Alla kategorier Mäklare Östergötland Linköping Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Linköping

Svensk Fastighetsförmedling Linköping, sid 3

Drottninggatan 8, 582 25 Linköping — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Linköping!

Här i trevliga Linköping på Östgötaslätten hittar du alla boendemöjligheter du kan tänka dig, mysiga villaområden för familjer eller fina studentlägenheter nära universitetet. Vi på Svensk fastighetsförmedlings kontor hjälper dig mer än gärna att hitta rätt på bostadsmarknaden. Vi har lång erfarenhet som mäklare och kan Linköpingstrakten i detalj.

Vare sig du vill ha hjälp med att köpa, sälja eller bara få en värdering - kontakta oss så guidar vi dig tryggt och säkert till ditt drömboende.

Läs vad 371 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Linköping

• 2019-03-21

Ida L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Vi har både köpt och sålt hus via Martin och har inget att klaga på! Martin är lätt att ha att göra med, är tillgänglig och mån om att underlätta processen. Läs mer
  • 2019-03-19

Giovanna H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Världens bästa mäklare! Leverat varje gång vi anlitat henne och dessutom arbetar på ett professionellt sätt vilket är uppskattat! Läs mer
    2019-05-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Giovanna H
    Att få arbeta med så fina kunder som er är ett privilegium, det gör mig glad varje gång vi ses! Tack för att jag fick hjälpa er återigen och lycka till i Sturefors! Kramar från Sofia
  • 2019-03-17

Philip K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Sålde bostad som jag tidigare köpte av samma mäklare, Emelie. När jag köpte bostaden för fyra år sedan var jag redan nöjd med hennes hantering och hur hon arbetade. Jag kontaktade henne för att sälja bostaden och hela processen gick väldigt snabbt. Hon visade sig förstå målsättningen med försäljning och hur allt skulle gå till, vilket hon skötte bra och hela affären gick väldigt snabbt. Läs mer
    2019-03-18 Svensk Fastighetsförmedling svarar Philip K
    Varmt tack Philip, det har varit fantastiskt kul att få hjälpa er igen. Varma hälsningar Emelie Johansson
  • 2019-03-16

Martin F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Köpte villa. Bra bemötande. Framställde dock tjänsten Varudeklarerat som en vattentät produkt för köparen vilket inte stämmer. Dessutom ville hon inte att vi skulle besiktiga själva, av någon anledning. Läs mer
    2019-03-19 Svensk Fastighetsförmedling svarar Martin F
    Tack för din återkoppling!
    Vad gäller Varudeklarerat besiktning/försäkring så menar vi att det är branschens mest långtgående produkt. Jag tar kontakt med dig via telefon för att få veta vad som gått snett så vi rätar ut alla frågetecken!
    Varma hälsningar!
  • 2019-03-14

Lena W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Har sålt en sliten bostadsrätt. Trevligt bemötande. Något bristfällig annonsering. Har bett att få hjälp att hitta hyresrätt vilket ni går ut med att ni kan hjälpa till med i ert prospekt. Ingen återkoppling på det. Rann bara ut i sanden. Bra information vad som förhandlades med köparen. Bra hjälp med att få upp priset till utgångspris . Affären har ju ännu inte genomförts. Men gör den det är mitt betyg med beröm godkänt. Läs mer
  • 2019-03-14

Håkan B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Jag har köpt Norrgatan 11 D
    Martin var mycket noggrann och korrekt.
    Mina förväntningar uppfylldes fullständigt.

Både jag och min hustru Håkan och Eva Börjesson är mycket nöjda med vårt val.

Pst Martin har ett påskrivet Förmedlingsuppdrag att hämta hemma hos oss på Fårullsvägen 13.
    I går morse skickade jag handpenningen på 370 000 till Ida Lindgren. Pengarna ser jag dragna på mitt konto, och jag hoppas verkligen att Ida har hittat dem! Läs mer
    2019-03-18 Svensk Fastighetsförmedling svarar Håkan B
    Tack för fina ord Håkan - jag tror att Norrgatan kommer bli perfekt för er och jag ser fram emot att hjälpa er med försäljningen av Fårullsvägen!
  • 2019-03-12

Marianne D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Så professionellt, lugnt, metodiskt Läs mer
    2019-03-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Marianne D
    Hjärtliga tack Marianne för de fina orden! Varma hälsningar Emelie Johansson
  • Elias E

2019-03-12

Elias E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Vi är verkligen supernöjda med försäljningen av vår lägenhet, trots en trög marknad så fick vi det priset vi ville ha. Emelie fick oss att känna oss lugna och trygga under hela säljprocessen, hon var alltid självsäker, återkopplar alltid snabbt på våra frågor och funderingar. Finns inget mer att önska av en mäklare. Läs mer
    2019-03-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Elias E
    Varmt tack för era fina ord! Det har varit fantastiskt kul att få sälja er fina lägenhet, i särklass en av de finaste och välrenoverade treorna i innerstan! Lycka till med huset och barn nr 2. Hjärtliga hälsningar Emelie Johansson
  • 2019-03-11

Ann L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Vi kan varmt rekommendera Johan på Svensk Fastighetsförmedling om ni ska sälja er bostad. Ett proffsigt bemötande från början till slut. Läs mer
  • 2019-03-10

Johanna A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Emelie gav samma engagemang som utlovat och lite till. Alltid snabb återkoppling, tydlig och proffsig i alla sammanhang. Rekommenderas starkt /Johnnah och Patrik Läs mer
    2019-03-11 Svensk Fastighetsförmedling svarar Johanna A
    Varma tack Johannah och Patrik! Det har varit fantastiskt roligt att få hjälpa er. Hoppas flytten till huset går bra, ses framöver! Ta hand om er. Hjärtliga hälsningar Emelie Johansson
  • Håkan Jesper Andreas B

2019-03-10

Håkan Jesper Andreas B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Sålde ett radhus i centrala Linköping. Martin var mycket förtroendeingivande, hade stenkoll på alla steg i processen och fanns hela tiden där för frågor och funderingar. Rekommenderas varmt. Läs mer
    2019-03-18 Svensk Fastighetsförmedling svarar Håkan Jesper Andreas B
    Tack för feedbacken Jesper. Kul att ni är nöjda med försäljningen och ett stort lycka till med äventyret i Dalarna!
  • Daniel E

2019-03-10

Daniel E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Vår mäklare Emelie Johansson har sedan länge ett gott rykte i regionen och radar dessutom upp lysande resultat år efter år. Vi har idel positivt att säga om henne och upplever att hon på ett mycket tilltalande sätt lyckas varva personligt engagemang och professionellt driv. Våra högt ställda förväntningar möttes således fullt ut och vi är rakt igenom nöjda med både insatsen, processen och slutresultatet. Läs mer
    2019-03-11 Svensk Fastighetsförmedling svarar Daniel E
    Wow, blir alldeles rörd. Varma tack för att jag har fått hjälpa er med er fina lägenhet. Det har varit fantastiskt roligt att få sälja den! Ta hand om er, så ses vi! Hjärtliga hälsningar Emelie Johansson
  • 2019-03-04

Sam S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Professionellt bemötande och ingiver en trygghet vid försäljning av bostad. Läs mer
    2019-03-07 Svensk Fastighetsförmedling svarar Sam S
    Tack Sam för dem fina orden, har varit så roligt att få hjälpa till! Stort lycka till med nya bostaden och allt där till! :)

Birger S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Villa Dvärstavägen 14 Nykil
    Mycke korrekt och kunnig
    Jag tycker Joel Uppfyllde förväntningarna
    Jag upplevde att affären gick rätt till Läs mer
    2019-03-07 Svensk Fastighetsförmedling svarar Birger S
    Hej Birger,
    Alltid kul med nöjda kunder! och tack för de fina orden :)
    Vi hörs av framöver när det närmar sig tillträde!
    Må gott,
    Mvh Joel Nygårds

Gustav C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Jag köpte en bostadsrätt som Emelie var mäklare för. Hon gav ett mycket professionellt intryck redan vid första kontakten på visningen. Det kändes som att hon verkligen var mån om att affären skulle bli bra både för säljarna och för mig som köpare.

Ett stort plus också för att hon alltid var tillgänglig och svarade så snabbt på frågor som dök upp. Vid kontraktskrivning fick vi hjälp av Niklas som också gav ett väldigt bra intryck. Hela affären gick smidigt och kändes trygg från start till mål.

Jag är så nöjd man kan bli! Läs mer
    2019-03-07 Svensk Fastighetsförmedling svarar Gustav C
    Tack snälla Gustav för ett mycket fint omdöme! Det gläder både mig och Niklas att du är nöjd. Hoppas du trivs i din fina lägenhet. Varma hälsningar Emelie Johansson

Carl W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Professionellt bemötande och snabb återkoppling. Mina förväntningar uppfylldes med en smidig försäljning.

Bra insikt och resonemang kring marknad och strategi. Rekommenderas! Läs mer
    2019-03-05 Svensk Fastighetsförmedling svarar Carl W
    Stort stort tack för de värmande orden! Jag tackar för förtroendet och önskar er lycka till i jakten på ny bostad.

Mvh Johan Jansson
  • 2019-03-02

Anders Fredrik K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Sålt en bostadsrättslägenhet, 3a i ekholmen
    Proffsigt bemötande, hjälpsam, trevlig.
    De förväntningar jag hade var att få den bästa hjälp jag kunde få för att sälja min lägenhet. De uppfylldes ! Det bästa var att jag aldrig känd någon press på att sälja lägenheten snabbt. Inga påtryckningar och tjat, som jag annars kan uppleva att andra mäklare använder sig av. Bra upplägg med att kunna ha lägenheten på "kommande försäljningar", och därmed ha allt klart och redo när det väl gäller ! Läs mer
    2019-03-07 Svensk Fastighetsförmedling svarar Anders Fredrik K
    Anders! Stort tack, dina ord värmer! Lycka till nu så hörs vi framöver! :)
    Allt gott, Med vänlig hälsning Cornelia Gillberg
  • 2019-02-28

Simon P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Trots att bostadsmarknaden visar svaghetstecken presterar Cornelia på topp! Från första mötet och under hela försäljningsprocessen av min 2:a i centrala Linköping visade hon alltid fullt engagemang. Hon är påläst, har full koll på marknaden och inger stort förtroende. Dessutom har hon ett personligt och proffsigt bemötande. Vid önskemål angående annons, marknadsföring samt visningstider var hon alltid flexibel och gjorde sitt yttersta för att tillgodose behoven. Jag skulle varmt vilja rekommendera Cornelia som mäklare! Läs mer
    2019-03-07 Svensk Fastighetsförmedling svarar Simon P
    WOW Simon, tack för dem fina orden. Har varit så roligt att få hjälpa dig med försäljningen av din fina bostad. Stort lycka till nu i nya huset, jag hoppas ni kommer att trivas bra i Mjölby :) Varma hälsningar Cornelia Gillberg
  • Jack J

2019-02-28

Jack J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Joel Nygårds hjälpte oss sälja vårt hus.

Professionell, kunnig, målmedveten, kundfokuserad, ödmjuk, behjälplig i alla situationer, rådgivande, klar i sin kommunikation och detta är enbart några av de egenskaper som han besitter!

Han tillgodoser sina kunders behov och överträffade våra förväntaningar!

Jag har träffat många mäklare och VÄLDIGT FÅ kommer upp till den nivå som kompletterar hela ”Paketet” som Joel!

Joel kommer ni ser mera av och vi tror att han kan vara en av Sveriges bästa Mäklare!

Vi är SÅ nöjda med honom och kunde inte önska oss en bättre mäklare!

Lycka till Joel! Läs mer
    2019-03-07 Svensk Fastighetsförmedling svarar Jack J
    Stort tack för de fina orden Jack!
    Det har varit kul att få förtroendet att hjälpa er med försäljningen och det glädjer mig att ni känner er nöjda.Även att vi genom läge+ hittade en köpare till er som också är väldigt nöjda och att det klaffade bra med ert nya boende
    Jag önskar er allt gott! :)
    Varma hälsningar Joel Nygårds
  • Mari K

2019-02-28

Mari K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Vi har köpt hus och har alltid fått snabba svar och återkoppling. Mäklaren har ett trevligt och avslappnat sätt. Läs mer
    2019-03-07 Svensk Fastighetsförmedling svarar Mari K
    Hej Mari!
    Tack för de fina orden! Hoppas nu att ni kommer stortrivas i ert nya boende :)
    Varma hälsningar Joel Nygårds
  • Tuffe T

2019-02-24

Tuffe T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Vi har sålt vår villa och är mycket nöjda med vår mäklare Martins jobb. Vi har upplevt honom som kunnig och mycket lyhörd för våra önskemål. Det har känts tryggt att ha Martin som mäklare. Läs mer
    2019-03-03 Svensk Fastighetsförmedling svarar Tuffe T
    Stort tack Tuffe och Karin för fina ord. Det har varit jättekul att få hjälpa er med försäljningen av huset och jag ska hålla koll på huset framöver. :) Hoppas ni kommer trivas i det nya huset i Gränna!
  • 2019-02-18

Monica D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Har köpt och sålt lägenhet.
    Allt har flytit på och inga bekymmer med något. Mycket nöjd, med tanke på att allt gått vägen inom en tre veckor. 🌹🌹🌹 Läs mer
    2019-02-25 Svensk Fastighetsförmedling svarar Monica D
    Stort tack Monica - det har varit superkul att få hjälpa dig med både köp och försäljning! Jag tror att du kommer trivas hur bra som helst i din nya lägenhet. Ha det fint så hörs vi!

Vänliga hälsningar,
    Niklas Johnson
  • 2019-02-17

Johan E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Köpt bostadsrätt.
    Trevligt, glatt och kunnigt bemötande.
    Snabbt agerande i processen.
    Ge henne fler uppdrag!!! Läs mer
    2019-02-22 Svensk Fastighetsförmedling svarar Johan E
    Hej Johan! Tackar så hjärtligt för dem fina orden! Hoppas att Alma kommer att trivas bra i sin nya bostad :)
  • 2019-02-15

Yvonne L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Jag har köpt en liten lägenhet i Linköping för att komma närmare barn och vuxna barnbarn. Niklas var trevlig och hjälpsam både vid visningen och vid min budgivning. Jag hade tänkt ett slutpris på max 2 100 000 kr, det blev aningen mer, men jag är jättenöjd. Läs mer
    2019-02-25 Svensk Fastighetsförmedling svarar Yvonne L
    Tack för de fina orden Yvonne! Kul att du är nöjd med min insats. Jag tror att det kommer toppen i din nya lägenhet.

Vänliga hälsningar,
    Niklas Johnson
  • 2019-02-10

Gabriella H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Jag köpte en bostadsrätt i en mindre förening. Mäklaren var alltigenom proffsig och trevlig. Hon svarade snabbt på mail/telefonsamtal och blev inte irriterad när vi önskade se lägenheten extra. Hon var också påläst och kunnig ifråga om objektet och föreningen vilket känns som en självklarhet men inte alltid är fallet hos mäklare. Var det något hon inte visste tog hon snabbt reda på det och återkopplade.
    Jag är mycket nöjd! Läs mer
    2019-02-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Gabriella H
    Hjärtliga tack för ert fina omdöme! Grattis till en mycket fin lägenhet. Hoppas sonen kommer att trivas där. Varma hälsningar Emelie Johansson
  • 2019-02-03

Malin E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Vi har sålt lägenhet med hjälp av Johan. Lång process och många visningar och vi är supernöjda med Johans arbete under hela processen! Tydlig, ärlig, pålitlig och snabb återkoppling. Tillgänglig och förmedlade en realistisk och ärlig bild utan att ge oss orimliga förhoppningar. Smidig kontraktsskrivning och inga krångligheter. Läs mer
    2019-03-05 Svensk Fastighetsförmedling svarar Malin E
    Tack för er fina rekommendation. Glädjande att ni uppskattat mitt arbete och känner er nöjda med processen.

Önskar er lycka till med ert nya boende!

Mvh. Johan Jansson
  • 2019-01-30

Lars Gustav C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Gabriella var i processen med köp av vår nya bostad väldigt bra att ha att göra med. Informativ, tydlig och konkret i sin återkoppling.

Hon var snabb med återkoppling och tydlig med nästa steg. Läs mer
    2019-01-31 Svensk Fastighetsförmedling svarar Lars Gustav C
    Tack snälla Lars & Yvonne för förtroendet och de fina orden! Hoppas nu att ni kommer trivas på nya stället, men det är jag övertygad om! Vi ses och hörs!
    Varma hälsningar Gabriella Karner
  • 2019-01-30

Ellinore N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Köpte min första lägenhet, en etta, och var såklart väldigt nervös och lite "lost" men med Cornelias ödmjuka och snabba bemötande blev jag lugn. Jag trodde det skulle vara mycket mer komplicerat att köpa lägenhet men i mitt fall blev det inte så, det var enkelt och smidigt! Tack! Läs mer
    2019-02-04 Svensk Fastighetsförmedling svarar Ellinore N
    Wow Ellinore, tack snälla för dem fina orden! Har varit så roligt att få hjälpa till :)
    Stort lycka till nu, så hörs vi!

Nina E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Köpte bostadsrätt. Fick regelbundna uppdateringar under budgivningen. Bra service kring kontraktskrivning och även efteråt. Läs mer

Daniel S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Hsr sålt radhus bostadsrätt. Bra bemötande. Beskrev processen bra för oss och vi fick bra helhetsupplevelse. Läs mer

Birgitta W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Otroligt engagerad i varje punkt, från första mötet, genomgång av lägenheten, fotografering, budgivning och avtalsskrivande. Emelie känns intresserad och bryr sig om mig som individ Läs mer
    2019-01-29 Svensk Fastighetsförmedling svarar Birgitta W
    Tack gulliga Birgitta för det fina omdömet! Det glädjer mig att du är nöjd. Vi ses på tillträdet. Lycka till med flytten! Varma hälsningar Emelie Johansson
  • 2019-01-27

Denise H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Hade höga förväntningar på Emelie, då vi sett hennes tidigare försäljningar. Tycker verkligen hon har uppfyllt alla våra förväntningar. Emelie jobbar väldigt professionellt, och är effektiv. Vi har sålt en bostadsrätt på timmermansgatan och är nöjda med försäljningen. Läs mer
    2019-01-29 Svensk Fastighetsförmedling svarar Denise H
    Hjärtligt tack Denise! Det bästa kvittot är alltid nöjda kunder. Hoppas nu även att vi hittar ett hus åt er. Varmt tack för att jag har fått hjälpa er. Varma hälsningar Emelie Johansson
  • Kjell Robin A

2019-01-24

Kjell Robin A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Jag har köpt en villa via Sofia.
    Vi har haft god kontakt och hon är väldigt trevlig och lättsam, samtidigt professionell och noggrann vid genomgång av köpekontrakt och viktiga detaljer.
    Jag kan rekommendera Sofia Tjernberg. Läs mer
    2019-01-28 Svensk Fastighetsförmedling svarar Kjell Robin A
    Tack så mycket Robin för dina fina ord och för en trevlig kontakt! Jag hoppas och tror att ni ska trivas superbra i huset, vi ses igen vid tillträdet - till dess, ha det gott! Varma hälsningar Sofia
    Svensk Fastighetsförmedling gillar detta
  • 2019-01-24

Elsa J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Sålt bostadsrätt. Mycket bra bemötande. Han var mycket bra ochvi är klart nöjda. Bra och tydlig information Läs mer
  • 2019-01-24

Andreas L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    SvenskFast har hjälp mig att sälja min villa - mäklaren har med stort engagemang arbetet med affären. Marknadsföring och trycksaker är mycket proffsigt framtagna. Läs mer
    2019-01-28 Svensk Fastighetsförmedling svarar Andreas L
    Hjärtligt tack för din fina rekommendation Andreas och stort tack för förtroendet att få hjälpa dig med försäljningen, det har varit otroligt kul! :)
    Allt gott,
    Hälsningar Gabriella Karner!
  • 2019-01-21

Peter W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Bygdegatan 367. Väldigt proffsigt, sakligt och upplysande. Kunde önskat mer återkoppling under processen men slutresultatet var över förväntan så helhetsbetyget är högsta möjligt. Läs mer
    2019-01-28 Svensk Fastighetsförmedling svarar Peter W
    Tack Peter, jag suger åt mig av allt du skrev och tackar för dina ord, ska ha med mig det och utveckla! Stort tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er, ha det gott till vi ses vid tillträdet! /Sofia
  • 2019-01-19

Linda W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Mäklaren ingav ett stort förtroende och förmedlade mycket kunskap.
    Jag kände mig trygg under hela processen med försäljning av huset. Tydlig förklaring av kontraktet.
    En stor eloge för en bra fotografering.
    Jag är jättenöjd med hela försäljningen. Läs mer
    2019-01-28 Svensk Fastighetsförmedling svarar Linda W
    Tack Linda för dina fantastiskt fina ord, de värmer! Jag hoppas att du ska trivas i ditt boende och önskar dig en go fortsättning tills vi ses på tillträdet, om du har några funderingar vet du var jag finns! Varma hälsningar Sofia
  • 2019-01-17

Anders W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Svensk Fastighetsförmedling har varit superproffsiga rakt igenom hela processen, från förstamöte till signerat kontrakt Läs mer
    2019-01-22 Svensk Fastighetsförmedling svarar Anders W
    Hjärtliga tack för en fin rekommendation Anders. Hoppas ni har en härlig semester! Mvh Emelie Johansson
  • 2019-01-04

Ola L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Sälja lägenhet i en stad man inte bor i. Hm. Vi fick kontakt med Cornelia Gillberg på Svensk Fastighetsförmedling och bestämde på stående fot att anlita henne. All kontakt kring försäljningen gick snabbt och smidigt och det kändes som att vi var ett lag. Och med tanke på att vi förstod att Cornelia varit just lagidrottare i Brynäs Damer var det kanske inte så konstigt... Rekommenderas verkligen! Läs mer
    2019-01-10 Svensk Fastighetsförmedling svarar Ola L
    Tack så hemskt mycket för förtroendet! det har var så roligt att få hjälpa er med försäljningen :) Hoppas Fabbe trivs bra i nya boendet och hälsa Gävle ifrån mig!
    Allt gott, Med vänliga hälsningar Cornelia Gillberg
  • 2018-12-20

Michelle E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Proffsig, skicklig och erfaren. Läs mer
    2019-05-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Michelle E
    Tack Michelle för dina värmande ord. Jag hoppas att du trivs bra i ditt nya boende och önskar dig allt gott i framtiden! Varma hälsningar Sofia
  • 2018-12-18

Sofia E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Vid försäljningen av vårt radhus (bostadsrätt) tog vi hjälp av Cornelia Gillberg. Vi hade höga förväntningar och ville ha en mäklare som väl kunde förklara de olika delarna av en försäljning, finns tillgänglig och hålla oss uppdaterade under hela processen. Cornelia har utan tvekan levt upp till, och överträffat, dessa förväntningar. Vår bostad såldes även för mer än vad vi vågat tro, säkert en följd av gediget mäklararbete.

Cornelia var även den mäklare som höll i försäljningen av den bostadsrätt vi köpte och även som köpare kände vi oss trygga med Cornelia. Läs mer
    2018-12-27 Svensk Fastighetsförmedling svarar Sofia E
    Tack snälla Sofia för dem fina orden, har varit otroligt roligt att få hjälpa er i både sälj och köp situation.
    Lycka till i nya boendet nu och allt runt omkring :)
  • 2018-12-14

Magnus S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Har sålt en villa och upplevde ett mycket professionellt bemötande från mäklaren. Hade höga förväntningar på snabb hantering, tydlig information och hjälp med de frågor som vi hade och tycker att dessa levdes upp till utan något att klaga på. Är mycket nöjda och kunde inte ha haft bättre hjälp under denna situation. Läs mer
    2019-01-28 Svensk Fastighetsförmedling svarar Magnus S
    Stort tack för dina fina ord Magnus! Det har varit ärofyllt att få förtroendet att hjälpa er och det glädjer mig att ni känner er nöjda. Jag önskar er allt gott! :)
    Varma hälsningar Gabriella Karner
  • 2018-12-05

Jonas H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Vi sålde en villa, vi blev jättebra bemötta av mäklaren Gabriella Karner. Proffsigt upplägg och avslut. Läs mer
    2018-12-06 Svensk Fastighetsförmedling svarar Jonas H
    Tack Jonas & Ida. Det har varit väldigt roligt att få hjälpa er med försäljningen! Lycka till med nya boendet. God Jul & Gott Nytt år! Mvh Gabriella Karner
  • 2018-12-05

James Y skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Emelie Johansson på svensk fastighetsförmedling i linköping gjorde ett fantastiskt jobb under försäljningen av min lägenhet! Väldigt tacksam för den goda servicen! Läs mer
    2018-12-06 Svensk Fastighetsförmedling svarar James Y
    Varma tack James! Wow, så fin rekommendation! Tack för att jag har fått hjälpa dig hittills. God jul och Gott nytt år! Mvh Emelie Johansson
  • 2018-12-04

Hans H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Rak och tydlig i sin kommunikation. Ger ett genuint och seriöst intryck. Läs mer
    2018-12-07 Svensk Fastighetsförmedling svarar Hans H
    Tack för förtroendet och för de fina orden. Har varit trevligt att få hjälpa er!

Mvh Johan Jansson
  • 2018-12-02

Per F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Som säljare har jag hela tiden blivit bemött på ett positivt och respektfullt sätt av mäklaren. Kontakten har präglats av ett öppet samarbetsklimat där jag har fått professionellt stöd och vägledning i beslutssituationer. Återkopplingen från försäljningsprocessen har hela tiden varit mycket bra. Om försäljning av bostad skulle bli aktuellt på nytt i framtiden så skulle jag gärna vända mig till samma mäklare igen. Läs mer
  • Elisabet P

2018-12-02

Elisabet P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Vi är mycket nöjda med vår mäklare Joel Nygårds som hjälpte oss att sälja vårt hus.
    Han är mycket trevlig, engagerad och har skött försäljningen utmärkt. Snabba och bra återkopplingar.
    Våra förhoppningar uppfylldes med råge.
    Vi kommer rekommendera honom till andra som ska sälja. Läs mer
    2018-12-04 Svensk Fastighetsförmedling svarar Elisabet P
    Hej Elisabet!
    Tack för de fina orden :) bra samarbete och de bästa förutsättningarna brukar leda till bra resultat!
    Vi ses på tillträdet, må gott
    Mvh Joel Nygårds
  • 2018-11-29

Åse H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Sålt brf.lght

Professionellt bemötande, kunnig och stor arbetsinsats.

Som ovan och det stämde.

Mycket nöjd! Läs mer
    2018-12-03 Svensk Fastighetsförmedling svarar Åse H
    Hjärtliga tack Åse! Fantastiskt roligt att få hjälpa dig! Ta hand om dig och ha en fin jul så ses vi i januari! Varma hälsningar Emelie Johansson
  • 2018-11-26

Mikael J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Min mäklare Johan Jansson gav ett proffesionellt intryck som han visade på riktigt vid försäljningen av min lgh.
    Tät bra kontakt o avstämning Läs mer
    2018-12-07 Svensk Fastighetsförmedling svarar Mikael J
    Tack för de fina orden Mikael, önskar dig lycka till i jakten på ny lägenhet.

MVH.Johan Jansson
  • Sinan Y

2018-11-26

Sinan Y skrev om Svensk Fastighetsförmedling Linköping
    Vi sålde en bostadsrättslägenhet och Emelie gjorde ett otroligt bra jobb. Hon är en väldigt engagerad och vass säljare. Ger snabba och regelbundna återkopplingar vilket är väldigt uppskattat. Vi är mycket nöjda. Läs mer
    2018-11-26 Svensk Fastighetsförmedling svarar Sinan Y
    Hjärtliga tack Sinan! Vilken fin rekommendation. Det har varit superroligt att få hjälpa er. Ta hand om er! Varma hälsningar Emelie Johansson

Drottninggatan 8, 582 25 Linköping