Svensk Fastighetsförmedling Motala

Drottninggatan 14, 591 35 Motala — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Motala!

Motala ligger vid fina Göta kanal och är känt som Östergötlands sjöstad. Här hittar du boenden intill den välkomnande hamnen och kan hitta både lägenheter och villor i världsklass i närheten av naturen. Vi på Svensk fastighetsförmedlings mäklarkontor hjälper dig till drömboendet, vare sig du vill bo i stan eller lite utanför.

Vi har koll på området. Vi har koll på mäklarbranschen. Dessutom strävar vi alltid efter största möjliga kundnöjdhet och erbjuder fria värderingar av bostäder. Kontakta oss!

Läs vad 104 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Motala

• 2020-08-08

Joacim K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Vi har sålt en fastighet och perfekt hjälp och support.
    Mycket trevlig mäklare och kunnig, gav mycket bra information och lyssnade på våra önskemål.
    Superbra med läge+, passade om som handsken.
    Tack så himla mycket för att gott samarbete och försäljningen blev bättre än önskat. Läs mer
    2020-08-10 Svensk Fastighetsförmedling svarar Joacim K
    Tusen tack för er superfina reco och för gott samarbete! Det var ett nöje att få hjälpa er med er försäljning och det värmer att höra att ni är nöjda 😊

Ha det gott så ses vi på tillträdet!

• 2020-07-27

Cilla L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Vi sålde ett gammalt hus med en hel del renoveringsbehov. Emilias engagemang och kunskap har varit ovärderlig. En mäklare som är oerhört mån om att de ska bli så bra som möjligt både för säljare och köpare. Rekommenderar henne varmt. Läs mer
    2020-08-04 Svensk Fastighetsförmedling svarar Cilla L
    Tusen tack Cilla för din fina rekommendation och för att jag fick förtroendet att hjälpa er med er försäljning :)

Allt gott!

• 2020-06-26

Oscar B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Välvillig att svara på frågor, bra service och trevligt bemötande. Läs mer
    2020-06-30 Svensk Fastighetsförmedling svarar Oscar B
    Stort tack för din rekommendation och grattis till köp av en supertrevlig lägenhet :)

Ha en skön sommar så hörs vi inför tillträdet.

Hälsningar
  • 2020-06-22

Matthias J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Professionell, otroligt hjälpsam och trygg Läs mer
    2020-06-23 Svensk Fastighetsförmedling svarar Matthias J
    Stort tack Matthias för fin rekommendation och för förtroendet att få hjälpa er med försäljningen!

Ha en fin sommar! :)

• 2020-06-08

Renate M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Hej, en toppen mäklare med ödmjuk men proffesionell framtoning. Läs mer
    2020-06-09 Svensk Fastighetsförmedling svarar Renate M
    Stort Tack Renate för din fina rekommendation :)

Jag önskar er en fin sommar så ses vi i augusti!

• 2020-05-25

Annette L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Emilia Hjort var mycket duktig och engagerad när vi anlitade henne för försäljningen av vårt hus. Emilia gjorde ett mycket bra intryck vid första mötet. Hon var kunnig, hjälpsam och mycket driven i sitt uppdrag. Vi kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    2020-05-29 Svensk Fastighetsförmedling svarar Annette L
    Stort Tack Annette för din fina rekommendation och för att jag fick förtroendet att sälja ert hus.

Hoppas allt är bra med er och att ni får en underbar sommar!

• 2020-04-17

Fanny M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Vi har köpt ett hus! Visningen var bra mäklaren bemötte trevligt och höll en bra genomgång om bostaden och fanns tillgänglig under hela visningen! Hon svarade snabbt på sms vid frågor och tankar längs hela processen! Vi är mycket nöjda med Emilia som mäklare Läs mer
    2020-05-29 Svensk Fastighetsförmedling svarar Fanny M
    Tack snälla Fanny för din fina rekommendation och så kul att få hjälpa er med ert bostadsköp :)

Hoppas ni får en fantastisk sommar att njuta av i ert nya fina hus.

• 2020-04-01

Anna N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Bra respons på frågor och seriös vid visning och budgivning Läs mer
    2020-05-29 Svensk Fastighetsförmedling svarar Anna N
    Tack Anna för din rekommendation och hoppas du ska trivas i din nya fina lägenhet! :)

Jag önskar dig en fin sommar!

