Läs vad 58 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Västra Centrum 2

• 2020-12-12
    En lägenhet på 36 kvm, mäklaren lite vimsig och svår att få tag i men annars bra, mäklaren hade inte helt 100 koll på lägenheten mm men annars bra!
    Edwin J
    • 36.0 m²
    • Sandarna
    köpte sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Västra Centrum
  • 2020-11-23
    Trevlig, professionell och personlig. Emmy var jättebra och fick oss att känna oss trygga i vårt köp.
    Caroline S
    • 67.0 m²
    • Linné
  • 2020-11-14
    Sålt sekelskiftes lgh i Linné. Trevlig mäklare som skapar förtroendet och förde en bra dialog. Kände av marknaden på ett bra sätt. Bra och erfaren mäklare. Mycket nöjd.
    Elisabeth H
    • 72.0 m²
    • Göteborg
    sålde sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Västra Centrum
  • 2020-11-08
    Sålde min 1:a på 40 kvm vindslägenhet i Kungsladugård.

Sofia Hultén gav ett mycket seriöst intryck och vägde för- och nackdelar med att sälja lägenheten vid olika tidpunkter. Hon var väldigt flexibel och löste en snabb försäljning utifrån rådande läge. Lägenheten såldes på mindre än två veckor från det att vi fick kontakt med varandra till förväntat pris. Jag kan absolut rekommendera Sofia som en kompetent och erfaren mäklare!
    Virena L
    • 40.0 m²
    • Kungsladugård
  • 2020-10-29
    Jag har sålt min lägenhet vid Klippan i Göteborg, en process som blev ganska utdragen och tog nästan ett halvt år. Redan vid första mötet med mäklaren Emmy Kröhnert upplevde jag förtroende och kände att detta var en person som inte skulle försöka "kränga" min lägenhet utan snarare skulle få även potentiella köpare att känna förtroende. Trots att försäljningen dragit ut på tiden så har hon hela tiden varit positiv och aktiv, varit snabb och flexibel för att kunna visa lägenheten och kommit med idéer kring hur vi bäst ska marknadsföra den för att hitta rätt köpare. Hon har gjort att jag inte alls känt mig orolig för utgången av försäljningen och hon lyckades också se till att jag fick vad jag hade förväntat mig. Utöver det har hon även bidragit med stöd i mitt köp av ny lägenhet, framförallt i samband med att det uppstod en mindre tvist med mäklaren och säljaren av den lägenhet jag nu har köpt. Så mitt övergripande omdöme är att jag starkt kan rekommendera Emmy om ni ska sälja er lägenhet - en mycket positiv fläkt och en kompetent hantering.
    Lars S
    • 5:a
  • 2020-10-25
    Vi köpte en stor lägenhet i Göteborg med utsikt över älven. Mäklaren var som jag även skrivit till henne otroligt proffsig och samtidigt hjärtlig mycket trevlig upplevelse.
    Mvh Anki snart närmare vattnet.
    Ann-christin J
    • 101.3 m²
  • 2020-10-24
    Emmy har ett stort engagemang, och är både personlig och proffsig. Vi uppskattade henne mycket!
    Malin E
    • 5:a
  • 2020-10-13
    Sålt bostad i Kungsladugård och är mkt nöjd med mäklarens kompetens, bemötande och engagemang.
    Åsa B
    • 180.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Västra Centrum
  • 2020-10-11
    Jag har köpt en tvåa i Majorna och det gick fort och allt har fungerat bra i alla avseenden.
    Hans J
    • 52.5 m²
  • 2020-10-11
    Emmy Kröhnert hade ett väldigt stort engagemang när hon sålde vår 3:a. Hon var kunnig och gav oss bra stöd i säljprocessen av lägenheten. Vi fick sålt lägenheten för ett högre pris än vi hade vågat hoppas på för att Emmy jobbade så hårt för oss!
    Renée M
    • 86.0 m²
  • 2020-10-05
    Sålde en trea på Klippan i Göteborg. Mäklaren gav från början ett seriöst intryck och var tydlig och hjälpsam i allt.
    Våra förväntningar överträffades.
    Bra upplevelse!
    Alexander Fredrik J
    • 86.0 m²
  • 2020-10-02
    Köpt bostadsrätt. Mäklaren och hennes team var professionella, kunniga och service inriktade. Supernöjd med Emmy och hennes kollegor.
    Jessica M
    • 1.5:a
    • 29.0 m²
    • Annedal/Vasastaden
  • 2020-09-01
    Proffsiga & trevliga mäklare! Rekommenderas starkt..
  • 2020-08-16
    Kanske nåt vatten eller nåt att bjuda på vid påskrivningen:)
    Marie S
    • 34.3 m²
  • 2020-08-06
    Jag har sålt min bostad. Det var ett bra möte. Mina förväntningar infriades. Jag fick ungefär vad jag ville ha. Så jag är nöjd. Bra bemötande. Bra information under försäljningen. Skulle använda hon igen. Så det är väl det bästa betyg man kan få.
    Peter R
    • 69.0 m²
  • 2020-08-03
    Köpt en 3a
    Allt bra, bemötande, beskrivning Osv
    Kim H
    • 95.0 m²
  • 2020-07-20
    Emmy Kröhnert sålde min 4 a i centrala Göteborg. Hon var seriös positiv o hade en realistisk bedömning av det förväntade priset.. Jag är väldigt nöjd med hela processen.
    Pia O
    • 115.0 m²
  • 2020-07-18
    Köpt bostadsrätt.
    Allt fungerade bra trevlig och proffsig mäklare.
  • 2020-07-10
    köpte en bostadsrätt, bemötande helt ok, kändes dock lite stressigt
    Celia H
    • 46.0 m²
  • 2020-06-18
    Hade oerhört bra dialog med Lotta (mäklaren). Hon ställde relevanta frågor innan visningen var väldigt snabb med att svara på mina frågor på plats och på sms.
    Vi är mycket nöjda!
    Rony F
    Rony F
    • 93.0 m²
    • Masthugget
  • 2020-05-28
    Sålt bostadsrätt. Fick ett positivt första intryck där jag och mäklaren hade samma förväntningar. Om dessa ej införlivades pga corona eller annan orsak vet jag ej. Men allmänt okunnigt och dåligt bemötande. Långsam på att svara både på mail, sms, telefon, och verkar trots hennes långa erfarenhet inte ha koll alls. Att lägenheten låg i norrläge verkar hon inte insett på förhand, och vid kontraktsskrivning var hon väldigt virrig kring vad som gällde för att beviljas medlemsskap i bostadsrättsföreningen.

Sammanfattat en väldigt rörig, okunnig och oproffsig mäklare som inte verkar ta affären på allvar.
    Daniel L
    • 56.0 m²
  • 2020-05-15
    Köpte bostadsrätt. Fick väldigt fin service m förhandsvisning o snabb kontraktsskrivning.
    Vi är mycket nöjda.
    Susanne B
    • 64.0 m²
  • 2020-05-04
    Jag har köpt prospekt.
    Upplevde trevligt bemötande.
    Dock efter att jag signerat avtalet så upplevde jag mindre respons och hjälp på frågor osv.
    Satt kvar med känslan att "nu var den lägenheten såld" så nu var jag som kund inte lika viktig längre.
    Emelie E
    • 33.3 m²
  • 2020-03-20
    Har sålt en Bostadsrätt för ett dödsbo. Blev otroligt väl bemött av mäklare Emmy. Hon har gjort ett strålande arbete. Mycket positivt inställd.
    Katarina K
    • 99.8 m²
  • 2019-12-01
    Köpt bostad via dem. Bra service och bemötande såhär långt.
    Rasmus M
  • 2019-11-30
    Sållat lgh. Och extra hjälp med köp av hus😁
    Åsa K
    • 65.5 m²
  • 2019-11-27
    Bra bemötande i första samtalet men sedan mycket sporadisk kontakt. En del förseningar och missförstånd ledde till att vi som säljare inte kände oss så trygga tyvärr eller särskilt väl bemötta.
    Carin N
    • 123.0 m²
  • 2019-11-26
    Bostadsrätt. Bra bemötande och rådgivning. Trygg och snabb hantering
    Jan K
    • 65.5 m²
  • 2019-11-07
    Bra och proffsigt. Rekomenderas!
    Walti H
    • 92.0 m²
    • Kungsladugård
  • 2019-11-05
    Jag har köpt en bostadsrätt och jag tycker att mäklaren har levt upp till mina förväntningar.
    Jag har fått ett trevligt bemötande, saklig information samt svar på alla mina frågor.
    Jag är mycket nöjd med upplevelsen.
    Tomas K
    • 91.5 m²
    jag har köpt en nyproducerad brf av Emmy Krönhert

Jag har fått bästa tänkbara hjälp och service

Jag skulle gärna anlita henne igen för att köpa eller sälja en bostad.

