Alla kategorier Mäklare Blekinge Sölvesborg Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg

Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg

Stortorget 6, 294 31 Sölvesborg — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Sölvesborg!

Här jobbar mäklare som är experter både inom mäklarbranschen och har god koll på Sölvesborg som ort. Vi kan svara på frågor som rör både bostadens värde, försäljning och köp. Vi tar hänsyn till vilken typ av boende du vill ha och vet hur du får ut det mesta av din bostadsaffär.

Vill du veta hur bussarna egentligen trafikerar landsbygdsvägarna i Sölvesborg? Och hur tar du dig egentligen enklast mellan hem, jobb och skolor? Med vår höga lokalkännedom kan vi svara på det också. Det är bara att fråga på!

Läs vad 60 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg

• 2019-05-23

Robert L skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Trevligt och informativt bemötande. Rekommenderas!! Läs mer
    2019-05-24 Hansi R svarar Robert L
    Tusen tack för fina betyg, det var mycket trevligt att få hjälpa er med denna bostadsaffär! Bästa hälsningar Hansi
  • 2019-05-19

Björn H skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Sålde vårat hus på bruksgatan i Bromölla. Och det snabbt och smidigt. Läs mer
    2019-05-24 Hansi R svarar Björn H
  • Iréne S

2019-05-18

Iréne S skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Sålt villa och valet av mäklare avgjordes genom att vi tyckte att utgångsbudet mäklaren gav var realistiskt samt att han gav intryck av att han verkligen ville sälja vår villa. Bemötandet var korrekt o sakligt med en stor erfarenhet som han gärna delade med sig av. Snabb affär blev det och vi kände att han gjort vad han kunnat och var ärlig att han inte trodde på att gå vidare. Nöjdas kunder o förhoppningsvis köpare! Kanske visning skulle varit på en lördag direkt. Läs mer
    2019-05-24 Hansi R svarar Iréne S
  • 2019-05-14

Ola P skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Sommarstuga.
    Bra service.
    Utgångspriset gick över 200 000 kr ändå ville inte säljaren sälja huset tycker att mäklaren ska informera säljaren Innan prislappen säts på stugan
    . Läs mer
    2019-05-14 Hansi R svarar Ola P
    Hej Ola, ibland så blir det inte som man vill och önskar. Det blev bra till slut och förhoppningsvis är båda mycket nöjda med affären. Alltid roligt att få vara delaktig i den största affären i livet. Jag önskar er stor lycka till med ert fritidshus!
  • 2019-05-07

Tommy P skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Har sålt bostad.
    Blev bra bemött.
    Ett väldigt proffsigt jobb, över våra förväntningar. Läs mer
    2019-05-07 Hansi R svarar Tommy P
  • Maritha H

2019-04-25

Maritha H skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Min mors fastighet i Norje.
    har blivit alldeles utmärkt bra bemött av Hansi Robertsson.
    Mina förväntningar genomfördes på det bästa sätt som var möjligt.

Hansi Robertsson är den bästa mäklare som jag har varit i kontakt med. Han arbetar för kundens bästa hela tiden. Läs mer
    2019-04-25 Hansi R svarar Maritha H
  • Noemi S

2019-04-23

Noemi S skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Det blev en snabb och smidig försäljning av vår villa, precis som vi ville ha det.
    Hansi rekommenderas varmt. Läs mer
    2019-04-23 Hansi R svarar Noemi S
    Hansi R gillar detta
  • 2019-04-23

Martin F skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Behövde sälja omg och Hansi tog åt sig och fixade allt på kort tid. SNABBT ENKELT OCH BRA
    Från fotografitillfället fram till klart på hemnet så tog det bara 1dag. Läs mer
    2019-04-23 Hansi R svarar Martin F
    Hansi R gillar detta
  • 2019-04-18

Karl Kristofer S skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Bra munläder med snabbt agerande! Läs mer
    2019-04-18 Hansi R svarar Karl Kristofer S
    Tack Karl Kristofer S! Det tolkar jag som positivt!
  • 2019-04-17

Karin N skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Har köpt en villa och fått bra bemötande. Hade önskat mäklaren varit mer insatt i objektet angående renovering och utrustning. Läs mer
    2019-05-24 Hansi R svarar Karin N
    Hej, det var mycket trevligt att få hjälpa er med denna bostadsaffär! Bästa hälsningar Hansi
  • 2019-04-09

Raija S skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    bostadsrätt som först värderades med noggrannhet, Vänligt bemött, bra genomgång av ärendet. Läs mer
    2019-04-10 Hansi R svarar Raija S
  • 2019-03-31

Måns H skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Jättebra bemötande redan på visningen av lägenheten. Hade svar på alla frågor och mån om personerna som var där. Jättebra! Läs mer
    2019-04-10 Hansi R svarar Måns H
  • 2019-03-28

Alf S skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Försäljning av 2 st fastigheter
    Mycket proffsig mäklare
    Bara posetivt om Hansi Robertsson Läs mer
    2019-04-10 Hansi R svarar Alf S
  • Marcus Å

2019-02-18

Marcus Å skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Förtroende ingivande
    Löste allt utan problem med att sälja mitt hus

All heder åt Hansi Läs mer
    2019-02-18 Hansi R svarar Marcus Å
    Tusen tack för fina betyg, det var mycket trevligt att få hjälpa till med denna bostadsaffär! Bästa hälsningar Hansi
  • 2019-01-16

Anders T skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Kunnigt, proffsigt, effektivt och en snabb försäljning. Kunde inte varit bättre! Läs mer
    2019-02-18 Hansi R svarar Anders T
  • Viktor A

2018-12-28

Viktor A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Mäklaren var toppen på alla sätt och vis, har haft bra kontakt gällande husförsäljning innan. Läs mer
    2019-01-03 Pär L svarar Viktor A
    Tack för dom fina orden
    Var en hjärtesak att hjälpa dig
  • 2018-11-29

Johnny B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Jeg har solgt Granitvägen 6, Sölvesborg og har været godt tilfreds med informationsniveauet fra mæglers side.

Jeg er blevet kontaktet før og efter fremvisningerne og fået en fyldestgørende en redegørelse hver gang. Jeg har undervejs haft nogle ønsker til ændringer af billedmateriale og tekst, som mægler har håndteret rigtig fint.

Jeg købte grunden af Svensk Fastighetsförmedling i 2012 og valgte at sælge mit nybyggede hus her i 2018 gennem dem efterfølgende. Sammenfattet, har det været i tråd med mine forventninger og min oplevelse er at Svensk Fastighetsförmedling er professionelle og seriøse. Läs mer
    2018-11-29 Lars P svarar Johnny B
    Hej Johnny
    Tack för dom fina orden.
    Vi har ju kämpat med detta bra ihop trots vi inte alltid har lätt för varandras vackra språk och dialekter.
    Jag tackar för ditt fina bemötande.
  • 2018-11-23

Karin B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Bra bemötande och bra tydlighet. Mycket nöjd. Läs mer
    2018-11-23 Lars P svarar Karin B
    Tack Karin
    Trevligt få hjälpa till
  • 2018-11-22

Birgitta J skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Sålt bostadsrätt.
    Skickligt bemötande.
    Mäklaren levde upp till mina förväntningar.
    Mäklaren visade på god yrkesskicklighet och lotsade oss genom hela förloppet.
    Nöjd med både pris och försäljningen. Läs mer
    2019-02-18 Hansi R svarar Birgitta J
  • 2018-11-15

Stellan L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    En villa byggd 1962. Vi blev väl bemötta. Vi ville få huset sålt o det fick vi med bra förtjänst så det finns inget att klaga på. Läs mer
    2018-11-15 Lars P svarar Stellan L
    Tack
    Det är ett nöje kunna hjälpa till.
    Fantastiska nya ägare också
  • Jerker M

2018-11-03

Jerker M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Jag säljer vårt hus i norremarksvägen sölvesborg.
    Vår mäklare Hansi Robertsson har varit noggrann imformativ och väldigt kunnig på sin sak.
    Mycket nöjd med servicen, vi som aldrig innan sålt innan har blivit väl omhändertagna och jag kan varmt rekommendera Hansi och Svensk fastighetsförmedling Sölvesborg. Läs mer
  • 2018-10-29

Heléne S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Jag och min bror har sålt vårt föräldrahem, en villa från 60-talet.
    Vi har blivit bemötta på ett mycket bra sätt och fått all hjälp som
    behövs vid denna speciella händelse i livet. Läs mer
  • Jörgen H

2018-10-29

Jörgen H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Köpt villa som jag skall använda som fritidshus. Mäklaren har varit vänlig, kunnig och tillmötesgående. Snabbhet och prioritering att leverera svar på mina frågor speciellt om objektet kunde varit bättre. Läs mer
  • 2018-10-24

Malin L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Mycket nöjd med hennes engagemang och försäljning. Läs mer
  • William T

2018-10-10

William T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Köp av 1 1/2 plans bostad i Hällevik.
    Ett proffsigt bemötande från start till mål där man även som köpare kände sig väldigt väl omhändertagen.
    Totalt sett en mycket god erfarenhet som jag givetvis kommer dela med nära och kära!
    Stort Tack!! Läs mer
  • 2018-10-03

Peter J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Mycket professionellt och bra bemötande både före, under samt efter försäljning! Läs mer
  • 2018-09-30

Åsa Camilla T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Mycket bra bemötande bra tillgänglighet och väldigt servic inriktad Läs mer
    2018-10-01 Representant för Svensk Fastighetsförmedling svarar Åsa Camilla T
    Tusen tack Camilla för de fina orden! Hoppas att ni kommer trivas i ert nya boende.
  • 2018-09-30

Amir V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Fritidshus ,mycket bra bemötande allt gick smidigt så länge .Ingeting att klaga på😀 Läs mer
    2018-10-01 Representant för Svensk Fastighetsförmedling svarar Amir V
    Tack så mycket för ert omdöme! Hoppas att ni kommer trivas i ert nya boende.
  • 2018-09-22

Christina E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Mycket nöjd med vårt köp av villa. Mäklaren väldigt tillitsfull. Läs mer
  • 2018-09-21

Christina E skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Vi har köpt villa och sålt vår villa genom Hansi. Är mycket nöjda. Väldigt proffsig Läs mer
    2019-02-18 Hansi R svarar Christina E
    Tusen tack för fina betyg, det var mycket trevligt att få hjälpa er med båda bostadsaffärerna! Bästa hälsningar Hansi
  • 2018-09-02

Catharina B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Objekt på Hanö, väl genomförd visning med ett smidigt avslut! Läs mer
  • 2018-08-23

Anette M skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Jag anlitade Hansi för att sälja mitt hus på landet. Väldigt proffsigt och trevligt bemötande och försäljningen överträffade mina förväntningar med råge. Hansi inger förtroende och jag känner mig fullständigt trygg som säljare. Rekommenderar honom alla dagar i veckan. Läs mer
    2019-02-18 Hansi R svarar Anette M
  • 2018-08-23

Patric E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Motsvarade alla förväntningar och var mycket påläst ang objektet, kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • 2018-08-22

Susanne S skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Sålt vårt fritidshus. Hansi skötte detta exemplariskt. Utmärkt👍 Läs mer
    2019-02-18 Hansi R svarar Susanne S
  • 2018-08-22

Ronny S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Fritidshus,
    Proffsigt,
    Mäklaren uppfyllde våra förväntningar. Läs mer
  • 2018-08-06

Arne G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Sålt fritidshus.
    Mycket trevligt bemötande.
    Förväntningarna var att få bostaden såld under säsongen till begärt pris.
    Bra kommunikation under tiden ang bl.a. Intressenter. Läs mer
    2018-08-06 Representant för Svensk Fastighetsförmedling svarar Arne G
    Tusen tack för de fina orden! Med vänliga hälsningar, Tilda Larsson.
  • 2018-08-01

Suzie L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Vi har köpt en mysig stuga i Ryedal. Vi har upplevt vår mäklare som väldigt väldigt ärlig, gav bra svar på alla våra frågor och kunnig i sitt jobb.
    Vi tycker att mäklaren levde upp till våra förväntningar och skötte all pappers exercis mycket bra. Hon gjorde det väldigt lätt för oss att få vår drömstuga! Läs mer
    2018-08-02 Representant för Svensk Fastighetsförmedling svarar Suzie L
    Tusen tusen tack för de fina orden och all lycka till i er nya stuga!
  • 2018-07-22

Christer L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Vi är supernöjda med vårt köp av fritidshus. Mäklaren bemötte oss med ett professionellt, sakkunnigt och respektingivande förhållningssätt. Mäklaren levde upp till våra förväntningar och mer därtill. Vår helhetsupplevelse av mäklaren och köpet är en enorm tacksamhet och lycka över att få äran att göra en affär med den mest förtroendegivande och samarbetsvilliga mäklare vi någonsin stött på. Som förstod vår vilja och entusiasm över att köpa vår drömstuga. Läs mer
  • 2018-06-27

Kurth J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Försäljningen av bostadsrätten gick klockrent. Den såldes för mer är dubbelt så mycket som vi hade hoppats på. Läs mer
  • 2018-06-08

David G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Bra bemötande, tydligt information och alltid anträffbar. Läs mer
  • 2018-06-07

Positivt Läs mer
  • Lars B

2018-06-05

Lars B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    En mäklare som man kan lita på ock mycke trevlig ock förklara allt bra ock hon ger inte upp i första tag mina förväntnigar.var att hon skulle sälja min lägenhet till den1-6 ock det gjorde hon är en mäklare som man måste rekommenderar till andra som ska sälja hon får högsta betyg av mig. Läs mer
    2018-06-06 Representant för Svensk Fastighetsförmedling svarar Lars B
    Tusen tack för de fina orden Lars! Det glädjer mig att du är nöjd med mitt jobb!
  • 2018-05-27

Magnus N skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    En proffsig försäljning av vårt fritidshus. Snabb hantering och en budgivning som slutade långt över förväntan. Kan varmt rekommendera Hansi Robertsson på Svensk Fastighetsförmedling i Sölvesborg. Läs mer
    2018-05-27 Representant för Svensk Fastighetsförmedling svarar Magnus N
    Hej Magnus! Tusen tack för fina vitsord. Men jag måste också säga att det har varit hur roligt som helst att göra affär med Lena och dig och dina bröder! Tusen tack för förtroendet att sälja ert fina fritidshus! Bästa hälsningar Hansi
  • 2018-05-07

Jan L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    tar sig tid med alla som kommer och titta.

mycket god kännedom Läs mer
  • 2018-05-07

Carin L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Snsbb och mycket bra affär. God kontakt och trevligt bemötande. Läs mer
  • 2018-05-02

Åsa B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Blivit bra bemött. Skött allt smidigt.sålt en bostad I Nogersund.
    Trevlig och noggrann. Läs mer
    2018-08-06 Representant för Svensk Fastighetsförmedling svarar Åsa B
    Tusen tack Åsa för de fina orden! Med vänlig hälsning Tilda Larsson.
  • 2018-04-23

Lena L skrev om Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Vi har sålt en bostadsrätt i Sölvesborg.Jag blev bemöt på ett utmärkt sätt !Mäklaren Hansi Robertsson bemöte oss på ett hänsynsfullt och respektfull sätt.Mina förväntningar var att få hjälp med hur man på bästa sätt säljer en bostad och vad man måste göra juridiskt!Hansi Robertsson var kunnig och kunde vägleda oss på bästa sätt !Nu är försäljning klar och jag vill tacka dig Hansi för ett trevligt bemötande!

Vänliga Hälsningar Lena Lennartsson Läs mer
    2019-02-18 Hansi R svarar Lena L
  • Jan L

2018-04-23

Jan L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Jag har sålt en villa. Bemötandet var mycket trevligt och proffsigt. Man känner att man är i goda händer meddetsamma. Mina förväntningar var hjälp med försäljning och information steg för steg om hur en försäljning går till. Detta fick jag och mer därtill. Totalt sett en proffsig och framförallt trygg upplevelse. (har inte sålt boende tidigare). Jag kan inte göra annat än att ge högsta betyg. Läs mer
  • 2018-04-15

Elisabeth B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Trevlig, tillmötesgående och proffsig! Läs mer

Stortorget 6, 294 31 Sölvesborg