Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Västra Centrum

Kungsladugårdsgatan 3, 414 69 Göteborg — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Västra Centrum!

Letar du efter ett nytt boende här i härliga Göteborg? Då ska du kontakta oss på Svensk Fastighetsförmedling, så hjälper vi till med affären. Vi är ett gäng mäklare som har full koll både på hur bostäderna och prisläget ser ut.

Svensk Fastighetsförmedling som kedja finns i hela landet. Vi har mycket erfarenhet och vet precis när läget är helt rätt för att göra en bostadsaffär. Oavsett om du ska köpa bostad, sälja en eller bara vill ha tips och råd - hör av dig till oss!

Läs vad 25 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Västra Centrum

• 2019-09-17

Barbro M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Västra Centrum
    Sålt en lägenhet, snabbt agerande. Läs mer
  • 2019-09-13

Christian G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Västra Centrum
    Trevlig, snabb och smidig. Kan varmt rekommendera! Läs mer
  • 2019-09-09

Daniel T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Västra Centrum
    Sålt en 4:a i Majorna, trevlig mäklare som var lyhörd på våra önskemål och anpassningsbar. Läs mer
  • 2019-08-24

Gunborg G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Västra Centrum
    Kunnig mäklare med ett mycket bra bemötande och dialog.

Enkel att ha att göra med och mina förväntningar överträffades med råge! Läs mer
  • 2019-08-19

Margaretha P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Västra Centrum
    Förstagångssäljare som har känt trygghet med valet av mäklare. Har haft fullt förtroende och har enkelt kunnat ställa frågor till henne! Läs mer
  • 2019-08-18

Cecilia D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Västra Centrum
    Emmy har hjälpt oss att både köpa och sälja lägenhet och gjorde det mycket bra. Emmy är kunnig och erfaren, ett proffs som också är trevlig, lyhörd och mjuk i kontakten. Jag rekommenderar Emmy. Läs mer
  • 2019-07-11

Anna T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Västra Centrum
    Sålt lägenhet på Karl Johansgatan. Bra bemötande, enkel att få kontakt och proffesionellt. Kunnig om närområdet och intressenter. Läs mer
  • 2019-05-21

Oskar N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Västra Centrum
    Trevligt och proffesionellt bemötande, bra kunskap om området och priserna. Läs mer
  • 2019-05-09

Gunnar D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Västra Centrum
    Har sålt en BRF på Klippan 1e i Göteborg .

Mäklaren gjorde ett alldeles utmärkt arbete , mina högt ställda förväntningar infriades . Läs mer
  • 2019-04-08

Martin S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Västra Centrum
    Köpt en bostadsrätt i Göteborg. Bra bemötande av mäklaren och inga som helst problem. God tydlighet vid kontraktskrivning. Läs mer
  • 2019-04-02

Knut Sverre B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Västra Centrum
    Sålt lägenhet på Karl Johansgatan 92 Göteborg. trevligt bemötande, lätt att få tag på, svarar alltid i telefon.
    Nöjd på alla sätt o vis. Läs mer
  • 2019-03-29

Pontus S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Västra Centrum
    Jag fick ett professionellt bemötande och mäklaren gav ett intryck av att vara mycket engagerad i sitt jobb. Min bostadrätt sålde en bra bit över förväntat pris. Jag vill verkligen rekommendera Emmy Kröhnert. Läs mer
  • 2019-03-27

Åsa A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Västra Centrum
    Vi har köpt en lägenhet i Göteborg, Klippan. Vi har blivit trevligt bemött av mäklaren som också kunnat svara på de frågor vi haft. Det har också varit lätt att få kontakt med mäklaren och hon har varit tillmötesgående på alla sätt. Läs mer
  • 2019-03-23

Mattias J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Västra Centrum
    Proffsigt genomförande, där Emmy med råge höll vad hon lovade. Läs mer
  • 2019-03-19

Björn C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Västra Centrum
    Vi sålde en lägenhet med hjälpa av Emmy. Vi är jättenöjda med allt; kommunikation, lyhördhet, resultat etc.. Allt har gått snabbt och enkelt med Emmys erfarenhet. Rekommenderas. Läs mer
  • Filip O

2018-12-01

Filip O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Västra Centrum
    Köpt bostadsrätt i Majorna av Emmy. Proffsigt och vänligt bemötande. Kändes tryggt att ha å göra med henne. Läs mer
  • Mats J

2018-10-23

Mats J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Västra Centrum
    Vi sålde vår landshövdingetrea genom Emmy och vi är jättenöjda. Vi ansträngde oss och hade själva ganska mycket åsikter om hur vi ville göra försäljningen och Emmy var väldigt lyhörd och såg lägenhetens möjligheter vilket jag tror bidrog till att vi blev nöjda med priset. Dessutom var hon alltid lika positiv och konstruktiv när vi hade oförutsedda komplikationer. Jag vill verkligen rekommendera henne! Läs mer
  • 2018-10-22

Karin H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Västra Centrum
    Emmy har varit helt fantastisk genom hela säljprocessen. Hon såg potentialen i vår lägenhet, hade kreativa idéer för hur bostadens fördelar kunde lyftas fram till spekulanter, har hela tiden ansträngt sig för att gå oss till mötes i våra önskemål och har haft en god analytisk förmåga av marknaden. Kan varmt rekommendera Emmy och hennes kollegor! Läs mer
  • Karin Madelene G

2018-10-17

Karin Madelene G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Västra Centrum
    Emmy Kröhnert hjälpte oss att sälja vår fina lägenhet i Kungsladugård. Servicen var över förväntan då hon både anpassade visningar för spekulanter, körde förhandsvisningar och hjälpte oss med rådgivning under vårt eget köp av nästa bostad. Då vi skulle iväg på semester ordnade hon också med bokning av visningsstäd och löste så att det fanns fräscha blommor i hela lägenheten.

Vi är supernöjda med Emmys och Svensk Fastighetsförmedlings insats och kan varmt rekommendera henne och hennes kollegor! Läs mer
  • 2018-09-03

Veronica A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Västra Centrum
    Uppdateringen på budgivare kom alldeles för sent via sms. Affären var redan klar och signerad när jag fick sms om budgivning. Övrigt har allt fungerat bra. Läs mer
  • 2018-08-31

Lisa Åsehäll S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Västra Centrum
    Trevlig och förtroendeingivande. Läs mer
  • 2018-08-29

Thomas I skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Västra Centrum
    Fixade rubbet trots liten tidsmarginal från kontakt till annins ute. Läs mer
  • 2018-08-26

Elisabeth A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Västra Centrum
    Vi har sålt en tvårummare på Klippan 1E i Göteborg. Mäklaren var professionell, drivande och samtidigt trevlig. Hon följde upp och avrapporterade regelbundet och vi kände oss avkopplade och trygga under den snabba processen. Läs mer
  • 2018-08-24

Tomas Roland B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Västra Centrum
    Gick på en lägenhetsvisning som Sofia hade. Vi blev vänligt bemötta. ”Lagom” mycket sälj. När vi sen gick vidare i köpet var Sofia hjälpsam och lyhörd för våra önskemål. Läs mer
  • 2018-06-19

Anette Helena S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Västra Centrum
    Har haft en kontakt med Emmy Kröhnert under ett halvårs tid och när det var dags att sälja hade vi en upparbetad kontakt. Det har varit lätt att ha bra dialoger med Emmy och hon har varit hjälpsam och fixat om jag behövt inför visningar som varit spontana.
    Emmy ger ett proffsigt och ambitiöst intryck samtidigt som hon visar sin personlighet.
    Kan varmt rekommendera henne :) Läs mer

Kungsladugårdsgatan 3, 414 69 Göteborg