Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar

Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar

Vi på Svensk Fastighetsförmedling i Hallstahammar har funnit på orten i 37 år och har en väldigt stark lokal förankring. Vi är verkligen proffs på frågor som rör vår kommun, från vad finns det för skolor, affärer och hur funkar och går lokal trafiken, bästa löpslingan, till alla våra fantastiska smultronställen.

Eftersom vi finns på så många platser i landet (ca 230 butiker) känner vi till våra områden i detalj.
Samtidigt ingår vi i Sveriges ledande mäklarkedja vilket gör att vi kan erbjuda dig alla de fördelar som ett stort företag har.

Hos oss arbetar fyra mäklare och en assistent.
Vår viktigaste uppgift är att hjälpa säljare och köpare genom deras kanske livs viktigaste affär.
Från första mötet tills vi tillsammans ”går i mål” och affären är klar.
Vi har många fantastiska och unika tjänster som gör din bostadsaffär trygg, läs mer på http://www.svenskfast.se/salj-med-oss/vara-tjanster/

Så om du går i sälj eller köptankar välkommen in till oss på Parkgatan 4 för att snacka bostad.

Vi har helt enkelt Koll på läget!

Läs vad 161 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar 2

2021-07-23
    Proffesionellt bemötande. Visste inte vad jag skulle förvänta mig då det var första gången jag haft en mäklare men jag fick bra hjälp och ett bra bemötande. Skulle rekommendera Svensk fastighetsförmedling till vänner.
    Vad härligt att ni är nöjda och att vår gemensamma idé fungerade så bra. Nu blir ni era egna "vaktmästare" på riktigt! Vi ses ! Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    2021-07-23
    Blev väldigt bra bemött och det kändes hela tiden bra. Förväntade mig ett bra bemötande och det fick jag verkligen. Han var både trevlig och proffsig.
    Tobias - vad roligt att höra. Nu önskar jag er alla lycka i huset! Vi ses mer i dag ju! Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    2021-07-23
    Vänligt bemött och intresserad, lyssnade in och lätt att prata med, vid funderingar, frågor återkopplade snarast.
    Att lägenheten skulle bli bra presenterad och såld i närtid . Ja gick över förväntan fort.
    Bra, kunnig och trevlig person som jag fick förtroende för.
    Känns bra som kund då mäklaren har bra lokalkännedom om orten.
    Tusen tack för fina ord Annika! Och tack för att vi fick förtroendet att sälja din fina lägenhet! Lycka till med allt så ses vi på tillträdet! /Amanda Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    2021-07-21
    Per är en utmärkt mäklare och en person man kan lita på. Han gör det lilla extra och han gör det med ett smil. Villa rekommendera honnom till vem som hälst och kommer använda honnom till liknande saker igen, vid behov.
    Tack snälla Endre och Sarah för de värmande orden! Jag kommer att finnas här för er hela vägen och så ofta ni vill! Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    2021-07-12
    Det har fungerat jättebra. Har anlitat samma firma vid två tidigare försäljningar.
    Trevlig personal.
    Återkommande kunder är det bästa betyg vi kan få! Tack för förtroendet ännu en gång. Ha en fin sommar så ses vi på tillträdet! /Amanda Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    2021-06-29
    Jag blev bemött på ett utmärkt sätt.
    Mina förväntningar uppfylldes på ett utmärkt sätt.
    Upplevelsen sammanfattningsvis är mycket positiv.
    Hej! Tack för fin rekommendation. Detta är ju en av de större affärerna i livet och då känns det bra att det blev en positiv upplevelse för er! Mvh Anna Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    2021-06-28
    Jag sålde min lägenhet snabbt och fick den informationen som jag behövde samt bra bemötande.
    Mäklaren är trevlig, punktlig och kompetent i sitt yrke.
    Tack Rania! Det gör mig glad att du är nöjd, nu har vi bara tillträdet kvar, vi ses då! Mvh Anna Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    2021-06-21
    Profisionellt och personligt bemötande. Visst missförstånd med pantbrev men i slutändan kunde viss kompensation erhållas och vi är nöjda med helheten!
    Tack för bra omdöme! Problem är till för att lösas, nu ser vi fram mot tillträdet så ni får utnyttja sommaren på landet! Mvh Anna Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    2021-06-21
    Mäklaren var trevlig och gjorde ett seriöst intryck.
    Kanske skulle ha önskat ett lite större intresse från mäklaren för att förbereda för eventuella frågor från intressenter.
    Tack för feedback! Önskar er en härlig sommar så ses vi på tillträdet! /Amanda Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    2021-06-21
    Eftersom att vi inte kunde komma på den inplanerade visningen så kontaktade vi mäklaren och fick en tid direkt dagen efter även fast vi krånglade lite med tider osv. Fick svar väldigt snabbt på alla frågor vi ställde och själva affären med säljaren gick väldigt smidigt.
    Kul att ni kände att allt gick smidigt och bra! :) Ha en härlig sommar så ses vi på tillträdet i höst! /Amanda Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    2021-06-16
    Mäklaren, Amanda, agerade på ett föredömligt sätt under hela processen. Jag kände mig fullständigt trygg med hennes handhavande av husförsäljningen. Sammanfattningsvis: professionell
    Vilka fina ord! Tack! och tack för förtroendet! Önskar dig en lång härlig sommar! :) / Amanda Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    2021-06-16
    Vi har bara upplevt ett gott och proffsigt bemötande och har hela tiden blivit informerade över vad som händer. Vi har absolut inget att klaga på utan känner oss väldigt nöjda.

Mvh Yvonne och Juhani
    Va glad jag blir att ni är nöjda! Tack för förtroendet att få hjälpa er att sälja ert fina hus! :) /Amanda Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    2021-06-16
    Bra bemötande och allting gick smidigt. Första gången vi köper bostad och mäklaren förklarade allt så vi förstod bra. Rekommenderas!
    Härligt att ni känner att eran bostadsaffär gick smidigt och att ni känner att ni förstod allt, det känns bra och är viktigt för mig! Lycka till och ha en härlig sommar! /Amanda Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    2021-06-15
    Har blivit trevligt och korrekt bemött hela tiden. Stor tillgänglighet och snabba återkopplingar. Smidig och flexibel hantering.

En bra objektsbeskrivning som beskrev huset på ett korrekt sätt - mycket bra bilder. Extra eloge för den första översiktsbilden
    Tack snälla för fina ord! Vi har även vidarebefordrat dessa till fotograferna. Önskar er en härlig sommar! /Amanda Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    2021-06-04
    Trevliga mäklare och bra lokaler. Lätt att komma i kontakt med och ett bra samarbete över lag.
    Tack! Va roligt att ni är nöjda! Vi ses på tillträdet :) /Amanda Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    2021-05-26
    Mycket proffsigt bemötande.
    Och dom fixade allt som man kunde förvänta sig , när det gäller det tråkiga pappersjobbet.
    Hej Dag och Sven! Tusen tack för de orden! Väldigt fin lägenhet och mycket nöjd köpare dessutom. Vi älskar pappersarbetet förstås! Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
  • Erik O
    2021-05-07
    Suverän och professionellt hjälp för lyckat sälj och köp med hjälp av Anna Kallsäby i Hallstahammar
    Tack Erik! Ja det gick bra och det var roligt med så många intresserade spekulanter! Nu är det bara att invänta att er nya fina lägenhet ska bli färdigbyggd! Mvh Anna Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    2021-05-05
    Anna hjälpte oss att sälja huset. Allt har fungerat superbra! Trevligt bemötande och snabb och smidig kommunicering och återkoppling både på mail och telefon. Vi efterfrågade en snabb försäljning och fick exakt det vi efterfrågade. Rekommenderas!
    Tack för fin rekommendation och tack för att jag fick hjälpa er med detta! Det har varit så roligt att samarbeta med er och huset är så mysigt. Stort lycka till framöver! Mvh Anna Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
  • Ali A
    sålde sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    2021-05-05
    Hejsan! Allt var bra och jag fick hjälp av Anna Kallsäby. Hon har varit aktiv o hjälpsam och jag hänner mig nöld.
    MVH
    Ali Alemzadeh
    Hej! Kul att du är nöjd, nu önskar jag er lycka till med sökandet efter en ny bostad! Mvh Anna Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    2021-05-04
    Ett hus. Fick ett väldigt bra bemötande av mäklaren och hon gick igenom allt klart och tydligt! Gick väldigt smidigt och snabbt.
    Hej! Tack för fin feedback! Jag känner det som om jag lyckats när du säger att det var klart och tydligt, tack igen! // Anna Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    2021-03-18
    Med hjärtat i halsgropen bestämde jag mig för att sälja mitt hus. Försäljningen av mitt radhus ingick i ett större sammanhang där flytt tillbaka till min barndoms hemstad, byte av jobb och flytt ut på landet (tar med mig hästen!) ingick och många känslor var involverade! Men tack kära Amanda för att du tog hand om mig så tryggt och säkert! Jättenöjd!!!!
    Tack för att just jag fick förtroendet att vara en del av din resa! Det har varit superkul och jag är så glad att du känt dig trygg och är nöjd. Lycka till med allt nu! Och ge hästen några extra morötter från mig ;) / Amanda Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    2021-03-18
    Sålde vårat hus och blev väldigt positivt bemötta av mäklaren. Allt har gått smidigt till under hela processen. Vi är väldigt nöjda.
    Tack bästa Camilla och George förstås! Det blev ett lagarbete hela vägen. Ni har varit så smidiga och tillmötesgående! Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    2021-03-17
    Fick hjälp av Amanda att sälja vår bostadsrätt. Kunnig, proffesionell och klockren kontakt från början till slut. Hon hjälpte oss med vår livs viktigaste affär och hon uppfyllde alla våra förväntningar och mer därtill. Kan varmt rekommendera Amanda, det kändes otroligt tryggt med henne som mäklare!
    Tusen tusen tack för fina ord!! Varit så kul att sälja eran superfina lägenhet! Lycka till med allt så ses vi på tillträdet sen! :) / Amanda Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    2021-03-11
