Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg

Stortorget 6, 294 31 Sölvesborg — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Sölvesborg!

Här jobbar mäklare som är experter både inom mäklarbranschen och har god koll på Sölvesborg som ort. Vi kan svara på frågor som rör både bostadens värde, försäljning och köp. Vi tar hänsyn till vilken typ av boende du vill ha och vet hur du får ut det mesta av din bostadsaffär.

Vill du veta hur bussarna egentligen trafikerar landsbygdsvägarna i Sölvesborg? Och hur tar du dig egentligen enklast mellan hem, jobb och skolor? Med vår höga lokalkännedom kan vi svara på det också. Det är bara att fråga på!

Läs vad 105 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg

• 2020-03-12

Johanna L skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Köpt en mindre lantbruksfastighet.
    Blev mycket bra bemött.
    Noggrann genomgång inför kontraktsskrivning. Läs mer
    2020-03-12 Hansi R svarar Johanna L
    Tusen tack för fina betyg, det var mycket trevligt att få hjälpa er med denna bostadsaffär! Bästa hälsningar Hansi
  • 2020-03-06

Hans S skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Ett vänligt och kunnigt bemötande,
    Svar de frågor som var kluriga från oss som kund Läs mer
    2020-03-06 Hansi R svarar Hans S
  • 2020-03-03

Amin H skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Köpte ett hus med hyreslokaler i Valje. Bra bemötande och tydlig med allt från regler försäkringar friskrivningar m.m
    Kändes tryggt att göra affär med Hansi. Kan verkligen rekommendera till både köpare och säljare :) Läs mer
    2020-03-04 Hansi R svarar Amin H
  • Robert P

2020-03-03

Robert P skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Har bara positivt att säga om Hansi Robertsson på svenskfastighetsförmedling i Sölvesborg.
    Vi köpte nyligen en villa av honom där han
    agerat på ett mycket proffsigt sätt samt med en stor lyhördhet. Kunden i fokus!! Jag kan med varm hand rekommendera denna mäklare om ni funderar på att köpa eller sälja er bostad. Tack för affären!!

Robert & Emma Läs mer
    2020-03-04 Hansi R svarar Robert P
  • 2020-03-02

Monica F skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Mäklare vid försäljning av ett radhus I Sölvesborg. Läs mer
    2020-03-02 Hansi R svarar Monica F
    Tusen tack för fina betyg, det var mycket trevligt att få hjälpa dig med denna bostadsaffär! Bästa hälsningar Hansi
  • 2020-03-02

Stefan S skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Trevlig och vet vad han sysslar med. Läs mer
    2020-03-02 Hansi R svarar Stefan S
    Tack Stefan för bra betyg! Det var jätteroligt att få hjälpa er med denna bostadsaffär!
  • 2020-02-12

Thobias K skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Väldigt bra och hjälpsam. Förklarade allt på en vettig nivå för mig som aldrig köpt fastighet innan. Kan varmt rekommenderas! Läs mer
    2020-02-12 Hansi R svarar Thobias K
  • 2020-01-31

Anton T skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    En lägenhet i Sölvesborg

Mycket bra

Att allt skulle gå smidig med köpet,
    Köpet skulle gå snabbt och det gjorde det

Det sköttes bra mellan alla tre tack vare Hansi,

Allting blev så som jag tänkte Läs mer
    2020-01-31 Hansi R svarar Anton T
  • 2020-01-29

Philip N skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    jag sålde min bostadsrätt genom svensk fastighetsförmedling Sölvesborg med Hansi Robertsson som mäklare, och jag blev mött på ett väldigt trevligt sätt och kände väldigt bekväm i hela affären, min förväntningar var rätt höga då man alltid hört bra om Hansi och Svensk fastighetsförmedling och de levde dom verkligen upp till.

min sammanfattning av affären är att den gick väldigt smärtfritt och smidigt och kan värmt rekommendera dom till alla som ska göra en fastighetsaffär. Läs mer
    2020-01-29 Hansi R svarar Philip N
  • 2019-12-13

Rickard H skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Villa i Sölvesborg,Falkvik
    Bra bemötande
    Höga förväntningar som uppnåddes
    Professionellt utfört med snabb försäljning Läs mer
    2019-12-14 Hansi R svarar Rickard H
  • 2019-12-03

Christel H skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Vi har fått hjälp att sälja Skönabäck 1:213 på et utomordentligt sätt!
    Stort tack än en gång!!
    Trodde aldrig det skulle gå så snabbt efter att ha misslyckas med försäljning tidigare. Läs mer
    2019-12-03 Hansi R svarar Christel H
  • 2019-12-03

Maguy C skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    duktig mäklare som är flitig och flexibel. lätt att jobba med. Läs mer
    2019-12-03 Hansi R svarar Maguy C
  • 2019-11-28

Emelie T skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Tacksam för all hjälp vid mitt första husköp! 😊 Läs mer
    2019-11-28 Hansi R svarar Emelie T
    Tusen tack för fina betyg, det var mycket trevligt att få hjälpa dig med din första bostadsaffär! Bästa hälsningar Hansi
  • 2019-11-22

Isaac L skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Köpte en lägenhet
    Blev bemöt proffsigt, och levde upp till dem förväntningarna som jag hade.
    Upplevelsen va positivt. Läs mer
    2019-11-22 Hansi R svarar Isaac L
  • 2019-11-20

Josephine D skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Hansi sålde vår villa i förra veckan. Från början till slut har han varit proffsig, informativ och seriös. Han är ärlig och ger återkommande feedback och återkoppling. Vi kan varmt rekommendera Hansi som mäklare!
    Hälsningar Josephine och Johan Läs mer
    2019-11-20 Hansi R svarar Josephine D
  • 2019-11-18

Johan D skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Snabb, tydlig och kommunikativ. Väldigt trevlig i bemötandet som mäklare och hjälpte oss till en mycket god affär. Läs mer
    2019-11-18 Hansi R svarar Johan D
  • 2019-11-18

Lars E skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Köpt villa. Bra bemötande, aktivt mäklararbete, stor flexibilitet, kunnig och engagerad. Läs mer
    2019-11-18 Hansi R svarar Lars E
  • 2019-11-12

Tobias B skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Vi blev väl bemötta av mäklaren och de frågor vi hade fick vi snabbt svar på. Läs mer
    2019-11-18 Hansi R svarar Tobias B
  • 2019-10-23

Sara A skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Har sålt en lägenhet en bostadsrätt i Bromölla. Mäklaren har alltid varit trevlig och haft en bra bemötande. Stundvis upptagen med annat som gjorde att det blev lite lång tid innan försäljningen startade. Läs mer
    2019-10-23 Hansi R svarar Sara A
  • 2019-10-23

Adam M skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Boatadsrätt, bra bemötande, mötte förväntningarna, Läs mer
    2019-10-23 Hansi R svarar Adam M
  • 2019-10-19

Karin L skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Vi har sålt vårt fritidshus
    En utmärkt mäklare som är ärlig och rak
    Kan rekommenderas !!! Läs mer
    2019-10-20 Hansi R svarar Karin L
  • Ann-Sofie A

2019-10-15

Ann-Sofie A skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Har sålt ett dödsbo, mitt föräldrarhem, och kände från första mötet med mäklaren ett stort förtroende. Jag blev lyssnad på och upplevde ett ärligt och sakligt rådgivande bemötande. Informationen skedde kontinuerligt som gav mig inblick och delaktighet under hela processen. Mörklades levde upp, med bravur, till det han sa. Leverans utöver förväntan. Läs mer
    2019-10-15 Hansi R svarar Ann-Sofie A
  • 2019-10-09

Stefan E skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Sålt en villa och Hansi var väldigt kunnig på området. Fått bra information om allt.
    Det gick fort när väl huset kom ut på marknaden. Läs mer
    2019-10-09 Hansi R svarar Stefan E
  • 2019-10-07

Joakim E skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Fick hjälp med köpekontrakt och det funkade jättebra Läs mer
    2019-10-09 Hansi R svarar Joakim E
  • 2019-10-06

Olof S skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Tveksamt förflutet. Har lite för bråttom i vissa lägen. Privat skulle jag inte anlitat honom som mäklare. Läs mer
  • 2019-10-06

Kristoffer N skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Bra stöd genom hela processen! Tog sig tid att förklara saker i detalj och var mycket professionell. Läs mer
    2019-10-06 Hansi R svarar Kristoffer N
  • 2019-10-06

Peter J skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Mkt bra, kunnig, social, trevlig, kompetent! Läs mer
    2019-10-06 Hansi R svarar Peter J
  • 2019-10-05

Torsten L skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Villa i Bromölla byggd 1949-1950.
    Bra bemötande.
    Resultatet bättre än förväntat. Läs mer
    2019-10-05 Hansi R svarar Torsten L
  • 2019-10-04

Leif L skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Köpt fritidshus
    Snabb återkoppling
    Tydlig information Läs mer
    2019-10-04 Hansi R svarar Leif L
  • 2019-10-03

Helen L skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Mycket flexibel då jag inte hade möjlighet att komma på ordinarie visning. Snabb med återkoppling. Kom med bra tips. Mycket nöjd Läs mer
    2019-10-03 Hansi R svarar Helen L
  • 2019-10-03

Håkan H skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Bra och rak kommmunikation, alltid nåbar antingen genom fysiskt besök eller telefon, mail osv. Läs mer
    2019-10-03 Hansi R svarar Håkan H
  • 2019-10-02

Vicky S skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Jag och min sambo har köpt ett hus där Hansi var mäklare. Detta är en ny värld för oss men Hansi har varit tillmötesgående, lättillgänglig och hjälpsam under hela processen. Vi är väldigt nöjda och har inga synpunkter. Vi skulle starkt rekommendera Hansi till vår omgivning. Läs mer
    2019-10-03 Hansi R svarar Vicky S
  • 2019-10-02

Roger G skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Väldig proffesionellt bemötande. Förklarade vad det innebär att sälja ett hus, skyldigheter och rättigheter . Vidare visade han vilka olika paket de har och vad som skulle passa oss bäst.
    Det vi blev lovade höll han och det blev ännu bättre. Huset såldes snabbt(sålt inom 2 veckor) och mer än utgångspriset . Alltså inget att klaga på. Läs mer
    2019-10-02 Hansi R svarar Roger G
  • 2019-10-02

Oscar N skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Köpte en villa av Hansi Robertsson som är en kanon mäklare, allt kändes proffsigt från början till slutet. Läs mer
    2019-10-02 Hansi R svarar Oscar N
  • Jenny C

2019-09-18

Jenny C skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Väldigt proffsigt skött! Snabb affär, bra på att förklara och informera! Väldigt nöjd! Läs mer
    2019-09-19 Hansi R svarar Jenny C
  • 2019-09-18

Mona S skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    All var toppen har varit med olika visning med mäklaren han har väldigt tålmode ... Läs mer
    2019-09-18 Hansi R svarar Mona S
  • 2019-09-10

Anders B skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Hansi är mycket proffsig och engagerad, han kan sin marknad. Läs mer
    2019-09-10 Hansi R svarar Anders B
  • 2019-09-07

