Svensk Fastighetsförmedling Grebbestad

Svensk Fastighetsförmedling Grebbestad

• BadgeSixYears
Ring 0525-297 60 Dela

Letar du efter en fastighetsmäklare i norra Bohuslän? Vi kan Tanum och Strömstad! Svensk Fastighetsförmedling finns på många orter runt om i Sverige och därför har vi resurserna som ett stort företag ger, samtidigt som vi arbetar på en lokal marknad och verkligen kan våra områden. Vi har koll på hela processen: från värdering,...

150 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Grebbestad

Per-Eric L
Rabbalshede

Fungerade klockrent. Snabba puckar. Men väldigt mycket text och sååå mång underskrifter. Måste kunna att göras enklare. Varken köpare eller säljare orkar att ta in allt detta. Borde kunna göras enklare. Win Win. Pelle

Magnus S
Grebbestad

Genomgående väldigt bra bemötande. Informativt, det kändes genuint och ett intresse i hela processen. Tog sig tid vid visning. Bra uppföljning på frågor och allt har fungerat väldigt smidigt och professionellt. Mäklaren har levt upp till alla våra förväntningar och överträffat dessa.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Grebbestad

Hej Magnus, Stort tack för att du tog dig tiden att skriva ett så fint omdöme om hur du upplever mig i mitt arbete och grattis till ert köp av ett så fint fritidshus! Önskar er stort lycka till så ses vi på tillträdet! Med vänliga hälsningar Filip

Camilla S
Grebbestad

Proffsig och väldigt trevlig mäklare som tog sig tid för oss. God lokalkännedom. Vi är mycket nöjda med hela köp-processen, från första kontakten till kontraktsskrivning.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Grebbestad

Tusen tack för ett så fint omdöme Camilla! Jag är helt säker på att ni kommer stormtrivas i ert nya fritidshus! Vi ses på tillträdet! Med vänliga hälsningar Filip

Eva D
Tanum

Veldig bra oppfølging av kjøpet så langt. Vi må vente frem til overtakelsen om ca 6 mnd før vi gir vår endelige vurdering.

Nicklas U
Hamburgö

Sv Fast har varit väldigt tillgängliga och kunniga och följt oss på resan i "hela" norra Bohuslän från första kontakt till aktiv matchning och signering av köpekontrakt. Vi upplever att de är genuint intresserade av att vara precis en sån partner man vill ha när man letar efter sin dröm och fritidshus. De har haft förmågan att lyssna in och arbeta utifrån vår situation och mål. Så smidigt och proffsigt - vi är supernöjda!

Ingela W
Grebbestad

Professionellt positivt bemötande av mäklaren vilken höll god informativ kontakt genom hela processen. Mäklaren bidrog även med förslag på bostad vilken inte var vårt förstahandsval, vilket slog väldigt väl ut! Våra förväntningar på delaktighet och fortlöpande information från mäklaren uppfylldes väl. Sammanfattningsvis kan vi varmt rekommendera mäklaren till andra!

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Grebbestad

Tusen tack Ingela för att du tog dig tid att skriva ett så fint Reco. Det är så glädjande med feedback i vårt arbete som mäklare. Mötet med er har varit mycket angenämt. Ert köp av bostad var extra spännande då man från början trodde att valet skulle falla på ett helt annat objekt som jag visade er. Men där ser man hur fort saker och ting kan ändra sig. Jag tror inte att ni kommer att ångra ert val av bostad och bättre läge får man ju leta efter i Grebbestad!

Ingela W
Sålde sin bostad med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Grebbestad
Tanumshede

Positivt och proffessionellt bemötande genom hela processen, mäklaren höll god kontakt med täta återkopplingar. Våra förväntningar på att känna delaktighet i affärens förlopp uppfylldes till fullo. Sammanfattningsvis upplevde vi all kontakt med mäklaren som informativ och positiv och vi kan varmt rekommendera mäklaren till andra som står i begrepp att sälja sin fastighet.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Grebbestad

Tack så himla mycket för ditt fina omdöme Ingela. Det var väldigt roligt att få förmedla er fina fastighet och tackar så mycket för ert förtroende. Ni kommer stormtrivas i ert nya boende, det är jag helt säker på! Vi ses på tillträdet! //Filip

Christian H
Grebbestad

Jag är nöjd med hela processen från första gång vi hade kontakt. En nära och familjär stämning genom processen, med bred fackkunskap och ett gott kundbemötande i botten. Mina förväntningar på ett resultat infriades snabbare än jag förväntat mig, tack vare mäklarens fingertoppskänsla för att para ihop säljare med köpare. Mäklarens enträgna arbete betydde allt för att försäljningen skulle gå i lås.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Grebbestad

Hej Christian Tusen tack för att du tog dig tid att skriva ett så fint omdöme om din upplevelse av försäljning av din fina bostad, det är mycket värdefullt för mig i mitt fortsatta arbete. Det har varit ett mycket trevligt samarbete och givande samtal under hela försäljningsprocessen. Det är för mig glädjande att du nu äntligen kan planera framåt med barn och barnbarn i Gbg. Och att du får lämna över huset i verkligen goda händer.

Gunnar L
Tanum

Mycket bra bemötande och bra genomgång av objektet 🤗

Fredrik A
Havstenssund

Bra kunskap, tillgänglig, proaktivitet och härlig attityd. Mycket nöjd som köpare!

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Grebbestad

Tusen tack Fredrik för underbar feedback. Dt är väldigt betydelsefullt för mig. Ja, ni har letat hus ett tag i vår kommun. Så det var verkligen roligt att få hjälpa er i mål. Nu ska det bli spännande att följa renoveringsarbetet. Jag är säker på att det kommer bli helt fantastiskt. Vi ses framöver i Havstenssund.

Jon Christian A
Tanum

Veldig hyggelige og proffa Hadde veldig høga och det var dom Veldig duktiga og proffs på bostad i Grebbestad de kan mycke om Grebbestad både som ort og semester sted.

Wenche V
Västbacken-Klätta-Raftötången-Raftön-Mjölkeröd

Trevlig och professionell mäklare, rekommenderar varmt.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Grebbestad

Tusen tack Wenche för mycket fint skrivet Reco, det betyder mycket för mig. Och tack för fint samarbete, vilket gick mycket smidigt, då du var så lätt att få tag i. Hälsa alla systrar så gott! Saknar ni västkusten allt för mycket så vet ni var jag finns.

Carl Olof Staffan Q
Havstenssund

Kompetent och mycket professionellt skött. Har helt svarat upp till mina förväntningar.

Jan-Eric T
Havstenssund

Vänligt, professionellt och personligt mottagande. Mycket nöjd!

Annie M
Grebbestad

Jag tycker att dom jobbade på riktigt bra med försäljningen. Jag blev väldigt bra bemött. Bättre mäklare får man verkligen leta efter. Dom får bästa betyget av mig så klart. Kan varmt rekommendera dom. / Annie

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Grebbestad

Tusen tack för ditt fina omdöme Annie! Väldigt kul att kunna hjälpa dig i ditt bostadsbyte, bättre köpare kunde du inte fått. // Filip

Tomas Olof Q
Havstenssund

Jag tycker mäklaren har skött sig utmärkt

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Grebbestad

Tusen tack Tomas för ditt fina omdöme som du har lämnat, det är väldigt värdefullt för mig. Önskar er en fortsatt fin höst i Stockholm/Havstenssund

Vibeke C
Havstenssund

Møtte megleren en avtalt ettermiddag til privat visning av to hus i Grebbestad.. Hun tok seg god tid og kunne historikken til begge husene svært godt. Det ga meg en trygghet at hun kjente husene så godt

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Grebbestad

Tusen tack Vibeke för fint omdöme vilket är mycket värdefullt för mig. Hoppas att du trivs bra i sommarhuset i Havstenssund, vad fint det blev med två nya fönster som du öppnat mot havet, spännande att följa din renovering. Vi ses i Havstenssund!

Gerry H
Tanumstrand

En bra dag som slutade med en affär! Mäklaren var väldigt trevlig och mötte upp oss på en söndag, det är service tycker vi!

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Grebbestad

Tack Gerry för det fina omdömet kul att ni var nöjda Mvh leif

Åsa Katarina V
Resö

1 godt, tok seg godt tid å forklare, hadde satt seg inn i huset og området. 2 ok 3 se punkt 1

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Grebbestad

Tackar så mycket för Ert fina omdöme. Hälsningar Leif!

Michael David B
Havstenssund

Professionell mäklare som arbetar för kunden.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Grebbestad

Tusen tack Michael för fint omdöme, det betyder mycket i mitt fortsatta arbete som mäklare. Hoppas du och Snowie har de fint i Son, Norge. Hör av er om ni har vägarna förbi Havstenssund.

Linnéa E
Rabbalshede

Vår mäklare har gjort ett fantastiskt arbete och varit mycket professionell

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Grebbestad

Hej Kristina Tusen tack för mycket fint Reco. Det var trevligt att få hjälpa dig och era syskon med försäljningen av Linneas hus. Och tack för gott samarbete. Önskar er en fortsatt fin höst!

Tomas L

Bästa mäklare man kan tänka sig Carolina 🙂

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Grebbestad

Tusen tack Tomas för det fina omdömet, det var en spännande bostadsresa jag var med dig på med både sälja och köpa av bostad. Hoppas du trivs bra i Rabbalshede och att du nu till hösten får mycket glädje av din nya kamin.

Johan G J
Norra Backa

Hei,, Salget var profesjonelt gjennomført og Jeg er meget fornøyd Jeg vil anbefale andre å bruke dette salgskontoret Takk for all hjelp rundt dette sanlget,,

Leif Helge H
Grebbestad/Näs

Hun var åpenbart veldig godt kjent i området, var informativ og lett å komme i kontakt med. Hun har svart raskt hver gang jeg har ringt og aldri behøvd å ringe tilbake senere. Jeg kjøpte eiendommen på impuls, jeg var ikke klar for å kjøpe. Er nok mer eiendommens beliggenhet som utløste min interesse, men hun gjorde en god jobb for selger og for meg

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Grebbestad

Hej Leif Helge Tack för att du tog dig tid att skriva så fint Reco. Och grattis till ert köp av fritidshus! Jag är säker på att ni kommer att trivas och härligt att ni redan har vänner i området. Önskar er stort Lycka till. Så syns vi på tillträdet i Februari. Med vänliga hälsningar Carolina Fallenius

Tomas L
Grebbestad/Näs

Bästa mäklare man kan tänka sig 🙂

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Grebbestad

Tusen tack Tomas för jättefint Reco! Vilket betyder mycket för mig i mitt arbete. Det var kul att jag kunde hjälpa er med både försäljning och köp av ny bostad. Mycket humor och många skratt det kom vi långt med. Ta väl hand om er så hörs vi vidare! Med vänliga hälsningar Carolina Fallenius

Eva H
Grebbestad

Carolina är en fantastisk mäklare! Hon är lyhörd, tar sig tid, är kunnig, informativ, saklig och tillgänglig. Har ett stort hjärta och kan dessutom vara mycket skarp när så behövs. Kände mig trygg under hela processen. Rekommenderar henne verkligen! Eva Håkansson

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Grebbestad

Tusen tack Eva för att du tog dig tid att skriva ett så fint Reco. Och roligt och spännande för mig att höra hur du har upplevt mitt arbete som mäklare och vår dialog under försäljningsprocessen. Jag önskar dig all lycka till framåt och behöver du hjälp eller rådgivning kring nya boenden så vet du var jag finns. Ta nu väl hand om dig! Med vänliga hälsningar Carolina Fallenius

Anne C
Västbacken-Klätta-Raftötången-Raftön-Mjölkeröd

Meget god og detaljert oppfølging, trivelig megler har gitt en god opplevelse hittil.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Grebbestad

Tack Anne för fint Reco och grattis till ditt fritidshusköp! Kul att höra att ni fick en första trevlig helg på Västbacken och att ni redan har börjat njuta av ert nya sommarställe! Lycka till. Med vänliga hälsningar Carolina Fallenius

Andreas G
Grebbestad

I samband med vårt husköp i Grebbestad fick vi ett väldigt gott intryck av Carolina Fallenius. Hon var informativ, saklig och vägledande igenom hela processen. Dessutom var hon ytterst tillgänglig. Vi kan varmt rekommendera Carolina som mäklare!

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Grebbestad

Tack så mycket Andreas och Isabell för mycket fint skrivet Reco vilket är av stort värde för mig som mäklare. Jag önskar er all lycka till med huset och hoppas verkligen att ni kommer trivas åretrunt i Grebbestad. Med vänliga hälsningar Carolina

Martin H
Grebbestad

Professionelt och trevligt bemötande, Carolina levde helt och fullt upp till förväntningarna. Hon höll oss uppdaterade vad gäller försäljningen kontinuerligt och hjälpte oss som säljare på ett mycket bra sätt. Mycket nöjd med försäljningen och kommer att använda mig av Grebbestad fastighetsförmedling igen om det blir ett sådant tillfälle.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Grebbestad

Tusen tack Martin för mycket fint omdöme. Det är väldigt betydelsefullt för mig i mitt fortsatta arbete. Och det väldigt kul med feedback på det arbete jag som mäklare lägger ner på mina kunder. Hoppas att du så småningom finner dig en passande ny bostad, jag lovar att hålla utkik! Ta nu hand om dig. Med vänliga hälsningar Carolina

Rune E
Ulmekärr

Hyggelig megler som fulgte opp hele veien i kjøpsprosessen.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Grebbestad

Tack Rune för fint Reco. Hoppas att ni kommer att få stor glädje av den fina stugan! Med vänliga hälsningar Carolina

Anita Norhagen E
Ulmekärr

Ble møtt av en veldig hyggelig megler😊 Vi har bare positive opplevelser av salgsprosessen med megleren.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Grebbestad

Tusen tack Anita för att du tog dig tid att lämna ett så fint Reco och grattis till den fina stugan! Jag är säker på att ni och era barn och barnbarn kommer att trivas! Med vänliga hälsningar Carolina

Jan-Eric Albin B
Sålde sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Grebbestad
Bullarebygden

Proffsigt, ödmjukt, bemötande

Arnstein F
Ulmekärr

Vi er svært fornøyd med mekleren i forbindelse med vårt kjøp av fritidseiendom. Han er både vennlig og effektiv. Vi hade positive forventninger, fordi kjente mekleren fra før. Samlet sett en positiv opplevelse.

Joakim K
Bräcke

Blev väldigt bra bemötta på telefon och senare även på visning. Mycket flexibla i att bemöta våra önskemål av tider. Snabb handläggning, allt från visning till kontrakt skedde på en eftermiddag.

Alexandra G
Grebbestad

Carolina var från start väldigt tillmötesgående och lösningsorienterad. Mycket snabb på att återkoppla och hade ett professionellt bemötande och allt kändes väldigt tryggt.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Grebbestad

Tusen tack Alexandra för mycket fint Reco, vilket är värdefullt för mig i mitt fortsatta arbete. Hoppas att du kommer att trivas i huset med ditt nya jobb! Med vänlig hälsning Carolina

Sören H
Tanumstrand

Kunnig, flexibel och bra service

Jonas E
Hamburgsund

Det sköttes på absolut bästa sätt. Professionellt men ändå varmt och personligt.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Grebbestad

Tusen tack Jonas! Kul att just ni blev köparna. Må gott så ses vi på tillträdet. Mvh Filip

Christer N
Hamburgsund

Vi blev irrhört bra bemötta och proffsigt arbete från deras sida. förväntningarna uppfylldes och den totala upplevelsen är strålande

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Grebbestad

Tusen tack Christer! För ett fint reco och ett bra samarbete! Må gott så ses vi på tillträdet. Mvh Filip

Tom B
Vallbostrand

God informasjon og service! fra megler

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Grebbestad

Tusen tack för fint Reco. Önskar er Lycka till med huset på Resö! Med Vänliga hälsningar Carolina Fallenius

Camilla G
Vallbostrand

Proffe, flinke folk. Det er en glede å ha så flink megler.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Grebbestad

Tusen tack Camilla för fint Reco. Ja, det har blivit några hus som vi har jobbat tillsammans med genom åren. Och det har varit en glädje att få förmedla så snygga, bra och välproducerade hus på natursköna Resö. Med vänliga hälsningar Carolina Fallenius

Rikard H
Västbacken-Klätta-Raftötången-Raftön-Mjölkeröd

Kan varmt rekommendera Leif som mäklare! Min uppfattning är att han passar utmärkt för unika (dyra) objekt och har en bra förmåga att förekomma diverse olika invändningar som en tänkbar köpare kan ha. Vår dialog under försäljningen har hela tiden varit på en lagom/rätt nivå och jag är väldigt nöjd med försäljningen! Tack Leif!

Ann Margareta E
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Grebbestad

Letar du mäklare? Sluta leta! Den bästa mäklaren heter Carolina Fallenius. Hon har allt: otroligt professionell, alltid nåbar, snabb återkoppling, fantastisk lokalkännedom. Dessutom är hon en jättetrevlig person.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Grebbestad

Tack snälla Ann för att du tog dig tid att skriva ett underbart omdöme om din upplevelse av mitt arbete. Det var fantastiskt kul att lära känna dig. Och skönt att jag kunde hjälpa dig och din bror med huset på Raftötågen. Jag hoppas vi ses igen. Mvh Carolina

Stein K
Grönemad

Generelt bra. Vi er fornøyd med kjøpet og megleren.

Patric R
Grönemad

Bästa mäklaren som finns. Levde upp till våra förväntningar, och lite mer.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Grebbestad

Tusen tack för otroligt omdöme, det var glädjande att höra. Det var ett nöje att få hjälpa er igen med försäljning av bostad. Då ni alltid har skapat fantastiska, vackra, läckra och smakfulla hem. Stort lycka till mer er nya bostad. Mvh Carolina Fallenius

Ing Marie B
Grebbestad

Helt ok. Tog lite tid drygt 1,5 år. Troligen fel prisbild.

Tove Rendum T
Grebbestad

Han er hyggelig, imøtekommende, informerer nøytralt, rask til å svare på henvendelser både på epost og telefon

Erik B
Grebbestad

Professionellt bemötande och bra kommunikation!

Kenneth J
Fjällbacka

Enkelt och proffsigt bemötande.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Grebbestad

Tack för fint Reco, och hoppas nu att ni hittade rätt och att ni kommer att trivas. Mvh Carolina

Magnus Per Erik A
Sålde sin bostad med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Grebbestad
Dalsland

Kunnig,engagerad,bra bemötande,uthållig,alltså bara posetiv

Tack Magnus för ditt fina omdöme! Hälsningar Leif Fourong

Jonas S
Grebbestad

Trevligt och korrekt bemötade från början till Slut. Enkelt att få kontakt och svar på ev. frågor.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Grebbestad

Tusen tack för fint Reco. Lycka till med huset och den fina trädgården. Jag är säker på att ni kommer trivas gott där! Mvh Carolina