Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Svenljunga Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga

Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga

Kindsvägen 10, 512 50 Svenljunga — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Svenljunga!

Ska du köpa bostad här i Svenljunga eller i trakterna runt Tranemo? Då ska du kontakta oss på Svensk fastighetsförmedling, vi känner till området. Vi kan guida dig till det rätta boendet för dig, vare sig du vill bo i lägenhet eller villa. Dessutom har vi koll på mäklarbranschen och hela processen när det gäller bostadsaffären.

Vill du ha en fri värdering? Eller har du kanske redan hittat din drömbostad? Vilket steg du än befinner dig på i affären kan du alltid kontakta oss.

Läs vad 40 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga

• Andreas P
    Andreas P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Försäljning av fastighet.
    Väldigt högt engagemang av mäklaren. Första kontakt av mig lördag kl 18 och vi får besök söndag lunch.
    Snabb och enkel försäljning.
    Rekommenderas:-) Läs mer
    2018-05-18 Svensk Fastighetsförmedling svarar Andreas P
    Tack, härligt att höra att ni är nöjda och va skoj att det gick så fort! / Cicilia
  • Sebastian Rory Oliver R
    Sebastian Rory Oliver R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Köpt en villa,
    Blev väldigt bra bemött av mäklare, och mäklaren överträffade våra förväntningar, lätt att få tag på, såg till att husköpet gick både snabbt smidigt och enkelt.

Vi är verkligen hur nöjda som helst. Kunde inte bett om en bättre mäklare. Läs mer
    2018-05-09 Svensk Fastighetsförmedling svarar Sebastian Rory Oliver R
    Hej Sebastian! Tusen tack för din fina rekommendation. Lycka till med inflyttning i ert drömhus, vi syns vid tillträdet!
    /Rita
  • Alexander K
    Alexander K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Vi sålde vår sommarstuga i Tokabo, Mjöbäck.

Cicilia mötte oss med stor entusiasm och energi.
    Ett möte fullt med positiv energi och vi kände verkligen att hon va där för oss.

Vi hade tidigare mött Cicilia på visningar av andra bostäder. Redan då fick vi ett intryck av att hon var en positiv person som älskar sitt arbete och gör sitt yttersta för att det ska bli så bra som möjligt.
    Dessa förväntningar levde hon upp till med bravur.

