Svensk Fastighetsförmedling Mariefred

Långgatan 26, 647 30 Mariefred — Visa karta

Funderar du på att sänka tempot och flytta närmare naturen, men vill fortfarande jobba i Stockholms innerstad? Här i Mariefred får du både närheten till naturen och ett lugnare tempo, bara 1h med tåget från Stockholm!

Vi på Svensk Fastighetsförmedling tycker det är otroligt givande att få följa en person eller familj i en av livets största affärer och vi delger er gärna vår kunskap och erfarenhet av bostadsmarknaden och området här kring Mariefred och Åkers Styckebruk.

Genom att ha koll på hela processen, och området, kan vi hjälpa både dig som vill köpa och sälja att få ut det mesta av din bostadsaffär. Tillsammans har vi över 50 års yrkeserfarenhet här på BoButiken, det är mycket bra erfarenhet att ta vara på.

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling!

Läs vad 184 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Mariefred

• 2020-10-08

Anders J skrev om Thomas Östholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Sålt ett radhus
    Thomas var öppen och ärlig med vilka vad man kunde vänta sig vad gäller intresse och ev budgivning. Bra dialog och proffsigt genomfört. Läs mer
    2020-10-13 Thomas Ö svarar Anders J
    Tack Anders!
    Hoppas ni kommer trivas i ert nya hus!!
  • 2020-10-08

Håkan T skrev om Linda Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Köpt ett hus.
    Blev bemött på ett mycket trevligt och proffsigt sätt.
    Förväntningarna levde hon verkligen upp till plus lite till! Läs mer
  • 2020-10-01

Åsa B skrev om Thomas Östholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Har nyligen sålt ett radhus. Thomas har varit trygg, tydlig och transparant. Han har haft en tydlig strategi men samtidigt varit lyhörd inför våra tankar. Vi är mycket nöjda! Läs mer
    2020-10-01 Thomas Ö svarar Åsa B
    Stort tack Åsa! Varit jätteroligt att arbeta tillsammans!
  • 2020-09-26

Ulf K skrev om Annalena Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    mycket trevlig person och jag fick svar på de frågor jag hade. Annalena kunde nog ha informerat mer om parkeringsplatser och bredband (fiber) Läs mer
    2020-10-12 Annalena S svarar Ulf K
    Hej Ulf, tack för din rekommendation. Informationen om fiber och parkering fanns med i prospektet. Men jag ska absolut ta till mig detta och informera bättre till nästa gång. :-)
  • 2020-09-24

Janne A skrev om Elisabet Jacobsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Elisabet var väldigt informativ och påläst i sin information om vårt objekt. Vi är väldigt nöjda med Elisabet. Under budgivningen var hon riktigt proffsig! Läs mer
    2020-09-24 Elisabet J svarar Janne A
    Stort tack för ert fina omdöme Janne! Så kul att. få välkomna er till Strängnäs snart! Varma hälsningar. Elisabet
  • 2020-09-17

Eleonora R skrev om Elisabet Jacobsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Köpt vårat drömhus, Elisabet är en mäklare i världsklass! Läs mer
    2020-09-18 Elisabet J svarar Eleonora R
    Stort tack för de fina orden, det värmer! :)
    Så roligt att ni hittade rätt, härligt att få välkomna er familj hit! Varma hälsingar Elisabet
  • 2020-09-15

Jens E skrev om Annalena Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Tryggt, enkelt och mycket bra service. Läs mer
    2020-09-16 Annalena S svarar Jens E
    Hej Jens, tack så mycket för din fina rekommendation. Ha det fint, ses i December :-) //Annalena
  • 2020-09-11

Kristina L skrev om Elisabet Jacobsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Hoppas att ni redan har fått vårat svar? Läs mer
    2020-09-16 Elisabet J svarar Kristina L
    Tack Kristina, så härligt att få välkomna er till Strängnäs!
    Varma hälsningar! /Elisabet
  • 2020-09-09

Tony O skrev om Linda Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Vi sålde vårat hus i Mariefred med Linda som skötte det hela galant från början till slut , hennes starkaste egenskaper som mäklare enligt oss är att hon är lyhörd , vänlig , lugn och saklig som i helhet ger ett avstressande intryck på köpare och då kanske främst förstagångsköpare.
    Tack Linda ! Det är dig vi hör av oss till igen om det är förändring på gång 😃
    // T & S Läs mer
    2020-09-10 Linda S svarar Tony O
    Tack Tony och Sofie för er rekommendation! Det var ett nöje att få hjälpa till att sälja ert fina hus!
  • 2020-08-29

