Svensk Fastighetsförmedling Hemavan

En del av Svensk Fastighetsförmedling www.svenskfast.se
  • BadgeSixYears
4.2
Ring 0954-305 20 Dela

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Hemavan! Drömmer du om ett liv i Lappland? Här i Hemavan har du den norrländska miljön med vackra skogar och fjäll nära. Dessutom finns en populär skidort - och massor av boendemöjligheter. Vi på Svensk fastighetsförmedlings kontor hjälper dig gärna tillrätta här i norr. Vi har...

142 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Hemavan

Jesper Å
Hemavan

Mäklaren Liam Viklund har varit en enkel och serviceinriktad kontakt. Hans närvaro och flexibilitet uppskattas tydligt av oss som säljare.

Tomas H
Blattnicksele

Ola är väldigt kunnig och trevlig

Annika L
Hemavan

Rask tilbakemelding og forløpende informasjon. Ikke pågående megler som er positivt. Rask og enkelt forløp med kjøp av hytte.

Ulla-Karin S
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hemavan

Liam Viklund på Svensk Fastighetsförmedling i Hemavan överträffade alla våra förväntningar! Otroligt bra bemötande och fantastiskt tillmötesgående på alla sätt i samband med vårt fastighets-förvärvande. Liam höll oss konstant uppdaterade under hela processen svarade blixtsnabbt på alla frågor vi hade under tiden. Trots att en del utmaningar uppstod under processen behöll Liam hela tiden sitt lugn och sin vänlighet och hanterade dessa på bästa önskvärda sätt. Vi är otroligt nöjda med Liam och hans sätt att leda oss genom inköpet av vår fastighet i Hemavan!

Magnus A
Hemavan

Meget seriøs megler og kundeorientert

Karin E
Hemavan

Liam hade ett bra öga för vad vår stuga hade för fördelar och nackdelar och kunde lyfta fram det bästa. Han var mycket smidig att ha att göra med. Snabb att uppdatera oss. Effektiv. Vänlig. Snabb att komma till avslut. Kort sagt; rätt person för sitt arbete/uppdrag.

Olof S
Hemavan

Mycket engagerad mäklare som gjorde allt för att vi skulle få ut det vi ville ha för objektet.

Lars-Gunnar N
Hemavan

Mycket bra genomförd förmedling, öppen och lotsande dialog med mäklaren och stort stöd då affären genomförs på distans.

Siw K
Hemavan

Bra bemötande. Vi ville ha en snabb försäljning och det gick ju bra med tanke på ränteläge och en sjunkande efterfrågan. Mäklaren skötte affären väldigt proffsigt och vi är väldigt nöjda.

Anne-Marie L
Klimpfjäll

Vi upplevde mäklaren Ola Nyberg lugn och professionell. Han upplevdes ha mycket bra koll på området och förväntar pris. En sak vi uppskattade väldigt mycket var att Ola var mycket generös med visningar. Återkopplingen till oss säljare fungerade också bra!

Kajsa J
Köpte en tomt med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Hemavan
Kittelfjäll

Bra bemötande. Mäklaren uppfyllde förväntningarna.

Ann N
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hemavan

Urusel återkoppling från mäklaren och upplevelsen va oseriös. Lång svarstid på mail och dröjde med att återkomma med uppgifter från säljare. Då fel i fastigheten upptäcktes så behövde vi som köpare undersöka tillstånd med kommunen. Under denna tid så skrev han kontrakt med annan budgivare utan att meddela detta. Rekommenderas EJ

Håkan S
Sålde sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Hemavan
Stensele

Trygg, söker å trevlig mäklare, som gjorde ett perfekt jobb. Tack, för att det gick så fort å bra Vänligen Håkan

Jimmy E
Storuman

Första mötet var bra, fick ett rejält intryck. Sedan blev det inte riktigt som mäklaren hade gett i utfästelse. Lägenheten såldes under utgångspris. Återkopplingen från mäklaren under processen var dålig, jag fick hela tiden ringa och fråga efter vad som hände under processen.

Bo E
Tärnaby

- Jag har blivit mycket bra bemött av mäklaren. Han är en trevlig och sympatisk person. Han har varit engagerad och alltid till hands när jag haft frågor. Dessutom är han mycket kunnig och insatt i alla de frågor som kan dyka upp. - Några särskilda förväntningar annat än att en mäklare ska vara kunnig i sitt yrke hade jag inte innan. Han har levt upp till dessa förväntningar. - Det som har varit viktigt är att mäklaren varit en trygghet och ett stöd i fastighetsköpet samt det personliga engagemanget och att alltid ta sig tid.

Kerstin Sofia J
Tärnaby

Bra information. Att det skulle gå smidigt med försäljningen, och det gjorde det. Trevlig mäklare.

Lars Å
Köpte sin bostad med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Hemavan
Storuman

Lätt tillgänglig och välinformerad mäklare. Flexibel för att hitta lösningar vid visning m.m.

Agneta K
Storuman

Vår mäklare Ola var väldigt behaglig, kunnig, snabb och ledde oss igenom försäljning på ett mycket proffsigt sätt, väldigt nöjda med honom

Peter N

Fungerade seriöst snabbt effektivt Molto Bene

Jonas E
Hemavan

Oerhört kompetent, lyhörd, tålmodig och professionell.

Per F
Tärnaby

Bra bemötande och sakligt. Ganska enkel affär

Petri Antero M
Hemavan

Jag gillade Ola Nybergs expertis och sättet han sköter affärerna fram till mål. Som helhet ingav transaktionen förtroende hos mäklaren och han hade fått reda på saker och ting. Den unga killen som visade oss stugan var också professionell och kunnig. Ringde igen för att gratulera till försäljningen. Hela 10 poäng för action.

Johanna V
Vilhelmina

Om contact met de makelaar teleggen was soms wat lastig, maar als je hem gesproken had ging het goed, we hebben in 1 week tijd zaken gedaan en de koop van ons huis gesloten, was hectisch, maar hij heeft zijn best gedaan voor ons bij de verkopende partij. Dank daarvoor.

Mailen L
Hemavan

Bra maklera. Trivelig. Svarte med en gang på telefon og Mail både på dag og kveldstid.

Leif J
Tärnaby

Lämnade bud på ett fritidshus och fick inga svar, höjde tillfälligt bud för att få fart på affären men ingen respons på telefon eller mejl trots upprepade kontaktförsök på telefon och mejl, fick ta kontakt med säljaren och be honom sätta fart på mäklaren, då fick jag svar och när affären var i hamn så gick allt snabbt och bra men under budgivningen kände vi oss åsidosatta trots att vi var enda budgivarna!

Erik Gustav E
Tärnaby

En stökig process där det hela tiden fanns en stor osäkerhet. I tidigare kontakter med mäklare har processen varit smidig och förtroendeingivande. Detta kändes inte alls så.

Ulf Peder B
Storuman

Bra bemötande. Bra rak löpande kommunikation. Ola var en sann master i mäkleri.

Petra J
Vilhelmina

Lite svårt att få tag på mäklaren, men när vi väl fick tag i varandra har det varit mycket bra samtal. Lite rörigt med budgivningar som börjat fram och tillbaka, men till slut hoppas jag detta blir bra

Jesper Å
Hemavan

Trevlig och kommunikativ mäklare som skapade trygghet under försäljningen. Bra att mäklaren finns på plats på fjällorten.

Marie H
Hemavan

Mäklaren vänlig men inte särskilt aktiv. Efter lämnat bud hände ingenting. På likvidavräkning inför slutlikvid hade felaktigt kontonummer till sv.fast.förm. angivits. Dessutom måste datum för slutlikvid ändras för att tillträdesdatum ska gälla, eftersom säljaren måste få en dag på sig att lösa sitt lån.

Emil H
Hemavan

Ola är väldigt trevlig och lättsam person att arbeta med. Han upplevs göra det där lilla extra för att hjälpa sina kunder. Jag har rekommenderat honom till bekanta om de ska sälja sin fastighet.

Jan S
Tärnaby

Ble møtt av en imøtekommende og hyggelig megler. Jeg hadde et forholdsvis åpent forhold til salgsprosessen. God informasjon fra megler og han var til gjengeling dag og kveld hele uken.

Anna A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Hemavan
Tärnaby

Bra bemötande och återkoppling från mäklaren, tillgängliga och tydlig.

Odd H
Hemavan

Ola Nyberg har møtt oss på en flott måte, og administrert salget bra. Vil helt klart anbefale dere til andre som vil selge.

Bengt Olov J
Sålde sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Hemavan
Storuman

En bra mäklare lätt att prata med.

Terje W
Hemavan

megleren var meget forekommen og hyggelig . og meget fornøyd med jobben.

Viola F
Vilhelmina

Alles ist sehr gut und verständlich gewesen. Ich kann diesen Makler empfehlen.

Inger L
Tärnaby

Alltid trevligt bemöttande men också alltid känslan av att mäklaren inte riktigt hade tid och inte riktigt hade koll på vad som sagts tidigare och lovats tidigare, kanske pga för hög arbetsbelastning.

Aksel E
Storuman

Vanskeligt at få kontakt med mægleren pr. telefon samt på mail Havde forventning om bedre orientering fra mægleren. Havde forventning om hurtigere arbejdsgang ved salg. Mægleren er høflig og god at tale med, men er måske overbebyrdet med arbejde, det ved jeg jo ikke. Mvh. Aksel

Lars-erik Ragnar Ö
Köpte sin bostad med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Hemavan
Storuman

Hela processen har tagit onödigt lång tid

Öivind L
Hemavan

Veldig profesjonelt. Kundevennlig og bra pris

Sara V
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hemavan

Har haft kontakt med mäklaren ang. ett visst objekt under ett par månader. Sammanfattningsvis så är återkopplingen urusel och vi känner oss uteslutna då vi trots flertalet meddelanden/samtal om att vi vill delta i budgivning ej blivit inbjuda. Han svarar ej heller i telefonen då vi ringer/messar.

Pia S
Storuman

Träffat mäklaren tidigare, förväntningarna var att inte behöva bry sig. Än så länge är det mycke bra.

Peter B
Sorsele

Everything is okay, only the response time was sometimes to long. I'm waiting now for the contract.

Lars J
Vilhelmina

Väldigt trevlig bemötande och effektiv dialog

Jonas E
Köpte en tomt med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Hemavan
Hemavan

Ola är toppen, proffsig, personlig, dedikerat, kunnig och trevlig.

Jens W
Vilhelmina

Mycket bra Hade inga större förväntningar. Mäklaren var engaerad och informativ , samt har ett trevligt och personligt sätt att vara på. Jag har gjort ett Tiotal olika fastigehets- och lägenhetsaffärer och denna har varit trevligast -lättast.

Agneta F
Storuman

Gott bemötande. Väldigt klar och noggrann vid husköpet.

Jon B
Hemavan

Dom förstod vad vi ville ha och hjälpa oss hitta rätt objekt

Jeanette S
Vilhelmina

Mycket kompetent bemötande vid försäljningsuppdrag. Vi kommer att rekomendera uppdragstagare till andra och själva anlita dem igen.