• 2020-03-17

Håkan L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Den bästa mäklaren vi haft erfarenhet av.
    Högsta betyg. Läs mer
    2020-05-29 Svensk Fastighetsförmedling svarar Håkan L
    Wow! Stort tack Håkan för din fina rekommendation! Jag är så glad att jag fått förtroendet att hjälpa er med er försäljning och även i ert köp av ny bostad.

Hoppas du och Agneta får en underbar sommar att njuta i ert nybyggda drömboende!

Jag önskar er en fin sommar!

• 2020-03-07

Johanna Å skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Sålt huset. Vi blev väldigt bra bemötta. Professionell service. Vi är väldigt nöjda. Läs mer
    2020-05-29 Svensk Fastighetsförmedling svarar Johanna Å
    Stort tack för din fina rekommendation Johanna. Jag är så glad att jag fått förtroendet att sälja ert fantastiska hus men också hjälpa er vid köp av ny bostad.

Hoppas ni får en underbar sommar!!

• 2020-03-07

Daniel K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Vi sålde våran bostad snabbt och smidigt . Bra bemötande av mäklaren i och proffsigt utfört. Läs mer
    2020-05-29 Svensk Fastighetsförmedling svarar Daniel K
    Tack så mycket Daniel för din fina rekommendation och för ert förtroende att sälja ert hus!

Hoppas ni får en underbar sommar! :)

• 2020-02-22

Tony J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Har sålt en villa. Helt nöjd med mäklaren så här långt. Läs mer
    2020-05-29 Svensk Fastighetsförmedling svarar Tony J
    Tack så mycket Tony för din rekommendation och för förtroendet att sälja ditt hus. Hoppas ni ska trivas i er nya villa och att ni får en skön sommar :)

• 2020-01-28

Daniel J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Inför valet av mäklare när vi skulle sälja våran bostad så hade vi flera stycken som ville göra den affären. När vi sedan träffade Emilia på Svensk Fastighetsförmedling så var inte valet så svårt. Jätteproffsig i sin roll, bemötande och med planen för försäljningen. Supernöjda och rekommenderas alla dagar i veckan Läs mer
    2020-05-29 Svensk Fastighetsförmedling svarar Daniel J
    Wow!! Stort tack för din jättefina rekommendation och för ert förtroende att sälja ert hus. Och så kul att höra att ni trivs så bra i ert nya hus.

Önskar er en fin sommar!!

• 2020-01-27

Lisa-maria S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Proffsig mäklare som visar stor kunskap inom området. Inlyssnande till våra frågor och tankar och vi har kunnat haft en kommunikation under vägen. Vi är väldigt nöjda. Vi har fått en känsla av tillit, personligt och professionellt av vår mäklare. Läs mer
    2020-05-29 Svensk Fastighetsförmedling svarar Lisa-maria S
    Tusen tack Lisa för dina fina ord och rekommendation. Så roligt att få hjälpa er med både köp av ny bostad men även förtroendet att sälja ert fina hus.

Ha nu en fantastisk sommar!!

• 2020-01-25

Linda K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Vi har sålt vår bostad.
    Vårt första intryck av vår mäklare var proffsighet, ett stort kunnande och förtroendeingivande.
    Vi tycker att allt blev över förväntan. Läs mer
    2020-05-29 Svensk Fastighetsförmedling svarar Linda K
    Stort tack Linda för din fina rekommendation och för ert förtroende att få sälja ert hus.

Ha en fantastisk sommar!!

• 2020-01-23

Therése B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Köpt bostadsrätt. Blev bemött på ett trevligt sätt, mäklaren uppdaterade mig om viktig information samt var lätt att nå vid frågor. Hade inga specifika förväntningar då det var första gången jag köpte/sålde bostad. Men mäklaren levde helt klart upp till det som kan önskas! Läs mer
    2020-05-29 Svensk Fastighetsförmedling svarar Therése B
    Stort tack Therése för dina fina ord, det värmer! Hoppas du trivs bra i din superfina lägenhet! :)

Ha en fin sommar!!

• 2019-12-28

Helen A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Emilia Hjort är snabb och professionell i kombination med personligt och trevligt bemötande! Läs mer
    2020-05-29 Svensk Fastighetsförmedling svarar Helen A
    Tack snälla Helen för dina fina ord! :) Hoppas ni trivs bra i ert nya hus.

