Svensk Fastighetsförmedling Gnesta

Västra Storgatan 9, 646 31 Gnesta — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Gnesta!

Gnesta som ligger både i Södermanlands och Stockholms län är en småstad med goda pendlingsmöjligheter och närhet till vackra sjö- och naturlandskap. Här passar det perfekt att bo om man vill nå Stockholm eller Nyköping men föredrar en lugnare och mindre ort.

Är det hit du vill flytta härnäst? Eller bor du här och letar nytt? Var du än befinner dig i bostadsprocessen så kan vi på Svensk fastighetsförmedling guida dig till det perfekta boendet för dig här i Gnesta. Kontakta oss så berättar vi hur!

Läs vad 88 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Gnesta

• 2020-11-21

Sofia W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gnesta
    Väldigt trevlig och pålitlig! Vi hade många frågor och funderingar inför vårt första husköp, och Linnéa ställde upp till 100%. Jag säljer mer än gärna med samma mäklare i framtiden. 5/5 ⭐️ Läs mer
  • 2020-11-15

Bri H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gnesta
    Köpt en villa, bra kommunikation kring köpet, kändes personligt och ”enkelt”. All info jag behövde fanns och fick svar på frågor både före och nu efter köpet. Även hjälp med praktiska saker. Inte tillträtt ännu men känner mig trygg i sista överlämningen också.
    Vår mäklare hade bra koll på området och kunde göra oss trygga i frågor kring säkerhet/grannar/radon i marken osv. Nöjda! Läs mer
  • 2020-10-15

Sven Erik N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gnesta
    Ett trevligt bemötande och det gick fort att huset blev sålt. Priset blev bra. Jag är mycket nöjd.
    Sven-Erik Nilsson. Läs mer
  • 2020-10-11

Ylva Marie W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gnesta
    Trevligt bemötande
    Kvinnorna fick stå först på kontraktet Läs mer
  • 2020-10-08

Ingegerd Viola K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gnesta
    sålt fritidshus och blev bra bemött av mäklaren som sålde huset över förväntan. Läs mer
  • 2020-10-07

Henry K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gnesta
    Allt gick mycket snabbt och proffsigt, är 100% - igt nöjd! Läs mer
  • 2020-10-04

Maria G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gnesta
    Vi har sålt en villa. Vi fick god hjälp med alla steg i försäljningen och en proffsigt skött budgivning. Läs mer
  • 2020-10-02

Karin Maria Karlsdotter D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gnesta
    Vi har sålt 2 fastigheter - en bebyggd och en utan bebyggelse.

Mkt bra bemötande av mäklaren. Hon var tydlig, la ner mkt tid och hade ett professionellt sätt att hantera försäljningen.

Mäklaren levde absolut upp till våra förväntningar.

Försäljningen gick mkt snabbt. Det var vi glada och förvånade över. Vi har andra erfarenheter sedan tidigare. Läs mer
  • 2020-09-03

Ingegärd S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gnesta
    Sålt ett radhus. Blev mycket bra bemött av mäklaren. Hon levde upp till mina förväntningar. Trevlig, seriös och kunnig. Läs mer
  • 2020-08-10

Cecilia L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gnesta
    Sålde ett fint hus. Mäklaren var duktig och engagerad. Tog bra hand om spekulanterna och vi fick en bra budgivning. Mycket nöjd. Läs mer
  • 2020-07-24

Rosmari R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gnesta
    Snabb affär vid försäljning av permanent fritidshus/villa. Mäklaren kunnig och inkännande. Läs mer
  • 2020-07-16

Monica N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gnesta
    Första besöket av mäklaren var uselt! Mäklaren kom inte, svarade inte i telefonen, ingen telefonsvarare, svarade inte på sms och inte på Mail👎 Vi åkte förbannade hem från stugan som vi planerat att sälja utan att veta varför mäklaren inte kom på utsatt tid. Sen fick vi kontakt med en kollega till mäklaren vilket har fungerat toppen och har nu sålt vår stuga👍 Läs mer
  • 2020-07-15

Kenneth B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gnesta
    Vi är väldigt nöjda med Johanna Blomqvist som mäklare
    Och husförsäljningen som gick snabbt. Läs mer
  • 2020-07-13

Barbro Irene Maria H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gnesta
    Mäklaren Johanna får 6 + på en 5 Femskala Läs mer
  • 2020-07-11

Inger Elisabet M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gnesta
    Jag har sålt mitt fritidshus. Kontaktade mäklaren per telefon. Hon åkte själv till huset och tittade utanför eftersom jag inte hade möjlighet att närvaro då. Vi talades sen vid och bestämde per telefon att gå vidare. Mäklaren agerade snabbt och proffsigt. Flera problem uppstod på vägen men vi hjälptes åt att lösa det på bästa sätt. Jag kunde kontakta mäklaren vid alla tidpunkter . T o m under semestern
    Jag är mycket nöjd så här långt. Läs mer
  • 2020-06-22

Bengt W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gnesta
    Det måste vara frivilligt att lämna ett omdöme - det är en tabbe från er sida och drar ned ett annars gott intryck (men det kan ju inte den mäklare vi använde rå för, så hennes betyg kvarstår) Läs mer
  • Göran M

2020-06-16

Göran M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gnesta
    Hej har köpt ett fritidshus och är väldigt nöjd med affären. Mäklare Johanna har varit till stor belåtenhet. Kommer rekommendera henne och svensk fastighetsbyrå till mina vänner!! Läs mer
  • 2020-06-11

Charlotte L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gnesta
    Har köpt ett fritidshus och blev väl bemött av mäklaren. Jag fick kontinuerlig uppdatering och sammanfattning under budgivningen och vid kontraktsskrivningen var hon tydlig och bra. Läs mer
  • 2020-06-01

Lis K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gnesta
    Mäklaren är proffsig, men ändå personlig. Precis det jag förväntar mig av någon som ska hjälpa mig med en affär.
    Fritidshuset är i Gnesta det är ännu inte sålt. Läs mer
  • 2020-05-30

Hans Åke B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gnesta
    Vi har sålt en liten gård. Vi har fått ett mycket bra stöd från mäklaren under hela processen.

Mäklaren har med råge svarat upp till våra förväntningar och vi är mycket nöjda med annonsering, visning, budgivning och formell hantering av köpehandlingar mm Läs mer
  • 2020-05-28

Inger K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gnesta
    Jag har köpt hus och upplever att mäklaren var ordentligt påläst och det hon inte kunde svara på tog hon reda på så fort det gick. Läs mer
  • 2020-05-16

Kristina E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gnesta
    Proffsig glad varm generös omtänksam Läs mer
  • 2020-05-11

Carl K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gnesta
    Trevlig mäklare som är flexibel och tog sig tid att träffa oss trots att det var en röd dag.

Vi har skrivit på och betalat in en förhandspenning till ett ny produktion som är inflytt våren 2021 Läs mer
  • 2020-04-29

Johanna L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gnesta
    Fint bemötande och bra genomförande av hela min bostadsförsäljning. Läs mer
  • 2020-04-12

VERONICA H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gnesta
    Vi har sålt ett stort hus och Johanna har hjälpt oss med denna försäljning.
    Vi har haft några mäklaren genom åren men aldrig varit så nöjd som vi varit och är med Johanna Blomqvist. Hon svarar fort och kan hon inte svara så återkommer hon alltid. Johanna är otroligt professionell, trevlig, rak och kunnig. Johanna har även hjälpt oss när vi skulle köpa ett annat objekt trots att det inte var hennes försäljning men hon svarar på de frågor man har kring lagar och regler. Det som även stack ut hos Johanna från andra mäklare är att hon anpassar sig efter kunden dvs hon skrev kontrakt på en helg för att ingen skulle behöva stressa eller behöva ta ledigt från arbetet. Johanna kommer vi absolut att anlita igen. Kan varmt rekommendera Johanna Blomqvist i Gnesta. Läs mer
  • 2020-03-22

Shkelzen J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gnesta
    Alltid uppdaterad om det senaste gällande försäljningen. Proffsigt, lugnt och välskött hela tiden. Läs mer
  • 2020-03-01

Ida U skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gnesta
    Köpt bostad. Trevlig mäklare men mycket svår att få tag på. Kunde ringa och skicka meddelanden i flera dagar och även prata med kontoret och be dem hälsa att hon skulle ringa upp utan att hon hörde av sig tillbaka. Läs mer
  • 2020-02-29

Iris B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gnesta
    Köpt en bostadsrätts trea.
    Mycket hjärtligt mottagen.
    Att få se och få bostaden visad på bästa sätt.
    I det stora hela fick vi känslan av att man bryr sig om kunden
    för att vi kände att här hör vi hemma.
    Vi känner att vi gärna vänder oss till samma mäklare om så skulle vara fallet att vi behöver en mäklare.

Iris Läs mer
  • 2020-01-09

Birgit N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gnesta
    Jag har sålt en fastighet - villa.
    Trevligt och kunnigt bemötande från vår mäklare.
    Bra mäklare och ett bra samarbete.
    Birgit Nordin gm Håkan Nordin Läs mer
  • 2019-12-31

Bert H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gnesta
    Otroligt tillmötesgående och positiv i all kontakt. Engagerad. Läs mer
  • ANN-CHRISTIN M

2019-12-15

ANN-CHRISTIN M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gnesta
    Jag köpte ett fritidshus under hösten. Fram tills köpet genomfördes var mäklaren Johanna Lindström och mäklarssistenten Amanda Dahnell mycket "på", svarade på mail och kontaktade mig på olika sätt. Efter köpet uppstod ett problem för mig då säljaren kommit med oriktiga uppgifter till mig kring inbetalning av samfällighetsavgift, vilket resulterade i en extra kostnad för mig. Jag försökte då kontakta mäklarna för att intyga vad vi kommit överens om, men ingen av dem har återkopplat till mig. Oprofessionellt, det handlade tydligen bara om att sälja, inte att vårda en kundrelation. Kan absolut inte rekommendera denna mäklarfirma. Läs mer
  • 2019-12-08

Victor L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gnesta
    Bra, svarar fort , har koll på allting .
    Hjälpsam Läs mer
  • 2019-12-07

Bengt L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gnesta
    Min fru och jag har bokat in oss för en lägenhet i Gnesta. Huset är under produktion och inflyttning är planerad till sista kvartalet 2020. Som första steg är handpenning erlagd.
    Vi har blivit mycket seriöst bemötta av mäklaren, som tog god tid på sig för att för att ge oss en bild av läget.
    Eftersom vårt beslut kom snabbt så hade vi inte hunnit skaffa oss så många förväntningar på vilka turerna runt lägenhetsköpet skulle vara. Men mäklaren information gjorde att förväntningarna växte.
    Hittills har vi bara positiva upplevelser av våra kontakter med mäklaren. Läs mer
  • 2019-11-25

Simon A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gnesta
    Fick hjälp att sälja min villa i Gnesta. Bemötandet var både proffsigt och personligt. Allt gick snabbt och lättsamt eftersom Johanna kan sin sak och snabbt skapade förtroende för mig som säljare.
    Hon överträffade mina förväntningar och jag skulle definitivt ta hennes hjälp i framtida fastighetsaffärer. Både som säljare och köpare. Läs mer
  • 2019-11-14

Carl Dod B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gnesta
    jag vill ge Anna Karin Wennerholm ett omdöme. Hon lyckades med en svår uppgift, att sälja två lägenheter och en villa under loppet av ett halvår åt mig. Hon känns bra att jobba mot, alltid enkel att nå, har ett stort tålamod men är rak och tuff. Hon har ett behagligt yttre, kan lyssna, pratar inte i onödan. Faktiskt helt komplett. Den i särklass bästa mäklaren jag träffat under åren. Lycka till framöver. Dod Läs mer
  • 2019-11-13

Marie skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gnesta
    Mycket vänligt och professionellt bemötande både i samband med förfrågningar i allmänhet och även i samband med kontraktsskrivning. Läs mer
    2019-11-13 Anne W svarar Marie
    Tack det gläder mig :) Det är alltid vår ambition att uppfattas så.
  • Anders K

2019-11-05

Anders K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gnesta
    Hus Gryt-Ullsta 5 köpt.

Mäklare ordnade snabb visning och ställde upp till 100%.

Snabba SMS-svar på frågor.

Det blev en mycket snabb affär utan inslag av frustration.

Vi är mycket glada för att vi fick tag på en välskött fastighet som passar våra behov perfekt. Läs mer
  • 2019-11-03

Tom K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gnesta
    Visbohammar 1:6 och 1:28/ Upplevelsen var 100 procent positiv. Mäklaren, Johanna Blomqvist, låg genom hela processen ett steg före och det uppstod aldrig några luckor i hanteringen av affären. Hennes förslag , när vi bad om dem, var konkreta, tydliga och seriösa. Hon var en riktig mäklare och gav även köparen värdefulla råd och förslag, vilket förenklade affärens genomförande. Vi är mycket nöjda, Med vänlig hälsning, Tom Kärrlander Mobil 070 660 5599 Läs mer
  • 2019-10-28

Kerstin S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gnesta
    Har bara positiva upplevelser när vi skulle sälja.
    Hade Anna-Karin Wennerholm och hon är helt komplett för sitt jobb!!!

Uppriktig o ärlig!
    Lätt att nå !!
    Snabb o lättsam !!
    Kompetent !!
    Trevligt bemötande !!

Allt har varit till belåtenhet och skulle absolut anlita henne igen eller rekommendera henne till andra!!

Mvh Kerstin Stamm Läs mer
  • 2019-10-28

Tamara K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gnesta
    Sommarhus i Gnesta. Har inte slutförd dealen än, men såhär långt allt funkade bra. Vänligt och professionell bemötande. Läs mer

Annika Kristina L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gnesta
    Sålt öllösa fritidshus. Mycket väl bemött av mäklaren. Förväntning att få ett bättre pris fick gå ner mycket. Hade otur att få byta mäklare och den första gav mig ett mycket högre pris vilket jag naturligtvis blev glad för då. Min mäklare sänkte priset över ca 300 tusen vilket jag naturligtvis blev besviken på men den största besvikelsen var Anticimex försäkringsman, han kunde upplyst mig om att vissa fel kunde jag rätta till för när jag rättade till felen skulle han ha flera tusen till för att ändra i protokollet, hade jag erhållit info innan hade jag aldrig betalat för Anticimex en enda krona. Läs mer

Sophie E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gnesta
    Jag har köpt ett tvåplanshus. Läs mer

Charlotte S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gnesta
    Trevligt bemötande
    Proffsigt
    Enkelt Läs mer

Lisa K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gnesta
    Vi har sålt en bostadsrätt och köpt ett hus.

Bristfällig kontakt utav mäklaren under pågående budgivning. Upplevde att ingenting var förhandlingsbart, svårt att förhandla arvode med, vid vissa tillfällen bristfällig info, upplevdes ej ärlig i alla fall. Läs mer
  • 2019-09-24

Lasse B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gnesta
    Köpt en bostadsrätt i Gnesta, nyproduktion. Mäklaren gav oss all nödvändig information och var tillmötesgående på alla sätt. Trevlig och korrekt. Levde upp till de förväntningar jag har och känner mig nöjd. Läs mer
  • 2019-09-21

Sofie T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gnesta
    Bostadsrätt, låg ute till försäljning ca 4 månader, proffsig mäklare som hade humöret uppe trots uteblivna bud. Till slut blev den såld vilket mäklaren ”lovat” mig hela tiden. Läs mer
  • 2019-09-20

Erik Lennart L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gnesta
    Vi har sålt ett fritidshus. Redan från början fick vi stort förtroende för mäklaren, som genom hela processen uppträdde mycket professionellt och visade genuint intresse för vår sak. Läs mer
  • 2019-09-11

Maria Therese L V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gnesta
    Vi har precis köpt ett fritidshus med Anna-Karins hjälp. Vi var mycket nöjda med den flexibilitet hon erbjöd genom att vi snabbt kunde få komma och se huset en gång till efter ordinarie visning på en tid som passade oss.
    Under budgivningen fick vi bra hjälp och snabb återkoppling. Läs mer
  • 2019-09-03

Håkan L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gnesta
    Mycket proffsigt och trevligt bemötande.
    Svarar/återkopplar alltid på mail, sms och telefon.
    Mycket kunnig om fritidshusområdet samt huset jag sålde.
    Mycket kompetent och proffsig i sin yrkesroll. Läs mer
    2019-09-03 Anne W svarar Håkan L
    Tack för vänliga ord Håkan, måste ge dig samma beröm tillbaka. Det var roligt att få hjälpa dig/Johanna Lindström
  • 2019-07-19

Nils P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gnesta
    Hade Anna-Karin som mäklare, försäljning genomfördes som den skulle. Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte