Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga

Kindsvägen 10, 512 50 Svenljunga — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Svenljunga!

Ska du köpa bostad här i Svenljunga eller i trakterna runt Tranemo? Då ska du kontakta oss på Svensk fastighetsförmedling, vi känner till området. Vi kan guida dig till det rätta boendet för dig, vare sig du vill bo i lägenhet eller villa. Dessutom har vi koll på mäklarbranschen och hela processen när det gäller bostadsaffären.

Vill du ha en fri värdering? Eller har du kanske redan hittat din drömbostad? Vilket steg du än befinner dig på i affären kan du alltid kontakta oss.

Läs vad 125 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga

• 2020-06-23

Stina Vivianne H skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Jag har köpt ett hus i Svenljunga och fick en egen visning av Cecilia vilket jag tycker var positivt. Hon har varit positiv, glad och snabb på att svara när man tagit kontakt. Ingenting är omöjligt verkar vara hennes motto. Känns också kunnig och seriös. Läs mer
    2020-06-23 Cicilia O svarar Stina Vivianne H
    Vilka fina ord du ger mig Stina, tusen tack! Jag tycker att det är väldigt roligt att det blev just du som blev ägare till detta charmiga hus, kändes så givet. Hoppas att du ska trivas i ditt nya hem och varmt välkommen till Svenljunga! / Cicilia
  • 2020-06-22

Per E skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Har köpt en äldre järnvägsbyggnad.
    Cicilia har varit hjälpsam med den något annorlunda och utdragna försäljning. Hon har varit lätt att kommunicera med, snabb på att besvara frågor, har följt upp det som händer hos säljaren och informerat mig så snart någon förändring inträffat.
    Jag har också känt mig trygg med hennes hantering av alla papper. Läs mer
    2020-06-22 Cicilia O svarar Per E
    Det var minsann en väldig spännande och ovanlig affär men oj så glad jag är att höra att du är nöjd med mig och min arbetsinsats. Tack snälla Per för att du tog dig tid att skriva ner dessa rader, värmer otroligt mycket! Tusen tack och glad sommar:)/ Cicilia
  • 2020-06-09

Eva E skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Jag har sålt mitt hus med hjälp av Cicilia Odenbrink.
    Det samarbetet har varit till full belåtenhet, allt har funderat bra så här långt. Fina bilder på hemnet mkt trevligt bemötande från alla jag träffat i samband med försäljningen och en bra prisutveckling. Jag kan med nöje rekommendera Cicilia. Läs mer
    2020-06-09 Cicilia O svarar Eva E
    Tusen tusen tack Eva för din fina rekommendation det glädjer mig otroligt mycket att du är nöjd över hela processen då det är precis detta som jag jobbar så hårt för. Ha en härlig sommar och så hörs och ses vi snart igen./ Cicilia
  • 2020-06-09

Max R skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Köpte en bostad i Dalstorp
    Mäklaren va grym!
    Hade väl inga förväntningar i början men affären gick väldigt smidigt tycker jag inga konstigheter!
    Skulle varmt rekommendera Cicilia Läs mer
    2020-06-09 Cicilia O svarar Max R
    Tack snälla Max för din recension, blev jätte lycklig över att ni uppskattat mitt arbete och är mer än nöjda! Önskar er all lycka och hoppas att ni ska trivas i nya hemmet./ Cicilia
  • 2020-06-08

Utku E skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Grannäs Gustavsvik 1,

Jag köpte huset via cicilia och sålde samma husets igen via henne.
    Jag är verkligen nöjd och kommer rekommendera vidare.

Mvh Läs mer
    2020-06-09 Cicilia O svarar Utku E
    Tusen tack för varma ord och för att du rekommenderar mig vidare. Blir verkligen glad! Ha en fin dag och ta hand om dig så ses vi igen till sensommaren:)!/ Cicilia
  • 2020-06-08

Heimo P skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Inga kommentarer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Läs mer
    2020-06-09 Cicilia O svarar Heimo P
    Va roligt att du är nöjd och gav 5/ 5 i betyg, tusen tack Heimo!. Är övertygad om att vi snart ses igen, om inte på golfbanan:) Ha en fantastisk dag!
  • 2020-06-01

Daniel H skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Köp ett hus i Svennljunga med hjälp av Cicilia Odenbrink. Cicilia var mycket bra och professionell och tog sig tid att informera om både huset och omgivningarna.

