Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga

Kindsvägen 10, 512 50 Svenljunga — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Svenljunga!

Ska du köpa bostad här i Svenljunga eller i trakterna runt Tranemo? Då ska du kontakta oss på Svensk fastighetsförmedling, vi känner till området. Vi kan guida dig till det rätta boendet för dig, vare sig du vill bo i lägenhet eller villa. Dessutom har vi koll på mäklarbranschen och hela processen när det gäller bostadsaffären.

Vill du ha en fri värdering? Eller har du kanske redan hittat din drömbostad? Vilket steg du än befinner dig på i affären kan du alltid kontakta oss.

Läs vad 81 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga

• 2019-09-24

Trocea N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    We tried to buy a house and we succeded.
    Cicilia was wonderfull !!With a positive attitude and a smile she had the patience to explain to us all the paperwork!!
    Great person !!! Läs mer
    2019-10-04 Svensk Fastighetsförmedling svarar Trocea N
    WOW warmest thanks for your kind words. I am very pleased that you think it has gone smoothly and that you are satisfied with my efforts. Good luck with your new family home, I am sure you will enjoy your stay there!
  • 2019-09-24

Majella L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Sålt villa med Mycket bra fastighetsmäklare! Läs mer
    2019-10-04 Svensk Fastighetsförmedling svarar Majella L
    Det var ett nöje att jobba med dig Majella, skoj att ni är nöjda och stort tack för förtroendet!
  • 2019-09-23

Elin E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Jag köpte en villa och hade mycket bra kontakt med mäklaren. Det var en ganska konstig budgivning och hon skötte kontakten med mig, dom andra budgivarna och säljarna jättefint! Mycket trevlig med en personlig tusch! Läs mer
    2019-10-04 Svensk Fastighetsförmedling svarar Elin E
    Tusen tack Elin! Så glad jag blir att du är nöjd, ibland är förutsättningarna olika i budgivningarna och det glädjer mig att veta att du tyckte att jag hanterade det hela bra. Hoppas du ska trivas i ditt nya hem och varmt välkommen till Tranemo kommun!
  • Jerry E

2019-09-07

Jerry E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Vi har sålt vår villa som varit vår bostad sedan 2000.
    Vi hade redan hör mycket positivt om vår mäklare så det var inte något svårt val. Mäklaren var en utmärkt coach under hela säljprocessen. Hon var alltid positiv och samtidig realistisk. Bra insatt i hur man som säljare upplever försäljningen vilket kan och har varit en känslosam berg-och-dalbana. Hon ingav stort förtroende av sitt sätt att hantera de olika delarna av försäljningen. Det kan nog inte blir bättre än så här. Läs mer
    2019-09-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Jerry E
    Varmaste tack för dom fina orden och wow vad glad jag blir!
    Önskar er all lycka i ert nya hem. Ni är alltid välkomna att höra av er igen till mig
  • 2019-09-04

Börje N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Excellent service

Very well informed Läs mer
    2019-09-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Börje N
    Thank you so much, I’m glad to hear that you are happy.
    Best regards Cicilia
  • Karoliné S

2019-08-15

Karoliné S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Väldigt duktig mäklare. Sålt hus och hon gjort mycket bra ifrån sig. Läs mer
    2019-08-20 Svensk Fastighetsförmedling svarar Karoliné S
    Tack snälla Karoliné!
    Det ska bli så roligt att få följa er byggnation av drömhemmet!
  • 2019-08-11

Stefan L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Mäklaren har varit anlitat för att sälja vår villa i Svenljunga.
    Bra bemötande och proffsigt uppträdande från uppstartsmötet till försäljningen var klar. Hon levde verkligen upp till alla våra förväntningar gällande hur en mäklare skall agera.
    Kan verkligen rekommendera henne både till säljare och köpare. Läs mer
    2019-08-21 Svensk Fastighetsförmedling svarar Stefan L
    Tack snälla Stefan för fina ord. Hoppas ni ska trivas bra i ert nya hem och att våra vägar korsas igen.
  • 2019-06-20

Henrik S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Allt har varit jätte bra. Ett bra bemötande Läs mer
    2019-06-27 Svensk Fastighetsförmedling svarar Henrik S
    Tack Henrik! Hoppas du och familjen ska trivas.
  • 2019-06-20

Viktoria S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Vi har köpt en villa och vi är super nöjda med Cicilia och har stort förtroende för henne som mäklare. Hon lyssnar och tar till sig det man säger och hon är alltid hjälpsam. Det märks tydligt att hon brinner för sitt jobb och trivs med det. Hon är riktigt duktig. Läs mer
    2019-06-27 Svensk Fastighetsförmedling svarar Viktoria S
    Stort tack för din fina recension, du gjorde verkligen min dag! Vi syns snart igen, tills dess får ni njuta av solen.
  • Eva S

2019-06-13

Eva S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Mycket trevlig och tillmötesgående och smidig är mycket nöjd med hennes insatts Läs mer
    2019-06-18 Svensk Fastighetsförmedling svarar Eva S
    Tusen tack Eva, hoppas ni ska trivas. Återigen varmt välkomna till Svenljunga kommun.
    Vill också passa på att önska er en trevlig midsommar.
  • 2019-05-29

Per J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Sålt en villa. Mäklaren var proffsig och trevlig.
    Enkel och bra hantering Läs mer
    2019-06-04 Svensk Fastighetsförmedling svarar Per J
    Tack för bra samarbete Per!
    Hoppas din mor ska trivas i sitt nya hem.
  • 2019-05-23

Tony D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Cicilia sköte sig utmärkt genom hela affären av vårt nyinköpta sommarhus. Påläst, rak och tydlig.
    Rekommenderar Cicilia starkt. Läs mer
    2019-05-24 Svensk Fastighetsförmedling svarar Tony D
    Vilken fin recension du skrev till mig, vad glad jag blir. Tack snälla!
  • 2019-05-20

Erik M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Trevlig
    Tillgänglig under hela processen
    Tillmötesgående Läs mer
    2019-05-23 Svensk Fastighetsförmedling svarar Erik M
    Tusen tack Erik, hoppas ni ska trivas!
  • Eivor H

2019-05-16

Eivor H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Högsta betyg till vår mäklare Cicilia Odenbrink som visat stor kompetens och med ett trevligt bemötande sålt vårt hus. Vi rekommenderar henne varmt. Läs mer
    2019-05-17 Svensk Fastighetsförmedling svarar Eivor H
    Återigen tack snälla ni, njut av er sista dagar på semestern.
  • 2019-05-05

Peggy L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Mycket trevligt och professionellt bemötande. Kunde inte vara mer nöjd. Läs mer
    2019-05-07 Svensk Fastighetsförmedling svarar Peggy L
    Tusen tack för rekommendationen!
  • 2019-04-09

Trond Erik H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Hon är jätteduktig. Noggrant. Bra bemötande och trevlig. Läs mer
    2019-04-25 Svensk Fastighetsförmedling svarar Trond Erik H
    Tusen tack Trond för fina ord!
    Hoppas ni har en fin semester, vi hörs när ni är tillbaka.
  • 2019-04-08

Adam A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Vi har köpt en villa och skrev kontrakt nyligen. Har fått ett väldigt trevligt och proffsigt bemötande under hela processen.
    Vi har kollat mycket hus de senaste åren med en framförallt en annan mäklare som vi inte upplever så bra så vi hade inte så höga förväntningar innan- Läs mer
    2019-04-25 Svensk Fastighetsförmedling svarar Adam A
    Hej Adam, vad glad jag blir att höra att ni varit nöjda med mig och mitt arbete. Det känns extra roligt att ni dessutom vill dela med er av detta. Tusen tack!
  • 2019-04-07

Liselott E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Har köpt ett fritidshus. Fick ett mycket gott bemötande av mäklaren. Verkade kunna sin sak, seriös och lätt att prata med. Läs mer
    2019-04-25 Svensk Fastighetsförmedling svarar Liselott E
    Tusen tack för din fina recension Liselott! Det har varit ett nöje att få hjälpa dig med köpet av ditt fritidshus.
  • Martina S

2019-04-05

Martina S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Vi har sålt våran bostad. Kontakten med mäklaren har varit utmärkt från början till slut. Igår skrev vi kontrakt och allt tog mindre än en månad. Stort tack @ciciliaodenbrink.
    Mvh Martina och Anders Läs mer
    2019-04-25 Svensk Fastighetsförmedling svarar Martina S
    Tack själva Martina och Anders för att ni gav mig ert förtroende samt för gott samarbete. Önskar er all lycka med ert nya boende.
  • Martin B

