Svensk Fastighetsförmedling Tranemo

Snittbetyg
4.8
Ring 0325-65 08 00 Dela

Om företaget

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Tranemo! Här i Tranemo hittar du allt från lägenheter och villor till trevliga tomter i lugna miljöer. Vi på Svensk fastighetsförmedlings kontor kan området här runt Tranemo och Ulricehamn, och är du på gång med en bostadsaffär här är det oss du ska kontakta. Här hos oss kan du...

743 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Tranemo

Sedan starten hos Reco 2016

Visar 743 omdömen med 4.8 i snittbetyg
Eivor W
Sålde sitt hus med hjälp av Elin Nöremark en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
Timmele

Från allra första kontakten till kontraktskrivning kännde jag att Elin var väldigt professionell. Hon ordnade alla kontakter från foto, besiktning o visningar på ett proffsigt sätt. Jag har känt mej trygg under hela resans gång. Kan varmt rekommendera Elin till alla. Mvh. Eiwor Wide.

Svar från Elin Nöremark

Vilka fina ord! Tack för ett bra samarbete genom hela försäljningsprocessen.

Mattias N
Köpte sitt hus med hjälp av Josefine Härngren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
Ulricehamn

Josefine är professionell, rak, tydlig, kunnig och engagerad i sitt arbete. Men framförallt ett super trevligt bemötande, med glimten i ögat. Som gjorde att denna affär blev snabb och smidig!⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Angelika S
Köpte sitt hus med hjälp av Elin Nöremark en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
Timmele

Det var en fantastisk upplevelse att arbeta med fastighetsmäklaren Elin och alla våra förväntningar uppfylldes!

Svar från Elin Nöremark

Tusen tack! Jag hoppas att ni ska trivas bra i ert nya, fina hus.

Ingemar A
Sålde sin stuga med hjälp av
Länghem

Andrea är trevlig,duktig och påläst,vi är mycket nöjda med. Samarbetet

Svar från Andréa Lidh

Tack för det fina omdömet Ingemar! Ha det så gott & hälsa till Ingela.

Inger F
Köpte sin lägenhet med hjälp av Josefine Härngren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
Ulricehamn

Alltid trevlig och bra kontakt hela tiden vi letade bostad.

Hans J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Josefine Härngren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
Ulricehamn

Bra bemötande, Raka o klara svar, lätt att diskutera med,Lätt att få tag på o svar omgående på både tele sms o div.

Emil A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Nöremark en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
Ulricehamn

Elin är professionell, kompetent och återkopplar kontinuerligt. Jag kommer anlita Elin igen och rekommenderar henne!

Svar från Elin Nöremark

Tack för förtroendet! Ser fram emot fler samarbeten :)

Bo Ingemar A
Svenljunga

Andréa hjälpte mig genom försäljningsprocessen på ett tryggt sätt. Hon förklarade processen och olika tillval och vi diskuterade gemensamt när det var läge att ändra strategi för att öka chanserna till försäljning. Stort plus för lokal närvaro där Andréa och hennes kollegor kunde bistå med t.ex. nyckelutlämning till hantverkare, städpersonal, etc.

Svar från Andréa Lidh

Stort tack för ditt omdöme! Jag hälsar mina kollegor detta också, vi tackar för att vi fick förtroendet att hjälpa till med försäljningen. Ha en fin start på det nya året!

Tord A
Ulricehamn

Ordning och reda,, kunnig på flera plan, följer alla regler och lagar. Erfarenheten finns där men, fortfarande kan det förbättras med några år till.

Svar från Elin Nöremark

Tack för förtroendet! En ära att få hjälpa till med din unika försäljning och en erfarenhet rikare. /Elin

Christin O
Sålde sitt hus med hjälp av Josefine Härngren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
Dalum

Josefine har från första dagen engagerat sig 100% i försäljningen av vårt hus! Hon har fixat och trixat, kommunikationen har varit kanon, planering och genomförande var top notch! Drivet, servicen, glädjen och humorn visar verkligen att Josefine älskar sitt jobb och utför det med bravur!!!

Svar från Josefine Härngren

Tusen, tusen tack för dina fina ord Kikki! Sant nöje att samarbeta med er! Hoppas ni kommer trivas i Timmele!

David B
Dalum

Mycket bra bemötande och engagemang under hela processen! Ett jättebra och stort stöd i alla steg. Josefine gick realistiskt fram och skruvade inte upp några förväntningar varken gällande pris eller antal intressenter, men gjorde verkligen sitt yttersta för att försäljningen skulle gå bra - vilket den även gjorde! Även samarbetspartners är valda med omsorg och det märks! Det är så här det ska gå till!

Svar från Josefine Härngren

Det är lätt att göra ett bra jobb med fint samarbete från er säljare! Ha det bra!

Maria H
Ulricehamn

Vid min första kontakt med Josefine var hennes ord "klart vi ska hitta en bostad till dig" . Och så blev det! Utöver att hon är kunnig och proffsig var hennes bemötande engagerat och tryggt rakt igenom. Det har aldrig varit några problem att komma i kontakt och hon ger svar på det man efterfrågar. Kan varmt Rekommendera Josefine!

Robin E
Ulricehamn

Josefin lägger ner väldigt mycket tid och energi på att få till en försäljning. I tider som dessa där det är lite mer svårsålt kan Josefin starkt rekommenderas som mäklare. Hon gör allt man kan önska för att få till allt.

Nency L
Ulricehamn

Hej! Josefine Härngren bemötte oss mycket bra från första början. Hon var mycket hjälpsam och lyssnade in våra önskningar och hur vi kände i vår situation. Josefine hörde alltid av sig snabbt via sms eller Mail eller telefonsamtal hur det gick med försäljningen. Det var även lätt att få tag i henne om vi hade frågor eller funderingar. Alltid trevlig och glad, bra bemötande och professionellt förhållningssätt. Vi är mycket nöjda!

Svar från Josefine Härngren

Tack vare ert fina engagemang och att ni var så flexibla med visning så blev det ett fint resultat med försäljningen. Stort lycka till framöver. Varma kramar Josefine

Nils-Eric E
Sålde sin stuga med hjälp av Josefine Härngren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
Blidsberg

Vi tycker att hon är duktig och erfaren.Vi är nöjda och tycker att hon gjort ett bra jobb.

Svar från Josefine Härngren

Tack själva! Glad att jag lyckades att prestera över era förväntningar med torpet! Ha det så bra! MVH Josefine

Ingela J
Köpte sin stuga med hjälp av Josefine Härngren en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
Blidsberg

Trevlig, proffsig, trygg, kunnig, engagerad.

Svar från Josefine Härngren

Äntligen har ni hittat ert torp, och vilket ställe dessutom! Så glad för er skull! Mvh Josefine

István D
Hökerum

Vi fick bra upplevelse och bra information. Elin var fleksibell att ha möte på söndag

Tack för fina ord! Vi ses snart på tillträdet! /Elin

Kadiga A
Sexdrega

Hon är fantastic Jag fick hjälp från de Tack så jättemycket

Svar från Andréa Lidh

Tack snälla för ditt omdöme och stort grattis till det fina huset ni köpt!

Ann-Charlotte P
Sexdrega

Andrea har ett mycket trevligt bemötande och en mjuk och behaglig framtoning. Hon tog sig tid med oss som kunder och var lyhörd för våra förslag och önskemål.

Svar från Andréa Lidh

Tack Ann-Charlotte, vad glad jag blir över att få detta till mig! Tack för ditt engagemang och för ett fint samarbete. Hoppas ert nästa kapitel i livet blir minst lika bra, lycka till med allt som väntar!

Mahmod A
Sexdrega

Jag fick hjälp och fick alla svar jag behövde. Det är fantastiskt. Tack så mycket .👏

Svar från Andréa Lidh

Tack för att du lämnade ett omdöme till mig, jag hoppas verkligen att ni kommer trivas bra i huset - Grattis till husköpet!

Niclas O
Redslared

Strukturerad och tydlig med bra ordning och service.

Svar från Andréa Lidh

Tack för fina ord, uppskattar att du tog dig tiden att skriva ett omdöme!

Mikolaj J
Tvärred

We were looking for a broker to help us sell the house. After talking to Josefine Härngren, we knew we were dealing with a professional. We chose her to help us and we don't regret it. Throughout the sales process, we were well informed about what was happening. The house was sold at a satisfactory price. We sincerely recommend this amazing broker.

Svar från Josefine Härngren

Thank you for your trust in this! Enjoy our family and let me know if you want to move back to Ulricehamn! / Josefine

Gerty S
Gällstad

Mycket bra bemötande och mycket hjälpsam

Svar från Josefine Härngren

Tack för förtroendet och hoppas att du kommer njuta av ditt nästa hem. Stor kram Josefine

Dumitru G
Tvärred

Josefine is the best! She give us all the information that we need and like this she made us to feel secure and to take the best decision. We are happy that we meet her and thankful for all her help and advices.

Svar från Josefine Härngren

Thank you soo much! I hope you are going to love the area and the house! See you in November! / Josefine

Lai Fung T
Gällstad

She is rvery esponsible and serious on her work,. We can get good answers if we have any questions. We thanks for her help on this purchase.

Svar från Josefine Härngren

Thank you for your kind words! I love helping people find their future homes! / Josefine

Klas W
Dalstorp

Proffsigt bemötande rakt igenom. Bra med information och dessutom väldigt trevligt. =) Sammanfattningsvis har jag bara gott att säga. Det enda jag lite saknat är en planlösning, men det är ingen större grej direkt heller. Tack!

Svar från Andréa Lidh

Tusen tack för att du tog dig tiden att lämna ett omdöme! Återigen grattis till husköpet, hoppas du kommer trivas riktigt bra där! :)

Mats L
Svenljunga

Mycke trevlig och kunnig tjej, bra bemötande. Ringde och förklarade om det var några oklarheter. Kunnig och noggrann ,rekommenderar henne som mäklare.

Svar från Andréa Lidh

Tack för ditt omdöme Mats och stort grattis till husköpet!

Elin G
Svenljunga

Trevlig, engagerad och lätt att få kontakt med. Bra på att informera om vad som händer. Tack för all hjälp!

Svar från Andréa Lidh

Tack för fina ord! Det var mitt nöje att hjälpa dig med försäljningen av ditt charmiga ställe!

Christin O
Ulricehamn

Mycket trevligt och glatt bemötande. Proffsig och kunnig med våra önskemål i fokus.

Ren och skär nöje att hjälpa er! Stor kram Josefine

Gunilla L
Ulricehamn

Ett både personligt och professionellt bemötande som levde upp till våra högt ställda färväntningar.

Svar från Josefine Härngren

Varmt välkomna till Ulricehamns kommun! Hoppas ni kommer trivas i er fina bostadsrätt! Vi ses på tillträdet MVH Josefine

Bo S
Svenljunga

Man känner sig trygg när Andréa sköte fastighetsaffärerna.

Svar från Andréa Lidh

Tack Bo! Grattis till ett riktigt smultronställe, hoppas du kommer trivas bra där!

Heléne G
Holsljunga

Mycket trevlig och hjälpsam. Förklarar på ett bra sätt

Svar från Andréa Lidh

Tack för ditt omdöme Heléne! Jag är tacksam över att fått förtroendet att hjälpa er med försäljningen!

Anna-Lena W
Länghem

Bra och trevligt bemötande. Förberedelsen av förkommet pantbrev med formulering av text i överlåtelse handlingarna kunde har förberetts tidigare.

Svar från Andréa Lidh

Tack Anna-Lena, jag uppskattar att du tog dig tiden att lämna ett omdöme! Detta gör att jag kan utvecklas så jag tar självklart till mig feedbacken.

Soheil R
Ulricehamn

Elin är en Öppen och varm människa som ser sina kunder o deras behov. Hon är väldigt hjälpsam genom bostadsaffären. Det har känts trygg hela vägen. Vi är så tacksam för ett fint bemötande.

Svar från Elin Nöremark

Tusen tack för era fina ord! Jag hoppas att ni ska trivas bra i ert nya hus. /Elin

Victor B
Ulricehamn

Lika bra som vanligt! Hon löser allt

Svar från Josefine Härngren

Så underbart du är! Ler stort här! Men hur ska vi göra nu när ni flyttat från kommunen? Nu kan jag ju inte hjälpa er nästa gång ni ska sälja ; ). Stort lycka till framöver! / Josefine

Sk Md Asif I
Ulricehamn

Tack så mycket för hjälpen. Du gjorde processen enkel och lätt att förstå för oss och vi uppskattade ditt tålamod och din expertis.

Svar från Josefine Härngren

Tack själva! Så roligt att ni hittade denna fina bostadsrätt och hoppas ni kommer trivas här nere i stan. MVH Josefine

Petra M

Stort tack Andreá Lidh för din personliga och värdefulla hjälp. Du har tagit dig tid och med hjärtat på rätt plats sett till att vi kände oss trygga. Din att-göra-lista var guld värd för oss. Du vägledde oss på ett professionellt sätt genom hela processen från visning till kontraktsskrivande. Vi vill därför gärna rekommendera dig varmt till kunder som är i sälj- eller köptanker. Stort tack än en gång för ett stort engagemang! Dörte och Frank Petra och Olaf

Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Svar från Andréa Lidh

Tack snälla för att du tog dig tiden att skriva ett omdöme Petra, det värmer verkligen! Jag blir så otroligt glad över att ni känt er nöjda & omhändertagna hela vägen och därmed vill rekommendera mig vidare. Hälsa så gott från mig till allihopa!

Daniel R
Mårdaklev

Andrea är proffsig, påläst och trygg. Djup kunskap och ett fantastiskt bemötande.

Svar från Andréa Lidh

Tusen tack Daniel, det uppskattas verkligen mycket att få läsa detta! Ha en fortsatt bra sommar!

Ellen B
Svenljunga

Andréa har varit mycket proffsig och bemött oss väldigt väl. Hon var väldigt hjälpsam för oss som var förstagångsköpare. Vi är supernöjda!

Svar från Andréa Lidh

Tack snälla ni för fina ord och återigen stort grattis till husköpet! Ha en fortsatt bra sommar!

Frida M
Mårdaklev

Alltid ett toppenbemötande och världens lättaste att ha och göra med, väldigt noggrann och tillgänglig när vi haft frågor. Vi kunde inte vara nöjdare!

Svar från Andréa Lidh

Frida & Daniel! Jag är så himla glad över att fått hjälpa er med både köp och försäljning. Nu väntar en spännande höst!

Eva Margareta D
Ulricehamn

Hon har varit en klippa för mig. Optimistisk trots en svår situation., ”det kommer en köpare ”. I mina ögon proffsigt och informerande till vi gick i mål med försäljningen.

Svar från Elin Nöremark

Bästa Eva! Tack för förtroendet. Ha en riktigt bra sommar och lycka till med flytten! Kram Elin

Hanadi Y
Köpte sin lägenhet med hjälp av Elin Nöremark en del av Svensk Fastighetsförmedling Ulricehamn
Ulricehamn

Hon har en bra bemötande. Och expert på att lämna in informationen som köparen behöver.

Svar från Elin Nöremark

Stort tack! Jag hoppas att ni ska trivas bra i er nya, fina lägenhet!

Atousa J
Ulricehamn

Proffesionellt, trevligt och hjälpsam och svarat alltid på mina frågor.

Stort tack för förtroendet! /Elin

Pia L
Timmele

Hon var glad kunnig o trevlig .Å återkom snabbt

Välkomna till Timmele! Hoppas ni kommer trivas, stor kram Josefine

Linn Svetlana B
Ulricehamn

Elin har varit väldigt snabb och hjälpsam genom hela bostadsaffären. Det har känts tryggt hela vägen. Tack för ett fint bemötande och kunskap. 😊✨

Tack för dina fina ord! Välkommen till Ulricehamn! /Elin

Tommy L
Grimsås

Av alla fastighetsmäklare jag mött har Andrea varit den som ingett mest förtroende. Hon tar hand och vägleder kunden på ett proffesionellt sätt. Hon är en person som man litar på till 100 procent. Ställer upp och besvarar frågor man har så man förstår .Jag rekommenderar fastighetsköpare att ta hjälp av henne .Bättre person när det gäller fastighetsköp har jag svårt att tro att det finns.

Svar från Andréa Lidh

Wow, tusen tack Tommy! Vilket omdöme - Såhär vill man bli beskriven i sin yrkesroll! Så roligt att vi hittade något till er som jag tror kommer bli riktigt riktigt bra. Ha en underbar sommar!

Peder F
Grimsås

Andrea var lyhörd, lugn, trovärdig och väldigt trevlig. Försäljningen gick fortare än vi hade räknat med i dessa tider och fick dessutom ett pris på huset som vi kommit överens om och var väldigt nöjda med. Vi är väldigt nöjda m mäklaren. Blir det nån mer husaffär kontaktar vi gärna henne igen.

Svar från Andréa Lidh

Vilket fint omdöme, tack Peder! Så glad att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen och extra roligt när det slutade såhär bra! Ha en fantastisk sommar.

Ilona F
Grimsås

En ung lugn och balanserad mäklare. För att ha en relativt kort erfarenhet i branschen kändes det som tvärtom. Hon fattade rätt beslut om hur hon skulle gå tillväga för att sälja just vårt hus. Hon var saklig och detaljerad med alla steg hon tog. Vi blev informerade om vad som skulle ske när, och även löpande under försäljningen fick vi information. Hon lyckades sälja vårt hus på en månad, i en tid som är både orolig och osäker när det gäller husmarknaden, så vi är supernöjda med Andréas arbete!

Svar från Andréa Lidh

Detta gjorde hela min dag - Stort TACK för det hörni! Det finns ju inget bättre än när allt klaffar så bra och att resultatet blir lyckat, trots en tuffare marknad. Tack för ett fint samarbete hela vägen. Ha en underbar sommar!

Christina S
Kalv

Andrea gjorde försäljning av huset bra med bra visning kunnig bra Andrea

Svar från Andréa Lidh

Tack goa du, vad glad jag blir! Det har varit underbart att få jobba med dig, du har alltid huvudet på skaft! Hoppas du kommer trivas bra i ditt nya boende Christina! Kram

Annelie R
Kalv

Hej Andrea gör ett bra jobb, alltid glad trevlig

Svar från Andréa Lidh

Tack snälla och återigen stort grattis till husköpet Annelie! Vi ses snart igen.

Filtrera omdömen