Helnöjd! Läs mer
    2020-06-01 Cicilia O svarar Daniel H
    Fantastiskt att höra att ni varit helnöjda med mig och mitt arbete det gör mig otroligt glad! Hoppas och tror ni ska trivas i nya hemmet, känns som det var det perfekta huset för er:)!/ Cicilia
  • 2020-05-30

Per Olof J skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Jag tycker hon är en bra mäklare Läs mer
    2020-06-01 Cicilia O svarar Per Olof J
    Tusen tack Per Olof! Ha en fin dag./ Cicilia
  • 2020-05-25

Therése H skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Köpt ett 1,5våningshus och blev superbra bemött av mäklaren.
    Jag hade vaga förväntningar över mötet och husvisningen men blev så positivt överraskad av hur lättsamt och bra allt kändes. Läs mer
    2020-05-26 Cicilia O svarar Therése H
    Blir så glad när jag läser din rekommendation!! Tack snälla för att du delar med dig av din upplevelse. Hoppas ni ska trivas i ert nya hem./ Cicilia
  • 2020-05-25

Emil N skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Riktigt trevlig och lätt att ha och göra med!
    Tog stor vikt i att vi som köpare ska bli nöjda likväl säljare!

Tog sig tid för frågor och svar. Läs mer
    2020-05-26 Cicilia O svarar Emil N
    Tusen tack Emil för dina fina ord! Hoppas ni ska stormtrivas i nya hemmet och åter igen varmt välkomna till Svenljunga kommun:)/ Cicilia
  • 2020-05-14

Marie D skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Jag sålt ett fritidshus
    Cicilia har varit tillmötesgående och professionell. Det blev en mycket snabb affär och Cililia gjorde allt för att allt skulle klaffa i det snabba försäljningsförloppet.
    Jag är mycket nöjd och skulle definitivt rekommendera Cicilia till alla som ska sälja sin bostad. Läs mer
    2020-05-15 Cicilia O svarar Marie D
    Tack snälla Marie det betyder jätte mycket för mig att du är nöjd. Är så glad att din försäljning gick så bra!! Vi hörs snart på nytt, ha en fantastisk helg/ Cicilia
  • 2020-05-09

Åke O skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Vid försäljning av vår stuga har Cicilia varit både proffsig och snabb.
    Vi kan varmt rekommendera henne till andra som går i försäljningstankar Läs mer
    2020-05-09 Cicilia O svarar Åke O
    Tack snälla Åke för varma ord. Ha en fortsatt trevlig helg och njut ordentligt av det härliga vädret:)/ Cicilia
  • 2020-04-12

Jenny H skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Sålde ett fritidshus och Cecilia var oerhört hjälpsam och lade ner hela sitt hjärta i försäljningen. Jag kan verkligen rekommendera henne som mäklare! Läs mer
    2020-04-14 Cicilia O svarar Jenny H
    Stort tack Jenny! Det är precis den här upplevelsen som jag vill förmedla i mitt arbete och att läsa dina fina ord glädjer mig verkligen. Ta hand om dig :)/ Cicilia
  • 2020-04-07

Kalevi Hans Roger J skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Sålt en villa. Jag fick ett mycket bra bemötande av Cicilia på Svensk Fastighetsförmedling. Hon tog hand om allt och förklarade hela processen så jag förstod vilka olika steg som skulle göras. Detta genomfördes på ett professionellt sätt, där jag kände mig delaktig i försäljningen.
    Så jag avslutar med Tack Cicilia.
    En mycket nöjd kund.
    Hans-Roger Johansson. Läs mer
    2020-04-08 Cicilia O svarar Kalevi Hans Roger J
    Oerhört stort tack själv Hans-Roger, du gjorde precis min dag!!! Jag är så glad att du uppfattat min mäklartjänst på detta sätt och jag måste medge att jag också är väldigt glad över slutresultatet:) Ha en fantastisk härlig påsk, ta hand om dig och så hörs vi på nytt inom kort! / Cicilia
  • 2020-04-06

Jette A skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Cicilia är bra hon hjälpte os på alla sät vi är väldig nöjda Läs mer
    2020-04-08 Cicilia O svarar Jette A
    Tusen tack Jette. Önskar dig och Lars en härlig påsk! / Cicilia
  • 2020-04-06

Lars W skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Cicilia är bra hon löste våra problem skabt. Vi är väldig nöjda Läs mer
    2020-04-06 Cicilia O svarar Lars W
    Tack snälla Lars för din recension. Hoppas ni ska trivas i nya hemmet:)!/ Cicilia
  • 2020-03-29

Ulla Siv-britt Birgitta B skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Jag har sålt ett torpställe. Jag tycke hon var bra. Hon upplevde till mina förväntningar. Hon tog sig tid med alla köpare som hörde av sig och jag hade kontakt med henne och vi rådgjorde med varandra. Läs mer
    2020-03-30 Cicilia O svarar Ulla Siv-britt Birgitta B
    Tack snälla för din fina recension, hoppas att du mår bra det var ett tag sen sist. Ha en fin frotsatt dag och välkommen in på en kaffe om du har vägarna förbi:)/ Cicilia
  • 2020-03-29

Maj-lis Agneta J skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Vi har sålt en villa.
    Och vi valde Svensk Fastighetsförmedling i Svenljunga och Cicilia, och mötet med henne från början till slut har varit väldigt bra. Hon kan sitt jobb, saklig, förklarar allt bra på ett enkelt sätt.
    Kan verkligen rekommendera henne. Läs mer
    2020-03-29 Cicilia O svarar Maj-lis Agneta J
    Tack snälla ni för att jag fick förtroendet att hjälpa er med husförsäljningen! Det glädjer mig att ni är nöjda med mitt arbete! Må väl och ta hand om er tills nästa gång vi ses. Vänliga hälsningar Cicilia
  • Roberta G

2020-03-27

Roberta G skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Sålt enplanshus. Cicilia är den bästa mäklaren vi haft. Hon är glad och positiv vilket gör kontakten till en underbar upplevelse. Hon skötte uppdraget med stor proffesion. Skall man sälja är det hit man skall vända sig. Läs mer
    2020-03-27 Cicilia O svarar Roberta G
    Tack snälla Roberta, blir så glad. Måste säga att det varit en fröjd att få hjälpa er och ni sprider minst lika mycket värme och glädje om er! När värmen kommer och är mer påtaglig föreslår jag att vi bokar en fika, din morotskaka är ju fantastisk god haha;) Ha en fantastisk helg och så ses och hörs vi snart. / Cicilia
  • Ernest G

2020-03-25

Ernest G skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Sålt enplansvilla. C har varit underbar hela vägen. Hon har en positivism som smittar av. Lett oss genom processen med en fin pedagogik.
    C har gjort resan till en fin upplevelse. Läs mer
    2020-03-25 Cicilia O svarar Ernest G
    WOW tack snälla Ernst för dina fina ord. Det har varit mitt nöje att få hjälpa er med försäljningen! Vi hörs och ses snart igen, hälsa Roberta så gott. Ta hand om er så länge! Varma hälsningar Cicilia
  • 2020-03-18

Edit W skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Ett glatt och trevligt bemötande vid visningen och gjorde mötet med säljarna till en trevlig och avslappnad stund! Läs mer
    2020-03-19 Cicilia O svarar Edit W
    Stort tack, vad roligt att ni är nöjda med mitt arbete! Jag hoppas att ni skall trivas bra i ert nya fantastiska hem.
  • 2020-03-18

Christin J skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Vi har sålt en gård och köpt ett hus. Cicilia har ett bra bemötande och är alltid glad och trevlig. Läs mer
    2020-03-19 Cicilia O svarar Christin J
    Bästa ni! Stort tack för förtroendet vid försäljningen av er fina gård. Ta väl hand om er och så hörs vi snart igen:) / Cicilia
  • Martina S

2020-03-06

Martina S skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Sålde Körvelvägen 1 i Länghem Läs mer
    2020-03-07 Cicilia O svarar Martina S
    Tack för fina betyget Martina du gav mig. Med varma hälsningar Cicilia
    Cicilia O gillar detta
  • 2020-03-06

Linus Fredrik J skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Bra bemötande och lätt att kontakta. Läs mer
    2020-03-06 Cicilia O svarar Linus Fredrik J
    Tusen tack för ditt omdöme, det värmer verkligen! Ha en fantastisk helg och så ses vi snart igen, så skoj!!/ Cicilia
  • 2020-03-04

Anders E skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Proffsigt bemötande, tog bra hand om försäljningen av huset, kanon bra med information både till säljaren och köparen, Läs mer
    2020-03-04 Cicilia O svarar Anders E
    Oh tusen tack blir så glad att ni upplevde mitt bemötande proffesionellt. Tack snälla för att ni låter mig få veta detta. Trevlig kväll på er! / Cicilia
  • 2020-03-04

Jim R skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Köpt hus.