Om vi känner någon som ska köpa eller sälja så är Cicilia vår första rekommendation. Läs mer
    2018-05-18 Svensk Fastighetsförmedling svarar Alexander K
    Stort tack för den jättefina rekommendation ni gett mig, det var ett sant nöje att få hjälpa er och wow vilken energi NI gav mig med ert fantastiska förtroende under hela försäljningen. Hoppas ni ska stormtrivas i ert nya hus och glöm inte att ni alltid är välkomna att höra av er om det skulle vara något jag kan hjälpa er med! / Cicilia
  • Karl N
    Karl N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Vi köpte drömhuset i Svenljunga kommun. Om mäklaren/fastighetsbyrån:
    Bra bemötande, tydlig info och bra engagemang! Professionellt! Det enda minuset var att Det inte alltid var helt lätt att komma i kontakt och det kunde dröja något innan man blev uppringd. Förstår att detta berodde på att det var många kunder att ta hand om samtidigt. Har ändå en klart positiv upplevelse av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga! Läs mer
    2018-05-02 Svensk Fastighetsförmedling svarar Karl N
    Vad glad jag blir av att höra att ni hittat ert drömhus och att jag fått vara en del av den processen!
    Vill tacka för att ni tagit er tid att lämna ett omdöme, men också för att ni lämnat en så pass detaljerad feedback till mig som ger mig möjlighet att förbättra min mäklartjänst och kundservice. Ha en fin dag / Cicilia
  • Aref F
    Aref F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Jag har köpt hus. Det var mycket välmotagning har vi upplevt av mäklaren. Trotts feber och sjukdom svarade hon. Seriositet och egegemanget hos henne gjorde på att anlita henne som person och det skapade trygghet hos oss. Snabbhet och effektiviteten var mer intressant
    Vi har upplevt henne mogen engegerad och pålitlig. Därför vänder vi oss alttid till svensk fastighet förmedling. Läs mer
    2018-04-26 Svensk Fastighetsförmedling svarar Aref F
    Tusen tack för den fina rekommendationen!
    /Rita
  • Johanna L
    Johanna L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Mycket kunnig och engagerad mäklare. Lätt att få förtroende , lätt att få kontakt med. Gav bra råd och kunde svara på alla frågor man har. Läs mer
    2018-04-20 Svensk Fastighetsförmedling svarar Johanna L
    Tack snälla Johanna för din recension!
    Önskar er lycka till och så hörs vi framöver / Cicilia
  • Lisbritt R
    Lisbritt R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Mycket proffsigt och väldigt trevligt bemötande av Cicilia. Vi är jättenöjda både med hur hon skötta allt och hennes väldigt härliga bemötande! Tack! 🙂 Läs mer
    2018-04-20 Svensk Fastighetsförmedling svarar Lisbritt R
    Roligt att höra att ni varit nöjda, hoppas ni får många härligt stunder i er nya stuga. Hör gärna av er om ni vill ha lite tips på smultronställen i närheten 😊 / Cicilia
    Lisbritt R gillar detta
  • Johanna  A
    Johanna A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Proffsigt och snabbt! Vi är mkt nöjda! Läs mer
    2018-03-20 Svensk Fastighetsförmedling svarar Johanna A
    Tack Johanna för din rekommendation, va glad jag blir av att höra att jag levererat kvalité på mitt arbete. Ha en fin dag och så ses vi snart igen. / Cicilia
  • David A
    David A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Proffsigt och vänligt bemötande vid köp av torp. Tydlig, ärlig och snabb kommunikation som ingav förtroende. Hjälpsam och uppfyllde alla förväntningarna som vi hade. Läs mer
    2018-03-20 Svensk Fastighetsförmedling svarar David A
    Vilken fin rekommendation du gett mig, stort tack. Extra glad blir jag över att får veta att ni känt er trygga under processen, trygghet är något jag verkligen jag önskar alla mina kunder i ett av livets största köp och återigen stort grattis. / Cicilia
  • Helena J
    Helena J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Sålt torp. Fått mycket god hjälp av mäklaren. Hon levde upp till alla mina förväntningar. Läs mer
    2018-03-20 Svensk Fastighetsförmedling svarar Helena J
    Tack Helena för recensionen och att ni valde att återkomma till mig i ert val av mäklare. De var ett rent nöje att återigen få sköta förmedlingen av detta denna otroligt välbevarade torpidyll. / Cicilia
  • Muzaffar S
    Muzaffar S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Bra bemötande även om vi kom utan bokade tid. Läs mer
    2018-03-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Muzaffar S
    Det glädjer mig att du tyckte att ni fick ett bra bemötande trots att ni ej anmält er till visningen. Hoppas att ni trivs bra i huset! / Cicilia
  • Stellan K
    Stellan K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Fick mycket fint bemötande av Cicilia.
    Snabb, kunnig och påläst.
    Man känner en stor trygghet med denna mäklare.
    Rekommenderas varmt.

Stellan K. Läs mer
    2018-02-23 Svensk Fastighetsförmedling svarar Stellan K
    Tack snälla Stellan för fina ord. Härligt att höra att du är nöjd med mitt arbete och väljer att rekommendera mig till andra som står inför valet av mäklare, stort tack!
  • Emilia O
    Emilia O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Mycket bra bemötande, Cecilia var både förtroendeingivande och närvarande. Vi kände att hon hade koll på läget och vårt bästa för ögonen under hela processen. Läs mer
    2018-02-20 Svensk Fastighetsförmedling svarar Emilia O
    Tack snälla för recensionen, hoppas och tror att ni kommer trivas i ert nya hem i många år framöver 😊!
  • Johanna J
    Johanna J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Bra information. Vi fick svar på dom frågor vi hade och kände oss trygga. Läs mer
    2018-02-20 Svensk Fastighetsförmedling svarar Johanna J
    Tack för din fina feedback Johanna, blir jätteglad över att ni känt er trygga under processen. Hoppas att ni ska trivas i ert nya fina hus!
  • Per-Erik E
    Per-Erik E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Jag upplever att jag fått ett mycket proffsigt bemötande och ett korrekt utförande av allt angående försäljningen av fastigheten. Läs mer
    2018-02-09 Svensk Fastighetsförmedling svarar Per-Erik E
    Tack för din fina rekommendation!

• Kurt C
    Kurt C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Det är ett stort steg att ta när man säljer sitt hus, mycket att tänka på.
    För oss har det varit tryggt att ha hjälp av dej som vet hur det hela går till och tänker på allt.
    Vi är mycket nöjda!
    Skulle vi behöva en mäklare en gång till, tar vi dej igen.

Kändes även så bra i magen när man träffade köparna, ett ungt par som tar över "vårt" hus som vi har trivts så bra i. Läs mer
    2018-01-23 Svensk Fastighetsförmedling svarar Kurt C
    Jag är jätteglad att höra att ni är nöjda med mitt arbete såsom magkänslan gällande era köpare och att jag är ett självklart val i ert val av mäklare i framtiden. Stort tack inte bara för er rekommendationen utan för förtroendet ni gett mig gällande er fastighetsförsäljning och även för ett gott samarbete!

• Fredric A
    Fredric A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Mycket nöjd trevligt bemötande och snabb affär Läs mer
    2018-01-23 Svensk Fastighetsförmedling svarar Fredric A
    Tack Fredric! Det var roligt att höra. Hoppas att ni kommer trivas bra i ert nya boende och att er kommande semester blir toppen!

• Gunilla P
    Gunilla P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Cecilia är jättebra, toppenbemötande, o kunnig profesionell kan verkligen rekommendera henne en toppenmäklare
    Mvh Gunilla Passgård Läs mer
    2018-01-16 Svensk Fastighetsförmedling svarar Gunilla P
    Tack snälla Gunilla för ditt fina omdöme och tack för att du gav mig ditt förtroende att få hjälpa dig med din försäljning. God fortsättning.

• Roy R
    Roy R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Vi blev proffsigt bemötta av Cecilia hon visade stor kunskap
    snabbhet saklig o trevlig
    vi är super nöjda Läs mer
    2017-12-29 Svensk Fastighetsförmedling svarar Roy R
    Tack för era fina ord och stort tack för att ni tog er tid att skriva en recension mitt i julstressen. Önskar er ett fantastiskt Gott Nytt År.
  • Erika M
    Erika M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Bra bemötande. Hjälpsam, lätt att få tag på vid frågor. När huset skulle säljas så var valet enkelt. Klart vi väljer samma mäklare SOM sålde huset till oss då allt gick super bra. Kommer utan tvekan att anlita samma mäklare vid ev. Nästa försäljning. Läs mer
    2017-12-08 Svensk Fastighetsförmedling svarar Erika M
    Stort tack för din fina recension, den värmer! Du är självklart alltid välkommen att kontakta mig, jag hjälper dig mer än gärna och det vore en ära att få samarbete med dig igen.

• Patrik C
    Patrik C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Jag fick ett förstklassigt bemötande. Vår mäklare hjälpte till med att förklara detaljerna med försäljningen och var väldigt kunnig och påläst. Jag är mycket nöjd! Läs mer
    2017-11-22 Svensk Fastighetsförmedling svarar Patrik C
    Vilken underbar rekommendation ni gett mig!
    Stort tack, detta gjorde verkligen min dag.
  • Peter Wilhelm B
    Peter Wilhelm B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    It was a little complicated deal because of a german seller und a german buyer, both choiced the Euro as the currency for the deal. Finally that was not possible. Perhaps Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga has had not enough experience in those cases. Apart from that the estate agent office accompanied us in a good way. Läs mer
    2017-11-22 Svensk Fastighetsförmedling svarar Peter Wilhelm B
    Thank you very much for your review and an extra big thanks for the nice bottle of wine you so generously gave me.
    I'm pleased that you were satisfied with my effort despite the language impairment and that we together with your bank coud solve the currency whitout no bigger additional cost.
    Best regards /Cicilia
  • Camilla D
    Camilla D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Fick väldigt bra bemötande och uppfyllde mina förväntningar. Bra feedback, återkoppling. Är hel nöjd. Läs mer
    2017-11-22 Svensk Fastighetsförmedling svarar Camilla D
    Stort tack för fin rekommendation och tack för ett mycket gott samarbete!
  • Madeleine K
    Madeleine K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    God o tät kontakt. Svar på frågor(dumma o mindre dumma...) Läs mer
    2017-11-22 Svensk Fastighetsförmedling svarar Madeleine K
    Tack Madeleine,
    Inga frågor är dumma :) och jag hoppas du kände trygghet att våga ställa alla dina frågor till mig.
  • Van L
    Van L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Mycket bra och väl informerad.jag är ganska nöjd som kund. Läs mer
    2017-11-22 Svensk Fastighetsförmedling svarar Van L
    Tack snälla Van för recensionen. Jag hoppas att du och din familj trivs i huset och er nya ort.
  • Annelie A
    Annelie A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Jättebra bemötande och hjälp fick vi från vår mäklare:)
    Vår affär gick både snabbt och smidigt!
    Rekommenderas varmt:):):) Läs mer
    2017-11-22 Svensk Fastighetsförmedling svarar Annelie A
    Tusen tack för fin rekommendation! Extra tack för att ni valde att ge just mig förtroendet med er försäljning!
  • Winette S
    Winette S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Jag vet inte vad som skulle kunnat bli bättre!
    Jag var/är mycket nöjd Läs mer
    2017-11-10 Svensk Fastighetsförmedling svarar Winette S
    Tusen tack för er rekommendation!
    Hoppas att ni stormtrivs i er bostadsrätt.

