Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Tanum Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Grebbestad

Svensk Fastighetsförmedling Grebbestad

Nedre Långgatan 12, 457 02 Grebbestad — Visa karta

Letar du efter en fastighetsmäklare i norra Bohuslän? Vi kan Tanum och Strömstad!

Svensk Fastighetsförmedling finns på många orter runt om i Sverige och därför har vi resurserna som ett stort företag ger, samtidigt som vi arbetar på en lokal marknad och verkligen kan våra områden. Vi har koll på hela processen: från värdering, styling och fotografering, via visning, till att hitta köpare och avslutningsvis själva affären.

Vi förmedlar bostadsrätter, villor, fritidshus och lantbruksfastigheter, så oavsett vad just din stundande affär gäller vet vi att vi kan hjälpa dig få ut det mesta av den.

Kom förbi vårt kontor i Grebbestad eller kontakta oss så svarar vi gärna på dina frågor eller gör en fri värdering av din bostad! Välkommen!

Läs vad 16 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Grebbestad

• Sigurd S
    Sigurd S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Grebbestad
    Kjøp av fritidsbolig i Grebbestad.
    En ryddig og flink megler som tok seg godt av oss gjennom hele kjøpsprosessen. Tok seg tid til å forklare og undersøke saker vi lurte på. Alltid rask tilbakemelding. Har kjennskap til det norske språket slik at han kunne bistå oss hvis det var noe uklart i den svenske kontraktsteksten.
    Alt i alt en utmerket megler, kan anbefales på det varmeste. Läs mer
  • Björn A
    Björn A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Grebbestad
    Sålt villa
    Jättebra bemötande
    Alla förväntningar överträffades
    Mäklaren satsade verkligen och gjorde det hela till en bra affär
    Jag är jättenöjd Läs mer
    2018-05-03 Carolina F svarar Björn A
    Tusen tack Björn det var glädjande att höra. Tack till dig, Lena och Elisabeth för gott samarbete under resans gång.
  • Hasse Tore J
    Hasse Tore J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Grebbestad
    Driven o professionell. Bra information under "resans gång". Trevligt bemötande! Läs mer
    2018-04-24 Carolina F svarar Hasse Tore J
    Tack Hasse för ett trevligt samarbete och för fint skrivet omdöme. Det är alltid kul att få feedback på det arbete man lägger ner och mycket värdefullt för mig i mitt fortsatta arbete.
  • Fredrik V
    Fredrik V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Grebbestad
    Köpt villa av Carolina
    Har fungerat väldigt bra, återkommer direkt med info.
    och bra påläst. Alltid tillgänglig Läs mer
    2018-04-24 Carolina F svarar Fredrik V
    Tack så mycket Fredrik. Det var roligt att höra! Önskar dig och Sofia stort Lycka till med ert framtida boende.
  • Inger J
    Inger J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Grebbestad
    Bra bemötande.
    Proffessionellt arbetssätt
    Mycket fin presentation.
    Carolina höll mig uppdaterad hela tiden, uppskattas mycket.
    Har alltså inget att klaga på.

Med vänlig hälsning Inger Jacobsson Läs mer
    2018-04-17 Carolina F svarar Inger J
    Hej Inger
    Tack för mycket fin feedback, förtroendet och för ett väldigt trevligt samarbete.
  • Patric B
    Patric B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Grebbestad
    Mycket engagerad och intresserad av att göra ett så bra jobb som möjligt både för köpare och säljare Läs mer
    2018-04-12 Leif F svarar Patric B
    Tackar för ett gott samarbete:)
  • Johanna S
    Johanna S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Grebbestad
    Alltid snabb och proffsig respons och agerande både mot oss som säljare - och som jag tolkade mot spekulanter/köparna. Ställde t ex upp med extra visningar på obekväma tider då spekulanter efterfrågade det. Vi är väldigt nöjda! Läs mer
  • Petter H
    Petter H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Grebbestad
    Vi fikk god informasjon om objektet. God kunnskap om området. Läs mer
  • Bengt R
    Bengt R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Grebbestad
    Leif agerar och återkopplar alltid mycket snabbt! Läs mer
  • Bengt F
    Bengt F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Grebbestad
    Tack för ett trevligt bemötande och ett proffsigt arbete.Känner mig mycket nöjd med val av mäklare. Läs mer
  • Markus P
    Markus P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Grebbestad
    Kände oss trevligt bemötta på både visning och vid kontraktsskrivning. Har fått mycket tydlig och bra information. Har varit snabb med att ta kontakt när vi önskat detta och gett oss snabba svar på våra frågor. Läs mer
    2018-01-22 Carolina F svarar Markus P
    Tack Markus för fin feedback på mitt arbete, det gläder mig att få höra hur ni har uppfattat vårat möte. Det var roligt att få hjälpa er, och kul att ni äntligen hittade ett så fint sommarboende i Grebbestad.
  • Mattias G
    Mattias G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Grebbestad
    Vi är mycket nöjda med det arbete som Carolina har lagt ner vid försäljningen av vår sommarstuga. Inga problem med extra visningar, inga problem att hjälpa oss med praktiska detaljer när vi själva inte var på plats, snabb att svara på mail och sms mm, lyhörd, förståelse och respekt för våra känslor inför försäljningen. Saker och ting blir gjorda, ett gott driv helt enkelt.
    Vi kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    2017-10-13 Carolina F svarar Mattias G
    Hej Mattias
    Tack för jättefin feedback. Vårt mål är att våra kunder ska känna sig nöjda och trygga genom hela försäljningsprocessen. Stort tack till Er för ett gott samarbete.
  • Britt K
    Britt K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Grebbestad
    Jeg er veldig fornøyd med første kontakt og møte med megler.
    Hun har veldig god kontroll over hva som skal gjøres når!! Ikke noe probl. å ringe å spørre om ulike utfordringer. Alltid tilbakemeld på spørsmål. Veldig serviceinnstilt overfor meg som kunde. Vil anbefale henne til andre, dersom det blir aktuelt.

Britt Kristiansen Läs mer
    2017-09-21 Carolina F svarar Britt K
    Tusen tack Britt för fina ord, och för mycket trevligt samarbete! Mvh Carolina
  • Bjarne H
    Bjarne H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Grebbestad
    Min erfaring med Carolina Fallenuius og Svensk Fastighetsformedling kunne ikke ha vært bedre. Vennlig, professjonell og kunnskapsrik. Helt klart en 5! Läs mer
    2017-02-07 Carolina F svarar Bjarne H
    Tusen Tack Bjarne för det fina betyget, det glädjer mig att höra. Det är min målsättning att få så nöjda kunder som möjligt. Tack för mycket trevligt samarbete med dig och Marie- Anne.
  • Elisabeth N
    Elisabeth N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Grebbestad
    Härlig drivande tjej-kul att göra affärer med henne.
    Tillgänglig 24/7 Läs mer
    2016-09-14 Carolina F svarar Elisabeth N
    Hej Elisabeth
    Tack det var roligt att höra och tack för ett mycket gott samarbete. Stort lycka till nu med ditt nya boende. Så syns vi framöver när du besöker sjöboden i Grebbestad. Med vänlig hälsning Carolina Fallenius
  • Per G
    Per G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Grebbestad
    Vi var strålende fornøyd med Lotta og Fastighetsformidlingen i Grebbetsad. Lotta var interessert, punktlig, pliktoppfyllende og engasjert. Svarte alltid på henvendelser og skapte en trygghet hos både selger og kjøper. Hun bedømte også riktig prisnivå på eiendommen, og skapte stor entusiasme før visninger. Jeg gir Lotta mine beste anbefalinger. Läs mer

Nedre Långgatan 12, 457 02 Grebbestad