Alla kategorier Mäklare Västmanland Hallstahammar Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar

Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar

Parkgatan 4, 734 35 Hallstahammar — Visa karta

Vi på Svensk Fastighetsförmedling i Hallstahammar har funnit på orten i 37 år och har en väldigt stark lokal förankring. Vi är verkligen proffs på frågor som rör vår kommun, från vad finns det för skolor, affärer och hur funkar och går lokal trafiken, bästa löpslingan, till alla våra fantastiska smultronställen.

Eftersom vi finns på så många platser i landet (ca 230 butiker) känner vi till våra områden i detalj.
Samtidigt ingår vi i Sveriges ledande mäklarkedja vilket gör att vi kan erbjuda dig alla de fördelar som ett stort företag har.

Hos oss arbetar fyra mäklare och en assistent. varav en mäklare är stationerad i Västerås
Vår viktigaste uppgift är att hjälpa säljare och köpare genom deras kanske livs viktigaste affär.
Från första mötet tills vi tillsammans ”går i mål” och affären är klar.
Vi har många fantastiska och unika tjänster som gör din bostadsaffär trygg, läs mer på http://www.svenskfast.se/salj-med-oss/vara-tjanster/

Så om du går i sälj eller köptankar välkommen in till oss på Parkgatan 4 för att snacka bostad.

Vi har helt enkelt Koll på läget!
Öppet just nu
Mån-Tor: 09:30-17:00
Fre: 09:30-15:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 40 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar

• Bo S
    Bo S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    Jag/Vi har köpt Gärdesvägen 48 i Hallstahammar och vi är nöjda med vår mäklare. Bra bemötande och allt har fungerat bra med vårt köp.

Mvh Bo Strandell o Ylva Pettersson Läs mer
    2018-09-15 Anna N svarar Bo S
    Vad härligt att höra att allt gått bra. Trevlig helg! /Anna Nilsson Mäklarassistent
  • Laila Elisabet B
    Laila Elisabet B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    Försäljning av småhus med tomträtt.

Personligt och bra bemötande.

Mäklaren levde upp till förväntningarna.

Mäklaren ifråga får gärna fortsätta som mäklare. Läs mer
    2018-09-08 Anna N svarar Laila Elisabet B
    Kul att höra att att att ni är nöjda med er affär och vårt jobb. Fortsatt trevlig helg! /Anna Nilsson Mäklarassistent
  • Per Jörgen S
    Per Jörgen S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    Lägenhet köpt.mäklarens bemötande var bra jag fick den info jag behövde ang lägenheten.Det fungerade som jag hade hoppas på mäklaren agerade väldigt proffsigt jag är nöjd Läs mer
    2018-09-07 Anna N svarar Per Jörgen S
    Hej Per Jörgen! Vad härligt att höra att du känner att din affär känns trygg och att du fått ett bra bemötande. Då har vi lyckats. Ha en fin helg! Anna Nilsson Mäklarassistent
  • Jan Pierre Håkan J
    Jan Pierre Håkan J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    Per Åhlberg sålde vårat hus på Norra Villagatan och han har sålt hus åt oss förut med så vi är väldigt nöjda med honom. Han är alltid trevlig och sköter sitt jobb på ett proffitionellt sätt som en mäklare ska. Läs mer
    2018-08-31 Anna N svarar Jan Pierre Håkan J
    Vad roligt att ni är nöjda, det är alltid kul med återkommande kunder. Det är ett bra kvitto. Trevlig helg!! / Anna Nilsson Mäklarassistent
  • Karl Herman W
    Karl Herman W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    Per Åhlberg levde helt upp till de förväntningar vi hade när vi sålde fastigheten Åsvägen 10. Mycket trevligt bemötande och professionellt genomfört.
    Hans o Christina Läs mer
    2018-08-29 Anna N svarar Karl Herman W
    Vad roligt att höra Hans och Christina. Ha det gott! / Anna Nilsson Mäklarassistent
  • Bela T
    Bela T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    Sålt en lägenhet för min fars räkning.
    Väldigt professionell och kunnig i sitt yrke.
    Trevligt bemötande och bara bra vitsord från mig.
    Skulle absolut rekommendera denne mäklare till vem som helst Läs mer
    2018-08-15 Anna N svarar Bela T
    Hej Bela! Vad roligt att du fått ett bra bemötande och är nöjd med din affär. Vi får tacka för förtroendet att fått vara en del av den. Ha det gott!! /Anna Nilsson Mäklarassistent
  • Ayobola Khadijat A
    Ayobola Khadijat A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    Jag har köpt ett hus. I mina kontakter med de har de varit klar och tydlig med all information/budskap som förmedlades. otroligt bra bemötande som jag inte förväntade mig om jag nu jämför med andra mäklare. Läs mer
    2018-07-22 Anna N svarar Ayobola Khadijat A
    Vad roligt att allt har funkat bra. Ha en trevlig sommar/Anna Nilsson Mäklarassistent
  • Anne-li A
    Anne-li A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    Jag har både köpt och sålt bostad. Läs mer
    2018-06-15 Anna N svarar Anne-li A
    Tack för din rekommendation Anne-li/ Ha en fin sommar/ Anna Nilsson Mäklarassistent
  • John Erik A
    John Erik A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    Vi har sålt ett kedjehus (ingår i dödsbo). Mycket trevligt och pedagogiskt bemötande från mäklaren. Bostaden mycket bra beskriven. Fått regelbundna uppdateringar från mäklaren. Läs mer
    2018-06-09 Anna N svarar John Erik A
    Hej! Vad skönt att få förmedla er ett sånt bemötande i en tid som kan vara jobbig nog ändå. Ha en fin sommar! /Anna Nilsson Mäklarassistent
  • Monica B
    Monica B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    Brinkvägen 16 73430 Hallstahammar.
    Det bästa var att få mail om att radhuset var till salu annars hade vi kanske missat det, tittade inte på annonserna varje dag.
    Bra och klara besked
    När vi skrev köpehandlingarna var det mycket att sätta sig in i det gick kanske lite för fort det är svårt att hänga med i alla olika delarna om man är ovan.
    Bra att budgivningen gick så fort och bra.
    Vi är nöjda med Anna. Läs mer
    2018-05-30 Anna N svarar Monica B
    Hej Monica! Vad kul att ni är nöjda, vi har ju ett gediget spekulantregister som hjälper oss att tipsa ni som söker specifika bostäder. Vi tar med oss ”kritiken” ang farten under kontraktsskrivningen, tack! / Ha en fin sommar!
  • Carl Johan S
    Carl Johan S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    Trevlig och professionell, återkopplar snabbt på frågor. Läs mer
    2018-05-28 Anna N svarar Carl Johan S
    Härligt att höra!
    Precis som det ska vara då.
    Ha en fin dag!! /Anna Nilsson Mäklarassistent
  • Stefan L
    Stefan L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    Jag har sålt radhuset med hjälp av Sv fast förm. Mäklarn har skött detta på ett utmärkt sätt, snabbt och effektivt. Utfallet överträffade mina förväntningar. Bra jobbat! Läs mer
    2018-05-24 Anna N svarar Stefan L
    Härligt att höra att du är nöjd. Tack för förtroendet att ha fått förmedla din fina villa Stefan. Ha en fin sommar! /Anna Nilsson Mäklarassistent
  • Axel S
    Axel S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    Har på ett utmärkt sätt lotsats igenom bostadsrättsköp. Läs mer
    2018-05-21 Anna N svarar Axel S
    Vad härligt att höra Axel. Ha en fin dag i solen/ Anna Nilsson Mäklarassistent
  • Charlotte Sara S
    Charlotte Sara S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    Köpt en lägenhet.Bra & trevligt bemötande & affären gick fort!supernöjd! Läs mer
    2018-04-28 Anna N svarar Charlotte Sara S
    Vad roligt Charlotte, och ja i bland går det undan och det är ju viktigt att vi lyckats även då. Roligt att du blev nöjd. Trevlig helg!! /Anna Nilsson Mäklarassistent
  • Stig H
    Stig H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    Har sålt en bostadsrätt. Mycket bra bemötande av mäklaren. Engagerat och proffsigt jobb. Motsvarade mina förväntningar på försäljningen.Har fungerat mycket bra från första kontakten till avslutad affär. Läs mer
    2018-04-27 Anna N svarar Stig H
    Härligt att höra Stig, då har vi lyckats förmedla och genomföra er bostadsaffär precis på det sättet vi vill. Ha en trevlig helg!! / Anna Nilsson Mäklarassistent
  • Erik O
    Erik O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    Mycket professionellt utförande, av villan vi skulle sälja

Vi hade mycket bra kontakt per telefon, sms, epost. och bemötandet av verkligen bra

Det var bättre än de förväntningar vi hade, så mäklaren överträffande verkligen förväntningarna

Sammanfattningsvis så kan vi ge högsta betyget till Mäklaren och som bidrar till att bolagets anseende är hög!! Läs mer
    2018-04-27 Anna N svarar Erik O
    Vad roligt att höra Erik att er försäljning kändes bra, det tar vi med oss och fortsätter att jobba framåt. Tack för ett fint samarbete/ Anna Nilsson Mäklarassistent
  • Carin H
    Carin H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    Vi har köpt ett hus, vi fick snabb återkoppling av en mäklare som lyssnade på våra behov och visade ett professionellt och varmt omhändertagande av oss i en affär som gick i rasande fart. Vi kände oss dock trygga hela tiden och det kändes att mäklaren hade både säljarens och köparens bästa för ögonen. Läs mer
    2018-04-26 Anna N svarar Carin H
    Åhhhh vad det värmer att höra Carin. Det är precis så vi vill att våra kunder skall känna genom hela sin affär både när det går snabbt eller tar tid. Ha det gott så ses vi igen!! / Anna Nilsson Mäklarassistent
  • Birgit Mariana L
    Birgit Mariana L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    Jag har sålt min bostad på Johan Forsells väg 7 i Hallstahammar.
    En helt utmärkt presentation av min bostad med fina bilder och bra foto och fin styling av hemmet. Bra bemötande. Jag har inte sålt så många bostäder så jag hade väl inte några förväntningar men bemötandet var alldeles utmärkt. Enda nackdelen som dock inte har något med mäklaren att göra var att besiktningsprotokollet från Anticimex var oerhört negativt skrivet.
    Sammanfattningsvis: Utmärkt! Läs mer
    2018-04-24 Anna N svarar Birgit Mariana L
    Vad roligt att du är nöjd med vårt jobb Birgit. Angående Varudeklarerat så är det ju en försäkring som gäller i 10 år så noggrannheten är hög på besiktningsdelen. Det är även många gånger svårt att förstå allt som står i protokollet, även för oss, därför rekommenderar vi alla våra köpare att prata med besiktningsmannen för att reda ut eventuella frågetecken och orosmoment för att bli trygga i sitt köp. Ha det gott/ Anna Nilsson Mäklarassistent
  • Karin Kristina B
    Karin Kristina B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    Sålt bostad.
    Blev mycket bra bemött. Läs mer
    2018-04-22 Anna N svarar Karin Kristina B
    Härligt att höra. Kul att vi fick hjälpa till 😀 /Anna Nilsson Mäklarassistent
  • Juliana G
    Juliana G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    Jag har sålt en 2 rums lägenhet.
    Bemötandet med mäklaren var mycket bra.
    Jag fick det jag önskade få på grund av mäklarens medverkan.
    Det var lätt och roligt att samarbeta.

Anna är en toppenmäklare. Jag rekommenderar henne till alla!

Tack Anna!. Läs mer
    2018-04-02 Anna N svarar Juliana G
    Vad roligt Juliana att du fick en lyckad bostadsaffär/ Anna Nilsson Mäklarassistent
  • Sven B
    Sven B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    Mäklaren va helt ointresserad av bostaden. Hade jättebråttom där ifrån. Buuuuuuu😡😡😡👎👎👎👎 Läs mer
    2018-03-26 Anna N svarar Sven B
    Hej Sven! Vad tråkigt att du upplever din kontakt med oss på det sättet. Vi önskar förstås att du hör av dig till oss för att reda ut vad som blivit fel.
    Mvh Anna Nilsson Mäklarassistent
  • Ankie D
    Ankie D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    Är väldigt nöjd med det goda bemötandet från mäklaren Dagny Kristensen .
    Hon är trevlig, seriös, kunnig och gör ett väldigt bra jobb.
    Återkopplar och håller en uppdaterad under hela försäljningen och man känner sej trygg att allt sköts korrekt.
    Är mycket nöjd med att jag anlitade Svensk Fastighetsförmedling i Hallstahammar.
    Kan varmt rekommendera Dagny till andra säljare och köpare. Läs mer
    2018-02-12 Anna N svarar Ankie D
    Hej Ankie! Vad härligt att du känt dig uppdaterad och trygg genom hela affären, då har vi lyckats genomföra den så som vi vill att våra affärer skall kännas. Trevlig kväll/ Anna Nilsson Mäklarassistent
  • Erna S
    Erna S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    Mycket trevlig och kunnig. Rekommenderas Läs mer
    2018-02-11 Anna N svarar Erna S
    Tack Erna för att du bedömde vår verksamhet. Ha en fin söndag!!! /Anna Nilsson Mäklarassistent
  • Thi Loan N
    Thi Loan N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    Hon är väldigt entusiastisk, jag är väldigt nöjd. Läs mer
    2018-02-02 Anna N svarar Thi Loan N
    Vad härligt att du är nöjd. Trevlig helg! /Anna Nilsson Mäklarassistent
  • Rowayda H
    Rowayda H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    Jätte fin bemötande, kan sitt jobb , och får alltid svar på frågorna och funderingar.. Läs mer
    2018-01-25 Anna N svarar Rowayda H
    Vad roligt att ni känner så. Välkommen med fler funderingar ;)
    Ha en fin dag!
    /Anna Nilsson Mäklarassistent
  • Marie B
    Marie B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    Jättebra bemötande. Saklig och gav ett proffsigt intryck. Anlitas nästa gång också! Läs mer
    2018-01-12 Anna N svarar Marie B
    Vad roligt att höra Marie. Trevlig helg!/Anna Nilsson Mäklarassistent
  • Erika H
    Erika H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    Som köpare upplevde jag mäklaren som trevlig och tillmötesgående. Hon hade dock inte stenkoll på huset som såldes.
    Lätt att nå via telefon, sms samt mail vilket möjliggjorde en snabb affär! Läs mer
    2017-12-15 Anna N svarar Erika H
    Hej Erika! Jag hoppas du fått svar på de frågor du haft. Om det finns funderingar kvar så hör gärna av dig på måndag så reder vi ut eventuella frågetecken. Positivt att höra att vi är lätta att nå, för det är så vi vill att det skall vara. Trevlig helg/ Anna Nilsson Mäklarassistent
  • Örjan F
    Örjan F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    Kände mig aldrig "liten" och var trygg med bemötande Läs mer
    2017-12-07 Anna N svarar Örjan F
    Skönt att höra Örjan. För oss är det väldigt viktigt att förmedla trygghet till våra kunder. /Anna Nilsson, Mäklarassistent
  • Kjell Z
    Kjell Z skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    Mycket fint och bra bemötande.
    Professionellt utfört arbete.
    Kunnig och påläst.
    Trevlig. Läs mer
    2017-12-08 Anna N svarar Kjell Z
    Härligt Kjell att få höra att vi kan ”vår sak” 😉 Ha en trevlig helg!!/ Anna Nilsson Mäklarassistent
  • Jenny S
    Jenny S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    Ett husköp som gått hur smidigt och fort som helst. Per är mycket tillmötes gående och hjälper till på alla möjliga vis för ett nytt boende. Läs mer
    2017-12-02 Anna N svarar Jenny S
    Vilken härlig känsla Jenny, både för er och oss. Ha en fin advent!! /Anna Nilsson Mäklarassistent
  • Monika H
    Monika H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    Mycket bra bemötande .Bra service och en snabb och bra affär. Läs mer
    2017-11-20 Anna N svarar Monika H
    Tack Monica! Det är alltid kul när vi lyckats genomföra en bostadsaffär så som kunden förväntat sig/ Anna Nilsson Mäklarassistent
  • Leif P
    Leif P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    Mycket kunnig och oerhört trevlig i sitt bemötande. Läs mer
    2017-11-10 Anna N svarar Leif P
    Tack för ditt fina omdöme Leif. /Anna Nilsson mäklarassistent
  • Jimmy G
    Jimmy G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    Anna är mycket lyhörd och kunnig, jag har känt mig trygg i mitt val av henne och Svensk Fastighetsförmedling i Hallstahammar. Läs mer
    2017-11-04 Anna N svarar Jimmy G
    Vad härligt Jimmy 😀 då har Anna Kallsäby och vi lyckats. Ha en fin helg!/Anna Nilsson mäklarassistent
  • Einy Margareta S
    Einy Margareta S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    Ett tryggt och bra bemötande.
    Mvh Einy Läs mer
    2017-11-01 Anna N svarar Einy Margareta S
    Vad härligt att vi fått dig att känna så genom din affär Einy. Det har varit roligt att sammarbeta med dig. Vi ses! /Anna N (fel Anna 😉)
  • Emelie K
    Emelie K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    Min mäklare Per gav mig mycket professionell hjälp efter mina önskemål. Det gick över förväntan både gällande snabbhet och hur smidigt affären kunde ske. Per har ett vant och lugnt bemötande. Läs mer
    2017-08-09 Anna N svarar Emelie K
    Hej Emelie! Vad skönt att höra att du känt dig trygg genom din bostadsaffär. Per har många års erfarenhet som ofta avspeglar sig i hans arbete som mäklare med allt vad det innebär. Ha en fortsatt fin sommar!/ Anna Nilsson, mäklarassistent
  • Tord Åke E
    Tord Åke E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    Vi blev mycket väl mottagna och fick all nödvändig information och hjälp genom personlig kontakt, via e-post och telefon. Läs mer
    2017-06-27 Anna N svarar Tord Åke E
    Vad kul att höra att vi lyckats!! Ha en fin sommar! /Anna Nilsson Mäklarassistent
  • Jenny R
    Jenny R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    Björn ger ett kunnigt och seriöst intryck. Alltid lika hjälpsam och vänlig. Vi gjorde just vår tredje fastighetsaffär med Björn som mäklare och vi återkommer gärna om behovet skulle uppstå.
    // J Läs mer
    2017-06-07 Anna N svarar Jenny R
    Vad roligt att höra Jenny. Vi är glada att även vi har tillgång till Björn här i Hallstahammar, då han numer är stationerad i Västerås.Du är alltid välkommen åter/ Anna Nilsson, Mäklarassistent
  • Lars J
    Lars J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    Vi som kunder tycker det gick mycket lätt och smidigt att genomföra köp och försäljning, med kunnig och tillmötesgående mäklare. Läs mer
    2017-05-05 Anna N svarar Lars J
    Vad roligt att höra!!
    Precis som det ska vara. Vi i butiken önskar er en trevlig helg.
  • Pauliina E
    Pauliina E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    Efter många månaders intensivt letande hittade vi äntligen vårat drömhus. Tack Per för hjälpen! Läs mer
    2016-11-24 Anna N svarar Pauliina E
    Lika härligt för oss när några av våra spekulanter äntligen hamnar rätt efter ihärdigt sökande. Tack själva!/Per med personal
  • Peter B
    Peter B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    Har från början till slut haft ett stort förtroende under resans gång med att sälja huset.
    Så tryggt att lägga försäljningen i händerna på någon som vet vad han håller på med, Som i detta fall
    Per Åhlberg vid Svensk Fast i Hallstahammar.
    Tack.
    Mvh Peter o Anita Läs mer
    2016-11-23 Anna N svarar Peter B
    Tack för era fina ord och att vi på Svensk Fastighetsförmedling fått förtroendet att få sälja er bostad/Per Åhlberg med personal

Parkgatan 4, 734 35 Hallstahammar