2019-04-03

Martin B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Hejsan.
    Vi har sålt vår villa nyligen.
    Vår mäklare Cecilia gjorde ett jättebra jobb.
    Jättetrevlig från början och skötte allt väldigt proffsigt och vi är jättenöjda och jag skulle varmt rekommendera Cecilia och svensk fastighetsförmedling. Läs mer
    2019-04-04 Svensk Fastighetsförmedling svarar Martin B
    Tusen tack Martin! Det var ett nöje att få arbeta tillsammans med er.
    Hoppas du och familjen ska stormtrivas i nya huset!
  • 2019-03-29

Erika J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Hus på strandtomt.
    Fanns alltid nära till hands om det var något och återkopplade direkt.
    Missade aldrig något, minsta lilla detalj inför fotografering fixades till helt rätt och texten gjorde att man kände sig stolt över sitt hus. Verkligen toppen! Läs mer
    2019-04-05 Svensk Fastighetsförmedling svarar Erika J
    Tusen tack Erika, text och bildspel är en viktigt del av marknadsföringen och med ett så fantastiskt fint hus med det otroliga läget var det oerhört lätt att skriva en säljande beskrivning. Extra glad blir jag att höra att ni själva kände er stolta vilket ni absolut ska vara!
    Tack igen för förtroendet, det var så kul att få vara en del av er försäljning!
  • 2019-03-01

Bertil Karl Ingvar P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Sålt en villa. Mäklaren har bemött oss på bästa möjliga sätt och uppfyllt alla våra förväntningar. Hjälpsam och tydlig. Läs mer
  • 2019-02-23

Alexandra B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Mycket professionellt bemötande av både kunderna och oss säljare, mycket tålamod och god rådgivning. Vi sålde vår stuga och det gick över all förväntan trots mindre känt område och lite "fel" årstid. Läs mer
    2019-02-27 Svensk Fastighetsförmedling svarar Alexandra B
    Tusen tack Alexandra för mycket fin feedback! Att återigen få ert förtroende att hjälpa er förmedla en fastighet känns som ett stort privilegium. / Cicilia
  • 2019-02-18

durkslag31 Åkesson skrev om Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Jag har varit på många visningar och det är sällan man stöter på så engagerade mäklare som Cicilia Odenbrink. Väldigt informativ och tillmötesgående och vinnlägger sig om att lämna relevant information till mig som potentiell köpare. Tummen upp! Läs mer
    2019-02-21 Svensk Fastighetsförmedling svarar durkslag31 Åkesson
    Jag blir så glad att höra att du uppskattade mitt sätt att arbeta och förhålla mig på gentemot er som potentiell köpare vid visningstillfället. Stort tack för att du delade med dig av din upplevelse och återigen tusen tack för att du tog dig tid att skriva en recension!

Önskar dig all lycka i ditt sökande och jag hoppas våra vägar korsas igen / Cicilia
  • 2019-02-13

Stefana K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    It was super god mäklaren, she is the best, she helped me with buying a house, and with translate everything, it was our first time that we buyed something in Sweden,
    Rita is one good person. I like her . Läs mer
    2019-02-21 Svensk Fastighetsförmedling svarar Stefana K
    Thank you very much Stefana. I wish you all luck whit your new home.
  • 2019-02-09

Birgit E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Hon har sålt vår villa och allt flöt på utan några problem.
    Hon har varit hjälpsam och tillmötesgående. Läs mer
    2019-02-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Birgit E
    Tusen tack! Hoppas ni ska trivas i er nya bostad. / Cicilia
  • 2019-01-24

Lennart P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Cicilia har sålt en tomt som ligger mörkt inne i skogen.
    Man kan inte få bygglov på tomten.
    Men efter några månader var den såld.
    Frågade andra mäklare om hjälp, men bara Cicilia var positiv. Det kan vara intressant att se om ett sådant objekt går att sälja.
    En inställning som är så fin att ha.
    Stort Tack Cicilia Läs mer
    2019-01-25 Svensk Fastighetsförmedling svarar Lennart P
    Stort tack för fina ord! Vill också säga att jag är så glad att just jag fick möjligheten att förmedla tomten. Det var otroligt roligt att få vara en del av försäljningen och ännu roligare att det gick över våra förväntningar.
    Lennart P gillar detta
  • 2018-11-30

Stefan Mikael S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Professional and prompt responses. Honest and factual information about the object enabling us to make an informed decision. Clear guidance regarding the documentation and expedient processing. I would be happy to return to Cicilia at Svenljunga in the future. Läs mer
    2018-12-10 Svensk Fastighetsförmedling svarar Stefan Mikael S
    Thank you very much for taking the time to leave such a nice feedback on my work. I wish you and your wife a merry Christmas and good luck with your newly purchased property!
  • 2018-11-27

Jessica B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Vi har genom Cicilia gjort en lyckad försäljning av vår bostadsrätt. Hennes kompetens om området vi bor i och vår förening gjorde samarbetet enkelt. Hennes trevliga och sprudlande personlighet gjorde oss trygga hela vägen. Hon svarade på våra frågor så fort hon hade möjlighet. Hon har alltid ett leende på läpparna när man träffar henne och hon bemötte våra känslor på ett proffsigt sätt. Läs mer
    2018-12-10 Svensk Fastighetsförmedling svarar Jessica B
    Tusen tack Jessica för ditt fina omdöme, du gjorde min dag!!
    Hoppas ni får en fantastisk jul och så hörs vi av snart igen./ Cicilia
  • Peter O

2018-10-28

Peter O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Jag kände fullt förtroende för Cisilia som ombud för den fastighet jag köpte. Läs mer
    2018-10-29 Svensk Fastighetsförmedling svarar Peter O
    Tack så mycket!
    Hoppas du ska trivas.
    Mvh / Cicilia
  • Gun-Britt B

2018-10-27

Gun-Britt B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Bemötande helt enl mina förväntningar mao ett seriöst intryck. Skötte allt på ett smidigt sätt med försäljningen av vårt hus på Myrängsgatan
    Helt nöjd med allt, TACK Läs mer
    2018-10-30 Svensk Fastighetsförmedling svarar Gun-Britt B
    Tusen tack Gun-Britt!
    Det är alltid trevligt att förmedla bostäder som inte är som alla andra.

• 2018-10-25

Tobias B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Kunnig och bra förankring i den lokala bygden. Läs mer
    2018-10-25 Svensk Fastighetsförmedling svarar Tobias B
    Tusen tack och lycka till med ert nya boende!
  • 2018-10-21

Emelie N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Mäklaren var mycket trevlig och engagerad och visade att försäljningen av huset ska göra båda parter nöjda. Vi ville dessutom ha en snabb affär och mäklaren gjorde sitt yttersta och återkopplade väldigt snabbt. Mäklaren ordnade allting med väldigt kort varsel och vi är mycket nöjda med köpet av vårt hus! Läs mer
    2018-10-22 Svensk Fastighetsförmedling svarar Emelie N
    Tusen tack Emelie för att du tagit dig tid och skrivit en recension! Jag hoppas att du och din partner ska trivas oerhört bra i ert fina nya hem.
    Vi hörs och syns snart igen. / Cicilia
  • Lars W

2018-10-18

Lars W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Har anlitat Rita för att sälja vårt hus i Svenljunga, och blivit professionellt bemötta ! Kan rekommendera Rita till 100 % Läs mer
    2018-10-22 Svensk Fastighetsförmedling svarar Lars W
    Tack för ett trevligt samarbete!
  • 2018-10-07

Johanna M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Vi anlitade Cicilia Odenbrink som kändes som det bästa alternativet för att sälja vår villa. Vi fick ett bra och trevligt bemötande, och god respons. Cicilia tar sig an uppdraget i detalj, det blir bra kvalitet på bilder och presentation. Hon följer upp allt och återkopplar så man känner sig hela tiden delaktig i händelseutvecklingen. Hon har gjort ett mycket bra jobb, som känts seriöst och förtroendegivande.
    Det kändes proffsigt och ärligt med hög kvalitet.
    Tack så mycket!
    Roger och Boel Läs mer
    2018-10-22 Svensk Fastighetsförmedling svarar Johanna M
    Återigen stort tack för förtroendet! Som jag sa till er på telefon så har det varit mycket trevligt att ha varit en del av er försäljning och det glädjer mig oerhört att ni är nöjda med min arbetsinsats.
  • Claudia Elisabeth B

2018-10-06

Claudia Elisabeth B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Hittade äntligen drömhuset..
    Bästa mäklaren, bra bemötande,glad och positiv, tar sig an sitt uppdrag mycket bra..pålitlig framför allt
    När man hittat en sådan här mäklare blir upplevelsen det bästa man fått
    Finns inget mera att tillägga än att nu börjar man ett nytt kapitel i livet Läs mer
    2018-10-08 Svensk Fastighetsförmedling svarar Claudia Elisabeth B
    Va glad jag blev när jag läst din recension, tusen tack och stort grattis till drömhuset igen, hoppas ni ska trivas otroligt bra!
  • 2018-09-08

Martine H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Kjøpte ett fint hus i Svenljunga og megleren var veldig dyktig på alle sett og vis. Utrolig fornøyd med opplevelsen og med kjøpet! Läs mer
    2018-09-14 Svensk Fastighetsförmedling svarar Martine H
    Hej Martine,
    Stort tack för din fina recension och stort grattis till er nya bostad. Hoppas att ni ska trivas oerhört bra!
  • 2018-09-04

Bo A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Vi har sålt ett hus byggt 1914 med stor charm tycker vi själva.
    Cicilia Odenbrink har som mäklare gjort ett fantastiskt jobb och alltid funnits tillhand och med ett leende hjälpt oss genom processen. Objektbeskrivningen blev jättebra när vi tillsammans fått med vad vi ville ha. Vi fick tips för att styla vårt hus inför fotograferingen utan att anlita någon utifrån. Fotografen Evelina gjorde även hon ett proffsjobb och bilderna på nätet samt broschyren har många tyckt vara superproffsiga.
    Hela processen fram till kontraktet har Cicilia skött med den äran. Hon måste älska sitt jobb. Inget är svårt.
    Henne ska ni vara rädda om. Läs mer
    2018-09-14 Svensk Fastighetsförmedling svarar Bo A
    Tusen tack för att du tagit dig tid att skriva så fint Bo, jag blev oerhört glad när jag läste din recension och det har varit ett nöje att samarbeta med er. Vill också tacka för att du även uppmärksammar vår fantastiskt duktiga fotograf som hälsar så gott till er. Ha en fin helg och så hörs vi inom kort igen. / Cicilia
  • 2018-06-16

Ann-Christin N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Sålt en sommarstuga, blev bemött väldigt bra ,
    Allt var toppen med rita johansson Läs mer
    2018-06-29 Svensk Fastighetsförmedling svarar Ann-Christin N
    Tusen tack och tack för trevligt samarbete!
  • Ilkka A

2018-06-05

Ilkka A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Parhus i Rosenlund Limmared.
    Mäklaren skötte sig exemplariskt genom hela affären. Läs mer
    2018-06-11 Svensk Fastighetsförmedling svarar Ilkka A
    Tack snälla, hoppas att ni kommer att trivas!
  • 2018-06-04

Lars-Ove B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Utmärkt bemötande och hjälp med att sälja min fastighet

Vi träffades både i deras lokal och i min fastighet.
    Helt enligt mina förväntningar, jobbade väldigt bra med att hitta lämpliga köpare.

Cecilia tog hand om visningarna och i och med att jag reser hela tiden, skötte hon om visningar och stajla upp visningen Läs mer
    2018-06-11 Svensk Fastighetsförmedling svarar Lars-Ove B
    Vad glad jag blir av att höra att du vart nöjd med min mäklartjänst och stort tack för du tagit dig tid att berätta det för mig! Hoppas du ska trivas i ditt nya boende.
  • 2018-05-17

Andreas P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Försäljning av fastighet.
    Väldigt högt engagemang av mäklaren. Första kontakt av mig lördag kl 18 och vi får besök söndag lunch.
    Snabb och enkel försäljning.
    Rekommenderas:-) Läs mer
    2018-05-18 Svensk Fastighetsförmedling svarar Andreas P
    Tack, härligt att höra att ni är nöjda och va skoj att det gick så fort! / Cicilia
  • 2018-05-08

Sebastian Rory Oliver R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Köpt en villa,
    Blev väldigt bra bemött av mäklare, och mäklaren överträffade våra förväntningar, lätt att få tag på, såg till att husköpet gick både snabbt smidigt och enkelt.

Vi är verkligen hur nöjda som helst. Kunde inte bett om en bättre mäklare. Läs mer
    2018-05-09 Svensk Fastighetsförmedling svarar Sebastian Rory Oliver R
    Hej Sebastian! Tusen tack för din fina rekommendation. Lycka till med inflyttning i ert drömhus, vi syns vid tillträdet!
  • Alexander K

2018-05-03

Alexander K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Vi sålde vår sommarstuga i Tokabo, Mjöbäck.

Cicilia mötte oss med stor entusiasm och energi.
    Ett möte fullt med positiv energi och vi kände verkligen att hon va där för oss.

Vi hade tidigare mött Cicilia på visningar av andra bostäder. Redan då fick vi ett intryck av att hon var en positiv person som älskar sitt arbete och gör sitt yttersta för att det ska bli så bra som möjligt.
    Dessa förväntningar levde hon upp till med bravur.

Om vi känner någon som ska köpa eller sälja så är Cicilia vår första rekommendation. Läs mer
    2018-05-18 Svensk Fastighetsförmedling svarar Alexander K
    Stort tack för den jättefina rekommendation ni gett mig, det var ett sant nöje att få hjälpa er och wow vilken energi NI gav mig med ert fantastiska förtroende under hela försäljningen. Hoppas ni ska stormtrivas i ert nya hus och glöm inte att ni alltid är välkomna att höra av er om det skulle vara något jag kan hjälpa er med! / Cicilia
  • Karl N

2018-04-27

Karl N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Vi köpte drömhuset i Svenljunga kommun. Om mäklaren/fastighetsbyrån:
    Bra bemötande, tydlig info och bra engagemang! Professionellt! Det enda minuset var att Det inte alltid var helt lätt att komma i kontakt och det kunde dröja något innan man blev uppringd. Förstår att detta berodde på att det var många kunder att ta hand om samtidigt. Har ändå en klart positiv upplevelse av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga! Läs mer
    2018-05-02 Svensk Fastighetsförmedling svarar Karl N
    Vad glad jag blir av att höra att ni hittat ert drömhus och att jag fått vara en del av den processen!
    Vill tacka för att ni tagit er tid att lämna ett omdöme, men också för att ni lämnat en så pass detaljerad feedback till mig som ger mig möjlighet att förbättra min mäklartjänst och kundservice. Ha en fin dag / Cicilia
  • 2018-04-24

Aref F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Jag har köpt hus. Det var mycket välmotagning har vi upplevt av mäklaren. Trotts feber och sjukdom svarade hon. Seriositet och egegemanget hos henne gjorde på att anlita henne som person och det skapade trygghet hos oss. Snabbhet och effektiviteten var mer intressant
    Vi har upplevt henne mogen engegerad och pålitlig. Därför vänder vi oss alttid till svensk fastighet förmedling. Läs mer
    2018-04-26 Svensk Fastighetsförmedling svarar Aref F
    Tusen tack för den fina rekommendationen!
  • 2018-04-17

Johanna L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Mycket kunnig och engagerad mäklare. Lätt att få förtroende , lätt att få kontakt med. Gav bra råd och kunde svara på alla frågor man har. Läs mer
    2018-04-20 Svensk Fastighetsförmedling svarar Johanna L
    Tack snälla Johanna för din recension!
    Önskar er lycka till och så hörs vi framöver / Cicilia
  • Lisbritt R

2018-04-17

Lisbritt R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Mycket proffsigt och väldigt trevligt bemötande av Cicilia. Vi är jättenöjda både med hur hon skötta allt och hennes väldigt härliga bemötande! Tack! 🙂 Läs mer
    2018-04-20 Svensk Fastighetsförmedling svarar Lisbritt R
    Roligt att höra att ni varit nöjda, hoppas ni får många härligt stunder i er nya stuga. Hör gärna av er om ni vill ha lite tips på smultronställen i närheten ? / Cicilia
    Lisbritt R gillar detta
  • 2018-03-19

Johanna A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Proffsigt och snabbt! Vi är mkt nöjda! Läs mer
    2018-03-20 Svensk Fastighetsförmedling svarar Johanna A
    Tack Johanna för din rekommendation, va glad jag blir av att höra att jag levererat kvalité på mitt arbete. Ha en fin dag och så ses vi snart igen. / Cicilia
  • 2018-03-19

David A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Proffsigt och vänligt bemötande vid köp av torp. Tydlig, ärlig och snabb kommunikation som ingav förtroende. Hjälpsam och uppfyllde alla förväntningarna som vi hade. Läs mer
    2018-03-20 Svensk Fastighetsförmedling svarar David A
    Vilken fin rekommendation du gett mig, stort tack. Extra glad blir jag över att får veta att ni känt er trygga under processen, trygghet är något jag verkligen jag önskar alla mina kunder i ett av livets största köp och återigen stort grattis. / Cicilia

Kindsvägen 10, 512 50 Svenljunga