Läs vad 79 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Grebbestad 2

• 2020-12-08
    Mycket bra erfarenhet.
    Köpt del av ett parhus på Resö.
    Bra bemötande som slutade med köp.
    Korrekt och trevlig mäklare🌞
    Gert P
    • 109.0 m²
    • Vallbostrand
    köpte sin stuga med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Grebbestad
    Tack så mycket Gert för fint Reco, Verkligen kul och spännande projekt. Jag tror att ni kommer att bli såå nöjda. Önskar er en frisk, härlig jul & nyår. Så hörs vi snart igen! Mvh Carolina

• 2020-11-19
    Har försök att få till ett möte under en veckas tid för att genomföra två affärer, men det verkar som att mäklaren inte är intresserad trots att de lämnat offert på jobbet. Nu måste bankerna ändra alla uppgifter och vi får söka ny mäklare.
    Per Anders Olav T
    skrev om Svensk Fastighetsförmedling Grebbestad
    Hej Anders! Din Mäklare som skrev din offert för skrivuppdraget har tyvärr slutat och det är covid 19 vilket göra att allt tar längre tid att lösa, tyvärr! Vi har ej heller något skrivuppdrag påskrivet att ta uppdraget därför tar det lite tid för att hantera ditt ärende och kan du inte vänta då är det bättre att du väljer annan mäklare som har mindre att göra så vi väljer att avstå detta uppdrag! Vänligen Leif Fourong

• 2020-11-16
    Salg av eiendom i Tanum kommune i Sverige

Salg som har dratt litt ut i tid. Men det har faktisk vært veldig positivt pga. sterk prisøkning siste året. Mäkler flink til å vente på muligheten for flere kjøpere til å by samtidig.

Meget fornøyd med mäklaren som kan sitt fag til fingerspissene.

Jeg ville helt klart valgt samme mäklar igjen !!!
    Asbjörn R
    • 9:a
    • 109.0 m²
  • 2020-11-11
    Solgt en fritidsbolig. Det tok litt lang tid, men når riktig kjøper gikk det bra. Megleren var alltid tilgjengelig.Hun levde opp til forventningene.
    Ellen Katrine K
    • 96.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Grebbestad
    Hej Ellen. Tack för fint Reco. Vilka trevliga köpare du fick till slut, de var nog värt att vänta på just dem. Jag vi fick en lång process med många visningar. Och med en pandemi mitt i försäljningsprocessen. Tur att vi fick rätta till tomtgränserna under resans gång till slut hos Lantmäteriet, det gynnar ju även era grannar tänker jag. Önskar dig en frisk jul & Nyår Mvh Carolina

• 2020-10-29
    Snabb, tydlig, trevlig, kunnig mäklare.
    Vi har köpt tomt.
    Anne-marit L
  • 2020-10-22
    Väldigt snabb och bra återkoppling! Påläst och insatt i fakta kring objektet.
    Magnus Per Erik A
    • 80.0 m²
    • Hamburgsund
  • 2020-10-12
    Köpt fritidsboende under trevliga förhållanden. Det blev skratt vid trevlig kontraktsskrivning.
    Christer H
    • 92.0 m²
    köpte sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Grebbestad
    Tack för fint Reco och att du tog dig tid att skriva, hoppas ni får en frisk och härlig jul& nyår och att ni får stor glädje av ert fina nya hus på Tanumstrand. Mvh Carolina

• 2020-10-12
    Mycket bra bemötande!
    Ingav förtoroende och var engagerad!
    Mycket kunnig och trygg i sin roll om vad som gäller!
    Vi blev informerade hela tiden!
    Skapade tillit och hade humor!
    Kan rekomenderas!!!
    Ingrid J
    • 92.0 m²
    • Tanum
    köpte en tomt med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Grebbestad
    Hej Ingrid Tusen tack för fint Reco. Så kul att vi kunde hjälpa er med både köp och sälj. Det var ett härligt samarbete. Nu blir det spännande att följa ert nya byggprojekt. Önskar er Lycka till med det nya huset. Och en frisk härlig jul & Nyår. Mvh Carolina Fallenius

• 2020-10-10
    Bra megler. Kjøpt hytte på tanumstrand
    Rune Kjetil A
    • 40.0 m²
    köpte sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Grebbestad
    Tack Rune! Hoppas att ni snart får komma ner och bo i er nya hytte på Tanumstrand, Vi hörs! Hälsningar Leif Fourong

• 2020-10-04
    Sålt fritidshus. Trevlig mäklare med ett vänligt bemötande. Bra val av mäklare med ett lyckat resultat.
    Kerstin A
    • 49.0 m²
    • Bullaren
  • 2020-08-15
    Har köpt en sommarbostad.
    Har mött en hel del mäklare i detta område som mer varit "beg.bilförsäljare" .... :-)
    Men mäklaren som jag hade (Carolina Fallenius) i detta var precis tvärt om, jag fick som köpare direkt förtroende för henne och kände till 100% att jag kunde "lita" på henne. Hela förloppet har hon skött med beröm godkänt. Har rekommenderat henne till mina bekanta.
    Den dagen jag är i behov av mäklare igen så kommer jag att välja henne.

