Svensk Fastighetsförmedling Tranemo

Storgatan 19, 514 33 Tranemo — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Tranemo!

Här i Tranemo hittar du allt från lägenheter och villor till trevliga tomter i lugna miljöer. Vi på Svensk fastighetsförmedlings kontor kan området här runt Tranemo och Svenljunga, och är du på gång med en bostadsaffär här är det oss du ska kontakta.

Här hos oss kan du få hjälp med hela processen, från den fria värderingen till slutförsäljningen eller köpet. Det finns inga frågor du inte kan ställa till oss, vi tillhör nämligen en mäklarkedja med över 80 år i branschen.

Läs vad 102 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Tranemo

• 2020-03-29

Ulla Siv-britt Birgitta B skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Jag har sålt ett torpställe. Jag tycke hon var bra. Hon upplevde till mina förväntningar. Hon tog sig tid med alla köpare som hörde av sig och jag hade kontakt med henne och vi rådgjorde med varandra. Läs mer
    2020-03-30 Cicilia O svarar Ulla Siv-britt Birgitta B
    Tack snälla för din fina recension, hoppas att du mår bra det var ett tag sen sist. Ha en fin frotsatt dag och välkommen in på en kaffe om du har vägarna förbi:)/ Cicilia
  • 2020-03-29

Maj-lis Agneta J skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Vi har sålt en villa.
    Och vi valde Svensk Fastighetsförmedling i Svenljunga och Cicilia, och mötet med henne från början till slut har varit väldigt bra. Hon kan sitt jobb, saklig, förklarar allt bra på ett enkelt sätt.
    Kan verkligen rekommendera henne. Läs mer
    2020-03-29 Cicilia O svarar Maj-lis Agneta J
    Tack snälla ni för att jag fick förtroendet att hjälpa er med husförsäljningen! Det glädjer mig att ni är nöjda med mitt arbete! Må väl och ta hand om er tills nästa gång vi ses. Vänliga hälsningar Cicilia
  • Roberta G

2020-03-27

Roberta G skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Sålt enplanshus. Cicilia är den bästa mäklaren vi haft. Hon är glad och positiv vilket gör kontakten till en underbar upplevelse. Hon skötte uppdraget med stor proffesion. Skall man sälja är det hit man skall vända sig. Läs mer
    2020-03-27 Cicilia O svarar Roberta G
    Tack snälla Roberta, blir så glad. Måste säga att det varit en fröjd att få hjälpa er och ni sprider minst lika mycket värme och glädje om er! När värmen kommer och är mer påtaglig föreslår jag att vi bokar en fika, din morotskaka är ju fantastisk god haha;) Ha en fantastisk helg och så ses och hörs vi snart. / Cicilia
  • Ernest G

2020-03-25

Ernest G skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Sålt enplansvilla. C har varit underbar hela vägen. Hon har en positivism som smittar av. Lett oss genom processen med en fin pedagogik.
    C har gjort resan till en fin upplevelse. Läs mer
    2020-03-25 Cicilia O svarar Ernest G
    WOW tack snälla Ernst för dina fina ord. Det har varit mitt nöje att få hjälpa er med försäljningen! Vi hörs och ses snart igen, hälsa Roberta så gott. Ta hand om er så länge! Varma hälsningar Cicilia
  • 2020-03-18

Edit W skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Ett glatt och trevligt bemötande vid visningen och gjorde mötet med säljarna till en trevlig och avslappnad stund! Läs mer
    2020-03-19 Cicilia O svarar Edit W
    Stort tack, vad roligt att ni är nöjda med mitt arbete! Jag hoppas att ni skall trivas bra i ert nya fantastiska hem.
  • 2020-03-18

Christin J skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Vi har sålt en gård och köpt ett hus. Cicilia har ett bra bemötande och är alltid glad och trevlig. Läs mer
    2020-03-19 Cicilia O svarar Christin J
    Bästa ni! Stort tack för förtroendet vid försäljningen av er fina gård. Ta väl hand om er och så hörs vi snart igen:) / Cicilia
  • Martina S

2020-03-06

Martina S skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Sålde Körvelvägen 1 i Länghem Läs mer
    2020-03-07 Cicilia O svarar Martina S
    Tack för fina betyget Martina du gav mig. Med varma hälsningar Cicilia
    Cicilia O gillar detta
  • 2020-03-06

Linus Fredrik J skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Bra bemötande och lätt att kontakta. Läs mer
    2020-03-06 Cicilia O svarar Linus Fredrik J
    Tusen tack för ditt omdöme, det värmer verkligen! Ha en fantastisk helg och så ses vi snart igen, så skoj!!/ Cicilia
  • 2020-03-04

Anders E skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Proffsigt bemötande, tog bra hand om försäljningen av huset, kanon bra med information både till säljaren och köparen, Läs mer
    2020-03-04 Cicilia O svarar Anders E
    Oh tusen tack blir så glad att ni upplevde mitt bemötande proffesionellt. Tack snälla för att ni låter mig få veta detta. Trevlig kväll på er! / Cicilia
  • 2020-03-04

Jim R skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Köpt hus.

Grymt bra bemött.

Överträffade alla mina förväntningar.

Grymt bra kan inte säga nått annat Läs mer
    2020-03-04 Cicilia O svarar Jim R
    Men va rar du är, tack snälla!! Hoppas ni trivs i er fina villa, och tack för senast det var så roligt att träffa dig på Texasdagarna:)! Hälsa hela familjen så gott!/ Cicilia
  • 2020-03-04

Daniel C skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Hon har varit utomordentligt duktig med att sälja gamla bostaden samt behjälplig med att köpa vår nya. Hon har en förmåga att tänka på allt som inte vi vanligt dödliga tänker på vid en försäljning. 5 + Läs mer
    2020-03-04 Cicilia O svarar Daniel C
    Va glad jag blev över din recention Daniel! Tack snälla rara. Hälsa Malin så gott, vi hörs och ses. Varma hälsningar Cicilia
  • 2020-03-04

Berit S skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Känner att hon bryr sig om både köpare och säljare Läs mer
    2020-03-04 Cicilia O svarar Berit S
    Va härligt att du känner så Berit det glädjer mig verkligen. / Cicilia
  • 2020-03-04

Mark R skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Trevlig och hjälpsam och hon har hjälpt mig med försäljning av mitt hus 5/5 i betyg. Läs mer
    2020-03-04 Cicilia O svarar Mark R
    Tusen tack Mark, så glad jag blir av ditt betyg! Varma hälsninga Cicilia
  • 2020-03-04

Christine Y skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Jag köpte en villa. Cicilia mäklaren är jättetrevligt, hjälpsam, aktiv och glad person. Jag är jättenöjd med köpet och mäklarens bemött. Läs mer
    2020-03-04 Cicilia O svarar Christine Y
    Men tack snälla Christine!! Hoppas att du, din man, din ljuvliga dotter och lilla bebis mår bra. Och återigen stort tack för blomman blev så otroligt glad för den!! Med varma hälsningar Cicilia
  • 2020-03-04

Paul U skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Jag köpte ett fritidshus där Cicilia var säljarens mäklare. Cicilia var mycket enkel att ha att göra med. Tydlig och bra info samt flexibel gällande visningstid mm. Fick ett mycket bra intryck av henne. Läs mer
    2020-03-04 Cicilia O svarar Paul U
    Va roligt att höra Paul! Hoppas du trivs bra med ditt fritidshus under vinter, tänker att du får svänga förbi med hojjen och ta en kopp kaffe när våren är här:) Ha en fin fortsatt dag! / Cicilia
    Paul U gillar detta
  • 2020-03-04

Anna B skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Kompetent och pålitlig! Cicilia skötte en husaffär där vi var köpare. Så nöjda! Läs mer
    2020-03-04 Cicilia O svarar Anna B
    Tack snälla Anna! Hoppas att du och Gustaf trivs i ert nya hem, ni är mer än välkomna in och hälsa på mig i kontoret:)/ Cicilia
    2020-03-04 Anna B svarar Cicilia O
    Tack, vi trivs hur bra som helst! Vi tittar in och säger hej någon gång framöver :)
    2020-03-04 Cicilia O svarar Anna B
    Va kul! Ni är så välkomna:)!! Ha en fin dag och hälsa så gott till Gustaf.
    2020-03-04 Anna B svarar Cicilia O
    Det ska jag. Tack, och detsamma till dig!
    Läs mer genom att expandera tråden +
    Cicilia O gillar detta
  • 2020-03-04

Bertil Sigvard A skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    sålde hus.
    allt var bra från börjar till slut
    Trevlig och proffsig. Läs mer
    2020-03-04 Cicilia O svarar Bertil Sigvard A
    Tack snälla! Hoppas ni alla mår bra:)/ Cicilia
  • 2020-03-04

Leiv-rune S skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Vi sålde ett fritidshus samt fått vår villa värderad
    Trevligt och proffsigt bemötande
    Cicilia uppfyllde våra förväntningar
    Blir det aktuellt med någon försäljning i framtiden så kommer vi nog att kontakta Cicilia eller Svensk fastighetsförmedling Läs mer
    2020-03-04 Cicilia O svarar Leiv-rune S
    Tusen tack för fina ord. Ni är mer än varmt välkomna åter, vore en ära att återigen få hjälpa er!! Vi ses på gymmet;) / Cicilia
  • 2020-03-04

Bernt-åke B skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Vi är supernöjda med jobbet som hon utförde. Mycket trevlig proffsig och kunnig. Tack Cicilia Läs mer
    2020-03-05 Cicilia O svarar Bernt-åke B
    Så glad jag blir! Och tack snälla själva för att ni gav mig förtroende att hjälpa er med försäljningen. Varma hälsningar Cicilia
  • 2020-03-04

Natalie A skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Köpt ett hus.
    Mycket väl bemött ,hjälpte oss med att få se huset och föra dialog med säljaren. Snabbt jobbat! Läs mer
    2020-03-04 Cicilia O svarar Natalie A
    Tusen tack Natalie för din recension, hoppas ni trivs bra:) / Cicilia
  • 2020-02-06

Helena L skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Sålt min fina villa.
    Superbra & proffsig mäklare som fick mig att känna ett behagligt lugn över hela processen.
    Kan varmt rekommenderas. Läs mer
    2020-02-12 Cicilia O svarar Helena L
    Tusen tack snälla Helena för dina fina ord!! Vi hörs snart igen, jag ringer gällande kap. vinsten ;) / Cicilia
  • 2020-02-04

Esbjörn J skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Som köpare kändes köpet tryggt från första kontakt och genom hela processen. Läs mer
    2020-02-04 Cicilia O svarar Esbjörn J
    Hoppas att du och Christin ska bli minst lika nöjda med min hjälp när det gäller er egna försäljning:) Vi hörs snart på nytt, ser fram emot att inom kort börja jobba med er fastighet!
    Med vänliga hälsningar Cicilia
  • 2020-02-04

Anders F skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Sålt en villa.
    Cicilia har ett bra bemötande.
    Förväntningarna uppfylldes förutom en miss med fiberanslutningen, där vi inte får betalt för överlåtelsen.
    Förövrigt var allt mycket bra som Cicilia gjorde. Läs mer
    2020-02-04 Cicilia O svarar Anders F
    Tack snälla Anders för omdömet, det gläder mig mycket att ni är nöjda med min arbetsinsats och att jag kunde leva upp till era förväntningar! Och tusen tack för att ni är så förstående gällande fibern! Vi hör snart igen.
    Med vänliga hälsningar Cicilia
  • 2019-12-09

Daniel H skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Cicilia Blomqvist har varit utmärkt igenom
    Hela processen. Gått den extra milen enbart för våran skull vilket vi är så djupt tacksamma för. Utan henne så hade detta inte gått i lås! 10/10 <3 tack återigen Läs mer
    2019-12-09 Svensk Fastighetsförmedling svarar Daniel H
    Tack snälla Daniel och Frida för den fina rekommendationen, vill tacka er tillbaka för ett fint samarbete och de berömmande orden, tusen tack! Ha en fantastiskt fin jul och så hörs vi av längre fram gällande tillträdet😊!
  • 2019-11-23

Per-åke Anders H skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    - Sålt privatbostad

- Proffsigt bemötande

- Förhoppning om försäljning före årsskiftet, trots
    nära årsskiftet. - Gick bra tack vare mäklarens
    kontaktnät.
    ---------------------------------------------------------------------------
    Sammanfattningsvis utmärkt handläggning. Läs mer
    2019-11-25 Svensk Fastighetsförmedling svarar Per-åke Anders H
    Tack snälla Per-Åke för fina ord, det gläder mig att ni är nöjda med min insats!
    Ha en fortsatt trevlig dag och så ses vi snart igen.
  • Frida E

2019-11-14

Frida E skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Sålt en bostadsrätt.
    Välorganiserad mäklare som haft svar på allt och lite till.
    Ställt upp I tid och otid och hjälpt till även med frågor kring villan jag köper genom en annan mäklare.
    Jättetrevlig och visar intresse för en. Läs mer
    2019-11-22 Svensk Fastighetsförmedling svarar Frida E
    Va rar du är, tack snälla för dina varma ord! Önskar dig all lycka och hoppas du ska trivas i ditt nya hem.
  • 2019-10-29

Klaus- Uwe B skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    vi ha köpt en hus i ölsremma. det hade mycket bra fungera. vi maste fixa med vänner och fran tyskland. mäklaren gorde Job jätte god och vi kunna rekomandera. Läs mer
    2019-11-04 Svensk Fastighetsförmedling svarar Klaus- Uwe B
    Tack snälla Uwe, hälsa Birgit så gott och hör av er när ni kommer till Sverige nästa gång så bjuder jag på en kopp kaffe!
  • 2019-10-24

Hanna B skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Köpt villa, är mycket nöjd med mäklaren som vi träffade på flera visningar innan vi hittade rätt bostad. Absolut trevligaste och mest engagerade mäklaren av alla de vi träffat på i sökandet efter bostad. Läs mer
    2019-11-04 Svensk Fastighetsförmedling svarar Hanna B
    Tusen tack Hanna! Jag blev så glad när jag läste din recension, hoppas ni ska trivas fantastisk bra i ert nya fina hem och att er garageplaneringen går bra!
  • 2019-09-24

Trocea N skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    We tried to buy a house and we succeded.
    Cicilia was wonderfull !!With a positive attitude and a smile she had the patience to explain to us all the paperwork!!
    Great person !!! Läs mer
    2019-10-04 Svensk Fastighetsförmedling svarar Trocea N
    WOW warmest thanks for your kind words. I am very pleased that you think it has gone smoothly and that you are satisfied with my efforts. Good luck with your new family home, I am sure you will enjoy your stay there!
  • 2019-09-24

Majella L skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Sålt villa med Mycket bra fastighetsmäklare! Läs mer
    2019-10-04 Svensk Fastighetsförmedling svarar Majella L
    Det var ett nöje att jobba med dig Majella, skoj att ni är nöjda och stort tack för förtroendet!
  • 2019-09-23

Elin E skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Jag köpte en villa och hade mycket bra kontakt med mäklaren. Det var en ganska konstig budgivning och hon skötte kontakten med mig, dom andra budgivarna och säljarna jättefint! Mycket trevlig med en personlig tusch! Läs mer
    2019-10-04 Svensk Fastighetsförmedling svarar Elin E
    Tusen tack Elin! Så glad jag blir att du är nöjd, ibland är förutsättningarna olika i budgivningarna och det glädjer mig att veta att du tyckte att jag hanterade det hela bra. Hoppas du ska trivas i ditt nya hem och varmt välkommen till Tranemo kommun!
  • Jerry E

2019-09-07

Jerry E skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Vi har sålt vår villa som varit vår bostad sedan 2000.
    Vi hade redan hör mycket positivt om vår mäklare så det var inte något svårt val. Mäklaren var en utmärkt coach under hela säljprocessen. Hon var alltid positiv och samtidig realistisk. Bra insatt i hur man som säljare upplever försäljningen vilket kan och har varit en känslosam berg-och-dalbana. Hon ingav stort förtroende av sitt sätt att hantera de olika delarna av försäljningen. Det kan nog inte blir bättre än så här. Läs mer
    2019-09-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Jerry E
    Varmaste tack för dom fina orden och wow vad glad jag blir!
    Önskar er all lycka i ert nya hem. Ni är alltid välkomna att höra av er igen till mig
  • 2019-09-04

Börje N skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Excellent service

Very well informed Läs mer
    2019-09-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Börje N
    Thank you so much, I’m glad to hear that you are happy.
    Best regards Cicilia
  • Karoliné S

2019-08-15

Karoliné S skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Väldigt duktig mäklare. Sålt hus och hon gjort mycket bra ifrån sig. Läs mer
    2019-08-20 Svensk Fastighetsförmedling svarar Karoliné S
    Tack snälla Karoliné!
    Det ska bli så roligt att få följa er byggnation av drömhemmet!
  • 2019-08-11

Stefan L skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Mäklaren har varit anlitat för att sälja vår villa i Svenljunga.
    Bra bemötande och proffsigt uppträdande från uppstartsmötet till försäljningen var klar. Hon levde verkligen upp till alla våra förväntningar gällande hur en mäklare skall agera.
    Kan verkligen rekommendera henne både till säljare och köpare. Läs mer
    2019-08-21 Svensk Fastighetsförmedling svarar Stefan L
    Tack snälla Stefan för fina ord. Hoppas ni ska trivas bra i ert nya hem och att våra vägar korsas igen.
  • 2019-06-20

Henrik S skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Allt har varit jätte bra. Ett bra bemötande Läs mer
    2019-06-27 Svensk Fastighetsförmedling svarar Henrik S
    Tack Henrik! Hoppas du och familjen ska trivas.
  • 2019-06-20

Viktoria S skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Vi har köpt en villa och vi är super nöjda med Cicilia och har stort förtroende för henne som mäklare. Hon lyssnar och tar till sig det man säger och hon är alltid hjälpsam. Det märks tydligt att hon brinner för sitt jobb och trivs med det. Hon är riktigt duktig. Läs mer
    2019-06-27 Svensk Fastighetsförmedling svarar Viktoria S
    Stort tack för din fina recension, du gjorde verkligen min dag! Vi syns snart igen, tills dess får ni njuta av solen.
  • Eva S

2019-06-13

Eva S skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Mycket trevlig och tillmötesgående och smidig är mycket nöjd med hennes insatts Läs mer
    2019-06-18 Svensk Fastighetsförmedling svarar Eva S
    Tusen tack Eva, hoppas ni ska trivas. Återigen varmt välkomna till Svenljunga kommun.
    Vill också passa på att önska er en trevlig midsommar.
  • 2019-05-29

Per J skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Sålt en villa. Mäklaren var proffsig och trevlig.
    Enkel och bra hantering Läs mer
    2019-06-04 Svensk Fastighetsförmedling svarar Per J
    Tack för bra samarbete Per!
    Hoppas din mor ska trivas i sitt nya hem.
  • 2019-05-23

Tony D skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Cicilia sköte sig utmärkt genom hela affären av vårt nyinköpta sommarhus. Påläst, rak och tydlig.
    Rekommenderar Cicilia starkt. Läs mer
    2019-05-24 Svensk Fastighetsförmedling svarar Tony D
    Vilken fin recension du skrev till mig, vad glad jag blir. Tack snälla!
  • 2019-05-20

Erik M skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Trevlig
    Tillgänglig under hela processen
    Tillmötesgående Läs mer
    2019-05-23 Svensk Fastighetsförmedling svarar Erik M
    Tusen tack Erik, hoppas ni ska trivas!
  • Eivor H

2019-05-16

Eivor H skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Högsta betyg till vår mäklare Cicilia Odenbrink som visat stor kompetens och med ett trevligt bemötande sålt vårt hus. Vi rekommenderar henne varmt. Läs mer
    2019-05-17 Svensk Fastighetsförmedling svarar Eivor H
    Återigen tack snälla ni, njut av er sista dagar på semestern.
  • 2019-05-05

Peggy L skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Mycket trevligt och professionellt bemötande. Kunde inte vara mer nöjd. Läs mer
    2019-05-07 Svensk Fastighetsförmedling svarar Peggy L
    Tusen tack för rekommendationen!
  • 2019-04-09

Trond Erik H skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Hon är jätteduktig. Noggrant. Bra bemötande och trevlig. Läs mer
    2019-04-25 Svensk Fastighetsförmedling svarar Trond Erik H
    Tusen tack Trond för fina ord!
    Hoppas ni har en fin semester, vi hörs när ni är tillbaka.
  • 2019-04-08

Adam A skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Vi har köpt en villa och skrev kontrakt nyligen. Har fått ett väldigt trevligt och proffsigt bemötande under hela processen.
    Vi har kollat mycket hus de senaste åren med en framförallt en annan mäklare som vi inte upplever så bra så vi hade inte så höga förväntningar innan- Läs mer
    2019-04-25 Svensk Fastighetsförmedling svarar Adam A
    Hej Adam, vad glad jag blir att höra att ni varit nöjda med mig och mitt arbete. Det känns extra roligt att ni dessutom vill dela med er av detta. Tusen tack!
  • 2019-04-07

Liselott E skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Har köpt ett fritidshus. Fick ett mycket gott bemötande av mäklaren. Verkade kunna sin sak, seriös och lätt att prata med. Läs mer
    2019-04-25 Svensk Fastighetsförmedling svarar Liselott E
    Tusen tack för din fina recension Liselott! Det har varit ett nöje att få hjälpa dig med köpet av ditt fritidshus.
  • Martina S

2019-04-05

Vi har sålt våran bostad. Kontakten med mäklaren har varit utmärkt från början till slut. Igår skrev vi kontrakt och allt tog mindre än en månad. Stort tack @ciciliaodenbrink.
    Mvh Martina och Anders Läs mer
    2019-04-25 Svensk Fastighetsförmedling svarar Martina S
    Tack själva Martina och Anders för att ni gav mig ert förtroende samt för gott samarbete. Önskar er all lycka med ert nya boende.
  • Martin B

2019-04-03

Martin B skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Hejsan.
    Vi har sålt vår villa nyligen.
    Vår mäklare Cecilia gjorde ett jättebra jobb.
    Jättetrevlig från början och skötte allt väldigt proffsigt och vi är jättenöjda och jag skulle varmt rekommendera Cecilia och svensk fastighetsförmedling. Läs mer
    2019-04-04 Svensk Fastighetsförmedling svarar Martin B
    Tusen tack Martin! Det var ett nöje att få arbeta tillsammans med er.
    Hoppas du och familjen ska stormtrivas i nya huset!
  • 2019-03-29

Erika J skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Hus på strandtomt.
    Fanns alltid nära till hands om det var något och återkopplade direkt.
    Missade aldrig något, minsta lilla detalj inför fotografering fixades till helt rätt och texten gjorde att man kände sig stolt över sitt hus. Verkligen toppen! Läs mer
    2019-04-05 Svensk Fastighetsförmedling svarar Erika J
    Tusen tack Erika, text och bildspel är en viktigt del av marknadsföringen och med ett så fantastiskt fint hus med det otroliga läget var det oerhört lätt att skriva en säljande beskrivning. Extra glad blir jag att höra att ni själva kände er stolta vilket ni absolut ska vara!
    Tack igen för förtroendet, det var så kul att få vara en del av er försäljning!
  • 2019-03-01

Bertil Karl Ingvar P skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    Sålt en villa. Mäklaren har bemött oss på bästa möjliga sätt och uppfyllt alla våra förväntningar. Hjälpsam och tydlig. Läs mer

Storgatan 19, 514 33 Tranemo