Svensk Fastighetsförmedling Mariefred

Långgatan 26, 647 30 Mariefred — Visa karta

Funderar du på att sänka tempot och flytta närmare naturen, men vill fortfarande jobba i Stockholms innerstad? Här i Mariefred får du både närheten till naturen och ett lugnare tempo, bara 1h med tåget från Stockholm!

Vi på Svensk Fastighetsförmedling tycker det är otroligt givande att få följa en person eller familj i en av livets största affärer och vi delger er gärna vår kunskap och erfarenhet av bostadsmarknaden och området här kring Mariefred och Åkers Styckebruk.

Genom att ha koll på hela processen, och området, kan vi hjälpa både dig som vill köpa och sälja att få ut det mesta av din bostadsaffär. Tillsammans har vi över 50 års yrkeserfarenhet här på BoButiken, det är mycket bra erfarenhet att ta vara på.

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling!

Läs vad 118 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Mariefred

• 2020-02-21

Edisa C skrev om Annalena Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Professionellt bemötande, tydlig och saklig Läs mer
    2020-02-21 Annalena S svarar Edisa C
    Tack så mycket Edisa för fina ord, ses i Juni igen.
  • 2020-02-19

Bengt Arne Olof K skrev om Annalena Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Mycket charmant mäklare med humor och dessutom serviceminded. Läs mer
    2020-02-20 Annalena S svarar Bengt Arne Olof K
    Tack Bengt, det var roligt att få hjälpa till vi ses snart igen :-) Hälsningar Annalena
  • 2020-02-14

Elinor T skrev om Thomas Östholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Köpt bostadsrätt i Åkers. Han visste exakt vad han pratade om. Mycket kunnig Läs mer
  • 2020-02-12

Markku K skrev om Elisabet Jacobsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Sålt en bostadsrätt. Mycket bra bemötande i samband med urvalet från 3 kontaktade mäklare.
    Förväntningarna var stora och intrycket var att denna affär skulle gå snabbt och till minst begärt pris.
    Affären gick i lås efter allt för lång tid och ngt lägre pris än det begärda.
    Ni borde ha fler cirklar för vårt intryck är att mäklaren inte gav allt som fanns i hennes makt och att affären tog alltför lång tid.
    Hamnade dock i sista cirkeln alltså men utav 10 cirklar skulle Elisabet hamnat i 9:e cirkeln. Läs mer
  • 2020-02-11

Gunilla S skrev om Thomas Östholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Jag har sålt min lägenhet 2 rok i ett hus byggt kring 1900 som ligger i en åppellund. Mäklaren gav bra information, var lyhörd
    och trevlig i sitt bemötande. Högstabetyg! Läs mer
  • 2020-02-10

Kerstin N skrev om Elisabet Jacobsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Köpt en bostadsrätt. Blev mycket proffsigt bemött av Elisabet. Hon visade oss två gånger. Affären slutförd efter en vecka. Hon kommer att få uppdrag att sälja vårt objekt.
    Mycket trevlig mäklare. Läs mer
  • 2020-02-06

Åsa N skrev om Linda Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Köpt hus
    Kompetent och lugn
    Inte för pushande/ "säljig" - vilket är bra! Läs mer
  • 2019-12-16

Isabella O skrev om Annalena Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Vi hade Annalena som mäklare när hon hjälpte oss att sälja våran villa. Vilket gick både snabbt & enkelt. Vi Rekommenderar varmt henne, hon hade ett mycket proffsigt bemötande & långt över förväntan när de kom till tillgängligheten. Dessutom är Annalena väldigt jordnära med nära till skratt vilket gjort allt mycket roligare.

Vi är bara nöjda med Annalena & får våra varmaste rekommendationer som mäklare. Läs mer
    2019-12-17 Annalena S svarar Isabella O
    Tack fina Isabella för de varma rekommendationerna och tack för att jag fick hjälpa till med er försäljning.... tack också för alla skratt :-)
    Varma hälsningar Annalena
  • 2019-12-13

Kenth D skrev om Thomas Östholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Vi har köpt en bostadsrätt genom förmedling av Thomas.
    Ett trevligt och professionellt bemötande hela vägen! Läs mer
  • 2019-12-05

Gun Ingrid Margareta Ö skrev om Thomas Östholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Sommarhus på Ringsö
    Mycket bra bemötande”proffsig”
    Vi är mycket nöjda
    Gun o Hans Östblom Läs mer
  • 2019-11-28

