Alla kategorier Mäklare Jönköping Eksjö Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Eksjö

Svensk Fastighetsförmedling Eksjö

Södra Storgatan 13, 575 31 Eksjö — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Eksjö!

Vårt mål är att tryggt och säker hjälpa våra kunder genom en av de viktigaste affärerna i livet - bostadsaffären. Vi jobbar alltid för att ge dig bästa möjliga service och har både proffsfotografering och flera marknadsföringskanaler för att presentera alla bostäder på bästa sätt.

Vår mäklarfirma har ett stort kontaktnät, koll på bostadsmarknaden här i Eksjö och självklart anpassar vi oss efter dina behov. Kontakta oss så hjälper vi dig till drömboendet!

Läs vad 17 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Eksjö

• Lennart S
    Lennart S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Eksjö
    Allt var toppenbra, det går inte att göra bättre. Läs mer
    2018-09-07 Edyta H svarar Lennart S
    Tack, va roligt att du är nöjd:) Önskar er lycka till med bostaden:) Trevlig helg /Edyta
  • Johan P
    Johan P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Eksjö
    Otroligt bra vägledning och information genom hela processen av försäljningen av huset. Bra mäklarassistent och fotograf som Edyta omger sig med borgar för en problemfri affär. Rekommenderas starkt Läs mer
  • Domenica M
    Domenica M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Eksjö
    Jag har precis skrivit på kontrakt på ett hus som jag ska köpa och jag skulle inte ha kunnat gjort det utan Edytas hjälp. Hon var väldigt proffsig och effektiv , svarade på alla frågor som jag hade . Jag skulle rekommendera Edyta till alla som är intresserade av att köpa hus på ett smärtfritt och effektivt och trevligt sätt. Läs mer
  • Peringe K
    Peringe K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Eksjö
    Vi anlitade Svensk Fastighetsförmedling och Edyta Hammar för försäljning av vår sjönära fastighet. Vi gjorde det på grund av hennes goda referenser i bygden.
    Vi blev bemötta på ett trevligt och proffsigt sätt.
    Allt gick snabbt och vi hölls informerade på bra sätt.
    Vi är mycket nöjda med hela upplägget. Läs mer
    2018-07-23 Edyta H svarar Peringe K
    Tusen tack för förtroendet. Trevlig sommar 🌸/ Edyta Hammar
  • Stefan F
    Stefan F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Eksjö
    Helt nöjd med ett proffesionellt handläggande och mycket trevligt bemötande
    Stefan Fridholm Läs mer
    2018-07-16 Edyta H svarar Stefan F
    Tusen tack för dom fina orden :) Hoppas ni ska trivas i er nya bostad. Vh Edyta Hammar
  • David Ivar P
    David Ivar P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Eksjö
    Mycket bra bemötande och service av både mäklare och mäklarassistent. Läs mer
    2018-07-11 Edyta H svarar David Ivar P
    Tusen tack. Önskar er en underbar sommar Vh Edyta Hammar
  • Morten L
    Morten L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Eksjö
    Köpt en sjönära fastighet. Edytas uppförande har varit mycket proffsigt dock med några förvånande perioder av tystnad.

Har inga speciella förväntningar på människor rent generellt. Tycker att hon ger ett proffsigt och mycket noggrant intryck.

Vi är inte helt färdiga än men är nöjd med upplevelsen så här långt. Läs mer
  • Anders S
    Anders S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Eksjö
    Med stor drivkraft och engagemang sköttes försäljningen och alla kontakter. Ett trevlig och proffesionellt bemötande genom hela processen! Läs mer
    2018-05-30 Edyta H svarar Anders S
    Tusen tack för de fina orden. vänliga hälsningar /Edyta hammar
  • Filip L
    Filip L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Eksjö
    Mycket nöjd! Väldigt trevliga. Ambitiös och effektiv mäklare - min lägenhetsförsäljning gick förvånansvärt smidigt och bra. Läs mer
    2018-05-20 Edyta H svarar Filip L
    Tusen tack för förtroendet. /vänlig hälsning Edyta Hammar
  • Max Karl Johan J
    Max Karl Johan J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Eksjö
    köpte ett hus. bemötandet var helt otroligt! kunde inte blivit bättre. sammanfattningen är en helt underbar uplevelse! Läs mer
    2018-05-16 Edyta H svarar Max Karl Johan J
    Tusen tack för dina fina ord. Jag hoppas att du ska trivas i ditt nya hem. Trevlig sommar /Edyta Hammar
  • Britt-Marie K
    Britt-Marie K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Eksjö
    Mycket bra bemötande av både mäklare och mäklarassistenter. Lugna och vänliga. Kan rekommendera dem å det varmaste. Läs mer
    2018-01-26 Edyta H svarar Britt-Marie K
    Tusen tack för de fina orden. Önskar dig allt gott. Hoppas du ska trivas i din nya bostad. / Edyta Hammar
  • Inger E
    Inger E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Eksjö
    Har fått det allra bästa bemötande! Nöjd med allt! Läs mer
    2018-01-31 Edyta H svarar Inger E
    Tusen tack för dom fina orden och tack för förtroendet. Önskar dig en fin vår. mvh/Edyta Hammar
  • Britta Linnéa K
    Britta Linnéa K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Eksjö
    Snabb och ett korrekt bemötande vilket gjorde att det blev ett snabbt avslut på försäljningen. Läs mer
  • Friedhelm H
    Friedhelm H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Eksjö
    Es war toll, mit Edyta und ihrem Team zusammen zu arbeiten. Sehr kompetent, schnell und zuverlässig! Jederzeit wieder!

Det var kul att jobba med Edyta och hennes lag. Mycket kompetent, snabb och pålitlig! När som helst igen Läs mer
    2017-12-10 Edyta H svarar Friedhelm H
    Thank you so Much for your recomendation. I wish you and your family a lovely christmas and happy new year.
    Edyta H gillar detta
  • Sven L
    Sven L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Eksjö
    Samarbetet är mycket bra. Jag fick ett svar väldigt snabbt och även en besikningstid. Jag skulle jobba med kontoret igen och igen. Läs mer
  • Nacef R
    Nacef R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Eksjö
    Jag är mycket nöjd med det bemötande som jag har fått. Det blir nog flera affärer i framtiden
    Nöjd som kund
    Rached Läs mer
    2017-11-13 Edyta H svarar Nacef R
    Tusen tack för förtroendet/ Vh Edyta
  • Agneta S
    Agneta S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Eksjö
    Vi är helt nöjda med affären. Edyta var kunnig och hjälpsam, svarade på alla frågor Läs mer
    2017-11-13 Edyta H svarar Agneta S
    Tusen tack för förtroendet☺️ Vh edyta

Södra Storgatan 13, 575 31 Eksjö