Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

• BadgeNineYears
1 085
Ligue 08-99 70 00 Compartilhar

About company

Tack vare sin ljusa färgsättning kallas Hammarbyhöjden ibland "Den Vita Staden". En kuperad stadsdel som känns ljus och öppen, både vad gäller bostäder och natur. Här bor du precis på gränsen till Stockholms innerstad med naturen utanför dörren. Vi på Svensk Fastighetsförmedling var först med att öppna kontor här 2005 och...

1085 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

Sedan starten hos Reco 2014

Irina A
Vendeu o seu apartamento com a ajuda de Theodor Maric Larsson uma parte de Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
Årsta

En mycket professionell och kompetent mäklare som vi verkligen rekommendera.

Jenny B
Vendeu o seu apartamento com a ajuda de Andreas Langetun uma parte de Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
Årsta

Alltid snabb och tillgänglig!

Svar från Andreas Langetun

Tack Jenny, hoppas att flytten kommer att gå bra.

Felix L
Johanneshov

Från början till slut var Theodor väldigt enkelt att jobba med. Då han är uppvuxen i närområdet hade han väldigt bra lokalkännedom vilket jag gillade. Själva försäljningen lyckades Theodor, tack vare sitt fina kontaktnät av spekulanter, lösa redan innan det var dags för visning, något som uppskattades mycket. Att han dessutom lyckades sälja lägenheten i det högre delen av spannet som vi hade diskuterat innan var också väldigt trevligt. Sammanfattningsvis skulle jag inte tveka att rekommendera Theodor till mina närmaste vänner.

Moa A
Hammarbyhöjden

Korrekt, duktig och kunnig mäklare!

Magdalena J
Årsta

Väldigt nöjd och bra mäklare! Som förväntat av en mäklare, proffsig och kunnig.

Svar från Andreas Langetun

Tack så mycket Magdalena, stort lycka till med flytten!

Therese E
Årsta

Jobbade mycket aktivt med försäljningen av min lägenhet. Jag är nöjd med att han lyssnade på mina önskemål gällande säljprocess för att göra den så smidig som möjligt.

Svar från Andreas Langetun

Tack så mycket Therese, stort lycka till med flytten.

Agnes W
Comprou o seu apartamento com a ajuda de Theodor Maric Larsson uma parte de Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
Årsta

Tydlig, tillgänglig och himla trevlig. Väldigt påläst, och den lilla (väldigt obskyra) frågan han inte hade svaret på tog han reda på.

Johan K
Vendeu o seu apartamento com a ajuda de Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
Hammarbyhöjden

Smidig och trygg process från start till mål.

Petra B
Johanneshov

Andreas har lotsat genom den känslomässiga bergochdalbana det har inneburit med försäljning, hans övertygelse att en snabb försäljning skulle vara möjlig visade sig rätt. Att se potentialen i lägenheten samtidigt inte blunda för dess brister.

Svar från Andreas Langetun

Tack så mycket Petra och stort lycka till med flytten.

Clara S
Hammarbyhöjden

Mycket trevligt bemötande och bra kommunikation genom hela processen!

Maria T
Comprou o seu apartamento com a ajuda de Marie Bertilsson uma parte de Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
Årsta

Marie gav ett professionellt intryck redan från start och gav alltid det där lilla extra! Hon gjorde att man kände sig trygg genom hela affären. Rekommenderar henne starkt!

Alexander S
Comprou o seu apartamento com a ajuda de Andreas Langetun uma parte de Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
Årsta

Han gjorde sitt bästa, jag hade hoppats på en snabbare och tydligare process. Inte något han hade kunnat göra mycket annourlunda

Svar från Andreas Langetun

Tack så mycket Alexander, hoppas att du kommer trivas bra.

John R
Årsta

Marie ger en sådan trygg känsla i denna process. Redan från start fick hon oss att känna oss välkomna. Hon gav tips och idéer på bostaden och stärkte vårt intryck av lägenheten. I själva processen av köpet var hon super pedagogisk och hjälpte till med allt vi önska. Marie har verkligen gjort vårat köp av bostad till något spännande och tryggt. Kan inte annat än att rekommendera!!

Jesper B
Johanneshov

Theodor är väldigt proffesionell, tydlig och tillgänlig. Haft en bra dialog under hela processen och gav en realistisk plan för försäljningen som följdes. Jag är väldigt nöjd över Theodors sätt att jobba med försäljingen som vart väldigt smidig och levde upp till till de mål vi satt i början. Jag kan starkt rekomendera att välja Theodor som mäklare.

Isak E
Årsta

Trevlig och professionell mäklare. Enkel att få tag på samt svarade snabbt och kunnigt på alla frågor. Väl inläst på objektet.

Svar från Andreas Langetun

Tack så mycket Isak. Hoppas att du kommer trivas bra :)

Erik S
Årsta

Mycket saklig och seriös. Korrekta bedömningar av marknadssituation och prisläge. Snabba svar på kommunikation. Mycket drivande vid försäljningssteget för att nå bästa slutpris.

Svar från Andreas Langetun

Tack så mycket Erik och stort lycka till med flytten.

Hanna C
Årsta

Andreas gav ett professionellt och lättillgängligt bemötande. Jag fick snabb återkoppling av honom samt svar på mina frågor. Jag upplevde att han var där inte bara för säljarens skull utan också för att jag som köpare skulle bli nöjd. Det blev en hastig process vilket jag inte hade förväntat mig men jag uppskattade att Andreas var snabb i sin kommunikation under kvällen.

Svar från Andreas Langetun

Tack så mycket Hanna och stort lycka till med flytten.

Patrik S
Johanneshov

Trevlig och professionell Trevlig och professionell

Mattias W
Kärrtorp

Jag anlitade Theo vid min lgh försäljning. Han var väldigt lyhörd proffsig i bemötandet och genom hela försäljningen och även efter. Jag kände mig trygg genom hela processen. Bra uppdateringar, kan varmt rekommendera Theo!

Ida M
Årsta

Theo är väldigt trevlig och jag fick ett genomgående bra bemötande. Han gjorde hela försäljningsprocessen tydlig och enkel och var enkel att kommunicera med. Jag kan varmt rekommendera honom!

William R
Bagarmossen

Mycket bra bemötande och har varit otroligt trevlig och hjälpsam under affären. Stor tumme upp!

Christine M
Årsta

Jag anlitade Theodor för att sälja min lägenhet. Genom hela processen har han varit engagerad och alltid supertrevlig. Om jag skulle sälja igen skulle jag anlita honom!

Gabor R
Comprou o seu apartamento com a ajuda de Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
Hammarbyhöjden

Tillmötesgående, snabba och vi fick all hjälp med vår lgh köp.

Tatjana P
Hammarbyhöjden

Jag har jätte nöjd med Rikards jobb.. Vi är mycket tackar honom. Vi ska kanske återvända till Fastighetsförmedlingen Hammarbyhöjden och rekommenderar för andra. Tackar!

Sako H
Johanneshov

I want to express my utmost gratitude for your exceptional service as a real estate broker. Your honesty, talent, knowledge, and smart approach truly set you apart. Your ability to predict market trends is impressive, and I appreciate how you prioritize transparency, ensuring no time is wasted. Your attentive listening and willingness to explain decisions make the process seamless. Your accessibility and eagerness to assist with any questions demonstrate your dedication. In a sea of brokers, you shine as a true standout....

Johan E
Johanneshov

Theodor var proffsig och hjälpsam och kändes mån om att möta oss som köpare där vi var i vår process. Bostadsköpet blev en positiv upplevelse där vi med Theodors hjälp kände oss välinformerade och trygga!

Yuju S
Årsta

Hon är väldigt snälla och trevlig. Vi fick nog information på visningen och vi kunde tydligt skriva kontrakt genom Marie.

Pernilla C
Gullmarsplan

Allt var toppen, tydlig och engagerad

Helene P
Johanneshov

Kunnig, stor kunskap om Hammarbyhöjden och stor kundkrets.

Görel W
Johanneshov

Trevligt bemötande, angelägen om att alla parter är nöjda.

Svar från Andreas Langetun

Tack så mycket Görel, stort lycka till med flytten!

Maria Victoria S
Johanneshov

Blev bemött på ett tydligt och proffsigt sätt. Jag fick ett bra pris på lägenheten väldigt nära den tilltänkta summan. Har alltid fått snabba svar på mina frågor, uppskattar verkligen att lägenheten blev såld innan allmän visning . Sammanfattningsvis väldigt nöjd!

Svar från Andreas Langetun

Tack så mycket Maria! Det var ett nöje att sälja din fina lägenhet.

Katarina L
Hammarbyhöjden

Mycket bra och trevlig bemötande. Bra resultat av försäljningen, vi nådde till målsättning och lite till. Fick bra hjälp med stylingtips. Bra , välbesökta visningar. På det hela taget mycket nöjd med mäklaren.

Niklas E
Hammarbyhöjden

Ingen negativ erfarenhet. Theo har varit närvarande, responsiv och kommunikativ.

Theodor L
Stureby

Blev bemött på ett superbra sätt! Lätt den bästa mäklaren jag har haft att göra med. Trevlig, enkel, bra kommunikation och lagomt på! Alla förväntningar jag hade på en mäklare blev solklara med Marie, hon checkade alla boxar! Ärlig, tillmötesgående, gav en tid att fundera och förklarade kontrakten mm enastående pedagogiskt.

Linn J
Årsta

Jättenöjd med Andreas arbete vid försäljning av min lägenhet i Årsta! Det har varit bra, nära och tydlig kommunikation genom hela processen där Andreas varit lyhörd för mina önskemål och förhoppningar men även gett råd om värdering, förväntansbild och prissättning. Det resulterade i ett försäljningspris som var långt över förväntningarna och jag är väldigt nöjd över processen i sin helhet. Kan varmt rekommendera Andreas som mäklare och även Svensk Fastighetsförmedling som byrå.

Svar från Andreas Langetun

Tack så mycket Linn. Var ett extremt roligt att sälja din fina lägenhet!

Isak Å
Årsta

Andreas kändes proffsig och ärlig. Allt gick väldigt smidigt.

Svar från Andreas Langetun

Tack så mycket Isak, var ett nöje att sälja din fina lägenhet!

Veronica M
Älvsjö

Trevlig och serviceminded i köpprocessen. Jag fick en fin köpupplevelse.

Isac L
Johanneshov

Bra på svara på telefon och löste allt på ett smidigt sätt

Svar från Andreas Langetun

Tack så mycket Isac, var ett nöje att sälja din trevliga lägenhet.

Christopher F
Enskede

Otroligt trevlig. Gjorde sitt yttersta för att alla parter skulle bli nöjda. Snabb. Effektiv!

Svar från Andreas Langetun

Tack Christopher, hoppas att ni kommer trivas bra i er nya lägenhet!

Anna O
Enskede

Mycket trevlig och kunnig! Kändes tryggt och bra hela vägen :)

Svar från Andreas Langetun

Tack Anna, hoppas att ni kommer trivas bra i er nya lägenhet.

Hans W
Årsta

Andreas är fantastiskt kompetent i sin roll som mäklare. Stort engagemang och positiv energi som ger bra upplevelse för både mig som säljare och köparna. Noggrann och höll mig hela tiden uppdaterad på processen. Kommer att vilja jobba med Andreas igen!

Svar från Andreas Langetun

Stort tack, Hans! Det var ett nöje att sälja din fina lägenhet.

Nahida I
Farsta

Jag fick en jättetrevligt bemötande. Det är första gången jag gör en bostadsköp. Jag tyckte Marie var jätteduktig på att förklara hela kontraktet. Hon svarade alla frågor som vi hade vilket jag uppskattar mycket.

Pär R
Vendeu o seu apartamento com a ajuda de Marie Bertilsson uma parte de Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
Årsta

Hon är ett proffs, kan inte bli bättre.

Rohini S
Gullmarsplan

It was great experience dealing with Marie, she was always transparent and willing to help, polite and overall a great experience.

Christian S
Hammarbyhöjden

Trevlig, engagerad och kompetent.

Svar från Andreas Langetun

Tack Christian, stort lycka till med flytten och hoppas att ni kommer trivas bra i er nya lägenhet.

Daniel K
Gullmarsplan

Fantastiskt bra, synd att marknaden styrde ned värdet på min lägenhet men så är det. Annars super nöjd med hela processen med Marie

Gregorio V
Farsta

Väldigt bra bemötande, kunnig, bra information om de olika stegen, noggrann, man får ett bra förtroende i hela processen.

Nima A
Comprou a sua casa com a ajuda de Marie Bertilsson uma parte de Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
Enskede Gård

Professionell, trevlig och väldigt transparent!

Maria R
Johanneshov

Marie är väldig trevlig och hjälpsam och jag fick stort förtroende för henne.

Hans Anders G
Vendeu a sua casa com a ajuda de Marie Bertilsson uma parte de Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
Enskede Gård

En svårslagen kombination av vänlighet, kompetens och tålmodig envishet är Marie i ett nötskal. Hon hjälpte mig att sälja huset till en bra pris trots en mycket orolig och avvaktande marknad. Om jag hade fler hus att sälja skulle jag välja Marie varje gång :) //Anders