Svensk Fastighetsförmedling Ludvika

Svensk Fastighetsförmedling Ludvika

• BadgeSevenYears
Ring 0240-144 50 Dela

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Ludvika! Vid Västerbergslagen i södra Dalarna och näst intill sjön Väsman hittar du Ludvika. En lugn oas präglad av bergsbruket med koppar, silver och järnmalm. Vi på Svensk fastighetsförmedlings kontor på orten hjälper dig gärna att hitta det perfekta boendet. Vi har all den erfarenhet...

192 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Ludvika

Pia Maritta L
Grängesberg

Vi är mer än nöjda med fastighetsmäklaren. Han är alltid tillgänglig och svarar mycket snabbt, trots kommunikationsbarriären. Samarbetet är utmärkt.

Peter S
Fredriksberg

Enkelt snabbt smidigt att var bra

Maria G
Ludvika Centrum

Bra bemötande. Tryggt. Proffsigt.

Ida F
Ludvika Centrum

Proffsigt och sympatiskt. Bra bemötande.

Torbjörn G
Söderbärke

Jag är mycket nöjd med Svensk Fastighetsförmedling i Ludvika. Angelica gjorde ett utmärkt jobb och bilderna som togs blev mycket bra! Så jag kan inte annat än att vara mycket nöjd! 😊 Mvh/Thorbjörn G

Camilla P
Köpte sin bostad med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Ludvika
Grängesberg

Alla är jättetrevliga på svensk fastighetsförmedling i Ludvika, alltid fint bemötande och dom är väldigt bra på att framhäva husen som dom visar upp. Bra och informativt när vi skrev papper på huset. Något att tänka på i framtiden kan vara att om budgivningen drar ut i tid och det blir väldigt tyst under en längre period så tycker jag att man kan kontakta budgivarna som sitter på helspänn mest hela tiden och undrar hur det går,vad som händer och varför det är tyst.....istället för att budgivare ska behöva känna sig dum och ringa och fråga.

Emelie J
Högberget

Jag blev bemött superbra av mäklaren, jättetrevlig och hjälpsam, hon gav mig all information så fort det vart nån ny information eller liknande, svarar alltid på mina frågor jag har och är så snäll och hjälpsam.

Mikael H
Väster

Mycket engagerad och kunnig mäklare

Eva Margareta L
Söderbärke

Louise har ett trevligt sätt och hon är lyhörd.

Örjan B
Sålde sin bostad med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Ludvika
Söderbärke

Angelica är erfaren, lugn och saklig. Hon vill se helhet och sedan kommer hon med bra övergripande råd. Angelica överträffade mina förväntningar, hon kom med bra råd på vad som skulle göras inför försäljning Sammanfattnigsvis är jag nöjd och kan rekomendera Angelica till andra

Srikanta A
Ludvika Notgården

This is our first house purchase. So we had many questions about different things. The broker Angelica, guided us proficiently and with a lot of patience. Also she helped in discussing with the owner in detail. So overall the experience with Svensk Fastighetförmedling was great and hope to have similar experience near future. Thanks

Ann-Christin R
Centrum

Mycket nöjd hittills i vår kontakt.

Linda J
Köpte en tomt med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Ludvika
Smedjebacken

Mycket bra mäklare. Professionel och trevlig!

Erik S
Hagge

Mycket professionellt och bra. Dock sval marknad just nu vilket de inte kan påverka så mycket. Feedback för kontinuerlig förbättring: För förstagångs säljare som oss kan det behövas lite mer styrande ideer och initiativ från mäklaren sida. Bör vi acceptera skambudet? Hur länge bör vi vänta på flera bud? Bör vi ge motbud? Kanske att mäklaren även personligen tipsar folk som är på jakt efter en bostad och får dit folk på visning. Inte bara via hemnet och mailutskick. Även för oss som köpare, hade vi uppskattat personliga råd om vilka bostäder vi bör komma på visning på. Som de tror passar oss.

Sebastian S
Harnäs

Kanon! Bra bemötande och exceptionell service!

Lars Anders F
Köpte sin stuga med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Ludvika
Örtjärn

Snabb och proffsig respons av mäklaren.

Kurt L
Ludvika

Isabel var positiv, entusiastisk och professionell. Vi har haft en bra dialog under hela processen. Förväntningarna jag hadde infriades och slutresultatet blev bra. Bara en massa ++++++++.

Harri M
Södra Hörken

Bra bemötande, rak dialog, snabbt svar vid eventuella frågor eller andra ärenden. Rekommenderas. Hade inte räknat med så många visningar men med tanke på marknadsläget så kan jag förstå det.

Anna V
Grangärde

Duktiga mäklare, lyssnade och kom med goda råd.

Marko L
Centrum

Mycket nöjd även fast priset inte blev som man ville och i dessa tider får man räkna med att försäljning tar tid.

Björn K
Jägarnäs

Vi är väldigt nöjda med Kristian som mäklare ! Kunnig , engagerad och alltid mycket lätt att få tag på ! Proffsigt och 5 + rakt igenom. Det är en känslig sak att sälja ett dödsbo men Kristian har skött allt på ett mycket bra sätt. Vi fick också ett mycket bra pris för huset i en svår tid. Vi kan varmt rekommendera Kristian. Ludvikas bästa mäklare !

Maria R
Ludvika

Inte första gången vi anlitade Kristian just för att det gått så smidigt , lika den här gången , lätt och smidigt och bra kontakt.

Christoffer F
Centrum

Bra och smidigt! Proffsigt bemötande och tydlig information. Tillgänglig för frågor vid behov!

Antonia K
Centrum

Glad o trevlig personal.bra bemötande

Ulla B
Ludvika

Mäklaren Lucas S är/var ett föredöme på alla sätt profsig, branchkunnig, kundvänlig, trevligt bemötande, hjälpsam på alla sätt ...absolut bästa tänkbara reklam för Svensk fastighetsförmedling!!

Dan A
Öraberget

ggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg

Christoffer F
Knutsbo

Ett bra och smidigt agerande av mäklaren. Snabbt och smidigt avslut på affären

Aimo L
Grängesberg

Mäklaren skötte sin uppdrag professionellt. Vi är helt nöjda.

Bert Åke B
Centrum

Efter som jag hade en personlig kontakt med mäklaren (grannar) så sköttes det proffsigt . Förväntningarna var att få huset sålt även om det inte var rätt tid. upplevelsen var att jag uppfattade att mäklaren lade ner mycket tid och arbete.

Anette G
Ludvika

Bra bemötande. Tydlig vid genomgång av avtal.

Mikael E
Ludvika

Mäklaren var mycket trevlig, och motsvarade alla mina förväntningar

Kate S
Ludvika

Mycket bra upplevelse: Förtroendegivande; Trovärdig; Mycket trevlig; Saklig; Professionellt bemötande; Kunnig; Lätt att ha kontakt med och uppdaterar en löpande så att kund inte behöver finna sig i ovisshet kring händelseförloppet

Luis Renato C
Högberget

Angelica är en bra och hänsynsfull mäklare.

Jan N
Söderbärke

Positivt och väl bemött-' Hade dock förväntat mig att mäklaren skulle vara mer proaktiv under processen.

Pär A
Fredriksberg

Mäklaren Isabelle var ett stöd från dag ett och genom hela försäljningen.

Mikael H
Köpte sin stuga med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Ludvika
Hällsjön/Enkullen

Vänliga hjälpsamma lyhörda lätt och prata med

Emelie T
Ludvika Marnäs

Trevlig mäklare. Snabb försäljning

Olle R
Högberget

Allt har gått mycket bra till och bemötande.

Börje K
Öhmans Hage

- Trevligt och kunnigt bemötande - Vid hade stora förväntningar som med råge infriades - Vi har sålt många bostäder men den proffsighet, kunnande och lyhördhet som vår mäklare har visat upp har varit fantastiskt. Vi är mycket nöjda.

Börje S
Sunnansjö

bra bemötande.än så länge har mäklaren förväntningarna infriats.uppriktig mot både köpare och mig

Lena N
Söderbärke

Kan bara säga att det är skött på allra bästa sätt. Trevligt och proffsigt.

Fredrik L
Solsidan

Bra och proffsigt bemötande under hela försäljningen. Bra uppdateringar och ihärdigt arbete ledde fram till bra resultat i ett knepigt marknadsläge.

Kjerstin N
Grängesberg

Ett jättebra bemötande. Trevlig och väldigt hjälpsam mäklare.

Erin F
Grängesberg

Väldigt trevlig och varm välkommen till visningar och påskrivningen. Kunnig om huset. Visade ett stort intresse på mina idéer. Det hon inte kunde svara på ringde hon upp om och försökte få tag i svar på frågorna jag hade. Tack Isabelle!

Anne G
Högberget

Blev bra bemött och vi får den hjälp som behövs under försäljningen. Mvh Anne och Jörgen

Mitra H
Högberget

Vi blev bemötta jätte bra av mäklaren , vi hade inga förväntningar men det va väldigt bra. Mäklaren va duktig och jätte trevlig. Vi var nöjda med allt !

Peter J
Björkås

Bra bemötande och förklarade hur allt skulle gå tillväga. Enda man kan klaga på är att det vart långt mellan kontakterna vid budningen.

Lisbeth B
Grängesberg

Allt har varit till belåtenhet.

Liliana Patricia A
Lorensberga

Kvalificerad mäklaren med goda råd från början

Andreas S
Centrum

Väldigt bra service och villiga att hjälpa till med allt som berör kundens önskemål gällande försäljning av sin bostad