Svensk Fastighetsförmedling Valdemarsvik

Storgatan 5, 615 30 Valdemarsvik — Visa karta

Välkommen till kustkommunen Valdemarsvik!

Här i östra Östergötland finner du det mesta inom kultur, nöje och rekreation året om och på somrarna blomstrar staden tack vare den vackra kuststräckan och närheten till skärgården. För den som älskar att vara ute i naturen finns det goda möjligheter till en aktiv fritid!

Vi på Svensk Fastighetsförmedling har koll på lokala kommunikationer, vet hur du bäst tar dig till Norrköping, Västervik och bästa promenaden till jobbet och skolan. Tack vare att Svensk Fastighetsförmedling är en stor mäklarkedja har vi goda förutsättningar att bistå dig i din bostadsaffär, samtidigt som vi har lokala kontor med mäklare som kan sina områden.

Har du bostadsfrågor får du mer än gärna ställa dem direkt till oss på vårt kontor eller höra av dig per telefon eller mejl. Välkommen!

Läs vad 62 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Valdemarsvik

• 2020-07-18

Björn H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Valdemarsvik
    Köpt en sommarstuga. Vi har också fått mycket bra hjälp med olika saker som ligger utanför mäklaruppdraget. Mycket bra bemötande av mäklaren och vi upplevde att han också hjälpte oss tex genom att fråga om vi ville göra en besiktning av stugan. Mäklaren levde upp till de förväntningar vi hade och sammanfattningsvis har vi ett mycket gott intryck av mäklaren Niklas Fränding. Läs mer
  • 2020-07-16

Christina E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Valdemarsvik
    Jag har sålt mitt vackra fritidshus i Åbäcksnäs Fritidshusområde i tilltalande Gryts Skärgård i början på juli 2020.

Fick genast god och positiv connection med min mäklare .

Min mäklare fanns alltid där nåbar för mej - trots mitt i sin semesterperiod på 14 dagar , oftast med mej i egenskap av säljare i mitt hem i Linköping .

Hela fritidshusförsäljningen blev litet för spännande , och när det hela avslutades med budgivning i början på juli , kunde det inte ha avslutats bättre och de nya ägarna blir det perfekta paret i mogen ålder , att ta´ över mitt härliga fritidshus, som jag kallar " mitt lilla residens " med trevlig tomt och havsnära ! Blir trivsamt för dem att bjuda in sin 6barn och10 barnbarn till detta Paradis !

MVH Christina Engberg , som också haft mina 2 barn och 4 barnbarn och hund där då och då i fröjd och gamman !
    Tyvärr avled min Älskade make Ulf i september 2011 , till näst intill otröstlig sorg ! Läs mer
  • 2020-07-11

Agneta F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Valdemarsvik
    För några år sedan såldes mina föräldrars och min svärfar och svärmors hus på ett mycket smidigt och snabbt vis.
    Nu ligger vår skogstomt ute till salu och säljes troligen under en snar framtid.
    Vi har högsta förtroende för kontoret i Valdemarsvik, där finns kunskap, engagemang och seriositet för fastighetsaffärer.
    Efter avslutade affärer har vi fått hjälp in i minsta detalj.
    Vi kan starkt rekommendera Niklas vid fastighetsaffärer.
    Mvh Sören o Agnetha Läs mer
  • 2020-07-09

Malena T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Valdemarsvik
    Snabb och smidig affär. Tydlig mäklare med raka besked. Läs mer
  • 2020-07-06

Thomas L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Valdemarsvik
    Vi har köpt en mark med en liten sommarstuga. Det var en smidig affär och mäklaren var professionell men ändå personlig. Läs mer
  • 2020-06-09

Niklas L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Valdemarsvik
    Köpt gård
    Åsidosatt av mäklaren och fått tjata på att få rätt handlingar.
    Mina förväntningar var att få all information om objektet jag köpte (så som servitut och dylikt) varav mycket jag fick ta reda på själv.
    Dessvärre dålig upplevelse. Läs mer
  • 2020-06-05

Jessica H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Valdemarsvik
    Köpt hus!
    Bra bemötande, lätt att få kontakt med. Bara bra intryck inget att klaga på. Läs mer
  • 2020-06-04

Sandra H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Valdemarsvik
    Har sAlt en sommarstuga. Gick över förväntan. Mäklaren ordnade med allt. Mycket nöjd. Läs mer
  • 2020-06-04

Camilla C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Valdemarsvik
    Vi sålde vårt fritidshus och är mycket nöjda med mäklaren och den snabba trevliga kommunikationen. Vi är totalt sett nöjda både med slutpris och hur snabbt det gick. Läs mer
  • 2020-06-03

Birgitta L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Valdemarsvik
    Har sålt ett torp åt min dotter och hennes man. Då de inte bor i Sverige.
    Mäklaren har på alla sätt varit helt fantastisk, han levde mer än väl upp till alla förväntningar. Finns inget övrigt att önska.
    Allt var smidigt och lättsamt, inga konstigheter. Läs mer
  • 2020-05-20

Anna R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Valdemarsvik
    Köpt en bostadsrätt. Smidig mäklare, bra info över mail och sms. Rekomenderar honom till flera. Läs mer
  • 2020-05-18

Stefan P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Valdemarsvik
    Köpt ett radhus blev bra bemött Läs mer
  • 2020-05-07

Karl Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Valdemarsvik
    Jag har köpt en bostad i Valdemarsvik. Bra och snabb service från mäklaren. Läs mer
  • 2020-05-04

Peter E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Valdemarsvik
    Sålde ett fritidshus utanför Valdemarsvik. Mycket bra bemötande och försäljningsprocess! Fick hjälp och tips inför och under försäljningen. Läs mer
  • 2020-05-04

Erik Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Valdemarsvik
    köpte tomt i skärgården. hittade på nätet och mejlade säljaren som svarade inom kort. pratade på telefon och fick den info jag behövde.
    träffades för kontraktsskrivning. allt förberett och klart.
    smidigt. Läs mer
  • 2020-04-22

Christer G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Valdemarsvik
    Jag har sålt en villa i Gusum och kunde inte vara mer nöjd med hur mäklaren har skött och hanterat det.
    Toppenbetyg! Läs mer
  • 2020-04-06

Maria W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Valdemarsvik
    Hjälpsam
    Intresserad av lokala aktörer runt om boendet
    Snabb på att svara Läs mer
  • Grazyna S

2020-01-10

Grazyna S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Valdemarsvik
    Vi har köpt ett fritidshus . Mäklaren har visat ett vänligt och professionellt förhållningssätt. Han kunde skapa ett köpvilligt klimat så att vi torde ställa alla frågor och funderingar. Vi har haft gott om tid vid de tillfällen som vi sågs för visning och kontraktsskrivning. Han var snabb på att höra av sig, ge information, och vägleda oss inför köpet. Vi kände oss mycket väl bemötta av vår fastighetsmäklare, tack. Läs mer
  • 2019-11-19

Irene Å skrev om Svensk Fastighetsförmedling Valdemarsvik
    Sålt en villa. Fått mkt bra bemötande och professionell hjälp av min mäklare.
    Jag är mkt nöjd. Läs mer
  • 2019-11-12

Bodil L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Valdemarsvik
    Vi har sålt vårt hus och får ovärderlig hjälp av mäklaren! Sympatisk och mycket trevlig! Mäklaren levde med än väl upp till våra förväntningar!
    Kan verkligen rekommendera Svensk Fastighetsförmedling i Valdemarsvik! Läs mer
  • 2019-11-12

Angelica J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Valdemarsvik
    Blev bemött bra av mäklaren. Hade man frågor förklarade han på ett bra sett. Och man kände sig inte alls dum när man fråga.
    Och bra kontakt. Läs mer
  • 2019-10-30

Christer T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Valdemarsvik
    snabbt och enkelt bra info trevligt bemötande Läs mer
  • Christer K

2019-10-29

Christer K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Valdemarsvik
    Vi har köpt villa.
    Trevligt bemötande.
    Saknar pärm för dokumentation av köpehandlingar. Läs mer
  • 2019-10-28

Anders W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Valdemarsvik
    Sålt radhus,köpt bostadsrätt har blivit bemött på ett korrekt sätt. Alllting har fungerat bra så här långt. Läs mer
  • 2019-10-26

Bengt J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Valdemarsvik
    Vi har köpt skogsgränd 1 Valdemarsvik
    Mäklaren var mycket servicevänlig men fastigheten hade vissa brister som han skulle ha hjälpt till med samt tagit fram besiktningsprotokoll och Radon mätning från kontrollant.
    Budgivnings uppgift viste vi inget om men vi hade tur som hamnade i rätt hära-
    Men i stort är vi nöjda Läs mer
  • 2019-10-24

Mari S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Valdemarsvik
    Köpt en fastighet.
    Mycket trevlig, hjälpsam och proffsig mäklare på alla sätt och vis.
    Överträffade faktiskt mina förväntningar.
    Rekommenderar honom varmt till andra. Läs mer
  • 2019-10-24

Carina W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Valdemarsvik
    Vi sålde vårt hur. Det va en ok upplevelse. Läs mer
  • 2019-10-22

Ragnar L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Valdemarsvik
    Köpt bostadsrätt
    Trevligt bemötande och affären har gott väldigt smidigt. Läs mer
  • 2019-09-22

Anders H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Valdemarsvik
    Vi har nu hittat det sommarhus vi letat efter så länge i vackra Snäckevarp. Niklas Fränding på Svensk Fastighetsförmedling har på ett mycket professionellt och tryggt sätt guidat oss genom affären. När vi ställt frågor och haft funderingar har vi fått både snabb och konstruktiv respons och han har varit mån om att vi ska känna oss nöjda och trygga - att köpa hus är ju något man inte gör varje dag! Läs mer
  • 2019-09-16

Holger S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Valdemarsvik
    Vi sålde vårt fritidshus. Eftersom vi är från utlandet, hade vi förväntningarna att mäklaren, försäljningen mycket självständigt utför. Våra förväntningar är helt uppfyllda.
    Mäklaren var snabb vid första besöket, har tagit samma bra foton. Några dagar senare var webbplatsen klar.
    Vi hade ett bra svar och mäklaren har gjort allt för sightseeing och köp självständigt. Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Roger O

2019-09-02

Roger O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Valdemarsvik
    Sålt en sommarstuga där mina förväntningar är positiva bra bemött av en trevlig mäklare som jag förutsatt gjorde ett bra jobb Läs mer
  • 2019-08-31

Konny H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Valdemarsvik
    Sålde villa i valdemarsvik gick på fjorton dagar högre pris än utgångspris.mycket bra mäklare fixa fram fina bilder på fastigheten. Plus ett bra bemötande mot mig och spekulanter. Högsta betyg från oss. Läs mer
  • 2019-08-30

Ola S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Valdemarsvik
    Köpt en villa av Niklas.
    Mycket bra bemötande korrekt och avslappnat, Niklas ger korrekta svar på frågor och tar fram fakta.
    Har gjort affärer med honom tidigare så förväntningarna var höga och infriades.
    Man får ett lugn man gör affär med Nilas. Läs mer
  • 2019-07-11

Max R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Valdemarsvik
    Toppbetyg till Niklas som lotsade säljaren och mig genom processen. Kompetent, professionellt och trevlig service utöver det förväntade. Jag rekommenderar starkt Svensk Fastighetsförmedling i Valdemarsvik! Läs mer
  • 2019-07-02

Ingalill H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Valdemarsvik
    Jag har sålt ett fritidshus i Kaggebo. Mäklaren var artig och trevlig och alla papper i sin ordning. Det enda som jag hade önskat var mera feed back efter kundvisning även när kunden ej ville köpa. Vore bra att veta och förstå vad det var kunden inte gillade med stugan. Läs mer
  • 2019-06-27

Anneli W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Valdemarsvik
    Nu när jag både köper hus och säljer min bostadsrätt har jag kunnat bolla idéer och tankar med min mäklare Niklas Fränding.
    Han har tagit sig tid att lyssna på mina behov.
    Har gjort bostadsaffärer med honom tidigare och vet att han lägger sin själ i att man ska känna sig nöjd. Läs mer
  • 2019-06-25

Christer A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Valdemarsvik
    Snabb, effektiv, saklig, kunnig och proffsig i alla situationer. En mäklare som man verkligen kan lita på och som gör det han säger. Läs mer
  • 2019-06-24

Andreas A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Valdemarsvik
    En villa på landet.
    Med ett handslag, trevlig och bemötande.
    En trygg och säker mäklare som förklara saker och ting mycket bra. Har koll på allt vad men en undrar över. Mycket bra!! Läs mer
  • Kent J

2019-06-24

Kent J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Valdemarsvik
    Den här mäklaren har hjälpt mig att sälja 2st. fastigheter en 1 plans villa och en 1,5 plans villa nu senast.

Han har hittat helt underbara köpare till båda fastigheterna.

Absolut bästa möjliga service.

Han är helt makalöst bra att göra med. Läs mer
  • Jill E

2019-04-29

Jill E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Valdemarsvik
    Vi har sålt vår villa med hjälp av Niklas Fränding och han har mött oss på bästa tänkbara sätt. Han var lyhörd för våra önskemål och har hjälpt oss genom hela affären. Vi känner oss väldigt trygga med den hjälp vi fått och vi rekommenderar honom starkt. Läs mer
  • 2019-04-28

Stefan N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Valdemarsvik
    Köpt en permanent bostad.
    Trevligt bra bemötande.
    Bra service.
    Mer än nöjd. Läs mer
  • 2019-04-23

Beatrice J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Valdemarsvik
    Trevlig och professionell, bra dialog och rätt information, suveränt omhändertagande av säljare och köpare. Läs mer
  • 2019-03-28

Anette Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Valdemarsvik
    När man säljer sitt hus känns det tryggt att ha någon som vet hur allt går till. Skönt när man slipper tänka på allt som måste göras. Jag är supernöjd med min mäklare. Läs mer
  • 2019-03-24

Lars-Henrik F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Valdemarsvik
    Alltid noggrann och korrekt
    Går alltid att lita på Niklas Läs mer
  • 2018-11-24

Krister K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Valdemarsvik
    Mycket bra mäklare med bra bemötande och smidighet som han under uppkomna omständigheter skött på ett utmärkt sätt. Läs mer
  • Christoffer L

2018-11-17

Christoffer L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Valdemarsvik
    Jag har köpt ett hus. Jag har blivit bra bemött och mäklaren har alltid varit ärlig om dom olika hus vi tittat på och gett snabb återkoppling när vi haft frågor och funderingar vilket för oss va väldigt viktigt. Läs mer
  • Mats K

2018-10-06

Mats K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Valdemarsvik
    Professionellt hanterat av försäljningen av Mjölnäs. Läs mer
  • 2018-10-05

Ing-Marie S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Valdemarsvik
    Jag har köpt en fastighet. Jag kände mig väl omhändertagen av mäklaren och fick svar på de frågor jag undrade över. Mäklaren var proffsig och jag kände att han även såg till mina intressen. Han var tydlig och rak. Högsta betyg till honom. Läs mer
  • Conny J

2018-08-29

Conny J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Valdemarsvik
    Vi har köpt ett hus. Har tidigare erfarenhet av att även vara säljare via mäklaren. Alltid bra och väldigt snabb återkoppling. Man får alltid den info man behöver, utan att kontakten känns "puschig"
    Mycket nöjd! Läs mer
  • 2018-08-03

Sven Erik E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Valdemarsvik
    Äldre Sommar Stuga. Han är uppriktig och har ett trevligt sett, levde up till mina förväntningar.Med andra ord. Vuxen till sin befattning. Läs mer

Storgatan 5, 615 30 Valdemarsvik