Svensk Fastighetsförmedling Gnesta

Svensk Fastighetsförmedling Gnesta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Gnesta!

Gnesta som ligger både i Södermanlands och Stockholms län är en småstad med goda pendlingsmöjligheter och närhet till vackra sjö- och naturlandskap. Här passar det perfekt att bo om man vill nå Stockholm eller Nyköping men föredrar en lugnare och mindre ort.

Är det hit du vill flytta härnäst? Eller bor du här och letar nytt? Var du än befinner dig i bostadsprocessen så kan vi på Svensk fastighetsförmedling guida dig till det perfekta boendet för dig här i Gnesta. Kontakta oss så berättar vi hur!

Läs vad 115 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Gnesta 2

• Randi U
    2021-07-10
    Mäklaren såg mig, lyssnade, viste intresse för mig!
    Hon hade tid, hon förstod vad jag menade - jag är norsk och det har till tider varit svårt när ord inte betyder precis det samma som jag tror…!! Men Johanna har mött mig på ett sådant sätt att jag känner mig trygg och säker tillsammans med henne!
    2021-07-06
    Mkt nöjd med mäklaren Linnea N. Fick snabbt förtroende för henne. Vi skissade en plan o allt följde planen. Vill särskilt framhålla det faktum att hon återkopplade snabbt om jag hade nån fråga/åsikt.
    Kristina Wärme
    2021-06-25
    Trevligt bemötande
    Konstant uppdatering
    Professionell
    2021-06-23
    Trevlig bemötande, lätt tillgängligt, engagerad och kund anpassad.
    2021-06-04
    Bra, duktig mäklare som är engagerad i försäljningen och kunnig om bostadsområdet.
    Fotografen var snabb och visste precis vilka foton som skulle tas.
    2021-05-26
    Johanna Blomqvist sålde vårt hus och var en sån KLIPPA! Så trevlig, social, kunnig och hade väldigt bra och proffsigt bemötande mot budgivare och oss säljare. Rekommenderar! Lisa Klackenberg
    2021-05-26
    Mycket bra bemötande! Tack för all hjälp i samband med vårt husköp!
    2021-05-19
    Mycket proffsig, vänlig och personlig service från mäklare Linnéa Norén vid köpet av Gökärtsvägen 2, Gnesta!
    2021-05-15
    Trevligt bemötande och uppriktiga råd.
    2021-05-06
    Professionellt stöd och engagemang från ansvarig mäklare Johanna Blomqvist! En trygghet i vårt livs största beslut!
    Köp av fritidshus.
    Korrekt och professionellt bemötande. Fick snabbt svar på frågor.
  • Hans R
    2021-05-06
    Köpt hus med postadress Gnesta.
    Mycket trevlig och informativ mäklare (Linnéa).
    Tillmötesgående och genomförde avtalsskrivningen på ett bra och pedagogiskt sätt. Ingen stress. Närvarande och tillgänglig.
    En mycket positiv upplevelse.
    2021-04-13
    Vill starkt rekommendera Linnéa som mäklare! Helt klart Gnestas bästa - kompetent och noggrann på alla punkter. Och alltid med ett leende och positiv energi som gör vilken tung husförsäljning som helst lättare! Också den absolut mest trevliga och hjälpsamma mäklaren vi varit i kontakt med när vi nu letar nytt boende. Hade valt henne både som köpare och säljare om jag hade kunnat då hon är otroligt mån om båda parter.
    2021-04-02
    Jag har sålt vårt fritidshus.
    Vi blev trevligt bemötta från första mötet till försäljningen.
    Vi är nöjda med mäklaren som visade stor kunskap om lokala förhållanden och inom sitt yrke.
    2021-04-02
    Sålt vår villa. Bästa mäklaren.
    2021-03-31
    Supernöjd med Johanna som fick oss att känna en trygghet genom hela försäljningen. Fick ett snabbt avslut med ett pris över förväntan!
    2021-03-31
    Elin agerade seriöst och man fick en bra känsla av att allt sköttes by the book +++++
    2021-03-31
