Svensk Fastighetsförmedling Motala

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Motala!

Motala ligger vid fina Göta kanal och är känt som Östergötlands sjöstad. Här hittar du boenden intill den välkomnande hamnen och kan hitta både lägenheter och villor i världsklass i närheten av naturen. Vi på Svensk fastighetsförmedlings mäklarkontor hjälper dig till drömboendet, vare sig du vill bo i stan eller lite utanför.

Vi har koll på området. Vi har koll på mäklarbranschen. Dessutom strävar vi alltid efter största möjliga kundnöjdhet och erbjuder fria värderingar av bostäder. Kontakta oss!

Läs vad 158 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Motala 2

2021-12-06
    • Professionell, effektiv, alltid tillgänglig.

• Vill att alla ska vara nöjda.
    2021-11-27
    Vi blev bra mottagna och fick all hjälp som ville ha. Och budgivningen gav mer än vi hade hoppats.
    2021-11-24
    Jag blev väl bemött av mäklaren och försäljningen sköttes så här långt på ett bra sätt. Jag är nöjd med hur affären skötts. Mäklararvodet något högt i förhållande till försäljningspriset, vid jämförelse med andra mäklarföretag.
    Mvh Claes Forsgren
    2021-11-23
    Tack vare Edvin var denna försäljning snabb, trygg men framförallt lyckades han göra denna försäljning till en lättsam och rolig upplevelse. Han har ett proffsigt och bra bemötande och vi kände att vi var i trygga händer under hela försäljningen. Edvin höll en mycket god kundkontakt och han mötte alla våra förväntningar. Han tog även väl hand om alla de som intresserade sig för fastigheten, vilket ledde till att försäljningen kunde skötas snyggt och smidigt. Vi är verkligen supernöjda!
    2021-11-18
    Edvin utstrålade lugn och trygghet och han bemötte oss med respekt. Hade väl inga specifika förväntningar i förväg men kan tänka mig att det ska vara så som det var och blev.
    2021-11-18
    Vänligt, avslappnat och proffsigt bemötande. Vi fick titta i lugn och ro. Ingen stress.
    Tack så mycket Ann! Jag är helt övertygad om att ni kommer trivas bra! Mvh, Edvin Hellqvist Svensk Fastighetsförmedling Motala
    2021-10-11
    Rakt igenom proffsigt bemötande och hantering av försäljning av bostadsrätt.
    Tydlig i informationen och saklig kring information kring återkoppling från spekulanterna.
    Stort stort tack Anna för den fina rekommendationen, det gör mig otroligt glad! Fortsatt lycka till med bostadsletandet! Varmaste hälsningar Edvin Hellqvist Svensk Fastighetsförmedling Motala
    2021-10-08
    Edvin Hellqvist som hjälpte till med min pappas försäljning av sitt hus var proffsig och väldigt lätt att få kontakt med. Han ordnade med allt inför visning med fotografering, besiktning och el-deklaration och vi är väldigt nöjda med honom!
    Tack snälla för din Reco och för förtroendet, det värmer! Vi ses på tillträdesdagen!
    2021-10-08
    Vi är mycket nöjda över bemötandet av mäklaren vid köpet. Det kändes professionellt och tryggt.
    Tusen tack för din reco! Det värmer. Vi ses på tillträdesdagen!
    Mvh Edvin Hellqvist
  • sålde sin stuga med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Motala
    • Älvan
    2021-09-22
    Från start till mål har allt fungerat jättebra. All information har varit tydlig, återkoppling på frågor har skett snabbt. Edvin har varit mycket snabb och seriös med att fånga upp nya spekulanter och visningar har skett löpande.
    Vi är mycket nöjda med vår försäljning och rekommenderar varmt andra att anlita Edvin och Svensk Fastighetsförmedling i Motala.
    Tack snälla Jennie för din Reco. Fantastiskt kul att får hjälpa till med försäljningen av er fritidshusdröm.
    Vi ses snart igen!
    Varma hälsningar Edvin Hellqvist
    • Godegård
    2021-09-10
    En lugn och förtroende ingivande mäklare som skötte allt galant och noggrant 👌👌
    Tack för din fina Reco! Vi ses på tillträdesdagen.
    2021-09-09
    Vi är väldigt nöjda med vår upplevelse av Svenska Fastighetsförmedling Motala. Snabba svar och trevligt bemötande genom hela affären.
    Stort tack för de fina orden! Vi ses på tillträdesdagen!
    2021-09-03
    trevligt bemötande
    träffat honom tidigare i annat ärende och vi blev inte besvikna nu heller
    mycket bra kommunikation
    hitintills allt toppen
    allt är ju inte i hamn ännu, lite pappersarbete kvarstår i dagsläget
    Tack snälla för din Reco, orden värmer!
    Hälsa Conny och ta hand om er!
    2021-09-01
    Edvin har bemött mig på ett väldigt trevligt och framåtriktat sätt, han har uppfyllt mina förväntningarna med råge och hjälpt mig med en snabb och smidig försäljning av min bostad.
    Tack Hampus för din Reco! Kul att höra att du är nöjd. Ta hand om dig så ses vi på tillträdesdagen!
    2021-08-29
    Blev väldigt bra bemött av mäklare som var trevlig och tillmötesgående under hela kontakten.
    Mäklaren var lättillgänglig.
    Tack snälla för din Reco, det betyder mycket! Kul att höra att ni är nöjda, ta hand om er så ses vi på tillträdesdagen!
    Vänliga hälsningar, Edvin Hellqvist
    2021-08-29
    Edvin är en fantastisk mäklare, som var ett självklart val redan från start. Han är driven, påläst och trygg! En mäklare som ligger rätt i tiden och som alltid gick att få tag på. Briljant! Vi kommer använda oss av Edvin nästa gång också!!!
    Tack snälla Sofie för de fina orden!! Det värmer massor! Vi ses på tillträdesdagen.
    2021-08-29
    Trevligt bemötande, professionell, alltid tillgänglig och levererade precis det han lovade!
    Stort tack för de fina orden & förtroendet att sälja er fantastiskt fina villa! Lycka till med ert nya projekt nu så ses vi på tillträdesdagen!
    2021-08-27
    Bra påläst mäklare som upplevdes mån både av säljare och köpare. Hade gjort färdigt alla papper innan vi kom dit vilket uppskattas mycket och som upplevdes ha ett trevligt bemötande mot både mot kund och säljare.
    Tack snälla för de fina orden! Jag hoppas och tror ni kommer trivas superbra i er nya villa!
    2021-07-21
    Mycket seriös hantering på alla sätt. Snabb handläggning.
    Varmt tack för din Reco Lars! Helt övertygad om att ni kommer trivas i er nya sommardröm! Svensk Fastighetsförmedling Motala
    2021-07-06
    Vi är så himla nöjda med försäljningen av vår lägenhet!
    Edvin fick vårt förtroende och det kommer vi aldrig ångra! Alltid tillgänglig, smarta idéer, bra rådgivning etc.
    Om vi ska flytta i framtiden så vet jag vart vi kommer att höra av oss.
    Finns inget att klaga på och resultatet blev över förväntan!
    Tusen tack för förtroendet att sälja er fina lägenhet! Orden värmer! :)
    2021-07-06
    Edvin är en väldigt professionell och supertrevlig mäklare! Vi är hur nöjda som helst med honom.
    Redan från start till slut skötte han allt exemplarisk och vi har haft fullt förtroende för honom hela vägen! Resultatet av försäljningen av bostaden blev bättre än förväntat!
    Stort tack för de fina orden! Det värmer!
    Vi ses på tillträdesdagen!
    Varma hälsningar, Edvin Hellqvist!
    2021-06-27
    Fantastisk trevlig ,proffsig och kunnig mäklare

Resultatet av försäljningen gick över förväntan bra!!

Är mycket nöjd med försäljningen och Mäklaren
    Stort tack för de värmande orden! Tack för förtroendet att få hjälpa till vid din försäljning.
  • skrev om Svensk Fastighetsförmedling Motala
    2021-06-09
    Allt sköttes på bästa sätt. Inget att anmärka på. Professionellt rakt igenom. OCH trevligt :)
    Stort tack för din Reco Lars! Det uppskattas enormt. Hoppas allt är bra med er! Svensk Fastighetsförmedling Motala
    • Österstad
    2021-06-03
    Vi sålde vår fastighet och hade kontakt med en trevlig o kunnig mäklare som vi kunde lita på. Allt fungerade jättebra och affären gick i lås utan några problem
    Tack snälla Gunnel för din Reco! Vi ses på tillträdesdagen! Med vänlig hälsning, Edvin Hellqvist Svensk Fastighetsförmedling Motala
  • Oskar R
    köpte sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Motala
    2021-05-31
    Lätt att få tag på. Tar frågor seriöst och med snabb återkoppling!
    • MOTALA
    2021-05-26
    Emilia och Edvin förmedlade vårt hus, båda har varit oerhört lyhörda och lättsamma att ha att göra med! Kan varmt rekommendera dem, oavsett om man vill köpa eller sälja en fastighet via dem.
    Ett varmt tack Lizette för de fina orden! Tack för att vi fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen. Ha en fin sommar så ses vi på tillträdet! Varma Hälsningar Edvin & Emilia! Svensk Fastighetsförmedling Motala
    • Verkstadsön
    2021-05-22
    Allt gick väldigt smidigt vid försäljningen av vårt radhus och vi fick mycket mer betalt än vi förväntade oss. Edvin är en jätteduktig mäklare.
    Tack snälla för de fina orden!
    Lycka till med ert nya hus!

• sålde sin stuga med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Motala
    2021-05-16
    Fick hjälp med att sälja vår sommarstuga. Fungerade alldeles utmärkt. Trevligt bemötande och vi kan helhjärtat rekommendera denna fastighetsförmedling.
    Tusen tack för de fina orden! Det var tacksamt och superkul att få hjälpa till att sälja ert fantastiska fritidshus. Vi ses på tillträdesdagen!
    2021-05-14
    Köpte fritidshus
    Proffsigt och kunnigt bemötande
    Tack snälla för din Reco! Snart får ni nycklarna till er nya sommardröm! Vi ses på tillträdesdagen!
    Bästa hälsningar, Edvin Hellqvist
    2021-05-06
    Köpt en lägenhet samt gett i uppdrag att sälja min fritidsfastighet.
    Bemötandet var väldigt proffsigt !
    Då det är stora händelser när man köper och säljer fastigheter känner jag mig trygg med valet av mäklare !
    Är mitt i processen, känns naturligtvis spännande och omtumlande.
    Tack snälla för de fina orden Renate! Ta hand om dig så ses vi framöver!
    2021-04-12
    Sålde min villa på landet, fick jättebra kontakt och väldigt bra förklarat på hur hela processen skulle gå till.

Han skräddarsydde efter mina önskemål/behov.

En professionell mäklare som jag starkt rekommenderar!!
    2021-04-06
    Trevlig mäklare och smidig kontakt.
    2021-04-06
    Bra kommunikation, fungerade fint i en påskriftssituation med två små barn.
    2021-04-04
    Bara bra sålt lägenhet
    XxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxXxxxxxxxxxxxxxxxxxxXxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    Tack för de fina orden!
    Ha en fin sommar! Mvh Edvin Hellqvist
    2021-03-24
    Vi köpte fritidshus, vår mäklare Edvin skötte sig utmärkt
    Tack snälla för de fina orden och grattis till köpet av er nya dröm till fritidshus, vi ses på tillträdesdagen!
    2021-03-22
    Vid köp av vårt fritidshus blev vi bra bemött av vår mäklare, både vid visning, ytterligare visning o kontraktsskrivning. Mäklaren sökte svar på våra frågor och ledde kontraktsskrivningstillfället på ett lugnt, behagligt och proffsigt sätt.
    Tusen tack Lena för de fina orden! Ni kommer att trivas magiskt bra med ert nya sommarparadis! Ha en bra påsk så ses vi på tillträdesdagen!
  • claudia B
    sålde sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Motala
    2021-03-22
    Vi har i dagarna sålt vårt sommarhus. Vi tog kontakt med SFF då vi också köpte sommarhuset via dom. Vi fick ett otroligt bra intryck av mäklarna som berättade och förklarade hur försäljningen skulle gå till. Vi kände oss mycket trygga och att de gjorde de bästa för oss. Vi hade kontakt med vår mäklare i stort sätt varje dag ,vi fick uppdateringar och vi kunde bolla olika frågor utan problem.
    Vi är lika nöjda nu med försäljningen som när vi köpte huset för 10 år sedan.
    Stort tack för förtroendet att sälja erat sommarparadis och tack för er fina Reco! Ha det fint och ta hand om er!
    Hälsningar, Edvin & Emilia!
    2021-03-21
    En snabb affär med en väldigt proffsig och seriös mäklare! Vi känner att vi har kunnat ställa de frågor vi haft och fått bra svar. Vi är inget annat än nöjda!
    Tack snälla för de fina orden! Ha en fin påsk så ses vi på tillträdesdagen!

2021-03-18
    Vi köpte vår första villa och fick ett superbra bemötande av Edvin på svensk fastighetsförmedling. Han guidade oss i varje steg och affären avslutades snabbt och lätt. Vi är väldigt nöjda!
    Stort tack för en jättefin Reco!! Ha det bra i påsk så ses vi på tillträdesdagen!

2021-03-15
    Emilia har hjälpt mig att både köpa och sälja bostad. Hon är fantastiskt grym på sitt jobb. Kunde inte vara mer nöjd.
    Tusen tack Hilda för superfin Reco och för förtroendet att få hjälpa dig med dina bostadsaffärer :)

Ta hand om dig!!

Emilia
    2021-02-20
    Sålt bostadsrätt. Bra kontakt med mäklare och försäljningen gick smidigt!
    Tack Marika för fin rekommendation och för förtroendet att hjälp er med er försäljning.

2021-01-30
    Mycket trevligt bemötande. Tydliga i sin kommunikation, kan varmt rekommendera Svens Fastighetsförmedling i Motala.
    Tusen tack för din fina Reco och ett stort lycka till med ert nya hus! 😊

2020-12-05
    Sålt bostadsrätt.
    Trevligt bemötande.
    Utmärkt behandling av lägenheten för att göra den attraktiv .
    Hade stora förväntningar som infriades.
    Mycket o bra information
    Stort tack för förtroendet att få sälja er lägenhet som ni fixat iordning så fint! :)

Allt gott!

2020-11-09
    Bra Service, hon ordnade en privat visning efter våra önskemål.
    Hon tog fram svar på alla de frågor vi hade,
    Vi fick en bra genomgång av samtliga handlingar vid kontraktsskrivandet.
    Bemötandet var väldigt bra.
    Tack snälla för din rekommendation! :)

Ha det gott så ses vi framöver.

2020-11-09
    Fick ett tips på fritidshus via er bevakningstjänst, mäklaren har ordnat med enskild visning och ett smidigt avslut av affären.
    Bra och proffsigt bemötande.
    Tusen tack för din fina rekommendation!! :)

Ha det gott så ses vi framöver!

• Klockrike
    2020-11-02
    Köpt en villa.
    Blev mest bemöt av mäklar assistenten såg ej till mäklaren först på visningen. Men det var ett trevligt bemötande. Mäklaren höll en bra presentation av bostaden. Mäklaren var väldigt hjälpsam vid budgivningen osv.
    Tack snälla för din fina rekommendation Emilia och stort grattis till köp av ert hus! :) Vi ses på tillträdesdagen!

2020-10-19
    Vi har fått hjälp av Martin och hans adept Edwin att sälja!
    De har utfört ett mycket proffsigt jobb! Snabba, tydliga, korrekta!
    Hela annonseringen med texter, bilder, planritningar har varit superbra, försäljningen har flutit på jättebra och varit väldigt tydlig.
    Skulle vi sälja igen skulle jag direkt välja samma mäklare!
    Rekommenderar till alla!
    Tusen tack Emma för fina ord! Det var otroligt roligt att få hjälpa er med försäljningen av det charmiga torpet!
    MVH Martin & Edvin
    2020-10-07
    Köpt bostadsrätt.
    Bra professionellt bemötande.
    Tack Bengt för din Reco och hoppas ni ska trivas i er nya lägenhet! :)

Ha det så bra!

2020-10-06
    Sålt äldre och tillbyggd villa i Motala.
    Mäklaren var kunnig, informativ, pålitlig och trevlig!
    Kontakterna från första telefonsamtal, via genomgången av fastigheten, fotografering, annons och visning till kontrakt fungerade utmärkt.
    Sammanfattningsvis en mycket bra mäklare!
    Tack så mycket Ulf för ert förtroende att få sälja er villa, och för en jättefin Reco! :)

2020-10-04
    Köpt bostadsrätt i Vadstena 3 rok.

Väldigt trevligt bemötande av min mäklare Martin Fransson.
    Martin hanterade ärendet perfekt och jag rekommenderar gärna
    honom och ert kontor.
    Vad roligt att höra Ebba!, tack för dina fina ord!
    Varma hälsningar Martin