Svensk Fastighetsförmedling Mariefred

Svensk Fastighetsförmedling Mariefred

Funderar du på att sänka tempot och flytta närmare naturen, men vill fortfarande jobba i Stockholms innerstad? Här i Mariefred får du både närheten till naturen och ett lugnare tempo, bara 1h med tåget från Stockholm!

Vi på Svensk Fastighetsförmedling tycker det är otroligt givande att få följa en person eller familj i en av livets största affärer och vi delger er gärna vår kunskap och erfarenhet av bostadsmarknaden och området här kring Mariefred och Åkers Styckebruk.

Genom att ha koll på hela processen, och området, kan vi hjälpa både dig som vill köpa och sälja att få ut det mesta av din bostadsaffär. Tillsammans har vi över 50 års yrkeserfarenhet här på BoButiken, det är mycket bra erfarenhet att ta vara på.

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling!

425 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Mariefred

Sedan starten hos Reco 2016
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Mido Salkic en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    2023-01-26 Verifierad kund
    Mycket lättsam och trevlig. Rak och ärlig kommunikation. Tillgänglig. Snabb återkoppling. Tillmötesgående och ordna allt på bästa, smidigaste sätt för mig.
    Har absolut inget att klaga på.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Mido Salkic en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    2023-01-24 Verifierad kund
    Mido var mycket professionell och trevlig i all kommunikation med en väldigt snabb återkoppling.
  • sålde sitt hus med hjälp av Mido Salkic en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    2023-01-22 Verifierad kund
    Väldigt trevlig och duktig mäklare som verkligen gör allt för att det ska gå så smidigt och bra som möjligt.
    Mido får en att känna sig trygg och rättvists behandlad. Rekommenderas starkt
  • köpte sitt hus med hjälp av Mido Salkic en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    2023-01-20 Verifierad kund
    Mido har haft en fint bemötande under hela processen, otroligt kunnig och väldigt förtroendeingivande. Mido gjorde hela köpprocessen smidig och var alltid snabb att återkoppla. Vi är mycket nöjda av vårat köp av Kardvägen 12!
  • köpte sin stuga med hjälp av Mido Salkic en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    2023-01-09 Verifierad kund
    Mycket tillmötesgående och hjälpsam!
    Tack Frida! Jag hoppas att ni kommer att trivas i nya sommar/vinterstugan när ni kommer "hem" på besök! :) Mido Salkic
  • köpte sitt hus med hjälp av Linda Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    2023-01-03 Verifierad kund
    Linda är mycket engagerad och professionell vilket skapar trygghet genom hela processen.

Linda är tillgänglig och snabb på att återkoppla med tydlig information. Med ordning och reda utför Linda sitt Mäklarhantverk med ett trevligt och behagligt lugn. Man får ett varmt och personligt bemötande där man som köpare känner stort förtroende.

