Läs vad 22 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Falköping 2

• 2020-10-02
    Vi sålde vår bostad genom Dennis och har inget annat än positivt att säga. Extremt proffsig och lyhörd. Flexible samt tillmötesgående.
    Hela försäljningen gick över förväntan. Ska vi sälja en bostad igen är Dennis det självklara valet.
    Robin A
    • 5:a
    • 122.0 m²
    • Vilhelmsro
  • 2020-07-09
    Jag köpte min första lägenhet i år och Dennis Johansson var mycket hjälpsam från första mötet i lägenheten han visade fram till det var dags att skriva kontrakt för just samma lägenhet. Eftersom detta var en ny upplevelse för mig var det skönt att bli hjälpt av någon som hela tiden uppdaterade mig om vad som pågick och som jag snabbt kunde kontakta om det var något.
    Magdalena J
    Magdalena J
    • 63.0 m²
    köpte sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Falköping
  • 2020-06-27
    Dennis är en väldigt driven och duktig mäklare.
    Han är intresserad av husen han säljer och har ett mycket proffsigt men avslappnat sätt att bemöta kunder.
    Han gav goda råd, vilket resulterade i en lyckad försäljning.
    Hannes S
    • 118.0 m²
  • 2020-06-26
    Professionellt bemötande, mycket serviceinriktad, ser till kundens bästa.
    Karl-gustav S
    • 54.0 m²
  • 2020-06-24
    Vi har både sålt vår lägenhet och köpt hus med Dennis som mäklare. Han är proffessionell och trevlig i sitt bemötande. Lätt att få tag i, och återkopplar snabbt. Samtidigt förstående och lyhörd efter vad man själv har för förväntningar, och vad man vill. När vi hittade vårat hus, så sa Dennis till oss "Det här är ett hus för er!". Och va rätt han hade! Allt har gått smidigt i alla procedurer, snabbt och enkelt precis som det ska var. Vi rekommenderar verkligen Dennis som mäklare, skulle vi sälja i framtiden vänder vi oss till honom om han fortfarande är kvar i branschen då!
    Linn L
    • 63.0 m²
  • 2020-05-28
    Dennis har gett ett vänligt och professionellt intryck från början vilket direkt gav oss förtroende för honom. Han har lotsat oss genom processen och gett stöd där det behövs. Vi har uppskattat att samarbeta med honom. Vi har sålt en lite släktgård på landet.
    Marie L
    • 70.0 m²
  • 2020-05-25
    Jättebra samarbete med Dennis vid försäljning av villa. Mycket nöjd.
    Sara L
    • 70.0 m²
  • 2020-05-15
    Väldigt trevligt, enkelt att komma i kontakt med o kunnig. Svarar på behov. God erfarenhet. Löser problem.
    Maximilian P
    • 28.5 m²
  • 2019-12-12
    Lägenhet, bra visning och ärliga svar.
    Philip T
    • 1:a
    • 35.3 m²
    • Norrmalm
    köpte sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Falköping
  • 2019-12-11
    Min syster och jag sålde vår pappas lägenhet efter hans bortgång. Vi fick otroligt bra service och hjälp utav Dennis, även med praktiska saker vi inte hade förväntat oss. Detta underlättade hela processen för oss då vi bor en bit bort. Han är lätt att ha att göra med, snabb återkoppling.
  • 2019-02-04
    Har haft hjälp av Dennis vid försäljning av vår lilla hästgård. Mycket nöjd med alla kontakter och bemötandet under resans gång. Rekommenderas varmt 😊
  • 2018-10-08
    Dennis var proffesionell från första mötet till avslut. Påläst om objektet och hade svar på alla mina frågor. Jag är mycket nöjd med att Dennis förmedlade affären mellan mig och säljaren. Ett självklart val i framtiden är att välja Dennis. Tack!
    Hampus E
  • 2018-07-02
    Tillgängligheten hos vår mäklare var jättebra. Kunnig och trevlig. Snabba svar. Gav den information vi eftersökte.
    Kan rekommenderas.
  • 2018-06-12
    San och utmärkt service tänk i denna mäklar! Hur nöjda som helst från första samtalet!
  • 2018-03-19
    Väldigt professionellt och vänligt bemötande. Jag upplever att mäklaren har stor kunnighet om sitt område och en ihärdig attityd som har varit till stor hjälp för att få objektet sålt. Jag upplever också att mäklaren har lagt stor vikt vid vad jag har tyckt och velat, och har därefter utformat sina råd utefter det.
  • 2018-03-17
    Eftersom jag inte har någon tidigare erfarenhet av lägenhetsköp så har jag inget att jämföra med men jag fick ett bra intryck och han tog oss igenom processen på ett pedagogiskt sätt.
  • 2018-03-11
    Trevligt bemötande och engagemang med regelbunden kontakt med mig som säljare! Väldigt serviceinriktad.
    Linda G
  • 2018-03-10
    Bra och smidig affär, allt flöt på väldigt smidigt och man fick ett mycket trevligt bemötande.
  • 2018-02-11
    Professionell och duktig mäklare. Mycket nöjda!
  • 2017-10-25
    På ett proffesionellt sätt och med vänligt bemötande har Dennis hjälpt oss med vår fastighetsförsäljning. Vi har under hela processen fått kontinuerlig och bra information. Vi har känt oss trygga i vårt val av mäklare och att han på bästa sätt skulle ta sig an uppdraget.
  • 2017-04-10
    Proffsigt och noggrant genomförd affär! Rekommenderar varmt Dennis Johansson som fastighetsmäklare.
  • 2016-09-05
    Tyckte att Dennis skötte sig mycket bra.Gav klara besked o bra information. Sätter kunden i främsta rummet! Har all heder hur han skötte vår försäljning,en påläggskalv! Mvh Dick Odh!