Alla kategorier Mäklare Södermanland Strängnäs Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Mariefred

Svensk Fastighetsförmedling Mariefred

Långgatan 26, 647 30 Mariefred — Visa karta

Funderar du på att sänka tempot och flytta närmare naturen, men vill fortfarande jobba i Stockholms innerstad? Här i Mariefred får du både närheten till naturen och ett lugnare tempo, bara 1h med tåget från Stockholm!

Vi på Svensk Fastighetsförmedling tycker det är otroligt givande att få följa en person eller familj i en av livets största affärer och vi delger er gärna vår kunskap och erfarenhet av bostadsmarknaden och området här kring Mariefred och Åkers Styckebruk.

Genom att ha koll på hela processen, och området, kan vi hjälpa både dig som vill köpa och sälja att få ut det mesta av din bostadsaffär. Tillsammans har vi över 50 års yrkeserfarenhet här på BoButiken, det är mycket bra erfarenhet att ta vara på.

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling!

Läs vad 22 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Mariefred

• Hannu N
    Hannu N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mariefred
    Sålde huset jag ägt i ett antal år.

Trots skada i huset i samband med flyttstädning så fungerade hela förloppet mycket smärtfritt.
    Framför allt synnerligen snabbt - enligt uttryckligt önskemål. Läs mer
  • Johnny U
    Johnny U skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mariefred
    Första kontakten med Linda var när vi köpte en bostadsrätt i Mariefred. Vi kände oss trygga från början. Hon är trevlig, kunnig, saklig och lyssnar.
    Det kändes självklart att låta henne ta hand om försäljningen av vårt radhus i Åkers Styckebruk. Vi är jättenöjda och kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • Charlotte N
    Charlotte N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mariefred
    Trevligt och mycket professionellt bemötande. Rekommenderas varmt som mäklare! Läs mer
  • Charlotte A
    Charlotte A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mariefred
    Linda är en lugn, trygg och vänlig person. Precis vad jag behövde i en pressad situation. Enormt kundfokus och ställde bokstavligen talat upp oavsett tidpunkt på dygnet. Enormt professionell vid kontraktsskrivning och jag har andra mäklarfirmor att jämföra med...
    Skulle gladeligen rekommendera Linda och er till andra Läs mer
  • Elisabeth T
    Elisabeth T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mariefred
    Jag har sålt en bostadsrätt.
    Linda har varit mycket proffsig under hela processen. Hon har en förmåga att vara fast och tydlig och samtidigt vara behaglig i sitt bemötande. Jag befann mig i ett läge där jag inte med glädje sålde bostaden och Linda har varit mycket respektfull i detta.
    Hon har levt upp till förväntningarna jag hade med råge och jag kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • Marie-Louise G
    Marie-Louise G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mariefred
    Linda har varit mycket professionell och hjälpsam i samband med vårt köp av hus. Vi har haft en mycket bra dialog och fått hjälp med de frågor vi haft under processen. Vi ger Linda högsta betyg! Läs mer
  • Kennet B
    Kennet B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mariefred
    Jag tyckte att vi hade en bra dialog under försäljningens gång och trots det "magra" intresset lyckades Linda leta reda på en tidigare intresserad kund som letade bostad och lyckligtvis dock en ytterligare ny kund upp och det räcker för budgivning! Bra jobbat! Läs mer
  • Kjell K
    Kjell K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mariefred
    Vi fick ett professionellt bemötande och alla frågor blev besvarat tydligt och till vår tillfredshet.
    Mäklaren verkade vara kunnig inom sitt arbetsområde. Läs mer
  • Johan G
    Johan G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mariefred
    Mycket lyhörd och kunnig samt väldigt engagerad. Gav oss stort förtroende från första mötet. Läs mer
  • Thomas F
    Thomas F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mariefred
    Proffsigt bemötande, behjälplig i frågor och snabb i hanteringen, pedagogisk och tydlig, känner stort förtroende. Läs mer
  • Paul W
    Paul W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mariefred
    Excellent! The mäklare was very mucjh engaged and we were informed at all times. We are very pleased and impressed by the engagement of our mäklare! Läs mer
  • Björn G
    Björn G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mariefred
    Linda är en mycket kompetent, trevlig och flexibel mäklare som tillvaratog allas intressen på ett smidigt sätt. Inga problem med någonting och löser saker som dyker upp. Läs mer
  • Cecilia J
    Cecilia J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mariefred
    Mycket trevlig och uthållig. Lite svårt att stänga affären men kan rekommenderas. Läs mer
  • Anna O
    Anna O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mariefred
    Linda Sköld på Mariefredskontoret agerade mkt professionellt under vår villaförsäljning. Jag upplevde henne engagerad, lyhörd, tillgänglig och ärlig. Jag hade fullt förtroende för Linda under den snabba process hon snyggt drev igenom på en tämligen avmättad marknad. Varma rekommendationer! Läs mer
  • Birgitta P
    Birgitta P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mariefred
    Pär är en utmärkt mäklare pga sin noggrannhet. Han följer upp och missar inga detaljer. En liten önskan från oss hade varit lite tätare kontakter och snabbare uppdateringar. Det viktigaste är dock försäljningen som han genomförde utmärkt. Läs mer
  • Ulf J
    Ulf J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mariefred
    Engagerad mäklare som kan området, har koll på detaljer och gör sitt bästa för att både säljare och köpare ska bli nöjda Läs mer
  • Clarence C
    Clarence C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mariefred
    Professionell och förtroendeingivande inledning men avslutningen något pressad och för mig påfrestande då allt blev lite forcerat fram till avslut. Läs mer
  • Anders S
    Anders S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mariefred
    Väldigt trevlig och duktig ;kan sin sak.Vi är väldigt nöjda!Tack Läs mer
  • Magdalena G
    Magdalena G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mariefred
    Mycket tillmötesgående och seriös.
    Mycket aktiv - inget är besvärligt.
    Ett mycket bra val av mäklare. Läs mer
  • Andreas K
    Andreas K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mariefred
    Fantastiskt bra är du Linda och vi har varit nöjda sen första sekund.
    Lugn,tydlig och otroligt förtroendeingivande är du så vi har hela tiden känt och i trygga händer.
    Tusen tack för din insats och hjälpsamhet.
    Mvh Andreas Kristiansson Läs mer
  • Klas A
    Klas A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mariefred
    Snabb försäljning, allt gick smidigt och väldigt bra kommunikation +++++ Läs mer
  • Lena C
    Lena C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mariefred
    Snabb och trevlig respons , bra återkoppling så fort någonting händer och ett ok avslut på affären Läs mer

Långgatan 26, 647 30 Mariefred