Svensk Fastighetsförmedling Mariefred

Svensk Fastighetsförmedling Mariefred

Funderar du på att sänka tempot och flytta närmare naturen, men vill fortfarande jobba i Stockholms innerstad? Här i Mariefred får du både närheten till naturen och ett lugnare tempo, bara 1h med tåget från Stockholm!

Vi på Svensk Fastighetsförmedling tycker det är otroligt givande att få följa en person eller familj i en av livets största affärer och vi delger er gärna vår kunskap och erfarenhet av bostadsmarknaden och området här kring Mariefred och Åkers Styckebruk.

Genom att ha koll på hela processen, och området, kan vi hjälpa både dig som vill köpa och sälja att få ut det mesta av din bostadsaffär. Tillsammans har vi över 50 års yrkeserfarenhet här på BoButiken, det är mycket bra erfarenhet att ta vara på.

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling!

Läs vad 313 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Mariefred 2

• sålde sitt hus med hjälp av Linda Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    2022-01-13 Verifierad kund
    Varm och trygg person, proffsig och lyhörd mäklare.
    Nyfiken, positiv och tydlig.
    Oerhört kompetent.

Uppskattade mycket att vi blev uppdaterade hela vägen, i stort som i smått.

Väldigt lätt att nå vid frågor, mycket tillgänglig.

Hela processen kändes trygg och sansad!
    Tack Maria för det fina omdömet! Det har varit en glädje att arbeta med försäljningen av ert fina hus. Stort tack för ett trevligt samarbete! Linda Sköld
    2022-01-13 Verifierad kund
    Gedigen kunskap om marknaden
    Gedigen kunskap som skapar trygghet till säljare och köpare (har haft möjlighten att jobba gentemot Linda i båda fallen)
    Mycket tillgänglig
    Nogrann och strukturerad i förberedlese och genomförande
    Driven och kreativ för att nå ett bra resultat

Allt gott hälsar Maria och Fredrik
    Stort tack för den fina återkopplingen och för ett trevligt samarbete! Linda Sköld
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Linda Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    2021-12-18 Verifierad kund
    -eftersom jag nu tog en förnyad kontakt med Linda så
    är väl det nog som kvitto att jag är jättenöjd med våra
    tidigare, och nuvarande, kontakter..

:) hälsningar anne lie
  • Linda M
    2021-12-15 Verifierad kund
    Bra kontakt och väldigt behjälplig
  • köpte sitt hus med hjälp av Thomas Östholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    2021-12-15 Verifierad kund
    Vi fick bra hjälp av Thomas när vi köpte vårt första hus
  • sålde sitt hus med hjälp av Annalena Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    2021-12-01 Verifierad kund
    Blev bemött på ett väldigt bra sett.
    Vi kom överens på ett bra sett utifrån förutsättningarna som försäljningen gav.
    Sammanfattningsvis har det gått bra och Anna-Lena gör ett jätte gott intryck.
    Tack för din rekommendation. Hälsningar Annalena Annalena Stening
    2021-12-01 Verifierad kund
    Proffsig, kunnig, lätt att ha att göra med. Rekommenderas!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Tomas Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    2021-11-29 Verifierad kund
    Trevligt bemötande. Har utfört uppdraget på ett tryggt och utmärkt sätt för oss köpare.
    2021-11-28 Verifierad kund
    Kunnig och trygg mäklare som vi kan rekommendera.
    2021-11-27 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och verkade kunnig. Hörde av sig när han skulle och allt var smidigt utan krusiduller!
    2021-11-21 Verifierad kund
    Jag tyckte att Tomas bemötte mig på ett bra sätt, det en av de första visningarna jag gick på och han gick igenom lägenheten med mig och allt kändes bra. Det var inga konstigheter. Jag är jättenöjd och har köpt min första lägenhet med hjälp av Tomas som mäklare.
    Mvh Eddie Wahlström
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Tomas Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    2021-11-20 Verifierad kund
    Tomas var väldigt proffsig genom hela processen. Han var ärlig vad gäller värdering, och tog det hela på stort allvar. Väldigt trevlig att ha att göra med!
  • sålde en tomt med hjälp av Linda Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    2021-11-13 Verifierad kund
    Utdragen affär pga myndighetsbeslut om strandskydd, få tänkbara köpare. Linda har visat prov på uttålighet och trägen vinner. Tack!
    2021-11-10 Verifierad kund
    Kunnig, seriös, trevlig, positiv, ambitiös, informativ, transparent.

A-L levde upp till och överträffade våra förväntningar.
    Tusen tack för ditt fina omdöme :) //Annalena Annalena Stening
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Thomas Östholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    2021-11-09 Verifierad kund
    Mycket trevlig och hjälpsam samt en mycket bra service.
  • köpte sitt hus med hjälp av Annalena Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    2021-11-08 Verifierad kund
    Annalena var mäklare för huset vi köpte. Hon har varit påläst, snabb på att återkoppla och alltid trevlig i sitt bemötande. Som köpare har vi varit glada att Annalena varit med i hela processen!
    Hej , Tack så mycket för fint reco, vi hörs framåt :) //Annalena Annalena Stening
    2021-11-08 Verifierad kund
    Mycket bra mäklare. Bemötande och tillgänglighet under hela processen har varit fantastsikt. Tack!
    Hej, Tack själva fantastiskt roligt att få hjälpa till :) //Annalena Annalena Stening
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Linda Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    2021-11-06 Verifierad kund
    Mycket bra!
    Lugn, saklig och tydlig hjälp :-)
    • Centrum
    2021-11-01 Verifierad kund
    Trevlig, driven kul att ha och göra med!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Elisabet Jacobsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    • Finninge Dammen
    2021-11-01 Verifierad kund
    Trevlig bemötande och bra service när vi förstod varandra.
    Tack Elod! Roligt att få hjälpa er hitta hem här i Strängnäs! Varma hälsningar Elisabet Elisabet Jacobsen
    • Stallarholmen
    2021-11-01 Verifierad kund
    Trevlig, tillmötesgående och snabb med återkoppling och detta gjorde detta till ett mycket trevligt husköp.
    2021-10-30 Verifierad kund
    AnnaIena har varit otroligt följsam och hjälpsam och skapat förutsättningar för att vi ska hitta bra köpare att lämna vårt hus vidare till. Vi har känt oss trygga under hela försäljnigen och har verkligen känt att vi kunnat lämna över ansvaret till mäklaren.
    Tack bästa Lotta för att jag fick nöjet at hjälpa till med er försäljning och för tack dina fina ord :-) //Annalena Annalena Stening
  • köpte sitt hus med hjälp av Linda Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    2021-10-29 Verifierad kund
    Förtroendeingivande och sakligt. Realistisk, lyssnande. Passande humoristisk, klyschfritt.

Inga speciella förväntningar delvis beroende på tidigare bostadsaffärer historiskt(dock ej i Mariefred. däremot fick vi positiva omdömen från barn boende i Mariefred.

En mycket bra upplevelse på alla sätt. Kunnig, saklig, seriös. Sammantaget en absolut toppupplevelse.
    2021-10-29 Verifierad kund
    Proffsigt bemötande gentemot som köpare. Kunnig och rådgivande med sin kunskap. Trevlig och snabb kommunikation.
    2021-10-24 Verifierad kund
    Under hela tiden som gått sedan vi, min bror och jag, först träffade Tomas har vi blivit korrekt och bra bemötta.
    Vi har känt oss trygga med Tomas och han har skött försäljningen på ett föredömligt sätt.

Till saken hör att vi bor ca 40 mil från Strängnäs och att mammas lägenhet blev aktuell för stambyte i badrummet strax innan den skulle annonseras ut. Även i detta, som ju tillkom utöver "fastighetsförmedlingen", har Tomas utgjort ett stöd för oss.
    /Per Pettersson
    2021-10-14 Verifierad kund
    Kunnig och noggrann , väldigt lugn och gick igenom allt på ett bra och lätt sätt.
    Tack för fin rekommendation. Vi syns snart igen. //Annalena Annalena Stening
  • sålde sitt hus med hjälp av Thomas Östholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    2021-10-12 Verifierad kund
    Vi behandlades med största respekt och professionalism. Hans kunskap och råd gjorde verkligen hela processen lätt för oss. Vi skulle gärna använda hans hjälp igen.
    • Åkers Styckebruk
    2021-10-06 Verifierad kund
    det var toppen alt gick bra snabt så det är att gratulera att han har
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Annalena Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    2021-10-06 Verifierad kund
    Annalena agerade snabbt och precision, hon prioriterade våra behov, hon var fantastisk, vi är tacksam för hennes insats.
    Tack Joseph, det var fint sagt vi hörs ;) //Annalena Annalena Stening
  • LARS M
    2021-10-05 Verifierad kund
    Proffsigt och otroligt flexibelt !
    Tack så mycket och tack för att jag fick hjälpa till :) //Annalena Annalena Stening
    2021-09-30 Verifierad kund
    Proffsig, engagerad, bra kontakt. Rekommenderar
    Tack Barbara för dina ord och rekommendation :-) //Annalena Annalena Stening
    2021-09-29 Verifierad kund
    Bra mottagande på visning och vid kontraktsskrivning
    Tack Malin vi hörs vidare, //Annalena Annalena Stening
    2021-09-27 Verifierad kund
    Hon har ordning och reda på försäljningen, och lätt att samarbeta med.
    2021-09-27 Verifierad kund
    Väldigt proffsigt, behjälpligt och med störst hänsyn till vora mål till försäljning
    Tack det var fint sagt, roligt att få hjälpa till :) //Annalena Annalena Stening
    2021-09-27 Verifierad kund
    Mäklaren var inte så påstridig och snackig/sälj vilket vi uppskattade. Snabb svarstid på mail. Kort och gott en bra mäklare.
    Tackar för dina positiva ord, //Annalena Annalena Stening
    2021-09-27 Verifierad kund
    Ett ödmjukt bemötande till oss som spekulant och en tydligt och öppen dialog till vad vi som köpare kan förvänta oss i aktuell affär. Påläst och gav snabb återkoppling på frågor. Höll muntliga överenskommelser och en smidig affär i vår största investering genomfördes enkelt och tryggt. Mycket nöjda.

Rekommenderas varmt!
    Tack så mycket för din varma rekommendation :) //Annalena Annalena Stening
    2021-09-25 Verifierad kund
    Väl bemött av Annalena som vi upplevde engagerad, lätt att få tag på och flexibel!
    Mycket nöjda.
    Tack så mycket Eric för ditt omdöme, :-) //Annalena Annalena Stening
  • sålde en tomt med hjälp av Thomas Östholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    • Stallarholmen
    2021-09-23 Verifierad kund
    Bemötandet var Korrekt, han är saklig, tydlig och förhandlingsbar.

Mina förväntningar var förstås att få rimligt betalt vid försäljningen och det anser jag blev uppfyllt.

Försäljningen av min tomt avslutades på mindre än en vecka och det är mer än väl godkänt i utförande.
    2021-09-23 Verifierad kund
    Det var ett bra och trevlig bemötande.
    Som uppnådde mina förväntningar.
    Lyhörd och enkel att samarbeta med.
    Tack Jonas för fint omdöme :-) Kul att få hjälpa er med försäljningen. //Annalena Annalena Stening
    2021-09-20 Verifierad kund
    Mycket kompetent o trevlig samt mycket god kännedom om priset o eventuella köpare i trakten
    2021-09-20 Verifierad kund
    Toppenmäklare! Lugn, trygg och pålitlig!
  • köpte en tomt med hjälp av Linda Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    2021-09-13 Verifierad kund
    Trevlig, erfaren, noggrann, engagerad och mycket kunnig mäklare.
    2021-08-31 Verifierad kund
    Linda var proffsig och inlyssnande och mån om att vi som säljare blev nöjda.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Annalena Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    2021-08-30 Verifierad kund
    Fantastisk, lyhörd och hjälpsam!
    Tack Johanna fint skrivet :)hälsningar Annalena Annalena Stening
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Thomas Östholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    • Åkers Styckebruk
    2021-08-30 Verifierad kund
    Väldigt tillmötesgående och bra mäklare! Väldigt nöjd med allt kring köp och försäljning! Rekommenderas starkt!
    Högsta betyg!
    2021-08-30 Verifierad kund
    Linda är mycket trevlig, tillmötesgående och och har kunnat hjälpa mig med det jag behöver inför köpet av huset.
    Finns inget att klaga på.

Vänligen
    Lena Hast
  • köpte sin stuga med hjälp av Elisabet Jacobsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    2021-08-17 Verifierad kund
    Professionell, lyhörd, engagerad och lösenorienterad
    Stort tack för ditt omdöme Hasse, det värmer! Glada hälsningar Elisabet Elisabet Jacobsen
  • Lena E
    2021-08-16 Verifierad kund
    Kunnig och engagerad, återkommer snabbt med svar på alla våra frågor. Enbart bra bemötande så det har känts tryggt och bra!!
    Tack Lena det var så roligt att få hjälpa er på resan till ert nya smultronställe, där kommer ni att trivas! Hälsa make och Simba så gott! Varma hälsningar Elisabet Elisabet Jacobsen
    2021-07-26 Verifierad kund
    en mäklare över förväntan. trevligt och proffsigt och vänligt bemötande. alltid snabb kontakt av händelse ang. ev köpare.
    6 stjärnor av 5.
    Ann-Kristin Flingdal
    Hej Ann-Christin, Tack! vilket fint omdöme , vi ses om ett par dagar igen :) Hälsningar Annalena Annalena Stening
  • Roland F
    sålde sin stuga med hjälp av Annalena Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    2021-07-22 Verifierad kund
    Annalena var engagerad på ett kompetent sätt i mitt ärende från första mötet
    Hej, Tack för de fina orden, ses snart igen. Hälsningar Annalena Annalena Stening