Svensk Fastighetsförmedling Sälen

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Sälen!

Letar du efter bostad i Sälen, Stöten, Tandådalen, Transtrand eller Lindvallen med omnejd? Vi på Svensk Fastighetsförmedling Sälen har lång erfarenhet och god lokalkännedom.

På vintern pudersnö och 25 mil med preppade spår för längdskidor. På sommaren har du fantastiska fjäll, cykelleder, vandringsleder och fiske att ta del av.

Vi hjälper dig oavsett om du letar efter ditt nya drömboende eller om du är nyfiken på vad du kan få ditt nuvarande boende sålt för. Du kan enkelt göra en kostnadsfri värdering med oss på Svensk Fastighetsförmedling Sälen.

Läs vad 20 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Sälen 2

• sålde en tomt med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Sälen
    2021-11-28
    Mäklaren mycket bra.
    Men hos assistenten saknas en del.
    Mäklaren bra men jag gillade inte att hon ställde ut löften till granne utan att ha rådfrågat mig om rimligheten. Jag fick se löftet i försäljningskontraktet.
    Som tidigare sagts så var mäkaren mycket bra
    2021-11-16
    Mäklaren far med osanning kring om/när objektet är sålt. Mäklaren är EXTREMT svår få tag i. Mäklarbyrån ringer heller inte tillbaka.
    Välj annan mäklare samt kontor!
    Tack för att du trots allt tog dig tid att skriva ditt omdöme, det betyder mycket för oss. Vi tar med oss händelsen vidare och hoppas nu att allt fungerar väl i slutskedet av din affär. Svensk Fastighetsförmedling Sälen
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Sälen
    • Kläppen
    2021-10-19
    Allt bara bra. Proffsigt bemötande, bra visning och bemötande.
    Tack Mikael! Ditt omdöme betyder mycket för oss.
    Stort tack och hoppas att ni får många fina dagar i ert mysiga fritidsboende.
  • sålde sin stuga med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Sälen
    • Sörsjön
    2021-09-18
    Mycket trevlig mäklare😊
    Allting gick fort och smidigt!
    Långt över mina förväntningar!
    Tack för fint omdöme och för förtroendet vid försäljningen av ert fritidshus! Svensk Fastighetsförmedling Sälen
    • Lindvallen
    2021-09-10
    Fin personlig kontakt. Härligt driv och engagemang. Kan varmt rekommenderas!
    Tack för fint omdöme och för att vi fick vara en del av er försäljning! Svensk Fastighetsförmedling Sälen
    • Lindvallen
    2021-09-08
    Trevlig och lösningsorienterad mäklare!
    Vi upplever att vi fick bra stöd i vår process och hennes erfarenhet i området kändes tryggt.
    • Stöten Mitt
    2021-07-10
    Positivt bemötande av mäklaren som levde upp till det vi förväntade oss
    Vi tackar för förtroendet vid er försäljning och hoppas att ni kommer trivas bra i ert nya fjällboende.
    Och tusen tack för den goda musten!
    Alexandra & Susanna
    2021-06-03
    Alexandra var toppen. Mycket bra lokalkännedom och stort kontaktnät.
    Tack Niklas! Så glad att ni är nöjda. Svensk Fastighetsförmedling Sälen
    • Fjällsåsen
    2021-05-26
    Sålde bostadsrätt Sälen
    BRA
    ALLT BRA
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Sälen
    2021-04-13
    Mkt trevlig och seriöst bemötande
    2021-03-27
    Har anlitat Alexandra på SF Sälen två gånger nu vid försäljning av våra lägenheter och varit lika nöjda båda gångerna. Rekommenderas!
    2021-03-27
    Alexandra gjorde ett superjobb och sålde vår lägenhet snabbt och smidigt. Rekommenderar henne och Svensk Fastighetsförmedling Sälen!
  • köpte sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Sälen
    • Malungsfors
    2021-03-08
    Fritidshus i närheten av Sälen.

Helt Ok

Helt OK..........

Bra...............
    2020-12-10
    Sålt skidstuga i Stöten, Sälen
    2020-11-27
    Vi har köpt ett fritidshus i sälen, mkt bra bemötande av mäklarna genom hela köpet!!
    Huset lever upp till de beskrivningar de gav!!
    Toppbetyg från oss!!
    2020-11-14
    Vi har köpt en lägenhet i Sälen. Har både varit på plats och fått fysiska visningar men också visningar via FaceTime.
    Mäklaren var mycket proffsig och kunnig. Lätt att få kontakt med och allt har fungerat utmärkt.
    2020-10-20
    Mäklaren hade facetime visning för oss köpare då fastigheten var i sälen och vi bor i Göteborg. det gjorde hon jätte bra sen har hon varit väldigt svår att få kontakt med , det kan ha tagit flera dagar innan hon återkopplat till oss eller skickat kontrakt etc. Tydligen pluggar hon samtidigt men då skulle hennes handledare tagit över. Vi är inte alls nöjda med eran service
    2020-10-02
    Jag har sålt en lägenhet i Sälen. Fått hjälp av en grym mäklarassistent, Alexandra, som förtjänar högsta betyg genom hela processen.
    2020-02-24
    Vi har köpt en bostadsrätt i Lindvallen i Sälen. Vi har fått ett professionellt, trevligt och korrekt bemötande i samband med affären och är mycket nöjda.
    2019-09-04
    Köpte ett vackert hus i Sälen. Träffade en mäklarstudent istället för mäklaren själv.
    Har fått mycket bra och kontinuerlig information. Fick en enskild förhandsvisning. Mäklarstudenten var väl insatt i alla detaljer, kunde svara på alla frågor utan att kolla upp. Det kändes väldigt tryggt. De detaljer man inte hade upptäck själv fick vi information om samt att dessa är planerade att åtgärdas.
    Information från köparen till säljaren och tvärtom gick snabbt.
    Förväntade mig att mäklaren var lätt att nå ej undanhåller information och har ett vänligt och professionellt förhållningssätt där både säljarens köparens behov och önskemål möts och detta uppfylldes till fullo.

Skulle definitivt välja denna mäklare vid framtida bostadsaffärer själv och rekommendera denna till andra.