William L skrev om Annalena Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Köpte en liten fin tvåa i Strängnäs. Blev mycket trevligt bemött och fick svar på alla frågor jag hade. Uppföljning skedde inom ett par dagar efter visning och under processen av att köpa har Annalena varit till stor hjälp för mig som förstagångsköpare. Toppbetyg till en toppenmäklare. Läs mer
    2019-11-28 Annalena S svarar William L
    Hej William, tack för fina ord och fint betyg. :-) Hälsningar Annalena
  • 2019-11-23

Lennart B skrev om Annalena Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Håller tummarna för att affären går igenom på tisdag. Vi har fått backa lite på utropspriset, men det kan bero på fel säsong. Annalena har jobbat hårt för att sälja huset. Läs mer
  • 2019-11-18

Carina N skrev om Linda Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Vi skulle sälja våran villa och gick på tips om våran mäklare.
    tipset var rätt och vi fick en toppenmäklare som visade stort intresse, fick massa bra information, inte stressad.
    Bra info under hela försäljningen och fick tidigt dag/tid för överlämning till nya ägare.
    Har inget negativt alls att säga utan endast starkt rekommendera Linda sill nästa som ska sälja. Läs mer
  • Håkan A

2019-11-07

Håkan A skrev om Elisabet Jacobsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Väldigt bra helt enkelt! Kan den lokala marknaden och löser uppgiften på bästa sätt. Läs mer
    2019-11-07 Elisabet J svarar Håkan A
    Stort tack Håkan!
    Det var väldigt roligt att få hjälpa er igen!
    Varma hej! /Elisabet
  • 2019-11-05

Lars-Erik J skrev om Tomas Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Jag har sålt ett torp och min mäklare var över förväntningarna. Toppbetyg. Läs mer
    2019-12-04 Tomas E svarar Lars-Erik J
    Tack för de fina orden Lars-Erik.
  • 2019-10-30

Anders S skrev om Linda Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Professionell kunnig uthållig. Skulle kunna vara lite mer sälj fokus i dialog med kunderna för att komma till avslut fortare. Läs mer
  • 2019-10-30

Calle W skrev om Elisabet Jacobsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Sålde en lägenhet via Svensk Fastighetsförmedling och fick ett toppbemötande. Mäklaren var närvarande och stöttande genom hela processen och jag känner att jag alltid kunde vända mig till henne med frågor och funderingar. I det stora hela är jag extremt nöjd och skulle inte tveka att använda dom igen eller rekommendera dom vidare. Läs mer
    2019-10-30 Elisabet J svarar Calle W
    Stort tack för din rekommendation Calle! Vad glad jag blir! :) Varma hälsningar Elisabet

Mikko H skrev om Linda Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Fantastiskt bra jobbat Linda på Mariefredskontoret
    MVH
    Mikko o Lotta Läs mer

Joanna T skrev om Linda Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Vi har köpt ett hus i Mariefred. Mäklaren Linda Sköld var mycket trevlig och lätt att ha att göra med. Allt har gått väldigt smidigt och vi är väldigt nöjda med hur vi har blivit bemötta som köpare. Läs mer

Josefine S skrev om Linda Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Linda har sålt mitt hus i Mariefred. Jag har uppfattat Linda som jordnära, stöttande och ärlig under hela prosessen. Egenskaper som jag uppskattat. Läs mer
  • 2019-10-28

Ulf F skrev om Elisabet Jacobsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Enbart positiva erfarenheter inom alla områden. Läs mer
    2019-10-29 Elisabet J svarar Ulf F
    Stort tack Ulf! Varma hälsningar till er! /Elisabet
  • 2019-10-28

Christian D skrev om Linda Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Sålt en villa genom ett dödsbo, Linda är saklig, ödmjuk och kunnig. Läs mer

Kent E skrev om Linda Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Har köpt ett radhus i Mariefred.
    Linda Sköld har verkligen hjälpt oss att hitta det rätta huset
    i Mariefred .Vårt krav var radhus 1plan som hon till slut hittade åt oss efter ett antal visningar som vi avböjde.
    Linda har ett stort tålamod och engagemang för att hitta det rätta objektet.
    Tack Linda Sköld Läs mer

Maria G skrev om Linda Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Linda är kunnig, noga, proffsig, vänlig, positiv, oerhört trevlig o jag har enbart väldigt goda ord att säga om henne. Jag rekommenderar henne varm o jag kommer själv alltid anlita henne om jag ska sälja en fastighet. Läs mer
  • 2019-10-25

Marianne E skrev om Thomas Östholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Mycket kunnig och trevlig. Rätt man på rätt plats. Läs mer
  • 2019-10-25

Fikriye N skrev om Elisabet Jacobsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Bemötande var jätte trevligt och fin.
    Vi köpte en villa/Radhus.
    Våran förväntningar gick bra tillslut. Läs mer
    2019-10-29 Elisabet J svarar Fikriye N
    Tack för er rekommendation Fikriye! Hoppas ni trivs i er nya bostad! MVH Elisabet
  • 2019-10-25

