Svensk Fastighetsförmedling Kungsör

Svensk Fastighetsförmedling Kungsör

Välkommen till BoButiken i Kungsör!

Här är vi 9 medarbetare i ett team av fastighetsmäklare, administratörer och ekonomiansvarig. Vi förmedlar bostäder i Västra Mälardalen och arbetar i både Kungsör, Arboga och Köping.

Svensk Fastighetsförmedling är en stor mäklarkedja med stark lokal förankring. Det betyder att vi kan Kungsör! Vi vet var köparna finns, vad du ska tänka på inför visning och vilka objekt som är påväg ut på marknaden. Så vill du köpa eller sälja en bostad i Kungsör, och vill ha en fastighetsmäklare med koll på läget - kontakta oss på Svensk Fastighetsförmedling!

Läs vad 45 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Kungsör 2

2021-10-05
    Hela försäljningen sköttes utmärkt, väldigt bra mäklare och medhjälpare vid visningen.
    Allting ordnades på ett utmärkt sätt.
  • Annika B
    köpte sin stuga med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Kungsör
    • Aspa
    2021-09-24
    Mycket kunnig, lugn och trevlig mäklare. Inlyssnande och ödmjuk.
    Tack Sanna så här långt för hjälpen!
    Annika
    • Råsta
    2021-06-18
    Paulina en mycket bra och trevlig mäklare, mycket fint kundbemötande kändes helt rätt att lämna över försäljningen till Paulina.
    Bra utfall på försäljningen efter en bra ställd värdering
    (god kännedom / kunskap)
    Bra återkoppling under försäljningens gång,

Kan rekommendera Svensk Fastighetsförmedling Kungsör.
    • Råsta
    2021-06-09
    Köpte ett litet hus, trevliga mäklare som var en god hjälp vid köpet.
    2021-05-06
    Vi kontaktade Joakim för en försäljning av våran bostad. Allt gick så smidigt/professionellt som det kan gå från början till slut.
    • Centralt
    2021-04-06
    Har precis sålt en fastighet i Kungsörs.
    Joachim Soininen har skött affären på ett utmärkt sätt.
    Han har hållit oss informerade om alla steg i försäljningen. Han har på ett pedagogiskt och tålmodigt sätt förklarat alla steg på vägen.
    Det har känns mycket tryggt.
    • Centralt
    2021-04-06
    Sålt föräldrarnas villa från 1936.
    Mycket proffsigt bemötande och kontinuerligt uppdaterande.
    • Torpa
    2020-12-31
    Vi har köpt ett hus i Kungsör o sålt ett i Torpa med hjälp av en fantastiskt trevlig o kunnig Mäklare.Helnöjda så långt!
    2020-11-30
    Vi sålde en villa i Kungsör 18-11-2020. Har under hela försäljningsprocessen blivit proffsigt bemötta av glad och trevlig försäljare.. Vi har hela tiden också blivit uppdaterade om om allt som haft med försäljningen att göra, vilket gjort att vi känt oss trygga.
    2019-12-09
    Trevligt och sakligt bemötande.
  • Jan M
    köpte sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Kungsör
    • Örberga
    2019-11-07
    Drivande, Håller vad som sagts,seriös,Pålitlig.
    2019-09-19
    Tycker de fungerade bra och va en riktigt trevlig och glad mäklare som va väldigt lätt och prata och få hjälp av
    2019-09-03
    Vi har köpt ett enplanshus och ska sälja vårat radhus. Vi blev bemötta exemplariskt. Dom förväntningar som vi hade var väl egentligen inget speciellt men vi var supernöjda med allting.
    2019-08-29
    Köpte hus
    Bemötandet var jätte bra.
    Hade väl inga större förväntningar, mäklaren gjorde utmärkt jobb. Jag köpte ju bostaden.
    Upplevelsen var utmärkt både på visningen och kontraktsskrivningen.
    2019-08-15
    Sålde hus i köping privat och tog hjälp av Joakim för att fixa allt pappersarbete osv med försäljning. Köper också hus samtidigt genom honom så allt har gått superbra och smidigt. Kan rekommendera:)
    Tusen tack för rekommendationen Henrik! /Joakim Soininen Svensk Fastighetsförmedling Kungsör
    2019-08-08
    Inköp av bostadsrätt.Väldigt bra och snabb kontakt med försäljare.
    Jag kanske skulle vilja att det blir ställt mera krav på försäljare ang. t.e.x. tömning av visa grejor som inte är direkt "tillbehör" av lägenheten.Ja menar i mitt fall "insatsen på toaletten" och borttagning av duschkabin (som enl.försäljare har ej används även av ägaren).
    Affären är inte än helt avslutad ,men jag är nöjd med mäklarens
    arbete .
    2019-06-24
    Sålt en villa, bra bemötande genom hela processen och snabb affär. Vi är mycket nöjda (och glada över vinsten vi fick)!
    2019-05-18
    Har sålt mitt hus i Valskog.
    Allt gick kanonbra ,fort och smidigt av en trevlig och duktig mäklare .
    Jag är jättenöjd.
    Tack för ditt fina omdöme Lena! /Joakim Soininen Svensk Fastighetsförmedling Kungsör
    2019-05-04
    Mycket seriös och med bra återkoppling hela tiden.
    2019-01-28
    Sålt Norrbackavägen 5. Vi blev väldigt välbemötta. Paulina är en personlig och lugn människa som man snabbt känner trygghet till.
    Vi ville att det skulle gå snabbt, vilket det även gjorde. Hon rekommenderade en bra fotograf och nyckelöverlämningar gick smidigt till.

En bra mäklare som vi rekommenderar till andra!
    Tack Rami och Agnes för era fina ord och för förtroendet att sälja er fina villa. Så glad för er att allt gått smidigt så ni kan komma vidare till nytt boende även om det är tråkigt att ni lämnar Kungsör. /Paulina Svensk Fastighetsförmedling Kungsör
    2018-12-30
    Så som säljare har jag inget att anmärka på. Paulina gjorde ett bra jobb.
    Tack för förtroendet att sälja ert fina radhus. Ett gott samarbete! /Paulina Svensk Fastighetsförmedling Kungsör
    2018-12-30
    Köpt ett radhus jag tyckte jag fick bra hjälp vid visningen och senare vid kontraktsskrivning mäklaren gick igenom kontraktet noggrant.
    Tack för dina ord Noomi och grattis till ett fint radhus. Hoppas ni kommer trivas fint! /Paulina Svensk Fastighetsförmedling Kungsör
    2018-12-13
    Jag har sålt en fastighet på Storgatan 4 B i Kungsör och jag är nöjd med hur mäklaren har hanterat försäljningen.
    Vi hade en bra dialog vid upplägget av försäljningen och jag har fått fortlöpande rapporter av mäklaren vid budgivningen.
    Mitt mål med försäljningen har uppnåtts.
    Jag kommer att rekommendera mäklaren till mina bekanta som
    står i begrepp att sälja fastigheter.
    Stort tack för förtroendet att sälja din fastighet och tack dina fina ord. Skönt att ni är nöjda med processen! /Paulina Svensk Fastighetsförmedling Kungsör
    2018-12-13
    Mycket trevligt bemötande. Proffsigt och snabb handläggning
    Rekommenderas
    Tack Anders! Ett nöje att få hjälpa dig i ditt bostadsköp. Välkommen till Kungsör :) /Paulina Svensk Fastighetsförmedling Kungsör
    2018-07-31
    Gillade inte allt krångel med första mäklaren Pauline men Joacim verkade trevlig och gjorde ett bra jobb i den del vi fick hjälp av honom :)
    2018-06-28
    Vi sålde en stor disponentvilla i Kungsör. Det var svårt att komma överens på grund av skilsmässa och vi var säkert en av de jobbigaste kunderna någonsin och tog lång tid på oss. Under hela tiden fram till vi slutligen kom överens om att sälja var Paulina hela tiden positiv och lösningsorienterad. Hon bemötte oss alltid på ett trevligt, vänligt och samtidigt trovärdigt sätt.
    Det gjorde att vi hade höga förväntningar som mer än överträffades.
    2018-06-08
    Köpt en tomt där Joakim är mäklare och blev väldigt trevligt bemött.
    Han uppfyllde alla eventuella förväntningar på bästa sätt.
    Känns väldigt kunnig och gör att man känner sig trygg i en sådan speciell situation som det ändå är att köpa sitt framtida boende, oavsett hus eller tomt.
    2018-04-06
    Jag vill rekommenderas Svensk Fastihetsförmedling för deras riktigt suveräna jobb// Tack Ida Asp
    Mvh My
    2018-03-09
    Perfekt service! Kändes tryggt att lägga allt ansvar i händerna på trevlig proffisionell personal! Rekommenderar dem varmt!
    2018-02-27
    Vänlig och kunnig, serviceminded, klara besked.
    2017-11-10
    Engagerad och kunnig. Flexibel och lätt att nå.
    2017-11-04
    Ett mycket professionellt bemötande Presentationsfoldern på mitt hus väldigt proffsigt utförd. Jag är mycket nöjd med hus försäljningen avlöpte. Rekommenderar dem gärna.

Högsta betyg ger jag dem alla för väldigt vänligt bemötande hela tiden.
    2017-11-01
    Jag är mycket nöjd
    Joakim Soininen i Kungsör är en väldigt bra mäklare.
    Toppbetyg till honom!
    2017-11-01
    Går ej att lita på. Svåra att samarbeta med
    2017-10-30
    Vi blev överraskade och väldigt glad, över hur vi blev bemötta av våran mäklare,, hans trevliga sätt och på det sätt han lyssnade på våra önskemål och frågor visade att han var kunnig i sitt yrke och mån om att allt skulle gå bra för båda parter.
    2017-10-30
    Jag har använt Svensk Fastighetsförmedling i samband med mitt köp mitt köp av Vivelgatan 18. Det var med betyg utmärk.t
    2017-10-29
    Radhuset fick nytt liv och mya ägare
    2017-10-29
    Hade inte mycket kontakt med mäklaren. Han ringde och messade bara med frugan.
    2017-10-27
    Jag blev väl bemött och fick all hjälp jag behövde på ett professionellt sätt.
    2017-08-29
    Glatt, trevligt och seriöst bemötande.
    2017-03-06
    mycket bra och proffsig ärlig.
    2016-10-12
    Mäklaren Joakim Soininen gjorde ett bra jobb från dag 1 till den dagen då vi skrev papper på bostadsrätten.
    Han lyssnade och var mycket uppmärksam på hur jag önskade att det skulle gå till
    Ett varmt bemötande och han hade både mig och köpare i fokus vilket är viktigt för då får man förtroende för honom
    Rekommenderar honom varmt !!!
    2016-09-12
    Bra och hjälpsam, snabb försäljning
    2016-09-06
    Jag upplevde Sanna som mycket tillgänglig och kunnig. Hon visade stor förståelse för den oro jag kände inför allt som hörde till försäljningen. Därför får hon högsta betyg av mig
    2016-09-05
    Jag tyckte det mesta fungerade utmärkt och försäljningen gick snabbt.