Alla kategorier Mäklare Västmanland Hallstahammar Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar

Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar

Parkgatan 4, 734 35 Hallstahammar — Visa karta

Vi på Svensk Fastighetsförmedling i Hallstahammar har funnit på orten i 37 år och har en väldigt stark lokal förankring. Vi är verkligen proffs på frågor som rör vår kommun, från vad finns det för skolor, affärer och hur funkar och går lokal trafiken, bästa löpslingan, till alla våra fantastiska smultronställen.

Eftersom vi finns på så många platser i landet (ca 230 butiker) känner vi till våra områden i detalj.
Samtidigt ingår vi i Sveriges ledande mäklarkedja vilket gör att vi kan erbjuda dig alla de fördelar som ett stort företag har.

Hos oss arbetar fyra mäklare och en assistent. varav en mäklare är stationerad i Västerås
Vår viktigaste uppgift är att hjälpa säljare och köpare genom deras kanske livs viktigaste affär.
Från första mötet tills vi tillsammans ”går i mål” och affären är klar.
Vi har många fantastiska och unika tjänster som gör din bostadsaffär trygg, läs mer på http://www.svenskfast.se/salj-med-oss/vara-tjanster/

Så om du går i sälj eller köptankar välkommen in till oss på Parkgatan 4 för att snacka bostad.

Vi har helt enkelt Koll på läget!
Öppet just nu
Mån-Tor: 09:30-17:00
Fre: 09:30-15:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 81 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar

• 2019-09-21

Patrik S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    - köpt en villa.
    - Per var fantastiskt trevlig och fick oss i familjen känna att vi var i trygga händer.
    - förväntningarna var att det skulle bli en smidig husaffär vilket Per såg till att det blev och var noggrann med att förklara allt på ett lätt sätt.
    - vi kände oss lugna, väl bemötta och i trygga händer. Läs mer
    2019-09-22 Per Å svarar Patrik S
    Hej! Tusen tack för de fina orden. Vad stolt jag blir! Det har varit ett nöje att få träffa er och vi ses ju mer framöver.
  • 2019-09-17

Max G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    Mycket kunnig och proffsig på sin sak! Läs mer
    2019-09-18 Anna K svarar Max G
    Hej Max! Så roligt att du är nöjd, det gläder mig! Tack för den fina rekommendationen! // Anna
  • 2019-09-09

Helena M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    Känns tryggt med Per som mäklare. Han kan området och har lång erfarenhet. Det var avgörande för mitt val av mäklare. Läs mer
  • Nisreen A

2019-08-24

Nisreen A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    Jag lyckades köpa en villa som jag alltid har drömt om att äga i Nibblegatan 1 , Hallstahammar i samarbete med Svensk Fastighetsförmedling .
    Bemötanden var ännu mer fascinerande av mäklaren Per Åhlberg som var mycket noggrann och tydlig när han förklarade och gav information och detaljer om huset .
    Jag tackar dem mycket för allt Läs mer
    2019-08-27 Per Å svarar Nisreen A
    Tack Nisreen! Det var fantastiskt roligt att ni träffade rätt till slut. Det värmer att ni tycker att allt gick bra. Tusen tack!
  • 2019-08-24

Karl Göran P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    Vi har sålt våran villa.
    Ett väldigt bra bemötande. Finns inget att
    Klaga på.
    Per Ålberg levde helt upp till våra förväntningar med råge.
    Vi har känt oss väldigt trygga med försäljning av vårat hus. Läs mer
    2019-08-26 Per Å svarar Karl Göran P
    Hej Karl Göran! och tack för de fina orden. Det har varit ett nöje att få träffa er och se och vara i ert fina hus.
    Vi hörs lite längre fram.

Vänliga hälsningar
    Per Åhlberg
  • 2019-07-15

Mariebel R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    sålt villa, bemötandet utmärkt ,hoppades på lite högre pris men vi valde snabbt avslut .kan tänka mig att anlita samma mäklare igen. Läs mer
    2019-07-15 Anna K svarar Mariebel R
    Tack för den fina bedömningen! Jag önskar er en fortsatt fin sommar!
  • Sophie H

2019-07-11

Sophie H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    Amanda sålde min bostadsrätt och allt gick smidigt från början till slut.
    Hon var väldigt flexibel och kom med sina åsikter men lyssnade samtidigt på mig som säljare. En lyckad försäljning och jag är toppennöjd! Läs mer
    2019-07-11 Amanda D svarar Sophie H
    Tack Sophie för fina ord och va kul att du är nöjd! Och tack för förtroendet att sälja din fina lägenhet. Önskar dig en härlig sommar! /Amanda
  • 2019-07-03

Monica P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    Vi har köpt en fastighet och sålt en lägenhet med hjälp av Per.
    Trots besvikelse med vissa motgångar i början så har Per avslutat båda affärerna på ett förtroendefullt sätt. Vi är mycket nöjda med Pers engagemang till avslut på båda affärerna och kan rekommendera honom till fullo. Monica och Lasse Läs mer
    2019-07-03 Per Å svarar Monica P
    Hej och ett stort tack för era fina ord. De betyder allt! Det har varit ett nöje hela vägen från min sida. Trevlig sommar i nya boendet!
  • 2019-07-01

Jimmy N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    Vi köpte ett hus av Per som vi kan rekommendera starkt då han under förhandsvisningen var påläst på objektet och kunde svara på de frågor vi hade på plats och gav oss tid att "känna av" stället.
    upplevdes som lugn och proffsig "hela vägen in i mål" Läs mer
    2019-07-01 Per Å svarar Jimmy N
    Tack! Vad roligt att ni är nöjda. Det viktigaste för mig är att ni är trygga och nöjda med affären. Trevlig sommar!
  • 2019-07-01

Nina T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    Har sålt en villa, och fick ett trevligt och förtroendeingivande bemötande. Per förmedlade snabbt ett intresse från spekulant att köpa före visningstillfälle och både förhandsvisning och affär genomfördes snabbt och effektivt, helt enligt vår önskan. Läs mer
    2019-07-01 Per Å svarar Nina T
    Tack snälla ni för de fina orden!
    De värmer.
    Det fina samarbetet mellan oss och ert tillmötesgående sätt lade grunden till en snabb och lyckad affär.
  • 2019-06-24

Bernt Erik L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    Vi är så nöjda med vår mäklare, klar o tydlig förklaring o rådgivning. Kan bara rekommendera deras proffsiga bemötande vi fått, vid försäljningen av vår fars hus. Läs mer
    2019-06-26 Anna N svarar Bernt Erik L
    Hej familjen!
    Stort tack för förtroenden till förmedlingen av huset i Borgåsund. En rolig och lyckad försäljning med ett gott resultat och det gläder mig att ni är nöjda med mitt jobb. Med vänlig hälsning, Björn Wallberg
  • 2019-06-19

Ida T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    Köpt en trea bostadsrätt. Trevligt bemötande, har känt mig trygg under hela processen, hjälpsam i mitt sökande efter bostad under ett halvårs tid. Läs mer
    2019-06-20 Anna K svarar Ida T
    Hej Ida!
    Så bra att du är nöjd och så skönt att du nu hittat rätt.
    Ha det gott, vi hörs snart igen!
    Mvh Anna K
  • Sofia N

2019-05-30

Sofia N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    Vi fick hjälp av Anna kallsäby att sälja vårt hus. Hon var trevlig och gick igenom allt nog och orka med våra frågor. Våra förväntningar var att det skulle gå så smidigt som möjligt, det gick både fort och smidigt inga konstigheter. Hon levde upp alla våra förväntingar och mer än så, hon kontakta oss så fort det var något och vi kunde lätt få tag i henne om vi hade funderingar. Vi rekomendera svenskfast dom är bäst. Läs mer
    2019-05-30 Anna K svarar Sofia N
    Tack, det var roligt att bi är nöjda! Det var roligt att visa ett hus som var så fint iordningställt varje gång jag kom! Med vänlig hälsning, Anna
  • Maria D

2019-05-23

Maria D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    Vi anlitade Anna Kallsäby när vi skulle sälja vårt radhus i Hallstahammmar. En mycket pålitlig och förtroendeingivande mäklare. För oss var det viktigt med en mäklare med lokal anknytning. Läs mer
    2019-05-23 Anna K svarar Maria D
    Tack Maria för de fina orden, de värmde! // Anna
  • 2019-05-18

Emilia W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    Trevligt och personligt bemötande! Amanda har varit toppen att ha att göra med och vi har känt oss trygga genom hela processen, bra jobbat! Läs mer
    2019-05-20 Amanda D svarar Emilia W
    Tack för fina ord och för förtroende att få förmedla er bostad! // Amanda
  • 2019-05-11

Tor-Björn K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    Väldigt bra utfört det gick väldigt bra
    Nöjd kund

Mvh/Torbjörn Karlsson Läs mer
    2019-05-20 Anna N svarar Tor-Björn K
    Vad roligt att höra Tor-Björn. Ha en fin sommar/Anna Nilsson Mäklarassistent
  • Lisbeth F

2019-04-26

Lisbeth F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    Sålt mitt kära hus. Ringde Per Åhlberg, som åtog sej uppdraget. Per har varit korrekt och snabb med att få mitt hus sålt. Allt har gått smärtfritt jag är helnöjd. Läs mer
    2019-04-27 Anna N svarar Lisbeth F
    Kul Lisbeth att allt gått som förväntat. Ha en fortsatt fin helg!! /Anna Nilsson Mäklarassistent
  • 2019-04-24

Mikael L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    Sålt en bostadsrätt
    Bra bemötande Läs mer
    2019-04-24 Anna N svarar Mikael L
    Härligt att höra! Ha det gott/Anna Nilsson Mäklarassistent
  • 2019-04-07

Christian W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    Ja vad ska man säga om Per Åhlberg som mäklare?.

Jag har nyttjat Per`s tjänster ett par ggr, köpt 2 hus samt sålt 2 hus genom honom, en otroligt reko mäklare som inte förskönar något utan det är raka puckar som han kör med.

Är det något som blir strul med så finns han där med råd och hjälp, det finns inget som är för svårt och inte som heter " Det går inte", jag litar inte på någon annan mäklare än Per och kommer snart nyttja hans tjänster igen.

Han är lugn och sansad och jag tror inte denna person har en ända ond gen i sin kropp, otroligt service minded och hjälpsam vid köp och försäljning.

Klart bästa mäklaren som finns och jag kan varmt rekommendera honom. Läs mer
    2019-04-08 Per Å svarar Christian W
    Tack från hjärtat Christian! Det värmer och känns fantastiskt. Att du är nöjd är det bästa betyg jag kan få. Det är alltid ett nöje att få hjälpa dig och de dina från ett läge till ett annat.

Många hälsningar
    Per
  • Endre R

2019-03-29

Endre R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    Mäklaren är imötekommande och löser alla våra utmaningar, även dom svårare frågorna. Kunnig och flexibel, och till ett bra pris dessutom. Varmt rekommenderat! Läs mer
    2019-04-07 Anna N svarar Endre R
    Tack för din rekommendation. I bland blir det klurigheter på vägen och då kan det vara skönt med råd./ Anna Nilsson Mäklarassistent
  • 2019-03-28

Jan H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    Har sålt en lägenhet .Blev väl bemött.Att det skulle gå lätt att sälja , mäklaren gjorde ett bra jobb. Läs mer
    2019-04-07 Anna N svarar Jan H
    Tack för din rekommendation Jan. Skönt att du tycker att allt gått smidigt/Anna Nilsson Mäklarassistent
  • 2019-02-24

Victor M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    Jag och min sambo köpte en liten villa på landet, och är väldigt nöjda med hjälpen vi fått från mäklaren. Kunnig, engagerad och stödjande utan att vara påträngande. Hela processen gick väldigt smidigt och vi kände oss hela tiden trygga i att vi fick den hjälp vi behövde. Läs mer
    2019-02-24 Anna N svarar Victor M
    Åhhh vad härligt att ni känt er trygga och ändå fått tagit era ”kliv” i egen takt. Då har vi lyckats. Hoppas ni kommer trivas på landet. Mvh Anna Nilsson Mäklarassistent
  • 2019-02-19

Berit G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    Vi har köpt ett hus och snart sålt en bostadsrätt.Han ställer alltid upp och inger ett stort lugn.Han har under de 30 år vi har känt och anlitat honom aldrig gjort oss besvikna. Läs mer
    2019-02-20 Anna N svarar Berit G
    Åhhh tack Berit! Känns så härligt att höra att "han", Per, fortfarande levererar efter 30 år!!!! Vi ses :) /Anna Nilsson Mäklarassistent
  • 2019-02-17

Peter S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    Sållt ett tillbyggt torp.
    Har skött allt till full belåtenhet lungt och metodiskt. Läs mer
    2019-02-17 Anna N svarar Peter S
    Härligt att du är nöjd med din bostadsaffär Peter! Och vilket vackert ”torp” sedan ?. Ha det fint och tack för rekommendationen/ Anna Nilsson Mäklarassistent
  • 2019-02-14

Karlot K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    Mäklaren var seriös! Blev bemött positivt! Hade hoppat på en högre pris! Mäklaren hade manga visningar, så han jobbade mycket med å få den sold! Läs mer
    2019-02-15 Anna N svarar Karlot K
    Tack Karlot för ditt fina omdöme trots att försäljningen tog ovanligt lång tid. Ha en fin helg! /Anna Nilsson Mäklarassistent
  • 2019-01-25

Nils Alfred B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    Villa i Kolbäck.
    Trevligt bemötande, tillgänglig och engagerad.
    Tycker dock att värderingen av villan i första skedet blev tokig. Läs mer
    2019-01-25 Anna N svarar Nils Alfred B
    Tack för din rekommendation! Marknaden har ganska snabbt förändras sista halvåret och då kan en värdering bli annorlunda än slutpriset då försäljningstiden blir längre än vanligt som följd. /Anna Nilsson Mäklarassistent
  • 2019-01-21

Seppo Ensio H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    Försäljning av villa som utförts på ett förväntat tryggt och professionellt sätt. Mäklarens vänliga och tålmodiga hantering av våra förändrade ”krav” under resan har varit guld värt. Vi är nöjda! Läs mer
    2019-01-22 Anna N svarar Seppo Ensio H
    Vad härligt att läsa Seppo. Under en bostadsaffär kan allt hända och man får vara flexibel och lyhörd inför kundens önskan. Vi är trots allt er ”förlängda arm” och gör allt vi kan för att underlätta er affär/ Anna Nilsson Mäklarassistent
  • 2019-01-07

Birgit E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    Noggrann, effektiv och mycket kunnig med bra lösningar samt glad, trevlig och lätt att samarbete med. Lyhörd för våra önskemål. Skulle jag återigen sälja min villa på Åsvägen eller något annat objekt så skulle jag definitivt välja Dagny Christensson som mäklare Läs mer
    2019-01-07 Anna N svarar Birgit E
    Vad härligt Birgit att ni känner er nöjda med er bostadsaffär. Tack för att vi fick ert förtroende att få vara med på er ”bostads-resa”/ Mvh Anna Nilsson Mäklarassistent
  • 2018-12-17

Alexander H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    Fanns där när jag sålde huset på kort varsel Läs mer
    2018-12-17 Anna N svarar Alexander H
    Tack för ditt omdöme Alexander! Det är en stor styrka att sälja med lokal mäklare som snabbt kan vara på plats för extra och snabba visningar och även avslut om kunden önskar det. Dessutom ha full information om vår fina kommun till våra köpare som flyttar in utifrån. Ha det fint!! /Anna Nilsson Mäklarassistent
  • 2018-12-14

Gunn Elswig Ingeborg B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    Anna har på ett lugnt och proffsigt sätt hanterat försäljningen av vår gård. Rejält med spekulanter vid 2 visningar. Smidig hantering för oss med allt runt vår försäljning inklusive tips på lokal hjälp vid tömning och slutstädning.
    Vi är mycket nöjda med vår mäklares arbete och rekommenderas henne såklart om tillfälle ges. // Monica med flera Läs mer
    2018-12-14 Anna N svarar Gunn Elswig Ingeborg B
    Vad roligt att allt har gått som förväntat. Ha en fin jul och nyårs helg önskar vi er från butiken ! Mvh Anna Nilsson Mäklarassistent
  • 2018-12-13

Hans E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    Det var ett bra upplägg samt klart, redigt samt affären gick snabbt. Bra och lättförståelig information. Läs mer
    2018-12-14 Anna N svarar Hans E
    Vad bra Hans då har vi gjort vårt jobb som vi ska. Trevlig jul och nyårshelg! Mvh Anna Nilsson Mäklarassistent
  • 2018-11-24

Ulla S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    Vi har köpt en bostadsrätt i Hallstahammar och blev mycket bra bemötta. Vi tycker mäklaren Anna Kallsäby levde upp till allt som vi förväntade oss. Kontakten med mäklaren var proffsigt och effektivt, kändes mycket personligt. Läs mer
    2018-11-24 Anna N svarar Ulla S
    Tack för den fina rekommendationen ang ert köp av er bostadsrätt / Anna Nilsson Mäklarassistent
  • 2018-11-23

George B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    Köpte en villa och fick ett väldigt professionellt bemötande, tydliga & snabba svar & bra service. Allt från intresseanmälan till visning av objektet, mäklarens kunskaper om fastigheten, kotraktskrivning och genomgång av hela processen höll mycket hög kvalitet. Rekommenderas! Läs mer
    2018-11-24 Anna N svarar George B
    Tack så jättemycket för den fina rekommendationen. Hoppas ni kommer att trivas/ Anna Nilsson Mäklarassistent
  • Selwan R

2018-11-10

Selwan R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    Sålde mammas lägenhet via Svensk fastighetsförmedling. Bra bemötande. Hjälpsam och duktig mäklare. Läs mer
    2018-11-10 Anna N svarar Selwan R
    Tack för din rekommendation!!! Trevlig helg!!/ Anna Nilsson Mäklarassistent
  • 2018-11-02

Orvar C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    Mycket bra bemötande i samband med försäljningen av vårat hus.
    Otroligt kunniga och serviceinriktade.
    Väldigt lätt att få kontakt med mäklaren.
    Positiva och glada. Läs mer
    2018-11-02 Anna N svarar Orvar C
    Tack Orvar och Annette för förtroendet att få vara med på ert ”från ett läge till ett annat”. Tack även för de fina orden. Trevlig helg! Anna Nilsson Mäklarassistent
  • 2018-10-31

Hanna Helena S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    Har sålt en bostadsrätt. Har verkligen uppskattat det lugna, förtroendeingivande intryck som mäklaren har gett. Har varit väldigt kunnig och trygg, samt visat stor tillgänglighet vid frågor och funderingar. Har även visat mig som säljare stor respekt och har varit lyhörd för våra önskemål. Mycket proffsigt! Läs mer
    2018-10-31 Anna N svarar Hanna Helena S
    Vad roligt att höra. Då har vi lyckats! Må så gott/ Anna Nilsson Mäklarassistent
  • 2018-10-31

Eva-Kaarina W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    Köpt lägenhet.
    Bra mäklare.
    Proffsig vid kontraktsskrivningen. Läs mer
    2018-10-31 Anna N svarar Eva-Kaarina W
    Tack för din rekommendation Eva-Kaarina, och skönt att höra att en sådan viktig del som kontraktsskrivningen kändes bra. Ha det gott/Anna Nilsson Mäklarassistent
  • 2018-10-30

Daili J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    Sålt en bostadsrätt i H-hr, mäklaren har varit mycket "alert" och hört av sej till oss för info, återkoppling etc.
    Vi är väldigt nöjd med Dagny som vår mäklare, och för den korta tid det tog att genomföra affären, och skulle med nöje rekommendera henne till vänner o bekanta som behöver hjälp med försäljning av sin bostad. Läs mer
    2018-10-30 Anna N svarar Daili J
    Härligt att höra att ni är nöjda med er bostadsaffär och att allt flutit på bra. Tack för att vi fick förtroendet att hjälpa till och tack för rekommendationen. /Anna Nilsson Mäklarassistent
  • 2018-10-29

Anneli H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    Hej! Ja ha sålt min bostadsrätt med hjälp av en super duktig kunnig och rolig mäklare, Per Åhlberg. Ja hade inga förväntningar alls. Köpet på bostaden vart över det pris ja har mitt lån på min bostad. Ja kan verkligen rekommendera Per Åhlberg. Läs mer
    2018-10-29 Anna N svarar Anneli H
    Åhhh vilken härlig rekommendation Anneli. Att ha kul på vägen är ju aldrig fel ? Tack! /Anna Nilsson Mäklarassistent
    Anneli H gillar detta
  • 2018-10-23

Mari L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    Bra bemötande och beskrivnig av villan. Rikstäckande annonserig via Hemnet. Stort engagemang även på kvällar och helger. Vi är mycket nöjda och rekomenderar Svensk fastighetsförmedling i Hallstahammar. Läs mer
    2018-10-24 Anna N svarar Mari L
    Tack för rekommendationen, det värmer. Ha det fint! Mvh Anna Nilsson Mäklarassistent
  • Rolf K

2018-10-18

Rolf K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    Bostadsrätt 38 kvadrat 1,5 rum.
    Professionell hantering av allt man behöver veta som säljare.
    Enbart positiv erfarenhet. Läs mer
    2018-10-18 Anna N svarar Rolf K
    Härligt att höra Rolf. Roligt att ha fått förtroendet att vi fått varit delaktiga i din affär. Ha det gott! /Anna Nilsson Mäklarassistent
  • 2018-09-15

Bo S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    Jag/Vi har köpt Gärdesvägen 48 i Hallstahammar och vi är nöjda med vår mäklare. Bra bemötande och allt har fungerat bra med vårt köp.

