Svensk Fastighetsförmedling Eksjö

Södra Storgatan 13, 575 31 Eksjö — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Eksjö!

Vårt mål är att tryggt och säker hjälpa våra kunder genom en av de viktigaste affärerna i livet - bostadsaffären. Vi jobbar alltid för att ge dig bästa möjliga service och har både proffsfotografering och flera marknadsföringskanaler för att presentera alla bostäder på bästa sätt.

Vår mäklarfirma har ett stort kontaktnät, koll på bostadsmarknaden här i Eksjö och självklart anpassar vi oss efter dina behov. Kontakta oss så hjälper vi dig till drömboendet!

Läs vad 56 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Eksjö

• Per L

2020-11-20

Per L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Eksjö
    Trevlig och kunnig.
    Har med sin kunskap hjälpt oss genom husförsäljningen. Läs mer
  • Lina R

2020-10-30

Lina R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Eksjö
    Sålt och köpt genom Erik Wärme. Professionell och kunnig!
    Vi kände oss delaktiga och trygga i hela processen.
    Vi är otroligt nöjda med arbetet Erik gjort under vår viktigaste och största affär. Läs mer
  • 2020-10-27

Pär J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Eksjö
    Jag har köpt en bostadsrätt och hela vägen fram till att köpet blev klart och att papper skulle skrivas på, har bemötandet varit helt i toppen från mäklaren. Proffsig, vänligt bemötande och informativ. Jag hade bara erfarenheter av mäklare från ett annat nordiskt land så jag kan bara säga att mitt intryck av min mäklare här i Eksjö har varit mycket bra. Läs mer
  • Maria A

2020-10-25

Maria A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Eksjö
    Mäklaren härifrån är till 99 procent fullständigt ointresserad av sitt uppdrag. Läs mer
  • 2020-10-05

Thomas L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Eksjö
    Sålde vår villa som vi har bott i under sammanlagt trettio år. Erik, vår mäklare, var ett otroligt gott stöd i denna husförsäljningsprocess som man av naturliga skäl saknar erfarenhet av att genomföra.
    Erik bidrog med sin erfarenhet och sin fina personlighet till att husaffären kunde genomföras på ett för oss tryggt sätt.
    Vi är mer än nöjda - och det tackar vi Erik för! Läs mer
  • 2020-10-04

Elisabeth H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Eksjö
    Sålt ett hus i Nässjö. Är väldigt nöjd med allt. Fantastiska bilder som togs. Återkoppling perfekt. Läs mer
  • 2020-08-10

Nina B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Eksjö
    Vi har köpt vårt radhus efter att ha letat i 1,5år! Vi fastnade för bilder och beskrivning på Hemnet och tog direkt kontakt med mäklaren. Vi fick se huset innan visningen och även träffa säljarna då vi var så övertygade om att detta var vad vi letat efter. Och så blev det! Mäklaren var trevlig och positiv och vi upplever att han lyssnade in både oss och säljarna på ett väldigt bra sätt. Vi skrev samma eftermiddag och vi är så tacksamma för att vi fick köpa vårt radhus! Läs mer
  • 2020-08-09

Roland F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Eksjö
    Försäljning av radhus i Eksjö. Vi blev bemötta på ett mycket seriöst sätt från start till mål. Vi hade som mål en prisbild som vi förväntade oss att mäklaren skulle jobba för. Detta fungerade helt enligt ritningarna genom hela processen som gick förvånansvärt snabbt.
    Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • 2020-06-30

Leif S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Eksjö
    Köpt en villa.
    Mycket nöjd med mäklarens bemötande och hjälp.
    Bra visning, enkel hantering av kontraktsskrivning och tydliga svar på frågor.
    Vi är jättenöjda. Läs mer
  • 2020-06-10

Ewa-lotte S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Eksjö
    Erik Wärme är en fantastisk mäklare. Hans sätt och bemötande är outstanding. Han tar sig tid och finns tillgänglig i frågor när som helst. Jag kan ge de allra bästa rekommendationerna till framtida säljare som är intresserade av en av de bästa mäklarna när man ska sälja sin bostad. Väljer man Erik som mäklare kommer de inte bli besvikna. /Lotta Läs mer
  • 2020-06-02

Andreas E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Eksjö
    Köpt en trea på mellangatan i Nässjö.

Mäklaren Erik Wärme har trevligt bemötande och är noggrann samt tydlig. En viktig sak som jag vill trycka på är att den informationen som jag fick av honom stämde helt så därför ger jag han högsta betyg. Många mäklare säger tyvärr saker som inte stämmer till fullo.

/ Andreas supernöjd ägare av den nya bostaden. Läs mer
  • 2020-03-30

Andreas B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Eksjö
    Väldigt duktig och tillmötesgående mäklare. säker på sin sak och inga konstigheter Läs mer
  • 2020-03-30

Evert Frank M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Eksjö
    Vi har sålt vårt hus på tre veckor och nästan alla förväntningar som mäklaren beskrev innan huset lagts ut på nätet har blivit verklighet. Så vi är jättenöjda. Vi blev bemött på ett jättetrevligt och direkt sätt som vi tyckte var bra. Läs mer
  • 2020-03-11

Sabrina P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Eksjö
    Jag har köpt ett hus. Mäklaren vi hade va väldigt duktig och visste vad han höll på med. jag blev väldigt bra bemött av mäklaren. jag förväntade mig inte så mycket av mäklaren, men han var väldigt duktig och om det var några oklarheter så var det bara att skicka ett sms och så fick man ett bra och snabbt svar. Jag hade en bra upplevelse med min mäklare Läs mer
  • 2020-03-08

Klaudia S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Eksjö
    Stort fastighet på landet blev såld efter första visning, snabbt, smidigt och till förväntade pris, mäklaren på alla bästa sätt insatt, förbered och till mötes gående, en fröjd att sälja fastigheten med en så begåvad mäklare! Läs mer
  • 2020-03-05

Vagabov S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Eksjö
    Nöjd med köpet. Proffsigt mäklare. Fick trevligt och personlig bemötande.
    Kan verkligen rekommendera Svensk fastighetsförmedling och Erik Wärme. Läs mer
  • 2019-12-31

Lars Olof E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Eksjö
    Sålt villa

Blev bemötta på ett Alldeles utmärkt sätt av mäklaren Erik Wärme
    Högsta betyg får han vi är så nöjda

Lyhörd, trevligt bemötande, kunnig, seriös, bra kommunikation, bra bedömning & presentation av fastigheten
    Erik Wärme uppfyllde verkligen våra förväntningar

Vi kan verkligen varmt rekommendera Erik Wärme som mäklare Läs mer
  • 2019-11-26

Margit K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Eksjö
    Var på visning, mäklaren supertrevlig, kunnig, hjälpsam. Kontakten efteråt proffsig, Snabbt köp Läs mer
  • Robert S

2019-11-21

Robert S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Eksjö
    Har köpt bostad i bykvarn Eksjö. Fick väldigt god hjälp med allt från lån till slutköp. Kunde inte begärt mer. Kanon! Läs mer
    2019-11-21 Magnus E svarar Robert S
    Tack snälla för rekommendationen 🌸 Hoppas ni ska trivas i er nya bostad. Vh Edyta

Gunnel L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Eksjö
    Kunnig och med bra lokalkännedom Läs mer

Emma v skrev om Svensk Fastighetsförmedling Eksjö
    Erik Wärme var väldigt hjälpsam under hela försäljningen av mitt barndomshem och var alltid tillgänglig vid behov. Läs mer

Inga-Lill Margareta K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Eksjö
    Proffsig
    Trevlig
    Lagom lågmäld

Genomförde försäljningen på ett utmärkt sätt

Levde helt upp till våra förväntningar Läs mer
  • 2019-10-26

Jörgen M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Eksjö
    Har sålt en villa. Mycket bra bemötande hela vägen. Ett utmärkt jobb av mäklaren. Läs mer
  • Inger K

2019-10-26

Inger K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Eksjö
    Har sålt våran villa till belåtenhet. Blev väl bemött å kände mig trygg med Erik Wärme. Han ska även hjälpa mig vid deklarationen å det känns väldigt tryggt så det blir rätt.
    Ger högsta betyg för bemötande, försäljning som blev bra, känslan av trygghet....
    Kan varmt rekommendera Svensk Fastighetsförmedling med Erik Wärme Läs mer
  • 2019-10-22

Anna N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Eksjö
    Ni har sålt mitt torp i Eksjö. Mäklaren skötte sig bra hela vägen och det bästa var att han såg så positivt på det gamla slitna huset och framhävde skönheten i det gamla. Det tyckte jag mycket om. Jag är mycket nöjd både med bemötande, hjälp och priset jag fick! Läs mer
  • 2019-10-22

Per Olof O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Eksjö
    Vi har har sålt vår bostad

På bästa sätt

Att han skulle sälja huset till utgångspriset, vilket han gjorde

Det var lätt han att prata med honom och han svarade gärna på dem.
    Det var lite snopet att vi inte kunde sälja det för högsta priset då denna budgivare blev orolig för husets väggkonstruktion och backade ur, vilket gjorde att vi förlorade ca 200000 kr Läs mer
  • 2019-09-18

Ann-Marie A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Eksjö
    Mäklaren har sålt vår villa. Gott bemötande, entusiastisk inför uppgiften, väl genomförd försäljning. Läs mer
  • 2019-09-16

Maire P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Eksjö
    Har köpt en villa, blev mycket bra bemött av mäklaren. Mäklaren var påläst och tillmötesgående.

Bra upplevelse. Läs mer
  • 2019-09-14

Rune N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Eksjö
    Jag har köpt lite nya utmaningar som jag gillar att ta tag i .
    Säljare och köpare i denna affär har helt olika uppfattning hur fastigheter ska skötas mm.
    Så det var nog en extra utmaning för mäklaren att ta tag i , men det blev ju affär till slut. Läs mer
  • 2019-09-13

Malin B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Eksjö
    Vi har sålt en villa.
    Mäklaren var personlig men ej påträngande. Han respekterade inte bara oss utan även huset som vi sålde.
    Vi förväntade oss att han skulle sälja det för minst utgångspris vilket han gjorde och lite därtill.
    Mäklaren var lätt att nå, informativ till oss säljare och det blev en snabb affär. Läs mer
  • 2019-09-11

Annika A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Eksjö
    Trevligt bemötande av såväl mäklare som övrig personal på fastighetsbyrån.
    Proffsigt upplägg med fotografering och styling av huset. Det gick snabbt att få ut annonsen på hemnet.
    Det som inte känts så förtroendeingivande är kommunikationen mellan mäklare och mäklarassistenter. Vid tre tillfällen (uppringd av mäklarassistent) har jag förklarat att vi inte skulle närvara vid kontraktsskrivningen, talat om var nycklarna finns mm.
    Trots detta hade (enligt köparen)inte informationen nått köparen på tillträdesdagen.
    I övrigt har jag inget att anmärka på. Läs mer
  • 2019-07-11

Anni S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Eksjö
    Alt var mycket bra fult godkänt på alla punkter. Läs mer
  • Tobias D

2019-07-04

Tobias D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Eksjö
    Innan mäklaren Eric kom in i bilden är omdömet Dåligt. Huset övervärderades från början. Jag fick hålla i flera visningar själv. Väldigt dålig återkoppling från mäklaren efter visningar. Jag fick själv fråga om läget. Läs mer
  • 2018-12-29

Anna-Lisa Christina K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Eksjö
    Proffsigt , kunnig och mycket smidig mäklare . Läs mer
  • 2018-12-15

Linda S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Eksjö
    Trevligt mottagande och bemötande vid visning och efterkontakt vid budgivning av bostadsrätt.
    Spekulanten får gå och titta i lugn och ro samtidigt som mäklare tar kontakt, frågar och ger information.

Snabb återkoppling, uppdateringar och kontakt med budgivare/köpare och säljare. Läs mer
    2018-12-15 Edyta H svarar Linda S
    Tack snälla för rekommendationen ? Hoppas ni ska trivas i ert nya boende vänlig hälsning Edyta Hammar
  • Andreas B

2018-12-13

Andreas B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Eksjö
    Toppen på alla sätt. Proffsigt, supertrevligt bemötande ja superlativen är många men vad ska man säga när det säljs på bara 4 dagar det kunde inte blivit bättre. Läs mer
    2018-12-13 Edyta H svarar Andreas B
    Tack snälla vad rara ni är? Tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er. Önskar er en underbar jul och ett gott nytt år mvh Edyta
  • Erik J

2018-12-11

Erik J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Eksjö
    Enkelt och trevligt bemötande. Man känner sig välkommen och bekväm. Snabb och effektiv hantering. Ger ett proffsigt intryck. Läs mer
    2018-12-11 Edyta H svarar Erik J
    Tack snälla för fina ord☺️?med vänlig hälsning Edyta
  • 2018-11-22

Fjodor I skrev om Svensk Fastighetsförmedling Eksjö
    Både Edyta och Antonia är fantastiskt duktiga, trevliga och kunniga!

Rekommenderas varmt! :) Läs mer

2018-11-10 Edyta H svarar Bosse H
    Tack snälla för förtroendet ?☺️ Vänliga hälsningar Edyta
  • 2018-09-06

Lennart S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Eksjö
    Allt var toppenbra, det går inte att göra bättre. Läs mer
    2018-09-07 Edyta H svarar Lennart S
    Tack, va roligt att du är nöjd:) Önskar er lycka till med bostaden:) Trevlig helg /Edyta
  • 2018-08-19

Johan P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Eksjö
    Otroligt bra vägledning och information genom hela processen av försäljningen av huset. Bra mäklarassistent och fotograf som Edyta omger sig med borgar för en problemfri affär. Rekommenderas starkt Läs mer
  • Domenica M

2018-08-18

Domenica M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Eksjö
    Jag har precis skrivit på kontrakt på ett hus som jag ska köpa och jag skulle inte ha kunnat gjort det utan Edytas hjälp. Hon var väldigt proffsig och effektiv , svarade på alla frågor som jag hade . Jag skulle rekommendera Edyta till alla som är intresserade av att köpa hus på ett smärtfritt och effektivt och trevligt sätt. Läs mer
  • Peringe K

2018-07-23

Peringe K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Eksjö
    Vi anlitade Svensk Fastighetsförmedling och Edyta Hammar för försäljning av vår sjönära fastighet. Vi gjorde det på grund av hennes goda referenser i bygden.
    Vi blev bemötta på ett trevligt och proffsigt sätt.
    Allt gick snabbt och vi hölls informerade på bra sätt.
    Vi är mycket nöjda med hela upplägget. Läs mer
    2018-07-23 Edyta H svarar Peringe K
    Tusen tack för förtroendet. Trevlig sommar ?/ Edyta Hammar
  • Stefan F

2018-07-16

Stefan F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Eksjö
    Helt nöjd med ett proffesionellt handläggande och mycket trevligt bemötande
    Stefan Fridholm Läs mer
    2018-07-16 Edyta H svarar Stefan F
    Tusen tack för dom fina orden :) Hoppas ni ska trivas i er nya bostad. Vh Edyta Hammar
  • 2018-07-11

David Ivar P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Eksjö
    Mycket bra bemötande och service av både mäklare och mäklarassistent. Läs mer
    2018-07-11 Edyta H svarar David Ivar P
    Tusen tack. Önskar er en underbar sommar Vh Edyta Hammar
  • 2018-06-24

Morten L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Eksjö
    Köpt en sjönära fastighet. Edytas uppförande har varit mycket proffsigt dock med några förvånande perioder av tystnad.

Har inga speciella förväntningar på människor rent generellt. Tycker att hon ger ett proffsigt och mycket noggrant intryck.

Vi är inte helt färdiga än men är nöjd med upplevelsen så här långt. Läs mer
  • Anders S

2018-05-30

Anders S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Eksjö
    Med stor drivkraft och engagemang sköttes försäljningen och alla kontakter. Ett trevlig och proffesionellt bemötande genom hela processen! Läs mer
    2018-05-30 Edyta H svarar Anders S
    Tusen tack för de fina orden. vänliga hälsningar /Edyta hammar
  • Filip L

2018-05-20

Filip L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Eksjö
    Mycket nöjd! Väldigt trevliga. Ambitiös och effektiv mäklare - min lägenhetsförsäljning gick förvånansvärt smidigt och bra. Läs mer
    2018-05-20 Edyta H svarar Filip L
    Tusen tack för förtroendet. /vänlig hälsning Edyta Hammar
  • 2018-05-16

Max Karl Johan J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Eksjö
    köpte ett hus. bemötandet var helt otroligt! kunde inte blivit bättre. sammanfattningen är en helt underbar uplevelse! Läs mer
    2018-05-16 Edyta H svarar Max Karl Johan J
    Tusen tack för dina fina ord. Jag hoppas att du ska trivas i ditt nya hem. Trevlig sommar /Edyta Hammar
  • Britt-Marie K

2018-01-26

Britt-Marie K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Eksjö
    Mycket bra bemötande av både mäklare och mäklarassistenter. Lugna och vänliga. Kan rekommendera dem å det varmaste. Läs mer
    2018-01-26 Edyta H svarar Britt-Marie K
    Tusen tack för de fina orden. Önskar dig allt gott. Hoppas du ska trivas i din nya bostad. / Edyta Hammar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte