Svensk Fastighetsförmedling Mellerud

Svensk Fastighetsförmedling Mellerud

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Mellerud!

Är Mellerud ett ställe du känner att du vill bo på? Då ska du ta kontakt med oss på Svensk fastighetsförmedling. Här på Melleruds kontor i vackra Dalsland har vi mäklare bred kompetens och kan guida dig mellan bostadsrätter och villor av alla sorter för att hitta det perfekta boendet just för dig.

Vi tillhör en mäklarkedja med hela 80 års erfarenhet i branschen. Dessutom har vi full koll på Mellerudstrakten. Tveka inte att kontakta oss för värdering, köp eller försäljning. Hos oss kommer din bostadsaffär gå tryggt till!

Läs vad 16 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Mellerud 2

2021-07-12
    Hans var professionell, kunnig och lätt att få tag i. Gjorde försäljningen av huset lätt och stressfritt.
    2021-06-25
    Hade ingen förväntan på ett bra resultat, men blev väldigt positivt överraskad av deras proffsiga sätt att sköta försäljningen
    2021-06-15
    Vi har ikke overtatt enda.
    Synes det har vært god service, men det var veldig hastigt at jeg skrev under og sendte det videre. Når det var gjort tar det veldig lang tid før selger skriver under og sender det videre. Håndpenger er betalt inn, og venter på info om Hva som skjer videre.
    Skulle gjerne hatt den litt informasjon når jeg har betalt det som skal før resten av lånet kan ordnes.
    2021-03-31
    Jag har sålt en villa. jag blev mycket positivt bemött av mäklaren.
    2021-02-05
    Lugn mäklare som gav mig och processen god tid, kändes erfaren och gav intryck av att tycka om min bostad. Bra visningar. Rask säljprocess, 1 mån bra för att vara ett hus på landet.
    Mycket nöjd!
    2020-10-05
    Vi fick hjälp av er försäljare Hans Jansson att sälja vår villa och han gjorde ett mycket bra jobb. Han gav oss fortlöpande det aktuella läget vilket vi verkligen uppskattade då vi själva befann oss på annan ort.
    2020-06-17
    Solgt i Åsenbruk.
    Møtte eiendomsmegler en gang, lite kontakt etterpå.
    God kontakt med assistent Anna, så det veide opp.

Raskt opgjør med utbetaling.
    2020-03-24
    Det var trevligt. Han var bra. Jag kommer att prata med mina vänner att arbeta med dig. Jap här köpt ett hus /Tack så mycket
    2019-07-13
    Trevligt bemötande, konfidentiell på ett bra sätt under själva förhandligen/budgivningen. Strukturerad med bra koll under mötet för kontraktsskrivandet med säljaren
    2019-06-29
    Jag fick fint bemötande på alla sätt!
    2019-06-24
    Vi har kjøpt et lite hus i Dals Rostock og også solgt et større sted i Grinstad. Samme megler er brukt til begge steder. Vi er fornøyd med vår megler, han har hele tiden gitt oss tilbakemeldinger og fulgt opp det som han har lovet.
    2018-11-28
    hans solgte min villa snabt,ock mycket bra service.
  • Erna C
    skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mellerud
    2018-07-08
    Kjøpt fritidsbostad. Meklaren var hyggelig og hjelpsom.stort sett behagelig handel.
    Tack för det fina omdömet. Hälsningar Hans Jansson Svensk Fastighetsförmedling Mellerud
    2018-07-05
    Solgt en sommarstuga med hjelp av Svensk Fastighetsförmadling. Utmärkt arbete av lokalkontoret i Bengtsfors och av de som arbetar der. God service, punktlighet, och et helhetsintryck som övergick våra förväntningar. Et speciellt tack til Hans Jansson!
    2018-03-06
    Vi är helnöjda med vår mäklare, allt har gått smidigt och fint, han har varit mån om att vi skulle förstå allt.Inget att klaga på .Tack!
    2017-06-06
    Mycket nöjd med utförandet av uppdraget. Personligt och trevligt bemötande. Professionellt tycker jag.