Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg

Stortorget 6, 294 31 Sölvesborg — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Sölvesborg!

Här jobbar mäklare som är experter både inom mäklarbranschen och har god koll på Sölvesborg som ort. Vi kan svara på frågor som rör både bostadens värde, försäljning och köp. Vi tar hänsyn till vilken typ av boende du vill ha och vet hur du får ut det mesta av din bostadsaffär.

Vill du veta hur bussarna egentligen trafikerar landsbygdsvägarna i Sölvesborg? Och hur tar du dig egentligen enklast mellan hem, jobb och skolor? Med vår höga lokalkännedom kan vi svara på det också. Det är bara att fråga på!

Läs vad 127 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg

• 2020-08-02

Ann-marie J skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Sålt en villa .
    Hansi har levt upp till våra förväntningar.
    Han har haft många visningar och alltid svarat på våra frågor . Alltid svarat snabbt på sms och varit väldigt tillmötesgående.
    Har bara positivt att säga om Hansi
    En toppenmäklare helt enkelt . Läs mer
    2020-08-03 Hansi R svarar Ann-marie J
    Tack för fina betyg, det var mycket trevligt att få hjälpa dig med denna bostadsaffär! Bästa hälsningar Hansi
  • 2020-08-02

Eva G skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Sålt sommarbostad.
    Proffsigt bemött, bra återkoppling och tydlig.
    Försäljning gå snabbt, dvs annonsering, fotografering mm-vilket uppfylldes.

Hade önskat miljöbilder vid annonsering. ”Alla” kände ej till vacker strand, golfbana osv. Tips! Läs mer
    2020-08-02 Hansi R svarar Eva G
    Tack för fina betyg, det var mycket trevligt att få hjälpa er med denna bostadsaffär! Bästa hälsningar Hansi
  • 2020-07-16

Carina S skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Har sålt en villa. Hansi är mycket tydlig och korrekt. Känner mig nöjd av att fått hans hjälp. Läs mer
    2020-08-02 Hansi R svarar Carina S
  • 2020-07-13

Susanne Ö skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Mån om att både att både köpare och säljare är nöjda.
    Bra bemötande. Grundlig, kunnig och noggrann.
    Tar ansvar för hela processen vilket gör att inget faller mellan stolarna mellan köpare och säljare. Läs mer
    2020-07-13 Hansi R svarar Susanne Ö
  • 2020-07-13

Fredrik S skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Jag sålde min stuga i Hörvik.
    Hansi Robertsson var mycket professionell och berättade hur allt kommer gå till samt möjligheten till styling och annonsering.
    Försäljningen gick över förväntan och avslutades efter några dagar.

Absolut hösta betyg på alla plan. Läs mer
    2020-07-13 Hansi R svarar Fredrik S
  • 2020-07-13

Mikael A skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Vi har varit ett flertal visningar i Blekinge och i Halland. Vi har varit på 3 med Svensk Fast. Till slut blev det mysiga och lummiga Torsö. Hansi Robertsson får 110% av 100. Mvh Micke och Riitta i Ljungby. Läs mer
    2020-07-13 Hansi R svarar Mikael A
  • 2020-06-29

Marie F skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Vi har sålt ett fritidshus/året runt hus. Mycket bra bemötande från första stund. Mycket engagemang. Lätt att kommunicera med,och väldigt hjälpsam. Gav oss precis vad vi önskade,och lite därtill för huset. Läs mer
    2020-06-29 Hansi R svarar Marie F
  • 2020-06-27

Britt-marie M skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    * Såld villa.
    * Mycket bra bemött.
    * Förväntningarna sälja hus gick i uppfyllelse med en snabb kunnig mäklare.
    * Hansi Robertsson är verkligen rätt man på rätt plats. Läs mer
    2020-06-29 Hansi R svarar Britt-marie M
  • 2020-05-28

Ernst A skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Sålt lägenhet i Sölvesborg, bra bemötande och dialog av Mäklaren Hansi! Läs mer
    2020-05-28 Hansi R svarar Ernst A
  • 2020-05-13

Inge Gerhard F skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Jag har sålt en villa och är supernöjd med allting Läs mer
    2020-05-14 Hansi R svarar Inge Gerhard F
  • 2020-05-04

Greger B skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    *Har köpt en nyproducerad lgh
    *Bemötandet har varit bra
    * Förväntade mig en professionell och bra bemötande och tycker att Hansi levt upp till det.
    * Ett bra bemötande och kunnig. Har sedan varit lite fram och tillbaka med tider och inflyttning men så är det väl i ett nybygge. Läs mer
    2020-05-04 Hansi R svarar Greger B
  • 2020-05-02

Joachim L skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Seriöst, professionell och smidig försäljning. Läs mer
    2020-05-02 Hansi R svarar Joachim L
  • 2020-04-30

Camilla H skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Trevligt och lättsamt möte. Tydlig och rak kommunikation.
    Väldigt informativ på ett enkelt sätt.

Kan varmt rekommendera Hansi Robertsson. Läs mer
    2020-04-30 Hansi R svarar Camilla H
  • 2020-04-29

Magnus H skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Lyhörd, snabbfotad, flexibel. Hjälpte till att skapa avslut på affären Läs mer
    2020-04-29 Hansi R svarar Magnus H
  • 2020-04-28

Ewa A skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Vi har varit i kontakt med Hans Robertsson i vår jakt på sommarställe i Blekinge. Hansi har alltid bra koll, är transparent och svarar på alla frågor! Vad mer kan man begära ;) Nu har vi till slut hittat och köper ett sommarhus i Sandviken. Hansi har stöttat oss bra i samband med det! Läs mer
    2020-04-28 Hansi R svarar Ewa A
  • 2020-04-28

Sven K skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Sommarbostad i Sölvesborg vilket sköttes på ett utmärkt sätt av mäklaren. Läs mer
    2020-04-28 Hansi R svarar Sven K
  • 2020-04-27

Birgitta M skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Vi köpte en sommarstuga och det gick snabbt och lätt.

Hansi bemötte oss på ett proffsigt men ändå ledigt sätt.

Han ställde upp på de önskemål vi hade om att se stugan igen även om det blev på en sen tid för honom.
    Han var mån om både oss och säljaren. Läs mer
    2020-04-27 Hansi R svarar Birgitta M
  • 2020-04-25

Mona S skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Jag har sålt en sommarstuga.
    * Ett trevligt informativt möte, tydlig och bra information.
    * Flera visningar efter behov. Kontakter med intresserade eventuella köpare. Fina bilder presenterades inför försäljningen, lockade många till visning.
    * Effektiv försäljning. Läs mer
    2020-04-26 Hansi R svarar Mona S
  • 2020-04-23

Peter M skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Köpte sommarstuga. Fick bra information vid visning och vi fick även möjlighet att titta på den ensamma. Bra bemötande och såg till att man blev nöjd. Läs mer
    2020-04-24 Hansi R svarar Peter M
  • Pija J

2020-04-23

Pija J skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Jag har sålt mitt fritidshus och fick hjälp av Hansi Robertsson med detta. Otroligt proffsig och säker i sitt sätt att sköta den här affären. Jag är imponerad. Läs mer
    2020-04-23 Hansi R svarar Pija J
    Tusen tack för fina betyg, det var mycket trevligt att få hjälpa er med denna bostadsaffär! Bästa hälsningar Hansi
  • Torbjörn A

2020-04-18

Torbjörn A skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Vi har köpt ett Fritidshus av Hansi. Vi tycker att Hansi har haft ett trevligt personligt bemötande vid de olika visningar vi varit på. Hansi visade de aktuella fastigheterna på ett objektivt sätt och lät oss som spekulanter få den tid vi behövde för egen husesyn, likväl som att han svarade på de frågor vi hade. Läs mer
    2020-04-19 Hansi R svarar Torbjörn A
  • 2020-04-10

Ingela A skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Hansi har sålt vårt fantastiska sommarhus. Hans engagemang och proffsiga agerande resulterade i en snabb och smidig försäljning som vi är mycket nöjda med. Läs mer
    2020-04-10 Hansi R svarar Ingela A
  • 2020-03-12

Johanna L skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Köpt en mindre lantbruksfastighet.
    Blev mycket bra bemött.
    Noggrann genomgång inför kontraktsskrivning. Läs mer
    2020-03-12 Hansi R svarar Johanna L
  • 2020-03-06

Hans S skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Ett vänligt och kunnigt bemötande,
    Svar de frågor som var kluriga från oss som kund Läs mer
    2020-03-06 Hansi R svarar Hans S
  • 2020-03-03

Amin H skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Köpte ett hus med hyreslokaler i Valje. Bra bemötande och tydlig med allt från regler försäkringar friskrivningar m.m
    Kändes tryggt att göra affär med Hansi. Kan verkligen rekommendera till både köpare och säljare :) Läs mer
    2020-03-04 Hansi R svarar Amin H
  • Robert P

2020-03-03

Robert P skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Har bara positivt att säga om Hansi Robertsson på svenskfastighetsförmedling i Sölvesborg.
    Vi köpte nyligen en villa av honom där han
    agerat på ett mycket proffsigt sätt samt med en stor lyhördhet. Kunden i fokus!! Jag kan med varm hand rekommendera denna mäklare om ni funderar på att köpa eller sälja er bostad. Tack för affären!!

Robert & Emma Läs mer
    2020-03-04 Hansi R svarar Robert P
  • 2020-03-02

Monica F skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Mäklare vid försäljning av ett radhus I Sölvesborg. Läs mer
    2020-03-02 Hansi R svarar Monica F
    Tusen tack för fina betyg, det var mycket trevligt att få hjälpa dig med denna bostadsaffär! Bästa hälsningar Hansi
  • 2020-03-02

Stefan S skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Trevlig och vet vad han sysslar med. Läs mer
    2020-03-02 Hansi R svarar Stefan S
    Tack Stefan för bra betyg! Det var jätteroligt att få hjälpa er med denna bostadsaffär!
  • 2020-02-12

Thobias K skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Väldigt bra och hjälpsam. Förklarade allt på en vettig nivå för mig som aldrig köpt fastighet innan. Kan varmt rekommenderas! Läs mer
    2020-02-12 Hansi R svarar Thobias K
  • 2020-01-31

Anton T skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    En lägenhet i Sölvesborg

Mycket bra

Att allt skulle gå smidig med köpet,
    Köpet skulle gå snabbt och det gjorde det

Det sköttes bra mellan alla tre tack vare Hansi,

Allting blev så som jag tänkte Läs mer
    2020-01-31 Hansi R svarar Anton T
  • 2020-01-29

Philip N skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    jag sålde min bostadsrätt genom svensk fastighetsförmedling Sölvesborg med Hansi Robertsson som mäklare, och jag blev mött på ett väldigt trevligt sätt och kände väldigt bekväm i hela affären, min förväntningar var rätt höga då man alltid hört bra om Hansi och Svensk fastighetsförmedling och de levde dom verkligen upp till.

min sammanfattning av affären är att den gick väldigt smärtfritt och smidigt och kan värmt rekommendera dom till alla som ska göra en fastighetsaffär. Läs mer
    2020-01-29 Hansi R svarar Philip N
  • 2019-12-13

Rickard H skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Villa i Sölvesborg,Falkvik
    Bra bemötande
    Höga förväntningar som uppnåddes
    Professionellt utfört med snabb försäljning Läs mer
    2019-12-14 Hansi R svarar Rickard H
  • 2019-12-03

Christel H skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Vi har fått hjälp att sälja Skönabäck 1:213 på et utomordentligt sätt!
    Stort tack än en gång!!
    Trodde aldrig det skulle gå så snabbt efter att ha misslyckas med försäljning tidigare. Läs mer
    2019-12-03 Hansi R svarar Christel H
  • 2019-12-03

Maguy C skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    duktig mäklare som är flitig och flexibel. lätt att jobba med. Läs mer
    2019-12-03 Hansi R svarar Maguy C
  • 2019-11-28

Emelie T skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Tacksam för all hjälp vid mitt första husköp! 😊 Läs mer
    2019-11-28 Hansi R svarar Emelie T
    Tusen tack för fina betyg, det var mycket trevligt att få hjälpa dig med din första bostadsaffär! Bästa hälsningar Hansi
  • 2019-11-22

Isaac L skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Köpte en lägenhet
    Blev bemöt proffsigt, och levde upp till dem förväntningarna som jag hade.
    Upplevelsen va positivt. Läs mer
    2019-11-22 Hansi R svarar Isaac L
  • 2019-11-20

Josephine D skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Hansi sålde vår villa i förra veckan. Från början till slut har han varit proffsig, informativ och seriös. Han är ärlig och ger återkommande feedback och återkoppling. Vi kan varmt rekommendera Hansi som mäklare!
    Hälsningar Josephine och Johan Läs mer
    2019-11-20 Hansi R svarar Josephine D
  • 2019-11-18

Johan D skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Snabb, tydlig och kommunikativ. Väldigt trevlig i bemötandet som mäklare och hjälpte oss till en mycket god affär. Läs mer
    2019-11-18 Hansi R svarar Johan D
  • 2019-11-18

Lars E skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Köpt villa. Bra bemötande, aktivt mäklararbete, stor flexibilitet, kunnig och engagerad. Läs mer
    2019-11-18 Hansi R svarar Lars E
  • 2019-11-12

Tobias B skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Vi blev väl bemötta av mäklaren och de frågor vi hade fick vi snabbt svar på. Läs mer
    2019-11-18 Hansi R svarar Tobias B
  • 2019-10-23

Sara A skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Har sålt en lägenhet en bostadsrätt i Bromölla. Mäklaren har alltid varit trevlig och haft en bra bemötande. Stundvis upptagen med annat som gjorde att det blev lite lång tid innan försäljningen startade. Läs mer
    2019-10-23 Hansi R svarar Sara A
  • 2019-10-23

Adam M skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Boatadsrätt, bra bemötande, mötte förväntningarna, Läs mer
    2019-10-23 Hansi R svarar Adam M
  • 2019-10-19

Karin L skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Vi har sålt vårt fritidshus
    En utmärkt mäklare som är ärlig och rak
    Kan rekommenderas !!! Läs mer
    2019-10-20 Hansi R svarar Karin L
  • Ann-Sofie A

2019-10-15

Ann-Sofie A skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Har sålt ett dödsbo, mitt föräldrarhem, och kände från första mötet med mäklaren ett stort förtroende. Jag blev lyssnad på och upplevde ett ärligt och sakligt rådgivande bemötande. Informationen skedde kontinuerligt som gav mig inblick och delaktighet under hela processen. Mörklades levde upp, med bravur, till det han sa. Leverans utöver förväntan. Läs mer
    2019-10-15 Hansi R svarar Ann-Sofie A
  • 2019-10-09

Stefan E skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Sålt en villa och Hansi var väldigt kunnig på området. Fått bra information om allt.
    Det gick fort när väl huset kom ut på marknaden. Läs mer
    2019-10-09 Hansi R svarar Stefan E
  • 2019-10-07

Joakim E skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Fick hjälp med köpekontrakt och det funkade jättebra Läs mer
    2019-10-09 Hansi R svarar Joakim E
  • 2019-10-06

Olof S skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Tveksamt förflutet. Har lite för bråttom i vissa lägen. Privat skulle jag inte anlitat honom som mäklare. Läs mer
  • 2019-10-06

Kristoffer N skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Bra stöd genom hela processen! Tog sig tid att förklara saker i detalj och var mycket professionell. Läs mer
    2019-10-06 Hansi R svarar Kristoffer N
  • 2019-10-06

Peter J skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Mkt bra, kunnig, social, trevlig, kompetent! Läs mer
    2019-10-06 Hansi R svarar Peter J
  • 2019-10-05

Torsten L skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Villa i Bromölla byggd 1949-1950.
    Bra bemötande.
    Resultatet bättre än förväntat. Läs mer
    2019-10-05 Hansi R svarar Torsten L

Stortorget 6, 294 31 Sölvesborg