Alla kategorier Mäklare Dalarna Malung-Sälen Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Malung

Svensk Fastighetsförmedling Malung

Lisellska Torget 1, 782 31 Malung — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling i Malung!

I Malung finner du Sveriges första ishockeygymnasium för tjejer, ett kluster av skinnbutiker samt flera kulturella och sociala evanemang som hålls årligen i området. Malung är också en historisk stad, nämnd i skrift redan på 1100-talet.

Vi har stor lokalkännedom och vet precis hur och när bussarna går och hur långt det är till närmsta skola eller butik. Dessutom har vi riktigt bra koll på bostadsmarknaden i området och kan hjälpa både dig som letar nytt boende och dig som vill sälja genom hela bostadsaffären.

Har du frågor kring din bostad eller fastighet? Kontakta oss eller kom förbi på vårt kontor så svarar vi gärna!

Läs vad 23 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Malung

• 2019-04-04

Bengt-Erik E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malung
    Sålde min tomt och Åke tog hand om det på bästa sätt. Snabb återkoppling när jag hade frågor och tydliga instruktioner när det gällde alla papper som skulle signeras. Avslutade med förslag på hur min redovisning till skattemyndigheten ska se ut. Läs mer
  • 2019-01-15

Arne G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malung
    Sålt en villa mycket bra bemötande överträffade mina förväntningar mycket smidig o snabb affär Läs mer
  • 2019-01-04

Lennart P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malung
    Gott bemötande.
    REjäl.
    Tillgänglig. Läs mer
  • 2019-01-03

Emelie G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malung
    Kunnig inom området och välbemötande. Kunnig inom kommunen/staden där hon sålde min bostad och värderade huset inom en rimlig prisklass. Läs mer
    Susanna T gillar detta
  • 2019-01-03

Karolina P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malung
    Trevlig positiv och "på vår sida". Toppen! Läs mer
  • 2018-12-06

Radovan B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malung
    Hej,I buy land at lake and my English are not so good,therefore I am glad for patience of the broker Maria Jonsson.
    Radovan Brychta Czech Läs mer
  • 2018-11-18

Ellen M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malung
    Bra och trevligt bemötande. God service och kunskap. Köpte bostadsrätt. Läs mer
  • 2018-11-05

Jörgen N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malung
    Inlyssnande på vad jag ville ha ut av försäljningspriset. Bra kommunikation under hela försäljningen. Läs mer
  • Erik E

2018-09-28

Erik E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malung
    Sålde en villa i Malung-Sälens kommun utan några problem. Mycket rutinerad mäklare, Rekommenderas.

Hon kunde sin sak Läs mer
  • Ester H

2018-09-04

Ester H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malung
    Jag har sålt min mors bostadsrätt. Mäklarens bemötande har varit bra och han har hela tiden hållit mig underrättad om skeendet i försäljningen såsom budgivning m.m. Så här långt är jag mycket nöjd med den hjälp som jag har fått. Läs mer
  • 2018-08-23

Dennis B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malung
    Susanna sålde vår stuga.
    Sammanfattning: Mycket bra bemötande, professionell, kunnig, tydlig kommunikation och enkel att ha och göra med.
    Rekommenderas! Läs mer
  • 2018-08-09

Kenneth H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malung
    Jag har sålt en villa. Jag har varit i kontakt med samma mäklare (Susanna) tidigare och hon lever alltid upp till de förväntningar som jag har. Alltid trevligt bemött och alltid klara, enkla och raka besked om vad som gäller.
    Tack! Läs mer
  • Lisbeth S

2018-08-04

Lisbeth S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malung
    Jag har sålt ett radhus! Jag blev bemött på ett bra sätt! Ja mina flrväntingar upplevdes av mig!!Med bra bemötande och korrekta beslut! Läs mer
  • 2018-07-31

Inga-Lill A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malung
    Jag valde en mäklare som jag har stort förtroende för. Jag sålde mitt föräldrahem. Från första kontakten tills det var sålt gick snabbt och smidigt, fullt fokus på mig som kund , jag är super nöjd, och har känt mig väl omhändertagen! Läs mer
  • 2018-07-06

K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malung
    Maria är duktig och trevlig! Tycker att hon var mycket hjälpsam och körde raka rör. Läs mer
  • 2018-07-04

Alf L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malung
    Mäklaren som sålde fritidshuset var tillmötesgående, och våra förväntningar väl tillgodosedda till högsta nivå. Läs mer
  • 2018-06-03

Thomas L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malung
    Maria var mycket hjälpsam och flexible mäklare. Läs mer
  • Jan Åke L

2018-02-12

Jan Åke L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malung
    Mäklaren och assistent har varit mycket professionella och lever gott upp till våra förväntningar.
    Som kund blir vi väl omhändertagna och mäklaren klarade galant sin uppgift. Läs mer
  • 2017-12-16

Bo O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malung
    Jag fick ett gott förtroende för mäklaren som jag upplevde som saklig och informativ och som på ett lättsamt sätt framförde den information som jag behövde. Läs mer
  • 2017-12-12

Jag är nöjd med min Fastighetsmäklare. Läs mer
  • Bengt T

2017-11-29

Bengt T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malung
    Glatt bemötande, saklig information, svarar alltid i telefon, tar sej tid att prata med kunderna, bra skyltning och info. vid visning, jag rekommenderar gärna samma mäklare till mina bekanta, tack för en bra affär. Läs mer
  • 2016-09-05

Jonas K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malung
    Kunnig mäklare som ingav förtroende. Proffsigt bemötande och vi fick all hjälp vi behövde. Läs mer

Lisellska Torget 1, 782 31 Malung