    Vi köpte hus med Johanna Blomqvist, och det är vi supergĺada för. Oerhört proffsig och trevlig. Gnestas i särklass bästa mäklare
  • Gunilla R
    2021-03-21
    Lyhörd kunnig mäklare. Har sålt bostadsrätten förvätningarna blev som de skulle.
    2021-03-16
    Linnea är en otroligt engagerad mäklare, både för säljare och köpare. Vi hade en tät kontakt under hela processen med våra frågor samt med eventuella köpares frågor.
    Linnea har ett otroligt driv som smittar av sig på oss som säljare av fastigheten.
    Vi kan starkt rekommendera Linnea för både säljare och köpare
    2021-03-07
    Sålt huset.
    Mäklaren har varit utmärkt.
    Upplever att mäklaren gjort det jag förväntade.
    2021-02-22
    Vid köp av vår tomt har Linnea varit behjälplig på alla sätt & vis. All information vi önskat oss har hon ordnat fram snabbt & effektivt och det med ett leende!
    2021-02-20
    Trevlig, tillmötesgående och kompetent men framför allt mänsklig
    2021-01-28
    Vi köpte en fastighet och vi vart väl bemött av vår mäklare Linnéa kan verkligen rekommenderar att köpa eller sälja din bostad med Svensk fastighetsförmedling Gnesta
    2021-01-02
    Vi har köpt en villa för sommarboende i Gnesta. Mäklaren var trevlig, kunnig, problemlösare och noga. Mäklaren är utmärkt och den bästa vi haft.
    Rekommenderar Svensk fastighetsförmedling i Gnesta som nu ska sälja vårt nuvarande fritidshus i Gnesta!
    2020-12-28
    Jag köpte en bostadsrätt och är mycket besviken över hur mäklaren skötte allt. Det var stora brister i uppföljning, svårt att få tag på henne, hon ställde in visningar, tappade bort nycklar, skickade inte kontrakt eller annan viktig dokumentation, kom med osanna undanflykter, mm. Det slutade med att jag fick agera mäklare själv och googla fram säljarens nr, komma överens om visning och sen kontakta chefen, så såg hon till att vi fick till ett avslut. Jag har en mycket dålig upplevelse från den här bostadsaffären.
    Hej Carina, Tråkigt att du upplevt det på det sättet. Beklagar verkligen det! Självklart vill vi göra allt vi kan för att alla kunder ska vara nöjda. Med vänlig hälsning Anne Wallén Svensk Fastighetsförmedling Gnesta
    2020-12-03
    Köpt fritidshus i Stjärnhov genom Linnea Norén som har varit väldigt hjälpsam under hela processen.
    Linnea förstår vikten av att både köpare och säljare ska gå nöjda ut affären.
    Linnea har ett stort engagemang i sitt arbete och är alltid tillgänglig och behjälplig.
    2020-11-21
    Väldigt trevlig och pålitlig! Vi hade många frågor och funderingar inför vårt första husköp, och Linnéa ställde upp till 100%. Jag säljer mer än gärna med samma mäklare i framtiden. 5/5 ⭐️
    2020-11-15
    Köpt en villa, bra kommunikation kring köpet, kändes personligt och ”enkelt”. All info jag behövde fanns och fick svar på frågor både före och nu efter köpet. Även hjälp med praktiska saker. Inte tillträtt ännu men känner mig trygg i sista överlämningen också.
    Vår mäklare hade bra koll på området och kunde göra oss trygga i frågor kring säkerhet/grannar/radon i marken osv. Nöjda!
    2020-10-15
    Ett trevligt bemötande och det gick fort att huset blev sålt. Priset blev bra. Jag är mycket nöjd.
    Sven-Erik Nilsson.
    2020-10-11
    Trevligt bemötande
    Kvinnorna fick stå först på kontraktet
    2020-10-08
    sålt fritidshus och blev bra bemött av mäklaren som sålde huset över förväntan.
    2020-10-07
    Allt gick mycket snabbt och proffsigt, är 100% - igt nöjd!
    2020-10-04
    Vi har sålt en villa. Vi fick god hjälp med alla steg i försäljningen och en proffsigt skött budgivning.
    2020-10-02
    Vi har sålt 2 fastigheter - en bebyggd och en utan bebyggelse.

Mkt bra bemötande av mäklaren. Hon var tydlig, la ner mkt tid och hade ett professionellt sätt att hantera försäljningen.

Mäklaren levde absolut upp till våra förväntningar.

Försäljningen gick mkt snabbt. Det var vi glada och förvånade över. Vi har andra erfarenheter sedan tidigare.
    2020-09-03
    Sålt ett radhus. Blev mycket bra bemött av mäklaren. Hon levde upp till mina förväntningar. Trevlig, seriös och kunnig.
    2020-08-10
    Sålde ett fint hus. Mäklaren var duktig och engagerad. Tog bra hand om spekulanterna och vi fick en bra budgivning. Mycket nöjd.
    2020-07-24
    Snabb affär vid försäljning av permanent fritidshus/villa. Mäklaren kunnig och inkännande.
    2020-07-16
    Första besöket av mäklaren var uselt! Mäklaren kom inte, svarade inte i telefonen, ingen telefonsvarare, svarade inte på sms och inte på Mail👎 Vi åkte förbannade hem från stugan som vi planerat att sälja utan att veta varför mäklaren inte kom på utsatt tid. Sen fick vi kontakt med en kollega till mäklaren vilket har fungerat toppen och har nu sålt vår stuga👍
    2020-07-15
    Vi är väldigt nöjda med Johanna Blomqvist som mäklare
    Och husförsäljningen som gick snabbt.
    2020-07-13
    Mäklaren Johanna får 6 + på en 5 Femskala
    2020-07-11
    Jag har sålt mitt fritidshus. Kontaktade mäklaren per telefon. Hon åkte själv till huset och tittade utanför eftersom jag inte hade möjlighet att närvaro då. Vi talades sen vid och bestämde per telefon att gå vidare. Mäklaren agerade snabbt och proffsigt. Flera problem uppstod på vägen men vi hjälptes åt att lösa det på bästa sätt. Jag kunde kontakta mäklaren vid alla tidpunkter . T o m under semestern
    Jag är mycket nöjd så här långt.
    2020-06-22
    Det måste vara frivilligt att lämna ett omdöme - det är en tabbe från er sida och drar ned ett annars gott intryck (men det kan ju inte den mäklare vi använde rå för, så hennes betyg kvarstår)
  • Göran M
    2020-06-16
    Hej har köpt ett fritidshus och är väldigt nöjd med affären. Mäklare Johanna har varit till stor belåtenhet. Kommer rekommendera henne och svensk fastighetsbyrå till mina vänner!!
    2020-06-11
    Har köpt ett fritidshus och blev väl bemött av mäklaren. Jag fick kontinuerlig uppdatering och sammanfattning under budgivningen och vid kontraktsskrivningen var hon tydlig och bra.
    2020-06-01
    Mäklaren är proffsig, men ändå personlig. Precis det jag förväntar mig av någon som ska hjälpa mig med en affär.
    Fritidshuset är i Gnesta det är ännu inte sålt.
    2020-05-30
    Vi har sålt en liten gård. Vi har fått ett mycket bra stöd från mäklaren under hela processen.

Mäklaren har med råge svarat upp till våra förväntningar och vi är mycket nöjda med annonsering, visning, budgivning och formell hantering av köpehandlingar mm
    2020-05-28
    Jag har köpt hus och upplever att mäklaren var ordentligt påläst och det hon inte kunde svara på tog hon reda på så fort det gick.
    2020-05-16
    Proffsig glad varm generös omtänksam
    2020-05-11
    Trevlig mäklare som är flexibel och tog sig tid att träffa oss trots att det var en röd dag.

Vi har skrivit på och betalat in en förhandspenning till ett ny produktion som är inflytt våren 2021