Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg

Stortorget 6, 294 31 Sölvesborg — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Sölvesborg!

Här jobbar mäklare som är experter både inom mäklarbranschen och har god koll på Sölvesborg som ort. Vi kan svara på frågor som rör både bostadens värde, försäljning och köp. Vi tar hänsyn till vilken typ av boende du vill ha och vet hur du får ut det mesta av din bostadsaffär.

Vill du veta hur bussarna egentligen trafikerar landsbygdsvägarna i Sölvesborg? Och hur tar du dig egentligen enklast mellan hem, jobb och skolor? Med vår höga lokalkännedom kan vi svara på det också. Det är bara att fråga på!

Läs vad 148 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg

• 2020-11-18

Johan O skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Har köpt en stor villa i Sölvesborg. Hansi var under resans gång flexibel och snabb. Han såg till att förhandlingen gick så smidigt som möjligt. Läs mer
    2020-11-18 Hansi R svarar Johan O
    Tack för fina betyg, det var mycket trevligt att få hjälpa er med denna bostadsaffär! Bästa hälsningar Hansi
  • 2020-11-17

Tommy K skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Hansi har under alla år funnits tillgänglig när vi funderat på nytt boende. När det nu blev dags att sälja vårt hus var Hansi given i valet som mäklare! Ett val vi inte ångrar!
    Vi rekommenderar Hansi varmt som mäklare!
    Stort tack Hansi!
    / Tina&Tommy Läs mer
    2020-11-18 Hansi R svarar Tommy K
  • 2020-11-16

Agneta J skrev om Nellie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Nellie Johansson har varit fantastisk under hela denna fastighetsaffären. Jag köpte en sommarstuga och trots att jag hade jättemycket strul men att inte själv vara I landet vid tidpunkten för köpet löste hon alla hinder. Hon är positiv, kunnig, lätt att samarbeta med och jag upplever att säljaren har samma bild av henne som mig. Läs mer
  • 2020-11-10

Rose-marie O skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Vi har köpt ett enplans hus med utsikt över viken Valje som fanns utlagt på Hemnet. Hansi har ett behagligt och lugnt bemötande och såg till att vi skulle få visning av huset på ett sätt som var passade för oss. När vi sedan gjorde upp affären så var Hansi mån om att både köpare och säljare skulle förstå allting. Så här långt kan vi bara säga gott om Hansi Robertsson och Svensk Fastighetsförmedling i Sölvesborg. Läs mer
    2020-11-10 Hansi R svarar Rose-marie O
  • 2020-10-24

Camilla W skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Vi har köpt en stuga i Blekinge. Bra och trevligt bemötande! Läs mer
    2020-10-26 Hansi R svarar Camilla W
    Tack för bra betyg, det var mycket trevligt att få hjälpa er med denna bostadsaffär! Bästa hälsningar Hansi
  • 2020-10-23

Eva-lotte J skrev om Nellie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Jag har sålt ett fritidshus. Mäklaren har varit helt fantastisk hela vägen. Förklarade tydligt och bra hur allt går till. Väldigt stort tålamod med en tjatig kund :) Jag tycker helt klart att Nellie levde upp till förväntningarna. Jag vände mig til fler innan men mitt val var Nellie och det ångrar jag inte. Läs mer
  • 2020-10-14

Annhelen O skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Sålt vårt fritidshus Fick ett väldigt fint bemötande Förväntningar var stora och dom infriades med råge.Mäklaren var mycket kompetent och hade Stort kunnande Läs mer
    2020-10-14 Hansi R svarar Annhelen O
  • 2020-10-13

Fernanda L skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Trevlig bemötande. Professionellt och familjärt. Konkret. Rak och bestämd, bra på att hitta lösningar. Läs mer
    2020-10-14 Hansi R svarar Fernanda L
  • 2020-10-13

Majdi D skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Det var ett mycket underbart hus. Det är någons drömhus. M.r Hansi affärer var mer än underbart. Han förklarade allt som om det var han som köpte villan för sig själv. Läs mer
    2020-10-14 Hansi R svarar Majdi D
  • 2020-10-12

Tato F skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Vi köpte vilan på Sjövägen 5 i Valje
    Betyg om mäklaren, trevligt och kunnigt .

Mvh Tomce Tanevski Läs mer
    2020-10-12 Hansi R svarar Tato F
  • 2020-10-11

Gert O skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Han sålde vårt fritidshus, han visade stort engagemang så vi hade stora förväntningar på att affären skulle bli bra och det infriade han. Läs mer
    2020-10-12 Hansi R svarar Gert O
  • 2020-10-10

Thomas Reidar A skrev om Nellie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Sålt en bostas/stuga i Näsum. God service og rådgivning. Et rigtigt godt resultat. Nellie får mine bedste anbefalinger. Läs mer
  • 2020-10-08

Pia L skrev om Nellie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Äldre fritidshus med vissa fuktproblem och dåligt fungerande vatten och avloppssystem.
    Mäklaren berättade öppet om problemen och hade varit i kontakt med kommunen och fått deras synpunkter på vissa delar. När vi kom till någon fråga som hon inte kunde/hade kollat så sa hon detta istället för att hitta på något.
    Totalt sett ingav hon mycket stort förtroende. Läs mer
  • 2020-09-29

Marie-louise J skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Snabb försäljning till begärt pris.
    Engagerad.
    Kan rekommenderas Läs mer
    2020-09-29 Hansi R svarar Marie-louise J
    Tack för fina betyg, det var mycket trevligt att få hjälpa dig med denna bostadsaffär! Bästa hälsningar Hansi
  • 2020-09-27

Johan J skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Mycket bra hantering av försäljningen av min mors bostadsrätt.

Hög kompetens och stort förtroende Läs mer
    2020-09-29 Hansi R svarar Johan J
  • 2020-09-21

Suzie L skrev om Nellie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Vi har fått hjälp av Nellie att sälja vår lilla stuga. Allt har skötts via telefon och mail då vi inte bor på orten och det har gått mycket bra. Vi har fått all information vi har behövt för att gå vidare i processen och Nellie har hållit oss uppdaterade hela vägen från visningarna och budgivningen fram till påskriften av försäljningen av vår stuga. Läs mer
  • 2020-09-20

Natasja S skrev om Nellie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Trevlig mäklare! Kunnig och servicenämnden. Vi är nöjda då hon lyssnade in och återkom när hon lovade. Bra och nära kontakt. Läs mer
  • 2020-09-15

Ing-marie P skrev om Nellie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Trevlig tillmötesgående. Tar reda på fakta.
    Ny i yrket kommer att bli riktigt bra med lite erfarenhet. Läs mer
  • 2020-09-09

Mårten H skrev om Nellie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Sålt en sommarstuga.
    Alltid positiv och inlyssnande.
    Mina förväntningar uppfyllda. Snabbt genomförd affär.
    Sammanfattningsvis har allt fungerat. Nelly har potential att bli en duktig mäklare. Läs mer
  • Magnus P

2020-09-07

Magnus P skrev om Nellie Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Detta var Nellie:s första egna uppdrag, vilket hon klarade galant med en skön humor, ärlig taktik och ett proffesionellt beteende. Lycka till i framtiden, du är redan en grymt bra fastighetsmäklare. Läs mer
  • 2020-09-06

Elin S skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Köp av ny bostad på en ovanligt snabb marknad. Hansi var trevlig och ganska bra på att svara när man sökte kontakt men han glömde mycket och vi fick påminna/be om återkoppling gällande samma grej flera gånger innan vi fick svar vilket var lite stressande. Läs mer
  • 2020-08-02

Ann-marie J skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Sålt en villa .
    Hansi har levt upp till våra förväntningar.
    Han har haft många visningar och alltid svarat på våra frågor . Alltid svarat snabbt på sms och varit väldigt tillmötesgående.
    Har bara positivt att säga om Hansi
    En toppenmäklare helt enkelt . Läs mer
    2020-08-03 Hansi R svarar Ann-marie J
  • 2020-08-02

Eva G skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Sålt sommarbostad.
    Proffsigt bemött, bra återkoppling och tydlig.
    Försäljning gå snabbt, dvs annonsering, fotografering mm-vilket uppfylldes.

Hade önskat miljöbilder vid annonsering. ”Alla” kände ej till vacker strand, golfbana osv. Tips! Läs mer
    2020-08-02 Hansi R svarar Eva G
  • 2020-07-16

Carina S skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Har sålt en villa. Hansi är mycket tydlig och korrekt. Känner mig nöjd av att fått hans hjälp. Läs mer
    2020-08-02 Hansi R svarar Carina S
  • 2020-07-13

Susanne Ö skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Mån om att både att både köpare och säljare är nöjda.
    Bra bemötande. Grundlig, kunnig och noggrann.
    Tar ansvar för hela processen vilket gör att inget faller mellan stolarna mellan köpare och säljare. Läs mer
    2020-07-13 Hansi R svarar Susanne Ö
  • 2020-07-13

Fredrik S skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Jag sålde min stuga i Hörvik.
    Hansi Robertsson var mycket professionell och berättade hur allt kommer gå till samt möjligheten till styling och annonsering.
    Försäljningen gick över förväntan och avslutades efter några dagar.

Absolut hösta betyg på alla plan. Läs mer
    2020-07-13 Hansi R svarar Fredrik S
  • 2020-07-13

Mikael A skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Vi har varit ett flertal visningar i Blekinge och i Halland. Vi har varit på 3 med Svensk Fast. Till slut blev det mysiga och lummiga Torsö. Hansi Robertsson får 110% av 100. Mvh Micke och Riitta i Ljungby. Läs mer
    2020-07-13 Hansi R svarar Mikael A
  • 2020-06-29

Marie F skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Vi har sålt ett fritidshus/året runt hus. Mycket bra bemötande från första stund. Mycket engagemang. Lätt att kommunicera med,och väldigt hjälpsam. Gav oss precis vad vi önskade,och lite därtill för huset. Läs mer
    2020-06-29 Hansi R svarar Marie F
  • 2020-06-27

Britt-marie M skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    * Såld villa.
    * Mycket bra bemött.
    * Förväntningarna sälja hus gick i uppfyllelse med en snabb kunnig mäklare.
    * Hansi Robertsson är verkligen rätt man på rätt plats. Läs mer
    2020-06-29 Hansi R svarar Britt-marie M
  • 2020-05-28

Ernst A skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Sålt lägenhet i Sölvesborg, bra bemötande och dialog av Mäklaren Hansi! Läs mer
    2020-05-28 Hansi R svarar Ernst A
  • 2020-05-13

Inge Gerhard F skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Jag har sålt en villa och är supernöjd med allting Läs mer
    2020-05-14 Hansi R svarar Inge Gerhard F
  • 2020-05-04

Greger B skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    *Har köpt en nyproducerad lgh
    *Bemötandet har varit bra
    * Förväntade mig en professionell och bra bemötande och tycker att Hansi levt upp till det.
    * Ett bra bemötande och kunnig. Har sedan varit lite fram och tillbaka med tider och inflyttning men så är det väl i ett nybygge. Läs mer
    2020-05-04 Hansi R svarar Greger B
  • 2020-05-02

Joachim L skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Seriöst, professionell och smidig försäljning. Läs mer
    2020-05-02 Hansi R svarar Joachim L
  • 2020-04-30

Camilla H skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Trevligt och lättsamt möte. Tydlig och rak kommunikation.
    Väldigt informativ på ett enkelt sätt.

Kan varmt rekommendera Hansi Robertsson. Läs mer
    2020-04-30 Hansi R svarar Camilla H
  • 2020-04-29

Magnus H skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Lyhörd, snabbfotad, flexibel. Hjälpte till att skapa avslut på affären Läs mer
    2020-04-29 Hansi R svarar Magnus H
  • 2020-04-28

Ewa A skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Vi har varit i kontakt med Hans Robertsson i vår jakt på sommarställe i Blekinge. Hansi har alltid bra koll, är transparent och svarar på alla frågor! Vad mer kan man begära ;) Nu har vi till slut hittat och köper ett sommarhus i Sandviken. Hansi har stöttat oss bra i samband med det! Läs mer
    2020-04-28 Hansi R svarar Ewa A
  • 2020-04-28

Sven K skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Sommarbostad i Sölvesborg vilket sköttes på ett utmärkt sätt av mäklaren. Läs mer
    2020-04-28 Hansi R svarar Sven K
  • 2020-04-27

Birgitta M skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Vi köpte en sommarstuga och det gick snabbt och lätt.

Hansi bemötte oss på ett proffsigt men ändå ledigt sätt.

Han ställde upp på de önskemål vi hade om att se stugan igen även om det blev på en sen tid för honom.
    Han var mån om både oss och säljaren. Läs mer
    2020-04-27 Hansi R svarar Birgitta M
  • 2020-04-25

Mona S skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Jag har sålt en sommarstuga.
    * Ett trevligt informativt möte, tydlig och bra information.
    * Flera visningar efter behov. Kontakter med intresserade eventuella köpare. Fina bilder presenterades inför försäljningen, lockade många till visning.
    * Effektiv försäljning. Läs mer
    2020-04-26 Hansi R svarar Mona S
  • 2020-04-23

Peter M skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Köpte sommarstuga. Fick bra information vid visning och vi fick även möjlighet att titta på den ensamma. Bra bemötande och såg till att man blev nöjd. Läs mer
    2020-04-24 Hansi R svarar Peter M
  • Pija J

2020-04-23

Pija J skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Jag har sålt mitt fritidshus och fick hjälp av Hansi Robertsson med detta. Otroligt proffsig och säker i sitt sätt att sköta den här affären. Jag är imponerad. Läs mer
    2020-04-23 Hansi R svarar Pija J
    Tusen tack för fina betyg, det var mycket trevligt att få hjälpa er med denna bostadsaffär! Bästa hälsningar Hansi
  • Torbjörn A

2020-04-18

Torbjörn A skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Vi har köpt ett Fritidshus av Hansi. Vi tycker att Hansi har haft ett trevligt personligt bemötande vid de olika visningar vi varit på. Hansi visade de aktuella fastigheterna på ett objektivt sätt och lät oss som spekulanter få den tid vi behövde för egen husesyn, likväl som att han svarade på de frågor vi hade. Läs mer
    2020-04-19 Hansi R svarar Torbjörn A
  • 2020-04-10

Ingela A skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Hansi har sålt vårt fantastiska sommarhus. Hans engagemang och proffsiga agerande resulterade i en snabb och smidig försäljning som vi är mycket nöjda med. Läs mer
    2020-04-10 Hansi R svarar Ingela A
  • 2020-03-12

Johanna L skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Köpt en mindre lantbruksfastighet.
    Blev mycket bra bemött.
    Noggrann genomgång inför kontraktsskrivning. Läs mer
    2020-03-12 Hansi R svarar Johanna L
  • 2020-03-06

Hans S skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Ett vänligt och kunnigt bemötande,
    Svar de frågor som var kluriga från oss som kund Läs mer
    2020-03-06 Hansi R svarar Hans S
  • 2020-03-03

Amin H skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Köpte ett hus med hyreslokaler i Valje. Bra bemötande och tydlig med allt från regler försäkringar friskrivningar m.m
    Kändes tryggt att göra affär med Hansi. Kan verkligen rekommendera till både köpare och säljare :) Läs mer
    2020-03-04 Hansi R svarar Amin H
  • Robert P

2020-03-03

Robert P skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Har bara positivt att säga om Hansi Robertsson på svenskfastighetsförmedling i Sölvesborg.
    Vi köpte nyligen en villa av honom där han
    agerat på ett mycket proffsigt sätt samt med en stor lyhördhet. Kunden i fokus!! Jag kan med varm hand rekommendera denna mäklare om ni funderar på att köpa eller sälja er bostad. Tack för affären!!

Robert & Emma Läs mer
    2020-03-04 Hansi R svarar Robert P
  • 2020-03-02

Monica F skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Mäklare vid försäljning av ett radhus I Sölvesborg. Läs mer
    2020-03-02 Hansi R svarar Monica F
    Tusen tack för fina betyg, det var mycket trevligt att få hjälpa dig med denna bostadsaffär! Bästa hälsningar Hansi
  • 2020-03-02

Stefan S skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Trevlig och vet vad han sysslar med. Läs mer
    2020-03-02 Hansi R svarar Stefan S
    Tack Stefan för bra betyg! Det var jätteroligt att få hjälpa er med denna bostadsaffär!
  • 2020-02-12

Thobias K skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Väldigt bra och hjälpsam. Förklarade allt på en vettig nivå för mig som aldrig köpt fastighet innan. Kan varmt rekommenderas! Läs mer
    2020-02-12 Hansi R svarar Thobias K

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte