Svensk Fastighetsförmedling Mjölby

Kungsvägen 60, 595 30 Mjölby — Visa karta

Vill du köpa, sälja eller byta bostad i Östra Götaland? Vi på Svensk Fastighetsförmedling i Mjölby kan vårt område i detalj: vi har koll på var skolorna ligger, hur bussarna går och självklart var köpare och säljare finns och vad de söker.

I och runt Mjölby finns mycket att se och uppleva, det är ett område som varit befolkat sedan många tusen år tillbaka. Orten är en levande småstad med allt gott det för med sig! Offentlig och kommersiell service, ett starkt näringsliv och vackra grönområden finns att finna här.

Boka gärna tid för en fri värdering av din bostad eller en konsultation. Vi utgår från dina och marknadens förutsättningar för att du ska få en så tydlig och korrekt bild som möjligt av dina möjligheter.

Läs vad 125 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby

• Caroline L

2020-08-05

Caroline L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    Vi _försökte_ köpa hus med svensk fast men mäklaren Fredrik var allt annat än seriös. Han är omöjlig att få tag på, jag fick kontakta hans kollega Elin för att få kontakt med honom. Han svarar inte på mail, återkommer inte med uppgifter som han lovat fören veckor efteråt, han utelämnade så pass viktiga uppgifter om huset tills precis innan kontraktskrivning så att vi fick avbryta husköpet. Välj en annan mäklare om du ska sälja. Läs mer
  • 2020-08-01

Farid K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    Nöjd ännu en gång. Jag tackar Fredrik för en professionellt arbete. Nästa köp blir det definitivt genom Er. Tack för all hjälp.
    Farid Läs mer
  • 2020-07-24

Sten K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    Köpt 2-rums-lägenhet som passar oss äldre, blev bemött på allra trevligaste sätt, rakt ärligt, fick en privat visning av en mycket trevlig mäklare vilket gav resultat till det bästa. Läs mer
    2020-07-27 Svensk Fastighetsförmedling svarar Sten K
    Ett varmt tack Sten för dina fina ord! Jag hoppas ni kommer trivas i er nya lägenhet. Hälsningar Elin Berggren
  • 2020-07-11

Daniel B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    Bra bemötande.
    Engagerad
    Påläst Läs mer
    2020-07-11 Svensk Fastighetsförmedling svarar Daniel B
    Tack så mycket Daniel!
    Jag hoppas att ni kommer trivas i ert nya hus. Vänliga hälsningar, Elin Berggren
  • 2020-06-24

Torbjörn L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    Lugn, kunnig, hjälpsam och tillmötesgående. Väldigt positivt när det gäller att försöka sälja en mycket speciell fastighet med krav på "rätt" köpare till ett högre förväntad köpeskilling. Läs mer
  • 2020-05-13

Susanne N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    Sålt bostadsrätt.
    Mycket bra bemötande.
    Snabb respons vid frågor. Läs mer
    2020-05-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Susanne N
    Tack så mycket Susanne för din fina rekommendation. Tack för jag fick möjlighet att hjälpa er med försäljningen. Ha det fint! Varma hälsningar Elin Berggren
  • 2020-05-12

Björn K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    Till Elin Berggren Du har varit fantastisk så nöjd med Dig. Trevig , proffsig, kunnig Du får högsta betyg av mig 10 +++++++++
    Mvh Björn Kindgren Läs mer
    2020-05-15 Svensk Fastighetsförmedling svarar Björn K
    Wow vilken fin rekommendation Björn, ett varmt tack! Ett stort tack för att jag fick förtroendet att hjälpa dig med försäljningen. Allt gott, Vänliga hälsningar Elin Berggren
  • 2020-05-08

Ingbritt E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    Elin är jättetrevlig och lättsam och förklarade bra, men hon läste väldigt fort. Men eftersom hon förklarade så var det ok. Läs mer
    2020-05-08 Svensk Fastighetsförmedling svarar Ingbritt E
    Tack så mycket Ingbritt för ditt omdöme! Jag hoppas att du kommer trivas i ditt nya hus. Vi ses på tillträdet! Vänliga Hälsningar Elin Berggren
  • 2020-05-07

Maja F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    Väldigt bra och professionellt bemötande. Läs mer
    2020-05-11 Svensk Fastighetsförmedling svarar Maja F
    Stort tack Maja för din fina rekommendation. Jag hoppas att du kommer att trivas i din nya lägenhet.
    Vänliga hälsningar Fredrik Öst
  • 2020-04-29

Elina E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    Sålde hus genom Elin. Fantastisk och enkel mäklare. Vi är så nöjda att vi valde svensk fastighetsförmedling och Elin . Läs mer
    2020-04-29 Svensk Fastighetsförmedling svarar Elina E
    Stort tack Elina för din rekommendation och tack för att jag fick hjälpa er med försäljningen av ert hus! Ha det fint så ses vi! :) Varma hälsningar Elin Berggren
  • 2020-04-25

Eivor J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    Bostads köp. Trevlig tillmötesgående hoppas att få uppbackning tills allt är klart Läs mer
    2020-05-11 Svensk Fastighetsförmedling svarar Eivor J
    Stort tack för er rekommendation! Jag hoppas att ni kommer att trivas i ert nya hus.
    Vänliga hälsningar, Fredrik Öst
  • 2020-04-21

Sanna L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    Jag har köpt ett torp och fått ett mycket trevligt och proffsigt bemötande av min mäklare Fredrik Öst. Jag hade inte så mycket förväntningar alls så jag blev mycket positivt överraskad över hur väl bemött jag blev. Fredrik har varit flexibel och lättsam att prata med vilket har underlättat köpet mycket. Läs mer
    2020-05-11 Svensk Fastighetsförmedling svarar Sanna L
    Hej Sanna!
    Stort tack för de fina orden, det gör mig väldigt glad att höra att ni är nöjda. Jag hoppas att ni trivs bra i ert nya torp.
    Vänlig hälsningar, Fredrik Öst
  • 2020-04-21

Malin A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    Jag har köpt en lägenhet i Mjölby. Jag blev bemött på ett bra sätt, det var en snabb affär och det är jag mycket nöjd över. Jag vet inte riktigt vad jag hade för förväntningar, men allt gick snyggt till och Elin är en trevlig mäklare.
    Jag kommer rekommendera Elin för andra som ska sälja lr köpa bostad. Läs mer
    2020-04-21 Svensk Fastighetsförmedling svarar Malin A
    Hej Malin,
    Tack så mycket för de fina orden! Det har varit roligt att få hjälpa dig vid köpet av din nya lägenhet. Jag hoppas du kommer trivas bra! Må gott! Med Vänliga Hälsningar, Elin Berggren
  • 2020-04-13

Karoline W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    Vi har sålt en villa. Jag tycker att vår mäklare var lyhörd för våra önskemål och gjorde allt för att tillgodose dem. Villan låg först på läge+, sedan på Hemnet knappt en vecka, innan den såldes efter en förhandsvisning. Nervositet i dessa tider med Corona, för hur allt skulle gå, men allt har fungerat väldigt smidigt och på ett proffsigt sätt. Vår mäklare har varit öppen och beskrivit varje steg i processen. Vi är mkt nöja och kan rekommendera Svensk Fastighetsförmedling till andra. Läs mer
    2020-04-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Karoline W
    Tack så mycket Karoline för ditt omdöme! Det har varit väldigt roligt att få hjälpa er med försäljningen av ert hus. Jag hoppas att ni kommer trivas i er nya bostad. Vi ses på tillträdet, må gott! Hälsningar Elin Berggren
  • 2020-04-11

Ellinor H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    Köpt bostad. Fick snabbt privat visning, kollade på huset kl 10 på förmiddagen, skrev kontrakt kl 16 samma dag. Läs mer
    2020-04-11 Svensk Fastighetsförmedling svarar Ellinor H
    Tack Ellinor för ditt omdöme. Jag hoppas ni kommer trivas i ert nya hus! Hälsningar Elin Berggren
  • 2020-03-31

Lena A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    Bostadsrätt
    Mycket bra bemötande, mäklaren gjorde det lilla extra, köpet genomfördes ganska omgående. Fick bra information m.m Läs mer
    2020-03-31 Svensk Fastighetsförmedling svarar Lena A
    Tack så mycket Lena för dina ord! Jag hoppas att du kommer trivas bra i din nya lägenhet. Tack för att jag fick hjälpa till vid köpet av din nya bostad. Med vänliga hälsningar Elin Berggren
  • 2020-03-20

Stina B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    Elin har varit väldigt duktig och trevlig från början till slut. hon kunde svara på alla mina frågor under hela prodcessen och det uppskattades. Och uppfyllde mina "krav" och förväntningar. Läs mer
    2020-03-21 Svensk Fastighetsförmedling svarar Stina B
    Tack så mycket Stina för dina ord! Tack för förtroendet att få hjälpa dig vid försäljningen. Önskar er stort lycka till med ert nästa boende. Må gott, vänliga hälsningar Elin Berggren
  • 2020-02-24

Linnéa L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    Jag har köpt en lägenhet i Mjölby. Jag blev mycket trevligt bemött av mäklaren, han kunde svara på alla mina frågor under visningen vilket uppskattades. Och det uppfyllde även mina förväntningar att jag på plats ska få svar på frågor om lägenheten. Mycket trevlig och givande upplevelse! Läs mer
    2020-03-04 Svensk Fastighetsförmedling svarar Linnéa L
    Stort tack Linnéa för dina fina ord! Det har varit så roligt att få hjälpa er vid köpet av er nya lägenhet. Vi ses på tillträdet!
  • 2020-01-31

Mattias A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    Sålt hus. Allt har fungerat utmärkt Läs mer
    2020-03-04 Svensk Fastighetsförmedling svarar Mattias A
    Tack Mattias för den fina rekommendationen, och tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er vid försäljningen.
  • 2020-01-15

Nina W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    Vi har köpt en villa i Hogstad.
    Vi närvarade på sammanlagt 4 olika husvisningar där vår mäklare var med.
    På alla visningar blev vi trevligt bemötta med relevant information och de frågor hon inte hade svar på återkopplade hon senare. Vi uppskattade att mäklaren var lättillgänglig, trevlig, glad och att hon förmedlade ett intryck av att vi som köpare var viktiga för er. Ett plus för snygga och goda presentpåsar samt bra med presentationer under visningarna! Läs mer
    2020-01-15 Svensk Fastighetsförmedling svarar Nina W
    Ett varmt tack Nina för dina fina ord! Så roligt att höra att ni gillat och uppskattat våra visningar. Det har varit roligt att få hjälpa er att hitta ert nya hus och jag hoppas du och din familj kommer trivas bra i Hogstad. Må gott, hälsningar Elin Berggren
  • Mikael W

2020-01-15

Mikael W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    Köpte en villa av Elin. Hon är väldigt enkel att prata med, glad och gör sitt yttersta för att både köpare och säljare ska känna sig trygga och nöjda. Precis vad man förväntar sig men kanske inte alla mäklare som levererar på samma sätt som Elin. Vi är jättenöjda och känner oss trygga med vårt köp av Elin och jag kan varmt rekommendera både Elin och Fredrik från Svensk Fastighetsförmedling. Läs mer
    2020-01-15 Svensk Fastighetsförmedling svarar Mikael W
    Wow vilken fin rekommendation! Stor tack Mikael för dina ord! Roligt att höra att ni känner er nöjda och jag hoppas ni kommer trivas i ert nya hus! Allt gott, hälsningar Elin Berggren
  • 2019-12-14

Jim V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    Vi har köpt en villa av Fredrik Öst och blivit bemötta på bästa sätt och vi har känt oss trygga i hela processen från visning till kontraktsskrivning. Han har verkligen levt upp till det vi kunnat förvänta oss. Stort tack Fredrik! Läs mer
    2019-12-19 Svensk Fastighetsförmedling svarar Jim V
    Ett varmt tack Jim för det fina omdömet! Jag hoppas ni kommer trivas i ert nya hus. Önskar er en god jul! Med vänliga hälsningar Fredrik Öst
  • 2019-12-12

Inga Margareta A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    Sålt villa åt vår dementa mor Inga. (Dotter Lena besvarar!)
    Vi (min bror och jag), hade lite sämre syn på huset än vår duktiga mäklare Elin, hon öppnade våra ögon! Hon visade oss fördelar som vi nog aldrig sett annars. Hon har verkligen ”tagit god hand” om oss hela vägen. Nu är ju huset sålt till ett gulligt yngre par, som vi hoppas ska bo där minst lika länge som vår mor gjort! 61 år!!
    Tack Elin Berggren Läs mer
    2019-12-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Inga Margareta A
    Ett varmt tack Lena för de fina orden! Tack för förtroendet att få hjälpa er med försäljningen. Det har varit roligt att få hjälpa er att hitta en köpare till er mammas hus. Må gott! Varma hälsningar Elin Berggren
  • 2019-12-12

Linnéa S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    Elin är påläst och mycket proffsigt i sitt jobb. Läs mer
    2019-12-12 Svensk Fastighetsförmedling svarar Linnéa S
    Varmt tack Linnéa för dina ord. Jag hoppas att du kommer trivas i din nya lägenhet! Hälsningar Elin Berggren
  • 2019-12-09

Dag H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    Vid köp av bostadsrätt fungerade allt bra. Läs mer
    2019-12-19 Svensk Fastighetsförmedling svarar Dag H
    Tack Dag för ditt fina omdöme. Jag hoppas ni kommer trivas bra i er nya lägenhet! Med vänliga hälsningar Fredrik Öst
  • 2019-12-02

Birgitta K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    Min nya bostad har förmedlats av Svensk Fastighetsförmedl.i Mjölby och bemötandet därifrån har varit mycket bra.
    Har sedan valt annan mäklare för försäljningen av min villa som jag då flyttar ifrån i mitten av 2020. Läs mer
    2019-12-19 Svensk Fastighetsförmedling svarar Birgitta K
    Tack för det fina omdömet! Jag hoppas du kommer trivas i din nya lägenhet. Lycka till med försäljningen av huset. Med vänliga hälsningar Fredrik Öst
  • Christina F

2019-11-28

Christina F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    Har köpt lägenhet på Svartåstrand. Har fått ett proffsigt bemötande. Han har ställt upp för visning utanför ordinarie visningstillfälle. Han är bra lyssnare. Jag känner stort förtroende och kan rekommendera Fredrik Öst. Läs mer

Johan B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    Vi köpte en nyproducerad lägenhet och fick toppenservice och engagemang som gjorde att vi kände oss trygga med affären! Läs mer
    2019-12-19 Svensk Fastighetsförmedling svarar Johan B
    Tack Johan för de fina orden! Jag önskar er en god jul så ses vi vid tillträdet. Med vänliga hälsningar Fredrik Öst

Fredrik S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    Levde upp till förväntningarna. Genuint intresserad, proffsig och närvarande. Läs mer
    2019-11-28 Svensk Fastighetsförmedling svarar Fredrik S
    Tack så mycket Fredrik för dina ord! Allt gott, hälsningar Elin Berggren

Sylvester K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    Säljer hus, köper ny lägenhet.
    Bemötandet kan bara kallas toppenbra!
    Hade inga speciella förväntningar.
    Det känns tryggt och bra då vår mäklare upplevs som kompetent, serviceminded och lätt att kommunicera med. Läs mer
  • Birgitta K

2019-11-26

Birgitta K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    Har inte sålt något ännu,men är på gång med försäljning av ett hus.. Har dessutom haft kontakt med mäklaren ett par gånger med köp av en lägenhet..och med ett bra intryck av mäklaren. Läs mer
    2019-12-19 Svensk Fastighetsförmedling svarar Birgitta K
    Tack så mycket Brigitta! Hoppas ni kommer trivas i er nya lägenhet. Med vänliga hälsningar Fredrik Öst
  • 2019-11-26

Marianela M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    Vi är på väg att sälja och köpt bostad.Vi har haft Elin och vi erfar att hon är en kunnig och engagerad,trevlig mäklare.Vi förstår varandra och fått bästa hjälp.Hon är en bra säljare och med hennes hjälp kunde vi bestämma vad vi ville ha!
    Bästa Elin! Läs mer
    2019-11-27 Svensk Fastighetsförmedling svarar Marianela M
    Wow vilka fina ord Marianela! Stort stort tack! Och tack för förtroendet att få hjälpa er med både köp och försäljning. Jag hoppas att ni kommer trivas bra i er nya lägenhet. Vi ses, varma hälsningar Elin Berggren
  • Fredrik S

2019-11-25

Fredrik S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    Köpt nyproduktion och även sålt min nuvarande bostad med samma mäklare. Förväntningar var att ha en engagerad mäklare och som känns trygg i en stor affär som ett bostadsköp/försäljning är. Mäklaren har jag bara gott att säga om. Trevlig, kunnig, engagerad, intresserad av kunden och närvarande.
    Är mycket nöjd! Läs mer
    2019-11-25 Svensk Fastighetsförmedling svarar Fredrik S
    Wow vilken fin rekommendation Fredrik! Varmt tack för dina ord. Det har varit roligt att få hjälpa dig med både köp och försäljning. Jag hoppas att du kommer trivas i ditt nya boende vid Svartåstrand. Må gott, Hälsningar Elin Berggren

Per F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    Blev trevligt bemött av mäklaren som gav mig all information som jag behövde för att fatta ett beslut om att köpa en lägenhet. Läs mer
    2019-11-25 Svensk Fastighetsförmedling svarar Per F
    Tack så mycket för din rekommendation Per! Hoppas du ser fram emot att få flytta in i din nya lägenhet vid Svartåstrand! Må gott, Hälsningar Elin Berggren

Bengt Olof S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    Köpt bostadsrättslägenhet.
    Blev helt OK bemött.
    Vad väl vad jag förväntade mej.
    Affären har fungerat som jag förväntade mej av en mäklare Läs mer
    2019-11-25 Svensk Fastighetsförmedling svarar Bengt Olof S
    Tack så mycket Bengt! Hoppas ni ser fram emot att få flytta in vid Svartåstrand. Må gott, Hälsningar Elin Berggren

Jimmy M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    Har köpt en bostadsrätt. Min mäklare Elin var engagerad, trevlig och proffsig. Affären gick snabbt och smidigt. Passar verkligen för sitt jobb. Läs mer
    2019-11-25 Svensk Fastighetsförmedling svarar Jimmy M
    Tack så mycket för de fina orden! Jag hoppas att du kommer trivas i ditt nya boende. Vi ses på tillträdet! Varma Hälsningar Elin Berggren

Marianne K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    Jag har köpt en ny Bostad i Mjölby i det nya området Södra Strandvägen, flyttar från Stockholm nästa sommar 2020.
    Supernöjd med allt praktiskt omkring mäklarens arbete visat så god kunskap och service. Ser nu fram till mitt nya liv och boende.
    Allt Gott 😊
    Marianne Karlsson 🌺 Läs mer
    2019-11-25 Svensk Fastighetsförmedling svarar Marianne K
    Stort tack Marianne för dina fina ord! Hoppas att du ska trivas i Mjölby och i din nya lägenhet vid Svartåstrand. Ha det fint så ses vi! Varma Hälsningar Elin Berggren
  • 2019-11-19

Karin B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    Jag köpte en lägenhet och det gick smidigt och lätt, det känns tryggt och proffsigt Läs mer
    2019-11-19 Svensk Fastighetsförmedling svarar Karin B
    Tack Karin för det fina omdömet! Jag hoppas att du kommer trivas bra i din nya lägenhet.
  • Alexandra M

2019-11-19

Alexandra M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    Köpt villa samt säljer en villa.
    Hade väl inga förväntningar men när vid första samtalet med mäklaren så märkte jag att hon hade koll och var väldigt lyhörd och engagerad. Väldigt trevlig och jordnära, en mäklare man vill behålla precis som när man hittat rätt frisör! :) Läs mer
    2019-11-19 Svensk Fastighetsförmedling svarar Alexandra M
    Wow! Stort tack Alexandra för dina fina ord! Tack för förtroendet att få hjälpa dig med både köp och försäljning. Jag hoppas att du kommer trivas i ditt nya hus! Varma hälsningar, Elin Berggren
  • 2019-11-18

Petra J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    Vi vill tacka Elin i Mjölby för all hjälp av köpet av vårat hus, rekommenderas verkligen 🌟 Läs mer
    2019-11-18 Svensk Fastighetsförmedling svarar Petra J
    Ett varmt tack för de fina orden! Det glädjer mig att höra att ni är nöjda. Jag hoppas ni kommer trivas i ert nya hus. Hälsningar Elin Berggren
  • Christer L

2019-11-09

Christer L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    Elin Berggren has been absolutely amazing throughout the entire process of purchasing a house in Vaderstad, Sweden. Since we bought the house while we were still in the US, we required some unique services with transfers and information. In response to the sometimes stressful challenges, Elin responed with patience, professionalism and kindness. We feel fortunate to have had the opportunity to work with this realtor and are now very happy home-owners! Läs mer
    2019-11-10 Svensk Fastighetsförmedling svarar Christer L
    Thank you for the kind words Christer, It has been a privlige to help you find a house. I hope that you will get alot of new and happy moments in the house and that you will like Väderstad.
    Best regards Elin Berggren
  • 2019-11-01

Ewa E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    Proffsigt utfört av Elin Berggren. Hon sålde mitt radhus och både säljare o köpare blev nöjda. Läs mer
    2019-11-01 Svensk Fastighetsförmedling svarar Ewa E
    Stort tack Ewa för dina fina ord! Tack för jag fick förtroendet att hjälpa dig med försäljningen. Stort lycka till framöver! Hälsningar Elin Berggren
  • 2019-10-30

Eva S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    Mycket bra, förståelse för våra önskemål. Snabb och smidig hantering för att tillgodose våra önskningar gällande vårt nya husköp. Läs mer
    2019-11-11 Svensk Fastighetsförmedling svarar Eva S
    Tack Eva och Bo för er fina rekommendation! Jag blir väldigt glad över att höra att ni är nöjda med mitt jobb. Jag hoppas att ni kommer trivas bra i ert nya hus!
  • 2019-10-29

Anders F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    Bra trevlig engagerad mäklare som jag gärna rekommenderar till andra. Vi är hel nöjda hittills. Läs mer
    2019-11-11 Svensk Fastighetsförmedling svarar Anders F
    Stort tack för ert fina omdöme! Det har varit så roligt att få hjälpa till vid ert köp av er nya bostad!
  • 2019-10-25

Maja H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    En väldigt trevlig och bra mäklare. Vi köpte en villa och sålde vår lägenhet och han har hjälpt oss med allt väldigt smidigt och bra. Vi är så nöjda! Läs mer
    2019-11-11 Svensk Fastighetsförmedling svarar Maja H
    Tack Maja och Jesper för ert fina omdöme! Det har varit så roligt att få hjälpa er, både vid köpet av huset och försäljningen av er lägenhet. Jag hoppas att ni kommer trivas bra i ert nya boende.
  • 2019-10-23

Lisbeth S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    Mäklare Fredrik Öst har varit hjälpsam och lyhörd,
    mao är jag nöjd och har ingenting att anmärka på. Läs mer
    2019-11-11 Svensk Fastighetsförmedling svarar Lisbeth S
    Tack Lisbeth för ditt fina omdöme! Jag hoppas att vi ses framöver.
  • 2019-10-22

Patrik A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    Proffesionellt från dag 1. Tillgänglig Läs mer
    2019-11-11 Svensk Fastighetsförmedling svarar Patrik A
    Tack Patrik för ditt fina omdöme, och tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er vid försäljningen av ert radhus.
  • 2019-09-27

Britt-Mari S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    Fick hjälp med att sälja min pappas hus. Från första dagen fick vi all hjälp vi behövde. Raka klara besked och råd. Suveränt med snabb kontakt och alltid trevligt bemötande. Jättenöjd. Läs mer
    2019-09-30 Svensk Fastighetsförmedling svarar Britt-Mari S
    Ett varmt tack Britt- Mari för den fina rekommendationen. Ett stort tack för att jag fick förtroendet att sälja din pappas hus. Må gott!Hälsningar Elin Berggren
  • 2019-09-18

Gunvor L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    Sålt HSB lägenhet
    Väldigt bra
    Intrycket jag fick var att de skulle göra sitt allra bästa för att jag skulle bli nöjd
    Jag kommer att rekommendera dem till vänner och bekanta . Läs mer
    2019-09-19 Svensk Fastighetsförmedling svarar Gunvor L
    Tack så mycket Gunvor! Tack för att jag fick förtroendet att sälja din lägenhet. Jag hoppas du kommer trivas i ditt nya boende!
    Vänliga hälsningar Elin Berggren
  • 2019-09-16

Carina O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    Elin Berggren på Svensk fastighetsförmedling i Mjölby har sålt vårt hus i Mantorp.
    Ett bemötande som var vänligt , personligt, förstående, tålmodigt och mycket trevligt.
    Förväntningar var givetvis en bra affär vilket visade sig på slutet att det blev. Gav mig tydliga tips och råd ex.inför stylingen. Hon var alltid anträffbar.
    Slutligen vill jag summera att detta har varit en mkt. angenäm upplevelse. Stort TACK från Carina Olsson! Läs mer
    2019-09-17 Svensk Fastighetsförmedling svarar Carina O
    Ett hjärtligt tack för de värmande orden Carina! Roligt att höra att ni är nöjda med försäljningen, både under processen och med slutresultatet. Ett stort tack för att jag fick hjälpa er! Må gott! Vänliga Hälsningar Elin Berggren

Kungsvägen 60, 595 30 Mjölby