Alla kategorier Mäklare Södermanland Gnesta Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Gnesta

Svensk Fastighetsförmedling Gnesta

Västra Storgatan 9, 646 31 Gnesta — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Gnesta!

Gnesta som ligger både i Södermanlands och Stockholms län är en småstad med goda pendlingsmöjligheter och närhet till vackra sjö- och naturlandskap. Här passar det perfekt att bo om man vill nå Stockholm eller Nyköping men föredrar en lugnare och mindre ort.

Är det hit du vill flytta härnäst? Eller bor du här och letar nytt? Var du än befinner dig i bostadsprocessen så kan vi på Svensk fastighetsförmedling guida dig till det perfekta boendet för dig här i Gnesta. Kontakta oss så berättar vi hur!

Läs vad 19 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Gnesta

• Kenny B
    Kenny B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gnesta
    Jag köpte ett hus till mig och min flickvän. Det är första gången vi äger vårt eget hus så frågorna har varit många. Anna-Karin har varit behjälplig från start till slut, svarat på alla frågor, funnit till hands och bemött oss proffsigt även när vi krånglat och velat. Hon har breddat mina kunskaper både kring hus, lån och allt som hör därtill, samt vad en mäklare kan vara. Toppbetyg från oss! Läs mer
    2018-09-20 Anne W svarar Kenny B
    Hej!
    Tack snälla för Era fina ord! / Anna-Karin
    Anne W gillar detta
  • Armi L
    Armi L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gnesta
    Villa försäljning
    Utmärkt bra mäklare. Trevlig och saklig.

Goda råd och slussade oss till rätta beslut.

Förväntningar att huset blir såld snabbt och detta hände fast det var dåliga tider.

Mycket nöjd. Läs mer
    2018-09-14 Anne W svarar Armi L
    Tack för fin rekommendation Armi och för förtroendet att få hjälpa er med er försäljning. Vi ses snart igen :-) Hälsningar Johanna
  • Lotta J
    Lotta J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gnesta
    Klockan 21.20 mejlade jag en helgdagsafton, i egenskap av ombud vid en kommande fastighetsförsäljning, mäklare Johanna Blomqvist. De 4 minuter det tog att få svar kom att bli en symbol för Johannas sätt att arbeta; från förfrågan om uppdraget till skrivet kontrakt.
    Med den grad av entusiasm, kunnighet, effektivitet och charm hon uppvisade kan inte en enda kund bli besviken. Därför: mina allra varmaste rekommendationer!
    /L. Jansson Läs mer
    2018-09-20 Anne W svarar Lotta J
    Bra teamwork hade vi! Tack för fin rekommendation :-) Kram Johanna
  • Gunnel E
    Gunnel E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gnesta
    Vi har sålt ett kärt sommarställe vi ägt i 60 år. Johanna Blomqvist kom tidigt in i processen och var under den tiden mycket hjälpsam, tillmötesgående och tog sig alltid tid att förklarar arbetsprocessen fram till försäljningen. Under visning och budgivning rapporterade hon utförligt vad som hänt under dagen. Jag har haft kontakt med mäklare tidigare men ingen så proffsig och lätt att samarbeta med som Johanna.
    Gunnel Edmarker Läs mer
    2018-09-20 Anne W svarar Gunnel E
    Tack Gunnel för att jag fick förtroendet att hjälpa er med er försäljning! Och stort tack för rekommendationen! Vi hörs snart igen ;-) Hälsningar Johanna
  • Christina T
    Christina T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gnesta
    Efter försäljning av gammalt släktsommarställe:
    Mycket trevlig och kunnig slussning av Johanna genom hela processen.
    Hade inga förväntningar eftersom jag inte har tidigare erfarenhet av husförsäljning.
    Sammanfattningsvis en trevlig, kunnig, noggrann, professionell, omtänksam och trygg upplevelse från början till slut. Läs mer
    2018-06-06 Anne W svarar Christina T
    Tack Christina! Och tack för ert förtroende att få hjälpa er att sälja ert otroligt fina släktsommarställe!

Varma hälsningar Johanna
  • Hans S
    Hans S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gnesta
    Jag bor i USA och har två syskon som bor i Sverige. Vi ärvde 7 torp i Gnesta som vi har nu sålt till bra priser. Johanna Blomquist var en utmärkt förmedlare som inte bara klarade av att förhandla med hyresgäster och intresserade köpare men också mellan syskonens olika åsikter. Johanna är snabb och smidig och gör det hon lovar. Jag rekommenderar Johanna som en mycket kompetent mäklare.

Hans Läs mer
    2018-06-01 Anne W svarar Hans S
    Tack för den fina rekommendationen Hans, har varit trevligt att samarbeta med er syskon. Och tack för förtroendet att få hjälpa er! Allt gott! Häls Johanna
  • Jonas P
    Jonas P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gnesta
    Jag har från dag 1 fått ett väldigt bra bemötande. Proffsigt, tydligt och målmedvetet.

Anna- Karin har ett naturligt driv i det hon gör och det märks varför hon är så omtyckt.

Jag är mycket nöjd med Anna- Karin som mäklare och kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    2018-05-18 Anne W svarar Jonas P
    Tack snälla Jonas för fina ord! /Anna-Karin
  • skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gnesta
    En utmärkt, kompetent och kunnig mäklare som alltid gör ett professionellt arbete.
    Kan varmt rekommendera Johanna. Läs mer
    2018-06-06 Anne W svarar
    Tack snälla för fina ord! Allt gott till er:-)

Hälsningar Johanna
  • Tobias O
    Tobias O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gnesta
    Superbra service och proffsigt från första möte till avslutad försäljning. Läs mer
    2018-02-05 Anne W svarar Tobias O
    Tack för visat förtroende! Hälsningar Anna-Karin
    Anne W gillar detta
  • Jonny  K
    Jonny K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gnesta
    Johanna är en social och trevlig mäklare, bra kunskap om närområdet hon agerar i. Snabb på återkopplingar, rak och ärlig i sin komunikation. Återkopplar och hör av sig oavsett tidpunkt och veckodag. Läs mer
    2017-11-22 Anne W svarar Jonny K
    Tack Jonny för fina ord. Vi ses snart:)
    Hälsningar Johanna
  • Lennart B
    Lennart B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gnesta
    Väl mottagna och välinformerade. Upplevde stort förtroende. Läs mer
  • Fredrik Y
    Fredrik Y skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gnesta
    Anna-Karin var mycket proffsig och förtroendeingivande. Försäljningen gick bra och Anna-Karin ordnade allt runtomkring försäljningen snabbt och effektivt. Vi är mycket nöjda! Läs mer
    2018-02-05 Anne W svarar Fredrik Y
    Tack snälla Ni för visat förtroende! /Anna-Karin
  • Peter F
    Peter F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gnesta
    Mäklaren hade ett underbart bemötande och hon levde upp till det hon sa.
    Mycket proffsigt.
    Finns inget att klaga på. Läs mer
    2017-07-13 Anne W svarar Peter F
    Strålande :) Roligt att höra!
  • Henrik M
    Henrik M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gnesta
    Mycket proffesionell och trevlig Läs mer
    2017-06-07 Anne W svarar Henrik M
    Tack! Det gläder mig att du nöjd:) Det är alltid vår målsättning att våra kunder ska vara nöjda.
  • Maria L
    Maria L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gnesta
    Vi fick ett oerhört proffsigt intryck av vår mäklare från Svensk Fastighetsförmedling: proffsig, effektiv och vänlig. Läs mer
    2017-01-24 Anne W svarar Maria L
    Tack, det var roligt att höra :)
    Med vänlig hälsning
  • Birgitta S
    Birgitta S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gnesta
    Smidigt o bra
    Kändes att man blev uppdaterad hela tiden så jag var helt trygg med försäljningen😄 Läs mer
    2017-01-19 Anne W svarar Birgitta S
    Tack, det var roligt att höra :)
    Mvm
  • Anders H
    Anders H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gnesta
    Mycket trevligt bemötande och engagemang under hela försäljningsprocessen.
    Tyvärr blev det lite tråkigheter i budgivningen, något som Johanna inte kunde råda över, men som ändå drar ner vårt slutliga omdöme. Läs mer
  • Ramona M
    Ramona M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gnesta
    Jag är jätte nojd. Trevlig bemöte och väldig kompetent mäklare. Läs mer
    2016-09-06 Anne W svarar Ramona M
    Tack Ramona! Det är så klart vår målsättning att hjälpa våra kunder med alla frågor som kan uppstå i samband med en fastighetsaffär. Det har också varit väldigt trevligt och lätt att samarbeta med dig.

Ingemar Pettersson
  • Åsa L
    Åsa L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gnesta
    Trevligt bemötande och bra lokalkännedom gjorde att jag valde Johanna.
    Samt att hon sålt mycket objekt i Gnesta med bra prisbild. Läs mer

Västra Storgatan 9, 646 31 Gnesta