Svensk Fastighetsförmedling Mjölby

Vill du köpa, sälja eller byta bostad i Östra Götaland? Vi på Svensk Fastighetsförmedling i Mjölby kan vårt område i detalj: vi har koll på var skolorna ligger, hur bussarna går och självklart var köpare och säljare finns och vad de söker.

I och runt Mjölby finns mycket att se och uppleva, det är ett område som varit befolkat sedan många tusen år tillbaka. Orten är en levande småstad med allt gott det för med sig! Offentlig och kommersiell service, ett starkt näringsliv och vackra grönområden finns att finna här.

Boka gärna tid för en fri värdering av din bostad eller en konsultation. Vi utgår från dina och marknadens förutsättningar för att du ska få en så tydlig och korrekt bild som möjligt av dina möjligheter.

245 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby

Sedan starten hos Reco 2016
    2022-12-29 Verifierad kund
    Det var ett bra bemötande som motsvarade förväntningarna.
    2022-12-15 Verifierad kund
    Svensk Fastighetsförmedling och då vår kontakt Elin Weidt är proffsig och supertrevlig.
    Vi har köpt två lägenheter och sålt ett hus med hjälp av Elin och vi är mycket nöjda med den hjälp vi fått.
    Varmaste tack Birgitta för de fina orden! Tack för jag fått förtroendet att hjälpa er ännu en gång! Hoppas ni får en härlig jul! Varma hälsningar Elin Weidt Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    2022-12-15 Verifierad kund
    Ett trevligt och kunnigt bemötande där vi tillsammans gick igenom våra förutsättningar av att kombinera köp och att sälja bostäderna.
    Tack så mycket Eva! Tack för förtroendet att få hjälpa er i samband med ert bostadsbyte. Önskar er en trevlig jul! Varma hälsningar Elin Weidt Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    2022-12-13 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och proffsigt agerande.
    Stort tack Björn! Tack för att jag fick möjlighet att hjälpa er ännu en gång i samband med ert bostadsköp. Önskar er en fin jul! Varma Hälsningar Elin Weidt Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    2022-12-09 Verifierad kund
    Hej!
    Mycket information om allt positivt, men fick fråga om sådant som var lite mer negativt. Vad glömde jag fråga om?
    Björn
    2022-12-02 Verifierad kund
    Fint bemötande av mäklare.
    Var tillgänglig när jag behövde svar på mina frågor.
    Känns positivt
    Tack så mycket Britt för dina ord. Tack för jag fick hjälpa dig i samband med ditt bostadsköp. Jag hoppas att du kommer trivas i din nya lägenhet! Varma hälsningar Elin Weidt Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
  • skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    2022-11-25 Spontant omdöme
    Uppstod stora problem vid köp hos Svensk fastighetsförmedling Mjölby som resulterade i 110 dagars försening för tillträde. Dålig kommunikation och service från både mäklare och företaget gjorde att detta köp resulterade i dyra och obefogade omkostnader.
    2022-10-09 Verifierad kund
    Vi möttes av en kunnig mäklare som på ett proffsigt sätt ledde oss igenom försäljningen av vår bostad
    Stort tack Eva för ditt fina omdöme! Tack för förtroendet att få hjälpa er med försäljningen och i samband med köpet av er nya bostad. Må gott, Varma hälsningar Elin Weidt Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    2022-10-06 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande. Lätta att jobba med

Bra samarbete och en snabb affär helt i min smak
    Tack så mycket Wilmer och tack för förtroendet att få hjälpa dig med försäljningen av lägenheten! Vi ses på tillträdet! Allt gott, vänliga hälsningar Elin Weidt Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    2022-10-05 Verifierad kund
    Kanonbra bemötande från Mjölby kontoret!
    Tack så mycket Kim för ditt omdöme! Jag hoppas att du kommer trivas i din nya lägenhet. Må gott, vänliga hälsningar Elin Weidt Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    2022-09-29 Verifierad kund
    Trevlig och tillmötesgående.
    Förklarade allt om köpet på ett enkelt och bra sätt.
    Stort tack för de fina orden! Jag hoppas du kommer trivas i din nya lägenhet. Ta hand om dig så ses vi på tillträdet! Vänliga Hälsningar Elin Weidt Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    2022-09-22 Verifierad kund
    Zebastian har varit trevlig och gett ett professionellt intryck. Hittills har affären gått väldigt smidigt.
    2022-09-10 Verifierad kund
    Blev mött bra. God kontakt och snabb affär
    Stort tack Amanda! Jag hoppas att du kommer trivas i din nya lägenhet. Vi ses på tillträdet! Må gott, Varma Hälsningar Elin Weidt Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    2022-09-07 Verifierad kund
    Proffsigt bemötande av Elin, trevlig, saklig, bra och rättvisande bilder i annons, snabb och tydlig hantering vid budgivning och signering.
    Ett Stort Tack Maria för de fina orden! Jag hoppas att du kommer trivas i din nya lägenhet. Vi ses på tillträdet! Allt gott, Varma hälsningar Elin Weidt Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    2022-09-03 Verifierad kund
    Tyckte jag blev mött på ett bra sätt av mäklaren.
    Han besvarade på mina frågor och gav mig en extra visning när jag frågade om det. Han förklarade bra och tydligt gällande köpet av bostaden och vad som gäller.
    2022-08-03 Verifierad kund
    Proffsig mäklare , otrolig serviceinriktad, närvarande, gett kloka råd och delat med sig av sin kompetens för att göra försäljningen så smidig och lyckad som möjligt. Ett väldigt fint bemötande som gör att jag gärna rekommenderar Zebastian Pape Albrektsson
    2022-06-25 Verifierad kund
    Glatt och seriöst
    Att det skulle vara ordnat, jättebra upplever det.
    Väldigt kunnig.
    Stort tack Sara för dina ord! Tack för jag fick hjälpa er i samband med köpet av er nya lägenhet. Önskar er en fin sommar så ses vi på tillträdet! Vänliga hälsningar Elin Berggren Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    2022-06-24 Verifierad kund
    Jättebra kontakt med mäklaren. Hela tiden tillgänglig för frågor, man känner sig riktigt omhändertagen.
    Ett varmt tack för det fina omdömet! Tack för förtroendet att få hjälpa er med försäljningen. Jag önskar er stort lycka till med ert nya hus. Vänliga hälsningar Elin Berggren Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    2022-06-24 Verifierad kund
    Mäklaren beter sig mycket bra med de tjänster vi åtnjuter
    Stort tack Ina! Jag hoppas att ni kommer trivas i ert nya hus! Ha en fin sommar så ses vi på tillträdet. Varma hälsningar Elin Berggren Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    2022-06-08 Verifierad kund
    Bästa trevliga kunniga och proffesionella mäklaren. Tydlig och hjälpsam! Rekommenderar Elin!
    Stort tack Maria för dina ord! Tack för förtroendet! Jag hoppas att du kommer trivas i ditt nya boende. Varma hälsningar Elin Berggren Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    2022-05-23 Verifierad kund
    Bra och trevligt bemötande an mäklaren.
    Noggrann med detaljer och hjälpsam med att svara på frågor. Förklarar på ett bra och tydligt sätt.
    Stort tack Rikard för det fina omdömet! Tack för att jag fick förtroendet att hjälpa dig med försäljningen. Ha en fin sommar så ses vi på tillträdet. Vänliga Hälsningar Elin Berggren Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    2022-05-08 Verifierad kund
    Proffsig, kunnig och intresserad! Därför valde jag Elin som mäklare igen
    Stort tack för att jag återigen fick möjligheten att hjälpa dig vid ditt bostadsbyte! Jag hoppas att du kommer att trivas i ditt nya boende. Vi ses på tillträdet! Allt gott, Vänliga hälsningar Elin Berggren Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    2022-05-07 Verifierad kund
    Jättenöjda! Trevligt med en gemensam presentation av visning. Snabba svar vid frågor osv.
    Ett varmt tack Ebba! Roligt att ni uppskattade visningen. Jag hoppas att ni kommer trivas i ert nya hus. Vi ses på tillträdet! Må gott, vänliga hälsningar Elin Berggren Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    2022-05-05 Verifierad kund
    Bra och professionellt bemötande av mäklaren.

Väldigt engagerad och påläst och gav ett förtroendeingivande intryck.

Var noggrann och såg till att både köpare och säljare förstod samtliga delar i kontraktet.
    Stort tack för de fina orden! Jag hoppas att du kommer trivas i din nya lägenhet! Må gott, Varma Hälsningar Elin Berggren Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    • Centralt Mjölby
    2022-04-20 Verifierad kund
    Blev bemött av mäklaren riktigt bra och allt gick snabbt och väldigt enkelt
    Tack så mycket Alexander för det fina omdömet! Jag hoppas du kommer trivas bra i din nya lägenhet. Allt gott, vänliga hälsningar Elin Berggren Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    • Centralt Mjölby
    2022-04-20 Verifierad kund
    Alltid trevligt och proffesionellt bemötande
    Ett stort tack Johanna för dina fina ord! Tack för förtroendet att få hjälpa er med försäljningen. Vi ses på tillträdet. Vänliga hälsningar Elin Berggren Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    2022-04-14 Verifierad kund
    Från början till slut har vår mäklare Elin varit tydlig och inkännande mot oss. I slutskedet av försäljningen visade hon ett fantastiskt driv och hittade den rätta köparen åt oss snabbt och smidigt, precis vad vi hade önskat oss!
    Jag rekommenderar Elin och Svensk fastighetsförmedling starkt!
    WOW Nina! Ett stort stort tack för dina fantastiska ord! Tack för att jag återigen fick möjligheten att hjälpa er i samband med ert bostadsbyte. Jag önskar er lycka till och hoppas ni kommer trivas i er nya lägenhet! Varma hälsningar, Elin Berggren Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    2022-04-11 Verifierad kund
    Att jag ens fick tag på lägenheten jag köpte berodde på att mäklarna på Mjölbykontoret samarbetade, de är väldigt kunniga och stöttande. Allt gick mycket smidigt och snabbt 🤩 och trots att ansvarig mäklare inte kunde ta visning och kontraktsskrivning så löste de allt utan problem för oss 👍
    Ett stort tack Nina för dina värmande ord! Tack för att vi fick förtroendet att hjälpa er med både köpet samt försäljningen av ert nuvarande boende! Vi önskar er stort lycka till i er nya lägenhet. Varma Hälsningar Elin Berggren & Zebastian Albrektsson Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    2022-03-31 Verifierad kund
    Utmärkt service, kundinriktad aproach
    Tack så mycket Nikola för dina ord! Jag hoppas att ni kommer trivas i er nya lägenhet. Allt gott, Vänliga hälsningar Elin Berggren Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    2022-03-30 Verifierad kund
    Elin är kanon, har hög ambitionsnivå o är motiverad vilket ger resultat för mig som säljare.
    Stort tack Linn! Tack för möjligheten att få hjälpa dig med försäljningen av lägenheten. Vi ses på tillträdet! Allt gott, Varma hälsningar Elin Berggren Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    2022-03-26 Verifierad kund
    Trevlig och kompetent mäklare.
    Tack så mycket Erika för din rekommendation! Jag hoppas att ni kommer trivas i ert nya hus. Vi ses på tillträdet. Allt gott, Vänliga Hälsningar Elin Berggren Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    • Mantorp
    2022-03-26 Verifierad kund
    Mycket trevlig, kunnig och positiv mäklare.
    Tack så mycket Kristina för dina ord! Tack för förtroendet att få hjälpa till med försäljningen. Varma hälsningar Elin Berggren Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    2022-03-21 Verifierad kund
    Trevligt bemötande
    Realistisk bedömning av prisbild
    Verkar ha god kännedom om potentiella köpares önskemål
    Ett hjärtligt tack Per för det fina omdömet! Tack för jag fick förtroendet att hjälpa dig med försäljningen. Önskar dig stort lycka till med ditt nya boende. Hälsningar Elin Berggren Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    2022-03-19 Verifierad kund
    Professionellt och lyhört, mycket bra
    • Mantorp
    2022-02-15 Verifierad kund
    Trevligt och proffsigt bemötande från Elin! Anlitar henne gärna igen vid behov!
    Ett stort varmt tack Michaela för de fins orden och för att jag fick möjligheten att hjälpa er med ert husköp! Önskar er stort lycka till med det nya huset. Vi ses på tillträdet! Varma Hälsningar Elin Berggren Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    2022-02-09 Verifierad kund
    Bra bemötande och informativa upplysningar.
    Ett varmt tack Ragnar för dina ord! Jag hoppas att ni kommer trivas i ert nya hus. Vi ses på tillträdet!
    Allt gott, Hälsningar Elin Berggren
    • Motala
    2022-02-02 Verifierad kund
    Blev bra bemött under hela processen. Dock fick jag inte info angående budgivning förrän jag själv kontaktade mäklaren.
    2022-01-29 Verifierad kund
    Mäklaren var snäll och allt annat var ok.
    2022-01-21 Verifierad kund
    Köp av lägenhet = standar visning = som förväntat
    ,Sv.fast personal trevligt och korrekt uppträdande inga anmärkningar.
    Stort tack Svein för dina ord! Tack för förtroendet att få hjälpa er med både köp och försäljning! Jag hoppas ni kommer trivas i er nya lägenhet. Hälsningar Elin Berggren Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    2021-12-25 Verifierad kund
    Mycket bra , en bra känsla,
    Trevligt bemötande, kunnig och proffsig
    Stort tack Leif för ditt omdöme! Tack för att jag fick möjligheten att hjälpa er med både försäljningen av huset och i samband med köpet av er nya lägenhet. Må gott, varma hälsningar Elin Berggren Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    2021-12-22 Verifierad kund
    Hjälpen vi fick av Elin på Svensk Fastighetsförmedling i Mjölby både vid köpet av vår nya lägenhet och försäljningen av vårt hus kändes trygg och omhändertagande precis så som man önskar att det ska kännas. Hon är proffsig, duktig på att möta människor och hon har även humor vilket uppskattas.
    Ett stort stort tack Birgitta för dina ord! Så roligt att få hjälpa till i samband med köpet av er nya lägenhet och försäljningen av ert hus. Jag hoppas ni kommer att trivas i lägenheten. Ha det fint och ta hand om er! Varma hälsningar Elin Berggren Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    2021-12-22 Verifierad kund
    Kunde inte fått bättre hjälp med att sälja min gamla lägenhet och köp av den nya.
    Och det är helt Elin Berggrens förtjänst då hon med sin stora kunskap kunde ge svar och hjälp närhelst man behövde det.
    TACK Elin du är bäst 🤗
    Ett stort varmt TACK Eva för att jag återigen har fått hjälpa dig i samband med ditt bostadsbyte! Jag hoppas att du kommer trivas i din nya lägenhet. Ta hand om dig! Varma hälsningar Elin Berggren Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    Proffsigt skött!
    Mina förväntningar infriades.
    Stort tack Björn för dina ord! Jag hoppas att ni kommer trivas bra i er nya lägenhet. Ta hand om er! Med vänliga hälsningar Elin Berggren Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    2021-12-19 Verifierad kund
    Fick bra bemötande, bra information om proceduren inför köpet. Fick se visningslägenheten två gånger.
    2021-12-19 Verifierad kund
    Bemötandet var utmärkt, eftersom vi köpte nyproducerat så skrev vi kontraktet nästan 1,5 år innan inflyttning. Vi fick information hela tiden under denna tid.
    Stort tack Roland för dina ord! Jag hoppas att ni kommer trivas i Mjölby och i er nya lägenhet. Allt gott, Vänliga hälsningar Elin Berggren Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    Trevliga upplysande allt ”Ok” ————————-
    Tack så mycket Eilert! Hoppas att du kommer trivas i din nya lägenhet. Med vänliga hälsningar Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    2021-12-17 Verifierad kund
    Mycket bra Elin är en toppen tjej
    Tack så mycket Arne! Tack för förtroendet att få hjälpa till vid både köpet av er nya lägenhet och försäljningen av huset! Hoppas att ni kommer trivas. Må gott, Vänliga hälsningar Elin Berggren Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    2021-12-17 Verifierad kund
    It was good experience. Response was good and felt warm during conversations.
    Thank you Vinay for your kind words! I hope you will enjoy your new apartment. Look forward to see you in spring! Best regards Elin Berggren Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    2021-12-17 Verifierad kund
    Jag tycker att det har varit bra.
    Bra bemötande och bra information.
    Tack så mycket Simon ditt omdöme! Jag hoppas att du kommer trivas i lägenheten. Stort lycka till med det nya jobbet och det nya boendet. Vänliga hälsningar Elin Berggren Svensk Fastighetsförmedling Mjölby
    2021-12-17 Verifierad kund
    Kändes jättebra när vi träffade mäklaren, visade lägenheten extra.
    Sedan strulade det med vårat lånelöfte som försvann