Alla kategorier Mäklare Västmanland Kungsör Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Kungsör

Svensk Fastighetsförmedling Kungsör

Drottninggatan 20, 736 31 Kungsör — Visa karta

Välkommen till BoButiken i Arboga!

Här är vi 8 medarbetare i ett team av fastighetsmäklare, administratörer och ekonomiansvarig samt en mäklarpraktikant. Vi förmedlar bostäder i Västra Mälardalen och arbetar i både Arboga, Kungsör och Köping.

Svensk Fastighetsförmedling är en stor mäklarkedja med stark lokal förankring. Det betyder att vi kan Arboga! Vi vet var köparna finns, vad du ska tänka på inför visning och vilka objekt som är påväg ut på marknaden. Så vill du köpa eller sälja en bostad i Arboga, och vill ha en fastighetsmäklare med koll på läget - kontakta oss på Svensk Fastighetsförmedling!

Läs vad 5 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Kungsör

• Magnus K
    Magnus K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungsör
    mycket bra och proffsig ärlig.
  • Anette A
    Anette A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungsör
    Mäklaren Joakim Soininen gjorde ett bra jobb från dag 1 till den dagen då vi skrev papper på bostadsrätten.
    Han lyssnade och var mycket uppmärksam på hur jag önskade att det skulle gå till
    Ett varmt bemötande och han hade både mig och köpare i fokus vilket är viktigt för då får man förtroende för honom
    Rekommenderar honom varmt !!!
  • Jesper H
    Jesper H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungsör
    Bra och hjälpsam, snabb försäljning
  • Elisabet H
    Elisabet H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungsör
    Jag upplevde Sanna som mycket tillgänglig och kunnig. Hon visade stor förståelse för den oro jag kände inför allt som hörde till försäljningen. Därför får hon högsta betyg av mig
  • Gunnel L
    Gunnel L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungsör
    Jag tyckte det mesta fungerade utmärkt och försäljningen gick snabbt.

Drottninggatan 20, 736 31 Kungsör