Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Falköping Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Falköping

Svensk Fastighetsförmedling Falköping

Dotorpsgatan 1, 521 42 Falköping — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Falköping!

Letar du lägenhet eller villa i Falköping och Västergötland? I så fall ska du ta kontakt med oss på Svensk fastighetsförmedling. Förutom att vi har lång erfarenhet i mäklarbranschen kan vi Falköping som stad till punkt och pricka. Vi vet var du ska bo för att ha bästa avståndet till skolor, jobb och aktiviteter samtidigt som vi vet exakt när läget är rätt för en bostadsaffär.

Vare sig du vill ha hjälp och råd med en försäljning, ett köp, en värdering eller hela processen - hör av dig till oss så fixar vi ditt drömboende tryggt och säkert.

Läs vad 3 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Falköping

• Anneli H
    Anneli H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falköping
    På ett proffesionellt sätt och med vänligt bemötande har Dennis hjälpt oss med vår fastighetsförsäljning. Vi har under hela processen fått kontinuerlig och bra information. Vi har känt oss trygga i vårt val av mäklare och att han på bästa sätt skulle ta sig an uppdraget.
  • Jörgen N
    Jörgen N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falköping
    Proffsigt och noggrant genomförd affär! Rekommenderar varmt Dennis Johansson som fastighetsmäklare.
  • Dick O
    Dick O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falköping
    Tyckte att Dennis skötte sig mycket bra.Gav klara besked o bra information. Sätter kunden i främsta rummet! Har all heder hur han skötte vår försäljning,en påläggskalv! Mvh Dick Odh!

Dotorpsgatan 1, 521 42 Falköping