Svensk Fastighetsförmedling Malung

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling i Malung!

I Malung finner du Sveriges första ishockeygymnasium för tjejer, ett kluster av skinnbutiker samt flera kulturella och sociala evanemang som hålls årligen i området. Malung är också en historisk stad, nämnd i skrift redan på 1100-talet.

Vi har stor lokalkännedom och vet precis hur och när bussarna går och hur långt det är till närmsta skola eller butik. Dessutom har vi riktigt bra koll på bostadsmarknaden i området och kan hjälpa både dig som letar nytt boende och dig som vill sälja genom hela bostadsaffären.

Har du frågor kring din bostad eller fastighet? Kontakta oss eller kom förbi på vårt kontor så svarar vi gärna!

Läs vad 64 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Malung 2

2022-09-06 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande..
    trevlig å bra mäklare med ett glatt humör å rolig humor..
    toppen
    2022-08-09 Verifierad kund
    Proffsigt och bra bemötande.
    2022-07-15 Verifierad kund
    Alles sehr gut geklappt, Wünsche wurden ernst genommen und schnell erledigt. Sehr gute Zusammenarbeit. Immer gerne wieder.
  • köpte sin bostad med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Malung
    2022-07-07 Verifierad kund
    På alla sätt ett vänligt och proffsigt bemötande.
    2022-06-22 Verifierad kund
    Så himla bra bemötande och härlig mäklare. Verkligen nöjd!
    Tack för dina fina ord Indra. Och visst är hon en riktig klippa Susanna!
    Vi hoppas att ni får en härlig sommar i stugan.
    2022-06-22 Verifierad kund
    Jag blev mycket bra bemött.
    Jag hade förväntat mig en seriös och kunnig mäklare som hade goda kunskaper om området.
    Jag tycker att mäklaren var professionell och uppfyllde alla mina förväntningar.
    Jag fick snabbt svar på min förfrågan, och det kändes som att jag som säljare var viktig.
    Jag är mycket nöjd!
    Stort tack för fina ord och detta toppbetyg till vår mäklare Susanna Torris! Vi på Svensk Fastighetsförmedling tackar för förtoendet. Svensk Fastighetsförmedling Malung
    2022-06-12 Verifierad kund
    Mkt bra bemötande. Lite svår att få tag på per telefon. Mycket snabbt utförande av affären enligt våra önskemål.
    Stort tack för ett fint betyg! Och grattis till ert husköp! Svensk Fastighetsförmedling Malung
    2022-06-03 Verifierad kund
    Mycket professionellt, enkelt och smidigt. Lätt att komma i kontakt med, alltid trevligt bemötande.
    Tack för fina ord och fint betyg, det betyder mycket för oss.
    Och tack för förtroendet och valet av oss på Svensk Fastighetsförmedling som förmedlare.
    2021-12-04 Verifierad kund
    Meget bra behandling av salg.
    Jeg er meget fornøyd.
    Tack för fint omdöme och betyg. Det betyder mycket för oss! Tusen tack för förtroendet! Svensk Fastighetsförmedling Malung
    2021-12-03 Verifierad kund
    Trevligt bemötande över mobilen.
    Snabbt utlägg på mail om nya bud.
    Tack för ditt fina omdöme och fint betyg! Så roligt att du är nöjd med processen vid ditt köp. Tack! Svensk Fastighetsförmedling Malung
    2021-11-18 Verifierad kund
    Kunnig och professionell.
    Flera personer var inblandad i ärendet. Lämnade mitt bank kontonummer flera gånger och våra kontaktuppgifter var fel
    Tack för ditt omdöme och fina feedback! Givetvis ska du inte ha behövt lämna ditt kontonummer flera gånger, det ser vi över på vår check-lista.
    Tack
  • köpte sin bostad med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Malung
    2021-10-06 Verifierad kund
    Så här långt i affären har det funkat mycket bra
    Tack för omdöme och fint betyg! Svensk Fastighetsförmedling Malung
    2021-08-27 Verifierad kund
    Susanna Torris var mycket snabbt med hennes svar och helt duktigt i denna fastighetsaffären. Utmärkt!
    Tusen tack för fint omdöme! Svensk Fastighetsförmedling Malung
    2021-07-02 Verifierad kund
    Överlag mycket proffesionellt bemötande. Dessutom personligt med en tydlig känsla att de sätter kunden i första rummet och inte räds visningar på obekväma tider etc.
    Tack för fint betyg Per. Det betyder mycket för oss! Svensk Fastighetsförmedling Malung
    • Mora
    2021-06-30 Verifierad kund
    Susanna har varit helt fantastisk från första mötet på visningen och under processen som slutade med ett köp av gård. Hon har varit ärlig, hjälpsam och positiv. Vi har ingenting att klaga på!
    Tack för ditt fina omdöme Elin! Susanna är en riktig klippa och vi är glada att ni värdesätter henne lika mycket som vi gör. Tack! Svensk Fastighetsförmedling Malung
    • Lindvallen
    2021-05-07 Verifierad kund
    Hej !
    Vi köpte en lägenhet i Lindvallen Sälen.
    Mäklaren var trevlig och skötte kontakten bra.
    Tyvärr hade hon problem med säljaren så köpet drog ut på tiden
    med många olika ändringar på vägen.
    Vi har för avsikt att låta mäklaren sälja vår lägenhet i Stöten i höst
    2021-03-07 Verifierad kund
    Säljprocessen när mitt hus skulle säljas blev snabb och enkel trots att allt fick skötas på distans. Alla kontakter med mäklaren var snabba, enkla och alltid positiva. Det slutliga resultatet överträffade dessutom alla mina förväntningar.
    • Sörsjön
    2021-01-20 Verifierad kund
    Trevligt bemötande. Det märktes att mäklaren inte hade så stor erfarenhet. Det borde satts en sluttid för budgivning.
    2021-01-16 Verifierad kund
    Lägenhet i Sälen (fritidsboende).
    Mkt bra bemötande och service av mäklaren.
    2021-01-12 Verifierad kund
    Bara plus inga problem vid försäljning av vårt hus alltid bra bemött och bra återkoppling under försäljningens gång-
  • sålde sin bostad med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Malung
    2020-12-26 Verifierad kund
    Försäljningen är inte avslutat än, så varför skickar ni en förfrågan för andra gången ?????
    Tack för ditt svar! Det verkar inte ha blivit helt rätt när förfrågan om omdöme blev skicka till dig. Vi följer självklart upp detta och hoppas att er affär avslutas på bästa sätt.
    Önskar dig en fortsatt fin jul!
    • Mora
    2020-12-17 Verifierad kund
    Salg av Torp. Vi hadde ingen forventninger, men det ble en fin opplevelse da vi fikk super service av Per og Sussanna i Malung.
    Tack för ett trevligt omdöme och för förtroendet att sälja er pärla! Svensk Fastighetsförmedling Malung
    2020-12-14 Verifierad kund
    Köpt ett hus, allt gick bra. Bra info och snabbt handläggande.
    Tack Anna! Så roligt att höra att ni är nöjda. Hoppas att ni kommer att trivas bra med er nya fastighet. Svensk Fastighetsförmedling Malung
    2020-12-14 Verifierad kund
    Hon kan både Malung och branchen. Ger tydliga svar och jobbar snabbt. proffsigt och peronligt bemötande och levde till fullo upp till mina förväntningar.
    Visst är hon en riktig pärla vår Susanna! Hon kan både Malung och branschen.
    Tack för ett fint betyg och för att vi på Svensk Fastighetsförmedling fick vara en del i er fastighetsaffär.
    2020-11-23 Verifierad kund
    Vi föreställde oss att det skulle vars krångligt att köpa hus, men med en sån mäklare så gick det som på räls!
    Kunde inte begära mer, all eloge till svensk fastighetsförmedling Malung!
    2020-11-23 Verifierad kund
    Jag och min man har köpt en villa i Malung. Bemötandet från mäklaren har varit väldigt bra. Lyssnat på våra frågor, funderingar och önskemål. Varit lyhörd och även hjälpsam för att lösa det på bästa möjliga sätt för oss köpare men även för säljaren. Hon har sett till att denna affären gått smidigt utifrån konstraktskrivning med mera då vi bor 20 mil från Malung.
    Om jag talar för både mig och min man så har vi bara positiva upplevelser av detta husköp och kontakt med mäklaren.
    2020-11-18 Verifierad kund
    Köpt
    Utmärkt bemötande och hantering
    Något ryckig information om status och nästa steg i processen.
    Fick i någon situation själv jaga på för att få information
    • Lindvallen
    2020-10-31 Verifierad kund
    Allt gick super smidigt. La bud säljarna sa ok och vi skrev kontrakt sedan 30 min senare. Smidig affär för Fastighetsmäklaren
    • Hills Panorama & Spa
    2020-10-22 Verifierad kund
    Sålt en bostadsrätt (fritidsboende). Mäklaren har alltid varit väldigt trevlig och vi har fått bra kontakt men däremot är vi väldigt missnöjda med hela processen. Det har varit dålig återkoppling och inte hört av sig när hon lovat. Jag har fått jaga information och tre gånger under försäljningsprocessen fick vi höra att "vi har ett avslut denna veckan" utan att vår bostad blev såld. Det har varit många spekulanter och intressenter men jag upplever att allt dragit ut på tiden och folk har tröttnat. Som mäklare behöver man vara aktiv vilket det absolut inte varit i detta fallet.
    2020-10-08 Verifierad kund
    Vi har solgt et sommerhus
    Vi blev mødt af Susanna Toris på en fantastisk måde.
    Vi følte os som guldkunder og vurderingen af sommerhuset var
    perfekt. Startprisen var okay og der var to fremvisninger.
    Der blev lagt billeder på nettet og to aviser.
    Susanna levede op til alle vores forventninger og huset blev
    solgt på otte dage til det dobbelte af vurderingen.
    Vi kan kun anbefale Susanna som mægler til andre.
    2020-10-05 Verifierad kund
    Köpt ett litet torp.
    Mkt trevligt bemött och proffsig hjälp
    2020-10-02 Verifierad kund
    Vi är mycket nöjda med försäljningen av vår lägenhet. Professionellt bemötande, kontakt och löpande information under processens gång. Rekommenderas varmt om du går i sälj eller köptankar.
    2020-06-25 Verifierad kund
    Bara bra, vi kunde prata som folk båda två utan fyrtiosju termer å bankspråk.
    2020-06-08 Verifierad kund
    Hej!
    Ett utmärkt bemötande, verkligen jättenöjd.
  • sålde en tomt med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Malung
    2020-01-17 Verifierad kund
    Sålt tomt
    Bra,proffesionellt
    • Hemfjällstangen
    2019-12-05 Verifierad kund
    Jag har sålt ett fritidshus.Mäklaren var mycket trevlig och tillmötesgående och jag tror att hon gjorde mer än vad som var brukligt.Hon åkte tex upp och tittade till huset när hon var på väg hem från kontoret.Jag tycker att hon levde upp till mina förväntningar.
    • Sörsjön
    2019-12-02 Verifierad kund
    Very nice and professional. The transaction and paperwork is being handled very well. Staisfied about the services provided.
    • Lima
    2019-11-19 Verifierad kund
    Väldigt proffesionellt bemötande. Mäklare var kunnigt och behjälpligt i alla ärenden.
    2019-10-26 Verifierad kund
    Jag ville sälja en liten gammal fiskestuga mitt ute i skogen mellan Lima och Venjan
    Möttes av en jättehärlig kvinna hos er i Malung, Alexandra
    Hon har gjort allt och mycket mer därtill för att denna försäljning skulle gå i lås
    Jag har sällan blivit så väl bemött
    Vill ni veta mer konkret så hör av er
    Vänligen Helena Svartengren
    2019-10-26 Verifierad kund
    Alexandra gjorde fantastisk jobb! Så engagerad och proffsig! Vi är supernöjda
    2019-10-24 Verifierad kund
    Kunnig och bra mäklare. kunde svara på alla frågor och höll bra kontakt.
    2019-04-04 Insamlad av företaget
    Sålde min tomt och Åke tog hand om det på bästa sätt. Snabb återkoppling när jag hade frågor och tydliga instruktioner när det gällde alla papper som skulle signeras. Avslutade med förslag på hur min redovisning till skattemyndigheten ska se ut.
    2019-01-15 Insamlad av företaget
    Sålt en villa mycket bra bemötande överträffade mina förväntningar mycket smidig o snabb affär
    2019-01-04 Insamlad av företaget
    Gott bemötande.
    REjäl.
    Tillgänglig.
    2019-01-03 Insamlad av företaget
    Kunnig inom området och välbemötande. Kunnig inom kommunen/staden där hon sålde min bostad och värderade huset inom en rimlig prisklass.
    2019-01-03 Insamlad av företaget
    Trevlig positiv och "på vår sida". Toppen!
    2018-12-06 Insamlad av företaget
    Hej,I buy land at lake and my English are not so good,therefore I am glad for patience of the broker Maria Jonsson.
    Radovan Brychta Czech
    2018-11-18 Insamlad av företaget
    Bra och trevligt bemötande. God service och kunskap. Köpte bostadsrätt.
    2018-11-05 Insamlad av företaget
    Inlyssnande på vad jag ville ha ut av försäljningspriset. Bra kommunikation under hela försäljningen.
  • Erik E
    skrev om Svensk Fastighetsförmedling Malung
    2018-09-28 Insamlad av företaget
    Sålde en villa i Malung-Sälens kommun utan några problem. Mycket rutinerad mäklare, Rekommenderas.

Hon kunde sin sak