Svensk Fastighetsförmedling Härnösand

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Härnösand!

Här hos oss i Härnösand kan du hitta både lugnet och storstadspulsen. Vi på mäklarkontoret hjälper dig till de områden som passar dig bäst och de bostäder som uppfyller dina drömmar.

Att sälja eller köpa en bostad är en av de största affärerna du gör i ditt liv. Låt oss vara en del av processen så kan du lita på att det går tryggt och säkert till. Vi har lång och bred erfarenhet av bostads- och mäklarbranschen, och vårt mål är alltid att du som kund ska vara så nöjd som möjligt med ditt nya boende.

Läs vad 162 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Härnösand 2

• sålde sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Härnösand
    • Nyland
    2021-09-15
    Vi fick ett mycket trevligt bemötande av mäklare Ami och våra förväntningar var att ha en bra kontakt under hela perioden från första möte till avslut, vilket Ami har uppfyllt.
    Bästa mäklaren
    2021-09-10
    Vi har blivit bra bemötta. Vår mäklare har gjort försäljningen enkel och hittat lösningar för att vi på ett smidigt sätt kunnat lösa saker då vi bor långt ifrån Härnösand.
    2021-08-17
    Bra bemötande. Mäklaren levde upp till mina förväntningar. Jag som säljare är mycket nöjd.
    2021-07-23
    Hej!
    Allt är bra med Aim o med säljaren, och jag hoppas att allt är bra i rödhus.
    Mvh Sameh.
    2021-07-22
    Bra tillgänglighet
    Vänligt bemötande
    2021-06-30
    Snabbt och enkelt skötte hela affären proffsigt
    2021-06-30
    Är mycket belåten med Amts intresse vid " affären " .
    2021-06-19
    Proffsigt, snabbt, smidigt och samtidigt personligt bemötande av mäklare och assistent.
    2021-06-16
    En proffsig glad trevlig mäklare
    2021-06-15
    Otrolig servicenivå och ett jättefint bemötande. Ami Sörlin fick mig att känna mig trygg och hjälpte mig att snabbt få svar på de frågor jag hade i en stressad situation.
    2021-06-02
    Köpte lägenhet och det gick superbra och smidigt!
    2021-05-19
    Seriös och personlig service i min livs största affär.
    2021-05-11
    Sålde nyligen mitt hus genom Svensk Fastighetsförmedling. Fantastiskt och proffsigt bemötande från början till slut. Rekommenderas å det varmaste!
    2021-05-10
    Köpt sommarstuga.
    Har haft med Svensk Fastighetsförmedling att göra både för köp samt sälj av fastigheter och riktigt nöjd med dem i Härnösand.
    Trevlig och proffsig personal.
    2021-04-06
    Det mesta fungerade dåligt, främst missnöjd med priset.
    Tråkigt att du känner dig missnöjd men tyvärr är inte alla bostäder lättsålda.
    I detta fall tog affären onödigt lång tid och till ett lägre slutpris.
    Mvh / Ami Sörlin
    2021-03-31
    Sålde en liten övernattningslägenhet. Blev vänligt och professionellt bemött. Mina förväntningar var att få lägenheten värderad, visad, marknadsförd och att få hjälp med försäljning och kontraktskrivning. Allt motsvarar mina förväntningar. Jag är mycket nöjd.
    2021-03-24
    Både köpte och sålde min fastighet via Svensk Fastighetsförmedling i Härnösand. Mötes utav tillmötesgående person och otroligt trevlig och hjälpsam.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Härnösand
    • Härnön
    2021-03-21
    Köpt en bostadsrätt i Härnösand av en jätte trevlig och kunnig mäklare. Jag fick bra information på visningen via FaceTime och under budgivningen. Budgivningen var inte hetsig utan man fick tid att fundera på sitt nästa bud. Smidigt vid första mötet när handpenningen skulle betalas.
    2021-03-03
    Mycket nöjd med min mäklare.
    Jättetrevlig och hjälper till med mitt köp + försäljning.
    Köpt ett radhus och är på väg att sälja min lägenhet
    Använder Svensk Fastighetsförmedling till båda.
    2021-02-26
    Bra service, ordnade extra visning med säljaren, smidig hantering.
    2021-02-20
    Väldigt bra och tydlig mäklare som sålde min lägenhet. Hela affären kändes trygg och jag är mycket nöjd.
    2021-02-20
    Vi har köpt en bostadsrätt.
    Vi blev vänligt och bra bemötta av mäklaren. Ingen översittarstil utan vi blev värdigt behandlade.
    Vi hade inga direkta förväntningar så de blev överträffade.
    Vi är mycket nöjda med vårt köp och ser fram emot att få tillträde.
    2021-02-18
    Sålt en två på Brännavägen H-sand. Efter två veckor var allt klappat och klart .Med andra ord allt till full belåtenhet. Ger fastighetsförmedlingen i Härnösand högsta betyg.👍👍
    2021-01-21
    Köpt en lägenhet.

Mycket bra bemötande och hjälpsam.

Mäklaren gjorde ett mycket bra arbete. Vi är mycket nöjda med mäklarens insatts.
    2021-01-12
    Har sålt mitt hus och är så nöjd. Blev proffsigt och trevligt bemött. Allt gick fort och mäklaren levde upp till mina förväntningar. Hon agerar på ett proffsigt sätt. Jag är mer än nöjd.
    Karin
    2021-01-07
    Jag har sålt min lägenhet, 2 rok, och hittills har allt varit helt utmärkt - affären är dock inte helt avslutad så jag kan alltså ännu inte sammanfatta min upplevelse.
    Vi kommer självklart att se till att du blir supernöjd hela vägen i "mål".
    Tack för ditt förtroende att hjälpa dig med försäljningen!
    2021-01-03
    Proffsig, personlig och social
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Härnösand
    • Norra Brännan
    2020-12-29
    Sålde min lägenhet till långt över utgångspris.

Mäklaren var otroligt proffsig och hjälpsam. Flexibel med visningstider och -alternativ i pandemitider.
    2020-12-24
    Köpte min första lägenhet och mäklaren var väldigt trevlig och hjälpsam genom hela processen.
    2020-12-23
    Jag har köpt en lägenhet och blev väldigt bra bemött av mäklaren och assistenten.
    2020-12-02
    Sommarstuga.
    Trevligt och proffesionellt bemötande vid visning.
    Hjälpsamt svarat på alla våra frågor under hela affären.
    2020-10-14
    Bo problems, very good service!
    2020-10-01
    Jag sålde min gård med mitt lager. Det var ett mycket trevligt och kompetent samarbete och alltid mycket hjälpsamt.
    2020-09-17
    ordning och reda .klara besked samt kunnig.kan varmt rekommendera personalen på h.sands kontoret
    2020-09-12
    Jag har sålt mitt fritidshus. Har blivit vänligt bemött av min mäklare som varit professionell. Då jag aldrig tidigare sålt någon fastighet, har jag haft många frågor och funderingar. Mäklaren har haft stort tålamod med att bemöta detta. Jag är nöjd med den process som varit i samband med försäljningen. Är också glad över att fritidshuset blev sålt så pass fort. Mäklaren har varit tillmötesgående och mycket positiv.
    2020-09-06
    Jag har sålt min sommarstuga & fick snabbt hjälp när jag äntligen tog beslutet att sälja.
    Tänkte nog att det skulle bli svårt pga av skicket på själva stugan mm, men min mäklare tog fina bilder, samt en ärlig beskrivning av stället och sen gick det i en rasande fart 😊☀️
    Så jag är fantastiskt nöjd hela processen från början till slutet 🤗
    2020-08-01
    Sålt en villa som ett led i en bodelning

Fick ett bra bemötande inledningsvis men fick inte ta del av information om budgivning och beslut mitt ex tog vilket höll på äventyra hela försäljningen. Det gick att lösa, men då mäklaren lovat höra av sig till mig med information så drar det ner betyget ordentligt att det inte gjordes.

Mina förväntningar var att huset skulle säljas så smärtfritt som möjligt. Eftersom frånvaron av information kraftigt försvårade detta så upplevera jag inte att mäklaren levde upp till mina förväntningar.

Huset blev sålt, men det hade kunnat gå mycket smidigare.
    Förstår din reaktion då man oftast inte har så lätt att samarbeta mellan parterna/ägarna vid en bodelning. Jag hamnade lite utanför informationen själv. tyvärr.... Svensk Fastighetsförmedling Härnösand
    2020-08-01
    Bemötandet var helt klockrent! En proffsig mäklare, och oerhört trevlig och mycket kunnig. Kundfokuserad!
    2020-07-27
    Jag har sålt ett fint stuga 😘saknar den💕👍Hade en perfekt mäklare. Hon gjorde alltför kunden belåtenhet !!
    Tack för ett gott samarbete vid försäljningen Berit!🙏 Svensk Fastighetsförmedling Härnösand
  • Ingela M
    skrev om Svensk Fastighetsförmedling Härnösand
    2020-05-15
    Sålt min sommarstuga som familjen ägt länge länge.
    Förra sommarens försök till försäljning gick inte bra; inte rätt spekulanter o mina förväntningar var skyhöga på mäklaren förstås. Och det kändes jobbigt.

Nu körde vi igen o i god tid inför sommarsäsongen; rätt spekulant dök upp o mäklaren sydde ihop affären på ett förträffligt sätt. Känns bra för säljare, köpare o mäklare - precis som det ska vara.
    2020-05-12
    Vi har köpt en liten stuga. Bra och trevlig mäklare.
    2020-05-05
    Har både köpt lägenhet och sålt radhus under mars och april.
    Allt har gått så bra och vi är jättenöjda.
    Våra förväntningar var att de skulle gå fort med försäljningen och de gjorde de. Radhuset lades ut den 8/4 och såldes den 1/5.
    2020-04-23
    Mycket proffsig och kunnig. Ger ett mycket gott intryck.
    2020-04-23
    Lättillgänglig, svarar snabbt på frågor, jättetrevlig
    2020-03-24
    •Vi har köpt en lägenhet
    •Mycket bra och trevligt bemötande av mäklaren
    •Vi visste att det var en erfaren mäklare och hon levde upp till förväntningarna.
    •Vi är nöjda och hoppas allt kommer gå bra med försäljningen av vår bostad.
    2020-03-20
    Proffsig vet hur man säljer ett hus.mycket trevligt samarbete mellan säljare och köpare
    2020-03-20
    Trevlig, kunnig, seriös och kundfokuserat bemötande med hög integritet. Kändes som en trygg resa hela vägen fram till ett avslut på köpet jag gjorde.
    2020-01-23
    Jag har sålt en bostadsrätt och har absolut
    ingenting att klaga på.(möjligen kostnaden)
    Mycket bra bemötande.erfaren mäklare.
    2020-01-20
    Har sålt en bostadsrätt.
    Trevligt bemötande och engagemang.
    I det stora levde mäklaren upp till förväntningarna, kanske kunde varit ytterligare taktisk för att få upp priset men ok.
    I det stora kan jag dock rekommendera denna mäklare.
    2020-01-16
    Har köpt fristående hus. Bra och rappt bemötande. Tydlighet vad gäller förutsättningar kring köp och kring administration och logistik.
    Tack Stefan. Trevligt att ni är nöjda!
    Hälsningar / Ami