Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred

Bryggerigatan 1, 577 30 Hultsfred — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Hultsfred!

Är du i tankarna om att köpa eller sälja en bostad i Hultsfred eller närliggande områden? Då ska du ta kontakt med oss på Svensk fastighetsförmedling. Vi har koll på hela processen när det kommer till bostadsaffärer. Dessutom har vi god lokalkännedom om lugna och trygga Hultsfred i norra delen av Kalmars län.

Med mer än 80 års erfarenhet i mäklarbranschen har vi den kunskap som krävs för att hjälpa dig med varje steg under processen. Kontakta oss för mer information!

Läs vad 74 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred

• 2020-05-07

Sven M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred
    Trevlig proffsigt bemötande.
    Tog väl hand om oss behjälplig med det praktiska Läs mer
  • 2020-04-30

Linus Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred
    Väldigt trevlig person att prata med Läs mer
  • 2020-04-27

Emma F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred
    Jag har precis köpt mitt drömhus. Fick ett trevligt, rakt och serviceinriktat bemötande. Jag kunde ställa alla mina frågor och tryggt luta mig tillbaka. Det kändes som om jag var i trygga händer vilket är viktigt för mig då jag är själv i husaffärer. Allt gick smidigt från början till slut. Läs mer
    2020-04-28 Edyta H svarar Emma F
    Tack för din fina rekommendation Emma. Så roligt att få hjälpa dig att finna din drömbostad. Önskar dig all lycka till. Kram Edyta Hammar
  • 2020-03-30

Peter B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred
    Jag köpte en gammal Missionhus i Järnforsen. Jag kände bekväm met av mäklare under mitt besök i Sverige som postkontakt efteråt.
    Jag kan inte bra Svenska praat och skriva, jag upplevde det inte problem.

Jag ser fran emot de fortsätter. Läs mer
  • 2020-03-27

My F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred
    Trevlig och väldigt hjälpsam! en 10 poängare! Läs mer
  • 2020-03-16

Roger E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred
    Mycket nöjd väldigt bra service Läs mer
  • 2020-03-12

Madeleine O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred
    Köpte ett hus på Envägen i Hultsfred. Blev bra bemött. Allt flöt på utan problem🏡 Läs mer
  • 2020-02-13

Rut Irene Debora E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred
    Jag har sålt min fastighet med hjälp av mycket trevligt bemötande..Bra. vägledning genom hela försäljningen har bara lovord att säga kan varmt rekommendera min mäklare som hjälpt mig
    Edyta Hammar Med vänlig hälsning, Irene Erlandsson Läs mer
  • 2019-11-11

Lena H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred
    Sålt villa.
    Blev bemött på ett trevligt och lugnt sätt och fick mycket viktig information redan vid första mötet. Dessutom hjälp med diverse nödvändiga kontakter.
    På det hela taget bra bemött och har fullt förtroende för mäklaren. Man känner sig viktig som kund! Läs mer
  • 2019-10-27

Camilla S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred
    Trevlig smidig och Intresserad. Duktig. Läs mer
  • 2019-10-24

Madelene J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred
    Köpt en sommarstuga. Fick bra information och vänligt bemötande när jag hade frågor. Läs mer
  • 2019-10-24

Besnik G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred
    Köpt ett hus.
    Bra.
    Att det skulle gå fort och det gjorde de.
    Allt gick bra. Läs mer
  • 2019-10-22

Kristoffer M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred
    Jag har köpt bostad, bra bemötande.
    Lätt att få tag i mäklare vid behov.
    Fick det jag förväntade mig :) Läs mer
  • 2019-09-13

John N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred
    Edyta engagerad från allra första kontakten :) Hon såg det vackra och de små detaljerna i huset. Gav snabba svar på våra funderingar. Smidigt från första stund till nycklarna lämnades till köparen. Vi är väldigt nöjda :) Läs mer
    2019-09-13 Edyta H svarar John N
    Tack snälla för din rekommendation. vänliga hälsningar Edyta
  • Göran S

2019-09-04

Göran S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred
    Uppdraget gällde en försäljning av en fastighet för permanent boende i Järnforsen. Mäklare: Edyta Hammar.
    Första kontakten skedde på telefon och redan där fick jag stort förtroende med henne. Andra kontakten skedde i det aktuella objektet där vi gick igenom förutsättningarna. Avtal och andra formalia redovisades på ett mycket tydligt och effektivt sätt från hennes sida. Genomgången av möblering och inredningen inför fotografering gav hon råd som var ovärdeliga. Hon informerade fortlöpande i säljprocessen på ett föredömligt sätt. Förväntningarna som vi hade vad gäller pris och tidsåtgång för hela processen införlivades på ett bra sätt.
    Sammanfattningsvis är vi mycket nöjda med hennes arbete och jag vill verkligen rekommendera henne som mäklare. Snabb, effektiv, trevlig, inger stort förtroende och är positiv. Kort och gott: världsklass. Läs mer
    2019-09-04 Edyta H svarar Göran S
    Tack snälla för dina fina ord. Har varit ett sant nöje att få hjälpa er i processen. Önskar er en fortsatt fin dag. vh Edyta
  • 2019-09-02

Anette A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred
    Mycket engagerad och proffsig. Känner mig trygg och fått all hjälp jag behöver. Läs mer
    2019-09-02 Edyta H svarar Anette A
    Tack för din fina rekommendation vh Edyta
  • 2019-08-12

Björn F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred
    Det här var inte vårt första husköp så vi visste hur det går till. Vi köpte nu ett fritidshus. Edyta verkar ha bra koll på just den här nischen. Svensk nationalromantik. Vi har som köpare inget att klaga på. Korrekt, trevlig och tillgänglig. Läs mer
    2019-08-12 Edyta H svarar Björn F
    Tack snälla för er rekommendation. Hoppas ni ska trivas i er nya bostad🌸 bästa hälsningar Edyta
  • 2019-08-11

Maude N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred
    Vi har sålt vårt fritidshus. Samma proffsiga hjälp av Edyta Hammar som för två års sedan, då hon hjälpte oss att sälja ett annat hus. Läs mer
    2019-08-12 Edyta H svarar Maude N
    Tack snälla för förtroendet:) Bästa hälsningar Edyta
  • Ingela S

2019-07-22

Ingela S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred
    Edyta är proffs på det hon gör.
    Första intrycket är viktigt och det finns bara positiva saker att säga: trevlig, kunnig, påläst, stort kundfokus, serviceinriktad, brinner för sitt yrke, noggran ut i fingerspetsarna, lämnar inget åt slumpen.
    Mer än nöjda med henne som mäklare, tveka inte om ni vill ha en lyckad affär. Kontakta Edyta! Läs mer
    2019-07-23 Edyta H svarar Ingela S
    Tack snälla för de fina orden och er rekommendation. Bästa hälsningar Edyta
  • 2019-07-18

Henry H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred
    Har sålt ett sommartorp, det har fungerat bra. Med snabb återkoppling när jag ställt frågor. Bra bemötande, det blev lite kommunikations miss jag trodde det räckte med scannat godkänt förmedlingsuppdrag. Men i övrigt har det fungerat bra Läs mer
    2019-07-18 Edyta H svarar Henry H
    Tack snälla för din rekommendation och tack för trevligt samarbete vh edyta
  • Åse F

2019-07-17

Åse F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred
    Vi är otroligt nöjda med Edyta. Det märks att hon brinner för sitt jobb och hon förstod direkt vad vi letade efter i vårat nya boende. Hon är väldigt snabb med återkoppling och har alltid ett trevligt bemötande. Läs mer
    2019-07-17 Edyta H svarar Åse F
    Tack snälla för den fina rekommendationen:) Så glad att jag kunde få hjälpa till att finna ert drömboende. Önskar er allt gott bästa hälsningar Edyta
    Åse F gillar detta
  • 2019-06-24

Melina Z skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred
    I juni 2019 köpte jag en fint villa och jag fick mycket hjälp av Edyta (Fastighet mäklare)
    Hon är så söt och hjälpsam jag älskar henne och jag tycker hon är bästa mäklare som jag har träffat i mitt liv. Läs mer
  • 2019-06-24

Marianne T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred
    Vi har sålt vårt föräldrahem och fått den bästa service och hjälp man kan få.
    Edita är otroligt trevlig och kundinriktad och hon gjorde ett fantastiskt arbete.
    Vi rekommenderar verkligen denna fastighetsbyrå.
    Anita o Marianne Läs mer
    2019-06-24 Edyta H svarar Marianne T
    Tack snälla för er fina rekommendation 🌸 bästa hälsningar Edyta
  • Arijeta L

2019-06-02

Arijeta L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred
    Vi köpte ett hus i Hultsfred, bemötandet av mäklaren vart 10 av 10. Hon var super trevlig och hade hela tiden snabb återkoppling om man undrade över något.
    Vi känner oss nöjda 😊 Läs mer
    2019-06-02 Edyta H svarar Arijeta L
    Tack för er fina rekommendation ? Hoppas ni ska trivas i er nya bostad mvh edyta hammar
  • 2019-05-26

Linus S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred
    Jag är supernöjd med mitt köp på stationsvägen 49 i mörlunda. Edyta Hammar är en service inriktad och duktig mäklare! Läs mer
    2019-05-26 Edyta H svarar Linus S
    Tack snälla för din fina rekommendation. Ett stort grattis till din fina bostad? Bästa hälsningar Edyta
  • 2019-05-19

Preben B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred
    Vi köpte ett hus.
    Agenten var mycket hjälpsam och allt behövde presenteras och förklaras på ett professionellt sätt. Läs mer
  • 2019-05-11

Järnforsens Missionsförsamling skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred
    Tack för engagerat bemötande och snabba svar. Läs mer
  • 2019-05-02

Duaa Amer Y skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred
    Snäll, hjälpsam, har bra bemötande.
    Vi var glada och nöjda. Läs mer
    2019-05-02 Edyta H svarar Duaa Amer Y
    Tack för rekommendationen :) hoppas ni ska trivas i er nya bostad mvh edyta
  • 2019-04-13

Jonny B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred
    Sålt villa.
    Blev väl bemött av mäklaren.
    Vi ville få huset sålt till önskat pris och fick god hjälp av mäklaren för att nå dit.
    Väldigt nöjd! Läs mer
    2019-04-13 Edyta H svarar Jonny B
    Tack snälla för er fina rekommendation? Bästa hälsningar Edyta
  • Jörgen L

2019-03-21

Jörgen L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred
    Försäljningen av mina föräldrars hus i Rosenfors sköttes på ett bra sätt av Edyta Hammar/Svensk Fastighetsförmedling. Mäklaren uppträdde på ett korrekt sätt och informerade om alla relevanta parametrar vid en sådan affär. Jag var medveten om att av det kunde bli svårt att sälja en fastighet på en ort som saknar både affär och skola, men med hjälp av Edyta/Svensk Fastighetsförmedling gick det i lås.
    MVH Jörgen Lindell Läs mer
    2019-04-13 Edyta H svarar Jörgen L
    Tack så mycket för er fina rekommendation önskar er allt gott Vh edyta
  • Bronson M

2019-03-03

Bronson M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred
    Köpt fastighet i Målilla.
    Edyta var mycket lyhörd och informativ. Dessutom var hon trevlig på alla sätt och vis. Hon levde mer än väl upp till mina förväntningar, och ger med sitt varande mäklare ett mycket bättre rykte än de generellt har. Hon var tillgänglig, mycket kompetent och precis så förstående för vårt perspektiv som köpare, från första mötet / visningen, till avslutning och kontraktsskrivning.
    Den enda negativa reflektionen vi har är en känsla av att det ibland, även här, sätts "lockpris" som är under var som kan anses rimligt. Med ett slutpris på 150% över annonserat utgångsbud känns lite misslyckat. En erfaren mäklare borde kunna pricka in det bättre än så. Speciellt som vi sitter här och tycker att vi fått ett fynd. Men detta har nog mer en allmän mäklarsjuka, än något som kan kopplas specifikt till Edyta.
    Bronson Läs mer
    2019-03-05 Edyta H svarar Bronson M
    Hej Bronson och tack för ditt fina Reco.
    Jag hoppas ni ska trivas bra i ert fantastiska hus i Målilla. En väldigt speciell fastighet som fick stort utrymme i media, bland annat i Expressen. När budgivningen startade var det väldigt många intresserade och buden strömmade in, och trots att det fanns ytterligare bud valde säljarna att avsluta budgivningen och sälja fastigheten till er. Jag förmedlar ett stort antal fastigheter i trakten och har en mycket god erfarenhet av att sätta ett rättvist pris, i det här fallet var det omöjligt att förutse det stora intresset och de många budgivarna vilket gjorde fastigheten till en riktig budraket. Vänliga hälsningar Edyta Hammar
  • Eréne Ö

2019-02-19

Eréne Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred
    Vi fann vårt drömboende på Hemnet, Svensk Fastighetsförmedling i Hultsfred. Edyta Hammar har en enorm förmåga att matcha köpare och säljare/säljande objekt. På tre dagar har vi funnit huset, visats huset och också skrivit kontrakt. Tack Edyta för ditt engagemang, omtänksamhet och alltid lika vänligt och lösningsfokuserade bemötande.
    Vi rekommenderar Svensk Fastighetförmedling och dess Mäklare Edyta Hammar Läs mer
    2019-02-19 Edyta H svarar Eréne Ö
    Tack va fint skrivet? Så roligt att få hjälpa till att finna er drömbostad? Varma hälsningar Edyta
  • 2019-02-19

Ragda Diraoui skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred
    Superhärliga och fulla med energi. Behövde sälja snabbt och det fixade fina Edyta på 3 dagar!!! Rekomenderar till 100% Läs mer
    2019-02-19 Edyta H svarar Ragda Diraoui
    Tack snälla för de fina orden? varma hälsningar Edyta
    Ragda Diraoui gillar detta
  • Axel S

2019-02-07

Axel S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred
    Jag köpte ett familjehus.
    Kontakten med mäklaren var via plattformen Hemnet.
    Det tidigare samarbetet är mycket bra, mäklaren verkar kompetent. Läs mer
  • 2018-12-06

Catharina B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred
    Vänligt bemötande, effektivitet och engagemang vid både försäljning och köp. Läs mer
    2018-12-06 Edyta H svarar Catharina B
    Tack snälla för rekommendationen. Hoppas ni ska trivas i ert nya boende vh Edyta
  • Viktor Å

2018-12-03

Viktor Å skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred
    Edyta hade ett fint bemötande och professionellt agerade från visning till kontraktsskrivning. Vi upplevde att hon tillvaratog både säljarens och våra intressen och är mycket nöjda med hennes arbete. / Viktor & Emma Läs mer
    2018-12-03 Edyta H svarar Viktor Å
    Tack snälla för er rekommendation:) Hoppas ni ska trivas i er nya bostad. God jul /Edyta
  • Ilka L

2018-11-23

Ilka L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred
    ett bra samarbete .. tack för den okomplicerade och snabba försäljningen Magnus ... Jag gillar att rekommendera ..🙏🏼 Läs mer
    2018-11-25 Magnus E svarar Ilka L
    Tack Ilka!. Roligt att du är nöjd med mitt arbete. Med vänlig hälsning Magnus
  • Cecilia L

2018-11-22

Cecilia L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred
    Tack Edyta för en superförsäljning av Lilla Gula. Är så nöjd både vad det gäller ditt bemötande, professionalitet, effektivitet, annons och den snabba försäljningsprocessen på slutet. Tänker att Svensk Fastighetsförmedling och dina närmsta kollegor är mycket stolta över att arbeta tillsammans med dig. Läs mer
    2018-11-22 Edyta H svarar Cecilia L
    Ååå tack för dina fina ord:) Det värmer i hjärtat <3 Tack snälla för förtroendet, det glädjer mig att du är nöjd. Önskar dig en riktigt fin jul och ett gott nytt år:) Vi ses i nästa år mvh/Edyta Hammar
  • 2018-11-13

Josefine S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred
    Kunnig o serviceminded mäklare. Inga konstigheter, utan gör affären så enkel som möjligt vilket är mycket tacksamt.

Tack Edyta Läs mer
  • Emma H

2018-11-02

Emma H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred
    Jag har sålt ett fritidshus i Hultsfreds kommun, och är mycket nöjd med hela processen. Edyta Hammar är kunnig, tydlig, trevlig, superproffsig och har dessutom superskills när det gäller inredning. :-) Har känt oss helt trygga med försäljningen, trots att vi bor 40 mil bort och fått lämna över det mesta till mäklaren. Stort tack för fint jobb! Läs mer
    2018-11-02 Edyta H svarar Emma H
    Tack själva för förtroendet? bästa hälsningar Edyta
  • 2018-10-25

Amanda A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred
    Har bara bra saker att säga. Bra kontakt, mycket tillmötesgående! Det kändes som att allt gick smidigt och lätt. Läs mer
    2018-10-26 Edyta H svarar Amanda A
    Tack så mycket:) Hoppas ni ska trivas i er nya bostad ✨Vh Edyta
  • Majvor V

2018-10-24

Majvor V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred
    Tillsammans med mina syskon har jag sålt min mammas hus.
    Min kontakt med mäklaren skedde per telefon o mail då jag bor 20 mil bort.
    Försäljningen gick snabbt och det var raka puckar hela vägen.
    De nya ägarna tillträder i december så jag hoppas allt går bra! Läs mer
    2018-10-24 Edyta H svarar Majvor V
    Tack så mycket för förtroendet:) Mvh/Edyta Hammar
  • 2018-10-24

Betelförsamlingen I Mörlunda skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred
    En Frikyrka har vi sålt.Vi hade samma utgångspunkt när det
    gällde utgångspriset på fastigheten. Jag tycker mäklaren
    har varit proffsig. Läs mer
    2018-11-02 Magnus E svarar Betelförsamlingen I Mörlunda
    Tack för att jag fick hjälpa er med försäljningen av er fina frikyrka. Med vänlig hälsning Magnus
  • 2018-10-23

Christer S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred
    Vi ska sälja vår bostad och behövde naturligtvis hjälp av en bra mäklare. På grund av goda referenser föll valet att kontakta Edyta.
    Redan i första mötet möttes vi av hennes raka och proffsiga inställning.
    Under hela processen har vi fått ta del av goda råd och dessutom sett hur aktivt Edyta har arbetat för att serva både oss och de potentiella köparna. Läs mer
  • 2018-10-15

Christopher K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred
    Vi har köpt gyllekylla skola som är ett bostadshus på 188 kvadratmeter. Fantastisk mäklare, Mycket trevlig och kunnig. Det märks att hon tycker om sitt jobb. Vi är supernöjda med köpet. Läs mer
    2018-10-15 Edyta H svarar Christopher K
    Tusen tack för de fina orden:)Jag hoppas ni ska trivas Vh Edyta Hammar
  • 2018-10-03

Harri K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred
    Hallå, Vi har med hjälp av Magnus Eek på Svensk Fast sålt våran idylliska Hackan 3,
    med ett riktigt gott bemötande mot intressenter och köpare som mot oss. Han har hjälpt oss med en annan fastighet, så det var självklart att anlita Magnus igen.
    Och vi var uppdaterade hela tiden under försäljningstiden, dels ringde han och vi kunde följa de på Min Försäljning i mobilen.
    Alltså allt på Topp

Harri o Camilla Läs mer
    2018-10-29 Magnus E svarar Harri K
    Hej Harri och Camilla. Tack för att jag fick hjälpa er igen. Lycka till med flytten. Med vänlig hälsning Magnus Eek
  • 2018-09-10

Magnus E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred
    Vi är mkt nöjda, vår mäklare har haft ett positivt ch uppmuntrande vid en långdragen försälningsprocess. Läs mer
    2018-09-10 Edyta H svarar Magnus E
    Tack snälla för förtroendet. vhEdyta Hammar
  • 2018-09-08

Ted B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred
    Jag har köpt ett hus via Svensk fastighetsförmedling i Hultsfred.
    Mycket nöjd. Läs mer
  • 2018-09-05

Johanna H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred
    Vi hade hjälp av Edyta Hammar när vi sålde vårt hus. Hon är kunnig, hjälpsam och otroligt serviceminded. Vi är mycket nöjda och glada över att vi valde svensk fastighetservice i Hultsfred. Läs mer
    2018-09-05 Edyta H svarar Johanna H
    Tack snälla för de fina orden? Tack för förtroendet Vh edyta hammar

Bryggerigatan 1, 577 30 Hultsfred