Alla kategorier Mäklare Skåne Staffanstorp Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp

Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp

Storgatan 5, 245 31 Staffanstorp — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Staffanstorp!

Är du ute efter ett boende i Staffanstorp? För dig som jobbar i någon av de närliggande storstäderna Malmö och Lund är Staffanstorp det perfekta valet om du föredrar att bo på ett lite lugnare ställe. Här finns goda pendlingsmöjligheter och ett fantastiskt kulturarv med Brågarps kyrka som byggdes redan på 1100-talet.

Vi på Svensk fastighetsförmedling hjälper dig till det perfekta boendet i Staffanstorp. Vi har koll på området, villor, lägenheter eller gårdar. Tveka inte att kontakta oss!

Läs vad 27 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp

• Ola G
    Ola G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp
    Gäller: Försäljning av 70-talsvilla.
    Lugn och sansad genom hela proceduren. Inga försäljarlöften, utan ärlig och konkret i varje detalj.
    Full koll på helheten och en bra diskussionspartner både vad gällde hus och marknaden generellt, men även de juridiska områden som rör en husförsäljning.
    Väldigt lättillgänglig och enkel att ha att göra med.
    Vi är mycket nöjda med Anders Larsson från Svensk Fastighetsförmedling som mäklare vid vår försäljning! Läs mer
  • Albin D
    Albin D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp
    Väldigt professionell, lätt att fåtag i och bra på att ge svar på frågor. Vi köpte en bosad. Läs mer
  • Margareta N
    Margareta N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp
    Jag är väldigt nöjd med Anders arbete som mäklare vid försäljningen av vår villa. Anders har ingett ett proffsigt förtroende och bra information av olika scenarier som kan inträffa. Har väglett oss på ett bra sätt. Tack för all hjälp. Margaretha Läs mer
  • Sarah E
    Sarah E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp
    Sålt en lgh i centrala Staffanstorp. Allt blev väl omhändertaget av mäklaren! Vi är supernöjda Läs mer
  • Björn F
    Björn F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp
    Sålt en plans med källare i Staffanstorp
    Mycket bra bemötande av mäklaren
    Mäklaren levde upp till förväntningarna Läs mer
  • Christina J
    Christina J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp
    Sålt en bostadsrätt.
    Trevligt, professionellt och lugnande bemötande.

Försäljningen kändes tryggt, stabilt och väldigt sakligt. Daniel var väl förberedd och väl insatt i regler, papper etc.
    Mina förväntningar var ett känslomässigt kaos där Daniel lyckades få till det på bästa sätt. Läs mer
  • Maria A
    Maria A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp
    Bra! Tillgänglig, svarar på mejl, trevligt och professionellt bemötande vid visning. Läs mer
  • Mats P
    Mats P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp
    Vi är på väg att sälja en villa.
    Vi har hela vägen blivit otroligt bra omhändertagna och väl bemöta av vår mäklare. Hade inga direkta förväntningar innan kontakt med mäklare, men dessa steg efter möte med vår mäklare och dessa har verkligen vår mäklare levt upp till och går försäljningen igenom som vi hoppas så får vår mäklare än mer plus.
    Upplevelsen har rakt igenom varit positiv, vi har hela vägen känt en stor trygghet och förtroende för vår mäklare, så ett stort TACK till vår mäklare Anders Larsson. Läs mer
  • Elswig L
    Elswig L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp
    Proffsig. Bra bemötande, tog sig tid att besvara alla frågor först om det blev aktuellt att ett barnbarn tog över lägenheten och sedan när vi bestämt att sälja på öppna marknaden. Snabba svar vid SMS, mail och telefon. Som sagt upplevde hela proceduren som proffsig. Läs mer
  • Martin S
    Martin S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp
    Vi hade Anders Larsson. Vi upplevde honom som väldigt bra och kunnig. Hade var alltid tillgänglig när vi hade frågor eller annat.
    Återkopplade samt efter varje visningen med hur allting hade gått.
    Vi skulle varmt rekommendera honom till folk som söker mäklare. Läs mer
  • Mats G
    Mats G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp
    Mycket skicklig och kunnig. Bästa tänkbara service. Kunde inte önskat bättre! Läs mer
  • Karl Johan M
    Karl Johan M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp
    Rakt, tydligt och informativt. Gjort flera affärer med Ulf och alltid varit nöjd. Läs mer
  • Christina S
    Christina S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp
    Riktigt proffsigt genomfört då vi köpte bostad i Staffanstorp. Daniel Ollhage skötte visning, info kring budgivningen och kontraktskrivningen på ett exceptionellt sätt och med ett mycket vänligt bemötande. Kan varmt rekommenderas! Läs mer
  • Nils Åke J
    Nils Åke J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp
    Snabb och proffsig hantering av försäljning av villa. Läs mer
  • Lena F
    Lena F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp
    Lung och saklig. Objektiv och proffesionell utan att vara pushig. Trevligt och vänligt bemötande. Läs mer
  • Linh T
    Linh T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp
    Daniel var snabb på att svara vid frågor, och kunde han inte svaren direkt återkom han väldigt fort med svar på frågorna. Trevlig och kunnig. Flexibel med tider och visade förstående och förklarade sånt vi inte visste. Väldigt bra! Läs mer
  • Morgan L
    Morgan L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp
    Snabbt , proffisionelt och trevligt bemötande .
    Inget att anmärka på . Läs mer
  • Sara B
    Sara B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp
    Supernöjda hela tiden. Återkopplade och ingav förtroende. Kunde marknaden och hur priserna låg. Gav bra tips hur vi kunde förbättra inför försäljningen. Fick det pris som han sa det skulle bli. Stenkoll! Läs mer
  • Per F
    Per F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp
    Hundra procent bra .Väldigt nöjd med allt. Läs mer
  • Violet S
    Violet S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp
    Vi är mycket nöjda med Anders Larsson och Svensk Fastighetsförmedling. De ingav stort förtroende och höll oss informerade under hela försäljningen. Vi fick svar på alla våra frågor mm på ett enkelt och tydligt sätt.
    Naturligtvis rekommenderar vi Svensk Fastighetsförmedling till våra vänner och bekanta. Läs mer
  • Ingrid N
    Ingrid N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp
    Proffsig korrekt saklig mäklare som gjorde det man kan kräva men som jag vet inte blir
    Gjort då marknaden är god och många oseriösa finns i branschen.
    Så jag har bara gott att säga om mäklaren
    //Jonas Läs mer
  • Pernilla K
    Pernilla K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp
    Duktig och erfaren mäklare som vet vad han gör. Ordning och reda. Läs mer
  • Christer J
    Christer J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp
    Jag har blivit bra bemött, fått information löpande och var väldigt nöjd Läs mer
  • Sandra F
    Sandra F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp
    Positivt , finns inget negativt att säga Läs mer
  • Britt-Marie P
    Britt-Marie P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp
    Bemötandet vi fick var absolut bästa möjliga och mäklaren levde upp till 100% av vår förväntan.
    Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp skötte allt mycket professionellt och vi har redan berättat för våra vänner hur fantastiska ni är. Läs mer
  • Anders P
    Anders P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp
    Mycket bra bemötande. Bra info under hela processen. Gjorde det enkelt för mig som säljare. Läs mer
  • Jeff B
    Jeff B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp
    Vi har engang købt en bostadsret gennem svensk fastighetsförmedling. Vi handlet med Sonny. :-)

Vi var meget glade for at handle med svensk fastighetsförmedling. Vi er flyttet til Danmark igen, men skulle vi flytte til sverige ville vi handle med Sonny igen.

I får top scorer her fra. :-) Läs mer

Storgatan 5, 245 31 Staffanstorp