MVH
    /Mikael Staafjord
    Mikael Staafjord S
    • 31.5 m²
    köpte sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Grebbestad
    Tack Mikael för ett så värdefullt Reco. Och tack för att du tog dig tid att beskriva er upplevelse med mig som mäklare. Härligt att ni uppskattade mitt arbete. Det var trevligt och spännande att hjälpa er i hamn med ert köp. Hoppas nu att ni får stor glädje av ert nya fritidsboende i Fjällbacka. Med vänlig hälsning, Carolina

• 2020-08-15
    Alltid tilgjengelig, gir presise snart, følger opp og er meget kunnskapsrik. Vi er veldig godt fornøyd
    Per Ola D
    • Sövall
  • 2020-08-05
    Jeg har solgt min hytte på egen halvøy i Bohuslän.
    Jeg er veldig godt fornøyd med SF i Grebbestad og med Leif Fourong som proff megler.
    Alltid tilgjengelig og har et stort lokalt kunnskapsnivå.
    En liten greie er at jeg hadde gjerne sett litt bedre respons med annonsering i Norge i avis i Coronatiden. Men det gikk bra til slutt allikevel.
    Einar K
    • 40.0 m²
    Tack Einar för ditt fina omdömme. VI hörs med vänlig hälsning Leif

• 2020-08-01
    Väldigt positiv och hjälpsam.
    Oskar B
    • Hamburgö
    köpte en tomt med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Grebbestad
    Tack Oscar för fint Reco. Önskar er frisk, härlig jul& nyår lycka till med husbygge på tomten på Hamburgö. Hälsningar Carolina Fallenius

• 2020-07-31
    Vi har köpt en sommarstuga i Grebbestad.
    Vi upplever Carolina Fallenius som en person som levererar det hon lovar. Hon är påläst och kunnig och dessutom är hon trevlig och professionell.
    Det har känts tryggt och roligt att köpa hus.
    Hälsningar Lisbeth och Torbjörn Ahl
    Lisbeth A
    • 50.0 m²
    • Ulmekärr
    köpte sin stuga med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Grebbestad
    Hej Lisbeth och Torbjörn Det har varit ett sant nöje att hjälpa er med köp av fritidshus och väldigt glädjande för mig att få så fint Reco som jag har stor nytta av i mitt fortsatta arbete. Det var även roligt att höra att era barnbarn var glada över ett köp. Och lite festligt att även era goda vänner köpt hus genom mig. Önskar er en fin sensommar nu och hoppas att ni får njuta mycket av det fina huset med den underbara trädgården. Hälsningar Carolina Fallenius

• 2020-07-23
    Liten gård för fritids- och åretruntboende belägen i naturskön, lantlig miljö med gångavstånd till havet.

Mäklaren var artig, tydlig och välinformerad om liknande objekt i området. Medförde dokumentation om tidigare försäljningar. Effektivt tog han sig an utforskandet av byggnaderna och med tydligt engagemang pekade han ut det positiva i fastigheten och klargjorde vad som var svagheter. Han arbetade med öppenhet, så att inga obehagliga överraskningar skulle skapa problem senare.
    Hans arbete överträffade mina förväntningar i så motto, att det förenklade den komplicerade processen för försäljaren och, skulle jag tro, köparen.
    Jag rekommenderar gärna denne mäklare till andra, som är i behov va mäklarhjälp.
    Leena Maija T
    • 9:a
    • 134.0 m²
    • Kärraby
    sålde sin stuga med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Grebbestad
    Tack Leena! Alltid kul att höra att man är nöjd! Med bästa hälsningar Leif Fourong

• 2020-07-15
    Til å stole på, ryddig og hyggelig.
    Astrid H
    • 83.0 m²
    • Långeby
    köpte sin stuga med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Grebbestad
    Tack Astrid för fint Reco. Hoppas att ni snart kan komma över gränsen och besöka er fina hus på Långeby. Önskar er en fortsatt frisk, härlig jul& nyår. Hälsningar Carolina Fallenius

• 2020-07-12
    Sålt fritidshus, allt har gått lätt och smidigt tack vare en engagerad och positiv mäklare.
    Gunilla O
    • 58.0 m²
    • Tegelstrand
    sålde sin stuga med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Grebbestad
    Tack Gunilla för förtroendet och för värdefullt o fint Reco. Det var trevligt att arbeta tillsammans med dig under resans gång och det blev ju en väldigt snabb och lyckad affär. Hälsningar Carolina Fallenius

• 2020-06-19
    Kjøpt hytte på Resö.
    Svært profesjonell og hjelpsom melger, god kommunikajon.
    Hanne H
    • 47.0 m²
    • Holmsbacken
    köpte sin stuga med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Grebbestad
    Tack Hanne för fint Reco. Hoppas ni snart kan ta er över gränsen för att besöka Resö igen. Önskar er en frisk, härlig jul & nyår.Hälsningar Carolina Fallenius

• 2020-03-27
    Har skrevet kontrakt på fritidsbolig på Raftötången. Behagelig møte med mekler, som tok den tiden vi trengte til å orientere oss om hus, tomt, område, utbyggingsmuligheter og mulige fuktproblemer.
    Et godt møte.
    Mekler har vært tilgjengelig og gitt raske tilbakemeldinger i kjøpsprosessen.
    Inngir stor tillit!
    Gunnar M
    • 70.0 m²
    • Raftötången
  • 2020-03-20
    Vi har köpt en lägenhet i Hamburgsund. Det gick fort och lätt. Vi är mycket nöjda med allt. Mycket sympatisk mäklare. Trevlig familjär stämning på kontoret.
    Christina M
    • 85.0 m²
    • Hamburgsund
    köpte sin bostad med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Grebbestad
    Tusen tack Christina och Håkan för värdefullt Reco. Kul att träffa er igen. Det glädjer oss att ni är nöjda med vårt arbete och lite festligt att ni både sålde ert hus och köpte ny bostad genom just oss. Lycka till nu med er nya bostad med så centralt och bra läge i fantastiska Hamburgsund. Mvh Leif & Carolina

• 2020-03-12
    Utomordentligt kunnig och mycket trevlig personal
    Sven R
    • 220.0 m²
    • Slottet
    Vi tackar och hoppas fortsatt bra samarbete:) Hälsningar Leif

• 2020-02-22
    Engagerad positiv mäklare med bra återkoppling
    Anette Margareta H
    • 87.0 m²
    sålde sin stuga med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Grebbestad
    Tack Anette för värdefullt Reco och för ett bra samarbete under försäljningsresans gång.

• 2019-11-19
    Kjøpt fastighet i Fjällbacka. Carolina har vært en veldig god proff mekler. God på kommunikasjon og tilbakemeldinger. Gjennomførte salget på en god måte.
    Espen André S
    • 91.0 m²
    • Fjällbacka
    köpte sin stuga med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Grebbestad
    Tack så mycket för fint Reco. Det är väldigt betydelsefullt för mig. Skönt att ni äntligen hittade er drömboende och vilket fint läge ni får i Fjällbacka, grattis. Hälsningar Carolina Fallenius

• 2019-11-19
    Vi har köpt ett fritidshus på Raftötången.

Första huset vi tittade på lade vi oss vid budgivningen. Sedan ringde mäklaren upp oss när hon fått ett nytt objekt, första tjing så att säga.

Hon visade oss huset, och vi köpte det direkt av säljarna, utan ytterligare visning. Vi är verkligen nöjda med affären, och givetvis även med mäklaren! Det mesta har gått via mail eller telefon, också det har skötts perfekt.
    Carina P
    • 66.0 m²
    • Raftötången
    köpte sin stuga med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Grebbestad
    Tack Carina för att ni tog er tid att skriva om er upplevelse och tack för mycket fint Reco. Det var ju lite tur i oturen då ni inte fick det första huset ni var med och budade på. Men jag tror det var någon mening med det. Nu fick ni ju ett mycket fint och avskilt läge i stället, där jag tror att ni kommer att stortrivas. Hälsningar Carolina Fallenius

• 2019-11-17
    Pågående försäljning av tomter och det känns alldeles utmärkt den korta tid vi hållit på
    Ing-Marie B
    • 27.0 m²
  • 2019-10-29
    Fritidsbolig utenfor Grebbestad.

Det har vært en glede å ha vært fulgt opp av Leif F. Ikke pushy men veldig aktiv på et positivt sett.

Vår oppfatning av eiendomsmeglere generelt basert på erfaring er ikke positiv. Som skipsmegler pleier skribenten å uttale at de ikke ville vare en uke i skipsmegling. Mistenker at Leif F ville være på topp i eget firma om han hadde valgt å bli skipsmegler.

Helt topp og grattis til Leif F som har scoret et hat trick med salg av tre eiendommer til forskjellige grener av samme slekt.
    Odd K
    • Grebbestad
  • 2019-10-28
    Har egentlig ikke så mye å si, det er min mann som har vært i kontakt med megleren. Mitt inntrykk er at det har værrt meget ryddig og god komunikasjon.
    Britt H
    • Grebbestad
  • 2019-10-28
    Jeg har kjøpt en helårsbolig som skal brukes som sommersted. Jeg synes megleren har gjort en god behandling gjennom hele prosessen.
    Per V
    • 106.0 m²
    köpte sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Grebbestad
  • 2019-10-24
    Vi har sålt vårt fritidshus i Bohuslän och fått hjälp av en mycket kompetent mäklare.
    Vi blev bemötta på ett mycket proffsigt och målinriktat sätt.

Resultatet blev att huset blev sålt nu på hösten, vilket vi egentligen inte hade förväntat oss.
    Vi är mycket nöjda med mäklarens insats!!!
    Inger B
    • 50.0 m²
  • 2019-10-23
    Mycket bra o ambitiös mäklare jobbar verkligen för både säljare
    o köpare.Vi har tecknat kontrakt som köpare på fastigheten Amiralsvägen 18 grebbestad.
    Har för avsikt att teckna avtal med henne om försäljning av vår fastighet i Fjällbacka.
    Astor E
    • 8:a
    • 185.0 m²
    • Fjällbacka
    sålde sin stuga med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Grebbestad
    Tusen tack Astor och Carina för fint Reco och trevligt möte. Det är verkligen full fart på er man får hålla i sig i svängarna. Huset ni köpt är fantastiskt och jag tror ni kommer stormtrivas där. Det ska bli spännande att arbeta vidare med er och försäljningen av ert fina hus i Fjällbacka. Fortsättning följer alltså. Hälsningar Carolina Fallenius

• 2019-10-22
    Ffa älskar jag mäklarassistenten på Grebbestadkontoret !!!!
    Anna L
    • 90.0 m²
    • Centralt
  • 2019-10-22
    Jag har sålt en fastighet.
    Min mäklare är väldigt seriös och har stor kunskap i försäljning.
    Har använt samma mäklare vid tidigare köp och försäljning.
    Om det blir aktuellt kommer jag att återkomma till min mäklare.
    Madeleine Eva-Christina J
    • 133.0 m²
    • Grönemad
    sålde sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Grebbestad
    Hej Malla Tusen tack för fint Reco. och för förtroendet. Det har varit ett nöje att lära känna dig under alla bostadsaffärer som vi har tagit oss igenom tillsammans. Hälsningar Carolina Fallenius

• 2019-10-22
    Proffsig presentation av objektet.
    Personligt och mycket trevligt bemötande.
    Jan Stefan C
    • 31.5 m²
    sålde sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Grebbestad
    Tack Stefan och Jeanette för värdefullt Reco och för förtroendet. Det har varit mycket trevligt att arbeta med er och härligt att vi fann ”rätt” köpare tillslut. Hälsningar Carolina Fallenius

• 2019-09-15
    Försäljning av tomt.
    Gott bemötande, kunnig mäklare.
    Värdering och köpekontrakt uppfyllde förväntningarna.
    Sture H
    Förventningar innfriede.
    Anthony B
    • 106.0 m²
  • 2019-09-06
    Har solgt bolig. Utmerket service, bra kontakt med megler hele veien.
    Kent N
    • 43.0 m²
    • Bullaren
    sålde sin stuga med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Grebbestad
    Tusen tack Kent för en trevlig dialog med dig under försäljningsprocessen och för mycket fint Reco. Mvh Carolina Fallenius

• 2019-08-19
    Solgte sommar stuga på Tossö. Leif har "rykte" i Norge for å vära den beste megleren på den Svenske Väskysten og det levde han opp til. Topp oppfølgning og vi er super fornøyd med resultatet.

Leif Furong kan anbefalles på det stârkaste!
  • 2019-06-24
    Sålt vårt hus i en bostadsrättsförening.
    Mäklaren var jättebra. Vi hade fullt förtroende för henne. Vi kan gladeligen rekommendera henne.
    skrev om Svensk Fastighetsförmedling Grebbestad
    Hjärtligt Tack Gunilla och Christer för fint Reco, vilket är mycket betydelsefullt för mig. Det var trevligt att lära känna er under resans gång. Jag hoppas verkligen att ni kommer att trivas i er nya bostad. Önskar er en riktigt härlig sommar! Mvh Carolina

• 2019-06-24
    Har köpt en bostadsrätt. Snabb och professionell service. Trevligt bemötande där mäklaren ger sin tid åt både säljare och köpare. Mina förväntningar levdes upp till av mäklaren.
    skrev om Svensk Fastighetsförmedling Grebbestad
    Tack Ewa för du tog dig tid att skriva ett mycket fint omdöme om hur du har upplevt vårt möte. Det betyder väldigt mycket för mig i mitt fortsatta arbete. Önskar er en riktigt härligt sommar! Hälsningar Carolina Fallenius

• 2019-06-03
    Mycket saklig och korrekt, kommunikationen har fungerat perfekt.
    Mina bästa rekommendationer vill jag härmed framföra till Leif.
    Lars E
  • 2019-05-23
    Kan verkligen rekomendera Leif då han har bra kännsla och kontaktnät för att sälja bostäder i Grebbestad!
  • 2019-05-04
    Kunnig, effektiv och tillgänglig, och ger snabb återkoppling.
    Anders T
    Anders T
    • Strömstad
    sålde en tomt med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Grebbestad
  • 2019-04-08
    Sålt fritidshuset (byggt 2003) i Bohuslän. Förväntade mig att det skulle kunna ta ett år om inte rätt köpare dök upp.
    !4 dagar efter första kontakten med mäklaren kom första budet och efter 2,5 veckor var köpekontrakt skrivet.

Fourong svarade snabbt på tel, mail o sms och åtgärdade saker direkt. Vänligt, seriöst bemötande.

Mäklaren överträffade våra förväntningar med råge.
    Sammanfattning: Så bra mäklare att jag gärna rekommenderar honom.
    skrev om Svensk Fastighetsförmedling Grebbestad
    Hej Marianne! Kul att du nöjd och allt är till belåtenhet! Med bästa hälsningar Leif Fourong

• 2019-03-16
    Vi har solgt vår sommerstuga i Grebbestad. Markedet har vært treigt, men megler Leif har jobbet jevnt og trutt. Vi er meget tilfreds med meglerens bidrag.
    skrev om Svensk Fastighetsförmedling Grebbestad
    Tackar! Glenn Tomas! Kul att ni är nöjda med oss:) bästa hälsningar Leif Fourong

• 2019-03-12
    Vi är väldigt, väldigt nöjda med vår försäljning!

Suverän mäklare fick sålt vårat hus snabbt och smidigt.

Är jättenöjda!! Toppenmäklare!!
    skrev om Svensk Fastighetsförmedling Grebbestad
    Hej Christina! Tack för förtroendet, och fint reco. Vad roligt att ni är nöjda. Det är mycket värdefullt för mig i mitt fortsatta arbete som mäklare. Ta väl hand om er. Mvh Leif

• 2019-02-26
    Vi har nettopp kjøpt en liten gård fra 1700 tallet i Kjämpersvik, Grebbestad. Megleren Leif Fourong var ved all kommunikasjon veldig effektiv, rask på å svare og veldig imøtekommende. På visningene hadde han god kunnskap om eiendommen, området og tekniske/byggtekniske aspekter ved eiendommen. Vi følte det trygt å kjøpe av Leif Fourong og kan anbefale han på vårt varmeste.
    Anniken A
    skrev om Svensk Fastighetsförmedling Grebbestad
    Tackar för ert fina omdöme, härligt att ni är nöjda, med bästa hälsningar Leif Fourong

• 2019-02-04
    Vi har solgt et hus og noen tomter i Grebbestad.
    Leif har infridd alle våre forventninger i hht service nivå, femdrift og pris på eiendommene.
  • 2019-01-31
    Kjøpt fritidsbolig.
    Veldig god hjelp av megler. Hun gjorde en god jobb for oss
    skrev om Svensk Fastighetsförmedling Grebbestad
    Tack Stig för fint Reco. Härligt att ni äntligen fann er ett fritidshus på vackra Resö. Med vänlig hälsning, Carolina

• 2019-01-30
    Service til fingerspissene. Tilgjengelig og imøtekommende
    skrev om Svensk Fastighetsförmedling Grebbestad
    Tack Ann Cathrin för fint omdöme av din upplevelse som köpare. Jag är säker på att ni kommer att trivas utmärkt i det fina huset på Resö. Vi ses snart igen. Hälsningar Carolina Fallenius

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte