Alla kategorier Mäklare Östergötland Valdemarsvik Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Valdemarsvik

Svensk Fastighetsförmedling Valdemarsvik

Storgatan 5, 615 30 Valdemarsvik — Visa karta

Välkommen till kustkommunen Valdemarsvik!

Här i östra Östergötland finner du det mesta inom kultur, nöje och rekreation året om och på somrarna blomstrar staden tack vare den vackra kuststräckan och närheten till skärgården. För den som älskar att vara ute i naturen finns det goda möjligheter till en aktiv fritid!

Vi på Svensk Fastighetsförmedling har koll på lokala kommunikationer, vet hur du bäst tar dig till Norrköping, Västervik och bästa promenaden till jobbet och skolan. Tack vare att Svensk Fastighetsförmedling är en stor mäklarkedja har vi goda förutsättningar att bistå dig i din bostadsaffär, samtidigt som vi har lokala kontor med mäklare som kan sina områden.

Har du bostadsfrågor får du mer än gärna ställa dem direkt till oss på vårt kontor eller höra av dig per telefon eller mejl. Välkommen!

Läs vad 3 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Valdemarsvik

• Conny A
    Conny A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Valdemarsvik
    Tycker att gick väldigt bra och smidigt blev inga konstigheter utan allt är till belåtenhet från våran sida. bra info och lätt att få kontakt med
  • Mikael B
    Mikael B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Valdemarsvik
    En bra o smidig mäklare som får högsta betyg för sitt
    för sitt arbete
  • Mats K
    Mats K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Valdemarsvik
    En kompetent och skicklig mäklare som skötte uppdraget på ett mycket bra sätt.

Storgatan 5, 615 30 Valdemarsvik