    Amanda hjälpte mig sälja min bostadsrätt och gjorde det så bra! Hon lyssnade in mina önskemål, höll mig ständigt uppdaterad och kunde svara på alla mina frågor. Jag kan verkligen rekommendera Amanda 👍🏻
    Tusen tack för fina ord! Jag är glad att du är nöjd! :) /Amanda Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    2021-03-02
    Kan inte förvänta mer. Lätt att få kontakt med, trevlig, kunnig och villig att ta reda på info som efterfrågas. Ser fram mot det kommande samarbetet.
    Å tack snälla du. Det värmer att du är nöjd. Spännande att följa byggnationen nu också. Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    2021-01-23
    Trevligt bemötande, snabbt och smidigt
    Tack för fin rekommendation! Vi ses på tillträdet! :) /Amanda Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    2021-01-21
    Proffsigt, Bra bemötande, Seriöst.
    Kan varmt rekommendera Amanda på Svensk Fastighetsförmedling i Hallstahammar.
    Tusen tack för fina ord! Va glad jag blir att du är nöjd! /Amanda Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    2021-01-21
    Smidigt, enkelt och tillmötesgående.
    Tack för förtroendet att sälja din fina lägenhet! Vi ses på tillträdet! /Amanda Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    2021-01-19
    Smidig o snap mäklare 10 poäng! Sålde en 2a!
    Tack för förtroendet, det har varit jätteroligt att sälja er lägenhet! Lycka till med flytten! /Amanda Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
  • Eva H
    2021-01-13
    Vi har sålt vår villa. Mycket trevligt och professionellt bemötande av vår mäklare. Vi har fått bra hjälp med vår försäljning.
    Tusen tack för fina ord! Va kul att ni är nöjda! Önskar er lycka till i er nya hemstad :) Med vänliga hälsningar Amanda Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    2020-12-28
    Jag behövde endast hjälp med kontrakten
    Allt annat har vi fixat själva
    Det var roligt att vi fick hjälpa till med kontraktet. Nästa steg är tillträdet, vi ses då! Mvh Anna/Per Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    2020-12-21
    Sålt en lägenhet ! Bemötande av mäklaren Anna har varit väldigt proffsigt. Mycket trevlig och kunnig. Kommer använda henne i fortsättningen. Den absolut bästa mäklaren jag någonsin använt 👍🏻
    Tack för den fina rekommendationen, den gjorde mig väldigt glad! God Jul och ett Gott Nytt År! Med vänlig hälsning, Anna Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    2020-12-14
    Operativ,energisk och vänlig bemötande ärlig dam
    Tack för gott samarbete och tack för fint omdöme! Mvh Anna Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
  • Per L
    2020-11-08
    Svarar efter överlämnandet av fastigheten
    Hej! Det ser jag fram emot. Vi hörs snart för tidsplanering och annat. Tack så länge! Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    2020-11-05
    Köpt ett hus i hallstahammar, klockren mäklare som hade alla svar på mina frågor. Förvänta mig inte så mycket hjälp som jag fick.
    Upplevelsen var grym från början till slut
    Tusen tack för fina ord! Va kul att ni är nöjda! Hör av er om de skulle dyka upp någon mer fråga. /Amanda Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    2020-10-23
    vi kontaktade Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar för vi skulle sälja vår villa. Super nöjda med allt från början till slut. Vi är så tacksamma !
    Klara och Rafael ! Ni är guld! Underbart roligt att få hjälpa er. Tack! Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    2020-10-01
    Det har varit trevligt och tydligt och bra på alla sätt. Med vänlig hälsning
    • Tuna
    2020-10-01
    Som god man åt min pappa har jag sålt en villa på Tuna i Hallstahammar.
    Jag blev bemött på ett jättetrevligt och proffsig sätt.
    Bra kontakt samt snabb återkoppling.
    Samt snabb handläggning.
    Övriga kontakter jag hade med underleverantör var likaledes av yppersta klass.
    RuneS
    Tack Rune, det var ett fint omdöme! Kul också att du var nöjd med stylistens arbete! Mvh Anna Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
  • Christer B
    2020-09-30
    sålt mitt hus allt gick mycket braa
    Tack Christer, så glad jag blir att du är nöjd! // Anna Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    • Nibble
    2020-09-09
    Trevlig, kunnig och professionell - rekommenderas starkt!
    Tack Elin! Så roligt att ni är nöjda! Ha det gott! // Anna Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    • Trollebo
    2020-09-05
    Utmärkt!! Vi köpte en litet hus: snabbt och smidigt!
    Toppen Maria! Då är det full fart mot inflyttning! Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
  • skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    2020-09-04
    Proffsigt och trevligt bemötande.

Gick lättförståeligt genom alla papper och såg till att båda parter förstod innebörden.

Hade bra fika 🙂

Rekommenderas
    Thomas! Vad hedrad jag blir. En hederssak för mig att alla ska förstå vad man ger sig in i. Skönt att ni är nöjda. Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    • Trollebo
    2020-09-04
    Sålt villa.
    Mäklaren var trevlig, bemötte alla väl, förklarade innebörden av alla papper och att båda parter var delaktiga i affären.
    Bjöd på bullar :)
    Tack Pernilla! Vad skönt att ni är glada och nöjda efter all spänning. Ni har ju ewtt jättefint hus som de nya verkligen kommer att trivas i. Vi ses snart igen. Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    2020-08-26
    Per i hallstahammar den trevligaste mannen i staden!
    Sebastian! Vilka fina ord du skriver. Nu sträcker jag lite extra på mig! Vi ses! Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
  • Siv G
    köpte sin bostad med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    2020-07-24
    Vi har köpt en lantgård i Hallstahammar och fick stort förtroende för vår mäklare Anna, bemötandet var föredömligt och vi kan varmt rekommendera henne.
    Förväntade mig inget speciellt, men blev helt nöjd och allt kändes proffsigt och tryggt.

Sammanfattningsvis, ett tryggt köp av en mäklare som såg oss som köpare, vilket kändes riktigt bra, detta är vår största affär hittills och då är det viktigt att känna sig i säkra händer.
    Hej och tack! Orden värmer och det är alltid vårt mål att ni som köpare ska känna er helt trygga hela vägen. Jag hälsar å Annas vägnar som är på semester just nu. Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    • Gamla Näs
    2020-07-08
    Personlig och trevlig kontakt.
    Verkar på lokalnivå och erbjuder det där lilla extra som förgyller husköpet.
    Åh tack Lotta! Vilket betyg! Ser fram mot att se hur du förädlar din nya boning. Trevlig sommar! Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    2020-06-19
    Vi köpte ett hus och blev trevligt bemött av mäklaren, det kändes att hon ställde verkligen upp, svarade på våra kluriga frågor och tipsade om hur vi skulle kunna komma vidare till yrkeskompetensen när frågorna blev för tekniska.
    Enda nackdelen var att Svensk Fastighetsförmedling gör reklam för elavtal via Vattenfall som motarbetar aktivt klimatomställningen och som har t ex dragit tyska staten till domstol för att tyska staten försöker stoppa Vattenfalls miljöförstörande verksamhet. Det vore trevligare om Svensk Fastighetsförmedling valde sina samarbetspartners noggrannare.

Men i det stora hela är mäklaren och tjänsten väldigt trevlig och professionell!
    Hej Peter, Tack för ditt fina omdöme, det var så trevligt att få ha kontakt med er vid köpet av ert fina hus. Att ha bra samarbetspartners som kan ge våra kunder mervärde är viktigt för oss på Svensk Fastighetsförmedling, vi ser hela tiden över vilka vi samarbetar med så också med Vattenfall. All el som Vattenfall säljer i Sverige är fossilfri. Bifogar länk till information från Vattenfall om ärendet som gäller Tyskland. https://group.vattenfall.com/se/nyheter-och-press/nyheter-pressmeddelanden/pressmeddelanden/2016/vattenfalls-mal-mot-den-tyska-staten-vid-internationella-skiljedomstolen-forhandlingen-inleds-pa-mandag-och-direktsands-pa-internet Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    2020-06-17
    Jag har sålt ett hus i Kolbäck. Det gick snabbt att få till kontakt med er samt vårt fösta möte. Sen rullade allt på i bra fart. Det var fina bilder och det kom många till visning och det var flera budgivare. Bra bemötande och snabb uppföljning av allt.
    Tack Margareta! Så glad jag blir att du är nöjd! Mvh Anna Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    2020-06-12
    Superbra service väldigt proffsigt
    Hej! Tack för det fina omdömet! Särskilt från dig som jobbar med service på hög nivå! Mvh Anna Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    2020-06-10
    Har sålt en bostadsrätt via Anna på Svensk Fastighetsförmeding i Hallstahammar.
    Har känt mig trygg med Anna som mäklare genom hela processen i försäljningen.

Har både köpt och sålt lägenhet via Anna.

Jag kan absolut rekkomendera Anna och Svensk Fastighetsfömedling i Hallstahammar.
    Tack för fina ord Tommy! Känns bra att du är nöjd, det är ju målet! Mvh Anna Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar