Svensk Fastighetsförmedling Grebbestad

Letar du efter en fastighetsmäklare i norra Bohuslän? Vi kan Tanum och Strömstad!

Svensk Fastighetsförmedling finns på många orter runt om i Sverige och därför har vi resurserna som ett stort företag ger, samtidigt som vi arbetar på en lokal marknad och verkligen kan våra områden. Vi har koll på hela processen: från värdering, styling och fotografering, via visning, till att hitta köpare och avslutningsvis själva affären.

Vi förmedlar bostadsrätter, villor, fritidshus och lantbruksfastigheter, så oavsett vad just din stundande affär gäller vet vi att vi kan hjälpa dig få ut det mesta av den.

Kom förbi vårt kontor i Grebbestad eller kontakta oss så svarar vi gärna på dina frågor eller gör en fri värdering av din bostad! Välkommen!

Läs vad 131 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Grebbestad 2

2022-11-08 Verifierad kund
    Professionell mäklare som arbetar för kunden.
    • Rabbalshede
    2022-11-03 Verifierad kund
    Vår mäklare har gjort ett fantastiskt arbete och varit mycket professionell
    • Rabbalshede
    2022-11-01 Verifierad kund
    Bästa mäklare man kan tänka sig Carolina 🙂
    2022-10-26 Verifierad kund
    Hei,,

Salget var profesjonelt gjennomført og Jeg er meget fornøyd
    Jeg vil anbefale andre å bruke dette salgskontoret
    Takk for all hjelp rundt dette sanlget,,
    2022-10-20 Verifierad kund
    Hun var åpenbart veldig godt kjent i området, var informativ og lett å komme i kontakt med. Hun har svart raskt hver gang jeg har ringt og aldri behøvd å ringe tilbake senere. Jeg kjøpte eiendommen på impuls, jeg var ikke klar for å kjøpe. Er nok mer eiendommens beliggenhet som utløste min interesse, men hun gjorde en god jobb for selger og for meg
    Hej Leif Helge
    Tack för att du tog dig tid att skriva så fint Reco. Och grattis till ert köp av fritidshus!
    Jag är säker på att ni kommer att trivas och härligt att ni redan har vänner i området. Önskar er stort Lycka till. Så syns vi på tillträdet i Februari.

2022-10-20 Verifierad kund
    Bästa mäklare man kan tänka sig 🙂
    Tusen tack Tomas för jättefint Reco! Vilket betyder mycket för mig i mitt arbete.
    Det var kul att jag kunde hjälpa er med både försäljning och köp av ny bostad. Mycket humor och många skratt det kom vi långt med. Ta väl hand om er så hörs vi vidare!

2022-09-16 Verifierad kund
    Carolina är en fantastisk mäklare!

Hon är lyhörd, tar sig tid, är kunnig, informativ, saklig och tillgänglig.
    Har ett stort hjärta och kan dessutom vara mycket skarp när så behövs. Kände mig trygg under hela processen.
    Rekommenderar henne verkligen!

Eva Håkansson
    Tusen tack Eva för att du tog dig tid att skriva ett så fint Reco. Och roligt och spännande för mig att höra hur du har upplevt mitt arbete som mäklare och vår dialog under försäljningsprocessen.
    Jag önskar dig all lycka till framåt och behöver du hjälp eller rådgivning kring nya boenden så vet du var jag finns. Ta nu väl hand om dig!

• Västbacken-Klätta-Raftötången-Raftön-Mjölkeröd
    2022-09-07 Verifierad kund
    Meget god og detaljert oppfølging, trivelig megler har gitt en god opplevelse hittil.
    Tack Anne för fint Reco och grattis till ditt fritidshusköp! Kul att höra att ni fick en första trevlig helg på Västbacken och att ni redan har börjat njuta av ert nya sommarställe! Lycka till.

2022-08-22 Verifierad kund
    I samband med vårt husköp i Grebbestad fick vi ett väldigt gott intryck av Carolina Fallenius. Hon var informativ, saklig och vägledande igenom hela processen. Dessutom var hon ytterst tillgänglig. Vi kan varmt rekommendera Carolina som mäklare!
    Tack så mycket Andreas och Isabell för mycket fint skrivet Reco vilket är av stort värde för mig som mäklare. Jag önskar er all lycka till med huset och hoppas verkligen att ni kommer trivas åretrunt i Grebbestad.

2022-08-20 Verifierad kund
    Professionelt och trevligt bemötande, Carolina levde helt och fullt upp till förväntningarna.
    Hon höll oss uppdaterade vad gäller försäljningen kontinuerligt och hjälpte oss som säljare på ett mycket bra sätt.
    Mycket nöjd med försäljningen och kommer att använda mig av Grebbestad fastighetsförmedling igen om det blir ett sådant tillfälle.
    Tusen tack Martin för mycket fint omdöme. Det är väldigt betydelsefullt för mig i mitt fortsatta arbete. Och det väldigt kul med feedback på det arbete jag som mäklare lägger ner på mina kunder. Hoppas att du så småningom finner dig en passande ny bostad, jag lovar att hålla utkik! Ta nu hand om dig.

2022-08-07 Verifierad kund
    Hyggelig megler som fulgte opp hele veien i kjøpsprosessen.
    Tack Rune för fint Reco. Hoppas att ni kommer att få stor glädje av den fina stugan!

• Anita Norhagen E
    köpte sin stuga med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Grebbestad
    2022-08-07 Verifierad kund
    Ble møtt av en veldig hyggelig megler😊
    Vi har bare positive opplevelser av salgsprosessen med megleren.
    Tusen tack Anita för att du tog dig tid att lämna ett så fint Reco och grattis till den fina stugan! Jag är säker på att ni och era barn och barnbarn kommer att trivas!

• sålde sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Grebbestad
    • Bullarebygden
    2022-07-28 Verifierad kund
    Proffsigt, ödmjukt, bemötande
    2022-07-24 Verifierad kund
    Vi er svært fornøyd med mekleren i forbindelse med vårt kjøp av fritidseiendom. Han er både vennlig og effektiv. Vi hade positive forventninger, fordi kjente mekleren fra før. Samlet sett en positiv opplevelse.
    • Bräcke
    2022-07-22 Verifierad kund
    Blev väldigt bra bemötta på telefon och senare även på visning. Mycket flexibla i att bemöta våra önskemål av tider.

Snabb handläggning, allt från visning till kontrakt skedde på en eftermiddag.
    2022-05-25 Verifierad kund
    Carolina var från start väldigt tillmötesgående och lösningsorienterad. Mycket snabb på att återkoppla och hade ett professionellt bemötande och allt kändes väldigt tryggt.
    Tusen tack Alexandra för mycket fint Reco, vilket är värdefullt för mig i mitt fortsatta arbete. Hoppas att du kommer att trivas i huset med ditt nya jobb!

Med vänlig hälsning Carolina
    2022-05-05 Verifierad kund
    Kunnig, flexibel och bra service
    • Hamburgsund
    2022-05-01 Verifierad kund
    Det sköttes på absolut bästa sätt. Professionellt men ändå varmt och personligt.
    Tusen tack Jonas! Kul att just ni blev köparna.
    Må gott så ses vi på tillträdet. Mvh Filip
    • Hamburgsund
    2022-05-01 Verifierad kund
    Vi blev irrhört bra bemötta och proffsigt arbete från deras sida. förväntningarna uppfylldes och den totala upplevelsen är strålande
    Tusen tack Christer! För ett fint reco och ett bra samarbete!
    Må gott så ses vi på tillträdet. Mvh Filip
    • Vallbostrand
    2022-04-16 Verifierad kund
    God informasjon og service! fra megler
    Tusen tack för fint Reco. Önskar er Lycka till med huset på Resö!

Med Vänliga hälsningar Carolina Fallenius
    • Vallbostrand
    2022-04-16 Verifierad kund
    Proffe, flinke folk. Det er en glede å ha så flink megler.
    Tusen tack Camilla för fint Reco.
    Ja, det har blivit några hus som vi har jobbat tillsammans med genom åren. Och det har varit en glädje att få förmedla så snygga, bra och välproducerade hus på natursköna Resö.

• Rikard H
    sålde sin stuga med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Grebbestad
    • Västbacken-Klätta-Raftötången-Raftön-Mjölkeröd
    2022-03-04 Verifierad kund
    Kan varmt rekommendera Leif som mäklare! Min uppfattning är att han passar utmärkt för unika (dyra) objekt och har en bra förmåga att förekomma diverse olika invändningar som en tänkbar köpare kan ha.
    Vår dialog under försäljningen har hela tiden varit på en lagom/rätt nivå och jag är väldigt nöjd med försäljningen!
    Tack Leif!
  • skrev om Svensk Fastighetsförmedling Grebbestad
    2022-02-21 Spontant omdöme
    Letar du mäklare? Sluta leta! Den bästa mäklaren heter Carolina Fallenius. Hon har allt: otroligt professionell, alltid nåbar, snabb återkoppling, fantastisk lokalkännedom. Dessutom är hon en jättetrevlig person.
    Tack snälla Ann för att du tog dig tid att skriva ett underbart omdöme om din upplevelse av mitt arbete.
    Det var fantastiskt kul att lära känna dig. Och skönt att jag kunde hjälpa dig och din bror med huset på Raftötågen. Jag hoppas vi ses igen. Mvh Carolina
    2022-02-19 Verifierad kund
    Generelt bra. Vi er fornøyd med kjøpet og megleren.
  • Patric R
    sålde sin stuga med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Grebbestad
    2022-02-19 Verifierad kund
    Bästa mäklaren som finns.
    Levde upp till våra förväntningar, och lite mer.
    Tusen tack för otroligt omdöme, det var glädjande att höra. Det var ett nöje att få hjälpa er igen med försäljning av bostad. Då ni alltid har skapat fantastiska, vackra, läckra och smakfulla hem. Stort lycka till mer er nya bostad. Mvh Carolina Fallenius Svensk Fastighetsförmedling Grebbestad
    2022-02-06 Verifierad kund
    Helt ok. Tog lite tid drygt 1,5 år. Troligen fel prisbild.
    2022-02-05 Verifierad kund
    Han er hyggelig, imøtekommende, informerer nøytralt, rask til å svare på henvendelser både på epost og telefon
    2022-01-19 Verifierad kund
    Professionellt bemötande och bra kommunikation!
    • Fjällbacka
    2022-01-12 Verifierad kund
    Enkelt och proffsigt bemötande.
    Tack för fint Reco, och hoppas nu att ni hittade rätt och att ni kommer att trivas. Mvh Carolina Svensk Fastighetsförmedling Grebbestad
  • sålde sin bostad med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Grebbestad
    • Dalsland
    2021-12-16 Verifierad kund
    Kunnig,engagerad,bra bemötande,uthållig,alltså bara posetiv
    Tack Magnus för ditt fina omdöme!

Hälsningar Leif Fourong
    2021-12-06 Verifierad kund
    Trevligt och korrekt bemötade från början till Slut.
    Enkelt att få kontakt och svar på ev. frågor.
    Tusen tack för fint Reco. Lycka till med huset och den fina trädgården. Jag är säker på att ni kommer trivas gott där!

2021-12-06 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande av fastighetsförmedlaren. Hon uppträdde proffesionellt och nådde upp till våra förväntningar.
    Tack Mathias för fint Reco. Kul att huset blir ett åreruntboende igen ändå.
    Önskar er en riktigt Fin jul och Nyår!

• sålde sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Grebbestad
    2021-10-24 Verifierad kund
    Blev bemött på ett professionellt sätt.

Förväntade mig stort engagemang, vilket också mäklaren uppfyllde med stort beröm.

Skapade stort förtroende både hos säljare såväl som köpare. Ett bra och systematiskt upplägg och genomgång vid kontraktstillfället.
    Tack Bengt för fint Reco, det var en spännande resa som jag halkade in på, eftersom vi hjälps åt på vårt kontor för att skapa de bästa möjligheterna för både säljare och köpare.
    Och det var trevligt att förmedla ett så fint hus. Hoppas ni kommer trivas nu i ert nya nus närmre barn och barnbarn.
    Önskar er en riktigt fin Jul och Nyår! Mvh Carolina
    2021-10-24 Verifierad kund
    Mäklarens genomförande av vårt köp av fastighet var kundorienterat, professionellt och trevligt in i minsta detalj.
    Tack Gunnar för fint Reco, och det var kul att ni hittade ett så fint fritidshus, snabbt gick det också. Men jag är säker åker på att ni kommer att stortrivas. Stort Lycka till! Önskar er en riktigt fin jul och nyår!

Vänligt mottagande
    Motsvarade våra förväntningar på ett bra sätt
    Mäklaren får saker gjorda. Det är bra!
    2021-10-22 Verifierad kund
    Kan svara när vi skrivit vilket troligen sker till veckan.
    Däremot är det skrivit på Havskattvägen 12
    Och det var helt ok.
    2021-10-16 Verifierad kund
    Vår första kontakt med Carolina var en fredag kväll. Trots den sena tiden svarade hon och fixade en tid för visning av huset dagen därpå. Visningen gick bra och Carolina delade med sig av sina erfarenheter och kunskaper om huset på ett bra sätt som gjorde att vi fick förtroende för henne. Hon ordnade också en visning av ett annat hus i området på extremt kort tid. Själva kontraktsskrivningen hade Carolina gjort till en trevlig stund tillsammans med säljarna på kontoret i Grebbestad. Alltigenom ett proffsigt och vänligt bemötande.
    Hej Joakim
    Tack för trevligt möte med dig och din familj. Och Tusen tack för att du har tagit dig tid att skriva ett så fint omdöme om er upplevelse vid ert husköp.
    Det är väldigt värdefullt för mig i mitt fortsatta arbete. Jag är säker på att ni kommer att trivas i det fina huset i Grebbestad/Grönemad. Vi ses snart igen på tillträdet!
    Med vänlig hälsning, Carolina
    2021-09-18 Verifierad kund
    Jag har blivit trevligt och väl bemött och hela tiden blivit uppdaterad om hur försäljningen går.
  • Lisa H
    köpte en tomt med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Grebbestad
    • Körna
    2021-08-28 Verifierad kund
    Trevlig, kunnig och tillmötesgående mäklare som var lagom på. Gjorde research åt oss och tipsade om vilka olika hus som skulle kunna passa på tomten.
    2021-08-25 Verifierad kund
    Trevligt och professionellt bemötande. Bra erfarenhet.
    2021-08-17 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande. Hon levde upp till våra förväntningar. Bra avslut på affären
    Gunilla o Göran Wessman
    Tack Gulilla och Göran för fint reco. Vi kommer sakna er i Havstenssund. Hoppas ni trivs bra i er nya våning i Göteborg.

Önskar er en riktigt fin Jul och Nyår.
    2021-08-17 Verifierad kund
    Super profesjonell og dyktig. Svært fornøyd med prosess og behandling gjennom hele kjøpsprosessen.
    Hej Eirik, Tusen tack för fint Reco. Kul att du är nöjd med mitt arbete. Jag är säker på att ni kommer att trivas i det fina huset med den fantastiska utsikten och med läget!. Sen får ni ju även väldigt trevliga grannar som du säkert förstår. Varmt Välkommen till Havstenssund! Mvh Carolina Svensk Fastighetsförmedling Grebbestad
    • Resö
    2021-07-19 Verifierad kund
    Mäklaren är alltid nåbar på telefon och mejl.
    Snabb återkoppling på mina frågor.
    Tack Jonas för fint Reco och för att du tog dig tid att skriva ett omdöme om mitt arbete.
    Det har varit en trevlig process med er och jag är säker på att ni kommer att trivas på den fina tomten ni har köpt. Så stor Lycka till med ert byggprojekt! Mvh Carolina
    2021-06-18 Verifierad kund
    På meget bra måte. Vennlig og profesjonell. God informasjon .
    Tack så mycket Per för att du tagit dig tid att skriva ett fint Reco. Kul att höra att ni är nöjda med mitt arbete. Stort Lycka till med ert nya projekt i Norge. Mvh Carolina Svensk Fastighetsförmedling Grebbestad
    2021-06-17 Verifierad kund
    Proffsigt bemötande. Det kändes bra att mäklaren tog sig tid att svara på alla frågor och ge mycket tid. Mäklaren levde upp till alla förväntningar och lite mer.
    Tusen tack Marianne för att du tog dig tid att skriva ett värdefullt Reco. Det har varit trevligt att samarbeta med dig och många glada skratt under resans gång med köp och sälj av fritidshus. Hoppas nu att ni kommer trivas på Näs och upptäcka nya promenad och cykelvägar. Jag är säker på att vi kommer att stöta på varandra i Havstenssund. Lycka till med ert nya hus! Mvh Carolina Svensk Fastighetsförmedling Grebbestad
    2021-06-17 Verifierad kund
    Mäklaren var egagera, lätt tillgänglig och hjälpte bra till att få svar på frågor och ordnade kontakt med fackmän om skador/reparationer.
    Tack så mycket Claes för fint Reco. Det har varit trevligt med vår långa kontakt med köp och sälj av hus. Jag är säker på att du och Marianne kommer att få det fint ute på Näs. Stort Lycka till! Mvh Carolina Svensk Fastighetsförmedling Grebbestad
    2021-06-01 Verifierad kund
    Gick snabbt och smidigt att köpa tomt via Svensk Fastighetsförmedling Grebbestad.
    Väldigt bra och trevligt bemötande. Rekommenderas starkt.
    Tackar för om ett fint omdöme! Hälsningar Leif Svensk Fastighetsförmedling Grebbestad
    2021-05-22 Verifierad kund
    Trevligt bemötande
    Snabb försäljning
    Proffsig handläggning av mäklaruppdraget
    2021-02-09 Verifierad kund
    Försäljning av bostad, bra bemötande, information från mäklare och aktivitet från mäklaren.
    Bra och inga problem - NÖJD
    Tusen tack för fint skrivet Reco och för att du tog dig tid att skriva ner hur ni upplevde mitt arbete. Det betyder mycket för mig i mitt fortsatta arbete med kunder.