Svensk Fastighetsförmedling Falun

Svensk Fastighetsförmedling Falun

• BadgeNineYears
Ring 023-280 85 Dela

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Falun! Här i Falun och Dalarna hittar du både naturupplevelser och historiska miljöer. Är du påväg att köra flyttlasset hit? Då ska du ta kontakt med oss på Svensk fastighetsförmedlings kontor. Att hitta ditt drömboende är något vi brinner för. Vi har full koll på både lägenheter,...

990 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Falun

Lena W
Kårarvet

Sandra Danils är mycket proffsig. Utstrålar en värme och empati och har en härligt sätt att ta sina kunder. Jag är jättenöjd med försäljningen av vårt hus.

Börje B
Falun

Mycket trevligt bemötande och han hittade en lägenhet som uppfyllde alla våra krav. Vi blev lotsade genom hela processen på ett mycket proffsigt sätt och vi är mycket nöjda

Ulrika F
Gamla Herrgården

Jonas hjälpte oss med vår försäljning på ett mycket förtroendeingivande sätt från början till slut. Proffsig och kunnnig. Kan varmt rekomendera Jonas!

Pia J
Hosjö

Helena Leonardson är den bästa mäklaren som finns. Kan inte varit bättre 👍😁

Lars-Erik H
Sågmyra

Allt fungerade perfekt från första kontakten till avslutningen idag.

Per N
Sågmyra

Ett bra bemötande från visningen tillkontraktsskrivning Särskilt vid extra knorren under budgivning

Anna-Maria H
Sågmyra

Toppen! Bra bemötande, alltid trevlig och positiv. Bekräftade oss i de beslut vi tog och förklarade på ett bra sätt så att vi förstog hur allt gick till och uppdaterade oss hela tiden under processens gång

Helena V
Hälsingberg

Proffsigt och lyssnade till våra behov!

Peter H
Övre Gruvriset

Mycket förtroendeingivande möte med mäklaren, en bra dialog kring både köp och sälj. Mycket proffsigt bemötande. Öppen och bra dialog kring köpet, snabb återkoppling och proffsigt.

Hillevi L
Sålde sin bostad med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Falun
Svärdsjö

Helt otroligt bra hjälp, så proffsigt kunnande, inget att anmärka på

Maj C
Aspeboda

Vaöde mellan 3 olika mäklare på 3 olika firmor. Sandra Daniels varmycket bra. Hon var lyhörd o h förstod mig precis. Hon levde absolut upp till mina förväntningar

Pernilla L
Daglöstäkten

Sandra gjorde ett toppenjobb med försäljningen av vårt hus. Kändes så tryggt att sälja med Sandra. Väldigt kunnig, proffsig, lyhörd och engagerad. Hon kom med bra råd och som säljare fick man direkt förtroende för henne. Vi kan varmt rekommendera Sandra som mäklare!

Tommy A
Lustigknopp

Utmärkt service och väldigt duktig mäklare

Gustav T
Skutudden

Professionellt och vänligt bemötande som gjorde oss trygga genom hela processen!

Margaretha T
Hälsingberg

En mäklare med förmågan att både som säljare och köpare se sig sedd utifrån bådas perspektiv. Trygg, lugn och kunde vägleda en i försäljningen. Lyhörd för våra önskningar och förståelse för att man som säljare befanns sig i olika steg i processen. Förväntningarna var att känna att man skulle få en mäklare som gjorde det så bra för oss som möjligt. Det levde han upp till! Ödmjuk, proffsig, trygg, klok, lugn, kunnig, lyhörd och trevlig! Av de två vi haft kontakt med skulle jag gärna rekommendera Sv Fastighetsförmedling Falun till andra.

Eva L
Ryggen

Har gjort ett flertal fastighetsaffärer med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling i Falun och de lever alltid upp till våra förväntningar. Sofie återkopplade snabbt och kändes mycket kunnig och förtroendeingivande.

Kerstin D
Centralt

Proffsiga, kunniga , väldigt tillmötesgående samt otroligt flexibla

Trond A
Östra Främby

Mäklare som har varit i kontakt med mig och som är anslutna till Svensk Fastighetsfömedling har varit fantastiska.

Anders G
Elsborg

Bra, snabbt och professionellt.

Anna L
Masugnen

Trevligt bemötande. Mäklaren motsvarade våra förväntningar. Mäklaren personlig, professionell och hjälpsam

Frida S
Främby

Johan var väldigt lyhörd, tillmötesgående och proffessionell vid försäljningen av vår bostad. Vi rekommenderar honom varmt!

Victor K
Främby

Johan har från första kontakt varit otroligt lätt att ha att göra med, enkel, snabb och rak kommunikation, förtroendeingivande och erfaren utan att vara för säljande och med ett stort engagemang i det han gör. Johan kommer vara den första vi ringer nästa gång vi är ute och rör oss på bostadsmarknaden, vare sig vi ska sälja eller köpa. Gör det du också, du kommer inte ångra dig.

Stefan F
Toftbyn

Bra rakt igenom och trevlig personal

Sara L
Boda

Bra bemötande, trevlig personal.

Jenny L
Galgberget

Förtroendeingivande bemötande genom hela processen.

Jenny K
Östanfors

Vi fick ett mycket trevligt och hjälpsamt bemötande, tack!

Eva N
Centralt

Trevligt och professionellt bemötande. Bra hjälp med det praktiska kring köpet.

Sandra E
Lilla Källviken

Jättebra stöd och hjälp. Tydligt och väldigt proffsigt bemötande.

Berit M
Centralt

Vi har blivit mycket bra bemött på alla sätt av en duktig och trevlig mäklare vid namn. Sandra Daniels Mvh Berit Mellberg

Leif S
Falun

Bra bemötande samt kunnig mäklare

Ulrika S
Lustigknopp

Jag är så nöjde med hela förfarandet så här långt!

Jon Margareta L
Falun

Upplevde att mäklaren var påläst och visste vad han pratade om. Trevlig och glad! Kunde svara på det jag ville fråga om.. Erbjöd också att det bara var att ringa om jag undrade över något. Så nu ser jag bara fram emot att få nycklarna.

TOBIAS W
Falun

Från första mötet var det inga konstigheter. Positiv och mycket hjälpsam med våra funderingar och frågor. Bättre än såhär blir det inte! Vi är väldigt nöjda! 10/10

Pierre L
Sålde sin bostad med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Falun
Hedgårdarna

hej tycker janas var proffsig i sitt uppdrag och inget krångel mvh pierre

Karin T
Esplanaden

Jocke var mycket bra att ha att göra med. Alltid tillgänglig och trevligt bemötande och inte målade upp en bild att allt var bättre än det är. mvh

Nedzad H
Herrhagen

Bemötande var mycket bra. Allt var änligt våra förväntningar. Hela upplevelsen var på toppen 😊

Johan K
Herrhagen

Jocke har varit extremt professionell i bemötande, varit snabb att reda ut frågetecknen och har stöttat bra med bankkontakt.

Mikael S
Grycksbo

Jag är nöjd med trevlig och bra hjälp samt ett fint resultat av fastighetsförsäljningen som Svensk Fastighetsförmedling hjälpte till med. Rekommenderas!

Britt Marie P
Östanfors

Proffsigt bemötande. Går alltid att nå när jag ringde i tid och otid. Jag har gjort affärer med svensk fastighetsförmedling förut och alltid varit mycket nöjd.

Ann-Britt M
Lustigknopp

Bra bemötande och hjälp med allt.

Anne-Lise H
Hälsinggården

Har bara varit i kontakt med meklaren pr telefon, men våra döttrar var och kollade på lägenheten. Verkar ha fungerat bra

Erik Ingemar J
Hälsinggården

Väldigt bra service! Täta uppdateringar och lätt att få kontakt. Bra råd hela tiden.

Caroline F
Centrum

Proffsig hantering av försäljningen av vår lägenhet!

Lennart M
Britsarvet

Allt har fungerat bra. Proffsigt och vänligt uppträdande genom processen.

Tina E
Britsarvet

Jag har fått proffsig hjälp och guidning, både inför och under försäljningen.

Ina B
Grycksbo

Har fått grym hjälp av samtliga på kontoret i Falun, som hjälpt oss med både köp av ny bostad och försäljning. Proffesionella, hjälpsamma och härliga medarbetare!

Ann-Charlotte B
Sågmyra

Gick från klarhet till klarhet Blev bra… och sedan gick det fort med försäljningen

Ewa L
Falun

Bra så här i början av processen. Lätt att få tag på, bra återkoppling, hjälpsam och trevlig, inga konstigheter.

Kersti J
Centrum

Mäklaren bemötte mig vänligt och meddelade mig när något hade hänt. Mäklaren levde upp till mina förväntningar. Mäklaren meddelade mig att jag fått ett bud på huset och jag tog det budet.

Michael J
Centralt

Hittills har allt gått mycket bra och smidigt med försäljningen.