H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Duktig, välkomnande, proffsig Läs mer
  • 2018-06-28

Frida H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Sålde vår familjsstuga! Allt gick perfekt, grym mäklare som jag skulle använda mig av igen! Läs mer
  • 2018-06-26

Marina H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Proffsigt och trevligt bemötande rätt igenom Läs mer
  • 2018-06-23

Fredrik K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Jag sålde en sommarstuga och allt funkade bra. Läs mer
  • 2018-06-21

Lillemor Å skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Fritidshus.

Snabb, professionell och trevligt bemötande! Läs mer
  • 2018-06-20

Birgitta A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Har sålt en villa, Pär Tynell har på alla sätt och vis varit otroligt kunnig,hjälpsam. Mina förväntningar på mäklare var att få villan såld så fort som .möjligt och till det pris som var satt. Pär Tynell var helt fantastiskt kunnig och han är mycket noggrann i sitt uppdrag. Alltid duktig att informera om händelserna kring försäljningen. Jag kan verkligen rekommendera Pär Tynell som en mycket kunnig pålitlig mäklare. Villan såldes till ett högre pris än ut priset. Både jag som säljare och köparen var mycket nöjda med Pär Tynell. Läs mer
  • 2018-06-20

Johan H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Vid köp av villa i Bollnäs tycker jag att bemötandet av mäklaren var mycket bra.
    Han levde mer än väl upp till mina förväntningar genom att dels vara sakkunnig men även väldigt noga med att genomgående förklara alla detaljer genom köpeprocessen så det inte var några frågetecken. Läs mer
  • 2018-06-19

Hans-Peter (AEFAB) H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Enkel att nå, bra kommunikation. Tydlig att ha att göra med.

Ordnar och korrigerar ev ändringar på ett enkelt och snabbt vis. Läs mer

Nygatan 4, 821 42 Bollnäs