Yusuf Onur
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-02 - 2020-01

Läs vad 70 Läs vad Yusuf Onur

• Emanuel P sålde sin lägenhet med hjälp av Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2020-02-18

Kvillebäcken
    Vänlig och ödmjuk i sin kommunikation. Trygg och ärlig i förutsättningar vid försäljningen, är påläst och ger ett gediget intryck och lovar inget som inte kan hållas. Informerar under hela processen och ställer upp när det behövs. Lättillgänglig. Läs mer
    Yusuf Onur gillar detta
  • Jesper Ante I köpte sin lägenhet med hjälp av Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2020-02-04

Göteborg
    Otroligt trevligt och proffesionellt bemötande som ingav förtroende. Att Yusuf också tog sig tid att informera om nyckeltalen i årsredovisningen var ett stort plus!

Vi kände oss bekväma, trots oron av att köpa en lägenhet som är en av ens livs största affärer.

Sammanfattning: Yusuf överträffade våra förväntningar och skulle gärna ha honom som mäklare igen i en ev framtida affär. Läs mer
  • 2020-02-02

Sålde min pappas dödsbo genom Yusuf och kan varmt rekommendera honom, han var engagerad, effektiv och trevlig. Läs mer
    Yusuf Onur gillar detta
  • Christofer J köpte sin lägenhet med hjälp av Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2020-01-29

Jättesten
    Vi köpte en bostadsrätt. Yusuf var väldigt duktig, snabb och professionell. Han svarade snabbt och gav oss alla underlag vi än begärde. Väldigt informativ och svarade utförligt på alla våra frågpr och funderingar. Läs mer
    Yusuf Onur gillar detta
  • Halil U köpte sin lägenhet med hjälp av Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2020-01-12

Biskopsgården
    Bästa bästa säljare ❤️❤️❤️🙏🏻 Tack för allt min bror ❤️ Läs mer
    Yusuf Onur gillar detta
  • Anesa F sålde sin lägenhet med hjälp av Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2020-01-12

Göteborg
    Lägenheten blev sålt. Vi är nöjda med att det har gått snabbt med försäljningen ,men det levde upp inte med vår förväntningar angående priset. Läs mer
    Yusuf Onur gillar detta
  • Elmas Ü köpte sin lägenhet med hjälp av Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2020-01-10

Biskopsgården
    Köpte en bostadsrätt i biskopsgården, Yusuf hjälpte till jätte mycket med allt. Tack vare honom så köpte vi vår fina bostad. Är väldigt tacksam för att vi träffade honom som mäklare. Det blev lite strul på vägen till vår nya lägenhet men vi kunde prata allt med Yusuf, och man får verkligen den hjälp man behöver av honom.
    Tack Yusuf. Läs mer
    Yusuf Onur gillar detta
  • Mustafa K köpte sin lägenhet med hjälp av Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2020-01-09

Göteborg
    We bought an apartment. Before talked with Yusuf, we hadn't known system in Sweden. He helped for everything. He is a kind and helpful man. He met all my expectations. Läs mer
    Yusuf Onur gillar detta
  • Derya S sålde sin lägenhet med hjälp av Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2019-12-16

Brunnehagen
    Sålde min lägenhet och jag är väldigt nöjd 👍 Läs mer
    Yusuf Onur gillar detta
  • Ieva I köpte sin lägenhet med hjälp av Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

2019-12-14

Brunnehagen
    Jag köpte en lägenhet i Tuve som Yusuf var mäklare för. Han var jättetrevligt och kunde besvara alla mina frågor. Jätteduktig mäklare och rekommenderar starkt till alla som ska köpa eller sälja sin bostad. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

Yusuf Onur