Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Tanum Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Grebbestad

Svensk Fastighetsförmedling Grebbestad

Nedre Långgatan 12, 457 02 Grebbestad — Visa karta

Letar du efter en fastighetsmäklare i norra Bohuslän? Vi kan Tanum och Strömstad!

Svensk Fastighetsförmedling finns på många orter runt om i Sverige och därför har vi resurserna som ett stort företag ger, samtidigt som vi arbetar på en lokal marknad och verkligen kan våra områden. Vi har koll på hela processen: från värdering, styling och fotografering, via visning, till att hitta köpare och avslutningsvis själva affären.

Vi förmedlar bostadsrätter, villor, fritidshus och lantbruksfastigheter, så oavsett vad just din stundande affär gäller vet vi att vi kan hjälpa dig få ut det mesta av den.

Kom förbi vårt kontor i Grebbestad eller kontakta oss så svarar vi gärna på dina frågor eller gör en fri värdering av din bostad! Välkommen!

Läs vad 36 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Grebbestad

• 2019-04-08

Marianne W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Grebbestad
    Sålt fritidshuset (byggt 2003) i Bohuslän. Förväntade mig att det skulle kunna ta ett år om inte rätt köpare dök upp.
    !4 dagar efter första kontakten med mäklaren kom första budet och efter 2,5 veckor var köpekontrakt skrivet.

Fourong svarade snabbt på tel, mail o sms och åtgärdade saker direkt. Vänligt, seriöst bemötande.

Mäklaren överträffade våra förväntningar med råge.
    Sammanfattning: Så bra mäklare att jag gärna rekommenderar honom. Läs mer
    2019-04-08 Leif F svarar Marianne W
    Hej Marianne!

Kul att du nöjd och allt är till belåtenhet!

Med bästa hälsningar Leif Fourong
  • 2019-03-16

Glenn Tomas B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Grebbestad
    Vi har solgt vår sommerstuga i Grebbestad. Markedet har vært treigt, men megler Leif har jobbet jevnt og trutt. Vi er meget tilfreds med meglerens bidrag. Läs mer
    2019-03-16 Leif F svarar Glenn Tomas B
    Tackar! Glenn Tomas! Kul att ni är nöjda med oss:) bästa hälsningar Leif Fourong
  • 2019-03-12

Christina L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Grebbestad
    Vi är väldigt, väldigt nöjda med vår försäljning!

Suverän mäklare fick sålt vårat hus snabbt och smidigt.

Är jättenöjda!! Toppenmäklare!! Läs mer
    2019-03-12 Leif F svarar Christina L
    Hej Christina!

Tack för förtroendet, och fint reco. Vad roligt att ni är nöjda. Det är mycket värdefullt för mig i mitt fortsatta arbete som mäklare. Ta väl hand om er. Mvh Leif
  • Anniken A

2019-02-26

Anniken A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Grebbestad
    Vi har nettopp kjøpt en liten gård fra 1700 tallet i Kjämpersvik, Grebbestad. Megleren Leif Fourong var ved all kommunikasjon veldig effektiv, rask på å svare og veldig imøtekommende. På visningene hadde han god kunnskap om eiendommen, området og tekniske/byggtekniske aspekter ved eiendommen. Vi følte det trygt å kjøpe av Leif Fourong og kan anbefale han på vårt varmeste. Läs mer
    2019-02-26 Leif F svarar Anniken A
    Tackar för ert fina omdöme, härligt att ni är nöjda, med bästa hälsningar Leif Fourong
  • 2019-02-04

Petra Charlotte B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Grebbestad
    Vi har solgt et hus og noen tomter i Grebbestad.
    Leif har infridd alle våre forventninger i hht service nivå, femdrift og pris på eiendommene. Läs mer
  • 2019-01-31

Stig G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Grebbestad
    Kjøpt fritidsbolig.
    Veldig god hjelp av megler. Hun gjorde en god jobb for oss Läs mer
    2019-02-02 Carolina F svarar Stig G
    Tack Stig för fint Reco. Härligt att ni äntligen fann er ett fritidshus på vackra Resö.
  • 2019-01-30

Ann Cathrin G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Grebbestad
    Service til fingerspissene. Tilgjengelig og imøtekommende Läs mer
    2019-01-31 Carolina F svarar Ann Cathrin G
    Tack Ann Cathrin för fint omdöme av din upplevelse som köpare. Jag är säker på att ni kommer att trivas utmärkt i det fina huset på Resö. Vi ses snart igen.
  • 2019-01-30

Camilla G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Grebbestad
    Proff og seriøs. Og veldig dyktig. Både kjøp og salg er trygt med deg som megler. Anbefales på det varmeste! Läs mer
    2019-01-31 Carolina F svarar Camilla G
    Tack Camilla för fint Reco. Det är härligt och spännande att samarbeta med dig och dina fina byggprojekt på Resö. Hoppas vi ses snart igen.
  • 2019-01-28

Stefan P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Grebbestad
    Tillgänglig, professionell, opartisk, hjälpsam. Läs mer
    2019-01-30 Carolina F svarar Stefan P
    Tack Stefan för fint Reco och tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme om er upplevelse av fritidshusköp i Grebbestad. Önskar er Lycka till med ert nya hus.
  • 2019-01-25

Karin Biding skrev om Svensk Fastighetsförmedling Grebbestad
    Köpt villa.
    Trevligt och proffsigt bemötande. Kan varmt rekommendera Carolina som mäklare. Läs mer
    2019-01-26 Carolina F svarar Karin Biding
    Tack för att ni tog er tid att skriva så fint Recko. För mig är nöjda kunder A och O och en mätning på mitt arbete som mäklare och som för mig har väldigt stort värde. Önskar er nu stort Lycka till med alla era framtida planer.
  • Patric R

2019-01-25

Patric R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Grebbestad
    Sålt villa.
    Proffsigt bemötande och personligt.
    Förväntningarna överträffade oss.
    Bästa mäklaren, kan varmt rekommendera. Läs mer
    2019-01-26 Carolina F svarar Patric R
    Tusen tack för att ni tog er tid att skriva så fint omdöme om mitt arbete med försäljningen av er hus. Det glädjer mig att höra och är mycket värdefullt i mitt fortsatta arbete som mäklare.

Hälsningar Carolina
  • 2019-01-24

Gunilla H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Grebbestad
    Jag är väldigt nöjd med Leif som mäklare. Han har ett mycket öppet, professionellt och kundinriktat bemötande. Dessutom är han kunnig, lyssnande och, som jag ser det, realistisk i sina bedömningar, vilket jag uppskattat. Bra information och återkoppling. Läs mer
    2019-01-24 Leif F svarar Gunilla H
    Hej Gunilla!

Tusen tack för det fina omdömet av försäljning av din tomt i Havstenssund och trevligt att göra affär med dig. Härligt att du är nöjd med min insats.

Hälsningar Leif Fourong
  • Ellen Marian S

2018-11-14

Ellen Marian S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Grebbestad
    Allerede på første visning ble vi møtt av en blid og hyggelig megler som het Carolina. Vi fikk veldig god hjelp både før, under og etter vårt kjøp av sommerhus. Vi følte oss trygge under prosessen og hun tok seg god tid til å forklare alt for oss. Vi er veldig fornøyde og kan varmt anbefale andre å bruke Carolina Fallenius som megler🌸 Läs mer
    2018-11-15 Carolina F svarar Ellen Marian S
    Tack Ellen och Pål för mycket trevligt möte och fint skrivet Reco. Det är för mig väldigt glädjande och värdefullt i mitt fortsatta arbete som fastighetsmäklare med nöjda kunder. Jag önskar er all lycka till och glädje med ert fina fritidshus.
  • 2018-11-14

Mats A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Grebbestad
    Mkt trevligt , proffsigt och personligt bemötande Läs mer
    2018-11-15 Carolina F svarar Mats A
    Tack Mats för förtroendet att sälja era bägge bostäder. Tack för fint omdöme det är mycket värdefullt för oss i vårt fortsatta arbete.
  • 2018-11-08

Jan N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Grebbestad
    Carolina skulle sälja vår familje gård.
    Inte lätt med 2 starka viljor.
    Men hon mötte dem på bästa vis
    Oerhört proffsig, glad och social.
    Skapar förtroende och är arbetsam till max.
    Hög EQ och social kompetens och möter folk på folks vis.
    Uppskattar Carolina och hon har verkligen gjort allt för att vi skall bli nöjda.
    Även om det nu inte blev det som vi hade tänkt.
    Då den ene broder löste ut de andra 2. Läs mer
  • 2018-09-24

Jan A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Grebbestad
    Du är lätt att få tag på. Kan svara på frågor. Trevligt bemötande. Hade jag ett hus till, hade du fått sälja det också. Läs mer
    2018-10-04 Carolina F svarar Jan A
    Tack, Jan
    Det var kul att höra. Fint att du hittade in på Reco och kunde lämna ditt omdöme.
    Tack för gott samarbete. Hoppas att du kommer trivas i din nya lägenhet.
  • 2018-09-16

Lisbeth A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Grebbestad
    Vi har sålt vår villa med hjälp av vår mäklare Leif Forung på Svensk Fastighetsförmedling, Grebbestad. Vi är mycket nöjda med hans bemötande och information i samband med försäljningen Alla våra förväntningar blev uppfyllda. Vi kan varmt rekomendera Svensk Fastighetsförmedling Grebbestad. Läs mer
  • 2018-08-20

Morten A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Grebbestad
    Solgt fritidshus. Carolina er en fantastisk megler !! Hun er imøtekommen og svært dyktig på sitt felt. Hun følger oss som kunde opp på en fantastisk måte.
    Vi kan anbefale Carolina til hvem som helst i fremtiden. Min kone og jeg sitter igjen med et profesjonelt inntrykk.
    Tone Rubach/Morten Andreassen Läs mer
    2018-09-07 Carolina F svarar Morten A
    Hej Morten och Tone
    Tusen tack för den här gången. Eftersom ni både köpte och sålde ert hus på Raftötången genom mig så känns det extra kul att ni är nöjda med mitt arbete. Det har varit mycket trevligt att lära känna er i arbetet med köp och sälj. Jag önskar er lycka till med er nya hytta i Norge. Välkommen in på kaffe o bulle om ni tar en tur till Grebbestad.
    Med vänlig hälsning Carolina
  • 2018-08-18

Laila M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Grebbestad
    Har köpt en tomt nära Hamburgsund och Fjällbacka. Bemöttes bra av mäklaren, han gav snabb information om det var något man hade frågor om. Allt gick snabbt och smidigt!
    Ibland har man dock svårt att hänga med i mäklartermer, ord och uttryck, ibland behövs det extra förklaringar om vad som menas! Läs mer
  • 2018-07-30

Kjell T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Grebbestad
    Kjøpt fritidshus på Sødra Klætta.
    Veldig hjelpsom med ekstra visning på kort varsel.
    Bra og profesjonell service og informasjon fra første kontakt til underskriving av kjøpskontrakt. Läs mer
    2018-07-30 Carolina F svarar Kjell T
    Tack Kjell för du tog dig tid att skriva ett omdöme om hur ni upplevde kontakten med mig. Det var väldigt glädjande att höra att ni är nöjda. Jag uppskattar verkligen feedback för mitt fortsatta arbete.
    Vi syns snart igen på tillträdet.
    Fortsatt fin sommar önskar jag er.
  • 2018-05-26

Sigurd S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Grebbestad
    Kjøp av fritidsbolig i Grebbestad.
    En ryddig og flink megler som tok seg godt av oss gjennom hele kjøpsprosessen. Tok seg tid til å forklare og undersøke saker vi lurte på. Alltid rask tilbakemelding. Har kjennskap til det norske språket slik at han kunne bistå oss hvis det var noe uklart i den svenske kontraktsteksten.
    Alt i alt en utmerket megler, kan anbefales på det varmeste. Läs mer
  • 2018-05-02

Björn A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Grebbestad
    Sålt villa
    Jättebra bemötande
    Alla förväntningar överträffades
    Mäklaren satsade verkligen och gjorde det hela till en bra affär
    Jag är jättenöjd Läs mer
    2018-05-03 Carolina F svarar Björn A
    Tusen tack Björn det var glädjande att höra. Tack till dig, Lena och Elisabeth för gott samarbete under resans gång.
  • 2018-04-24

Hasse Tore J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Grebbestad
    Driven o professionell. Bra information under "resans gång". Trevligt bemötande! Läs mer
    2018-04-24 Carolina F svarar Hasse Tore J
    Tack Hasse för ett trevligt samarbete och för fint skrivet omdöme. Det är alltid kul att få feedback på det arbete man lägger ner och mycket värdefullt för mig i mitt fortsatta arbete.
  • 2018-04-23

Fredrik V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Grebbestad
    Köpt villa av Carolina
    Har fungerat väldigt bra, återkommer direkt med info.
    och bra påläst. Alltid tillgänglig Läs mer
    2018-04-24 Carolina F svarar Fredrik V
    Tack så mycket Fredrik. Det var roligt att höra! Önskar dig och Sofia stort Lycka till med ert framtida boende.
  • 2018-04-15

Inger J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Grebbestad
    Bra bemötande.
    Proffessionellt arbetssätt
    Mycket fin presentation.
    Carolina höll mig uppdaterad hela tiden, uppskattas mycket.
    Har alltså inget att klaga på.

Med vänlig hälsning Inger Jacobsson Läs mer
    2018-04-17 Carolina F svarar Inger J
    Hej Inger
    Tack för mycket fin feedback, förtroendet och för ett väldigt trevligt samarbete.
  • 2018-04-12

Patric B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Grebbestad
    Mycket engagerad och intresserad av att göra ett så bra jobb som möjligt både för köpare och säljare Läs mer
    2018-04-12 Leif F svarar Patric B
    Tackar för ett gott samarbete:)
  • 2018-04-09

Johanna S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Grebbestad
    Alltid snabb och proffsig respons och agerande både mot oss som säljare - och som jag tolkade mot spekulanter/köparna. Ställde t ex upp med extra visningar på obekväma tider då spekulanter efterfrågade det. Vi är väldigt nöjda! Läs mer
  • 2018-04-09

Petter H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Grebbestad
    Vi fikk god informasjon om objektet. God kunnskap om området. Läs mer
  • 2018-02-23

Bengt R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Grebbestad
    Leif agerar och återkopplar alltid mycket snabbt! Läs mer
  • 2018-02-05

Bengt F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Grebbestad
    Tack för ett trevligt bemötande och ett proffsigt arbete.Känner mig mycket nöjd med val av mäklare. Läs mer
  • 2018-01-13

Markus P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Grebbestad
    Kände oss trevligt bemötta på både visning och vid kontraktsskrivning. Har fått mycket tydlig och bra information. Har varit snabb med att ta kontakt när vi önskat detta och gett oss snabba svar på våra frågor. Läs mer
    2018-01-22 Carolina F svarar Markus P
    Tack Markus för fin feedback på mitt arbete, det gläder mig att få höra hur ni har uppfattat vårat möte. Det var roligt att få hjälpa er, och kul att ni äntligen hittade ett så fint sommarboende i Grebbestad.
  • 2017-10-11

Mattias G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Grebbestad
    Vi är mycket nöjda med det arbete som Carolina har lagt ner vid försäljningen av vår sommarstuga. Inga problem med extra visningar, inga problem att hjälpa oss med praktiska detaljer när vi själva inte var på plats, snabb att svara på mail och sms mm, lyhörd, förståelse och respekt för våra känslor inför försäljningen. Saker och ting blir gjorda, ett gott driv helt enkelt.
    Vi kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    2017-10-13 Carolina F svarar Mattias G
    Hej Mattias
    Tack för jättefin feedback. Vårt mål är att våra kunder ska känna sig nöjda och trygga genom hela försäljningsprocessen. Stort tack till Er för ett gott samarbete.
  • 2017-09-21

Britt K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Grebbestad
    Jeg er veldig fornøyd med første kontakt og møte med megler.
    Hun har veldig god kontroll over hva som skal gjøres når!! Ikke noe probl. å ringe å spørre om ulike utfordringer. Alltid tilbakemeld på spørsmål. Veldig serviceinnstilt overfor meg som kunde. Vil anbefale henne til andre, dersom det blir aktuelt.

Britt Kristiansen Läs mer
    2017-09-21 Carolina F svarar Britt K
    Tusen tack Britt för fina ord, och för mycket trevligt samarbete! Mvh Carolina
  • Bjarne H

2017-01-19

Bjarne H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Grebbestad
    Min erfaring med Carolina Fallenuius og Svensk Fastighetsformedling kunne ikke ha vært bedre. Vennlig, professjonell og kunnskapsrik. Helt klart en 5! Läs mer
    2017-02-07 Carolina F svarar Bjarne H
    Tusen Tack Bjarne för det fina betyget, det glädjer mig att höra. Det är min målsättning att få så nöjda kunder som möjligt. Tack för mycket trevligt samarbete med dig och Marie- Anne.
  • 2016-09-06

Elisabeth N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Grebbestad
    Härlig drivande tjej-kul att göra affärer med henne.
    Tillgänglig 24/7 Läs mer
    2016-09-14 Carolina F svarar Elisabeth N
    Hej Elisabeth
    Tack det var roligt att höra och tack för ett mycket gott samarbete. Stort lycka till nu med ditt nya boende. Så syns vi framöver när du besöker sjöboden i Grebbestad. Med vänlig hälsning Carolina Fallenius
  • 2016-09-06

Per G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Grebbestad
    Vi var strålende fornøyd med Lotta og Fastighetsformidlingen i Grebbetsad. Lotta var interessert, punktlig, pliktoppfyllende og engasjert. Svarte alltid på henvendelser og skapte en trygghet hos både selger og kjøper. Hun bedømte også riktig prisnivå på eiendommen, og skapte stor entusiasme før visninger. Jeg gir Lotta mine beste anbefalinger. Läs mer

Nedre Långgatan 12, 457 02 Grebbestad