Alla kategorier Mäklare Gävleborg Bollnäs Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs

Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs

Nygatan 4, 821 42 Bollnäs — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs!

Ska du köpa eller sälja en bostad här i Bollnäs eller området runtomkring? Vi på Svensk Fastighetsförmedling kan området i detalj och har lång erfarenhet av mäklarbranschen. Vi har koll på hela kedjan, från värdering till köp eller försäljning.

Vi hjälper dig med alla frågor som dyker upp under bostadsaffären, vare sig det handlar om skolor, kommunikationer eller aktiviteter. Med oss får du garanterat ut det mesta av din affär och hittar drömboendet inom kort!
Mån-Tor: 10:00-17:00
Fre: 10:00-15:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 95 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs

• 2019-09-12

Sylvia C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Köpt fastighet. Kunde ej komma på den utlagda visningen. Mäklaren ville ej ge oss tillfälle att se fastigheten inomhus varken ge oss nycklar eller komma dit själv.
    Sa att det var säljarens beslut!
    Dåligt! Läs mer
    2019-09-12 Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs svarar Sylvia C
    Vad tråkigt att höra. Vi tar till oss av reflektionerna. Vi hoppas att ni trots allt kommer trivas i ert nya fritidsboende och önskar er lycka till.
  • 2019-09-07

Andreas H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Vi köpte en villa å vi fick ett jätte bra bemötande av mäklaren, dem hade bra uppföljningar varje vecka. Jag kommer starkt att rekommendera svensk fastighetsförmedling i Bollnäs till fler. Läs mer
    2019-09-08 Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs svarar Andreas H
    Tack för dom glädjande orden Andreas! Hoppas att ni ska trivas i er nya bostad, lycka till!
  • 2019-09-06

Sven Anders R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Hej, vi har sålt en fritidsfastighet. Perfekt bemötande av Kristoffer Holm på Svensk Fastighetsförmedling i Bollnäs. Allt korrekt från första mötet till dess att köpekontrakt undertecknats. Läs mer
    2019-09-12 Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs svarar Sven Anders R
    Vad roligt att ni är nöjda med oss. Mycket tack så länge så ses vi på tillträdesdagen.
  • 2019-09-04

Sune A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Johanna Strandberg på Svensk Fastighetsförmedling i Bollnäs
    Hon har skött vår stugförsäljning med visningar och sammankomster samt överlåtelsehandlingar till fullo ,så vi har fått ett mycket gott förtroende för Johanna.
    mvh Laila o Sune. Läs mer
    2019-09-04 Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs svarar Sune A
    Tusen tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen. Och tack för ert fina omdöme!

Kent L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Allt fungerade bra ... Försäljning av enplans villa. Läs mer
    2019-09-04 Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs svarar Kent L
    Tack Kent för förtroendet och lycka till med ert nya boende.

Sophie H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Hela processen kring att sälja min lägenhet i Bollnäs gick supersmidigt. Mäklaren Pär Tynell gjorde ett jättefint arbete och jag rekommenderar honom varmt! Mycket hög service och professionellt bemötande rakt igenom. Enklet, tydligt och tryggt! Läs mer
    2019-09-02 Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs svarar Sophie H
    Tusen tack Sophie för ett fint omdöme och för förtroendet att förmedla din fina lägenhet!

Göran F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Köpt en till lägenhet på Blomstergården. Bra bemötande, allting fungerade perfekt.
    Pär svarade upp till alla mina förväntningar.
    Så jag är 100% nöjd kund. Läs mer
    2019-09-02 Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs svarar Göran F
    Kul att höra att du är 100 % nöjd, Göran. Tack för din fina rekommendation!

Sandra W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Är nu ny lycklig ägare till Linnégatan 10 i Bollnäs. Väldigt smidig och professionell affär. Pär var mycket lyhörd och tillmötesgående. Kan varmt rekommendera honom i framtiden. Läs mer
    2019-09-02 Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs svarar Sandra W
    Tack Sandra! Grattis och lycka till med ditt nya boende!

Keirallah A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Pär är lugn och väldigt insatt i vad hans kunder säljer, sedan återkopplar han mycket och svarar alltid inom resonabla tider. Han är även väldigt professionell noga i sitt arbete. Läs mer
    2019-09-02 Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs svarar Keirallah A
    Tack Keirallah för din fina rekommendation!
  • 2019-09-01

Jens-Christian N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Sålde vår villa och allt har genomförts på ett mycket bra och proffsigt sätt från början till slut! Läs mer
    2019-09-02 Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs svarar Jens-Christian N
    Härligt att höra att ni är ni är nöjda med vårt arbete, tack för ett gott samarbete och för förtroendet!
  • 2019-08-30

Åke N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Jag har hjälpt min pappa att sälja hans hus. Det har varit snabb och bra kommunikation mellan mig å mäklaren, enkla meddelanden å snabba svar via mail å sms. Från att jag var in på förmedlingen så var allt från träff på plats, fotografering, besiktning, genomgång av hur det går till i försäljningen, försäkringar mm. samt till att huset var ute på Hemnet klart på nån vecka. Sedan blev huset sålt inom nån månad, vilket var bra. Dessutom trevligt bemötande med mäklaren. Läs mer
    2019-08-30 Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs svarar Åke N
    Tack det fina omdömet Åke! Och tack för fint samarbete, så syns vi på tillträdet!
  • 2019-08-23

Johan A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Vi köpte ett litet hus med stor tomt. Vi tycker att visningen som han gjorde med bara oss var väldigt bra kändes väldigt ärligt och inte bara att han ville sälja det.
    I helhet väldigt nöjda skulle jag säga, rekommenderas. Läs mer
    2019-08-26 Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs svarar Johan A
    Tack Johan och Lovisa. Vad roligt att ni är nöjda. Hoppas ni kommer trivas och ett stort lycka till!
  • 2019-08-22

Inga Kristina B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Jag har sålt en sommarstuga åt mamma. Jag/vi fick ett mycket proffsigt bemötande, mäklaren var engagerad och mycket kunnig.
    Mina förväntningar infriades med råge, jag kommer definitivt att rekommendera er till andra.
    Det kändes superbra med allting, tusen tack till Kristoffer. Läs mer
    2019-08-26 Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs svarar Inga Kristina B
    Vad roligt att ni är nöjda. Tack så mycket.
  • 2019-08-17

Barbro L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Sålt Fritidshus . Vi blev mkt bra bemötta. Vår mäklare har varit mkt tillmötesgående, skickar sms ofta o håller kontakten och det upplever jag som mkt positivt. Jag gillar också att hon frågar o tar reda på fakta så att allt blir rätt. Hittills så tycker jag allt är positivt och kommer att anlita samma fastighets firma om jag ska sälja en annan gång. Läs mer
    2019-08-19 Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs svarar Barbro L
    Tusen tack för det fina omdömet Barbro!
  • 2019-08-15

Isa C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Bästa mäklare som jag har träffat. Bra Johanna ! Läs mer
    2019-08-16 Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs svarar Isa C
    Tack för ditt omdöme, Isa. Önskar dig ett stort lycka till med fastigheten!

Linnéa R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Mycket bra bemötande, kontakten kändes tydlig och trygg från början till slut. Jag är jättenöjd med hjälpen jag har fått! Läs mer
    2019-08-15 Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs svarar Linnéa R
    Tack Linnéa och jätteroligt att höra att du är nöjd!

Silje E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Jag har nyligen sålt en mindre jordbruksfastighet i norra Bollnäs. Det var ett oväntat stort intresse för gården och affären kunde avslutas väldigt snabbt.

Mäklaren har under hela processen, även långt innan objektet lades ut till försäljning, varit till stort stöd och hjälp, samt visat ett genuint engagemang med stor kunskap och bred kompetens.

Jag som säljare har känt att mina intressen tagits på allvar och bemötts med stor ödmjukhet och respekt, och jag har känt att jag fått adekvat och välbehövlig guidning genom processen.

Det har varit mycket lätt att etablera en god och fungerande kontakt med såväl mäklare som med spekulanter och senare även med tilltänkta köpare. Alla delar under processens gång, från förberedande dialog och samtal till fotografering, visningar och undertecknande av kontrakt, har fortlöpt helt utan svårigheter eller problem.

Mina upplevelser av försäljningsprocessen i sin helhet har med råge överskridit förväntningarna. Detta till stor del, och främst, tack vare det utmärkta bemötande som mäklaren givit. I efterhand kan jag inte se att någon enda del gått att genomföra på ett bättre eller mer tillfredsställande sätt. Läs mer
    2019-08-14 Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs svarar Silje E
    Tusen tack för de fina orden och för din rekommendation!

Adam A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Pär sålde en tvåa åt mig och tack vare hans lugn och kompetens så lyckades han sälja den till ett bra pris inom en rimlig tidsram. Alltid tillgänglig och lätt att ha och göra med! Läs mer
    2019-08-14 Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs svarar Adam A
    Roligt att höra att du är nöjd med vårt arbete Adam och tack för rekommendationen!

Jan-eric L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Jag har sålt mitt fritidshus med hjälp av en duktig mäklare som heter Johanna Borg på Svensk Fastighetsförmedling i Bollnäs.

Jag fick ett positivt bemötande och intryck av henne redan från min första kontakt då jag scannade mäklarbranchen i Bollnäs.

Detta intryck fortsatte, hon ställde upp direkt när vi ville visa objektet, en lördag och vid förmedlingsuppdragets beskrivning.

Sedan har hon haft ett positivt driv för att få till fotografering samt visning för köpare och ordnade en över förväntad avslutning av affären. Läs mer
    2019-08-14 Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs svarar Jan-eric L
    Tack så mycket Jan-Eric för de fina orden och för förtroendet! Det värmer att höra.
  • 2019-08-04

Margareta O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Har sålt en bostad. Mäklaren har ett väldigt bra bemötande. Flexibel och kan verkligen rekommenderas till andra. Har bara positivt att säga om Johanna Borg som hjälpt oss att sälja vårat hus . Läs mer
    2019-08-05 Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs svarar Margareta O
    Tack för de fina orden och ett gott samarbete Maggan!
  • 2019-07-26

Elin W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Fick ett bra bemötande av mäklaren. Uppfattade honom som ärlig och hjälpsam processen igenom. Kan rekommendera! Läs mer
    2019-07-29 Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs svarar Elin W
    Tack så mycket, Elin! Lycka till med ditt nya boende!
  • 2019-07-09

Kim L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Har sålt fastighet Viksjöforsvägen 91, blev väldigt bra bemött av mäklare Johanna Borg och allt gick fort och smidigt, väldigt nöjd! Läs mer
    2019-07-16 Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs svarar Kim L
    Roligt att höra Kim! Tack för förtroendet och ett gott samarbete!
  • 2019-07-09

Sanna L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Supergullig trevligt tjej som har hjälpt oss på alla sätt. Läs mer
    2019-07-16 Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs svarar Sanna L
    Tack så mycket för rekommendationen och förtroendet Sanna!
  • 2019-07-07

Viola N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Jag har nyligen sålt mitt hus på Björktjära i Bollnäs. Jag är mycket nöjd med min mäklare Johanna Strandberg på Svensk fastighetsförmedling. Redan vid första besöket kände jag ett stort förtroende för henne. Hon är kunnig och lyhörd. Hela försäljningsprocessen präglades av ett professionellt och effektivt handläggande. Jag kan varmt rekommendera henne till er som går i köp- eller säljtankar!

Viola Norrbin Läs mer
    2019-07-08 Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs svarar Viola N
    Vad roligt att höra, Viola. Tack för förtroendet och för rekommendationen!
  • 2019-07-02

Helena Å skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Vår husförsäljning gick klockrent & smidigt, tack vare Johanna Borg.
    Finns absolut ingenting att klaga på, bara beröm.
    Tack för oss! Läs mer
    2019-07-02 Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs svarar Helena Å
    Tack för gott samarbete och för de fina orden Helena!
  • 2019-07-01

Daniel Å skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Johanna hjälpte mig och min syster att sälja vårat barndomshem.
    Jag har inget annat än gott att säga om denna mäklare.
    Bra bemötta, svar på alla frågor antingen via telefon eller sms.
    Jag tycker att Johanna som mäklare mycket väl levde upp till våra förväntningar. Läs mer
    2019-07-02 Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs svarar Daniel Å
    Kan inte annat än hålla med, allt har gått smidigt och flutit på fint! Tusen tack för de fina orden!
  • 2019-06-26

Carl R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Köpt fritidshus
    Enkelt och trivsamt bemötande

En bra genomgång av objektet när vi träffades Läs mer
    2019-06-27 Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs svarar Carl R
    Tack för ett fint omdöme, Carl. Stort lycka till med fritidshuset!
  • 2019-06-25

Nathalie P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Vi skulle sälja vår lägenhet, när vi köpte den var det Pär Tynell som höll i hela proceduren. Så nu när vi skulle sälja den själva ville vi anlita Pär att göra det åt oss då vi kände sånt stort förtroende för honom efter att vi köpte den genom honom. Han får en att känna sig trygg, lugna ner sig istället för att stressa. Han är väldigt informativ och förklarar allt till punkt och pricka. Genomtrevlig och en otroligt lätt person att ha att göra med. Läs mer
    2019-06-26 Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs svarar Nathalie P
    Tusen tack Nathalie för ett fint omdöme!
  • 2019-05-30

Per Olof L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Jag har köpt en villa.
    Proffesionellt och sakligt bemötande, bra och utförligt dokumenterade fastighetshandlingar. Läs mer
    2019-06-03 Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs svarar Per Olof L
    Roligt att höra att du är nöjd med vårt arbete och tack för rekommendationen!
  • 2019-05-29

Eva L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Mycket bra bemötande vid alla tillfällen. Per visade förvånansvärd kunskap om försäljningshandläggandet när det gällde servitut och övrigt pappersarbete Läs mer
    2019-06-03 Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs svarar Eva L
    Alltid kul när vi lyckas infria vår kunders förväntningar, ännu roligare när vi överträffar dem, tack för ett fint betyg!
  • 2019-05-28

Karin D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Vi har fått så himla bra hjälp att sälja vårt fina lilla hus. Förra året fick vi lika bra hjälp av samma mäklare att köpa sommarstuga. Vi är snabba när vi väl bestämt oss så på så sätt är mäklaren perfekt för oss. Förutom mäklarens snabbhet är hon rak, tydlig, kunnig och dessutom rolig att samarbeta med. Vi planerar inga bostadsaffärer på ett tak men om det skulle bli så vill vi anlita samma mäklare igen. Kortfattat så levererade mäklaren det vi önskade och lite till. När vi sålt vår lilla pärla och skaffat en annan så har mäklaren bidragit mycket till att det affärerna/besluten känts rätt. Läs mer
    2019-05-29 Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs svarar Karin D
    Tack så mycket, Karin. Det har varit så roligt att få hjälpa er med stugköpet och husförsäljningen!
  • 2019-05-02

Lina R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Toppen på alla sätt! Snabb och bra service och information - proffsigt och smidigt hela vägen! Läs mer
    2019-05-03 Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs svarar Lina R
    Tack för de fina orden Lina, roligt att höra! All lycka till dig och dina nya bostad!
  • 2019-04-23

Christina K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Pär har sålt en mycket svårsåld stuga åt mig och kontakten mellan oss har fungerat utmärkt! Läs mer
    2019-04-23 Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs svarar Christina K
    Tack Christina för din rekommendation och jätteroligt att höra att du är nöjd!
  • 2019-04-21

Torbjörn M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Det var enkelt och smidigt att ha med mäklaren Per Tynell vid köpet av ett fritidshus i Bollnäs. Raka och klara besked från honom.
    Vänligen,
    Torbjörn Meisingseth Läs mer
    2019-04-22 Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs svarar Torbjörn M
    Tack för ett fint omdöme Torbjörn. Lycka till med ditt nya fritidshus!
  • Wera D

2019-04-04

Wera D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Sålt villa på attraktivt område. Allt gick bra, smidig kontakt osv. Tog ca två månader från första kontakt till att huset blev sålt. Läs mer
    2019-04-05 Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs svarar Wera D
    Kul att höra Wera, tack för förtroendet och för rekommendationen.
  • Nils E

2019-04-03

Nils E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Vi har köpt vårat första hus via Johanna.
    Hon har från första mötet bemött oss strålande. Hon har svarat på alla frågor vi haft och alltid varit snabb med respons.
    Vi har känt oss otroligt trygga i alla skeden med Johanna. Vi kunnde inte önska oss en bättre mäklare.
    Johanna kommer få fortsatt förtroende nu när vi ska sälja våran lägenhet. Läs mer
    2019-04-04 Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs svarar Nils E
    Tack så mycket för din fina rekommendation, Nils! Vi är så glada att ni är nöjda!
  • Benny B

2019-03-27

Benny B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Mycket bra bemötande,snabba bud och stort förtroende för mäklaren per Tynell
    Och framförallt trevligt att en barnfamilj från bygden tar över mitt hus.👍👍👍👍👍/5 Läs mer
  • 2019-02-26

Marie H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Sålt en gård och Pär har skött allt väldigt bra. Han har sålt hus inom familj och släkt tidigare så det var självklart att välja han som mäklare då han skött allt bra även på tidigare försäljningar. Lugn, tydlig, kunnig och lyhörd. Läs mer
  • 2019-02-26

Britta U skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Mycket noggrann och tydlig mäklare som gjorde att vi som förstagångsköpare kunde känna oss trygga. Läs mer
  • 2019-02-25

Mattias A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Engagerad, påläst och bemötande mäklare. Läs mer
  • 2019-02-21

Hans Axel L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Har sålt ett hus i Alfta Hälsingland
    mycket väl bemötande bra återkoppling under hela försäljningen

uppfyller helt mina föväntningar Läs mer
  • 2019-02-20

Gun A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Mycket trevlig, hjälpsam och bemötande. Läs mer
  • 2019-02-12

Patrik Lennartsson skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Vi har använt oss av Per Tynell och hans medarbetare i flera fastighetsaffärer, och det har funkat jättebra.
    Rekommenderas klart. 👍🏻 Läs mer
  • 2019-02-03

Isabelle P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Vi har köpt ett hus. Mäklaren var mycket bra, inte för påflugen men berättade bra om huset och svarade bra på frågor. Lätt att få kontakt med. Läs mer
  • 2018-12-29

Doris L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Sålde en bostadsrätt och fick ett väldigt bra bemötande helavägen fram till affären avslutades. Allt gick smidigt och vi fick hela tiden bra information om vad som hände på vägen mot försäljning. Läs mer
  • 2018-12-28

Johnny O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    bra och tydlig Läs mer
  • Krister P

2018-12-07

Krister P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Vi sålde en villa på landet, blev mött på ett otroligt bra sätt från första dag tills nu.
    Vet egentligen inte vad jag hade för förväntningar mer än att få hjälp med att sälja huset, så dom levdes absolut upp och mer där till :)

Trevliga och lättsamma genom hela affären :) Läs mer
  • Maria K

2018-10-27

Maria K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Professionellt och engagerat har Johanna hjälpt oss med att sälja vår villa. snabba svar på alla frågor som dykt upp under vägen och ett bra slutpris 👍 Läs mer
  • 2018-10-14

Almir C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    köpt ett hus , jättebra mäklare Läs mer
  • 2018-10-12

Gunnar E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Jag har sålt Vickerstigen 8 i Alfta med hjälp av Per Tynell och det gick smidigt och bra.
    Alt gick smidigt lungt och bra.
    Gunnar. Läs mer

Nygatan 4, 821 42 Bollnäs