Svensk Fastighetsförmedling Mjölby

Svensk Fastighetsförmedling Mjölby

Vill du köpa, sälja eller byta bostad i Östra Götaland? Vi på Svensk Fastighetsförmedling i Mjölby kan vårt område i detalj: vi har koll på var skolorna ligger, hur bussarna går och självklart var köpare och säljare finns och vad de söker.

I och runt Mjölby finns mycket att se och uppleva, det är ett område som varit befolkat sedan många tusen år tillbaka. Orten är en levande småstad med allt gott det för med sig! Offentlig och kommersiell service, ett starkt näringsliv och vackra grönområden finns att finna här.

Boka gärna tid för en fri värdering av din bostad eller en konsultation. Vi utgår från dina och marknadens förutsättningar för att du ska få en så tydlig och korrekt bild som möjligt av dina möjligheter.

Läs vad 162 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby 2

• köpte sin stuga med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    2021-06-10
    Bra och framförallt ärligt bemötande. Tydlig information genom processen. Vi hade förväntat oss att Mäklaren kunde ge fler svar direkt och att processen skulle gå fortare från kontraktsskrivning till överlämning av nycklarna. Men vi har förståelse för att det tar tid. Det vi hade önskat få info om direkt är att fastigheten hade en äldre registrering av fritidshus. Det hade enligt vår bank kunnat påverka oss negativt genom att behöva betala en högre kontantinsats. Nu blev inte så fallet.
    • Väderstad
    2021-06-10
    Ett professionellt och mycket tillmötesgående bemötande. Alltid snabb återkoppling och info. Förväntningarna vi hade uppfylldes med råge.
    Tack så mycket Britt- Mari för dina fina ord! Stort tack för förtroendet att få hjälpa er. Ha en fin sommar så ses vi på tillträdet! Varma Hälsningar Elin Berggren Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    2021-06-07
    Vi fick bra råd och vänligt bemötande under vårt livs första husköp!
    Tack så mycket för era fina ord. Jag hoppas att ni kommer trivas i ert nya hus! Ha en riktigt härlig sommar! Varma Hälsningar Elin Berggren Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    2021-06-05
    Sålde min lägenhet.
    Det bästa är att Elin är så lugn , saklig och väldigt kunnig. Hon håller kontakt även att det dröjer ett tag innan visningen.
    Hon går igenom köpe/sälj handlingar noga men utan stress så att man kan komma med frågor.
    Hurra för henne!!!
    Ett stort stort tack Eva för dina fina ord. Så roligt att få hjälpa dig med försäljningen! Jag hoppas verkligen du kommer trivas i din nya lägenhet. Varma hälsningar Elin Berggren Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    2021-06-05
    Mycket trevligt bemötande och bra service!
    Ett varmt tack Per för dina ord! Jag hoppas att du kommer trivas i din nya lägenhet. Vänliga hälsningar Elin Berggren Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    • Mjölby Östra
    2021-05-11
    Jag har köpt en lägenhet och förmedlaren hjälper till vid försäljning av huset.
    Jag blev bemött väldigt profetionellt men fick i mitt tycke minimalt med tips,hjälp och stöd. När det är en stor sak i ens liv så behöver man all hjälp som man behöver eftersom utsatthet är stor.
    Sammanfattningsvis så tycker jag inte att förmedlare är värd 5% av försäljningsvärdet, med tanke på det lilla han gjorde, hälften hade räckt. Svensk Fastighetsförmedling kostar ju dessutom också ca 50 000 kronor.
    2021-04-12
    Jag har köpt ett radhus!
    Jag har fått ett fantastiskt bemötande från dag ett! Och stöd av mina frågor processen igenom, och det avslutades med ett mycket bra möte med mäklaren och säljaren när kontrakt skrevs!
    Ett varmt tack Ulrika för det fina omdömet! Jag hoppas att du kommer trivas i ditt nya radhus. Må gott, Vänliga Hälsningar Elin Berggren Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    2021-04-09
    Mycket bra bemötande.
    Gör mer än vad som förväntas.
    Alltid anträffbar
    Stort tack Nathalie för din fina rekommendation. Jag hoppas ni kommer trivas i ert nya hus! Må gott! Hälsningar Elin Berggren Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
  • Arvin Y
    köpte sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    • Ödeshög
    2021-03-25
    Hej
    Vi har köpt ett villa . Vi är väldigt nöjda med våran mäklare o hon bemötande oss på en leeande sätt och hon ville verkligen att hjälpa oss på bästa sätt. Vi är väldigt tacksamma och tackar så mycket av Elin berggren.
    Tack så mycket för den fina rekommendationen! Jag hoppas att ni kommer trivas i ert nya hus. Må gott, Varma Hälsningar Elin Berggren Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    2021-03-25
    Vi sålde vårat fina hus. Mäklaren förklarade allt bra , lite visste vi ju innan försäljningen. Trevligt bemötande och att vi ringde om de var något som var oklart. Visst var de nervöst när budgivning var men de gick ju så fort och smidigt , allt från fotografering och när de sedan såldes till högsta bud. Så vi är väldigt nöjda med allt. Toppen bra mäklare.
    • Ödeshög
    2021-03-22
    Elin Berggren på Svensk Fastighetsförmedling hjälpte oss sälja vår villa.
    Hon är mycket engagerad, noggrann och professionell.
    Vi är väldigt nöjda.
    Tack så mycket Peter för ditt omdöme! Tack för förtroendet att jag fick hjälpa till att sälja ert hus. Önskar er stort lycka till framöver. Vi ses på tillträdet! Varma hälsningar Elin Berggren Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    2021-03-16
    Första gången vi säljer en lägenhet och fick riktigt bra information om hur allt går till.
    Tack så mycket Marie! Tack för att jag fick förtroendet att hjälpa till med försäljningen. Varma Hälsningar Elin Berggren Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    2021-02-25
    Har köpt en lägenhet via en av era mäklare och jag tycker jag blivit bemött på ett bra och positivt sätt under hela resans gång.
    Vi har haft en bra kontakt och jag har blivit kontaktad så fort något nytt hänt så jag är jättenöjd och tacksam för den hjälp jag fått.
    Ett varmt tack för dina fina ord Albin! Jag hoppas att du kommer trivas bra i din nya lägenhet. Vi ses på tillträdet. Ha det fint! Hälsningar Elin Berggren Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    • Lundby
    2021-02-21
    Köpt hus, de har gått smidigt och bra kommunikation! Vi är super nöjda och kan rekommendera mäklaren vidare.
    • Lundby
    2021-02-19
    ett snabbt köp och en snabb försäljning inget krångel och tydliga besked
    2021-02-19
    Väldigt nöjd med hjälpen vi fick att sälja vårat radhus till ett bra slutpris i läge +.
    Stort tack Nathalie! Tack för jag fick förtroendet att hjälpa er med husförsäljningen! Vi ses på tillträdet. Varma hälsningar Elin Berggren Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    • Västra Harg
    2021-02-08
    Vi sålde vårt hus genom Svensk Fastighetsförmedling i Mjölby i Läge +. Elin till vår mäklare skötte affären på bästa sätt. Huset såldes snabbt och vi hade många intresserade genom den fina marknadsföring Svensk Fastighetsförmedling gjorde i sociala medier åt oss.

Elin har bemött oss med all vara frågor på ett proffsigt sätt, lyhörd och trevlig och har allt som man uppskattar som säljare. Jag kommer rekommendera Elin och Svensk fastighetsförmedling till alla mina vänner.
    Ett varmt tack Lotta för dina fina ord! Tack för förtroendet att få hjälpa till med er med försäljningen. Lycka till med flytten till stugan så ses vi på tillträdet. Varma hälsningar Elin Berggren Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
  • Jaime O
    sålde sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    2021-01-26
    Väldigt bra meklare. köpte hus på listigen 29 och fick bra information av meklare,
    Tack så mycket! Jag hoppas att ni kommer trivas i ert nya hus. Med Vänliga Hälsningar Elin Berggren Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    2021-01-26
    Vi har sålt vår bostad på Dag Hammarskjölds Gata i Mjölby.
    Vi har blivit bra bemötta av vår mäklare och nöjda med hans insatser.
    2021-01-05
    Sålt villa. Vi har blivit trevligt och bra bemötta. Vi är supernöjda med hur försäljningen har gått till och våra förväntningar uppfylldes av vår mäklare. Även trevlig och duktig fotograf.
    2020-11-27
    Proffsigt jobb av en mycket positiv och affärsmässigt duktig.mitt radhus såldes för ett accepabelt pris.
    Sv.fastighetsförmedling kommer att rekomenderas av mej.
    Elin levde verkligen upp till mina förväntningar.
    Ingvag Pettersson.
    Ett varmt tack Ingvar för din rekommendation! Tack för förtroendet att få hjälpa dig med försäljningen. Vi ses på tillträdet! Må gott, Med vänliga hälsningar Elin Berggren Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    2020-11-13
    Jag och min man har köpt en villa i Mantorp. Mäklaren var väldigt bra, och allt gick perfekt.

Moreen
    • Skänninge
    2020-10-27
    Har precis köpt hus.
    Jättebra bemötande och bra respons från mäklaren.
    Tack Johan för dina fina ord! Jag hoppas att ni kommer trivas i huset! Ha det fint så ses vi på tillträdet. Varma hälsningar Elin Berggren Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    • Skänninge
    2020-10-26
    Köpte precis ett hus. Väldigt nöjda med all kommunikation samt bemötandet. Snabba med att kunna ta emot oss för kontraktsignering då vi var i behov av det pga arbete. Bra information om hur allt kommer gå tillväga från kontraktsignering till att vi får tillträde.
    Tack så mycket Matilda för dina fina ord! Tack för jag fick hjälpa er vid köpet av ert nya hus. Jag hoppas ni kommer trivas i ert nya boende. Ha det fint! Varma hälsningar Elin Berggren Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    2020-10-15
    ————————————————————————————————————————————-
    2020-10-13
    Sålt en bostadsrätt . Väl bemött och allt har fungerat bra
    2020-10-11
    Mycket trevlig och hjälpsam.
    Kanon bemötande vid visningen.
    Tack så mycket Emil för din rekommendation! Jag hoppas ni kommer trivas i er nya bostad! Må gott, Varma hälsningar Elin Berggren Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    2020-10-09
    Vi sålde vår villa i Mantorp genom Läge+ och är mycket nöjda med allt ifrån första kontakt tills kontraktsskrivningen. Vår mäklare Elin hade ett mycket proffsigt och genuint bemötande samtidigt som hon lyssnade på våra önskemål och förväntningar vilket sammantaget gjorde att det kändes väldigt tryggt att sälja med henne vid rodret. Under hela processen var hon även tillgänglig för våra frågor och höll oss uppdaterade. Som grädden på moset slutade även affären med ett slutpris över våra förväntningar. Rekommenderar varmt Elin för alla som går i säljtankar.
    Ett varmt tack Emil för de otroligt fina orden! Tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen. Så roligt att höra att ni är nöjda med upplevelsen och försäljningen som helhet. Må gott, varma hälsningar Elin Berggren Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    2020-10-08
    Sålt min villa, mäklaren Fredrik, mycket förtroendeingivande, strukturerad och noggrann.
    Han har koll på läget och levde upp till mina förväntningar. Jag kan verkligen rekommendera Fredrik och svensk fastighetsförmedling i Mjölby.
    2020-09-28
    Vi är på gång att sälja vår bostadsrätt i en månad.
    Det har varit smidigt.
    Kanske skulle det vara bra att ha haft en annat visning för att vissa lägenheten till mer köpare.
    Men med Covid har det varit inte enkelt.
    2020-09-10
    Bra bemötande
    Tillgänglig (lätt att nå via tel)
    Rak och tydlig kommunikation
    Lyssnade på mina önskemål och tankar
    2020-09-09
    Sålt villa.
    Trevlig och professionell mäklare
    Varmt tack Kennet! Tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen. Allt gott, hälsningar Elin Berggren Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    2020-09-09
    Blev mycket trevligt bemött med relevant information
    Tack så mycket Marie! Jag hoppas du kommer trivas i din nya lägenhet. Må gott, vänliga hälsningar Elin Berggren Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    2020-09-08
    Seriös och väll bemötande mäklare.
    Starkt rekomenderad
    Ett stort tack Patrik för dina fina ord! Jag hoppas att ni kommer trivas i ert nya hus. Vi ses framöver! Vänliga Hälsningar Elin Berggren Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    2020-09-08
    Elin har varit kommunikativ och öppen och lätt att samarbeta med. Hon har på ett bra sätt skött alla frågor som vi kommit med och alla visningar har fungerat utmärkt.

Jag hade inte trott att vi skulle få det pris som sas från början men det gick jättebra och jag hade full tillit till hela processen i försäljningen.
    Ett varmt tack för det fina omdömet. Tack för jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen av ert hus. Stort lycka till med husbygget! Med vänliga hälsningar Elin Berggren Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    2020-09-06
    Köpt hus.
    Mkt bra bemötande.
    Allt toppen, utom att det var lite segt med att få "bildbevis" på att kontraktet var signerat (kontrakt skrevs på distans.). En bagatell, annars supertrevlig!
    2020-08-21
    Har köpt en etta. Vi har fått ett mycket bra bemötande av mäklaren som ställde upp på en egen visning med kort framförhållning. När vi bestämt oss hade mäklaren semester men trots det kunde möte för att skriva kontrakt genomföras. Väl framme vid tillträdet blev vi sena pga en trafikolycka. Tillträdet genomfördes även om vi var 45 minuter sena. Vi är mycket nöjda med mäklarens arbete.
    Ett varmt tack Maria för dina fina ord! Jag hoppas Jakob kommer trivas i sin nya bostad och att studierna kommer gå bra för honom! Vänliga hälsningar Elin Berggren Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
  • Caroline L
    köpte sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    2020-08-05
    Vi _försökte_ köpa hus med svensk fast men mäklaren Fredrik var allt annat än seriös. Han är omöjlig att få tag på, jag fick kontakta hans kollega Elin för att få kontakt med honom. Han svarar inte på mail, återkommer inte med uppgifter som han lovat fören veckor efteråt, han utelämnade så pass viktiga uppgifter om huset tills precis innan kontraktskrivning så att vi fick avbryta husköpet. Välj en annan mäklare om du ska sälja.
    • Svartå Strand
    2020-08-01
    Nöjd ännu en gång. Jag tackar Fredrik för en professionellt arbete. Nästa köp blir det definitivt genom Er. Tack för all hjälp.
    Farid
    2020-07-24
    Köpt 2-rums-lägenhet som passar oss äldre, blev bemött på allra trevligaste sätt, rakt ärligt, fick en privat visning av en mycket trevlig mäklare vilket gav resultat till det bästa.
    Ett varmt tack Sten för dina fina ord! Jag hoppas ni kommer trivas i er nya lägenhet. Hälsningar Elin Berggren Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    • Mantorp-Veta
    2020-07-11
    Bra bemötande.
    Engagerad
    Påläst
    Tack så mycket Daniel! Jag hoppas att ni kommer trivas i ert nya hus. Vänliga hälsningar, Elin Berggren Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    • SKÄNNINGE
    2020-06-24
    Lugn, kunnig, hjälpsam och tillmötesgående. Väldigt positivt när det gäller att försöka sälja en mycket speciell fastighet med krav på "rätt" köpare till ett högre förväntad köpeskilling.
    2020-05-13
    Sålt bostadsrätt.
    Mycket bra bemötande.
    Snabb respons vid frågor.
    Tack så mycket Susanne för din fina rekommendation. Tack för jag fick möjlighet att hjälpa er med försäljningen. Ha det fint! Varma hälsningar Elin Berggren Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    2020-05-12
    Till Elin Berggren Du har varit fantastisk så nöjd med Dig. Trevig , proffsig, kunnig Du får högsta betyg av mig 10 +++++++++
    Mvh Björn Kindgren
    Wow vilken fin rekommendation Björn, ett varmt tack! Ett stort tack för att jag fick förtroendet att hjälpa dig med försäljningen. Allt gott, Vänliga hälsningar Elin Berggren Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    2020-05-08
    Elin är jättetrevlig och lättsam och förklarade bra, men hon läste väldigt fort. Men eftersom hon förklarade så var det ok.
    Tack så mycket Ingbritt för ditt omdöme! Jag hoppas att du kommer trivas i ditt nya hus. Vi ses på tillträdet! Vänliga Hälsningar Elin Berggren Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    • Svartå Strand
    2020-05-07
    Väldigt bra och professionellt bemötande.
    Stort tack Maja för din fina rekommendation. Jag hoppas att du kommer att trivas i din nya lägenhet. Vänliga hälsningar Fredrik Öst Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    2020-04-29
    Sålde hus genom Elin. Fantastisk och enkel mäklare. Vi är så nöjda att vi valde svensk fastighetsförmedling och Elin .
    Stort tack Elina för din rekommendation och tack för att jag fick hjälpa er med försäljningen av ert hus! Ha det fint så ses vi! :) Varma hälsningar Elin Berggren Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    2020-04-25
    Bostads köp. Trevlig tillmötesgående hoppas att få uppbackning tills allt är klart
    Stort tack för er rekommendation! Jag hoppas att ni kommer att trivas i ert nya hus. Vänliga hälsningar, Fredrik Öst Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    2020-04-21
    Jag har köpt ett torp och fått ett mycket trevligt och proffsigt bemötande av min mäklare Fredrik Öst. Jag hade inte så mycket förväntningar alls så jag blev mycket positivt överraskad över hur väl bemött jag blev. Fredrik har varit flexibel och lättsam att prata med vilket har underlättat köpet mycket.
    Hej Sanna! Stort tack för de fina orden, det gör mig väldigt glad att höra att ni är nöjda. Jag hoppas att ni trivs bra i ert nya torp. Vänlig hälsningar, Fredrik Öst Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    2020-04-21
    Jag har köpt en lägenhet i Mjölby. Jag blev bemött på ett bra sätt, det var en snabb affär och det är jag mycket nöjd över. Jag vet inte riktigt vad jag hade för förväntningar, men allt gick snyggt till och Elin är en trevlig mäklare.
    Jag kommer rekommendera Elin för andra som ska sälja lr köpa bostad.
    Hej Malin, Tack så mycket för de fina orden! Det har varit roligt att få hjälpa dig vid köpet av din nya lägenhet. Jag hoppas du kommer trivas bra! Må gott! Med Vänliga Hälsningar, Elin Berggren Svensk Fastighetsförmedling Mjölby