Alla kategorier Mäklare Västernorrland Härnösand Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Härnösand

Svensk Fastighetsförmedling Härnösand

Nybrogatan 6, 871 30 Härnösand — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Härnösand!

Här hos oss i Härnösand kan du hitta både lugnet och storstadspulsen. Vi på mäklarkontoret hjälper dig till de områden som passar dig bäst och de bostäder som uppfyller dina drömmar.

Att sälja eller köpa en bostad är en av de största affärerna du gör i ditt liv. Låt oss vara en del av processen så kan du lita på att det går tryggt och säkert till. Vi har lång och bred erfarenhet av bostads- och mäklarbranschen, och vårt mål är alltid att du som kund ska vara så nöjd som möjligt med ditt nya boende.

Läs vad 90 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Härnösand

• Anki N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Härnösand
    Jag har köpt ett bostadsräts radhus. Mkt bra välkomnande på visningen, och under hela tiden till kontraktsskrivning. Läs mer
  • Göran W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Härnösand
    Professionellt bemötande, och visat intresse i försäljningen av vår pappas fastighet, bestående av både bostad och hantverkslokaler.
    Snabb handläggning, saklig samt tydlig redovisning under processen! Läs mer
  • Mindor AB H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Härnösand
    Professionel och snabb hantering. Tack Läs mer
  • Ulrika T
    Ulrika T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Härnösand
    Vår bostradsrätt blev snabbt fotograferad och mötet med mäklaren kändes rätt från start. Trevligt och proffsgt. Vi har fått ständig info under resans gång vilket är ett stort plus.Lägenheten såldes snabbt vilket även var vårt önskemål. Vi kommer varmt rekomendera Svensk Fastighetsförmedling. Smidigt, snabbt och tryggt. Läs mer
  • Sven H
    Sven H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Härnösand
    Vi har köpt, och sålt, ett antal hus genom åren men aldrig haft förmånen av att träffa på en så kompetent och trivsam mäklare.... Läs mer
  • Anne-Marie L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Härnösand
    Bostadsrätt. Vänligt bemötande, lyhörd. Snabba svar på frågor, bra återkoppling.
    Jag är mycket nöjd med Ami och sv fastighetsförmedling Läs mer
  • Inger E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Härnösand
    Vi har sålt en villa och köpt en bostadsrätt.

Vi har känt oss fullständigt trygga tack vare mäklarens kompetens och bemötande och vi behövde aldrig tvivla på att allt sköttes på ett korrekt och informativt sätt.
    Vi rekommenderar gärna mäklaren till andra Läs mer
  • Inger B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Härnösand
    Sålt vårt kedjehus trots en trög marknad. Vår mäklare skötte sig utmärkt frånsett brister i information vid ett par tillfällen. Bl.a. togs huset bort från Hemnet utan vår vetskap innan köpeavtalet var undertecknat. Vi uppmärksammades om detta av bekanta. Läs mer
  • Ingrid E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Härnösand
    Vi har köpt ett radhus och fick ett mycket professionellt bemötande av mäklaren. Tydlig information.
    Sammanfattningsvis utmärkt! Läs mer
  • Brita H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Härnösand
    Helt utmärkt på alla tänkbara sätt. Kan varmt rekommendera denna kontakt. Läs mer
  • Jan M
    Jan M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Härnösand
    En utmärkt och professionell hantering från mäklaruppdrag till försäljning av fastigheten, där både säljare och köpare var belåtna. Läs mer
    Ulf Ö gillar detta
  • Annica V
    Annica V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Härnösand
    Jag har köpt en trea i det område jag önskat till ett bra pris.
    Mkt bra bemötande vid all kontakt, visning, samtal och frågor.

Det har varit enklare än jag trodde och jag har känt mig trygg i den kunskap mäklaren har visat sig ha.

