Svensk Fastighetsförmedling Falköping

Svensk Fastighetsförmedling Falköping

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Falköping!

Letar du lägenhet eller villa i Falköping och Västergötland? I så fall ska du ta kontakt med oss på Svensk fastighetsförmedling. Förutom att vi har lång erfarenhet i mäklarbranschen kan vi Falköping som stad till punkt och pricka. Vi vet var du ska bo för att ha bästa avståndet till skolor, jobb och aktiviteter samtidigt som vi vet exakt när läget är rätt för en bostadsaffär.

Vare sig du vill ha hjälp och råd med en försäljning, ett köp, en värdering eller hela processen - hör av dig till oss så fixar vi ditt drömboende tryggt och säkert.

Läs vad 25 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Falköping 2

• köpte sin lägenhet med hjälp av Magdalena Thorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    • Tidaholm
    2021-09-24
    Väldigt trevlig o professionell...
    Så nöjde..
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Magdalena Thorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    • Norrmalm
    2021-09-16
    Engagerad och tillgänglig mäklare. Bra service och hög kvalitet i allt. Mycket nöjd säljare!
    Tack snälla du! Varit så kul att få förmedla din bostad Erik Magdalena Thorell
  • sålde sitt hus med hjälp av Dennis Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    • Stenstorp
    2021-09-02
    Alltid tillgänglig, dvs svarar i den mån han kan på kvällarna och helger samt alltid ärlig med svaren till våra frågor.
  • sålde sitt hus med hjälp av Magdalena Thorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    • Ryd
    2021-08-19
    Magdalena är en mycket engagerad mäklare som lyssnar på sina kunder och uppfyller deras vilja till 100%. Vi hade ett utmärkt samarbete.
    Hon är trevlig, alltid tillgänglig och hjälpsam.
    Rekomedrerar henne starkt!
    Men gud! Tack snälla och tusen tack för förtroende. Var en ynnest att få arbeta för dig! Magdalena Thorell
    2020-10-02
    Vi sålde vår bostad genom Dennis och har inget annat än positivt att säga. Extremt proffsig och lyhörd. Flexible samt tillmötesgående.
    Hela försäljningen gick över förväntan. Ska vi sälja en bostad igen är Dennis det självklara valet.
  • Magdalena J
    2020-07-09
    Jag köpte min första lägenhet i år och Dennis Johansson var mycket hjälpsam från första mötet i lägenheten han visade fram till det var dags att skriva kontrakt för just samma lägenhet. Eftersom detta var en ny upplevelse för mig var det skönt att bli hjälpt av någon som hela tiden uppdaterade mig om vad som pågick och som jag snabbt kunde kontakta om det var något.
    2020-06-27
    Dennis är en väldigt driven och duktig mäklare.
    Han är intresserad av husen han säljer och har ett mycket proffsigt men avslappnat sätt att bemöta kunder.
    Han gav goda råd, vilket resulterade i en lyckad försäljning.
    2020-06-26
    Professionellt bemötande, mycket serviceinriktad, ser till kundens bästa.
    2020-06-24
    Vi har både sålt vår lägenhet och köpt hus med Dennis som mäklare. Han är proffessionell och trevlig i sitt bemötande. Lätt att få tag i, och återkopplar snabbt. Samtidigt förstående och lyhörd efter vad man själv har för förväntningar, och vad man vill. När vi hittade vårat hus, så sa Dennis till oss "Det här är ett hus för er!". Och va rätt han hade! Allt har gått smidigt i alla procedurer, snabbt och enkelt precis som det ska var. Vi rekommenderar verkligen Dennis som mäklare, skulle vi sälja i framtiden vänder vi oss till honom om han fortfarande är kvar i branschen då!
    2020-05-28
    Dennis har gett ett vänligt och professionellt intryck från början vilket direkt gav oss förtroende för honom. Han har lotsat oss genom processen och gett stöd där det behövs. Vi har uppskattat att samarbeta med honom. Vi har sålt en lite släktgård på landet.
    2020-05-25
    Jättebra samarbete med Dennis vid försäljning av villa. Mycket nöjd.
    2020-05-15
    Väldigt trevligt, enkelt att komma i kontakt med o kunnig. Svarar på behov. God erfarenhet. Löser problem.
    2019-12-12
    Lägenhet, bra visning och ärliga svar.
    2019-12-11
    Min syster och jag sålde vår pappas lägenhet efter hans bortgång. Vi fick otroligt bra service och hjälp utav Dennis, även med praktiska saker vi inte hade förväntat oss. Detta underlättade hela processen för oss då vi bor en bit bort. Han är lätt att ha att göra med, snabb återkoppling.
    2019-02-04
    Har haft hjälp av Dennis vid försäljning av vår lilla hästgård. Mycket nöjd med alla kontakter och bemötandet under resans gång. Rekommenderas varmt 😊
  • Hampus E
    2018-10-08
    Dennis var proffesionell från första mötet till avslut. Påläst om objektet och hade svar på alla mina frågor. Jag är mycket nöjd med att Dennis förmedlade affären mellan mig och säljaren. Ett självklart val i framtiden är att välja Dennis. Tack!
    2018-07-02
    Tillgängligheten hos vår mäklare var jättebra. Kunnig och trevlig. Snabba svar. Gav den information vi eftersökte.
    Kan rekommenderas.
    2018-06-12
    San och utmärkt service tänk i denna mäklar! Hur nöjda som helst från första samtalet!
    2018-03-19
    Väldigt professionellt och vänligt bemötande. Jag upplever att mäklaren har stor kunnighet om sitt område och en ihärdig attityd som har varit till stor hjälp för att få objektet sålt. Jag upplever också att mäklaren har lagt stor vikt vid vad jag har tyckt och velat, och har därefter utformat sina råd utefter det.
    2018-03-17
    Eftersom jag inte har någon tidigare erfarenhet av lägenhetsköp så har jag inget att jämföra med men jag fick ett bra intryck och han tog oss igenom processen på ett pedagogiskt sätt.
  • Linda G
    2018-03-11
    Trevligt bemötande och engagemang med regelbunden kontakt med mig som säljare! Väldigt serviceinriktad.
    2018-03-10
    Bra och smidig affär, allt flöt på väldigt smidigt och man fick ett mycket trevligt bemötande.
    2018-02-11
    Professionell och duktig mäklare. Mycket nöjda!
    2017-10-25
    På ett proffesionellt sätt och med vänligt bemötande har Dennis hjälpt oss med vår fastighetsförsäljning. Vi har under hela processen fått kontinuerlig och bra information. Vi har känt oss trygga i vårt val av mäklare och att han på bästa sätt skulle ta sig an uppdraget.
    2017-04-10
    Proffsigt och noggrant genomförd affär! Rekommenderar varmt Dennis Johansson som fastighetsmäklare.
    2016-09-05
    Tyckte att Dennis skötte sig mycket bra.Gav klara besked o bra information. Sätter kunden i främsta rummet! Har all heder hur han skötte vår försäljning,en påläggskalv! Mvh Dick Odh!