Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Tanum Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Grebbestad

Svensk Fastighetsförmedling Grebbestad

Nedre Långgatan 12, 457 02 Grebbestad — Visa karta

Letar du efter en fastighetsmäklare i norra Bohuslän? Vi kan Tanum och Strömstad!

Svensk Fastighetsförmedling finns på många orter runt om i Sverige och därför har vi resurserna som ett stort företag ger, samtidigt som vi arbetar på en lokal marknad och verkligen kan våra områden. Vi har koll på hela processen: från värdering, styling och fotografering, via visning, till att hitta köpare och avslutningsvis själva affären.

Vi förmedlar bostadsrätter, villor, fritidshus och lantbruksfastigheter, så oavsett vad just din stundande affär gäller vet vi att vi kan hjälpa dig få ut det mesta av den.

Kom förbi vårt kontor i Grebbestad eller kontakta oss så svarar vi gärna på dina frågor eller gör en fri värdering av din bostad! Välkommen!

Läs vad 5 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Grebbestad

• Mattias G
    Mattias G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Grebbestad
    Vi är mycket nöjda med det arbete som Carolina har lagt ner vid försäljningen av vår sommarstuga. Inga problem med extra visningar, inga problem att hjälpa oss med praktiska detaljer när vi själva inte var på plats, snabb att svara på mail och sms mm, lyhörd, förståelse och respekt för våra känslor inför försäljningen. Saker och ting blir gjorda, ett gott driv helt enkelt.
    Vi kan varmt rekommendera henne.
    2017-10-13 Carolina F svarar Mattias G
    Hej Mattias
    Tack för jättefin feedback. Vårt mål är att våra kunder ska känna sig nöjda och trygga genom hela försäljningsprocessen. Stort tack till Er för ett gott samarbete.
  • Britt K
    Britt K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Grebbestad
    Jeg er veldig fornøyd med første kontakt og møte med megler.
    Hun har veldig god kontroll over hva som skal gjøres når!! Ikke noe probl. å ringe å spørre om ulike utfordringer. Alltid tilbakemeld på spørsmål. Veldig serviceinnstilt overfor meg som kunde. Vil anbefale henne til andre, dersom det blir aktuelt.

Britt Kristiansen
    2017-09-21 Carolina F svarar Britt K
    Tusen tack Britt för fina ord, och för mycket trevligt samarbete! Mvh Carolina
  • Bjarne H
    Bjarne H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Grebbestad
    Min erfaring med Carolina Fallenuius og Svensk Fastighetsformedling kunne ikke ha vært bedre. Vennlig, professjonell og kunnskapsrik. Helt klart en 5!
    2017-02-07 Carolina F svarar Bjarne H
    Tusen Tack Bjarne för det fina betyget, det glädjer mig att höra. Det är min målsättning att få så nöjda kunder som möjligt. Tack för mycket trevligt samarbete med dig och Marie- Anne.
  • Elisabeth N
    Elisabeth N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Grebbestad
    Härlig drivande tjej-kul att göra affärer med henne.
    Tillgänglig 24/7
    2016-09-14 Carolina F svarar Elisabeth N
    Hej Elisabeth
    Tack det var roligt att höra och tack för ett mycket gott samarbete. Stort lycka till nu med ditt nya boende. Så syns vi framöver när du besöker sjöboden i Grebbestad. Med vänlig hälsning Carolina Fallenius
  • Per G
    Per G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Grebbestad
    Vi var strålende fornøyd med Lotta og Fastighetsformidlingen i Grebbetsad. Lotta var interessert, punktlig, pliktoppfyllende og engasjert. Svarte alltid på henvendelser og skapte en trygghet hos både selger og kjøper. Hun bedømte også riktig prisnivå på eiendommen, og skapte stor entusiasme før visninger. Jeg gir Lotta mine beste anbefalinger.

Nedre Långgatan 12, 457 02 Grebbestad