Alla kategorier Mäklare Blekinge Sölvesborg Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg

Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg

Stortorget 6, 294 31 Sölvesborg — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Sölvesborg!

Här jobbar mäklare som är experter både inom mäklarbranschen och har god koll på Sölvesborg som ort. Vi kan svara på frågor som rör både bostadens värde, försäljning och köp. Vi tar hänsyn till vilken typ av boende du vill ha och vet hur du får ut det mesta av din bostadsaffär.

Vill du veta hur bussarna egentligen trafikerar landsbygdsvägarna i Sölvesborg? Och hur tar du dig egentligen enklast mellan hem, jobb och skolor? Med vår höga lokalkännedom kan vi svara på det också. Det är bara att fråga på!

Läs vad 36 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg

• William T
    William T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Köp av 1 1/2 plans bostad i Hällevik.
    Ett proffsigt bemötande från start till mål där man även som köpare kände sig väldigt väl omhändertagen.
    Totalt sett en mycket god erfarenhet som jag givetvis kommer dela med nära och kära!
    Stort Tack!! Läs mer
  • Peter J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Mycket professionellt och bra bemötande både före, under samt efter försäljning! Läs mer
  • Åsa Camilla T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Mycket bra bemötande bra tillgänglighet och väldigt servic inriktad Läs mer
    2018-10-01 Representant för Svensk Fastighetsförmedling svarar Åsa Camilla T
    Tusen tack Camilla för de fina orden! Hoppas att ni kommer trivas i ert nya boende.
  • Amir V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Fritidshus ,mycket bra bemötande allt gick smidigt så länge .Ingeting att klaga på😀 Läs mer
    2018-10-01 Representant för Svensk Fastighetsförmedling svarar Amir V
    Tack så mycket för ert omdöme! Hoppas att ni kommer trivas i ert nya boende.
  • Christina E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Mycket nöjd med vårt köp av villa. Mäklaren väldigt tillitsfull. Läs mer
  • Catharina B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Objekt på Hanö, väl genomförd visning med ett smidigt avslut! Läs mer
  • Anette M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Jag anlitade Hansi för att sälja mitt hus på landet. Väldigt proffsigt och trevligt bemötande och försäljningen överträffade mina förväntningar med råge. Hansi inger förtroende och jag känner mig fullständigt trygg som säljare. Rekommenderar honom alla dagar i veckan. Läs mer
  • Patric E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Motsvarade alla förväntningar och var mycket påläst ang objektet, kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • Susanne S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Sålt vårt fritidshus. Hansi skötte detta exemplariskt. Utmärkt👍 Läs mer
  • Ronny S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Fritidshus,
    Proffsigt,
    Mäklaren uppfyllde våra förväntningar. Läs mer
  • Arne G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Sålt fritidshus.
    Mycket trevligt bemötande.
    Förväntningarna var att få bostaden såld under säsongen till begärt pris.
    Bra kommunikation under tiden ang bl.a. Intressenter. Läs mer
    2018-08-06 Representant för Svensk Fastighetsförmedling svarar Arne G
    Tusen tack för de fina orden! Med vänliga hälsningar, Tilda Larsson.
  • Suzie L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Vi har köpt en mysig stuga i Ryedal. Vi har upplevt vår mäklare som väldigt väldigt ärlig, gav bra svar på alla våra frågor och kunnig i sitt jobb.
    Vi tycker att mäklaren levde upp till våra förväntningar och skötte all pappers exercis mycket bra. Hon gjorde det väldigt lätt för oss att få vår drömstuga! Läs mer
    2018-08-02 Representant för Svensk Fastighetsförmedling svarar Suzie L
    Tusen tusen tack för de fina orden och all lycka till i er nya stuga!
    Tilda L gillar detta
  • Christer L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Vi är supernöjda med vårt köp av fritidshus. Mäklaren bemötte oss med ett professionellt, sakkunnigt och respektingivande förhållningssätt. Mäklaren levde upp till våra förväntningar och mer därtill. Vår helhetsupplevelse av mäklaren och köpet är en enorm tacksamhet och lycka över att få äran att göra en affär med den mest förtroendegivande och samarbetsvilliga mäklare vi någonsin stött på. Som förstod vår vilja och entusiasm över att köpa vår drömstuga. Läs mer
  • Kurth J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Försäljningen av bostadsrätten gick klockrent. Den såldes för mer är dubbelt så mycket som vi hade hoppats på. Läs mer
  • David G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Bra bemötande, tydligt information och alltid anträffbar. Läs mer
  • Niklas L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Köpt en villa
    Ok bemötande Läs mer
  • Monica G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Fritidshus
    Engagerad
    Positivt Läs mer
  • Magnus N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    En proffsig försäljning av vårt fritidshus. Snabb hantering och en budgivning som slutade långt över förväntan. Kan varmt rekommendera Hansi Robertsson på Svensk Fastighetsförmedling i Sölvesborg. Läs mer
    2018-05-27 Representant för Svensk Fastighetsförmedling svarar Magnus N
    Hej Magnus! Tusen tack för fina vitsord. Men jag måste också säga att det har varit hur roligt som helst att göra affär med Lena och dig och dina bröder! Tusen tack för förtroendet att sälja ert fina fritidshus! Bästa hälsningar Hansi
  • Jan L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    tar sig tid med alla som kommer och titta.

mycket god kännedom Läs mer
  • Carin L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Snsbb och mycket bra affär. God kontakt och trevligt bemötande. Läs mer
  • Åsa B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Blivit bra bemött. Skött allt smidigt.sålt en bostad I Nogersund.
    Trevlig och noggrann. Läs mer
    2018-08-06 Representant för Svensk Fastighetsförmedling svarar Åsa B
    Tusen tack Åsa för de fina orden! Med vänlig hälsning Tilda Larsson.
  • Lena L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Vi har sålt en bostadsrätt i Sölvesborg.Jag blev bemöt på ett utmärkt sätt !Mäklaren Hansi Robertsson bemöte oss på ett hänsynsfullt och respektfull sätt.Mina förväntningar var att få hjälp med hur man på bästa sätt säljer en bostad och vad man måste göra juridiskt!Hansi Robertsson var kunnig och kunde vägleda oss på bästa sätt !Nu är försäljning klar och jag vill tacka dig Hansi för ett trevligt bemötande!

Vänliga Hälsningar Lena Lennartsson Läs mer
  • Jan L
    Jan L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Jag har sålt en villa. Bemötandet var mycket trevligt och proffsigt. Man känner att man är i goda händer meddetsamma. Mina förväntningar var hjälp med försäljning och information steg för steg om hur en försäljning går till. Detta fick jag och mer därtill. Totalt sett en proffsig och framförallt trygg upplevelse. (har inte sålt boende tidigare). Jag kan inte göra annat än att ge högsta betyg. Läs mer
  • Elisabeth B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Trevlig, tillmötesgående och proffsig! Läs mer
  • Mirsad H
    Mirsad H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Jag har varit kund hos Hansi Robertsson både som köpare och som säljare. Första gång köpte vi huset via honom och vi var riktigt, riktigt nöjda med han. Hans professionell bemötande och kunskap var avgörande faktor vid urval av mäklare som skulle sälja vårt hus förra månad.
    Som säljare, kan jag säga att jag upplevt honom som toppen fastighetsmäklare med mycket kunskap och känslor för affärer.
    Jag kände mig väldigt trygg när jag anlitade honom och affären gick mycket smidig både för mig och för köpare.
    Kan varmt rekommendera honom, eftersom han gör det bästa en mäklare kan göra ifrån sig.
    Tack Hansi!
    Mirsad Hrnjic
    Sölvesborg Läs mer
  • Gertie L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    - Köpt bostadsrätt.
    - Trevligt bemött vid visning och vid senare tillfälle.
    - Eftersom jag hade varit på ett flertal andra visningar med både positivt och mindre positivt bemötande ,hade jag förhoppning om professionell mäklare.
    Det var enkel och klar information som jag fick.
    - Allt har varit till belåtenhet. Läs mer
  • Karin B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Vi är mycket nöjda med hur Hansi har skött försäljningen av vår villa. Alltid positiv och uppmuntrande. Läs mer
    2018-03-01 Representant för Svensk Fastighetsförmedling svarar Karin B
    Tusen tack för fina betyg, det var mycket trevligt att få hjälpa er med denna bostadsaffär! Bästa hälsningar Hansi
  • Inga N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Hansi utför en proffsig försäljning snabbt och enkelt tack.👍👍 Läs mer
    2018-02-13 Representant för Svensk Fastighetsförmedling svarar Inga N
  • Jonny H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Vi är helnöjda med vår första lägenhetsaffär med Hansi vid rodret. Vi tycker att vi fått ett vänligt bemötande och sakliga svar på våra frågor. Läs mer
    2018-02-01 Representant för Svensk Fastighetsförmedling svarar Jonny H
    Tusen tack för fint betyg! Bästa hälsningar Hansi
  • Bertil P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Har under nästan två år varit i kontakt med mäklaren. Hela denna tid har vi varit mycket nöjda med kontakten. Läs mer
  • Stefan K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Har fått ett mycket professionellt och engagerat bemötande från Tilda Larsson.
    Har inget att anmärka på. Läs mer
  • Anna-Karin N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Talets gåva på rätt sätt. Ville hela tiden det bästa för kunden och brydde och hörde av sig hela tiden på ett lagom sätt. Rätt person på rätt plats! Läs mer
  • Tomas K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Vi tog kontakt med tre mäklarfirmor och Tilda Larsson var den som gav klart bäst intryck, hon har genom hela processen agerat mycket Professionellt. Läs mer
  • Kjell J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Bemötande var utmärkt och vi är mycket nöjda med resultatet. Läs mer
  • Ann D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Jag är mycket nöjd. Trevligt bemötande, snabb hantering och ett lyckat säljeesultat. Allt som avtalades genomfördes och det var alltid möjligt att få kontakt för att få svar på eventuella frågor. Jag kan definitivt rekommendera mäklaren som hade mitt säljuppdrag. Läs mer
    Pierre P gillar detta
  • Margreth K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Vår mäklare Joacim Mattisson var seriös och trevlig. Han höll kontakt med oss och informerade oss hela tiden fram till vårt hus såldes. Vi är jättenöjda.
    Margreth o Krister Läs mer
    Pierre P gillar detta