Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred

Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Hultsfred!

Är du i tankarna om att köpa eller sälja en bostad i Hultsfred eller närliggande områden? Då ska du ta kontakt med oss på Svensk fastighetsförmedling. Vi har koll på hela processen när det kommer till bostadsaffärer. Dessutom har vi god lokalkännedom om lugna och trygga Hultsfred i norra delen av Kalmars län.

Med mer än 80 års erfarenhet i mäklarbranschen har vi den kunskap som krävs för att hjälpa dig med varje steg under processen. Kontakta oss för mer information!

Läs vad 122 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred 2

2022-08-25 Verifierad kund
    Vi har fått hjälp professionellt och snabbt från det ögonblick vi kontaktade denna mäklare. Bilderna och annonsen fanns online inom en kort tid. Vi tyckte att mäklaren var mycket kompetent. Hon var lättillgänglig och svarade snabbt på frågor. Också mycket nöjd med slutförsäljningen och avräkningen! Rekommenderad!
  • Hans F
    köpte sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred
    2022-08-24 Verifierad kund
    Hon skötte det professionellt, vi fick den hjälp vi behövde.
    2022-08-14 Verifierad kund
    Jag tycker mäklaren är mycket kompetent, trevlig, tillmötesgående och man kunde fråga om man inte förstod och fick vänligt och lättfattliga svar. Affären är inte riktigt klar men vi förväntar oss inga problem.

Vi är mycket nöjd med mäklaren.
    2022-08-14 Verifierad kund
    Förtroendeingivande mäklare som gav bra råd i hur vi skulle tänkta under försäljningsprocessen.
  • köpte sin stuga med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred
    2022-08-09 Verifierad kund
    Hittils har det varit enkelt att arbeta med Edyta. Hon ger ett kunnigt intryck och kontakterna med henne och deras byrå har vi upplevt som okomplicerade. Affären är inte slutgilitigt färdig ännu men vi förväntar oss att allt skall gå lika smidigt som hittills. Vi har tidigare haft hjälp av Edyta , då som köpare, och vi kommer inom kort att lägga ett försäljningsuppdrag hos henne, så det är väl ett bra betyg kan jag tycka
    Tusen tack för de fina orden 🙏 Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred
    2022-07-07 Verifierad kund
    Edyta var mycket proffsig och lyhörd i bemötandet och arbetet med mig som säljare.
    Jag är helnöjd!
    2022-07-07 Verifierad kund
    Köpet gick smidigt, professionell mäklare som var lätt att få kontakt med. Svarar på alla frågor.
    2022-06-21 Verifierad kund
    Mycket bra sålde snabbt vilket jag gillade
    2022-05-28 Verifierad kund
    Jättetrevlig och enkel mäklare att kommunicera med som gjorde att allt kändes bra genom hela processen och såg till att kontraktet skrev så fort budgivningen var över som vi önskade. Vi är väldigt nöjda.
    2022-05-28 Verifierad kund
    Mycket trevlig mäklare. Lugn och proffsig.
    Dessutom trevlig och duktig fotograf!
    2022-05-26 Verifierad kund
    Hanteringen och bemötandet av mäklaren när vi köpte vår bostad var mycket bra!
    2022-02-05 Verifierad kund
    Mycket nöjd! Trevligt och vänligt bemötande.
    2021-12-20 Verifierad kund
    Snabbt agerande, mycket tydlig & utförlig information på nätet.

Första visning kände jag mig lite vilse , fick papperna och skulle klara mig själv senare. Bara svar på frågor.

Andra visning fick jag en rundtur, idéer, information.

Rekommenderas säkert!
  • Eréne Ö
    sålde sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred
    • HULTSFRED
    2021-12-11 Verifierad kund
    Tryggt, säkert ich alktid kompetent och vänliga mottaganden
    2021-11-29 Verifierad kund
    Väldigt fint bemötande vänlig och trevligt förtroende ingivande. Förväntningarna var bra och Lisa levde verkligen upp till det. Lisa var trevlig o glad och jobbade verkligen med försäljningen av bostaden hon ställde upp till 100 procent med allt kunde inte vara bättre. Tackar så jättemycket
    2021-10-27 Verifierad kund
    Lagom!
    Inte påflugen eller tjatig.
    Fick titta själva och fick svar på frågorna vi hade.
    Mera kan man inte önska sig!
    2021-10-21 Verifierad kund
    Allt var jätte bra . Vänliga ,kunniga går igenom allt i lugn och ro.
    2021-10-18 Verifierad kund
    Trevligt mottagande och proffsig visning, tydlig information
    2021-10-02 Verifierad kund
    Det är en trevlig och väldigt proffsig mäklare. Vi är nöjda och glada att vi valde henne som mäklare. Allt har gott så bra och vi sålde vårat hus lätt!
    Vi fick lite tips av mäklaren och fotografen innan försäljningen.
    Vi rekommenderar stark Edyta som mäklare 👍🏻👍🏻👍🏻
    2021-09-21 Verifierad kund
    Proffsigt och trevligt bemötande av mäklare Edyta Hammar, kan rekommenderas. Bra beskrivning av fastigheten, fina bilder och välgjord videofilm. Vi är mycket nöjda med försäljningen av vårt hus.
    2021-09-17 Verifierad kund
    Snabba svar och lätt att få kontakt. Väldigt bra service och goda råd. Hjälpen med besiktningsmannen var väldigt bra. Mina förväntningar överträffades.
    Jag har en en väldigt positiv bild av Svensk Fastighetsförmedling och av mäklaren i synnerhet.
    • Silverdalen
    2021-09-17 Verifierad kund
    Mycket dåligt skött uppdrag, att säga totalt värdelös.
    Enda fokus var att jag ska sälja vilket pris som helst för att ni få in er provision.
    Va tråkigt att du känner så. Vi hade en spekulant som var beredd att betala mer än vad du var villig att acceptera. Men du valde att istället säga upp uppdraget. Så vi fick inte möjligheten att hjälpa dig att sälja din bostad. Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred
  • skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred
    2021-09-16 Spontant omdöme
    Vi har varit på jakt efter hus under en längre tid, och till slut så hittade vi vårat drömhus i Vena, Hultsfred.
    Fick kontakt med mäklare Edyta Hammar på Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred som hjälpte oss genomföra köpet.
    Vi upplevde henne mycket kunnig, seriös, engagerad och otroligt serviceinriktad, ställde alltid upp oavsett vilken tid på dygnet med våra funderingar. Kan varmt rekommendera henne, då får ni en toppenmäklare!
    Tack snälla Helena för de fina och varma orden. Önskar er all lycka till med er drömbostad:) Vh Edyta Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred
    2021-09-15 Verifierad kund
    Rakt, proffsigt, en viss värme och omtanke i alla samtal. Bra att berätta och kommunicera och en hög tillgänglighet och återkoppling via meddelande mm. Upplever även att prissättningen mm var rätt från början. Gav en känsla av att jag kommer att sälja huset! Ville sälja!
    Bra Edyta!
    Tack snälla för ett fantastiskt samarbete och förtroende 🙏 Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred
  • köpte sin stuga med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred
    2021-08-29 Verifierad kund
    Vi blev bra bemötta av mäklaren och medarbetarna. Vi hade inga direkta förväntningar. Allt gick så snabbt då vi inte hade planerat att köpa en stuga egentligen.
    2021-08-15 Verifierad kund
    Lisa Danielsson gjorde från första mötet ett mkt seriöst intryck. Hela processen fram t försäljning och överlåtelse har skötts på ett för oss mycket tillfredsställande sätt.
    2021-08-10 Verifierad kund
    Vi blev bemötta på ett bra sätt!
    2021-08-06 Verifierad kund
    Vi upplevde mäklaren Edyta Hammar som mycket professionell samt fokuserad på sitt förmedlingsuppdrag, försäljningen av huset på Kullagatan 3 i Mariannelund.

Med vänlig hälsning
    Florida och Mats
    2021-08-01 Verifierad kund
    Trevligt bemötande av mäklaren Edyta, hjälpsam och förklarade allt, fick titta på huset två gånger och vi fick all info vi behövde.
    2021-07-04 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, lugn atmosfär och professionellt förberett.
    2021-06-24 Verifierad kund
    Allt från början till slut gick väldigt smidigt och snabbt på distans då jag inte kunnat vara på plats fysiskt.
    2021-06-23 Verifierad kund
    Jag upplevde mäklaren som kompetent/alert
    2021-06-22 Verifierad kund
    Mycket bra service av Lisa Danielsson. Husköpet gick mycket smidigt och Lisa gjorde ett fantastiskt arbete med att sätta förväntningarna på rätt nivå. Ordning och reda på samtlig dokumentation.
    • Hagelsrum
    2021-06-22 Verifierad kund
    Vi blev väl mottagna och fick snabb hjälp av proffsig mäklare med medarbetare.
    Mina förväntningar infriades med råge.
    2021-06-21 Verifierad kund
    hittills är vi nöjda med hur det gick. det är inte allt klart än
    2021-06-16 Verifierad kund
    Fantastisk mäklare. Personlig och höll mig uppdaterad.
    2021-06-16 Verifierad kund
    Mäklaren var jätte snäll och hjälpte mig snart.
    Jag är väldigt nöjd.
    Tack så mycket.
  • Harriet Elisabeth B
    sålde sin stuga med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred
    2021-06-10 Verifierad kund
    Edyta har varit professionell från första stund. Vi fick henne rekommenderad av en granne i Mörlunda, men hon överträffade våra förväntningar. Hon har skött försäljningen på bästa möjliga sätt, så även hennes medhjälpare på byrån i Hultsfred.
    2021-03-25 Verifierad kund
    Vi köpte ett trevligt hus i en by i Nederländerna. På grund av avståndet och den korta tiden kunde vi inte besöka huset först. Vår mäklare har guidat oss perfekt, informerat oss och tillhandahållit nödvändig dokumentation. Vi är mycket nöjda med mäklaren och hennes förtroende för oss.
    2021-03-22 Verifierad kund
    Sålt ett hus
    Mäklaren hjälpte till och jag blev jättebra bemött
    Mäklaren levde upp mina förväntningar
    Allt var ok
    2020-12-08 Verifierad kund
    Mycket duktig och erfaren mäklare! Inget tjafs! Rekommenderar henne och hennes kontor starkt! Hälsningar Tomas Falck
  • skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred
    2020-12-02 Spontant omdöme
    Vi anlitade Edyta och hennes team till försäljningen av vår fastighet utanför Åseda. Redan vid första mötet fick vi ett gott intryck. Goda råd, fantastiska bilder som framhävde husets potential, en välgjord film, två visningar och regelbunden info resulterade i att allt gick vägen för oss och köparen. Vi är så nöjda och kan rekommendera svensk fastighetsförmedling i Hultsfred varmt.
    • Åseda
    2020-11-20 Verifierad kund
    Allt var mycket bra!
    Allt var mycket bra!
  • Henrik H
    köpte sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred
    2020-11-14 Verifierad kund
    Great service on phone and mail. Back office team is also good, and are fastcto reply, and help with questions. We are living in Denmark, and to buy house in another contry can be a challenge, but Hultfred teamet have tje customer in focus.
    Oh, thank you for the loving words. We are so happy to have been able to find you your dreamhouse☺️ Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred
    2020-08-03 Verifierad kund
    Sålt en villa.
    Tillmötesgående och ett trevligt sätt.
    Efter mina förväntningar uppfylldes de till fullo.
    Rätt person på rätt plats.
    2020-07-29 Verifierad kund
    Positiv upplevelse. Trevligt bemötande.
    2020-06-21 Verifierad kund
    Vi är mycket nöjda med hur Edyta Hammar skötte hela försäljningsprocessen av vårt stora föräldrahem (dödsbo efter vår mor), mitt i pandemikrisen.
    Från första kontakt till genomförd försäljning uppträdde hon mycket professionellt och med en mycket behaglig attityd.
    Vi kan varmt rekommendera Edyta till andra som går i försäljningstankar eller som stöter på henne i sitt husletande.
    Själva kommer vi inte att tveka att nyttja hennes tjänster igen om och när behov uppstår.
    Syskonen Lotta och Thomas Andersson efter försäljningen av Flenshult 18.
    2020-05-31 Verifierad kund
    Köpt ett hus

Mäklaren var himla bra och trevlig!
    2020-05-07 Verifierad kund
    Trevlig proffsigt bemötande.
    Tog väl hand om oss behjälplig med det praktiska
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred
    • Centralt
    2020-04-30 Verifierad kund
    Väldigt trevlig person att prata med