Svensk Fastighetsförmedling Tranemo

Svensk Fastighetsförmedling Tranemo

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Tranemo!

Här i Tranemo hittar du allt från lägenheter och villor till trevliga tomter i lugna miljöer. Vi på Svensk fastighetsförmedlings kontor kan området här runt Tranemo och Svenljunga, och är du på gång med en bostadsaffär här är det oss du ska kontakta.

Här hos oss kan du få hjälp med hela processen, från den fria värderingen till slutförsäljningen eller köpet. Det finns inga frågor du inte kan ställa till oss, vi tillhör nämligen en mäklarkedja med över 80 år i branschen.

Läs vad 339 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Tranemo 2

• köpte sitt hus med hjälp av Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    2022-06-25 Verifierad kund
    Väldigt trevligt och professionallt.Jag rekommenderar henne .
    Tack snälla Bina. Hoppas ni ska tro as i huset. Önskar er en fortsatt trevlig helg! Cicilia Odenbrink
  • sålde sitt hus med hjälp av Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    2022-06-23 Verifierad kund
    Kan verkligen rekommendera Cicilia. Otroligt kunnig och pålitlig.
    Tack snälla Klara, det var ett nöje att få hjälpa er. Önskar dig och din familj en fantastisk midsommar! Cicilia Odenbrink
    • Grimsås
    2022-06-19 Verifierad kund
    Väldigt professionell och pålitlig mäklaren. Jag anser Cicillia som ansvarsfull, seriös och hjälpsam.
    Tack Lukas och stort grattis till husköpet, hoppas ni ska trivas i Grimsås. Önskar er en fin midsommar, på återseende. Cicilia Odenbrink
    • Grimsås
    2022-06-19 Verifierad kund
    Trevligt bemötande. Svårt ibland att få tag på men mäklaren har hållit oss uppdaterade under tidens gång. Funkat bra med sms-kontakt. Snabb affär när allt hade ordnat sig.
    Stort tack Sara! Önskar dig och Stuart all lycka till med den stora flytten till Australien. Ta väl hand om er. Cicilia Odenbrink
    2022-06-11 Verifierad kund
    Cicilia var för mig den perfekta mäklaren då hon lyssnade på mig och mina önskemål . Hon gav mig mycket positiv feedback gällande hur att framställa min bostad som lockande. Hon ar väl medveten om området här och hjälpte mig väva in det bra. Hon har alltid en positiv attityd och vill det bästa för mig som klient.
    Tack Linda för förtroendet! Det gläder mig att du är nöjd med mitt arbete och det har varit ett nöje att hjälpa dig. Hoppas du ska trivas i ditt nya hem i din nya ort:)! Trvelig sommar! Cicilia Odenbrink
    2022-06-07 Verifierad kund
    Vi upplevde Cicilia som en frisk fläkt med fallenhet för mänskliga relationer, och som oerhört proffsig på sin sak. Hon föreslog ett utgångspris som vi direkt tyckte lät bra och vi sålde oerhört snabbt och smidigt. Vi är mycket nöjda med vårt sammarbete med Cicilia, jag och min fru. Vi blev rekommenderade Cicilia och hon levde upp till förväntningarna som proffsig och kunnig inom vad hon gör. Hon är också en glädjespridare med sitt engagemang. Super helt enkelt!
    Ohhh va glad jag blev när jag läste din recension, tack så hjärtligt!! Det har varit mitt nöje att få hjälpa er med försäljningen av ert charmiga torp. Önskar er all lycka till i jakten efter gård. Ha det nu fantastiskt bra så länge, vi hörs snart på nytt! Cicilia Odenbrink
    2022-06-07 Verifierad kund
    Väldigt trevligt bemötande, fick svar på alla frågor som jag hade vid första bostadsköpet! Rekommenderar Cecilia starkt som mäklare!
    Tusen tusen tack Egzon, det är med glädje jag igen önskar dig all lycka till med både nya huset men också till dina studier:) Ta nu väl hand om dig och så hörs vi av när tillträde närmar sig, trevlig sommar! Cicilia Odenbrink
    • Holsjunga
    2022-06-03 Verifierad kund
    Trevlig och engagerad. Dessutom tycker hon om bygden, vilket gör att hennes engagemang känns, och säkert är, äkta! Rekommenderas. Mvh Jonas
    Tack snälla Jonas för varma ord och vad roligt att det lyser igenom att jag verkligen gillar vår bygd. Ta nu väl hand om er, hoppas ni ska stortrivas i ert nya hem! Trevlig sommar. Cicilia Odenbrink
  • sålde sitt hus med hjälp av Andréa Lidh en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    2022-06-01 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande och en fantastisk objektsbeskrivning!
    Tack, så glad jag blir! Det var fint att få hjälpa er med försäljningen av ert "smultronställe" som ni förvaltat så väl genom åren. Andréa Lidh
    • Håcksvik
    2022-05-28 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande
    Levde upp till alla förväntningar
    Positivt ung tjej som har framtiden för sej som en duktig mäklare
    Tack Mikael & stort tack för ett gott samarbete! Det värmer att du tog dig tiden och skriva ett omdöme. Trots att vägen var lite krokig så löste ju allt sig bra tillslut :) Andréa Lidh
    • SVENLJUNGA
    2022-05-26 Verifierad kund
    Ett mycket bra kontaktnät i och kunskap om området. Fastigheten såld innan den fanns på nätet.
    Personligen och socialt mycket trevlig. Lärde känna mäklaren vid köp av nuvarande bostad.
    Hej Göran. Tack snälla för att du tog dig tid att skriva en recension och stort stort tack för dina varma ord och ditt förtroende, det har varit en roligt att få hjälpa dig. Önskar dig en fantastisk sommar! Ta nu väl hand om dig Göran:)! Cicilia Odenbrink
  • köpte sitt hus med hjälp av Andréa Lidh en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    2022-05-15 Verifierad kund
    Jag tycker svensk fast har varit det fastighetsbolag som varit seriösast och vi har fått ett jättebra bemötande av Andrea!
    Det är vårat första hus vi köpt och vi fick bra vägledning genom hela processen.
    Stort tack Albin! Vad roligt att ni är nöjda med mig och Svensk Fastighetsförmedling. Välkomna till Svenljunga - önskar er all lycka i ert nya fina hus! Andréa Lidh
    2022-05-15 Verifierad kund
    Stort tack till Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga och framför allt Andréa för ett trevligt och kunnigt bemötande. Detta var vårt första husköp och Andréa har verkligen satt ribban för eventuella framtida mäklare.
    Wow tusen tack Cajsa, vilken fin recension! Jag hoppas att ni ska trivas bra i ert nya hem här i Svenljunga. Andréa Lidh
    2022-05-02 Verifierad kund
    Väldigt bra bemötande och hade svar på alla frågor vardag som helg!
    Rekommenderas starkt!
    Tack snälla Ronny för dina fina ord och återigen tack snälla för den fina presentkorgen! Önskar dig en riktigt härlig sommar så syns vi på tillträdet efter semestrarna:)! Cicilia Odenbrink
    2022-04-29 Verifierad kund
    Trevlig, engagerad och välkomnande
    Tack snälla ni för dessa fina ord. Stort grattis till ert nya hem - tänk va härligt att ni snart redan ska flytta in! Cicilia Odenbrink
    • Ölsremma
    2022-04-28 Verifierad kund
    Toppen alla kategorier! Vänlig och kunnig och snabb att informera om allt som gällde vår husförsäljning!
    Tack snälla för att du tog dig tiden och skriva ett omdöme! Hoppas allt blir bra för er i Halmstad men ni kommer garanterat vara saknade av Ölsremmaborna. Andréa Lidh
    • Ullasjö
    2022-04-18 Verifierad kund
    Allt flöt på i lagom takt och hela affären sköttes jättebra! Cicilia är glad och trevlig och inger trygghet! Är mycket nöjd med hjälpen jag fått! Är ju mycket pirrigt med en sån här affär och spännande med sms.en vid budgivningen!
    Tack snälla själva för återigen ett så fint samarbete och ert förtroende även vid denna försäljning. Nu hoppas jag att er fortsatta resa fram till tillträdet och allt som rör flytten ska gå så smidigt som möjligt! Ta väl hand om er så länge så syns vi snart igen! Cicilia Odenbrink
    2022-04-18 Verifierad kund
    Mycket proffesionellt och trevligt bemötande! Vi behövde inte undra så mycket över saker och ting. Cicilia och hennes medarbetare Mathilda levererade all nödvändig information självmant under hela processen med köpet och hjälpte till när banken krånglade. Vi hade egentligen inga speciella förväntningar p g a väldigt blandad erfarenhet från vår egen försäljning. Men Cicilia överträffade allt med råge! 12 poäng på en skala på 10! Skulle anlita henne igen utan att tveka.
    Rara du, det hade varit mitt sanna nöje att hjälpa er i det fall det var aktuellt med en försäljning i framtiden men just nu hoppas jag att ni ska stortrivas i ert nya fina hem i många kommande år:)!
    Passar såklart också på att tacka för påskägget, blev jätteglad så stort tack!
    Cicilia Odenbrink
    • Ullasjö
    2022-04-15 Verifierad kund
    Tack Cicilia för en snabb affär där vi fick köpa vårt drömhus som vi ska sätta vårt prägel på! Vi har varit jättenöjda med bemötandet hela vägen, snabb återkoppling och tydliga svar. Vi har inte köpt något tidigare och vi hade mycket frågor och funderingar, men Cicilia är otroligt ödmjuk och hjälper med alla frågor hon kan för att det ska kännas så bra som möjligt. Tusen tack för ditt bemötande! Vi ser fram emot ett nytt kapitel i Svenljunga 😍
    Blev så glad när jag läste din recension och att du upplevt mitt bemötande så positivt och att ni är så nöjda! Också otroligt skoj att ni äntligen funnit ert drömhem och varmt välkomna till Svenljunga:) Ta väl hand om er så länge så syns vi på tillträdet. Cicilia Odenbrink
    2022-04-03 Verifierad kund
    Jag blev mycket väl bemött av Cicilia.
    Vi önskade att försäljningen skulle ske på ett smidigt sätt det blev över förväntan.
    Hon är lyhörd, positiv, inga frågor är fel, mån om att både säljare och köpare får bästa information och blir nöjda. Hon var mån om att uppfylla våra önskemål och arbetar snabbt och effektivt. Var alltid tillgänglig.
    Vi är mycket nöjda med vår mäklare.
    Blir jätte glad över din fina recension oh det gör mig så glad att höra att er upplevelse blev över förväntan! Önskar en riktigt härlig påsk Carina, ta nu väl hand om er och så syns vi på tillträdet:) Cicilia Odenbrink
    2022-03-31 Verifierad kund
    Har ingen erfarenhet av mäklare så jag har inte så mycket att säga.
    Tack snälla Claes för att du tog dig tid och recensera. Betyder massor, tack! Önskar dig en fin kväll. Cicilia Odenbrink
    2022-03-31 Verifierad kund
    Cicilia var hjälpsam och trevlig från första mötet till färdig affär. Verkligen en person som brinner för det hon gör. Inga konstigheter och allt känns naturligt.
    Oh tusen tack Oscar för din recension, blev jätte glad! Önskar dig och barnen en riktigt fin dag i solskenet och så syns vi snart på tillträdet:) Cicilia Odenbrink
    2022-03-31 Verifierad kund
    Cicilia är en väldigt fin mäklare och person. Otroligt bra bemötande och det kändes nästan som vi känt varandra länge. Hon är väldigt ordentlig och har koll på allt så man får svar på sina frågor direkt!
    Tusen tack för dina fina ord! Det gör mig alldeles varm att läsa det du skriver och jag är väldigt glad att du/ ni är nöjda med bostadsaffären! Stort grattis till ert nya, fina hus! Cicilia Odenbrink
    2022-03-29 Verifierad kund
    Cecilia är kunnig,trevlig och framåt.
    Hade väl bara förväntningen att det skulle komma en kunnig
    person och det infriade Cecilia.

Allt gick snabbt och smidigt.
    Tack för dina fina ord! Det gör mig glad att du är nöjd och återigen stort tack för att just jag fick hjälpa er med husförsäljningen! Cicilia Odenbrink
    2022-03-24 Verifierad kund
    Bra bemötande. Lätt att få tag på. Mycket trevlig.
    Tack Cecilia! Jag hoppas att ni ska trivas bra i ert nya hem. Andréa Lidh
    2022-03-22 Verifierad kund
    Lättillgänglig, kunnig, avslappnad och dessutom alltid med ett leende! Stort plus!
    Tack för dessa vitsord och stort grattis till ert fina hus! Hoppas bubblet smakade bra i måndags :) Vi hörs & syns snart igen! Andréa Lidh
    2022-03-22 Verifierad kund
    Engagerad och vi blev alltid bemötta med ett leende. Var kunnig och det hon inte visste ville hon lära sig, man fick förtroende och man kände att man kunde diskutera med Andrea och hon lyssnade på vad man sa.
    Tusen tusen tack! Jag vill också passa på att tacka för ett mycket fint samarbete! Det har varit ett nöje att få hjälpa er i denna stora livsförändring. Andréa Lidh
    2022-03-22 Verifierad kund
    Kom med råd och idéer, lyssnade på våra förslag.
    Inge förtroende, fullt ut.
    Kändes som om hon jobbade för vårt bästa. Fick stort förtroende för henne.
    Stort tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er i denna "resan". Jag hoppas ert nya kapitel i livet blir minst lika bra! Andréa Lidh
    2022-03-13 Verifierad kund
    Hela köpprocessen gick smidigt med Cecilia som expert!
    Ett stort varmt tack Anneli för de fina orden och för att jag fick möjligheten att hjälpa er med ert husköp! Önskar er stort lycka till med det nya huset. Vi ses på tillträdet! Cicilia Odenbrink
    • Mjöbäck
    2022-03-12 Verifierad kund
    Trevlig och informativ. Svarar snabbt på mail och sms.
    Ett varmt tack Jonas för dina ord och för ett gott samarbete! Vi ses på tillträdet! Cicilia Odenbrink
    2022-03-11 Verifierad kund
    Väldigt trevligt bemötande. Jag hade inte så höga krav mer att få mitt hus sålt och det löste hon galant. En tjej med stort tålamod, lugn även om man själv blir arg 😀.
    Tack Jennifer! Och hjärtligt tack för att jag fick förtroendet att hjälpa till med försäljningen. Jag hoppas allt blir bra för dig! Andréa Lidh
    • Roasjö
    2022-03-08 Verifierad kund
    Vi blev bemötta av en mycket trevlig, proffsig och kunnig mäklare! Cicilia va väldigt duktig på att berätta hur allt fungerade då vi skulle sälja huset, Hon har allltid funnits till hands vid frågor och alltid hjälpt oss med saker som vi undrar över! Förväntningarna var att vi skulle få vårt hus sålt och till personer som kändes bra att sälja till! Vi är jättenöjda med Cicilias arbete och sätt att bemöta oss! Har känts väldigt tryggt att ha Cicilia som mäklare!
    Ett stort stort tack Hanna för dina ord! Så roligt att få hjälpa till i samband med försäljningen av ert hus. Jag hoppas ni kommer att trivas i ert nya hem och att det blir som ni föreställt er. Ha det fint och ta hand om er! Cicilia Odenbrink
  • Mona M
    Jag är helt överens med min fru Mona Medander
    Stort tack Roger och Mona för ett fint samarbete och ert förtroende. Hoppas ni kommer trivas i ert nya hem! Cicilia Odenbrink
  • Lilian D
    2022-03-08 Verifierad kund
    Bästa bemötande på alla sätt!

Cicilia var mycket hjälpsam och proffsig under hela processen och hon tog sig tid att förklara allt vi ville veta gällande hus och budgivning.

Jag skulle gladeligen rekommendera Cicilia!
    Tack snälla rara! Det gör mig otroligt glad att höra att du är nöjd med mig och mitt arbete och skulle rekommendera mig vidare, tack! Ha en fin dag:) Cicilia Odenbrink
  • Mona M
    2022-03-08 Verifierad kund
    En engagerad mäklare och ser till både säljare och köparens bästa.
    Tack Mona för att du tog dig tid att lämna en recension! Önskar dig en fin dag och så hörs och ses vi snart igen:) Cicilia Odenbrink
    2022-03-08 Verifierad kund
    Mycket professionellt bemötande, levde upp till alla de förväntningar vi hade. Tack!
    Stort tack Peter och återigen stort grattis till köpet. Ha nu en riktigt fin dag och försök få njuta lite av solen:) Cicilia Odenbrink
    2022-03-06 Verifierad kund
    Cicilia, vi är väldigt tacksamma för alla hjälp med försäljningen av vårt fina hus.
    Du gav oss -utlänningar- alla information på den frågor beträffande alla för oss udda sakerna angående husförsäljningen i Sverige.
    Även i ledighet mot Jul svarade du. Kanon !!

Hon är en kunnig mäklare som vi gärna rekommenderar.
    Mycket glad att vi valde henne.

Geralda Kooi Nederländerna
    Stort tack för förtroendet och för gott samarbete under hela försäljningsprocessen! Vi ses snart på tillträdet! Cicilia Odenbrink
    2022-03-06 Verifierad kund
    Vi är mer än nöjd på alla sätt !
    Cicilia är väldigt trevlig och serviceminded.
    Tack för hjälp vid den försäljning av vårt älskade hus i Sverige.

Hans Kooi Nederländerna
    Tack för dina fina ord! Det gör mig glad att ni är nöjda och jag ser fram emot att få träffa er snart igen. Cicilia Odenbrink
    • Sexdrega
    2022-03-03 Verifierad kund
    Vi har bara positiva saker att säga om Cicilia, från allra första kontakten. Vi kände oss lugna och trygga då hon tog sig tid på visningen och när papper skulle skrivas. Det märktes att hon var mån om att det skulle bli bra för både köpare och säljare. Skulle vi någon gång sälja vårt hus skulle vi definitivt vända oss till Cicilia och vill varmt rekommendera henne till andra.
    Oh du gjorde verkligen hela min fredag, blev verkligen glad när jag läste detta! Tack snälla för dina fina ord och för att du tog dig tiden att skriva ner detta omdöme, tack:)! Och igen stort grattis till ert nya hem! Cicilia Odenbrink
  • köpte en tomt med hjälp av Andréa Lidh en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    • Dalstorp
    2022-02-28 Verifierad kund
    Väl mött, höll oss uppdaterade hela tiden
    Tack snälla, det ska bli väldigt spännande att följa ert husbygge framöver! Andréa Lidh
    2022-02-14 Verifierad kund
    Hade höga förväntningar och Andréa levde upp till dessa. Mycket bra!
    Varmt tack Anna, vad glad jag blir av att läsa detta! Ta hand om er så ses vi på tillträdet. Andréa Lidh
    2022-02-08 Verifierad kund
    Andréa har gjort ett bra jobb med husförsäljningen, från första kontakt till kontraktsskrivningen. Vi har känt oss trygga och haft gott förtroende för henne under processen.
    Stort tack för förtroendet och för ett gott samarbete under hela försäljningsprocessen! Ta hand om er så ses vi på tillträdet. Andréa Lidh
    2022-02-08 Verifierad kund
    Vi blev superbra bemötta.
    Jättetrevlig och hjälpsam
    Vi fick mycket mer hjälp och service än vad vi trodde vi skulle få under denna process.
    Hon gjorde allting lättförståeligt och vi känner oss trygga och lugna över att hon finns till hands och kan hjälpa.
    5 av 5 solar.
    Tusen tack för ditt omdöme! Så härligt att ni kände er väl omhändertagna i processen, det är precis det jag önskar. Och som sagt är det något så är ni alltid välkomna att höra av er. Återigen grattis till ett riktigt charmigt hus! Vi ses på tillträdet framöver. Andréa Lidh
    2022-01-26 Verifierad kund
    Väldigt tillmötesgående och kunnig i sitt yrke. Behandlade vårt ärende snabbt och korrekt. Vi rekommenderar henne till alla som ska köpa,sälja sina hus.
    Stort tack Therese för ditt omdöme! Tack för att jag fick möjligheten att hjälpa er med både försäljningen av huset och i samband med köpet av ert ny hem. Må gott nu:)! Cicilia Odenbrink
    2022-01-26 Verifierad kund
    Jag är missnöjd med husköpet med Cicilia.
    Beklagar innerligen att ni upplever att huset inte är vad ni förväntade er och jag hoppas att ni ändå anser att ni fått professionell rådgivning från mig och känt er omhändertagna och att detta inte förstör vår relation på något sätt. Det har verkligen varit ett nöje att fått hjälpa dig och din familj i ert sökande efter ny bostad och jag hoppas att ni till slut ska lyckas att skapa hemmet ni alltid dröm om i huset. Jag vill också att ni ska veta att ni alltid är välkomna att höra av er om ni har frågor eller funderingar, jag är endast ett telefonsamtal bort och har ni vägarna förbi vårt kontor står dörren alltid öppen för er! Cicilia Odenbrink
    2022-01-20 Verifierad kund
    Hon gav/ger ett mycket trevligt och positivt första intryck.
    Påläst på området, marknaden och prisbilden. Gav ordentligt med underlag och information om vad som gäller hennes roll som mäklare och vad vi kunde förvänta oss av denna hjälp.
    Alltid tillgänglig för frågor och undringar. Positiv och mycket bra objektbeskrivning o fina bilder av fastigheten i annonsen.
    Sammanfattning: Kunde inte varit bättre. 🌟🌟🌟🌟🌟
    Tack snälla underbara för dina ord! Så roligt att få hjälpa till med försäljningen av ert hem! Ha det nu fantastiskt fint så ses vi på tillträdet. Allt gott! Cicilia Odenbrink
    2022-01-18 Verifierad kund
    Positivt bemötande av en kunnig och proffsig mäklare som levde upp till mina förväntningar. Gjorde hela affären till en glädjefull upplevelse
    Tack snälla rara för detta fina utlåtande! Blev otroligt glad att läsa detta! Jag önskar er återigen stort grattis till köpet och varmt välkommen tillbaka till Svenljunga kommun:)! Cicilia Odenbrink
    2022-01-18 Verifierad kund
    Trevlig, välkomnande, kunnig och ett personligt professionellt bemötande.
    Förväntningarna var stora och infriades till fullo. Fick svar och hjälp med alla frågor som uppstod.
    Mycket nöjd !
    Tack snälla för din recension, den värmer verkligen! Stort grattis åter igen till köpet av ert nya smultronställe, är övertygad om att ni kommer stortrivas! Cicilia Odenbrink
    2022-01-03 Verifierad kund
    Vi blev bemötta jätte bra av mäklaren, och hon har ett bra bemötande samt förhållningssätt både med att förklara mm.

Jag hade inte direkt några förväntningar utan mest inblick att få köpa/ skriva på papper på vårat hus. Men hon levde verkligen upp till förväntningarna med bra förklaringar hur det går till mm.

Upplvelsen av mäklaren tycker jag var jätte bra! Vi fick skriva på papper och hade vi frågor så svarade mäklaren på ett bra sätt så att vi förstår vad som t.ex. menas i pappret mm.
    Tack snälla för de fina raderna du skrev och återigen stort grattis till ert husköp! Nu har ni ett spännande år framför er. Vänliga hälsningar Andréa Andréa Lidh
  • köpte sin bostad med hjälp av Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    2021-12-28 Verifierad kund
    Cicilia är trevlig och hjälpsam. Jag är nöjd med all hjälp vi fick.

Tack Cicilia 😊

Med vänliga hälsningar
    Joseph och Katja
    Tack snälla själva, det var mitt nöje att få vara en del av er bostadsresa:)! Hoppas att ni mår bra allihopa och att bebisen snart kommer:) Cicilia Odenbrink