Svensk Fastighetsförmedling Sunne

Centrumhuset 35, 686 30 Sunne — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Sunne!

Sunne. Mellan de långa Frykensjöarna tornar den lilla orten upp sig, och det finns många anledningar till varför uttrycket Sagolika Sunne stämmer mer än väl. Här kan du hitta ett vackert boende nära naturen.

Våra lokala mäklare har inte bara koll på omgivningarna, utan tillhör även en mäklarkedja med över 80 års erfarenhet i branschen. Här kan du få hjälp med allt som rör bostadsaffären, från värdering till köp eller försäljning.

Kontakta oss för mer information om bostadsköp i gemytliga Fryksdalen!

Läs vad 87 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Sunne

• 2020-08-12

Lennart N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sunne
    Mäklaren gjorde ett proffsigt och ödmjukt intryck. Allt gick bra med vår husaffär. Läs mer
  • 2020-07-30

Kolbjörn P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sunne
    Vi har nå solgt vår stuga, og benyttet Victoria Håkansson som megler.
    Vi er meget fornøyd med hele prosessen og hvordan den har blitt gjennomført. Läs mer
  • 2020-07-29

Annelie O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sunne
    Köpt fritidshus. Är jättenöjd med mäklaren! Läs mer
  • 2020-07-24

Jan Georg S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sunne
    trevlig mäklare, höll mig uppdaterad om vad som skedde under budgivningen, skötte sedan kontraktsskrivningen på ett snyggt sätt, jag är jättenöjd.
    (Gäller Båtvägen 9 Munkfors) Läs mer
  • 2020-07-06

Patrik N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sunne
    Proffsig, lyhörd och mån om BÅDE säljare och köpare. En riktig mäklare// Läs mer
  • 2020-06-20

Marcus N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sunne
    Bra bemötande, hjälpsam, snabbt och enkelt. Läs mer
  • 2020-06-20

Berit P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sunne
    Har sålt en villa. Är väldigt nöjd. Mäklaren
    trevlig,, mycket tillmötesgående, tydlig med all information , fick löpande information hela tiden vid försäljningen .
    Presentationen av villan med bilder var superb. Mäklaren levde upp till alla förväntningar och mer därtill. Han tog hand om allt på ett föredömligt sätt och handlade dessutom snabbt . Läs mer
  • 2020-06-15

Sven J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sunne
    Är mycket nöjd över bemötandet jag har fått. Lätt att få kontakt och förstående. Vid kontrakt skrivning var det inga problem då vi hade svårt att ta oss dit på grund av avståndet. Underlättade för oss att skriva på ett annat kontor på hemorten. Mycket nöjd! Läs mer
  • 2020-06-12

Inger Elisabeth W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sunne
    Hej! Jag och mina syskon har sålt vårt föräldrahem. Det var ett dödsbo, pappa somnade in i slutet av januari. Vår bror fick i uppgift att kontakta en mäklare i Sunne. Han tog kontakt med Richard och vi har varit jättenöjda. Trevligt bemötande, proffsighet och han gjorde ett kanonjobb. Väldigt fin presentation av vårt älskade barndomshem. Det blev en snabb affär och mycket bra betalt! Jag har bara gott och säga om Richard och kommer att rekommendera honom. Hans extra merit var att han var mänsklig och ödmjuk. Ha en trevlig helg! Inger Läs mer
  • 2020-06-10

Bia S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sunne
    Vi hittade drömhuset (vilket för vår del innebär ett äldre och orenoverat hus) och mäklaren, Richard Östlund, underlättade varje steg i vårt husköp. Vi fick komma på förhandsvisning, sen följde en snabb och smidig budgivning och därefter en lika snabb påskrivning av kontrakt. Allt mycket uppskattat av oss! Läs mer
  • 2020-06-03

Monica B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sunne
    Jag har sålt ett fritidshus
    Hon har varit mycket bra och noggrann med allt.
    Jag har inget negativt att säga om henne.
    Jag kan rekommendera Victoria Håkansson
    en trevlig,noggrann mäklare som gjort allt för att
    få sålt mitt fritidshus-
    Tack,jag är jätteglad. Läs mer
  • 2020-06-02

Martin B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sunne
    Köpt ett fritidshus!
    Fantastiskt bemötande av mäklaren! Läs mer
  • 2020-05-23

Karin Margareta L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sunne
    Har sålt mitt föräldrahem. Fått väldigt bra bemötande och hjälp av Richard Östlund. Man känner sig trygg med honom. Han är ödmjuk och passande till det han gör.Jag är mycket nöjd. Läs mer
  • 2020-05-23

IDA A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sunne
    Vi sålde vår lägenhet tillsammans med Richard på svensk fastighetsförmedling Sunne och vi kunde inte ha haft en bättre mäklare faktiskt. Riktigt nöjd med allt från värdering tills lgh blev såld. Professionell mäklare. Läs mer
  • 2020-05-21

Sebastian E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sunne
    Väldigt bra bemötande! Berättade direkt det man ville veta om huset innan man hunnit fråga. Mycket hjälpsam Läs mer
  • 2020-05-20

Monica M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sunne
    Väldigt fin2:amed inglasat isolerat uterum i markplan.vi sökte en lagom övernattningsbostad.
    Fick en fin visning av bostaden och bra bemötande i samband med budgivningen och kontraktsskrivning. Vi upplevde att både vi som köpare och storsäljarna blev nöjda. Läs mer
  • 2020-05-07

Bengt K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sunne
    Sålt Brf. Bra och professionellt bemötande. Motsvarar förväntningar.
    Noggrann och ambitiös behandling. Läs mer
  • 2020-05-05

Karl-peter Johan B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sunne
    Vi har köpt en liten gård.
    Mäklaren var proffsig och väldigt trevlig hon var inte så stel som mäklare kan vara. Hon kändes ärlig och ödmjuk. Läs mer
  • 2020-04-22

Lars B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sunne
    Vi sålde en villa. Efter att ha haft fastighetsbyrån i Sunne under 12 månader som inte lyckats med en försäljning, bytte vi till Svensk Fastighetsförmedling som lyckades med uppdraget på 6 veckor. Mäklaren Richard var mycket trevlig och effektiv. Alltså ett mycket lyckat mäklarbyte. Läs mer
  • 2020-04-20

Lotta L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sunne
    Sålt ett hus . Mycket bra bemött av mäklaren . Mäklaren uppnådde min förväntan . Läs mer
  • 2020-04-20

Peter L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sunne
    Sålt en villa och blev mycket bra bemötande med mäklaren. Bra, trevlig samt sms eller telefonsamtal hur försäljningen går. Läs mer
  • 2020-04-14

Helle W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sunne
    Veldig hyggelig og effektiv megler. Han håndterte salget av vår sommarstuga på en utmerket måte og holdt meg løpende orientert. Läs mer
  • 2020-04-14

Sofie G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sunne
    Jag har på distans från Norge köpt ett äldre torp, fritidshus som kanske blir året runt-boende en gång i framtiden. Med norska reserestriktioner var det omöjligt att komma på visning, Richard var tillmötesgående, flexibel och lösningsinriktad och hade en video-visning för oss. Han har varit trevlig och professionell i alla kontakter med oss och vi har känt oss nöjda glada och tacksamma över att han varit så lätt att ha att göra med, genom den nerviga processen som speciellt ens första köp är. Läs mer
  • 2020-03-12

Leen D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sunne
    I bought a small house. I am very satisfied with the broker. I live in Belgium and don't speak Swedish, but the broker is very willing to help if something is not clear. Communication is very smooth, I get an answer very quickly. I have nothing bad to say. Läs mer
  • 2020-03-07

Maria Gabriella V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sunne
    Väldigt professionell mäklare. Läs mer
  • 2020-02-28

Hampus U skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sunne
    Sålt en villa strax utanför Sunne. Bra bemötande från mäklaren. Ett gediget arbete över tid! Läs mer
  • 2020-02-13

Emmeli Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sunne
    Proffsigt bemötande hela vägen, och snabb kommunikation.
    Jag är supernöjd! Läs mer
  • Lisa R

2020-02-13

Lisa R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sunne
    Vi är mycket nöjda med mäklarens insats då vi köpte vårt hus. Vi fick fin service och uppföljning genom hela processen. Läs mer
  • 2020-01-24

Aman H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sunne
    Jag köpt lägenhet i Sunne. Mäklaren var väldig trevlig och duktig på sitt jobb. Jag fick mycket information om lägenhet av honom. Läs mer
  • 2020-01-24

Monica J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sunne
    Jag sålde en bostadsrätt, fick ett väldigt bra bemötande från start,Rickard var väldigt trevlig. Han berättade att han var ganska ny men jag fick trots det ett stort förtroende för honom. Svarade alltid snabbt och tog tag i allt också väldigt snabbt.

Man kan inte veta om allt är ok ännu (förrän jag fått pengarna) men det känns väldigt bra! Det som jag upplever som negativt är arvodet, jag kollade inte de andra byråerna men har nu fått veta att det skiljer ganska så mycket, jag borde ha förhandlat om den extra provisionen som förmedlingen tar ut! Läs mer
  • 2020-01-22

Gunilla A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sunne
    Vi köpte ett litet fritids hus.
    Fick bra och snabb information av mäklaren Rickard! :)
    Allt gick smidigt :) Läs mer
  • 2020-01-22

Björn A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sunne
    Väldigt bra mäklare som tom skrev in en klausul i kontraktet när vattenpumpen hade gått sönder utan att vi behövde påpeka det. Läs mer
  • 2020-01-20

Günter F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sunne
    Vi salt et Fritidshus. Kompletta Service från Mäklare, perfekt ! Läs mer
  • 2019-12-15

Leif Anders Staffan P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sunne
    Köpt en liten skogsfastighet. Mäklaren är tillmötesgående och serviceinriktad. Ställde t.o.m upp på en extravisni g en fredag e.m. Proffsig och engagerad personal. Läs mer

Lars J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sunne
    Mycket trevlig och sympatisk. Genuin och uppriktig. Kan starkt rekommenderas. Bra jobbat Läs mer

Lisa P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sunne
    Vårt första husköp, det kändes tryggt och proffsigt. Vi är mycket nöjda med vår mäklare Richard 👍🏼 Läs mer

Christoffer S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sunne
    Fantastisk mäklare!
    Det har varit en trygghet att ha Richard som mäklare!
    Grym! Läs mer
  • 2019-11-29

Helena W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sunne
    Mycket tillmötesgående, trevlig och hjälpsam. Läs mer
  • 2019-11-26

Leif Rune J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sunne
    Sålt villa , total positiv upplevelse av hantering av hela processen , proffsig mäklare , kan lätt rekommendera Sv Fastighetsföm. I Sunne Läs mer
  • 2019-11-26

Jonas K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sunne
    Vi har just signerat kontrakt och köpt en 30-tals villa och är mycket nöjda och lyckliga. Vi har blivit otroligt väl bemötta och omhändertagna utav mäklaren som på ett proffsigt men ändå personligt sätt guidat oss igenom resan från tips på objekt till köp. Vi hade höga förväntningar som Richard levde väl upp till. Läs mer
  • 2019-11-21

Jörgen L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sunne
    Richard i Sunne är superb!!! Hjälpsam och kunnig. Läs mer
  • 2019-11-19

Fiona K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sunne
    Mycket trevligt och professionell bemötande. Hjälpsam och flexibel. Jag köper ett mysigt fritidshus i Sunne. En minnesvärd köp av fastigheten där mäklaren såg till mina behov och från början till slut var en väldig positiv upplevelse. Läs mer
  • 2019-11-14

Göran Erik Verner A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sunne
    Jordbruksfastighet 2,5H som använts som fritidsboende.
    Trevlig mäklare som ringer och berättar vad som händer. Läs mer
  • 2019-10-27

Mari-Louise M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sunne
    Trevlig, hjälpsam och effektiv. Läs mer
  • 2019-10-20

Arve Henry S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sunne
    Veldig fornøyd med megler og meglerhus. Meget god informasjon og oppfølging fra megler. Kan godt anbefale Svensk Fastighetsbyrån til andre. Läs mer
  • 2019-10-19

Marie-louise M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sunne
    Har köpt ett fritidshus och har blivit bemött på ett utmärkt sätt av mäklaren och har bara positiva upplevelser igenom hela köpet. Läs mer
  • 2019-10-18

Jonas N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sunne
    Erfaren
    Lugnt&trygg
    Sakkunnig
    Tätt&riktig Läs mer
  • 2019-10-17

Jean J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sunne
    Superproffsig personal. Mycket bra kontakt och ett stort tack till Victoria i Sunne.
    Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2019-10-17

Peter N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sunne
    Mycket trevlig o tillmötesgående .
    Lätt att få tag i o bra återkoppling. Läs mer
  • 2019-09-25

Sylvia Elizabeth S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sunne
    We sold our big holidayhouse. Victoria worked very professional and is very clear and correct in her communication. The whole process is very well organised and she has gives good advice. We strongly recommend her. Läs mer

Centrumhuset 35, 686 30 Sunne