Svensk Fastighetsförmedling Motala

Drottninggatan 14, 591 35 Motala — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Motala!

Motala ligger vid fina Göta kanal och är känt som Östergötlands sjöstad. Här hittar du boenden intill den välkomnande hamnen och kan hitta både lägenheter och villor i världsklass i närheten av naturen. Vi på Svensk fastighetsförmedlings mäklarkontor hjälper dig till drömboendet, vare sig du vill bo i stan eller lite utanför.

Vi har koll på området. Vi har koll på mäklarbranschen. Dessutom strävar vi alltid efter största möjliga kundnöjdhet och erbjuder fria värderingar av bostäder. Kontakta oss!

Läs vad 77 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Motala

• 2019-09-21

Simon D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Sålt en 2a, blev väldigt professionellt mött och hon mötte alla mina förväntningar. Läs mer
  • 2019-09-12

Fredrik Z skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Med stort engagemang, professionalitet och tillgänglighet guidade Emilia oss säljare men även köpare genom processen på ett högst föredömligt sätt vid försäljningen av vår underbara villa. Jag kan varmt rekommendera att anlita henne och Svensk fastighetsförmedling för hjälp, vägledning vid ett av livets största beslut! Tack för allt! Läs mer
  • Linda Z

2019-09-12

Linda Z skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Vi sålde en enplansvilla i Motala. Emilia har varit otroligt engagerad under hela processen samt visat på mycket god kunskap om hur vi som säljare borde agera samt resonera kring försäljningen. Vi har upplevt mycket stöd samt ett genuint intresse för att det ska gå bra för oss. Läs mer
    2019-09-12 Svensk Fastighetsförmedling svarar Linda Z
    Varmaste TACK till de fina orden och att jag fick förtroendet att hjälpa er att sälja er villa. Det glädjer mig så mycket att ni är nöjda!!

Hoppas ni ska trivas i er nya superfina villa i Örebro!!

• 2019-09-09

Catarina E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Vi har sålt en bostadsrätt i Bergsättersområdet i Motala fått ett mycket professionellt bemötande av Emilia Hjort. Snabb hantering mycket god information och kommunikation med oss under hela försäljningsprocessen.
    Vi kommer varmt rekommendera Svensk fastighetsförmedling och Emilia Hjort. Läs mer
    2019-09-12 Svensk Fastighetsförmedling svarar Catarina E
    Varmaste tack för er fina rekommendation och för att jag fått förtroendet att hjälpa till vid försäljning av er fina bostadsrätt.

• 2019-09-07

Inger A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Köpt Ett sommar hus.Mycket bra.Mycker tillmötesgående Läs mer
    2019-09-12 Svensk Fastighetsförmedling svarar Inger A
    Tack snälla för din rekommendation. Jag hoppas ni ska trivas bra i ert nya sommarhus :)

• 2019-08-28

Jörgen B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Köpt Bostadsrätt bra bemötande.
    Helt OK Läs mer
    2019-09-12 Svensk Fastighetsförmedling svarar Jörgen B
    Tack för din rekommendation och grattis till ert lägenhetsköp :)

• 2019-08-27

Hanna L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Jag anlitade Emilia Hjort som mäklare vid försäljningen av min lägenhet och jag är väldigt nöjd med hennes arbete. Hennes strategi föll väl ut och hela försäljningen har varit mycket smidig utan minsta problem eller krångel. Emilia är mycket proffsig och inger förtroende, jag kommer att rekommendera henne till vänner och bekanta som ska sälja sin bostad! Läs mer
    2019-09-12 Svensk Fastighetsförmedling svarar Hanna L
    Tack snälla Hanna för den jättefina rekommendationen och för att jag fick förtroendet att hjälpa dig med försäljningen av din fina lägenhet :)

• 2019-08-27

Torbjörn G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Köp av fritidshus på ofri grund.
    Snabb återkoppling efter vår intresseanmälan.
    Snabb förmedling av frågor och svar mellan oss och säljaren, (även under egen semester).
    Löste problem med båtplats m.m. och ordnade möte en söndag där hon medverkade tillsammans med markägaren och säljarna.
    Emilia motsvarade våra förväntningar med råge och vi rekommenderar henne varmt! Läs mer
    2019-09-12 Svensk Fastighetsförmedling svarar Torbjörn G
    Varmaste tack för den otroligt fina rekommendationen! Jag hoppas ni ska trivas i ert nya fritidshus :)

• 2019-08-25

Lina P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Köpt vårat första hus av Emilia, en mycket professionell och seriös mäklare. Vi är mycket nöjda! Läs mer
    2019-09-12 Svensk Fastighetsförmedling svarar Lina P
    Varmt tack Lina för fina ord och grattis igen till ert husköp :)

• Caroline A

2019-08-25

Caroline A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Jag sålde en bostadsrätt.
    Jag träffade min mäklare första gången på en visning av ett hus jag var på och fick då ett mycket bra intryck och det var det som gjorde att jag kände att jag ville ha henne till min lägenhet.
    Jag blev bemött mycket bra, en mäklare med gott humör och väldigt lätt och trevlig att ha att göra med. Lätt att få tag på och mycket kunnig.
    Jag fick bra hjälp och bra svar på frågorna från allt vart man börjar till hur man stajlar inför visning till en trygg känsla vid kontraktskrivning.
    Jag hade nog inga förväntningar riktigt mer än att jag ville ha en trevlig mäklare som var lätt att nå och ha att göra med och det uppfylldes verkligen över mina förväntningar.
    Jag sammanfattar min upplevelse som otroligt bra och skulle absolut kontakta henne igen vid eventuell annan försäljning.
    Har redan rekommenderat henne för andra som är i säljtankar. Läs mer
    2019-09-12 Svensk Fastighetsförmedling svarar Caroline A
    Wow! Vilka fina ord!! Stort tack för att jag fick hjälpa dig med försäljningen av din bostad. Och stort lycka till med det nya huset.

Caroline A gillar detta
  • 2019-08-24

Claes Pär E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Sålde en villa i Motala.
    Oerhört proffsigt rakt igenom.
    Har köpt bostad via annan mäklare men det här va klasskillnad. Läs mer
    2019-09-12 Svensk Fastighetsförmedling svarar Claes Pär E
    Stort tack Pär för fina ord och för att jag fick hjälpa dig med din försäljning.

• 2019-08-22

Jessica B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Jag har sålt min villa på landet i Österstad. Emilia Hjort är påläst, engagerad, mån om att det ska bli bra för alla. Känner att jag totalt kan släppa försäljningen till henne och lita på att allt blir rätt.
    Allt från första möte till att vi skrivit var toppen.
    Jag fick även mer betalt än jag faktiskt trodde.
    Kan varmt rekommendera Emilia som mäklare. Läs mer
    2019-08-24 Svensk Fastighetsförmedling svarar Jessica B
    Tack Jessica för dina fina ord och för att jag fick hjälpa dig med försäljningen av din fastighet.

Vi ses på tillträdet!!

• 2019-08-22

Rolf S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Jag fick hjälp av min mäklare att sälja min sommarstuga. Jag trodde från början att det skulle vara svårsålt men fick uppmuntrande signaler att det inte skulle vara så svårt. Mäklaren hade rätt.

Bemötandet upplevde jag som mycket proffsigt!

Jag kan varmt rekommendera Emilia om du går i sälj-- eller köptankar. Jag kan inte peka på något moment som skulle kunna bli bättre! Läs mer
    2019-08-24 Svensk Fastighetsförmedling svarar Rolf S
    Tack så jättemycket för dina fina ord!! Det värmer att höra :)

Ta hand om er!!

• 2019-08-18

Solbritt O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Har sålt ett 11/2 plans hus.
    Våra förväntningar är mer än väl uppfyllda
    Trevligt bemötande.
    Vi är mycket nöjda. Läs mer
    2019-08-24 Svensk Fastighetsförmedling svarar Solbritt O
    Tack snälla för fina ord och för att jag fått hjälp till vid er försäljning :)

• 2019-07-17

Henrik M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Jag och min bror har just köpt en fastighet utanför Vadstena. Ansvarig mäklare var Emilia Hjort från Svensk Fastighetsförmedling i Motala. Vi är mycket nöjda med hennes arbete samt hur snabbt och smidigt affären gick att genomföra. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-08-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Henrik M
    Hej Henrik,

Tack snälla för era fina ord och stort lycka till med er nya fastighet.

Ha en fortsatt fin sommar! :)

• 2019-07-09

Marcus B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Mycket trevlig och behjälplig. Läs mer
    2019-08-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Marcus B
    Hej Marcus,

Tack snälla för fina ord! :)

• KIM W

2019-07-08

KIM W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Jag gjorde en grundlig research innan jag sålde mitt hus. Jag började med att lära mig marknaden så att jag själv fick en god uppfattning. Därefter valde jag mäklare - med omsorg. Jag träffade flera mäklare och jämförde också deras säljresultat. När jag tittade på deras säljstatistik såg jag att en mäklare verkligen stack ut, Emilia Hjort på Svensk Fastighetsförmedling i Motala. Valet blev självklart. Nu när mitt hus är sålt kan jag bara konstatera att jag gjorde helt rätt val. Emilia är en stjärna. Jag rekommenderar henne varmt. Läs mer
    2019-08-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar KIM W
    Stort TACK Kim för förtroendet att få hjälpa till vid försäljningen av din fastighet och för dina fantastiskt fina ord. Det värmer att höra att du är nöjd med min hjälp och jag är jätteglad att jag fått hjälpa dig :)

Ha en fortsatt skön sommar!

• 2019-07-07

Maria K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Vid visningen av sommartorpet i Tjällmo blev vi fint bemötta sv såväl mäklare som assistent. Under visningen höll mäklaren, Emilia Hjorth, en muntlig presentation av fastigheten som var värdefull för den fortsatta processen. De frågor vi hade fick vi svar på efterhand och nu när vi vunnit budgivningen har all papperhantering kunnat skötas på ett smidigt sätt med Emilias hjälp, då både vi och säljarna bor på annan ort. Sammanfattningsvis; proffsigt, smidigt, tillmötesgående och kommunikativt - stort tack! Om vi någon gång säljer kommer Emilia att vara vårt förstahandsval av mäklare. Läs mer
    2019-08-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Maria K
    Tack snälla Maria för fina ord!! Så kul att det blev ni som fick köpa och hoppas er första sommar i torpet blir fantastisk :)
    Jag hjälper er gärna vid en framtida försäljning men först hoppas jag att ni ska njuta av ert nya fina sommarhus.

• 2019-06-27

Krister P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Seriös,trevlig,korrekt m,äklare Läs mer
    2019-08-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Krister P
    Tack Krister för fin feedback! :)

• 2019-06-25

Christer R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Ett professionellt bemötande och god service. Läs mer
    2019-08-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Christer R
    Tack Christer för fin feedback och för att jag fått hjälpa till vid er bostadsförsäljning :)

• 2019-06-25

Mariana A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Emilia har varit mycket engagerad hela tiden, alltid trevlig och positiv. ingen annan mäklare har varit så tillgänglig och hjälpsam. Hon genomförde försäljningen professionellt och vi kände oss trygga med att vara i goda händer. Vi kan varmt rekommendera Emilia!
    Mariana och Peter Läs mer
    2019-08-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Mariana A
    Tack snälla ni för era fina ord och för att jag fick hjälpa till vid er försäljning av er villa :)
    Det värmer att höra att ni är nöjda!

Vi ses vid tillträdet!

Andreas J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Proffsigt, påläst, smidigt och trevligt bemötande. Läs mer
    2019-08-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Andreas J
    Tack Andreas för fin feedback! :)

Kenneth A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Vi har sålt vår villa i Varamon området i Motala.
    Vi anlitade Emilia Hjort på Svensk fastighetsförmedling i Motala.
    Hon gjorde ett utmärkt jobb åt oss, och vi är väldigt nöjda på det sätt som arbetet utfördes.
    Så vi kan bara rekommendera henne till fortsatta liknande uppdrag. Läs mer
    2019-08-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Kenneth A
    Tack snälla Kenneth för fin Reco och stort tack för att jag fick hjälpa till vid er bostadsförsäljning :)

Ha det gott så ses vi vid tillträdet.

Petar V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Supertrevlig, duktig och god kommunikation. Läs mer
    2019-08-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Petar V
    Tack snälla för att jag fick hjälpa till vid din försäljning av lägenheten samt för din fina feedback! :)

Ha det gott och lycka till med ert nya boende! :)

• 2019-06-02

Gunnel L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    När vi nu skulle sälja vårt gamla föräldrahem kom vi i kontakt med mäklare Emilia Hjort som har ställt upp till 100%. Eftersom vi inte hade någon erfarenhet lita vi på henne och det har vi kunnat göra hela tiden. Alla kontakter,möten,fotograferingar har skett proffsigt men ändå på ett avslappnat sätt så att vi har känt oss bekväma. Vi rekommenderar denna mäklare och önskar henne lycka till med nya uppdrag!

Gunnel Lindgren Lind o Inger Arnell Läs mer
    2019-06-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Gunnel L
    Stort TACK för era fina ord och för att jag fått förtroendet att hjälpa er!! Det gör mig så glad att ni är nöjda med er försäljning :)

Önskar er en fin sommar!!

• Tobias T

2019-05-09

Tobias T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Jag köpte en bostadsrätt och Emilia var min mäklare, jag fick ett proffsigt bemötande direkt och bra återkoppling hela tiden om vad som pågick med budgivning etc.
    Mycket trevligt kontor där vi skrev under alla papper och även där såg man vilket proffs hon var! :)
    Kan helt klart rekommendera Emilia på svensk fastighetsförmedling! Läs mer
    2019-05-14 Svensk Fastighetsförmedling svarar Tobias T
    Tack Tobias för din fina rekommendation! Det värmer att höra :)
    Hoppas att du kommer att trivas bra i din nya bostad.

Ha det gott så ses vi på tillträdet!

• 2019-04-28

Ann-Marie U skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Vi har sålt vår gård och Emilia har varit mycket professionell, kunnig och noggrann som mäklare. Trevligt bemötande och med snabb återkoppling. Vi lämnar de allra bästa rekommendationerna. Läs mer
    2019-05-14 Svensk Fastighetsförmedling svarar Ann-Marie U
    Stort tack för er fina rekommendation. Det har varit ett nöje att få hjälpa till med försäljningen av er vackra gård! Och hoppas ni ska trivas bra i ert nya boende :)

Vi ses på tillträdet!

• 2019-04-11

Emma H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Emilia har sålt våran villa här i Motala.
    Emilia är oerhört driven och proffsig mot både säljare och köpare. Hon går in helhjärtat i det hon gör och lägger ett enormt engagemang för att alla detaljer ska bli riktigt bra. Hon är alltid trevlig och hjälpsam. Vi har känt oss trygga och är jättenöjda med Emilia som våran mäklare.
    Vi kan varmt rekommendera henne! Läs mer
    2019-05-14 Svensk Fastighetsförmedling svarar Emma H
    Tack snälla för din fina rekommendation Emma!! Det värmer otroligt och jag är jätteglad och tacksam att jag fått hjälpa er med er försäljning :)

Ha det så bra så ses vi på tillträdet.

• 2019-04-04

Magnus B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Köpt mindre lägenhet. Ett vänligt, proffesionellt och bra bemötande. På det hela taget en bra upplevelse ur mitt perspektiv som köpare. Läs mer
    2019-04-08 Svensk Fastighetsförmedling svarar Magnus B
    Stort tack Magnus! Hoppas att lägenheten kommer att passa er bra och att sonen kommer att trivas i Motala :)

• 2019-03-27

Bengt R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Har köpt en bostadsrätt.Blev mycket bra bemött och hon var mycket professionell och kunnig. Läs mer
    2019-04-08 Svensk Fastighetsförmedling svarar Bengt R
    Tack snälla du för fina ord! Hoppas lägenheten kommer att passa dig bra :)

• 2018-11-18

Lars Gustav C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Har köpt en lantbruksfastighet i Älvan (Motala)
    Mycket bra bemötande från mäklaren Emilia Hjort.

Vi hade tidigt anmält intresse för fastigheten och när den kom ut till försäljning meddelade Emilia oss direkt. Hon klargjorde processen med visningar o budgivning, gav oss besiktningsprotokoll mm och rekommenderade oss att kontakta besiktningsmannen vilket vi gjorde.
    Efter budgivningen ordnade hon snabbt med kontraktsskrivning som vi ville.
    En positiv upplevelse! Läs mer
    2018-11-26 Svensk Fastighetsförmedling svarar Lars Gustav C
    Stort Tack för dina fina ord Lars, det värmer att höra :)
    Grattis till er köp av en jättefin fastighet!

Vi ses och hörs framöver.

• 2018-10-20

Elin J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    I köpet av hus var Elin en väldig tillgång i processen. Alltid trevlig, professionell och öppen för frågor. Hon rekommenderade oss huset, vilket vi är väldigt tacksamma över! Läs mer
    2018-10-25 Svensk Fastighetsförmedling svarar Elin J
    Tack för ert fina omdöme Elin, det glädjer mig att ni är nöjda! Hoppas ni kommer att trivas i ert nya fina hus i Borensberg.
    Ha det bra så ses vi!

• 2018-10-14

Eva Marie H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Sålt bostad
    Uppskattade tipset med smygstart/läge +
    Positivt och mycket proffsigt bemötande
    Fint med hjälp till deklaration

Kan med värme rekommenderas! :-) Läs mer
    2018-10-25 Svensk Fastighetsförmedling svarar Eva Marie H
    Tack Eva-Marie för er fina rekommendation och för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen av er villa! Det glädjer mig att ni är nöjda, det har varit ett nöje att få samarbeta med er :-)

Varma hälsningar
  • 2018-09-28

Peter Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Vi har sålt vårt hus.
    Vi är mycket nöjda med Elins arbete. Proffsigt agerande och stöttat när vi haft frågor och hon har givit tips och drivit försäljningsprocessen på ett föredömligt sätt med transparens och snabb kommunikation. Läs mer
    2018-10-01 Svensk Fastighetsförmedling svarar Peter Ö
    Tusen tack Peter för ert fina omdöme! Det har varit ett nöje att ha med er att göra vid både köp av ny bostad och försäljning av er nuvarande bostad!

Hälsningar
  • 2018-09-11

Angelica J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Emilia är en jättegullig mäklare som är lätt att få kontakt med. Hon är tydlig, kunnig och påläst och att köpa bostad av henne känns tryggt! Kan varmt rekommendera andra att anlita henne. Läs mer
    2018-09-17 Svensk Fastighetsförmedling svarar Angelica J
    Tack snälla Angelica för din fina rekommendation :)

Vi ses snart igen!

• 2018-08-29

Birgitta B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Har sålt en tvåfamiljsvilla i Vadstena innerstad.
    Blev bra bemött av mäklaren, fick återkoppling angående försäljningen hela tiden.
    Förväntningar att mäklaren skulle sköta hela försäljningen,, vilket mäklaren gjorde.
    Bra kontakt och info. Läs mer
    2018-09-04 Svensk Fastighetsförmedling svarar Birgitta B
    Stort tack Birgitta för fin rekommendation och för ett gott samarbete genom försäljningen.

Ta hand om dig!

• Marina Ö

2018-08-26

Marina Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Mycket nöjd köpare, ett proffesionellt bemötande. Läs mer
    2018-08-29 Svensk Fastighetsförmedling svarar Marina Ö
    Tack Marina för ert omdöme, det glädjer mig att ni är nöjda! Hoppas ni kommer att trivas i ert nya fina hus.

• 2018-08-25

Hans Niklas E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Bra service och återkoppling! Läs mer
    2018-08-29 Svensk Fastighetsförmedling svarar Hans Niklas E
    Tack Niklas för fin Reco! Hoppas du ska trivas bra i din nya fina lägenhet och i Motala.

• 2018-08-07

Ulf Guie D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Tack Elin och Emilia för ert proffsiga arbete, vid försäljning av våran sommarstuga. Raka och tydliga, med glimten i ögat. Uppmärksamma på allt. Trevligt och glatt bemötande. Vi kommer att varmt rekommendera er.
    Med vänliga hälsningar Britt-Marie o Guie Danielsson Läs mer
    2018-08-29 Svensk Fastighetsförmedling svarar Ulf Guie D
    Tack snälla ni för de fina orden och för ett gott samarbete. Det var ett nöje att få hjälpa er med försäljning av ert fina sommarhus.

Emilia och Elin
  • 2018-07-15

Rasmus W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Professionell, hjälpsam, flexibel.
    Känns tryggt, trevlig och gott bemötande. Läs mer
    2018-10-29 Svensk Fastighetsförmedling svarar Rasmus W
    Stort tack Rasmus för dina fina ord! Hoppas ni ska trivas bra i ert nya hus :)

Ha det så bra!

• Liza Helena Alexandra H

2018-06-16

Liza Helena Alexandra H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Fick hjälp att sälja min bostadsrätt (radhus) av Emilia Hjort. Fantastisk proffsig och hjärtlig mäklare. Klickade direkt. Över förväntan på mina förväntningar. Emilia är rak och tydlig och det gillar jag som är lite velig och har svårt att fatta beslut. Samtidigt som hon var väldigt lyhörd och snappade upp mina önskemål på pricken!
    Är jättenöjd med Emilia och Svensk fastighetsförmedling.
    Skulle anlita Er om och om igen. Läs mer
    2018-06-18 Svensk Fastighetsförmedling svarar Liza Helena Alexandra H
    Stort tack Liza för att jag fick förtroendet att hjälpa dig med försäljning av din bostad och tack snälla för din otroligt fina rekommendation! Det värmer att höra att du är nöjd och det var ett nöje att få samarbeta med dig :)

Ta hand om dig och ha en fin sommar!!

• 2018-06-07

Per P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Sålt ett fritidshus. Fick ett mycket bra bemötande med tydlig information om vad Svensk Fastighetsförmedling har för koncept och mäklarens roll. Elin Höglund har varit mycket kunnig, tydlig med information, varit lätt att få kontakt med om man haft frågor. Jag är mycket nöjd med mäklaren Elin Höglund.

Kommer att rekommendera Elin Höglund till de som ska sälja en fastighet för henne mycket trevliga bemötand och kunnighet kändes mycket tryggt. Läs mer
    2018-06-12 Svensk Fastighetsförmedling svarar Per P
    Tack Per din otroligt fina rekommendation och stort tack för att jag fick förtroendet att hjälpa dig med försäljningen av ditt underbara fritidshus. Det glädjer mig att du är nöjd och det har varit ett stort nöje att få samarbeta med dig.

Önskar dig en fin sommar!

Varma hälsningar
  • 2018-05-29

Gun H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    vi tycker att mäklaren Emilia Hjort är en toppenbra mäklare,mycket trevlig. Läs mer
    2018-06-04 Svensk Fastighetsförmedling svarar Gun H
    Tack Gun för fina ord och för att jag fick hjälpa er att sälja ert fantastiska sommarställe!!

Ha en fin sommar!

• 2018-05-15

Jesper N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Vi är väldigt nöjda med allt från första mötet till försäljning av vårt hus i Motala. Proffsigt, vänligt, hjälpsamt, med stort engagemang, kunskap och fingertoppskänsla i alla moment inför och i samband med försäljningen. Vi vill varmt rekommendera Emilia Hjort som mäklare. Läs mer
    2018-05-16 Svensk Fastighetsförmedling svarar Jesper N
    STORT TACK för er fina rekommendation och för att jag fått hjälpa er vid försäljningen av er fastighet :)

Ta hand om er så hoppas jag att vi ses snart igen.
  • 2018-05-15

Lars G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Anlitade mäklare för försäljning av fritidshus
    Har sålt/köpt några hus tidigare, men ville ha proffshälp med försäljningen
    Mycket nöjd med bemötande och proffsighet med allt från objektsbeskrivning, fantastiska bilder och marknadsföring till att hitta rätt köpare och slutföra affären. Läs mer
    2018-05-16 Svensk Fastighetsförmedling svarar Lars G
    Tack snälla för dina fina ord och för att jag fick hjälpa er med försäljning av ert fina fritidshus. Det gör mig väldigt glad att ni är nöjda.

• Claes J

2018-05-08

Claes J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Tack Emilia för ett proffsigt bemötande i alla frågor. Uppskattar också dina snabba svar på E-post. Läs mer
    2018-05-16 Svensk Fastighetsförmedling svarar Claes J
    Tack så mycket Claes för dina fina ord! Det gör mig så glad att ni är nöjda, och stort tack för att jag fick hjälpa er med försäljning av er bostad.

Ta hand om er så ses vi snart igen!
  • 2018-03-07

Witold S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Mäklare är mycket trevlig smidig och kompetent Läs mer
    2018-03-07 Svensk Fastighetsförmedling svarar Witold S
    Tack Witold för ditt fina omdöme och tack för att jag fick förtroendet att hjälpa dig med försäljningen av din fastighet.

• 2018-02-28

Ingvar E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Från första kontakten på telefon fick jag den uppfattningen att det var en trevlig, proffsig och mycket kunnig mäklare jag fått kontakt med. Min uppfattning kvarstod under hela uppdraget. Läs mer
    2018-02-28 Svensk Fastighetsförmedling svarar Ingvar E
    Tack Ingvar för de fina orden och för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen. Alltid lika trevligt att talas vid!

Varma hälsningar Elin Höglund
  • Christer K

2018-02-24

Christer K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Vi är jättenöjda med Elin och hennes bemötande. Lättsam att prata med. Vi kan varmt rekommendera henne. /Christer och Camilla Läs mer
    2018-02-28 Svensk Fastighetsförmedling svarar Christer K
    Tack Christer och Camilla för den fina rekommendationen, det glädjer mig att ni är nöjda. Hoppas ni kommer att trivas i ert nya hus.

Varma hälsningar Elin Höglund
  • Marcus C

2018-02-19

Marcus C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Genomgående proffsigt bemötande och behjälplig med alla frågor och funderingar man hade Läs mer
    2018-02-23 Svensk Fastighetsförmedling svarar Marcus C
    Tack Marcus för fina ord!! :)

/Emilia

Drottninggatan 14, 591 35 Motala