Svensk Fastighetsförmedling Ljungby

Svensk Fastighetsförmedling Ljungby

• BadgeFiveYears
Call 3728-10 65 Share

About company

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Ljungby! Här på orten Ljungby i Kronobergs län finns vi mäklare för att hjälpa dig genom bostadsaffären, från början till slut. Över 80 års erfarenhet och Sveriges största mäklarkedja säger något om vår kompetens. Vi strävar alltid efter att du som kund ska få det bästa möjliga...

182 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Ljungby

Ove K
Sold a house with Rebecca Birgersson a part of Svensk Fastighetsförmedling Växjö
Lammhult

Trevlig och bra, med snabb återkoppling.

Richard A
Bought a house with Rebecca Birgersson a part of Svensk Fastighetsförmedling Växjö
Lammhult

Trevligt och proffsigt tillvägagångssätt med snabba återkopplingar! Noggrann och tydlig vid kontraktsskrivning !

Pierre F
Sold an apartment with Evelina Kronberg a part of Svensk Fastighetsförmedling Växjö
Växjö Öjaby

Duktig trevlig och lyhörd, omtänksam mot säljarna och köpare.

Julianna O
Torpsbruk

Mycket proffsig och lättillgänglig. Hon har skött sitt åtagande på ett föredömligt sätt.

Svar från Jenny Wåhlin

Tackar ödmjukast för de fina orden och för förtroendet.

Eva U
Torpsbruk

Jag tycker det har gått ypperligt bra med kommunikationen vi haft som säljare med mäklaren Jennie. W. Hon har varit tydlig med vad vi behövde göra inför försäljningen av vår fastighet, vad som varit bäst för oss som säljare. Hon har givit oss löpande information i förloppet vilket skapat trygghet och förtroende mellan parterna. För mig som förstagångssäljare har hon verkligen tagit udden av all stress och oro.

Svar från Jenny Wåhlin

Underbar läsning, tack Eva, det har varit ett rent nöje att ha hand om försäljningen av lilla gula huset i Kornhagen.

Hampus R
Torpsbruk

Gott bemötande. Tog sig tid att visa huset utefter mitt schema, vilket uppskattades mycket. Tog sig tid att undersöka kring de frågor jag hade om tomtgränser osv som inte var helt tydligt från början. Stor kompetens kring fastighetens skick. Verkar ha god koll på besiktningsunderlaget.

Svar från Jenny Wåhlin

Tack Hampus för de fina orden, lycka till i nya huset.

David M
Sold an apartment with Rebecca Birgersson a part of Svensk Fastighetsförmedling Växjö
Karlshamn

Rebecca ger ett mycket bra intryck och bemötande. Rebecca är kompetent och ger bra support till både köpare och säljare. Vi är väldigt nöjda med hela processen och rekomenderar Rebecca starkt.

Jonas R
Växjö Högstorp

Kunnig, engagerad och väldigt bra på att ha en tät dialog med köpare

Svar från Jenny Wåhlin

Tack Jonas, tackar ödmjukast. Det har varit ett rent nöje.

Katy Inga-Lill A
Ljungby

Vänligt service inriktad, duktig säljare.

Mats S
Ljungby

Lyhörd proffsig snabba ryck trevlig kan rekommendera henne

Svar från Jenny Wåhlin

Tack snälla Mats för det fina omdömet. Det har varit ett rent nöje att få sälja ditt hus.

Gustav L
Ljungby

Kunnig och lyhörd person som man snabbt får förtroende för!

Svar från Jenny Wåhlin

Tackar ödmjukast för de fina orden.

Stefan S
Rottne

Klar tydlig och noterade de frågor jag ville ha svar på samt återkom med detta

Silvia L
Diö

Trevlig bemötande, kunnig, hjälpsam och effektivt.

Emil N
Sold an apartment with Jenny Wåhlin a part of Svensk Fastighetsförmedling Ljungby
Agunnaryd

Varit hur nöjd som helst med Jenny som mäklare!

Svar från Jenny Wåhlin

Tack för de fina orden och för förtroendet. Lycka till i blekinge.

Solbritt Kerstin Viola K
Bought an apartment with Jenny Wåhlin a part of Svensk Fastighetsförmedling Ljungby
Agunnaryd

Jenny är en positiv o påläst person. Hon är en god lyssnare. En suverän mäklare. Hon får en att känna sig viktig o betydelsefull.

Svar från Jenny Wåhlin

Tack snälla för de fina orden, hoppas vi ses snart igen.

Dödsbodelägare Mats Olof D
Ljungby

Mycket tillmötesgående och professionell.

Svar från Jenny Wåhlin

Tack för de fina orden och tack för förtroendet att sälja er fastighet.

Göran B
Sold an apartment with Jeanie Wehlin a part of Svensk Fastighetsförmedling Älmhult
Osby

Väldigt trevlig och hjälpsam, kom med bra förslag angående försljningen

Krister B
Osby

BRA Förklarade hur det fungerade med försäljningen

Sebastian O
Bought a house with Evelina Kronberg a part of Svensk Fastighetsförmedling Växjö
Hamneda

Engagerad och påläst, och serviceinriktad

Silke M
Bought a house with Jeanie Wehlin a part of Svensk Fastighetsförmedling Älmhult
Älmhult

Jag frågade Jeanie hur länge hon hade jobbat som mäklare. Hon visade så mycket entusiasm, genuint intresse och tålamod att jag trodde hon måste nyligen börjat yrket. Till min förvåning svarade hon att hon har varit mäklare i tjugo år. Man känner verkligen att hon älskar vad hon gör och att hon på riktigt bryr dig. Hon är lyhörd och förstående och mycket kunnig i allt kring hus och boendet- från fakta till allt det emotionella.

Joakim W
Växjö

Tydlig information och positiv och glad, och allt gick smidigt när vi skrev på papperna

Martina B
Växjö

Evelina var proffsig hela vägen - från första mötet till försäljning. Vi hade en god dialog under hela processen och upplevde att våra önskemål var viktiga. Vi upplevde Evelina som kunnig, proffsig och inlyssnande. Det var de krav vi hade på förhand och det levde hon upp till under hela husresan.

Madeleine L
Sold a house with Svensk Fastighetsförmedling Ljungby
Hamneda

Mycket trevlig mäklare men hade önskar lite snabbare återkoppling.

Magnus B
Bought a house with Svensk Fastighetsförmedling Ljungby
Ljungby

Mycket bra bemötande. Löste allt perfekt.

Birte P
Vittaryd

Vi har varit mycket nöjd med Evelina på alla sätt. Hon är seriös, vänlig och mycket kompetent. Hon besvarar alla frågor med ett smil. Hon får fem ut av fem stjärnor!

Ann-Louise T
Liatorp

Helt underbar mäklare som gör ditt yttersta för att hjälpa sina klienter. Alltid finns där när man har 100 frågor eller funderingar. Genuin och ärlig rakt igenom. Rekommenderas varmt.

Joakim B
Färlöv

Bemötandet var proffesionellt och sakligt. Hon var noggrann, påläst och kunnig. Vi är mycket nöjda med hennes bemötande och handhavande av vår försäljning! Mycket bra! Rekommenderas!

Sara B
Färlöv

Professionell, hjälpsam, lättillgänglig, informativ och noggrann. Vi erhöll allt det som vi förväntade oss av en mäklare under en husförsäljning och lite till.

Charo M
Bought a house with Jeanie Wehlin a part of Svensk Fastighetsförmedling Älmhult
Killeberg

Jeanie was extremely helpful and she is very knowledgeable of the policies and laws regarding properties.

Monica L
Älmhult

Hjälpsam Noggrann Förtroendeingivande Ärlig

Jonas P
Bought an apartment with Evelina Kronberg a part of Svensk Fastighetsförmedling Växjö
Växjö

Mycket bra och trevlig mäklare.

Pawel N
Osby

I highly recommend Jeanie Wehlin. As a broker she is very professional but on the other hand has a good sense of humor. Moreover, she is also supportive and takes all needed initiatives to boost the sale. Thank you for all your support Jeanie, great work!

Erika O
Växjö Söder

Jag köpte lägenheten av Evelina för lite mer än 2 år sedan och fick en superbra känsla av henne, kändes självklart att jag skulle höra av mig till just henne när det nu var dags för mig att sälja! Hon gjorde så jag kände mig väldigt trygg genom hela processen. Kommer absolut höra av mig till henne igen om det behövs i framtiden!

Elin K
Växjö Söder

Blev väldigt bra bemött och fått superbra hjälp! Supernöjd!

Alva Hanna Maria J
Växjö

Borde inte litat på mäklarens värdering. Blev dessutom uppmanad att sälja på ett förhandsbud till en av hennes bekanta. Det innebar dessutom att jag fick lämna huset tidigare än önskat. Jag kommer aldrig att veta hur mycket pengar jag förlorade :-( Eftersom jag förmodligen aldrig kommer att sälja ett hus igen så har jag redan begått alla misstag man kan göra vid en husförsäljning. Uppmanar alla att jämföra innan ni väljer mäklare.

Svar från Evelina Kronberg

Hej Hanna, tack för att du skriver om din upplevelse av affären och mig som mäklare. För mig är det viktigt att kunder känner sig trygga i det arbetet jag har gjort, är det något du vill prata om är du varmt välkommen att ringa mig. Jag önskar dig stort lycka till i ditt nya boende! Vänligen Evelina Kronberg

Hans A
Lammhult

Vi har haft bra kontakt under hela försäljningsprocessen. Jag har känt mig välinformerad och lyssnad på. Bra saklig information genom processen.

Jannika S
Växjö

Är supernöjd med Rebecca! Både köpte och sålde med Rebecca som mäklare och hon har haft en bra dialog under hela tiden och har alltid varit snabb med att svara när man haft frågor. Dessutom lyckades hon sälja vår lägenhet på en väldigt kort tid då vi köpte det nya innan vi hade sålt den gamla.

Monica V
Lammhult

Väldigt trevlig och lätt att tycka om. Lotsade oss igenom alla etapper. Möjligen lite svår att nå och få svar när man smsade. Man fick ibland vänta en dag eller två. Alltid trevlig och stöttande när man själv tycktedet var jobbigt.

Inger N
Killeberg

Jag är jättenöjd med Jeanie som mäklare, lyssnade, gav goda råd, erfaren, glad och positiv. Hon har skött allt på bästa sätt. Givetvis ska hon också ha semester men det hade varit bra om hon hade berättat det från början, kändes inte bra att byta mitt i försäljningen. Förutom detta genomförde hon affären utan anmärkning och jag kan rekommendera henne för andra. Mvh Inger

Anders H
Killeberg

Vi är nöjda. Upplever Jeanie som seriös och pålitlig. Hon är duktig på att driva processen med väl avvägd balans och diplomati. Upplever att hon kan tolka olika personers intresse och hantera det utan att avslöja vad hon tänker. Hon kan på ett auktoritärt sätt hålla lagom distans till de olika intressegrupperna.

Camilla G
Moheda

Snabba svar, omtänksam och lätt att ha att göra med. Toppenbra!

Linnéa M
Vislanda

Rebecca levde upp till de förväntningar vi hade.

Sune H
Liatorp

Proffsigt bemötande. En mäklare som gör det där lilla extra och levererar in i det sista.

Tobias E
Växjö Hov

Smidig husaffär och bra ordnat med allt det praktiska. Trevligt bemötande.

Svar från Evelina Kronberg

Hej Tobias! Va bra, önskar er stort lycka till i ert nya boende! Vänligen Evelina Kronberg

Karin B
Växjö Hov

Mycket bra bemötande, lätt att kommunicera med. Uppfyllde väl förväntningarna vi hade. Alltid lätt att få kontakt med och återkopplade bra. Vi är mycket nöjda med hela affären och hur det har skötts Vi säger Tack ! Karin och Christer

Svar från Evelina Kronberg

Hej Karin och Christer, stort tack för fina ord! Tacksam och stolt över att ha förmedlat ert hus! Vänligen Evelina Kronberg

Annie L
Växjö

Bra och tydlig info. Snabb återkoppling oavsett tid. Alltid tålmodig och vänlig. Det som mäklaren sa har alltid stämt vilket inte andra mäklarbyrån har levt upp till. Vi kan varmt rekommendera Evelina till andra som ska byta bostad.

Svar från Evelina Kronberg

Tack Annie! Så glad att just jag fick förmedla ert hus, tack för förtroendet! Vänligen Evelina Kronberg

Karin B
Växjö

Vi är mycket nöjda med Evelina som är trevlig, känns kunnig , tillmötesgående och återkopplar snabbt / Karin och Christer

Jonna N
Rottne

Vi är jättenöjda med Rebecca, huset såldes snabbt till ett bra pris.

Max P
Växjö

Rebecca bemötte och väldigt professionellt. Vi hade som mål att sälja våran bostad och gå jämnt upp ekonomiskt trots den korta tiden sen köp. Rebecca fixade detta och vi kunde lösa allt oerhört smidigt.

Elin W
Växjö

Vi är jättenöjda med Rebecca både vårat husköp och försäljning har gått bra och smidigt. Väldigt bra bemötande av Rebecca och har alltid varit lätt att få tag på vid frågor. Rekommenderar henne stark till andra som vill sälja eller köpa hus.