Svensk Fastighetsförmedling Eksjö

Snittbetyg
4.7
Ring 0381-61 10 00 Dela

Om företaget

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Eksjö! Vårt mål är att tryggt och säker hjälpa våra kunder genom en av de viktigaste affärerna i livet - bostadsaffären. Vi jobbar alltid för att ge dig bästa möjliga service och har både proffsfotografering och flera marknadsföringskanaler för att presentera alla bostäder på bästa...

136 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Eksjö

Sedan starten hos Reco 2016

Visar 136 omdömen med 4.7 i snittbetyg
Sven A
Sävsjö

Seriös och metodisk. Att vi inte fick det pris vi önskade beror på marknaden och inte mäklaren.

Lars A
Sävsjö

Mycket trevliga och proffsiga!

Jan Bertil Verner I
Hjältevad

Mycket positiv upplevelse att sälja hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling i Eksjö. Både mäklaren och övrig personal på Svensk Fastighetsförmedling i Eksjö levde med råge upp till våra förväntningar, vi kommer definitivt att rekommendera andra som ska sälja sin bostad att anlita Svensk Fastighetsförmedling i Eksjö.

Therese L
Vetlanda

Bra bemötande och svar på frågor under processen

Käth  Margareta P
Eksjö

Superproffsigt, genom hela processen. Rekommenderas!

Christofer O
Eksjö

Rappt, trevligt o proffsigt bemötande!

Birgit A
Eksjö

Erik Wärme är en mycket kunnig och engagerad mäklare. Trevligt, inkännande bemötande. Bra och tydlig kommunikation från start till mål vid försäljningen av min bostad. Proffsigt och seriöst!

Pär J
Eksjö

Ett professionellt och kunnigt intryck av min mäklare. Mäklare och mäklarassisten levde upp till mina förväntningar och genom deras nytänk i bland annat styling och i att ta bilder, fick man känslan av att vi har gjort vårt bästa för en försäljning. Ett gott samarbete rakt igenom. Kan starkt rekommendera Svensk Fastighetsförmedling i Eksjö och mäklare Erik Wärme samt mäklarassistent Alva Lindgren!

Bo S
Eksjö

Lätt att ha att göra med. Trevligt och kunnigt bemötande.

Olle O
Mariannelund

Sååå suveränt att få hjälp av en mäklare med lokal kunskap och förankring vid försäljning av vårt torp!!!

Taina H
Hjältevad

Mäklaren var mycket kunnig och inkännande.

Isaac A
Eksjö

Jätteduktiga både Erik & Alva!

Jörgen R
Bruzaholm

Jag upplever båda mäklarna som var inkopplade som väldigt trevliga och hjälpsamma.

Hans Erik A
Mariannelund

mycke kunnig och lätt att förstå

Susanne B
Mariannelund

Även om jag inte kunde ha direkt kontakt med Personalen från Svensk Fastighetsförmedling Eksjö (det fick min man stå för), så kan jag säga att hela processen av att hitta ett hus har fungerat utmärkt. Jag blev väldigt vänligt bemött vid telefonsamtalen och nu är det spännande med sista steget i husköpet, som förhoppningsvis blir av ganska snart!

Martin K
Köpte sin stuga med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Eksjö
Nässjö

Trevligt bemötande, lätt att få kontakt med mäklaren vid behov. Vi är mycket nöjda.

Kerstin P

Snappt,proffesionellt,god service!

Joris Adriaan Didymus T
Mariannelund

Erik is a very kind and open/transparent broker who looked for the possibilities for the buyer to view and eventually buy the house. Professional experience overall

Jan Ö

Positivt bemötande. Överträffade mina förväntningar. Proffsig och positiv

Kristian Georgiev K

Utmärkt bemötande.

Inger Yvonne H
Eksjö

Bra bemötande. Motsvarade alla förväntningar.

Stefan A
Hult

Välkomnande. Försöker lösa det till det bästa. Välklädda vilket ger ett bra intryck, Mycket problemlösande. Proffs.

Emelie C
Sålde sin stuga med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Eksjö
Nässjö

Ett proffesionellt bemötande & hela samarbetet & affären överträffade våra förväntningar. Vi är mycket nöjda med Erik som mäklare & Svensk Fastighetsförmedling är otroligt duktiga på att fota & filma med drönare. Så annonsen blir riktigt fin & proffsig.

Per L
Eksjö

Trevlig o kunnig mäklare som ingav förtroende. Lätt att få kontakt med och försäljningen gick snabbt. Rekommenderas.

Donny L
Hjältevad

Trevligt och proffsigt bemötande.

Göran S
Landsbro

Proffsigt Skött bara kontraktsskrivningen som sköttes snabbt och elegant

Gustaf K
Eksjö

Seriös mäklare med stor erfarenhet. Håller utmärkt kontakt med kund vid både försäljning och köp av bostad Rekommenderas verkligen.

Pia Gehl B
Flisby

Mäklaren var professionel och vänlig. Forsäljningen gick snabbt. Vi är mycket nöjd med försäljningen av Bygget 1.

Christian S
Vetlanda

Trevligt, ärligt och rättframt bemötande. Jag kände mig sedd och lyssnad på. Allt man kan önska i denna situation.

Leif J
Mariannelund

Mycket proffesionellt och trevligt bemötande! Smidig och lyhörd dialog kring försäljning... Vi är mycket nöjda och rekommenderar Erik W. Och hans gäng. Tack än en gång! Leif J.

René N
Hjältevad

Proffsigt och ärligt bemötande av Erik Wärme. Problemlösare. Kan bara rekommenderas. Jag är jättenöjd.

Linus H
Köpte sin bostad med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Eksjö
Bruzaholm

Väl bemötta av Erik Wärme, kom i tid, visade oss runt och lät oss gå runt själva och titta efter visningen. Hjälpte oss jättebra vid budgivningen. Efter kontrakt undertecknats ordnade han så att vi fick köra och titta på fastigheten igen tillsammans med säljaren innan tillträdet. Vi rekommenderar honom varmast. Vänligen Familjen Håkansson.

Marie-Louise N
Sålde sin stuga med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Eksjö
Eksjö

Trevligt bemötande och lyhörd. Bra guidning genom hela processen. Snabba svar och tillgänglig vid funderingar. Jag är nöjd med resultatet.

Erik L
Eksjö

Proffsig, uppfyllde alla mina förväntningar och lite till. Snabb och effektiv.

Ing-Marie S
Eksjö

Allt gick både lätt och smidigt Själva försäljningen gick fort och resultatet blev över förväntan. Är väldigt nöjd med hela förloppet.

Martin F
Aneby

Vi tyckte mäklaren var trevlig och skötte sitt jobb bra och han svarade på dom frågor vi hade.

Jesper W
Hult

Jag blev trevligt bemött. Vi hade inga direkta förväntningar Då detta var vårt första bostadköp

Kent T
Eksjö

Enkelt och smidigt. Toppen säljare och försäljare.

Tapio S
Eksjö

Kompetent hanterande av försäljningsprocessen.

Per H
Eksjö

Bra bemötande, svarade alltid snabbt i telefon, hanterade budgivning och kontraktsskrivning utmärkt!

Gustaf K
Ingatorp

Trevligt bemötande med stort kunnande och intresse för husförsäljning.

Bo S
Eksjö

Trevligt bemötande och kunnig i de frågor som gäller fastigheten.

Håkan Nils-gunnar J
Hjältevad

Mycket trevlig och flexibel mäklare som regerar snabbt och kreativt.

Gunnar B
Hjältevad

Kan inte annat än rekommendera Erik Wärme på Svensk Fastighetsförmedlingen Eksjö. Mycket kunnig, tydlig, proffsig, hjälpsam och engagerad. Fick till en snabb försäljning. //Gunnar & Jane

Daniel H
Eksjö

Nästan allt har varit jättebra med mäklaren men vi försökte att kommunicera lite med hen och hade lite svårt att få svar. Kanske lite för upptagen? Men vi kan rekommenderas ändå!

Margareta L
Eksjö

Mäklaren var mycket tillmötesgående. Han hade mycket högre förväntningar på försäljningspriset än vad jag hade. Behöver jag säga att mäklaren hade rätt? Försäljningen gick snabbt med visning en söndag och kontraktskrivning redan på fredagen efter. Han var lätt att få tag på och svarade kunnigt på alla frågor och genom hela processen var han lugn och saklig och ingav förtroende. Rekommenderar honom till andra husförsäljare.

Malin A
Eksjö

Jättetrevlig, påläst och ödmjuk mäklare som fanns lättillgänglig för råd och frågor både via telefon och Mail.

Julia E
Eksjö

Trevlig mäklare! Lättillgänglig och tillmötesgående.

Susanne F
Eksjö

Väldigt trevlig och kunnig mäklare som verkligen kan sin sak! Rekommenderas absolut när man ska sälja sin bostad!

August A
Eksjö

Mycket bra att jag blev kontakt av mäklaren då det dök upp en lägenhet som var intressant för mig. Smidig kontraktsskrivning och bra hjälp med allt runtomkring. Hade önskat att det var mer uppstyrt kring min budgivning då säljaren inte hade angett ett tänkt pris vilket jag tror påverkade slutpriset markant. Överlag dock en bra upplevelse, och jag kommer säkert vända mig åter till er i framtiden.

Filtrera omdömen