Svensk Fastighetsförmedling Sälen

Svensk Fastighetsförmedling Sälen

• BadgeThreeYears
4.5
Ring 0280-135 55 Dela

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Sälen! Letar du efter bostad i Sälen, Stöten, Tandådalen, Transtrand eller Lindvallen med omnejd? Vi på Svensk Fastighetsförmedling Sälen har lång erfarenhet och god lokalkännedom. På vintern pudersnö och 25 mil med preppade spår för längdskidor. På sommaren har du fantastiska fjäll,...

47 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Sälen

Sedan starten hos Reco 2020

Karin H
Sälen

Allt har fungerat bra, från första mötet till försäljning. Bra bemötande och tät kontakt av mäklare.

Lars Olof H
Sälen

Hej! SF Sälen gjorde ett bra jobb och mkt bra bemötande av mäklare.

Martina L
Idre

Tydlig och klar i alla svar på våra frågor, lätt att komma i kontakt med, flexibelt

Christopher L
Sälen

Svensk fastighetsförmedling i Sälen vet precis hur man knyter ihop en säljare och en köpare! Jätte nöjda med vår senaste försäljning och skulle alla dagar i veckan göra om den resa om vi skulle sälja något igen 😊

Lotta G
Hills Panorama & Spa

Tyvärr ingen positiv feedback. Jag upplever att mäklaren var svår att få tag på, svår att få återkoppling av, passiv på det sätt att de diskussioner om actions framåt i tiden inte följdes upp av mäklaren utan om något skulle hända så fick man ringa och tjata.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Sälen

Tack för din feedback! Vad tråkigt att du fick en dålig upplevelse av oss. Det har varit väldigt speciella tider med passiv marknad och långsamma processer men det ska så klart inte påverka hur du bemöts och kontakten mellan mäklare och säljare/köpare. Önskar er en fortsatt fin sommar!

Henrik L
Sälen

Han lovande en massa saker som inte uppfylldes, och berättade fel fakta om huset och oklar information.. skulle inte rekommendera denna mäklare

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Sälen

Tack för din feedback. Beklagar att du inte känner dig nöjd med processen. Vi tar till oss av detta och jobbar ständigt med vår förbättring. Din upplevelse som kund är alltid viktig för oss! Önskar dig en fortsatt fin sommar.

Anna B
Sälen

Hög tillgänglighet från mäklarens sida. Trevligt bemötande

Marit L
Lima

Vi är oerhört nöjda med valet av mäklare. Mycket gott bemötande och vi har känt oss väldigt välinformerade under hela resan.

Sven-Olov L

Bra bemötande och handläggande

Gunilla T
Malung-Sälen

Har från första stund blivit mycket bra bemött, fick direkt förtroende för Alexandra. Jag var i en svår situation, både ville sälja och inte, fick bra förståelse, ville inte att det skulle påskyndas utan få ta lite tid, vilket det också fick göra. Kan rekommendera Alexandra .

Roger H
Malung-Sälen

Mycket trevlig. Snabb och återkopplade hela tiden även om det var efter arbetstid och dessutom fredagkväll.

Karl Jan Kenneth P
Sälen

Trevlig kunnig mäklare gav stort förtroende

Agneta P
Sälen

Mycket bra bemötande, stort engagemang, lyhördhet o flexibilitet. Lätt att få kontakt med.

Roland N
Sälen

Jättebra och insatt mäklare. Full kontroll på potentiella köpare. Snabb försäljning.

Mikael T
Sälen

Allt var jättebra vi är så nöjda

Gunni Marie T
Sälen

En mycket smidig process, från tanke till handling. Vår mäklare har funnits där så snart vi haft någon fråga, mycket uppskattat. Som helhet en mycket smidig process.

Monika A
Sörsjön

Kunnig professionell lättsam ärlig människokännare!! Ett mycket fint bemötande. Har funnits tillhands när vi än haft någon fråga Kan på det varmaste rekommendera ” vår mäklare” Betyget UTMÄRKT och inget annat!!!

Frida L
Köpte sin stuga med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Sälen
Lima

Mycket bra bemötande. Bra kontakt och trevlig

Conny S
Mora

----------------Mycket bra. --------------

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Sälen

Tack för fint betyg och för förtroendet att få sälja ditt högst personliga hus med så mycket fina historier bakom. Och fina Bonäs-hallon fick jag på köpet:-)

Christian T
Tandådalen

Mäklaren gjorde ett bra jobb och var flexibel när det gällde att hitta en praktisk lösning för köpet. Tyvärr kom min sjukdom emellan så köpet kunde inte fullföljas

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Sälen

Tack snälla du för att du tog dig tid att skriva ett så fint omdöme till oss. Ibland bir det inte alls som man har tänkt sig. Vi önskar dig god bättring och en härlig sommar.

Pär S
Lindvallen

Är mycket nöjd med svensk fastighetsförmedling o Per har genomfört affären på ett proffsigt sätt. Kan verkligen rekommendera dom till andra. Mvh. Per o Catharina Ström

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Sälen

Stort hjärtligt tack från oss alla på Svensk Fastighetsförmedling för detta fina omdöme och betyg. Vi är så glada att ni är nöjda. Tack

Magnus A
Malung-Sälen

Bra bemötande👍🏻 Mycket bra service👍🏻 Väldigt proffsig👍🏻 Överträffade våra förväntningar👍🏻 Man känner sig trygg med affären och vi har aldrig gjort affär med en bättre mäklare👍🏻💪🏻😎

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Sälen

Tack för detta fina betyg! Vi är så glada att ni är nöjda och hoppas att ni får det riktigt härligt i ert fina fjällboende!

Johan L
Malung-Sälen

Proffsigt ,trevligt bemötande Strukturerat o man känner sig trygg under hela köp processen

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Sälen

Tusen tack för trevligt omdöme och fint betyg!

Susan B
Malung-Sälen

Alexandra är en stjärna🤩 Kompetent, tillgänglig, ödmjuk och alltid trevlig när man pratar med henne. Ska jag sälja i framtiden, så är hon det självklara valet

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Sälen

Stort tack för detta fina omdöme och betyg! Så roligt att du tog dig tid att skriva detta. Ser fram emot framtida affärer om det blir aktuellt.

Thomas W
Lindvallen

Ett positivt och ödmjukt bemötande. Lätt att få kontakt med Alexandra tyvärr lite svår att nå per telefon. Kunnig inom hennes område.Om hon inte var hundra på något så var svaret ska jag kolla upp. Vi är så glada att vi har köpt en lägenhet i Sälen . Vi kommer att rekommendera Svensk fastighetsförmedling till andra som är sugna på boende i Sälen.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Sälen

Tack för fina ord och fint betyg! Vi hoppas att ni trivs bra i ert fantastiska fina fjällhem:-)

Johan L
Lindvallen

Mycket proffsigt o gott bemötande Kan varmt rekommderas .Mäklaren fick mig att känna mig trygg o välinformerad genom försäljningsprocessen. Mvh Johan

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Sälen

Tack för fina ord och fint betyg. Det betyder så mycket för oss. Tack!

Fredrik T
Högfjället

Enkel och smidig hantering av affären! Lätt att boka tid både för visning och kontraktsskrivning.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Sälen

Tack för fint omdöme och betyg! Det blev ju verkligen en snabb och smidig affär för båda parter. Vi ses på fjället i vinter!

Mats A
Sålde en tomt med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Sälen
Sälen

Mäklaren mycket bra. Men hos assistenten saknas en del. Mäklaren bra men jag gillade inte att hon ställde ut löften till granne utan att ha rådfrågat mig om rimligheten. Jag fick se löftet i försäljningskontraktet. Som tidigare sagts så var mäkaren mycket bra

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Sälen

Tack för betyg och omdöme! Vi tar med oss dina synpunkter och gör det bättre i framtiden. Varmt välkommen till oss på kontoret i Lindvallen när du har vägarna förbi.

Fredrik A
Sälen

Mäklaren far med osanning kring om/när objektet är sålt. Mäklaren är EXTREMT svår få tag i. Mäklarbyrån ringer heller inte tillbaka. Välj annan mäklare samt kontor!

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Sälen

Tack för att du trots allt tog dig tid att skriva ditt omdöme, det betyder mycket för oss. Vi tar med oss händelsen vidare och hoppas nu att allt fungerar väl i slutskedet av din affär.

Mikael W
Kläppen

Allt bara bra. Proffsigt bemötande, bra visning och bemötande.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Sälen

Tack Mikael! Ditt omdöme betyder mycket för oss. Stort tack och hoppas att ni får många fina dagar i ert mysiga fritidsboende.

Mikael G
Sålde sin stuga med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Sälen
Sörsjön

Mycket trevlig mäklare😊 Allting gick fort och smidigt! Långt över mina förväntningar!

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Sälen

Tack för fint omdöme och för förtroendet vid försäljningen av ert fritidshus!

Martin O
Lindvallen

Fin personlig kontakt. Härligt driv och engagemang. Kan varmt rekommenderas!

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Sälen

Tack för fint omdöme och för att vi fick vara en del av er försäljning!

Charlotta O
Lindvallen

Trevlig och lösningsorienterad mäklare! Vi upplever att vi fick bra stöd i vår process och hennes erfarenhet i området kändes tryggt.

Ann-sofie Å
Stöten Mitt

Positivt bemötande av mäklaren som levde upp till det vi förväntade oss

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Sälen

Vi tackar för förtroendet vid er försäljning och hoppas att ni kommer trivas bra i ert nya fjällboende. Och tusen tack för den goda musten! Alexandra & Susanna

Niklas H
Sälen

Alexandra var toppen. Mycket bra lokalkännedom och stort kontaktnät.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Sälen

Tack Niklas! Så glad att ni är nöjda.

Stig C
Fjällsåsen

Sålde bostadsrätt Sälen BRA ALLT BRA

Rickard O
Sälen

Mkt trevlig och seriöst bemötande

Amanda H
Sälen

Har anlitat Alexandra på SF Sälen två gånger nu vid försäljning av våra lägenheter och varit lika nöjda båda gångerna. Rekommenderas!

Stefan H
Sälen

Alexandra gjorde ett superjobb och sålde vår lägenhet snabbt och smidigt. Rekommenderar henne och Svensk Fastighetsförmedling Sälen!

Rolf Magnus H
Malungsfors

Fritidshus i närheten av Sälen. Helt Ok Helt OK.......... Bra...............

Keiko F
Sålde sin stuga med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Sälen
Stöten

Sålt skidstuga i Stöten, Sälen

David N
Sälen

Vi har köpt ett fritidshus i sälen, mkt bra bemötande av mäklarna genom hela köpet!! Huset lever upp till de beskrivningar de gav!! Toppbetyg från oss!!

Camilla L
Sälen

Vi har köpt en lägenhet i Sälen. Har både varit på plats och fått fysiska visningar men också visningar via FaceTime. Mäklaren var mycket proffsig och kunnig. Lätt att få kontakt med och allt har fungerat utmärkt.

Hanna R
Sälen

Mäklaren hade facetime visning för oss köpare då fastigheten var i sälen och vi bor i Göteborg. det gjorde hon jätte bra sen har hon varit väldigt svår att få kontakt med , det kan ha tagit flera dagar innan hon återkopplat till oss eller skickat kontrakt etc. Tydligen pluggar hon samtidigt men då skulle hennes handledare tagit över. Vi är inte alls nöjda med eran service

Fredrik O
Sälen

Jag har sålt en lägenhet i Sälen. Fått hjälp av en grym mäklarassistent, Alexandra, som förtjänar högsta betyg genom hela processen.

Fredrik H
Lindvallen

Vi har köpt en bostadsrätt i Lindvallen i Sälen. Vi har fått ett professionellt, trevligt och korrekt bemötande i samband med affären och är mycket nöjda.

Michael G
Sälen

Köpte ett vackert hus i Sälen. Träffade en mäklarstudent istället för mäklaren själv. Har fått mycket bra och kontinuerlig information. Fick en enskild förhandsvisning. Mäklarstudenten var väl insatt i alla detaljer, kunde svara på alla frågor utan att kolla upp. Det kändes väldigt tryggt. De detaljer man inte hade upptäck själv fick vi information om samt att dessa är planerade att åtgärdas. Information från köparen till säljaren och tvärtom gick snabbt. Förväntade mig att mäklaren var lätt att nå ej undanhåller information...