Svensk Fastighetsförmedling Malung

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling i Malung!

I Malung finner du Sveriges första ishockeygymnasium för tjejer, ett kluster av skinnbutiker samt flera kulturella och sociala evanemang som hålls årligen i området. Malung är också en historisk stad, nämnd i skrift redan på 1100-talet.

Vi har stor lokalkännedom och vet precis hur och när bussarna går och hur långt det är till närmsta skola eller butik. Dessutom har vi riktigt bra koll på bostadsmarknaden i området och kan hjälpa både dig som letar nytt boende och dig som vill sälja genom hela bostadsaffären.

Har du frågor kring din bostad eller fastighet? Kontakta oss eller kom förbi på vårt kontor så svarar vi gärna!

Läs vad 52 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Malung 2

2021-08-27
    Susanna Torris var mycket snabbt med hennes svar och helt duktigt i denna fastighetsaffären. Utmärkt!
    2021-07-02
    Överlag mycket proffesionellt bemötande. Dessutom personligt med en tydlig känsla att de sätter kunden i första rummet och inte räds visningar på obekväma tider etc.
    • Mora
    2021-06-30
    Susanna har varit helt fantastisk från första mötet på visningen och under processen som slutade med ett köp av gård. Hon har varit ärlig, hjälpsam och positiv. Vi har ingenting att klaga på!
    • Lindvallen
    2021-05-07
    Hej !
    Vi köpte en lägenhet i Lindvallen Sälen.
    Mäklaren var trevlig och skötte kontakten bra.
    Tyvärr hade hon problem med säljaren så köpet drog ut på tiden
    med många olika ändringar på vägen.
    Vi har för avsikt att låta mäklaren sälja vår lägenhet i Stöten i höst
    2021-03-07
    Säljprocessen när mitt hus skulle säljas blev snabb och enkel trots att allt fick skötas på distans. Alla kontakter med mäklaren var snabba, enkla och alltid positiva. Det slutliga resultatet överträffade dessutom alla mina förväntningar.
    • Sörsjön
    2021-01-20
    Trevligt bemötande. Det märktes att mäklaren inte hade så stor erfarenhet. Det borde satts en sluttid för budgivning.
    2021-01-16
    Lägenhet i Sälen (fritidsboende).
    Mkt bra bemötande och service av mäklaren.
    2021-01-12
    Bara plus inga problem vid försäljning av vårt hus alltid bra bemött och bra återkoppling under försäljningens gång-
  • sålde sin bostad med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Malung
    2020-12-26
    Försäljningen är inte avslutat än, så varför skickar ni en förfrågan för andra gången ?????
    Tack för ditt svar! Det verkar inte ha blivit helt rätt när förfrågan om omdöme blev skicka till dig. Vi följer självklart upp detta och hoppas att er affär avslutas på bästa sätt.
    Önskar dig en fortsatt fin jul!
    • Mora
    2020-12-17
    Salg av Torp. Vi hadde ingen forventninger, men det ble en fin opplevelse da vi fikk super service av Per og Sussanna i Malung.
    Tack för ett trevligt omdöme och för förtroendet att sälja er pärla! Svensk Fastighetsförmedling Malung
    2020-12-14
    Köpt ett hus, allt gick bra. Bra info och snabbt handläggande.
    Tack Anna! Så roligt att höra att ni är nöjda. Hoppas att ni kommer att trivas bra med er nya fastighet. Svensk Fastighetsförmedling Malung
    2020-12-14
    Hon kan både Malung och branchen. Ger tydliga svar och jobbar snabbt. proffsigt och peronligt bemötande och levde till fullo upp till mina förväntningar.
    Visst är hon en riktig pärla vår Susanna! Hon kan både Malung och branschen.
    Tack för ett fint betyg och för att vi på Svensk Fastighetsförmedling fick vara en del i er fastighetsaffär.
    2020-11-23
    Vi föreställde oss att det skulle vars krångligt att köpa hus, men med en sån mäklare så gick det som på räls!
    Kunde inte begära mer, all eloge till svensk fastighetsförmedling Malung!
    2020-11-23
    Jag och min man har köpt en villa i Malung. Bemötandet från mäklaren har varit väldigt bra. Lyssnat på våra frågor, funderingar och önskemål. Varit lyhörd och även hjälpsam för att lösa det på bästa möjliga sätt för oss köpare men även för säljaren. Hon har sett till att denna affären gått smidigt utifrån konstraktskrivning med mera då vi bor 20 mil från Malung.
    Om jag talar för både mig och min man så har vi bara positiva upplevelser av detta husköp och kontakt med mäklaren.
    2020-11-18
    Köpt
    Utmärkt bemötande och hantering
    Något ryckig information om status och nästa steg i processen.
    Fick i någon situation själv jaga på för att få information
    • Lindvallen
    2020-10-31
    Allt gick super smidigt. La bud säljarna sa ok och vi skrev kontrakt sedan 30 min senare. Smidig affär för Fastighetsmäklaren
    • Hills Panorama & Spa
    2020-10-22
    Sålt en bostadsrätt (fritidsboende). Mäklaren har alltid varit väldigt trevlig och vi har fått bra kontakt men däremot är vi väldigt missnöjda med hela processen. Det har varit dålig återkoppling och inte hört av sig när hon lovat. Jag har fått jaga information och tre gånger under försäljningsprocessen fick vi höra att "vi har ett avslut denna veckan" utan att vår bostad blev såld. Det har varit många spekulanter och intressenter men jag upplever att allt dragit ut på tiden och folk har tröttnat. Som mäklare behöver man vara aktiv vilket det absolut inte varit i detta fallet.
    2020-10-08
    Vi har solgt et sommerhus
    Vi blev mødt af Susanna Toris på en fantastisk måde.
    Vi følte os som guldkunder og vurderingen af sommerhuset var
    perfekt. Startprisen var okay og der var to fremvisninger.
    Der blev lagt billeder på nettet og to aviser.
    Susanna levede op til alle vores forventninger og huset blev
    solgt på otte dage til det dobbelte af vurderingen.
    Vi kan kun anbefale Susanna som mægler til andre.
    2020-10-05
    Köpt ett litet torp.
    Mkt trevligt bemött och proffsig hjälp
    2020-10-02
    Vi är mycket nöjda med försäljningen av vår lägenhet. Professionellt bemötande, kontakt och löpande information under processens gång. Rekommenderas varmt om du går i sälj eller köptankar.
    2020-06-25
    Bara bra, vi kunde prata som folk båda två utan fyrtiosju termer å bankspråk.
    2020-06-08
    Hej!
    Ett utmärkt bemötande, verkligen jättenöjd.
  • sålde en tomt med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Malung
    • Malung-Sälen
    2020-01-17
    Sålt tomt
    Bra,proffesionellt
    • Hemfjällstangen
    2019-12-05
    Jag har sålt ett fritidshus.Mäklaren var mycket trevlig och tillmötesgående och jag tror att hon gjorde mer än vad som var brukligt.Hon åkte tex upp och tittade till huset när hon var på väg hem från kontoret.Jag tycker att hon levde upp till mina förväntningar.
    • Sörsjön
    2019-12-02
    Very nice and professional. The transaction and paperwork is being handled very well. Staisfied about the services provided.
    • Lima
    2019-11-19
    Väldigt proffesionellt bemötande. Mäklare var kunnigt och behjälpligt i alla ärenden.
    • Malung-Sälen
    2019-10-26
    Jag ville sälja en liten gammal fiskestuga mitt ute i skogen mellan Lima och Venjan
    Möttes av en jättehärlig kvinna hos er i Malung, Alexandra
    Hon har gjort allt och mycket mer därtill för att denna försäljning skulle gå i lås
    Jag har sällan blivit så väl bemött
    Vill ni veta mer konkret så hör av er
    Vänligen Helena Svartengren
    2019-10-26
    Alexandra gjorde fantastisk jobb! Så engagerad och proffsig! Vi är supernöjda
    2019-10-24
    Kunnig och bra mäklare. kunde svara på alla frågor och höll bra kontakt.
    2019-04-04
    Sålde min tomt och Åke tog hand om det på bästa sätt. Snabb återkoppling när jag hade frågor och tydliga instruktioner när det gällde alla papper som skulle signeras. Avslutade med förslag på hur min redovisning till skattemyndigheten ska se ut.
    2019-01-15
    Sålt en villa mycket bra bemötande överträffade mina förväntningar mycket smidig o snabb affär
    2019-01-04
    Gott bemötande.
    REjäl.
    Tillgänglig.
    2019-01-03
    Kunnig inom området och välbemötande. Kunnig inom kommunen/staden där hon sålde min bostad och värderade huset inom en rimlig prisklass.
    2019-01-03
    Trevlig positiv och "på vår sida". Toppen!
    2018-12-06
    Hej,I buy land at lake and my English are not so good,therefore I am glad for patience of the broker Maria Jonsson.
    Radovan Brychta Czech
    2018-11-18
    Bra och trevligt bemötande. God service och kunskap. Köpte bostadsrätt.
    2018-11-05
    Inlyssnande på vad jag ville ha ut av försäljningspriset. Bra kommunikation under hela försäljningen.
  • Erik E
    2018-09-28
    Sålde en villa i Malung-Sälens kommun utan några problem. Mycket rutinerad mäklare, Rekommenderas.

Hon kunde sin sak
  • Ester H
    2018-09-04
    Jag har sålt min mors bostadsrätt. Mäklarens bemötande har varit bra och han har hela tiden hållit mig underrättad om skeendet i försäljningen såsom budgivning m.m. Så här långt är jag mycket nöjd med den hjälp som jag har fått.
    2018-08-23
    Susanna sålde vår stuga.
    Sammanfattning: Mycket bra bemötande, professionell, kunnig, tydlig kommunikation och enkel att ha och göra med.
    Rekommenderas!
    2018-08-09
    Jag har sålt en villa. Jag har varit i kontakt med samma mäklare (Susanna) tidigare och hon lever alltid upp till de förväntningar som jag har. Alltid trevligt bemött och alltid klara, enkla och raka besked om vad som gäller.
    Tack!
  • Lisbeth S
    2018-08-04
    Jag har sålt ett radhus! Jag blev bemött på ett bra sätt! Ja mina flrväntingar upplevdes av mig!!Med bra bemötande och korrekta beslut!
    2018-07-31
    Jag valde en mäklare som jag har stort förtroende för. Jag sålde mitt föräldrahem. Från första kontakten tills det var sålt gick snabbt och smidigt, fullt fokus på mig som kund , jag är super nöjd, och har känt mig väl omhändertagen!
  • K
    2018-07-06
    Maria är duktig och trevlig! Tycker att hon var mycket hjälpsam och körde raka rör.
    2018-07-04
    Mäklaren som sålde fritidshuset var tillmötesgående, och våra förväntningar väl tillgodosedda till högsta nivå.
    2018-06-03
    Maria var mycket hjälpsam och flexible mäklare.
  • Jan Åke L
    2018-02-12
    Mäklaren och assistent har varit mycket professionella och lever gott upp till våra förväntningar.
    Som kund blir vi väl omhändertagna och mäklaren klarade galant sin uppgift.
    2017-12-16
    Jag fick ett gott förtroende för mäklaren som jag upplevde som saklig och informativ och som på ett lättsamt sätt framförde den information som jag behövde.
    2017-12-12
    Svarer fort og ikke noe problem !
  • Nils Erik E
    2017-11-30
    Jag är nöjd med min Fastighetsmäklare.