Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg

Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Sölvesborg!

Här jobbar mäklare som är experter både inom mäklarbranschen och har god koll på Sölvesborg som ort. Vi kan svara på frågor som rör både bostadens värde, försäljning och köp. Vi tar hänsyn till vilken typ av boende du vill ha och vet hur du får ut det mesta av din bostadsaffär.

Vill du veta hur bussarna egentligen trafikerar landsbygdsvägarna i Sölvesborg? Och hur tar du dig egentligen enklast mellan hem, jobb och skolor? Med vår höga lokalkännedom kan vi svara på det också. Det är bara att fråga på!

Läs vad 175 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg 2

• köpte sin stuga med hjälp av Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    2021-06-16
    Svarade alltid när man sms:ade eller ringde
    Sällsynt numer
  • köpte sitt hus med hjälp av Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    2021-06-10
    Fantastisk och kunnig mäklare!!!
    Tusen tack för fina ord. Det var mycket trevligt att få hjälpa dig med denna bostadsaffär. Hansi Robertsson
  • sålde sitt hus med hjälp av Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    2021-06-10
    Problemfritt, snabbt, smidigt och professionellt.
    Mycket bra !!
    • Norje
    2021-06-09
    Jag rekommenderar Hansi, det har gått smidigt i försäljningen av mitt hus.
    2021-05-26
    Sålt vår villa i Sölvesborg.
    Mycket professionellt hanterat från första kontakten och framåt.
    Hansi har ett gott rykte, stort kontaktnät därav att vi valde honom. Detta generar självklart förväntningar, både vad det gäller antalet spekulanter som kommer på visning som slutpriset på huset.
    I båda fallen överträffade Hansi våra förväntningar.
    Under avtalsskrivningen var Hansi mycket tydlig till oss och köparna vad kontraktsskrivning innebär och vilka skyldigheter och förpliktelser det medför.
    Hansi var mäklare och sålde vårt förra hus för 15 år sedan och skulle det bli aktuellt att anlita mäklare i framtiden kommer vi fråga efter Hansi.
    Tusen tack för fina ord. Det var mycket trevligt att få hjälpa er med denna bostadsaffär. Hansi Robertsson
  • sålde sin stuga med hjälp av Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    2021-05-25
    Fritidshus i Sandviken såldes snabbt och smidigt med Hansi och slutade på bästa sätt.
    2021-05-11
    Sålt enplans hus med källare.
    Bemötandet var det inget fel på.
    Vi förväntade oss att mäklaren skulle ta hand om försäljningen tillfullo och det fungerade bra när det väl var igång.
    Men - vi fick själva hela tiden stöta på och höra vad som skulle ske.
    Så även med handpenningen/kvitto - fick ringa och höra vad som hänt.
  • köpte sin bostad med hjälp av Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    • Olofström
    2021-05-10
    Jag och min sambo har precis köpt en gård med Hansi som mäklare. Affären har gått smidigt och vi är mycket nöjda!
    2021-05-06
    Köpt Sommarhus

Ett mycket trevligt bemötande och professionell visning av fastigheten
    Efter erfarenhet av många visningar och budgivningar så var nog detta den med bäst struktur och tydlighet som faktiskt överträffade våra förväntningar
    På det hela en mycket positiv uppleveklse
    2021-05-05
    Försäljningen av mitt hus gick snabbt och smidigt.
    Kunnigt med fingertoppskänsla
    2021-05-04
    Vi har köpt ett hus i Bromölla. Vi la bud direkt när det kom ut och Hansi skötte en snabb och bra kontakt med säljarna. Dagen efter skrev vi kontrakt och allt gick superbra.
    Är definitivt nöjd med den service vi fick under mötet med säljarna i huset, samt när vi skrev papper.
    Tusen tack för fina ord. Det var mycket trevligt att få hjälpa er med denna fastighetsaffär. Hansi Robertsson
    2021-05-04
    Köpt ett hus , en mycket trevlig mäklare, samt ett trevligt bemötande.
    Tusen tack för fina ord. Det var mycket trevligt att få hjälpa dig med denna fastighetsaffär. Hansi Robertsson
    2021-05-04
    Inför försäljning av vår villa blev vi väl bemötta av Hansi som lyssnade på våra åsikter men som också kom med konstruktiva förslag som inte vi som säljare hade tänkt på.
    Han är proffsig i sin yrkesroll och vi kan varmt rekommendera honom till dem som tänkt sälja sin bostad.
    • Nymölla
    2021-05-04
    Jag mötte en väldigt genuin och ärlig mäklare när jag tittade på ett hus nyligen. Hansi hade ordning och reda på hela processen, vilket underlättade för mig som köpare. Han var även lätt att kontakta via mail och telefon! Sammantaget en mäklare som sticker ut bland andra som ger ofta dåliga vibbar.
    2021-05-01
    Sålt vårt sommarhus. Mycket trevligt bemötande, finns inget vi kan klaga på.
    • Nymölla
    2021-05-01
    Har sålt ett äldre hus. Vi tog in 3 olika mäklare som presenterade sina upplägg. Vi valde Hansi som gjorde en bra presentation där man kunde följa de olika stegen i försäljningen. Han kom med förslag på upplägg kopplat till vår fastighet. Det var en snabb försäljning och bra och tydlig genomgång vid avtalsskrivandet vad som gällde.
    Vi kan rekommendera Hansi som mäklare.
    2021-05-01
    Vi köpte villa i Sölvesborg Vi blev väl bemötta och fick snabb återkoppling av mäklaren Hansi. Allt gick tryggt och smidigt till.
    2021-05-01
    Bra och strukturerad försäljningsprocess.

Mycket välorganiserad visning.
    • Slottet
    2021-04-05
    Vi har sålt huset och det funkade mycket bra!👍
    2021-04-04
    vid försäljning av vår villa så gjorde Hansi ett mycket förtroendeingivande intryck. Det kändes tryggt och bra för oss som sålde och jag är övertygad om att det samma gäller köparen.
    • Slottet
    2021-04-04
    Köpt ett hus. Smidigt och bra vid visning, budgivning och kontraktsskrivning
    2021-04-02
    Jag har köpt en villa av honom. Han hjälper mig även att sälja min lägenhet. Vänligt och professionellt bemötande. Han kan den här branschen. Han rekommenderade ett hus som jag var och tittade på och som jag sedan köpte, det var min stil. Jag är mycket nöjd.
    Tusen tack för fina ord. Det var mycket trevligt att få hjälpa dig med denna fastighetsaffär! Hansi Robertsson
    • Hjortakroken/Nya Tivoli
    2021-03-28
    Hansi skötte min affär på ett utmärkt och professionellt sätt. Jag är mycket nöjd med hans insats.

/ Stefan Olofsson, Sölvesborg
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    • Ljungaviken
    2021-03-20
    Köpt bostadsrätt.
    Bemötandet var bra.
    Inga speciella förväntningar.
    • Ljungaviken
    2021-03-20
    Köpt bostadsrätt. Bemötandet var bra.
    Hade inga speciella förväntningar.
    2021-03-15
    Köpt fastighet. Mäklaren alltid lika trevlig o tillmötesgående. Kunnig, hjälpsamt säker.
  • Gunnel F
    Superbra!
    Vi fick all hjälp vi behövde!
    Tusen tack för fina ord. Det var mycket trevligt att få hjälpa er med denna bostadsaffär! Hansi Robertsson
    2021-02-27
    Vi har nyligen köpt en unik villafastighet i centrala Sölvesborg med 100 m till havet men vi har haft löpande kontakt med Hansi Robertsson sedan september 2020
    Han är mycket seriös och kompetent med fint personligt bemötande.
    Vi är mycket nöjda och rekommenderar honom gärna.
    Trevlig,korrekt,kunnig,proffsig i sin yrkesutövning
    2021-02-27
    Köpt fastighet i Sölvesborg.
    En mycket professionell och kunnig mäklare! Trevlig, omtänksam och ingivit trygghet för både köpare och säljare.
    Våra förväntningar infriade han med råge och vi är mycket nöjda.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    2021-02-05
    Sålt en bostadsrätt för utgångspriset. Bra bilder,text och beskrivning på hemnet.
    Något sämre med fortlöpande information till mig om ”läget”.
    Bra samarbete vid visningar.
    Tack. Det var mycket trevligt att få hjälpa dig med denna bostadsaffär! Hansi Robertsson
    2021-02-05
    Köpt en marklägenhet.
    Mötet med mäklaren har varit lättsamt och bra.
    Tycker hela köpet från kollat på fastigheten till papper påskrivna har vart väldigt bra med mäklaren.
    Han gör ett bra jobb,trevlig o väldigt noggrann med och förklara alla papper man ska skriva under ,genomgången va bra.
    Så han gör det mycket bra.
    • Stiby
    2021-01-08
    Villa såld. Bra kommunikation. Korrekt och detaljerad.
    • Krokås
    2021-01-04
    Vi har köpt ett fritidshus 201230.

Vi blev bra bemötta och kände trygghet i hans sätt presentera objektet samt hans noggrannhet och tydlighet vid genomförandet av affären med säljarna.
    • Hosaby
    2020-12-23
    Köpt en fastighet Hosaby Listervägen 154. Väldigt profsigt möte med mäklaren. Kunnig och villig att hjälpa till med både kompetens och dela med sig av sitt nätverk. Främst då lämpliga entreprenörer som kan anlitas.
    Snabb och rak i försäljningen av fastigheten och tänker både på säljare och kund.
    En mäklare som jag önskar alla mäklare vore. Helt enkelt jättebra.
    2020-11-18
    Har köpt en stor villa i Sölvesborg. Hansi var under resans gång flexibel och snabb. Han såg till att förhandlingen gick så smidigt som möjligt.
    Tack för fina betyg, det var mycket trevligt att få hjälpa er med denna bostadsaffär! Bästa hälsningar Hansi Hansi Robertsson
    2020-11-17
    Hansi har under alla år funnits tillgänglig när vi funderat på nytt boende. När det nu blev dags att sälja vårt hus var Hansi given i valet som mäklare! Ett val vi inte ångrar!
    Vi rekommenderar Hansi varmt som mäklare!
    Stort tack Hansi!
    / Tina&Tommy
    2020-11-10
    Vi har köpt ett enplans hus med utsikt över viken Valje som fanns utlagt på Hemnet. Hansi har ett behagligt och lugnt bemötande och såg till att vi skulle få visning av huset på ett sätt som var passade för oss. När vi sedan gjorde upp affären så var Hansi mån om att både köpare och säljare skulle förstå allting. Så här långt kan vi bara säga gott om Hansi Robertsson och Svensk Fastighetsförmedling i Sölvesborg.
    2020-10-24
    Vi har köpt en stuga i Blekinge. Bra och trevligt bemötande!
    Tack för bra betyg, det var mycket trevligt att få hjälpa er med denna bostadsaffär! Bästa hälsningar Hansi Hansi Robertsson
    2020-10-14
    Sålt vårt fritidshus Fick ett väldigt fint bemötande Förväntningar var stora och dom infriades med råge.Mäklaren var mycket kompetent och hade Stort kunnande
    2020-10-13
    Trevlig bemötande. Professionellt och familjärt. Konkret. Rak och bestämd, bra på att hitta lösningar.
    2020-10-13
    Det var ett mycket underbart hus. Det är någons drömhus. M.r Hansi affärer var mer än underbart. Han förklarade allt som om det var han som köpte villan för sig själv.
    2020-10-12
    Vi köpte vilan på Sjövägen 5 i Valje
    Betyg om mäklaren, trevligt och kunnigt .

Mvh Tomce Tanevski
    2020-10-11
    Han sålde vårt fritidshus, han visade stort engagemang så vi hade stora förväntningar på att affären skulle bli bra och det infriade han.
    2020-09-29
    Snabb försäljning till begärt pris.
    Engagerad.
    Kan rekommenderas
    Tack för fina betyg, det var mycket trevligt att få hjälpa dig med denna bostadsaffär! Bästa hälsningar Hansi Hansi Robertsson
    2020-09-27
    Mycket bra hantering av försäljningen av min mors bostadsrätt.

Hög kompetens och stort förtroende
    • Norje
    2020-09-06
    Köp av ny bostad på en ovanligt snabb marknad. Hansi var trevlig och ganska bra på att svara när man sökte kontakt men han glömde mycket och vi fick påminna/be om återkoppling gällande samma grej flera gånger innan vi fick svar vilket var lite stressande.
    • Sölve
    2020-08-02
    Sålt en villa .
    Hansi har levt upp till våra förväntningar.
    Han har haft många visningar och alltid svarat på våra frågor . Alltid svarat snabbt på sms och varit väldigt tillmötesgående.
    Har bara positivt att säga om Hansi
    En toppenmäklare helt enkelt .
    2020-08-02
    Sålt sommarbostad.
    Proffsigt bemött, bra återkoppling och tydlig.
    Försäljning gå snabbt, dvs annonsering, fotografering mm-vilket uppfylldes.

Hade önskat miljöbilder vid annonsering. ”Alla” kände ej till vacker strand, golfbana osv. Tips!