Yusuf Onur
Aktiv på Reco.se sedan 2018-07-17
2019-07 - 2020-06

Läs vad 94 Läs vad Yusuf Onur

• Erik S
    Erik S sålde sin lägenhet med hjälp av Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2020-07-10

4:a
    Gerrebacka
    Jag valde Yusuf som min mäklare när jag sålde mitt radhus förra sommaren. Yusuf var väldigt professionell, positiv, engagerad och framför allt väldigt kunnig. Han guidade mig genom hela processen, från första stegen till att sälja till att deklarationen var klar. Han hjälpte mig att snabbt hitta bra köpare, och jag blev väldigt nöjd med resultatet. Jag verkligen uppskattade hans engagemang, och jag skulle gärna anlita Yusuf i framtiden. Läs mer
    Yusuf Onur gillar detta
  • Amir F köpte sin lägenhet med hjälp av Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2020-06-25

Biskopsgården
    Vi har kjøpt nytt bostad, och blev bemøtt så bra av mäklaren han vet vad han gjør, och vi er så fornøyde av hvordan prosessen har gått. Yusuf har gjørt det så at det blir mest mulig enkelt for oss.
    Finns ingenting negativt jeg kan si, samtidig som han hjelper oss med å forberede vår nuværande bostad til salg. Vi får god råd och tips från honom, när vi kontakter honom och när vi undrar på noe så svarer ham snabt och profesjonelt.

Hele opplevelsen var en bra fin och positiv opplevelse å hjelp vi har fått från Yusuf. Läs mer
    Yusuf Onur gillar detta
  • Mari M köpte sin lägenhet med hjälp av Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2020-06-25

Biskopsgården
    Har köpt lägenhet med Yusuf som mäklare och han är jätteduktig. Ska även sälja en lägenhet och Yusuf är duktig på att planera fram i tid. Läs mer
    Yusuf Onur gillar detta
  • Nihat Ü sålde sin lägenhet med hjälp av Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2020-06-23

Göteborg
    Bästa mäklaren! Mycket engagemang och tillgänglighet, mycket information.

Smidig försäljning Läs mer
    Yusuf Onur gillar detta
  • Nicklas W sålde sin lägenhet med hjälp av Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2020-06-23

Biskopsgården
    Sålde en bostadsrätt med hans hjälp och är hur nöjd som helst, väldigt hjälpsam och duktig på att kommunicera så fort något nytt händer. Läs mer
    Yusuf Onur gillar detta
  • Martin B köpte sin lägenhet med hjälp av Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2020-06-16

4:a
    Jättesten
    Yusuf har snabbt och smidigt hjälpt mig köpa en bostadsrätt. Han höll mig informerad och återkopplade regelbundet under hela köpeprocessen.
    Trevlig, punktlig, korrekt. Läs mer
  • Selvamani P köpte sin lägenhet med hjälp av Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2020-06-16

2:a
    Jättesten
    We bough an apartment in central hisingen. Yusuf was our broker. We had lots of questions as we were first time buyers and yusuf answered all of them neatly in a simple way we could understand.
    Always on time
    Understand our needs Läs mer
    Yusuf Onur gillar detta
  • Balal R köpte sin lägenhet med hjälp av Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2020-06-15

Jättesten
    Kanon gubbe, som visste vad han höll på, överlag är man skeptisk till mäklare med tanke på att de är fokuserade på Sälja, men Yusuf bröt denna mönster och man märkte att han va engagerad i att lösa vårt problem och behov och inte självaste affären, detta gjorde oss lugna och trygga!

Lgh är kanon och va exakt så som vi ville, kanon gubbe och utan tvekan rekommenderas Yusuf starkt! Läs mer
    Yusuf Onur gillar detta
  • Caroline W sålde sin lägenhet med hjälp av Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2020-06-14

1.5:a
    Göteborg
    Sålde lägenhet. Yusufs bemötande var genom hela processen engagerat, professionellt, ärligt och oerhört trevligt. Väldigt tillmötesgående gällande att ha kontakt med min hyresgäst som vid tillfället bodde i lägenheten samt med mina föräldrar som hade fullmakt under processen. Yusuf var alltid lätt att få tag på och uppdaterade mig om allt som skedde! En toppenmäklare Läs mer
    Yusuf Onur gillar detta
  • Leif Rasmus K köpte sin lägenhet med hjälp av Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2020-06-10

1.5:a
    Göteborg
    Har köpt mig en 1,5 rums lägenhet i hildedal.
    Yusuf var jättetrevlig och gav ett bra intryck och svarade på dom frågor som ställdes.
    Har ingenting att anmärka på utan det var en bra visning överlag, och ett bra bemötande vid telefonsamtal i efterhand. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

Yusuf Onur