Svensk Fastighetsförmedling Mariefred

Långgatan 26, 647 30 Mariefred — Visa karta

Funderar du på att sänka tempot och flytta närmare naturen, men vill fortfarande jobba i Stockholms innerstad? Här i Mariefred får du både närheten till naturen och ett lugnare tempo, bara 1h med tåget från Stockholm!

Vi på Svensk Fastighetsförmedling tycker det är otroligt givande att få följa en person eller familj i en av livets största affärer och vi delger er gärna vår kunskap och erfarenhet av bostadsmarknaden och området här kring Mariefred och Åkers Styckebruk.

Genom att ha koll på hela processen, och området, kan vi hjälpa både dig som vill köpa och sälja att få ut det mesta av din bostadsaffär. Tillsammans har vi över 50 års yrkeserfarenhet här på BoButiken, det är mycket bra erfarenhet att ta vara på.

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling!

Läs vad 162 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Mariefred

• 2020-07-10

Catarina D skrev om Tomas Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Tomas hjälpte oss att sälja vårt hus med professionell effektivitet och hög kvalitet. Läs mer

Stig L skrev om Tomas Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Vi har sålt vårt hus och det gick över förväntan, både vad gäller slutpris och tid från första kontakt med mäklaren och till dess köpet var klart.
    Jag upplevde Tomas Engström som mycket kunnig och professionell och vi fick från första stund ett stort förtroende för honom. Han var mycket effektiv och snabb i alla delar av försäljningen och vi har bara positiva upplevelser! Läs mer

Kenneth L skrev om Linda Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Har köpt en lägenhet genom Linda och är mycket nöjd. Mycket trevligt bemötande, proffsig och snabb hantering. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2020-07-06

Bengt R skrev om Annalena Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Jättetrevlig och hjälpsam vid försäljningen. Läs mer
  • 2020-06-29

Mats J skrev om Linda Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Kyrkogatan 10 Mariefred
    Mycket kunnig och ger snabbt korrekta besked.
    100 % positivt! Läs mer
  • Charlotte N

2020-06-27

Charlotte N skrev om Linda Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Mycket kunnig och tillmötesgående. En fantastiskt bra mäklare! Läs mer
  • 2020-06-27

Fredrik N skrev om Elisabet Jacobsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Vi har köpt en bostad som Elisabet förmedlade. Hon uppträdde proffesionellt och tillmötesgående. Läs mer
    2020-06-28 Elisabet J svarar Fredrik N
    Tack Fredrik! Roligt att få välkomna er till Strängnäs. Ha en riktigt härlig sommar, varma hej!
  • 2020-06-24

Paul N skrev om Linda Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Sålt fritidshus. Professionellt och lyhört bemötande. Mycket noggrann och snabb. Hon meddelade oss i god tid angående processen.
    Linda mötte och överträffade våra förväntningar på mäklartjänsten.
    Mycket nöjda med Linda. Läs mer
  • 2020-06-22

Johan Ö skrev om Elisabet Jacobsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Sålde en villa i Strängnäs, började med annan mäklarbyrån som inte lyckades.
    Därefter bytte vi till Elisabeth och hon skötte uppdraget proffesionellt och galant. Läs mer
    2020-06-22 Elisabet J svarar Johan Ö
    Stort tack för de fina orden och tack igen för förtroendet att sälja er fina villa!
    Hoppas ni får njuta av en riktigt härlig sommar! :)
    Varma hälsningar till er! /Elisabet
  • 2020-06-18

Jimmy E skrev om Tomas Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Trevlig och enkel att ha och göra med!
    Samt duktig på sitt jobb! Läs mer
  • Carl Anders J

2020-06-16

Carl Anders J skrev om Linda Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Trevlig och mycket kunnig, vi har fått bra svar på alla frågor och funderingar. Uppskattar särskilt att Linda kändes påläst om objektet, och kunnig om området. Linda har varit lätt att få tag i via telefon, epost och sms, svarar snabbt. Högsta betyg! Läs mer
  • 2020-06-16

Sofia Harriette Marianne E skrev om Annalena Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Köpt villa
    Annalena har varit trygg och professionell genom hela köpet.
    Jätte trevligt bemötande Läs mer
    2020-06-16 Annalena S svarar Sofia Harriette Marianne E
    Hej Sofia,
    Tack så mycket, ha en härlig sommar :-)
  • 2020-06-15

Kersti H skrev om Annalena Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Trevligt bemötande, snabb information! Läs mer
    2020-06-16 Annalena S svarar Kersti H
    Hej Kersti,
    Tack för rekommendationen :-) Syns snart igen...
  • 2020-06-15

Sandra Å skrev om Thomas Östholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Sålt fritidshus via Thomas och trots tuff marknad så gav han inte upp Läs mer
    2020-06-18 Thomas Ö svarar Sandra Å
    Tack Sandra!! Jag ger aldrig upp....
  • 2020-06-10

Gabriel B skrev om Linda Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Hej!
    Vi har köpt ett fritidshus ute i Mariefred.

Vi tycker att Mäklaren har bemött oss med en mycket positiv inställning, varit väldigt behjälpsam och tillmötesgående.

Vid frågor var det inga konstigheter att besvara dem samt vid frågor som hon inte hade något direkt svar tog hon reda på dem och återkopplade väldigt snabbt.

Vi hade mycket förväntningar med denna visning och vi upplevde att vi fick mycket bra tips och orientering utöver fritidshuset om själva staden och omgivningen där vi har vårt fritidshus.

Bra jobbat Linda och tack för allt:-)! Läs mer
  • 2020-06-05

Åsa S skrev om Annalena Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Jag och min man har köpt ett fritidshus i Strängnäs. Annalena är engagerad och påläst. Hon håller det hon lovar och återkommer snabbt med svar på alla våra frågor. Läs mer
    2020-06-05 Annalena S svarar Åsa S
    Hej, tack Åsa för din rekommendation. Syns i nästa vecka :-)
  • 2020-05-25

Maria A skrev om Elisabet Jacobsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Köpt radhus i Strängnäs och fick bra hjälp och service av Elisabeth och AnnaLena Läs mer
    2020-05-26 Elisabet J svarar Maria A
    Tack Maria! Hoppas du ska trivas i ditt nya radhus! Varma hälsningar Elisabet och Annalena
  • 2020-05-20

Oskar M skrev om Elisabet Jacobsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Elisabeth hjälpte oss sälja vårat hus i Björsund.
    Elisabeth är otroligt proffsig, hjälpsam och nära.
    Vi känner oss viktiga och prioriterade genom hela processen!
    Vi kan inte vara nöjdare! Elisabeth är nr 1 Läs mer
    2020-05-20 Elisabet J svarar Oskar M
    Stort TACK för era fina ord Oskar, vad glad jag blir! Och tack för förtroendet att hjälpa er med er försäljning! Varma hälsningar Elisabet
  • 2020-05-17

Per Olof E skrev om Linda Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Har köpt ett fritidshus. Linda gav ett mycket sakligt och trevligt intryck Läs mer
  • 2020-05-17

Maria T skrev om Linda Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Linda Sköld har förmedlat försäljning av vårt fritidshus. Linda har en mycket mjuk och trevlig framtoning. Hon är varm, lyhörd, lugn, kunnig, tjänstvillig, tillgänglig och mycket professionell. Vi är mycket nöjda med vårt samarbete med Linda och rekommenderar henne varmt som mäklare. Läs mer
  • 2020-05-16

Birgit G skrev om Linda Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Vid 80+ tvingades jag resignera inför det faktum att jag inte längre har kraft och hälsa nog att ha på mitt ansvar att sköta ett hus på rätt sätt. Linda Sköld valdes efter kontakt även med annan mäklare. Hpn svarade och förklarade på ett objektivt och enkelt sätt vad som gäller på olika plan. Väntade ut mitt beslut att verkligen genomföra en bara delvis önskad försäljning. Se'n gick det gott
    Inte en massa longörer. Alltid ömsesidigt öppna för frågor och svar. Lugnt och effektivt rakt igenom. Så här långt är jag mycket nöjd och känner att Linda vat rätt val. Med hälsningar. Birgit (Bibi) Gripenvik Läs mer
  • 2020-05-09

