Alla kategorier Mäklare Blekinge Sölvesborg Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg

Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg

Stortorget 6, 294 31 Sölvesborg — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Sölvesborg!

Här jobbar mäklare som är experter både inom mäklarbranschen och har god koll på Sölvesborg som ort. Vi kan svara på frågor som rör både bostadens värde, försäljning och köp. Vi tar hänsyn till vilken typ av boende du vill ha och vet hur du får ut det mesta av din bostadsaffär.

Vill du veta hur bussarna egentligen trafikerar landsbygdsvägarna i Sölvesborg? Och hur tar du dig egentligen enklast mellan hem, jobb och skolor? Med vår höga lokalkännedom kan vi svara på det också. Det är bara att fråga på!

Läs vad 7 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg

• Bertil P
    Bertil P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Har under nästan två år varit i kontakt med mäklaren. Hela denna tid har vi varit mycket nöjda med kontakten. Läs mer
  • Stefan K
    Stefan K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Har fått ett mycket professionellt och engagerat bemötande från Tilda Larsson.
    Har inget att anmärka på. Läs mer
  • Anna-Karin N
    Anna-Karin N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Talets gåva på rätt sätt. Ville hela tiden det bästa för kunden och brydde och hörde av sig hela tiden på ett lagom sätt. Rätt person på rätt plats! Läs mer
  • Tomas K
    Tomas K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Vi tog kontakt med tre mäklarfirmor och Tilda Larsson var den som gav klart bäst intryck, hon har genom hela processen agerat mycket Professionellt. Läs mer
  • Kjell J
    Kjell J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Bemötande var utmärkt och vi är mycket nöjda med resultatet. Läs mer
  • Ann D
    Ann D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Jag är mycket nöjd. Trevligt bemötande, snabb hantering och ett lyckat säljeesultat. Allt som avtalades genomfördes och det var alltid möjligt att få kontakt för att få svar på eventuella frågor. Jag kan definitivt rekommendera mäklaren som hade mitt säljuppdrag. Läs mer
    Pierre P gillar detta
  • Margreth K
    Margreth K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Vår mäklare Joacim Mattisson var seriös och trevlig. Han höll kontakt med oss och informerade oss hela tiden fram till vårt hus såldes. Vi är jättenöjda.
    Margreth o Krister Läs mer
    Pierre P gillar detta