Alla kategorier Mäklare Södermanland Gnesta Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Gnesta

Svensk Fastighetsförmedling Gnesta

Västra Storgatan 9, 646 31 Gnesta — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Gnesta!

Gnesta som ligger både i Södermanlands och Stockholms län är en småstad med goda pendlingsmöjligheter och närhet till vackra sjö- och naturlandskap. Här passar det perfekt att bo om man vill nå Stockholm eller Nyköping men föredrar en lugnare och mindre ort.

Är det hit du vill flytta härnäst? Eller bor du här och letar nytt? Var du än befinner dig i bostadsprocessen så kan vi på Svensk fastighetsförmedling guida dig till det perfekta boendet för dig här i Gnesta. Kontakta oss så berättar vi hur!

Läs vad 41 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Gnesta

• 2019-09-11

Maria V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gnesta
    Vi har precis köpt ett fritidshus med Anna-Karins hjälp. Vi var mycket nöjda med den flexibilitet hon erbjöd genom att vi snabbt kunde få komma och se huset en gång till efter ordinarie visning på en tid som passade oss.
    Under budgivningen fick vi bra hjälp och snabb återkoppling. Läs mer
  • 2019-09-03

Håkan L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gnesta
    Mycket proffsigt och trevligt bemötande.
    Svarar/återkopplar alltid på mail, sms och telefon.
    Mycket kunnig om fritidshusområdet samt huset jag sålde.
    Mycket kompetent och proffsig i sin yrkesroll. Läs mer
    2019-09-03 Anne W svarar Håkan L
    Tack för vänliga ord Håkan, måste ge dig samma beröm tillbaka. Det var roligt att få hjälpa dig/Johanna Lindström
  • 2019-07-19

NILS P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gnesta
    Hade Anna-Karin som mäklare, försäljning genomfördes som den skulle. Läs mer
  • 2019-07-10

Carina F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gnesta
    Proffsig, hjälpsam och kreativ. Läs mer
    2019-07-11 Anne W svarar Carina F
    Tack Carina! Vh Anna-Karin Wennerholm
  • 2019-06-24

Per N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gnesta
    Väldigt proffsigt och trevligt bemötande Läs mer
    2019-06-25 Anne W svarar Per N
    Tack Per, får säga detsamma :)

/Johanna Lindström
  • 2019-05-24

Rickard G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gnesta
    Tydligt och korrekt hantering. Ambitiös och engagerad. Läs mer
    2019-06-25 Anne W svarar Rickard G
    Glad att ni känner så, kul att det gick i lås!

/Johanna Lindström
  • Eva C

2019-05-10

Eva C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gnesta
    Ett Tryggt o avspänt bemötande! Lätt att få kontakt med o hjälpsam vid problem. Kan varmt rekommendera Karin Wennerholm! Läs mer
    2019-05-15 Anne W svarar Eva C
    Tack Eva för fina ord! Vh Anna-Karin
  • 2019-04-30

Vicky K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gnesta
    Med en aldrig sinande energi och kunskap har mäklaren hjälpt oss med vår livs affär, att sälja vår hästgård. Vi kan varmt rekommendera henne! Läs mer
    2019-05-03 Anne W svarar Vicky K
    Tack för de orden, ni kommer att saknas mig :)
    //Johanna Lindström
  • 2019-04-14

Cecilia a skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gnesta
    Fin dialog, bra inlyssning under budgivningen och jag fick en känsla av att vara omhändertagen trots att det i teorin skulle vara rätt omöjligt i ett sådant här läge. Läs mer
    2019-04-26 Anne W svarar Cecilia a

2019-04-26 Anne W svarar Ida E
    Tack Ida:)! Vänligen Anna-Karin
  • 2019-04-09

Annika C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gnesta
    Villa i Gnesta. Bra bemötande och bra med information under hela processen. Professionellt skött, men synd att ni inte annonserar i lokalpressen. Läs mer
    2019-04-26 Anne W svarar Annika C
    Tack Annika för fina ord. Ha en fin helg! Vh Anna-Karin
  • 2019-04-08

Thomas B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gnesta
    Bra och tydlig genomgång vid kontraktsskrivningen Läs mer
    2019-04-26 Anne W svarar Thomas B
    Tack Thomas! Trevlig helg! Vh Anna-Karin
  • 2019-04-04

Ajla H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gnesta
    Trevligt och professionellt bemötande. Vi kände oss trygga under hela processen. Läs mer
    2019-04-05 Anne W svarar Ajla H
    Tack Ajla! Ha en riktigt fin helg!/Anna-Karin
  • 2019-02-22

Karin D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gnesta
    Köpt ett fritidshus, allt gick väldigt smidigt och fick ett trevligt proffesionellt bemötande, och svar på mina frågor, känns mycket bra, mvh Karin Läs mer
    2019-02-23 Anne W svarar Karin D
    Tack Karin! Är säker på att du kommer att trivas! Vh Anna-Karin
  • 2019-02-20

Tomas B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gnesta
    Proffsigt bemötande, snabb försäljning Läs mer
    2019-02-21 Anne W svarar Tomas B
    Tack Tomas! Ha en fin dag!/ Vh Anna-Karin
  • Patrik H

2019-02-18

Patrik H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gnesta
    Trevlig, glad och informativ.
    Vi köpte ett hus med en del renoveringsbehov och känner oss rätt trygga med stöttningen ifrån mäklaren som kontakt med säljaren. Bokade även in en privat visning med säljaren efter önskemål.

Vårat första hus köp och hjärtat sitter i halsgropen än idag :) Läs mer
    2019-02-19 Anne W svarar Patrik H
    Tack för fina ord! Jag tror och hoppas att ni kommer att trivas kanon! Vh Anna-Karin
  • 2019-01-24

Linda skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gnesta
    Vi både köpte och sålde hus genom supertrevliga Johanna Blomqvist. Vi är så nöjda med allt och Johanna har tryggt och genuint funnits med oss genom våra husaffärer och vänligt och proffsigt svarat på alla våra frågor och funderingar. Vi kan varmt rekommendera Johanna. Läs mer
  • 2018-12-29

Johan H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gnesta
    Sålde vår lilla villa. Fick bra hjälp och trevligt bemötande. Läs mer
    2019-01-03 Anne W svarar Johan H
    Hej Johan! Tack för fina ord! Vänligen Anna-Karin
  • Gertrud Margot H

2018-10-30

Gertrud Margot H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gnesta
    Vid försäljningen av min avlidne mors villa anlita de jag Johanna Blomqvist på Svensk fast. Dels efter rekommendationer, och dels för lokal förankring.
    Hon tog sig an uppdraget professionellt och sakligt och skapade en god relation till mig som säljare. Hon kom och värderade villan redan dagen efter första kontakten. Lite väl lågt tyckte jag. Sen flöt kontakten på och jag fick all information som krävdes. Visning och extravisningar var inget problem för Johanna.
    Att det sen blev budgivning och att slutpriset blev över förväntan gjorde det hela ännu roligare.
    Jag kan varmt rekommendera Johanna Blomqvist på Svensk fast. Läs mer
  • 2018-10-28

Sven-Erik W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gnesta
    Vi har köpt en mindre villa och allt fungerade snabbt och med bra information. Mäklaren hade all information vi behövde och gjorde ett mycket bra jobb. Vi är mycket nöjda! Läs mer
    2018-10-28 Anne W svarar Sven-Erik W
    Hej! Tack så mycket för din rekommendation och fina ord! Grattis till ett fint hus, vi hörs och ses snart igen. Må gott! Hälsningar Johanna
  • 2018-10-25

Maria L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gnesta
    Jag har sålt en bostadsrätt. Min mäklare var mycket professionell och jag kände ett stort förtroende för henne. Jag upplevde att mäklaren tog sig tid och vi hade en tät kommunikation under hela processen. Läs mer
    2018-10-28 Anne W svarar Maria L
    Hej Maria! Tack för fina ord och vi ses snart igen. Allt gott! Hälsningar Johanna
  • 2018-10-19

Mirja E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gnesta
    Köpt två hus och sålt ett hus med Johanna och har fått ett proffsigt bemötande med en mäklare som gör det där lilla extra för kunden. Följer kunden igenom alla steg i processen och ser till så att man förstår allt som händer. Vi är mer än nöjda med den service och proffesionella bemötande vi har fått från Johanna. Rekommenderar henne varmt till andra kunder. Läs mer
    2018-10-28 Anne W svarar Mirja E
    Hej Mirja! Tack fina ni för rekommendation och fina ord. Glad att få ha hjälpt er köpa två hus och sälja ett. Tack för förtroendet! Må gott och ses snart! Vänligen Johanna
  • Kenny B

2018-09-19

Kenny B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gnesta
    Jag köpte ett hus till mig och min flickvän. Det är första gången vi äger vårt eget hus så frågorna har varit många. Anna-Karin har varit behjälplig från start till slut, svarat på alla frågor, funnit till hands och bemött oss proffsigt även när vi krånglat och velat. Hon har breddat mina kunskaper både kring hus, lån och allt som hör därtill, samt vad en mäklare kan vara. Toppbetyg från oss! Läs mer
    2018-09-20 Anne W svarar Kenny B
    Hej!
    Tack snälla för Era fina ord! / Anna-Karin
    Anne W gillar detta
  • 2018-09-13

Armi L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gnesta
    Villa försäljning
    Utmärkt bra mäklare. Trevlig och saklig.

Goda råd och slussade oss till rätta beslut.

Förväntningar att huset blir såld snabbt och detta hände fast det var dåliga tider.

Mycket nöjd. Läs mer
    2018-09-14 Anne W svarar Armi L
    Tack för fin rekommendation Armi och för förtroendet att få hjälpa er med er försäljning. Vi ses snart igen :-) Hälsningar Johanna
  • 2018-09-04

Lotta J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gnesta
    Klockan 21.20 mejlade jag en helgdagsafton, i egenskap av ombud vid en kommande fastighetsförsäljning, mäklare Johanna Blomqvist. De 4 minuter det tog att få svar kom att bli en symbol för Johannas sätt att arbeta; från förfrågan om uppdraget till skrivet kontrakt.
    Med den grad av entusiasm, kunnighet, effektivitet och charm hon uppvisade kan inte en enda kund bli besviken. Därför: mina allra varmaste rekommendationer!
    /L. Jansson Läs mer
    2018-09-20 Anne W svarar Lotta J
    Bra teamwork hade vi! Tack för fin rekommendation :-) Kram Johanna
  • 2018-06-13

Gunnel E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gnesta
    Vi har sålt ett kärt sommarställe vi ägt i 60 år. Johanna Blomqvist kom tidigt in i processen och var under den tiden mycket hjälpsam, tillmötesgående och tog sig alltid tid att förklarar arbetsprocessen fram till försäljningen. Under visning och budgivning rapporterade hon utförligt vad som hänt under dagen. Jag har haft kontakt med mäklare tidigare men ingen så proffsig och lätt att samarbeta med som Johanna.
    Gunnel Edmarker Läs mer
    2018-09-20 Anne W svarar Gunnel E
    Tack Gunnel för att jag fick förtroendet att hjälpa er med er försäljning! Och stort tack för rekommendationen! Vi hörs snart igen ;-) Hälsningar Johanna
  • Christina T

2018-06-01

Christina T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gnesta
    Efter försäljning av gammalt släktsommarställe:
    Mycket trevlig och kunnig slussning av Johanna genom hela processen.
    Hade inga förväntningar eftersom jag inte har tidigare erfarenhet av husförsäljning.
    Sammanfattningsvis en trevlig, kunnig, noggrann, professionell, omtänksam och trygg upplevelse från början till slut. Läs mer
    2018-06-06 Anne W svarar Christina T
    Tack Christina! Och tack för ert förtroende att få hjälpa er att sälja ert otroligt fina släktsommarställe!

Varma hälsningar Johanna
  • 2018-05-27

Hans S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gnesta
    Jag bor i USA och har två syskon som bor i Sverige. Vi ärvde 7 torp i Gnesta som vi har nu sålt till bra priser. Johanna Blomquist var en utmärkt förmedlare som inte bara klarade av att förhandla med hyresgäster och intresserade köpare men också mellan syskonens olika åsikter. Johanna är snabb och smidig och gör det hon lovar. Jag rekommenderar Johanna som en mycket kompetent mäklare.

Hans Läs mer
    2018-06-01 Anne W svarar Hans S
    Tack för den fina rekommendationen Hans, har varit trevligt att samarbeta med er syskon. Och tack för förtroendet att få hjälpa er! Allt gott! Häls Johanna
  • 2018-05-16

Jonas P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gnesta
    Jag har från dag 1 fått ett väldigt bra bemötande. Proffsigt, tydligt och målmedvetet.

Anna- Karin har ett naturligt driv i det hon gör och det märks varför hon är så omtyckt.

Jag är mycket nöjd med Anna- Karin som mäklare och kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    2018-05-18 Anne W svarar Jonas P
    Tack snälla Jonas för fina ord! /Anna-Karin
  • 2018-03-20

skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gnesta
    En utmärkt, kompetent och kunnig mäklare som alltid gör ett professionellt arbete.
    Kan varmt rekommendera Johanna. Läs mer
    2018-06-06 Anne W svarar
    Tack snälla för fina ord! Allt gott till er:-)

Hälsningar Johanna
  • Tobias O

2018-02-05

Tobias O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gnesta
    Superbra service och proffsigt från första möte till avslutad försäljning. Läs mer
    2018-02-05 Anne W svarar Tobias O
    Tack för visat förtroende! Hälsningar Anna-Karin
    Anne W gillar detta
  • 2017-11-22

Jonny K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gnesta
    Johanna är en social och trevlig mäklare, bra kunskap om närområdet hon agerar i. Snabb på återkopplingar, rak och ärlig i sin komunikation. Återkopplar och hör av sig oavsett tidpunkt och veckodag. Läs mer
    2017-11-22 Anne W svarar Jonny K
    Tack Jonny för fina ord. Vi ses snart:)
    Hälsningar Johanna
  • 2017-11-18

Lennart B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gnesta
    Väl mottagna och välinformerade. Upplevde stort förtroende. Läs mer
  • 2017-11-10

Fredrik Y skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gnesta
    Anna-Karin var mycket proffsig och förtroendeingivande. Försäljningen gick bra och Anna-Karin ordnade allt runtomkring försäljningen snabbt och effektivt. Vi är mycket nöjda! Läs mer
    2018-02-05 Anne W svarar Fredrik Y
    Tack snälla Ni för visat förtroende! /Anna-Karin
  • 2017-07-12

Peter F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gnesta
    Mäklaren hade ett underbart bemötande och hon levde upp till det hon sa.
    Mycket proffsigt.
    Finns inget att klaga på. Läs mer
    2017-07-13 Anne W svarar Peter F
    Strålande :) Roligt att höra!
  • Henrik M

2017-06-06

Henrik M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gnesta
    Mycket proffesionell och trevlig Läs mer
    2017-06-07 Anne W svarar Henrik M
    Tack! Det gläder mig att du nöjd:) Det är alltid vår målsättning att våra kunder ska vara nöjda.
  • 2017-01-23

Maria L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gnesta
    Vi fick ett oerhört proffsigt intryck av vår mäklare från Svensk Fastighetsförmedling: proffsig, effektiv och vänlig. Läs mer
    2017-01-24 Anne W svarar Maria L
    Tack, det var roligt att höra :)
    Med vänlig hälsning
  • Birgitta S

2017-01-19

Birgitta S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gnesta
    Smidigt o bra
    Kändes att man blev uppdaterad hela tiden så jag var helt trygg med försäljningen😄 Läs mer
    2017-01-19 Anne W svarar Birgitta S
    Tack, det var roligt att höra :)
    Mvm
  • Anders H

2016-10-26

Anders H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gnesta
    Mycket trevligt bemötande och engagemang under hela försäljningsprocessen.
    Tyvärr blev det lite tråkigheter i budgivningen, något som Johanna inte kunde råda över, men som ändå drar ner vårt slutliga omdöme. Läs mer
  • 2016-09-05

Ramona M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gnesta
    Jag är jätte nojd. Trevlig bemöte och väldig kompetent mäklare. Läs mer
    2016-09-06 Anne W svarar Ramona M
    Tack Ramona! Det är så klart vår målsättning att hjälpa våra kunder med alla frågor som kan uppstå i samband med en fastighetsaffär. Det har också varit väldigt trevligt och lätt att samarbeta med dig.

Ingemar Pettersson
  • 2016-09-05

Åsa L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gnesta
    Trevligt bemötande och bra lokalkännedom gjorde att jag valde Johanna.
    Samt att hon sålt mycket objekt i Gnesta med bra prisbild. Läs mer

Västra Storgatan 9, 646 31 Gnesta