Hanna Malnacs

Hanna Malnacs

Hanna Malnacs är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

Hanna Malnacs har varit registrerad mäklare sedan 2020-06. Hanna Malnacs har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-12 och har fått 9 omdömen med ett betyg på 4.6. Hanna Malnacs har haft 14 försäljningar sen 2023-12 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-12 - 2024-03

9 omdömen om Hanna Malnacs

Kasra R
Köpte sin lägenhet med hjälp av Hanna Malnacs en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
Centrala Hisingen - Tolered

Hon var bra och duktig, hon hjälper sina kunder och har en bra arbetsmoral

Annika C
Sålde sin lägenhet med hjälp av Hanna Malnacs en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
Hisingen

Lite seg start men sen gick det bättre. Vi fick vårt önskade pris.

Monica K
Centrala Hisingen - Ramberget

Lyhörd, trevlig, tillmötesgående, snabb att återkomma om man sökt henne på telefon, serviceinriktad, en bra tjej helt enkelt.

Nils L
Eriksberg

Har inte så stor erfarenhet av henne Har bara träffat henne vid 2 tillfällen Men de gånger vii träffas har känns bra

Jonas L
Eriksberg

Hanna har gjort ett bra jobb, varit kunnig, flexibel lätt att nå. Försäljningen gick mycket smidigt

Wiktor N
Hisingen

Supersmidigt och effektiv! Självfallet väldigt trevligt och behjälplig utöver det.

Svar från Hanna Malnacs

Tack Wiktor! Jag hoppas att du trivs bra i nya lägenheten!

Ann-Britt T
Hisings Backa

Vänligt bemötande.Hanna är både lyhörd och proffsig.

Svar från Hanna Malnacs

Tack för förtroendet och dina fina ord Ann-Britt!

Renée N
Säve

Hanna har ett fint professionellt bemötande hon är lugn, saklig och grym på återkoppling. Vi har varit mycket nöjda med hennes tjänster i vår försäljning, Hon rekommenderas varmt.

Svar från Hanna Malnacs

Tack för dom fina orden Renée!

Aurimas J
Centrala Hisingen - Tolered

Hanna best!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tack så mycket !!!

Svar från Hanna Malnacs

Tack så mycket Aurimas! Jag hoppas att du trivs i din nya bostad.