Jag får en känsla att Linda som "Proxy" får till en dynamik mellan köpare och säljare som gör upploppet smidigt för att komma i mål. Varmaste rekommendationer och tack Linda för all din hjälp
  • sålde sitt hus med hjälp av Linda Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    2023-01-03 Verifierad kund
    Jag kan varmt rekommendera Linda Sköld. Hon är mycket professionell med lokal kännedom och personligt engagemang som ger det lilla extra vid varje försäljning.
    2022-12-31 Verifierad kund
    Bara positivt! Riktigt bra mäklare som gjorde allt för att det skulle bli en bra affär. Hjälpte till med allt som behövdes och såg till att det blev en smidig försäljning med en så bra utgång som möjligt. Rekommenderas varmt och ska jag någon gång i framtiden köpa hus eller sälja igen så kommer jag gärna tillbaka :)
    Tack så jättemycket Madeleine för dom fina orden! Det värmer att ni blev nöjda! :) Mido Salkic
  • sålde sin stuga med hjälp av Mido Salkic en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    2022-12-30 Verifierad kund
    Extremt nöjd med Midos arbete! Trevlig, lyhörd och kunnig!
    Tack John! Det ska bli spännande att följa erat nya projekt som kommer bli kanonbra! Mido Salkic
    2022-12-25 Verifierad kund
    Det började med ett trevligt och förtroende givande möte vid fastigheten och slutade med försäljning efter endast ett par veckor! Mido är ett superproffs rakt igenom och kan vägklkgen rekommenderas.
    Stort tack Mattias! Det känns kul att det gick så smidigt även i dessa tuffa tider! Mido Salkic
    2022-12-24 Verifierad kund
    Jättebra. Mycket information och hjälp för de som köper första gången. Vi är riktigt nöjda
    Tack så mycket Valerij! :) Hoppas att ni kommer att trivas i huset! Mido Salkic
  • köpte sitt hus med hjälp av Tomas Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    • Åkers Styckebruk
    2022-12-22 Verifierad kund
    Han jätte duktig han har tålamod vi var jätte jobbiga med massa frågor men han fixar allt
    Lycka till till honom på livet
  • sålde sitt hus med hjälp av Annalena Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    2022-12-15 Verifierad kund
    En rak & ärlig mäklare som alltid gör det lilla extra som blir super bra ! Andra gången vi använder oss av henne, hon är bäst <3
    Tusen tack Emilia, det var ett nöje att få hjälpa er :-) Hälsningar Annalena Annalena Stening
    2022-12-15 Verifierad kund
    Finns inte så mycket mer att säga än att hon är bäst!
    Hej André, tack för fina ord, ha det fint ;) Hälsingar Annalena Annalena Stening
    2022-12-13 Verifierad kund
    Proffsig, lättsam.
    Engagerad, kunnig.
    Tydlig, företagsam.
    2022-12-13 Verifierad kund
    Väldigt gott bemötande från Tomas och bra uppföljning kring vår affär.
    Kommunikation har fungerat bra genom hela resan.
  • sålde sitt hus med hjälp av Tomas Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    2022-12-07 Verifierad kund
    En seriös och kunnig mäklare som gör sitt yttersta för att alla parter ska bli nöjda.
    Tomas var hjälpsam från start och gav regelbundna uppdateringar och svar på frågor genom hela processen.
    En rakt igenom trevlig mäklare som jag inte skulle tveka att rekommendera till någon!
    2022-12-05 Verifierad kund
    Lyhörd, kompetent och superproffsig!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Linda Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    2022-12-03 Verifierad kund
    Hon är trevlig, saklig och kunnig. Vi har anlitat Linda tidigare och man känner sig alltid trygg när Linda har hand om försäljningen.
    2022-12-01 Verifierad kund
    Mycket lugn, kompetent och förtroendeingivande mäklare med ett professionellt och personligt bemötande.
    2022-11-23 Verifierad kund
    Ett mycket lyckosamt val av mäklare där
    lyhördhet och fingertoppskänsla
    vann fullt förtroende från allra första stund.
    Med utmärkt god och snabb kommunikation, gedigen kunskap, professionell integritet samt med stor omsorg om både säljare och köpare, blev allt fulländat.
    Varmaste rekommendationer och tack Linda Sköld!
    Tack Marianne för den fina rekommendationen och för ett mycket trevligt samarbete! Linda Sköld
    2022-11-14 Verifierad kund
    Bra bemötande, trevlig, tillmötesgående, smidig.
    Tack Leffe för dom fina orden! :) Kul att kunna hjälpa er med en smidig affär! Skönt att flyttlasset inte behöver gå så långt :) Mido Salkic
  • köpte sitt hus med hjälp av Thomas Östholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    • Åkers Styckebruk
    2022-11-14 Verifierad kund
    Väldigt bra och trevlig mäklare som hjälpte till med vår husaffär där vi var köpare.
    2022-11-13 Verifierad kund
    Återigen fick jag hjälp av Mido och allt gick fort även denna gång. Såld på några få dagar 5/5
    Kul att återigen kunna hjälpa dig Matte :) Mido Salkic
  • sålde sitt hus med hjälp av Thomas Östholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    2022-11-06 Verifierad kund
    Thomas var det självklara valet för oss att anlita som vår Mäklare då vi skulle sälja.

Han har under hela försäljningen varit lyhörd o lyssnat in våra önskemål samt alltid återkommit med status samt informerat oss o förklarat tydligt o kommunikativt om vad vi behöver göra för att försäljningen ska bli lyckad.
    Thomas proffesionalism o lugn har gjort att våra köpare också fick ett stort förtroende för honom.

Tack Anders & Anette Ljungquist
    2022-11-03 Verifierad kund
    Vänlig och professionell mäklare. Hade god uppföljning under försäljningsförloppet.
    Hej Rickard, tack så mycket för din fina rekommendation. Hälsningar Annalena Annalena Stening
    2022-11-02 Verifierad kund
    Linda är en mäklare som vi varmt kan rekommendera! Hon är proffsig, noggrann och gjorde ett fantastiskt jobb när vi sålde vårat hus. Linda var en stor bidragande kraft för att försäljningen gick bra!
    2022-11-01 Verifierad kund
    Annalena var jättetrevlig och engagerad! Skulle absolut rekommendera henne till andra.
    Hej Anna, tusen tack för fin rekommendation. :-) Vi ses , hälsningar Annalena Annalena Stening
    2022-10-31 Verifierad kund
    Mido är mycket trevlig och har varit påläst och snabb med att återkomma med svar på våra frågor eller andra efterfrågade underlag. Mido gav ett mycket bra och förtroendegivande intryck, och köpet gick mycket smidigt.
    Tack Rigmor och kul att det gick så smidigt :) Mido Salkic
    2022-10-31 Verifierad kund
    Fantastisk o trevlig människa bara höra av sig till Mido och du blir glad
    Tack och detsamma Peter!! :) Som jag sa till Sophie; Det ska bli kul att få se logen så fort den blir klar! :) Mido Salkic
    2022-10-25 Verifierad kund
    Super bra bemötande, tydlig information och snabb återkoppling, mycket bra och smidig affär!
    Tack Sophie!! :) Jag ser fram emot att kika in när ni ordnat till logen med bar! :) Mido Salkic
    2022-10-25 Verifierad kund
    Väl bemött på ett professionellt sätt och väl genomförd affär
    2022-10-25 Verifierad kund
    Vänlig, tillmötesgående, professionell, snabb på att ge besked, tidseffektiv, serviceinriktad. Bara gott att säga om Linda Skiöld!
    2022-10-25 Verifierad kund
    Mido är proffsig, väldigt flexibel, alltid tillgänglig, mycket engagerad och driven. Mido finns med hela vägen från start till mål. Han ger trygghet och han har ett enormt engagemang! Jag är mycket nöjd och kommer definitivt att anlita Mido vid nästa försäljning!
    Tack Anna för dom fina orden, och supertrevligt att jobba med dig! Nu ska jag bara hitta ditt nästa drömboende så är jag nöjd :) Mido Salkic
    2022-10-22 Verifierad kund
    Engagerad, målinriktad, energisk, även öga för positiv känsla och inredning. Härlig person 👍🏼🌸
    Hej Ulla, tack för ditt fina omdöme värmer verkligen, ha det fint så ses vi :-) hälsningar Annalena Annalena Stening
  • köpte sitt hus med hjälp av Annalena Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    2022-10-21 Verifierad kund
    AnnaLena ropade vänligt in mig till ihuset när jag strövade runt i trädgården utanför. Hon visade mig lugnt runt och berättade om huset. På slutet fick jag ströva runt själv och känna på husets atmosfär.

Vi fick ett gott gemensamt skratt när vi försökte öppna ett låst förråd.

Kontraktskrivningen gick problemfritt och proffsigt. AnnaLena har svarat på frågor jag kommit med efterhand.
    Hej Ellika, Tusen tack :-) det var ett fint omdöme. Vi hörs snart igen ha det så bra. hälsningar Annalena Annalena Stening
    2022-10-18 Verifierad kund
    Mycket bra, seriös och trevlig
    2022-10-17 Verifierad kund
    Trevlig, professionell, kompetent och seriös.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Linda Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    2022-10-15 Verifierad kund
    Mycket trygg, stabil och tillmötesgående!
    2022-10-10 Verifierad kund
    Proffsigt bemötande och hela tiden positiv inställning!
    Från det att vi velat mellan att sälja hus och bygga nytt till att sälja både hus och tomt så har Mido varit med hela vägen och hjälpt oss tidig morgon som sen kväll och svarat på frågor och funnits tillgänglig!
    Kommer absolut anlita Mido nästa gång!
    Tack så jättemycket Malin! Så kul att allting löste sig så smidigt med ert hus, och superkul att ni köpt ett nytt redan! :) Mido Salkic
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Annalena Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    2022-09-29 Verifierad kund
    Bra bemötande. Snabb och smidig process.
    Hej Yvonne, Tackar för fina ord, ses snart igen. //Annalena Annalena Stening
    2022-09-29 Verifierad kund
    Bra bemötande och pådrivande för snabbt och smidigt avslut.
    Hej Gunnar, Tack för fint omdöme, ses snart igen, //Annalena Annalena Stening
    2022-09-26 Verifierad kund
    Väldigt proffsigt! Harmonisk att tala med. Tydlig.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Annalena Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    2022-09-22 Verifierad kund
    Super trevlig som person och absolut toppklass av mäklare, alla mina förväntningar som jag hade levdes upp till och mer där till. Det vi pratade om och kom fram till levererades till fullo! 100% nöjd kund.
    Hej Mirza , Tusen tack för ett mycket fint omdöme, och tack för att jag fick hjälpa till. ///Annalena Annalena Stening
    2022-09-22 Verifierad kund
    Annalena är säljarnas mäklare, och jag tycker att hon gör sitt jobb utmärkt ,när det blev tid att förhandla mellan mig och ägarna , för att göra försäljningen smidig.
    Tack Isidor för fint omdöme. Vi ses snart igen :-)....//Annalena Annalena Stening
    2022-09-21 Verifierad kund
    Linda har ett väldigt trevligt och professionellt bemötande och är lyhörd på kundens önskemål och tankar.
    Hon är rutinerad och kunnig och kan skapa medvetenhet på ett enkelt sätt om frågetecken skulle dyka upp under sälj/köp processen.
    Linda är engagerad och skapar därav en trygghet från start till mål vilket gör att jag kan ge det bästa rekommendationer att anlita Linda som mäklare när du funderar på att sälja eller köpa bostad.
    Stort tack för ett trevligt samarbete och för den fina rekommendationen! Linda Sköld
  • Stefan A
    2022-09-16 Verifierad kund
    Mido är en väldigt trevlig och driven mäklare som har väldigt goda kunskaper avseende bostadsaffärer.
    Han har överträffat alla mina förväntningar och jag kan säga att han är den bästa mäklare jag haft att göra med och jag har haft att göra med väldigt många mäklare genom mina bostadsaffärer.
    Så 100/10 i betyg!
    /Stefan
    TACK Stefan! Så kul att du blev så nöjd och att vi lyckades göra klart affären så snabbt! :) Lycka till nu med alla studier och allt som du har framför dig!! :) Mido Salkic
    2022-09-16 Verifierad kund
    Trevligt bemötande från en professionell och mycket kompetent mäklare. Rekommenderas.
  • Pia S
    2022-09-13 Verifierad kund
    …”… och priset går till - Mido Salkic på Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs! 🏆”…
    Mido är seriös, noggrann och mycket smidig. Alltid vänlig, tålmodig och tillgänglig. En bättre mäklare är nog svår att finna… Han hjälpte oss hitta rätt köpare till vårt objekt och det blev snabb och smidig affär. Vi kan varmt rekommendera honom som mäklare!

Familjen Kjellin, Stockholm
    Tack Pia för dom fina orden! Skönt att allting löste sig snabbt för eran del så att ni kan fokusera på det viktiga i livet! :) Mido Salkic
    2022-09-09 Verifierad kund
    Bra bemötande, alltid tillgänglig, mycket hjälpsam
    Tack Daniel och tack för ert fina bemötande! :) Mido Salkic