Svensk Fastighetsförmedling Falköping

Svensk Fastighetsförmedling Falköping

• BadgeFourYears
Call 0515-155 00 Share

About company

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Falköping! Letar du lägenhet eller villa i Falköping och Västergötland? I så fall ska du ta kontakt med oss på Svensk fastighetsförmedling. Förutom att vi har lång erfarenhet i mäklarbranschen kan vi Falköping som stad till punkt och pricka. Vi vet var du ska bo för att ha bästa...

126 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Falköping

Sanmei L
Bought an apartment with Magdalena Thorell a part of Svensk Fastighetsförmedling Skövde
Falköping

considerate in service and enthusiastic in treating others.

Magnus J
Sold an apartment with Magdalena Thorell a part of Svensk Fastighetsförmedling Skövde
Falköping

Trevligt bemötande, hjälpsam, att bostad var svårsåld kan inte mäklaren hjälpa, men det gick rätt trögt. Jag är nöjd med insatsen och SF ändå.

Niklas R
Bought an accommodation with Magdalena Thorell a part of Svensk Fastighetsförmedling Skövde
Tidaholm

Kunnig och engagerad mäklare som satte sig i båda parters situation.

Lucas M
Bought a house with Magdalena Thorell a part of Svensk Fastighetsförmedling Skövde
Kvänum

Mycket trevligt och personligt bemötande från första visningen till telefonsamtal under köpprocessen. Att Magdalena hade lokal förankring till orten hjälpte mycket då vi fick bra tips på förskolor och arbetsplatser.

Dan L
Sold a house with Magdalena Thorell a part of Svensk Fastighetsförmedling Skövde
Kvänum

Magdalena har från första sekund vart en riktigt pärla! Allt vad vi önskade från en mäklare har vi fått och mer därtill! Rekommenderar Magdalena till 100%

Matilda K
Kvänum

Magdalena har varit väldigt proffsig i sitt bemötande med en underbar personlighet! Vi kände oss trygga med köpet då vi fick möjlighet att se bostaden flera gånger. Hon förmedlade en trygg och härlig känsla under processen!

Hans E
Åsarp

bra 77777777777777777777777777777

Kjell K
Sold a house with Helén Wahlgren a part of Svensk Fastighetsförmedling Falköping

Jättebra hjälp och informativt

Malin H
Bought a house with Helén Wahlgren a part of Svensk Fastighetsförmedling Falköping
Torbjörntorp

Bra stöd och hjälpsam för både köpare samt säljare.

Emil M
Torbjörntorp

Helt utmärkt 15/5 möjliga 😊 mycket hjälpsam även åt mig som köpare.

Malin T
Wrote about Magdalena Thorell a part of Svensk Fastighetsförmedling Skövde

Jag och min man är mycket nöjda med den professionella och engagerade service vi fick från Magdalena. Under hela försäljningsprocessen var hon tydlig och väldigt kunnig, vilket resulterade i en smidig och framgångsrik försäljning av vår bostad. Jag uppskattar verkligen hennes dedikation och rekommenderar henne starkt till alla som söker en pålitlig och professionell mäklare. Tack för ett fantastiskt arbete!

Magdalena T gillar detta
Offensive content
Choose a reason:
Wiking B
Sold an apartment with Helén Wahlgren a part of Svensk Fastighetsförmedling Falköping
Falköping

Bra kommunikation, trevlig och kunnig

Emil A
Kinnarp

Kunnig och koll på läget vid en lite annorlunda fastighet. Flexibel och många goda tips runt omkring

Anders E
Väring

Hela processen fungerade alldeles utmärkt.

Fredrik S
Väring

Bra proffsigt bemötande och behjälplig. Jag anlitade Svenskfastighetsförmedling för att få till en försäljning utan att använda tex Hemnet men även för att kunna ”släppa” försäljningen själv. Detta känner jag att jag fått. Mäklaren satte ett för mig helt acceptabelt utgångspris och affären gjordes med + utifrån detta. Mycket nöjd.

Angelica E
Väring

Mycket gott bemötande. Kunnig.

Robin L
Borgunda

Magdalena var väldigt positivt o glad. Väldigt drivande i min husförsäljning, var aldrig några bekymmer. Återkopplade ofta och löste alla frågetecken man hade. En väldigt bra mäklare+++

Cristine J
Slutarp

Otroligt proffsig och varm person. Hon mötte våra önskemål och strävade efter samma mål som oss ;) rekomenderar underbara magdalena till alla dom säljer eller köper hus !

Simon H
Kvänum

Hela resan var en fantastik upplevelse. Vi köpte ett annat hus och insåg att vår husförsäljning måste startas igång omgående. Vi kontaktade Svensk Fastighetsförmedling och blev tilldelade Magdalena Thorell. Vilken power women. Från första telefonkontakt till signerat avslut är 3v. Från första samtal till annons på Hemnet 3 dagar. Då vi inte ville ha onödigt spring hemma med inspirationsmänniskor så valde vi privata visningar. Under loppet av 2 helger matade Magdalena ihop över ett 10 tal familjer. Hon la ner otroligt mycket...

Pernilla E
Skövde

Väldigt nöjd med val av mäklare, Magdalena är väldigt snäll, förstående och hjälpsam. Man märker att hon tycker sitt jobb är underbart och det visar sig i servicen hon ger!

Irina A
Skövde

Hej! Jag vill tacka dig så mycket för ditt professionella bemötande av kunder. Jag är nöjd med den snabba lösningen.

Svar från Magdalena Thorell

Det var det lilla Irina! Tack för en smidig affär så ses vi snart igen. Varma hälsningar Magdalena

Hannes Anton K
Gudhem

Mycket nöjd med Magdalena, känner mig trygg i köpet och fått goda råd under processen. Alltid ett trevligt och gott bemötande.

Elisabet W
Gudhem

Hade ingen erfarenhet av Magdalena..hon gjorde ett bra intryck från första mötet med henne . Och hon passar defenitivt med det jobb som hon har . 👍

Linda P
Havstena

Proffsig och duktig mäklare som jag varmt kan rekommendera

Emil J
Stenstorp

Professionell, hjälpsam och väldigt trevlig!

Gunnar W
Sold a accommodation with Magdalena Thorell a part of Svensk Fastighetsförmedling Skövde
Falköping

Trevligt bemötande , positiv, påläst.

Bo Åke O
Falköping

Kändes väldigt personligt och tryggt. Trevligt. Vänliga hälsningar Lotta och Bosse Ottosson.

Cecilia K

Så himla duktig! ENGAGEMANG PÅ TOPP ❤️

Emelie A
Falköping

Blev bemött på ett väldigt bra sätt, hon var trevlig, man fick känsla av att hon var professionell samt kunnig. Hade förväntningarna att jag skulle få svar på de frågor som man hade vilket jag fick tydliga och bra svar på. Tyckte att hela processen gick smidigt till och hade en bra kontakt, kände inte att det fanns några problem eller liknade.

Anna L
Gudhem

Föredömligt bemötande, rak och ärlig. Vi är mycket nöjda som köpare.

Anders E
Gudhem

Magdalena gjorde ett mycket bra jobb med försäljningen av mitt hus. Hon var engagerad och kunnig. Jag rekommenderar verkligen henne om ni sälja ert hus.

Marie H
Floby

Ett mycket professionellt sätt att vägleda mig i att förstå vad allt betyder, hon var mycket bra, jag är så tacksam att Hele’n var min mäklare Tack

Claes-göran O
Floby

Jättefin lyhörd och hjälpsam. Världens bästa mäklare 🥰

Ulf B
Falköping

Engagerad och intresserad av att allt skall bli bra?

Victoria Irene Zelene O
Stenstorp

Väldigt trevlig och hjälpsam på alla vis! Svarar glatt på frågor och får en att känna sig trygg och omhändertagen. Skulle absolut rekommendera till andra!

Sanaz M
Skövde

Mäklaren va väldig trevlig och socialt och försökte hjälpa till så mycket hon kunde och vi tror på hennes ord.

Kristofer U
Stenstorp

Vart väldigt väl bemött, positiv och engagerad från start! Vi hade tyvärr lite otur med marknaden, lågkonjunktur och svårare utgångsläge. Men sköttes proffsigt och mäklaren löste det på bästa sätt trots allt, och hela vägen med en positiv attityd. Supernöjd med Magdalenas insats!

Lars-Erik A
Falköping

Kanon kunnig o trevlig, Men hon behöver hjälp, De finns gränser för henne oså. Så hjälp henne med en mäklare till. Hon verkar jobba arslet av sig. O de är ju inte meningen med livet. Super trevlig

Jenny A
Falköping

En pigg och glad person med mycket energi. Alltid ett trevligt bemötande. Snabba svar på frågor. God kunskap. Stort tack för hjälpen!

Emil J
Falköping

Magdalena var helt fantastisk! Hon hjälpte till med allt man kan och inte kan tänka sig när man skulle köpa och sälja bostad! Jag är väldigt tacksam över att jag fick henne som mäklare! // Emil J

Tove H
Skövde

Väldigt professionell, ärlig och med härlig energi och ett fantastiskt bemötande! Vi är supernöjda att vi valde Magdalena till att sälja vårt hus! Hon är kunnig och var alltid kontaktbar för diverse frågor som vi hade genom hela processen. Vi kan starkt rekommendera Magdalena!

Elin J
Falköping

Kunnig och tillmötesgående. Alltid kontaktbar när man hade frågor.

Dennis S
Falköping

Väldigt proffesionell och mycket hjälpsam när man som vi inte har handlat med bostäder så mycket innan.

kristian L
Södra Bestorp

allt har fungerat bra och vi kan bara ge bra omdöme

Fredrik K
Falköping

Gjorde verkligen allt för att det skulle bli det bästa

Siv P
Falköping

Hej Vi är så nöjda med hur du har hjälpt oss sälja vårt hus. Ett stort Tack. Kommer rekomdera dej till .vänner o bekanta MVH Siv o Åke

Hanna P
Falköping

Väldigt trevlig och engagerad hjälpsam är mycket nöjd

Filip A
Stenstorp

Trevlig och lätt att prata med. Försäljningen sköttes perfekt.

Hanna G
Havstena

Otroligt trevlig och bemötande person som man snabbt får ett stark tilltro till. Väldigt professionell och kan sitt jobb otroligt bra. Super nöjd! Henne kommer jag kontakta om jag ska sälja i framtiden.

Shireen O
Falköping

Vi väntar att sälja vårt hus, det är inte klar än