Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Mellerud Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Mellerud

Svensk Fastighetsförmedling Mellerud

Landsvägsgatan 46, 464 21 Mellerud — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Mellerud!

Är Mellerud ett ställe du känner att du vill bo på? Då ska du ta kontakt med oss på Svensk fastighetsförmedling. Här på Melleruds kontor i vackra Dalsland har vi mäklare bred kompetens och kan guida dig mellan bostadsrätter och villor av alla sorter för att hitta det perfekta boendet just för dig.

Vi tillhör en mäklarkedja med hela 80 års erfarenhet i branschen. Dessutom har vi full koll på Mellerudstrakten. Tveka inte att kontakta oss för värdering, köp eller försäljning. Hos oss kommer din bostadsaffär gå tryggt till!

Läs vad 4 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Mellerud

• Erna C
    Erna C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mellerud
    Kjøpt fritidsbostad. Meklaren var hyggelig og hjelpsom.stort sett behagelig handel. Läs mer
    2018-07-09 Hans B svarar Erna C
    Tack för det fina omdömet.
    Hälsningar
    Hans Jansson
  • Torvald E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mellerud
    Solgt en sommarstuga med hjelp av Svensk Fastighetsförmadling. Utmärkt arbete av lokalkontoret i Bengtsfors och av de som arbetar der. God service, punktlighet, och et helhetsintryck som övergick våra förväntningar. Et speciellt tack til Hans Jansson! Läs mer
  • Irja L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mellerud
    Vi är helnöjda med vår mäklare, allt har gått smidigt och fint, han har varit mån om att vi skulle förstå allt.Inget att klaga på .Tack! Läs mer
  • Gunilla R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mellerud
    Mycket nöjd med utförandet av uppdraget. Personligt och trevligt bemötande. Professionellt tycker jag. Läs mer

Landsvägsgatan 46, 464 21 Mellerud