Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred

Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Hultsfred!

Är du i tankarna om att köpa eller sälja en bostad i Hultsfred eller närliggande områden? Då ska du ta kontakt med oss på Svensk fastighetsförmedling. Vi har koll på hela processen när det kommer till bostadsaffärer. Dessutom har vi god lokalkännedom om lugna och trygga Hultsfred i norra delen av Kalmars län.

Med mer än 80 års erfarenhet i mäklarbranschen har vi den kunskap som krävs för att hjälpa dig med varje steg under processen. Kontakta oss för mer information!

Läs vad 103 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred 2

• Vena
    2021-09-21
    Proffsigt och trevligt bemötande av mäklare Edyta Hammar, kan rekommenderas. Bra beskrivning av fastigheten, fina bilder och välgjord videofilm. Vi är mycket nöjda med försäljningen av vårt hus.
    2021-09-17
    Snabba svar och lätt att få kontakt. Väldigt bra service och goda råd. Hjälpen med besiktningsmannen var väldigt bra. Mina förväntningar överträffades.
    Jag har en en väldigt positiv bild av Svensk Fastighetsförmedling och av mäklaren i synnerhet.
    • Silverdalen
    2021-09-17
    Mycket dåligt skött uppdrag, att säga totalt värdelös.
    Enda fokus var att jag ska sälja vilket pris som helst för att ni få in er provision.
    Va tråkigt att du känner så. Vi hade en spekulant som var beredd att betala mer än vad du var villig att acceptera. Men du valde att istället säga upp uppdraget. Så vi fick inte möjligheten att hjälpa dig att sälja din bostad. Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred
    2021-09-16
    Vi har varit på jakt efter hus under en längre tid, och till slut så hittade vi vårat drömhus i Vena, Hultsfred.
    Fick kontakt med mäklare Edyta Hammar på Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred som hjälpte oss genomföra köpet.
    Vi upplevde henne mycket kunnig, seriös, engagerad och otroligt serviceinriktad, ställde alltid upp oavsett vilken tid på dygnet med våra funderingar. Kan varmt rekommendera henne, då får ni en toppenmäklare!
    Tack snälla Helena för de fina och varma orden. Önskar er all lycka till med er drömbostad:) Vh Edyta Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred
    2021-09-15
    Rakt, proffsigt, en viss värme och omtanke i alla samtal. Bra att berätta och kommunicera och en hög tillgänglighet och återkoppling via meddelande mm. Upplever även att prissättningen mm var rätt från början. Gav en känsla av att jag kommer att sälja huset! Ville sälja!
    Bra Edyta!
    Tack snälla för ett fantastiskt samarbete och förtroende 🙏 Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred
  • köpte sin stuga med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred
    2021-08-29
    Vi blev bra bemötta av mäklaren och medarbetarna. Vi hade inga direkta förväntningar. Allt gick så snabbt då vi inte hade planerat att köpa en stuga egentligen.
  • sålde sin stuga med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred
    2021-08-15
    Lisa Danielsson gjorde från första mötet ett mkt seriöst intryck. Hela processen fram t försäljning och överlåtelse har skötts på ett för oss mycket tillfredsställande sätt.
    2021-08-10
    Vi blev bemötta på ett bra sätt!
    2021-08-06
    Vi upplevde mäklaren Edyta Hammar som mycket professionell samt fokuserad på sitt förmedlingsuppdrag, försäljningen av huset på Kullagatan 3 i Mariannelund.

Med vänlig hälsning
    Florida och Mats
    2021-08-01
    Trevligt bemötande av mäklaren Edyta, hjälpsam och förklarade allt, fick titta på huset två gånger och vi fick all info vi behövde.
    2021-07-04
    Trevligt bemötande, lugn atmosfär och professionellt förberett.
    2021-06-24
    Allt från början till slut gick väldigt smidigt och snabbt på distans då jag inte kunnat vara på plats fysiskt.
    2021-06-23
    Jag upplevde mäklaren som kompetent/alert
    2021-06-22
    Mycket bra service av Lisa Danielsson. Husköpet gick mycket smidigt och Lisa gjorde ett fantastiskt arbete med att sätta förväntningarna på rätt nivå. Ordning och reda på samtlig dokumentation.
  • sålde sin stuga med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred
    • Hagelsrum
    2021-06-22
    Vi blev väl mottagna och fick snabb hjälp av proffsig mäklare med medarbetare.
    Mina förväntningar infriades med råge.
    2021-06-21
    hittills är vi nöjda med hur det gick. det är inte allt klart än
    2021-06-16
    Fantastisk mäklare. Personlig och höll mig uppdaterad.
    2021-06-16
    Mäklaren var jätte snäll och hjälpte mig snart.
    Jag är väldigt nöjd.
    Tack så mycket.
  • Harriet Elisabeth B
    sålde sin stuga med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred
    2021-06-10
    Edyta har varit professionell från första stund. Vi fick henne rekommenderad av en granne i Mörlunda, men hon överträffade våra förväntningar. Hon har skött försäljningen på bästa möjliga sätt, så även hennes medhjälpare på byrån i Hultsfred.
    2021-03-25
    Vi köpte ett trevligt hus i en by i Nederländerna. På grund av avståndet och den korta tiden kunde vi inte besöka huset först. Vår mäklare har guidat oss perfekt, informerat oss och tillhandahållit nödvändig dokumentation. Vi är mycket nöjda med mäklaren och hennes förtroende för oss.
    2021-03-22
    Sålt ett hus
    Mäklaren hjälpte till och jag blev jättebra bemött
    Mäklaren levde upp mina förväntningar
    Allt var ok
    2020-12-08
    Mycket duktig och erfaren mäklare! Inget tjafs! Rekommenderar henne och hennes kontor starkt! Hälsningar Tomas Falck
    2020-12-02
    Vi anlitade Edyta och hennes team till försäljningen av vår fastighet utanför Åseda. Redan vid första mötet fick vi ett gott intryck. Goda råd, fantastiska bilder som framhävde husets potential, en välgjord film, två visningar och regelbunden info resulterade i att allt gick vägen för oss och köparen. Vi är så nöjda och kan rekommendera svensk fastighetsförmedling i Hultsfred varmt.
    • Åseda
    2020-11-20
    Allt var mycket bra!
    Allt var mycket bra!
  • Henrik H
    köpte sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred
    2020-11-14
    Great service on phone and mail. Back office team is also good, and are fastcto reply, and help with questions. We are living in Denmark, and to buy house in another contry can be a challenge, but Hultfred teamet have tje customer in focus.
    Oh, thank you for the loving words. We are so happy to have been able to find you your dreamhouse☺️ Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred
    2020-08-03
    Sålt en villa.
    Tillmötesgående och ett trevligt sätt.
    Efter mina förväntningar uppfylldes de till fullo.
    Rätt person på rätt plats.
    2020-07-29
    Positiv upplevelse. Trevligt bemötande.
    2020-06-21
    Vi är mycket nöjda med hur Edyta Hammar skötte hela försäljningsprocessen av vårt stora föräldrahem (dödsbo efter vår mor), mitt i pandemikrisen.
    Från första kontakt till genomförd försäljning uppträdde hon mycket professionellt och med en mycket behaglig attityd.
    Vi kan varmt rekommendera Edyta till andra som går i försäljningstankar eller som stöter på henne i sitt husletande.
    Själva kommer vi inte att tveka att nyttja hennes tjänster igen om och när behov uppstår.
    Syskonen Lotta och Thomas Andersson efter försäljningen av Flenshult 18.
    2020-05-31
    Köpt ett hus

Mäklaren var himla bra och trevlig!
    • Vena
    2020-05-07
    Trevlig proffsigt bemötande.
    Tog väl hand om oss behjälplig med det praktiska
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred
    • Centralt
    2020-04-30
    Väldigt trevlig person att prata med
    2020-04-27
    Jag har precis köpt mitt drömhus. Fick ett trevligt, rakt och serviceinriktat bemötande. Jag kunde ställa alla mina frågor och tryggt luta mig tillbaka. Det kändes som om jag var i trygga händer vilket är viktigt för mig då jag är själv i husaffärer. Allt gick smidigt från början till slut.
    Tack för din fina rekommendation Emma. Så roligt att få hjälpa dig att finna din drömbostad. Önskar dig all lycka till. Kram Edyta Hammar Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred
  • köpte sin stuga med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred
    2020-03-30
    Jag köpte en gammal Missionhus i Järnforsen. Jag kände bekväm met av mäklare under mitt besök i Sverige som postkontakt efteråt.
    Jag kan inte bra Svenska praat och skriva, jag upplevde det inte problem.

Jag ser fran emot de fortsätter.
    2020-03-27
    Proffsig, trevlig, glad
    Rekommenderas varmt
    2020-03-24
    Trevlig och väldigt hjälpsam! en 10 poängare!
    2020-03-16
    Mycket nöjd väldigt bra service
    2020-03-12
    Köpte ett hus på Envägen i Hultsfred. Blev bra bemött. Allt flöt på utan problem🏡
    2020-02-13
    Jag har sålt min fastighet med hjälp av mycket trevligt bemötande..Bra. vägledning genom hela försäljningen har bara lovord att säga kan varmt rekommendera min mäklare som hjälpt mig
    Edyta Hammar Med vänlig hälsning, Irene Erlandsson
    2019-11-11
    Sålt villa.
    Blev bemött på ett trevligt och lugnt sätt och fick mycket viktig information redan vid första mötet. Dessutom hjälp med diverse nödvändiga kontakter.
    På det hela taget bra bemött och har fullt förtroende för mäklaren. Man känner sig viktig som kund!
    2019-10-27
    Trevlig smidig och Intresserad. Duktig.
    2019-10-24
    Köpt en sommarstuga. Fick bra information och vänligt bemötande när jag hade frågor.
    • HULTSFRED
    2019-10-24
    Köpt ett hus.
    Bra.
    Att det skulle gå fort och det gjorde de.
    Allt gick bra.
    2019-10-22
    Jag har köpt bostad, bra bemötande.
    Lätt att få tag i mäklare vid behov.
    Fick det jag förväntade mig :)
    2019-09-13
    Edyta engagerad från allra första kontakten :) Hon såg det vackra och de små detaljerna i huset. Gav snabba svar på våra funderingar. Smidigt från första stund till nycklarna lämnades till köparen. Vi är väldigt nöjda :)
    Tack snälla för din rekommendation. vänliga hälsningar Edyta Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred
  • Göran S
    skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred
    2019-09-04
    Uppdraget gällde en försäljning av en fastighet för permanent boende i Järnforsen. Mäklare: Edyta Hammar.
    Första kontakten skedde på telefon och redan där fick jag stort förtroende med henne. Andra kontakten skedde i det aktuella objektet där vi gick igenom förutsättningarna. Avtal och andra formalia redovisades på ett mycket tydligt och effektivt sätt från hennes sida. Genomgången av möblering och inredningen inför fotografering gav hon råd som var ovärdeliga. Hon informerade fortlöpande i säljprocessen på ett föredömligt sätt. Förväntningarna som vi hade vad gäller pris och tidsåtgång för hela processen införlivades på ett bra sätt.
    Sammanfattningsvis är vi mycket nöjda med hennes arbete och jag vill verkligen rekommendera henne som mäklare. Snabb, effektiv, trevlig, inger stort förtroende och är positiv. Kort och gott: världsklass.
    Tack snälla för dina fina ord. Har varit ett sant nöje att få hjälpa er i processen. Önskar er en fortsatt fin dag. vh Edyta Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred
    2019-09-02
    Mycket engagerad och proffsig. Känner mig trygg och fått all hjälp jag behöver.
    Tack för din fina rekommendation vh Edyta Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred
    2019-08-12
    Det här var inte vårt första husköp så vi visste hur det går till. Vi köpte nu ett fritidshus. Edyta verkar ha bra koll på just den här nischen. Svensk nationalromantik. Vi har som köpare inget att klaga på. Korrekt, trevlig och tillgänglig.
    Tack snälla för er rekommendation. Hoppas ni ska trivas i er nya bostad🌸 bästa hälsningar Edyta Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred
    2019-08-11
    Vi har sålt vårt fritidshus. Samma proffsiga hjälp av Edyta Hammar som för två års sedan, då hon hjälpte oss att sälja ett annat hus.
    Tack snälla för förtroendet:) Bästa hälsningar Edyta Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred
  • Ingela S
    skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred
    2019-07-22
    Edyta är proffs på det hon gör.
    Första intrycket är viktigt och det finns bara positiva saker att säga: trevlig, kunnig, påläst, stort kundfokus, serviceinriktad, brinner för sitt yrke, noggran ut i fingerspetsarna, lämnar inget åt slumpen.
    Mer än nöjda med henne som mäklare, tveka inte om ni vill ha en lyckad affär. Kontakta Edyta!
    Tack snälla för de fina orden och er rekommendation. Bästa hälsningar Edyta Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred
    2019-07-18
    Har sålt ett sommartorp, det har fungerat bra. Med snabb återkoppling när jag ställt frågor. Bra bemötande, det blev lite kommunikations miss jag trodde det räckte med scannat godkänt förmedlingsuppdrag. Men i övrigt har det fungerat bra
    Tack snälla för din rekommendation och tack för trevligt samarbete vh edyta Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred