Svensk Fastighetsförmedling Falköping

Dotorpsgatan 1, 521 42 Falköping — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Falköping!

Letar du lägenhet eller villa i Falköping och Västergötland? I så fall ska du ta kontakt med oss på Svensk fastighetsförmedling. Förutom att vi har lång erfarenhet i mäklarbranschen kan vi Falköping som stad till punkt och pricka. Vi vet var du ska bo för att ha bästa avståndet till skolor, jobb och aktiviteter samtidigt som vi vet exakt när läget är rätt för en bostadsaffär.

Vare sig du vill ha hjälp och råd med en försäljning, ett köp, en värdering eller hela processen - hör av dig till oss så fixar vi ditt drömboende tryggt och säkert.

Läs vad 21 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Falköping

• Magdalena J

2020-07-09

Magdalena J skrev om Dennis Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falköping
    Jag köpte min första lägenhet i år och Dennis Johansson var mycket hjälpsam från första mötet i lägenheten han visade fram till det var dags att skriva kontrakt för just samma lägenhet. Eftersom detta var en ny upplevelse för mig var det skönt att bli hjälpt av någon som hela tiden uppdaterade mig om vad som pågick och som jag snabbt kunde kontakta om det var något. Läs mer
  • 2020-06-27

Hannes S skrev om Dennis Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falköping
    Dennis är en väldigt driven och duktig mäklare.
    Han är intresserad av husen han säljer och har ett mycket proffsigt men avslappnat sätt att bemöta kunder.
    Han gav goda råd, vilket resulterade i en lyckad försäljning. Läs mer
  • 2020-06-26

Karl-gustav S skrev om Dennis Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falköping
    Professionellt bemötande, mycket serviceinriktad, ser till kundens bästa. Läs mer
  • 2020-06-24

Linn L skrev om Dennis Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falköping
    Vi har både sålt vår lägenhet och köpt hus med Dennis som mäklare. Han är proffessionell och trevlig i sitt bemötande. Lätt att få tag i, och återkopplar snabbt. Samtidigt förstående och lyhörd efter vad man själv har för förväntningar, och vad man vill. När vi hittade vårat hus, så sa Dennis till oss "Det här är ett hus för er!". Och va rätt han hade! Allt har gått smidigt i alla procedurer, snabbt och enkelt precis som det ska var. Vi rekommenderar verkligen Dennis som mäklare, skulle vi sälja i framtiden vänder vi oss till honom om han fortfarande är kvar i branschen då! Läs mer
  • 2020-05-28

Marie L skrev om Dennis Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falköping
    Dennis har gett ett vänligt och professionellt intryck från början vilket direkt gav oss förtroende för honom. Han har lotsat oss genom processen och gett stöd där det behövs. Vi har uppskattat att samarbeta med honom. Vi har sålt en lite släktgård på landet. Läs mer
  • 2020-05-25

Sara L skrev om Dennis Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falköping
    Jättebra samarbete med Dennis vid försäljning av villa. Mycket nöjd. Läs mer
  • 2020-05-15

Maximilian P skrev om Dennis Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falköping
    Väldigt trevligt, enkelt att komma i kontakt med o kunnig. Svarar på behov. God erfarenhet. Löser problem. Läs mer
  • 2019-12-12

Philip T skrev om Dennis Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falköping
    Lägenhet, bra visning och ärliga svar. Läs mer
  • 2019-12-11

Sofia R skrev om Dennis Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falköping
    Min syster och jag sålde vår pappas lägenhet efter hans bortgång. Vi fick otroligt bra service och hjälp utav Dennis, även med praktiska saker vi inte hade förväntat oss. Detta underlättade hela processen för oss då vi bor en bit bort. Han är lätt att ha att göra med, snabb återkoppling. Läs mer
  • 2019-02-04

Ann-Sofie Kvist skrev om Dennis Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falköping
    Har haft hjälp av Dennis vid försäljning av vår lilla hästgård. Mycket nöjd med alla kontakter och bemötandet under resans gång. Rekommenderas varmt 😊 Läs mer
  • Hampus E

2018-10-08

Hampus E skrev om Dennis Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falköping
    Dennis var proffesionell från första mötet till avslut. Påläst om objektet och hade svar på alla mina frågor. Jag är mycket nöjd med att Dennis förmedlade affären mellan mig och säljaren. Ett självklart val i framtiden är att välja Dennis. Tack! Läs mer
  • 2018-07-02

Agneta M skrev om Dennis Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falköping
    Tillgängligheten hos vår mäklare var jättebra. Kunnig och trevlig. Snabba svar. Gav den information vi eftersökte.
    Kan rekommenderas. Läs mer
  • 2018-06-12

Louise H skrev om Dennis Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falköping
    San och utmärkt service tänk i denna mäklar! Hur nöjda som helst från första samtalet! Läs mer
  • 2018-03-19

Christopher E skrev om Dennis Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falköping
    Väldigt professionellt och vänligt bemötande. Jag upplever att mäklaren har stor kunnighet om sitt område och en ihärdig attityd som har varit till stor hjälp för att få objektet sålt. Jag upplever också att mäklaren har lagt stor vikt vid vad jag har tyckt och velat, och har därefter utformat sina råd utefter det. Läs mer
  • 2018-03-17

Ellen Karin Maria A skrev om Dennis Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falköping
    Eftersom jag inte har någon tidigare erfarenhet av lägenhetsköp så har jag inget att jämföra med men jag fick ett bra intryck och han tog oss igenom processen på ett pedagogiskt sätt. Läs mer
  • Linda G

2018-03-11

Linda G skrev om Dennis Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falköping
    Trevligt bemötande och engagemang med regelbunden kontakt med mig som säljare! Väldigt serviceinriktad. Läs mer
  • 2018-03-10

Magnus K skrev om Dennis Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falköping
    Bra och smidig affär, allt flöt på väldigt smidigt och man fick ett mycket trevligt bemötande. Läs mer
  • 2018-02-11

Maria B skrev om Dennis Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falköping
    Professionell och duktig mäklare. Mycket nöjda! Läs mer
  • 2017-10-25

Anneli H skrev om Dennis Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falköping
    På ett proffesionellt sätt och med vänligt bemötande har Dennis hjälpt oss med vår fastighetsförsäljning. Vi har under hela processen fått kontinuerlig och bra information. Vi har känt oss trygga i vårt val av mäklare och att han på bästa sätt skulle ta sig an uppdraget. Läs mer
  • 2017-04-10

Jörgen N skrev om Dennis Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falköping
    Proffsigt och noggrant genomförd affär! Rekommenderar varmt Dennis Johansson som fastighetsmäklare. Läs mer
  • 2016-09-05

Dick O skrev om Dennis Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falköping
    Tyckte att Dennis skötte sig mycket bra.Gav klara besked o bra information. Sätter kunden i främsta rummet! Har all heder hur han skötte vår försäljning,en påläggskalv! Mvh Dick Odh! Läs mer

Dotorpsgatan 1, 521 42 Falköping