Svensk Fastighetsförmedling Vänersborg

Svensk Fastighetsförmedling Vänersborg

• BadgeSevenYears
Ring 0521-655 50 Dela

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Vänersborg! Söker du en mäklare i Vänersborg med koll på läget? Då ska du kontakta oss på Svensk Fastighetsförmedling. Vi har god lokalkännedom och kan alla områden i detalj samtidigt som vi vet vad köparna vill ha och har lång erfarenhet av bostadsmarknaden. Vi hjälper till med hela...

291 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Vänersborg

Petra L
Vargön

Vi upplever att våran mäklare fanns alltid tillgänglig och lyssnade på oss och kunde ha en bra dialog En mäklare jag varmt rekommenderar

Malin J
Onsjö

Johan på svensk fast är lyhörd, proffsig och ett bra bollplank! Har både köpt och sålt med Johan och kände i båda fall ett stort förtroende för honom.

Arne K
Frändefors

Gott bemötande. Levde väl upp till redan höga förväntningar. Helt igenom proffsigt.

Elise S
Vargön

Kunnig, trevlig och tillmötesgående mäklare. Kändes tryggt hela vägen.

Tibor L
V:a Mariedal

Proffsig och mycket kunnig mäklare, som via sitt stora engagemang och sin höga servicenivå såg till att hela säljprocessen blev en trygg, intressant och värdeskapande upplevelse.

Viktor T
Nordstan

Mycket bra service och snabba svar

Hans L
Centralt

Professionellt bemötande av mäklaren Lotta på fastigheten på Södra Järnvägsgatan 23. Vi hade förbehåll på försäljning av egen bostad och där mäklaren satte sig in i vår situation på ett neutralt sätt och förmodligen förankrade detta bra hos säljaren så avtal kunde skrivas.

Ragnar V
Onsjö

Trevlig bemötande och hjälpsam mäklare. Jag fick bra tips och råd att kunna genomföra en trygg köp av lägenhet.

Annie-Christin L
Onsjö

Vänligt och respektfullt bemött. Lätta nå och smidig kommunikation. Inlyssnsnde mäklare. Korrekt och trevligt bemötande till både säljare och kund..

Madeleine M
Blåsut

Mkt bra bemötande. Kunnig och påläst med kunden i fokus. Tillgänglig för alla sorters frågor och bra återkoppling. Vi har känt oss väl omhändertagna och är mycket nöjda.

Jörgen G
Brålanda

Svante var trevlig och gjorde allt så enkelt och smidigt samtidigt som han var professionell. På mindre än en vecka från första visningen hade vi sålt vårat hus .

Sten G
Centralt

Vänligt, korrekt och kunnig med stor erfarenhet. Levde upp till förväntningarna med snabb, korrekt och precis information.

Mikaela K
Holmängen

Mäklaren har varit mycket bra att ha o göra med. Trygg, kompetent och skicklig, finns bara positivt att säga

Lena Å
Brålanda

Är jättenöjd med mitt val av mäklare. Känt mig både proffsigt och kompetent bemött hela vägen och har aldrig känt någon tvekan över att ställa alla mina frågor. Har fått bra information och återkoppling hela vägen.

Ulrika G
Nordstan

Mycket proffsigt agerande i hela säljprocessen!

Annika T
Nordstan

Mycket professionella och engagerade.

Inger Ö
Vänersborg

Mycket professionellt bemötande, respektfullt. Mycket snabb i responsen på mina frågor och kommentarer.

Anna G

Proffsig och personlig service

Johan H
Frändefors

Kan bra mäklare, bra kontakt. Lugn och bra på att läsa av kunder. Rekommenderar starkt

Lena A
Centralt

Proffsigt, engagerat, trevligt bemötande som ledde till en bra affär på kort tid

Pernilla A
Sålde sin lägenhet med hjälp av
Holmängen

Intresserad, trygg och påläst. Mycket bra genom hela resan.

Ulf W
Frändefors

mycket sympatiskt och proffsigt bemötande

Bo L
Onsjö

Vi valde en mäklare med lång erfarenhet och hom levererade! Vi hade räknat med en lång process för att sälja vårt hus men det gick fort och smidigt, vi är kalasnöjda.

Rebecka L
Onsjö

Lotta har genom hela processen varit tydlig, omfattande i sina beskrivningar av objektet och hon har varit konstant tillgänglig för rådgivning och övriga frågor. Det finns ingenting i processen som vi hade önskat annorlunda - vi har känt oss så trygga och omhändertagna!

Barbro W
Frändefors

Tack vare duktiga mäklare som både gav tips och var lyhörda mot oss som säljare gick all smidigt och snabbt

Hichem M
Vänersborg

Mycket trevligt bemötande och framförallt kunnig, professionell mäklare. De har klar och tydlig process för att driva båda köp och sälj affärer som i vårt fall. Vi känner oss trygga att göra affärer med Svensk Fastighetsförmedlingen i Vänersborg

Sara O
Katrinedal

Med ett ord säger vi världsklass! Svante är trygg, ärlig och besitter en enorm erfarenhet,. Med hans engagemang, återkoppling och tydliga vilja att göra det bästa för både säljare och köpare kommer Svante vara vårt självklara val om vi säljer något hus i framtiden igen.

Johannes E
Mariedal

Allt har gått snabbt och smidigt. Supernöjd!

Rebecka A
Vargön

Jag blev trevligt bemött av mäklaren som svarade på alla frågor som jag hade. Vår förväntan var att mäklaren ska hjälpa oss igenom husprocessen och vad som är nästa steg. Det fick vi hjälp med.

SHAKIR H
Onsjö

Mycket kompetent och trevlig mäklare. Fick all hjälp och Lotta Andersson lotsade oss igenom säljprocessen. Hon är pålitligt och ärlig . Rekommenderas å det varmast

Magnus A
Botered

Professionella och hjälpsamma.

Ulla N
Västra Tunhem

Vi blev mycket bra bemötta. Svante informerade kontinuerligt, var effektiv och mycket professionell. Vi är mycket nöjda med Svantes insats.

Pierre Å
Vänersborg

Jag upplever Svante som professionell, trevlig, kunnig, hjälpsam oh inlyssnande.

Veronica S
Sålde sin lägenhet med hjälp av
Hagaparken

Svante är oerhört snabb, lyhörd och förtroendeingivande! Han lyssnar in och har stort tålamod både med mig som säljare och som kommer på visning. Tack för ett gott samarbete!

Pirjo L
Köpte sin lägenhet med hjälp av
Grevsågen

Trevligt mottagande vid visningen. Engagerad, visade oss tillhörande lokaler och förråden. Hjälpsam och effektiv. Jag är mycket nöjd med sammanbet med honom.

Adam M
V:A Mariedal

Vi upplever Svante som trevlig, kunnig, att han är mån om både säljare och köpares intresse. Han intresserade sig för oss, besvarade våra frågor tydligt och sakligt. Såg till att vi förstod och hängde med på hela processen. Vi är supernöjda med Svante som mäklare och har inget som vi önskat att han skulle ha gjort annorlunda.

Moa C
Blåsut

Trevlig, tydlig, informativ, professionell och med ett stort tålamod

Pether E

Kompetent Effektiv Erfaren Raka puckar

Fredrik C
Blåsut

Snabb, enkel och professionell.

Ulf R
Brålanda

Utmärkt bra och trevlig personal. Personalen är också kunnig och kan svara på alla nödvändiga frågor.

Sanna R
Mariero

Superbra upplevelse. Tydlig och bra kommunikation vid rätt tidpunkter. Tummen upp!

Thomas W
Vänersborg

Bra information och riktigt bra service

Ingalill W
Vänersborg

God service. Snabb uppdatering. God lokalkännedom.

Margareta D
Vänersborg

Proffsigt genom hela processen, på alla sätt. Tack!

Christina W
Köpte sin lägenhet med hjälp av
Fredriksberg

Bemötandet var mycket proffsigt.

Ulla-Britt O
Holmängen

Bara positiva erfarenheter. Kunniga mäklare med gott bemötande.

Emelie T
Vänersborg

Allt har varit bra, från början till köp

Anders D
Nordstan

Proffsigt, engagerat, gör det som utlovats på rätt sätt och i rätt tid.

Eva H
Nordstan

Det fungerade väldigt bra. Mäklaren var snabb, effektiv och trevlig!

Bengt W
Lyckhem

Lätta att få kontakt med o dom har en bra kundbas på köpare