Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Lysekil Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Lysekil

Svensk Fastighetsförmedling Lysekil

Kungsgatan 41, 453 33 Lysekil — Visa karta

Välkommen till Lysekil!

Här finns den unika Bohuslänska skärgården med sina vackra klippor och turismen blomstrar på somrarna med alla bad- och båtentusiaster. Sol och saltvatten, ett riktigt sommarparadis.

Vi på Svensk Fastighetsförmedling vet allt om sommar- och permanentboende i Lysekil. Funderar du på att flytta hit? Eller vill du sälja en fastighet i området? Vi har koll på hela processen oavsett om det handlar om värdering, visning och försäljning eller om att hitta den rätta fastigheten för just dig!

Kom gärna förbi vårt kontor om du har frågor om att bo i Lysekil, eller boka en tid för en fri värdering av din bostad!

Läs vad 9 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Lysekil

• Ingrid J
    Ingrid J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lysekil
    Vår mäklare gjorde ett fantastiskt arbete med att hitta köpare och visade vårt hus vid alla tänkbara tillfällen utöver visningstillfällena och jag tror att hennes äkta känsla för vårt hus gjorde att hon kunde sälja in det så bra hos intresserade köpare.
  • MONICA H
    MONICA H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lysekil
    Heidi är en superengagerad Mäklare. Glad, kunnig och tar reda på saker man frågar och återkommer så fort hon kan om hon inte har svaret direkt.. Svarar på frågor på mobilen till o med på helger - vilket förvånade mig allra mest, då jag skrev en fråga och förväntade mig svar på kontorstid. Heidis ledord tror jag är: Inga problem - det fixar vi.
  • Lars T
    Lars T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lysekil
    Heidi har skött försäljningen med personligt angagemang och kunskap som ger ett stort förtroende
  • Yvonne P
    Yvonne P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lysekil
    Ett bra och förtroendefullt bemötande,
  • Chibel  H
    Chibel H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lysekil
    Det var jo helt perfekt salg och jag är mycket nöjd,
    Tack vare mäklare Kristina Nordgren.
  • Andrea N
    Andrea N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lysekil
    Bra och strukturerat. Kändes tryggt.
  • Marianne W
    Marianne W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lysekil
    Jag är mycket nöjd, trevligt bemötande, kunnig mäklare, lätt att få kontakt med.
  • Jörn D
    Jörn D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lysekil
    Veldig fornøyd. Kunne ikke vært mer fonøyd. Hanler gjerne med Heidi igjen!!!!
  • Fredrik D
    Fredrik D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Lysekil
    En väldigt kompetent, trevlig och hjälpsam mäklare.

Kungsgatan 41, 453 33 Lysekil