• Anders T
    Anders T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Utmärkt........................................................................................ Läs mer
    2017-11-10 Svensk Fastighetsförmedling svarar Anders T
    Tack Anders för fint omdöme och för fint samarbete!
    Jag hoppas att ni trivs.

• Steen E
    Steen E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Professionel håndtering af hussalget Läs mer
    2017-11-10 Svensk Fastighetsförmedling svarar Steen E
    Stort tack för gott samarbete, det glädjer mig att ni är nöjda med min insats.

• Marcus S
    Marcus S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    excellent person, excellent service. Perfect! Läs mer
    2017-11-07 Svensk Fastighetsförmedling svarar Marcus S
    Thank you Marcus for your kindness, it was my pleasure to help you in your purchase. I hope your flight back to Germany went smoothly and well and I am sure that you will have wonderful moments in your new vacation home.

• Daniel S
    Daniel S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Fantastiskt bra bemötande. Service och kunskap. Rekommenderas starkt Läs mer
    2017-11-02 Svensk Fastighetsförmedling svarar Daniel S
    Vad glad jag blir när jag läser detta! Tack snälla för detta fina omdöme och för förtroendet du gett mig med din husförsäljning. Hoppas du kommer trivas otroligt bra på din ”nya” ort.

• Gunnel R
    Gunnel R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Vi fick en mycket positiv erfarenhet i hur Cicilia tog sig an uppdraget, som blev snabbt avklarat till vår belåtenhet. Läs mer
    2017-08-28 Svensk Fastighetsförmedling svarar Gunnel R
    Tack för fint omdöme och återigen för förtroendet ni gav mig. Hoppas er långa flygresan hem gick bra. Mvh Cicilia
  • Marianne H
    Marianne H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Proffessionalt bemötande, kunnig. Vi kände oss trygga som kund. Mäklaren levde upp med råge på vår förväntan. Läs mer
  • Patricia T
    Patricia T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Cicilia Odenbrink på svensk fastighetsbyrå i Svenljunga sprider sin energi och glädje hos sina kunder. Vi är mycket nöjda både med köp och säljning. När vi köpt bostaden var Cicilia snabb med att komma till oss för att vi kunde få sålt våran bostadsrätt, hon gav oss tips och idéer om hur vi skulle få ut den på marknaden och hon har varit behjälplig under vägens gång. Återkopplar snabbt på mail. Kan verkligen rekommendera Cicilia till andra. Läs mer
  • Kim B
    Kim B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Jag kände bara att själva affären vi fick hjälp med var jätte bra! Allt var strukturerat och allt följdes till punkt och pricka.
    Fanns ingen lucka till att missförstå. Tack så mycket för en smidig fastighets affär! Läs mer
  • Josefin H
    Josefin H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Hej!

Redan från visningen så gav oss cicilia odenbrink oss struktur och trygghet. Vi kände oss igenom hela budgivningsprocessen hörda och validerade. Cicilia var ödmjuk men även flexibel under besiktningsprocessen. Hon hjälpt oss också att kolla upp svar på olika frågor som dök upp.

Jag kan verkligen rekommendera henne och svenskfast då de gav oss tydlig struktur, var lyhörda med en hög tillgänglighetesnivå och kundservice.

Vänliga hälsningar

Josefin Läs mer
  • Beatrice B
    Beatrice B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Kunde inte fått en bättre mäklare, Cicilia Odenbrink skötte våran försäljning galant från början till slut! Vi rekommenderar svensk fastighetsförmedling! Läs mer
  • Musa I
    Musa I skrev om Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Ni är fantastiska 👍Underbara bara framåt Läs mer
  • Kenneth C
    Kenneth C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Mycket nöjda. Mäklaren gjorde sitt jobb på bästa sätt. Läs mer
  • Esbjörn J
    Esbjörn J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Bra bemötande, försäljningen av mitt hus gick smidigt. Läs mer

Kindsvägen 10, 512 50 Svenljunga