Jag är mycket nöjd!
    Annette A
    • 91.6 m²
  • 2019-11-05
    Ett mycket trevligt, personligt och flexibelt bemötande
    Henrik M

Annika P
    • 125.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Västra Centrum
  • 2019-09-17
    Sålt en lägenhet, snabbt agerande.
  • 2019-09-13
    Trevlig, snabb och smidig. Kan varmt rekommendera!
  • 2019-09-09
    Sålt en 4:a i Majorna, trevlig mäklare som var lyhörd på våra önskemål och anpassningsbar.
  • 2019-08-24
    Kunnig mäklare med ett mycket bra bemötande och dialog.

Enkel att ha att göra med och mina förväntningar överträffades med råge!
  • 2019-08-19
    Förstagångssäljare som har känt trygghet med valet av mäklare. Har haft fullt förtroende och har enkelt kunnat ställa frågor till henne!
  • 2019-08-18
    Emmy har hjälpt oss att både köpa och sälja lägenhet och gjorde det mycket bra. Emmy är kunnig och erfaren, ett proffs som också är trevlig, lyhörd och mjuk i kontakten. Jag rekommenderar Emmy.
  • 2019-07-11
    Sålt lägenhet på Karl Johansgatan. Bra bemötande, enkel att få kontakt och proffesionellt. Kunnig om närområdet och intressenter.
  • 2019-05-21
    Trevligt och proffesionellt bemötande, bra kunskap om området och priserna.
  • 2019-05-09
    Har sålt en BRF på Klippan 1e i Göteborg .

Mäklaren gjorde ett alldeles utmärkt arbete , mina högt ställda förväntningar infriades .
  • 2019-04-08
    Köpt en bostadsrätt i Göteborg. Bra bemötande av mäklaren och inga som helst problem. God tydlighet vid kontraktskrivning.
  • 2019-04-02
    Sålt lägenhet på Karl Johansgatan 92 Göteborg. trevligt bemötande, lätt att få tag på, svarar alltid i telefon.
    Nöjd på alla sätt o vis.
  • 2019-03-29
    Jag fick ett professionellt bemötande och mäklaren gav ett intryck av att vara mycket engagerad i sitt jobb. Min bostadrätt sålde en bra bit över förväntat pris. Jag vill verkligen rekommendera Emmy Kröhnert.
  • 2019-03-27
    Vi har köpt en lägenhet i Göteborg, Klippan. Vi har blivit trevligt bemött av mäklaren som också kunnat svara på de frågor vi haft. Det har också varit lätt att få kontakt med mäklaren och hon har varit tillmötesgående på alla sätt.
  • 2019-03-23
    Proffsigt genomförande, där Emmy med råge höll vad hon lovade.
  • 2019-03-19
    Vi sålde en lägenhet med hjälpa av Emmy. Vi är jättenöjda med allt; kommunikation, lyhördhet, resultat etc.. Allt har gått snabbt och enkelt med Emmys erfarenhet. Rekommenderas.
  • 2018-12-01
    Köpt bostadsrätt i Majorna av Emmy. Proffsigt och vänligt bemötande. Kändes tryggt att ha å göra med henne.
    Filip O
  • 2018-10-23
    Vi sålde vår landshövdingetrea genom Emmy och vi är jättenöjda. Vi ansträngde oss och hade själva ganska mycket åsikter om hur vi ville göra försäljningen och Emmy var väldigt lyhörd och såg lägenhetens möjligheter vilket jag tror bidrog till att vi blev nöjda med priset. Dessutom var hon alltid lika positiv och konstruktiv när vi hade oförutsedda komplikationer. Jag vill verkligen rekommendera henne!
    Mats J