Läs vad 180 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga 2

• 2021-01-07
    Sålde ett fritidshus på landet, mäklare mkt proffsig mot både oss som säljare, som mot alla intresserade.
    Kommer helt klart att rekommendera Cecilia och Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga till alla våra vänner.
    Ritha A
    • 90.0 m²
    • Östra Frölunda
    sålde sitt hus med hjälp av Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Är oerhört tacksam för att ni delar med er av er upplevelse. Tack snälla för så fin recension och tack själva, ni har alla varit helt underbara att samarbeta med! Ha det så gott så länge och så hörs vi på nytt inom kort!/ Cicilia

• 2020-12-23
    Vi har varit en privat visnig,som hon fixade jette flexibil! Sedan vi har skrev under kontrakten,hon var bästa en alla som jag träffade innan,jag kan bara rekomendera!!!! Daniel Meleg
    Daniel Adam M
    • 143.0 m²
    • Överlida
    köpte sitt hus med hjälp av Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Blev så glad när jag läste din recension. Tack så hjärtligt! Gott nytt år, vi ses på nytt snart igen./ Cicilia

• 2020-12-17
    Kunnig mäklare som hjälpt oss att sälja vårt hus. Noggrann och informativ samt lättillgänglig, ett stort stöd genom hela processen där våra önskemål var i fokus så försäljningen skedde på ett så bra sätt som möjligt!
    Maria F
    • 135.0 m²
    • Tranemo
    Tusen tusen tack Maria, det är precis så här jag vill att min mäklartjänst ska presenteras och genomföras. Ett stort tack att du delar med dig av dig upplevelse:)! Ha en underbar jul och ta hand om familjen! Med varma hälsningar Cicilia

• 2020-12-14
    Vi har köpt en villa och vi fick en professionell och pedagogisk mäklare som kunde sin sak.
    Kay B
    • Mårdaklev
    köpte sitt hus med hjälp av Andréa Lidh en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Tusen tack för de värmande orden. God jul & gott nytt år på dig!

• 2020-12-14
    Vi fick hjälp av Cicilia att sälja vår lägenhet i Tranemo.
    Uppdraget har totalt sett utförts mycket professionellt.
    Vi upplever Cicilia som glad och positiv som inte tvekade på att hjälpa oss.
    Enda kritiken är att inte båda delägare fick kallelse till överlåtelsen.
    Vi kommer att föreslå henne som mäklare vid bostadsaffärer inom Tranemo kommun.
    Hälsningar
    Claes och Siv
    Claes-göran O
    • 80.0 m²
    • Tranemo
    sålde sin lägenhet med hjälp av Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Stort tack för den bra feed-backen vilket ger mig chansen att förbättra och finjustera mitt arbetssätt, ett jätte bra förslag! Vill passa på att önska er en god jul och gott nytt år också, hoppas ni kommer trivas i er nya ort! Med varmaste hälsningar Cicilia

• 2020-12-12
    Jag har köpt en bostadsrätt i Svenljunga. Jag kan varmt rekommendera Cicilia som mäklare. Jättebra bemötande på alla sätt.
    Marina K
    • 73.3 m²
    • Svenljunga
    köpte sin lägenhet med hjälp av Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Kära Marina tack snälla för fin recension! Ha nu en underbar jul och nyår och så syns och hörs vi snart på nytt igen:)/ Cicilia

Köpt hus.
    Trevligt bemötande och tjänstvillig.
    Lätt att komma i kontakt med och verkar kunnig trots att hon är ung
    Camilla A
    • Mårdaklev
    Tack snälla för det fina omdömet Camilla. Önskar dig en god jul och allt det bästa inför 2021!

• 2020-12-12
    Jag har sålt en bostad i Mårdaklev
    Bemötandet var vänligt och förtroende givande. Hade inte så stora förväntningar, utan att i första få sålt bostaden, och så blev det också.
    Andrea Lidh hjälpte till med detta på ett bra sätt, så jag är nöjd.
    Hälsar Jan-Inge Bengtsson
    Jan-inge B
    • Mårdaklev
    sålde sitt hus med hjälp av Andréa Lidh en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Stort tack för att jag fick förtroendet att hjälpa till med er försäljning och så roligt att du är nöjd med mitt arbete och bemötande. Ha en fin jul!

