Svensk Fastighetsförmedling Sälen

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Sälen!

Letar du efter bostad i Sälen, Stöten, Tandådalen, Transtrand eller Lindvallen med omnejd? Vi på Svensk Fastighetsförmedling Sälen har lång erfarenhet och god lokalkännedom.

På vintern pudersnö och 25 mil med preppade spår för längdskidor. På sommaren har du fantastiska fjäll, cykelleder, vandringsleder och fiske att ta del av.

Vi hjälper dig oavsett om du letar efter ditt nya drömboende eller om du är nyfiken på vad du kan få ditt nuvarande boende sålt för. Du kan enkelt göra en kostnadsfri värdering med oss på Svensk Fastighetsförmedling Sälen.

Läs vad 31 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Sälen 2

• sålde sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Sälen
    • Sörsjön
    2022-09-12 Verifierad kund
    Kunnig professionell lättsam ärlig människokännare!! Ett mycket fint bemötande. Har funnits tillhands när vi än haft någon fråga
    Kan på det varmaste rekommendera ” vår mäklare”
    Betyget UTMÄRKT och inget annat!!!
  • köpte sin stuga med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Sälen
    • Lima
    2022-07-15 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande. Bra kontakt och trevlig
  • sålde sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Sälen
    • Mora
    2022-06-22 Verifierad kund
    ----------------Mycket bra. --------------
    Tack för fint betyg och för förtroendet att få sälja ditt högst personliga hus med så mycket fina historier bakom. Och fina Bonäs-hallon fick jag på köpet:-) Svensk Fastighetsförmedling Sälen
    • Tandådalen
    2022-05-04 Verifierad kund
    Mäklaren gjorde ett bra jobb och var flexibel när det gällde att hitta en praktisk lösning för köpet. Tyvärr kom min sjukdom emellan så köpet kunde inte fullföljas
    Tack snälla du för att du tog dig tid att skriva ett så fint omdöme till oss. Ibland bir det inte alls som man har tänkt sig. Vi önskar dig god bättring och en härlig sommar. Svensk Fastighetsförmedling Sälen
    2022-04-05 Verifierad kund
    Är mycket nöjd med svensk fastighetsförmedling o Per har genomfört affären på ett proffsigt sätt. Kan verkligen rekommendera dom till andra. Mvh. Per o Catharina Ström
    Stort hjärtligt tack från oss alla på Svensk Fastighetsförmedling för detta fina omdöme och betyg. Vi är så glada att ni är nöjda. Tack Svensk Fastighetsförmedling Sälen
    2022-02-27 Verifierad kund
    Bra bemötande👍🏻
    Mycket bra service👍🏻
    Väldigt proffsig👍🏻
    Överträffade våra förväntningar👍🏻
    Man känner sig trygg med affären och vi har aldrig gjort affär med en bättre mäklare👍🏻💪🏻😎
    Tack för detta fina betyg! Vi är så glada att ni är nöjda och hoppas att ni får det riktigt härligt i ert fina fjällboende! Svensk Fastighetsförmedling Sälen
    2022-02-27 Verifierad kund
    Proffsigt ,trevligt bemötande
    Strukturerat o man känner sig trygg under hela köp processen
    Tusen tack för trevligt omdöme och fint betyg! Svensk Fastighetsförmedling Sälen
    2022-02-25 Verifierad kund
    Alexandra är en stjärna🤩

Kompetent, tillgänglig, ödmjuk och alltid trevlig när man pratar med henne.
    Ska jag sälja i framtiden, så är hon det självklara valet
    Stort tack för detta fina omdöme och betyg! Så roligt att du tog dig tid att skriva detta. Ser fram emot framtida affärer om det blir aktuellt. Svensk Fastighetsförmedling Sälen
    2022-02-06 Verifierad kund
    Ett positivt och ödmjukt bemötande.
    Lätt att få kontakt med Alexandra tyvärr lite svår att nå per telefon.
    Kunnig inom hennes område.Om hon inte var hundra på något så var svaret ska jag kolla upp.
    Vi är så glada att vi har köpt en lägenhet i Sälen .
    Vi kommer att rekommendera Svensk fastighetsförmedling till andra som är sugna på boende i Sälen.
    Tack för fina ord och fint betyg! Vi hoppas att ni trivs bra i ert fantastiska fina fjällhem:-) Svensk Fastighetsförmedling Sälen
    2022-01-16 Verifierad kund
    Mycket proffsigt o gott bemötande
    Kan varmt rekommderas .Mäklaren fick mig att känna mig trygg o välinformerad genom försäljningsprocessen.
    Mvh Johan
    Tack för fina ord och fint betyg. Det betyder så mycket för oss. Tack! Svensk Fastighetsförmedling Sälen
    • Högfjället
    2021-12-15 Verifierad kund
    Enkel och smidig hantering av affären!
    Lätt att boka tid både för visning och kontraktsskrivning.
    Tack för fint omdöme och betyg! Det blev ju verkligen en snabb och smidig affär för båda parter. Vi ses på fjället i vinter! Svensk Fastighetsförmedling Sälen
  • sålde en tomt med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Sälen
    2021-11-28 Verifierad kund
    Mäklaren mycket bra.
    Men hos assistenten saknas en del.
    Mäklaren bra men jag gillade inte att hon ställde ut löften till granne utan att ha rådfrågat mig om rimligheten. Jag fick se löftet i försäljningskontraktet.
    Som tidigare sagts så var mäkaren mycket bra
    Tack för betyg och omdöme! Vi tar med oss dina synpunkter och gör det bättre i framtiden. Varmt välkommen till oss på kontoret i Lindvallen när du har vägarna förbi. Svensk Fastighetsförmedling Sälen
    2021-11-16 Verifierad kund
    Mäklaren far med osanning kring om/när objektet är sålt. Mäklaren är EXTREMT svår få tag i. Mäklarbyrån ringer heller inte tillbaka.
    Välj annan mäklare samt kontor!
    Tack för att du trots allt tog dig tid att skriva ditt omdöme, det betyder mycket för oss. Vi tar med oss händelsen vidare och hoppas nu att allt fungerar väl i slutskedet av din affär. Svensk Fastighetsförmedling Sälen
    • Kläppen
    2021-10-19 Verifierad kund
    Allt bara bra. Proffsigt bemötande, bra visning och bemötande.
    Tack Mikael! Ditt omdöme betyder mycket för oss.
    Stort tack och hoppas att ni får många fina dagar i ert mysiga fritidsboende.
  • sålde sin stuga med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Sälen
    • Sörsjön
    2021-09-18 Verifierad kund
    Mycket trevlig mäklare😊
    Allting gick fort och smidigt!
    Långt över mina förväntningar!
    Tack för fint omdöme och för förtroendet vid försäljningen av ert fritidshus! Svensk Fastighetsförmedling Sälen
    2021-09-10 Verifierad kund
    Fin personlig kontakt. Härligt driv och engagemang. Kan varmt rekommenderas!
    Tack för fint omdöme och för att vi fick vara en del av er försäljning! Svensk Fastighetsförmedling Sälen
    2021-09-08 Verifierad kund
    Trevlig och lösningsorienterad mäklare!
    Vi upplever att vi fick bra stöd i vår process och hennes erfarenhet i området kändes tryggt.
    • Stöten Mitt
    2021-07-10 Verifierad kund
    Positivt bemötande av mäklaren som levde upp till det vi förväntade oss
    Vi tackar för förtroendet vid er försäljning och hoppas att ni kommer trivas bra i ert nya fjällboende.
    Och tusen tack för den goda musten!
    Alexandra & Susanna
    2021-06-03 Verifierad kund
    Alexandra var toppen. Mycket bra lokalkännedom och stort kontaktnät.
    Tack Niklas! Så glad att ni är nöjda. Svensk Fastighetsförmedling Sälen
    • Fjällsåsen
    2021-05-26 Verifierad kund
    Sålde bostadsrätt Sälen
    BRA
    ALLT BRA
    2021-04-13 Verifierad kund
    Mkt trevlig och seriöst bemötande
    2021-03-27 Verifierad kund
    Har anlitat Alexandra på SF Sälen två gånger nu vid försäljning av våra lägenheter och varit lika nöjda båda gångerna. Rekommenderas!
    2021-03-27 Verifierad kund
    Alexandra gjorde ett superjobb och sålde vår lägenhet snabbt och smidigt. Rekommenderar henne och Svensk Fastighetsförmedling Sälen!
  • köpte sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Sälen
    • Malungsfors
    2021-03-08 Verifierad kund
    Fritidshus i närheten av Sälen.

Helt Ok

Helt OK..........

Bra...............
  • sålde sin stuga med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Sälen
    • Stöten
    2020-12-10 Verifierad kund
    Sålt skidstuga i Stöten, Sälen
    2020-11-27 Verifierad kund
    Vi har köpt ett fritidshus i sälen, mkt bra bemötande av mäklarna genom hela köpet!!
    Huset lever upp till de beskrivningar de gav!!
    Toppbetyg från oss!!
    2020-11-14 Verifierad kund
    Vi har köpt en lägenhet i Sälen. Har både varit på plats och fått fysiska visningar men också visningar via FaceTime.
    Mäklaren var mycket proffsig och kunnig. Lätt att få kontakt med och allt har fungerat utmärkt.
    2020-10-20 Verifierad kund
    Mäklaren hade facetime visning för oss köpare då fastigheten var i sälen och vi bor i Göteborg. det gjorde hon jätte bra sen har hon varit väldigt svår att få kontakt med , det kan ha tagit flera dagar innan hon återkopplat till oss eller skickat kontrakt etc. Tydligen pluggar hon samtidigt men då skulle hennes handledare tagit över. Vi är inte alls nöjda med eran service
    2020-10-02 Verifierad kund
    Jag har sålt en lägenhet i Sälen. Fått hjälp av en grym mäklarassistent, Alexandra, som förtjänar högsta betyg genom hela processen.
    2020-02-24 Verifierad kund
    Vi har köpt en bostadsrätt i Lindvallen i Sälen. Vi har fått ett professionellt, trevligt och korrekt bemötande i samband med affären och är mycket nöjda.
    2019-09-04 Insamlad av företaget
    Köpte ett vackert hus i Sälen. Träffade en mäklarstudent istället för mäklaren själv.
    Har fått mycket bra och kontinuerlig information. Fick en enskild förhandsvisning. Mäklarstudenten var väl insatt i alla detaljer, kunde svara på alla frågor utan att kolla upp. Det kändes väldigt tryggt. De detaljer man inte hade upptäck själv fick vi information om samt att dessa är planerade att åtgärdas.
    Information från köparen till säljaren och tvärtom gick snabbt.
    Förväntade mig att mäklaren var lätt att nå ej undanhåller information och har ett vänligt och professionellt förhållningssätt där både säljarens köparens behov och önskemål möts och detta uppfylldes till fullo.

Skulle definitivt välja denna mäklare vid framtida bostadsaffärer själv och rekommendera denna till andra.