• 2019-12-07

Henrik I skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Jag sålde en bostadsrätt. Bra bemötande av mäklaren. Prismässigt så blev inte affären vad jag hade förväntat mig, affären behövde göras på begränsad tid och helheten är jag nöjd över. Läs mer
    2020-05-29 Svensk Fastighetsförmedling svarar Henrik I
    Tack Henrik för din rekommendation och stort tack för förtroendet att sälja din fina lägenhet.

/Emilia
  • 2019-12-07

Therese D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Trevligt bemött. Snabba svar. Läs mer
    2020-05-29 Svensk Fastighetsförmedling svarar Therese D
    Tack snälla för din rekommendation! :)

• 2019-11-28

Maud K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Köpt en bostadsrätt. Emilia var jättetrevlig och var så som man förväntar sig en mäklare. Hon var tydlig och smidig att ha att göra med. Och affären gick väldigt fort. Läs mer
    2020-05-29 Svensk Fastighetsförmedling svarar Maud K
    Tack snälla för din rekommendation! :)

Jag önskar dig en fin sommar!

• 2019-11-25

Cecilia T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Jag har sålt en friliggande villa. Mäklaren har varit snabb att svara, vänlig och kunnig. Jag är mycket nöjd med den snabba och smidiga affär mäklaren möjliggjort! Läs mer
    2020-05-29 Svensk Fastighetsförmedling svarar Cecilia T
    Tack snälla Cecilia för din fina rekommendation och förtroendet att sälja ditt hus :)

Hoppas allt är bra med dig och familjen och att ni får en fin sommar!

• 2019-11-25

Axel S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Köpt villa, vi blev väl bemötta Emilia.
    Trevligt att göra affär vi Emilia och svenskfast Motala.
    Trevlig mäklar assistent Edvin. Läs mer
    2020-05-29 Svensk Fastighetsförmedling svarar Axel S
    Stort Tack Axel för fin rekommendation och så kul att få hjälpa er i ert köp av bostad. Hoppas ni trivs bra i ert nya fina hus och att ni får en fantastisk sommar!

Emilia och Edvin
  • 2019-11-22

Anneli L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Sålt och köpt ny villa/radhus.

Enkla
    Kompetenta
    Lätt att få kontakt med
    Trevliga
    Motsvarade våra förväntningar! Läs mer
    2020-05-29 Svensk Fastighetsförmedling svarar Anneli L
    Tack snälla Anneli för fin rekommendation och förtroendet att sälja ert hus :)

Hoppas allt är bra med er och att ni får en fin sommar!

• 2019-11-14

Lotta K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Radhus
    Mycket kunnig mäklare och inlyssnande, trevlig
    Fick den hjälp jag ville ha. Läs mer
    2020-05-29 Svensk Fastighetsförmedling svarar Lotta K
    Tack Lotta för fin rekommendation! :)

Hoppas allt är bra med dig och att du får en fin sommar!

• 2019-11-09

Istvan O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Jag har köpt en HSB-lägenhet av en person jag känner. Har endast haft en begränsad kontakt med mäklaren men blev vänligt och professionellt bemött av henne. Läs mer
    2020-05-29 Svensk Fastighetsförmedling svarar Istvan O
    Tack snälla för fin rekommendation! Hoppas du trivs bra i din lägenhet :)

Ha det så bra!

• 2019-11-08

Jennifer M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Vi sålde vår villa genom Emilia Hort. Från första mötet fick vi en bra känsla kring henne och den känslan visade sig sedan stämma. Emilia hjälpte oss att snabbt, smidigt och med bra resultat sälja vår villa redan innan den behövde läggas ut på hemnet. Vi rekommenderar varmt Emilia och Svensk fastighetsförmedling i Motala! Läs mer
  • 2019-11-01

Andrea G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Super nöjda med Emilia som mäklare!
    Hon har nyligen hjälpt oss att sälja villan. Allt gick över förväntan! Proffsig, påläst, kunnig med ett mycket trevligt bemötande. Engagerad och pålitlig, hon höll oss informerad under hela processen. Inget var för mycket besvär för henne. Kan rekommendera henne varmt! Mvh Andrea o Robban ( kräsna kunder ;-) ) Läs mer
    2020-05-29 Svensk Fastighetsförmedling svarar Andrea G
    Åh! Tusen tack för era jättefina ord och rekommendation!! Det var en ära att få hjälpa er med försäljningen av ert otroligt fin hus!!

Hoppas allt är bra med er och att ni njuter för fullt av ert nya liv i Spanien :)

Ha en fantastisk sommar!!
  • 2019-09-21

Simon D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Sålt en 2a, blev väldigt professionellt mött och hon mötte alla mina förväntningar. Läs mer
    2020-05-29 Svensk Fastighetsförmedling svarar Simon D
    Stort Tack Simon för ditt förtroende att sälja din lägenhet och för din rekommendation :)

Hoppas allt är bra med dig!

• 2019-09-12

Fredrik Z skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Med stort engagemang, professionalitet och tillgänglighet guidade Emilia oss säljare men även köpare genom processen på ett högst föredömligt sätt vid försäljningen av vår underbara villa. Jag kan varmt rekommendera att anlita henne och Svensk fastighetsförmedling för hjälp, vägledning vid ett av livets största beslut! Tack för allt! Läs mer
    2020-05-29 Svensk Fastighetsförmedling svarar Fredrik Z
    Största möjliga TACK!! Så glad jag blir för dina fina ord och för förtorendet att sälja ert fina hus!!

Hoppas att ni har det bra i Örebro och att ni får en fantastisk sommar!

• Linda Z

2019-09-12

Linda Z skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Vi sålde en enplansvilla i Motala. Emilia har varit otroligt engagerad under hela processen samt visat på mycket god kunskap om hur vi som säljare borde agera samt resonera kring försäljningen. Vi har upplevt mycket stöd samt ett genuint intresse för att det ska gå bra för oss. Läs mer
    2019-09-12 Svensk Fastighetsförmedling svarar Linda Z
    Varmaste TACK till de fina orden och att jag fick förtroendet att hjälpa er att sälja er villa. Det glädjer mig så mycket att ni är nöjda!!

Hoppas ni ska trivas i er nya superfina villa i Örebro!!

Ta hand om er!

• 2019-09-09

Catarina E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Vi har sålt en bostadsrätt i Bergsättersområdet i Motala fått ett mycket professionellt bemötande av Emilia Hjort. Snabb hantering mycket god information och kommunikation med oss under hela försäljningsprocessen.
    Vi kommer varmt rekommendera Svensk fastighetsförmedling och Emilia Hjort. Läs mer
    2019-09-12 Svensk Fastighetsförmedling svarar Catarina E
    Varmaste tack för er fina rekommendation och för att jag fått förtroendet att hjälpa till vid försäljning av er fina bostadsrätt.

Ta hand om er!

• 2019-09-07

Inger A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Köpt Ett sommar hus.Mycket bra.Mycker tillmötesgående Läs mer
    2019-09-12 Svensk Fastighetsförmedling svarar Inger A
    Tack snälla för din rekommendation. Jag hoppas ni ska trivas bra i ert nya sommarhus :)

• 2019-08-28

Jörgen B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Köpt Bostadsrätt bra bemötande.
    Helt OK Läs mer
    2019-09-12 Svensk Fastighetsförmedling svarar Jörgen B
    Tack för din rekommendation och grattis till ert lägenhetsköp :)

• 2019-08-27

Hanna L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Jag anlitade Emilia Hjort som mäklare vid försäljningen av min lägenhet och jag är väldigt nöjd med hennes arbete. Hennes strategi föll väl ut och hela försäljningen har varit mycket smidig utan minsta problem eller krångel. Emilia är mycket proffsig och inger förtroende, jag kommer att rekommendera henne till vänner och bekanta som ska sälja sin bostad! Läs mer
    2019-09-12 Svensk Fastighetsförmedling svarar Hanna L
    Tack snälla Hanna för den jättefina rekommendationen och för att jag fick förtroendet att hjälpa dig med försäljningen av din fina lägenhet :)

• 2019-08-27

Torbjörn G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Köp av fritidshus på ofri grund.
    Snabb återkoppling efter vår intresseanmälan.
    Snabb förmedling av frågor och svar mellan oss och säljaren, (även under egen semester).
    Löste problem med båtplats m.m. och ordnade möte en söndag där hon medverkade tillsammans med markägaren och säljarna.
    Emilia motsvarade våra förväntningar med råge och vi rekommenderar henne varmt! Läs mer
    2019-09-12 Svensk Fastighetsförmedling svarar Torbjörn G
    Varmaste tack för den otroligt fina rekommendationen! Jag hoppas ni ska trivas i ert nya fritidshus :)

• 2019-08-25

Lina P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Köpt vårat första hus av Emilia, en mycket professionell och seriös mäklare. Vi är mycket nöjda! Läs mer
    2019-09-12 Svensk Fastighetsförmedling svarar Lina P
    Varmt tack Lina för fina ord och grattis igen till ert husköp :)

• Caroline A

2019-08-25

Caroline A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Jag sålde en bostadsrätt.
    Jag träffade min mäklare första gången på en visning av ett hus jag var på och fick då ett mycket bra intryck och det var det som gjorde att jag kände att jag ville ha henne till min lägenhet.
    Jag blev bemött mycket bra, en mäklare med gott humör och väldigt lätt och trevlig att ha att göra med. Lätt att få tag på och mycket kunnig.
    Jag fick bra hjälp och bra svar på frågorna från allt vart man börjar till hur man stajlar inför visning till en trygg känsla vid kontraktskrivning.
    Jag hade nog inga förväntningar riktigt mer än att jag ville ha en trevlig mäklare som var lätt att nå och ha att göra med och det uppfylldes verkligen över mina förväntningar.
    Jag sammanfattar min upplevelse som otroligt bra och skulle absolut kontakta henne igen vid eventuell annan försäljning.
    Har redan rekommenderat henne för andra som är i säljtankar. Läs mer
    2019-09-12 Svensk Fastighetsförmedling svarar Caroline A
    Wow! Vilka fina ord!! Stort tack för att jag fick hjälpa dig med försäljningen av din bostad. Och stort lycka till med det nya huset.

Caroline A gillar detta
  • 2019-08-24

Claes Pär E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Sålde en villa i Motala.
    Oerhört proffsigt rakt igenom.
    Har köpt bostad via annan mäklare men det här va klasskillnad. Läs mer
    2019-09-12 Svensk Fastighetsförmedling svarar Claes Pär E
    Stort tack Pär för fina ord och för att jag fick hjälpa dig med din försäljning.

• 2019-08-22

Jessica B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Jag har sålt min villa på landet i Österstad. Emilia Hjort är påläst, engagerad, mån om att det ska bli bra för alla. Känner att jag totalt kan släppa försäljningen till henne och lita på att allt blir rätt.
    Allt från första möte till att vi skrivit var toppen.
    Jag fick även mer betalt än jag faktiskt trodde.
    Kan varmt rekommendera Emilia som mäklare. Läs mer
    2019-08-24 Svensk Fastighetsförmedling svarar Jessica B
    Tack Jessica för dina fina ord och för att jag fick hjälpa dig med försäljningen av din fastighet.

Vi ses på tillträdet!!

• 2019-08-22

Rolf S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Jag fick hjälp av min mäklare att sälja min sommarstuga. Jag trodde från början att det skulle vara svårsålt men fick uppmuntrande signaler att det inte skulle vara så svårt. Mäklaren hade rätt.

Bemötandet upplevde jag som mycket proffsigt!

Jag kan varmt rekommendera Emilia om du går i sälj-- eller köptankar. Jag kan inte peka på något moment som skulle kunna bli bättre! Läs mer
    2019-08-24 Svensk Fastighetsförmedling svarar Rolf S
    Tack så jättemycket för dina fina ord!! Det värmer att höra :)

Ta hand om er!!

• 2019-08-18

Solbritt O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Har sålt ett 11/2 plans hus.
    Våra förväntningar är mer än väl uppfyllda
    Trevligt bemötande.
    Vi är mycket nöjda. Läs mer
    2019-08-24 Svensk Fastighetsförmedling svarar Solbritt O
    Tack snälla för fina ord och för att jag fått hjälp till vid er försäljning :)

• 2019-07-17

Henrik M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Jag och min bror har just köpt en fastighet utanför Vadstena. Ansvarig mäklare var Emilia Hjort från Svensk Fastighetsförmedling i Motala. Vi är mycket nöjda med hennes arbete samt hur snabbt och smidigt affären gick att genomföra. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-08-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Henrik M
    Hej Henrik,

Tack snälla för era fina ord och stort lycka till med er nya fastighet.

Ha en fortsatt fin sommar! :)

• 2019-07-09

Marcus B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Mycket trevlig och behjälplig. Läs mer
    2019-08-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Marcus B
    Hej Marcus,

Tack snälla för fina ord! :)

• Kim W

2019-07-08

Kim W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Jag gjorde en grundlig research innan jag sålde mitt hus. Jag började med att lära mig marknaden så att jag själv fick en god uppfattning. Därefter valde jag mäklare - med omsorg. Jag träffade flera mäklare och jämförde också deras säljresultat. När jag tittade på deras säljstatistik såg jag att en mäklare verkligen stack ut, Emilia Hjort på Svensk Fastighetsförmedling i Motala. Valet blev självklart. Nu när mitt hus är sålt kan jag bara konstatera att jag gjorde helt rätt val. Emilia är en stjärna. Jag rekommenderar henne varmt. Läs mer
    2019-08-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Kim W
    Stort TACK Kim för förtroendet att få hjälpa till vid försäljningen av din fastighet och för dina fantastiskt fina ord. Det värmer att höra att du är nöjd med min hjälp och jag är jätteglad att jag fått hjälpa dig :)

Ha en fortsatt skön sommar!

• 2019-07-07

Maria K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Vid visningen av sommartorpet i Tjällmo blev vi fint bemötta sv såväl mäklare som assistent. Under visningen höll mäklaren, Emilia Hjorth, en muntlig presentation av fastigheten som var värdefull för den fortsatta processen. De frågor vi hade fick vi svar på efterhand och nu när vi vunnit budgivningen har all papperhantering kunnat skötas på ett smidigt sätt med Emilias hjälp, då både vi och säljarna bor på annan ort. Sammanfattningsvis; proffsigt, smidigt, tillmötesgående och kommunikativt - stort tack! Om vi någon gång säljer kommer Emilia att vara vårt förstahandsval av mäklare. Läs mer
    2019-08-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Maria K
    Tack snälla Maria för fina ord!! Så kul att det blev ni som fick köpa och hoppas er första sommar i torpet blir fantastisk :)
    Jag hjälper er gärna vid en framtida försäljning men först hoppas jag att ni ska njuta av ert nya fina sommarhus.

• 2019-06-27

Krister P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Seriös,trevlig,korrekt m,äklare Läs mer
    2019-08-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Krister P
    Tack Krister för fin feedback! :)

• 2019-06-25

Christer R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Ett professionellt bemötande och god service. Läs mer
    2019-08-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Christer R
    Tack Christer för fin feedback och för att jag fått hjälpa till vid er bostadsförsäljning :)

• 2019-06-25

Mariana A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Emilia har varit mycket engagerad hela tiden, alltid trevlig och positiv. ingen annan mäklare har varit så tillgänglig och hjälpsam. Hon genomförde försäljningen professionellt och vi kände oss trygga med att vara i goda händer. Vi kan varmt rekommendera Emilia!
    Mariana och Peter Läs mer
    2019-08-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Mariana A
    Tack snälla ni för era fina ord och för att jag fick hjälpa till vid er försäljning av er villa :)
    Det värmer att höra att ni är nöjda!

Vi ses vid tillträdet!

• 2019-06-24

Andreas J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Proffsigt, påläst, smidigt och trevligt bemötande. Läs mer
    2019-08-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Andreas J
    Tack Andreas för fin feedback! :)

• 2019-06-24

Kenneth A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    Vi har sålt vår villa i Varamon området i Motala.
    Vi anlitade Emilia Hjort på Svensk fastighetsförmedling i Motala.
    Hon gjorde ett utmärkt jobb åt oss, och vi är väldigt nöjda på det sätt som arbetet utfördes.
    Så vi kan bara rekommendera henne till fortsatta liknande uppdrag. Läs mer
    2019-08-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Kenneth A
    Tack snälla Kenneth för fin Reco och stort tack för att jag fick hjälpa till vid er bostadsförsäljning :)

Ha det gott så ses vi vid tillträdet.

Drottninggatan 14, 591 35 Motala