• 2020-12-12
    Allt gick mycket smidigt till när vi sålde våran bostadsrätt. Hon är proffsig, trevlig och tillmötesgående så vi kan varmt rekommendera henne.
    Susanne M
    • 73.3 m²
    • Svenljunga
    Blev jätte glad över ert fina betyg ni gett mig i denna recension! Vill också passa på att tacka för det fina samarbetet, förhoppningsvissinleder vi ett nytt sådant inom en snar framtid igen:) God jul och gott nytt år. Mvh Cicilia

• 2020-12-10
    Vi är i processen att köpa en fastighet. Och är inne i slutskedet av affären. Informationen har varit bra och vi har fått en bra kontakt med Cicilia. Proffsigt och personligt bemötande. Top Notch!
    Lars I
    • 350.0 m²
    • Sexdrega
    Varmaste tack Lars för fina ord och tack snälla själv Lars, det har varit ett nöje att samarbeta med dig. Kommer med spänning följa er renovering och ombyggnation! Med vänliga hälsningar Cicilia

• 2020-12-05
    Sålt en fastighet i Ambjörnarp. Utmärkt duktig o trevlig mäklare. Allt fungerade perfekt. Kan verkligen rekommendera henne och svensk fastighetsförmedling
    Ture John-olof E
    • Ambjörnarp
    Jag är så glad att jag fick hjälpa er med försäljningen! Tack för de fina orden du skrivit jag blir verkligen så glad att höra att du är nöjd!. Hälsningar Cicilia

• 2020-12-05
    Sålt en fastighet i Ambjörnarp. Fantastiskt duktig och trevlig mäklare. Allt fungerade utmärkt. Kan verkligen rekommendera henne och svensk fastighetsförmedling
    Lars Håkan E
    • Ambjörnarp
    Tack snälla rara Ramona! Det har varit roligt att samarbeta med er och det var riktigt kul att försäljningen gick så snabbt och smidigt :) Ta väl hand om er så länge och så syns vi snart igen:)/ Cicilia

• 2020-12-05
    Fick en enkel upplevelse av första husköpet.
    Amanda A
    • Ambjörnarp
    Härligt att höra att ni tyckte allt flöt på smidigt Amanda! Hoppas ni kommer trivas i ert fina nya hem! / Cicilia

• 2020-12-04
    Sålde vår stuga och fick Cicilia som mäklare och hon visade sig vara alert, hjälpsam, noggrann och väldigt trevlig. Jag hade förväntningar på att få hjälp med försäljningen och det fick jag med råge hon tog sig an det snabbt och effektivt. Hon skötte allt på ett professionellt sätt och betydligt snabbare än jag väntade mig.
    På det hela taget en väldigt trevlig och positiv upplevelse av hela processen.
    Peter N
    • 45.0 m²
    • Örsås
    Åh vad roligt att du är nöjd med mig! Det var härligt att vi kunde hitta en snabb och smidig lösning och landa i en så lyckad affär. Tack för din fina recension, det var otroligt fint att du tog dig tiden att skriva om din upplevelse av mig och min mäklartjänst. Vi ses till våren och tills dess får ta ta hand om er :) /Cicilia

• 2020-12-04
    Inga problem.
    Väldigt trevlig och gjorde det man kan förvänta sig av en mäklare.
    (Köpare av bostad)
    Mats T
    • 45.0 m²
    • Örsås
    Stort grattis igen. Ta väl hand om er nu under juletid så hörs vi nästa år:)/ Cicilia

• 2020-12-03
    Cicilia hjälpte oss att sälja vår villa. Supernöjda med slutresultatet, det kunde inte ha gått bättre! Vi kan verkligen rekommendera Cicilia, hon är driven och har alltid ett leende på läpparna.
    Antonia K
    • 117.0 m²
    • Sexdrega
    Vad roligt att ni är nöjda med mig och mitt bemötande! Ser med spänning fram emot att följa ert husbygge! Med varma hälsningar Cicilia

• 2020-12-02
    Jag har sålt en 6-rums villa med trädgård och en liten timmerstuga samt garage. Andrea har varit öppen och stöttande genom hela processen. Mina förväntningar var att det skulle gå relativt snabbt och utan gnissel och att jag skulle vara nöjd med utfallet. Andrea levde upp till alla mina förväntningar, hon har ett trevligt sätt, är lätt att prata med och är lyhörd.
    Jag är så nöjd över samarbetet med Andrea och önskar henne all framgång i sin framtid.
    Sune J
    Sune J
    • 97.0 m²
    • Strömsfors
    Bästa Sune! Såhär vill man bli beskriven i sin arbetsroll. Tack för ett fint samarbete, detta gjorde vi bra tillsammans. Önskar dig allt gott så ses vi snart igen!

• 2020-12-02
    Köpt hus och blev bemött mycket bra. Hon skötte allt perfekt hon var glad och trevlig men ändå inte påträngande. Bra genomgång när vi skulle skriva kontrakt. Tyckte hon kunde sina saker bra
    Tony L
    • 97.0 m²
    • Strömsfors
    Tusen tack för de orden! Det gläder mig att du är nöjd med mitt arbete. Jag hoppas ni ska trivas i ert nya hem. Vi ses snart igen!

• 2020-11-24
    Har ”köpt” ett hus tillsammans med min sambo! 😍
    Cicilia var vänlig från första stund! Hon gav förslag på förvarings utrymmen och var trevlig emot alla!
    Jag hade inte så höga förväntningar då det kan vara mycet dom spelar roll på hur mäklaren agerar👍 Så ja ett gott intryck fick jag!
    På det hela så sammanfattar jag upplevelsen som trygg, intressant och insorterande!
    Tack så mycket!
    Mvh En nöjd köpare!
    Sandra G
    • 135.0 m²
    • Dalstorp
    Va roligt att ni varit nöjda med mig och mitt arbetssätt. Känns jätte härligt att ni fått en positiv uppfattning av mig:)! Och återigen stort grattis återigen till ert fina hus. Mvh Cicilia Odenbrink

• 2020-11-18
    Sakligt och proffsigt men användande av försäkringsbesiktningen blev inte bra. Om man använder en sådan besiktning ska man ju också ha möjlighet att åtgärda eventuella brister som en sådan besiktning upptäcker och en återbesiktning ska ingå i priset där man kan kontrollera åtgärder på de brister som upptäckts. Min uppfattning är att många intresserade blev mer skrämda av den än om den inte funnits, så ska den användas måste den presenteras bättre och tydligare och även arbetas om. En formulering som att värmekälla inte är kvar gjorde att flera trodde att öppna spisen inte fungerade när besiktningsmannen syftade till att oljepannan byts ut mot fjärrvärme. Sådant är något som mäklare måste va obeservanta på. Normal byggteknik angavs som brister trots att nybyggda hus byggs på samma sätt tex placering av fönsterbleck. Sådant avskräcker köparen mer än det hjälper säljaren.
    Martin A
    • Tranemo
    Tack för att du tog dig tid och reflekterade samt på ett tydligt sätt gav mig denna feed back på själva besiktningen:) Måste ändå säga att jag även gläds åt att du trots allt ändå uppfattade mig som saklig och proffsig det gjorde mig väldigt glad att läsa:) Ha en fantastisk helg och trevlig första advent och stort tack för ett gott sammarbete:)/ Cicilia

• 2020-11-16
    Jag och min flickvän har köpt ett hus i Tranemo med hjälp utav Cicilia.
    Jag är nöjd över mäklarens bemötande och har inget att anmärka. Vi fick svar på våra frågor och är nöjda.
    Patric J
    • Tranemo
    Stort grattis igen Patric, är oerhört glad för er skull och tror ni kommer trivas väl i ert nya familjehem:)!/ Cicilia

• 2020-11-14
    Vi har sålt vår bostad. Vår mäklare var tydlig, neutral och noggrann. Till skillnad från vid tidigare köp och försäljningar gjorde hon klart redan innan överlämningen vad som vanligen blir tokigt och hur vi gör för att undvika det. Hon förklarade även under arbetets gång hur många dagar saker rimligen tar, vilket gör att man slipper ställa frågan flera gånger.
    Cecilia A
    • Tranemo
    Mitt varmaste tack till dig Cici! Jag blir så glad av dina fin ord och det betyder jättemycket att ni är nöjda med mitt arbete. Stor kram.

• 2020-11-09
    Vi har köpa en fin hus 👍 och vi är jätte nöjd 😄 med mäklaren 👌 vi träffas med Cecilia som är bästa tack 😊 för att hjälpa oss
    Marius Viorel A
    • Östra Frölunda
    Tack Marius! Det har varit ett sant nöje att göra affärer med er. Jag hoppas ni kommer trivas med ert nya fina hem. Vi ses snart! / Ciclia

Jag har köpt huset
    Det var jätte bra och jag är väldigt nöjd 😄
    Cecilia var jätte bra och jätte snäll med oss hon är bästa mäklaren som vi har haft
    Tack för hjälpen vi är jätte nöjda med allt
    Alexandra A
    Alexandra A
    • Östra Frölunda
    Tack för fina ord Alexandra! Det glädjer mig att du är nöjd med mitt arbete och jag hoppas att du ska trivas bra i din nya bostad! / Cicilia

• 2020-11-09
    Cicilia sålde vårat hus väldigt smidigt, vi slapp ha några visningar då huset såldes före. Vi fick mycket mer än vad vi förväntat att få.
    Genom hennes fina kundkontakt kommer vi kunna lämna över vårat hus till de nya ägarna på ett fint sätt.
    Hennes personliga och trevliga bemötande smittar av sig, man känner att hon verkligen bryr sig om sina kunder.
    Vi är väldigt nöjda säljare!
    Lars L
    • Östra Frölunda
    Tack snälla för er fina recension! Ha en fantastisk jul och så hörs vi när tillträdet närmar sig:) / Cicilia

• 2020-11-07
    Cicilia var trevlig och professionell när vi köpte vårt lilla hus strax utanför Svenljunga. Hon var tillmötesgående och ett stöd genom processen, och levde upp till alla förväntningar vi hade på en mäklare.
    Lisa H
    • 68.0 m²
    • Svenljunga
    Tack snälla och återigen varmt välkomna till vår fina kommun och stort grattis till ert nya hem:)! / Cicilia

• 2020-11-03
    Har stött på Cicilia som spekulant på fastighet, vid omvärdering av bostad och nu senast vid försäljning av vårt hus. Alltid blivit väl bemött och känt att hon har koll på läget. Rekommenderar starkt!
    Emma R
    • Svenljunga
    Tack snälla Emma för din recension, blev sååå glad när jag läste den:)! Ha en fin fortsatt dag och så ses vi vid tillträdet och förresten lycka till vid köpet av ert nya hem./ Cicilia

• 2020-11-01
    Vart i kontakt med Cicilia både som spekulant på bostad och nu senast vid försäljning av vårt hus. Så lätt att ha att göra med, så kunnig och engagerad. Hon var under hela tiden positiv och försäljningen gick både snabbare och smidigare än vi någonsin kunnat hoppas på. Bättre mäklare får du leta länge efter.
    Sebastian Rory Oliver R
    • Svenljunga
    Rara ni är!! Hoppas att våra vägar korsas på nytt i framtiden då det verkligen varit mitt sanna nöje att få hjälpa er. Önskar er all lycka i nya hemmet i "storstaden":) / Cicilia

We bought a house
    The experience was fantastic
    Cicilia did great
    We were welcomed with coffee and candies
    Home atmosphere

Thank you
    Artur S
    • Svenljunga
    Thank you for so kindly words! I hope you and your family will love your new house. Best regards Cicilia

• 2020-11-01
    Bästa mäklare i Sverige.......... ................................
    Sasa M
    • Svenljunga
    Men va rar du är. Tack snälla och stort grattis åter igen till husköpet. Trevlig fortsatt söndag!/ Cicilia

• 2020-10-27
    Sålt villaq, bra förklaring av säljprocessen och vidare behandling under utannonsering/budgivning.
    Branka A
    • 95.0 m²
    • Tranemo
    Tusen tack för omdömet! Roligt att ni är nöjda med min arbetsinsats. Önskar er all lycka i ert nya hus :)

• 2020-10-24
    Hej!
    Jag har köpt en vila med Cicilias hjälp.Hon har bemött oss jättebra.Hon levde upp till mina förväntningar.Upplevelse var väldigt positiv,hon var jättesnäll och hjälpsam.Vi fick hjälpen som vi behövde.Vi tackar för Cicilias hjälp!
    Mvh/Gabriella
    Gabriella G
    • 105.0 m²
    • Limmared
    Stort grattis igen Gabriella, otroligt roligt att just ni blev köpare till denna fina villa ni köpt! Hälsa familjen så gott och åter igen varmt välkomna till Tranemo kommun:)/ Cicilia

• 2020-10-22
    Vi har sålt vår villa med hjälp av Civilis. Hon är en mycket bra mäklare som alltid lyssnar på sina kunder. Tålamod och mycket tillmötesgående. Man hade alltid god kontakt med Cocilia, duktig i sitt jobb. Bara positivia upplevelser. Alltid ett leden på läpparna
    Qamile H
    • 105.0 m²
    • Limmared
    Tusen tack Qamile för fina ord, de värmer verkligen! Önskar er all lycka med ert sökande efter er nya drömbostad. Vill ni bara rådfråga eller om jag kan hjälpa er med något så vill jag att ni ska veta att min dörr alltid står öppen. Hälsa familjen så gott!/ Cicilia

• 2020-10-20
    Sålde vår villa med hjälp av Andréa som var väldigt professionell och duktig.
    Andréa är trevlig, hjälpsam och lätt att ha att göra med.
    Dan-erik J
    • Svenljunga
    Tack snälla ni för de värmande orden & ett gott samarbete! Otroligt tacksam över att fått förtroendet att hjälpa till med försäljningen av ert fina hus. Ta hand om er så hörs vi inom kort igen.

• 2020-10-19
    Trevlig och väldigt erfaren. Hon hade mycket förstånd och accepterade de krav som jag hade. Uppskattar verkligen allting hon har hjälpt med och är absolut en utmärkt mäklare.
    Majid F
    • Svenljunga
    Stort stort tack Majid för din fina rekommendation och för du tog dig tiden att skriva. Jag är glad att allt löste sig så bra med din försäljning och att du nu hittat till Svenljunga! Övertygad om att du kommer stormtrivas i ditt nya fina hem. Ta hand om dig så ses vi vid tillträdet!

• 2020-10-19
    Vi har såld vårt hus. Cicilia var mycket vänlig redan på det första mötet och visade sig att vara mycket professionell. Hon skötte försäljning på perfekt sätt ock det gläder oss att förmedlingen har sådana mäklare, tack.
    Vår förtroende mot Cicilia bara växte och personkemi mellan oss stämde perfekt
    Hans S
    • 76.0 m²
    • Hillared
    WOW jag tackar allra ödmjukast för så fina ord. Tusen tack för förtroendet och stort grattis till er försäljning! Med varma hälsningar Cicilia

• 2020-10-10
    Köpt hus på landet.
    Mycket bra.
    Thomas A
    • 68.0 m²
    • Svenljunga
    Åter igen stort grattis till ert nya hem och varmt välkomna till Svenljunga kommun:)! Ha en fantastisk helg/ Cicilia

• 2020-10-04
    Precis köpt vårt första hus ute i Svenljunga där Cecilia var mäklare. Hon var väldigt tillmötesgående, positiv och hjälpsam. Första mäklaren vi träffat som vi kände förtroende för. Mycket nöjda :)
    Jenny Maria S
    • 192.0 m²
    • Svenljunga
    Men va fint skrivet, jag blev otroligt glad av dina värmande ord!! Och stort grattis återigen till köpet av ert fina hem, jag tror och hoppas att ni ska trivas där i många många år! / Cicilia

• 2020-10-04
    Trevligt bemötande var hjälpsam vid förhandling samt snabbt ordna en kompletterande visning.
    Oskar Göran Ö
    • 192.0 m²
    • Svenljunga
    Tack för ditt omdöme och stort grattis återigen till köpet av ert fina hem! Vi hörs och syns snart igen. / Cicilia

• 2020-10-01
    Trevligt bemötande vid försäljning av min villa. Det gick mycket snabbt och jag fick god hjälp med allt.
    Inger F
    • 122.0 m²
    • Svenljunga
    Tack för ditt fina omdöme och åter igen stort grattis till det fina slutpriset:, det var en mycket spännande budgivning :) !/ Cicilia

• 2020-09-29
    Cicci hjälpte oss att sälja vårt hus i Svenljunga. Vi är väldigt nöjda med vårt val av mäklare då hon visa ett stort engagemang och var ”på tå” under hela försäljningen och lade ner tid även på obekväma tider. Högsta betyg!
    Daniel O
    • 111.0 m²
    • Svenljunga
    Ohh tack snälla! Hälsa familjen så gott och så träffas vi snart igen:)/ Cicilia

• 2020-09-29
    Som mex-ing på Svenljunga kommun har vi både köpt och sålt fastigheter vi Cicilia. Vi har alltid blivit bemötta med respekt av en ambitiös mäklare. Vi har alltid kunnat diskutera och öppet ställa frågor utifrån vår situation och då gemensamt kommit fram till lösningar och svar.

