Alla kategorier Mäklare Västmanland Kungsör Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Kungsör

Svensk Fastighetsförmedling Kungsör

Drottninggatan 20, 736 31 Kungsör — Visa karta

Välkommen till BoButiken i Kungsör!

Här är vi 9 medarbetare i ett team av fastighetsmäklare, administratörer och ekonomiansvarig. Vi förmedlar bostäder i Västra Mälardalen och arbetar i både Kungsör, Arboga och Köping.

Svensk Fastighetsförmedling är en stor mäklarkedja med stark lokal förankring. Det betyder att vi kan Kungsör! Vi vet var köparna finns, vad du ska tänka på inför visning och vilka objekt som är påväg ut på marknaden. Så vill du köpa eller sälja en bostad i Kungsör, och vill ha en fastighetsmäklare med koll på läget - kontakta oss på Svensk Fastighetsförmedling!

Läs vad 26 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Kungsör

• 2019-01-28

Ramatia H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungsör
    Sålt Norrbackavägen 5. Vi blev väldigt välbemötta. Paulina är en personlig och lugn människa som man snabbt känner trygghet till.
    Vi ville att det skulle gå snabbt, vilket det även gjorde. Hon rekommenderade en bra fotograf och nyckelöverlämningar gick smidigt till.

En bra mäklare som vi rekommenderar till andra! Läs mer
    2019-02-12 Svensk Fastighetsförmedling svarar Ramatia H
    Tack Rami och Agnes för era fina ord och för förtroendet att sälja er fina villa. Så glad för er att allt gått smidigt så ni kan komma vidare till nytt boende även om det är tråkigt att ni lämnar Kungsör. /Paulina
  • 2018-12-30

Sture K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungsör
    Så som säljare har jag inget att anmärka på. Paulina gjorde ett bra jobb. Läs mer
    2019-02-12 Svensk Fastighetsförmedling svarar Sture K
    Tack för förtroendet att sälja ert fina radhus. Ett gott samarbete! /Paulina
  • 2018-12-30

Noomi L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungsör
    Köpt ett radhus jag tyckte jag fick bra hjälp vid visningen och senare vid kontraktsskrivning mäklaren gick igenom kontraktet noggrant. Läs mer
    2019-02-12 Svensk Fastighetsförmedling svarar Noomi L
    Tack för dina ord Noomi och grattis till ett fint radhus. Hoppas ni kommer trivas fint! /Paulina
  • 2018-12-13

Bror A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungsör
    Jag har sålt en fastighet på Storgatan 4 B i Kungsör och jag är nöjd med hur mäklaren har hanterat försäljningen.
    Vi hade en bra dialog vid upplägget av försäljningen och jag har fått fortlöpande rapporter av mäklaren vid budgivningen.
    Mitt mål med försäljningen har uppnåtts.
    Jag kommer att rekommendera mäklaren till mina bekanta som
    står i begrepp att sälja fastigheter. Läs mer
    2018-12-21 Svensk Fastighetsförmedling svarar Bror A
    Stort tack för förtroendet att sälja din fastighet och tack dina fina ord. Skönt att ni är nöjda med processen! /Paulina
  • 2018-12-13

Anders W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungsör
    Mycket trevligt bemötande. Proffsigt och snabb handläggning
    Rekommenderas Läs mer
    2018-12-21 Svensk Fastighetsförmedling svarar Anders W
    Tack Anders! Ett nöje att få hjälpa dig i ditt bostadsköp. Välkommen till Kungsör :) /Paulina
  • 2018-07-31

Dzenita H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungsör
    Gillade inte allt krångel med första mäklaren Pauline men Joacim verkade trevlig och gjorde ett bra jobb i den del vi fick hjälp av honom :) Läs mer
  • 2018-06-28

Mats U skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungsör
    Vi sålde en stor disponentvilla i Kungsör. Det var svårt att komma överens på grund av skilsmässa och vi var säkert en av de jobbigaste kunderna någonsin och tog lång tid på oss. Under hela tiden fram till vi slutligen kom överens om att sälja var Paulina hela tiden positiv och lösningsorienterad. Hon bemötte oss alltid på ett trevligt, vänligt och samtidigt trovärdigt sätt.
    Det gjorde att vi hade höga förväntningar som mer än överträffades. Läs mer
  • 2018-06-08

