Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Göteborg Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Västra Centrum

Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Västra Centrum

Kungsladugårdsgatan 3, 414 69 Göteborg — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Västra Centrum!

Letar du efter ett nytt boende här i härliga Göteborg? Då ska du kontakta oss på Svensk Fastighetsförmedling, så hjälper vi till med affären. Vi är ett gäng mäklare som har full koll både på hur bostäderna och prisläget ser ut.

Svensk Fastighetsförmedling som kedja finns i hela landet. Vi har mycket erfarenhet och vet precis när läget är helt rätt för att göra en bostadsaffär. Oavsett om du ska köpa bostad, sälja en eller bara vill ha tips och råd - hör av dig till oss!

Läs vad 6 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Västra Centrum

• Veronica A
    Veronica A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Västra Centrum
    Uppdateringen på budgivare kom alldeles för sent via sms. Affären var redan klar och signerad när jag fick sms om budgivning. Övrigt har allt fungerat bra. Läs mer
  • Lisa Åsehäll S
    Lisa Åsehäll S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Västra Centrum
    Trevlig och förtroendeingivande. Läs mer
  • Thomas I
    Thomas I skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Västra Centrum
    Fixade rubbet trots liten tidsmarginal från kontakt till annins ute. Läs mer
  • Elisabeth A
    Elisabeth A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Västra Centrum
    Vi har sålt en tvårummare på Klippan 1E i Göteborg. Mäklaren var professionell, drivande och samtidigt trevlig. Hon följde upp och avrapporterade regelbundet och vi kände oss avkopplade och trygga under den snabba processen. Läs mer
  • Tomas Roland B
    Tomas Roland B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Västra Centrum
    Gick på en lägenhetsvisning som Sofia hade. Vi blev vänligt bemötta. ”Lagom” mycket sälj. När vi sen gick vidare i köpet var Sofia hjälpsam och lyhörd för våra önskemål. Läs mer
  • Anette Helena S
    Anette Helena S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Västra Centrum
    Har haft en kontakt med Emmy Kröhnert under ett halvårs tid och när det var dags att sälja hade vi en upparbetad kontakt. Det har varit lätt att ha bra dialoger med Emmy och hon har varit hjälpsam och fixat om jag behövt inför visningar som varit spontana.
    Emmy ger ett proffsigt och ambitiöst intryck samtidigt som hon visar sin personlighet.
    Kan varmt rekommendera henne :) Läs mer

Kungsladugårdsgatan 3, 414 69 Göteborg