Svensk Fastighetsförmedling Mjölby

Kungsvägen 60, 595 30 Mjölby — Visa karta

Vill du köpa, sälja eller byta bostad i Östra Götaland? Vi på Svensk Fastighetsförmedling i Mjölby kan vårt område i detalj: vi har koll på var skolorna ligger, hur bussarna går och självklart var köpare och säljare finns och vad de söker.

I och runt Mjölby finns mycket att se och uppleva, det är ett område som varit befolkat sedan många tusen år tillbaka. Orten är en levande småstad med allt gott det för med sig! Offentlig och kommersiell service, ett starkt näringsliv och vackra grönområden finns att finna här.

Boka gärna tid för en fri värdering av din bostad eller en konsultation. Vi utgår från dina och marknadens förutsättningar för att du ska få en så tydlig och korrekt bild som möjligt av dina möjligheter.

Läs vad 78 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby

• 2019-09-27

Britt-Mari S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    Fick hjälp med att sälja min pappas hus. Från första dagen fick vi all hjälp vi behövde. Raka klara besked och råd. Suveränt med snabb kontakt och alltid trevligt bemötande. Jättenöjd. Läs mer
    2019-09-30 Svensk Fastighetsförmedling svarar Britt-Mari S
    Ett varmt tack Britt- Mari för den fina rekommendationen. Ett stort tack för att jag fick förtroendet att sälja din pappas hus. Må gott!Hälsningar Elin Berggren
  • 2019-09-18

Gunvor L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    Sålt HSB lägenhet
    Väldigt bra
    Intrycket jag fick var att de skulle göra sitt allra bästa för att jag skulle bli nöjd
    Jag kommer att rekommendera dem till vänner och bekanta . Läs mer
    2019-09-19 Svensk Fastighetsförmedling svarar Gunvor L
    Tack så mycket Gunvor! Tack för att jag fick förtroendet att sälja din lägenhet. Jag hoppas du kommer trivas i ditt nya boende!
    Vänliga hälsningar Elin Berggren
  • 2019-09-16

Carina O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    Elin Berggren på Svensk fastighetsförmedling i Mjölby har sålt vårt hus i Mantorp.
    Ett bemötande som var vänligt , personligt, förstående, tålmodigt och mycket trevligt.
    Förväntningar var givetvis en bra affär vilket visade sig på slutet att det blev. Gav mig tydliga tips och råd ex.inför stylingen. Hon var alltid anträffbar.
    Slutligen vill jag summera att detta har varit en mkt. angenäm upplevelse. Stort TACK från Carina Olsson! Läs mer
    2019-09-17 Svensk Fastighetsförmedling svarar Carina O
    Ett hjärtligt tack för de värmande orden Carina! Roligt att höra att ni är nöjda med försäljningen, både under processen och med slutresultatet. Ett stort tack för att jag fick hjälpa er! Må gott! Vänliga Hälsningar Elin Berggren
  • 2019-09-16

Jan-Olof O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    Elin Berggren på Svensk Fastighetsförmedling i Mjölby hjälpte oss att sälja vårt hus. Redan från första dagen har hon agerat mycket proffesionellt samtidigt som hon lyssnat på våra idéer och ölnskemål. I vissa sammanhang har vi haft olika åsikter men Elin har "styrt skutan" så att både våra önskemål och hennes roll som mäklare har beaktats. Hon har tydligt som mäklare anpassat försäljningen till dom förutsättningar som har funnits med mycket stor framgång. När vi har undrat över något har hon alltid stått upp och förklarat på ett förståligt sätt. Ett mycket stort tack till dig för din insats som resulterade i en försäljning som kalart överste vad vi vågat hoppas på. Stort tack från Jan-Olof Olsson! Läs mer
    2019-09-17 Svensk Fastighetsförmedling svarar Jan-Olof O
    Ett stort tack för de fina orden och rekommendationen Jan-Olof! Ett varmt tack för jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen av ert hus. Roligt att höra att ni är nöjda med hela processen! Allt gott! Vänliga hälsningar Elin Berggren
  • 2019-09-11

Lukas U skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    Köpt en bostad,glatt bemött och proffsigt bemötande Läs mer
    2019-09-12 Svensk Fastighetsförmedling svarar Lukas U
    Tack så mycket! Jag hoppas du ska trivas i din nya lägenhet. Allt gott! Hälsningar Elin Berggren
  • 2019-09-02

Astrid A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    Vi har sålt ett släkttorp som har stort affektionsvärde så valet av mäklare är mer än viktigt. Elin är kunnig, lugn och serviceminded. Vi har haft en bra kommunikation hela vägen.
    Vi är väldigt nöjda. Läs mer
    2019-09-02 Svensk Fastighetsförmedling svarar Astrid A
    Ett stort tack för de värmande orden. Tack för förtroendet att få hjälpa er hitta en köpare till ert fina släkttorp. Må gott! Varma hälsningar Elin Berggren
  • 2019-09-02

Kajsa A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    Ett hus i Östergötland . Elin var mkt lyhörd, och lyssnade in våra behov .
    Proffesionell i alla lägen .
    Med hjärta för de människor hon möter i det för dem är omvälvande men kanske vardag för en mäklare . Rekommenderar Elin varmt . Läs mer
    2019-09-02 Svensk Fastighetsförmedling svarar Kajsa A
    Wow vilken fin rekommendation Kajsa! Varmt tack för de fina orden! Det har varit ett nöje att få hjälpa er med försäljningen. Allt gott! Hälsningar Elin Berggren
  • 2019-08-24

Sven M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    Köpt en villa före visning. Väldigt kort och lite kontakt med mäklaren. Proffsigt agerande när vi träffades för att skriva på huset. Läs mer
    2019-08-24 Svensk Fastighetsförmedling svarar Sven M
    Tack så mycket Sven. Jag hoppas att ni kommer trivas i ert nya hus! Hälsningar Elin Berggren
  • 2019-08-21

Eva S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    Har sålt vår villa.
    Bemötandet från mäklaren var proffsigt och trevligt.
    Kände att det fick ta sin tid. Inga påtryckningar vilket var skönt annars kan man lätt känna stress.
    Mäklaren tog sig även tid vid frågor man ställde samt kunde på ett bra sätt förklara vad en försäljning handlar om och vad man ska tänka på. Bravo !! Läs mer
    2019-08-22 Svensk Fastighetsförmedling svarar Eva S
    Tack så mycket Eva för den fina rekommendationen. Det har varit roligt att få hjälpa er hitta en köpare till ert hus! Varma hälsningar Elin Berggren
  • 2019-08-19

Edvin H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    Köpt min första lägenhet, grymt proffsig och mycket kunnig och påläst. Bra återkoppling från från första kontakt till kontrakt. Rekommenderar starkt!!😁 Läs mer
    2019-08-20 Svensk Fastighetsförmedling svarar Edvin H
    Tack så mycket Edvin för din fina rekommendation! Jag hoppas att du kommer trivas i din nya lägenhet. Må gott! Hälsningar Elin Berggren
  • 2019-08-15

Daniela H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    Vi sålde våran 2:a via Elin Berggren på Svenskfastighets förmedling som vi är väldigt nöjda över.
    Vi blev bemötta på ett proffsigt sätt redan från första mötet. Då vi hade en tidspress på oss tyckte vi att hon löste situationen på ett snabbt och snyggt sätt som ledde till en lyckad försäljning.
    Hon var alltid lätt att kontakta och hörde av sig så fort det hände något eller om vi hade frågor.
    Kan varmt rekommendera henne! Läs mer
    2019-08-15 Svensk Fastighetsförmedling svarar Daniela H
    Varmt tack för de fina orden! Det har varit ett nöje att få hjälpa er sälja er fina lägenhet. Jag hoppas ni ser fram emot att få flytta in i ert nya boende och att ni kommer trivas! Må gått, vänliga hälsningar Elin Berggren
  • 2019-08-13

