Svensk Fastighetsförmedling Tranemo

Storgatan 19, 514 33 Tranemo — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Tranemo!

Här i Tranemo hittar du allt från lägenheter och villor till trevliga tomter i lugna miljöer. Vi på Svensk fastighetsförmedlings kontor kan området här runt Tranemo och Svenljunga, och är du på gång med en bostadsaffär här är det oss du ska kontakta.

Här hos oss kan du få hjälp med hela processen, från den fria värderingen till slutförsäljningen eller köpet. Det finns inga frågor du inte kan ställa till oss, vi tillhör nämligen en mäklarkedja med över 80 år i branschen.

Läs vad 155 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Tranemo

• 2020-11-24

Sandra G skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Har ”köpt” ett hus tillsammans med min sambo! 😍
    Cicilia var vänlig från första stund! Hon gav förslag på förvarings utrymmen och var trevlig emot alla!
    Jag hade inte så höga förväntningar då det kan vara mycet dom spelar roll på hur mäklaren agerar👍 Så ja ett gott intryck fick jag!
    På det hela så sammanfattar jag upplevelsen som trygg, intressant och insorterande!
    Tack så mycket!
    Mvh En nöjd köpare! Läs mer
    2020-11-24 Cicilia O svarar Sandra G
    Va roligt att ni varit nöjda med mig och mitt arbetssätt. Känns jätte härligt att ni fått en positiv uppfattning av mig:)! Och återigen stort grattis återigen till ert fina hus. Mvh Cicilia Odenbrink
  • 2020-11-18

Martin A skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Sakligt och proffsigt men användande av försäkringsbesiktningen blev inte bra. Om man använder en sådan besiktning ska man ju också ha möjlighet att åtgärda eventuella brister som en sådan besiktning upptäcker och en återbesiktning ska ingå i priset där man kan kontrollera åtgärder på de brister som upptäckts. Min uppfattning är att många intresserade blev mer skrämda av den än om den inte funnits, så ska den användas måste den presenteras bättre och tydligare och även arbetas om. En formulering som att värmekälla inte är kvar gjorde att flera trodde att öppna spisen inte fungerade när besiktningsmannen syftade till att oljepannan byts ut mot fjärrvärme. Sådant är något som mäklare måste va obeservanta på. Normal byggteknik angavs som brister trots att nybyggda hus byggs på samma sätt tex placering av fönsterbleck. Sådant avskräcker köparen mer än det hjälper säljaren. Läs mer
  • 2020-11-16

Patric J skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Jag och min flickvän har köpt ett hus i Tranemo med hjälp utav Cicilia.
    Jag är nöjd över mäklarens bemötande och har inget att anmärka. Vi fick svar på våra frågor och är nöjda. Läs mer
    2020-11-18 Cicilia O svarar Patric J
    Stort grattis igen Patric, är oerhört glad för er skull och tror ni kommer trivas väl i ert nya familjehem:)!/ Cicilia
  • 2020-11-14

Cecilia A skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Vi har sålt vår bostad. Vår mäklare var tydlig, neutral och noggrann. Till skillnad från vid tidigare köp och försäljningar gjorde hon klart redan innan överlämningen vad som vanligen blir tokigt och hur vi gör för att undvika det. Hon förklarade även under arbetets gång hur många dagar saker rimligen tar, vilket gör att man slipper ställa frågan flera gånger. Läs mer
    2020-11-16 Cicilia O svarar Cecilia A
    Mitt varmaste tack till dig Cici! Jag blir så glad av dina fin ord och det betyder jättemycket att ni är nöjda med mitt arbete. Stor kram.
  • 2020-11-09

Marius Viorel A skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Vi har köpa en fin hus 👍 och vi är jätte nöjd 😄 med mäklaren 👌 vi träffas med Cecilia som är bästa tack 😊 för att hjälpa oss Läs mer
    2020-11-13 Cicilia O svarar Marius Viorel A
    Tack Marius! Det har varit ett sant nöje att göra affärer med er. Jag hoppas ni kommer trivas med ert nya fina hem. Vi ses snart! / Ciclia
  • Alexandra A

2020-11-09

Alexandra A skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Jag har köpt huset
    Det var jätte bra och jag är väldigt nöjd 😄
    Cecilia var jätte bra och jätte snäll med oss hon är bästa mäklaren som vi har haft
    Tack för hjälpen vi är jätte nöjda med allt Läs mer
    2020-11-13 Cicilia O svarar Alexandra A
    Tack för fina ord Alexandra! Det glädjer mig att du är nöjd med mitt arbete och jag hoppas att du ska trivas bra i din nya bostad! / Cicilia
  • 2020-11-09

Lars L skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Cicilia sålde vårat hus väldigt smidigt, vi slapp ha några visningar då huset såldes före. Vi fick mycket mer än vad vi förväntat att få.
    Genom hennes fina kundkontakt kommer vi kunna lämna över vårat hus till de nya ägarna på ett fint sätt.
    Hennes personliga och trevliga bemötande smittar av sig, man känner att hon verkligen bryr sig om sina kunder.
    Vi är väldigt nöjda säljare! Läs mer
    2020-11-10 Cicilia O svarar Lars L
    Tack snälla för er fina recension! Ha en fantastisk jul och så hörs vi när tillträdet närmar sig:) / Cicilia
  • 2020-11-07

Lisa H skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Cicilia var trevlig och professionell när vi köpte vårt lilla hus strax utanför Svenljunga. Hon var tillmötesgående och ett stöd genom processen, och levde upp till alla förväntningar vi hade på en mäklare. Läs mer
    2020-11-13 Cicilia O svarar Lisa H
    Tack snälla och återigen varmt välkomna till vår fina kommun och stort grattis till ert nya hem:)! / Cicilia
  • 2020-11-03

Emma R skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Har stött på Cicilia som spekulant på fastighet, vid omvärdering av bostad och nu senast vid försäljning av vårt hus. Alltid blivit väl bemött och känt att hon har koll på läget. Rekommenderar starkt! Läs mer
    2020-11-04 Cicilia O svarar Emma R
    Tack snälla Emma för din recension, blev sååå glad när jag läste den:)! Ha en fin fortsatt dag och så ses vi vid tillträdet och förresten lycka till vid köpet av ert nya hem./ Cicilia
  • 2020-11-01

Sebastian Rory Oliver R skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Vart i kontakt med Cicilia både som spekulant på bostad och nu senast vid försäljning av vårt hus. Så lätt att ha att göra med, så kunnig och engagerad. Hon var under hela tiden positiv och försäljningen gick både snabbare och smidigare än vi någonsin kunnat hoppas på. Bättre mäklare får du leta länge efter. Läs mer
    2020-11-03 Cicilia O svarar Sebastian Rory Oliver R
    Rara ni är!! Hoppas att våra vägar korsas på nytt i framtiden då det verkligen varit mitt sanna nöje att få hjälpa er. Önskar er all lycka i nya hemmet i "storstaden":)
    / Cicilia
  • 2020-11-01

Artur S skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    We bought a house
    The experience was fantastic
    Cicilia did great
    We were welcomed with coffee and candies
    Home atmosphere

Thank you Läs mer
    2020-11-03 Cicilia O svarar Artur S
    Thank you for so kindly words! I hope you and your family will love your new house. Best regards Cicilia
  • 2020-11-01

Sasa M skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Bästa mäklare i Sverige.......... ................................ Läs mer
    2020-11-01 Cicilia O svarar Sasa M
    Men va rar du är. Tack snälla och stort grattis åter igen till husköpet. Trevlig fortsatt söndag!/ Cicilia
  • 2020-10-27

Branka A skrev om Andréa Lidh en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Sålt villaq, bra förklaring av säljprocessen och vidare behandling under utannonsering/budgivning. Läs mer
    2020-10-27 Andréa L svarar Branka A
    Tusen tack för omdömet! Roligt att ni är nöjda med min arbetsinsats. Önskar er all lycka i ert nya hus :)
  • 2020-10-24

Gabriella G skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Hej!
    Jag har köpt en vila med Cicilias hjälp.Hon har bemött oss jättebra.Hon levde upp till mina förväntningar.Upplevelse var väldigt positiv,hon var jättesnäll och hjälpsam.Vi fick hjälpen som vi behövde.Vi tackar för Cicilias hjälp!
    Mvh/Gabriella Läs mer
    2020-10-26 Cicilia O svarar Gabriella G
    Stort grattis igen Gabriella, otroligt roligt att just ni blev köpare till denna fina villa ni köpt! Hälsa familjen så gott och åter igen varmt välkomna till Tranemo kommun:)/ Cicilia
  • 2020-10-22

Qamile H skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Vi har sålt vår villa med hjälp av Civilis. Hon är en mycket bra mäklare som alltid lyssnar på sina kunder. Tålamod och mycket tillmötesgående. Man hade alltid god kontakt med Cocilia, duktig i sitt jobb. Bara positivia upplevelser. Alltid ett leden på läpparna Läs mer
    2020-10-22 Cicilia O svarar Qamile H
    Tusen tack Qamile för fina ord, de värmer verkligen! Önskar er all lycka med ert sökande efter er nya drömbostad. Vill ni bara rådfråga eller om jag kan hjälpa er med något så vill jag att ni ska veta att min dörr alltid står öppen. Hälsa familjen så gott!/ Cicilia
  • 2020-10-20

Dan-erik J skrev om Andréa Lidh en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Sålde vår villa med hjälp av Andréa som var väldigt professionell och duktig.
    Andréa är trevlig, hjälpsam och lätt att ha att göra med. Läs mer
    2020-10-21 Andréa L svarar Dan-erik J
    Tack snälla ni för de värmande orden & ett gott samarbete! Otroligt tacksam över att fått förtroendet att hjälpa till med försäljningen av ert fina hus. Ta hand om er så hörs vi inom kort igen.
  • 2020-10-19

Majid F skrev om Andréa Lidh en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Trevlig och väldigt erfaren. Hon hade mycket förstånd och accepterade de krav som jag hade. Uppskattar verkligen allting hon har hjälpt med och är absolut en utmärkt mäklare. Läs mer
    2020-11-03 Andréa L svarar Majid F
    Stort stort tack Majid för din fina rekommendation och för du tog dig tiden att skriva. Jag är glad att allt löste sig så bra med din försäljning och att du nu hittat till Svenljunga! Övertygad om att du kommer stormtrivas i ditt nya fina hem. Ta hand om dig så ses vi vid tillträdet!
  • 2020-10-19

Hans S skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Vi har såld vårt hus. Cicilia var mycket vänlig redan på det första mötet och visade sig att vara mycket professionell. Hon skötte försäljning på perfekt sätt ock det gläder oss att förmedlingen har sådana mäklare, tack.
    Vår förtroende mot Cicilia bara växte och personkemi mellan oss stämde perfekt Läs mer
    2020-10-19 Cicilia O svarar Hans S
    WOW jag tackar allra ödmjukast för så fina ord. Tusen tack för förtroendet och stort grattis till er försäljning! Med varma hälsningar Cicilia
  • 2020-10-10

Thomas A skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Köpt hus på landet.
    Mycket bra. Läs mer
    2020-10-10 Cicilia O svarar Thomas A
    Åter igen stort grattis till ert nya hem och varmt välkomna till Svenljunga kommun:)! Ha en fantastisk helg/ Cicilia
  • 2020-10-04

Jenny Maria S skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Precis köpt vårt första hus ute i Svenljunga där Cecilia var mäklare. Hon var väldigt tillmötesgående, positiv och hjälpsam. Första mäklaren vi träffat som vi kände förtroende för. Mycket nöjda :) Läs mer
    2020-10-05 Cicilia O svarar Jenny Maria S
    Men va fint skrivet, jag blev otroligt glad av dina värmande ord!! Och stort grattis återigen till köpet av ert fina hem, jag tror och hoppas att ni ska trivas där i många många år! / Cicilia
  • 2020-10-04

Oskar Göran Ö skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Trevligt bemötande var hjälpsam vid förhandling samt snabbt ordna en kompletterande visning. Läs mer
    2020-10-05 Cicilia O svarar Oskar Göran Ö
    Tack för ditt omdöme och stort grattis återigen till köpet av ert fina hem! Vi hörs och syns snart igen. / Cicilia
  • 2020-10-01

Inger F skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Trevligt bemötande vid försäljning av min villa. Det gick mycket snabbt och jag fick god hjälp med allt. Läs mer
    2020-10-01 Cicilia O svarar Inger F
    Tack för ditt fina omdöme och åter igen stort grattis till det fina slutpriset:, det var en mycket spännande budgivning :) !/ Cicilia
  • 2020-09-29

Daniel O skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Cicci hjälpte oss att sälja vårt hus i Svenljunga. Vi är väldigt nöjda med vårt val av mäklare då hon visa ett stort engagemang och var ”på tå” under hela försäljningen och lade ner tid även på obekväma tider. Högsta betyg! Läs mer
    2020-09-30 Cicilia O svarar Daniel O
    Ohh tack snälla! Hälsa familjen så gott och så träffas vi snart igen:)/ Cicilia
  • 2020-09-29

Svenljunga K skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Som mex-ing på Svenljunga kommun har vi både köpt och sålt fastigheter vi Cicilia. Vi har alltid blivit bemötta med respekt av en ambitiös mäklare. Vi har alltid kunnat diskutera och öppet ställa frågor utifrån vår situation och då gemensamt kommit fram till lösningar och svar.

En mäklare Svensk fastighetsförmedling ska vara stolta över. Läs mer
    2020-09-30 Cicilia O svarar Svenljunga K
    Vilka fina ord. Tack snälla rara, blev så glad när jag läste detta! Hoppas på ett gott fortsatt samarbete även i fortsättningen och tack för ert förtroende!/ Cicilia
  • 2020-09-10

Frida W skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Vi är väldigt nöjda med Cicilia. Väldigt bra bemötande och lätt att få kontakt med. Läs mer
    2020-09-10 Cicilia O svarar Frida W
    Oh va rara ni är stort tack för fina ord och ett stort grattis igen till er! Det känns verkligen som att ni var de rätta köparna till detta fina lantställe som nu är ert :)/ Cicilia
  • 2020-09-10

Christina A skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Cicilia har sålt min bostadsrätt. Hon har varit fantastiskt engagerad och hjälpsam.
    Jag kan verkligen rekommendera henne. Läs mer
    2020-09-10 Cicilia O svarar Christina A
    Det har varit mitt nöje att få hjälpa dig och wow så roligt det var att följa budgivningen tillsammans med dig:)! Och ett stort tack för ditt förtroendet Christina / Cicilia
  • 2020-09-01

Jeanette K skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Cicilia var ett stort stöd när jag sålde min charmiga sekelskiftesvilla och hennes kontaktnät bland potentiella köpare gjorde sitt till för att priset blev över förväntan.

Cicilia är alltid på gott humör, är lätt att bolla olika idéer med och mycket lyhörd för mina behov som säljare. Jag skulle anlita Cicilia igen om jag sålde en bostad i närområdet.
    /Jeanette Läs mer
    2020-09-02 Cicilia O svarar Jeanette K
    Såå rörd du gjorde mig nu!!! Tack Jeanette för dina varma ord, blev oerhört glad när jag läste dom. Tack! Ta hand om dig och så syns vi längre fram när tillträde vankas:) Med varma hälsningar Cicilia
  • 2020-08-28

Niklas P skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Mkt kompetent och duktig mäklare, rekommenderas. Läs mer
    2020-08-28 Cicilia O svarar Niklas P
    Otroligt roligt att starta dagen med att få läsa din rekommendation. Tack snälla. Hoppas ni mår bra i övrigt och haft en bra sommar. Får ni frågor gällande den kommande deklarationen är ni varmt välkomna att slå en signal:) Hälsa familjen!/ Cicilia
  • WALTHER P

2020-08-05

WALTHER P skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Jag har köpt en villa. Det var i början av pandemin, och Cicilia hittade kreativa lösningar för att kunna genomföra köpet. Hon var flexibel, hjälpsam, trevlig och kunnig. Jag blev mycket nöjd. Läs mer
    2020-08-05 Cicilia O svarar WALTHER P
    Otroligt roligt att läsa ditt recension! Det kändes otroligt härligt att vi kunde skapa passande lösningar så ni alla kände er trygga och jag är tacksam över att du låter mig ta del av din nöjdhet. Ta väl hand om dig och hoppas att du nu installerat dig i ditt fina nya hem. Mvh Cicilia
    WALTHER P gillar detta
  • 2020-07-25

Malena T skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Vi har köpt vårat första hus, i Dalstorp.
    Vår mäklare Cicilia har vart toppen!
    Ett varmt välkomnande på visningen och visade intresse för Oss.
    Bra kommunikation, snabb att återkoppla och hjälpsam.
    Trevlig och fint bemötande. Läs mer
    2020-07-26 Cicilia O svarar Malena T
    Oh tusen tack för så fina ord det glädjer mig oerhört mycket att ni är nöjda. Jag önskar er en fortsatt härlig sommar och så ses vi framöver vid tillträdet. Ha det gott så länge :)/ Cicilia
  • 2020-07-19

Heidi V skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Cicilia är proffsig och har ett väldigt trevligt bemötande. Kan varmt rekommendera henne Läs mer
    2020-07-22 Cicilia O svarar Heidi V
    Tack snälla för fina ord. Ha en trevlig sommar/ Cicilia
  • 2020-07-11

Lena M skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Vi har sålt vårat hus Cicilia var väldigt hjälpsam och trevlig från första mötet. Förklarade allt och hjälpte till. Försäljningen gick förvånansvärt fort och smidigt. Kände mig osäker och stressad först men hon löste allt. Läs mer
    2020-07-13 Cicilia O svarar Lena M
    Jag uppskattar dina ord om mitt arbete och är så glad att jag kunnat hjälpa er att via Läge+, i ett tidigt skede, hjälpt er med försäljningen av fastigheten. Jag tackar för ett gott samarbete hittills och så håller vi kontakten löpande angående tillträdet. Trevlig sommar!/ Cicilia
  • 2020-07-10

ELIN A skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Fantastisk mäklare! Trygg och professionell. Cicilia var ett otroligt stöd när vi sålde vårat hus. Jag har bara lovord att säga om henne! Snabb återkoppling på allt och ett genuint intresse som verkligen gjorde att hon fick till de lilla extra! Toppen!! Läs mer
    2020-07-13 Cicilia O svarar ELIN A
    Tack så hemskt mycket Elin för dem otroligt fina orden! Det värmer att veta att ni uppskattat mitt arbete! Och jag vill att du ska veta att du verkligen gjorde min dag när jag läste detta!!! Med vänlig hälsning Cicilia
  • 2020-07-09

Kristoffer T skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Lite krångel med budgivningen annars en bra upplevelse Läs mer
    2020-07-09 Cicilia O svarar Kristoffer T
    Härligt att höra att du i övrigt är nöjd och skönt att vi fick till allt till slut trots att systemet inte riktigt ville samarbeta:) Stort grattis igen till nya hemmet, tror du och barnen kommer trivas oerhört bra i huset. Glad sommar Kristoffer./ Cicilia
  • 2020-07-08

Cecilia D skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Fantastiskt mäklare ! Verkligen rätt person på rätt plats ! Läs mer
    2020-07-08 Cicilia O svarar Cecilia D
    Tack snälla rara för värmande ord! Otroligt glad för din skull och hoppas och tror att du ska trivas i ditt fina nya hem!/ Cicilia
  • 2020-07-07

Cristina C skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Hon har hjälpt oss att sälja ett hus i Svenljunga. Hon har varit ett stort stöd och hjälpt oss på alla sätt. Vi har absolut inget att anmärka på. Vi hade inte klarat den här processen utan hennes hjälp. Läs mer
    2020-07-07 Cicilia O svarar Cristina C
    Rara Christina! Tack snälla för ditt fina omdöme blev verkligen så glad när jag läste detta. Så skönt att allt gått smidigt och att slutresultatet av allt slit verkligen gav resultat, stort grattis återigen till en riktigt lyckad affär. Ha en fantastisk sommar och ta väl hand om dig!/ Cicilia
  • 2020-07-04

Bernt H skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Köp av fritidshus!
    Proffsig trevlig och tillmötesgående mäklare!
    Vi är nöjda med dennes genomförande av försäljning av denna fastighet! Läs mer
    2020-07-07 Cicilia O svarar Bernt H
    Så härlig start på dagen jag fick nu när jag läser din recension, stort tack och varmt välkommen till kommunen. Hoppas att ni ska stormtrivas i ert fina fritidshus!/ Cicilia
  • 2020-06-23

Stina Vivianne H skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Jag har köpt ett hus i Svenljunga och fick en egen visning av Cecilia vilket jag tycker var positivt. Hon har varit positiv, glad och snabb på att svara när man tagit kontakt. Ingenting är omöjligt verkar vara hennes motto. Känns också kunnig och seriös. Läs mer
    2020-06-23 Cicilia O svarar Stina Vivianne H
    Vilka fina ord du ger mig Stina, tusen tack! Jag tycker att det är väldigt roligt att det blev just du som blev ägare till detta charmiga hus, kändes så givet. Hoppas att du ska trivas i ditt nya hem och varmt välkommen till Svenljunga! / Cicilia
  • 2020-06-22

Per E skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Har köpt en äldre järnvägsbyggnad.
    Cicilia har varit hjälpsam med den något annorlunda och utdragna försäljning. Hon har varit lätt att kommunicera med, snabb på att besvara frågor, har följt upp det som händer hos säljaren och informerat mig så snart någon förändring inträffat.
    Jag har också känt mig trygg med hennes hantering av alla papper. Läs mer
    2020-06-22 Cicilia O svarar Per E
    Det var minsann en väldig spännande och ovanlig affär men oj så glad jag är att höra att du är nöjd med mig och min arbetsinsats. Tack snälla Per för att du tog dig tid att skriva ner dessa rader, värmer otroligt mycket! Tusen tack och glad sommar:)/ Cicilia
  • 2020-06-09

Eva E skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Jag har sålt mitt hus med hjälp av Cicilia Odenbrink.
    Det samarbetet har varit till full belåtenhet, allt har funderat bra så här långt. Fina bilder på hemnet mkt trevligt bemötande från alla jag träffat i samband med försäljningen och en bra prisutveckling. Jag kan med nöje rekommendera Cicilia. Läs mer
    2020-06-09 Cicilia O svarar Eva E
    Tusen tusen tack Eva för din fina rekommendation det glädjer mig otroligt mycket att du är nöjd över hela processen då det är precis detta som jag jobbar så hårt för. Ha en härlig sommar och så hörs och ses vi snart igen./ Cicilia
  • 2020-06-09

Max R skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Köpte en bostad i Dalstorp
    Mäklaren va grym!
    Hade väl inga förväntningar i början men affären gick väldigt smidigt tycker jag inga konstigheter!
    Skulle varmt rekommendera Cicilia Läs mer
    2020-06-09 Cicilia O svarar Max R
    Tack snälla Max för din recension, blev jätte lycklig över att ni uppskattat mitt arbete och är mer än nöjda! Önskar er all lycka och hoppas att ni ska trivas i nya hemmet./ Cicilia
  • 2020-06-08

Utku E skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Grannäs Gustavsvik 1,

Jag köpte huset via cicilia och sålde samma husets igen via henne.
    Jag är verkligen nöjd och kommer rekommendera vidare.

Mvh Läs mer
    2020-06-09 Cicilia O svarar Utku E
    Tusen tack för varma ord och för att du rekommenderar mig vidare. Blir verkligen glad! Ha en fin dag och ta hand om dig så ses vi igen till sensommaren:)!/ Cicilia
  • 2020-06-08

Heimo P skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Inga kommentarer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Läs mer
    2020-06-09 Cicilia O svarar Heimo P
    Va roligt att du är nöjd och gav 5/ 5 i betyg, tusen tack Heimo!. Är övertygad om att vi snart ses igen, om inte på golfbanan:) Ha en fantastisk dag!
  • 2020-06-01

Daniel H skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Köp ett hus i Svennljunga med hjälp av Cicilia Odenbrink. Cicilia var mycket bra och professionell och tog sig tid att informera om både huset och omgivningarna.

Helnöjd! Läs mer
    2020-06-01 Cicilia O svarar Daniel H
    Fantastiskt att höra att ni varit helnöjda med mig och mitt arbete det gör mig otroligt glad! Hoppas och tror ni ska trivas i nya hemmet, känns som det var det perfekta huset för er:)!/ Cicilia
  • 2020-05-30

Per Olof J skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Jag tycker hon är en bra mäklare Läs mer
    2020-06-01 Cicilia O svarar Per Olof J
    Tusen tack Per Olof! Ha en fin dag./ Cicilia
  • 2020-05-25

Therése H skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Köpt ett 1,5våningshus och blev superbra bemött av mäklaren.
    Jag hade vaga förväntningar över mötet och husvisningen men blev så positivt överraskad av hur lättsamt och bra allt kändes. Läs mer
    2020-05-26 Cicilia O svarar Therése H
    Blir så glad när jag läser din rekommendation!! Tack snälla för att du delar med dig av din upplevelse. Hoppas ni ska trivas i ert nya hem./ Cicilia
  • 2020-05-25

Emil N skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Riktigt trevlig och lätt att ha och göra med!
    Tog stor vikt i att vi som köpare ska bli nöjda likväl säljare!

Tog sig tid för frågor och svar. Läs mer
    2020-05-26 Cicilia O svarar Emil N
    Tusen tack Emil för dina fina ord! Hoppas ni ska stormtrivas i nya hemmet och åter igen varmt välkomna till Svenljunga kommun:)/ Cicilia
  • 2020-05-14

Marie D skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Jag sålt ett fritidshus
    Cicilia har varit tillmötesgående och professionell. Det blev en mycket snabb affär och Cililia gjorde allt för att allt skulle klaffa i det snabba försäljningsförloppet.
    Jag är mycket nöjd och skulle definitivt rekommendera Cicilia till alla som ska sälja sin bostad. Läs mer
    2020-05-15 Cicilia O svarar Marie D
    Tack snälla Marie det betyder jätte mycket för mig att du är nöjd. Är så glad att din försäljning gick så bra!! Vi hörs snart på nytt, ha en fantastisk helg/ Cicilia
  • 2020-05-09

Åke O skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Vid försäljning av vår stuga har Cicilia varit både proffsig och snabb.
    Vi kan varmt rekommendera henne till andra som går i försäljningstankar Läs mer
    2020-05-09 Cicilia O svarar Åke O
    Tack snälla Åke för varma ord. Ha en fortsatt trevlig helg och njut ordentligt av det härliga vädret:)/ Cicilia
  • 2020-04-12

Jenny H skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Sålde ett fritidshus och Cecilia var oerhört hjälpsam och lade ner hela sitt hjärta i försäljningen. Jag kan verkligen rekommendera henne som mäklare! Läs mer
    2020-04-14 Cicilia O svarar Jenny H
    Stort tack Jenny! Det är precis den här upplevelsen som jag vill förmedla i mitt arbete och att läsa dina fina ord glädjer mig verkligen. Ta hand om dig :)/ Cicilia

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte