Svensk Fastighetsförmedling Trosa

Välkommen till Världens Ände, eller sommaridyllen, Trosa!

Här kan du promenera längs Trosaån bland låga trähus och njuta av att vara i en härlig småstad, bara en dryg timme från Stockholm. Även andra årstider finns det mycket att göra här; åk en tur med Blå Tåget, se runstenar och fornlämningar eller åk skidor i Trosabacken.

Vi på Svensk Fastighetsförmedling kan bostadsmarknaden i och omkring Trosa och vi har resurserna för att hjälpa dig med hela processen, oavsett om du är intresserad av att köpa eller vill sälja en fastighet.

Kom förbi vårt kontor på Östra Långgatan så svarar vi på alla dina frågor om bostad och boende i Trosa!

Läs vad 106 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Trosa 2

2022-10-11 Verifierad kund
    Fantastiskt kunniga och trevliga mäklare med ett sjukt driv och enorm känsla för service.

Kan inte rekommendera mer!
    2022-09-23 Verifierad kund
    Trevlig bemötande, kunnig personal, kunde se möjligheterna i huset, även vid köpet av Byggvägen 5c.
    2022-09-10 Verifierad kund
    Ett tack till Anna-Karin som är en så duktig och trevlig mäklare!
    2022-09-07 Verifierad kund
    Mycket trevlig å hjälpsam mäklare. Väldigt nöjd
    • Tystberga
    2022-08-29 Verifierad kund
    Jag har generellt positiva omdömen av både mäklaren och kontorspersonlen. Allt som jag önskade fick jag tillgodosett
    Rekommenderar Carina som en toppen mäklare.
    • Tomtaklint
    2022-08-22 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och bra information
    2022-07-13 Verifierad kund
    Varmt och trevligt bemötande.
    Ordningssam och tydlig.
    2022-05-16 Verifierad kund
    Carina är en toppen mäklare kunde inte ha fått en bättre. Mycket kunnig och hälpsam på alla sätt. Rekommenderas starkt.
  • köpte sin stuga med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Trosa
    • Åda
    2022-05-02 Verifierad kund
    Det var en possitiv upplevelse Anna-Karin var väldigt trevlig, proffesionell och kunnig om fastigheten.
    Allt gick smidigt.
    2022-04-27 Verifierad kund
    Mkt gott samarbete o duktig uppmärksam mäklare
    2022-04-03 Verifierad kund
    Bra bemötande
    Mäklaren levde upp till mina förväntningar
    Jag tycker att Carina vet vad hon gör, väldigt professionell.
    2022-04-02 Verifierad kund
    Fint bemötande !
    Påläst och trevlig mäklare !
    Carina får högsta betyg av oss !
    2022-03-28 Verifierad kund
    Supernöjd, Carina var kanon under hela affären lugn och hjälpsam!
    Tack för en smidig och bra försäljning!
    2022-03-28 Verifierad kund
    Allt var superbra. Carina var tydlig med hur allt skulle gå till. Kan varmt rekommendera.
    2022-03-25 Verifierad kund
    Fantastiskt bemötande av Carina.
    Proffesionellt, och informativt på visning.
    Tydlig kontakt efteråt.
    Otroligt nöjd!
    2022-03-22 Verifierad kund
    god kontakt, erfarenhet, god service för båda säljaren och köparen
    2022-03-10 Verifierad kund
    Diffus process och långsam. Försök till att jag skulle hjöa bud.
    Tråkigt att du känner så, Linn. Det är säljaren som avgör till vem och till vilket pris de vill sälja. När de får ett underbud vill säljaren oftast inte göra affär snabbt utan vänta in fler spekulanter. De kan också välja att förhandla med den som lagt underbud för att kunna mötas på en för dem acceptabel nivå. Hoppas detta var till någon hjälp och att du kommer att trivas bra när ni väl är på plats. Mvh Carina ;-) Svensk Fastighetsförmedling Trosa
    2022-02-24 Verifierad kund
    Trevlig, kunnig och ödmjuk.
    Höga förväntningar som blev uppfyllda.
    Bra slutresultat.
    2022-02-19 Verifierad kund
    Tydligt, proffesionellt, tillgänglig, vänlig, erfaren och nytänkande
    2022-02-18 Verifierad kund
    Vi besökte fastigheten för första gången Tisdag 8/2 med syfte att bilda oss en uppfattning om läge och standard. Vi hade i tidigare skede upplyst om att vi bodde i Stockholm och var intresserade av objektet. Dessutom hade vi vid tillfället flera hus att titta på samma dag.
    Fastigheten hade stått som "kommande" under relativt lång tid och vi blev minst sagt förvånade att budgivning bröt ut praktiskt taget samma timma som vi hade lämnat huset. En viss chockverkan med andra ord vars påverkan fortsatte hela vägen tillbaks till Stockholm och avslutades på en bensinmack i sen kvällstimma med ett slutbud.
    Detta intryck gör att bedömningen grumsas en hel del. Annars var mottagandet helt OK och välkomnande.
    Om man skall fortsatta bedömningen kan man tillägga att en ovan köpare, vilket vi ändå får anses vara, inledningsvis och speciellt vid kontraktskrivningen bör upplysas om att handpenningen inte behöver erläggas förrän 7 dgr efter kontraktdatum. Detta och behovet av en kontakt med bank borde framgå av ett flygblad som utdelas i samband med 1-a visningen.
    HOPPAS ATT detta inlägg resulterar i något positivt!!
    /Mats Åhlund
    2021-11-27 Verifierad kund
    Bra och engagerat bemötande, goda råd och seriöst genomfört uppdrag.
    2021-11-08 Verifierad kund
    Hej!

Jag fick ett väldigt trevligt och engagerat bemötande av fastighetsmäklaren, Anna-Karin i Trosa då jag tittade på mitt objekt. Det jag uppskattade var att vi var ensamma på visningen och fick bra med tid och den uppmärksamhet som vi behövde - kändes väldigt bra i just Covid-tider. Flexibilitet med tider för visning var också väldigt uppskattat.
    Hon gav lagom och relevant information vid besöket, som gav klarhet och gjorde beslutet att köpa lättare. Känslan var alltigenom god och lite mysig, till och med. Jag är mycket nöjd med det här besöket.
    2021-11-06 Verifierad kund
    Proffsigt,trevligt o positivt! Mycket bra uppföljning o kontakt!
    2021-10-31 Verifierad kund
    Super proffsigt bemötande. Fick bra info vad som händer med köpare osv.
    Tusen tack! Bara roligt att få hjälpa er och det kommer bli så bra på nästa ställe ;-).
    Mvh Carina
    2021-09-22 Verifierad kund
    Mäklaren var professionell och trevlig vid visning. Hon gjorde även processen med att skriva under kontrakt enkel och smidig.
    10/10!
    Tack Adam för ditt omdöme! Det värmer, ska du veta!
    /Anna-Karin och Carina
    2021-09-19 Verifierad kund
    På alla sätt ett bra bemötande som ingav förtroende o trygghet.Inget att önska .
    2021-09-18 Verifierad kund
    Trevliga, snabba på återkoppling och lösningsfokuserade när allt gick väldigt snabbt på obekväm arbetstid. Fantastisk personal!
  • ROBIN S
    köpte sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Trosa
    2021-09-16 Verifierad kund
    Allt toppen. Bra mäklare lätt att prata med. Rekommenderar varmt.
    2021-09-13 Verifierad kund
    Beskrivningen av tomten var olika på Hemnet och deras hemsida. Vi fick flummiga svar när vi frågade mäklaren om tex fiber var ansluten eller om de skulle bli ansluten. Vi fick ringa en byggfirma för att få rätt information om tomten, information som mäklaren borde ha vetat. Till en annan säljare gav mäklaren ut felaktig information om oss. Dessutom skickades kontraktet kl 10 på kvällen, dagen innan vi skulle skriva på kontraktet.
    Positivt var att när vi fick kontakt med mäklaren, var hon vänlig.
    2021-09-11 Verifierad kund
    Proffsig mäklare, engagerad på ett lagom personligt, förtroendeingivande och lugnt sätt samtidigt som jag upplever hög effektivitet och kompetens.
    Tack snälla för de orden 🙏🏻 Välkomna till Trosa ☀️ Svensk Fastighetsförmedling Trosa
    • Södertälje
    2021-08-07 Verifierad kund
    Blivit mycket trevligt bemött och känt ett stort engagemang från mäklarens sida.
    2021-07-25 Verifierad kund
    Bra bemötande, väldigt trevlig och lyhörd under hela resan. Tydlig i kommunikationen rakt igenom hela handlandet och sammanfattningen blir helt enkelt kanon
    2021-06-09 Verifierad kund
    Jag har köpt lägenhet. Jag är nöjd med mäklarens bemötande jag fick svar på det jag frågade om. Mäklaren är trevlig och positiv. Mäklaren var intresserad av vad jag hade för behov. Jag blev bemött på ett mycket bra sätt.
    Tack Pirjo, vad roligt att det blev så bra för dig och välkommen tillbaka till Trosa. //Carina ;-) Svensk Fastighetsförmedling Trosa
  • köpte sin stuga med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Trosa
    2021-06-08 Verifierad kund
    Vi köpte ett sommar hus.
    Det var raka svar.
    Om hon vart osäker så kollade hon och återkom direkt.
    Det var ett smidigt köp.
    2021-06-03 Verifierad kund
    Köpte radhus av Carina Andersson. Kunnig mäklare som jobbar 24/7 när det behövs. Bemötande i toppklass.
    Rekommenderas starkt.
    Tack snälla ni, jätteroligt att ni hittat ert boende. Är säker på att ni kommer att trivas alldeles utmärkt. Vi ses snart! //Carina Svensk Fastighetsförmedling Trosa
    2021-05-20 Verifierad kund
    Vi har letat fritidshus i 3-4 år och mäklarna från Svensk Fastighetsförmedling Trosa (SFT) har alltid varit lugna och trygga i bemötandet mot oss som potentiella köpare. När vi till slut fick köpa vårt drömhus så var vi glada att just mäklaren var Carina Andersson från SFT då det kändes extra tryggt.
    Tack snälla för de orden. Då är jag ännu nöjdare om ni är nöjda ;-). Är säker på att ni kommer trivas alldeles utmärkt! //Carina Svensk Fastighetsförmedling Trosa
    2021-05-11 Verifierad kund
    Snabb och smidig husförsäljning. Väldigt trevligt bemötande, vi är väldigt nöjda och rekommenderar starkt.
    Tack snälla! Är så glad att ni och köparna är nöjda - härlig känsla! ❤️
    //Anna-Karin
    • Centralt
    2021-05-06 Verifierad kund
    Försäljning villa
    jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj
    2021-03-27 Verifierad kund
    Genom hela processen vid försäljningen av vårt hus blev vi mycket trevligt och professionellt bemötta. Vi fick snabbt svar på frågor och uppdaterades löpande under hela tiden. Vi märkte att även köparna hade samma intryck och är mycket nöjda.
    2021-03-18 Verifierad kund
    Köpt hus av vänlig, trevlig, kunnig, mkt professionell och lösningsfokuserad mäklare som tog hänsyn till både säljare, köpare o övriga spekulanter.
    Kan varmt rekommendera Anna-Karin för att både köpa och sälja.
    Tack snälla för vänliga ord, det värmer! Så roligt och trevligt att få hjälpa er! ☀️
    Anna-Karin
    2021-03-06 Verifierad kund
    Har köpt och sålt flera villor med Svensk Fastighetsförmedling. Alltid, utan undantag, med mycket proffsigt bemötande. Suverän lyhördhet och mycket hög kompetens. Försäljningarna har varje gång överträffat mina högt ställda förväntningar. Rekommenderas varmt!
    2021-02-24 Verifierad kund
    Köpt tomt, Bemötandet har varit mycket bra. Köpet är dock inte färdigreglerad. Förväntningarna har varit att mäklaren skall vara professionell i sin befattning vilket hon var och att affären skall gå snabbt att genomföra.

All information och överlämnande av dokumentation har varit till sin belåtenhet.
    • Älvsjö
    2021-01-15 Verifierad kund
    Tacksam för snabb och effektiv hjälp av Anna-Karin vid försäljning av min lägenhet till min dotter.
    Tack själv Catharina! :)
    Hälsningar
    Anna-Karin
  • Tommy J
    sålde sin stuga med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Trosa
    • Tystberga
    2020-12-11 Verifierad kund
    Jag har sålt mitt sommarställe jag blev mycket bra bemött en mycket bra mäklare
    2020-12-04 Verifierad kund
    Trevliga och bra personer. Jag har fått informationer snabbt , både av den jag köpte lägenhet av och min säljande mäklare!
    Tack för hjälpen
    Tack snälla för de orden!
    Hälsningar
    Anna-Karin och Carina
    2020-11-23 Verifierad kund
    Supertrevlig mäklare.
    Vi har köpt ett hus i Vagnhärad.
    Vi hade inga förväntningar och allt gick hur bra som helst. Vi fick svar på alla våra frågor.
    2020-11-23 Verifierad kund
    Tillgänglig, utförlig, erfaren, proffsig, och trevlig. Hon kom med bra tips och var realistisk i målsättningar. Vi är super nöjda!
    2020-11-10 Verifierad kund
    Sålt villa.
    Blev mycket bra bemött av mäklaren.
    Mäklaren fick ut ett högre pris än vi räknat med.
    Mycket bra genomfört jobb.
    mvh Tommy & Eva
    Tack snälla för värmande ord!
    Hälsningar Anna-Karin
    2020-10-19 Verifierad kund
    Efter 10 månaders letande av hus och möten med sååå många mäklare är vi väldigt glada över att fått göra affär med Anna-Karin Lindmark! Så proffsig, trevlig och tydlig med allt, när det väl blev affär av så fanns inga frågetecken och vi kände oss väldigt trygga att göra vår livs största affär!
    I bostadsmarknaden går det ofta fort, och vår erfarenhet är att (tyvärr) många mäklare har så bråttom att sälja, så det hetsas på och knappt att man hinner tänka efter. Så jobbar inte Anna-Karin och det har vi uppskattat!
    Kan varmt rekommendera henne som mäklare!
    2020-10-19 Verifierad kund
    Vi är jätte nöjda .
    Annonseringen och visningen gick jättebra.
    Anna-Karin höll oss uppdaterade hela tiden om vad som hände eller vad som var på gång.
    Det kändes heller inte att det fanns några ”dumma ” frågor utan hon svarade och förklarade allt för oss.
    Om någon frågar oss så kommer vi att rekommendera Anna- Karin till alla som ska både köpa men även sälgs.
    Vi sålde en fristående villa,
    Vh Jimmy och Christine