Svensk Fastighetsförmedling Lysekil

Svensk Fastighetsförmedling Lysekil, sid 2

Välkommen till Lysekil!

Här finns den unika Bohuslänska skärgården med sina vackra klippor och turismen blomstrar på somrarna med alla bad- och båtentusiaster. Sol och saltvatten, ett riktigt sommarparadis.

Vi på Svensk Fastighetsförmedling vet allt om sommar- och permanentboende i Lysekil. Funderar du på att flytta hit? Eller vill du sälja en fastighet i området? Vi har koll på hela processen oavsett om det handlar om värdering, visning och försäljning eller om att hitta den rätta fastigheten för just dig!

Kom gärna förbi vårt kontor om du har frågor om att bo i Lysekil, eller boka en tid för en fri värdering av din bostad!

Läs vad 100 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Lysekil 2

• Erika K
    2019-04-04
    Jag har köpt en bostadsrätt, mäklaren hade en förhandsvisning för mig, jag var mycket nöjd då och väldigt nöjd efter den "vanliga" visningen också.
    Jag har alltid fått ett fint bemötande av mäklaren som har återkopplat på ett mycket bra sätt
    Tack Erika för din fina feedback:) Hoppas du blir nöjd med ditt nya boende! Svensk Fastighetsförmedling Lysekil
  • Michelle M
    2019-02-25
    Snabbt återkopplat, trevligt och proffesionellt bemötande!
    Tack för de fina orden Michelle :) / Simon Mashallah Svensk Fastighetsförmedling Lysekil
    2019-02-04
    Tydlig, tillgänglig och toppentrevlig😀
    Tack för din positiva feedback Annika :) / Simon Mashallah Svensk Fastighetsförmedling Lysekil
    2019-02-02
    Profffessioneel, trevlig och tillmötesgående. Snabba återkopplingar och hade svar på alla våra frågor. Vi vill varmt rekommendera Jenny Labecker.
    Varmt tack för er rekommendation:) Svensk Fastighetsförmedling Lysekil
    2019-01-31
    Purchasing an apartment in Lysekil. Jenny and her colleague Simon Mashallah have provided excellent service - remaining patient whilst we we were looking at various property options, and then being extremely informative and helpful during the property viewings and in the purchasing process.
    They have both shown themselves to be comfortable working in the English language. Jenny read the contract in Swedish and translated the meaning into English. Simon sent a useful document pertinent to the Swedish laws for property purchasing.
    I have a very high regard for both of them and recommend their services.
    Thank you for your kind words Peter! It was a pleasure to have you as our customers. We hope that you will be happy in your new apartment. Looking forward to see you again! Best regards, Simon Svensk Fastighetsförmedling Lysekil
    2019-01-15
    Bostadsrätt mäklaren har skött sig utmärkt och levde upp till mina förväntningar så jag är väldigt nöjd
    2018-09-16
    När vi köpte vårt fritidshus i Fiskebäckskil fick vi ett trevligt och proffsigt bemötande av Heidi. Alla frågor och funderingar blev snabbt besvarade och vi kände ett stort stöd under hela processen.
    2018-09-14
    Ett stor engagemang! Vänlig o mån om att allt skulle vara tydligt o gå korrekt till. Än har mina förväntningar uppfyllts!
    2018-09-06
    Sålt fritidshus.
    Kunnig och mycket trevlig att samarbeta med.
    Att hjälpa oss att sälja fastigheten inom rimlig tid och till godtagbart pris. Våra förväntningar uppfylldes helt.
    Vi tycker att det är en mycket trevlig kontakt.
    2018-09-06
    Heidi är supertrevlig och professionell. Svarar snabbt på frågor och hjälpte oss med allt vi behövde
    2018-08-30
    Sålt min lgh och är jätte nöjd med arbetet som mäklaren har gjort.
    Allt gick som förväntat.
  • Hans G
    2018-08-25
    Året runt hus 11/2 plan.
    På bästa tänkbara sätt.
    Våra förväntningar var att på ett snabbt och enkelt sätt få sålt huset. Och det uppfyllde mäklaren med råge.
    Skulle det bli aktuellt att sälja fler gånger kommer vi defenetivt att anlita samma mäklare.
    2018-08-24
    Utmärkt i alla avseende! Ingivit förtroendevoch levt upp till detta.
    2018-08-11
    Jag har köpt Klippgatan 1 i Lysekil, Svensk fastighetsförmedling har skött försäljningen på ett bra sätt.
  • Jonas H
    2018-08-03
    Vi har köpt ett fritidshus utanför lysekil. Vi saknar tidigare erfarenhet av köp via mäklare och blev positivt överaskade av det proffersionella bemötandet. Tydlig, snabb och bra information samt kommunikation. Extremt lättillgänglig och hjälpsam, vi är mycket nöjda. Uppskattar mycket strukturen vid kontraktsskrivning och tydliggörande av punkter som måste lösas mellan köpare och säljare.
    2018-08-03
    Faglig dyktig megler.Alt var greit.
    2018-07-04
    Sålt fastighet

rekommenderas

Bra bemötande
    2018-06-22
    Har sålt en bostadsrätt med ett bra pris tack vare mäklaren Katarina Törnkvist hon är mycket proffsig på alla sätt henne kan vi rekommendera till andra .
    2018-05-31
    Mäklartjänst i samband med vårt köp av bostadsrättsradhus i Lysekil. Vi upplevde hög service i samband med visning och kompletterande upplysningar då vi hade lång resväg och inte hade den flexibilitet som man har om man befinner sig i närområdet. P g a tidigare negativa erfarenheter vid kontakt med konkurrerande mäklarbyråer var inte förväntningarna så höga. Vi blev positivt överraskade, och upplevde att vi fick den service vi efterfrågade, men även det "lilla extra" som betyder mycket och ger en positiv köpupplevelse.
    2018-05-25
    Sålt bostadsrätt.

Hela förloppet från första kontakt till påskrivet avtal gick mycket lätt och smidigt.
    Mäklaren höll oss fortlöpande informerade om visningar, spekulanter, budgivning mm.

Jag är mycket nöjd med mäklarens hantering och ger mina varmaste rekommendationer.
    2018-05-25
    Har sålt mina föräldrars radhus. Har fått ett proffsigt bemötande och är mycket nöjd.
    2018-05-23
    Mycket positiv kontakt och bemötande under hela processen
    2018-05-21
    Sålt en bostadsrätt. Vi blev så bra bemötta proffsigt, vänligt och roligt av en trevlig tjej Katarina Thörnqvist.
    Förväntningarna var att få sålt lägenheten kanska snabbt och till det pris vi fick.
    Tycker det var lika trevligt varje gång vi pratades vid.
    2018-05-14
    Min upplevelse var att det var ärligt och lätt att jag fick den informationen jag behövde för att ta mitt beslut när jag skulle förvärva min nya lägenhet.
    2018-05-09
    allt har fram till dags dato fungerat helt ok så jag kan rekommendera Jenny

MVH Lars Svensson
    2018-05-06
    Vi är mycket nöjda med hela processen i förbindelse med köp av hus! Vi har hela tiden varit trygga på att Katarina har haft kontroll med denna köpsprocess och vi har hela tiden varit i kontakt för att kunna följa utvecklingen i denna försäljning. Katarina var tydligt engagerad. Hon höll en fin introduktion om huset och det som var specielt för detta hus.
    Vi skall nu sälja vårt "gamla" hus och självklart väljer vi Katarina till detta uppdrag.
    Vi är mycket nöjda!
    2018-03-09
    bra bemötande men det tog lite lång tid
    2018-02-21
    Heidi är en mycket kompetent mäklare som tillgodoser allt och lite till. Jag är mycket nöjd som ledde till en bra affär.
    2018-02-14
    Smidigt och proffsigt bemötande
    2018-02-07
    Proffsigt och trevligt bemötande. Bra på återkoppling!
    2018-01-23
    Snabbt, enkelt, ordning och reda. Mkt professionellt!
    2018-01-04
    Flexibel, trevlig och tillmötesgående.
    2017-12-07
    Mycket professionellt bemötande. Kommer lätt användas igen vid behov
  • Helena N
    2017-12-01
    Ett väldigt trevligt bemötande.lätt att få tag på svåra snabbt. Förklara bra och kunde svara bra på frågor.
    2017-11-12
    Vi har fått ett bra och trevligt bemötande.
    Köpet har gått snabbt och smidigt!
    2017-11-11
    Vänligt och professionelt. Bra på uppföljning. Rekommenerar henne gärna.
    2017-09-20
    Katarina, var den bästa mäklare jag haft! Jag har sålt 4 hus varav 2 i Stockholm och 2 på Orust. Sedan har jag upprepade gånger försökt att sälja Mellberg- men utan resultat.
    Katarina var positiv, nyfiken och en mycket professionell
    säljare.

Var rädda om henne!
    2017-08-02
    Bra bemötande jag fick ett starkt förtroende för den mäklaren jag kom i kontakt med.
    Jag kommer att rekommendera andra att vända sig till Svensk Fastighetsförmedling i Lysekil.Mycket nöjd med hela upplägget.
    2017-06-17
    Väldigt bra bemötande!
    Vi är så nöjda och glada att vi valde Svensk Fastighetsförmedling i Lysekil. Vi fick bättre betalt än vi trodde och allt gick väldigt smidigt och bra!
    2017-06-14
    En mycket trevlig, seriös, kunnig o tillmötesgående mäklare som jag gärna rekommenderar i framtiden.
    Sommarhälsningar från en nöjd kund.
    Hälsar Kent Hansson
    2017-05-08
    Jag och mina syskon fick bästa tänkbara bemötande av Katarina Törnkvist, och förväntningarna inte bara infriades utan överträffades även. Hon är mycket kompetent, trevlig, engagerad och kunnig, och dessutom väldigt flexibel utifrån kundens behov. Jag kan varmt rekommendera henne! :)
    2017-01-19
    Vår mäklare gjorde ett fantastiskt arbete med att hitta köpare och visade vårt hus vid alla tänkbara tillfällen utöver visningstillfällena och jag tror att hennes äkta känsla för vårt hus gjorde att hon kunde sälja in det så bra hos intresserade köpare.
  • Monica H
    2017-01-19
    Heidi är en superengagerad Mäklare. Glad, kunnig och tar reda på saker man frågar och återkommer så fort hon kan om hon inte har svaret direkt.. Svarar på frågor på mobilen till o med på helger - vilket förvånade mig allra mest, då jag skrev en fråga och förväntade mig svar på kontorstid. Heidis ledord tror jag är: Inga problem - det fixar vi.
    2017-01-18
    Heidi har skött försäljningen med personligt angagemang och kunskap som ger ett stort förtroende
    2016-09-10
    Ett bra och förtroendefullt bemötande,
    2016-09-06
    Det var jo helt perfekt salg och jag är mycket nöjd,
    Tack vare mäklare Kristina Nordgren.
    2016-09-05
    Bra och strukturerat. Kändes tryggt.
    2016-09-05
    Jag är mycket nöjd, trevligt bemötande, kunnig mäklare, lätt att få kontakt med.
    2016-09-05
    Veldig fornøyd. Kunne ikke vært mer fonøyd. Hanler gjerne med Heidi igjen!!!!
    2016-09-05
    En väldigt kompetent, trevlig och hjälpsam mäklare.