Alla kategorier Mäklare Blekinge Sölvesborg Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg

Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg

Stortorget 6, 294 31 Sölvesborg — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Sölvesborg!

Här jobbar mäklare som är experter både inom mäklarbranschen och har god koll på Sölvesborg som ort. Vi kan svara på frågor som rör både bostadens värde, försäljning och köp. Vi tar hänsyn till vilken typ av boende du vill ha och vet hur du får ut det mesta av din bostadsaffär.

Vill du veta hur bussarna egentligen trafikerar landsbygdsvägarna i Sölvesborg? Och hur tar du dig egentligen enklast mellan hem, jobb och skolor? Med vår höga lokalkännedom kan vi svara på det också. Det är bara att fråga på!

Läs vad 3 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg

• Kjell J
    Kjell J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Bemötande var utmärkt och vi är mycket nöjda med resultatet.
  • Ann D
    Ann D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Jag är mycket nöjd. Trevligt bemötande, snabb hantering och ett lyckat säljeesultat. Allt som avtalades genomfördes och det var alltid möjligt att få kontakt för att få svar på eventuella frågor. Jag kan definitivt rekommendera mäklaren som hade mitt säljuppdrag.
    Pierre P gillar detta
  • Margreth K
    Margreth K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Vår mäklare Joacim Mattisson var seriös och trevlig. Han höll kontakt med oss och informerade oss hela tiden fram till vårt hus såldes. Vi är jättenöjda.
    Margreth o Krister
    Pierre P gillar detta