Läs vad 82 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred 2

• 2020-12-08
    Mycket duktig och erfaren mäklare! Inget tjafs! Rekommenderar henne och hennes kontor starkt! Hälsningar Tomas Falck
    Tomas F
    • 85.0 m²
  • 2020-12-02
    Vi anlitade Edyta och hennes team till försäljningen av vår fastighet utanför Åseda. Redan vid första mötet fick vi ett gott intryck. Goda råd, fantastiska bilder som framhävde husets potential, en välgjord film, två visningar och regelbunden info resulterade i att allt gick vägen för oss och köparen. Vi är så nöjda och kan rekommendera svensk fastighetsförmedling i Hultsfred varmt.
  • 2020-11-20
    Allt var mycket bra!
    Allt var mycket bra!
    Lars A
    • 115.0 m²
    • Åseda
  • 2020-11-14
    Great service on phone and mail. Back office team is also good, and are fastcto reply, and help with questions. We are living in Denmark, and to buy house in another contry can be a challenge, but Hultfred teamet have tje customer in focus.
    Henrik H
    Henrik H
    • 56.0 m²
    • Järnforsen
    köpte sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred
    Oh, thank you for the loving words. We are so happy to have been able to find you your dreamhouse☺️

• 2020-08-03
    Sålt en villa.
    Tillmötesgående och ett trevligt sätt.
    Efter mina förväntningar uppfylldes de till fullo.
    Rätt person på rätt plats.
    Björn Edvin Lars-göran K
    • 89.0 m²
  • 2020-07-29
    Positiv upplevelse. Trevligt bemötande.
    Ulla N
    • 89.0 m²
  • 2020-06-21
    Vi är mycket nöjda med hur Edyta Hammar skötte hela försäljningsprocessen av vårt stora föräldrahem (dödsbo efter vår mor), mitt i pandemikrisen.
    Från första kontakt till genomförd försäljning uppträdde hon mycket professionellt och med en mycket behaglig attityd.
    Vi kan varmt rekommendera Edyta till andra som går i försäljningstankar eller som stöter på henne i sitt husletande.
    Själva kommer vi inte att tveka att nyttja hennes tjänster igen om och när behov uppstår.
    Syskonen Lotta och Thomas Andersson efter försäljningen av Flenshult 18.
    Thomas Andersson T
    • 208.0 m²
    • Mariannelund
  • 2020-05-31
    Köpt ett hus

Mäklaren var himla bra och trevlig!
    Henrik A
    • 74.0 m²
    • Virserum
  • 2020-05-07
    Trevlig proffsigt bemötande.
    Tog väl hand om oss behjälplig med det praktiska
    Sven M
    • 100.0 m²
    • Vena
  • 2020-04-30
    Väldigt trevlig person att prata med
    Linus Ö
    • 3:a
    • 75.0 m²
    • Centralt
    köpte sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred
  • 2020-04-27
    Jag har precis köpt mitt drömhus. Fick ett trevligt, rakt och serviceinriktat bemötande. Jag kunde ställa alla mina frågor och tryggt luta mig tillbaka. Det kändes som om jag var i trygga händer vilket är viktigt för mig då jag är själv i husaffärer. Allt gick smidigt från början till slut.
    Emma F
    • 119.0 m²
    köpte sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred
    Tack för din fina rekommendation Emma. Så roligt att få hjälpa dig att finna din drömbostad. Önskar dig all lycka till. Kram Edyta Hammar

• 2020-03-30
    Jag köpte en gammal Missionhus i Järnforsen. Jag kände bekväm met av mäklare under mitt besök i Sverige som postkontakt efteråt.
    Jag kan inte bra Svenska praat och skriva, jag upplevde det inte problem.

Jag ser fran emot de fortsätter.
    Peter B
    • 2:a
    • Järnforsen
    köpte sin stuga med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred
  • 2020-03-27
    Proffsig, trevlig, glad
    Rekommenderas varmt
  • 2020-03-24
    Trevlig och väldigt hjälpsam! en 10 poängare!
    My F
    • 92.0 m²
  • 2020-03-16
    Mycket nöjd väldigt bra service
    Roger E
    • 104.0 m²
    • Målilla
  • 2020-03-12
    Köpte ett hus på Envägen i Hultsfred. Blev bra bemött. Allt flöt på utan problem🏡
    Madeleine O
    • 82.0 m²
  • 2020-02-13
    Jag har sålt min fastighet med hjälp av mycket trevligt bemötande..Bra. vägledning genom hela försäljningen har bara lovord att säga kan varmt rekommendera min mäklare som hjälpt mig
    Edyta Hammar Med vänlig hälsning, Irene Erlandsson
    Rut Irene Debora E
    • 144.0 m²
    • Målilla
  • 2019-11-11
    Sålt villa.
    Blev bemött på ett trevligt och lugnt sätt och fick mycket viktig information redan vid första mötet. Dessutom hjälp med diverse nödvändiga kontakter.
    På det hela taget bra bemött och har fullt förtroende för mäklaren. Man känner sig viktig som kund!
    Lena H
    • 110.0 m²
  • 2019-10-27
    Trevlig smidig och Intresserad. Duktig.
    Camilla S
    • 90.0 m²
  • 2019-10-24
    Köpt en sommarstuga. Fick bra information och vänligt bemötande när jag hade frågor.
    Madelene J
    • 90.0 m²
    • Lönneberga
  • 2019-10-24
    Köpt ett hus.
    Bra.
    Att det skulle gå fort och det gjorde de.
    Allt gick bra.
    Besnik G
    • 131.0 m²
    • HULTSFRED
  • 2019-10-22
    Jag har köpt bostad, bra bemötande.
    Lätt att få tag i mäklare vid behov.
    Fick det jag förväntade mig :)
    Kristoffer M
    • 132.0 m²
  • 2019-09-13
    Edyta engagerad från allra första kontakten :) Hon såg det vackra och de små detaljerna i huset. Gav snabba svar på våra funderingar. Smidigt från första stund till nycklarna lämnades till köparen. Vi är väldigt nöjda :)
    skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred
    Tack snälla för din rekommendation. vänliga hälsningar Edyta

• 2019-09-04
    Uppdraget gällde en försäljning av en fastighet för permanent boende i Järnforsen. Mäklare: Edyta Hammar.
    Första kontakten skedde på telefon och redan där fick jag stort förtroende med henne. Andra kontakten skedde i det aktuella objektet där vi gick igenom förutsättningarna. Avtal och andra formalia redovisades på ett mycket tydligt och effektivt sätt från hennes sida. Genomgången av möblering och inredningen inför fotografering gav hon råd som var ovärdeliga. Hon informerade fortlöpande i säljprocessen på ett föredömligt sätt. Förväntningarna som vi hade vad gäller pris och tidsåtgång för hela processen införlivades på ett bra sätt.
    Sammanfattningsvis är vi mycket nöjda med hennes arbete och jag vill verkligen rekommendera henne som mäklare. Snabb, effektiv, trevlig, inger stort förtroende och är positiv. Kort och gott: världsklass.
    Göran S
    skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred
    Tack snälla för dina fina ord. Har varit ett sant nöje att få hjälpa er i processen. Önskar er en fortsatt fin dag. vh Edyta

• 2019-09-02
    Mycket engagerad och proffsig. Känner mig trygg och fått all hjälp jag behöver.
    skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred
    Tack för din fina rekommendation vh Edyta

• 2019-08-12
    Det här var inte vårt första husköp så vi visste hur det går till. Vi köpte nu ett fritidshus. Edyta verkar ha bra koll på just den här nischen. Svensk nationalromantik. Vi har som köpare inget att klaga på. Korrekt, trevlig och tillgänglig.
    skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred
    Tack snälla för er rekommendation. Hoppas ni ska trivas i er nya bostad🌸 bästa hälsningar Edyta

• 2019-08-11
    Vi har sålt vårt fritidshus. Samma proffsiga hjälp av Edyta Hammar som för två års sedan, då hon hjälpte oss att sälja ett annat hus.
    Tack snälla för förtroendet:) Bästa hälsningar Edyta

• 2019-07-22
    Edyta är proffs på det hon gör.
    Första intrycket är viktigt och det finns bara positiva saker att säga: trevlig, kunnig, påläst, stort kundfokus, serviceinriktad, brinner för sitt yrke, noggran ut i fingerspetsarna, lämnar inget åt slumpen.
    Mer än nöjda med henne som mäklare, tveka inte om ni vill ha en lyckad affär. Kontakta Edyta!
    Ingela S
    skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred
    Tack snälla för de fina orden och er rekommendation. Bästa hälsningar Edyta

• 2019-07-18
    Har sålt ett sommartorp, det har fungerat bra. Med snabb återkoppling när jag ställt frågor. Bra bemötande, det blev lite kommunikations miss jag trodde det räckte med scannat godkänt förmedlingsuppdrag. Men i övrigt har det fungerat bra
    skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred
    Tack snälla för din rekommendation och tack för trevligt samarbete vh edyta

• 2019-07-17
    Vi är otroligt nöjda med Edyta. Det märks att hon brinner för sitt jobb och hon förstod direkt vad vi letade efter i vårat nya boende. Hon är väldigt snabb med återkoppling och har alltid ett trevligt bemötande.
    Åse F
    skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred
    Tack snälla för den fina rekommendationen:) Så glad att jag kunde få hjälpa till att finna ert drömboende. Önskar er allt gott bästa hälsningar Edyta

• 2019-06-24
    I juni 2019 köpte jag en fint villa och jag fick mycket hjälp av Edyta (Fastighet mäklare)
    Hon är så söt och hjälpsam jag älskar henne och jag tycker hon är bästa mäklare som jag har träffat i mitt liv.
  • 2019-06-24
    Vi har sålt vårt föräldrahem och fått den bästa service och hjälp man kan få.
    Edita är otroligt trevlig och kundinriktad och hon gjorde ett fantastiskt arbete.
    Vi rekommenderar verkligen denna fastighetsbyrå.
    Anita o Marianne
    Tack snälla för er fina rekommendation 🌸 bästa hälsningar Edyta

• 2019-06-02
    Vi köpte ett hus i Hultsfred, bemötandet av mäklaren vart 10 av 10. Hon var super trevlig och hade hela tiden snabb återkoppling om man undrade över något.
    Vi känner oss nöjda 😊
    Arijeta L
    skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred
    Tack för er fina rekommendation ? Hoppas ni ska trivas i er nya bostad mvh edyta hammar

• 2019-05-26
    Jag är supernöjd med mitt köp på stationsvägen 49 i mörlunda. Edyta Hammar är en service inriktad och duktig mäklare!
    skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred
    Tack snälla för din fina rekommendation. Ett stort grattis till din fina bostad? Bästa hälsningar Edyta

• 2019-05-19
    Vi köpte ett hus.
    Agenten var mycket hjälpsam och allt behövde presenteras och förklaras på ett professionellt sätt.
  • 2019-05-11
    Tack för engagerat bemötande och snabba svar.
  • 2019-05-02
    Snäll, hjälpsam, har bra bemötande.
    Vi var glada och nöjda.
    skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred
    Tack för rekommendationen :) hoppas ni ska trivas i er nya bostad mvh edyta

• 2019-04-13
    Sålt villa.
    Blev väl bemött av mäklaren.
    Vi ville få huset sålt till önskat pris och fick god hjälp av mäklaren för att nå dit.
    Väldigt nöjd!
    Tack snälla för er fina rekommendation? Bästa hälsningar Edyta

• 2019-03-21
    Försäljningen av mina föräldrars hus i Rosenfors sköttes på ett bra sätt av Edyta Hammar/Svensk Fastighetsförmedling. Mäklaren uppträdde på ett korrekt sätt och informerade om alla relevanta parametrar vid en sådan affär. Jag var medveten om att av det kunde bli svårt att sälja en fastighet på en ort som saknar både affär och skola, men med hjälp av Edyta/Svensk Fastighetsförmedling gick det i lås.
    MVH Jörgen Lindell
    Jörgen L
    skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred
    Tack så mycket för er fina rekommendation önskar er allt gott Vh edyta

• 2019-03-03
    Köpt fastighet i Målilla.
    Edyta var mycket lyhörd och informativ. Dessutom var hon trevlig på alla sätt och vis. Hon levde mer än väl upp till mina förväntningar, och ger med sitt varande mäklare ett mycket bättre rykte än de generellt har. Hon var tillgänglig, mycket kompetent och precis så förstående för vårt perspektiv som köpare, från första mötet / visningen, till avslutning och kontraktsskrivning.
    Den enda negativa reflektionen vi har är en känsla av att det ibland, även här, sätts "lockpris" som är under var som kan anses rimligt. Med ett slutpris på 150% över annonserat utgångsbud känns lite misslyckat. En erfaren mäklare borde kunna pricka in det bättre än så. Speciellt som vi sitter här och tycker att vi fått ett fynd. Men detta har nog mer en allmän mäklarsjuka, än något som kan kopplas specifikt till Edyta.
    Bronson
    Bronson M
    skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred
    Hej Bronson och tack för ditt fina Reco. Jag hoppas ni ska trivas bra i ert fantastiska hus i Målilla. En väldigt speciell fastighet som fick stort utrymme i media, bland annat i Expressen. När budgivningen startade var det väldigt många intresserade och buden strömmade in, och trots att det fanns ytterligare bud valde säljarna att avsluta budgivningen och sälja fastigheten till er. Jag förmedlar ett stort antal fastigheter i trakten och har en mycket god erfarenhet av att sätta ett rättvist pris, i det här fallet var det omöjligt att förutse det stora intresset och de många budgivarna vilket gjorde fastigheten till en riktig budraket. Vänliga hälsningar Edyta Hammar

• 2019-02-19
    Vi fann vårt drömboende på Hemnet, Svensk Fastighetsförmedling i Hultsfred. Edyta Hammar har en enorm förmåga att matcha köpare och säljare/säljande objekt. På tre dagar har vi funnit huset, visats huset och också skrivit kontrakt. Tack Edyta för ditt engagemang, omtänksamhet och alltid lika vänligt och lösningsfokuserade bemötande.
    Vi rekommenderar Svensk Fastighetförmedling och dess Mäklare Edyta Hammar
    Eréne Ö
    skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred
    Tack va fint skrivet? Så roligt att få hjälpa till att finna er drömbostad? Varma hälsningar Edyta

• 2019-02-19
    Superhärliga och fulla med energi. Behövde sälja snabbt och det fixade fina Edyta på 3 dagar!!! Rekomenderar till 100%
    skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred
    Tack snälla för de fina orden? varma hälsningar Edyta

• 2019-02-07
    Jag köpte ett familjehus.
    Kontakten med mäklaren var via plattformen Hemnet.
    Det tidigare samarbetet är mycket bra, mäklaren verkar kompetent.
    Axel S
  • 2018-12-06
    Vänligt bemötande, effektivitet och engagemang vid både försäljning och köp.
    skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred
    Tack snälla för rekommendationen. Hoppas ni ska trivas i ert nya boende vh Edyta

• 2018-12-03
    Edyta hade ett fint bemötande och professionellt agerade från visning till kontraktsskrivning. Vi upplevde att hon tillvaratog både säljarens och våra intressen och är mycket nöjda med hennes arbete. / Viktor & Emma
    Viktor Å
    skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred
    Tack snälla för er rekommendation:) Hoppas ni ska trivas i er nya bostad. God jul /Edyta

• 2018-11-23
    ett bra samarbete .. tack för den okomplicerade och snabba försäljningen Magnus ... Jag gillar att rekommendera ..🙏🏼
    Ilka L
    Tack Ilka!. Roligt att du är nöjd med mitt arbete. Med vänlig hälsning Magnus

• 2018-11-22
    Tack Edyta för en superförsäljning av Lilla Gula. Är så nöjd både vad det gäller ditt bemötande, professionalitet, effektivitet, annons och den snabba försäljningsprocessen på slutet. Tänker att Svensk Fastighetsförmedling och dina närmsta kollegor är mycket stolta över att arbeta tillsammans med dig.
    Cecilia L
    skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred
    Ååå tack för dina fina ord:) Det värmer i hjärtat <3 Tack snälla för förtroendet, det glädjer mig att du är nöjd. Önskar dig en riktigt fin jul och ett gott nytt år:) Vi ses i nästa år mvh/Edyta Hammar

• 2018-11-13
    Kunnig o serviceminded mäklare. Inga konstigheter, utan gör affären så enkel som möjligt vilket är mycket tacksamt.

Tack Edyta
    Josefine S
    • 77.0 m²
  • 2018-11-02
    Jag har sålt ett fritidshus i Hultsfreds kommun, och är mycket nöjd med hela processen. Edyta Hammar är kunnig, tydlig, trevlig, superproffsig och har dessutom superskills när det gäller inredning. :-) Har känt oss helt trygga med försäljningen, trots att vi bor 40 mil bort och fått lämna över det mesta till mäklaren. Stort tack för fint jobb!
    Emma H
    skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred
    Tack själva för förtroendet? bästa hälsningar Edyta

• 2018-10-25
    Har bara bra saker att säga. Bra kontakt, mycket tillmötesgående! Det kändes som att allt gick smidigt och lätt.
    Tack så mycket:) Hoppas ni ska trivas i er nya bostad ✨Vh Edyta