Svensk Fastighetsförmedling Eksjö

Svensk Fastighetsförmedling Eksjö

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Eksjö!

Vårt mål är att tryggt och säker hjälpa våra kunder genom en av de viktigaste affärerna i livet - bostadsaffären. Vi jobbar alltid för att ge dig bästa möjliga service och har både proffsfotografering och flera marknadsföringskanaler för att presentera alla bostäder på bästa sätt.

Vår mäklarfirma har ett stort kontaktnät, koll på bostadsmarknaden här i Eksjö och självklart anpassar vi oss efter dina behov. Kontakta oss så hjälper vi dig till drömboendet!

Läs vad 69 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Eksjö 2

• sålde sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Eksjö
    2021-06-10
    Vi har sålt vår bostad via Svensk fast. i Eksjö och Erik Wärme var vår mäklare, som visat bästa tänkbara bemötande, tillgänglighet och kompetens genom hela försäljningsprocessen. Vi kan med "Wärme" rekommendera Erik och er byrå med stor tacksamhet.
    Vi har även sett ett mycket fint samarbete mellan Erik och er fotograf och stylist, som båda visat imponerande öga och känsla för det estetiska.
    2021-06-01
    Fastighetsförsäljning.
    Trevligt bemötande. Våra förväntningar uppfylldes till fullo.
    Vill på det varmaste lämna mina rekommendationer.
    • Hult
    2021-05-22
    Höga förhoppningar som blev lite så där beiget
    • Fredriksdal
    2021-05-11
    Husförsäljningen hanterades på ett utmärkt sätt från början till slutet. Trevlig kommunikation och våra förväntningar infriades eller överträffades in i minsta detalj.
    • Ingatorp
    2021-05-06
    Jag har köpt ett hus via svensk fastighetsförmedling. Proffsigt bemötande och tydlighet när vi skrev papper. Presenten efter allt var klart var inte fel det heller!! Super nöjd!
  • Emma E
    • Kvarnarp
    2021-04-02
    Köpt en villa. Mycket bra bemötande. Lugn, jordnära, tydlig och ingav en trygghet
    2021-03-22
    sålt en enplans villa.
    Bra bemötande
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Eksjö
    2021-03-08
    Mycket bra mäklare! Erik Wärme. Kan rekommendera. Jordnära med bra sinne för folk.
    2021-02-02
    Omhändertagen. Det är de som är proffs lyssnar man på råden blir det bra. Även de lyssnar. Bra underlag förslag på ombyggnad mm. Ärvd fastighet.
    • Vetlanda
    2021-01-18
    Vi sålde en villa. Vår mäklare var helt perfekt.
    Han lyssnade på vad ville när det gällde visning.
    Han presenterade huset väldigt fint i annonsen och har återkopplat hela tiden under försäljningen.
    Kan verkligen rekommendera Erik Värme som mäklare.
    2021-01-02
    Var första gången jag var i kontakt med en mäklare,så hade e inte stenkoll på vad vi skulle förvänta oss,men vår mäklare gjorde vår husaffär så smidigt som det bara gick. Var behjälplig å svarade på våra frågor typ dygnet runt 😊
    2020-12-31
    Mäklaren var professionell, tillgänglig, kunnig, engagerad och väldigt trevlig. Sålde min villa snabbt och till ett bra pris. Jag kan rekommendera honom varmt till alla som ska köpa eller sälja hus.
    2020-12-28
    Sålt villa typkod 220, renoveringsobjekt.
    Mycket väl bemött, personlig och högst förtroende ingivande.
    Med beröm godkänt för ett svår ett svårsålt objekt.
  • Per L
    • Hjältevad
    2020-11-20
    Trevlig och kunnig.
    Har med sin kunskap hjälpt oss genom husförsäljningen.
  • Lina R
    2020-10-30
    Sålt och köpt genom Erik Wärme. Professionell och kunnig!
    Vi kände oss delaktiga och trygga i hela processen.
    Vi är otroligt nöjda med arbetet Erik gjort under vår viktigaste och största affär.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Eksjö
    2020-10-27
    Jag har köpt en bostadsrätt och hela vägen fram till att köpet blev klart och att papper skulle skrivas på, har bemötandet varit helt i toppen från mäklaren. Proffsig, vänligt bemötande och informativ. Jag hade bara erfarenheter av mäklare från ett annat nordiskt land så jag kan bara säga att mitt intryck av min mäklare här i Eksjö har varit mycket bra.
  • Maria A
    2020-10-25
    Mäklaren härifrån är till 99 procent fullständigt ointresserad av sitt uppdrag.
    2020-10-05
    Sålde vår villa som vi har bott i under sammanlagt trettio år. Erik, vår mäklare, var ett otroligt gott stöd i denna husförsäljningsprocess som man av naturliga skäl saknar erfarenhet av att genomföra.
    Erik bidrog med sin erfarenhet och sin fina personlighet till att husaffären kunde genomföras på ett för oss tryggt sätt.
    Vi är mer än nöjda - och det tackar vi Erik för!
    • Nässjö
    2020-10-04
    Sålt ett hus i Nässjö. Är väldigt nöjd med allt. Fantastiska bilder som togs. Återkoppling perfekt.
    2020-08-10
    Vi har köpt vårt radhus efter att ha letat i 1,5år! Vi fastnade för bilder och beskrivning på Hemnet och tog direkt kontakt med mäklaren. Vi fick se huset innan visningen och även träffa säljarna då vi var så övertygade om att detta var vad vi letat efter. Och så blev det! Mäklaren var trevlig och positiv och vi upplever att han lyssnade in både oss och säljarna på ett väldigt bra sätt. Vi skrev samma eftermiddag och vi är så tacksamma för att vi fick köpa vårt radhus!
    2020-08-09
    Försäljning av radhus i Eksjö. Vi blev bemötta på ett mycket seriöst sätt från start till mål. Vi hade som mål en prisbild som vi förväntade oss att mäklaren skulle jobba för. Detta fungerade helt enligt ritningarna genom hela processen som gick förvånansvärt snabbt.
    Vi är mycket nöjda.
    2020-06-30
    Köpt en villa.
    Mycket nöjd med mäklarens bemötande och hjälp.
    Bra visning, enkel hantering av kontraktsskrivning och tydliga svar på frågor.
    Vi är jättenöjda.
    • Vetlanda
    2020-06-10
    Erik Wärme är en fantastisk mäklare. Hans sätt och bemötande är outstanding. Han tar sig tid och finns tillgänglig i frågor när som helst. Jag kan ge de allra bästa rekommendationerna till framtida säljare som är intresserade av en av de bästa mäklarna när man ska sälja sin bostad. Väljer man Erik som mäklare kommer de inte bli besvikna. /Lotta
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Eksjö
    • Nässjö
    2020-06-02
    Köpt en trea på mellangatan i Nässjö.

Mäklaren Erik Wärme har trevligt bemötande och är noggrann samt tydlig. En viktig sak som jag vill trycka på är att den informationen som jag fick av honom stämde helt så därför ger jag han högsta betyg. Många mäklare säger tyvärr saker som inte stämmer till fullo.

/ Andreas supernöjd ägare av den nya bostaden.
    • Nye
    2020-03-30
    Väldigt duktig och tillmötesgående mäklare. säker på sin sak och inga konstigheter
    • Nye
    2020-03-30
    Vi har sålt vårt hus på tre veckor och nästan alla förväntningar som mäklaren beskrev innan huset lagts ut på nätet har blivit verklighet. Så vi är jättenöjda. Vi blev bemött på ett jättetrevligt och direkt sätt som vi tyckte var bra.
    • Hjältevad
    2020-03-11
    Jag har köpt ett hus. Mäklaren vi hade va väldigt duktig och visste vad han höll på med. jag blev väldigt bra bemött av mäklaren. jag förväntade mig inte så mycket av mäklaren, men han var väldigt duktig och om det var några oklarheter så var det bara att skicka ett sms och så fick man ett bra och snabbt svar. Jag hade en bra upplevelse med min mäklare
    2020-03-08
    Stort fastighet på landet blev såld efter första visning, snabbt, smidigt och till förväntade pris, mäklaren på alla bästa sätt insatt, förbered och till mötes gående, en fröjd att sälja fastigheten med en så begåvad mäklare!
    2020-03-05
    Nöjd med köpet. Proffsigt mäklare. Fick trevligt och personlig bemötande.
    Kan verkligen rekommendera Svensk fastighetsförmedling och Erik Wärme.
    2019-12-31
    Sålt villa

Blev bemötta på ett Alldeles utmärkt sätt av mäklaren Erik Wärme
    Högsta betyg får han vi är så nöjda

Lyhörd, trevligt bemötande, kunnig, seriös, bra kommunikation, bra bedömning & presentation av fastigheten
    Erik Wärme uppfyllde verkligen våra förväntningar

Vi kan verkligen varmt rekommendera Erik Wärme som mäklare
    • Ingatorp
    2019-11-26
    Var på visning, mäklaren supertrevlig, kunnig, hjälpsam. Kontakten efteråt proffsig, Snabbt köp
  • Robert S
    2019-11-21
    Har köpt bostad i bykvarn Eksjö. Fick väldigt god hjälp med allt från lån till slutköp. Kunde inte begärt mer. Kanon!
    Tack snälla för rekommendationen 🌸 Hoppas ni ska trivas i er nya bostad. Vh Edyta Svensk Fastighetsförmedling Eksjö
    2019-10-27
    Kunnig och med bra lokalkännedom
    2019-10-27
    Erik Wärme var väldigt hjälpsam under hela försäljningen av mitt barndomshem och var alltid tillgänglig vid behov.
    Proffsig
    Trevlig
    Lagom lågmäld

Genomförde försäljningen på ett utmärkt sätt

Levde helt upp till våra förväntningar
    • Bodafors
    2019-10-26
    Har sålt en villa. Mycket bra bemötande hela vägen. Ett utmärkt jobb av mäklaren.
  • Inger K
    • Bodafors
    2019-10-26
    Har sålt våran villa till belåtenhet. Blev väl bemött å kände mig trygg med Erik Wärme. Han ska även hjälpa mig vid deklarationen å det känns väldigt tryggt så det blir rätt.
    Ger högsta betyg för bemötande, försäljning som blev bra, känslan av trygghet....
    Kan varmt rekommendera Svensk Fastighetsförmedling med Erik Wärme
    2019-10-22
    Ni har sålt mitt torp i Eksjö. Mäklaren skötte sig bra hela vägen och det bästa var att han såg så positivt på det gamla slitna huset och framhävde skönheten i det gamla. Det tyckte jag mycket om. Jag är mycket nöjd både med bemötande, hjälp och priset jag fick!
    2019-10-22
    Vi har har sålt vår bostad

På bästa sätt

Att han skulle sälja huset till utgångspriset, vilket han gjorde

Det var lätt han att prata med honom och han svarade gärna på dem.
    Det var lite snopet att vi inte kunde sälja det för högsta priset då denna budgivare blev orolig för husets väggkonstruktion och backade ur, vilket gjorde att vi förlorade ca 200000 kr
    • 138.0 m²
    2019-09-18
    Mäklaren har sålt vår villa. Gott bemötande, entusiastisk inför uppgiften, väl genomförd försäljning.
    • Ekenässjön
    2019-09-16
    Har köpt en villa, blev mycket bra bemött av mäklaren. Mäklaren var påläst och tillmötesgående.

Bra upplevelse.
    2019-09-14
    Jag har köpt lite nya utmaningar som jag gillar att ta tag i .
    Säljare och köpare i denna affär har helt olika uppfattning hur fastigheter ska skötas mm.
    Så det var nog en extra utmaning för mäklaren att ta tag i , men det blev ju affär till slut.
    2019-09-13
    Vi har sålt en villa.
    Mäklaren var personlig men ej påträngande. Han respekterade inte bara oss utan även huset som vi sålde.
    Vi förväntade oss att han skulle sälja det för minst utgångspris vilket han gjorde och lite därtill.
    Mäklaren var lätt att nå, informativ till oss säljare och det blev en snabb affär.
    2019-09-11
    Trevligt bemötande av såväl mäklare som övrig personal på fastighetsbyrån.
    Proffsigt upplägg med fotografering och styling av huset. Det gick snabbt att få ut annonsen på hemnet.
    Det som inte känts så förtroendeingivande är kommunikationen mellan mäklare och mäklarassistenter. Vid tre tillfällen (uppringd av mäklarassistent) har jag förklarat att vi inte skulle närvara vid kontraktsskrivningen, talat om var nycklarna finns mm.
    Trots detta hade (enligt köparen)inte informationen nått köparen på tillträdesdagen.
    I övrigt har jag inget att anmärka på.
    2019-07-11
    Alt var mycket bra fult godkänt på alla punkter.
  • Tobias D
    2019-07-04
    Innan mäklaren Eric kom in i bilden är omdömet Dåligt. Huset övervärderades från början. Jag fick hålla i flera visningar själv. Väldigt dålig återkoppling från mäklaren efter visningar. Jag fick själv fråga om läget.
    2018-12-29
    Proffsigt , kunnig och mycket smidig mäklare .
    2018-12-15
    Trevligt mottagande och bemötande vid visning och efterkontakt vid budgivning av bostadsrätt.
    Spekulanten får gå och titta i lugn och ro samtidigt som mäklare tar kontakt, frågar och ger information.

Snabb återkoppling, uppdateringar och kontakt med budgivare/köpare och säljare.
    Tack snälla för rekommendationen ? Hoppas ni ska trivas i ert nya boende vänlig hälsning Edyta Hammar Svensk Fastighetsförmedling Eksjö
  • Andreas B
    2018-12-13
    Toppen på alla sätt. Proffsigt, supertrevligt bemötande ja superlativen är många men vad ska man säga när det säljs på bara 4 dagar det kunde inte blivit bättre.
    Tack snälla vad rara ni är? Tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er. Önskar er en underbar jul och ett gott nytt år mvh Edyta Svensk Fastighetsförmedling Eksjö
  • Erik J
    2018-12-11
    Enkelt och trevligt bemötande. Man känner sig välkommen och bekväm. Snabb och effektiv hantering. Ger ett proffsigt intryck.
    Tack snälla för fina ord☺️?med vänlig hälsning Edyta Svensk Fastighetsförmedling Eksjö