Yusuf Onur

Yusuf Onur

Yusuf Onur är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

Yusuf Onur har varit registrerad mäklare sedan 2018-06. Yusuf Onur har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-07 och har fått 318 omdömen med ett betyg på 4.9. Yusuf Onur har haft 27 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-07 - 2024-06

318 omdömen om Yusuf Onur

Sedan starten hos Reco 2018
Babak D
Sålde sin lägenhet med hjälp av Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
Hisings Backa

Hej Ödmjuk arbetskunnande med ett trevligt bemötande

Nermin G
Centrala Hisingen - Kvillebäcken

Yusuf är en mäklare i en klass för sig. Jag har sällan skådat en så engagerad, skarp, analytisk och förtroendeingivande mäklare. Hatten av, på riktigt! Jag kände mig aldrig osäker eller ensam i processen, utan jag kunde fullt ut lita på att Yusuf arbetade aktivt för att säkra den bästa möjliga affären för mig. Otroligt nöjd och tacksam på alla sätt 💪🏻

Anna-Lena Margareta N
Köpte sin lägenhet med hjälp av Yusuf Onur en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
Centrala Hisingen - Ramberget

En person som man är trygg med. Kunnig och erfaren, som guidar dig genom hela proceduren.

Klara J
Centrala Hisingen - Ramberget

Proffesionellt och sakligt bemötande!

Johan L
Centrala Hisingen - Ramberget

Yusuf var otroligt engagerad genom hela processen och säkerställde att vi som säljare var fullt informerade. Slutresultatet blev över förväntan.

Mattias B
Centrala Hisingen - Kvillebäcken

Mkt bra att ha att göra med bra kontakt

EINAR P
Centrala Hisingen - Ramberget

Lyhörd mäklare med stor erfarenhet. Professionellt, effektivt och vänligt bemötande genom hela fastighetsaffären !!!!

Kevin G
Länsmansgården

Yusuf var behjälplig från dag ett och försökte alltid göra det lilla extra när det kom till att försöka sälja men även vid sökandet efter en ny bostad. Han var alltid ärlig och gav oss inga orimliga förväntningar. Med ett gott bemötande och ett självsäkert lugn kände vi oss i trygga händer genom hela processen. Rekommenderar starkt!

Catarina R
Länsmansgården

Yusuf är oerhört serviceminded, trevlig, kunnig och påläst. Han kunde på ett enkelt, sakligt, avslappnat och trevligt sätt svara på alla våra frågor. Redan efter vårt första telefonsamtal fick jag stort förtroende för honom. Han lovade oss att se efter andra objekt om det vi var och tittade på, inte skulle passade. Dessa objekt hade han förberett och tog sig tid att sitta ner och visa oss på hans "padda". Han gick på ett vänligt och inte alls påstridigt sätt igenom de ekonomiska förutsättningarna vilket gjorde att vi alla...

Jonas R
Länsmansgården

Trevlig, välinformerade på vad vi behövde. Förberedd. Bra säljare.