Svensk Fastighetsförmedling Gnesta

Västra Storgatan 9, 646 31 Gnesta — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Gnesta!

Gnesta som ligger både i Södermanlands och Stockholms län är en småstad med goda pendlingsmöjligheter och närhet till vackra sjö- och naturlandskap. Här passar det perfekt att bo om man vill nå Stockholm eller Nyköping men föredrar en lugnare och mindre ort.

Är det hit du vill flytta härnäst? Eller bor du här och letar nytt? Var du än befinner dig i bostadsprocessen så kan vi på Svensk fastighetsförmedling guida dig till det perfekta boendet för dig här i Gnesta. Kontakta oss så berättar vi hur!

Läs vad 54 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Gnesta

• 2019-11-14

Carl Dod B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gnesta
    jag vill ge Anna Karin Wennerholm ett omdöme. Hon lyckades med en svår uppgift, att sälja två lägenheter och en villa under loppet av ett halvår åt mig. Hon känns bra att jobba mot, alltid enkel att nå, har ett stort tålamod men är rak och tuff. Hon har ett behagligt yttre, kan lyssna, pratar inte i onödan. Faktiskt helt komplett. Den i särklass bästa mäklaren jag träffat under åren. Lycka till framöver. Dod Läs mer
  • 2019-11-13

Marie skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gnesta
    Mycket vänligt och professionellt bemötande både i samband med förfrågningar i allmänhet och även i samband med kontraktsskrivning. Läs mer
    2019-11-13 Anne W svarar Marie
    Tack det gläder mig :) Det är alltid vår ambition att uppfattas så.
  • Anders K

2019-11-05

Anders K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gnesta
    Hus Gryt-Ullsta 5 köpt.

Mäklare ordnade snabb visning och ställde upp till 100%.

Snabba SMS-svar på frågor.

Det blev en mycket snabb affär utan inslag av frustration.

Vi är mycket glada för att vi fick tag på en välskött fastighet som passar våra behov perfekt. Läs mer
  • 2019-11-03

Tom K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gnesta
    Visbohammar 1:6 och 1:28/ Upplevelsen var 100 procent positiv. Mäklaren, Johanna Blomqvist, låg genom hela processen ett steg före och det uppstod aldrig några luckor i hanteringen av affären. Hennes förslag , när vi bad om dem, var konkreta, tydliga och seriösa. Hon var en riktig mäklare och gav även köparen värdefulla råd och förslag, vilket förenklade affärens genomförande. Vi är mycket nöjda, Med vänlig hälsning, Tom Kärrlander Mobil 070 660 5599 Läs mer
  • 2019-10-28

Kerstin S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gnesta
    Har bara positiva upplevelser när vi skulle sälja.
    Hade Anna-Karin Wennerholm och hon är helt komplett för sitt jobb!!!

Uppriktig o ärlig!
    Lätt att nå !!
    Snabb o lättsam !!
    Kompetent !!
    Trevligt bemötande !!

Allt har varit till belåtenhet och skulle absolut anlita henne igen eller rekommendera henne till andra!!

Mvh Kerstin Stamm Läs mer
  • 2019-10-28

Tamara K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gnesta
    Sommarhus i Gnesta. Har inte slutförd dealen än, men såhär långt allt funkade bra. Vänligt och professionell bemötande. Läs mer

Annika Kristina L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gnesta
    Sålt öllösa fritidshus. Mycket väl bemött av mäklaren. Förväntning att få ett bättre pris fick gå ner mycket. Hade otur att få byta mäklare och den första gav mig ett mycket högre pris vilket jag naturligtvis blev glad för då. Min mäklare sänkte priset över ca 300 tusen vilket jag naturligtvis blev besviken på men den största besvikelsen var Anticimex försäkringsman, han kunde upplyst mig om att vissa fel kunde jag rätta till för när jag rättade till felen skulle han ha flera tusen till för att ändra i protokollet, hade jag erhållit info innan hade jag aldrig betalat för Anticimex en enda krona. Läs mer

Sophie E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gnesta
    Jag har köpt ett tvåplanshus. Läs mer

Charlotte S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gnesta
    Trevligt bemötande
    Proffsigt
    Enkelt Läs mer

Lisa K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gnesta
    Vi har sålt en bostadsrätt och köpt ett hus.

Bristfällig kontakt utav mäklaren under pågående budgivning. Upplevde att ingenting var förhandlingsbart, svårt att förhandla arvode med, vid vissa tillfällen bristfällig info, upplevdes ej ärlig i alla fall. Läs mer
  • 2019-09-24

Lasse B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gnesta
    Köpt en bostadsrätt i Gnesta, nyproduktion. Mäklaren gav oss all nödvändig information och var tillmötesgående på alla sätt. Trevlig och korrekt. Levde upp till de förväntningar jag har och känner mig nöjd. Läs mer
  • 2019-09-21

Sofie T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gnesta
    Bostadsrätt, låg ute till försäljning ca 4 månader, proffsig mäklare som hade humöret uppe trots uteblivna bud. Till slut blev den såld vilket mäklaren ”lovat” mig hela tiden. Läs mer
  • 2019-09-20

Erik Lennart L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gnesta
    Vi har sålt ett fritidshus. Redan från början fick vi stort förtroende för mäklaren, som genom hela processen uppträdde mycket professionellt och visade genuint intresse för vår sak. Läs mer
  • 2019-09-11

Maria V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gnesta
    Vi har precis köpt ett fritidshus med Anna-Karins hjälp. Vi var mycket nöjda med den flexibilitet hon erbjöd genom att vi snabbt kunde få komma och se huset en gång till efter ordinarie visning på en tid som passade oss.
    Under budgivningen fick vi bra hjälp och snabb återkoppling. Läs mer
  • 2019-09-03

Håkan L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gnesta
    Mycket proffsigt och trevligt bemötande.
    Svarar/återkopplar alltid på mail, sms och telefon.
    Mycket kunnig om fritidshusområdet samt huset jag sålde.
    Mycket kompetent och proffsig i sin yrkesroll. Läs mer
    2019-09-03 Anne W svarar Håkan L
    Tack för vänliga ord Håkan, måste ge dig samma beröm tillbaka. Det var roligt att få hjälpa dig/Johanna Lindström
  • 2019-07-19

NILS P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gnesta
    Hade Anna-Karin som mäklare, försäljning genomfördes som den skulle. Läs mer
  • 2019-07-10

Carina F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gnesta
    Proffsig, hjälpsam och kreativ. Läs mer
    2019-07-11 Anne W svarar Carina F
    Tack Carina! Vh Anna-Karin Wennerholm
  • 2019-06-24

Per N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gnesta
    Väldigt proffsigt och trevligt bemötande Läs mer
    2019-06-25 Anne W svarar Per N
    Tack Per, får säga detsamma :)

/Johanna Lindström
  • 2019-05-24

Rickard G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gnesta
    Tydligt och korrekt hantering. Ambitiös och engagerad. Läs mer
    2019-06-25 Anne W svarar Rickard G
    Glad att ni känner så, kul att det gick i lås!

/Johanna Lindström
  • Eva C

2019-05-10

Eva C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gnesta
    Ett Tryggt o avspänt bemötande! Lätt att få kontakt med o hjälpsam vid problem. Kan varmt rekommendera Karin Wennerholm! Läs mer
    2019-05-15 Anne W svarar Eva C
    Tack Eva för fina ord! Vh Anna-Karin
  • 2019-04-30

Vicky K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gnesta
    Med en aldrig sinande energi och kunskap har mäklaren hjälpt oss med vår livs affär, att sälja vår hästgård. Vi kan varmt rekommendera henne! Läs mer
    2019-05-03 Anne W svarar Vicky K
    Tack för de orden, ni kommer att saknas mig :)
    //Johanna Lindström
  • 2019-04-14

Cecilia a skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gnesta
    Fin dialog, bra inlyssning under budgivningen och jag fick en känsla av att vara omhändertagen trots att det i teorin skulle vara rätt omöjligt i ett sådant här läge. Läs mer
    2019-04-26 Anne W svarar Cecilia a

2019-04-26 Anne W svarar Ida E
    Tack Ida:)! Vänligen Anna-Karin
  • 2019-04-09

Annika C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gnesta
    Villa i Gnesta. Bra bemötande och bra med information under hela processen. Professionellt skött, men synd att ni inte annonserar i lokalpressen. Läs mer
    2019-04-26 Anne W svarar Annika C
    Tack Annika för fina ord. Ha en fin helg! Vh Anna-Karin
  • 2019-04-08

Thomas B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gnesta
    Bra och tydlig genomgång vid kontraktsskrivningen Läs mer
    2019-04-26 Anne W svarar Thomas B
    Tack Thomas! Trevlig helg! Vh Anna-Karin
  • 2019-04-04

Ajla H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gnesta
    Trevligt och professionellt bemötande. Vi kände oss trygga under hela processen. Läs mer
    2019-04-05 Anne W svarar Ajla H
    Tack Ajla! Ha en riktigt fin helg!/Anna-Karin
  • 2019-02-22

Karin D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gnesta
    Köpt ett fritidshus, allt gick väldigt smidigt och fick ett trevligt proffesionellt bemötande, och svar på mina frågor, känns mycket bra, mvh Karin Läs mer
    2019-02-23 Anne W svarar Karin D
    Tack Karin! Är säker på att du kommer att trivas! Vh Anna-Karin
  • 2019-02-20

Tomas B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gnesta
    Proffsigt bemötande, snabb försäljning Läs mer
    2019-02-21 Anne W svarar Tomas B
    Tack Tomas! Ha en fin dag!/ Vh Anna-Karin
  • Patrik H

2019-02-18

Patrik H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gnesta
    Trevlig, glad och informativ.
    Vi köpte ett hus med en del renoveringsbehov och känner oss rätt trygga med stöttningen ifrån mäklaren som kontakt med säljaren. Bokade även in en privat visning med säljaren efter önskemål.

Vårat första hus köp och hjärtat sitter i halsgropen än idag :) Läs mer
    2019-02-19 Anne W svarar Patrik H
    Tack för fina ord! Jag tror och hoppas att ni kommer att trivas kanon! Vh Anna-Karin
  • 2019-01-24

Linda skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gnesta
    Vi både köpte och sålde hus genom supertrevliga Johanna Blomqvist. Vi är så nöjda med allt och Johanna har tryggt och genuint funnits med oss genom våra husaffärer och vänligt och proffsigt svarat på alla våra frågor och funderingar. Vi kan varmt rekommendera Johanna. Läs mer
  • 2018-12-29

Johan H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gnesta
    Sålde vår lilla villa. Fick bra hjälp och trevligt bemötande. Läs mer
    2019-01-03 Anne W svarar Johan H
    Hej Johan! Tack för fina ord! Vänligen Anna-Karin
  • Gertrud Margot H

2018-10-30

Gertrud Margot H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gnesta
    Vid försäljningen av min avlidne mors villa anlita de jag Johanna Blomqvist på Svensk fast. Dels efter rekommendationer, och dels för lokal förankring.
    Hon tog sig an uppdraget professionellt och sakligt och skapade en god relation till mig som säljare. Hon kom och värderade villan redan dagen efter första kontakten. Lite väl lågt tyckte jag. Sen flöt kontakten på och jag fick all information som krävdes. Visning och extravisningar var inget problem för Johanna.
    Att det sen blev budgivning och att slutpriset blev över förväntan gjorde det hela ännu roligare.
    Jag kan varmt rekommendera Johanna Blomqvist på Svensk fast. Läs mer
  • 2018-10-28

Sven-Erik W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gnesta
    Vi har köpt en mindre villa och allt fungerade snabbt och med bra information. Mäklaren hade all information vi behövde och gjorde ett mycket bra jobb. Vi är mycket nöjda! Läs mer
    2018-10-28 Anne W svarar Sven-Erik W
    Hej! Tack så mycket för din rekommendation och fina ord! Grattis till ett fint hus, vi hörs och ses snart igen. Må gott! Hälsningar Johanna
  • 2018-10-25

Maria L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gnesta
    Jag har sålt en bostadsrätt. Min mäklare var mycket professionell och jag kände ett stort förtroende för henne. Jag upplevde att mäklaren tog sig tid och vi hade en tät kommunikation under hela processen. Läs mer
    2018-10-28 Anne W svarar Maria L
    Hej Maria! Tack för fina ord och vi ses snart igen. Allt gott! Hälsningar Johanna
  • 2018-10-19

Mirja E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gnesta
    Köpt två hus och sålt ett hus med Johanna och har fått ett proffsigt bemötande med en mäklare som gör det där lilla extra för kunden. Följer kunden igenom alla steg i processen och ser till så att man förstår allt som händer. Vi är mer än nöjda med den service och proffesionella bemötande vi har fått från Johanna. Rekommenderar henne varmt till andra kunder. Läs mer
    2018-10-28 Anne W svarar Mirja E
    Hej Mirja! Tack fina ni för rekommendation och fina ord. Glad att få ha hjälpt er köpa två hus och sälja ett. Tack för förtroendet! Må gott och ses snart! Vänligen Johanna
  • Kenny B

2018-09-19

Kenny B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gnesta
    Jag köpte ett hus till mig och min flickvän. Det är första gången vi äger vårt eget hus så frågorna har varit många. Anna-Karin har varit behjälplig från start till slut, svarat på alla frågor, funnit till hands och bemött oss proffsigt även när vi krånglat och velat. Hon har breddat mina kunskaper både kring hus, lån och allt som hör därtill, samt vad en mäklare kan vara. Toppbetyg från oss! Läs mer
    2018-09-20 Anne W svarar Kenny B
    Hej!
    Tack snälla för Era fina ord! / Anna-Karin
  • 2018-09-13

Armi L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gnesta
    Villa försäljning
    Utmärkt bra mäklare. Trevlig och saklig.

Goda råd och slussade oss till rätta beslut.

Förväntningar att huset blir såld snabbt och detta hände fast det var dåliga tider.

Mycket nöjd. Läs mer
    2018-09-14 Anne W svarar Armi L
    Tack för fin rekommendation Armi och för förtroendet att få hjälpa er med er försäljning. Vi ses snart igen :-) Hälsningar Johanna
  • 2018-09-04

Lotta J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gnesta
    Klockan 21.20 mejlade jag en helgdagsafton, i egenskap av ombud vid en kommande fastighetsförsäljning, mäklare Johanna Blomqvist. De 4 minuter det tog att få svar kom att bli en symbol för Johannas sätt att arbeta; från förfrågan om uppdraget till skrivet kontrakt.
    Med den grad av entusiasm, kunnighet, effektivitet och charm hon uppvisade kan inte en enda kund bli besviken. Därför: mina allra varmaste rekommendationer!
    /L. Jansson Läs mer
    2018-09-20 Anne W svarar Lotta J
    Bra teamwork hade vi! Tack för fin rekommendation :-) Kram Johanna
  • 2018-06-13

Gunnel E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gnesta
    Vi har sålt ett kärt sommarställe vi ägt i 60 år. Johanna Blomqvist kom tidigt in i processen och var under den tiden mycket hjälpsam, tillmötesgående och tog sig alltid tid att förklarar arbetsprocessen fram till försäljningen. Under visning och budgivning rapporterade hon utförligt vad som hänt under dagen. Jag har haft kontakt med mäklare tidigare men ingen så proffsig och lätt att samarbeta med som Johanna.
    Gunnel Edmarker Läs mer
    2018-09-20 Anne W svarar Gunnel E
    Tack Gunnel för att jag fick förtroendet att hjälpa er med er försäljning! Och stort tack för rekommendationen! Vi hörs snart igen ;-) Hälsningar Johanna
  • Christina T

2018-06-01

Christina T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gnesta
    Efter försäljning av gammalt släktsommarställe:
    Mycket trevlig och kunnig slussning av Johanna genom hela processen.
    Hade inga förväntningar eftersom jag inte har tidigare erfarenhet av husförsäljning.
    Sammanfattningsvis en trevlig, kunnig, noggrann, professionell, omtänksam och trygg upplevelse från början till slut. Läs mer
    2018-06-06 Anne W svarar Christina T
    Tack Christina! Och tack för ert förtroende att få hjälpa er att sälja ert otroligt fina släktsommarställe!

