Svensk Fastighetsförmedling Valdemarsvik

Svensk Fastighetsförmedling Valdemarsvik

Välkommen till kustkommunen Valdemarsvik!

Här i östra Östergötland finner du det mesta inom kultur, nöje och rekreation året om och på somrarna blomstrar staden tack vare den vackra kuststräckan och närheten till skärgården. För den som älskar att vara ute i naturen finns det goda möjligheter till en aktiv fritid!

Vi på Svensk Fastighetsförmedling har koll på lokala kommunikationer, vet hur du bäst tar dig till Norrköping, Västervik och bästa promenaden till jobbet och skolan. Tack vare att Svensk Fastighetsförmedling är en stor mäklarkedja har vi goda förutsättningar att bistå dig i din bostadsaffär, samtidigt som vi har lokala kontor med mäklare som kan sina områden.

Har du bostadsfrågor får du mer än gärna ställa dem direkt till oss på vårt kontor eller höra av dig per telefon eller mejl. Välkommen!

Läs vad 74 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Valdemarsvik 2

• 235.0 m²
    2021-04-06
    Sålt hus bra bemötande fungerade väldigt bra
    • 126.0 m²
    2021-03-21
    Har sålt bostad. Mycket bra bemötande rekommenderar gärna Nicklas som mäklare. Våra förväntningar tillgodosågs med råge.
    • 116.0 m²
    2021-03-18
    Har köpt ett hus efter en väl genomförd coronasäker visning av mäklaren. Var även några olika turer i budgivningen som mäklaren skötte mkt bra. Snabba svar vid kontakt och mkt bra relevant information både under visning och vid själva köpet men inte för på...
    Är kunnig på många områden och ger bra förslag både på lösningar, förändringar och ev kontakter som kan vara aktuella både inom kommunen eller näringen.
    Ska nu sälja ett objekt i vår/sommar som vi utan tvekan låter Svensk Fastighetsförmedling Valdemarsvik ta hand om :)
    • 83.0 m²
    2021-02-11
    Trevligt bemötande och kunnig kring köpet av min villa.
    Korrekt och tillmötesgående i all kontakt oavsett om det är via telefon e-post eller fysiskt möte.
    Förväntade mig kunskap om köp värdering och lån mm och det kan dom.
    Återkommit med frågor efter som jag inte hade tänkt på.
    Så över förväntan
    • 100.0 m²
    2021-02-10
    Väldigt empatisk, har lagt ner ett fantastiskt arbete ❤️
    • 100.0 m²
    2021-02-03
    Jag och min partner köpte precis vårt första hus med hjälp av våran mäklare Niklas! Fantastiskt duktig och hjälpsam!
    • 115.0 m²
    2021-01-30
    Sålt ett hus. Mycket bra bemötande. Mycket bra service. Mäklaren levde upp till alla våra förväntningar. Inget att klaga på.
    • 85.0 m²
    2020-10-29
    Köpt en villa i Gusum, Valdemarsvik. Träffat mäklaren iom andra objekt innan. Ingav direkt förtroende. Hjälpsam och här för mig som köpare såväl såklart som för säljaren. Mycket bra upplevelse!
    • 78.0 m²
    2020-10-15
    Uppdraget till mäklaren var att mäkla försäljningen av en fritidsfastighet . Mäklaren har utfört detta uppdrag till stor belåtenhet.
    Kunnig, engagerad och serviceinriktad är attribut som kännetecknat mäklaren.
    • 14.0 m²
    • Edsbruk
    2020-10-04
    Gäller Öjelsbo 2:21. Jag köpte fastigheten utanför marknaden enligt önskan från Köpare och säljare. Köpte på mäklarens värdering. Själv tyckte jag att värderingen var hög - men kanske är rätt i det långa loppet. Niklas gjorde avtal och höll i kontakterna mellan mig och säljaren. Upprättade avräkningar och köpebrev. Svarade på frågor från mig. Ingen komplicerad affär men allt gick bra och höll tiden.
    • 103.0 m²
    • Fredriksberg
    2020-10-02
    Nicklas skötte sitt jobb alldeles utmärkt!
    • 74.0 m²
    2020-10-02
    Lugn, saklig och lätt att diskutera med samt lätt att få tag på.
    Mycket trevligt bemötande från första kontakt till avslutad affär.
    • 4:a
    2020-07-18
    Köpt en sommarstuga. Vi har också fått mycket bra hjälp med olika saker som ligger utanför mäklaruppdraget. Mycket bra bemötande av mäklaren och vi upplevde att han också hjälpte oss tex genom att fråga om vi ville göra en besiktning av stugan. Mäklaren levde upp till de förväntningar vi hade och sammanfattningsvis har vi ett mycket gott intryck av mäklaren Niklas Fränding.
    • 4:a
    2020-07-16
    Jag har sålt mitt vackra fritidshus i Åbäcksnäs Fritidshusområde i tilltalande Gryts Skärgård i början på juli 2020.

Fick genast god och positiv connection med min mäklare .

Min mäklare fanns alltid där nåbar för mej - trots mitt i sin semesterperiod på 14 dagar , oftast med mej i egenskap av säljare i mitt hem i Linköping .

Hela fritidshusförsäljningen blev litet för spännande , och när det hela avslutades med budgivning i början på juli , kunde det inte ha avslutats bättre och de nya ägarna blir det perfekta paret i mogen ålder , att ta´ över mitt härliga fritidshus, som jag kallar " mitt lilla residens " med trevlig tomt och havsnära ! Blir trivsamt för dem att bjuda in sin 6barn och10 barnbarn till detta Paradis !

MVH Christina Engberg , som också haft mina 2 barn och 4 barnbarn och hund där då och då i fröjd och gamman !
    Tyvärr avled min Älskade make Ulf i september 2011 , till näst intill otröstlig sorg !
  • sålde en tomt med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Valdemarsvik
    2020-07-11
    För några år sedan såldes mina föräldrars och min svärfar och svärmors hus på ett mycket smidigt och snabbt vis.
    Nu ligger vår skogstomt ute till salu och säljes troligen under en snar framtid.
    Vi har högsta förtroende för kontoret i Valdemarsvik, där finns kunskap, engagemang och seriositet för fastighetsaffärer.
    Efter avslutade affärer har vi fått hjälp in i minsta detalj.
    Vi kan starkt rekommendera Niklas vid fastighetsaffärer.
    Mvh Sören o Agnetha
    • 136.0 m²
    2020-07-09
    Snabb och smidig affär. Tydlig mäklare med raka besked.
    • 1:a
    • 15.0 m²
    2020-07-06
    Vi har köpt en mark med en liten sommarstuga. Det var en smidig affär och mäklaren var professionell men ändå personlig.
  • Niklas L
    köpte sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Valdemarsvik
    • 150.0 m²
    2020-06-09
    Köpt gård
    Åsidosatt av mäklaren och fått tjata på att få rätt handlingar.
    Mina förväntningar var att få all information om objektet jag köpte (så som servitut och dylikt) varav mycket jag fick ta reda på själv.
    Dessvärre dålig upplevelse.
    • 69.0 m²
    2020-06-05
    Köpt hus!
    Bra bemötande, lätt att få kontakt med. Bara bra intryck inget att klaga på.
    • 55.0 m²
    2020-06-04
    Har sAlt en sommarstuga. Gick över förväntan. Mäklaren ordnade med allt. Mycket nöjd.
    • 68.0 m²
    2020-06-04
    Vi sålde vårt fritidshus och är mycket nöjda med mäklaren och den snabba trevliga kommunikationen. Vi är totalt sett nöjda både med slutpris och hur snabbt det gick.
    • 55.0 m²
    2020-06-03
    Har sålt ett torp åt min dotter och hennes man. Då de inte bor i Sverige.
    Mäklaren har på alla sätt varit helt fantastisk, han levde mer än väl upp till alla förväntningar. Finns inget övrigt att önska.
    Allt var smidigt och lättsamt, inga konstigheter.
    • 61.5 m²
    2020-05-20
    Köpt en bostadsrätt. Smidig mäklare, bra info över mail och sms. Rekomenderar honom till flera.
    • 127.0 m²
    2020-05-18
    Köpt ett radhus blev bra bemött
    • 57.5 m²
    2020-05-07
    Jag har köpt en bostad i Valdemarsvik. Bra och snabb service från mäklaren.
    • 82.0 m²
    2020-05-04
    Sålde ett fritidshus utanför Valdemarsvik. Mycket bra bemötande och försäljningsprocess! Fick hjälp och tips inför och under försäljningen.
  • köpte en tomt med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Valdemarsvik
    2020-05-04
    köpte tomt i skärgården. hittade på nätet och mejlade säljaren som svarade inom kort. pratade på telefon och fick den info jag behövde.
    träffades för kontraktsskrivning. allt förberett och klart.
    smidigt.
    • 80.0 m²
    2020-04-22
    Jag har sålt en villa i Gusum och kunde inte vara mer nöjd med hur mäklaren har skött och hanterat det.
    Toppenbetyg!
    • 63.0 m²
    2020-04-06
    Hjälpsam
    Intresserad av lokala aktörer runt om boendet
    Snabb på att svara
  • Grazyna S
    köpte sin stuga med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Valdemarsvik
    • 75.0 m²
    2020-01-10
    Vi har köpt ett fritidshus . Mäklaren har visat ett vänligt och professionellt förhållningssätt. Han kunde skapa ett köpvilligt klimat så att vi torde ställa alla frågor och funderingar. Vi har haft gott om tid vid de tillfällen som vi sågs för visning och kontraktsskrivning. Han var snabb på att höra av sig, ge information, och vägleda oss inför köpet. Vi kände oss mycket väl bemötta av vår fastighetsmäklare, tack.
    • 120.0 m²
    2019-11-19
    Sålt en villa. Fått mkt bra bemötande och professionell hjälp av min mäklare.
    Jag är mkt nöjd.
    • 121.0 m²
    • Ringarum
    2019-11-12
    Vi har sålt vårt hus och får ovärderlig hjälp av mäklaren! Sympatisk och mycket trevlig! Mäklaren levde med än väl upp till våra förväntningar!
    Kan verkligen rekommendera Svensk Fastighetsförmedling i Valdemarsvik!
    • 107.0 m²
    2019-11-12
    Blev bemött bra av mäklaren. Hade man frågor förklarade han på ett bra sett. Och man kände sig inte alls dum när man fråga.
    Och bra kontakt.
    • 175.0 m²
    2019-10-30
    snabbt och enkelt bra info trevligt bemötande
  • Christer K
    köpte sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Valdemarsvik
    • 99.0 m²
    2019-10-29
    Vi har köpt villa.
    Trevligt bemötande.
    Saknar pärm för dokumentation av köpehandlingar.
    • 138.0 m²
    2019-10-28
    Sålt radhus,köpt bostadsrätt har blivit bemött på ett korrekt sätt. Alllting har fungerat bra så här långt.
    • 127.0 m²
    2019-10-26
    Vi har köpt skogsgränd 1 Valdemarsvik
    Mäklaren var mycket servicevänlig men fastigheten hade vissa brister som han skulle ha hjälpt till med samt tagit fram besiktningsprotokoll och Radon mätning från kontrollant.
    Budgivnings uppgift viste vi inget om men vi hade tur som hamnade i rätt hära-
    Men i stort är vi nöjda
    • 120.0 m²
    2019-10-24
    Köpt en fastighet.
    Mycket trevlig, hjälpsam och proffsig mäklare på alla sätt och vis.
    Överträffade faktiskt mina förväntningar.
    Rekommenderar honom varmt till andra.
    • 121.0 m²
    • Ringarum
    2019-10-24
    Vi sålde vårt hur. Det va en ok upplevelse.
    • 57.0 m²
    2019-10-22
    Köpt bostadsrätt
    Trevligt bemötande och affären har gott väldigt smidigt.
    • 5:a
    • 96.0 m²
    2019-09-22
    Vi har nu hittat det sommarhus vi letat efter så länge i vackra Snäckevarp. Niklas Fränding på Svensk Fastighetsförmedling har på ett mycket professionellt och tryggt sätt guidat oss genom affären. När vi ställt frågor och haft funderingar har vi fått både snabb och konstruktiv respons och han har varit mån om att vi ska känna oss nöjda och trygga - att köpa hus är ju något man inte gör varje dag!
    2019-09-16
    Vi sålde vårt fritidshus. Eftersom vi är från utlandet, hade vi förväntningarna att mäklaren, försäljningen mycket självständigt utför. Våra förväntningar är helt uppfyllda.
    Mäklaren var snabb vid första besöket, har tagit samma bra foton. Några dagar senare var webbplatsen klar.
    Vi hade ett bra svar och mäklaren har gjort allt för sightseeing och köp självständigt. Vi är mycket nöjda.
  • Roger O
    skrev om Svensk Fastighetsförmedling Valdemarsvik
    2019-09-02
    Sålt en sommarstuga där mina förväntningar är positiva bra bemött av en trevlig mäklare som jag förutsatt gjorde ett bra jobb
    2019-08-31
    Sålde villa i valdemarsvik gick på fjorton dagar högre pris än utgångspris.mycket bra mäklare fixa fram fina bilder på fastigheten. Plus ett bra bemötande mot mig och spekulanter. Högsta betyg från oss.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Valdemarsvik
    • 47.0 m²
    2019-08-30
    Köpt en villa av Niklas.
    Mycket bra bemötande korrekt och avslappnat, Niklas ger korrekta svar på frågor och tar fram fakta.
    Har gjort affärer med honom tidigare så förväntningarna var höga och infriades.
    Man får ett lugn man gör affär med Nilas.
    2019-07-11
    Toppbetyg till Niklas som lotsade säljaren och mig genom processen. Kompetent, professionellt och trevlig service utöver det förväntade. Jag rekommenderar starkt Svensk Fastighetsförmedling i Valdemarsvik!
    2019-07-02
    Jag har sålt ett fritidshus i Kaggebo. Mäklaren var artig och trevlig och alla papper i sin ordning. Det enda som jag hade önskat var mera feed back efter kundvisning även när kunden ej ville köpa. Vore bra att veta och förstå vad det var kunden inte gillade med stugan.
    2019-06-27
    Nu när jag både köper hus och säljer min bostadsrätt har jag kunnat bolla idéer och tankar med min mäklare Niklas Fränding.
    Han har tagit sig tid att lyssna på mina behov.
    Har gjort bostadsaffärer med honom tidigare och vet att han lägger sin själ i att man ska känna sig nöjd.
    2019-06-25
    Snabb, effektiv, saklig, kunnig och proffsig i alla situationer. En mäklare som man verkligen kan lita på och som gör det han säger.
    2019-06-24
    En villa på landet.
    Med ett handslag, trevlig och bemötande.
    En trygg och säker mäklare som förklara saker och ting mycket bra. Har koll på allt vad men en undrar över. Mycket bra!!