Svensk Fastighetsförmedling Sunne

Svensk Fastighetsförmedling Sunne

• BadgeSixYears
Ring 0565-106 25 Dela

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Sunne! Sunne. Mellan de långa Frykensjöarna tornar den lilla orten upp sig, och det finns många anledningar till varför uttrycket Sagolika Sunne stämmer mer än väl. Här kan du hitta ett vackert boende nära naturen. Våra lokala mäklare har inte bara koll på omgivningarna, utan tillhör...

143 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Sunne

Tommy R
Arvika

Viktoria är en fantastisk mäklare som engagerar sig i sina kunder o ger bästa service

Marianne O
Sunne

Bra och professionellt bemötande. Flexibel gällande visningstider om man inte kunde komma på den allmänna visningen. Duktig på att förmedla information om husen. Har varit på flera visningar med denna mäklare

Nina R
Sunne

Dyktige og pålitelig. De utførte oppdraget på en god og profesjonell måte. Megleren var meget god i møtet med oss som selger. Alt ble nøye utført. Vi følte oss godt ivaretatt av megleren.

Henrik Å
Sunne

Bästa mäklaren i Sunne. Aldrig några bekymmer.

Britt-Marie M
Östra Ämtervik

jag är mycket nöjd med både bemötande och handhavande av försäljning. Mvh/ Britt-Marie Myhrman

Margareta M
Östra Ämtervik

Fint bemötande. Har hållit bra kontakt o hjälp så man ej behöver åka dit varje gång. Bor en bit bort.

Solveig L
Sunne

Samarbetet med Svensk Fast i Sunne med Victoria Håkansson har varit bra och jag är nöjd till alla delar.

Kaspar H
Sunnemo

Vi har letat efter ett hus i regionen i tre år. Anna-Karin har alltid bemött oss med förståelse och gett kompetenta råd. Hon var mycket hjälpsam med sökningen och visningarna och var snabb med att slutföra köpet. Det var väldigt trevligt att ha att göra med henne.

Gunn Kerstin N
Västra Ämtervik

Mäklaren gjorde ett bra jobb, hon var påläst och gav ett bra bemötande .

Per-Olof J
Sunne

Allt igenom bra! Mail-kontakt, telefonkontakt, möte och genomförande av köpet.

Nina N
Sunne

Trygt, proft og bra på alle vis.

Mona J
Torsby

Bra bemötande professionellt hanterat mer än nöjd

Johan M
Sunne

Ett mycket bra och professionellt bemötande. Sökte ett enkelt sätt att sälja huset och som mäklaren förklarade på ett bra och trevligt sätt. En mäklare som jag gärna rekommenderar till andra

Lena E
Lysvik

Hon var saklig, snabb, effektiv, himla bra på att hålla kontakt och helt ok att diskutera med. Det undandrar sig min bedömning men nog verkade hon väldans kunnig och i förhållande till mig var hon ju det. Jag kände stort förtroende för henne.

Björn G
Lysvik

En mäklare i division 1! Rekommenderas starkt.

Sally Berit Anita V
Sunne

Är jättenöjd med mäklaren och hur hon hjälpte till att sälja bostaden.Kan varmt rekomendera

Johan V
Sunne

Victoria gjorde en snygg broschyr och marknadsförde huset på ett väldigt proffsigt sätt. Hon har bra koll på paragrafer och kändes tryggt ha henne som mäklare. Vi är väldigt nöjda :)

Dorothee G
Lysvik

Victoria var ett nöje att arbeta med. Hon svarade på mejl i rätt tid, fick alla mina frågor besvarade och kommunicerade på både svenska och engelska efter behov. Jag rekommenderar henne varmt.

Jan-åke S

Trevligt, proffsigt och effektivt

Ylva Margareta K
Lysvik

Mäklaren var glad och positiv och tog seg god tid vid första besöket att se på fastigheten och diskutera möjligheter. Trots att vi bor i annat land så gick det smidigt med avtal om besiktning och fotografering. Resultatet blev också över förväntan.

Marie M
Sunne

Otroligt bra bemötande, fick svar på våra frågor.

Katrin Angela M
Gräsmark

Worlds best mäklare!!!!!! Alt funkar bra.

Urban M
Sålde sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Sunne
Åmberg

Kunnigt proffsigt arbete och dessutom trevlig👍

Joachim B
Stöpafors

Bemötandet av mäklaren var bra och hade rätt god kännedom om lokalmarknaden. Jag hade förväntat mig att mäklaren var tillgänglig och svarar på mobil/mail/sms fram till kl. 2000 på vardagskvällar samt även på dagtid under helger. Det var inte fallet. Det dröjde ibland flera timmar innan återkoppling erhölls. Oturligt att drönarbilderna tog så lång tid att bli godkända. Mäklaren satte inte ut försäljningsskyltar till fastigheten förrän efter 1 månad från denne fått uppdraget. Sammantaget blev det en ok försäljning....

Christoffer H
Östra Ämtervik

Bra och trevligt bemötande. Snabba svar på frågor.

Maria E
Västra Ämtervik

Proffsigt effektiv tillmötesgående kunnig tillgänglig

Maj Lisbeth W
Östra Ämtervik

Mycket bra! Blev bra bemött! Fick den informationen jag behövde! Kan kontakta henne om jag har frågor!

Per R
Östra Ämtervik

Mycket bra bemötande. Ett pris som hamnar under våra förväntningar. Men det beror förmodligen mer på hur marknaden ser ut just nu.

Tina A
Ekshärad

- very good service - fast response time - very friendly Once all contract details are signed we might be able to give more feedback. Best Regards Tina

Anne-li J
Gunnarskog

Eftersom köpet inte är klart ännu kan jag inte lämna en fullvärdig utvärdering. Hittills har alltiing fungerat bra. En kunnig och mycket trevlig mäklare har jag haft att göra mef

Ann-marie Elisabeth J
Gräsmark

Blev mycket vänligt och trevligt bemött. Fick all den hjälp som behövdes och önskades. Är jättenöjd, kan inte bli bättre.

Peter P
Sunne

Kontakterna har skötts av min bror.

Erik L
Sunne

Flexibla och tillmötesgående. Lätt att hålla en öppen och bra dialog med. Har inget negativt att säga inte ens konstruktiv kritik 😊

Jonas N
Höjen

Bra bemötande Trygg känsla Stort kunnande

Robert K
Munkfors

Bra bemötande med tydlighet och kunde ej mäklaren svara på det kolla hon upp det!

Björn P
Sålde en tomt med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Sunne
Östra Ämtervik

Bra bemötande redan från början, snabba och bra svar på frågor. Professionell person!

Sandra P
Sunne

Very professional, client oriented, helpful. We can only recommend Victoria!

Mikael S
Östra Ämtervik

Trevligt bemötande av en engagerad mäklare som ordnade kontraktsskrivning med kort varsel och på en lördag dessutom. Jag är mycket nöjd med det bemötande jag fått och kan absolut rekommendera denna mäklare om jag får frågan.

Madeleine S
Östra Ämtervik

Allting fungerade väldigt smidigt, trevligt bemötande & utmärkt service , väldigt nöjda!

Fredrik A
Arvika

Ett bra bemötande från mäklaren genom alla steg. Hon la verkligen ner sig och hjälpte oss med frågor vi ej hade koll på.

Ea L

Meget tilfreds.meget imødekomnende. Og grundig

Mikael O
Sunne

Mycket trevlig och professionell mäklare! Högsta betyg, jag är jättenöjd!

Catarina S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Sunne
Hea

Vill bemött av företaget vid både köp och sälj av fastigheten

Claes A
Rottneros

Köpte en mindre bostad. Mäklaren var mycket flexibel i att ordna med visningstid och snabbt köp.

Cecilia H
Sunne

Jag har köpt en villa med liten skogsfastighet, fick bra visning och bra stöd vid kontraktsskrivandet

Catrin H
Köpte sin stuga med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Sunne
Sunne

Stuga i Sunne jättebra service o trevliga tjejer o visning 👍😀

Anette J
Arvika

I samband med att vi skulle sälja pappas hästgård i Arvika så valde vi Svensk Fastighetsförmedling. vi visste vi skulle få bra och proffsigt bemötande av både Ing-Marie och Victoria. En snabb och smidig affär som tog 2 veckor!

Maria O
Sunne

Vi har köpt och sålt av samma mäklare. Bra bemötande. Vi är nöjda med allt.

Inger E
Sunne

Köpt ett radhus och ska sälja min villa Blev mycket vänligt bemött, gjord sig tid att förklara väldig noggrant. Att ta tid med mej ärlig och mycket rak. Vi fick en mycket bra kontakt. Upplevelsen var toppen och spännande.

Bertil E
Ransäter

Vi kände en fruktansvärd press på oss att sälja huset snabbt trots att vi från första början önskade ta det lugnt, vilket vi även informerade mäklaren om vid hennes hembesök hos oss. Efter första budet (budgivning) ringde mäklaren upp mig samma e-m och tyckte jag skulle acceptera det budet. Jag tackade nej till detta utan ville avvakta. Mäklaren hade då haft visning för några intressenter. Var endast en som budade på huset och jag upplevde att mäklaren blev lite stött på mig eftersom jag nekade det budet. Efter detta...