Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs!

Ska du köpa eller sälja en bostad här i Bollnäs eller området runtomkring? Vi på Svensk Fastighetsförmedling kan området i detalj och har lång erfarenhet av mäklarbranschen. Vi har koll på hela kedjan, från värdering till köp eller försäljning.

Vi hjälper dig med alla frågor som dyker upp under bostadsaffären, vare sig det handlar om skolor, kommunikationer eller aktiviteter. Med oss får du garanterat ut det mesta av din affär och hittar drömboendet inom kort!

Läs vad 262 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs 2

• köpte sin stuga med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    2022-09-27 Verifierad kund
    En mycket smidig, trygg och väl genomförd affär av mäklaren. Rekommenderas starkt!
    Tack för dom fina orden Per! Roligt att höra :) Önskar dig stort lycka till med din nya stuga! Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    • Viksjöfors
    2022-09-24 Verifierad kund
    Proffsig hantering och vänligt och kunnigt bemötande av vår mäklare.
    Han infriade alla våra förväntningar vid försäljningen av fastigheten.
    /Göran
    Tack Göran! Kul att höra att du är nöjd och tack för förtroendet. Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    2022-09-14 Verifierad kund
    Tydlig och bra information från mäklarens sida.
    Tack för din recension Kim! Jag hoppas verkligen du kommer trivas i din nya bostad! Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    2022-09-14 Verifierad kund
    Mäklaren är väldigt trevlig och tillmötesgående. Hon förklarade allting på ett bra och trevligt sätt för oss. Vi hade en väldigt bra upplevelse i mötet med säljarna och mäklaren.
    Det känns riktigt bra att just Johanna var mäklare vid vårt första husköp!
    Det gör mig väldigt glad att läsa dom fina orden från er Emma. Önskar hela familjen stort lycka till med ert nya boende! Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    2022-09-12 Verifierad kund
    Blev väldigt bra bemött av proffsigt vis.
    Mäklarn var väldigt snabb att svara och kolla upp och återkoppla till mig som spekulanter.

Sammanfattningvis så var allt från visning av fastigheten till att skriva kontraktet väldigt bra och informationen bra. Är väldigt nöjd med helheten.
    Tack för ditt fina omdöme Niklas, det gör mig glad att höra! Önskar er stort lycka till med ert nya hus! Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    2022-09-10 Verifierad kund
    Vi har haft en jättebra mäklare.
    Johanna Borg. Hon har skött detta utmärkt🌝
    Tack för er rekommendation, det gör mig glad att höra att ni är nöjda med mitt arbete! Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    2022-08-29 Verifierad kund
    Jag blev bemött på ett mycket trevligt och proffesionellt sätt. Kristoffer kunde sin sak, och kunde svara korrekt på mina frågor. Kontaktade mig och tog sig tid när kontaktade honom.
    Jag skulle varmt rekommendera honom till ev säljare.
    Stort tack Ingrid för den recensionen och för förtroendet att få sälja din fina gård. Jag önskar all lycka till i framtida boendet. Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    2022-08-24 Verifierad kund
    Trevligt och proffsigt bemötande av mäklaren.
    Bra dialog genom hela processen och bra återkoppling. Rekommenderas
    Tack för din rekommendation Martin, det gör mig glad att höra. Önskar dig lycka till med ditt nya hus! Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    • Granberg
    2022-08-24 Verifierad kund
    Mycket ner bra bemötande av Pär. Så hjälpsam och duktig. Levde verkligen upp till förväntningarna.
    Snabbt, tryggt bostadsköp
    Tack Ida för en fin rekommendation. Lycka till med ditt nya hus! Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    2022-08-05 Verifierad kund
    Super trevlig mäklare, hon förklarade allt på ett lätt sätt så man förstod och hon var hjälpsam med allt.
    Tack för den fina rekommendationen Mats, det glädjer mig att höra! Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    2022-07-28 Verifierad kund
    Väldigt trevliga och snabba på att svara på frågor!
    Roligt att höra att du är nöjd över vårt arbete. Önskar er stort lycka till i ert nya fina hus! Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
  • sålde sin stuga med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    • Iste
    2022-07-27 Verifierad kund
    Lätt att ha att göra med. Professionell. Lugn.
    Härligt att höra att ni är nöjda med vårt jobb. Tack Eva! Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    2022-07-21 Verifierad kund
    Duktig och snabb mäklare. Väldigt bemötande och uppfyller mina önskningar.
    Tack för din rekommendation Ewa. Hoppas du kommer trivas i din nya lägenhet. Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
  • köpte sin bostad med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    • Vallsta
    2022-07-17 Verifierad kund
    Bra/ trevligt bemötande av Kristoffer och bra dislog rakt igenom.

mvh
    Tack Henric för de fina orden, roligt att du är nöjd! Önskar all lycka till framöver! Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
  • köpte sin stuga med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    • Sjörgrå
    2022-07-15 Verifierad kund
    Snabbt, trevligt och professionellt .
    Tack Marie och lycka till med ert nya boende! Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    • Vallsta
    2022-07-15 Verifierad kund
    Proffsig men avspänd kontakt med mäklaren hela vägen.
    Stort tack för det Johan och för förtroendet att förmedla er fina gård! Vi ses på tillträdet. Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    2022-07-12 Verifierad kund
    Jag fick ett professionellt bemötande av mäklaren under hela processen, från första kontakt till kontrakt.
    Tack för det Sandra! Lycka till med din nya lägenhet! Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    • Hertsjö
    2022-06-15 Verifierad kund
    Vi är verkligen toppennöjda med bemötandet vid försäljningen. Engagerad, hjälpsam och tålmodig mäklare som guidade oss genom processen. Lättsam och tillgänglig i kontakten. Vi skulle utan att tveka använda oss av samma mäklare igen. Tack Pär!
    Tusen tack för den fina rekommendationen och tack så mkt för förtroendet! Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    2022-06-13 Verifierad kund
    Mycket bra och seriöst bemötande.
    Effektivt och informativt möte då köpet genomfördes.
    2022-06-08 Verifierad kund
    Jätte trevlig mäklare lyssnade å gav råd
    Tack för förtroendet Mats, kul att höra att ni är nöjda! Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    2022-06-02 Verifierad kund
    Vi blev bra bemöta och trivdes med vår mäklare
    Tack Elisabeth! Kul att få hjälpa er med både försäljning och köp av bostad. Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    2022-05-06 Verifierad kund
    Bra och professionellt bemötande. Snabbt o smidigt.
    Tack för din rekommendation Daniel! Och stort tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen! Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    2022-05-02 Verifierad kund
    Utmärkt
    Tydlig
    Proffsig mäklare
    Vad roligt att höra, stort tack för din rekommendation Eva! Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
  • Dennis N
    köpte sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    2022-05-02 Verifierad kund
    Smidig process, mycket hjälpsam med att besvara alla frågor från oss som köpare.
    Tusen tack för din Reco Dennis och roligt att höra att ni tycker allt gott smidigt.

Lycka till med ert nya boende!
    • Segersta
    2022-04-24 Verifierad kund
    Har redan svarat på frågan förra veckan…………….,
    2022-04-23 Verifierad kund
    Trevligt och proffsigt bemötande.
    Mäklaren gjorde ett bra jobb
    Affären gick i lås
    Tack för förtroendet och kul att höra att ni är nöjda. Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    2022-04-22 Verifierad kund
    Allt har fungerat mycket bra, har inget att klaga på!
    Tack för det Magnus! Roligt att du är nöjd! Önskar all lycka till med er nya bostad! Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    • Segersta
    2022-04-22 Verifierad kund
    Proffsigt o trevligt en lättsam o bekväm stämning
    Tack Sigrid för ett fint betyg! Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    2022-03-23 Verifierad kund
    Jättetrevligt bemötande och engagerad och tillgänglig mäklare.
    Tack för dom fina orden Mooni, det gör mig glad att höra! Jag önskar er stort lycka till med ert nya mysiga hus! Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
  • Carin W
    sålde sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    2022-02-25 Verifierad kund
    Mäklaren har ett fint bemötande lugn och fin.
    Jag har anlitat mäklaren tidigare så det var självklart att göra det igen.
    Mäklaren är påläst om bostaden och lyhörd.
    Jag är mycket nöjd.
    Tack Carin för förtroendet även denna gång! Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    2022-02-25 Verifierad kund
    En mäklare vi haft vid alla våra försäljningar & köp. Ett yrkeskunnande utöver det vanliga. Man känner sig alltid lugn trygg & väl omhändertagen. Bäst.
    TACK Inga-Lill för den fina rekommendationen. Det värmer att höra! Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    2022-02-25 Verifierad kund
    En mäklare med stor yrkesskicklighet & yrkesvana. Ett proffsigt tryggt bemötande, ja helt enkelt den bästa.
    Kul att höra att ni är nöjda med både försäljning och köp. Lycka till med er nya lägenhet! Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    2022-02-25 Verifierad kund
    Alltid ett bra bemötande. Man känner sig lugn och trygg. Allting fungerar smidigt och proffesionellt.
    Tusen tack Torbjörn för din fina rekommendation. Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    2022-02-25 Verifierad kund
    Alltid ett bra bemötande hos Svensk Fastighetsförmedling. Man är väl omhändertagen och allt känns tryggt och säkert.
    Tack för de fina orden och lycka till med "nya" lägenheten Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    2022-02-25 Verifierad kund
    Trevligt och proffsigt bemötande på alla vis. Mäklaren har vi haft att göra med tidigare och han har vi fullt förtroende för och han lever upp till de förväntningar man kan ha på en seriös mäklare. Hitintills har allt fungerat bra senare ska han väl sälja vårt hus är det meningen så vi tror och hoppas att ska gå bra med.
    Tack Robert, alltid glädjande att höra när vi lever upp till våra kunders förväntningar. Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Trevligt o proffesionellt bemötande
    Avslappnad miljö o glada skratt
    Tack för en fin Reco, Sigrid! Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    2022-02-14 Verifierad kund
    Johanna var otroligt tillmötesgående med kort varsel, kunnig och trevlig att ha att göra med. Supersmidig process, kändes tryggt och bra! Tack!
    Tack för dom uppmuntrande orden Sofia, roligt att höra! Jag önskar er stort lycka till i ert nya hus! Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
  • köpte sin bostad med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    2022-01-31 Verifierad kund
    Jag är nöjd med mäklaren på alla punkter
    Tack för ditt betyg, Floris! Jag hoppas att ni kommer trivas i Bollnäs! Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    • Brånan
    2021-12-22 Verifierad kund
    De var väldigt trevliga och bemötande.
    Tack för ditt omdöme Yassin! Jag önskar dig och din familj stort lycka till i ert nya fina radhus! Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    2021-12-15 Verifierad kund
    Trevligt och proffsigt bemötande
    Tack för ditt omdöme Helena! och tack för allt förtroende jag fått av er i båda era fastighetsaffärer! Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    2021-12-15 Verifierad kund
    Trevligt och proffsigt bemötande!
    Tack för din rekommendation Lars! Jag önskar er lycka till i ert nya fina hus! Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    • Runemo
    2021-12-06 Verifierad kund
    Väldigt trevligt och proffsigt bemötande. Mycket nöjd!
    Tack för din Reco, Lorenette! Roligt att höra att ni är nöjda! Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    2021-12-02 Verifierad kund
    Trevlig och tillmötesgående. 👍👌
    Tack så mycket för din Reco! Önskar all lycka till i ert nya hus! Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    2021-11-18 Verifierad kund
    Snabbt, enkelt att få kontakt med vid frågor och funderingar.
    Upplyste tydligt och väl vid köpekontrakt mötet med dom nya köparna när jag var med, så vi alla tog del av informationen.
    Stort tack för din rekommendation Helen, roligt att höra att du är nöjd med vårt arbete! Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    • Kilafors
    2021-11-13 Verifierad kund
    Proffsig och engagerad mäklare!
    Vi är jätte nöjda.
    Tack Pär
    Tack Åsa för din Reco, såå roligt att höra att du är nöjd! Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    • Kilafors
    2021-11-10 Verifierad kund
    Trevlig och proffsig mäklare som har savar på alla frågor som dyker upp.
    Tack för förtroendet Håkan och härligt att höra att du fått svar på dina frågor och funderingar! Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    2021-10-28 Verifierad kund
    Trevligt, informativt och professionellt bemötande och hantering från mäklarens sida.
    Tack Jörgen och grattis till ett väldigt fint hus! Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    2021-10-26 Verifierad kund
    Väldigt nöjda, det är anledningen att vi anlitade Svensk Fastighetsförmedling igen.
    Tack för din rekommendation Kajsa! Och vi är mycket tacksamma över att ni är nöjda med vårt arbete. Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    2021-10-26 Verifierad kund
    Kristoffer har varit jättebra att göra med, han skötte försäljningen av både min nya och gamla lägenhet. Rekommenderas!
    Tack så mycket Stefan för din rekommendation! Riktigt roligt att få vara med dig hela vägen från sålt till köpt. Hoppas du kommer trivas i markplan :) Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    2021-10-22 Verifierad kund
    Mäklaren Johanna Borg är som en fe' med trollspö, det var andra gången hon hjälpte oss med försäljning av en fastighet, bägge objekten såldes med mycket gott resultat, vårt förtroende för Sv Fastighetsförmedling/Johanna Borg är stort, rekommenderas gärna för andra😊
    Det värmer i hjärtat att höra dom fina orden från er! Stort tack för att jag återigen fick förtroende att hjälpa er att sälja ett finfint hus. Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs