Svensk Fastighetsförmedling Sälen

Svensk Fastighetsförmedling Sälen

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Sälen!

Letar du efter bostad i Sälen, Stöten, Tandådalen, Transtrand eller Lindvallen med omnejd? Vi på Svensk Fastighetsförmedling Sälen har lång erfarenhet och god lokalkännedom.

På vintern pudersnö och 25 mil med preppade spår för längdskidor. På sommaren har du fantastiska fjäll, cykelleder, vandringsleder och fiske att ta del av.

Vi hjälper dig oavsett om du letar efter ditt nya drömboende eller om du är nyfiken på vad du kan få ditt nuvarande boende sålt för. Du kan enkelt göra en kostnadsfri värdering med oss på Svensk Fastighetsförmedling Sälen.

Läs vad 11 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Sälen 2

• 60.0 m²
    2021-04-13
    Mkt trevlig och seriöst bemötande
    • 72.0 m²
    2021-03-27
    Har anlitat Alexandra på SF Sälen två gånger nu vid försäljning av våra lägenheter och varit lika nöjda båda gångerna. Rekommenderas!
    • 72.0 m²
    2021-03-27
    Alexandra gjorde ett superjobb och sålde vår lägenhet snabbt och smidigt. Rekommenderar henne och Svensk Fastighetsförmedling Sälen!
  • köpte sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Sälen
    • 90.0 m²
    • Malungsfors
    2021-03-08
    Fritidshus i närheten av Sälen.

Helt Ok

Sålt skidstuga i Stöten, Sälen
    • 1:a
    • 19.0 m²
    2020-11-27
    Vi har köpt ett fritidshus i sälen, mkt bra bemötande av mäklarna genom hela köpet!!
    Huset lever upp till de beskrivningar de gav!!
    Toppbetyg från oss!!
    • 60.0 m²
    2020-11-14
    Vi har köpt en lägenhet i Sälen. Har både varit på plats och fått fysiska visningar men också visningar via FaceTime.
    Mäklaren var mycket proffsig och kunnig. Lätt att få kontakt med och allt har fungerat utmärkt.
    • 76.0 m²
    2020-10-20
    Mäklaren hade facetime visning för oss köpare då fastigheten var i sälen och vi bor i Göteborg. det gjorde hon jätte bra sen har hon varit väldigt svår att få kontakt med , det kan ha tagit flera dagar innan hon återkopplat till oss eller skickat kontrakt etc. Tydligen pluggar hon samtidigt men då skulle hennes handledare tagit över. Vi är inte alls nöjda med eran service
    • 54.0 m²
    2020-10-02
    Jag har sålt en lägenhet i Sälen. Fått hjälp av en grym mäklarassistent, Alexandra, som förtjänar högsta betyg genom hela processen.
    • 59.0 m²
    • Lindvallen
    2020-02-24
    Vi har köpt en bostadsrätt i Lindvallen i Sälen. Vi har fått ett professionellt, trevligt och korrekt bemötande i samband med affären och är mycket nöjda.
    • 70.0 m²
    2019-09-04
    Köpte ett vackert hus i Sälen. Träffade en mäklarstudent istället för mäklaren själv.
    Har fått mycket bra och kontinuerlig information. Fick en enskild förhandsvisning. Mäklarstudenten var väl insatt i alla detaljer, kunde svara på alla frågor utan att kolla upp. Det kändes väldigt tryggt. De detaljer man inte hade upptäck själv fick vi information om samt att dessa är planerade att åtgärdas.
    Information från köparen till säljaren och tvärtom gick snabbt.
    Förväntade mig att mäklaren var lätt att nå ej undanhåller information och har ett vänligt och professionellt förhållningssätt där både säljarens köparens behov och önskemål möts och detta uppfylldes till fullo.

Skulle definitivt välja denna mäklare vid framtida bostadsaffärer själv och rekommendera denna till andra.