Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar

Parkgatan 4, 734 35 Hallstahammar — Visa karta

Vi på Svensk Fastighetsförmedling i Hallstahammar har funnit på orten i 37 år och har en väldigt stark lokal förankring. Vi är verkligen proffs på frågor som rör vår kommun, från vad finns det för skolor, affärer och hur funkar och går lokal trafiken, bästa löpslingan, till alla våra fantastiska smultronställen.

Eftersom vi finns på så många platser i landet (ca 230 butiker) känner vi till våra områden i detalj.
Samtidigt ingår vi i Sveriges ledande mäklarkedja vilket gör att vi kan erbjuda dig alla de fördelar som ett stort företag har.

Hos oss arbetar fyra mäklare och en assistent. varav en mäklare är stationerad i Västerås
Vår viktigaste uppgift är att hjälpa säljare och köpare genom deras kanske livs viktigaste affär.
Från första mötet tills vi tillsammans ”går i mål” och affären är klar.
Vi har många fantastiska och unika tjänster som gör din bostadsaffär trygg, läs mer på http://www.svenskfast.se/salj-med-oss/vara-tjanster/

Så om du går i sälj eller köptankar välkommen in till oss på Parkgatan 4 för att snacka bostad.

Vi har helt enkelt Koll på läget!
Mån-Tor: 09:30-17:00
Fre: 09:30-15:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 103 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar

Basam L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
      Allt var perfekt
    vi klarade arbetet tillsammans och hon samarbetade med oss
    Hon var uppmärksam, snabb och regelbunden, ursäkta mig, eftersom jag inte talar svenska bra Läs mer
    2020-03-20 Anna K svarar Basam L
    Tack Basam!
    Jag är så glad över att du blev nöjd!
    Ha en bra dag!
    Basam L gillar detta

Nisansala Madhumali W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    Sålt en lägenhet i Hallstahammar.
    Blev väldigt bra bemött av Anna.Proffsig,Kunnig och mycket tydligt ,klar förklaring/råd igenom hela processen
    Försäljning gick så smidigt och jag är väldigt nöjd med Anna Kallsäby och kan varmt rekomendera henne! Läs mer
    2020-03-19 Anna K svarar Nisansala Madhumali W
    Tack för rekommendationen! Det var roligt att du är nöjd!
    Mvh Anna

Rania K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    Har köpt en etta 28 kvm. Bra bemötande, snabb hjälp och trevlig mäklare.
    Rania Läs mer
    2020-03-19 Anna K svarar Rania K
    Tusen tack, Rania, för de fina orden!
    Vi hörs snart igen!
    Mvh Anna
  • 2020-02-27

Sven G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    bra bemötande.lätt att komma ikontakt med mäklare Läs mer
    2020-02-27 Per Å svarar Sven G
    Tack Sven för de fina orden. Nu ska vi bara göra affären klar!
  • 2020-02-25

Ioakeim Z skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    sålt en vila. Mäklaren gjorde allt som möjligt, trevlig och proffs i sitt yrke.Kan skriva mer dock har ingen tid. Förväntningar: ev bättre pris.
    RekommenderarSvenskt Fastighetsförmedling Hallstahammar. Läs mer
    2020-02-25 Per Å svarar Ioakeim Z
    Tack Ioakeim för de fina orden. Hoppas du ändå kan se att det blev det bästa möjliga just nu. På återhörande:
    Per
  • 2020-02-01

Susanne Margareta R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    Jag har sålt en lägenhet efter ett dödsbo. Bra bemötande. Mäklaren styrde upp allting som var bra eftersom jag inte hade någon erfarenhet av att sälja en bostad. Läs mer
    2020-02-03 Anna K svarar Susanne Margareta R
    Tack för en fin rekommendation!
    Vänliga hälsningar Anna K
  • 2020-01-29

Khaled Haffar H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    Professionellt bemötande och smidig upplevelse. Mäklaren (Anna) var väldigt hjälpsam och trevlig. Läs mer
    2020-01-29 Anna K svarar Khaled Haffar H
    Tack Khaled! Så roligt att du är nöjd, tack! // Anna
  • 2019-12-18

Jerry L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    Har köpt bostadsrätt, ett mycket proffsigt bemötande. Läs mer
    2019-12-18 Anna K svarar Jerry L

2019-12-18 Anna K svarar Torkel J
    Tack Torkel! Så roligt att du är nöjd, kul att göra affärer med dig! // Anna
  • 2019-11-27

Anders B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    Fungerade bra, inga problem.
    har egentligen inget mer att tillägga Läs mer
    2019-11-29 Per Å svarar Anders B
    Tack Anders! Det värmde med fin feedback från dig. Ser fram emot att ses igen och avsluta affären efter nyår! Ha det bra så länge!
  • Yngve S

2019-11-27

Yngve S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    Genom villaförsäljning, så har mäklare uppträtt mycket trevligt o med god kontakt! Med vänlig hälsning Yngve o Lena Läs mer
    2019-11-27 Per Å svarar Yngve S
    Hej Yngve och Lena! Jag talar för både mig och Anna att det har varit ett sant nöje att få hjälpa er med bostadsförsäljningen. Tack för era fina ord och vi ses ju igen!
  • 2019-11-06

Gert A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    En mycket kunnig och lättförståelig mäklare. positiv och ger ett förtroendeingivande intryck. Samma mäklare gjorde vid vår förra "affär" att vi ville använda er (Anna) igen. Läs mer
    2019-11-20 Anna K svarar Gert A
    Tack för rekommendationen! Jag hoppas att jag kan motsvara förväntningarna även denna gång! Mvh Anna
  • 2019-11-06

Ulf J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    Bra bemötande av mäklaren. Noggrann om allt i försäljning av kontraktet. Hjälpsam för både säljare och köpare. Läs mer
    2019-11-06 Anna K svarar Ulf J
    Tack Ulf! Noggrannhet är ett måste för att skydda både köpare och säljare. Det kan ju ibland upplevas som lite tjatigt men bättre safe than sorry! // Anna
  • 2019-11-04

Marcus I skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    Vårt första husköp blev en superbra upplevelse. Anna gick utförligt och tydligt igenom alla formella delar i avtalet och sedan förklarade med enklare ord vad allt innebar. Inga bekymmer alls, och man kunde bolla med Anna under hela processen. Läs mer
    2019-11-05 Anna K svarar Marcus I
    Hej! Det är precis så vi vill att våra köpare och säljare ska känna! Tack för fina ord! Mvh Anna
  • 2019-11-04

Åke A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    Försäljning av villa. De som vi har haft kontakt med hos företaget är väldigt engagerade och snabba att återkoppla och informera. Vi är väldigt nöjda! Läs mer
    2019-11-04 Anna K svarar Åke A
    Tack snälla du för ditt fina omdöme. Vi är glada för att allt gick smidigt och som planerat. Det viktigaste för mig är förstås att ni är nöjda!
  • 2019-11-01

Kirsti S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    Sålt bostadsrätt. Har blivit väldigt bra bemött av mäklaren. Allt har gått enkelt och smidigt. Läs mer
    2019-11-01 Anna K svarar Kirsti S
    Hej Kirsti! Är du nöjd så är jag nöjd! Ha det gott! Mvh Anna
  • 2019-10-31

Josefin S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    Genom denna mäklare har jag och min sambo köpt ett hus. tycker att det var ett proffsigt bemötande. Kändes ärlig och svarade på alla frågor man hade. Kände själv att jag inte hade så mkt koll. Men mäklaren förklarade tydligt alla steg och faser så att man förstod och kände sig lugn och trygg med husköpet. Läs mer
    2019-11-01 Anna K svarar Josefin S
    Tack! En riktigt fin rekommendation! Nu har vi bara upploppet kvar! Mvh Anna
  • 2019-10-20

Bengt O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    Bra bemötande och skicklig i sitt arbete förklarade bra. Läs mer
    2019-10-22 Anna K svarar Bengt O
    Tack Bengt för den fina rekommendationen! Det känns bra att veta att både köpare och säljare förstår den ibland krångliga texten vi går igenom vid avtalet. Mvh Anna K
  • 2019-10-17

Ernest C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    Jag köpte en lägenhet och under mitt möte med företaget var det underbart och jag kan säga att det var utmärkt att ha köpt lägenheten av dem, jag är mycket nöjd med Svenskt fastighetsförmedling Hallstahammar. Läs mer
    2019-10-17 Anna N svarar Ernest C
    Hej Ernest! Vad roligt att du känner att du blev nöjd med din försäljning. Tack för att vi fick förtroendet att förmedla din lägenhet! /Anna Nilsson Mäklarassistent
  • 2019-10-15

Anna-Lena K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    Köpt en bostadsrätt i Hallstahammar .. Jättebra bemötande både på visningen , vid telefonkontakt och vid kontraktsskrivning .Väldigt nöjd och kommer att rekommendera mäklaren till andra. Läs mer
    2019-10-15 Anna K svarar Anna-Lena K
    Tack Anna-Lena! Det gläder mig att du är nöjd, vi ses snart igen! // Anna K
  • 2019-10-10

Vesa P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    Bra och proffsigt bemötande av både Per.Å samt Anna.K vid hjälp med försäljning av fars lägenhet. Vesa o Raija Läs mer
    2019-10-10 Anna N svarar Vesa P
    Tack för förtroendet! Det är en stor styrka i vårt nära samarbete med varandra, att för kunden skall det funka lika bra även om vi behöver hjälpa varandra i bostadsaffärerna. Vi ses! / Anna Nilsson Mäklarassistent
  • 2019-09-27

Linnea H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    Väldigt trevlig mäklare! Är supernöjd med mitt bemötande, väldigt förstående och villig att hjälpa/förklara oklarheter för mig som yngre köpare. Uppskattas! Läs mer
    2019-10-01 Anna N svarar Linnea H
    Hej Linnea!
    Tack för din fina rekommendation, jag hoppas att du kommer få mycket glädje av din fina lägenhet.// Björn Wallberg
  • 2019-09-21

Patrik S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    - köpt en villa.
    - Per var fantastiskt trevlig och fick oss i familjen känna att vi var i trygga händer.
    - förväntningarna var att det skulle bli en smidig husaffär vilket Per såg till att det blev och var noggrann med att förklara allt på ett lätt sätt.
    - vi kände oss lugna, väl bemötta och i trygga händer. Läs mer
    2019-09-22 Per Å svarar Patrik S
    Hej! Tusen tack för de fina orden. Vad stolt jag blir! Det har varit ett nöje att få träffa er och vi ses ju mer framöver.
  • 2019-09-17

Max G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    Mycket kunnig och proffsig på sin sak! Läs mer
    2019-09-18 Anna K svarar Max G
    Hej Max! Så roligt att du är nöjd, det gläder mig! Tack för den fina rekommendationen! // Anna
  • 2019-09-09

Helena M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    Känns tryggt med Per som mäklare. Han kan området och har lång erfarenhet. Det var avgörande för mitt val av mäklare. Läs mer
    2019-09-30 Anna N svarar Helena M
    Hej Helena! Ja visst är det tryggt att ha en lokal mäklare som kan sin sak och sin ort. Tack för att vi fick förtroendet att sälja ditt hem/ Anna Nilsson Mäklarassistent
  • Nisreen A

2019-08-24

Nisreen A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    Jag lyckades köpa en villa som jag alltid har drömt om att äga i Nibblegatan 1 , Hallstahammar i samarbete med Svensk Fastighetsförmedling .
    Bemötanden var ännu mer fascinerande av mäklaren Per Åhlberg som var mycket noggrann och tydlig när han förklarade och gav information och detaljer om huset .
    Jag tackar dem mycket för allt Läs mer
    2019-08-27 Per Å svarar Nisreen A
    Tack Nisreen! Det var fantastiskt roligt att ni träffade rätt till slut. Det värmer att ni tycker att allt gick bra. Tusen tack!
  • 2019-08-24

Karl Göran P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    Vi har sålt våran villa.
    Ett väldigt bra bemötande. Finns inget att
    Klaga på.
    Per Ålberg levde helt upp till våra förväntningar med råge.
    Vi har känt oss väldigt trygga med försäljning av vårat hus. Läs mer
    2019-08-26 Per Å svarar Karl Göran P
    Hej Karl Göran! och tack för de fina orden. Det har varit ett nöje att få träffa er och se och vara i ert fina hus.
    Vi hörs lite längre fram.

Vänliga hälsningar
    Per Åhlberg
  • 2019-07-15

Mariebel R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    sålt villa, bemötandet utmärkt ,hoppades på lite högre pris men vi valde snabbt avslut .kan tänka mig att anlita samma mäklare igen. Läs mer
    2019-07-15 Anna K svarar Mariebel R
    Tack för den fina bedömningen! Jag önskar er en fortsatt fin sommar!
  • Sophie H

2019-07-11

Sophie H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    Amanda sålde min bostadsrätt och allt gick smidigt från början till slut.
    Hon var väldigt flexibel och kom med sina åsikter men lyssnade samtidigt på mig som säljare. En lyckad försäljning och jag är toppennöjd! Läs mer
    2019-07-11 Amanda D svarar Sophie H
    Tack Sophie för fina ord och va kul att du är nöjd! Och tack för förtroendet att sälja din fina lägenhet. Önskar dig en härlig sommar! /Amanda
  • 2019-07-03

Monica P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    Vi har köpt en fastighet och sålt en lägenhet med hjälp av Per.
    Trots besvikelse med vissa motgångar i början så har Per avslutat båda affärerna på ett förtroendefullt sätt. Vi är mycket nöjda med Pers engagemang till avslut på båda affärerna och kan rekommendera honom till fullo. Monica och Lasse Läs mer
    2019-07-03 Per Å svarar Monica P
    Hej och ett stort tack för era fina ord. De betyder allt! Det har varit ett nöje hela vägen från min sida. Trevlig sommar i nya boendet!
  • 2019-07-01

Jimmy N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    Vi köpte ett hus av Per som vi kan rekommendera starkt då han under förhandsvisningen var påläst på objektet och kunde svara på de frågor vi hade på plats och gav oss tid att "känna av" stället.
    upplevdes som lugn och proffsig "hela vägen in i mål" Läs mer
    2019-07-01 Per Å svarar Jimmy N
    Tack! Vad roligt att ni är nöjda. Det viktigaste för mig är att ni är trygga och nöjda med affären. Trevlig sommar!
  • 2019-07-01

Nina T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    Har sålt en villa, och fick ett trevligt och förtroendeingivande bemötande. Per förmedlade snabbt ett intresse från spekulant att köpa före visningstillfälle och både förhandsvisning och affär genomfördes snabbt och effektivt, helt enligt vår önskan. Läs mer
    2019-07-01 Per Å svarar Nina T
    Tack snälla ni för de fina orden!
    De värmer.
    Det fina samarbetet mellan oss och ert tillmötesgående sätt lade grunden till en snabb och lyckad affär.
  • 2019-06-24

Bernt Erik L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    Vi är så nöjda med vår mäklare, klar o tydlig förklaring o rådgivning. Kan bara rekommendera deras proffsiga bemötande vi fått, vid försäljningen av vår fars hus. Läs mer
    2019-06-26 Anna N svarar Bernt Erik L
    Hej familjen!
    Stort tack för förtroenden till förmedlingen av huset i Borgåsund. En rolig och lyckad försäljning med ett gott resultat och det gläder mig att ni är nöjda med mitt jobb. Med vänlig hälsning, Björn Wallberg
  • 2019-06-19

Ida T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    Köpt en trea bostadsrätt. Trevligt bemötande, har känt mig trygg under hela processen, hjälpsam i mitt sökande efter bostad under ett halvårs tid. Läs mer
    2019-06-20 Anna K svarar Ida T
    Hej Ida!
    Så bra att du är nöjd och så skönt att du nu hittat rätt.
    Ha det gott, vi hörs snart igen!
    Mvh Anna K
  • Sofia N

2019-05-30

Sofia N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    Vi fick hjälp av Anna kallsäby att sälja vårt hus. Hon var trevlig och gick igenom allt nog och orka med våra frågor. Våra förväntningar var att det skulle gå så smidigt som möjligt, det gick både fort och smidigt inga konstigheter. Hon levde upp alla våra förväntingar och mer än så, hon kontakta oss så fort det var något och vi kunde lätt få tag i henne om vi hade funderingar. Vi rekomendera svenskfast dom är bäst. Läs mer
    2019-05-30 Anna K svarar Sofia N
    Tack, det var roligt att bi är nöjda! Det var roligt att visa ett hus som var så fint iordningställt varje gång jag kom! Med vänlig hälsning, Anna
  • Maria D

2019-05-23

Maria D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    Vi anlitade Anna Kallsäby när vi skulle sälja vårt radhus i Hallstahammmar. En mycket pålitlig och förtroendeingivande mäklare. För oss var det viktigt med en mäklare med lokal anknytning. Läs mer
    2019-05-23 Anna K svarar Maria D
    Tack Maria för de fina orden, de värmde! // Anna
  • 2019-05-18

Emilia W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    Trevligt och personligt bemötande! Amanda har varit toppen att ha att göra med och vi har känt oss trygga genom hela processen, bra jobbat! Läs mer
    2019-05-20 Amanda D svarar Emilia W
    Tack för fina ord och för förtroende att få förmedla er bostad! // Amanda
  • 2019-05-11

Tor-Björn K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    Väldigt bra utfört det gick väldigt bra
    Nöjd kund

Mvh/Torbjörn Karlsson Läs mer
    2019-05-20 Anna N svarar Tor-Björn K
    Vad roligt att höra Tor-Björn. Ha en fin sommar/Anna Nilsson Mäklarassistent
  • Lisbeth F

2019-04-26

Lisbeth F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    Sålt mitt kära hus. Ringde Per Åhlberg, som åtog sej uppdraget. Per har varit korrekt och snabb med att få mitt hus sålt. Allt har gått smärtfritt jag är helnöjd. Läs mer
    2019-04-27 Anna N svarar Lisbeth F
    Kul Lisbeth att allt gått som förväntat. Ha en fortsatt fin helg!! /Anna Nilsson Mäklarassistent
  • 2019-04-24

Mikael L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    Sålt en bostadsrätt
    Bra bemötande Läs mer
    2019-04-24 Anna N svarar Mikael L
    Härligt att höra! Ha det gott/Anna Nilsson Mäklarassistent
  • 2019-04-07

Christian W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    Ja vad ska man säga om Per Åhlberg som mäklare?.

Jag har nyttjat Per`s tjänster ett par ggr, köpt 2 hus samt sålt 2 hus genom honom, en otroligt reko mäklare som inte förskönar något utan det är raka puckar som han kör med.

Är det något som blir strul med så finns han där med råd och hjälp, det finns inget som är för svårt och inte som heter " Det går inte", jag litar inte på någon annan mäklare än Per och kommer snart nyttja hans tjänster igen.

Han är lugn och sansad och jag tror inte denna person har en ända ond gen i sin kropp, otroligt service minded och hjälpsam vid köp och försäljning.

Klart bästa mäklaren som finns och jag kan varmt rekommendera honom. Läs mer
    2019-04-08 Per Å svarar Christian W
    Tack från hjärtat Christian! Det värmer och känns fantastiskt. Att du är nöjd är det bästa betyg jag kan få. Det är alltid ett nöje att få hjälpa dig och de dina från ett läge till ett annat.

Många hälsningar
    Per
  • Endre R

2019-03-29

Endre R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    Mäklaren är imötekommande och löser alla våra utmaningar, även dom svårare frågorna. Kunnig och flexibel, och till ett bra pris dessutom. Varmt rekommenderat! Läs mer
    2019-04-07 Anna N svarar Endre R
    Tack för din rekommendation. I bland blir det klurigheter på vägen och då kan det vara skönt med råd./ Anna Nilsson Mäklarassistent
  • 2019-03-28

Jan H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    Har sålt en lägenhet .Blev väl bemött.Att det skulle gå lätt att sälja , mäklaren gjorde ett bra jobb. Läs mer
    2019-04-07 Anna N svarar Jan H
    Tack för din rekommendation Jan. Skönt att du tycker att allt gått smidigt/Anna Nilsson Mäklarassistent
  • 2019-02-24

Victor M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    Jag och min sambo köpte en liten villa på landet, och är väldigt nöjda med hjälpen vi fått från mäklaren. Kunnig, engagerad och stödjande utan att vara påträngande. Hela processen gick väldigt smidigt och vi kände oss hela tiden trygga i att vi fick den hjälp vi behövde. Läs mer
    2019-02-24 Anna N svarar Victor M
    Åhhh vad härligt att ni känt er trygga och ändå fått tagit era ”kliv” i egen takt. Då har vi lyckats. Hoppas ni kommer trivas på landet. Mvh Anna Nilsson Mäklarassistent
  • 2019-02-19

Berit G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    Vi har köpt ett hus och snart sålt en bostadsrätt.Han ställer alltid upp och inger ett stort lugn.Han har under de 30 år vi har känt och anlitat honom aldrig gjort oss besvikna. Läs mer
    2019-02-20 Anna N svarar Berit G
    Åhhh tack Berit! Känns så härligt att höra att "han", Per, fortfarande levererar efter 30 år!!!! Vi ses :) /Anna Nilsson Mäklarassistent
  • 2019-02-17

Peter S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    Sållt ett tillbyggt torp.
    Har skött allt till full belåtenhet lungt och metodiskt. Läs mer
    2019-02-17 Anna N svarar Peter S
    Härligt att du är nöjd med din bostadsaffär Peter! Och vilket vackert ”torp” sedan ?. Ha det fint och tack för rekommendationen/ Anna Nilsson Mäklarassistent
  • 2019-02-14

Karlot K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    Mäklaren var seriös! Blev bemött positivt! Hade hoppat på en högre pris! Mäklaren hade manga visningar, så han jobbade mycket med å få den sold! Läs mer
    2019-02-15 Anna N svarar Karlot K
    Tack Karlot för ditt fina omdöme trots att försäljningen tog ovanligt lång tid. Ha en fin helg! /Anna Nilsson Mäklarassistent
  • 2019-01-25

Nils Alfred B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    Villa i Kolbäck.
    Trevligt bemötande, tillgänglig och engagerad.
    Tycker dock att värderingen av villan i första skedet blev tokig. Läs mer
    2019-01-25 Anna N svarar Nils Alfred B
    Tack för din rekommendation! Marknaden har ganska snabbt förändras sista halvåret och då kan en värdering bli annorlunda än slutpriset då försäljningstiden blir längre än vanligt som följd. /Anna Nilsson Mäklarassistent
  • 2019-01-21

Seppo Ensio H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    Försäljning av villa som utförts på ett förväntat tryggt och professionellt sätt. Mäklarens vänliga och tålmodiga hantering av våra förändrade ”krav” under resan har varit guld värt. Vi är nöjda! Läs mer
    2019-01-22 Anna N svarar Seppo Ensio H
    Vad härligt att läsa Seppo. Under en bostadsaffär kan allt hända och man får vara flexibel och lyhörd inför kundens önskan. Vi är trots allt er ”förlängda arm” och gör allt vi kan för att underlätta er affär/ Anna Nilsson Mäklarassistent
  • 2019-01-07

Birgit E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    Noggrann, effektiv och mycket kunnig med bra lösningar samt glad, trevlig och lätt att samarbete med. Lyhörd för våra önskemål. Skulle jag återigen sälja min villa på Åsvägen eller något annat objekt så skulle jag definitivt välja Dagny Christensson som mäklare Läs mer
    2019-01-07 Anna N svarar Birgit E
    Vad härligt Birgit att ni känner er nöjda med er bostadsaffär. Tack för att vi fick ert förtroende att få vara med på er ”bostads-resa”/ Mvh Anna Nilsson Mäklarassistent

Parkgatan 4, 734 35 Hallstahammar