Är mkt nöjd och ser fram mot att få flytta in i mitt nya hem. Läs mer
  • Mari G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Härnösand
    Det märks att Ami på Svenskfast.se i Härnösand har lång erfarenhet av mäklaryrket. Dessutom mycket trevlig, effektiv och representativ! Läs mer
  • Emanuel N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Härnösand
    Seriös och kunnig mäklare! Rekommenderas! Läs mer
  • Åsa N
    Åsa N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Härnösand
    Vi har köpt en fastighet och vi har blivit bemött mycket bra. Ami förklarade allt noggrann och lättförståeligt. Vi hade inte några frågetecken efter vi skrivit kontraktet. Med andra ord är Ami otroligt proffsig.
    Stort tack.
    Åsa Norberg Läs mer
  • Issam S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Härnösand
    Tack för allt, trevlig, angagerad, kunnig och tillgänglig. Tack Ami och alla som jobbar på svensk fastighetsförmedling i Härnösand Läs mer
  • Annie B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Härnösand
    Köpt en lägenhet. Har fått ett vänligt och tillförlitligt mottagande av mäklaren och mäklarassistenten. Kontraktskrivningen var lättsam och effektiv. Jag är mycket nöjd och rekommenderar gladeligen min mäklare och Svensk Fastighetsförmedling Härnösand till andra. Läs mer
  • Marie-Louise T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Härnösand
    Jag har sålt en bostadsrätt-2 rum och kök.
    Jag valde Svensk Fastighetsförmedling i Härnösand eftersom jag tidigare anlitat företaget med goda erfarenheter. Sammanfattningsvis är jag även denna gång mycket nöjd med såväl bemötandet som resultatet. Läs mer
  • Runa Ö
    Runa Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Härnösand
    Sålt en 2-rumslägenhet i attraktivt hus. Gott bemötande och bedömning för utgångspris. Bra kontakt. Läs mer
  • Gunilla B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Härnösand
    Bra engagemang.
    Snabb affär vid köp av lägenhet.
    Trevligt bemötande.
    Anlitas även för försäljning av mitt eget hus,som också kom ut snabbt på bostadsmarknaden. Läs mer
  • Tova K
    Tova K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Härnösand
    Sålde en lägenhet med två rum och kök.
    Ami känns väldigt kunnig och allt har flutit på oerhört smidigt, från första kontakt till dess att lägenheten blev såld. Läs mer
  • Anders B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Härnösand
    Hjälpsamma och trevliga
    Lätta att komma i kontakt med. Några små misssr vid presentationen gör att betyget inte är 5. Läs mer
  • Magnus Å skrev om Svensk Fastighetsförmedling Härnösand
    Försäljning av fritidshus, efter ett kort innehav. Bra bemötande, trots diverse turer kring snabba riktningsbyten. Jag tycker jag fick mina förväntningar uppfyllda med god marginal, stort tålamod från mäklaren. Mycket bra hantering av ärendet, sammanfattningsvis. Läs mer
  • Mary W
    Mary W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Härnösand
    Jag har haft en fantastisk mäklare 👍 Ami på Svensk fastighetsförmedling Härnösand
    Jättebra komunikation snabb återkoppling vid funderingar 👍
    Har sålt en jordbruksfastighet i
    Höga Kusten
    Rekommenderas varmt Läs mer
  • Anna-Greta J
    Anna-Greta J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Härnösand
    Sålt bostadsrätt. Ett proffsigt bemötande som gjorde att försäljningen kändes trygg. Läs mer
  • Torild B
    Torild B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Härnösand
    Ami har varit engagerad, trevlig och lätt att få kontakt med. Bra på kontakter under försäljningen av lägenheten. Läs mer
  • Tuija V
    Tuija V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Härnösand
    Sålt på Lasarettsgatan 8A
    Fantastiskt trevlig mäklare.
    Fick precis vad jag önskade mig. Gick över förväntan.
    Kanon bra! ! Läs mer
  • Camilla E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Härnösand
    Professionellt, trevligt bemötande!
    Mäklaren Ami Sörlin, var helt underbar! Jag kommer i resten av mitt liv rekommendera henne och svensk fastighetsförmedling åt alla som vill ha råd !! Läs mer
  • Ingrid T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Härnösand
    Glad och trevlig mäklare, som inger förtroende. Höll kontakt hela tiden vad som hände med lägenheten och hade bra konversation med henne under tiden vi hade kontakt. Rekommenderas! Läs mer
  • Sven T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Härnösand
    Har endast haft kontakt vid ett tillfälle. Bemötandet var professionellt och bra att försäljningen kan följas via nätet. Läs mer
  • Molly Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Härnösand
    Mäklaren var över förväntan. Hon var väldigt hjälpsam och gjorde allting väldigt enkelt att förstå vilket var skönt för mig som gjorde mitt första lägenhetsköp! Läs mer
  • Magnus L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Härnösand
    Dolde brister i bostaden som dålig lukt Läs mer
  • Bo B
    Bo B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Härnösand
    snabb och kunnig, lagom i kostnad, Läs mer
  • Jan A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Härnösand
    väljer alltid Svensk Fastighetsförm. Pålitliga, trevliga, trygga. Läs mer
  • Karin S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Härnösand
    Fick bra bemötande av en riktigt proffisionell mäklare.
    Ulf Ögren levde upp de förväntningarna vi hade på Svensk Fasighetsförmedling Härnösand. Läs mer
  • Jan J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Härnösand
    Hej, Mycket trevligt och seriöst bemötande och snabb hantering när vi gjorde köpet i september i år. Läs mer
  • Per E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Härnösand
    Ulf Ögren. Alltid bra att ha att göra med. Mycket nöjd med hans hjälp i samband med husaffären Läs mer
  • Eva-gun L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Härnösand
    Finns inget negativt och säga, var bra bemötande. Läs mer
  • Lars Göran N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Härnösand
    Mycket bra och proffsigt bemötande, mycket nöjd! Läs mer
  • Bert N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Härnösand
    Mäklarens sätt och uppträdande var mycket proffsigt och behagligt varför vi blev mycket väl bemötta. Mäklaren levde väl upp till våra förväntningar. Läs mer
  • Sanna L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Härnösand
    Vi är väldigt nöjda med Ulf som var vår mäklare. Han gjorde ett fantastiskt jobb och fick oss att känna oss väl omhändertagna i vårt husköp. Läs mer
  • Magnus S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Härnösand
    Oangagerad !
    Gav ingen feedback!
    Rekomenderade utgångspris på 2,3milj
    Men fick sänka efter ca6mån
    Då (citat) jag har nog satt för högt utgångspris! (1,9) blev det.
    Rekommenderar ej till nån annan Läs mer
  • Göran F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Härnösand
    Har fått ett mycket bra bemötande under hela försäljningen. Mäklaren var toppen hela tiden och höll mej underrättad om vad som hände. Läs mer
  • Susanne A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Härnösand
    Jag har använt mig av dem 2 gånger och är mycket nöjd. Trevliga och proffsiga. Man kan alltid fråga dem om allt och det känns inte som man stör. Läs mer
  • Ulf K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Härnösand
    Bra som förväntat trevligt bemötande Läs mer
  • Karolin L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Härnösand
    Tillgänglig, intresserad. Enda minus var att det inte var samma person som närvarade vid kontraktsskrivning (men den personen var också bra). Läs mer
  • Gunhild U skrev om Svensk Fastighetsförmedling Härnösand
    Vi har bara positivt att säga om det som fastighetsförmedlingen i Härnösand gjorde för oss. Läs mer
  • 2017-12-13

Patrik S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Härnösand
    Den värsta kundupplevelsen jag någonsin upplevt. Mäklaren var otrevlig, ljög, lurades och var agressiv. Sämre bemötande har jag aldrig upplevt och även om jag blev varnad i förväg av flera som råkat ut för samma bemötande så var det fruktansvärt. Det slutade, trodde jag, med att mäklarens sambo gav oss pengar som plåster på såren. Men det otrevliga bemötande har fortsatt. Känner mig rädd, kränkt, förföljd och maktlös. Läs mer
  • Ulla Elisabeth L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Härnösand
    Dom är bäst lättsamt o enkelt att gå hjälp av dessa fina 👍👍👍 Läs mer
  • Marie A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Härnösand
    Engagerad och trevlig mäklare. Läs mer

Nybrogatan 6, 871 30 Härnösand