Svensk Fastighetsförmedling Mjölby

Vill du köpa, sälja eller byta bostad i Östra Götaland? Vi på Svensk Fastighetsförmedling i Mjölby kan vårt område i detalj: vi har koll på var skolorna ligger, hur bussarna går och självklart var köpare och säljare finns och vad de söker.

I och runt Mjölby finns mycket att se och uppleva, det är ett område som varit befolkat sedan många tusen år tillbaka. Orten är en levande småstad med allt gott det för med sig! Offentlig och kommersiell service, ett starkt näringsliv och vackra grönområden finns att finna här.

Boka gärna tid för en fri värdering av din bostad eller en konsultation. Vi utgår från dina och marknadens förutsättningar för att du ska få en så tydlig och korrekt bild som möjligt av dina möjligheter.

Läs vad 206 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby 2

2021-12-25 Verifierad kund
    Mycket bra , en bra känsla,
    Trevligt bemötande, kunnig och proffsig
    Stort tack Leif för ditt omdöme! Tack för att jag fick möjligheten att hjälpa er med både försäljningen av huset och i samband med köpet av er nya lägenhet. Må gott, varma hälsningar Elin Berggren Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    2021-12-22 Verifierad kund
    Hjälpen vi fick av Elin på Svensk Fastighetsförmedling i Mjölby både vid köpet av vår nya lägenhet och försäljningen av vårt hus kändes trygg och omhändertagande precis så som man önskar att det ska kännas. Hon är proffsig, duktig på att möta människor och hon har även humor vilket uppskattas.
    Ett stort stort tack Birgitta för dina ord! Så roligt att få hjälpa till i samband med köpet av er nya lägenhet och försäljningen av ert hus. Jag hoppas ni kommer att trivas i lägenheten. Ha det fint och ta hand om er! Varma hälsningar Elin Berggren Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    2021-12-22 Verifierad kund
    Kunde inte fått bättre hjälp med att sälja min gamla lägenhet och köp av den nya.
    Och det är helt Elin Berggrens förtjänst då hon med sin stora kunskap kunde ge svar och hjälp närhelst man behövde det.
    TACK Elin du är bäst 🤗
    Ett stort varmt TACK Eva för att jag återigen har fått hjälpa dig i samband med ditt bostadsbyte! Jag hoppas att du kommer trivas i din nya lägenhet. Ta hand om dig! Varma hälsningar Elin Berggren Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    Proffsigt skött!
    Mina förväntningar infriades.
    Stort tack Björn för dina ord! Jag hoppas att ni kommer trivas bra i er nya lägenhet. Ta hand om er! Med vänliga hälsningar Elin Berggren Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    2021-12-19 Verifierad kund
    Fick bra bemötande, bra information om proceduren inför köpet. Fick se visningslägenheten två gånger.
    2021-12-19 Verifierad kund
    Bemötandet var utmärkt, eftersom vi köpte nyproducerat så skrev vi kontraktet nästan 1,5 år innan inflyttning. Vi fick information hela tiden under denna tid.
    Stort tack Roland för dina ord! Jag hoppas att ni kommer trivas i Mjölby och i er nya lägenhet. Allt gott, Vänliga hälsningar Elin Berggren Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    Trevliga upplysande allt ”Ok” ————————-
    Tack så mycket Eilert! Hoppas att du kommer trivas i din nya lägenhet. Med vänliga hälsningar Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    2021-12-17 Verifierad kund
    Mycket bra Elin är en toppen tjej
    Tack så mycket Arne! Tack för förtroendet att få hjälpa till vid både köpet av er nya lägenhet och försäljningen av huset! Hoppas att ni kommer trivas. Må gott, Vänliga hälsningar Elin Berggren Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    2021-12-17 Verifierad kund
    It was good experience. Response was good and felt warm during conversations.
    Thank you Vinay for your kind words! I hope you will enjoy your new apartment. Look forward to see you in spring! Best regards Elin Berggren Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    2021-12-17 Verifierad kund
    Jag tycker att det har varit bra.
    Bra bemötande och bra information.
    Tack så mycket Simon ditt omdöme! Jag hoppas att du kommer trivas i lägenheten. Stort lycka till med det nya jobbet och det nya boendet. Vänliga hälsningar Elin Berggren Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    2021-12-17 Verifierad kund
    Kändes jättebra när vi träffade mäklaren, visade lägenheten extra.
    Sedan strulade det med vårat lånelöfte som försvann
    2021-12-17 Verifierad kund
    Känner mig nöjd Fe var Duktig engagerad .
    Ett varmt tack för dina ord! Jag hoppas att dina föräldrar kommer att trivas i lägenheten. Må gott, vänliga hälsningar Elin Berggren Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    2021-12-15 Verifierad kund
    Vi kände oss trygga i bemötandet som var proffsigt.
    Stort tack för de fina orden Margreth! Jag hoppas att ni kommer trivas i er nya lägenhet. Med Vänliga hälsningar Elin Berggren Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    2021-12-15 Verifierad kund
    Vi har fått ett mycket fint bemötande.
    Vi hade förväntningar mer än ett bra service och det här vi fått.
    Trevlig mäklare. Tog tid på sig för att visa lgh. Så vi fick rätt uppfattning.
    Tack Monica för dina ord! Hoppas att ni kommer trivas i er nya lägenhet! Vänliga hälsningar Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    2021-12-09 Verifierad kund
    Trevlig, hjälpsam och proffesionell.
    Tack så mycket Dennis för dina ord! Jag hoppas du kommer att trivas i ditt nya radhus. Ha det fint så ses vi på tillträdet! Med vänliga hälsningar Elin Berggren Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    2021-12-07 Verifierad kund
    Mäklaren lyssnade in bra på våra behov och tankar. Gav bra handfasta råd inför fotografering vilket var helt ovärderligt. Saklig, kunnig, kompetent och förtroendeingivande.
    Tack så mycket Annelie för de fina orden. Tack för förtroendet att få hjälpa er med försäljningen. Stort lycka till med ert nya hus! Allt gott, Varma hälsningar Elin Berggren Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    2021-12-03 Verifierad kund
    Proffsigt, smidigt och ett stort engagemang.
    Tack Fredrik för dina ord! Så roligt att få hjälpa till med försäljningen av ditt hus! Ha det fint så ses vi på tillträdet. Med vänliga hälsningar Elin Berggren Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    2021-11-30 Verifierad kund
    Proffesionellt och trevligt bemötande. Kunnig och lätt att samtala med. Kände mig trygg och litade fullständigt på hennes kunnande. Jag fick en bra försäljning av mitt hus, bättre än vad jag trodde. Rekommenderar verkligen Elin!
    Ett stort varmt tack Maria för de fina orden. Tack för förtroendet att få hjälpa till med både försäljningen och i samband med köpet av din nya bostad. Må gott, Varma hälsningar Elin Berggren Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    2021-11-30 Verifierad kund
    Mycket kunnig och proffsig mäklare
    Fick svar på samtliga frågor och var tillgänglig på både mail och telefon.
    Mycket nöjd!
    Stort tack Kerstin för dina ord! Jag hoppas att ni kommer trivas i ert nya hus! Tack för att jag fick hjälpa till med köpet av er nya bostad. Allt gott, Vänliga hälsningar Elin Berggren Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    2021-11-23 Verifierad kund
    En fantastisk behandling! Mäklaren var duktig och omtänksam
    2021-11-23 Verifierad kund
    Trevligt och proffsigt bemötande.
    Bra kännedom om marknaden.
    Försäljningen gick över förväntan.
    Stort tack Jennifer för de fina orden. Tack för förtroendet att få hjälpa er med försäljningen. Jag hoppas att ni kommer trivas i er nya lägenhet. Vi ses på tillträdet! Må så gott, Hälsningar Elin Berggren Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    2021-11-19 Verifierad kund
    Vi upplevde att vår mäklare var mycket engagerad och kunnig. Vi fick ett mycket professionellt bemötande.
    Hon hjälpte oss att genomföra en snabb och smidig försäljning till ett förväntat pris :)
    Vi är mycket nöjda!
    Stort stort tack för den fina rekommendationen! Jag hoppas att ni kommer trivas i ert nya hus. Tack för förtroendet att få hjälpa till med försäljningen. Vi ses på tillträdet! Allt gott, vänliga hälsningar Elin Berggren Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    2021-11-19 Verifierad kund
    Vår mäklare var fantastisk på alla sätt, trevlig, proffsig, kunnig och hjälpsam. Vi är jättenöjda.
    Ett varmt tack Pernilla för de fina orden!
    Tack för förtroendet att få hjälpa er med försäljningen. Må gott, varma hälsningar Elin Berggren
    2021-11-12 Verifierad kund
    Proffsigt, bra förberedda.
    2021-11-03 Verifierad kund
    Önskar han skulle höra av sig snabbare angående inträde i bostadsrättsförening
    2021-11-01 Verifierad kund
    Trevligt och professionellt bemötande av mäklaren Elin.
    Hon är kunnig och insatt i allt som gäller bostadsförsäljning och köp. Man känner att hon tar ett stort ansvar och engagerad i att bemöta köpare och säljare på ett väldigt bra sätt.
    Ett stort varmt tack Maria för dina fina ord!
    Jag hoppas att du och barnen kommer trivas i den nya lägenheten. Må gott, varma hälsningar Elin Berggren
    2021-10-14 Verifierad kund
    Kunnig, trevlig och tillmötesgående mäklare som helt levde upp till våra förväntningar. Kan varmt rekommenderas.
    Stort tack för dina ord Ann-Sofi!
    Tack för förtroendet att få hjälpa till med försäljningen! Vi ses på tillträdet!
    Varma hälsningar Elin Berggren
    2021-10-04 Verifierad kund
    Mycket seriöst och var alert hela tiden under försäljningen
    2021-09-21 Verifierad kund
    -Trevligt och proffessionellt bemötande. Elin är vänlig,flexibel och lösningsfokuserad och är också saklig och målinriktad.Viktigast av allt är dock att hon skänker en väldigt gemytlig känsla runt sig som gör att man trivs i hennes sällskap.

