Alla kategorier Mäklare Västmanland Hallstahammar Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar

Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar

Parkgatan 4, 734 35 Hallstahammar — Visa karta

Vi på Svensk Fastighetsförmedling i Hallstahammar har funnit på orten i 37 år och har en väldigt stark lokal förankring. Vi är verkligen proffs på frågor som rör vår kommun, från vad finns det för skolor, affärer och hur funkar och går lokal trafiken, bästa löpslingan, till alla våra fantastiska smultronställen.

Eftersom vi finns på så många platser i landet (ca 230 butiker) känner vi till våra områden i detalj.
Samtidigt ingår vi i Sveriges ledande mäklarkedja vilket gör att vi kan erbjuda dig alla de fördelar som ett stort företag har.

Hos oss arbetar fyra mäklare och en assistent. varav en mäklare är stationerad i Västerås
Vår viktigaste uppgift är att hjälpa säljare och köpare genom deras kanske livs viktigaste affär.
Från första mötet tills vi tillsammans ”går i mål” och affären är klar.
Vi har många fantastiska och unika tjänster som gör din bostadsaffär trygg, läs mer på http://www.svenskfast.se/salj-med-oss/vara-tjanster/

Så om du går i sälj eller köptankar välkommen in till oss på Parkgatan 4 för att snacka bostad.

Vi har helt enkelt Koll på läget!
Mån-Tor: 09:30-17:00
Fre: 09:30-15:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 6 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar

• Emelie K
    Emelie K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    Min mäklare Per gav mig mycket professionell hjälp efter mina önskemål. Det gick över förväntan både gällande snabbhet och hur smidigt affären kunde ske. Per har ett vant och lugnt bemötande.
    2017-08-09 Anna N svarar Emelie K
    Hej Emelie! Vad skönt att höra att du känt dig trygg genom din bostadsaffär. Per har många års erfarenhet som ofta avspeglar sig i hans arbete som mäklare med allt vad det innebär. Ha en fortsatt fin sommar!/ Anna Nilsson, mäklarassistent
  • Tord Åke E
    Tord Åke E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    Vi blev mycket väl mottagna och fick all nödvändig information och hjälp genom personlig kontakt, via e-post och telefon.
    2017-06-27 Anna N svarar Tord Åke E
    Vad kul att höra att vi lyckats!! Ha en fin sommar! /Anna Nilsson Mäklarassistent
  • Jenny R
    Jenny R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    Björn ger ett kunnigt och seriöst intryck. Alltid lika hjälpsam och vänlig. Vi gjorde just vår tredje fastighetsaffär med Björn som mäklare och vi återkommer gärna om behovet skulle uppstå.
    // J
    2017-06-07 Anna N svarar Jenny R
    Vad roligt att höra Jenny. Vi är glada att även vi har tillgång till Björn här i Hallstahammar, då han numer är stationerad i Västerås.Du är alltid välkommen åter/ Anna Nilsson, Mäklarassistent
  • Lars J
    Lars J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    Vi som kunder tycker det gick mycket lätt och smidigt att genomföra köp och försäljning, med kunnig och tillmötesgående mäklare.
    2017-05-05 Anna N svarar Lars J
    Vad roligt att höra!!
    Precis som det ska vara. Vi i butiken önskar er en trevlig helg.
  • Pauliina E
    Pauliina E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    Efter många månaders intensivt letande hittade vi äntligen vårat drömhus. Tack Per för hjälpen!
    2016-11-24 Anna N svarar Pauliina E
    Lika härligt för oss när några av våra spekulanter äntligen hamnar rätt efter ihärdigt sökande. Tack själva!/Per med personal
  • Peter B
    Peter B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
    Har från början till slut haft ett stort förtroende under resans gång med att sälja huset.
    Så tryggt att lägga försäljningen i händerna på någon som vet vad han håller på med, Som i detta fall
    Per Åhlberg vid Svensk Fast i Hallstahammar.
    Tack.
    Mvh Peter o Anita
    2016-11-23 Anna N svarar Peter B
    Tack för era fina ord och att vi på Svensk Fastighetsförmedling fått förtroendet att få sälja er bostad/Per Åhlberg med personal

Parkgatan 4, 734 35 Hallstahammar