Svensk Fastighetsförmedling Mellerud

Svensk Fastighetsförmedling Mellerud

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Mellerud!

Är Mellerud ett ställe du känner att du vill bo på? Då ska du ta kontakt med oss på Svensk fastighetsförmedling. Här på Melleruds kontor i vackra Dalsland har vi mäklare bred kompetens och kan guida dig mellan bostadsrätter och villor av alla sorter för att hitta det perfekta boendet just för dig.

Vi tillhör en mäklarkedja med hela 80 års erfarenhet i branschen. Dessutom har vi full koll på Mellerudstrakten. Tveka inte att kontakta oss för värdering, köp eller försäljning. Hos oss kommer din bostadsaffär gå tryggt till!

Läs vad 11 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Mellerud

• 2020-10-05

Håkan H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mellerud
    Vi fick hjälp av er försäljare Hans Jansson att sälja vår villa och han gjorde ett mycket bra jobb. Han gav oss fortlöpande det aktuella läget vilket vi verkligen uppskattade då vi själva befann oss på annan ort. Läs mer
  • 2020-06-17

June F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mellerud
    Solgt i Åsenbruk.
    Møtte eiendomsmegler en gang, lite kontakt etterpå.
    God kontakt med assistent Anna, så det veide opp.

Raskt opgjør med utbetaling. Läs mer
  • 2020-03-24

Ahmad M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mellerud
    Det var trevligt. Han var bra. Jag kommer att prata med mina vänner att arbeta med dig. Jap här köpt ett hus /Tack så mycket Läs mer
  • 2019-07-13

Ingrid W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mellerud
    Trevligt bemötande, konfidentiell på ett bra sätt under själva förhandligen/budgivningen. Strukturerad med bra koll under mötet för kontraktsskrivandet med säljaren Läs mer
  • 2019-06-29

Birgitta R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mellerud
    Jag fick fint bemötande på alla sätt! Läs mer
  • 2019-06-24

Ingunn H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mellerud
    Vi har kjøpt et lite hus i Dals Rostock og også solgt et større sted i Grinstad. Samme megler er brukt til begge steder. Vi er fornøyd med vår megler, han har hele tiden gitt oss tilbakemeldinger og fulgt opp det som han har lovet. Läs mer
  • 2018-11-28

Tor Arne S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mellerud
    hans solgte min villa snabt,ock mycket bra service. Läs mer
  • Erna C

2018-07-08

Erna C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mellerud
    Kjøpt fritidsbostad. Meklaren var hyggelig og hjelpsom.stort sett behagelig handel. Läs mer
    2018-07-09 Hans J svarar Erna C
    Tack för det fina omdömet.
    Hälsningar
    Hans Jansson
  • 2018-07-05

Torvald E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mellerud
    Solgt en sommarstuga med hjelp av Svensk Fastighetsförmadling. Utmärkt arbete av lokalkontoret i Bengtsfors och av de som arbetar der. God service, punktlighet, och et helhetsintryck som övergick våra förväntningar. Et speciellt tack til Hans Jansson! Läs mer
  • 2018-03-06

Irja L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mellerud
    Vi är helnöjda med vår mäklare, allt har gått smidigt och fint, han har varit mån om att vi skulle förstå allt.Inget att klaga på .Tack! Läs mer
  • 2017-06-06

Gunilla R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mellerud
    Mycket nöjd med utförandet av uppdraget. Personligt och trevligt bemötande. Professionellt tycker jag. Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte