Alla kategorier Mäklare Västmanland Hallstahammar Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar

Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar

Parkgatan 4, 734 35 Hallstahammar — Visa karta

Vi på Svensk Fastighetsförmedling i Hallstahammar har funnit på orten i 37 år och har en väldigt stark lokal förankring. Vi är verkligen proffs på frågor som rör vår kommun, från vad finns det för skolor, affärer och hur funkar och går lokal trafiken, bästa löpslingan, till alla våra fantastiska smultronställen.

Eftersom vi finns på så många platser i landet (ca 230 butiker) känner vi till våra områden i detalj.
Samtidigt ingår vi i Sveriges ledande mäklarkedja vilket gör att vi kan erbjuda dig alla de fördelar som ett stort företag har.

Hos oss arbetar fyra mäklare och en assistent. varav en mäklare är stationerad i Västerås
Vår viktigaste uppgift är att hjälpa säljare och köpare genom deras kanske livs viktigaste affär.
Från första mötet tills vi tillsammans ”går i mål” och affären är klar.
Vi har många fantastiska och unika tjänster som gör din bostadsaffär trygg, läs mer på http://www.svenskfast.se/salj-med-oss/vara-tjanster/

Så om du går i sälj eller köptankar välkommen in till oss på Parkgatan 4 för att snacka bostad.

Vi har helt enkelt Koll på läget!
Mån-Tor: 09:30-17:00
Fre: 09:30-15:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 15 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar

• Marie B
    Marie B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    Jättebra bemötande. Saklig och gav ett proffsigt intryck. Anlitas nästa gång också! Läs mer
    2018-01-12 Anna N svarar Marie B
    Vad roligt att höra Marie. Trevlig helg!/Anna Nilsson Mäklarassistent
  • Erika H
    Erika H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    Som köpare upplevde jag mäklaren som trevlig och tillmötesgående. Hon hade dock inte stenkoll på huset som såldes.
    Lätt att nå via telefon, sms samt mail vilket möjliggjorde en snabb affär! Läs mer
    2017-12-15 Anna N svarar Erika H
    Hej Erika! Jag hoppas du fått svar på de frågor du haft. Om det finns funderingar kvar så hör gärna av dig på måndag så reder vi ut eventuella frågetecken. Positivt att höra att vi är lätta att nå, för det är så vi vill att det skall vara. Trevlig helg/ Anna Nilsson Mäklarassistent
  • Örjan F
    Örjan F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    Kände mig aldrig "liten" och var trygg med bemötande Läs mer
    2017-12-07 Anna N svarar Örjan F
    Skönt att höra Örjan. För oss är det väldigt viktigt att förmedla trygghet till våra kunder. /Anna Nilsson, Mäklarassistent
  • Kjell Z
    Kjell Z skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    Mycket fint och bra bemötande.
    Professionellt utfört arbete.
    Kunnig och påläst.
    Trevlig. Läs mer
    2017-12-08 Anna N svarar Kjell Z
    Härligt Kjell att få höra att vi kan ”vår sak” 😉 Ha en trevlig helg!!/ Anna Nilsson Mäklarassistent
  • Jenny S
    Jenny S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    Ett husköp som gått hur smidigt och fort som helst. Per är mycket tillmötes gående och hjälper till på alla möjliga vis för ett nytt boende. Läs mer
    2017-12-02 Anna N svarar Jenny S
    Vilken härlig känsla Jenny, både för er och oss. Ha en fin advent!! /Anna Nilsson Mäklarassistent
  • Monika H
    Monika H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    Mycket bra bemötande .Bra service och en snabb och bra affär. Läs mer
    2017-11-20 Anna N svarar Monika H
    Tack Monica! Det är alltid kul när vi lyckats genomföra en bostadsaffär så som kunden förväntat sig/ Anna Nilsson Mäklarassistent
  • Leif P
    Leif P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    Mycket kunnig och oerhört trevlig i sitt bemötande. Läs mer
    2017-11-10 Anna N svarar Leif P
    Tack för ditt fina omdöme Leif. /Anna Nilsson mäklarassistent
  • Jimmy G
    Jimmy G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    Anna är mycket lyhörd och kunnig, jag har känt mig trygg i mitt val av henne och Svensk Fastighetsförmedling i Hallstahammar. Läs mer
    2017-11-04 Anna N svarar Jimmy G
    Vad härligt Jimmy 😀 då har Anna Kallsäby och vi lyckats. Ha en fin helg!/Anna Nilsson mäklarassistent
  • Einy Margareta S
    Einy Margareta S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    Ett tryggt och bra bemötande.
    Mvh Einy Läs mer
    2017-11-01 Anna N svarar Einy Margareta S
    Vad härligt att vi fått dig att känna så genom din affär Einy. Det har varit roligt att sammarbeta med dig. Vi ses! /Anna N (fel Anna 😉)
  • Emelie K
    Emelie K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    Min mäklare Per gav mig mycket professionell hjälp efter mina önskemål. Det gick över förväntan både gällande snabbhet och hur smidigt affären kunde ske. Per har ett vant och lugnt bemötande. Läs mer
    2017-08-09 Anna N svarar Emelie K
    Hej Emelie! Vad skönt att höra att du känt dig trygg genom din bostadsaffär. Per har många års erfarenhet som ofta avspeglar sig i hans arbete som mäklare med allt vad det innebär. Ha en fortsatt fin sommar!/ Anna Nilsson, mäklarassistent
  • Tord Åke E
    Tord Åke E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    Vi blev mycket väl mottagna och fick all nödvändig information och hjälp genom personlig kontakt, via e-post och telefon. Läs mer
    2017-06-27 Anna N svarar Tord Åke E
    Vad kul att höra att vi lyckats!! Ha en fin sommar! /Anna Nilsson Mäklarassistent
  • Jenny R
    Jenny R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    Björn ger ett kunnigt och seriöst intryck. Alltid lika hjälpsam och vänlig. Vi gjorde just vår tredje fastighetsaffär med Björn som mäklare och vi återkommer gärna om behovet skulle uppstå.
    // J Läs mer
    2017-06-07 Anna N svarar Jenny R
    Vad roligt att höra Jenny. Vi är glada att även vi har tillgång till Björn här i Hallstahammar, då han numer är stationerad i Västerås.Du är alltid välkommen åter/ Anna Nilsson, Mäklarassistent
  • Lars J
    Lars J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    Vi som kunder tycker det gick mycket lätt och smidigt att genomföra köp och försäljning, med kunnig och tillmötesgående mäklare. Läs mer
    2017-05-05 Anna N svarar Lars J
    Vad roligt att höra!!
    Precis som det ska vara. Vi i butiken önskar er en trevlig helg.
  • Pauliina E
    Pauliina E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    Efter många månaders intensivt letande hittade vi äntligen vårat drömhus. Tack Per för hjälpen! Läs mer
    2016-11-24 Anna N svarar Pauliina E
    Lika härligt för oss när några av våra spekulanter äntligen hamnar rätt efter ihärdigt sökande. Tack själva!/Per med personal
  • Peter B
    Peter B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    Har från början till slut haft ett stort förtroende under resans gång med att sälja huset.
    Så tryggt att lägga försäljningen i händerna på någon som vet vad han håller på med, Som i detta fall
    Per Åhlberg vid Svensk Fast i Hallstahammar.
    Tack.
    Mvh Peter o Anita Läs mer
    2016-11-23 Anna N svarar Peter B
    Tack för era fina ord och att vi på Svensk Fastighetsförmedling fått förtroendet att få sälja er bostad/Per Åhlberg med personal

Parkgatan 4, 734 35 Hallstahammar