Svensk Fastighetsförmedling Skara

Svensk Fastighetsförmedling Skara

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Skara!

Är du påväg att flytta till Skara och en av Sveriges äldsta städer? Det gör du rätt i, här finns boenden för alla smaker. Vi på Svensk fastighetsförmedlings kontor guidar dig gärna i bostadsdjungeln och hjälper dig att hitta drömboendet, vare sig det ligger inne i centrum eller i närheten av roliga Skara Sommarland.

Vi kan bostadsmarknaden här i Västergötland. Tveka inte att ta kontakt med oss för värdering, ett köp eller en försäljning. Vi sköter hela affärskedjan.

Läs vad 2 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Skara 2

• köpte sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Skara
    • Skara
    2021-01-19
    Köpte en bostadsrätt. Mäklaren var mycket bra och serviceinriktad. Har bara gott att säga om henne. En utmärkt bra mäklare!!
  • köpte sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Skara
    • Skara
    2020-03-20
    Vi har köpt ett fantastiskt hus på Vårbruksvägen 22 i Skara. När vi kom dit blev vi trevligt bemötta av vår mäklare, kunnig och hade bra koll på huset.
    Jag hade inte så höga förväntningar, är bättre att ha det så blir man oftast positivt överraskad- vilket jag blev nu. Huset var helt fantastiskt. Eftersom både jag och min sambo är uppväxta i samma område så har man ändå lite koll på husets utsida, men insidan var fantastiskt!