Linda S skrev om Annalena Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Sålt en villa. Fint och ödmjukt bemötande. Mäklaren levde upp till våra förväntningar men hade gärna fått vara mer på, idérik och drivande i olika förslag på hur vi kunde göra för att påskynda vår försäljning. I övrigt är vi nöjda. Läs mer
    2020-08-31 Annalena S svarar Linda S
    Hej Linda, tack för din fina rekommendation, det kändes roligt att min idé om att styla om och ta nya bilder gav resultat. Önskar er en fin höst tills vi ses igen ;)
  • Carina O

2020-08-28

Carina O skrev om Thomas Östholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Jag har sålt en skogstomt på en ö
    Mäklaren var mycket trevlig, tillmötesgående, gav bra tips, ärlig och samarbetsvillig.
    Mäklaren levde upp till de förväntningar jag hade.
    Jag känner mig mycket nöjd. Läs mer
    2020-08-31 Thomas Ö svarar Carina O
    Tack Carina! Kul att du är nöjd.
  • 2020-08-28

Dennis J skrev om Annalena Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Professionell, trevlig, tillgänglig, hjälpsam. Läs mer
    2020-08-28 Annalena S svarar Dennis J
    Hej Dennis, Tack för fint omdöme. :) mvh Annalena
  • 2020-08-26

Maria W skrev om Thomas Östholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Köpt tomt på Ringsö, utmärkt visning, mycket professionell, trevlig mäklare! Läs mer
    2020-08-31 Thomas Ö svarar Maria W
    Tack Maria! Lycka till med byggandet.
  • 2020-08-26

Linn W skrev om Annalena Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Köpt en fristående villa på 128kvm i Strängnäs.

Jättetrevlig och professionell. Gjorde att hela processen kändes naturligt och bekväm!

Hade varmt rekommenderat henne vidare. Läs mer
    2020-08-26 Annalena S svarar Linn W
    Hej Linn, tack så mycket för fina ord och din rekommendation. :-)
  • 2020-08-23

Tony H skrev om Annalena Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Annalena sålde vår bostadsrätt och det var väldigt enkelt att samarbeta med henne. Extra plus för att hon var med på fotograferingen av lägenheten. Kan varmt rekommendera Annalena! Läs mer
    2020-08-24 Annalena S svarar Tony H
    Hej, Tack Tony för din rekommendation. Det var ett nöje att få hjälpa till att sälja er fina lägenhet. :-)
  • 2020-08-21

Sunny C skrev om Annalena Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Jag och min sambo köpte en lägenhet och vi kunde boka en tid innan visningen för att kolla på lägenheten Läs mer
    2020-08-22 Annalena S svarar Sunny C
    Hej Sunny tack för din rekommendation. :) mvh Annalena Stening
  • 2020-08-03

Anders P skrev om Linda Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Sålt ett fritidshus.
    Linda är engagerad, seriös och kommunikativ.
    Arvodet lite väl högt. Läs mer
    2020-08-20 Linda S svarar Anders P
    Hej Anders,
    Tack för din fina Reco, vad roligt att ni är nöjda med mitt arbete! Jag är glad att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen av ert fina hus ute på ön.
    Vänligen
    Linda Sköld, fastighetsmäklare, Svensk Fastighetsförmedling
  • 2020-07-15

Mikael L skrev om Thomas Östholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Bra beskrivning av objektet, rättvisande med bra bilder - ovanligt! Läs mer

Peter J skrev om Linda Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Köp av fritidshus. Väldigt trevligt bemötande, servicevänligt och proffsigt. Fick hjälp med svar på alla de frågor jag hade. Finns ingenting att klaga på från min sida snarare tvärtom. Läs mer

Suzanne S skrev om Linda Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Bra bemötande och ambitiöst upplägg. Läs mer
  • 2020-07-13

Camilla N skrev om Linda Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Jag upplever Linda som kunnig, engagerad och trygg i sin roll som mäklare. Hon ger ett fint och proffsigt bemötande. Läs mer
  • 2020-07-10

Catarina D skrev om Tomas Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Tomas hjälpte oss att sälja vårt hus med professionell effektivitet och hög kvalitet. Läs mer
  • 2020-07-10

Ann-marie R skrev om Linda Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Vi har köpt en bostadsrätt i Mariefred. Mäklaren Linda Sköld var proffsig, trevlig och informativ. Läs mer

Stig L skrev om Tomas Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Vi har sålt vårt hus och det gick över förväntan, både vad gäller slutpris och tid från första kontakt med mäklaren och till dess köpet var klart.
    Jag upplevde Tomas Engström som mycket kunnig och professionell och vi fick från första stund ett stort förtroende för honom. Han var mycket effektiv och snabb i alla delar av försäljningen och vi har bara positiva upplevelser! Läs mer

Kenneth L skrev om Linda Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Har köpt en lägenhet genom Linda och är mycket nöjd. Mycket trevligt bemötande, proffsig och snabb hantering. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2020-07-06

Bengt R skrev om Annalena Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Jättetrevlig och hjälpsam vid försäljningen. Läs mer
    2020-08-20 Annalena S svarar Bengt R
    Hej, tack för att jag fick hjälpa till och för din rekommendation :-) //Annalena
  • 2020-06-29

Mats J skrev om Linda Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Kyrkogatan 10 Mariefred
    Mycket kunnig och ger snabbt korrekta besked.
    100 % positivt! Läs mer
  • Charlotte N

2020-06-27

Charlotte N skrev om Linda Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Mycket kunnig och tillmötesgående. En fantastiskt bra mäklare! Läs mer
  • 2020-06-27

Fredrik N skrev om Elisabet Jacobsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Vi har köpt en bostad som Elisabet förmedlade. Hon uppträdde proffesionellt och tillmötesgående. Läs mer
    2020-06-28 Elisabet J svarar Fredrik N
    Tack Fredrik! Roligt att få välkomna er till Strängnäs. Ha en riktigt härlig sommar, varma hej!
  • 2020-06-24

Paul N skrev om Linda Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Sålt fritidshus. Professionellt och lyhört bemötande. Mycket noggrann och snabb. Hon meddelade oss i god tid angående processen.
    Linda mötte och överträffade våra förväntningar på mäklartjänsten.
    Mycket nöjda med Linda. Läs mer
  • 2020-06-22

Johan Ö skrev om Elisabet Jacobsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Sålde en villa i Strängnäs, började med annan mäklarbyrån som inte lyckades.
    Därefter bytte vi till Elisabeth och hon skötte uppdraget proffesionellt och galant. Läs mer
    2020-06-22 Elisabet J svarar Johan Ö
    Stort tack för de fina orden och tack igen för förtroendet att sälja er fina villa!
    Hoppas ni får njuta av en riktigt härlig sommar! :)
    Varma hälsningar till er! /Elisabet
  • 2020-06-18

Jimmy E skrev om Tomas Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Trevlig och enkel att ha och göra med!
    Samt duktig på sitt jobb! Läs mer
  • Carl Anders J

2020-06-16

Carl Anders J skrev om Linda Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Trevlig och mycket kunnig, vi har fått bra svar på alla frågor och funderingar. Uppskattar särskilt att Linda kändes påläst om objektet, och kunnig om området. Linda har varit lätt att få tag i via telefon, epost och sms, svarar snabbt. Högsta betyg! Läs mer
  • 2020-06-16

Sofia Harriette Marianne E skrev om Annalena Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Köpt villa
    Annalena har varit trygg och professionell genom hela köpet.
    Jätte trevligt bemötande Läs mer
    2020-06-16 Annalena S svarar Sofia Harriette Marianne E
    Hej Sofia,
    Tack så mycket, ha en härlig sommar :-)
  • 2020-06-15

Kersti H skrev om Annalena Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Trevligt bemötande, snabb information! Läs mer
    2020-06-16 Annalena S svarar Kersti H
    Hej Kersti,
    Tack för rekommendationen :-) Syns snart igen...
  • 2020-06-15

Sandra Å skrev om Thomas Östholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Sålt fritidshus via Thomas och trots tuff marknad så gav han inte upp Läs mer
    2020-06-18 Thomas Ö svarar Sandra Å
    Tack Sandra!! Jag ger aldrig upp....
  • 2020-06-10

Gabriel B skrev om Linda Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Hej!
    Vi har köpt ett fritidshus ute i Mariefred.

Vi tycker att Mäklaren har bemött oss med en mycket positiv inställning, varit väldigt behjälpsam och tillmötesgående.

Vid frågor var det inga konstigheter att besvara dem samt vid frågor som hon inte hade något direkt svar tog hon reda på dem och återkopplade väldigt snabbt.

Vi hade mycket förväntningar med denna visning och vi upplevde att vi fick mycket bra tips och orientering utöver fritidshuset om själva staden och omgivningen där vi har vårt fritidshus.

Bra jobbat Linda och tack för allt:-)! Läs mer
  • 2020-06-05

Åsa S skrev om Annalena Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Jag och min man har köpt ett fritidshus i Strängnäs. Annalena är engagerad och påläst. Hon håller det hon lovar och återkommer snabbt med svar på alla våra frågor. Läs mer
    2020-06-05 Annalena S svarar Åsa S
    Hej, tack Åsa för din rekommendation. Syns i nästa vecka :-)
  • 2020-05-25

Maria A skrev om Elisabet Jacobsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Köpt radhus i Strängnäs och fick bra hjälp och service av Elisabeth och AnnaLena Läs mer
    2020-05-26 Elisabet J svarar Maria A
    Tack Maria! Hoppas du ska trivas i ditt nya radhus! Varma hälsningar Elisabet och Annalena
  • 2020-05-20

Oskar M skrev om Elisabet Jacobsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Elisabeth hjälpte oss sälja vårat hus i Björsund.
    Elisabeth är otroligt proffsig, hjälpsam och nära.
    Vi känner oss viktiga och prioriterade genom hela processen!
    Vi kan inte vara nöjdare! Elisabeth är nr 1 Läs mer
    2020-05-20 Elisabet J svarar Oskar M
    Stort TACK för era fina ord Oskar, vad glad jag blir! Och tack för förtroendet att hjälpa er med er försäljning! Varma hälsningar Elisabet
  • 2020-05-17

Per Olof E skrev om Linda Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Har köpt ett fritidshus. Linda gav ett mycket sakligt och trevligt intryck Läs mer
  • 2020-05-17

Maria T skrev om Linda Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Linda Sköld har förmedlat försäljning av vårt fritidshus. Linda har en mycket mjuk och trevlig framtoning. Hon är varm, lyhörd, lugn, kunnig, tjänstvillig, tillgänglig och mycket professionell. Vi är mycket nöjda med vårt samarbete med Linda och rekommenderar henne varmt som mäklare. Läs mer
  • 2020-05-16

Birgit G skrev om Linda Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Vid 80+ tvingades jag resignera inför det faktum att jag inte längre har kraft och hälsa nog att ha på mitt ansvar att sköta ett hus på rätt sätt. Linda Sköld valdes efter kontakt även med annan mäklare. Hpn svarade och förklarade på ett objektivt och enkelt sätt vad som gäller på olika plan. Väntade ut mitt beslut att verkligen genomföra en bara delvis önskad försäljning. Se'n gick det gott
    Inte en massa longörer. Alltid ömsesidigt öppna för frågor och svar. Lugnt och effektivt rakt igenom. Så här långt är jag mycket nöjd och känner att Linda vat rätt val. Med hälsningar. Birgit (Bibi) Gripenvik Läs mer
  • 2020-05-09

Nicole T skrev om Annalena Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Trevlig och hjälpsam hela vägen. Läs mer
    2020-05-11 Annalena S svarar Nicole T
    Tack för fina ord Nicole. Ha det fint. hälsningar Annalena
  • 2020-05-09

Charlotte L skrev om Annalena Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Har fått den bästa och mest professionella hjälpen med att sälja min villa. Kan varmt rekommendera Annalena och Svensk fastighetsförmedling i Strängnäs! Läs mer
    2020-05-11 Annalena S svarar Charlotte L
    Tack så mycket Lotta för fina ord och din rekommendation. :-)
    Hälsningar Annalena
  • 2020-05-06

Alice W skrev om Thomas Östholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Flexibel och tillmötesgående. Läs mer
    2020-05-25 Thomas Ö svarar Alice W
    Tack och lycka till med renoveringen!
  • 2020-05-04

Karl N skrev om Annalena Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Vi har sålt vårt hus med hjälp av Annalena som mötte oss med ett proffsigt betennde. Bra och rak kommunikation och Annlena svarade alltid när vi sökte henne. Myckey nöjd. Läs mer
    2020-05-04 Annalena S svarar Karl N
    Tack för fint omdöme! :-) kul att få hjälpa er med försäljningen av ert fina hus. Hälsningar Annalena
  • 2020-05-04

Eva Lena N skrev om Annalena Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Sålt en villa.
    Fick snabb återkoppling,proffsigt bemötande. Läs mer
    2020-05-04 Annalena S svarar Eva Lena N
    Tack Eva-Lena för fint omdöme. Roligt att få hjälpa till :-) Hälsningar Annalena
  • 2020-04-30

Olov W skrev om Linda Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Har köpt en större villa utanför Strängnäs. Har mött en trygg mäklare och slapp möta en påstridig "försäljare av begagnade bilar". En enkel process och ser nu fram emot vårt nya hem. Läs mer
  • 2020-04-24

Tudor C skrev om Thomas Östholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Vi sålde ett radhus i en sovstad utanför tätort. Det hela gick väldigt smidigt och Thomas vägledde oss genom hela processen med säker hand. Läs mer
    2020-05-25 Thomas Ö svarar Tudor C
    Tack! Det var roligt att arbeta tillsammans!

Långgatan 26, 647 30 Mariefred