Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs

Nygatan 4, 821 42 Bollnäs — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs!

Ska du köpa eller sälja en bostad här i Bollnäs eller området runtomkring? Vi på Svensk Fastighetsförmedling kan området i detalj och har lång erfarenhet av mäklarbranschen. Vi har koll på hela kedjan, från värdering till köp eller försäljning.

Vi hjälper dig med alla frågor som dyker upp under bostadsaffären, vare sig det handlar om skolor, kommunikationer eller aktiviteter. Med oss får du garanterat ut det mesta av din affär och hittar drömboendet inom kort!
Mån-Tor: 10:00-17:00
Fre: 10:00-15:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 116 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs

• 2019-11-15

Joel R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Har både köpt och sålt bostad genom Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs. Pär och Johanna som mäklare har haft bra bemötande och hanteringen genom hela processen. Läs mer
  • 2019-11-14

Marie E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Mycket hjälpsamma och proffsiga! Tillgänglig mäklare och snabba svar. Det kändes tryggt att köpa hus via Svensk Fastighetsförmedling i Bollnäs. Läs mer
  • 2019-11-05

Mai S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Har nyligen köpt hus och mäklaren har varit ett bra stöd och alltid tillgänglig när jag haft frågor innan och efter köpet. Kan varmt rekommendera mäklaren jag varit i kontakt med. =) Läs mer
    2019-11-06 Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs svarar Mai S
    Tack för de fina orden Mai! Jag hoppas att ni ska trivas i ert nya hem i framtiden.
  • 2019-11-02

Thomas W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Köpt en bostad.
    Trevligt och kunnigt bemötande, lätt och nå för frågor och funderingar, även ordnat extra visning. Läs mer
    2019-11-04 Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs svarar Thomas W
    Stort tack för din rekommendation, Thomas. Jag hoppas att ni ska trivas i ert nya hus!
  • 2019-10-28

Owe E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Vi fick hjälp att sälja vårat hus, och vi blev väldigt bra bemötta av Pär, som är en saklig och kunnig mäklare, han svarade på alla frågor vi hade kring försäljningen och såg till att den gick smidigt för alla parter. Läs mer
    2019-10-30 Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs svarar Owe E
    Tack för din Reco, Owe och tusen tack för att vi fick förtroendet att sälja ert fina hus!
  • 2019-10-28

Anders M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Mycket bra , påläst och lyhörd mäklare. Läs mer
    2019-10-30 Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs svarar Anders M
    Tack Anders, härligt att höra är du är nöjd med vårt jobb. Lycka till med ert nya boende!
  • 2019-10-27

Christer Bengt T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Jag har som delägare i fastigheten sålt en f.d. småbondefastighet i Sjösveden i Hälsingland med hjälp av Kristoffer hos Svensk Fastighetsförmedling i Bollnäs.

Efter ett gediget arbete med analys av objektet, presenterades det på marknaden i en representativ dokumentation, och budgivning startade och fastigheten gick till försäljning. Mina förväntningar var försiktiga, beaktat prisnivån på tidigare sålda objekt i närområdet, men Kristoffer hittade rätt intressenter.

Som säljare är jag mycket nöjd med Svensk Fastighetsförmedlings i Bollnäs insatser i form av dokumentation, aktiva insatser med kontakter och visningar och ett tryggt avslut mot mig som kund. Läs mer
    2019-11-04 Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs svarar Christer Bengt T
    Stort tack för ditt fina omdöme. Så roligt att läsa att du är nöjd med vårt arbete.
  • 2019-10-26

Anneli S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Har fått hjälp både vid försäljning och köp av hus i Bollnäs. De mäklare vi har haft kontakt med är proffsiga känner väl till hur marknaden ser ut, är trevliga och inger förtroende.
    Våra förväntningar har alltid införlivats med bravur.
    Kan verkligen rekommendera Pär Thynell och hans kollegor! Läs mer
    2019-10-30 Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs svarar Anneli S
    Tack för de fina orden Anneli, det värmer att höra att vi lyckats införlivat dina förväntningar.
  • 2019-10-26

Lennart S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Sålt å köpt totalt 5 hus genom dom och alla gånger supernöjd. Trevligt och proffsigt bemötamde Läs mer
    2019-10-30 Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs svarar Lennart S
    Tack för din fina rekommendation! Så glädjande att höra att du varit supernöjd vid samtliga dina fastighetsaffärer med oss.

Anne-sofie S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Hus i litet samhälle. Trevlig mäklare som verkligen gjort sitt för att hjälpa oss vid husförsäljning. Läs mer
    2019-10-25 Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs svarar Anne-sofie S
    Tack för rekommendationen Anne-sofie! Roligt att höra. Vi syns på tillträdet!

Joakim H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Sålde min bostadsrätt, väl bemött och serviceinriktad mäklare. Smidig och tillmötesgående, hade valt samma mäklare igen om det skulle bli aktuellt. Läs mer
    2019-10-25 Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs svarar Joakim H
    Tack för ditt fina omdöme, Joakim. Och stort tack för att jag fick förtroendet att hjälpa dig med försäljningen.

Tony L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Smidig och bra affär.
    Enkel att kontakta, svarade gärna på frågor. Proffsigt.
    Inga konstigheter. Läs mer
    2019-10-25 Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs svarar Tony L
    Tack Tony, stort lycka till med ert nya boende!
  • 2019-10-23

Patrik L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Köpt hus av min morbror där mäklaren värderade och ordnade pappren. Läs mer
    2019-11-04 Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs svarar Patrik L
    Tack för din Reco, Patrik. Kul att läsa att du är nöjd med vårt arbete.
  • 2019-10-23

Malin W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Försäljning av villa. Proffsigt och seriöst bemötande. Bra återkoppling mellan väntetider och ärlig och förstående attityd. Toppen helt enkelt! Läs mer
    2019-10-25 Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs svarar Malin W
    Kul att höra att du är nöjd Malin och tack för gott samarbete!
  • Martin Å

2019-10-22

Martin Å skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Vi har sålt ett hus.
    Bemötandet av mäklaren var mycket bra och professionellt.
    Vi hade mycket höga förväntningar på mäklaren och dessa uppfylldes till punkt och pricka.
    Vi är mycket nöjda med allt vad mäklaren har gjort och uträttat. Kändes helt rätt från början till slut. Läs mer
    2019-10-22 Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs svarar Martin Å
    Tack Martin för din fina rekommendation. Tack också för förtroendet!
  • 2019-10-20

Magnus E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Sålde en lägenhet, bra bemött å lät att kontakta mäklaren. Läs mer
    2019-10-21 Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs svarar Magnus E
    Tack för ditt omdöme Magnus! Tack även till att jag fick förtroendet att sälja din lägenhet. Önskar dig lycka till med din nya bostad!
  • 2019-10-02

Gunhild Å skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Sålt villa
    Jättebra
    Att snabbt få huset sålt .
    Mäklaren uppfyllde mina förhoppningar till fullo
    Jättebra Läs mer
    2019-10-02 Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs svarar Gunhild Å
    Tack för ditt fina omdöme Gun, det värmer! Och tack för förtroendet jag fått av dig, att sälja ditt hus med det fina läget längs med ån.
  • 2019-09-25

Maria S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Jag har köpt en bostad. Tycker att mäklaren, Johanna Strandberg, Har varit väldigt bra. Hon har bemött mig, och mina miljoners frågor, på ett proffsigt och tålmodigt sätt.
    Haft ett vänligt bemötande och varit bra! Läs mer
    2019-09-25 Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs svarar Maria S
    Tack för ditt omdöme, Maria! Det värmer att läsa. Jag har full förståelse för att det dyker upp massa frågor och funderingar vid ett husköp :) Hoppas du kommer trivas i ditt nya hus!
  • 2019-09-24

Elin P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Vi köpte en villa och mäklaren var professionell och svarade snabbt på frågor. Läs mer
    2019-09-24 Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs svarar Elin P
    Tack Elin för din rekommendation!
  • 2019-09-23

Patrik O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Sålt en mindre fastighet.
    Jag har haft bra kontakt med mäklaren hon har varit tydlig och bra.
    Känns tryggt att få bra hjälp med försäljningen och har inget att klaga på. Läs mer
    2019-09-24 Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs svarar Patrik O
    Jag får tacka så mycket för förtroendet och för för det fina omdömet Patrik!
  • Ruth Ing-Marie K

2019-09-17

Ruth Ing-Marie K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Sålt: Fritidshus med strandtomt
    Försäljningen genomfördes snabbt och effektivt.
    Upplevde mäklaren som kunnig och saklig. Kände mej trygg i att lämna över försäljningen till honom. Han var mycket flexibel vid genomförandet av visningarna utifrån omständigheterna
    (tillgänglighet och väder).Stort plus för både mej och intressenterna. Fick fortlöpande info i ärendet och mäklaren var lätt att komma i kontakt med via telefon.
    Mycket nöjd med presentationen av objektet vid annonseringen.
    I efterhand kan jag tycka att objektet var lite undervärderat i utgångspriset. Slutpriset är jag dock nöjd med. Läs mer
    2019-09-18 Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs svarar Ruth Ing-Marie K
    Vi tackar för förtroendet Ing-Marie och kul att höra att du är nöjd med vårt arbete!
  • 2019-09-12

Sylvia C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Köpt fastighet. Kunde ej komma på den utlagda visningen. Mäklaren ville ej ge oss tillfälle att se fastigheten inomhus varken ge oss nycklar eller komma dit själv.
    Sa att det var säljarens beslut!
    Dåligt! Läs mer
    2019-09-12 Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs svarar Sylvia C
    Vad tråkigt att höra. Vi tar till oss av reflektionerna. Vi hoppas att ni trots allt kommer trivas i ert nya fritidsboende och önskar er lycka till.
  • 2019-09-07

Andreas H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Vi köpte en villa å vi fick ett jätte bra bemötande av mäklaren, dem hade bra uppföljningar varje vecka. Jag kommer starkt att rekommendera svensk fastighetsförmedling i Bollnäs till fler. Läs mer
    2019-09-08 Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs svarar Andreas H
    Tack för dom glädjande orden Andreas! Hoppas att ni ska trivas i er nya bostad, lycka till!
  • 2019-09-06

Sven Anders R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Hej, vi har sålt en fritidsfastighet. Perfekt bemötande av Kristoffer Holm på Svensk Fastighetsförmedling i Bollnäs. Allt korrekt från första mötet till dess att köpekontrakt undertecknats. Läs mer
    2019-09-12 Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs svarar Sven Anders R
    Vad roligt att ni är nöjda med oss. Mycket tack så länge så ses vi på tillträdesdagen.
  • 2019-09-04

Sune A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Johanna Strandberg på Svensk Fastighetsförmedling i Bollnäs
    Hon har skött vår stugförsäljning med visningar och sammankomster samt överlåtelsehandlingar till fullo ,så vi har fått ett mycket gott förtroende för Johanna.
    mvh Laila o Sune. Läs mer
    2019-09-04 Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs svarar Sune A
    Tusen tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen. Och tack för ert fina omdöme!

Kent L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Allt fungerade bra ... Försäljning av enplans villa. Läs mer
    2019-09-04 Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs svarar Kent L
    Tack Kent för förtroendet och lycka till med ert nya boende.

Sophie H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Hela processen kring att sälja min lägenhet i Bollnäs gick supersmidigt. Mäklaren Pär Tynell gjorde ett jättefint arbete och jag rekommenderar honom varmt! Mycket hög service och professionellt bemötande rakt igenom. Enklet, tydligt och tryggt! Läs mer
    2019-09-02 Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs svarar Sophie H
    Tusen tack Sophie för ett fint omdöme och för förtroendet att förmedla din fina lägenhet!

Göran F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Köpt en till lägenhet på Blomstergården. Bra bemötande, allting fungerade perfekt.
    Pär svarade upp till alla mina förväntningar.
    Så jag är 100% nöjd kund. Läs mer
    2019-09-02 Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs svarar Göran F
    Kul att höra att du är 100 % nöjd, Göran. Tack för din fina rekommendation!

Sandra W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Är nu ny lycklig ägare till Linnégatan 10 i Bollnäs. Väldigt smidig och professionell affär. Pär var mycket lyhörd och tillmötesgående. Kan varmt rekommendera honom i framtiden. Läs mer
    2019-09-02 Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs svarar Sandra W
    Tack Sandra! Grattis och lycka till med ditt nya boende!

Keirallah A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Pär är lugn och väldigt insatt i vad hans kunder säljer, sedan återkopplar han mycket och svarar alltid inom resonabla tider. Han är även väldigt professionell noga i sitt arbete. Läs mer
    2019-09-02 Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs svarar Keirallah A
    Tack Keirallah för din fina rekommendation!
  • 2019-09-01

Jens-Christian N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Sålde vår villa och allt har genomförts på ett mycket bra och proffsigt sätt från början till slut! Läs mer
    2019-09-02 Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs svarar Jens-Christian N
    Härligt att höra att ni är ni är nöjda med vårt arbete, tack för ett gott samarbete och för förtroendet!
  • 2019-08-30

Åke N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Jag har hjälpt min pappa att sälja hans hus. Det har varit snabb och bra kommunikation mellan mig å mäklaren, enkla meddelanden å snabba svar via mail å sms. Från att jag var in på förmedlingen så var allt från träff på plats, fotografering, besiktning, genomgång av hur det går till i försäljningen, försäkringar mm. samt till att huset var ute på Hemnet klart på nån vecka. Sedan blev huset sålt inom nån månad, vilket var bra. Dessutom trevligt bemötande med mäklaren. Läs mer
    2019-08-30 Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs svarar Åke N
    Tack det fina omdömet Åke! Och tack för fint samarbete, så syns vi på tillträdet!
  • 2019-08-23

Johan A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Vi köpte ett litet hus med stor tomt. Vi tycker att visningen som han gjorde med bara oss var väldigt bra kändes väldigt ärligt och inte bara att han ville sälja det.
    I helhet väldigt nöjda skulle jag säga, rekommenderas. Läs mer
    2019-08-26 Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs svarar Johan A
    Tack Johan och Lovisa. Vad roligt att ni är nöjda. Hoppas ni kommer trivas och ett stort lycka till!
  • 2019-08-22

Inga Kristina B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Jag har sålt en sommarstuga åt mamma. Jag/vi fick ett mycket proffsigt bemötande, mäklaren var engagerad och mycket kunnig.
    Mina förväntningar infriades med råge, jag kommer definitivt att rekommendera er till andra.
    Det kändes superbra med allting, tusen tack till Kristoffer. Läs mer
    2019-08-26 Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs svarar Inga Kristina B
    Vad roligt att ni är nöjda. Tack så mycket.
  • 2019-08-17

Barbro L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Sålt Fritidshus . Vi blev mkt bra bemötta. Vår mäklare har varit mkt tillmötesgående, skickar sms ofta o håller kontakten och det upplever jag som mkt positivt. Jag gillar också att hon frågar o tar reda på fakta så att allt blir rätt. Hittills så tycker jag allt är positivt och kommer att anlita samma fastighets firma om jag ska sälja en annan gång. Läs mer
    2019-08-19 Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs svarar Barbro L
    Tusen tack för det fina omdömet Barbro!
  • 2019-08-15

Isa C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Bästa mäklare som jag har träffat. Bra Johanna ! Läs mer
    2019-08-16 Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs svarar Isa C
    Tack för ditt omdöme, Isa. Önskar dig ett stort lycka till med fastigheten!

Linnéa R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Mycket bra bemötande, kontakten kändes tydlig och trygg från början till slut. Jag är jättenöjd med hjälpen jag har fått! Läs mer
    2019-08-15 Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs svarar Linnéa R
    Tack Linnéa och jätteroligt att höra att du är nöjd!

Silje E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Jag har nyligen sålt en mindre jordbruksfastighet i norra Bollnäs. Det var ett oväntat stort intresse för gården och affären kunde avslutas väldigt snabbt.

Mäklaren har under hela processen, även långt innan objektet lades ut till försäljning, varit till stort stöd och hjälp, samt visat ett genuint engagemang med stor kunskap och bred kompetens.

Jag som säljare har känt att mina intressen tagits på allvar och bemötts med stor ödmjukhet och respekt, och jag har känt att jag fått adekvat och välbehövlig guidning genom processen.

Det har varit mycket lätt att etablera en god och fungerande kontakt med såväl mäklare som med spekulanter och senare även med tilltänkta köpare. Alla delar under processens gång, från förberedande dialog och samtal till fotografering, visningar och undertecknande av kontrakt, har fortlöpt helt utan svårigheter eller problem.

Mina upplevelser av försäljningsprocessen i sin helhet har med råge överskridit förväntningarna. Detta till stor del, och främst, tack vare det utmärkta bemötande som mäklaren givit. I efterhand kan jag inte se att någon enda del gått att genomföra på ett bättre eller mer tillfredsställande sätt. Läs mer
    2019-08-14 Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs svarar Silje E
    Tusen tack för de fina orden och för din rekommendation!

Adam A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Pär sålde en tvåa åt mig och tack vare hans lugn och kompetens så lyckades han sälja den till ett bra pris inom en rimlig tidsram. Alltid tillgänglig och lätt att ha och göra med! Läs mer
    2019-08-14 Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs svarar Adam A
    Roligt att höra att du är nöjd med vårt arbete Adam och tack för rekommendationen!

Jan-eric L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Jag har sålt mitt fritidshus med hjälp av en duktig mäklare som heter Johanna Borg på Svensk Fastighetsförmedling i Bollnäs.

Jag fick ett positivt bemötande och intryck av henne redan från min första kontakt då jag scannade mäklarbranchen i Bollnäs.

Detta intryck fortsatte, hon ställde upp direkt när vi ville visa objektet, en lördag och vid förmedlingsuppdragets beskrivning.

Sedan har hon haft ett positivt driv för att få till fotografering samt visning för köpare och ordnade en över förväntad avslutning av affären. Läs mer
    2019-08-14 Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs svarar Jan-eric L
    Tack så mycket Jan-Eric för de fina orden och för förtroendet! Det värmer att höra.
  • 2019-08-04

Margareta O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Har sålt en bostad. Mäklaren har ett väldigt bra bemötande. Flexibel och kan verkligen rekommenderas till andra. Har bara positivt att säga om Johanna Borg som hjälpt oss att sälja vårat hus . Läs mer
    2019-08-05 Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs svarar Margareta O
    Tack för de fina orden och ett gott samarbete Maggan!
  • 2019-07-26

Elin W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Fick ett bra bemötande av mäklaren. Uppfattade honom som ärlig och hjälpsam processen igenom. Kan rekommendera! Läs mer
    2019-07-29 Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs svarar Elin W
    Tack så mycket, Elin! Lycka till med ditt nya boende!
  • 2019-07-09

Kim L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Har sålt fastighet Viksjöforsvägen 91, blev väldigt bra bemött av mäklare Johanna Borg och allt gick fort och smidigt, väldigt nöjd! Läs mer
    2019-07-16 Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs svarar Kim L
    Roligt att höra Kim! Tack för förtroendet och ett gott samarbete!
  • 2019-07-09

Sanna L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Supergullig trevligt tjej som har hjälpt oss på alla sätt. Läs mer
    2019-07-16 Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs svarar Sanna L
    Tack så mycket för rekommendationen och förtroendet Sanna!
  • 2019-07-07

Viola N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Jag har nyligen sålt mitt hus på Björktjära i Bollnäs. Jag är mycket nöjd med min mäklare Johanna Strandberg på Svensk fastighetsförmedling. Redan vid första besöket kände jag ett stort förtroende för henne. Hon är kunnig och lyhörd. Hela försäljningsprocessen präglades av ett professionellt och effektivt handläggande. Jag kan varmt rekommendera henne till er som går i köp- eller säljtankar!

Viola Norrbin Läs mer
    2019-07-08 Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs svarar Viola N
    Vad roligt att höra, Viola. Tack för förtroendet och för rekommendationen!
  • 2019-07-02

Helena Å skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Vår husförsäljning gick klockrent & smidigt, tack vare Johanna Borg.
    Finns absolut ingenting att klaga på, bara beröm.
    Tack för oss! Läs mer
    2019-07-02 Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs svarar Helena Å
    Tack för gott samarbete och för de fina orden Helena!
  • 2019-07-01

Daniel Å skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Johanna hjälpte mig och min syster att sälja vårat barndomshem.
    Jag har inget annat än gott att säga om denna mäklare.
    Bra bemötta, svar på alla frågor antingen via telefon eller sms.
    Jag tycker att Johanna som mäklare mycket väl levde upp till våra förväntningar. Läs mer
    2019-07-02 Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs svarar Daniel Å
    Kan inte annat än hålla med, allt har gått smidigt och flutit på fint! Tusen tack för de fina orden!
  • 2019-06-26

Carl R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Köpt fritidshus
    Enkelt och trivsamt bemötande

En bra genomgång av objektet när vi träffades Läs mer
    2019-06-27 Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs svarar Carl R
    Tack för ett fint omdöme, Carl. Stort lycka till med fritidshuset!
  • 2019-06-25

Nathalie P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Vi skulle sälja vår lägenhet, när vi köpte den var det Pär Tynell som höll i hela proceduren. Så nu när vi skulle sälja den själva ville vi anlita Pär att göra det åt oss då vi kände sånt stort förtroende för honom efter att vi köpte den genom honom. Han får en att känna sig trygg, lugna ner sig istället för att stressa. Han är väldigt informativ och förklarar allt till punkt och pricka. Genomtrevlig och en otroligt lätt person att ha att göra med. Läs mer
    2019-06-26 Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs svarar Nathalie P
    Tusen tack Nathalie för ett fint omdöme!
  • 2019-05-30

Per Olof L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs
    Jag har köpt en villa.
    Proffesionellt och sakligt bemötande, bra och utförligt dokumenterade fastighetshandlingar. Läs mer
    2019-06-03 Svensk Fastighetsförmedling Bollnäs svarar Per Olof L
    Roligt att höra att du är nöjd med vårt arbete och tack för rekommendationen!

Nygatan 4, 821 42 Bollnäs