Svensk Fastighetsförmedling Härnösand

Stora Torget 3B, 871 30 Härnösand — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Härnösand!

Här hos oss i Härnösand kan du hitta både lugnet och storstadspulsen. Vi på mäklarkontoret hjälper dig till de områden som passar dig bäst och de bostäder som uppfyller dina drömmar.

Att sälja eller köpa en bostad är en av de största affärerna du gör i ditt liv. Låt oss vara en del av processen så kan du lita på att det går tryggt och säkert till. Vi har lång och bred erfarenhet av bostads- och mäklarbranschen, och vårt mål är alltid att du som kund ska vara så nöjd som möjligt med ditt nya boende.

Läs vad 129 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Härnösand

• 2020-09-17

Gunnar S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Härnösand
    ordning och reda .klara besked samt kunnig.kan varmt rekommendera personalen på h.sands kontoret Läs mer
  • 2020-09-12

Annika S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Härnösand
    Jag har sålt mitt fritidshus. Har blivit vänligt bemött av min mäklare som varit professionell. Då jag aldrig tidigare sålt någon fastighet, har jag haft många frågor och funderingar. Mäklaren har haft stort tålamod med att bemöta detta. Jag är nöjd med den process som varit i samband med försäljningen. Är också glad över att fritidshuset blev sålt så pass fort. Mäklaren har varit tillmötesgående och mycket positiv. Läs mer
  • 2020-09-06

Susanne H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Härnösand
    Jag har sålt min sommarstuga & fick snabbt hjälp när jag äntligen tog beslutet att sälja.
    Tänkte nog att det skulle bli svårt pga av skicket på själva stugan mm, men min mäklare tog fina bilder, samt en ärlig beskrivning av stället och sen gick det i en rasande fart 😊☀️
    Så jag är fantastiskt nöjd hela processen från början till slutet 🤗 Läs mer
  • 2020-08-01

Fredrik B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Härnösand
    Sålt en villa som ett led i en bodelning

Fick ett bra bemötande inledningsvis men fick inte ta del av information om budgivning och beslut mitt ex tog vilket höll på äventyra hela försäljningen. Det gick att lösa, men då mäklaren lovat höra av sig till mig med information så drar det ner betyget ordentligt att det inte gjordes.

Mina förväntningar var att huset skulle säljas så smärtfritt som möjligt. Eftersom frånvaron av information kraftigt försvårade detta så upplevera jag inte att mäklaren levde upp till mina förväntningar.

Huset blev sålt, men det hade kunnat gå mycket smidigare. Läs mer
    2020-08-09 Ami S svarar Fredrik B
    Förstår din reaktion då man oftast inte har så lätt att samarbeta mellan parterna/ägarna vid en bodelning. Jag hamnade lite utanför informationen själv. tyvärr....
  • 2020-08-01

Ingrid V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Härnösand
    Bemötandet var helt klockrent! En proffsig mäklare, och oerhört trevlig och mycket kunnig. Kundfokuserad! Läs mer
  • 2020-07-27

Berit A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Härnösand
    Jag har sålt ett fint stuga 😘saknar den💕👍Hade en perfekt mäklare. Hon gjorde alltför kunden belåtenhet !! Läs mer
    2020-07-30 Ami S svarar Berit A
    Tack för ett gott samarbete vid försäljningen Berit!🙏
  • Ingela M

2020-05-15

Ingela M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Härnösand
    Sålt min sommarstuga som familjen ägt länge länge.
    Förra sommarens försök till försäljning gick inte bra; inte rätt spekulanter o mina förväntningar var skyhöga på mäklaren förstås. Och det kändes jobbigt.

Nu körde vi igen o i god tid inför sommarsäsongen; rätt spekulant dök upp o mäklaren sydde ihop affären på ett förträffligt sätt. Känns bra för säljare, köpare o mäklare - precis som det ska vara. Läs mer
  • 2020-05-12

Nicholas H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Härnösand
    Vi har köpt en liten stuga. Bra och trevlig mäklare. Läs mer
  • 2020-05-05

Linda N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Härnösand
    Har både köpt lägenhet och sålt radhus under mars och april.
    Allt har gått så bra och vi är jättenöjda.
    Våra förväntningar var att de skulle gå fort med försäljningen och de gjorde de. Radhuset lades ut den 8/4 och såldes den 1/5. Läs mer
  • 2020-04-23

Lars-ove Jerry L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Härnösand
    Mycket proffsig och kunnig. Ger ett mycket gott intryck. Läs mer
  • 2020-04-23

Eva U skrev om Svensk Fastighetsförmedling Härnösand
    Lättillgänglig, svarar snabbt på frågor, jättetrevlig Läs mer
  • 2020-03-24

Mikael N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Härnösand
    •Vi har köpt en lägenhet
    •Mycket bra och trevligt bemötande av mäklaren
    •Vi visste att det var en erfaren mäklare och hon levde upp till förväntningarna.
    •Vi är nöjda och hoppas allt kommer gå bra med försäljningen av vår bostad. Läs mer
  • 2020-03-20

Marina A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Härnösand
    Proffsig vet hur man säljer ett hus.mycket trevligt samarbete mellan säljare och köpare Läs mer
  • 2020-03-20

Jan B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Härnösand
    Trevlig, kunnig, seriös och kundfokuserat bemötande med hög integritet. Kändes som en trygg resa hela vägen fram till ett avslut på köpet jag gjorde. Läs mer
  • 2020-01-23

Sven-olov Å skrev om Svensk Fastighetsförmedling Härnösand
    Jag har sålt en bostadsrätt och har absolut
    ingenting att klaga på.(möjligen kostnaden)
    Mycket bra bemötande.erfaren mäklare. Läs mer
  • 2020-01-20

Clas-göran H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Härnösand
    Har sålt en bostadsrätt.
    Trevligt bemötande och engagemang.
    I det stora levde mäklaren upp till förväntningarna, kanske kunde varit ytterligare taktisk för att få upp priset men ok.
    I det stora kan jag dock rekommendera denna mäklare. Läs mer
  • 2020-01-16

Stefan B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Härnösand
    Har köpt fristående hus. Bra och rappt bemötande. Tydlighet vad gäller förutsättningar kring köp och kring administration och logistik. Läs mer
    2020-01-16 Ami S svarar Stefan B
    Tack Stefan. Trevligt att ni är nöjda!
    Hälsningar / Ami
    Svensk Fastighetsförmedling Härnösand gillar detta
  • 2019-11-10

Joakim H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Härnösand
    Sommarstuga såldes efter 6 månader. Bra tålamod och uthållighet från mäklarens sida. Läs mer
  • 2019-10-25

Ofelia N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Härnösand
    Vi har både köpt och sålt flera hus, fritidshus och lägenhet av samma mäklare under de senaste 15 åren och vi är SUPER-nöjda! Professionell och samtidigt personlig service.
    Flexibel och tillmötesgående.
    Smidiga affärer som känns trygga. Läs mer

Carina E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Härnösand
    Trevlig, tillmötesgående, guidande och lätt att få tag på. Läs mer

Anna-Karin A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Härnösand
    Vi köpte ett radhus och vi har fått en strålande service från mäklaren med allt Läs mer

Stefan J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Härnösand
    har sålt en villa
    Det tog lång tid att få huset sålt. Bra o trevligt bemötande o kunnig mäklare. Förväntat mej mer återkoppling under tiden samt mer engagemang Läs mer
    2019-11-10 Ami S svarar Stefan J
    Hej
    Tyvärr tog försäljningen längre tid än vanligt , troligen pga de förhöjda radonvärden som uppmättes i fastigheten. Generellt tar dessa hus längre tid.
    Tack för för förtroende att hjälpa er med försäljningen!
  • 2019-10-23

Jane Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Härnösand
    Mäklaren har varit mycket tillmötesgående. Kunnig o bra på alla områden. Lätt att prata med o att få kontakt med. Läs mer
    Ami S, Svensk Fastighetsförmedling Härnösand gillar detta
  • 2019-09-04

Marianne W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Härnösand
    För oss var Svensk Fastighetsförmedling Hsand en given mäklare att kontakta för ett uppdrag att sälja vårt radhus! Vi har haft mycket goda erfarenheter av förmedlingen vid tidigare sälj och köp av fastigheter i Hsand.
    Ami tog vårt uppdrag med glädje och ville jättegärna hjälpa oss att sälja radhuset. Fick mycket positiv respons och inom kort ett första möte för värdering av fastigheten. Efterföljande samtal och träffar var mycket positiva och det kändes tryggt att Ami hade vårt uppdrag att sälja. Affären gick smidigt och avslutades ganska fort vilket kändes skönt! Vi är mycket nöjda med det arbete som Ami gjort och våra förhoppningar och förväntningar om en bra fastighetsaffär har Ami bidragit stort till genom sin långa erfarenhet och kunskap! Läs mer
  • 2019-09-03

Johan B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Härnösand
    Har köpt ett hus, och Ami var mäklare.
    Allt gick snabbt och smidigt! Läs mer
  • 2019-09-02

Monika L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Härnösand
    Vi blev hela tiden bemött med engagemang och intresse. Vi kände oss mycket trygg med dig, Du ingav oss stort förtroende. Skönt att ha någon att luta sig mot!. Tack Ami🥰 Läs mer
  • 2019-08-12

Johan L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Härnösand
    Köpt en villa. Mäklaren har agerat professionellt genom hela processen och varit lyhörd på oss som köpare. Mycket bra slutgenomgång. Läs mer
  • 2019-08-02

Eva Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Härnösand
    Sålt fastighet i Höga Kusten

Trevligt, proffsigt

Lätt att jämföra med mäklare man haft kontakt med förut, men det fungerade bra.

känslig situation i livet, men allt har fungerat bra. Läs mer
  • 2019-07-02

Eva Kristina Elisabet Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Härnösand
    Jag sålde min villa.
    Jag blev vänligt o trevligt bemött under hela resan.
    Jag tyckte från första gången jag träffade henne och till vi skrev kontrakt har det varit bra.
    Har alltid ringt tillbaka om jag ej fått tag i henne när jag ringt.
    Med andra ord är jag helnöjd.👍👍😊 Läs mer
  • 2019-05-16

Helene L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Härnösand
    Sålt lantbruksfastighet. Trevligt och professionellt bemötande. Ärliga och tydliga med värdering och processen. Uppfyllde alla förväntningar. Läs mer
  • 2019-05-12

Solveig Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Härnösand
    Allt från bemötande till kunnande var mycket bra! Läs mer
  • 2019-04-26

Golali G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Härnösand
    *jag har sålt en lägenhet.
    *respekt full och mycket bra.
    *jag tror att min mäklare var mycket duktigt och jag är nöjd med min mäklares jobb
    * min mäklare försökte att jag sälja lägenhet, jag fick allt information jag behöver i tid och på bra sätt. Läs mer
  • HANS G

2019-04-16

HANS G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Härnösand
    Har köpt en bostadsrätt och fått ett personligt, smidigt och förtroendeingivande bemötande genom processen! Läs mer
  • 2019-04-01

Hilkka J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Härnösand
    mäklaren har gjort ett bra jobb, vi har blivit bra bemötta

vi har haft en bra kontakt i vårat ärende bra jobbat Läs mer
  • 2019-03-25

Peter S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Härnösand
    Fick professionell hjälp och trevligt, kompetent bemötande vid försäljning av villa. Läs mer
  • 2019-02-22

Pia O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Härnösand
    Köpt ett fritidshus. Mycket god kontakt och bra återkoppling. Kunnig och hjälpsam. Kände mig trygg i hela processen. Läs mer
  • 2019-02-12

Sven Åke A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Härnösand
    Mycket bra bemötande och utfallet blev det vi förväntade Läs mer
  • 2019-01-18

Rose-Marie J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Härnösand
    Sålt bostadsrätt på Storgatan i Härnösand .
    Jättebra bemötande och engagemang .Tycker försäljningen gick mycket smidigt. Bra information under försäljningen.
    Vi är mycket nöjda och kan rekommendera svensk fastighetsförmedling . Läs mer
  • 2019-01-17

Malin L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Härnösand
    Sålt bostadsrätt. Gott bemötande. Tog längre tid än jag förväntat mig med försäljningen men gissar att det har med den nuvarande bostadsmarknaden att göra. Läs mer
  • 2018-12-02

Anki N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Härnösand
    Jag har köpt ett bostadsräts radhus. Mkt bra välkomnande på visningen, och under hela tiden till kontraktsskrivning. Läs mer
  • 2018-11-28

Göran W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Härnösand
    Professionellt bemötande, och visat intresse i försäljningen av vår pappas fastighet, bestående av både bostad och hantverkslokaler.
    Snabb handläggning, saklig samt tydlig redovisning under processen! Läs mer
  • 2018-11-25

Mindor AB H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Härnösand
    Professionel och snabb hantering. Tack Läs mer
  • Ulrika T

2018-11-17

Ulrika T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Härnösand
    Vår bostradsrätt blev snabbt fotograferad och mötet med mäklaren kändes rätt från start. Trevligt och proffsgt. Vi har fått ständig info under resans gång vilket är ett stort plus.Lägenheten såldes snabbt vilket även var vårt önskemål. Vi kommer varmt rekomendera Svensk Fastighetsförmedling. Smidigt, snabbt och tryggt. Läs mer
  • Sven H

2018-11-15

Sven H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Härnösand
    Vi har köpt, och sålt, ett antal hus genom åren men aldrig haft förmånen av att träffa på en så kompetent och trivsam mäklare.... Läs mer
  • 2018-11-05

Anne-Marie L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Härnösand
    Bostadsrätt. Vänligt bemötande, lyhörd. Snabba svar på frågor, bra återkoppling.
    Jag är mycket nöjd med Ami och sv fastighetsförmedling Läs mer
  • 2018-09-26

Inger E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Härnösand
    Vi har sålt en villa och köpt en bostadsrätt.

Vi har känt oss fullständigt trygga tack vare mäklarens kompetens och bemötande och vi behövde aldrig tvivla på att allt sköttes på ett korrekt och informativt sätt.
    Vi rekommenderar gärna mäklaren till andra Läs mer
  • 2018-09-10

Inger B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Härnösand
    Sålt vårt kedjehus trots en trög marknad. Vår mäklare skötte sig utmärkt frånsett brister i information vid ett par tillfällen. Bl.a. togs huset bort från Hemnet utan vår vetskap innan köpeavtalet var undertecknat. Vi uppmärksammades om detta av bekanta. Läs mer
  • 2018-09-09

Ingrid E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Härnösand
    Vi har köpt ett radhus och fick ett mycket professionellt bemötande av mäklaren. Tydlig information.
    Sammanfattningsvis utmärkt! Läs mer
  • 2018-09-08

Brita H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Härnösand
    Helt utmärkt på alla tänkbara sätt. Kan varmt rekommendera denna kontakt. Läs mer
  • Jan M

2018-09-05

Jan M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Härnösand
    En utmärkt och professionell hantering från mäklaruppdrag till försäljning av fastigheten, där både säljare och köpare var belåtna. Läs mer
    Ulf Ö gillar detta

Stora Torget 3B, 871 30 Härnösand