Rickard G skrev om Thomas Östholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Trevlig. Informati. Proffesionell Läs mer

Camilla A skrev om Linda Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Vi har både köpt och sålt med hjälp av Linda, Svensk Fast Mariefred och är väldigt nöjda med hjälpen vi fått under båda affärerna. Hon/Byrån rekommenderas starkt från vår sida och vi skulle välja dem igen i framtiden. Läs mer
  • 2019-10-24

Erik E skrev om Elisabet Jacobsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Har sålt ett hus på 270 kvm samt en lägenhet på 57 kvm inom loppet av 6 månader.
    Elisabet har gjort ett strålande jobb på båda objekten, man får hela tiden återkoppling och framför allt råd till hur man ska göra och gå vidare i försäljningen, Elisabet tar alltid det extra steget både för mig som säljare och även för köparen.
    Mina förväntningar var höga pga av Elisabets rykte och hon överträffade dom stort.
    Skulle varmt rekommendera Elisabet till alla som ska sälja eller köpa!
    5+ av 5 Läs mer
    2019-10-24 Elisabet J svarar Erik E
    Tack för två riktgt fina samarbeten Erik, och varmt tack för dina ord, vad glad jag blir! /Elisabet
  • 2019-10-24

Helen U skrev om Elisabet Jacobsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Vi köpte bostadsrätt. Elisabeth svarade på våra frågor på ett mycket proffsigt sätt. Likaså vid kontrakt skrivningen. Informationen var utförlig men ändå inte med en massa onödiga ord osv. Kändes tryggt att göra affär med henne som mäklare Läs mer
    2019-10-24 Elisabet J svarar Helen U
    Stort tack Helen! Hoppas ni trivs bra i er nya lägenhet! Varma hälsningar Elisabet

Karin B skrev om Tomas Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Köpt en bostadsrätt i Strängnäs.
    Pos bemötande av mäklaren.
    Inget att klaga på! Läs mer
    2019-12-04 Tomas E svarar Karin B
    Tack för de fina orden och hoppas du kommer trivas här i Strängnäs.

Frida B skrev om Tomas Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Seriös, trevlig och kunnig, lätt att ha att göra med. Rekommenderas! Läs mer
    2019-12-04 Tomas E svarar Frida B
    Stort tack Frida för de fina orden.
  • 2019-10-23

Sheila K skrev om Elisabet Jacobsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Elisabeth får högsta betyg inom alla områden. Riktigt bra service, uppföljning. Bra rådgivning och ett otroligt engagemang! Läs mer
    2019-10-24 Elisabet J svarar Sheila K
    Stort TACK för förtroendet och dina fina ord Sheila! Hoppas ni trivs i ert nya! /Elisabet

Ina J skrev om Linda Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Vi sålde en sekelskiftvilla på hedlandet utanför Mariefred. Väldigt trevligt och proffsigt bemötande, ger ett kunnigt och förtroendeingivande intryck vilket stämmer.
    Bra och informativa samtal och diskussioner om hur vi skulle gå till väga inför försäljningen.
    Kan marknaden, gör bra och korrekta värderingar, snygg och välskriven folder om vårt hus, bra respons även från köparna om vår mäklare. Vi kommer definitivt använda henne igen och rekommendera henne till alla vi känner, väldigt nöjda. Läs mer

Johan H skrev om Tomas Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Kändes osäker och ställde för mycket frågor Läs mer
  • 2019-10-23

Kjell Åke N skrev om Linda Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Sålt Fastighet i Mariefred. Från starten med offert för två år sen har Linda alltid varit korrekt och saklig samt realistisk i sin syn på försäljningen.
    Jag kontaktade 5 st mäklare så konkurrensen var stenhård och orealistiska, flamsiga försvann först följt av personer där personkemin inte stämde fullt ut. Läs mer
  • Lars-Olle B

2019-10-23

Lars-Olle B skrev om Linda Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Sålt sommarställe på Ringsö [ö i Mälaren] förstklassigt bemötande och proffsigt. Kan rekommendera på det varmaste. Läs mer
  • 2019-10-23

Jonas E skrev om Elisabet Jacobsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Jag har varit mycket nöjd över mitt bemötande av min mäklare.
    Känner att vi kan ha en öppen dialog.
    Har också uppnått mina förväntningar.
    Mäklaren har hjälp mig att sälja flera fastigheter. Och rekommenderar starkt denna mäklarbyrå. Läs mer
    2019-10-24 Elisabet J svarar Jonas E
    Stort tack för dina ord Jonas! Vi ses snart igen! /Elisabet

Jennie K skrev om Linda Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Vi hade en mycket positiv upplevelse vid vårt husköp. Bra mäklare! Läs mer
  • 2019-10-23

Agneta W skrev om Tomas Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Tomas sålde ett fritidshus åt oss på ett sätt vi är helt nöjda med. Trevlig, engagerad och positiv och serviceinriktad. Kan absolut rekommendera honom Läs mer
    2019-12-04 Tomas E svarar Agneta W
    Stort tack för de fina orden Agneta.

Johan W skrev om Linda Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Trevligt, professionellt och punktligt Läs mer
  • 2019-10-23

Magnus K skrev om Thomas Östholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Vi sålde vårt sommarhus. Thomas är en försiktig och en mäklare som är realistisk i sina bedömningar.
    Trevlig i sitt bemötande och noggrann i sitt arbete. VI har bara goda ord att säga om THomas och är väldigt nöjda med de samarbete vi hade i samband med försäljningen av vårt hus. Läs mer
  • 2019-10-22

Sofia J skrev om Tomas Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Jag har sålt ett radhus, bostadsrätt. Jag valde Tomas som mäklare för att han verkade kunnig, trygg och ingav förtroende. Det visade han sedan genom hela köpet, gav svar på allt jag undrade (vilket är mycket i och med att det är första bostaden jag säljer). Väldigt lätt att kommunicera med och samarbeta med. Jag kände mig lugn och trygg genom hela affären och jag kände att jag hade kontroll så gott det går. Rekommenderar varmt! Läs mer
    2019-12-04 Tomas E svarar Sofia J
    Hej Sofia och stort tack för ditt fina svar.
  • 2019-10-22

Lars Å skrev om Annalena Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Annalena hjälpte oss att sälja vårt hus utanför Strängnäs med en stor portion entusiasm och professionalism. Hela försäljningsprocessen gick snabbt och enkelt, och med ett glatt humör. Läs mer
    2019-10-22 Annalena S svarar Lars Å
    Hej, Tacksam över att få hjälpa till :-) //Annalena
  • 2019-10-15

Monica B skrev om Annalena Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Jag har köpt en bostadsrätt. Bemötandet var varmt personligt och korrekt. Det var smidigt, snabbt och det kändes tryggt att genomföra affären. Läs mer
    2019-10-15 Annalena S svarar Monica B
    Tack Monica, det var kul att få hjälpa till. :-)
  • 2019-10-12

Rina Å skrev om Annalena Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Anna- Lena sålde våran villa. Hade ett mycket bra bemötande med positivt intryck och såg till att det blev en trygg affär. Tydlig och frekvent med återkoppling. Rekommenderar starkt Anna- Lena som mäklare. Läs mer
    2019-10-15 Annalena S svarar Rina Å
    Tack Rina, Roligt att få hjälpa till och härligt med nöja kunder :-) //Annalena
  • 2019-09-16

Karin S skrev om Thomas Östholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Försäljningen av vår fritidsfastighet har gått mycket smidigt. Mäklaren har på alla sätt gett ett professionellt intryck. Läs mer
  • Emil N

2019-09-05

Emil N skrev om Elisabet Jacobsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Sålde mitt Radhus via Svensk Fastighetsförmedling och Elisabeth.
    Så proffsig, håller tider och de hon lovar. Skulle inte fundera på att använda mig av någon annan när det är dags för nytt boende. Läs mer
    2019-09-05 Elisabet J svarar Emil N
    Stort tack för ditt förtroende och det fina omdömet Emil! Vi ses snart igen! Varma hej! / Elisabet
  • 2019-08-31

Mats Inge Sivert G skrev om Elisabet Jacobsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Med en smittande positiv inställning och med ett rakt och tydligt arbetssätt skapar Elisabet trygghet både hos mig som säljare och för spekulanter. Vi är oerhört nöjda med Elisabets arbete och tvekar inte en sekund att rekommendera henne eller att anlita henne igen. Att hon älskar sitt arbete känns i varenda liten detalj! Läs mer
    2019-09-05 Elisabet J svarar Mats Inge Sivert G
    Stort tack för de fina orden och ert förtroende! Varma hälsningar Elisabet
  • 2019-08-29

Lars E skrev om Elisabet Jacobsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Elisabeth har hjälp oss att sälja två bostäder, en villa 1918 och en lägenhet 1919. Hon levde upp till alla förväntningar och bemötandet var perfekt. Läs mer
    2019-09-05 Elisabet J svarar Lars E
    Tack för ert förtroende och fina omdöme Lasse! Vi ses snart igen! /Elisabet