Lena J skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Så här långt i processen är vi inte speciellt imponerade. Detta pga att vi gjorde detta husköp på distans (vi är utomlands under en längre period) vilket är en utmaning i sig och kräver lite mer än vanligt vilken alla var införstådda med. Då vi fick använda min syster att genomföra köpet var det viktigt att få de dokument som behövs i god tid för att göra detta. Det sköttes inte bra från mäklarens sida och det blev mycket stressande och köpet var nära att inte kunna genomföras. Nu har det gått bra och vi ser fram emot att själva få träffa mäklaren i mitten av oktober och slutföra köper. Läs mer
  • Joel A

2019-08-31

Joel A skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Aktiv, framåt och målmedveten
    Ger ett mkt kunnigt och seriöst intryck
    Sålt en sommarstuga Läs mer
    2019-09-10 Hansi R svarar Joel A
  • 2019-08-29

Ingrid K skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Mycket bra samarbete, om bara Folksam ville snabba på lite så allt fixar sig Läs mer
    2019-08-29 Hansi R svarar Ingrid K
  • 2019-08-15

Bengt O skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Vi är nöjda med mäklaren och allt material runt själva försälningen. Kan rekommendera dem till andra Läs mer
    2019-08-15 Hansi R svarar Bengt O
  • 2019-07-13

Bo S skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Vi har inget att klaga på allting har gått snabbt och smidigt.Hansi
    har varit tillgänglig under hela processen och skött det jättebra
    Vi rekommendar gärna Hansi som mäklare. Läs mer
    2019-07-13 Hansi R svarar Bo S
  • 2019-06-20

Jörgen H skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Jag har köpt en villa av Hansi o nu säljer vi den o lät han få uppdraget . Vi tyckte att kemin stämde bra o att han e en reko kille . Så det var ett självklart val. Och vi kommer att rekommendera han om det är någon som vi känner o e på g Läs mer
    2019-06-20 Hansi R svarar Jörgen H
  • Eva-lena S

2019-05-27

Eva-lena S skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Köpt hus & skrivet kontrakt allt har känts tryggt & bra! Läs mer
    2019-05-27 Hansi R svarar Eva-lena S
  • 2019-05-27

Max M skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Ger ett bra intryck, snabb och korrekt service. Läs mer
    2019-05-27 Hansi R svarar Max M
  • 2019-05-23

Robert L skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Trevligt och informativt bemötande. Rekommenderas!! Läs mer
    2019-05-24 Hansi R svarar Robert L
  • 2019-05-19

Björn H skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Sålde vårat hus på bruksgatan i Bromölla. Och det snabbt och smidigt. Läs mer
    2019-05-24 Hansi R svarar Björn H
  • Iréne S

2019-05-18

Iréne S skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Sålt villa och valet av mäklare avgjordes genom att vi tyckte att utgångsbudet mäklaren gav var realistiskt samt att han gav intryck av att han verkligen ville sälja vår villa. Bemötandet var korrekt o sakligt med en stor erfarenhet som han gärna delade med sig av. Snabb affär blev det och vi kände att han gjort vad han kunnat och var ärlig att han inte trodde på att gå vidare. Nöjdas kunder o förhoppningsvis köpare! Kanske visning skulle varit på en lördag direkt. Läs mer
    2019-05-24 Hansi R svarar Iréne S
  • 2019-05-14

Ola P skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Sommarstuga.
    Bra service.
    Utgångspriset gick över 200 000 kr ändå ville inte säljaren sälja huset tycker att mäklaren ska informera säljaren Innan prislappen säts på stugan
    . Läs mer
    2019-05-14 Hansi R svarar Ola P
    Hej Ola, ibland så blir det inte som man vill och önskar. Det blev bra till slut och förhoppningsvis är båda mycket nöjda med affären. Alltid roligt att få vara delaktig i den största affären i livet. Jag önskar er stor lycka till med ert fritidshus!
  • 2019-05-07

Tommy P skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Har sålt bostad.
    Blev bra bemött.
    Ett väldigt proffsigt jobb, över våra förväntningar. Läs mer
    2019-05-07 Hansi R svarar Tommy P

Stortorget 6, 294 31 Sölvesborg