Mvh Bo Strandell o Ylva Pettersson Läs mer
    2018-09-15 Anna N svarar Bo S
    Vad härligt att höra att allt gått bra. Trevlig helg! /Anna Nilsson Mäklarassistent
  • 2018-09-08

Laila Elisabet B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    Försäljning av småhus med tomträtt.

Personligt och bra bemötande.

Mäklaren levde upp till förväntningarna.

Mäklaren ifråga får gärna fortsätta som mäklare. Läs mer
    2018-09-08 Anna N svarar Laila Elisabet B
    Kul att höra att att att ni är nöjda med er affär och vårt jobb. Fortsatt trevlig helg! /Anna Nilsson Mäklarassistent
  • 2018-09-07

Per Jörgen S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    Lägenhet köpt.mäklarens bemötande var bra jag fick den info jag behövde ang lägenheten.Det fungerade som jag hade hoppas på mäklaren agerade väldigt proffsigt jag är nöjd Läs mer
    2018-09-07 Anna N svarar Per Jörgen S
    Hej Per Jörgen! Vad härligt att höra att du känner att din affär känns trygg och att du fått ett bra bemötande. Då har vi lyckats. Ha en fin helg! Anna Nilsson Mäklarassistent
  • 2018-08-31

Jan Pierre Håkan J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    Per Åhlberg sålde vårat hus på Norra Villagatan och han har sålt hus åt oss förut med så vi är väldigt nöjda med honom. Han är alltid trevlig och sköter sitt jobb på ett proffitionellt sätt som en mäklare ska. Läs mer
    2018-08-31 Anna N svarar Jan Pierre Håkan J
    Vad roligt att ni är nöjda, det är alltid kul med återkommande kunder. Det är ett bra kvitto. Trevlig helg!! / Anna Nilsson Mäklarassistent
  • 2018-08-29

Karl Herman W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    Per Åhlberg levde helt upp till de förväntningar vi hade när vi sålde fastigheten Åsvägen 10. Mycket trevligt bemötande och professionellt genomfört.
    Hans o Christina Läs mer
    2018-08-29 Anna N svarar Karl Herman W
    Vad roligt att höra Hans och Christina. Ha det gott! / Anna Nilsson Mäklarassistent
  • Bela T

2018-08-15

Bela T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    Sålt en lägenhet för min fars räkning.
    Väldigt professionell och kunnig i sitt yrke.
    Trevligt bemötande och bara bra vitsord från mig.
    Skulle absolut rekommendera denne mäklare till vem som helst Läs mer
    2018-08-15 Anna N svarar Bela T
    Hej Bela! Vad roligt att du fått ett bra bemötande och är nöjd med din affär. Vi får tacka för förtroendet att fått vara en del av den. Ha det gott!! /Anna Nilsson Mäklarassistent
  • 2018-07-22

Ayobola Khadijat A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    Jag har köpt ett hus. I mina kontakter med de har de varit klar och tydlig med all information/budskap som förmedlades. otroligt bra bemötande som jag inte förväntade mig om jag nu jämför med andra mäklare. Läs mer
    2018-07-22 Anna N svarar Ayobola Khadijat A
    Vad roligt att allt har funkat bra. Ha en trevlig sommar/Anna Nilsson Mäklarassistent
  • 2018-06-15

Anne-li A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    Jag har både köpt och sålt bostad. Läs mer
    2018-06-15 Anna N svarar Anne-li A
    Tack för din rekommendation Anne-li/ Ha en fin sommar/ Anna Nilsson Mäklarassistent
  • 2018-06-09

John Erik A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    Vi har sålt ett kedjehus (ingår i dödsbo). Mycket trevligt och pedagogiskt bemötande från mäklaren. Bostaden mycket bra beskriven. Fått regelbundna uppdateringar från mäklaren. Läs mer
    2018-06-09 Anna N svarar John Erik A
    Hej! Vad skönt att få förmedla er ett sånt bemötande i en tid som kan vara jobbig nog ändå. Ha en fin sommar! /Anna Nilsson Mäklarassistent

Parkgatan 4, 734 35 Hallstahammar