-Redan när vi fick syn på annonsen kände vi att den här fastigheten var något speciellt och det har verkligen Elin också visat sig vara i sin förmåga att ta hand om och hjälpa oss i den ibland röriga processen.

-En sån man önskar alla som ska köpa hus.Tack Elin!
    Ett STORT VARMT TACK Eva för de fantastiskt fina orden!! Jag hoppas att ni verkligen kommer trivas i ert nya unika hus. Jag är övertygad om att det kommer bli en fin plats att leva på. Ta hand om er! Varma Hälsningar Elin Berggren Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    2021-09-21 Verifierad kund
    Mäklaren som visade upp lägenheten tyckte jag gjorde ett fantastiskt arbete. Hon svarade på dom frågorna jag hade och har varit till stor hjälp.
    Stort tack Johanna för dina ord! Jag hoppas att du kommer trivas i din nya lägenhet! Ha det fint så ses vi på tillträdet. Varma hälsningar Elin Berggren Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    2021-09-21 Verifierad kund
    Mäklaren var trevlig och framförallt nåbar, och levde upp till våra förväntningar.
    2021-09-01 Verifierad kund
    En mäklare som kunde sin sak. Hade också tiden att lyssna.
    Tack så mycket Jenny för ditt omdöme! Tack för att jag fick möjligheten att hjälpa er vid köpet av ert nya hus. Må gott, Vänliga hälsningar Elin Berggren Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    2021-09-01 Verifierad kund
    Mäklaren var väldigt proffsig.
    Mäklaren levde upp till våra förväntningar på ett bra sätt
    Stort tack för dina ord Tim! Jag hoppas att ni kommer trivas i ert nya hus! Allt gott, Vänliga hälsningar Elin Berggren Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    2021-08-30 Verifierad kund
    Är otroligt nöjd med Elin på Svensk fastighetsförmedling i Mjölby! Bra kommunikation, tydlig och allmänt proffsig. Hon känns trygg och genuin. Försäljningen gick smidigt och snabbt!
    Ett stort stort tack Sara för den fina rekommendationen! Tack för förtroendet att få hjälpa till med försäljningen. Ha det fint så ses vi på tillträdet! Varma Hälsningar Elin Berggren Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    2021-08-18 Verifierad kund
    Jag tog kontakt med mäklaren Elin Berggren eftersom jag träffat henne vid en tidigare visning och kände direkt att hon var "vår" mäklare.
    Hon är mycket kunnig, saklig och kan svara på de frågor man har och det skulle kunna vara tillräckligt men hon är dessutom väldigt trevlig. Hon som mäklare och Svensk Fastighetsförmedling i Mjölby får full pott för sitt sätt att ta hand om kunden.
    Ett STORT VARMT TACK Birgitta för de fina orden! Tack för jag fick möjligheten att hjälpa till vid både köpet av er nya lägenhet och försäljningen av ert hus. Ta hand om er så ses vi på tillträdet. Varma hälsningar Elin Berggren Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    2021-08-09 Verifierad kund
    Mäklaren uppträdde som en mäklare bör göra, det gick snabbt och enkelt, jag upplevde möter som välplanerat
    Tack så mycket Eva! Jag hoppas du kommer trivas i din nya lägenhet.
    Med vänliga hälsningar Elin Berggren
    2021-08-09 Verifierad kund
    Mäklaren var väldigt tillmötesgående, professionell och kunnig. Man kände sig trygg och sedd som köpare av mäklaren.
    Stort Tack Madeleine för de fina orden! Jag hoppas att ni kommer trivas i ert nya hus!
    Varma Hälsningar Elin Berggren
    2021-07-30 Verifierad kund
    Går inte å få bettre service.Vad en annan meklare inte klarade,P,gr
    av mitt boende i Norge.Fixade de lætt på S,F,i Mjølby.
    Anvænder man huvudet lite fixar det sej allt,men inte alla meklare er uppdaterade till det nivå ni har i Mjølby
    Tærningkast 6 utan tvekan.
    MVH
    Erik Carlsen
  • köpte sin stuga med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    • Bosgårds Stugområde
    2021-07-27 Verifierad kund
    Bra bemötande, men iom semester fick vi inte återkoppling efter tillträde då vi meddelade vissa problem. Har haft kontakt direkt med säljaren istället.
    Vi hade iom problemen behövt guidning om vad som gäller, något vi kanske förväntat oss.
    Vi upplever att beskrivningen av objektet hade kunnat vara tydligare, tex att säljaren inte vet om vattnet är drickbart och att utkastaren i trädgården aldrig varit inkopplat på något vatten. Tekniska frågor fick få eller felaktiga svar.
    Fö. Allt administrativt sköttes utan problem. Bra flexibilitet gällande tider osv.
    Med vänlig hälsning,
    2021-07-25 Verifierad kund
    Förtroendeingivande och engagerad mäklare.

Hjälpsam,är mycket nöjd
    Stort tack Milad för dina ord!
    Jag hoppas du kommer trivas i din nya lägenhet. Med Vänliga Hälsningar Elin Berggren
    2021-07-21 Verifierad kund
    - mycket trevlig och lätt att samtala med
    - att huset skulle bli sålt så smidigt som möjligt. Mäklare mötte upp till alla våra förväntningar.
    - Våran kontakt med mäklaren har varit en positiv upplevelse och att huset har sålts till som vi tycker ett bra pris.
    Ett varmt tack för de fina orden! Stort tack för jag fick förtroendet att hjälpa till med försäljningen. Jag hoppas ni kommer trivas i er nya lägenhet! Varma hälsningar Elin Berggren Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    2021-07-20 Verifierad kund
    Vi blev mkt väl bemötta av en trevlig och proffsig mäklare.
    2021-06-28 Verifierad kund
    Trevligt enkelt och proffsigt
    Överträffade mina förväntningar
    Elin har upplevs mycket kunnig och duktig under hela processen
    Ett varmt tack Karl- Magnus för de fina orden! Tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen. Ha en fin sommar så ses vi på tillträdet! Varma Hälsningar Elin Berggren Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    2021-06-16 Verifierad kund
    Lugn och saklig, tog sig tid för attbesvara frågor från oss
  • köpte sin stuga med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    2021-06-10 Verifierad kund
    Bra och framförallt ärligt bemötande. Tydlig information genom processen. Vi hade förväntat oss att Mäklaren kunde ge fler svar direkt och att processen skulle gå fortare från kontraktsskrivning till överlämning av nycklarna. Men vi har förståelse för att det tar tid. Det vi hade önskat få info om direkt är att fastigheten hade en äldre registrering av fritidshus. Det hade enligt vår bank kunnat påverka oss negativt genom att behöva betala en högre kontantinsats. Nu blev inte så fallet.
    • Väderstad
    2021-06-10 Verifierad kund
    Ett professionellt och mycket tillmötesgående bemötande. Alltid snabb återkoppling och info. Förväntningarna vi hade uppfylldes med råge.
    Tack så mycket Britt- Mari för dina fina ord! Stort tack för förtroendet att få hjälpa er. Ha en fin sommar så ses vi på tillträdet! Varma Hälsningar Elin Berggren Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    2021-06-07 Verifierad kund
    Vi fick bra råd och vänligt bemötande under vårt livs första husköp!
    Tack så mycket för era fina ord. Jag hoppas att ni kommer trivas i ert nya hus!
    Ha en riktigt härlig sommar!
    Varma Hälsningar Elin Berggren
    2021-06-05 Verifierad kund
    Sålde min lägenhet.
    Det bästa är att Elin är så lugn , saklig och väldigt kunnig. Hon håller kontakt även att det dröjer ett tag innan visningen.
    Hon går igenom köpe/sälj handlingar noga men utan stress så att man kan komma med frågor.
    Hurra för henne!!!
    Ett stort stort tack Eva för dina fina ord. Så roligt att få hjälpa dig med försäljningen! Jag hoppas verkligen du kommer trivas i din nya lägenhet. Varma hälsningar Elin Berggren Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    2021-06-05 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande och bra service!
    Ett varmt tack Per för dina ord!
    Jag hoppas att du kommer trivas i din nya lägenhet. Vänliga hälsningar Elin Berggren
    • Mjölby Östra
    2021-05-11 Verifierad kund
    Jag har köpt en lägenhet och förmedlaren hjälper till vid försäljning av huset.
    Jag blev bemött väldigt profetionellt men fick i mitt tycke minimalt med tips,hjälp och stöd. När det är en stor sak i ens liv så behöver man all hjälp som man behöver eftersom utsatthet är stor.
    Sammanfattningsvis så tycker jag inte att förmedlare är värd 5% av försäljningsvärdet, med tanke på det lilla han gjorde, hälften hade räckt. Svensk Fastighetsförmedling kostar ju dessutom också ca 50 000 kronor.