Alla kategorier Mäklare Blekinge Sölvesborg Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg

Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg

Stortorget 6, 294 31 Sölvesborg — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Sölvesborg!

Här jobbar mäklare som är experter både inom mäklarbranschen och har god koll på Sölvesborg som ort. Vi kan svara på frågor som rör både bostadens värde, försäljning och köp. Vi tar hänsyn till vilken typ av boende du vill ha och vet hur du får ut det mesta av din bostadsaffär.

Vill du veta hur bussarna egentligen trafikerar landsbygdsvägarna i Sölvesborg? Och hur tar du dig egentligen enklast mellan hem, jobb och skolor? Med vår höga lokalkännedom kan vi svara på det också. Det är bara att fråga på!

Läs vad 13 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg

• Elisabeth B
    Elisabeth B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Trevlig, tillmötesgående och proffsig! Läs mer
  • Mirsad H
    Mirsad H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Jag har varit kund hos Hansi Robertsson både som köpare och som säljare. Första gång köpte vi huset via honom och vi var riktigt, riktigt nöjda med han. Hans professionell bemötande och kunskap var avgörande faktor vid urval av mäklare som skulle sälja vårt hus förra månad.
    Som säljare, kan jag säga att jag upplevt honom som toppen fastighetsmäklare med mycket kunskap och känslor för affärer.
    Jag kände mig väldigt trygg när jag anlitade honom och affären gick mycket smidig både för mig och för köpare.
    Kan varmt rekommendera honom, eftersom han gör det bästa en mäklare kan göra ifrån sig.
    Tack Hansi!
    Mirsad Hrnjic
    Sölvesborg Läs mer
  • Gertie L
    Gertie L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    - Köpt bostadsrätt.
    - Trevligt bemött vid visning och vid senare tillfälle.
    - Eftersom jag hade varit på ett flertal andra visningar med både positivt och mindre positivt bemötande ,hade jag förhoppning om professionell mäklare.
    Det var enkel och klar information som jag fick.
    - Allt har varit till belåtenhet. Läs mer
  • Karin B
    Karin B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Vi är mycket nöjda med hur Hansi har skött försäljningen av vår villa. Alltid positiv och uppmuntrande. Läs mer
    2018-03-01 Representant för Svensk Fastighetsförmedling svarar Karin B
    Tusen tack för fina betyg, det var mycket trevligt att få hjälpa er med denna bostadsaffär! Bästa hälsningar Hansi
  • Inga N
    Inga N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Hansi utför en proffsig försäljning snabbt och enkelt tack.👍👍 Läs mer
    2018-02-13 Representant för Svensk Fastighetsförmedling svarar Inga N
  • Jonny H
    Jonny H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Vi är helnöjda med vår första lägenhetsaffär med Hansi vid rodret. Vi tycker att vi fått ett vänligt bemötande och sakliga svar på våra frågor. Läs mer
    2018-02-01 Representant för Svensk Fastighetsförmedling svarar Jonny H
    Tusen tack för fint betyg! Bästa hälsningar Hansi
  • Bertil P
    Bertil P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Har under nästan två år varit i kontakt med mäklaren. Hela denna tid har vi varit mycket nöjda med kontakten. Läs mer
  • Stefan K
    Stefan K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Har fått ett mycket professionellt och engagerat bemötande från Tilda Larsson.
    Har inget att anmärka på. Läs mer
    Representant för Svensk Fastighetsförmedling gillar detta
  • Anna-Karin N
    Anna-Karin N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Talets gåva på rätt sätt. Ville hela tiden det bästa för kunden och brydde och hörde av sig hela tiden på ett lagom sätt. Rätt person på rätt plats! Läs mer
  • Tomas K
    Tomas K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Vi tog kontakt med tre mäklarfirmor och Tilda Larsson var den som gav klart bäst intryck, hon har genom hela processen agerat mycket Professionellt. Läs mer
    Representant för Svensk Fastighetsförmedling gillar detta
  • Kjell J
    Kjell J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Bemötande var utmärkt och vi är mycket nöjda med resultatet. Läs mer
  • Ann D
    Ann D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Jag är mycket nöjd. Trevligt bemötande, snabb hantering och ett lyckat säljeesultat. Allt som avtalades genomfördes och det var alltid möjligt att få kontakt för att få svar på eventuella frågor. Jag kan definitivt rekommendera mäklaren som hade mitt säljuppdrag. Läs mer
    Pierre P gillar detta
  • Margreth K
    Margreth K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Vår mäklare Joacim Mattisson var seriös och trevlig. Han höll kontakt med oss och informerade oss hela tiden fram till vårt hus såldes. Vi är jättenöjda.
    Margreth o Krister Läs mer
    Pierre P gillar detta