Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Härryda Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Mölnlycke

Svensk Fastighetsförmedling Mölnlycke

Gunnar Runfors gränd 1, 435 30 Mölnlycke — Visa karta

Ska du köpa eller sälja en bostadsrätt eller villa i Härryda kommun? I Mölnlycke har vi funnits i över 20 år och vi kan området i detalj. Vi vet också vad som är viktigt att tänka på när det är dags att sälja en bostad här.

Vi hjälper dig gärna i ditt livs största affär. Vi erbjuder professionell konsultation och värdering av din bostad, ger gärna goda råd och tips inför visning. Vårt rikstäckande spekulantregister finns till hands för att hitta rätt köpare till din bostad.

Vill du ha en mäklare med koll på läget i Mölnlycke? Hör av dig till oss på Svensk Fastighetsförmedling!

Läs vad 23 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Mölnlycke

• Emelie Maria A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölnlycke
    Jag har köpt en bostadsrätt! Var väldigt nöjd med mäklaren Felicia Amarius. Var trevlig och väldigt snabb med kommunikation. Super på alla plan. Kan absolut tänka mig att samarbeta med henne igen. Läs mer
    2018-09-20 Felicia A svarar Emelie Maria A
    Tack snälla för så fina ord Emelie! Stort grattis till din nya fina lägenhet, vi ses på tillträdet igen!

• Gun H
    Gun H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölnlycke
    Lägenhet på Bäckvägen 8 i Mölnlycke
    Felicia är en mycket vänlig och tillmötesgående mäklare.
    Jag är mycket nöjd med hennes agerande.
    Det finns bara gott att säga om henne. Läs mer
    2018-09-20 Felicia A svarar Gun H
    Tack Gun för din fina rekommendation, gör mig otroligt glad att läsa! Hoppas verkligen du kommer stortrivas i ditt nya hem! :)

• Lisa M
    Lisa M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölnlycke
    Vi har precis sålt vår bostadsrätt och Felicia har gjort ett strålande jobb från början till slut. Hon var snabb utan att tumma på kvalitét, ödmjuk och en väldigt bra säljare. Vi kan varmt rekommendera henne! Läs mer
    2018-08-14 Felicia A svarar Lisa M
    Tack snälla Lisa för dom fina orden! Varit ett sant nöje att få sälja eran fina bostad.
    Nu hoppas vi att ert nya boende kommer bli minst lika fantastiskt!
    Vi ses framöver! /Felicia
  • Alexandre M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölnlycke
    Our experience with Felicia was very positive, the negotiations were conducted with transparency and when we met the sellers to seal the deal, everything was defined and no misunderstandings to be clarified / solved. Thanks- Alexandre and Michelle Läs mer
  • Hossein G
    Hossein G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölnlycke
    Vi sålde ett radhus på Ekspinnarevägen i Mölnlycke.

Vår erfarenhet utav Felicia:
    Felicia är en grym mäklare som är driven. Hon ger allt och ser till att finnas till för sin klient till 100 procent. Det vi uppskattade allra bäst var hennes tillgänglighet. Hon fanns alltid där när man behövde ställa frågor och var snabb på att återkoppla. Dessutom är hon en glad och positiv person som är väl insatt i yrke. En mäklare som ger allt med andra ord. Läs mer
    2018-06-19 Felicia A svarar Hossein G
    Tack för de otroligt fina orden Hossein! Varit så roligt att ha fått förtroendet att förmedla ert fantastiska hem. Ett bra samarbete med ett glatt humör hela vägen som ledde till ett bra slutresultat!
    Önskar er all lycka till med ert nya boende och vi ses ju snart igen, när det är dags för tillträde!
    Hossein G gillar detta
  • Liselott P
    Liselott P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölnlycke
    Jag har sålt en villa i Pixbo.
    Blev otroligt väl bemött av mäklaren. hon var väldigt serviceinriktad, trevlig, hjälpsam och kunnig.
    Jag hade förväntningar om att köpa en tjänst som gjorde att jag fick hjälp med att sälja vårt hus, men jag fick en person som jag fick ett enormt förtroende för och hade väldigt trevligt ihop med. Läs mer
    2018-05-15 Svensk Fastighetsförmedling Mölnlycke svarar Liselott P
    Å, tack själv Liselott! Förutom att vi hade väldigt trevligt så blev det en lyckad affär för både säljare och köpare!
  • Britt-Marie B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölnlycke
    Jag är mycket nöjd med det bemötande jag fått. Mäklaren har även ställt upp på udda tider. Jag har känt som om jag var den enda kunden Läs mer
    2018-04-16 Svensk Fastighetsförmedling Mölnlycke svarar Britt-Marie B
    Tack för förtroendet att förmedla ditt fina hus. Det har varit ett sant nöje!
  • Anders N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölnlycke
    Funkade bra, engagerade och proffsiga. Läs mer
  • Rasmus A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölnlycke
    Jag är nöjd med flexibiliteten då jag fick möjlighet att titta på huset vid två tillfällen. Under visningarna fick jag svar på det jag undrade över och då mäklaren inte kunde svara, så tog hon omgående reda på det. Trevligt och professionellt bemötande och en lyckad affär. Tack! Läs mer
    2018-04-11 Felicia A svarar Rasmus A
    Tack Rasmus för dom fina orden! Så roligt att du är nöjd med affären. Önskar dig all lycka till med ditt nya hus :)!

• Lisa J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölnlycke
    Dom har gjort allt dom kunnat för oss och våran lägenhet! Super glad och jätte nöjd med allt! Läs mer
    2018-04-11 Felicia A svarar Lisa J
    Tack Lisa, ingen är gladare än oss att det blev så här bra för er!
    Tacksamma för förtroendet att få förmedla eran fina lägenhet.
    Önskar er allt gott.

/Felicia & Ingalill
  • michael t skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölnlycke
    Snabb, driven och kunnig! Tog med allt jag frågade om och fixade svaren mot säljaren samt kommunen Läs mer
    2018-04-06 Felicia A svarar michael t
    Tack Michael för dina fina ord! Så glad att få kunna hjälpa till och hitta ett hus åt dig.

/Felicia Amarius
  • Nicklas J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölnlycke
    Sålt hus.
    Engagerad mäklare som gjorde det lilla extra för en bra och smidig affär.
    Rekommenderas starkt. Läs mer
    2018-04-05 Felicia A svarar Nicklas J
    Tack Nicklas för dom fina orden! Jag uppskattar verkligen vårat samarbete som ledde fram till en affär där både köpare och säljare är nöjda!
    Felicia A, Svensk Fastighetsförmedling Mölnlycke gillar detta
  • Bengt Åke J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölnlycke
    Jag har sålt en villafastighet i Mölnlycke. Träffade mäklaren Ingalill Norman i samband med att hon gjorde en översiktlig värdering av fastigheten under sensommaren 2017. Jag blev redan då bemött på ett seriöst och positivt sätt vilket senare bekräftades när jag beslöt mig för att sälja.
    Jag förväntade mig en professionell hantering och en ordentlig genomgång av försäljningsprocessen. Därtill praktiska tips och råd och därvid en tydlig uppdelning om vem som gör vad.
    I alla dessa delar har Ingalill Norman genomfört processen på ett utmärkt sätt.
    Jag är mycket nöjd hittills och känner ett stort förtroende för Svensk Fastighetsförmedling och Ingalill Norman. Läs mer
    2018-03-26 Svensk Fastighetsförmedling Mölnlycke svarar Bengt Åke J
    Tack så väldigt mycket för de fina orden. De värmer verkligen! Måste också tacka dig/er för att ni varit så smidiga i alla skeden och att samarbetet därför har blivit såsom vi planerade och utfallet blev nöjda säljare och köpare!
  • Magnus F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölnlycke
    Mycket bra och smidig hantering. Vår försäljning sköttes på bästa sätt utan några som helst problem. Rekommenderas! Läs mer
  • Henrik A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölnlycke
    Snabbt agerande, bra bemötande. Läs mer
    2018-01-20 Svensk Fastighetsförmedling Mölnlycke svarar Henrik A
    Tack, det gläder mig att alla blev så nöjda till slut!
  • Gitte T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölnlycke
    Jag är jättenöjd med hur min mäklare, Ingalill Norman, bemötte mig och hur hon hanterat hela processen med att sälja min lägenhet. Hon är en väldigt trevlig, hjälpsam och kompetent mäklare som jag varmt kan rekommendera till alla som vill sälja en lägenhet. Läs mer
  • Catarina G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölnlycke
    Bra och trevligt bemötande, snabb återkoppling och en förtroendeingivande personlighet Läs mer
    2017-12-15 Svensk Fastighetsförmedling Mölnlycke svarar Catarina G
    Tack! Ödmjukt tackar jag för kommentaren. Sedan vill jag tacka er för snabb och beslutsam respons vilket gjorde att min säljare också kände stor tillit och kunde lämna snabbt svar.
  • Rodrigo L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölnlycke
    Vi gav Ingalill på svensk fast. vårt förtroende att sälja vårat radhus i Landvetter och måste säga att vi är mer än nöjda. Trots tuff marknad så gav hon aldrig upp och försökte komma med olika idéer och lösningar som resulterade med ett sålt hus och nöjda säljare och köpare. Läs mer
    2017-11-20 Svensk Fastighetsförmedling Mölnlycke svarar Rodrigo L
    Tack Rodrigo och Sandra för dessa uppskattande och värmande ord. Det har varit ett nöje att förmedla ert fina hus!
  • Peter S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölnlycke
    Ingalill visade stort personligt engagemang, har stor lokalkännedom och gjorde ett bra jobb med vår försäljning. Rekommmederas! Läs mer
  • Emma H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölnlycke
    Har en väldigt bra erfarenhet av svensk fastighetsförmedling och Ingalill har varit toppen på alla sätt. Fantastiskt hjälpsam, kunnig och engagerad . Rekommenderar varmt mina vänner att vända sig till Ingalill och svensk fastighetsförmedling . Läs mer
  • Gert R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölnlycke
    Josefine A. Skötte sitt jobb på ett alldeles utmärkt sätt: trevlig seriös kunnig o bra på alla sätt. Har ingetnegativt att säga. Läs mer
  • Linda L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölnlycke
    Jag upplevde att min mäklare Ingalill var lyhörd, tänkte utanför ramarna, hade ett stort personligt engagemang och en mycket positiv inställning. Jag skulle varmt rekommendera henne! Min upplevelse av försäljningen var bara positiv. Läs mer
  • Mikael R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Mölnlycke
    Proffesionellt, trevligt, hjälpsamt och tillmötesgående. Jag var mycket nöjd. Läs mer

Gunnar Runfors gränd 1, 435 30 Mölnlycke