Svensk Fastighetsförmedling Motala

Svensk Fastighetsförmedling Motala

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Motala!

Motala ligger vid fina Göta kanal och är känt som Östergötlands sjöstad. Här hittar du boenden intill den välkomnande hamnen och kan hitta både lägenheter och villor i världsklass i närheten av naturen. Vi på Svensk fastighetsförmedlings mäklarkontor hjälper dig till drömboendet, vare sig du vill bo i stan eller lite utanför.

Vi har koll på området. Vi har koll på mäklarbranschen. Dessutom strävar vi alltid efter största möjliga kundnöjdhet och erbjuder fria värderingar av bostäder. Kontakta oss!

Läs vad 130 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Motala 2

2021-05-14
    Köpte fritidshus
    Proffsigt och kunnigt bemötande
    2021-05-06
    Köpt en lägenhet samt gett i uppdrag att sälja min fritidsfastighet.
    Bemötandet var väldigt proffsigt !
    Då det är stora händelser när man köper och säljer fastigheter känner jag mig trygg med valet av mäklare !
    Är mitt i processen, känns naturligtvis spännande och omtumlande.
    2021-04-12
    Sålde min villa på landet, fick jättebra kontakt och väldigt bra förklarat på hur hela processen skulle gå till.

Han skräddarsydde efter mina önskemål/behov.

En professionell mäklare som jag starkt rekommenderar!!
    2021-04-06
    Trevlig mäklare och smidig kontakt.
    2021-04-06
    Bra kommunikation, fungerade fint i en påskriftssituation med två små barn.
    2021-04-04
    Bara bra sålt lägenhet
    XxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxXxxxxxxxxxxxxxxxxxxXxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    2021-03-24
    Vi köpte fritidshus, vår mäklare Edvin skötte sig utmärkt
    Tack snälla för de fina orden och grattis till köpet av er nya dröm till fritidshus, vi ses på tillträdesdagen! Med vänlig hälsning, Edvin Svensk Fastighetsförmedling Motala
    2021-03-22
    Vid köp av vårt fritidshus blev vi bra bemött av vår mäklare, både vid visning, ytterligare visning o kontraktsskrivning. Mäklaren sökte svar på våra frågor och ledde kontraktsskrivningstillfället på ett lugnt, behagligt och proffsigt sätt.
    Tusen tack Lena för de fina orden! Ni kommer att trivas magiskt bra med ert nya sommarparadis! Ha en bra påsk så ses vi på tillträdesdagen! Med vänlig hälsning, Edvin Svensk Fastighetsförmedling Motala
  • claudia B
    sålde sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Motala
    2021-03-22
    Vi har i dagarna sålt vårt sommarhus. Vi tog kontakt med SFF då vi också köpte sommarhuset via dom. Vi fick ett otroligt bra intryck av mäklarna som berättade och förklarade hur försäljningen skulle gå till. Vi kände oss mycket trygga och att de gjorde de bästa för oss. Vi hade kontakt med vår mäklare i stort sätt varje dag ,vi fick uppdateringar och vi kunde bolla olika frågor utan problem.
    Vi är lika nöjda nu med försäljningen som när vi köpte huset för 10 år sedan.
    Stort tack för förtroendet att sälja erat sommarparadis och tack för er fina Reco! Ha det fint och ta hand om er! Hälsningar, Edvin & Emilia! Svensk Fastighetsförmedling Motala
    2021-03-21
    En snabb affär med en väldigt proffsig och seriös mäklare! Vi känner att vi har kunnat ställa de frågor vi haft och fått bra svar. Vi är inget annat än nöjda!
    Tack snälla för de fina orden! Ha en fin påsk så ses vi på tillträdesdagen! Med vänlig hälsning, Edvin Svensk Fastighetsförmedling Motala
    2021-03-18
    Vi köpte vår första villa och fick ett superbra bemötande av Edvin på svensk fastighetsförmedling. Han guidade oss i varje steg och affären avslutades snabbt och lätt. Vi är väldigt nöjda!
    Stort tack för en jättefin Reco!! Ha det bra i påsk så ses vi på tillträdesdagen! Med vänlig hälsning, Edvin Svensk Fastighetsförmedling Motala
    2021-03-15
    Emilia har hjälpt mig att både köpa och sälja bostad. Hon är fantastiskt grym på sitt jobb. Kunde inte vara mer nöjd.
    Tusen tack Hilda för superfin Reco och för förtroendet att få hjälpa dig med dina bostadsaffärer :) Ta hand om dig!! Med vänlig hälsning, Emilia Svensk Fastighetsförmedling Motala
    2021-02-20
    Sålt bostadsrätt. Bra kontakt med mäklare och försäljningen gick smidigt!
    Tack Marika för fin rekommendation och för förtroendet att hjälp er med er försäljning. Med vänlig hälsning, Emilia Hjort Svensk Fastighetsförmedling Motala
    2021-01-30
    Mycket trevligt bemötande. Tydliga i sin kommunikation, kan varmt rekommendera Svens Fastighetsförmedling i Motala.
    Tusen tack för din fina Reco och ett stort lycka till med ert nya hus! 😊 Med vänlig hälsning, Emilia Hjort Svensk Fastighetsförmedling Motala
    2020-12-05
    Sålt bostadsrätt.
    Trevligt bemötande.
    Utmärkt behandling av lägenheten för att göra den attraktiv .
    Hade stora förväntningar som infriades.
    Mycket o bra information
    Stort tack för förtroendet att få sälja er lägenhet som ni fixat iordning så fint! :) Allt gott! Med vänlig hälsning Emilia Hjort Svensk Fastighetsförmedling Motala
    2020-11-09
    Bra Service, hon ordnade en privat visning efter våra önskemål.
    Hon tog fram svar på alla de frågor vi hade,
    Vi fick en bra genomgång av samtliga handlingar vid kontraktsskrivandet.
    Bemötandet var väldigt bra.
    Tack snälla för din rekommendation! :) Ha det gott så ses vi framöver. Med vänlig hälsning Emilia Hjort Svensk Fastighetsförmedling Motala
    2020-11-09
    Fick ett tips på fritidshus via er bevakningstjänst, mäklaren har ordnat med enskild visning och ett smidigt avslut av affären.
    Bra och proffsigt bemötande.
    Tusen tack för din fina rekommendation!! :) Ha det gott så ses vi framöver! Med vänlig hälsning Emilia Hjort Svensk Fastighetsförmedling Motala
    • Klockrike
    2020-11-02
    Köpt en villa.
    Blev mest bemöt av mäklar assistenten såg ej till mäklaren först på visningen. Men det var ett trevligt bemötande. Mäklaren höll en bra presentation av bostaden. Mäklaren var väldigt hjälpsam vid budgivningen osv.
    Tack snälla för din fina rekommendation Emilia och stort grattis till köp av ert hus! :) Vi ses på tillträdesdagen! Med vänlig hälsning, Emilia Hjort Svensk Fastighetsförmedling Motala
    2020-10-19
    Vi har fått hjälp av Martin och hans adept Edwin att sälja!
    De har utfört ett mycket proffsigt jobb! Snabba, tydliga, korrekta!
    Hela annonseringen med texter, bilder, planritningar har varit superbra, försäljningen har flutit på jättebra och varit väldigt tydlig.
    Skulle vi sälja igen skulle jag direkt välja samma mäklare!
    Rekommenderar till alla!
    Tusen tack Emma för fina ord! Det var otroligt roligt att få hjälpa er med försäljningen av det charmiga torpet! MVH Martin & Edvin Svensk Fastighetsförmedling Motala
    2020-10-07
    Köpt bostadsrätt.
    Bra professionellt bemötande.
    Tack Bengt för din Reco och hoppas ni ska trivas i er nya lägenhet! :) Ha det så bra! Med vänlig hälsning, Emilia Hjort Svensk Fastighetsförmedling Motala
    2020-10-06
    Sålt äldre och tillbyggd villa i Motala.
    Mäklaren var kunnig, informativ, pålitlig och trevlig!
    Kontakterna från första telefonsamtal, via genomgången av fastigheten, fotografering, annons och visning till kontrakt fungerade utmärkt.
    Sammanfattningsvis en mycket bra mäklare!
    Tack så mycket Ulf för ert förtroende att få sälja er villa, och för en jättefin Reco! :) Vi ses på tillträdesdagen! Med vänlig hälsning, Emilia Hjort Svensk Fastighetsförmedling Motala
    2020-10-04
    Köpt bostadsrätt i Vadstena 3 rok.

Väldigt trevligt bemötande av min mäklare Martin Fransson.
    Martin hanterade ärendet perfekt och jag rekommenderar gärna
    honom och ert kontor.
    Vad roligt att höra Ebba!, tack för dina fina ord! Varma hälsningar Martin Svensk Fastighetsförmedling Motala
    2020-10-04
    Både köpt och sålt fastighet. Professionellt bemötande.
    Stort tack för din Reco Tom och för förtroendet att hjälpa er både vid köp av ny bostad och vid er egen försäljning :) Allt gott! Med vänlig hälsning, Emilia Hjort Svensk Fastighetsförmedling Motala
    • Västanvik
    2020-10-02
    Vi sålde ett sommarhus. Mäklaren verkade inte ha tid för oss. Han skrev fel i annonsen och gjorde inte vad han sa att han skulle. Jag kommer inte använda bolaget igen.
    Hej Malin! Tråkigt att höra att du upplevt det så! Önskar er lycka till! MVH Martin Svensk Fastighetsförmedling Motala
    • Västanvik
    Köpt fritidshus Åtorpsvägen 336 Västanvik 🌞
    Trevlig och effektiv Mäklare. 👍
    Lite bristfällig information om huset i beskrivning gällande köksutrustning. Luftvärmepump var trasig och jag som köpare fick stå för halva kostnaden där säljare skulle ersatt hela. Blev lite överrumlad.
    Vänligen Susanne 💓
    Tack Susanne för dina ord! Njut av ert fina fritidshus! MVH Martin Svensk Fastighetsförmedling Motala
    2020-10-02
    Första gången jag är med och säljer ett hus som dessutom är mitt barndomshem. Vår mäklare/ Emilia, lyssnade, bad om vårt omdöme om huset, kom med förslag och fanns där för att guida både säljare och köpare. Allt har gått smidigt och varit proffsigt vilket gjort att jag känt mig trygg och nu kan snart affären avslutas och en ny familj ta över.
    Tusen tack för din fina Reco och för förtroendet att få sälja ert barndomshem :) Vi ses på tillträdesdagen! Med vänlig hälsning, Emilia Hjort Svensk Fastighetsförmedling Motala
    2020-08-08
    Vi har sålt en fastighet och perfekt hjälp och support.
    Mycket trevlig mäklare och kunnig, gav mycket bra information och lyssnade på våra önskemål.
    Superbra med läge+, passade om som handsken.
    Tack så himla mycket för att gott samarbete och försäljningen blev bättre än önskat.
    Tusen tack för er superfina reco och för gott samarbete! Det var ett nöje att få hjälpa er med er försäljning och det värmer att höra att ni är nöjda 😊 Ha det gott så ses vi på tillträdet! Med vänlig hälsning, Emilia Hjort Svensk Fastighetsförmedling Motala
    2020-07-27
    Vi sålde ett gammalt hus med en hel del renoveringsbehov. Emilias engagemang och kunskap har varit ovärderlig. En mäklare som är oerhört mån om att de ska bli så bra som möjligt både för säljare och köpare. Rekommenderar henne varmt.
    Tusen tack Cilla för din fina rekommendation och för att jag fick förtroendet att hjälpa er med er försäljning :) Allt gott! Med vänlig hälsning, Emilia Svensk Fastighetsförmedling Motala
    2020-06-26
    Välvillig att svara på frågor, bra service och trevligt bemötande.
    Stort tack för din rekommendation och grattis till köp av en supertrevlig lägenhet :) Ha en skön sommar så hörs vi inför tillträdet. Hälsningar Emilia Svensk Fastighetsförmedling Motala
    2020-06-22
    Professionell, otroligt hjälpsam och trygg
    Stort tack Matthias för fin rekommendation och för förtroendet att få hjälpa er med försäljningen! Ha en fin sommar! :) Varma hälsningar Emilia Svensk Fastighetsförmedling Motala
    2020-06-08
    Hej, en toppen mäklare med ödmjuk men proffesionell framtoning.
    Stort Tack Renate för din fina rekommendation :) Jag önskar er en fin sommar så ses vi i augusti! Med vänlig hälsning, Emilia Hjort Svensk Fastighetsförmedling Motala
    • Fornåsa
    2020-05-25
    Emilia Hjort var mycket duktig och engagerad när vi anlitade henne för försäljningen av vårt hus. Emilia gjorde ett mycket bra intryck vid första mötet. Hon var kunnig, hjälpsam och mycket driven i sitt uppdrag. Vi kan varmt rekommendera henne.
    Stort Tack Annette för din fina rekommendation och för att jag fick förtroendet att sälja ert hus. Hoppas allt är bra med er och att ni får en underbar sommar! Varma hälsningar Emilia Hjort Svensk Fastighetsförmedling Motala
    2020-04-17
    Vi har köpt ett hus! Visningen var bra mäklaren bemötte trevligt och höll en bra genomgång om bostaden och fanns tillgänglig under hela visningen! Hon svarade snabbt på sms vid frågor och tankar längs hela processen! Vi är mycket nöjda med Emilia som mäklare
    Tack snälla Fanny för din fina rekommendation och så kul att få hjälpa er med ert bostadsköp :) Hoppas ni får en fantastisk sommar att njuta av i ert nya fina hus. Varma hälsningar Emilia Hjort Svensk Fastighetsförmedling Motala
    2020-04-01
    Bra respons på frågor och seriös vid visning och budgivning
    Tack Anna för din rekommendation och hoppas du ska trivas i din nya fina lägenhet! :) Jag önskar dig en fin sommar! Varma hälsningar Emilia Hjort Svensk Fastighetsförmedling Motala
    2020-03-17
    Den bästa mäklaren vi haft erfarenhet av.
    Högsta betyg.
    Wow! Stort tack Håkan för din fina rekommendation! Jag är så glad att jag fått förtroendet att hjälpa er med er försäljning och även i ert köp av ny bostad. Hoppas du och Agneta får en underbar sommar att njuta i ert nybyggda drömboende! Jag önskar er en fin sommar! Varma hälsningar Emilia Hjort Svensk Fastighetsförmedling Motala
    2020-03-07
    Sålt huset. Vi blev väldigt bra bemötta. Professionell service. Vi är väldigt nöjda.
    Stort tack för din fina rekommendation Johanna. Jag är så glad att jag fått förtroendet att sälja ert fantastiska hus men också hjälpa er vid köp av ny bostad. Hoppas ni får en underbar sommar!! //Emilia Svensk Fastighetsförmedling Motala
    2020-03-07
    Vi sålde våran bostad snabbt och smidigt . Bra bemötande av mäklaren i och proffsigt utfört.
    Tack så mycket Daniel för din fina rekommendation och för ert förtroende att sälja ert hus! Hoppas ni får en underbar sommar! :) //Emilia Svensk Fastighetsförmedling Motala
    2020-02-22
    Har sålt en villa. Helt nöjd med mäklaren så här långt.
    Tack så mycket Tony för din rekommendation och för förtroendet att sälja ditt hus. Hoppas ni ska trivas i er nya villa och att ni får en skön sommar :) Varma hälsningar Emilia Svensk Fastighetsförmedling Motala
    2020-01-28
    Inför valet av mäklare när vi skulle sälja våran bostad så hade vi flera stycken som ville göra den affären. När vi sedan träffade Emilia på Svensk Fastighetsförmedling så var inte valet så svårt. Jätteproffsig i sin roll, bemötande och med planen för försäljningen. Supernöjda och rekommenderas alla dagar i veckan
    Wow!! Stort tack för din jättefina rekommendation och för ert förtroende att sälja ert hus. Och så kul att höra att ni trivs så bra i ert nya hus. Önskar er en fin sommar!! //Emilia Svensk Fastighetsförmedling Motala
    2020-01-27
    Proffsig mäklare som visar stor kunskap inom området. Inlyssnande till våra frågor och tankar och vi har kunnat haft en kommunikation under vägen. Vi är väldigt nöjda. Vi har fått en känsla av tillit, personligt och professionellt av vår mäklare.
    Tusen tack Lisa för dina fina ord och rekommendation. Så roligt att få hjälpa er med både köp av ny bostad men även förtroendet att sälja ert fina hus. Ha nu en fantastisk sommar!! //Emilia Svensk Fastighetsförmedling Motala
    2020-01-25
    Vi har sålt vår bostad.
    Vårt första intryck av vår mäklare var proffsighet, ett stort kunnande och förtroendeingivande.
    Vi tycker att allt blev över förväntan.
    Stort tack Linda för din fina rekommendation och för ert förtroende att få sälja ert hus. Ha en fantastisk sommar!! Varma hälsningar Emilia Svensk Fastighetsförmedling Motala
    2020-01-23
    Köpt bostadsrätt. Blev bemött på ett trevligt sätt, mäklaren uppdaterade mig om viktig information samt var lätt att nå vid frågor. Hade inga specifika förväntningar då det var första gången jag köpte/sålde bostad. Men mäklaren levde helt klart upp till det som kan önskas!
    Stort tack Therése för dina fina ord, det värmer! Hoppas du trivs bra i din superfina lägenhet! :) Ha en fin sommar!! Varma hälsningar Emilia Svensk Fastighetsförmedling Motala
    2019-12-28
    Emilia Hjort är snabb och professionell i kombination med personligt och trevligt bemötande!
    Tack snälla Helen för dina fina ord! :) Hoppas ni trivs bra i ert nya hus. Ha en fin sommar! Varma hälsningar Emilia Svensk Fastighetsförmedling Motala
    2019-12-07
    Jag sålde en bostadsrätt. Bra bemötande av mäklaren. Prismässigt så blev inte affären vad jag hade förväntat mig, affären behövde göras på begränsad tid och helheten är jag nöjd över.
    Tack Henrik för din rekommendation och stort tack för förtroendet att sälja din fina lägenhet. Ha en fin sommar! /Emilia Svensk Fastighetsförmedling Motala
    2019-12-07
    Trevligt bemött. Snabba svar.
    Tack snälla för din rekommendation! :) Ha en fin sommar! Varma hälsningar Emilia Svensk Fastighetsförmedling Motala
    2019-11-28
    Köpt en bostadsrätt. Emilia var jättetrevlig och var så som man förväntar sig en mäklare. Hon var tydlig och smidig att ha att göra med. Och affären gick väldigt fort.
    Tack snälla för din rekommendation! :) Jag önskar dig en fin sommar! Varma hälsningar Emilia Svensk Fastighetsförmedling Motala
    • Holm
    2019-11-25
    Jag har sålt en friliggande villa. Mäklaren har varit snabb att svara, vänlig och kunnig. Jag är mycket nöjd med den snabba och smidiga affär mäklaren möjliggjort!
    Tack snälla Cecilia för din fina rekommendation och förtroendet att sälja ditt hus :) Hoppas allt är bra med dig och familjen och att ni får en fin sommar! Varma hälsningar Emilia Svensk Fastighetsförmedling Motala
    • Holm
    2019-11-25
    Köpt villa, vi blev väl bemötta Emilia.
    Trevligt att göra affär vi Emilia och svenskfast Motala.
    Trevlig mäklar assistent Edvin.
    Stort Tack Axel för fin rekommendation och så kul att få hjälpa er i ert köp av bostad. Hoppas ni trivs bra i ert nya fina hus och att ni får en fantastisk sommar! Varma hälsningar Emilia och Edvin Svensk Fastighetsförmedling Motala
    2019-11-22
    Sålt och köpt ny villa/radhus.

Enkla
    Kompetenta
    Lätt att få kontakt med
    Trevliga
    Motsvarade våra förväntningar!
    Tack snälla Anneli för fin rekommendation och förtroendet att sälja ert hus :) Hoppas allt är bra med er och att ni får en fin sommar! Varma hälsningar Emilia Svensk Fastighetsförmedling Motala
    2019-11-14
    Radhus
    Mycket kunnig mäklare och inlyssnande, trevlig
    Fick den hjälp jag ville ha.
    Tack Lotta för fin rekommendation! :) Hoppas allt är bra med dig och att du får en fin sommar! Vänliga hälsningar Emilia Svensk Fastighetsförmedling Motala