Svensk Fastighetsförmedling Tranemo

Svensk Fastighetsförmedling Tranemo

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Tranemo!

Här i Tranemo hittar du allt från lägenheter och villor till trevliga tomter i lugna miljöer. Vi på Svensk fastighetsförmedlings kontor kan området här runt Tranemo och Svenljunga, och är du på gång med en bostadsaffär här är det oss du ska kontakta.

Här hos oss kan du få hjälp med hela processen, från den fria värderingen till slutförsäljningen eller köpet. Det finns inga frågor du inte kan ställa till oss, vi tillhör nämligen en mäklarkedja med över 80 år i branschen.

Läs vad 218 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Tranemo 2

• sålde sitt hus med hjälp av Andréa Lidh en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    2021-06-18
    Mitt intryck av mäklare Andréa Lidh:

professionell
    utmärkt bemötande, vänlig, duktig och tydlig
    kompetent
    rekommenderas varmt!

Tack vare henne så kunde jag navigera rätt i mina beslut gällande husförsäljningen. Hon var ett ypperligt stöd och tog sig tid till att besvara alla mina frågor samt vara tillgänglig på telefon när jag behövde henne. Högsta betyg!!!

Mvh,
    Brittmari Mårtensson
  • köpte sitt hus med hjälp av Andréa Lidh en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    2021-06-18
    Upplevde Andréa som väldigt professionell och lugn.
    Man fick god tid på sig under visningen.
    Ringde både före och efter visningen.
    Hon gjorde helt enkelt det lilla extra!
  • Maxwell Justin M
    • Mjöbäck
    2021-06-16
    Trevlig och korrekt bemötande.
    Vi förväntade att Cicilia skulle arbeta hört och att hon skulle göra sitt yttersta för att sälja vårt hus vilket hon gjorde över förväntan.

Professionell och kunnig. Cicilia ger sig inte tills huset blir såld
    Tusen tack till er! Vilket bra samarbete vi haft och det har varit en ära att få varit en del av er försäljning. Stort stort tack för ert förtroende och stort grattis till en riktigt lyckad försäljning som vi landade i trots att det tog lite tid;) Njut av sommaren och ta väl hand om er! Cicilia Odenbrink
  • Helen Jennifer R
    2021-06-16
    Absolutely amazing so very helpful and everything went very smoothly and even after The sale helped me with contact numbers for avlopp and Sotare would highly recommend Andrea she is truly a wonderful person.
    Thank you so much Helen for taking the time to write a recommendation. It means a lot to me! Wish you the best with your new home & enjoy the summer! Best regards Andréa Andréa Lidh
  • Tommy S
    2021-06-16
    Vi har köpt en villa i Tranemo med Cecilia som mäklare. Trevlig mäklare och säljare så det kunde inte blivit bättre. Toppen! Nu ser vi fram emot inflytten.
    Stort grattis återigen Tommy till ert nya fina familjehem! Och åter igen, så otroligt skoj att du får komma tillbaka återigen till din barndomsgata där nu dina barn kommer att få växa upp lekandes precis som du. Fantastiskt! Ha nu en bra sommar och ta hand om er så ses vi till hösten igen. Cicilia Odenbrink
  • Johanna S
    2021-06-16
    Cecilia är alltid så trevlig och tillmötesgående. Lätt att prata med och besvarar på frågor. Vi köper ett hus i Tranemo och kontakten med både mäklare och ägare har varit toppen hittills vilket ger en bra känsla vilket är viktigt vid ett stort köp. Även tydligheten som gör att man inte behöver oroa sig för att något ska gå fel.
    Precis så här vill jag att mina kunder ska känna sig när jag hjälper till med processen och det gör mig så otroligt glad att veta att du fått denna känsla som jag jobbar så hårt för att nå. Tusen tack för att du delade med dig av detta, du gjorde min dag! Vi ses på tillträdet längre fram, ha nu en fantastisk sommar Johanna! Cicilia Odenbrink
  • sålde sitt hus med hjälp av Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    2021-06-14
    Noggrann och seriös kvinna som värnar om alla kontakter som kommer under en försäljning 👍
    Tusen tack Evelina, det har varit jätte skoj att få följa er resa både när ni köpt och sålt. Ha en fin fortsatt dag och så ses vi snart på nytt:) Cicilia Odenbrink
  • köpte sitt hus med hjälp av Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    • Mjöbäck
    2021-06-14
    cicilia har skött sitt uppdrag med ett tillmötesgående och fint bemötande. med personlighet, tydlighet och noggrannhet.
    Jag kände mig som kund trygg genom hela köpet.
    Tack snälla för dina varma ord och återigen stort grattis till detta otroligt charmiga hus du nu köpt. Jag hoppas att du och din dotter ska trivas! Ha en fantastisk härlig sommar och ta hand om er! Cicilia Odenbrink
    • Mårdaklev
    2021-06-14
    Great support provided by Andrea. Her keenness to go extra mile was much appreciated by both parties.
    Thank you so much for the kind words! I’m glad you feel that way. Best regards Andréa Andréa Lidh
    2021-06-14
    Ett väldigt bra bemötande genom hela försäljningen. Vi hade en förhoppning om att processen skulle kännas bra för oss efter att ha bott såpass länge i huset. Cicilia levde upp till detta och har hjälpt oss igenom försäljningen på ett bra sätt
    Hjärtligt tack för förtroendet både vid köp och försäljning! Det har varit en ära att få hjälpa er med försäljningen av ert fina hus. Vi ses snart igen, ta hand om er så länge:)! Cicilia Odenbrink
  • skrev om Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    2021-06-03
    Cicilia har de bästa visningarna. Ingen stress, jag får kompetenta svar på mina frågor och funderingar och dessutom gott fika 😃
    Tack snälla Elise, nöjet är alltid på min sida👍 Nu ska vi bara se till att du ska finna drömhemmet också😊 Trevlig kväll och så hoppas jag vi ses snart igen! Cicilia Odenbrink
    2021-05-29
    Vi köpte ett hus och är tacksam för hjälpen 😍🥰
    Stort grattis åter igen, hoppas ni ska trivas i ert nya familjehem och varmt välkomna till vår fina kommun. Njut av det härliga sommarvädret och så hörs vi snart igen:) Cicilia Odenbrink
    2021-05-29
    Cicilia Odenbrink har ett mycket bra bemötande är hjälpsam och inger förtroende.
    Förväntningarna att en försäljning skulle ske så smidigt som möjligt har uppfylls till fullo.
    Cicilia har gjort ett bra jobb , kan rekommendera henne som mäklare.
    Tack snälla Kerstin för fina ord och för ditt förtroende. Önskar dig en trevlig helg:) Hälsa Paula så gott och ta hand om er så länge. Cicilia Odenbrink
  • köpte sin bostad med hjälp av Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    2021-05-27
    Cicilia has been extremely helpful though the purchasing process.
    Thank you for your kindly words and congratulations again Tobias! It will be immensely exciting to be able to follow your journey and I wish you all the best of luck and do not forget to contact me again when you have started to complete your plans, I will be more than happy to come out and visit then. Have a lovely weekend. Best regards Cicilia Cicilia Odenbrink
    2021-05-25
    Vi sålde vårat hus, hon var pålitlig och påläst. Våran upplevelse var väldigt positiv, och hon är en duktig mäklare som jag gärna hade rekommenderat till andra,
    Tack för förtroendet! Det har varit ett nöje att få hjälpa er med affären och det glädjer mig att ni är nöjda. Vänliga hälsningar Andréa Andréa Lidh
  • köpte sin stuga med hjälp av Andréa Lidh en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    2021-05-14
    Vi har köpt ett fritidshus. Mäklaren har varit mkt trevlig och proffesionell.
    Stort tack för omdömet Pontus och så roligt att ni varit nöjda med min hjälp! Önskar er en fantastisk sommar i Karkashult! Vänliga hälsningar Andréa Andréa Lidh
    2021-05-14
    Vi köpte ett fritidshus och Andréa var väldigt professionell och kunnig som mäklare och supertrevlig att ha att göra med.
    Tusen tack för de värmande orden Malin och för att du tog dig tiden att skriva detta :) Ta hand om er och ha en fin sommar! Vänliga hälsningar Andréa Andréa Lidh
  • sålde sin stuga med hjälp av Andréa Lidh en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    2021-05-13
    Sålt fritidshus
    Mycket bra bemötande av mäklaren
    Mäklaren uppdaterade mig kontinuerligt
    Helt nöjd med kontakten
    Tack snälla du! Det har varit väldigt enkelt att samarbeta med dig och det glädjer mig att ni är nöjda med mitt arbete! Vi hörs och ses snart igen. Vänliga hälsningar Andréa Andréa Lidh
    2021-05-12
    Sålt fritidshus. Blev mycket väl bemött av Andrea. Trevlig och professionell.
    Andrea levde upp till förväntningarna.
    Rekommenderar henne.
    Tack Sandra för fina ord och för att du tog dig tiden att skriva ett omdöme! :) Vänliga hälsningar Andréa Andréa Lidh
    • Nittorp
    2021-05-12
    Sålt en bostad som jag fått av mina föräldrar.
    Fint bemötande och Cililia gav alltid snabba återkopplingar med ett leende på läpparna. En snabb försäljning var min tanke och det blev det.
    Affären är inte riktigt klar ännu tillträde senare så hoppas på en lika god service hela resan. Jätte nöjd.
    Tack snälla för fina ord! Det gläder mig Eva att du är nöjd med min arbetsinsats än så länge. Jag ska självfallet fortsätta jobba hårt för att hålla en god kvalité på mitt arbete även den sista tiden av just detta samarbete. Ha en fantastisk fin Kristihimmelsfärdsdag och så hörs vi snart på nytt igen :)/ Cicilia Cicilia Odenbrink
  • Steliana B
    2021-05-11
    Jag köpte ett hus genom henne, och hon gjorde upplevelsen lätt för mig - hanterade allt pappersarbete, kommunikation med banken etc.
    Mycket professionell, proaktiv person. Också ett bra plus - hantering av transaktioner på engelska.
    Så ett stort tack och lycka till i fastighetskarriären!
    Ett stort tack till dig Steliana för att du tog dig tid att skriva en recension, jag blev jätte glad när jag läste den! Önskar dig och din son all lycka till i nya hemmet, jag hoppas och tror ni kommer att trivas:)! Ta nu väl hand om er och hälsa dina arbetskollegor så gott från mig/ Cicilia Cicilia Odenbrink
    2021-05-04
    Proffsig, engagerad, ärlig och genuint intresserad av att göra bra affärer för alla parter.
    Precis så här önskar jag att min mäklartjänst ska upplevas så jag blev otroligt glad av att läsa din recension! Tusen tack att du tog dig tid att skriva ner dessa rader. Hoppas du ska trivas i nya lägenheten. Önskar dg all lycka till i fortsättningen! Cicilia Odenbrink
    2021-05-03
    Har sålt ett gammalt torp.
    Blev bemött på ett alldeles utmärkt sätt.
    Vi förväntade oss mycket information och det fick vi.
    Vår försäljning gick väldigt fort och vi har rekommenderat Cicilia till en granne som kommer att sälja snart.
    Tack snälla för de vänliga orden och att ni pratar så gott om mig, blir alldeles rörd av er fina handling! Ta nu väl hand om er och så syns och hörs vi snart på nytt igen. Ha en fin fortsatt dag!/ Cicilia Cicilia Odenbrink
    2021-04-11
    Vi köpte ett hus på landet. Blev bemötta på ett professionellt och trevligt sätt. Hon är noggrann med all information så det inte råder några missförstånd.
    Tack snälla rara! Vill också passa på att säga att jag verkligen ser fram emot att hjälpa er med er egna försäljning, hoppas på ett riktigt bra slutresultat. Ta nu väl hand om er och så hörs och syns vi snart igen :) Cicilia Odenbrink
    2021-04-11
    Sålde huset i samarbete med Cicilia Odenbrink på Svensk Fastighetsförmedling.
    Vi fick ett trevligt bemötande av Cicilia.
    Vi tycker att hon uppfyllde våra förväntningar på bästa möjliga sätt och kan varmt rekommendera henne.
    Jan och Aina
    Blev otroligt glad av ert fina omdöme och att ni skriver att ni skulle rekommendera mig till andra. Tusen tusen tack och stort grattis till en riktigt lyckad affär! Ha en fin dag. På återhörande Cicilia Odenbrink
    Köpt Höganäs,Mossebo.

Bra bemötande, bra och utförlig info av Cicilia 👍
    Tack snälla, glad jag blir. Hoppas att vårt samarbete ska minst lika bra nu när jag få hjälpa er med er kommande försäljning:)! Vi hörs snart på nytt igen. Cicilia Odenbrink
    2021-03-23
    Varmt bemötande från start och in i mål, bara positiva intryck.
    Hoppas ni ska trivas i ert nya hem tror dessutom ert kommande hemmagym kommer bli jätte fint. Trevlig kväll! Cicilia Odenbrink
    2021-03-23
    Köpt en villa och där vi redan från första början får ett mycket positivt bemötande av Cicilia. Kändes genuint och professionellt!
    Mitt varmaste tack för fina ord. Hoppas du och din familj kommer stortrivas i ert nya hem. Ha en fin kväll så hörs vi av i god tid innan tillträdet:) Cicilia Odenbrink
    2021-03-03
    Hon är trevlig och tillmötesgående, men framför allt så upplevde jag att hon även bevakade mina intressen som köpare. Hon gjorde att köpet kändes tryggt.
    Tusen tack för de fina orden och det gör mig så glad att veta att ni känt er trygga i processen då det är precis denna känsla som jag önskar alla mina köpare! Ha en fantastisk dag och njut nu av det soliga vädret som infinner sig:)! Cicilia Odenbrink
  • sålde en tomt med hjälp av Andréa Lidh en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    2021-03-02
    Jag är nöjd med andreas jobb !
    Stort tack för betyget och så roligt att höra att du är nöjd med mitt arbete! Vänliga hälsningar Andréa Andréa Lidh
    • Hillared
    2021-02-23
    Cicilia uppfyllde alla mina förväntningar hon är noggrann och lätt att samarbeta med
    Tack snälla för fina ord! Det har varit ett nöje att samarbeta med er! Cicilia Odenbrink
    2021-02-22
    Har sålt en villa i Överlida. Försäljningen gick snabbt och smidigt. Cecilia var väldigt rak och tydlig i sin information. Enbart en positiv upplevelse. Levde verkligen upp till de förväntningar vi hade.
    Åh va glad jag blev av ditt fina i omdöme, tack du gjorde min kväll! Hälsa din syster och mor så gott från mig:) Med vänliga hälsningar Cicilia Cicilia Odenbrink
    2021-02-22
    Jag tycker att hon va väldigt duktig som mäklare trevlig o väldigt service inriktning mäklare😊
    Tack snälla! Det var så roligt att få vara en del av er köp-process, är helt övertygad om att ni kommer trivas i ert nya hem:)/ Cicilia Cicilia Odenbrink
    2021-02-22
    Vi sålde vårat hus i Tranemo , via Cecilia , hon är en fantastisk mäklare !!
    lyhörd, ödmjuk , jordnära vi är mkt mkt nöjda med henne och vår försäljning !!
    Om vi kommer sälja ett hus till i framtiden kommer vi ge det uppdraget till Cecilia igen 😀
    Tack! Blir så klart jätteglad för dessa värmande ord. Stort lycka till med ert nya boende och det var otroligt roligt att få lära känna er!/ Cicilia Cicilia Odenbrink
    2021-02-19
    Jag och min familj köpte ett hus som Cicilia förmedlade. Absolut bästa mäklaren vi har haft kontakt med, VÄLDIGT trevlig och utmärkt service. 5 av 5 stjärnor!
    Stort tack Branko! Det glädjer mig att ni är nöjda med mitt arbete!/ Cicilia Cicilia Odenbrink
    2021-02-19
    Villa.
    Väldigt trevligt bemötande. Dålig på att återkoppla frågor som man ställt vid visning.
    Härligt att höra att ni varit nöjda med mitt bemötande. Ska absolut ta med mig din feed-back och jag tackar för att du ger mig denna och hjälper mig förbättra min mäklartjänst. Stort grattis återigen till villaköpet, hoppas att ni ska trivas många år framöver! / Cicilia Cicilia Odenbrink
    2021-02-18
    Enplansvilla i Svenljunga på Sleipner väg 15
    Tack för din recension och stort grattis åter igen Lisa till ert fina nya hem! / Cicilia Cicilia Odenbrink
  • Malin B
    2021-02-18
    Cicilia hjälpte oss att köpa vårat hus. Hon var lyhörd och mån om att besvara våra frågor, samt flexibel med extra visning. Tillförlitlig mäklare med stort engagemang.
    Tack snälla Malin för att du tagit dig tid att lämna ett omdöme. Jag blev jätte glad av att läsa vad du skrivit! Hoppas ni firat ordentligt i helgen och att barnen är förväntansfulla på att få flytta in i ert nya familjehem:)!/ Cicilia Cicilia Odenbrink
    2021-02-17
    Vi sålde huset med Cicilias hjälp. Hon är jätte snäll, engagerad, kompetent. Helt enkelt en person som man kan lita på. Man kände sig omhändertagen. Vi skulle absolut rekommendera henne vidare! Svenskfast ni kan vara glada att ni har en sån medarbetare! Tack Cicilia
    Rara ni! Tack snälla för varma ord, det gör mig så glad att veta att ni varit nöjda med mig och skulle rekommendera mig till era nära och kära! Ta nu väl hand om er! Mvh Cicilia Cicilia Odenbrink
    • Hillared
    2021-02-12
    Vi har köpt hus av Cicilia.
    Fantastiskt bemötande, proffsig, väldigt trevlig och riktigt serviceminded!
    Vi är mer än nöjda på alla sätt!
    Ojj så glad jag blev av dina fina ord!! Tack snälla Jenny, jag hoppas & tror ni kommer trivas jätte bra i ert nya hem & er nya hemort :) Ha en underbar helg & så hörs vi snart av på nytt./ Cicilia Cicilia Odenbrink
    • Limmared
    2021-02-05
    Jag hade Andrea som mäklare till ett hus för försäljning. Andrea bemötte mig professionellt från start till slut, med en glimt i ögat. Är super nöjd med samarbetet och hur hon hanterade hela försäljningen och kontakten mellan oss. En driven kvinna som var motiverad för försäljningen och skötte allt snyggt. Andrea var väldigt tydlig och använde att profersionellt ordspråk, vilket vi uppskattar. Mycket nöjd! Andrea levde upp över förväntningarna.
    Tack snälla Linnea för denna recension. Du gjorde hela min dag! Så glad över att du varit nöjd med mig under hela försäljningsprocessen och tack för ett mycket fint samarbete och engagemang från din sida! Vi ses på tillträdet! Vänliga hälsningar Andréa Andréa Lidh
  • Hagop M
    2021-01-27
    Jag köpte ett hus i DALSTORP som jag såg på hemsidan jag kontaktade Cecilia och hon suverän med visningen och budgivningen. Jag är super nöjd och jag tackar Cicilia och jag rekommenderar henne om någon vill köpa hus
    Tack snälla själv Hagop, det har varit ett nöje! Hoppas att du ska stormtrivas i ditt nya hem! Ha en fantastisk helg!/ Cicilia Cicilia Odenbrink
    2021-01-26
    Köpt ett hus.Blev väldigt bra bemött.Hade inga speciella förväntningar första gången haft att göra med mäklare. Allt har gått smidigt och bra.Tack vare en engagerad och bra mäklare.

Min helhetsbild är mycket positiv och jag kan verkligen rekommendera Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga och Andréa Lidh.
    Tack Alina för de orden! Vad glad jag blev och så snällt av dig att du vill rekommendera mig och Svensk Fastighetsförmedling vidare. Hoppas ni ska trivas i ert nya fina hus! Ta hand om er så ses vi snart! /Andréa Andréa Lidh
    2021-01-25
    Köpt villa
    Hon har varit bra på att återkoppla och vid kontrakt skrivning så har hon varit tydlig med information
    Som fått mig som köpare trygg
    Det är precis denna känsla, trygghet, som jag hoppas och jobbar hårt för att mina kunder ska känna och förknippa min mäklartjänst med, tack snälla för att du lät mig få ta del av din upplevelse det gjorde min dag! / Cicilia Cicilia Odenbrink
    • Limmared
    2021-01-19
    Andréa fick ansvaret att hjälpa oss med vårat hus och lyckades jättebra. Jag har ingen direkt erfarenhet eftersom det är första bostaden vi säljer, men jättenöjda med Andrèa överlag.

En punkt vi direkt tänkte på var att fylla i en hel del uppgifter om vår bostad via papper och penna. Det hade varit ett bra förbättringsarbete att digitalisera det formuläret eller i alla fall ha det alternativet. Det var väldigt frustrerande att fylla i manuellt, man råka skriva fult, fick göra om, stava fel, fick göra om osv.

Feedback till Andrèa, utöver det fantastiska jobb hon gjort, att vara lite mer lyhörd och lyssna på säljarnas ord eller behov.

Jättenöjda med Andrèa Lindh och hade valt henne igen utan tvekan!

Tack för allt!
    Familjen Kandevik
    Stort tack för omdömet och att jag fick förtroendet att hjälpa till med er bostadsaffär. Uppskattar också att ni ger oss input på vad vi kan utveckla i vårt arbetssätt för att bli så bra som möjligt! Lycka till med allt nu så ses vi på tillträdet! Andréa Lidh
    2021-01-07
    Sålde ett fritidshus på landet, mäklare mkt proffsig mot både oss som säljare, som mot alla intresserade.
    Kommer helt klart att rekommendera Cecilia och Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga till alla våra vänner.
    Är oerhört tacksam för att ni delar med er av er upplevelse. Tack snälla för så fin recension och tack själva, ni har alla varit helt underbara att samarbeta med! Ha det så gott så länge och så hörs vi på nytt inom kort!/ Cicilia Cicilia Odenbrink
    2020-12-23
    Vi har varit en privat visnig,som hon fixade jette flexibil! Sedan vi har skrev under kontrakten,hon var bästa en alla som jag träffade innan,jag kan bara rekomendera!!!! Daniel Meleg
    Blev så glad när jag läste din recension. Tack så hjärtligt! Gott nytt år, vi ses på nytt snart igen./ Cicilia Cicilia Odenbrink
    2020-12-17
    Kunnig mäklare som hjälpt oss att sälja vårt hus. Noggrann och informativ samt lättillgänglig, ett stort stöd genom hela processen där våra önskemål var i fokus så försäljningen skedde på ett så bra sätt som möjligt!
    Tusen tusen tack Maria, det är precis så här jag vill att min mäklartjänst ska presenteras och genomföras. Ett stort tack att du delar med dig av dig upplevelse:)! Ha en underbar jul och ta hand om familjen! Med varma hälsningar Cicilia Cicilia Odenbrink
    • Mårdaklev
    2020-12-14
    Vi har köpt en villa och vi fick en professionell och pedagogisk mäklare som kunde sin sak.
    Tusen tack för de värmande orden. God jul & gott nytt år på dig! Andréa Lidh
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Cicilia Odenbrink en del av Svensk Fastighetsförmedling Svenljunga
    2020-12-14
    Vi fick hjälp av Cicilia att sälja vår lägenhet i Tranemo.
    Uppdraget har totalt sett utförts mycket professionellt.
    Vi upplever Cicilia som glad och positiv som inte tvekade på att hjälpa oss.
    Enda kritiken är att inte båda delägare fick kallelse till överlåtelsen.
    Vi kommer att föreslå henne som mäklare vid bostadsaffärer inom Tranemo kommun.
    Hälsningar
    Claes och Siv
    Stort tack för den bra feed-backen vilket ger mig chansen att förbättra och finjustera mitt arbetssätt, ett jätte bra förslag! Vill passa på att önska er en god jul och gott nytt år också, hoppas ni kommer trivas i er nya ort! Med varmaste hälsningar Cicilia Cicilia Odenbrink