Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn

Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn

• BadgeSevenYears
Llama 0550-41 10 11 Compartir

About company

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Kristinehamn! Här i området runt Kristinehamn och Storfors hittar du vackra skärgårdsområden vid Vänern - beläget mitt i Värmlands skogar. Här kan du hitta fina lägenheter i centrum eller lantliga drömgårdar ute på landsbygden - och vi på Svensk fastighetsförmedling hjälper dig hitta...

248 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn

Maja L
Compró su casa con ayuda de Moa Karas parte de Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
Kristinehamn

Jag uppfattade Moa som en väldigt professionell mäklare. Hon lyssnade in både säljarnas och köparens behov samt var väldigt öppen och sympatisk. Rekommenderas verkligen!

Svar från Moa Karas

Tack så jättemycket Maja för dom fina orden, det gör mig glad att ni känner er väl omhändertagna. Det ska bli kul att få följa er resa på ert nya smultronställe! Vi ses på tillträdet.

Gunnel J
Vendió su casa con ayuda de Moa Karas parte de Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
Kristinehamn

Professionell, bra bemötande, löpande uppdatering. Bra information under hela processen. Inget var besvärligt.

Svar från Moa Karas

Tack Gunnel för att du tog dig tiden att svara på recon, det betyder mycket för mig! Det glädjer mig också att ni är nöjda med hur affären har skötts, det är alltid min främsta prioritering att ha nöjda kunder. Det har varit en ära att få hjälpa till att förmedla erat fina smultronställe.

Lars J
Kristinehamn

Jag har inte haft direktkontakt med Moa Karas utan bara genom ombud. Fastigheten är såld och det var uppdraget vilket gör mig nöjd.

Svar från Moa Karas

Tack Lars för att du tog dig tiden att svara på recon, även om vår kontakt skett genom ombud. Det är skönt att höra att du är nöjd med hur affären har hanterats. Allt gott!

Benjamin V
Compró su casa con ayuda de Linda Karas parte de Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
Bengtsgård

Mycket trevlig och kompetent mäklare. Han lyssnade på alla våra önskemål och hjälpte oss att få vårt drömhem i Sverige! Bra kommunikation och hjälp med alla våra frågor, och vi hade verkligen många frågor :)

Håkan A
Vendió su casa con ayuda de Linda Karas parte de Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
Bengtsgård

Kunnig entusiastisk Kontaktade bra fotograf

Jesper R
Compró su apartamento con ayuda de Emma Acklund parte de Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
Villastaden

Mycket trevlig, informativ och hjälpsam! Allt gick väldigt bra och jag är väldigt nöjd med Emma!

Svar från Emma Acklund

Tack Jesper, vad glad jag blir! Tror du kommer trivas hur bra som helst i lägenheten 😊

Ingrid K
Vendió su apartamento con ayuda de Moa Karas parte de Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
Kristinehamn

Mycket bra förtroendeingivande bemötande från första mötet.Hon är proffsig, väl förberedd och håller kontakten under hela processen. Hon är pedagogisk vid genomgången av alla dokument. Högsta betyg !

Svar från Moa Karas

Tack så jättemycket Ingrid för dem fina orden! Det har varit en ära att få hjälpa till att sälja din fina lägenhet och jag önskar dig stort lycka till med din nya bostad och hoppas du kommer att trivas lika bra där. Allt gott till dig

Patrik H
Compró su apartamento con ayuda de Moa Karas parte de Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
Kristinehamn

En härlig tjej ,tydlig och rak. Vi ser fram emot att ha Moa med oss vid denna resa!

Svar från Moa Karas

Tack så jättemycket för dom fina orden hörni! Ska bli roligt att få följa med på er resa till nytt boende! :-)

Sigvard S
Vendió su apartamento con ayuda de Linda Karas parte de Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
Stenfallet

Vi har inte haft så mycket kontakt med Lina uppdraget att sälja vår bostad har vi givet Vår dotter som bor i Kristinehamn De uppgifter och samtal vi haft har varit bra MVH Sigvard

Mats P
Compró un solar con ayuda de Linda Karas parte de Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
Skärgården

Hej! Vi upplevde mäklaren som inte var riktigt påläst beträffande objektet. Ingen direkt visning via mäklaren utan vi blev ombedda att leta reda på objektet själv. Vid frågor om objektet hänvisades gärna till berörda på kommunen samt lantmäteriet. Vid inbetalning utav handpenning 150.000 sek inbetalades 1.500.000 sek utav misstag varvid vi bad rubricerad mäklare om en återbetalning utav1.350.000 sek. Då hänvisades vi till chefen Johan Tjärnström för att vi skulle bevisa hur vi lyckats få ihop 1.500.000 sek hade vi ’sparat’...

Svar från Linda Karas

Jättetråkigt att du känner som du gör! Det är väldigt vanligt när man är intresserad av en tomt att man åker och tittar på tomten själv, och det hade ju även ni gjort när vi fick första kontakten. Våra rutiner kring att hantera pengar på vårt klientmedelskonto är inget vi beslutat om, utan det kommer från våra jurister och är något vi måste efterfölja. Att Ni råkade föra över för mycket pengar medför då att vi måste göra lite extra kontroller. Även vi mäklare har arbetstider och mailar man efter att vi gått för dagen så...

Christina P
Skärgården

Intetsägande mäklare som ej hade god kunskap om den aktuella tomten Ingen visning Fick själva ta reda på fakta om tomten via lantmäteriet Säljaren fick be om upplysningar om oss som köpare vilket gjorde att vi hade en fin telefonkontakt och ett personligt möte som mäklaren ej förmedlade självmant

Svar från Linda Karas

Tråkigt att du är missnöjd, men hoppas ni blir nöjda med fastigheten. Det är ovanligt att säljare och köpare träffas innan man skriver kontrakt, och är inget möte vi mäklare brukar anordna, utan för de allra flesta är första mötet vid kontraktsskrivningen.

Malin P
Strand

Professionell och trevlig mäklare.

Svar från Linda Karas

Tack Malin! Alltid lika ärofyllt att få hjälpa tidigare köpare att sälja sin nuvarande bostad.

Brita Ö
Compró su apartamento con ayuda de Linda Karas parte de Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
Strand

Väldigt gott bemötande, snabb återkoppling, bra tillgänglighet. Tydlig information. Trevlig och lättsam i kontakten. Vi är mycket nöjda och rekommenderar Linda varmt!

Tack Brita! Jättekul att få hjälpa er att hitta lägenhet i Kristinehamn-

Johnny J
Kristinehamn

Som vanligt när man har med Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn så är man nöjd över det trevliga och professionella mötet. Moa har varit väldigt engagerad och hjälpsam för att jag skulle hitta rätt boende

Svar från Moa Karas

Tack Johnny för dom fina orden, både till mig och även hela teamet i Kristinehamn. Vi är så glada över att höra att du är nöjd med oss. Roligt att kunna få bistå med hjälp att hitta ditt nästa hem. Allt gott till dig, vi ses på tillträdet :-)

Patrik J
Vendió su apartamento con ayuda de Emma Acklund parte de Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
Södermalm

Proffsig, trevlig att prata med och väldigt tillmötesgående

Svar från Emma Acklund

Tack Patrik! Alltid kul att göra affärer med dig!

Julia E
Södermalm

Jag tycker Emma har varit helt fantastiskt! Detta är min första lägenheten och jag känner att hon har väglett mig hela vägen och varit väldigt trevlig.

Svar från Emma Acklund

Tack Julia! Det är alltid något extra att hjälpa till med första bostadsaffären och det gläder mig oerhört mycket att du känt dig trygg hela vägen. Lägenheten kommer bli så mysig när du får sätta din prägel på den!

Anders J
Sörkastet

Mycket Trevlig och oerhört tillmötesgående- lätt att prata med och vi kände oss väl omhändertagna! Synd bara att hon inte kunde vara med hela vägen då hon blev sjuk 🤧

Svar från Moa Karas

Tack Anders för de fina orden! - tack själv för trevligt bemötande. Skönt att ni känner er nöjda och det var ju faktiskt väldigt tråkigt att jag inte kunde vara med när pappren skulle signeras.. vi ses på tillträdet iallafall! Allt gott till er.

Gabriel E
Sanna

Alltid lika trevligt och enkelt samarbete!

Svar från Linda Karas

Tack Gabriel! Kul när tidigare kunder kommer tillbaka:)

Daniel P
Marielund

Trevlig, lättsam och professionell. Alltid tillgänglig vid frågor och funderingar. Kan varmt rekommendera Linda Karas.

Svar från Linda Karas

Tack Daniel! Hoppas ni kommer att trivas i det mysiga huset:)

Max M
Södermalm

Allt har gått smidigt. Bara väldigt dyrt!

Svar från Emma Acklund

Tack Max! Jag hoppas att den snabba och smidiga affären var värd varenda krona :)

Jörgen P
Vendió su casa con ayuda de Emma Acklund parte de Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
Storfors

Mycket trevligt bemötande å snabb.hon verkar ha bra koll på allt mycket trevlig person 👍

Svar från Emma Acklund

Tack Jörgen! Kul att få hjälpa er!

Johnny J
Sanna

Men stort engagemang och tålamod så fick hon min lägenhet som var lite svårt såld tillslut en köpare

Svar från Emma Acklund

Tack Johnny - skam den som ger sig! Kul att få göra affärer med dig igen.

Marinexus A
Compró su vivienda con ayuda de Linda Karas parte de Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
Kristinehamn

Fick ett trevligt bemötande och snabb återkoppling i ärendet. Bra uppföljnig till en smidig och snabb affär.

Johan M
Kristinehamn

Detta har fungerat på alla sätt utmärkt. Bra!

Svar från Moa Karas

Tack Johan för dom fina orden! Det glädjer mig så att höra att ni upplevt att allt fungerat bra. Stort tack för förtroendet att få hjälpa till med er affär. Allt gott till dig.

Ulrica M
Kristinehamn

Allt gick väldigt bra, väldigt trevligt personligt bemötande och mycket nöjd med försäljningen!

Svar från Moa Karas

Tack så jättemycket för dom fina orden Ulrica! Det känns jättebra att höra att du är nöjd med affären. Återigen, stort tack för förtroendet att hjälpa er att förmedla lägenheten. Allt gott till dig.

Lena K
Storfors

Jätte trevlig och kunnig vi ger Emma högsta betyg

Svar från Emma Acklund

Tack Lena och Jörgen! Ett nöje att hjälpa er med ert charmiga hus, och nu ska vi se till att hitta ert nya drömboende!

Arent Klaas G
Compró su casa con ayuda de Emma Acklund parte de Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
Storfors

Emma är kunnig och engagerad i kunderna

Svar från Emma Acklund

Tack Arent! Jag tror ni kommer trivas galant i huset!

Börje A
Djurgården

Det har varit ett oerhört bra sammarbete och detta är så bra att det efterlyser jag i många ärende som jag har det är så här man vill ha det och det är då man får resultat. Med Vänlig Hälsning Börje Andersson

Svar från Emma Acklund

Tack Börje! Det gläder mig att höra och jag är helt enig med dig. Tack för ett bra samarbete, och många trevliga kontorsbesök och skratt på vägen!

Jonathan C
Djurgården

Trevlig och omhändertagande, tog reda på mer information vid behov och följde upp på ett bra sätt.

Natalia M
Djurgården

Saklig, målmedveten och resultatinriktad. Professionell och artig mäklare. Jag är mycket nöjd. Det tog lite tid men hon lyckades med sitt uppdrag trots svåra tider.

Svar från Linda Karas

Tack Natalia! Vi hade tyvärr inte marknaden på vår sida, så det tog lite längre tid, men till slut kom rätt köpare.

Licette M
Marielund

Vi är väldigt nöjda med vår mäklare Linda, hon var engagerad och proffesionell i vår försäljning och återkopplade alltid till oss efter visning vilket var mycket bra då vi fick höra hur det hade gått. Linda levde upp till våra förväntningar och vi blev alltid bra bemötta och vi kände oss trygga med henne. Vi kan verkligen rekommendera henne till andra.

Svar från Linda Karas

Tack Licette! Hoppas och tror att ni kommer att stortrivas i er nya lägenhet:)

Morgan M
Marielund

Linda har agerat proffesionellt genom hela försäljningsprocessen. Varit tydlig i uppdraget och haft en god dialog med både köpare och säljare.

Svar från Linda Karas

Tack Morgan! Har varit superkul att få hjälpa er. Ser fram mot att få hälsa på i nya boendet!

Maria J
Kristinehamn

Lättsam, trevligt bemötande, smidig affär

Svar från Linda Karas

Tack Maria! Hoppas ni kommer att trivas i det mysiga huset:)

Marianne B
Kristinehamn

Linda Karas has been an agent with a knowledgeable and realistic approach related to the real eastate market during a difficult financial time. Her lovely personality and warm smile has also contributed to the way she has mediated information from us to the clients. She has also been proactive in our communication. We would highly recommend her to anyone looking for an agent.

Jörgen O
Stenstaliden

Jättebra och insatt i lägenheten historia och koll på allt pappersmässigt.

Svar från Linda Karas

Tack Jörgen! Är övertygad om att du kommer förvandla lägenheten till ett drömboende:)

Anna B
Kristinehamn

Korrekt, lågmält och samtidigt mycket trevligt och personligt bemötande - en bra kombo - förtroendeingivande.

Anton A
Kristinehamn

Superproffsig och lätt att ha att göra med. Svarar fort och har ett superkundbemötande!

Svar från Moa Karas

Tack Anton för dom fina orden, blir så glad!! Tack för förtroendet att hjälpa till att förmedla din fina lägenhet.

Marit T
Djurgården

Jag ble godt mottatt av mekleren. Jag er mycket nøyd. Jag hadde bare et krav. Och hun innfridde.

Svar från Emma Acklund

Tack Marit! Kul att du är nöjd.

Kent O
Kristinehamn

Kunnig på området, trevlig och proffsig.

Svar från Emma Acklund

Tack Kent! Är så glad att vi kunde hitta en så mysig stuga till er!

Helene B
Kristinehamn

Emma är en väldigt trevlig och kunnig mäklare. Vi blev väl bemötta och kände oss trygga med att anlita henne via rekommendation av Andreas från Karlskoga kontoret.

Svar från Emma Acklund

Tack för det fina omdömet, Helene, och TACK för äran att ha fått hjälpa er!

Katarina O
Kristinehamn

Kunnig, professionell och trevlig!

Svar från Emma Acklund

Tack Katarina, det glädjer mig att jag kunde hjälpa er att hitta ER stuga! Tror ni kommer trivas galant!

Ernst M
Nybble

Vi har været meget tilfredse med vores valg af Fastighetsförmedling Kristinehamn og særdeles til freds med mäklar Emma Acklund.

Svar från Emma Acklund

Tack Ernst och Helga, härligt att höra att ni är nöjda! Det har varit ett rent nöje att få hjälpa er med ert charmiga torp :)

Rikard Ö
Nybble

Trevlig och tydlig allt gick smidigt.

Svar från Emma Acklund

Tack Rikard, det glädjer mig att höra!

Anna Ö

Bra , trevligt! Det gick smidigt och snabb

Svar från Emma Acklund

Tack, Anna! Härligt att höra :)

Ida B
Irisdal

Trevlig, tydlig och allt kändes så himla smidigt. Rekommenderar verkligen

Svar från Emma Acklund

Tack Ida för dina fina ord! Hoppas och tror att du kommer trivas galant i den mysiga lägenheten.

Lina F
Storfors

Okej, hade inte så mycket med Emma att göra.

Svar från Emma Acklund

Tack för ditt omdöme, Lina. Trevligt att träffa dig, den enstaka gång som blev :)

Mats S
Storfors

Lättsam, proffesionellt bemötande, enormt kunnig i det hon gör! Emma levde upp till alla behov och förväntningar och mer därtill! Det gick väldigt fort och snabbt med försäljningen av huset och vi fick det vi ville ha! Rekommenderar Emma Acklund med 110% Mvh M.Skog

Svar från Emma Acklund

Stort stort tack, Mats! Vad otroligt glad jag blir!

Punyaphorn W
Björneborg

Trevlig, ärlig, känns tryggt med allt och professionell

Svar från Linda Karas

Tack Punyaphorn! Superkul att få lära känna dig och att hjälpa till med försäljningen av lägenheten!

Jenny M
Storfors

Kunnig, professionell och tillmötesgående för oss som köpare så att vi kunde oss trygga och bekväma under hela köpet.

Svar från Emma Acklund

Tack snälla, kul att höra att ni är nöjda. Hoppas ni börjar komma på plats i huset och lycka till med allt!

Pål Kristian E
Djurgården

Emma har vært en fantastisk megler. Hun er veldig serviceminded og imøtekommende. Og har klare visjoner og er målbevisst, Emma er også veldig flink på å informere underveis i salgsprosessen. Emma er meget god megler som jeg anbefaler til andre kunder som trenger å selge sin bolig.

Svar från Emma Acklund

Vilka fina ord, tusen tack! Det glädjer mig att du är nöjd :)