Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Västra Centrum

Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Västra Centrum

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Västra Centrum!

Letar du efter ett nytt boende här i härliga Göteborg? Då ska du kontakta oss på Svensk Fastighetsförmedling, så hjälper vi till med affären. Vi är ett gäng mäklare som har full koll både på hur bostäderna och prisläget ser ut.

Svensk Fastighetsförmedling som kedja finns i hela landet. Vi har mycket erfarenhet och vet precis när läget är helt rätt för att göra en bostadsaffär. Oavsett om du ska köpa bostad, sälja en eller bara vill ha tips och råd - hör av dig till oss!

Läs vad 92 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Västra Centrum 2

• köpte sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Västra Centrum
    2022-09-17 Verifierad kund
    Proffsigt och tillmötesgående. Bra feedback och tydlighet hela vägen.
  • sålde sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Västra Centrum
    2022-09-06 Verifierad kund
    Proffsig och engagerad handläggning av Emmy Kröhnert. Personligt engagement och trevligt bemötande samt kunskap om marknaden. Rekommenderas!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Västra Centrum
    2022-08-12 Verifierad kund
    Lovade guld å gröna skogar, men sålde betydligt under ursprungsplanen. Många bortförklaringar och svårt för att se sin roll/ansvar i situationen. Kom sent till visning och fick inte in några budgivare under de första omgångarna.

I samtal efter va tonen oprofessionell och engagemanget bristfälligt.
    2022-07-23 Verifierad kund
    Professionellt bemötande. Stor flexibilitet att ordna visning med kort varsel. Mycket tillgänglig då vi fortsatte att förhandla fram till midnatt!
    Trevligt bemötande utan påklistrad överdrift. Mycket bra samantaget.
    2022-07-10 Verifierad kund
    Tack Sofia för ett otroligt engagemang. Proffsig, förtroendegivande och noggrann från början till slut. Sofia har uppfyllt alla våra förväntningar. Kan varmt rekommendera till alla som funderar på att sälja sin bostad.
    2022-03-14 Verifierad kund
    Vi är jättenöjda med mäklaren Emmy som på alla sätt hjälpte oss att göra försäljningen till en smidig och trygg process!
    2022-03-14 Verifierad kund
    Vi fick ett proffsigt och personligt bemötande av Emmy som gjorde att vårt köp kändes tryggt.
    2022-02-21 Spontant omdöme
    Tack för ett fantastiskt bemötande och proffsig försäljning!
    2022-02-21 Spontant omdöme
    Tack för grym service och all den professionella hjälpen jag fått.
    Rekommenderas starkt!
    2022-02-21 Spontant omdöme
    Fantastiskt bra bemötande och jag kände mig trygg under hela processen!
    2022-02-12 Verifierad kund
    Smidigt och proffsigt bemötande när vi köpte vår bostad. Alltid bra med en lyhörd mäklare som hjälper till i det som oftast är de största affärerna i livet. Sofia är en sådan mäklare!
    2022-02-10 Verifierad kund
    Transparent, tydlig och tillgänglig!
    2022-01-21 Verifierad kund
    Jordnära och enkel at ha att göra med. Rekommenderas.
    2022-01-21 Verifierad kund
    Mycket bra kontakt och information. Trevlig och opretentiös mäklare.
    2022-01-21 Verifierad kund
    Bra hjälp vid försäljningen och gedigen kunskap om stadsdelen.
    2021-11-08 Verifierad kund
    Även om hela processen av att köpa och sälja bostad är både stressig och påfrestande så har Emmy och Sofia varit helt enastående behjälpliga i processen!

Vi har fått rättvisa värderingar, god kontakt med mäklaren under och efter budgivning och en mycket tydlig struktur och genomgång under kontraktsskrivningen!

Vi är mycket tacksamma för den fina hjälp som vi fått från er i försäljningen av Skytteskogsgatan 29!
  • Jacob B
    • Linné
    2021-09-21 Verifierad kund
    Från köpares perspektiv: Fick söka efter informationen själv, dålig återkoppling och rörig process.
    2021-09-19 Verifierad kund
    Allt har gått smidigt. Mycket nöjda.
    2021-09-17 Verifierad kund
    Det var toppen! Vi fick till en smidig affär.
    2021-08-31 Verifierad kund
    Emmy and Sofia were cooperative
  • köpte sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Västra Centrum
    2021-07-19 Verifierad kund
    Trevligt och korrekt bemötande från mäklare. Tydlig med information hela vägen. Upplevelsen var att mäklaren var ett stöd både för oss som köpare samt för säljaren.
    2021-06-01 Verifierad kund
    Jag köpte en etta. Blev vänligt och tillmötesgående mött. Mina förväntningar infriades. Mkt flexibel mäklare som gjorde allt hon kunde för att hjälpa mig.
    2021-05-28 Verifierad kund
    Sålt lägenhet i Majorna.
    Snabb och proffsig genomförd försäljning samt trevligt bemötande.
    Kan varmt rekommendera mäklaren Sofia.
    2021-05-27 Verifierad kund
    Jag är väldigt nöjd med min försäljning. Det gick på mindre än 2 veckor. Den såldes innan den gått ut på Marknaden. Sofia Hultén hade 2 visningar till Potentiella kunder som var mycket intresserad av att bo här i föreningen. Är också mycket nöjd med vad Jag fick för lägenheten då jag bott här i 26 år. Såldes i befintligt skick som var underbart.
    2021-05-26 Verifierad kund
    Köpt och sålt lägenhet nyproduktion. Väldigt proffsigt bemötande. Kunnig mäklare som gjorde det lätt för oss att ta ställning.
    Vi är väldigt nöjda.
    2021-05-26 Verifierad kund
    Köpt och såld, och fick (får) mycket bra service från Sofia och Anna-Klara.
    2021-05-26 Verifierad kund
    Min lägenhet visade sig vara lite mer svårsåld än jag hade förväntat mig. Mäklaren var trygg och hade en plan för hur vi skulle gå vidare. Hon verkar ha skapat gott förtroende hos spekulanter och verkar ha följt upp kontakten med dem väl. Dock tycker jag att kontakten mellan oss, mig och mäklaren, kunde ha fungerat mycket bättre. Jag hade uppskattat mer information och återkoppling längs vägen!
    • Masthugget
    2021-05-11 Verifierad kund
    Köpte lägenhet. Mäklaren sen till alla möten. Kontrakt tog 1,5 vecka att hantera via posten. Muntligt löfte från mäklaren om att fixa en sak med säljaren glömdes bort.
    2021-05-08 Verifierad kund
    Köpte en lägenhet. Bemötandet var vänligt, professionellt och hjälpsamt.
    2021-05-06 Verifierad kund
    Mäklaren var sen till visningen. Lägenheten var inte helt iordningställd och det var en oprofessionell känsla över visningen. Mäklaren hade behövt en assistent för att ha tid att prata med alla och svara på frågor.

Vi köpte lägenheten. Under budgivningen kom vi överens om att vi skulle höra av oss inom 5 min, vi ringde efter 3 men det tog 45 min innan mäklaren svarade. Skyllde detta på att hon suttit i möte, det hade hon kunnat säga när vi bestämde att vi skulle återkomma. Mäklaren la mycket tid på att förklara hur jobbig budgivningen hade varit för henne, inte intressant för oss som kunder.

Olika information om medlemskap i föreningen mm från mäklare och marknadsassistent. Vi blev heller inte meddelade om att vi blivit godkända av föreningen från mäklarbyrån utan fick reda på det när vi ställde en annan fråga och mäklarassistenten svarade "ni är ju redan godkända".

Vi ställde frågor via mejl. Mäklaren sa att hon hade vidarebefordrat dem, men vi fick aldrig någon återkoppling.

Mäklaren verkade ha bra koll på regler och lagar.
    2021-05-04 Verifierad kund
    Emmy är grym, oerhört kompetent, empatisk, kan området, och vet hur man stänger affärer så effektivt som möjligt. Om du som jag har ont om tid, vill att saker ska skötas på rätt sätt, och vill maximera försäljningen så är Svensk Fastighetsförmedling i Majorna helt rätt för dig. Jag rekommenderar Emmy helhjärtat!
    2021-05-03 Verifierad kund
    Proffsigt och alltid tillgängligt när man behöver svar något.
  • Henny Emma Anna P
    skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Västra Centrum
    2021-03-01 Spontant omdöme
    Sålt ett dödsbo uppifrån Luleå, både Sofia och Anna-klara har varit otroligt hjälpsamma för att det ska gå så smidigt som möjligt för oss! Väldigt kompetenta och trevliga!
    2021-02-15 Verifierad kund
    Vi har sålt ett radhus i centrala Göteborg. Bemötandet från Emmy, vår mäklare på Svensk Fastighetsförmedling, har genomgående varit positivt. Stort engagemang, bra dialog och ett roligt samarbete.
    Våra förväntningar på mäklaren var att hitta en stor kundkrets och självklart ett bra försäljningspris. Förväntningarna har överträffats.
    • Sandarna
    2020-12-12 Verifierad kund
    En lägenhet på 36 kvm, mäklaren lite vimsig och svår att få tag i men annars bra, mäklaren hade inte helt 100 koll på lägenheten mm men annars bra!
    • Linné
    2020-11-23 Verifierad kund
    Trevlig, professionell och personlig. Emmy var jättebra och fick oss att känna oss trygga i vårt köp.
    2020-11-14 Verifierad kund
    Sålt sekelskiftes lgh i Linné. Trevlig mäklare som skapar förtroendet och förde en bra dialog. Kände av marknaden på ett bra sätt. Bra och erfaren mäklare. Mycket nöjd.
    2020-11-08 Verifierad kund
    Sålde min 1:a på 40 kvm vindslägenhet i Kungsladugård.

Sofia Hultén gav ett mycket seriöst intryck och vägde för- och nackdelar med att sälja lägenheten vid olika tidpunkter. Hon var väldigt flexibel och löste en snabb försäljning utifrån rådande läge. Lägenheten såldes på mindre än två veckor från det att vi fick kontakt med varandra till förväntat pris. Jag kan absolut rekommendera Sofia som en kompetent och erfaren mäklare!
    2020-10-29 Verifierad kund
    Jag har sålt min lägenhet vid Klippan i Göteborg, en process som blev ganska utdragen och tog nästan ett halvt år. Redan vid första mötet med mäklaren Emmy Kröhnert upplevde jag förtroende och kände att detta var en person som inte skulle försöka "kränga" min lägenhet utan snarare skulle få även potentiella köpare att känna förtroende. Trots att försäljningen dragit ut på tiden så har hon hela tiden varit positiv och aktiv, varit snabb och flexibel för att kunna visa lägenheten och kommit med idéer kring hur vi bäst ska marknadsföra den för att hitta rätt köpare. Hon har gjort att jag inte alls känt mig orolig för utgången av försäljningen och hon lyckades också se till att jag fick vad jag hade förväntat mig. Utöver det har hon även bidragit med stöd i mitt köp av ny lägenhet, framförallt i samband med att det uppstod en mindre tvist med mäklaren och säljaren av den lägenhet jag nu har köpt. Så mitt övergripande omdöme är att jag starkt kan rekommendera Emmy om ni ska sälja er lägenhet - en mycket positiv fläkt och en kompetent hantering.
    2020-10-25 Verifierad kund
    Vi köpte en stor lägenhet i Göteborg med utsikt över älven. Mäklaren var som jag även skrivit till henne otroligt proffsig och samtidigt hjärtlig mycket trevlig upplevelse.
    Mvh Anki snart närmare vattnet.
    2020-10-24 Verifierad kund
    Emmy har ett stort engagemang, och är både personlig och proffsig. Vi uppskattade henne mycket!
    2020-10-13 Verifierad kund
    Sålt bostad i Kungsladugård och är mkt nöjd med mäklarens kompetens, bemötande och engagemang.
    2020-10-11 Verifierad kund
    Jag har köpt en tvåa i Majorna och det gick fort och allt har fungerat bra i alla avseenden.
    2020-10-11 Verifierad kund
    Emmy Kröhnert hade ett väldigt stort engagemang när hon sålde vår 3:a. Hon var kunnig och gav oss bra stöd i säljprocessen av lägenheten. Vi fick sålt lägenheten för ett högre pris än vi hade vågat hoppas på för att Emmy jobbade så hårt för oss!
    2020-10-05 Verifierad kund
    Sålde en trea på Klippan i Göteborg. Mäklaren gav från början ett seriöst intryck och var tydlig och hjälpsam i allt.
    Våra förväntningar överträffades.
    Bra upplevelse!
    • Annedal/Vasastaden
    2020-10-02 Verifierad kund
    Köpt bostadsrätt. Mäklaren och hennes team var professionella, kunniga och service inriktade. Supernöjd med Emmy och hennes kollegor.
    2020-09-01 Spontant omdöme
    Proffsiga & trevliga mäklare! Rekommenderas starkt..
    2020-08-16 Verifierad kund
    Kanske nåt vatten eller nåt att bjuda på vid påskrivningen:)
    2020-08-06 Verifierad kund
    Jag har sålt min bostad. Det var ett bra möte. Mina förväntningar infriades. Jag fick ungefär vad jag ville ha. Så jag är nöjd. Bra bemötande. Bra information under försäljningen. Skulle använda hon igen. Så det är väl det bästa betyg man kan få.
    2020-08-03 Verifierad kund
    Köpt en 3a