Svensk Fastighetsförmedling Malung

Lisellska Torget 1, 782 31 Malung — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling i Malung!

I Malung finner du Sveriges första ishockeygymnasium för tjejer, ett kluster av skinnbutiker samt flera kulturella och sociala evanemang som hålls årligen i området. Malung är också en historisk stad, nämnd i skrift redan på 1100-talet.

Vi har stor lokalkännedom och vet precis hur och när bussarna går och hur långt det är till närmsta skola eller butik. Dessutom har vi riktigt bra koll på bostadsmarknaden i området och kan hjälpa både dig som letar nytt boende och dig som vill sälja genom hela bostadsaffären.

Har du frågor kring din bostad eller fastighet? Kontakta oss eller kom förbi på vårt kontor så svarar vi gärna!

Läs vad 46 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Malung

• 2020-11-27

David N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malung
    Vi har köpt ett fritidshus i sälen, mkt bra bemötande av mäklarna genom hela köpet!!
    Huset lever upp till de beskrivningar de gav!!
    Toppbetyg från oss!! Läs mer
  • 2020-11-23

Stefan B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malung
    Vi föreställde oss att det skulle vars krångligt att köpa hus, men med en sån mäklare så gick det som på räls!
    Kunde inte begära mer, all eloge till svensk fastighetsförmedling Malung! Läs mer
  • 2020-11-23

Hannah B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malung
    Jag och min man har köpt en villa i Malung. Bemötandet från mäklaren har varit väldigt bra. Lyssnat på våra frågor, funderingar och önskemål. Varit lyhörd och även hjälpsam för att lösa det på bästa möjliga sätt för oss köpare men även för säljaren. Hon har sett till att denna affären gått smidigt utifrån konstraktskrivning med mera då vi bor 20 mil från Malung.
    Om jag talar för både mig och min man så har vi bara positiva upplevelser av detta husköp och kontakt med mäklaren. Läs mer
  • 2020-11-18

Torbjörn L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malung
    Köpt
    Utmärkt bemötande och hantering
    Något ryckig information om status och nästa steg i processen.
    Fick i någon situation själv jaga på för att få information Läs mer
  • 2020-11-14

Camilla L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malung
    Vi har köpt en lägenhet i Sälen. Har både varit på plats och fått fysiska visningar men också visningar via FaceTime.
    Mäklaren var mycket proffsig och kunnig. Lätt att få kontakt med och allt har fungerat utmärkt. Läs mer
  • 2020-10-31

Anders H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malung
    Allt gick super smidigt. La bud säljarna sa ok och vi skrev kontrakt sedan 30 min senare. Smidig affär för Fastighetsmäklaren Läs mer
  • 2020-10-22

Irene P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malung
    Sålt en bostadsrätt (fritidsboende). Mäklaren har alltid varit väldigt trevlig och vi har fått bra kontakt men däremot är vi väldigt missnöjda med hela processen. Det har varit dålig återkoppling och inte hört av sig när hon lovat. Jag har fått jaga information och tre gånger under försäljningsprocessen fick vi höra att "vi har ett avslut denna veckan" utan att vår bostad blev såld. Det har varit många spekulanter och intressenter men jag upplever att allt dragit ut på tiden och folk har tröttnat. Som mäklare behöver man vara aktiv vilket det absolut inte varit i detta fallet. Läs mer
  • 2020-10-20

Hanna R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malung
    Mäklaren hade facetime visning för oss köpare då fastigheten var i sälen och vi bor i Göteborg. det gjorde hon jätte bra sen har hon varit väldigt svår att få kontakt med , det kan ha tagit flera dagar innan hon återkopplat till oss eller skickat kontrakt etc. Tydligen pluggar hon samtidigt men då skulle hennes handledare tagit över. Vi är inte alls nöjda med eran service Läs mer
  • 2020-10-08

Jørgen J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malung
    Vi har solgt et sommerhus
    Vi blev mødt af Susanna Toris på en fantastisk måde.
    Vi følte os som guldkunder og vurderingen af sommerhuset var
    perfekt. Startprisen var okay og der var to fremvisninger.
    Der blev lagt billeder på nettet og to aviser.
    Susanna levede op til alle vores forventninger og huset blev
    solgt på otte dage til det dobbelte af vurderingen.
    Vi kan kun anbefale Susanna som mægler til andre. Läs mer
  • 2020-10-05

Per-olof S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malung
    Köpt ett litet torp.
    Mkt trevligt bemött och proffsig hjälp Läs mer
  • 2020-10-02

Fredrik O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malung
    Jag har sålt en lägenhet i Sälen. Fått hjälp av en grym mäklarassistent, Alexandra, som förtjänar högsta betyg genom hela processen. Läs mer
  • 2020-10-02

Jenny G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malung
    Vi är mycket nöjda med försäljningen av vår lägenhet. Professionellt bemötande, kontakt och löpande information under processens gång. Rekommenderas varmt om du går i sälj eller köptankar. Läs mer
  • 2020-06-25

Erik O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malung
    Bara bra, vi kunde prata som folk båda två utan fyrtiosju termer å bankspråk. Läs mer
  • 2020-06-08

Danielsson J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malung
    Hej!
    Ett utmärkt bemötande, verkligen jättenöjd. Läs mer
  • 2020-02-24

Fredrik H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malung
    Vi har köpt en bostadsrätt i Lindvallen i Sälen. Vi har fått ett professionellt, trevligt och korrekt bemötande i samband med affären och är mycket nöjda. Läs mer
  • 2020-01-17

Henry T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malung
    Sålt tomt
    Bra,proffesionellt Läs mer
  • 2019-12-05

Agneta Ingegerd Birgitta E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malung
    Jag har sålt ett fritidshus.Mäklaren var mycket trevlig och tillmötesgående och jag tror att hon gjorde mer än vad som var brukligt.Hon åkte tex upp och tittade till huset när hon var på väg hem från kontoret.Jag tycker att hon levde upp till mina förväntningar. Läs mer
  • 2019-12-02

Paolo B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malung
    Very nice and professional. The transaction and paperwork is being handled very well. Staisfied about the services provided. Läs mer
  • 2019-11-19

Ewa Weiher L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malung
    Väldigt proffesionellt bemötande. Mäklare var kunnigt och behjälpligt i alla ärenden. Läs mer
  • 2019-10-26

Helena S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malung
    Jag ville sälja en liten gammal fiskestuga mitt ute i skogen mellan Lima och Venjan
    Möttes av en jättehärlig kvinna hos er i Malung, Alexandra
    Hon har gjort allt och mycket mer därtill för att denna försäljning skulle gå i lås
    Jag har sällan blivit så väl bemött
    Vill ni veta mer konkret så hör av er
    Vänligen Helena Svartengren Läs mer
  • 2019-10-26

Sanna-Mari Johanna E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malung
    Alexandra gjorde fantastisk jobb! Så engagerad och proffsig! Vi är supernöjda Läs mer
  • 2019-10-24

Johan K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malung
    Kunnig och bra mäklare. kunde svara på alla frågor och höll bra kontakt. Läs mer
  • 2019-09-04

Michael G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malung
    Köpte ett vackert hus i Sälen. Träffade en mäklarstudent istället för mäklaren själv.
    Har fått mycket bra och kontinuerlig information. Fick en enskild förhandsvisning. Mäklarstudenten var väl insatt i alla detaljer, kunde svara på alla frågor utan att kolla upp. Det kändes väldigt tryggt. De detaljer man inte hade upptäck själv fick vi information om samt att dessa är planerade att åtgärdas.
    Information från köparen till säljaren och tvärtom gick snabbt.
    Förväntade mig att mäklaren var lätt att nå ej undanhåller information och har ett vänligt och professionellt förhållningssätt där både säljarens köparens behov och önskemål möts och detta uppfylldes till fullo.

Skulle definitivt välja denna mäklare vid framtida bostadsaffärer själv och rekommendera denna till andra. Läs mer
  • 2019-04-04

Bengt-Erik E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malung
    Sålde min tomt och Åke tog hand om det på bästa sätt. Snabb återkoppling när jag hade frågor och tydliga instruktioner när det gällde alla papper som skulle signeras. Avslutade med förslag på hur min redovisning till skattemyndigheten ska se ut. Läs mer
  • 2019-01-15

Arne G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malung
    Sålt en villa mycket bra bemötande överträffade mina förväntningar mycket smidig o snabb affär Läs mer
  • 2019-01-04

Lennart P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malung
    Gott bemötande.
    REjäl.
    Tillgänglig. Läs mer
  • 2019-01-03

Emelie G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malung
    Kunnig inom området och välbemötande. Kunnig inom kommunen/staden där hon sålde min bostad och värderade huset inom en rimlig prisklass. Läs mer
    Susanna T gillar detta
  • 2019-01-03

Karolina P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malung
    Trevlig positiv och "på vår sida". Toppen! Läs mer
  • 2018-12-06

Radovan B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malung
    Hej,I buy land at lake and my English are not so good,therefore I am glad for patience of the broker Maria Jonsson.
    Radovan Brychta Czech Läs mer
  • 2018-11-18

Ellen M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malung
    Bra och trevligt bemötande. God service och kunskap. Köpte bostadsrätt. Läs mer
  • 2018-11-05

Jörgen N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malung
    Inlyssnande på vad jag ville ha ut av försäljningspriset. Bra kommunikation under hela försäljningen. Läs mer
  • Erik E

2018-09-28

Erik E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malung
    Sålde en villa i Malung-Sälens kommun utan några problem. Mycket rutinerad mäklare, Rekommenderas.

Hon kunde sin sak Läs mer
  • Ester H

2018-09-04

Ester H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malung
    Jag har sålt min mors bostadsrätt. Mäklarens bemötande har varit bra och han har hela tiden hållit mig underrättad om skeendet i försäljningen såsom budgivning m.m. Så här långt är jag mycket nöjd med den hjälp som jag har fått. Läs mer
  • 2018-08-23

Dennis B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malung
    Susanna sålde vår stuga.
    Sammanfattning: Mycket bra bemötande, professionell, kunnig, tydlig kommunikation och enkel att ha och göra med.
    Rekommenderas! Läs mer
  • 2018-08-09

Kenneth H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malung
    Jag har sålt en villa. Jag har varit i kontakt med samma mäklare (Susanna) tidigare och hon lever alltid upp till de förväntningar som jag har. Alltid trevligt bemött och alltid klara, enkla och raka besked om vad som gäller.
    Tack! Läs mer
  • Lisbeth S

2018-08-04

Lisbeth S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malung
    Jag har sålt ett radhus! Jag blev bemött på ett bra sätt! Ja mina flrväntingar upplevdes av mig!!Med bra bemötande och korrekta beslut! Läs mer
  • 2018-07-31

Inga-Lill A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malung
    Jag valde en mäklare som jag har stort förtroende för. Jag sålde mitt föräldrahem. Från första kontakten tills det var sålt gick snabbt och smidigt, fullt fokus på mig som kund , jag är super nöjd, och har känt mig väl omhändertagen! Läs mer
  • 2018-07-06

K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malung
    Maria är duktig och trevlig! Tycker att hon var mycket hjälpsam och körde raka rör. Läs mer
  • 2018-07-04

Alf L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malung
    Mäklaren som sålde fritidshuset var tillmötesgående, och våra förväntningar väl tillgodosedda till högsta nivå. Läs mer
  • 2018-06-03

Thomas L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malung
    Maria var mycket hjälpsam och flexible mäklare. Läs mer
  • Jan Åke L

2018-02-12

Jan Åke L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malung
    Mäklaren och assistent har varit mycket professionella och lever gott upp till våra förväntningar.
    Som kund blir vi väl omhändertagna och mäklaren klarade galant sin uppgift. Läs mer
  • 2017-12-16

Bo O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malung
    Jag fick ett gott förtroende för mäklaren som jag upplevde som saklig och informativ och som på ett lättsamt sätt framförde den information som jag behövde. Läs mer
  • 2017-12-12

Jag är nöjd med min Fastighetsmäklare. Läs mer
  • Bengt T

2017-11-29

Bengt T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malung
    Glatt bemötande, saklig information, svarar alltid i telefon, tar sej tid att prata med kunderna, bra skyltning och info. vid visning, jag rekommenderar gärna samma mäklare till mina bekanta, tack för en bra affär. Läs mer
  • 2016-09-05

Jonas K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malung
    Kunnig mäklare som ingav förtroende. Proffsigt bemötande och vi fick all hjälp vi behövde. Läs mer
    Maria J gillar detta

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte