Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Härryda Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Mölnlycke

Svensk Fastighetsförmedling Mölnlycke

Gunnar Runfors gränd 1, 435 30 Mölnlycke — Visa karta

Ska du köpa eller sälja en bostadsrätt eller villa i Härryda kommun? I Mölnlycke har vi funnits i över 20 år och vi kan området i detalj. Vi vet också vad som är viktigt att tänka på när det är dags att sälja en bostad här.

Vi hjälper dig gärna i ditt livs största affär. Vi erbjuder professionell konsultation och värdering av din bostad, ger gärna goda råd och tips inför visning. Vårt rikstäckande spekulantregister finns till hands för att hitta rätt köpare till din bostad.

Vill du ha en mäklare med koll på läget i Mölnlycke? Hör av dig till oss på Svensk Fastighetsförmedling!

Läs vad 8 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Mölnlycke

• Gitte T
    Gitte T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölnlycke
    Jag är jättenöjd med hur min mäklare, Ingalill Norman, bemötte mig och hur hon hanterat hela processen med att sälja min lägenhet. Hon är en väldigt trevlig, hjälpsam och kompetent mäklare som jag varmt kan rekommendera till alla som vill sälja en lägenhet. Läs mer
  • Catarina G
    Catarina G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölnlycke
    Bra och trevligt bemötande, snabb återkoppling och en förtroendeingivande personlighet Läs mer
    2017-12-15 Svensk Fastighetsförmedling Mölnlycke svarar Catarina G
    Tack! Ödmjukt tackar jag för kommentaren. Sedan vill jag tacka er för snabb och beslutsam respons vilket gjorde att min säljare också kände stor tillit och kunde lämna snabbt svar.
  • Rodrigo L
    Rodrigo L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölnlycke
    Vi gav Ingalill på svensk fast. vårt förtroende att sälja vårat radhus i Landvetter och måste säga att vi är mer än nöjda. Trots tuff marknad så gav hon aldrig upp och försökte komma med olika idéer och lösningar som resulterade med ett sålt hus och nöjda säljare och köpare. Läs mer
    2017-11-20 Svensk Fastighetsförmedling Mölnlycke svarar Rodrigo L
    Tack Rodrigo och Sandra för dessa uppskattande och värmande ord. Det har varit ett nöje att förmedla ert fina hus!
  • Peter S
    Peter S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölnlycke
    Ingalill visade stort personligt engagemang, har stor lokalkännedom och gjorde ett bra jobb med vår försäljning. Rekommmederas! Läs mer
  • Emma H
    Emma H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölnlycke
    Har en väldigt bra erfarenhet av svensk fastighetsförmedling och Ingalill har varit toppen på alla sätt. Fantastiskt hjälpsam, kunnig och engagerad . Rekommenderar varmt mina vänner att vända sig till Ingalill och svensk fastighetsförmedling . Läs mer
  • Gert R
    Gert R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölnlycke
    Josefine A. Skötte sitt jobb på ett alldeles utmärkt sätt: trevlig seriös kunnig o bra på alla sätt. Har ingetnegativt att säga. Läs mer
  • Linda L
    Linda L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölnlycke
    Jag upplevde att min mäklare Ingalill var lyhörd, tänkte utanför ramarna, hade ett stort personligt engagemang och en mycket positiv inställning. Jag skulle varmt rekommendera henne! Min upplevelse av försäljningen var bara positiv. Läs mer
  • Mikael R
    Mikael R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölnlycke
    Proffesionellt, trevligt, hjälpsamt och tillmötesgående. Jag var mycket nöjd. Läs mer

Gunnar Runfors gränd 1, 435 30 Mölnlycke