Alla kategorier Mäklare Dalarna Ludvika Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Ludvika

Svensk Fastighetsförmedling Ludvika

Storgatan 19, Gallerian, 771 30 Ludvika — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Ludvika!

Vid Västerbergslagen i södra Dalarna och näst intill sjön Väsman hittar du Ludvika. En lugn oas präglad av bergsbruket med koppar, silver och järnmalm. Vi på Svensk fastighetsförmedlings kontor på orten hjälper dig gärna att hitta det perfekta boendet. Vi har all den erfarenhet och kunskap som krävs gällande både försäljning, köp och värdering.

Vare sig du letar efter ett boende inne i Ludvika eller i någon av de sköna skogarna runtomkring är du varmt välkommen att kontakta oss för rådgivning!

Läs vad 9 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Ludvika

• Rolf N
    Rolf N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ludvika
    Kristian har med sin positiva inställning lugnat oss och varit oss behjälplig på alla sätt.
    2017-11-23 Kristian S svarar Rolf N
    Det är nog jobbigt att bara flytta alla saker. Tack och lycka till nu med flytten! Hälsningar Kristian
  • Sonja H
    Sonja H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ludvika
    Bra bemötande och hjälp med försäljningen.
    2017-10-11 Angelica S svarar Sonja H
    Tack själv för trevligt bemötande!
  • Johanna F
    Johanna F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ludvika
    Angelica är en utomordentlig mäklare på alla punkter! Båda affärerna sköttes smidigt och problemfritt. Vid frågor och funderingar gavs alltid snabba svar och mycket god service.
    2017-10-09 Angelica S svarar Johanna F
    Tack! Hoppas ni ska trivas i erat nya boende :)
  • Göran B
    Göran B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ludvika
    Bra och trevligt bemötande och säljuppdraget slutfördes enligt förväntan. Bra marknadsföring.
    2017-10-09 Angelica S svarar Göran B
    Tack så mycket! Och tack själva för alltid lika trevligt bemötande :)
  • robert p
    robert p skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ludvika
    Kristian skötte försäljningen mycket bra. Han förklarade allt tydligt och kontaktbar dygnet runt. Proffsigt gav han tips och råd vad han tyckte vi skulle lägga ner/mindre tid på.
    2017-10-11 Kristian S svarar robert p
    Tusen tack! Lycka till med nya boendet nu!
  • Göran F
    Göran F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ludvika
    Som kund är vi mycket nöjda. Vi har anlitat SF- Ludvika 2ggr inom loppet av 4 år.
    2017-05-04 Angelica S svarar Göran F
    Och vi tackar så mycket för visat förtroende. Det är alltid lika trevligt att träffa er. Jag hoppas vi hittar något nytt spännande till er här. Mvh Angelica
  • Jörgen J
    Jörgen J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ludvika
    Proffsigt på alla vis! Bra feedback och snabb affär! Mvg 5+
    2017-04-19 Angelica S svarar Jörgen J
    Tack själv för förtroendet och bra samarbete :)
  • Jonas H
    Jonas H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ludvika
    Mycket bra bemötande, förtoendeingivande och proffensionell framtoning. Snabb återkoppling och hantering av olika frågor. Mycket över förväntan, speciellt vad gäller slutpris.

Är mycket nöjd med samarbetet och kan rekommendera Svensk Fast och Kristian till andra kunder.
    2017-04-18 Kristian S svarar Jonas H
    Tack själv för jättebra samarbete. Jag hade inte klarat det lika bra om inte du kunde allt om huset.
  • Renã©e W
    Renã©e W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ludvika
    Seriös - noggran - kunnig - tålmodig mäklare som gjorde mig som säljare trygg i en försäljningssituation som jag upplevde blev långdragen Dessutom alltid ett trevligt bemötande
    Renee Westman
    2017-05-04 Angelica S svarar Renã©e W