Svensk Fastighetsförmedling Mariestad

Svensk Fastighetsförmedling Mariestad

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Mariestad!

Mariestad. En av Vänerns vackra pärlor i Västergötland. Är det hit du vill flytta? Då ska du ta kontakt med oss på Svensk fastighetsförmedlings kontor. Förutom själva Mariestad har vi även full koll på område runtomkring - som Töreboda, Gullspång och Hova.

Till oss kan du välja dig för att få råd genom hela bostadsaffären. Vi tar hand om allt från värdering till köp eller försäljning och ser till att du tryggt och säkert hittar ditt drömboende.

Läs vad 84 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Mariestad 2

• köpte sin stuga med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Mariestad
    • Töreboda
    2021-07-13
    Jag rekomenderar varmt Sanne som mäklare. Hon är driven, hjälpsam och väldigt trevlig. Vi har både sålt och köpt via henne. En helt perfekt mäklare med andra ord👌
  • köpte en tomt med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Mariestad
    2021-06-18
    Det var väldigt bra , vi är nöjda !!!!
    • Högelid
    2021-06-08
    Vi köpte ett hus och tog samma mäklare till vårt hus att sälja. Allt har flutit på bra, vi kan ringa och maila hur mycket som helst, hon är jättetrevlig alla gånger .
    2021-05-25
    Vi har köpt ett hus vid Vänern. Mäklaren ringde upp strax efter att vi kontaktat honom och berättade om fastigheten på ett sätt som gjorde oss mer intresserade och vi valde att åka på visning. Visningen var bra på alla sätt. All övrig kontakt har gått smidigt och vi har fått klara besked.
    2021-05-24
    Proffsigt o heltäckande, alltid glad o pigg.
    Ordentligt genomgånget o svar på allt.
    Rekommenderar det bästa.
    • Moholm
    2021-05-17
    Varmt och professionellt bemötande och hög tillgänglighet. Vi är väldigt nöjda med kontakten!
    2021-05-06
    Vi har köpt hus och de säljer vårt. En mycket trevlig mäklare , hjälpsam och lyhörd. Evelina.
    Vi ska nu ha visning av vårt hus och hoppas att försäljningen bli lyckad
    Vi rekommenderar Svensk fastighetsbranschen i mariestad
    2021-03-16
    Min mäklare sålde en bostad till mig och min sambo. Vi har blivit väldigt bra omhändertagna och hon var hela tiden villig att hjälpa oss om vi hade några frågor. En riktigt trevlig mäklare och att våra önskemål hela tiden gick att lösa.
    Allt gick snabbt och smidigt från visning till köp!

Hon är en av de bättre mäklarna jag träffat, eftersom hon hade fötterna på jorden och väldigt omtänksam. Kändes verkligen inte som köpet var påtvingat utan att hon ville att huset helt enkelt skulle få rätt ägare.
    • Älgarås
    2021-03-07
    Sålt villa i bostadsområde.
    Hon var trevlig, positiv, driven, professionell.
    Mina förväntningar var att hon skulle vara tillgänglig, driven, positiv, lätt att prata med. Hon levererade på alla plan.
    Min upplevelse var att jag inte hade kunnat ha en bättre mäklare, hon får högsta betyg av mig. Hon har lyckats med det omöjliga, att sälja ett hus så pass dyrt i denna by.👏👏👏 Kommer rekommendera henne till fler.👍😊
    • Älgarås
    2021-03-04
    Vi har köpt en villa i Älgarås Töreboda kommun på 125kvm med biarea 81kvm.

Mycket trevligt och proffessionellt bemötande både på visning och under senare skede. Bra och snabb kontakt.

Vi hade inte så många förväntningar direkt då detta var ganska nytt för oss och vi var oerfarna. Men väldigt tacksamma över den hjälp och det stöd vi fick genom vår mäklare.

En mycket bra upplevelse rakt igenom och har inget negativt att säga. Allting löste sig fantastiskt och vi blev lyckliga husägare.
    2021-03-01
    Är helnöjd!

Sålde min lägenhet på 43kvm fick mer betalt än vad jag hoppades på. med snabb affär och inga som helst krångel.

Evelina var proffsig. Lätt att nå, hörde av sig så fort något hände och utförde allt snabbt o smidigt.

Rekommenderas starkt.
    2021-03-01
    Köpte villa som vi avser använda som fritidshus. Mäklaren var mycket tillmötesgående och vi fick en proffsig och effektiv lösning på affären. Mäklaren ingav förtroende. Vi har gärna med henne att göra igen :)
    • Grangärdet
    2021-02-21
    Mäklaren har varit mycket bra, hjälpsam och tydlig.
    Allt har fungerat smärtfritt!
    • Centrum
    2021-02-21
    Hej! Varit till full belåtenhet...Bostaden har jag köpt hos HSB förening Höken....sålt min egen Bostadsrätt på Hertig karlsgata 25...bägge i Mariestad....vi skapa en bra och naturlig
    Lättsam relation under köp och försäljning.. ett gott betyg//Mvh
    Anita Rovaniemi
    • Centrum
    2021-02-19
    Sålt o köpt

Hon fungerar bra och är på allerten

MvhRolf
    2021-02-15
    Vi har en mycket positiv erfarenhet av vår mycket trevliga, glada och kompetenta mäklare Sanne! Sanne lever upp till alla våra förväntningar på en fastighetsmäklare. Får vår GULDSTJÄRNA!

Marie-Louise Melin
  • Karin L
    sålde sin stuga med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Mariestad
    • Töreboda
    2021-02-15
    Vi skulle egentligen bara börja med att se vad vår sommarstuga var värd, men med hjälp av mäklarens engagemang så såldes stugan för väldig mycket mer än vad vi hade kunnat hoppas på. Mäklaren skötte det hela oerhört ambitiöst och proffsigt, och allt gick smidigt och snabbt. Vi är väldigt nöjda och rekommenderar varmt Svensk Fastighetsförmedling.
    2021-02-15
    Mycket trevligt och bra bemötande,
    • Skagersvik
    2021-02-05
    Sålt hus Skagersvik. Bra beskrivning av hus och omgivning.
    Nöjd med bemötandet av mäklaren
    • Bråten Park
    2021-01-28
    Aktiv person som förmedlade information på ett bra sätt. Väldigt bra bemötande o lyhörd
    2021-01-28
    Kunnig och trevlig Mäklare!
    Bra med en mäklare som bor i våra trakter, ger en trygghet när man diskuterar olika frågor.
    Vi har bara positiva upplevelser av Mäklaren Sanna.
    • Bråten Park
    2021-01-11
    Väl planerat-seriöst-helt ok visning
    2021-01-11
    Köp av villa. Bemötandet var mycket trevligt och vi fick hjälp med frågor som vi hade. Jag skulle rekommendera Svensk Fastighetsförmedling i Mariestad även till andra.
    2020-12-25
    Jag har köpt en etta i Mariestad genom Evelina och hon har gjort ett jättebra jobb. Hon bemötte mig på ett trevligt och professionellt sätt och svarade snabbt på mina frågor. Det här var första gången jag köpte en bostad i Sverige och hon gav mig stor trygghet genom att visa förståelse för och svara på alla mina frågor och funderingar.
    Jag kan varmt rekommendera henne som mäklare.
    • Madlyckan
    2020-12-24
    Har sålt en lägenhet och har haft en helt underbar mäklare. Är så nöjd
    • Madlyckan
    2020-12-20
    Jag har köpt en bostadsrätt. Jag kontaktade mäklaren för en privatvisning och bad hen samtidigt kolla med säljarna om de ville sälja före ord visning. Mäklaren hade svar på detta när jag kollade på bostaden. Jag la ett bud, mäklaren skulle kolla med säljarna. Ca 15 min senare ringde hen och sa jag fått den, sen skrev vi kontrakt dagen efter.
    Mäklaren skötte detta bra, var tydlig när hen gick igenom kontraktet. Och har hela tiden hållt mig uppdaterad om vad som händer.
    2020-12-17
    En super bra mäklare som fixade affären snabbt och smidigt. Proffsig och gör det hon lovar
    Kan bara säga att jag är super nöjd
    • Moholm
    2020-12-16
    Hej, jag köpte en villa av Sanne och kände mej trygg genom hela affären. Sanne var mycken professionell både vid visning (Corona säker) och vid kontraktskrivning.
  • Martin B
    sålde sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Mariestad
    • Nya Lunden
    2020-12-16
    Pär var en utomordentligt duktig mäklare som hjälpte oss med försäljningen av vårt radhus. Hade gärna anlitat Pär igen!
    2020-12-15
    Vi blev kontaktade av vår mäklare som gav oss tips om ett hus som var till salu, hon gissade att vi skulle gilla huset och hon gissade rätt!

Vi upplevde vår mäklare seriös, hjälpsam och ärlig.
    Blev positivt bemötta.

Vi tycker att vår mäklare levde upp till våra förväntningar.

"Rätt person på rätt plats" som vi gärna rekommenderar!
    2020-12-15
    Sålde bostad genom Sanne och är super nöjd med allt från start till målet. Lätt att få tag på och bra kommunikation.
  • sålde sin bostad med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Mariestad
    2020-12-14
    Hej,

jag sålde en liten gård med bostadshus.
    Mäklaren svarade direkt när jag kontaktade honom per epost.
    Han kunde komma i samma vecka och tog sig tid för en ordentlig genomgång på gården och huset.
    I samma möte fick jag en värdering och prisuppgift med det möjliga priset för fastigheten.
    Samtidigt fick jag en tidsplan, hur en försäljning med annonseringar kan komma att genomföras.
    Bemötandet av maklaren och hans kollegor var alltid trevligt och hjälpsam.
    Jag kände att han hade stor kompetens och han kunde svara på alla mina frågor. (Det fanns en del. ;))
    Jag kan bara rekommendera honom och hans anställda.
    Jättenöjd!
    2020-12-06
    Har köpt en bostadsrätt. Väldigt trevlig fastighetsmäklare. Blev bemött på ett proffsigt sätt.
    • Gårdsjö
    2020-12-03
    Vi hade ett stort hus som Sanne Skartnes sålde åt oss. Hon visade att hon hade stor kunnighet både vad gäller ekonomi och juridik. Hon har också ett mycket empatiska sätt. Vi fick mycket stort förtroende för henne redan första gången vi träffades.
    Vi hade även 3 andra mäklare här men ingen som vi fick lika stort förtroende för som Sanne Skrtnes
    • Gårdsjö
    2020-11-30
    Vi köpte en villa för första gången och blev proffesionellt o varmt bemötna av mäklaren. Det kunde inte ha blivit bättre, vi är super nöjda! :)
    2020-11-13
    Har sålt vår villa och har från allra första början blivit helt perfekt bemötta. Alla våra förväntningar har blivit uppfyllda, vår duktiga mäklare har verkligen gjort ett helt fantastiskt jobb, kan inte vara bättre. Vi rekommenderar Svensk Fastighetsförmedling i Mariestad av hela våra hjärtan!
    Zara Hansson Karrfeldt
    2020-11-02
    Sålde en bostadsrätt. Sanne gjorde ett fantastiskt jobb. Snabbt och proffsigt. Vi är mycket nöjda. Kan verkligen rekommendera Svensk fastighetsförmedling, Mariestad.
  • Mike D
    köpte sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Mariestad
    2020-10-30
    Snabb svar, snabb service, utmärkt service och prisvärd!
    2020-10-21
    Vi fick hjälp att sälja vårt radhus vilket gick ännu bättre än förväntat. Riktigt bra och trevlig mäklare, vi är oerhört nöjda och kommer anlita honom igen om det behövs!
    2020-10-19
    Sålt en lägenhet, köpt ett hus. Fungerat klanderfritt!
  • köpte sin stuga med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Mariestad
    Kanon! fick svar på allt. Köpte fastigheten 😃
  • Richard D
    köpte en tomt med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Mariestad
    • Torsö
    2020-10-19
    Bra mottagande, informativ och hjälpsam.
    Däremot lite rörigt med planerande av datum och svår att nå på telefon, men ringer dock alltid tillbaka.
    2020-10-03
    Trevlig o rar o intresserad av sitt arbete hon kommer att växa med tiden
    2020-10-02
    Fritidshus. Slutpris över förväntan. Hjälpsam och engagerad. Inget att anmärka.
    2020-09-30
    Jätte härlig och proffsig mäklare!! Önskar jag hade fler hus och sälja så jag kunde anlita Sanne igen. :)
    2020-09-04
    Jag och min Sambo har köpt hus.
    Fick bra information om huset och vad som vad gjort,bra bemötande när vi kom på visning.
    Kommer att rekomendera mäklaren.
    2020-09-03
    Barkassv 22 Otterbäcken Lysande mäklare!
    2020-09-01
    Sålt en villa. Fantastisk bra mäklare , Sanne på svensk fastighetsförmedling i Mariestad.
    Högsta betyg!!!
    Tack snälla Helena för fina ord, har varit jätte kul att förmedla er fina villa till nya köpare. :) Allt gott. Mvh, Sanne Svensk Fastighetsförmedling Mariestad
    2020-08-03
    En trevlig kunnig tjej som hjälpte mig med försäljningen av mitt hus. Rekommenderas varmt!
    • Undenäs
    2020-07-28
    Gammal sekelskiftsvilla.
    Väldigt trevligt och proffsigt bemötande från första kontakten.
    Efter husköp så valde vi samma mäklare till att skriva papper o sköta det juridiska med när vi sålt vårat.
    Vi vill ha de se då det kändes jättebra med mäklaren!