Gertrud Margareta B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    Vi har sålt en sommarbostad och affären har sköts utmärkt. Mäklaren har skött sitt uppdrag på bästa möjliga sätt. Läs mer
    2019-08-14 Svensk Fastighetsförmedling svarar Gertrud Margareta B
    Tack så mycket Gertrud! Det har varit roligt att få hjälpa dig sälja ditt fritidshus. Allt gott! Hälsningar Elin Berggren
  • 2019-08-13

Leif N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    Det blev jättebra. Elin har bemött oss personligt, men professionellt, hela vägen.

Och hon har artigt skrattat åt mina skämt. Läs mer
    2019-08-14 Svensk Fastighetsförmedling svarar Leif N
    Tack så mycket för dina fina ord Leif! Jag hoppas ni kommer trivas och få många härliga stunder i ert nya hus. Hälsningar Elin Berggren
  • 2019-08-12

Petra S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    Seriöst och inga oklarheter,
    tydlig och professionellt bemötande
    Tack Elin Läs mer
    2019-08-15 Svensk Fastighetsförmedling svarar Petra S
    Stort tack för dina fina ord Petra! Det har varit roligt att få hjälpa er att hitta en köpare till lägenheten. Vi ses på tillträdet. Allt gott! Hälsningar Elin Berggren
  • 2019-07-29

Hanna J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    Jag och min exmake fick hjälp att sälja vårt gemensamma hus. Mäklaren var mycket professionell och hade god kontakt med oss båda. Innan vi bestämde oss för den här mäklaren hade vi haft kontakt med några andra som inte ansträngde sig särskild för att ge info och ha kontakt med oss båda husägare.

Elin på svensk fastighetsförmedling är väldigt duktig, ger bra och saklig info och är väldigt behjälplig med allt. Läs mer
    2019-07-29 Svensk Fastighetsförmedling svarar Hanna J
    Stort tack för de värmande orden! Det har varit fantastiskt roligt att få hjälpa er att hitta en köpare till ert hus och jag hoppas att ni ska trivas i era nya boenden. Vi ses på tillträdet. Må gott! Hälsningar Elin Berggren
  • 2019-07-10

Roger I skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    Vi är helnöjda med Fredriks jobb och bemötande,
    Han gjorde ett mycket bra jobb och vi fick bra betalt för vårt hus😀 Läs mer
  • 2019-06-30

Nicklas H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    Har bara bra att säga. Väldigt snabbt och smidigt och bra bemötande. Läs mer
    2019-06-30 Svensk Fastighetsförmedling svarar Nicklas H
    Tack så mycket Nicklas! Jag hoppas ni kommer trivas i er nya lägenhet. Önskar er en härlig sommar! Hälsningar Elin Berggren
  • 2019-06-28

Robert Å skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    Vi sålde våran bostadsrättslägenhet och fick så oerhört bra hjälp och stöd genom hela processen. För oss va det viktigt att känna oss trygga med mäklaren och hon gav ett tryggt och proffsigt intryck direkt. Läs mer
    2019-06-30 Svensk Fastighetsförmedling svarar Robert Å
    Stort tack för det fina omdömet och de fina orden! Och tack för den fina presenten! Nu kan ni bara se fram emot att få flytta in i ert nya hus. Ha en skön sommar! Varma Hälsningar Elin Berggren
  • Aina Elisabet Å

2019-06-25

Aina Elisabet Å skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    Sålt en villa. Väldigt bra bemötande från mäklaren. Läs mer
    2019-06-26 Svensk Fastighetsförmedling svarar Aina Elisabet Å
    Tack så mycket! Det har varit roligt att få hjälpa dig hitta en köpare till huset. Ha det fint så ses vi på tillträdet! Hälsningar Elin Berggren
  • 2019-06-24

Patrik K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    Bra bemötande och insatt i ämnet Läs mer
    2019-06-24 Svensk Fastighetsförmedling svarar Patrik K
    Tack Patrik för ditt omdöme! Jag hoppas att ni kommer trivas i ert nya hus. Må gott! Hälsningar Elin Berggren
  • 2019-06-24

Jasmin P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    Köpte en bostadsrätt, affären gick snabbt och bemötandet var mycket trevligt.
    Tack! Läs mer
    2019-06-24 Svensk Fastighetsförmedling svarar Jasmin P
    Tack så mycket för ditt omdöme Jasmin! Önskar dig en härlig sommar så ses vi på tillträdet. Hälsningar Elin Berggren
  • 2019-06-22

Mats T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    Sålde ett hus o mäklaren var kunnig,påläst,väldigt trevlig o tillmötesgående.
    Trodde aldrig att huset skulle säljas så fort som det gjorde Läs mer
    2019-06-22 Svensk Fastighetsförmedling svarar Mats T
    Tack så mycket Mats för dina ord! Tack för förtroendet att få hitta en köpare till ditt hus! Hälsningar, Elin Berggren
  • 2019-06-06

Margareta S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    Carsten Johansson och Elin Berggren på Svensk Fastighetsförmedling i Mjölby hjälpte mig att sälja min fastighet Norrgård 1 i Ramshult i Mjölby och jag blev väldigt bra och proffsigt bemött. Det är så mycket att tänka på och viktiga saker som kan bli så fel om det inte görs rätt från början. De berättade när vi träffades första gången hur det skulle gå till och i vilken ordning allt skulle göras och det gjorde att jag kände stort förtroende från allra första början. Jag är mycket nöjd över mitt val av fastighetsförmedlare.
    / Margareta Skarp Läs mer
    2019-06-06 Svensk Fastighetsförmedling svarar Margareta S
    Tack så mycket Margareta för dina fina ord! Det har varit fantastiskt roligt att få hjälpa dig med försäljningen. Stort lycka till i framtiden!
  • 2019-06-03

Fredric J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    Det höll på att sluta illa då jag inte blev uppringd efter visning som utlovat.
    Det slutade dock bra och vi har fått den service vi förväntar oss. Läs mer
    2019-06-06 Svensk Fastighetsförmedling svarar Fredric J
    Tack Fredric! Det var tur vi fick tag i varandra tillslut. Jag hoppas ni kommer trivas i erat nya sommarparadis! Hälsningar Elin Berggren
  • 2019-05-03

Alexander B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    Köpt en 2 tums lägenhet.
    Allt gick smidigt och snabbt, väldigt hjälpsam Läs mer
    2019-06-03 Svensk Fastighetsförmedling svarar Alexander B
    Tack Alexander för det fina omdömet! Lycka till med flytten och jag hoppas att du kommer att trivas i din nya lägenhet.
  • 2019-05-02

Andreas L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    Har sålt ett dödsbo med hjälp av Fredrik på svensk fastighetsförmedling. Mycket professionell och hjälpsam. En bra upplevelse av hela försäljningen. Läs mer
    2019-06-03 Svensk Fastighetsförmedling svarar Andreas L
    Tack Andreas för de fina orden, och tack för att jag fick hjälpa er vid försäljningen av huset!
  • Ingela H

2019-04-29

Ingela H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    Sålt mitt hus eftersom jag ska flytta till lägenhet då min man avlidit. Är otroligt nöjd med all hjälp jag fått av Elin med förberedelser råd planering och försäljning! Hon är väldigt påläst och gör ett fantastiskt bra jobb så både säljare och köpare ska känna sig trygga vid en försäljning! Kan rekommendera Elin Berggren med varm hand,!!! Tack!!!
    Ingela Hellström Läs mer
    2019-04-30 Svensk Fastighetsförmedling svarar Ingela H
    Tack snälla Ingela för alla fina ord! Det har varit fantastiskt roligt att få hjälpa dig att sälja ditt hus. Det glädjer mig att du är nöjd med försäljningen som helhet. Jag hoppas att du kommer trivas i Mjölby och i din nya lägenhet. Må gott! Varma hälsningar Elin Berggren
  • 2019-04-28

Sofia Å skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    Mycket bra mottagande , proffsigt och man fick all information man behövde och va i trygga händer . Mycket bra 👍 Läs mer
    2019-04-30 Svensk Fastighetsförmedling svarar Sofia Å
    Tack Sofia för de fina orden! Det glädjer mig att höra att ni är nöjda. Jag hoppas att ni kommer att trivas bra i ert nya hus!
    Med vänliga hälsningar, Fredrik Öst
  • 2019-04-27

Patric H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    Serviceminded och proffsig mäklare, lyhörd till alla våra önskemål. Läs mer
    2019-06-03 Svensk Fastighetsförmedling svarar Patric H
    Tack för det fina omdömet, och tack för att jag fick hjälpa till vid försäljningen av ert hus!
  • 2019-04-19

Gun-Marie F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    Köpt bostadsrätt.
    Bra bemötande.
    Smidig och hjälpsam. Proffsig.
    Affären är inte klar till 100 % men hittills är jag nöjd. Läs mer
    2019-04-20 Svensk Fastighetsförmedling svarar Gun-Marie F
    Tack så mycket Gun-Marie! Jag hoppas verkligen att du kommer trivas i ditt nya boende. Hälsningar, Elin Berggren
  • 2019-03-28

Christian J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    Jag har fått hjälp att hitta en köpare till min fastighet och allt har gått kanon! Jag har fått allt stöd jag behövt och mer där till. Mäklaren har varit drivande och oerhört kompetent. Jag visste inte vad jag skulle förvänta mig men jag kommer verkligen rekommendera henne. Läs mer
    2019-04-04 Svensk Fastighetsförmedling svarar Christian J
    Tack så mycket Christian för de värmande orden! Det gläder mig att jag fått förtroendet att hjälpa dig. Jag önskar dig och tjejerna all lycka framöver. Hälsningar Elin Berggren
  • 2019-03-28

John S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    Trevligt!
    Jag kommer absolut att höra av mig till Elin om jag kommer att sälja i framtiden. Tack för en väl förmedlad affär och bemötande. Läs mer
    2019-04-04 Svensk Fastighetsförmedling svarar John S
    Tack John för de fina orden. Det har varit fantastiskt roligt att få hjälpa dig hitta ett hus. Jag hoppas du kommer trivas! Hälsningar Elin Berggren
  • 2019-03-22

Gerhard T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    Sålt en mindre lägenhet, som jag tidigare köpt av Carsten.
    Ville ha honom igen när jag sålde den.
    Snabb, kunnig och effektiv. Läs mer
  • 2019-03-01

Sten Fritiof W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    mycket bra vid försäljning av Dackegatan 27 Mjölby Läs mer
  • 2019-02-21

Anders A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    Ville sälja min lägenhet och kontaktade Svensk Fastighetsförmedling och frågade efter Fredrik, då jag tidigare köpt lägenhet med han som mäklare.

Seriös, lätt att prata och proffsig på alla sätt. Läs mer
    2019-04-30 Svensk Fastighetsförmedling svarar Anders A
    Stort tack Anders för det fina omdömet! Det har varit roligt att få hjälpa dig vid försäljningen!
  • 2019-01-22

Anton N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    Jag och min fru har köpt stallsberg 2 i Mjölby komun. Till att börja med kunde vi inte komma på den första visningen så jag ringde och pratade med mäklaren (Elin Berggren) och hon löste med kort varsel en extra visning åt oss. Sedan har hon svarat på alla frågor vi haft på ett proffsigt men ändå personligt sätt. När vi sedan var på nästa visning blev vi väldigt trevlig bemötta av både Elin och hennes kollega som var med, det hölls även en genomgång för alla som var där vilket jag tyckte var trevligt. Sedan när budgivningen drog igång så var vi givetvis nervösa men Elin hjälpte till och svara på alla frågor och ringde till både de andra budgivarna och säljaren när vi kände att det drog på tiden flera gånger, vidare när vi vunnit budgivningen kände vi att vi ville skriva papper så snart som möjligt och även det löste Elin. Outstaning! Det kändes jättebra hela vägen igenom. Jag hade inga egentliga förväntningar då det är första bostaden jag köper bostad men jag upplevde ett genuint intresse! jag kommer använda det som exempel när vi pratar kundnöjdhet på jobbet/Anton Norberg Läs mer
    2019-01-23 Svensk Fastighetsförmedling svarar Anton N
    Wow vilken fin rekommendation! Hjärtligt tack för de fina orden! Det har varit så roligt att få hjälpa er. Önskar er all lycka med ert nya boende och hoppas ni kommer trivas. Allt gott! Vänliga hälsningar Elin Berggren
  • Kåre R

2019-01-22

Kåre R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    Jag har köpt en lägenhet och sålt mitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling. Jag är mycket nöjd med deras mäklares, Elin Berggren, sätt att arbeta . Jag vill tacka mäklaren för ett bra arbete och jag är nöjd.

Kåre Eungård Läs mer
    2019-01-22 Svensk Fastighetsförmedling svarar Kåre R
    Tack så mycket Kåre för de fina orden! Det har varit otroligt roligt att få hjälpa till vid både köpet av din nya lägenhet och försäljningen av huset. Må gott! Med vänlig hälsning Elin Berggren
  • Kristina A

2019-01-20

Kristina A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    Sålt mitt älskade Björkhaga i Mantorp.
    Mycket väl bemött!
    Jag hade inte så höga förväntningar men det hade mäklaren och försökte få mig att tänka positivt utan att ge några löften.
    Mycket professionell mäklare med ett trevligt bemötande. Läs mer
    2019-01-22 Svensk Fastighetsförmedling svarar Kristina A
    Tack Kristina för det fina omdömet och tack för att jag fick förtroendet att hjälpa dig vid försäljningen. Det har varit så roligt att få hjälpa dig.
    Med vänliga hälsningar
    Fredrik Öst
  • 2019-01-17

Rasmus E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    Mäklare som brinner för sitt arbete!
    Lägger ner extremt mycket tid och kärlek i sina affärer!
    Fixar och trixar o gör allt för att man ska bli nöjd!
    Följer upp affärer och ser till att man är nöjd och belåten.
    Service i världsklass! Läs mer
  • 2018-12-21

aaaaaaaaa b skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    Vi har sålt vårt fina hus som är mycket speciellt. Elin Berggren på svensk fastighetsförmedling i Mjölby var en trevlig och kompetent mäklare som hade koll på allt.
    Proffesionellt utfört arbete och huset såldes snabbt för de pengar vi räknat med. Läs mer
    2018-12-23 Svensk Fastighetsförmedling svarar aaaaaaaaa b
    Hjärtliga tack för de fina orden! Det har varit väldigt roligt att få hjälpa er med försäljningen. Jag hoppas ni kommer trivas i erat nya boende. God jul & gott nytt år! Varma hälsningar Elin Berggren
  • 2018-11-30

Wanja P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    försäljning av bostadsrätt

Trevligt bemötande, angagerad och lyhörd. Läs mer
    2018-12-02 Svensk Fastighetsförmedling svarar Wanja P
    Tack så mycket Wanja! Det har varit roligt att få hjälpa till vid försäljningen. Allt gott, Hälsningar Elin Berggren
  • 2018-10-29

Patrik A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    Jag har köpt en lägenhet.
    Jag blev bemött på bästa möjliga sätt! Läs mer
    2018-10-30 Svensk Fastighetsförmedling svarar Patrik A
    Tack Patrik för ditt fina omdöme, och vad kul att du är nöjd. Jag hoppas att du kommer trivas bra i nya lägenheten.
  • 2018-10-25