Nicole T skrev om Annalena Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Trevlig och hjälpsam hela vägen. Läs mer
    2020-05-11 Annalena S svarar Nicole T
    Tack för fina ord Nicole. Ha det fint. hälsningar Annalena
  • 2020-05-09

Charlotte L skrev om Annalena Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Har fått den bästa och mest professionella hjälpen med att sälja min villa. Kan varmt rekommendera Annalena och Svensk fastighetsförmedling i Strängnäs! Läs mer
    2020-05-11 Annalena S svarar Charlotte L
    Tack så mycket Lotta för fina ord och din rekommendation. :-)
    Hälsningar Annalena
  • 2020-05-06

Alice W skrev om Thomas Östholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Flexibel och tillmötesgående. Läs mer
    2020-05-25 Thomas Ö svarar Alice W
    Tack och lycka till med renoveringen!
  • 2020-05-04

Karl N skrev om Annalena Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Vi har sålt vårt hus med hjälp av Annalena som mötte oss med ett proffsigt betennde. Bra och rak kommunikation och Annlena svarade alltid när vi sökte henne. Myckey nöjd. Läs mer
    2020-05-04 Annalena S svarar Karl N
    Tack för fint omdöme! :-) kul att få hjälpa er med försäljningen av ert fina hus. Hälsningar Annalena
  • 2020-05-04

Eva Lena N skrev om Annalena Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Sålt en villa.
    Fick snabb återkoppling,proffsigt bemötande. Läs mer
    2020-05-04 Annalena S svarar Eva Lena N
    Tack Eva-Lena för fint omdöme. Roligt att få hjälpa till :-) Hälsningar Annalena
  • 2020-04-30

Olov W skrev om Linda Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Har köpt en större villa utanför Strängnäs. Har mött en trygg mäklare och slapp möta en påstridig "försäljare av begagnade bilar". En enkel process och ser nu fram emot vårt nya hem. Läs mer
  • 2020-04-24

Tudor C skrev om Thomas Östholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Vi sålde ett radhus i en sovstad utanför tätort. Det hela gick väldigt smidigt och Thomas vägledde oss genom hela processen med säker hand. Läs mer
    2020-05-25 Thomas Ö svarar Tudor C
    Tack! Det var roligt att arbeta tillsammans!
  • 2020-04-24

Anna P skrev om Linda Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Jätteproffsigt och trevligt bemötande. Kände mig trygg och var väl informerad under hela köpet. Läs mer
  • 2020-04-17

Ingrid Christina W skrev om Annalena Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Jag har sålt mitt fritidshus på Fogdö.

Annalena är en öppen positiv person och lätt att ha göra med. Gav mig information hela tiden hur många som kom på visningen och hur det löpte på

Jag hade förväntat mig en budgivning och högre pris men tiderna är just nu osäkra. Läs mer
    2020-04-18 Annalena S svarar Ingrid Christina W
    Tack så mycket för ett fint omdöme, roligt att få hjälpa till.
  • 2020-04-17

Daniel L skrev om Tomas Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Sålt en fritidsstuga.

Bemötandet var bra, vi hade ett första möte med en annan mäklare då detta var under semestertider. Vid fotograferingen var båda mäklarna med, efter detta skedde all kontakt med Tomas.

Hade inte några andra förväntningar än att få hjälp med försäljningen, gör inte detta så ofta, har därför egentligen ingenting att jämföra med.