Tommy H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungsör
    Köpt en tomt där Joakim är mäklare och blev väldigt trevligt bemött.
    Han uppfyllde alla eventuella förväntningar på bästa sätt.
    Känns väldigt kunnig och gör att man känner sig trygg i en sådan speciell situation som det ändå är att köpa sitt framtida boende, oavsett hus eller tomt. Läs mer
  • 2018-04-06

My J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungsör
    Jag vill rekommenderas Svensk Fastihetsförmedling för deras riktigt suveräna jobb// Tack Ida Asp
    Mvh My Läs mer
  • 2018-03-09

Petra W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungsör
    Perfekt service! Kändes tryggt att lägga allt ansvar i händerna på trevlig proffisionell personal! Rekommenderar dem varmt! Läs mer
  • 2018-02-27

Anders F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungsör
    Vänlig och kunnig, serviceminded, klara besked. Läs mer
  • 2017-11-10

Bili Emma J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungsör
    Engagerad och kunnig. Flexibel och lätt att nå. Läs mer
  • 2017-11-04

Gunvor Elin Maria L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungsör
    Ett mycket professionellt bemötande Presentationsfoldern på mitt hus väldigt proffsigt utförd. Jag är mycket nöjd med hus försäljningen avlöpte. Rekommenderar dem gärna.

Högsta betyg ger jag dem alla för väldigt vänligt bemötande hela tiden. Läs mer
  • 2017-11-01

Anne-marie A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungsör
    Jag är mycket nöjd
    Joakim Soininen i Kungsör är en väldigt bra mäklare.
    Toppbetyg till honom! Läs mer
  • 2017-11-01

Johan G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungsör
    Går ej att lita på. Svåra att samarbeta med Läs mer
  • 2017-10-30

Hannu O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungsör
    Vi blev överraskade och väldigt glad, över hur vi blev bemötta av våran mäklare,, hans trevliga sätt och på det sätt han lyssnade på våra önskemål och frågor visade att han var kunnig i sitt yrke och mån om att allt skulle gå bra för båda parter. Läs mer
  • 2017-10-30

Robert B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungsör
    Jag har använt Svensk Fastighetsförmedling i samband med mitt köp mitt köp av Vivelgatan 18. Det var med betyg utmärk.t Läs mer
  • 2017-10-29

Jan-olof A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungsör
    Radhuset fick nytt liv och mya ägare Läs mer
  • 2017-10-29

Mats F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungsör
    Hade inte mycket kontakt med mäklaren. Han ringde och messade bara med frugan. Läs mer
  • 2017-10-27

Gunnel L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungsör
    Jag blev väl bemött och fick all hjälp jag behövde på ett professionellt sätt. Läs mer
  • 2017-08-29

Mikael G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungsör
    Glatt, trevligt och seriöst bemötande. Läs mer
  • 2017-03-06

Magnus K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungsör
    mycket bra och proffsig ärlig. Läs mer
  • 2016-10-12

Anette A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungsör
    Mäklaren Joakim Soininen gjorde ett bra jobb från dag 1 till den dagen då vi skrev papper på bostadsrätten.
    Han lyssnade och var mycket uppmärksam på hur jag önskade att det skulle gå till
    Ett varmt bemötande och han hade både mig och köpare i fokus vilket är viktigt för då får man förtroende för honom
    Rekommenderar honom varmt !!! Läs mer
  • 2016-09-12

Jesper H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungsör
    Bra och hjälpsam, snabb försäljning Läs mer
  • 2016-09-06

Elisabet H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungsör
    Jag upplevde Sanna som mycket tillgänglig och kunnig. Hon visade stor förståelse för den oro jag kände inför allt som hörde till försäljningen. Därför får hon högsta betyg av mig Läs mer
  • 2016-09-05

Gunnel L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kungsör
    Jag tyckte det mesta fungerade utmärkt och försäljningen gick snabbt. Läs mer

Drottninggatan 20, 736 31 Kungsör