Ali Reza Y skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    Köpte ett litet torp.
    Är mycket nöjd med allt när det gäller svenskt fastighetförmedling. Läs mer
    2018-10-25 Svensk Fastighetsförmedling svarar Ali Reza Y
    Tack Ali för ditt fina omdöme. Jag hoppas att du kommer att trivas i torpet.
  • 2018-10-03

Therese P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    Har sålt en äldre villa med anledning av separation.
    Bra stöd och hjälp av Fredrik i en svår situation, tydlig återkoppling och kommunikation när det visade sig att försäljningen gick lite trögt. Lugn, sansad och saklig. Läs mer
    2018-10-20 Svensk Fastighetsförmedling svarar Therese P
    Tack Therese och Gert för det fina omdömet, och tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er vid försäljningen av huset.
  • 2018-10-01

Dennis A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    Jag har sålt en bostadsrätt och köpt en bostadsrätt. Jag tycker att jag har blivit bra bemött av mäklaren han var trevlig. Jag tycker att mäklaren har gjort ett bra jobb och han värderade lägenheten bra. Sen var det bra att det inte tog så långtid att få ut lägenheten på marknaden och att den såldes fort. Jag tycker allt med mäklaren var bra. Kan rekommendera han till andra som ska sälja Läs mer
    2018-10-20 Svensk Fastighetsförmedling svarar Dennis A
    Hej Dennis! Stort tack för ditt fina omdöme. Det har varit väldigt roligt att få hjälpa er, både vid köpet av er nya lägenhet och vid försäljningen.
  • 2018-09-25

Maria T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    Sålt en bostadsrätt. Blivit mycket trevligt och väl bemött av mäklaren och med stor respekt. Hon har varit tydlig och gett bra information om alla skeden i försäljningen och har varit ett tryggt stöd i allt. Har visat goda kunskaper och kunnat svara på frågor. Mycket nöjd med vårt mäklarval. Läs mer
    2018-09-27 Svensk Fastighetsförmedling svarar Maria T
    Stort tack Maria för de fina orden! Det var varit otroligt roligt att hjälpa er med försäljningen och jag önskar er lycka till framöver! Hälsningar, Elin Berggren
  • Trevor H

2018-09-23

Trevor H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    From the first meeting to signing the final documents Elin Berggren acted with professionalism. A real breath of fresh air. Should you choose Elin to sale your object you are in safe hands.
    Trevor Hughes Läs mer
    2018-10-01 Svensk Fastighetsförmedling svarar Trevor H
    Thank you Trevor for your kind words! It has been a pleasure helping you with the sale. Wishing you the best of luck with your new house! Kind regards, Elin Berggren
  • Sophie J

2018-08-18

Sophie J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    Vi har sålt ett hus och känner oss mkt nöjda med alla faser i processen. Vår mäklare Fredrik var saklig, tillmötesgående och uppträdde såväl professionellt som serviceinriktat. Därtill är han även empatisk och förstående, vi rekommenderar honom varmt. Läs mer
    2018-10-20 Svensk Fastighetsförmedling svarar Sophie J
    Tack Mikael och Sophie för ert fina omdöme! Det har varit fantastiskt roligt att gå hjälpa er med försäljningen av huset. Jag hoppas att ni kommer att trivas bra i det nya huset.
  • 2018-08-07

Bo P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    Mycket proffsigt både vid köp o försäljning Läs mer
    2018-08-09 Svensk Fastighetsförmedling svarar Bo P
    Tack Bo och Annette för det fina omdömet. Det har varit väldigt roligt att få hjälpa er, både vid köp av lägenhet och försäljning av huset.
    Vänliga hälsningar, Fredrik Öst
  • Andreas L

2018-08-07

Andreas L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    Har köpt en enplansvilla. Mitt första husköp så detta var helt nytt för mig. Bemöttes väldigt bra och professionellt, en trevlig upplevelse i sin helhet! Läs mer
    2018-08-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Andreas L
    Tack Andreas! Jag hoppas att du kommer trivas i ditt nya hus! Mvh Elin Berggren