Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga

Kindsvägen 10, 512 50 Svenljunga — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Svenljunga!

Ska du köpa bostad här i Svenljunga eller i trakterna runt Tranemo? Då ska du kontakta oss på Svensk fastighetsförmedling, vi känner till området. Vi kan guida dig till det rätta boendet för dig, vare sig du vill bo i lägenhet eller villa. Dessutom har vi koll på mäklarbranschen och hela processen när det gäller bostadsaffären.

Vill du ha en fri värdering? Eller har du kanske redan hittat din drömbostad? Vilket steg du än befinner dig på i affären kan du alltid kontakta oss.

Läs vad 149 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga

• 2020-10-27

Branka A skrev om Andréa Lidh en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Sålt villaq, bra förklaring av säljprocessen och vidare behandling under utannonsering/budgivning. Läs mer
    2020-10-27 Andréa L svarar Branka A
    Tusen tack för omdömet! Roligt att ni är nöjda med min arbetsinsats. Önskar er all lycka i ert nya hus :)
  • 2020-10-24

Gabriella G skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Hej!
    Jag har köpt en vila med Cicilias hjälp.Hon har bemött oss jättebra.Hon levde upp till mina förväntningar.Upplevelse var väldigt positiv,hon var jättesnäll och hjälpsam.Vi fick hjälpen som vi behövde.Vi tackar för Cicilias hjälp!
    Mvh/Gabriella Läs mer
    2020-10-26 Cicilia O svarar Gabriella G
    Stort grattis igen Gabriella, otroligt roligt att just ni blev köpare till denna fina villa ni köpt! Hälsa familjen så gott och åter igen varmt välkomna till Tranemo kommun:)/ Cicilia
  • 2020-10-22

Qamile H skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Vi har sålt vår villa med hjälp av Civilis. Hon är en mycket bra mäklare som alltid lyssnar på sina kunder. Tålamod och mycket tillmötesgående. Man hade alltid god kontakt med Cocilia, duktig i sitt jobb. Bara positivia upplevelser. Alltid ett leden på läpparna Läs mer
    2020-10-22 Cicilia O svarar Qamile H
    Tusen tack Qamile för fina ord, de värmer verkligen! Önskar er all lycka med ert sökande efter er nya drömbostad. Vill ni bara rådfråga eller om jag kan hjälpa er med något så vill jag att ni ska veta att min dörr alltid står öppen. Hälsa familjen så gott!/ Cicilia
  • 2020-10-20

Dan-erik J skrev om Andréa Lidh en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Sålde vår villa med hjälp av Andréa som var väldigt professionell och duktig.
    Andréa är trevlig, hjälpsam och lätt att ha att göra med. Läs mer
    2020-10-21 Andréa L svarar Dan-erik J
    Tack snälla ni för de värmande orden & ett gott samarbete! Otroligt tacksam över att fått förtroendet att hjälpa till med försäljningen av ert fina hus. Ta hand om er så hörs vi inom kort igen.
  • 2020-10-19

Hans S skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Vi har såld vårt hus. Cicilia var mycket vänlig redan på det första mötet och visade sig att vara mycket professionell. Hon skötte försäljning på perfekt sätt ock det gläder oss att förmedlingen har sådana mäklare, tack.
    Vår förtroende mot Cicilia bara växte och personkemi mellan oss stämde perfekt Läs mer
    2020-10-19 Cicilia O svarar Hans S
    WOW jag tackar allra ödmjukast för så fina ord. Tusen tack för förtroendet och stort grattis till er försäljning! Med varma hälsningar Cicilia
  • 2020-10-10

Thomas A skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Köpt hus på landet.
    Mycket bra. Läs mer
    2020-10-10 Cicilia O svarar Thomas A
    Åter igen stort grattis till ert nya hem och varmt välkomna till Svenljunga kommun:)! Ha en fantastisk helg/ Cicilia
  • 2020-10-04

Jenny Maria S skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Precis köpt vårt första hus ute i Svenljunga där Cecilia var mäklare. Hon var väldigt tillmötesgående, positiv och hjälpsam. Första mäklaren vi träffat som vi kände förtroende för. Mycket nöjda :) Läs mer
    2020-10-05 Cicilia O svarar Jenny Maria S
    Men va fint skrivet, jag blev otroligt glad av dina värmande ord!! Och stort grattis återigen till köpet av ert fina hem, jag tror och hoppas att ni ska trivas där i många många år! / Cicilia
  • 2020-10-04

Oskar Göran Ö skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Trevligt bemötande var hjälpsam vid förhandling samt snabbt ordna en kompletterande visning. Läs mer
    2020-10-05 Cicilia O svarar Oskar Göran Ö
    Tack för ditt omdöme och stort grattis återigen till köpet av ert fina hem! Vi hörs och syns snart igen. / Cicilia
  • 2020-10-01

Inger F skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Trevligt bemötande vid försäljning av min villa. Det gick mycket snabbt och jag fick god hjälp med allt. Läs mer
    2020-10-01 Cicilia O svarar Inger F
    Tack för ditt fina omdöme och åter igen stort grattis till det fina slutpriset:, det var en mycket spännande budgivning :) !/ Cicilia
  • 2020-09-29

Daniel O skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Cicci hjälpte oss att sälja vårt hus i Svenljunga. Vi är väldigt nöjda med vårt val av mäklare då hon visa ett stort engagemang och var ”på tå” under hela försäljningen och lade ner tid även på obekväma tider. Högsta betyg! Läs mer
    2020-09-30 Cicilia O svarar Daniel O
    Ohh tack snälla! Hälsa familjen så gott och så träffas vi snart igen:)/ Cicilia
  • 2020-09-29

Svenljunga K skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Som mex-ing på Svenljunga kommun har vi både köpt och sålt fastigheter vi Cicilia. Vi har alltid blivit bemötta med respekt av en ambitiös mäklare. Vi har alltid kunnat diskutera och öppet ställa frågor utifrån vår situation och då gemensamt kommit fram till lösningar och svar.

En mäklare Svensk fastighetsförmedling ska vara stolta över. Läs mer
    2020-09-30 Cicilia O svarar Svenljunga K
    Vilka fina ord. Tack snälla rara, blev så glad när jag läste detta! Hoppas på ett gott fortsatt samarbete även i fortsättningen och tack för ert förtroende!/ Cicilia
  • 2020-09-10

Frida W skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Vi är väldigt nöjda med Cicilia. Väldigt bra bemötande och lätt att få kontakt med. Läs mer
    2020-09-10 Cicilia O svarar Frida W
    Oh va rara ni är stort tack för fina ord och ett stort grattis igen till er! Det känns verkligen som att ni var de rätta köparna till detta fina lantställe som nu är ert :)/ Cicilia
  • 2020-09-10

Christina A skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Cicilia har sålt min bostadsrätt. Hon har varit fantastiskt engagerad och hjälpsam.
    Jag kan verkligen rekommendera henne. Läs mer
    2020-09-10 Cicilia O svarar Christina A
    Det har varit mitt nöje att få hjälpa dig och wow så roligt det var att följa budgivningen tillsammans med dig:)! Och ett stort tack för ditt förtroendet Christina / Cicilia
  • 2020-09-01

Jeanette K skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Cicilia var ett stort stöd när jag sålde min charmiga sekelskiftesvilla och hennes kontaktnät bland potentiella köpare gjorde sitt till för att priset blev över förväntan.

Cicilia är alltid på gott humör, är lätt att bolla olika idéer med och mycket lyhörd för mina behov som säljare. Jag skulle anlita Cicilia igen om jag sålde en bostad i närområdet.
    /Jeanette Läs mer
    2020-09-02 Cicilia O svarar Jeanette K
    Såå rörd du gjorde mig nu!!! Tack Jeanette för dina varma ord, blev oerhört glad när jag läste dom. Tack! Ta hand om dig och så syns vi längre fram när tillträde vankas:) Med varma hälsningar Cicilia
  • 2020-08-28

Niklas P skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Mkt kompetent och duktig mäklare, rekommenderas. Läs mer
    2020-08-28 Cicilia O svarar Niklas P
    Otroligt roligt att starta dagen med att få läsa din rekommendation. Tack snälla. Hoppas ni mår bra i övrigt och haft en bra sommar. Får ni frågor gällande den kommande deklarationen är ni varmt välkomna att slå en signal:) Hälsa familjen!/ Cicilia
  • WALTHER P

2020-08-05

WALTHER P skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Jag har köpt en villa. Det var i början av pandemin, och Cicilia hittade kreativa lösningar för att kunna genomföra köpet. Hon var flexibel, hjälpsam, trevlig och kunnig. Jag blev mycket nöjd. Läs mer
    2020-08-05 Cicilia O svarar WALTHER P
    Otroligt roligt att läsa ditt recension! Det kändes otroligt härligt att vi kunde skapa passande lösningar så ni alla kände er trygga och jag är tacksam över att du låter mig ta del av din nöjdhet. Ta väl hand om dig och hoppas att du nu installerat dig i ditt fina nya hem. Mvh Cicilia
    WALTHER P gillar detta
  • 2020-07-25

Malena T skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Vi har köpt vårat första hus, i Dalstorp.
    Vår mäklare Cicilia har vart toppen!
    Ett varmt välkomnande på visningen och visade intresse för Oss.
    Bra kommunikation, snabb att återkoppla och hjälpsam.
    Trevlig och fint bemötande. Läs mer
    2020-07-26 Cicilia O svarar Malena T
    Oh tusen tack för så fina ord det glädjer mig oerhört mycket att ni är nöjda. Jag önskar er en fortsatt härlig sommar och så ses vi framöver vid tillträdet. Ha det gott så länge :)/ Cicilia
  • 2020-07-19

Heidi V skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Cicilia är proffsig och har ett väldigt trevligt bemötande. Kan varmt rekommendera henne Läs mer
    2020-07-22 Cicilia O svarar Heidi V
    Tack snälla för fina ord. Ha en trevlig sommar/ Cicilia
  • 2020-07-11

Lena M skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Vi har sålt vårat hus Cicilia var väldigt hjälpsam och trevlig från första mötet. Förklarade allt och hjälpte till. Försäljningen gick förvånansvärt fort och smidigt. Kände mig osäker och stressad först men hon löste allt. Läs mer
    2020-07-13 Cicilia O svarar Lena M
    Jag uppskattar dina ord om mitt arbete och är så glad att jag kunnat hjälpa er att via Läge+, i ett tidigt skede, hjälpt er med försäljningen av fastigheten. Jag tackar för ett gott samarbete hittills och så håller vi kontakten löpande angående tillträdet. Trevlig sommar!/ Cicilia
  • 2020-07-10

ELIN A skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Fantastisk mäklare! Trygg och professionell. Cicilia var ett otroligt stöd när vi sålde vårat hus. Jag har bara lovord att säga om henne! Snabb återkoppling på allt och ett genuint intresse som verkligen gjorde att hon fick till de lilla extra! Toppen!! Läs mer
    2020-07-13 Cicilia O svarar ELIN A
    Tack så hemskt mycket Elin för dem otroligt fina orden! Det värmer att veta att ni uppskattat mitt arbete! Och jag vill att du ska veta att du verkligen gjorde min dag när jag läste detta!!! Med vänlig hälsning Cicilia
  • 2020-07-09

Kristoffer T skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Lite krångel med budgivningen annars en bra upplevelse Läs mer
    2020-07-09 Cicilia O svarar Kristoffer T
    Härligt att höra att du i övrigt är nöjd och skönt att vi fick till allt till slut trots att systemet inte riktigt ville samarbeta:) Stort grattis igen till nya hemmet, tror du och barnen kommer trivas oerhört bra i huset. Glad sommar Kristoffer./ Cicilia
  • 2020-07-08

Cecilia D skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Fantastiskt mäklare ! Verkligen rätt person på rätt plats ! Läs mer
    2020-07-08 Cicilia O svarar Cecilia D
    Tack snälla rara för värmande ord! Otroligt glad för din skull och hoppas och tror att du ska trivas i ditt fina nya hem!/ Cicilia
  • 2020-07-07

Cristina C skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Hon har hjälpt oss att sälja ett hus i Svenljunga. Hon har varit ett stort stöd och hjälpt oss på alla sätt. Vi har absolut inget att anmärka på. Vi hade inte klarat den här processen utan hennes hjälp. Läs mer
    2020-07-07 Cicilia O svarar Cristina C
    Rara Christina! Tack snälla för ditt fina omdöme blev verkligen så glad när jag läste detta. Så skönt att allt gått smidigt och att slutresultatet av allt slit verkligen gav resultat, stort grattis återigen till en riktigt lyckad affär. Ha en fantastisk sommar och ta väl hand om dig!/ Cicilia
  • 2020-07-04

Bernt H skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Köp av fritidshus!
    Proffsig trevlig och tillmötesgående mäklare!
    Vi är nöjda med dennes genomförande av försäljning av denna fastighet! Läs mer
    2020-07-07 Cicilia O svarar Bernt H
    Så härlig start på dagen jag fick nu när jag läser din recension, stort tack och varmt välkommen till kommunen. Hoppas att ni ska stormtrivas i ert fina fritidshus!/ Cicilia
  • 2020-06-23

Stina Vivianne H skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Jag har köpt ett hus i Svenljunga och fick en egen visning av Cecilia vilket jag tycker var positivt. Hon har varit positiv, glad och snabb på att svara när man tagit kontakt. Ingenting är omöjligt verkar vara hennes motto. Känns också kunnig och seriös. Läs mer
    2020-06-23 Cicilia O svarar Stina Vivianne H
    Vilka fina ord du ger mig Stina, tusen tack! Jag tycker att det är väldigt roligt att det blev just du som blev ägare till detta charmiga hus, kändes så givet. Hoppas att du ska trivas i ditt nya hem och varmt välkommen till Svenljunga! / Cicilia
  • 2020-06-22

Per E skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Har köpt en äldre järnvägsbyggnad.
    Cicilia har varit hjälpsam med den något annorlunda och utdragna försäljning. Hon har varit lätt att kommunicera med, snabb på att besvara frågor, har följt upp det som händer hos säljaren och informerat mig så snart någon förändring inträffat.
    Jag har också känt mig trygg med hennes hantering av alla papper. Läs mer
    2020-06-22 Cicilia O svarar Per E
    Det var minsann en väldig spännande och ovanlig affär men oj så glad jag är att höra att du är nöjd med mig och min arbetsinsats. Tack snälla Per för att du tog dig tid att skriva ner dessa rader, värmer otroligt mycket! Tusen tack och glad sommar:)/ Cicilia
  • 2020-06-09

Eva E skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Jag har sålt mitt hus med hjälp av Cicilia Odenbrink.
    Det samarbetet har varit till full belåtenhet, allt har funderat bra så här långt. Fina bilder på hemnet mkt trevligt bemötande från alla jag träffat i samband med försäljningen och en bra prisutveckling. Jag kan med nöje rekommendera Cicilia. Läs mer
    2020-06-09 Cicilia O svarar Eva E
    Tusen tusen tack Eva för din fina rekommendation det glädjer mig otroligt mycket att du är nöjd över hela processen då det är precis detta som jag jobbar så hårt för. Ha en härlig sommar och så hörs och ses vi snart igen./ Cicilia
  • 2020-06-09

Max R skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Köpte en bostad i Dalstorp
    Mäklaren va grym!
    Hade väl inga förväntningar i början men affären gick väldigt smidigt tycker jag inga konstigheter!
    Skulle varmt rekommendera Cicilia Läs mer
    2020-06-09 Cicilia O svarar Max R
    Tack snälla Max för din recension, blev jätte lycklig över att ni uppskattat mitt arbete och är mer än nöjda! Önskar er all lycka och hoppas att ni ska trivas i nya hemmet./ Cicilia
  • 2020-06-08

Utku E skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Grannäs Gustavsvik 1,

Jag köpte huset via cicilia och sålde samma husets igen via henne.
    Jag är verkligen nöjd och kommer rekommendera vidare.

Mvh Läs mer
    2020-06-09 Cicilia O svarar Utku E
    Tusen tack för varma ord och för att du rekommenderar mig vidare. Blir verkligen glad! Ha en fin dag och ta hand om dig så ses vi igen till sensommaren:)!/ Cicilia
  • 2020-06-08

Heimo P skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Inga kommentarer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Läs mer
    2020-06-09 Cicilia O svarar Heimo P
    Va roligt att du är nöjd och gav 5/ 5 i betyg, tusen tack Heimo!. Är övertygad om att vi snart ses igen, om inte på golfbanan:) Ha en fantastisk dag!
  • 2020-06-01

Daniel H skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Köp ett hus i Svennljunga med hjälp av Cicilia Odenbrink. Cicilia var mycket bra och professionell och tog sig tid att informera om både huset och omgivningarna.

Helnöjd! Läs mer
    2020-06-01 Cicilia O svarar Daniel H
    Fantastiskt att höra att ni varit helnöjda med mig och mitt arbete det gör mig otroligt glad! Hoppas och tror ni ska trivas i nya hemmet, känns som det var det perfekta huset för er:)!/ Cicilia
  • 2020-05-30

Per Olof J skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Jag tycker hon är en bra mäklare Läs mer
    2020-06-01 Cicilia O svarar Per Olof J
    Tusen tack Per Olof! Ha en fin dag./ Cicilia
  • 2020-05-25

Therése H skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Köpt ett 1,5våningshus och blev superbra bemött av mäklaren.
    Jag hade vaga förväntningar över mötet och husvisningen men blev så positivt överraskad av hur lättsamt och bra allt kändes. Läs mer
    2020-05-26 Cicilia O svarar Therése H
    Blir så glad när jag läser din rekommendation!! Tack snälla för att du delar med dig av din upplevelse. Hoppas ni ska trivas i ert nya hem./ Cicilia
  • 2020-05-25

Emil N skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Riktigt trevlig och lätt att ha och göra med!
    Tog stor vikt i att vi som köpare ska bli nöjda likväl säljare!

Tog sig tid för frågor och svar. Läs mer
    2020-05-26 Cicilia O svarar Emil N
    Tusen tack Emil för dina fina ord! Hoppas ni ska stormtrivas i nya hemmet och åter igen varmt välkomna till Svenljunga kommun:)/ Cicilia
  • 2020-05-14

Marie D skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Jag sålt ett fritidshus
    Cicilia har varit tillmötesgående och professionell. Det blev en mycket snabb affär och Cililia gjorde allt för att allt skulle klaffa i det snabba försäljningsförloppet.
    Jag är mycket nöjd och skulle definitivt rekommendera Cicilia till alla som ska sälja sin bostad. Läs mer
    2020-05-15 Cicilia O svarar Marie D
    Tack snälla Marie det betyder jätte mycket för mig att du är nöjd. Är så glad att din försäljning gick så bra!! Vi hörs snart på nytt, ha en fantastisk helg/ Cicilia
  • 2020-05-09

Åke O skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Vid försäljning av vår stuga har Cicilia varit både proffsig och snabb.
    Vi kan varmt rekommendera henne till andra som går i försäljningstankar Läs mer
    2020-05-09 Cicilia O svarar Åke O
    Tack snälla Åke för varma ord. Ha en fortsatt trevlig helg och njut ordentligt av det härliga vädret:)/ Cicilia
  • 2020-04-12

Jenny H skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Sålde ett fritidshus och Cecilia var oerhört hjälpsam och lade ner hela sitt hjärta i försäljningen. Jag kan verkligen rekommendera henne som mäklare! Läs mer
    2020-04-14 Cicilia O svarar Jenny H
    Stort tack Jenny! Det är precis den här upplevelsen som jag vill förmedla i mitt arbete och att läsa dina fina ord glädjer mig verkligen. Ta hand om dig :)/ Cicilia
  • 2020-04-07

Kalevi Hans Roger J skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Sålt en villa. Jag fick ett mycket bra bemötande av Cicilia på Svensk Fastighetsförmedling. Hon tog hand om allt och förklarade hela processen så jag förstod vilka olika steg som skulle göras. Detta genomfördes på ett professionellt sätt, där jag kände mig delaktig i försäljningen.
    Så jag avslutar med Tack Cicilia.
    En mycket nöjd kund.
    Hans-Roger Johansson. Läs mer
    2020-04-08 Cicilia O svarar Kalevi Hans Roger J
    Oerhört stort tack själv Hans-Roger, du gjorde precis min dag!!! Jag är så glad att du uppfattat min mäklartjänst på detta sätt och jag måste medge att jag också är väldigt glad över slutresultatet:) Ha en fantastisk härlig påsk, ta hand om dig och så hörs vi på nytt inom kort! / Cicilia
  • 2020-04-06

Jette A skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Cicilia är bra hon hjälpte os på alla sät vi är väldig nöjda Läs mer
    2020-04-08 Cicilia O svarar Jette A
    Tusen tack Jette. Önskar dig och Lars en härlig påsk! / Cicilia
  • 2020-04-06

Lars W skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Cicilia är bra hon löste våra problem skabt. Vi är väldig nöjda Läs mer
    2020-04-06 Cicilia O svarar Lars W
    Tack snälla Lars för din recension. Hoppas ni ska trivas i nya hemmet:)!/ Cicilia
  • 2020-03-29

Ulla Siv-britt Birgitta B skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Jag har sålt ett torpställe. Jag tycke hon var bra. Hon upplevde till mina förväntningar. Hon tog sig tid med alla köpare som hörde av sig och jag hade kontakt med henne och vi rådgjorde med varandra. Läs mer
    2020-03-30 Cicilia O svarar Ulla Siv-britt Birgitta B
    Tack snälla för din fina recension, hoppas att du mår bra det var ett tag sen sist. Ha en fin frotsatt dag och välkommen in på en kaffe om du har vägarna förbi:)/ Cicilia
  • 2020-03-29

Maj-lis Agneta J skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Vi har sålt en villa.
    Och vi valde Svensk Fastighetsförmedling i Svenljunga och Cicilia, och mötet med henne från början till slut har varit väldigt bra. Hon kan sitt jobb, saklig, förklarar allt bra på ett enkelt sätt.
    Kan verkligen rekommendera henne. Läs mer
    2020-03-29 Cicilia O svarar Maj-lis Agneta J
    Tack snälla ni för att jag fick förtroendet att hjälpa er med husförsäljningen! Det glädjer mig att ni är nöjda med mitt arbete! Må väl och ta hand om er tills nästa gång vi ses. Vänliga hälsningar Cicilia
  • Roberta G

2020-03-27

Roberta G skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Sålt enplanshus. Cicilia är den bästa mäklaren vi haft. Hon är glad och positiv vilket gör kontakten till en underbar upplevelse. Hon skötte uppdraget med stor proffesion. Skall man sälja är det hit man skall vända sig. Läs mer
    2020-03-27 Cicilia O svarar Roberta G
    Tack snälla Roberta, blir så glad. Måste säga att det varit en fröjd att få hjälpa er och ni sprider minst lika mycket värme och glädje om er! När värmen kommer och är mer påtaglig föreslår jag att vi bokar en fika, din morotskaka är ju fantastisk god haha;) Ha en fantastisk helg och så ses och hörs vi snart. / Cicilia
  • Ernest G

2020-03-25

Ernest G skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Sålt enplansvilla. C har varit underbar hela vägen. Hon har en positivism som smittar av. Lett oss genom processen med en fin pedagogik.
    C har gjort resan till en fin upplevelse. Läs mer
    2020-03-25 Cicilia O svarar Ernest G
    WOW tack snälla Ernst för dina fina ord. Det har varit mitt nöje att få hjälpa er med försäljningen! Vi hörs och ses snart igen, hälsa Roberta så gott. Ta hand om er så länge! Varma hälsningar Cicilia
  • 2020-03-18

Edit W skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Ett glatt och trevligt bemötande vid visningen och gjorde mötet med säljarna till en trevlig och avslappnad stund! Läs mer
    2020-03-19 Cicilia O svarar Edit W
    Stort tack, vad roligt att ni är nöjda med mitt arbete! Jag hoppas att ni skall trivas bra i ert nya fantastiska hem.
    / Cicilia
  • 2020-03-18

Christin J skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Vi har sålt en gård och köpt ett hus. Cicilia har ett bra bemötande och är alltid glad och trevlig. Läs mer
    2020-03-19 Cicilia O svarar Christin J
    Bästa ni! Stort tack för förtroendet vid försäljningen av er fina gård. Ta väl hand om er och så hörs vi snart igen:) / Cicilia
  • Martina S

2020-03-06

Martina S skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Sålde Körvelvägen 1 i Länghem Läs mer
    2020-03-07 Cicilia O svarar Martina S
    Tack för fina betyget Martina du gav mig. Med varma hälsningar Cicilia
    Cicilia O gillar detta
  • 2020-03-06

Linus Fredrik J skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Bra bemötande och lätt att kontakta. Läs mer
    2020-03-06 Cicilia O svarar Linus Fredrik J
    Tusen tack för ditt omdöme, det värmer verkligen! Ha en fantastisk helg och så ses vi snart igen, så skoj!!/ Cicilia
  • 2020-03-04

Anders E skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Proffsigt bemötande, tog bra hand om försäljningen av huset, kanon bra med information både till säljaren och köparen, Läs mer
    2020-03-04 Cicilia O svarar Anders E
    Oh tusen tack blir så glad att ni upplevde mitt bemötande proffesionellt. Tack snälla för att ni låter mig få veta detta. Trevlig kväll på er! / Cicilia
  • 2020-03-04

Jim R skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Köpt hus.

Grymt bra bemött.

Överträffade alla mina förväntningar.

Grymt bra kan inte säga nått annat Läs mer
    2020-03-04 Cicilia O svarar Jim R
    Men va rar du är, tack snälla!! Hoppas ni trivs i er fina villa, och tack för senast det var så roligt att träffa dig på Texasdagarna:)! Hälsa hela familjen så gott!/ Cicilia

Kindsvägen 10, 512 50 Svenljunga

Tjänsteföretag lever på sitt goda ryckte