Svensk Fastighetsförmedling Ludvika

Storgatan 19, Gallerian, 771 30 Ludvika — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Ludvika!

Vid Västerbergslagen i södra Dalarna och näst intill sjön Väsman hittar du Ludvika. En lugn oas präglad av bergsbruket med koppar, silver och järnmalm. Vi på Svensk fastighetsförmedlings kontor på orten hjälper dig gärna att hitta det perfekta boendet. Vi har all den erfarenhet och kunskap som krävs gällande både försäljning, köp och värdering.

Vare sig du letar efter ett boende inne i Ludvika eller i någon av de sköna skogarna runtomkring är du varmt välkommen att kontakta oss för rådgivning!

Läs vad 50 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Ludvika

• 2019-12-02

Perove H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ludvika
    Vi sålde våran sommarstuga i Grangärde. Angelica var vår mäklare och alla våra förväntningar uppfylldes med råge. Hon var med oss genom hela försäljningen, svarade alltid i telefon eller ringde upp. Läs mer
  • 2019-12-02

Christina O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ludvika
    Sålt 1 1/2 plans hus från 1928..
    Mycket trevlig mäklare, alltid pigg o glad.
    Hela upplevelsen har överträffat våra förväntningar.
    Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • 2019-11-30

Helena E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ludvika
    Fantastisk service, kunnig trevlig personal. Jag har fått massor av stöd när jag för första gången i livet ska köpa hus. Läs mer
  • 2019-11-05

Birgit G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ludvika
    Köpt hus. Mäklaren otroligt seriös och pålitlig. Svarar snabbt. Trevligt bemötande.
    Rekommenderar henne verkligen. Kommer jag sälja i framtiden blir det utan tvekan henne jag kontaktar 🌟🌟🌟🌟🌟 Läs mer
  • 2019-10-17

Ann-Sofi F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ludvika
    Sålt en villa. Har blivit väldigt trevligt bemött. Han var hjälpsam och svarade på de frågor som vi haft. Läs mer
  • 2019-10-15

Alexander B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ludvika
    Mäklaren var toppen, skötte allting snyggt och prydligt och var alltid tillgänglig för att prata oavsett hur mycket jobb det än fanns. Läs mer
  • Eva-Marie H

2019-09-12

Eva-Marie H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ludvika
    Vår trevliga mäklare Lucas Sundberg sålde vår lägenhet på 3 rum och kök. Lucas var otroligt proffsig och engagerad och återkopplade snabbt hela tiden på alla våra frågor och funderingar. Vi kan varmt rekommendera Lucas både för hans kunnighet och engagemang och även för hans lugn och personlighet. Läs mer
  • Ingvor Kristina J

2019-09-08

Ingvor Kristina J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ludvika
    Vi sålde en äldre villa med mycket fint sjötomtsläge. Vår mäklare Kristian har väldigt bra lokalkännedom om, i vårt fall Grängesberg, oerhört mycket kompetens inom sitt yrke och ett fantastiskt fint sätt gentemot de kunder som inte själva är så duktiga på att sälja sitt hus. Vi rekommenderar verkligen Kristian som mäklare för området Ludvika/ Grängesberg med omnejd! Vi är mycket nöjda med hans insats. Läs mer
  • 2019-09-03

Adam B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ludvika
    Köpte en villa i Ludvika, och hade kristian som mäklare. Otroligt trevlig och väldigt smidig och till mötesgående Läs mer
  • 2019-08-28

Johanna D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ludvika
    Super nöjd! Proffsiga, flexibla och bra bemötande, rekommenderar starkt! Läs mer
  • 2019-08-23

Tobias S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ludvika
    Isabell hjälte perfekt mäklare bra att ha och göra med så bara att ringa hon. Läs mer
  • 2019-08-21

Jessica K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ludvika
    Super nöjd. Allt gick snabbt från första kontakten till slutet. Läs mer
  • 2019-08-14

Martin S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ludvika
    Saknade information i början, skyltar vid vägen saknades fram till juli. Bemötandet var dock mycket bra vid kontakt. Vi har sålt ett fritidshus i Ljusnarsbergs kommun och fick lite lägre pris än vi hoppats ,men känner oss nöjda. Hade ett bra möte vid kontraktsskrivningen med tydlig information. Läs mer
  • Hans L

2019-08-14

Hans L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ludvika
    Trevlig och bra mäklare Inga problem att få kontakt när man har nägot ärende Läs mer
  • 2019-07-19

Göran S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ludvika
    Vi sålde vårt fritidshus och blev mycket bra bemötta av vår mäklare. Våra förväntningar var att huset skulle bli presenterat på ett bra sätt på hemnet samt att vi löpande skulle bli uppdaterade under budgivningens gång, vilket också skedde på ett bra sätt. Vi upplevde således att försäljningen skedde på ett helt tillfredsställande sätt. Läs mer
  • Sandra F

2019-06-24

Sandra F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ludvika
    Vi sålde ett hus i Grängesberg. Vi hade bråttom att sälja huset och vi hade problem med en hyresgäst som Bodde i huset vi skulle sälja. Ingen enkel när för en mäklare att knäcka. Huset var ju i te i bästa skick heller! Men Kristian Sundberg på Svensk fastighetsförmedling i Ludvika fixade allt detta på 3,5 vecka! Helt otroligt! Vi rekommenderar verkligen honom och hans medarbetare! Läs mer
  • 2019-06-04

Marie-Louise Å skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ludvika
    Vi har köpt Saxenvägen 71 genom Kristian i Ludvika, en oerhört engagerad, glad, trevlig & hjälpsam mäklare! Vi är bara nöjda & ger honom högsta poäng!
    Marie-Louise & L-o Läs mer
  • 2019-05-17

Anders N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ludvika
    Sålt sommarstuga
    Trevligt bemötande och hjälpsam
    Att få den såld - ja

Inget att klaga på..stugan såldes fort Läs mer
  • 2019-04-18

Gunbritt L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ludvika
    Har fått hjälp att både köpa en lägenhet och sälja en bostadsrätts villa.
    Jag är mycket nöjd med min mäklare. Vi har haft bra kontakt och jag har fått den information som behövs och snabba svar på mina frågor. Allt flöt på snabbt och bra. Läs mer
  • Vivi M

2019-04-17

Vivi M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ludvika
    Jag har sålt en fastighet i ett litet samhälle. Mäklaren var positiv och glad hela tiden och jag kände mig väl bemött. Jag kände att mäklaren gjorde allt jag förväntade mig och han informerade löpande om alla aktiviteter gällande huset, både stora och små. Läs mer
  • 2019-04-13

Mattias B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ludvika
    Mycket kompetent och bra mäklare, trevlig och tillmötesgående. Tack för all hjälp med att sälja min bostadsrätt. 5/5! Läs mer
  • 2019-04-10

Valerum Ovanåker AB skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ludvika
    Bra bemötande och ett bra och snabbt arbete. Läs mer
  • 2019-03-26

Carin Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ludvika
    sålt Hästgård
    Supertrevlig Mäklare. Kunnig snabb glad och positiv.
    Över vår förväntan.
    Kan inte ha varit bättre . Han fixade allt för oss både säljare och köpare.
    Bra engagemang trotts en annorlunda försäljning.
    Stort Tack Kristian Sundberg Läs mer
  • Fredrik P

2019-03-13

Fredrik P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ludvika
    Ludvikas i särklass bästa mäklare får alltid jobbet gjort Läs mer
    2019-03-14 Kristian S svarar Fredrik P
    Tack! Vad snällt! Hälsningar Kristian
  • Carolin A

2019-02-26

Carolin A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ludvika
    Professionell och smidig försäljning, som alltid då vi anlitar Svenskfast i ludvika!
    Carina Heed ska också ha en eloge för de fina bilderna hon tog av lägenheten. Läs mer
    2019-02-26 Angelica S svarar Carolin A
    Tack så mycket! Det är alltid lika roligt att få hjälpa er, alltid lika tiptop på det ni gör!
    angelica
  • 2019-02-01

Tomas P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ludvika
    Bra snabbt avslut med kunnig mäklare 👍👍 Läs mer
  • 2018-12-18

Katarina W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ludvika
    Kristian är kanon att ha att göra med.
    Får den hjälp man behöver och dom är jättetrevliga på fastighetsbyrån.
    Rekommenderar dom varmt/ Catarina Läs mer
    2018-12-18 Kristian S svarar Katarina W
    Tack för att jag fick hjälpa dig. God jul om vi inte hörs innan! Hälsningar Kristian
  • Ros-Marie L

2018-10-14

Ros-Marie L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ludvika
    Vi har sålt våran villa Bemötandet av Kristian Sundberg på Svensk Fastighetsförmedling har varit proffsigt utfört från början till slut. Vi är 100procent nöjda. Vi fick även hjälp av Kristian att sälja en villa 2010,så valet av mäklare var självklart!!!! Vi tackar för gott arbete 👍Mvh Björn Johansson och RosMarie Larsson Läs mer
  • 2018-10-08

Gunnar J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ludvika
    Bra bemötande , mäklaren levde upp till mina förväntningar Läs mer
  • 2018-10-01

Tiina D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ludvika
    Vi sålde vårat radhus.
    Fick ett fantastiskt bemötande. Inte bara var han intresserad av att sälja vår bostad, han gav tipps om justeringar, saker att tänka på, men framförralt, han gav oss en tjänsa av att stolthet att få sälja just vårat hus.
    En person jag varmt kan rekomendera Läs mer
  • 2018-09-23

Birgit R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ludvika
    Vi hade inte direkt samma uppfattning om bilder som skulle visas på nätet, men det ordnade vi tillsammans....
    Jag har valt att visa mitt Hus själv, eftersom det sparat tid då frågorna kunde besvaras genast....
    Det tog tid att sälja Huset, men rätt par kom till slut....
    Tack för fin hjälp..... Läs mer
    2018-09-25 Kristian S svarar Birgit R
    Hej! Det är det som är det bästa med mitt jobb, det blir nya och olika saker hela tiden. Tack för att jag får hjälpa er och jag är jätteglad att de blev rätt köpare för dig. Hälsningar Kristian
  • Joakim E

2018-09-11

Joakim E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ludvika
    Angelica har levt upp till allt man förväntar sig av en mäklare och hennes dörr har hela tiden stått öppen förr att svara på frågor osv.

Är riktigt nöjd och kommer garanterat att höra av mig till henne nästa gång det är dags för bostadsaffär.

10/10. Läs mer
    2018-09-13 Angelica S svarar Joakim E
    Och det är alltid lika roligt att jobba med er, ni gör alltid ett strålande jobb ni med :)
  • Louise G

2018-09-08

Louise G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ludvika
    Jag har sålt en bostadsrätt i Ludvika och är supernöjd med hela processen. Det har gått snabbt och smidigt och helt problemfritt. Läs mer
    2018-09-13 Angelica S svarar Louise G
    Tack så mycket :) Och lycka till med nytt boende.
  • 2018-07-06

Sebastian S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ludvika
    Har både köpt och sålt bostaden, borrsmedsvägen 10 i Grängesberg med hjälp av samma mäklare.
    Bara toppen och ++ som både köpare och säljare! Läs mer
  • 2018-06-27

Sven J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ludvika
    Noggrann och mänsklig, gör ett bra jobb. Läs mer
  • 2018-05-09

Christoffer Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ludvika
    Jag har undantagslöst blivit bra bemött av mäklaren. Läs mer
  • Felicia S

2018-03-14

Felicia S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ludvika
    Ofta stressad, men duktig. Lite för "snäll". Kundbemötandet är bra och trevligt, men det snälla kan kännas lite mjäkigt och tamt när det kommer till att vara en bra säljare. Föredrar raka, ärliga besked.

Rekommenderar. Väldigt kunnig och engagerad.

Ibland blir det för många bollar i luften samtidigt, och det lider kunden av p.g.a ett stressat arbetssätt med sämre fokus. Mäkl. kanske bör ta sig an färre jobb samtidigt för att höja kvaliteten på pågående arbete och kontakt med befintliga kunder.

I helhet - Väldigt nöjd och rekommenderar! Läs mer
  • 2018-03-02

Kirstie F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ludvika
    Bra service och ok kommunikation. En smidig process vid försäljning av lägenhet. Trevlig och serviceminded mäklare. Rekommenderas! Läs mer
    2018-03-06 Angelica S svarar Kirstie F
    Och tack så mycket för att vi fick förtroendet attsälja er lägenhet :) //Angelica
  • 2018-03-01

Fanny H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ludvika
    Trevlig och väldigt tillmötesgående. Serviceinriktad. Läs mer
    2018-03-01 Kristian S svarar Fanny H
    Tusen tack för förtroendet och att jag fick sälja ert hus. Mvh Kristian
  • Joca B

2018-02-17

Joca B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ludvika
    Bästa mäklaren i Ludvika !
    Professionellt, smidigt och stressfri försäljning av min villa för absolut rekordpris i byn. Mycket bra efter försäljning service inklusive skattedeklaration förberedelse, rådgivning, osv.
    3 affärer på 5 år, alla lika bra !
    Max Betyg !!! ... Tack Kristian Läs mer
    2018-02-19 Kristian S svarar Joca B
    Hej! Tack för de snälla orden. Jag hoppas ni får det bra dit ni flyttar, lycka till framtiden! Tack för allt. Hälsningar Kristian
  • Marcus K

2017-12-26

Marcus K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ludvika
    Riktigt uruselt engagemang, visade ingen vilja att personen i fråga ville sälja bostaden! Kommer aldrig mer anlita Svensk Fast Ludvika!! Läs mer
    2017-12-26 Kristian S svarar Marcus K
    Hej Marcus! Förlåt att du känner så och vi tar åt oss av kritiken. Vi försöker alltid göra vårt bästa. Med vänliga hälsningar Kristian och Angelica.
  • 2017-11-18

Rolf N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ludvika
    Kristian har med sin positiva inställning lugnat oss och varit oss behjälplig på alla sätt. Läs mer
    2017-11-23 Kristian S svarar Rolf N
    Det är nog jobbigt att bara flytta alla saker. Tack och lycka till nu med flytten! Hälsningar Kristian
  • Sonja H

2017-10-10

Sonja H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ludvika
    Bra bemötande och hjälp med försäljningen. Läs mer
    2017-10-11 Angelica S svarar Sonja H
    Tack själv för trevligt bemötande!
  • 2017-10-08

Johanna F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ludvika
    Angelica är en utomordentlig mäklare på alla punkter! Båda affärerna sköttes smidigt och problemfritt. Vid frågor och funderingar gavs alltid snabba svar och mycket god service. Läs mer
    2017-10-09 Angelica S svarar Johanna F
    Tack! Hoppas ni ska trivas i erat nya boende :)
  • 2017-10-07

Göran B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ludvika
    Bra och trevligt bemötande och säljuppdraget slutfördes enligt förväntan. Bra marknadsföring. Läs mer
    2017-10-09 Angelica S svarar Göran B
    Tack så mycket! Och tack själva för alltid lika trevligt bemötande :)
  • 2017-08-20

robert p skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ludvika
    Kristian skötte försäljningen mycket bra. Han förklarade allt tydligt och kontaktbar dygnet runt. Proffsigt gav han tips och råd vad han tyckte vi skulle lägga ner/mindre tid på. Läs mer
    2017-10-11 Kristian S svarar robert p
    Tusen tack! Lycka till med nya boendet nu!
  • 2017-05-03

Göran F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ludvika
    Som kund är vi mycket nöjda. Vi har anlitat SF- Ludvika 2ggr inom loppet av 4 år. Läs mer
    2017-05-04 Angelica S svarar Göran F
    Och vi tackar så mycket för visat förtroende. Det är alltid lika trevligt att träffa er. Jag hoppas vi hittar något nytt spännande till er här. Mvh Angelica
  • 2017-04-18

Jörgen J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ludvika
    Proffsigt på alla vis! Bra feedback och snabb affär! Mvg 5+ Läs mer
    2017-04-19 Angelica S svarar Jörgen J
    Tack själv för förtroendet och bra samarbete :)
  • 2017-04-18

Jonas H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ludvika
    Mycket bra bemötande, förtoendeingivande och proffensionell framtoning. Snabb återkoppling och hantering av olika frågor. Mycket över förväntan, speciellt vad gäller slutpris.

Är mycket nöjd med samarbetet och kan rekommendera Svensk Fast och Kristian till andra kunder. Läs mer
    2017-04-18 Kristian S svarar Jonas H
    Tack själv för jättebra samarbete. Jag hade inte klarat det lika bra om inte du kunde allt om huset.
  • 2017-02-27

Renã©e W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Ludvika
    Seriös - noggran - kunnig - tålmodig mäklare som gjorde mig som säljare trygg i en försäljningssituation som jag upplevde blev långdragen Dessutom alltid ett trevligt bemötande
    Renee Westman Läs mer
    2017-05-04 Angelica S svarar Renã©e W