Alla kategorier Mäklare Östergötland Valdemarsvik Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Valdemarsvik

Svensk Fastighetsförmedling Valdemarsvik

Storgatan 5, 615 30 Valdemarsvik — Visa karta

Välkommen till kustkommunen Valdemarsvik!

Här i östra Östergötland finner du det mesta inom kultur, nöje och rekreation året om och på somrarna blomstrar staden tack vare den vackra kuststräckan och närheten till skärgården. För den som älskar att vara ute i naturen finns det goda möjligheter till en aktiv fritid!

Vi på Svensk Fastighetsförmedling har koll på lokala kommunikationer, vet hur du bäst tar dig till Norrköping, Västervik och bästa promenaden till jobbet och skolan. Tack vare att Svensk Fastighetsförmedling är en stor mäklarkedja har vi goda förutsättningar att bistå dig i din bostadsaffär, samtidigt som vi har lokala kontor med mäklare som kan sina områden.

Har du bostadsfrågor får du mer än gärna ställa dem direkt till oss på vårt kontor eller höra av dig per telefon eller mejl. Välkommen!

Läs vad 17 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Valdemarsvik

• Christoffer L
    Christoffer L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Valdemarsvik
    Jag har köpt ett hus. Jag har blivit bra bemött och mäklaren har alltid varit ärlig om dom olika hus vi tittat på och gett snabb återkoppling när vi haft frågor och funderingar vilket för oss va väldigt viktigt. Läs mer
  • Mats K
    Mats K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Valdemarsvik
    Professionellt hanterat av försäljningen av Mjölnäs. Läs mer
  • Ing-Marie S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Valdemarsvik
    Jag har köpt en fastighet. Jag kände mig väl omhändertagen av mäklaren och fick svar på de frågor jag undrade över. Mäklaren var proffsig och jag kände att han även såg till mina intressen. Han var tydlig och rak. Högsta betyg till honom. Läs mer
  • Conny J
    Conny J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Valdemarsvik
    Vi har köpt ett hus. Har tidigare erfarenhet av att även vara säljare via mäklaren. Alltid bra och väldigt snabb återkoppling. Man får alltid den info man behöver, utan att kontakten känns "puschig"
    Mycket nöjd! Läs mer
  • Sven Erik E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Valdemarsvik
    Äldre Sommar Stuga. Han är uppriktig och har ett trevligt sett, levde up till mina förväntningar.Med andra ord. Vuxen till sin befattning. Läs mer
  • Gullbritt S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Valdemarsvik
    Sålt ett hus. Blivit mycket bra bemött hela tiden och han har varit mycket behjälplig. Man har kunnat fråga om allt.
    Jag hade inga förväntningar för jag har aldrig sålt hus förr. Läs mer
  • Ingmar P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Valdemarsvik
    Litet enplanshus i Valdemarsvik.

Mycket bra bemötande av mäklaren.

Förväntningarna var förstås höga på en säljare som representerar
    ett av de större mäklarföretagen och Niklas levde upp till våra förväntningar.

Vi kan varmt rekommendera Niklas, bra bemötande, kunnig på objektet, lugn och hjälpsam, tips om reparationer och kunniga hantverkare. Läs mer
  • John S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Valdemarsvik
    Mäklaren har hjälpt mig att sälja ett hus från 1800-talet som använts som sommarstuga i 50 års tid. Fastigheten har ett enskilt läge och fin utsikt men är i behov av en omfattande renovering.

Mäklaren har varit saklig, noggrann och bemötandet har varit trevligt. Därför har det varit lätt att diskutera olika handlingsalternativ. Jag har fått mycket stort förtroende för mäklaren.

Att sälja huset var mycket mer tids- och arbetskrävande samt mentalt jobbigt än vad jag trodde. Mäklaren har underlättat denna långdragna process och hans insats har vida överträffat mina förväntningar. Både som bollplank och när det gäller smidiga lösningar av praktiska problem, (exempelvis fullmakter osv.). Läs mer
  • Susan B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Valdemarsvik
    Trevligt bemötande, snabba återkopplingar. Läs mer
  • Lennart P
    Lennart P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Valdemarsvik
    Jag har vid flera tillfällen anlitat Niklas Fränding. Både vid köp och försäljning. Han är kunnig, engagerad och mycket seriös i sina uppdrag. Han har bidragit med allt man som kund kan önska. De varmaste rekommendationer. / Lennart Persson Gistad Linghem Läs mer
  • Ingela Christina My D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Valdemarsvik
    Snabbt och enkelt att genomföra köpet. Läs mer
  • Tomas J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Valdemarsvik
    Bra, effektiv, informativ, levererar försäljningar Läs mer
  • Barbro K
    Barbro K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Valdemarsvik
    Helt ok! Uppfyllde våra förväntningar och önskemål. Läs mer
  • Torsten S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Valdemarsvik
    Mycket bra bemötande. Engagerad. Trevligt bemötande. Bra återkoppling Läs mer
  • Conny A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Valdemarsvik
    Tycker att gick väldigt bra och smidigt blev inga konstigheter utan allt är till belåtenhet från våran sida. bra info och lätt att få kontakt med Läs mer
  • Mikael B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Valdemarsvik
    En bra o smidig mäklare som får högsta betyg för sitt
    för sitt arbete Läs mer
  • Mats K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Valdemarsvik
    En kompetent och skicklig mäklare som skötte uppdraget på ett mycket bra sätt. Läs mer

Storgatan 5, 615 30 Valdemarsvik