Alla kategorier Mäklare Kalmar Hultsfred Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred

Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred

Bryggerigatan 1, 577 30 Hultsfred — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Hultsfred!

Är du i tankarna om att köpa eller sälja en bostad i Hultsfred eller närliggande områden? Då ska du ta kontakt med oss på Svensk fastighetsförmedling. Vi har koll på hela processen när det kommer till bostadsaffärer. Dessutom har vi god lokalkännedom om lugna och trygga Hultsfred i norra delen av Kalmars län.

Med mer än 80 års erfarenhet i mäklarbranschen har vi den kunskap som krävs för att hjälpa dig med varje steg under processen. Kontakta oss för mer information!

Läs vad 57 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred

• 2019-08-12

Björn F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred
    Det här var inte vårt första husköp så vi visste hur det går till. Vi köpte nu ett fritidshus. Edyta verkar ha bra koll på just den här nischen. Svensk nationalromantik. Vi har som köpare inget att klaga på. Korrekt, trevlig och tillgänglig. Läs mer
    2019-08-12 Edyta H svarar Björn F
    Tack snälla för er rekommendation. Hoppas ni ska trivas i er nya bostad🌸 bästa hälsningar Edyta
  • 2019-08-11

Maude N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred
    Vi har sålt vårt fritidshus. Samma proffsiga hjälp av Edyta Hammar som för två års sedan, då hon hjälpte oss att sälja ett annat hus. Läs mer
    2019-08-12 Edyta H svarar Maude N
    Tack snälla för förtroendet:) Bästa hälsningar Edyta
  • INGELA S

2019-07-22

INGELA S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred
    Edyta är proffs på det hon gör.
    Första intrycket är viktigt och det finns bara positiva saker att säga: trevlig, kunnig, påläst, stort kundfokus, serviceinriktad, brinner för sitt yrke, noggran ut i fingerspetsarna, lämnar inget åt slumpen.
    Mer än nöjda med henne som mäklare, tveka inte om ni vill ha en lyckad affär. Kontakta Edyta! Läs mer
    2019-07-23 Edyta H svarar INGELA S
    Tack snälla för de fina orden och er rekommendation. Bästa hälsningar Edyta
  • 2019-07-18

Henry H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred
    Har sålt ett sommartorp, det har fungerat bra. Med snabb återkoppling när jag ställt frågor. Bra bemötande, det blev lite kommunikations miss jag trodde det räckte med scannat godkänt förmedlingsuppdrag. Men i övrigt har det fungerat bra Läs mer
    2019-07-18 Edyta H svarar Henry H
    Tack snälla för din rekommendation och tack för trevligt samarbete vh edyta
  • ÅSE F

2019-07-17

ÅSE F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred
    Vi är otroligt nöjda med Edyta. Det märks att hon brinner för sitt jobb och hon förstod direkt vad vi letade efter i vårat nya boende. Hon är väldigt snabb med återkoppling och har alltid ett trevligt bemötande. Läs mer
    2019-07-17 Edyta H svarar ÅSE F
    Tack snälla för den fina rekommendationen:) Så glad att jag kunde få hjälpa till att finna ert drömboende. Önskar er allt gott bästa hälsningar Edyta
    ÅSE F gillar detta
  • 2019-06-24

Melina Z skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred
    I juni 2019 köpte jag en fint villa och jag fick mycket hjälp av Edyta (Fastighet mäklare)
    Hon är så söt och hjälpsam jag älskar henne och jag tycker hon är bästa mäklare som jag har träffat i mitt liv. Läs mer
  • 2019-06-24

Marianne T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred
    Vi har sålt vårt föräldrahem och fått den bästa service och hjälp man kan få.
    Edita är otroligt trevlig och kundinriktad och hon gjorde ett fantastiskt arbete.
    Vi rekommenderar verkligen denna fastighetsbyrå.
    Anita o Marianne Läs mer
    2019-06-24 Edyta H svarar Marianne T
    Tack snälla för er fina rekommendation 🌸 bästa hälsningar Edyta
  • Arijeta L

2019-06-02

Arijeta L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred
    Vi köpte ett hus i Hultsfred, bemötandet av mäklaren vart 10 av 10. Hon var super trevlig och hade hela tiden snabb återkoppling om man undrade över något.
    Vi känner oss nöjda 😊 Läs mer
    2019-06-02 Edyta H svarar Arijeta L
    Tack för er fina rekommendation ? Hoppas ni ska trivas i er nya bostad mvh edyta hammar
  • 2019-05-26

Linus S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred
    Jag är supernöjd med mitt köp på stationsvägen 49 i mörlunda. Edyta Hammar är en service inriktad och duktig mäklare! Läs mer
    2019-05-26 Edyta H svarar Linus S
    Tack snälla för din fina rekommendation. Ett stort grattis till din fina bostad? Bästa hälsningar Edyta
  • 2019-05-19

Preben B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred
    Vi köpte ett hus.
    Agenten var mycket hjälpsam och allt behövde presenteras och förklaras på ett professionellt sätt. Läs mer
  • 2019-05-11

Järnforsens Missionsförsamling skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred
    Tack för engagerat bemötande och snabba svar. Läs mer
  • 2019-05-02

Duaa Amer Y skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred
    Snäll, hjälpsam, har bra bemötande.
    Vi var glada och nöjda. Läs mer
    2019-05-02 Edyta H svarar Duaa Amer Y
    Tack för rekommendationen :) hoppas ni ska trivas i er nya bostad mvh edyta
  • 2019-04-13

Jonny B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred
    Sålt villa.
    Blev väl bemött av mäklaren.
    Vi ville få huset sålt till önskat pris och fick god hjälp av mäklaren för att nå dit.
    Väldigt nöjd! Läs mer
    2019-04-13 Edyta H svarar Jonny B
    Tack snälla för er fina rekommendation? Bästa hälsningar Edyta
  • Jörgen L

2019-03-21

Jörgen L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred
    Försäljningen av mina föräldrars hus i Rosenfors sköttes på ett bra sätt av Edyta Hammar/Svensk Fastighetsförmedling. Mäklaren uppträdde på ett korrekt sätt och informerade om alla relevanta parametrar vid en sådan affär. Jag var medveten om att av det kunde bli svårt att sälja en fastighet på en ort som saknar både affär och skola, men med hjälp av Edyta/Svensk Fastighetsförmedling gick det i lås.
    MVH Jörgen Lindell Läs mer
    2019-04-13 Edyta H svarar Jörgen L
    Tack så mycket för er fina rekommendation önskar er allt gott Vh edyta
  • Bronson M

2019-03-03

Bronson M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred
    Köpt fastighet i Målilla.
    Edyta var mycket lyhörd och informativ. Dessutom var hon trevlig på alla sätt och vis. Hon levde mer än väl upp till mina förväntningar, och ger med sitt varande mäklare ett mycket bättre rykte än de generellt har. Hon var tillgänglig, mycket kompetent och precis så förstående för vårt perspektiv som köpare, från första mötet / visningen, till avslutning och kontraktsskrivning.
    Den enda negativa reflektionen vi har är en känsla av att det ibland, även här, sätts "lockpris" som är under var som kan anses rimligt. Med ett slutpris på 150% över annonserat utgångsbud känns lite misslyckat. En erfaren mäklare borde kunna pricka in det bättre än så. Speciellt som vi sitter här och tycker att vi fått ett fynd. Men detta har nog mer en allmän mäklarsjuka, än något som kan kopplas specifikt till Edyta.
    Bronson Läs mer
    2019-03-05 Edyta H svarar Bronson M
    Hej Bronson och tack för ditt fina Reco.
    Jag hoppas ni ska trivas bra i ert fantastiska hus i Målilla. En väldigt speciell fastighet som fick stort utrymme i media, bland annat i Expressen. När budgivningen startade var det väldigt många intresserade och buden strömmade in, och trots att det fanns ytterligare bud valde säljarna att avsluta budgivningen och sälja fastigheten till er. Jag förmedlar ett stort antal fastigheter i trakten och har en mycket god erfarenhet av att sätta ett rättvist pris, i det här fallet var det omöjligt att förutse det stora intresset och de många budgivarna vilket gjorde fastigheten till en riktig budraket. Vänliga hälsningar Edyta Hammar
  • Eréne Ö

2019-02-19

Eréne Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred
    Vi fann vårt drömboende på Hemnet, Svensk Fastighetsförmedling i Hultsfred. Edyta Hammar har en enorm förmåga att matcha köpare och säljare/säljande objekt. På tre dagar har vi funnit huset, visats huset och också skrivit kontrakt. Tack Edyta för ditt engagemang, omtänksamhet och alltid lika vänligt och lösningsfokuserade bemötande.
    Vi rekommenderar Svensk Fastighetförmedling och dess Mäklare Edyta Hammar Läs mer
    2019-02-19 Edyta H svarar Eréne Ö
    Tack va fint skrivet? Så roligt att få hjälpa till att finna er drömbostad? Varma hälsningar Edyta
  • 2019-02-19

Ragda Diraoui skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred
    Superhärliga och fulla med energi. Behövde sälja snabbt och det fixade fina Edyta på 3 dagar!!! Rekomenderar till 100% Läs mer
    2019-02-19 Edyta H svarar Ragda Diraoui
    Tack snälla för de fina orden? varma hälsningar Edyta
    Ragda Diraoui gillar detta
  • Axel S

2019-02-07

Axel S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred
    Jag köpte ett familjehus.
    Kontakten med mäklaren var via plattformen Hemnet.
    Det tidigare samarbetet är mycket bra, mäklaren verkar kompetent. Läs mer
  • 2018-12-06

Catharina B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred
    Vänligt bemötande, effektivitet och engagemang vid både försäljning och köp. Läs mer
    2018-12-06 Edyta H svarar Catharina B
    Tack snälla för rekommendationen. Hoppas ni ska trivas i ert nya boende vh Edyta
  • Viktor Å

2018-12-03

Viktor Å skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred
    Edyta hade ett fint bemötande och professionellt agerade från visning till kontraktsskrivning. Vi upplevde att hon tillvaratog både säljarens och våra intressen och är mycket nöjda med hennes arbete. / Viktor & Emma Läs mer
    2018-12-03 Edyta H svarar Viktor Å
    Tack snälla för er rekommendation:) Hoppas ni ska trivas i er nya bostad. God jul /Edyta
  • Ilka L

2018-11-23

Ilka L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred
    ett bra samarbete .. tack för den okomplicerade och snabba försäljningen Magnus ... Jag gillar att rekommendera ..🙏🏼 Läs mer
    2018-11-25 Magnus E svarar Ilka L
    Tack Ilka!. Roligt att du är nöjd med mitt arbete. Med vänlig hälsning Magnus
  • Cecilia L

2018-11-22

Cecilia L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred
    Tack Edyta för en superförsäljning av Lilla Gula. Är så nöjd både vad det gäller ditt bemötande, professionalitet, effektivitet, annons och den snabba försäljningsprocessen på slutet. Tänker att Svensk Fastighetsförmedling och dina närmsta kollegor är mycket stolta över att arbeta tillsammans med dig. Läs mer
    2018-11-22 Edyta H svarar Cecilia L
    Ååå tack för dina fina ord:) Det värmer i hjärtat <3 Tack snälla för förtroendet, det glädjer mig att du är nöjd. Önskar dig en riktigt fin jul och ett gott nytt år:) Vi ses i nästa år mvh/Edyta Hammar
  • 2018-11-13

Josefine S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred
    Kunnig o serviceminded mäklare. Inga konstigheter, utan gör affären så enkel som möjligt vilket är mycket tacksamt.

Tack Edyta Läs mer
  • Emma H

2018-11-02

Emma H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred
    Jag har sålt ett fritidshus i Hultsfreds kommun, och är mycket nöjd med hela processen. Edyta Hammar är kunnig, tydlig, trevlig, superproffsig och har dessutom superskills när det gäller inredning. :-) Har känt oss helt trygga med försäljningen, trots att vi bor 40 mil bort och fått lämna över det mesta till mäklaren. Stort tack för fint jobb! Läs mer
    2018-11-02 Edyta H svarar Emma H
    Tack själva för förtroendet? bästa hälsningar Edyta
  • 2018-10-25

Amanda A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred
    Har bara bra saker att säga. Bra kontakt, mycket tillmötesgående! Det kändes som att allt gick smidigt och lätt. Läs mer
    2018-10-26 Edyta H svarar Amanda A
    Tack så mycket:) Hoppas ni ska trivas i er nya bostad ✨Vh Edyta
  • Majvor V

2018-10-24

Majvor V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred
    Tillsammans med mina syskon har jag sålt min mammas hus.
    Min kontakt med mäklaren skedde per telefon o mail då jag bor 20 mil bort.
    Försäljningen gick snabbt och det var raka puckar hela vägen.
    De nya ägarna tillträder i december så jag hoppas allt går bra! Läs mer
    2018-10-24 Edyta H svarar Majvor V
    Tack så mycket för förtroendet:) Mvh/Edyta Hammar
  • 2018-10-24

Betelförsamlingen I Mörlunda skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred
    En Frikyrka har vi sålt.Vi hade samma utgångspunkt när det
    gällde utgångspriset på fastigheten. Jag tycker mäklaren
    har varit proffsig. Läs mer
    2018-11-02 Magnus E svarar Betelförsamlingen I Mörlunda
    Tack för att jag fick hjälpa er med försäljningen av er fina frikyrka. Med vänlig hälsning Magnus
  • 2018-10-23

Christer S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred
    Vi ska sälja vår bostad och behövde naturligtvis hjälp av en bra mäklare. På grund av goda referenser föll valet att kontakta Edyta.
    Redan i första mötet möttes vi av hennes raka och proffsiga inställning.
    Under hela processen har vi fått ta del av goda råd och dessutom sett hur aktivt Edyta har arbetat för att serva både oss och de potentiella köparna. Läs mer
  • 2018-10-15

Christopher K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred
    Vi har köpt gyllekylla skola som är ett bostadshus på 188 kvadratmeter. Fantastisk mäklare, Mycket trevlig och kunnig. Det märks att hon tycker om sitt jobb. Vi är supernöjda med köpet. Läs mer
    2018-10-15 Edyta H svarar Christopher K
    Tusen tack för de fina orden:)Jag hoppas ni ska trivas Vh Edyta Hammar
  • 2018-10-03

Harri K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred
    Hallå, Vi har med hjälp av Magnus Eek på Svensk Fast sålt våran idylliska Hackan 3,
    med ett riktigt gott bemötande mot intressenter och köpare som mot oss. Han har hjälpt oss med en annan fastighet, så det var självklart att anlita Magnus igen.
    Och vi var uppdaterade hela tiden under försäljningstiden, dels ringde han och vi kunde följa de på Min Försäljning i mobilen.
    Alltså allt på Topp

Harri o Camilla Läs mer
    2018-10-29 Magnus E svarar Harri K
    Hej Harri och Camilla. Tack för att jag fick hjälpa er igen. Lycka till med flytten. Med vänlig hälsning Magnus Eek
  • 2018-09-10

Magnus E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred
    Vi är mkt nöjda, vår mäklare har haft ett positivt ch uppmuntrande vid en långdragen försälningsprocess. Läs mer
    2018-09-10 Edyta H svarar Magnus E
    Tack snälla för förtroendet. vhEdyta Hammar
  • 2018-09-08

Ted B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred
    Jag har köpt ett hus via Svensk fastighetsförmedling i Hultsfred.
    Mycket nöjd. Läs mer
  • 2018-09-05

Johanna H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred
    Vi hade hjälp av Edyta Hammar när vi sålde vårt hus. Hon är kunnig, hjälpsam och otroligt serviceminded. Vi är mycket nöjda och glada över att vi valde svensk fastighetservice i Hultsfred. Läs mer
    2018-09-05 Edyta H svarar Johanna H
    Tack snälla för de fina orden? Tack för förtroendet Vh edyta hammar
  • 2018-08-30

Daniel L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred
    Jättetrevligt bemötande och snabb service!
    Husköpet gick mycket snabbt och effektivt till.
    Rekommenderas starkt! Läs mer
    2018-08-30 Edyta H svarar Daniel L
    Tack snälla för din rekommendation. Hoppas ni ska trivas i er nya bostad Vh Edyta Hammar
  • 2018-08-27

Robin T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred
    Proffsigt bemötande med en stor kunskapsbank! Läs mer
    2018-08-28 Edyta H svarar Robin T
    Tusen tack för de fina orden. Vh/Edyta
  • Tobias F

2018-08-17

Tobias F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred
    Jag kan ärligt säga att jag aldrig har varit mera nöjd över att få lämna ett toppbetyg på en tjänst eller vara!

En process som jag trodde kunde bli långdragen och tidsödande var över på nolltid med bästa tänkbara resultat; jättetrevliga köpare och en affär som alla var nöjda med.

Det visslade bara till och själv undrar jag väl fortfarande lite omtumlad vad som hände... :D

Alla lyckönskningar till husets nya ägare och till Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred, jag är oerhört nöjd med hur professionellt ni hjälpte oss att ordna allt!

M v h

Tobias Läs mer
    2018-08-17 Edyta H svarar Tobias F
    Tack snälla för de fina orden. Det har varit ett sant nöje att få hjälpa till. Tusen tack för förtroendet.Trevlig helg mvh/Edyta Hammar
  • Lars E

2018-08-16

Lars E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred
    Riktigt bra kundbemötande snabb och smidig affär .
    En fantastisk mäklare som verkligen gör allt för att det ska bli så bra som möjligt.
    Mycket trevlig !
    Rekomenderas starkt
    Fast vi saknade wienerbröden till kaffet 😃 Läs mer
    2018-08-16 Edyta H svarar Lars E
    Tusen tack för era fina ord:) Hoppas ni ska trivas i er nya bostad:) vh/Edyta Hammar
  • 2018-08-08

Sabine M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred
    Vi är väldigt glada med Edyta Hammar, hon sålde vårt hus Lönnebergavägen 35 i Lönneberga inom 48 timmar till ett bra pris. Hon har alltid svarat på alla våra frågor snabbt och vi kan bara rekommendera henne som mäklare, när du vill sälja ditt hus !
    Med hjärtliga hälsningar,
    familj Mayer Läs mer
    2018-08-08 Edyta H svarar Sabine M
    Tack snälla för era fina ord? Lycka till med ert nya boende Vh edyta hammar
    Edyta H gillar detta
  • Åke K

2018-07-28

Åke K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred
    Allt gick smidigt o enkelt. Inga problem med nånting. Läs mer
    2018-07-30 Edyta H svarar Åke K
    Roligt att du är nöjd med mitt arbete. Önskar dig en fortsatt fin sommar / Vh Edyta
  • 2018-07-28

Ann N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred
    Vi har köpt ett hus i Målilla.
    Vi kan verkligen rekommendera Edyta Hammar.
    Hon är noggrann, bra på återkoppling och professionell.
    Hon levde upp till alla våra förväntningar och gjorde ett riktigt bra jobb.
    Vi är mycket nöjda! Läs mer
    2018-07-30 Edyta H svarar Ann N
    Tusen tack för era fina ord:) Önskar er all lycka till i er nya bostad /varma hälsningar Edyta
  • 2018-07-16

Rolf S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred
    Es war alles perfekt ich wurde sehr gut behandelt und ich hoffe das unsere zusammen arbeitet weiter gut läuft. Läs mer
  • 2018-06-19

Leif B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred
    Charmerande och effektiv mäklare som kombinerar yrkesskicklighet med en poetisk ådra i husannonsernas texter. Läs mer
    2018-06-19 Edyta H svarar Leif B
    Tusen tack för de fina orden. Hoppas du ska trivas i huset mvh/Edyta Hammar
  • 2018-06-09

Mathias H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred
    Sålde en villa, mäklaren visade ett glatt och stort engagemang från första början och hela vägen till försäljning. Han tog reda på fakta om huset, gick runt och ställde frågor för att få sig en god bild om objektet. Jag kan definitivt lämna mycket bra rekommendationer för honom. Läs mer
    2018-10-29 Magnus E svarar Mathias H
    Tusen tack för rekommendationen. Ha en skön sommar å lycka till med flytten. Mvh Magnus
  • 2018-04-28

Birgitta Ä skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred
    Vi har köpt en villa i Mörlunda.
    Vår mäklare ingav förtroende och var mycket effektiv, kunnig och hjälpsam.
    En fastighetsaffär med positiv upplevelse ! Läs mer
    2018-04-28 Edyta H svarar Birgitta Ä
    Tusen tack Hoppas ni ska trivas i ert nya boende mvh Edyta
  • 2018-03-27

Agneta R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred
    Positiv, hjälpsam, tillmötesgående i vår husaffär Läs mer
    2018-03-27 Edyta H svarar Agneta R
    Tack snälla för dom fina orden. Önskar dig en underbar påsk. /Edyta
  • Susanne S

2018-03-08

Susanne S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred
    Levde helt klart upp till mina förväntningar. Är mycket nöjd. Läs mer
    2018-03-08 Edyta H svarar Susanne S
    Tusen tack för förtroendet. Hoppas du ska trivas i huset. Mvh /Edyta Hammar
  • André K

2018-03-03

André K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred
    Riktigt bra kundbemötande snabb och smidig affär .
    Mycket trevlig ! Läs mer
    2018-03-03 Edyta H svarar André K
    Tusen tack för dom fina orden och tusen tack för att jag fick hjälpa till. /Edyta Hammar
  • Stefan W

2018-01-02

Stefan W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred
    Proffsigt, man förstår direkt vad det handlar om. Läs mer
  • 2017-12-18

Robin S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred
    Vi är nöjda, har fått ett trevligt bemötande och Läs mer
  • 2017-11-24

Tomas N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred
    Mycket bra och förklarar bra och tar sig tid om man undrar något mm. Läs mer
    2017-11-28 Edyta H svarar Tomas N
    Tusen tack för din rekommendation Tomas.

Bryggerigatan 1, 577 30 Hultsfred