Anser att första värderingen var lite väl optimistisk. I övrigt var upplevelsen bra, snabba återkopplingar, allt gick smidigt vi överlåtande m.m. Läs mer
  • 2020-04-14

Björn O skrev om Linda Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Sålde min villa genom Linda, hon höll mig uppdaterad och var ett stort stöd genom hela processen. Läs mer
  • 2020-04-13

Kjell O skrev om Tomas Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Tobo 25
    Mäklare Tomas var mycket trevlig och tillmötesgående.
    Vi kommer att finna ro och sinnesfrid i Sörmländska bygden Läs mer
  • 2020-04-12

Patrik L skrev om Linda Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Köpt en fastighet på Ringsö, upplevde kontakten med Linda som både personlig och professionell. Snabba och tydliga svar, inga krusiduller. Läs mer
  • Daniel B

2020-04-11

Daniel B skrev om Linda Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Med Lindas hjälp fick vi riktigt bra betalt för vårt hus trots en mycket osäker situation på marknaden.
    Man kan räkna med att hon gör det lilla extra.
    Vi begärde högt för vårt objekt och det var aldrig några problem för Linda att uppnå våra önskemål.
    Väldigt seriös och engagerad mäklare. Utöver det är hon riktigt genuin och väldigt trevlig.
    Vi gör gärna fler affärer med Linda. Läs mer
  • 2020-04-10

David K skrev om Thomas Östholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Fantastiskt bra jobbat och stort engagemang. Läs mer
  • 2020-04-09

Ulrika L skrev om Tomas Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Vi köpte ett fritidshus och fick bra hjälp av Tomas från visning till avslut. Kändes som att han hade en god relation till säljarna och till oss. Läs mer
  • 2020-04-03

Björn P skrev om Elisabet Jacobsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Sålt. Bästa mäklaren!!!
    Proffsig
    Engagerad
    Kunnig
    Trevlig Läs mer
    2020-04-03 Elisabet J svarar Björn P
    Stort tack Björn för din fina rekommendation! Det var ett nöje att få hjälpa er!
  • 2020-04-02

Claes W skrev om Annalena Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Vi har sålt en villa i Strängnäs och blev uppringd av Anna-Lena som hört på omväg att vi skulle sälja. Anna-Lena har bemött oss proffesionellt med ett glatt leende.
    Vi har gjort en snabb försäljning i en svår tid och har därför svårt att svara på om förväntningar uppfyllts.
    Totalt sett är upplevelsen bra. Läs mer
    2020-04-08 Annalena S svarar Claes W
    Hej och tack, det var roligt att få hjälpa till, känns bra att försäljningen gick så snabbt och smidigt som ni önskade.
  • 2020-04-02

Mikael K skrev om Annalena Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Anna Lena. Hade har ett proffsigt men ändå avslappnat bemötande. Man känner sig bekväm och säker på att man får den hjälp man behöver. Läs mer
    2020-04-08 Annalena S svarar Mikael K
    Hej Mikael, tack för fina ord. Syns snart igen.//Annalena
  • 2020-03-17

Thomas N skrev om Linda Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Vi sålde vår villa som vi tidigare förvärvade genom Linda.
    Det var självklart för oss att vända oss till henne igen när det var vår tur att sälja objektet.

Både under processen som köpare och säljare har vi känt oss trygga med Linda.
    Hon är en mycket kompetent och förtroendeingivande mäklare som tar sig tid gott om tid för uppdraget och sätter sig in i båda parters situationer. Hon finns alltid tillgänglig för att bolla frågor och har alltid smarta och flexibla lösningar på problem/situationer som kan uppstå längst vägen.

Hon är inte heller "pushig" i sitt förhållningssätt utan leder båda parter på ett ödmjukt vis mot beslut som är rätt. Detta kan hon göra för sin förmåga att lyssna och sätta sig in i den enskildes situation.

Om vi någon gång i framtiden behöver hjälp med bostäder där Linda finns till förfogande kommer vi tveklöst att vända oss till henne.

Vi kommer därför lämna våra bästa rekommendationer till Svensk Fastighetsförmedling i Mariefred och i synnerhet Linds Sköld Läs mer
  • 2020-03-17

Jerry E skrev om Linda Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Vi har köpt villa och Linda var väldigt trevlig och kompetent.
    Vi kände oss väl omhändertagna och informerade.
    Inget att klaga på! Läs mer
  • 2020-03-13

Britt-marie D skrev om Annalena Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Jag har köpt en bostadsrätt och ska sälja min bostadsrätt. Anna-Lena har hjälpt mig på bästa sätt och hon är alltid glad och trevlig. Nu på söndag den 15/3 är det visning på min lägenhet.
    Positivt bemötande gynnar alla. Det står Anna-Lena för. Läs mer
    2020-03-14 Annalena S svarar Britt-marie D
    Tack så mycket för fina ord Britt-marie, :-)
  • 2020-02-28

Marie E skrev om Thomas Östholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Sålt villa/sommarhus Nällsta Stallarholmen
    Väldigt trevligt bemötande, kändes att man var i trygga händer.
    Förväntningar: Mycket bra service, kontaktade ex. aticimex mm
    eftersom det var första gången för mig så blev jag glatt överraskad.
    Thomas tog hand om allt på ett profesionellt sätt, en dagen visning, några dagar sen är huset sålt. Verkligen jätte nöjd :) Läs mer
  • 2020-02-21

Edisa C skrev om Annalena Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Professionellt bemötande, tydlig och saklig Läs mer
    2020-02-21 Annalena S svarar Edisa C
    Tack så mycket Edisa för fina ord, ses i Juni igen.
  • 2020-02-19

Bengt Arne Olof K skrev om Annalena Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Mycket charmant mäklare med humor och dessutom serviceminded. Läs mer
    2020-02-20 Annalena S svarar Bengt Arne Olof K
    Tack Bengt, det var roligt att få hjälpa till vi ses snart igen :-) Hälsningar Annalena
  • 2020-02-14

Elinor T skrev om Thomas Östholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Köpt bostadsrätt i Åkers. Han visste exakt vad han pratade om. Mycket kunnig Läs mer
    2020-02-28 Thomas Ö svarar Elinor T
    Tack Elinor! Hoppas du kommer trivas!!
  • 2020-02-12

Markku K skrev om Elisabet Jacobsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Sålt en bostadsrätt. Mycket bra bemötande i samband med urvalet från 3 kontaktade mäklare.
    Förväntningarna var stora och intrycket var att denna affär skulle gå snabbt och till minst begärt pris.
    Affären gick i lås efter allt för lång tid och ngt lägre pris än det begärda.
    Ni borde ha fler cirklar för vårt intryck är att mäklaren inte gav allt som fanns i hennes makt och att affären tog alltför lång tid.
    Hamnade dock i sista cirkeln alltså men utav 10 cirklar skulle Elisabet hamnat i 9:e cirkeln. Läs mer
    2020-04-03 Elisabet J svarar Markku K
    Tack Markku det var trevligt att få hjälpa er!
  • 2020-02-11

Gunilla S skrev om Thomas Östholm en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Jag har sålt min lägenhet 2 rok i ett hus byggt kring 1900 som ligger i en åppellund. Mäklaren gav bra information, var lyhörd
    och trevlig i sitt bemötande. Högstabetyg! Läs mer
    2020-02-28 Thomas Ö svarar Gunilla S
    Stort tack Gunilla! Hoppas du kommer trivas i din nya lägenhet!!
  • 2020-02-10

Kerstin N skrev om Elisabet Jacobsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Köpt en bostadsrätt. Blev mycket proffsigt bemött av Elisabet. Hon visade oss två gånger. Affären slutförd efter en vecka. Hon kommer att få uppdrag att sälja vårt objekt.
    Mycket trevlig mäklare. Läs mer
    2020-04-03 Elisabet J svarar Kerstin N
    Stort tack för dina fina ord Kerstin! Jag skall göra mitt yttersta även när vi snart skall gå ut med er bostad!

Långgatan 26, 647 30 Mariefred