Svensk Fastighetsförmedling Valdemarsvik

Svensk Fastighetsförmedling Valdemarsvik

• BadgeSixYears
Ring 0123-515 20 Dela

Välkommen till kustkommunen Valdemarsvik! Här i östra Östergötland finner du det mesta inom kultur, nöje och rekreation året om och på somrarna blomstrar staden tack vare den vackra kuststräckan och närheten till skärgården. För den som älskar att vara ute i naturen finns det goda möjligheter till en aktiv fritid! Vi på Svensk...

116 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Valdemarsvik

Tina K
Valdemarsvik

Supertrevligt bemötande och väldigt hjälpsamma. Rekommenderas alla dagar i veckan :-)

Lars R
Valdemarsvik

Jag har fått den bästa hjälp man kan få. Affären gick snabbt o smidigt

Karl-Emil P
Valdemarsvik

Mycket kompetent mäklare. Allt flöt på enligt förväntningar och jag rekommenderar verkligen Niklas Fränding om man skall sälja sitt hus i Valdemarsvik.

Britt G
Valdemarsvik

Vi har bara positivt att säga om Niclas som mäklare. Trevlig, kunnig och är snabb att återkoppla via mail.

Ingmar P
Valdemarsvik

Mycket bra bemötande av mäklaren. Bra kontakt under hela processen. Kändes lugnt o tryggt hela vägen. Väldigt nöjda, kan rekommenderas å det bästa

Gunnel J
Gusum

Bra kommunikation med mäklaren via ombud.

Jörgen O
Köpte sin bostad med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Valdemarsvik
Valdemarsvik

Mäklaren har fått till en affär innefattande flera fastigheter där alla fått det de önskar. Bra gjort. Lite i dyraste laget för min del men en del smällar får man ta.

Olle N
Köpte sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Valdemarsvik
Valdemarsvik

Rak, tydlig, ärlig kommunikation och till detta ett trevligt bemötande. Jag hade höga förväntningar, och dessa infriades till 100%.

Christer Z
Valdemarsvik

Blivit vänligt o trevligt bemött. Affären gick snabbt o smidigt. Allt känns jättebra, så här långt.

Thomas K
Gryt

Niklas Fränding gav oss utmärkta råd och tog hand om oss mycket väl när vi köpte huset. Han var alltid anträffbar och svarade direkt, det var utmärkt. Han förklarade allt mycket bra och var alltid mycket tålmodig. Vi är absolut tillfreds

Gun L
Gusum

Trevligt och kunnigt bemötande. Allt fort och lätt. Snabbaste fastighetsaffär jag gjort genom livet

Anders N
Gryt

Trevligt, positiv vänlig upplysande smidig.

William R
Gusum

Trevlig, kunnig, hjälpsam och allmänt lätt att ha och göra med. Lätt att få tag på och snabb med att komma med svar på de frågor man haft.

Shantae R
Gusum

The real estate agent was great.

Anders B
Valdemarsvik

Blev bemött av en trevlig mäklare som gav lite extra service. Fick tid att ställa specifika frågor gällande fastigheten som besvarades snabbt och informativt samt extra visningar i lugn och ro. Mäklaren tipsade även om närområdet vilket uppskattades mycket. Affären kunde genomföras utan stress vilket gjorde att man kände ett lugn under hela processen.

Johan H
Gryt

Trevlig, lugn och kunnig.

Håkan A
Gusum

Blev bemött bra . Förväntningarna va väl bara å få det sålt så fort som möjligt och det gick väl bra. Mäklaren hörde av sig så fort han visste nåt. Och svarade på frågor och sånt vi undrade över med detsamma . Så allt va bra inga problem

Tomas A
Gusum

Det har varit fungera bra med allting,

Nicole B
Valdemarsvik

Bra, vänligt och trevligt bemötande. Hjälpsam och lätt att ha kontakt med.

Sven Evald J
Valdemarsvik

Niklas var trevlig och och proffsig. Fick känslan av att han inte ville "pracka" på oss nåt utan var tydlig med att det bara är vi som kan känna om det är rätt hus för oss. Han var trovärdig och kom med vettiga förslag/ideer på hur man skulle kunna "fixa" huset. En bra mäklare!

Eva G
Valdemarsvik

Jag tycker att vi har fått ett mycket bra bemötande. Upplever att vi fått svar på våra frågor och det gör att det känns tryggt att köpa huset.

John N
Köpte en tomt med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Valdemarsvik
Valdemarsvik

Väldigt trevlig erfarenhet. Erfarenhet varar längst

Karl Gustaf Adolf K
Gryt

This was a very efficient interaction. The outcome was consistent with the broker's projection. The transaction was effortless.

Marie B
Gryt

Det var ett jättetrevligt proffsigt intryck, jag hade inga speciella förväntningar,

Per A
Valdemarsvik

Förtroendeskapande, kunnig och med ett brett kontaktnät.. Den lokala förankringen värdefull.

Andreas Dimitris B
Valdemarsvik

Från första kontakt var mäklaren engagerad och visade stor kunnighet kring fastigheten samt området. Tillgänglig och trevlig hela vägen! Ett stort plus var även att detta engagemang inte avtog efter påskrivet avtal, snarare tvärtom! Mycket nöjd som köpare!

Ellinor S
Valdemarsvik

Mycket bra bemötande och proffsig försäljning

Anne L
Valdemarsvik

Mycket trevligt bemötande ,kunnig , proffsig på alla sätt. Vi känner oss väldigt nöjda

Pia K
Valdemarsvik

Mycket trevligt bemötande. Vi hade före visningen inte så höga förväntningar men blev positivt överraskade när vi kom dit. Niklas var helt suverän som mäklare. Jättebra på alla sätt.

Sylvie A
Valdemarsvik

Utmärkt bemötande, smidigt, kunnig och framförallt vänlig. Rekommenderar Niklas starkt!

Joel H
Gusum

Väl mött och hjälpsam med allt runt omkring.

Göran B
Gryt

Proffsigt. Bra att bolla med. Trevlig. Kunnig om lokalområdet. Flexibel. Lätt att nå.

Ryad S
Ringarum

Det var bra bemötande. Jag har haft bra kontakt med mäklaren. Han gjorde sitt bästa. Jag rekommenderar det.

Lars C

Rejäl och kunnig och hjälpsam är Niklas Fränding

Sandra H
Ringarum

Vi blev bemötta på ett väldigt bra sätt och det har fortsatt så under hela processen. Vi har alltid fått den informationen vi behövt och väldigt snabbt. Det har varit lätt att få tag på mäklaren och vi har kunnat träffats på ett smidigt sätt. Det har varit enkelt att ställa frågor på alla möjliga plan om allt och det har varit skönt. Kort och gott så är vi väldigt nöjda med mäklaren på alla sätt och vis.

Ann E
Valdemarsvik

Fick skrivhjälp. Allt fungerat bra med snabba mail-svar då jag haft frågor. Trevligt bemötande. Smidigt

Göte H
Valdemarsvik

Han var trevlig och vi fick bra hjälp

Per K
Åtvidaberg

Försäljning av vår sommarstuga gick otroligt bra, mäklaren Niklas var kompetent och skicklig. Vi kände oss mycket trygga med honom. Rekommenderas varmt av oss. Pelle o Lena

Stina V
Gryt

Trevligt bemötande. Lugnt och sansat intryck.

Ulla L
Gusum

Mycket proffsigt och trevligt bemötande! Informativ och hjälpsam. Mycket nöjd!

Ove Erik F

Lugn glad och hjälpsam Skickat

Per Å
Köpte en tomt med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Valdemarsvik
Gryts Skärgård

Köpte Tomt, mycket bra bemötande, kunnig och saklig mäklare. rekommenderas!

Gunilla O
Åtvidaberg

Sålt hus bra bemötande fungerade väldigt bra

Birgitta W
Gusum

Har sålt bostad. Mycket bra bemötande rekommenderar gärna Nicklas som mäklare. Våra förväntningar tillgodosågs med råge.

Annika R
Valdemarsvik

Har köpt ett hus efter en väl genomförd coronasäker visning av mäklaren. Var även några olika turer i budgivningen som mäklaren skötte mkt bra. Snabba svar vid kontakt och mkt bra relevant information både under visning och vid själva köpet men inte för på... Är kunnig på många områden och ger bra förslag både på lösningar, förändringar och ev kontakter som kan vara aktuella både inom kommunen eller näringen. Ska nu sälja ett objekt i vår/sommar som vi utan tvekan låter Svensk Fastighetsförmedling Valdemarsvik ta hand om :)

Fredrik N
Valdemarsvik

Trevligt bemötande och kunnig kring köpet av min villa. Korrekt och tillmötesgående i all kontakt oavsett om det är via telefon e-post eller fysiskt möte. Förväntade mig kunskap om köp värdering och lån mm och det kan dom. Återkommit med frågor efter som jag inte hade tänkt på. Så över förväntan

Lena I
Gusum

Väldigt empatisk, har lagt ner ett fantastiskt arbete ❤️

Nelle Å
Gusum

Jag och min partner köpte precis vårt första hus med hjälp av våran mäklare Niklas! Fantastiskt duktig och hjälpsam!

Billy S
Valdemarsvik

Sålt ett hus. Mycket bra bemötande. Mycket bra service. Mäklaren levde upp till alla våra förväntningar. Inget att klaga på.

Madeleine P
Gusum

Köpt en villa i Gusum, Valdemarsvik. Träffat mäklaren iom andra objekt innan. Ingav direkt förtroende. Hjälpsam och här för mig som köpare såväl såklart som för säljaren. Mycket bra upplevelse!