Svensk Fastighetsförmedling Mariefred

Svensk Fastighetsförmedling Mariefred

Funderar du på att sänka tempot och flytta närmare naturen, men vill fortfarande jobba i Stockholms innerstad? Här i Mariefred får du både närheten till naturen och ett lugnare tempo, bara 1h med tåget från Stockholm!

Vi på Svensk Fastighetsförmedling tycker det är otroligt givande att få följa en person eller familj i en av livets största affärer och vi delger er gärna vår kunskap och erfarenhet av bostadsmarknaden och området här kring Mariefred och Åkers Styckebruk.

Genom att ha koll på hela processen, och området, kan vi hjälpa både dig som vill köpa och sälja att få ut det mesta av din bostadsaffär. Tillsammans har vi över 50 års yrkeserfarenhet här på BoButiken, det är mycket bra erfarenhet att ta vara på.

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling!

Läs vad 240 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Mariefred 2

• sålde sitt hus med hjälp av Annalena Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    2021-05-14
    Har både köpt (villa) och sålt (radhus) med hjälp av Annalena och vi är verkligen jättenöjda! Annalena har ett mycket fint bemötande, alltid positiv och trevlig, och hon är kunnig och professionell. Vi har känt oss 100% trygga genom hela processen och allt har gått väldigt smidigt. Vi kan varmt rekommendera Annalena! Toppbetyg till en toppmäklare:-)!
  • köpte sitt hus med hjälp av Annalena Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    2021-05-12
    Fick bra hjälp vid bostadsköp. Bra återkoppling, flexibel och gav ett erfaret intryck.
  • köpte sitt hus med hjälp av Linda Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    2021-05-12
    Väldigt bra, kändes tryggt som köpare.

Kan inget annat än att rekommendera 👍🏻
  • sålde sitt hus med hjälp av Linda Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    2021-05-11
    Sålt villafastighet.

Glad, trevlig och professionell.
    God information om vad försäljningen innebar,
    svar på frågor på ett mycket informativt sätt.
    Linda Sköld är en, enligt vårt förmenande, en mycket skicklig
    mäklare.
    Vi vill gärna och varmt rekommendera henne till andra i säljtankar.
    2021-05-11
    Annalena är proffsig och effektiv samtidigt som hon är trevlig.
  • köpte sitt hus med hjälp av Thomas Östholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    2021-05-07
    Köpt sommarhus med Thomas som mäklare. Thomas är trevlig, noggrann, hjälpsam och lätt att nå.
  • sålde sitt hus med hjälp av Tomas Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    2021-05-06
    Sålt radhus efter min fars död. Proven med försäljningen flutit mycket bra.
  • sålde sitt hus med hjälp av Thomas Östholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    2021-05-03
    Sålt en villa
    Mycket bra bemötande från mäklaren
    Fick stora förväntningar över att huset skulle säljas snabbt men tycker att det drog ut på tiden

I det stora hela en bra mäklare
  • sålde sin stuga med hjälp av Annalena Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    • Åkers styckebruk
    2021-04-29
    Vi är så nöjda med Annalena 😀
    2021-04-13
    Villa i Ekviken, Mariefred. Gott bemötande. Linda levde väl upp till förväntningarna. Sammanfattningsvis en positiv upplevelse.
    2021-04-08
    Mycket trevlig och hjälpsam och såg till att allt löste sig på bästa sätt. Kan starkt rekommendera Thomas
  • sålde sin stuga med hjälp av Tomas Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    2021-04-03
    Sålt fritidshus.
    Sammanfattningsvis är vår åsikt att Tomas är den enda mäklare vi hittills träffat, under alla år, som upplevs ta lika mycket hand om köpare som säljare.
    En bra person, helt enkelt.
    2021-04-02
    Sålt vårt hus. Linda är vederhäftig, saklig,vänlig, kunnig. Lugn och sansad och gör ett proffsigt jobb.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Tomas Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    2021-03-31
    Sålt en bostadsrätt.
    Tomas höll mig uppdaterad i alla steg och gjorde det enkelt att sälja på längre avstånd.
    Han skötte affären 5 stjärningt
    2021-03-24
    Vi har sålt en fastighet som varit i familjen sedan 60-talet. Det har varit emotionellt belastande för oss att sälja vilket Annalena har bemöt och hanterat på ett fantastiskt sätt. Efterfrågan har varit stor vid försäljningen och det var av stor betydelse vilka som förvärvade fastigheten i och med att vi själva är närmaste granne. Även här har Annalena guidat oss för att slutligen hitta en lämplig köpare.
    Professionell hantering i kombination med stor förståelse samt ett trevligt bemötande.
    Hej, tack för fin rekommendation :-) för mig vart ett sant nöje att hjälpa till med er försäljning. Annalena Stening
  • köpte sin stuga med hjälp av Annalena Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    2021-03-24
    Köpt ett fritidshus och fått ett mycket bra och proffsigt bemötande av Annalena. Bra uppdateringar och stöd under hela processen. Upplever Annalena som en lyhörd, ödmjuk och kunnig mäklare. Rekommenderar starkt.
    Hej, Tack snälla för fina ord och din rekommendation mvh Annalena Annalena Stening
  • sålde en tomt med hjälp av Annalena Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    2021-03-23
    Säljer en obebodd tomt. Annalena Stening verkar sympatisk, kunnig och har glimten i ögat. Verkar ha en känsla för hur man tar sig fram för att nå resultat.
    Hej, tack så mycket för rdin rekommendation. mvh Annalena Annalena Stening
  • skrev om Tomas Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    2021-03-18
    Vi har köpt en bostadsrätt i Strängnäs. Upplevelsen vid visningen var mycket god. På grund av vår ålder var vi tveksamma ifall vi skulle kunna gå på visningen. Men Tomas Engström var uppmärksam och släppte bara in några i taget och höll oss isär.
  • Marika K
    2021-03-12
    Jag upplever att vi alltid har fått ett gott bemötande och kommunikation har alltid varit snabb och proffesionell.
    Hej, tack för fina ord och din rekommendation. mvh Annalena Annalena Stening
  • köpte en tomt med hjälp av Linda Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    2021-03-10
    Serviceminded och lätt att få kontakt med!
    2021-03-09
    Köpt hus. Fick mycket bra bemötande.
    Hej, Tackar för di rekommendation mvh Annalena Annalena Stening
    2021-03-07
    Linda är sympatiskt, lyhörd och professionell. Jag upplevde henne som väldigt engagerad genom hela försäljningsprocessen och är mycket nöjd med hennes insats.
    Tack Johan för den fina rekommendationen! Linda Sköld
    2021-03-06
    SÅLT EN VILLA (FRITIDSHUS). VI BLEV BEMÖTTA PÅ AV EN GLAD O TREVLIG PERSON. MINA FÖRVÄNTNINGAR BETR. FÖRS. ÖVERTRÄFFADES.
    2021-03-05
    Linda var vår mäklare när vi sålde vårt parhus. Vi möttes av en person som var
    förtroendeingivande, kunnig, påläst, ja allt vi önskade. Utmärkt förarbete med foton och presentation av vårt boende.
    .Hela processen har varit jättebra !
    Tummen upp 👍
    Stort tack! Det har varit så trevligt att få hjälpa till med försäljningen av ert fina hus. Linda Sköld
    2021-03-04
    köpt ett hus, bra bemötande och mina förväntningar blev uppfyllda.
    Hej , tack så mycket för di rekommendation , //Annalena Annalena Stening
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Annalena Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    • Sundby Park
    2021-02-28
    sålt lägenhet. trevliga person, jättehjälpful. affären gick smidigt och snabbt.
    Tack så mycket för dina ord :-) //Annalena Annalena Stening
  • sålde en tomt med hjälp av Thomas Östholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    2021-02-21
    Han gav snabb återkoppling och hittade bra lösningar på de problem som uppstod
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Elisabet Jacobsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    2021-02-20
    Sålt Brf-radhus. Mycket trevligt och professionellt bemötande.
    Förväntande oss att sälja med vinst vilket också blev fallet.
    Vi är mycket nöjda med allt
    Tack för dina fina ord Marianne och för förtroendet att hjälpa er! Varma hälsningar Elisabet Elisabet Jacobsen
  • köpte en tomt med hjälp av Annalena Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    2021-02-08
    2021-02-08
    Sålt en tomt-
    Trevligt bemötande, effektiv och noggrann handläggning.
    Tack så mycket , ha det så bra :-) //Annalena Annalena Stening
    2021-02-05
    Köpte en villa som AnnaLena förmedlade med en kollega.
    Vi blev bra bemötta, fick stöd och hjälp under processen och bra uppdateringar.
    Rekommenderar
    Hej, Tack för ett fint omdöme och rekommendationen. //Annalena Annalena Stening
    2021-01-29
    Proffsig och lätt att ha att göra med. Sålt en lägenhet.
    Hej, tack så mycket för ett fint omdöme. :-) //Annalena Annalena Stening
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Annalena Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    2021-01-28
    Hon verkar som en kunnig och ödmjuk fin mäklare som gav mig en bra upplevelse och allt information jag behövde vid köpet
    Hej, tack så mycket för fint omdöme. Vi syns snart igen :-) Annalena Stening
    2021-01-21
    Trevliga personal och bra bemötande
    Hej, Tack för din feedback ha en fin dag. :-) Hälsningar Annalena Annalena Stening
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Linda Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    • Åkers Styckebruk
    2021-01-19
    Jag har köpt en lägenhet i åkers styckebruk.
    Linda är proffessionell, saklig och genuin. Kommer definitivt att kontakta henne om jag behöver mäklare i framtiden.
    Stort tack Jessica och grattis till din nya lägenhet! Linda Sköld
    2021-01-11
    Professionell mäklare som infriat förväntningarna från mig som säljare, men även hos köparen.
    Tack för ett trevligt samarbete, Martin! Linda Sköld
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Tomas Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    2021-01-09
    Köpte en trea genom Tomas, proffsigt och bra bemötande!
    2020-12-29
    Dom var ju två vid tillfället och mycket trevliga vid min visning av lägenheten ! Så kan bara ge possitiv feedback Mvh. S
    Hej Susanna, tack så mycket för fina ord :-) Vi syns snart igen. Hälsningar Annalena Annalena Stening
    • Åkers Styckebruk
    2020-12-29
    Han var fantastisk bra rak och tydlig och väldigt bra på att förmedla att allt var i sin ordning att jag kände mig trygg i ex vid budgvingen.
    Stort tack Monika och lycka till med renoveringen!! Thomas Östholm
  • Anton K
    2020-12-24
    Vi sålde vårat radhus från 2016 och efter en lugn start med ett lägre bud, så fick vi det vi ville ha.
    Annalena skötte sig på ett proffesionellt sätt, och lyssnade verkligen på våra behov och önskningar.
    Sammanfattad upplevelse: väldigt bra.
    Tack så mycket för er fina rekommendation. God fortsättning :-) Annalena Stening
    2020-12-17
    Köpt lägenhet. Bra kommunikation, snabb återkoppling med svar på frågor. Ordna visningar på obekväm arbetstid utan att krångla eller föreslå alternativa tider.

Att förbättra på kontoret för alla, gäller att säkerställa att dokument som ges ut är den sist utgivna versionen innan det går till kund. T.ex. Årsredovisning, stadgar.
    2020-12-16
    Mycket bra och duktig mäklare, bra och smidig affär
    Tack Patrik , för fina ord :-) //Annalena Annalena Stening
    2020-12-13
    Bra tillgänglighet, bra kommunikation och mycket trevligt bemötande.
    Hej Daniel tack så mycket för din rekommendation. Hälsningar Annalena Annalena Stening
    2020-12-04
    Hej, Linda Sköld är enligt min uppfattning synnerligen kompetent, seriös, noggrann, serviceinriktad och dessutom mycket trvevlig att ha att göra med. Linda kan jag varmt rekommendera!
    Anders Wagner
    Tack Anders för den fina rekommendationen! Linda Sköld
  • Nils B
    2020-11-27
    Sålt tämligen dyr villa. Linda har varit absolut perfekt i bemötande, engagemang och alltid varit positiv och uppmuntrande under hela processen. Kan inte nog rekommendera Linda. Bara hört positiva kommentarer från presumtiva köpare gällande hanteringen och vi kan inte vara mer nöjda än vad vi är. Rekommenderas varmt.
    Tack för den fina rekommendationen! Det har varit en glädje att hjälpa till med försäljningen av ert fina hus. Linda Sköld
  • köpte sitt hus med hjälp av Elisabet Jacobsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    2020-11-27
    Vi har köpt en bostad i Strängnäs
    Elisabet har hela tiden visat på ett professionellt sätt att ta emot oss och våra frågor. Elisabet har under vår resa till att köpa huset kunnat bemöta vår olika önskningar som säkert inte alltid varit så lätta att åstadkomma.

Det är en stor affär att köpa ett hus och vi har inte under någon del av tiden känt någon sorts tvekan eller otrygghet.
    Under den långa tiden vi letat hus i Strängnäs har vi inte träffat på en Mäklare som varit så trygg och tillmötesgående som Elisabet.
    Stort tack för er fina Reco Marguita, det värmer verkligen! Det var väldigt roligt att kunna hjälpa er till ert drömhus och få välkomna er till Strängnäs! Ta hand om er nu så ses vi snart igen! Varma hej! Elisabet Jacobsen
    2020-11-26
    Jag har sålt min mammas radhus. Annalena tog stort ägandeskap över hela affären såsom kontakt med dödsboupprättaren och inblandade myndigheter. En snabb hantering av allt förarbete fram till visning och budgivning.
    Rekommenderas varmt!
    Hej, tack så mycket för din fina rekommendation. :-) //Annalena Annalena Stening
    2020-11-14
    Vi har köpt ett fritidshus som Tomas ordnade visning på innan det kom ut på marknaden vilket vi är mkt tacksamma för. Han är jättetrevlig och påläst samt mkt lätt att få tag i.
    Vår första kontakt med en mäklare har överstigit alla våra förväntningar. Tomas får absolut toppbetyg!
    2020-11-13
    Har sålt en bostadsrätt .
    Har tidigare haft med Elisabet att göra och har ett starkt förtroende . Klar och tydlig med ett fantastiskt kunnande.

Elisabet har verkligen gjort allt för försäljningen av lägenheten samt all information jag har fått .
    Stort tack för dina fina ord Rose-Marie! Tack för förtroendet, jätteroligt att få hjälpa er ännu en gång :) Varma hälsningar, vi ses snart igen! Elisabet Jacobsen
    2020-11-11
    Duktig, erfaren samt en god kontakt mellan alla parter. Gick över förväntan och sålde snabbt samt smidigt.
    Hej David, tack för ditt fina omdöme. :-) //Annalena Annalena Stening