En mäklare Svensk fastighetsförmedling ska vara stolta över.
    Svenljunga K
    • 350.0 m²
    • Sexdrega
    Vilka fina ord. Tack snälla rara, blev så glad när jag läste detta! Hoppas på ett gott fortsatt samarbete även i fortsättningen och tack för ert förtroende!/ Cicilia

• 2020-09-10
    Vi är väldigt nöjda med Cicilia. Väldigt bra bemötande och lätt att få kontakt med.
    Frida W
    • 200.0 m²
    • Sjötofta
    Oh va rara ni är stort tack för fina ord och ett stort grattis igen till er! Det känns verkligen som att ni var de rätta köparna till detta fina lantställe som nu är ert :)/ Cicilia

• 2020-09-10
    Cicilia har sålt min bostadsrätt. Hon har varit fantastiskt engagerad och hjälpsam.
    Jag kan verkligen rekommendera henne.
    Christina A
    • 73.0 m²
    • Svenljunga
    Det har varit mitt nöje att få hjälpa dig och wow så roligt det var att följa budgivningen tillsammans med dig:)! Och ett stort tack för ditt förtroendet Christina / Cicilia

• 2020-09-01
    Cicilia var ett stort stöd när jag sålde min charmiga sekelskiftesvilla och hennes kontaktnät bland potentiella köpare gjorde sitt till för att priset blev över förväntan.

Cicilia är alltid på gott humör, är lätt att bolla olika idéer med och mycket lyhörd för mina behov som säljare. Jag skulle anlita Cicilia igen om jag sålde en bostad i närområdet.
    /Jeanette
    Jeanette K
    • 75.0 m²
    • Svenljunga
    Såå rörd du gjorde mig nu!!! Tack Jeanette för dina varma ord, blev oerhört glad när jag läste dom. Tack! Ta hand om dig och så syns vi längre fram när tillträde vankas:) Med varma hälsningar Cicilia

• 2020-08-28
    Mkt kompetent och duktig mäklare, rekommenderas.
    Niklas P
    • 120.0 m²
    • Östra Frölunda
    Otroligt roligt att starta dagen med att få läsa din rekommendation. Tack snälla. Hoppas ni mår bra i övrigt och haft en bra sommar. Får ni frågor gällande den kommande deklarationen är ni varmt välkomna att slå en signal:) Hälsa familjen!/ Cicilia

• 2020-08-05
    Jag har köpt en villa. Det var i början av pandemin, och Cicilia hittade kreativa lösningar för att kunna genomföra köpet. Hon var flexibel, hjälpsam, trevlig och kunnig. Jag blev mycket nöjd.
    WALTHER P
    WALTHER P
    • 109.0 m²
    • Svenljunga
    Otroligt roligt att läsa ditt recension! Det kändes otroligt härligt att vi kunde skapa passande lösningar så ni alla kände er trygga och jag är tacksam över att du låter mig ta del av din nöjdhet. Ta väl hand om dig och hoppas att du nu installerat dig i ditt fina nya hem. Mvh Cicilia

• 2020-07-25
    Vi har köpt vårat första hus, i Dalstorp.
    Vår mäklare Cicilia har vart toppen!
    Ett varmt välkomnande på visningen och visade intresse för Oss.
    Bra kommunikation, snabb att återkoppla och hjälpsam.
    Trevlig och fint bemötande.
    Malena T
    • 90.0 m²
    • Dalstorp
    Oh tusen tack för så fina ord det glädjer mig oerhört mycket att ni är nöjda. Jag önskar er en fortsatt härlig sommar och så ses vi framöver vid tillträdet. Ha det gott så länge :)/ Cicilia

• 2020-07-19
    Cicilia är proffsig och har ett väldigt trevligt bemötande. Kan varmt rekommendera henne
    Heidi V
    • 120.0 m²
    Tack snälla för fina ord. Ha en trevlig sommar/ Cicilia

• 2020-07-11
    Vi har sålt vårat hus Cicilia var väldigt hjälpsam och trevlig från första mötet. Förklarade allt och hjälpte till. Försäljningen gick förvånansvärt fort och smidigt. Kände mig osäker och stressad först men hon löste allt.
    Lena M
    • 89.0 m²
    • Svenljunga
    Jag uppskattar dina ord om mitt arbete och är så glad att jag kunnat hjälpa er att via Läge+, i ett tidigt skede, hjälpt er med försäljningen av fastigheten. Jag tackar för ett gott samarbete hittills och så håller vi kontakten löpande angående tillträdet. Trevlig sommar!/ Cicilia

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte