Svensk Fastighetsförmedling Valdemarsvik

Storgatan 5, 615 30 Valdemarsvik — Visa karta

Välkommen till kustkommunen Valdemarsvik!

Här i östra Östergötland finner du det mesta inom kultur, nöje och rekreation året om och på somrarna blomstrar staden tack vare den vackra kuststräckan och närheten till skärgården. För den som älskar att vara ute i naturen finns det goda möjligheter till en aktiv fritid!

Vi på Svensk Fastighetsförmedling har koll på lokala kommunikationer, vet hur du bäst tar dig till Norrköping, Västervik och bästa promenaden till jobbet och skolan. Tack vare att Svensk Fastighetsförmedling är en stor mäklarkedja har vi goda förutsättningar att bistå dig i din bostadsaffär, samtidigt som vi har lokala kontor med mäklare som kan sina områden.

Har du bostadsfrågor får du mer än gärna ställa dem direkt till oss på vårt kontor eller höra av dig per telefon eller mejl. Välkommen!

Läs vad 43 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Valdemarsvik

• 2019-11-12

Bodil L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Valdemarsvik
    Vi har sålt vårt hus och får ovärderlig hjälp av mäklaren! Sympatisk och mycket trevlig! Mäklaren levde med än väl upp till våra förväntningar!
    Kan verkligen rekommendera Svensk Fastighetsförmedling i Valdemarsvik! Läs mer
  • 2019-11-12

Angelica J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Valdemarsvik
    Blev bemött bra av mäklaren. Hade man frågor förklarade han på ett bra sett. Och man kände sig inte alls dum när man fråga.
    Och bra kontakt. Läs mer
  • 2019-10-30

Christer T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Valdemarsvik
    snabbt och enkelt bra info trevligt bemötande Läs mer
  • Christer K

2019-10-29

Christer K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Valdemarsvik
    Vi har köpt villa.
    Trevligt bemötande.
    Saknar pärm för dokumentation av köpehandlingar. Läs mer
  • 2019-10-28

Anders W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Valdemarsvik
    Sålt radhus,köpt bostadsrätt har blivit bemött på ett korrekt sätt. Alllting har fungerat bra så här långt. Läs mer
  • 2019-10-26

Bengt J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Valdemarsvik
    Vi har köpt skogsgränd 1 Valdemarsvik
    Mäklaren var mycket servicevänlig men fastigheten hade vissa brister som han skulle ha hjälpt till med samt tagit fram besiktningsprotokoll och Radon mätning från kontrollant.
    Budgivnings uppgift viste vi inget om men vi hade tur som hamnade i rätt hära-
    Men i stort är vi nöjda Läs mer
  • 2019-10-24

Mari S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Valdemarsvik
    Köpt en fastighet.
    Mycket trevlig, hjälpsam och proffsig mäklare på alla sätt och vis.
    Överträffade faktiskt mina förväntningar.
    Rekommenderar honom varmt till andra. Läs mer
  • 2019-10-24

Carina W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Valdemarsvik
    Vi sålde vårt hur. Det va en ok upplevelse. Läs mer
  • 2019-10-22

Ragnar L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Valdemarsvik
    Köpt bostadsrätt
    Trevligt bemötande och affären har gott väldigt smidigt. Läs mer
  • 2019-09-22

Anders H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Valdemarsvik
    Vi har nu hittat det sommarhus vi letat efter så länge i vackra Snäckevarp. Niklas Fränding på Svensk Fastighetsförmedling har på ett mycket professionellt och tryggt sätt guidat oss genom affären. När vi ställt frågor och haft funderingar har vi fått både snabb och konstruktiv respons och han har varit mån om att vi ska känna oss nöjda och trygga - att köpa hus är ju något man inte gör varje dag! Läs mer
  • 2019-09-16

Holger S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Valdemarsvik
    Vi sålde vårt fritidshus. Eftersom vi är från utlandet, hade vi förväntningarna att mäklaren, försäljningen mycket självständigt utför. Våra förväntningar är helt uppfyllda.
    Mäklaren var snabb vid första besöket, har tagit samma bra foton. Några dagar senare var webbplatsen klar.
    Vi hade ett bra svar och mäklaren har gjort allt för sightseeing och köp självständigt. Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Roger O

2019-09-02

Roger O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Valdemarsvik
    Sålt en sommarstuga där mina förväntningar är positiva bra bemött av en trevlig mäklare som jag förutsatt gjorde ett bra jobb Läs mer
  • 2019-08-31

Konny H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Valdemarsvik
    Sålde villa i valdemarsvik gick på fjorton dagar högre pris än utgångspris.mycket bra mäklare fixa fram fina bilder på fastigheten. Plus ett bra bemötande mot mig och spekulanter. Högsta betyg från oss. Läs mer
  • 2019-08-30

Ola S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Valdemarsvik
    Köpt en villa av Niklas.
    Mycket bra bemötande korrekt och avslappnat, Niklas ger korrekta svar på frågor och tar fram fakta.
    Har gjort affärer med honom tidigare så förväntningarna var höga och infriades.
    Man får ett lugn man gör affär med Nilas. Läs mer
  • 2019-07-11

Max R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Valdemarsvik
    Toppbetyg till Niklas som lotsade säljaren och mig genom processen. Kompetent, professionellt och trevlig service utöver det förväntade. Jag rekommenderar starkt Svensk Fastighetsförmedling i Valdemarsvik! Läs mer
  • 2019-07-02

Ingalill H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Valdemarsvik
    Jag har sålt ett fritidshus i Kaggebo. Mäklaren var artig och trevlig och alla papper i sin ordning. Det enda som jag hade önskat var mera feed back efter kundvisning även när kunden ej ville köpa. Vore bra att veta och förstå vad det var kunden inte gillade med stugan. Läs mer
  • 2019-06-27

Anneli W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Valdemarsvik
    Nu när jag både köper hus och säljer min bostadsrätt har jag kunnat bolla idéer och tankar med min mäklare Niklas Fränding.
    Han har tagit sig tid att lyssna på mina behov.
    Har gjort bostadsaffärer med honom tidigare och vet att han lägger sin själ i att man ska känna sig nöjd. Läs mer
  • 2019-06-25

Christer A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Valdemarsvik
    Snabb, effektiv, saklig, kunnig och proffsig i alla situationer. En mäklare som man verkligen kan lita på och som gör det han säger. Läs mer
  • 2019-06-24

Andreas A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Valdemarsvik
    En villa på landet.
    Med ett handslag, trevlig och bemötande.
    En trygg och säker mäklare som förklara saker och ting mycket bra. Har koll på allt vad men en undrar över. Mycket bra!! Läs mer
  • Kent J

2019-06-24

Kent J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Valdemarsvik
    Den här mäklaren har hjälpt mig att sälja 2st. fastigheter en 1 plans villa och en 1,5 plans villa nu senast.

Han har hittat helt underbara köpare till båda fastigheterna.

Absolut bästa möjliga service.

Han är helt makalöst bra att göra med. Läs mer
  • Jill E

2019-04-29

Jill E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Valdemarsvik
    Vi har sålt vår villa med hjälp av Niklas Fränding och han har mött oss på bästa tänkbara sätt. Han var lyhörd för våra önskemål och har hjälpt oss genom hela affären. Vi känner oss väldigt trygga med den hjälp vi fått och vi rekommenderar honom starkt. Läs mer
  • 2019-04-28

Stefan N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Valdemarsvik
    Köpt en permanent bostad.
    Trevligt bra bemötande.
    Bra service.
    Mer än nöjd. Läs mer
  • 2019-04-23

Beatrice J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Valdemarsvik
    Trevlig och professionell, bra dialog och rätt information, suveränt omhändertagande av säljare och köpare. Läs mer
  • 2019-03-28

Anette Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Valdemarsvik
    När man säljer sitt hus känns det tryggt att ha någon som vet hur allt går till. Skönt när man slipper tänka på allt som måste göras. Jag är supernöjd med min mäklare. Läs mer
  • 2019-03-24

Lars-Henrik F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Valdemarsvik
    Alltid noggrann och korrekt
    Går alltid att lita på Niklas Läs mer
  • 2018-11-24

Krister K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Valdemarsvik
    Mycket bra mäklare med bra bemötande och smidighet som han under uppkomna omständigheter skött på ett utmärkt sätt. Läs mer
  • Christoffer L

2018-11-17

Christoffer L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Valdemarsvik
    Jag har köpt ett hus. Jag har blivit bra bemött och mäklaren har alltid varit ärlig om dom olika hus vi tittat på och gett snabb återkoppling när vi haft frågor och funderingar vilket för oss va väldigt viktigt. Läs mer
  • Mats K

2018-10-06

Mats K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Valdemarsvik
    Professionellt hanterat av försäljningen av Mjölnäs. Läs mer
  • 2018-10-05

Ing-Marie S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Valdemarsvik
    Jag har köpt en fastighet. Jag kände mig väl omhändertagen av mäklaren och fick svar på de frågor jag undrade över. Mäklaren var proffsig och jag kände att han även såg till mina intressen. Han var tydlig och rak. Högsta betyg till honom. Läs mer
  • Conny J

2018-08-29

Conny J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Valdemarsvik
    Vi har köpt ett hus. Har tidigare erfarenhet av att även vara säljare via mäklaren. Alltid bra och väldigt snabb återkoppling. Man får alltid den info man behöver, utan att kontakten känns "puschig"
    Mycket nöjd! Läs mer
  • 2018-08-03

Sven Erik E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Valdemarsvik
    Äldre Sommar Stuga. Han är uppriktig och har ett trevligt sett, levde up till mina förväntningar.Med andra ord. Vuxen till sin befattning. Läs mer
  • 2018-07-17

Gullbritt S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Valdemarsvik
    Sålt ett hus. Blivit mycket bra bemött hela tiden och han har varit mycket behjälplig. Man har kunnat fråga om allt.
    Jag hade inga förväntningar för jag har aldrig sålt hus förr. Läs mer
  • 2018-07-16

Ingmar P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Valdemarsvik
    Litet enplanshus i Valdemarsvik.

Mycket bra bemötande av mäklaren.

Förväntningarna var förstås höga på en säljare som representerar
    ett av de större mäklarföretagen och Niklas levde upp till våra förväntningar.

Vi kan varmt rekommendera Niklas, bra bemötande, kunnig på objektet, lugn och hjälpsam, tips om reparationer och kunniga hantverkare. Läs mer
  • 2018-07-14

John S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Valdemarsvik
    Mäklaren har hjälpt mig att sälja ett hus från 1800-talet som använts som sommarstuga i 50 års tid. Fastigheten har ett enskilt läge och fin utsikt men är i behov av en omfattande renovering.

Mäklaren har varit saklig, noggrann och bemötandet har varit trevligt. Därför har det varit lätt att diskutera olika handlingsalternativ. Jag har fått mycket stort förtroende för mäklaren.

Att sälja huset var mycket mer tids- och arbetskrävande samt mentalt jobbigt än vad jag trodde. Mäklaren har underlättat denna långdragna process och hans insats har vida överträffat mina förväntningar. Både som bollplank och när det gäller smidiga lösningar av praktiska problem, (exempelvis fullmakter osv.). Läs mer
  • 2018-07-07

Susan B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Valdemarsvik
    Trevligt bemötande, snabba återkopplingar. Läs mer
  • Lennart P

2018-07-07

Lennart P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Valdemarsvik
    Jag har vid flera tillfällen anlitat Niklas Fränding. Både vid köp och försäljning. Han är kunnig, engagerad och mycket seriös i sina uppdrag. Han har bidragit med allt man som kund kan önska. De varmaste rekommendationer. / Lennart Persson Gistad Linghem Läs mer
  • 2018-06-08

Ingela Christina My D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Valdemarsvik
    Snabbt och enkelt att genomföra köpet. Läs mer
  • 2018-05-25

Tomas J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Valdemarsvik
    Bra, effektiv, informativ, levererar försäljningar Läs mer
  • Barbro K

Torsten S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Valdemarsvik
    Mycket bra bemötande. Engagerad. Trevligt bemötande. Bra återkoppling Läs mer
  • 2017-07-06

Conny A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Valdemarsvik
    Tycker att gick väldigt bra och smidigt blev inga konstigheter utan allt är till belåtenhet från våran sida. bra info och lätt att få kontakt med Läs mer
  • 2016-09-07

Mikael B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Valdemarsvik
    En bra o smidig mäklare som får högsta betyg för sitt
    för sitt arbete Läs mer
  • 2016-09-05

Mats K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Valdemarsvik
    En kompetent och skicklig mäklare som skötte uppdraget på ett mycket bra sätt. Läs mer

Storgatan 5, 615 30 Valdemarsvik