Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg

Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Sölvesborg!

Här jobbar mäklare som är experter både inom mäklarbranschen och har god koll på Sölvesborg som ort. Vi kan svara på frågor som rör både bostadens värde, försäljning och köp. Vi tar hänsyn till vilken typ av boende du vill ha och vet hur du får ut det mesta av din bostadsaffär.

Vill du veta hur bussarna egentligen trafikerar landsbygdsvägarna i Sölvesborg? Och hur tar du dig egentligen enklast mellan hem, jobb och skolor? Med vår höga lokalkännedom kan vi svara på det också. Det är bara att fråga på!

Läs vad 234 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg 2

• sålde sitt hus med hjälp av Max Bergdahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    2022-09-29 Verifierad kund
    Trevlig, proffsig och lätt att få tag på.
    2022-09-26 Verifierad kund
    Max var under hela processen lugn, trygg och tydlig. Han mötte våra förväntningar och var hjälpsam och mottaglig i alla våra frågor och funderingar. Vi är mycket nöjda med Max insats när vi sålde vårt hus och kan varmt rekommendera honom.
  • köpte sitt hus med hjälp av Max Bergdahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    2022-09-24 Verifierad kund
    Jättetrevligt bemötande. Max är en ambitiös och duktig mäklare.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Max Bergdahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    2022-09-22 Verifierad kund
    Fick information och snabb respons på vår lägenhet. Allt vart väldigt öppet om själva processen från start till slut. Vi är mer än nöjda med vår mäklare och de jobba han har gjort för oss. Tack.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Max Bergdahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristianstad
    2022-09-21 Verifierad kund
    Bra kontakt, snabb återkoppling på våra frågor. Rekommenderas
    2022-09-19 Verifierad kund
    En mycket trevlig och engagerad mäklare. Ställde verkligen upp för oss för att få vår lägenhet såld. Vi hade tidigare lägenheten ute för försäljning via en annan mäklare utan framgång. Efter att vi bytte till Max så lyckades han sälja lägenheten på mindre än en vecka! Kan varmt rekommendera Max till alla som ska sälja sin bostad!
    2022-09-18 Verifierad kund
    Vi hade vår lägenhet ute till försäljning med en annan mäklare och fick inte den såld. När vi bytte till Max var lägenheten såld inom 1 vecka. En mycket driven, kompetent, lättillgänglig och trevlig mäklare. Vi rekommenderar verkligen Max!
    • Tollarp
    2022-09-16 Verifierad kund
    Trevligt och omtänksamt bemötande.
    Vi ville ha ett relativt snabb försäljning och ett bra pris och det fick vi.
    Lyhörd.
    Hej Anders! tack för de fina orden! Max Bergdahl
  • köpte sitt hus med hjälp av Max Bergdahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    2022-08-08 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande samt saklig och punktlig kommunikation. Max levde upp till våra förväntningar gällande bostadsköp.
    Tack Ewa-Carin för de fina orden. Hoppas ni kommer trivas bra.
    /Max Bergdahl
    Max Bergdahl
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Max Bergdahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    2022-07-21 Verifierad kund
    Utmärkt bemötande o påläst. Jag återkommer gärna till Max
    Hej Maria! tack så hemskt mycket för de fina orden. Hjälper dig gärna i framiden!

Hälsningar, Max
    Max Bergdahl
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Max Bergdahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    2022-07-21 Verifierad kund
    Jag är väldigt nöjd med Max som mäklare, en seriös, lugn, trevlig och trygg mäklare som vill det bästa för såväl säljare som köpare. Kan verkligen rekommendera Max och hade valt honom alla dagar i veckan i framtida bostadsaffärer.
    Tack Klara för förtroendet och lycka till med nya boendet! bara att höra av sig om det är något jag kan hjälpa dig med i framtiden!

Hälsningar, Max Bergdahl
    • Istaby
    2022-04-04 Verifierad kund
    Han levde upp till den förväntade bild jag hade av en professionell mäklare👍
    En välkomnande känsla när man träffade honom
    Är mycket nöjd med honom👍
    2022-04-01 Verifierad kund
    Vi fick ett väldigt trevligt bemötande och bra service då våra frågor blev besvarade på ett professionellt sätt.
    • Ivetofta
    2022-03-23 Verifierad kund
    Vi hade ju bara hjälp med själva kontrakt skrivandet av Christian.
    försäljningen skötes av oss själva innan huset lades ut till försäljning.
    Min personliga uppfattning av honom är att han säkert är kompetent men alldeles för glad att berätta om sin egen förträfflighet.
    Inte säker på att jag rekommenderar honom vidare.
  • köpte sin bostad med hjälp av
    • Olofström
    2022-03-20 Verifierad kund
    Christian lyckades få till vår dröm efter nio månaders längtan 🤗
    2022-03-15 Verifierad kund
    Väldigt serviceinriktad och professionell!
    Trevlig & positiv!

Jag är absolut nöjd med Christian som mäklare!
    • Bromölla
    2022-03-14 Verifierad kund
    Mycket profesionnel och engagerad mäklare.
    • Bromölla
    Mycket bra bemötande
    Bra förklaringar på viktiga saker inför försäljning
    Bra marknadsföring
    Tog väl hand om intresserade
    Kontraktsskrivning med förklaring och tolkning var utmärkt
    2022-03-14 Verifierad kund
    Bra och seriös mäklare. Allt gick smidigt från första träff, fotografering, visning och kontraktskrivning. Rekommenderas
    2022-03-13 Verifierad kund
    Vänligt bemötande och hjälpsam vid digital visning. Smidigt vid budgivningen och ett väl genomfört möte vid kontraktsskrivning.
    2022-02-21 Verifierad kund
    Christian har ett proffesionellt bemötande och är tillmötesgående. Han kan svara på alla ens frågor och det dröjer inte länge innan han svara en. Christian är också väldigt kunnig och det märks tydligt att han är kunnig och vet vad han pratar om. Det känns väldigt tryggt att ha Christian som mäklare och vi är mycket nöjda med hans insats.
    2022-02-19 Verifierad kund
    Första mötet med Christian var kanon han mötte upp mig efter avtalad tid då jag blev sen. Han var väldigt saklig och duktig i sitt bemötande. Han var även tydlig med allt som skulle göras innan och efter fotograferingen. Jag är otroligt nöjd med hur han hjälpte oss med att få sålt våran fastighet. Och snabbt gick det 👍😎
    2022-02-18 Verifierad kund
    Proffsig och kunnig, gjorde sitt jobb bra. Vi är supernöjda!
    2022-02-18 Verifierad kund
    Som köpare upplevde vi christian rak och tydlig i kommunikationen. Bra info på en välorganiserad visning.
    2022-02-17 Verifierad kund
    Väldigt trevlig och entusiastisk. Väldigt mån om att vi som säljare skulle få den information vi behövde för att kunna avgöra om bostaden var av intresse, bra och snabb affär!
    2022-02-16 Verifierad kund
    Proffsigt bemötande och bra återkoppling
    2022-02-15 Verifierad kund
    Mäklaren var trevlig, svarade på frågor som vi hade.
    2022-02-10 Verifierad kund
    Mycket trevlig mäklare och mycket vänlig och vältalande. Hade inte höga förväntningar alls men allt vände fort och blev mycket över förväntan. Bättre Mäklare finns nog inte i Sölvesborgs kommun helt underbar och förstående och mycket hjälpsam på alla sätt.
  • Patrik G
    köpte sitt hus med hjälp av
    2022-02-10 Verifierad kund
    Bra bemötande, är aktiv och följer upp och återkommer kring frågor, progress etc.
    2022-02-09 Verifierad kund
    Christian är en fantastisk mäklare med ett proffesionellt bemötande. Han är väldigt kompetent och jag som kund känner mig trygg. Han svarar på alla frågor jag har samt kommer med bra tipps och råd.
    • Falkvik
    2022-02-09 Verifierad kund
    Christian tog över vår husförsäljning med frenesi och kvalitet.
    Jag är jättenöjd med hur Christian hanterade husförsäljningen.
    2022-02-09 Verifierad kund
    Jag tycker att Christian bemötte oss väldigt bra , han var trevlig och svarade på dom frågor jag hade . Han skötte hela köpet smidigt och enkelt , ger Christian topp betyg
    • Falkvik
    2022-02-09 Verifierad kund
    Härlig, glimten i ögat, ödmjuk och kunnig. Återkommer punktligt och skött hela processen med ett leende!
    2022-02-07 Verifierad kund
    Christian har bemött oss som säljare med stor professionalism. Även om vi i en mäklares ögon hade ett "litet" objekt så var det aldrig snack utan att det skulle få lika mycket tid och kärlek.
    Det fick det också!
    Christian är en mäklare som vill både säljare och köpare en bra affär, precis som det ska vara, win-win. Allt detta med glimten i ögat som gör att det faktiskt blir kul också är bara ett plus.
    Christian ger ett gediget och erfaret intryck och det stämmer också.
    2022-02-06 Verifierad kund
    Mäklaren var trevlig och rolig. Inte haft så mycket kontakt utifrån att vi la förhandsbud.
    2022-02-04 Verifierad kund
    Snabb och tillmötesgående. Korekt i presentationen
    2022-02-04 Verifierad kund
    Väldigt bra bemötande vid första kontakt, lyssnar, är nyfiken, ställer frågor för att få reda på så mycket som möjligt om stugan. La ner extra tid med att fixa så den blev rätt publicerad på hemnet och gav råd ang marknadsföring.
    Christian va anträffbar och uppdaterade oss genom hela processen vilket jag uppskattar mycket för som säljare är man ju väldigt nyfiken på hur det går såklart.
    Också väldigt imponerad av ett snabbt men ändå väldigt proffsigt avslut på affären.
    • Vinslöv
    2022-01-24 Verifierad kund
    Varmt bemött och gick väl igenom allt så man förstod. Var några st på visningen, men han tog hand om alla och va till tjänst om det behövdes.
    • Vinslöv
    2022-01-21 Verifierad kund
    Allt från start till försäljning gick mycket bra och han gjorde det smidigt.
    Han såg till allt funkade för mig, han gjorde ett mycket bra jobb👍🏻
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    2022-01-20 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande. Mäklare varit enkelt tillgänglig under processen.
    Både tiden från uppdrag fram tills att lägenheten lades ut till försäljning men framförallt tiden tills lägenheten blev såld var över förväntan!
    2022-01-18 Verifierad kund
    Mycket bra mäklare ! Trevlig och väldigt kunning. Fick ett jättebra intryck och bemötande. Jag kommer rekommendera Christian till andra.
    2022-01-14 Verifierad kund
    Mycket bra och trevligt bemötande. Affären gick betydligt snabbare än förväntat.
    2021-12-22 Verifierad kund
    Hansi är trevlig, hjälpsam o mycket professionell. Rolig dessutom!
    Min syster o jag fick mycket hjälp när vi sålde pappas hus.
    Rekommenderar honom varmt.
    • Karlshamn Centrum
    2021-12-15 Verifierad kund
    Mycket bra och behagligt sätt.Kunskap i fastigheter !
    Tusen tack för fina ord. Det var mycket trevligt att få hjälpa dig med denna bostadsaffär. Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    • Karlshamn Centrum
    2021-12-15 Verifierad kund
    Hej ! Hansi har en mycket hög social kompetens. I December är det inte det lättaste att sälja hus, som det blev för oss ! Men det jobbade Hansi till 100% för att det skulle gå och det är vi mycket tacksamma för.
    • Hörvik
    2021-12-02 Verifierad kund
    Hans sätt att agera vid de första mötena där vi önskade en extern besiktning var inte alls bra. Vi ville anlita en extern besiktningsman som han inte alls gillade eller tyckte behövdes pga varudeklararat hus. Pga snabb budgivning och avtalsprocess fanns enligt honom inte heller möjlighet att få skriva in en klausul om något framkom av vår egen besiktning så kunde vi förhandla om priset. Hans sätt att agera fick oss köpare än mer oroliga att något inte stod rätt till. Efter dessa initiala kontakter blev det något bättre.
    Under själva kontraktskrivningen var Hansi pedagogisk och bra.
    • Krokås
    2021-11-14 Verifierad kund
    Transparent, sakligt, flexibelt, stödjande med en stor erfarenhet! Kort sagt, Hansi Robertsson ledde oss till vårt önskeobjekt samtidigt som även brister och förbättringspotential blev klart och tydligt deklarerat. I och med detta kunde vi som kund avväga fördelar mot nackdelar och göra en korrekt bedömning om vi skulle gå vidare till köp. Vi tar gärna och rekommenderar Hansi till framtida köpare och säljare.
    Bengt E.
    2021-11-10 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och professionellt genomförd försäljningsprocess.
    2021-11-08 Verifierad kund
    Tydlig och bra genomgång av objektet och vid kontraktsskrivning. Ger ett gediget intryck.
    2021-11-08 Verifierad kund
    Kontaktet med mäklaren var trevlig och proffsig! Affären gick smidig och snabb. Skönt med utförande förklaringar.