Varma hälsningar Johanna
  • 2018-05-27

Hans S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gnesta
    Jag bor i USA och har två syskon som bor i Sverige. Vi ärvde 7 torp i Gnesta som vi har nu sålt till bra priser. Johanna Blomquist var en utmärkt förmedlare som inte bara klarade av att förhandla med hyresgäster och intresserade köpare men också mellan syskonens olika åsikter. Johanna är snabb och smidig och gör det hon lovar. Jag rekommenderar Johanna som en mycket kompetent mäklare.

Hans Läs mer
    2018-06-01 Anne W svarar Hans S
    Tack för den fina rekommendationen Hans, har varit trevligt att samarbeta med er syskon. Och tack för förtroendet att få hjälpa er! Allt gott! Häls Johanna
  • 2018-05-16

Jonas P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gnesta
    Jag har från dag 1 fått ett väldigt bra bemötande. Proffsigt, tydligt och målmedvetet.

Anna- Karin har ett naturligt driv i det hon gör och det märks varför hon är så omtyckt.

Jag är mycket nöjd med Anna- Karin som mäklare och kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    2018-05-18 Anne W svarar Jonas P
    Tack snälla Jonas för fina ord! /Anna-Karin
  • 2018-03-20

skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gnesta
    En utmärkt, kompetent och kunnig mäklare som alltid gör ett professionellt arbete.
    Kan varmt rekommendera Johanna. Läs mer
    2018-06-06 Anne W svarar
    Tack snälla för fina ord! Allt gott till er:-)

Hälsningar Johanna
  • Tobias O

2018-02-05

Tobias O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gnesta
    Superbra service och proffsigt från första möte till avslutad försäljning. Läs mer
    2018-02-05 Anne W svarar Tobias O
    Tack för visat förtroende! Hälsningar Anna-Karin
  • 2017-11-22

Jonny K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gnesta
    Johanna är en social och trevlig mäklare, bra kunskap om närområdet hon agerar i. Snabb på återkopplingar, rak och ärlig i sin komunikation. Återkopplar och hör av sig oavsett tidpunkt och veckodag. Läs mer
    2017-11-22 Anne W svarar Jonny K
    Tack Jonny för fina ord. Vi ses snart:)
    Hälsningar Johanna
  • 2017-11-18

Lennart B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gnesta
    Väl mottagna och välinformerade. Upplevde stort förtroende. Läs mer
  • 2017-11-10

Fredrik Y skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gnesta
    Anna-Karin var mycket proffsig och förtroendeingivande. Försäljningen gick bra och Anna-Karin ordnade allt runtomkring försäljningen snabbt och effektivt. Vi är mycket nöjda! Läs mer
    2018-02-05 Anne W svarar Fredrik Y
    Tack snälla Ni för visat förtroende! /Anna-Karin
  • 2017-07-12

Peter F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gnesta
    Mäklaren hade ett underbart bemötande och hon levde upp till det hon sa.
    Mycket proffsigt.
    Finns inget att klaga på. Läs mer
    2017-07-13 Anne W svarar Peter F
    Strålande :) Roligt att höra!
    Anne Wallén
  • Henrik M

2017-06-06

Henrik M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gnesta
    Mycket proffesionell och trevlig Läs mer
    2017-06-07 Anne W svarar Henrik M
    Tack! Det gläder mig att du nöjd:) Det är alltid vår målsättning att våra kunder ska vara nöjda.
  • 2017-01-23

Maria L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gnesta
    Vi fick ett oerhört proffsigt intryck av vår mäklare från Svensk Fastighetsförmedling: proffsig, effektiv och vänlig. Läs mer
    2017-01-24 Anne W svarar Maria L
    Tack, det var roligt att höra :)
    Med vänlig hälsning
    Anne Wallén