Grymt bra bemött.

Överträffade alla mina förväntningar.

Grymt bra kan inte säga nått annat Läs mer
    2020-03-04 Cicilia O svarar Jim R
    Men va rar du är, tack snälla!! Hoppas ni trivs i er fina villa, och tack för senast det var så roligt att träffa dig på Texasdagarna:)! Hälsa hela familjen så gott!/ Cicilia
  • 2020-03-04

Daniel C skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Hon har varit utomordentligt duktig med att sälja gamla bostaden samt behjälplig med att köpa vår nya. Hon har en förmåga att tänka på allt som inte vi vanligt dödliga tänker på vid en försäljning. 5 + Läs mer
    2020-03-04 Cicilia O svarar Daniel C
    Va glad jag blev över din recention Daniel! Tack snälla rara. Hälsa Malin så gott, vi hörs och ses. Varma hälsningar Cicilia
  • 2020-03-04

Berit S skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Känner att hon bryr sig om både köpare och säljare Läs mer
    2020-03-04 Cicilia O svarar Berit S
    Va härligt att du känner så Berit det glädjer mig verkligen. / Cicilia
  • 2020-03-04

Mark R skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Trevlig och hjälpsam och hon har hjälpt mig med försäljning av mitt hus 5/5 i betyg. Läs mer
    2020-03-04 Cicilia O svarar Mark R
    Tusen tack Mark, så glad jag blir av ditt betyg! Varma hälsninga Cicilia
  • 2020-03-04

Christine Y skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Jag köpte en villa. Cicilia mäklaren är jättetrevligt, hjälpsam, aktiv och glad person. Jag är jättenöjd med köpet och mäklarens bemött. Läs mer
    2020-03-04 Cicilia O svarar Christine Y
    Men tack snälla Christine!! Hoppas att du, din man, din ljuvliga dotter och lilla bebis mår bra. Och återigen stort tack för blomman blev så otroligt glad för den!! Med varma hälsningar Cicilia
  • 2020-03-04

Paul U skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Jag köpte ett fritidshus där Cicilia var säljarens mäklare. Cicilia var mycket enkel att ha att göra med. Tydlig och bra info samt flexibel gällande visningstid mm. Fick ett mycket bra intryck av henne. Läs mer
    2020-03-04 Cicilia O svarar Paul U
    Va roligt att höra Paul! Hoppas du trivs bra med ditt fritidshus under vinter, tänker att du får svänga förbi med hojjen och ta en kopp kaffe när våren är här:) Ha en fin fortsatt dag! / Cicilia
    Paul U gillar detta
  • 2020-03-04

Anna B skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Kompetent och pålitlig! Cicilia skötte en husaffär där vi var köpare. Så nöjda! Läs mer
    2020-03-04 Cicilia O svarar Anna B
    Tack snälla Anna! Hoppas att du och Gustaf trivs i ert nya hem, ni är mer än välkomna in och hälsa på mig i kontoret:)/ Cicilia
    2020-03-04 Anna B svarar Cicilia O
    Tack, vi trivs hur bra som helst! Vi tittar in och säger hej någon gång framöver :)
    2020-03-04 Cicilia O svarar Anna B
    Va kul! Ni är så välkomna:)!! Ha en fin dag och hälsa så gott till Gustaf.
    2020-03-04 Anna B svarar Cicilia O
    Det ska jag. Tack, och detsamma till dig!
    Läs mer genom att expandera tråden +
    Cicilia O gillar detta
  • 2020-03-04

Bertil Sigvard A skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    sålde hus.
    allt var bra från börjar till slut
    Trevlig och proffsig. Läs mer
    2020-03-04 Cicilia O svarar Bertil Sigvard A
    Tack snälla! Hoppas ni alla mår bra:)/ Cicilia
  • 2020-03-04

Leiv-rune S skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Vi sålde ett fritidshus samt fått vår villa värderad
    Trevligt och proffsigt bemötande
    Cicilia uppfyllde våra förväntningar
    Blir det aktuellt med någon försäljning i framtiden så kommer vi nog att kontakta Cicilia eller Svensk fastighetsförmedling Läs mer
    2020-03-04 Cicilia O svarar Leiv-rune S
    Tusen tack för fina ord. Ni är mer än varmt välkomna åter, vore en ära att återigen få hjälpa er!! Vi ses på gymmet;) / Cicilia
  • 2020-03-04

Bernt-åke B skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Vi är supernöjda med jobbet som hon utförde. Mycket trevlig proffsig och kunnig. Tack Cicilia Läs mer
    2020-03-05 Cicilia O svarar Bernt-åke B
    Så glad jag blir! Och tack snälla själva för att ni gav mig förtroende att hjälpa er med försäljningen. Varma hälsningar Cicilia
  • 2020-03-04

Natalie A skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Köpt ett hus.
    Mycket väl bemött ,hjälpte oss med att få se huset och föra dialog med säljaren. Snabbt jobbat! Läs mer
    2020-03-04 Cicilia O svarar Natalie A
    Tusen tack Natalie för din recension, hoppas ni trivs bra:) / Cicilia
  • 2020-02-06

Helena L skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Sålt min fina villa.
    Superbra & proffsig mäklare som fick mig att känna ett behagligt lugn över hela processen.
    Kan varmt rekommenderas. Läs mer
    2020-02-12 Cicilia O svarar Helena L
    Tusen tack snälla Helena för dina fina ord!! Vi hörs snart igen, jag ringer gällande kap. vinsten ;) / Cicilia
  • 2020-02-04

Esbjörn J skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Som köpare kändes köpet tryggt från första kontakt och genom hela processen. Läs mer
    2020-02-04 Cicilia O svarar Esbjörn J
    Hoppas att du och Christin ska bli minst lika nöjda med min hjälp när det gäller er egna försäljning:) Vi hörs snart på nytt, ser fram emot att inom kort börja jobba med er fastighet!
    Med vänliga hälsningar Cicilia
  • 2020-02-04

Anders F skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Sålt en villa.
    Cicilia har ett bra bemötande.
    Förväntningarna uppfylldes förutom en miss med fiberanslutningen, där vi inte får betalt för överlåtelsen.
    Förövrigt var allt mycket bra som Cicilia gjorde. Läs mer
    2020-02-04 Cicilia O svarar Anders F
    Tack snälla Anders för omdömet, det gläder mig mycket att ni är nöjda med min arbetsinsats och att jag kunde leva upp till era förväntningar! Och tusen tack för att ni är så förstående gällande fibern! Vi hör snart igen.
    Med vänliga hälsningar Cicilia
  • 2019-12-09

Cicilia Blomqvist har varit utmärkt igenom
    Hela processen. Gått den extra milen enbart för våran skull vilket vi är så djupt tacksamma för. Utan henne så hade detta inte gått i lås! 10/10 <3 tack återigen Läs mer
    2019-12-09 Svensk Fastighetsförmedling svarar Daniel H
    Tack snälla Daniel och Frida för den fina rekommendationen, vill tacka er tillbaka för ett fint samarbete och de berömmande orden, tusen tack! Ha en fantastiskt fin jul och så hörs vi av längre fram gällande tillträdet😊!
  • 2019-11-23

Per-åke Anders H skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    - Sålt privatbostad

- Proffsigt bemötande

- Förhoppning om försäljning före årsskiftet, trots
    nära årsskiftet. - Gick bra tack vare mäklarens
    kontaktnät.
    ---------------------------------------------------------------------------
    Sammanfattningsvis utmärkt handläggning. Läs mer
    2019-11-25 Svensk Fastighetsförmedling svarar Per-åke Anders H
    Tack snälla Per-Åke för fina ord, det gläder mig att ni är nöjda med min insats!
    Ha en fortsatt trevlig dag och så ses vi snart igen.
  • Frida E

2019-11-14

Frida E skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Sålt en bostadsrätt.
    Välorganiserad mäklare som haft svar på allt och lite till.
    Ställt upp I tid och otid och hjälpt till även med frågor kring villan jag köper genom en annan mäklare.
    Jättetrevlig och visar intresse för en. Läs mer
    2019-11-22 Svensk Fastighetsförmedling svarar Frida E
    Va rar du är, tack snälla för dina varma ord! Önskar dig all lycka och hoppas du ska trivas i ditt nya hem.
  • 2019-10-29

Klaus- Uwe B skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    vi ha köpt en hus i ölsremma. det hade mycket bra fungera. vi maste fixa med vänner och fran tyskland. mäklaren gorde Job jätte god och vi kunna rekomandera. Läs mer
    2019-11-04 Svensk Fastighetsförmedling svarar Klaus- Uwe B
    Tack snälla Uwe, hälsa Birgit så gott och hör av er när ni kommer till Sverige nästa gång så bjuder jag på en kopp kaffe!
  • 2019-10-24

Hanna B skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Köpt villa, är mycket nöjd med mäklaren som vi träffade på flera visningar innan vi hittade rätt bostad. Absolut trevligaste och mest engagerade mäklaren av alla de vi träffat på i sökandet efter bostad. Läs mer
    2019-11-04 Svensk Fastighetsförmedling svarar Hanna B
    Tusen tack Hanna! Jag blev så glad när jag läste din recension, hoppas ni ska trivas fantastisk bra i ert nya fina hem och att er garageplaneringen går bra!
  • 2019-09-24

Trocea N skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    We tried to buy a house and we succeded.
    Cicilia was wonderfull !!With a positive attitude and a smile she had the patience to explain to us all the paperwork!!
    Great person !!! Läs mer
    2019-10-04 Svensk Fastighetsförmedling svarar Trocea N
    WOW warmest thanks for your kind words. I am very pleased that you think it has gone smoothly and that you are satisfied with my efforts. Good luck with your new family home, I am sure you will enjoy your stay there!
  • 2019-09-24

Majella L skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Sålt villa med Mycket bra fastighetsmäklare! Läs mer
    2019-10-04 Svensk Fastighetsförmedling svarar Majella L
    Det var ett nöje att jobba med dig Majella, skoj att ni är nöjda och stort tack för förtroendet!
  • 2019-09-23

Elin E skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Jag köpte en villa och hade mycket bra kontakt med mäklaren. Det var en ganska konstig budgivning och hon skötte kontakten med mig, dom andra budgivarna och säljarna jättefint! Mycket trevlig med en personlig tusch! Läs mer
    2019-10-04 Svensk Fastighetsförmedling svarar Elin E
    Tusen tack Elin! Så glad jag blir att du är nöjd, ibland är förutsättningarna olika i budgivningarna och det glädjer mig att veta att du tyckte att jag hanterade det hela bra. Hoppas du ska trivas i ditt nya hem och varmt välkommen till Tranemo kommun!
  • Jerry E

2019-09-07

Jerry E skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Vi har sålt vår villa som varit vår bostad sedan 2000.
    Vi hade redan hör mycket positivt om vår mäklare så det var inte något svårt val. Mäklaren var en utmärkt coach under hela säljprocessen. Hon var alltid positiv och samtidig realistisk. Bra insatt i hur man som säljare upplever försäljningen vilket kan och har varit en känslosam berg-och-dalbana. Hon ingav stort förtroende av sitt sätt att hantera de olika delarna av försäljningen. Det kan nog inte blir bättre än så här. Läs mer
    2019-09-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Jerry E
    Varmaste tack för dom fina orden och wow vad glad jag blir!
    Önskar er all lycka i ert nya hem. Ni är alltid välkomna att höra av er igen till mig
  • 2019-09-04

Börje N skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Excellent service

Very well informed Läs mer
    2019-09-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Börje N
    Thank you so much, I’m glad to hear that you are happy.
    Best regards Cicilia
  • Karoliné S

2019-08-15

Karoliné S skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Väldigt duktig mäklare. Sålt hus och hon gjort mycket bra ifrån sig. Läs mer
    2019-08-20 Svensk Fastighetsförmedling svarar Karoliné S
    Tack snälla Karoliné!
    Det ska bli så roligt att få följa er byggnation av drömhemmet!

Kindsvägen 10, 512 50 Svenljunga