Svensk Fastighetsförmedling Falköping

Svensk Fastighetsförmedling Falköping

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Falköping!

Letar du lägenhet eller villa i Falköping och Västergötland? I så fall ska du ta kontakt med oss på Svensk fastighetsförmedling. Förutom att vi har lång erfarenhet i mäklarbranschen kan vi Falköping som stad till punkt och pricka. Vi vet var du ska bo för att ha bästa avståndet till skolor, jobb och aktiviteter samtidigt som vi vet exakt när läget är rätt för en bostadsaffär.

Vare sig du vill ha hjälp och råd med en försäljning, ett köp, en värdering eller hela processen - hör av dig till oss så fixar vi ditt drömboende tryggt och säkert.

Läs vad 47 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Falköping 2

• köpte sin lägenhet med hjälp av Magdalena Thorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    • Norrmalm
    2022-09-16 Verifierad kund
    Väldigt glad, positiv och tillmötesgående.
    Hjälpsam under hela köpet.
    Gjorde ett bra jobb och uppfattades mycket positiv.
    • Dotorp
    2022-08-26 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande som fick en att känna sig som hemma. Visste inte riktigt hur en visning skulle gå till för att inte tala om ett lägenhetsköp med alla papper och sådant men Magdalena förklarade allt mycket bra och enkelt. Hon hade bra koll på lägenheten och dess förmåner
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Magdalena Thorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    2022-08-26 Verifierad kund
    hon var transparent och pragmatisk vilket fick mig att känna mig tillfreds
  • köpte sitt hus med hjälp av Magdalena Thorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    2022-08-22 Verifierad kund
    trevlig och förklarade så att man förstod. Uppfyllde förväntningarna. Trevlig, lättsam och såg till att alla förstod allt i alla steg och paragrafer. Rekommenderar henne.
  • sålde sitt hus med hjälp av Magdalena Thorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    2022-08-17 Verifierad kund
    Bra bemötande och engagerad mäklare
  • Ann-christin R
    • Broddetorp
    2022-08-10 Verifierad kund
    Magdalena är uppmärksam, har ett vänligt och trevligt bemötande, effektiv, strukturerad. Det hade inte kunna bli bättre, affären flöt snabbt och enkelt.
  • köpte sin bostad med hjälp av Magdalena Thorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    2022-08-09 Verifierad kund
    Det är för tidigt att säga då tillträdet inte är klart ännu.
    2022-06-25 Verifierad kund
    Trevlig, engagerad, tillgänglig och kunnig mäklare. Rekommenderar!
    2022-06-15 Verifierad kund
    Fantastiskt bemötande och hur hjälpsam som helst
    2022-06-13 Verifierad kund
    Trevlig och lyhörd mäklare som gett ett bra bemötande på visningen och som varit snabb på svara på frågor via telefon när jag har haft funderingar. Hon lyssnade på mitt alltså kundens behov och förklarade sen hur det låg till och återkopplade med info från säljaren angående vissa saker. Förväntningarna jag har på en mäklare är en person som lyssnar på kunden och som inte ska vara för på. Magdalena levde upp till förväntningarna och gav även lite tips och berättade vad man bör tänka på vid ett köp och hur det fungerar lite allmänt. Köpet kändes tryggt och bra. Skulle ytterligare frågor uppkomma under tiden var det bara att ringa eller skicka sms vilket är ett plus att kunna snabbt få svar.
    2022-05-25 Verifierad kund
    Magdalena hade ett otroligt engagerat och trevligt bemötande under hela processen med min bostadsaffär! Lätt att få tag på och svarade snabbt på meddelanden ☺
    2022-05-22 Verifierad kund
    Trevlig och lätt att prata med. Kunnig och lugnande i hela processen. Rekommenderar Magdalena
    2022-05-14 Verifierad kund
    Bra bemötande. Uppfyllde våra krav och fixade en snabb och smidig affär.
    Så glad för att ni är nöjda❤️ Magdalena Thorell
    2022-05-12 Verifierad kund
    Superhärlig mäklare med kunden i fokus.
    Lättillgänglig och väldigt tillmötesgående.
    Jättehärligt bemötande, skulle varmt rekommendera.
    Tack snälla för detta fina omdöme! Så kul att se er i ert nya hem. Hoppas ni kommer trivas i många år❤️ Magdalena Thorell
    2022-05-12 Verifierad kund
    Magdalena hade ett avslappnande och inbjudande intryck som mäklare. Man kände sig väl omhändertagen på visningen och under hela resan.
    Tusen tack Ida❤️ Magdalena Thorell
    2022-05-12 Verifierad kund
    En fantastisk mäklare som lägger själ och hjärta i sitt arbete. Tusen tack Magdalena, det har varit så trevligt att få jobba med dig.
    Tusen tack själv Annie❤️ Magdalena Thorell
    • Rosenhaga
    2022-04-25 Verifierad kund
    Magdalena gjorde ett toppenjobb vid försäljningen av vår lägenhet. Hon var alltid tillgänglig, jättetrevlig och lätt att kommunicera med. Rekommenderas varmt!
    Tack snälla Magdalena❤️ Magdalena Thorell
    2022-04-22 Verifierad kund
    Väldigt bra bemötande och smidig affär
  • Birgitta Eva B
    2022-04-13 Verifierad kund
    Magdalena är en både professionell och samtidigt personlig. Vi kände att hon verkligen brydde sig om våra önskemål och hjälpte oss att hitta vårt eget hem. Hon måste förstås vara neutral och hjälpa alla budgivare men det kändes ändå som att hon verkligen ville hjälpa oss (kanske alla kände likadant!). Hon höll oss uppdaterade och svarade på alla våra frågor. Hon verkade mycket kunnig i husbyggnader och deras renoveringsbehov och var snabb att hitta information om det var något mer vi behövde veta. Hon har verkligen stått vid vår sida hela den här resan mot att bli husägare. Stort tack, Magdalena!
    2022-04-01 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande, både proffsigt och avslappnat.

Låg inte på och tjatade utan avvaktade min respons.
    2022-04-01 Verifierad kund
    Av de mäklare jag har varit i kontakt med så har hon varit kanske den mest lättsamma. Att föra dialog med henne varit både bekvämt och produktivt! De svar som gavs var informativa och ledde ofta till vidare steg i processen på ett naturligt sätt.
    2022-03-22 Verifierad kund
    Köp av lägenhet som gick snabbt och smidigt!
    • Skara
    2022-03-21 Verifierad kund
    Mycket jordnära och förtroendeingivande bemötande. Proffsigt och bra 😊
    Tusen tusen tack Lucas! Hoppas du och Maja kommer stormtrivas i nya huset. Magdalena Thorell
    2022-03-15 Verifierad kund
    Magdalena är trevlig, glad och engagerad. Lätt att få tag på och ytterst hjälpsam.
    Jag är mycket nöjd.
    2022-03-15 Verifierad kund
    Stort engagemang och trevligt bemötande!
    2022-03-15 Verifierad kund
    Positiv, engagerad och bra på att sälja in vårt unika torp
    2022-03-10 Verifierad kund
    Mycket trevlig och kunnig mäklare.
    Tack snälla Camilla! Hoppas du kommer trivas i ditt nya boende🙏🏻 Magdalena Thorell
    • Kvänum
    2022-02-03 Verifierad kund
    Trevlig och väldigt lätt att prata med. Alltid tillgänglig (även om hon är på semester :))
    Fick svar och hjälp med dom frågor och funderingar man hade!
    En väldigt bra mäklare!!
    2022-01-17 Verifierad kund
    Trevlig och driven.

<(<) (>)><(<) (>)> <(<) (>)> <(<) (>)> <(<) (>)> <(<) (>)> <(<) (>)> <(<) (>)> <(<) (>)> <(<) (>)> <(<) (>)> <(<) (>)> <(<) (>)> <(<) (>) ><(<) (>)>
    2022-01-15 Verifierad kund
    Entusiastisk och positiv, resultatinriktad.
    2021-12-25 Verifierad kund
    Jag är nöjd med bemötande och genomförande av förmedlingen
    2021-12-14 Verifierad kund
    Vi hade jättefin kontakt hela vägen. Svarade på alla mina frågor jag ville veta. Supertrevlig & hjälpsam.
    2021-12-09 Verifierad kund
    Jag har blivit mycket bra bemött från första mötet. Känner stort förtroende för Magdalena. Hon har skött uppdraget med proffsighet. Under processen har jag känt trygghet och lugn från Magdalenas sida.
    2021-11-15 Verifierad kund
    Jag har blivit bemött med ett leende och det har inte varit några problem alls har jag haft någon fråga har hon haft svaren eller tagit reda på det väldigt snabbt.
    2021-11-15 Verifierad kund
    Tydlig, snabb med återkoppling och hjälpsam. Rekommenderas starkt!
    2021-11-15 Verifierad kund
    Jätte trevlig och återkoppla snabbt !
    2021-11-12 Verifierad kund
    Lyhörd, proffessionell och tillgänglig. Husförsäljningen gick väldigt smidigt till och Magdalena hjälpte till med alla våra frågor och önskemål så att vi kändes oss trygga och lyssnade på genom hela processen. Vi rekommenderar starkt Magdalena som mäklare.
    2021-10-26 Verifierad kund
    Hon är glad trevlig och kunnig . kämpar på fast det börjar bli lite svårare i branschen nu.
    Skulle anlita henne igen om jag ska sälja.
    Tack snälla Mats! Skam den som ger sig och är så glad för att vi äntligen fick ihop din affär. Magdalena Thorell
    2021-10-15 Verifierad kund
    Kan verkligen rekommendera Magdalena som mäklare! Hon gjorde ett helt fantastisk jobb med försäljningen av min bostadsrätt. Gick alltid att få tag i och uppdaterade mig under hela processen. Försäljningen gick snabbt och smidigt.
    Tack snälla Arma! Var så kul att få förmedla din lägenhet och hoppas nu ni kommer trivas i er nya bostad. Magdalena Thorell
    2021-10-10 Verifierad kund
    Bra o trevligt bemötande. Ordnade alla papper på ett snabbt och smidigt sätt.
    2021-10-08 Verifierad kund
    Vi blev bemötta på ett personligt och förtroendefullt sätt.

Magdalena gjorde vår försäljning till en mycket positiv upplevelse.
    Tack snälla ni. Var så trevligt att få förmedla ert hem. Nu önskar jag dig och Åke all lycka i ert kommande boende. Magdalena Thorell
    2021-10-07 Verifierad kund
    En påläst, trevlig och reko mäklare.
    Tusen tack Ingvar! En fröjd att få förmedla till dig och Nina Magdalena Thorell
    2021-10-04 Verifierad kund
    Professionell, trevlig o lätt att prata med. Magdalena levde upp till våra förväntningar o vi känner oss nöjda.
    Tack snälla för förtroendet! Må så gott nere i Växjö och hälsa Marie. Magdalena Thorell
    2021-09-26 Verifierad kund
    ..................................
    2021-09-24 Verifierad kund
    Väldigt trevlig o professionell...
    Så nöjde..
    Blev otroligt glad över din glädje när köpet blev färdigt. Jätte trevligt att få träffa dig och hoppas du kommer trivas i din nya bostad. Magdalena Thorell
    • Norrmalm
    2021-09-16 Verifierad kund
    Engagerad och tillgänglig mäklare. Bra service och hög kvalitet i allt. Mycket nöjd säljare!
    Tack snälla du! Varit så kul att få förmedla din bostad Erik Magdalena Thorell
    2021-08-19 Verifierad kund
    Magdalena är en mycket engagerad mäklare som lyssnar på sina kunder och uppfyller deras vilja till 100%. Vi hade ett utmärkt samarbete.
    Hon är trevlig, alltid tillgänglig och hjälpsam.
    Rekomedrerar henne starkt!
    Men gud! Tack snälla och tusen tack för förtroende. Var en ynnest att få arbeta för dig! Magdalena Thorell